Žáček Pernesovi: Zveřejněte materiál o své minulosti

28.02.2010 14:49 Původní zpráva Aktualizováno 28.02. 15:20

Bývalý ředitel Ústavu pro studium totalitních režimů Jiří Žáček vyzval budoucího ředitele Jiřího Pernese ke zveřejnění dokumentů o jeho minulosti.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • áron (175 hlasů) 28.02.2010 15:13

    Tak jsem si dnes u Moravců poslechl Žáčka . Proboha , to přece není...

  • Hanka (143 hlasů) 28.02.2010 15:16

    Ta diskuze v televizi ale byla o něčem úplně jiném. Chybí tady...

  • pozorovatel (140 hlasů) 28.02.2010 15:09

    Pan Žáček se opět projevil jako správný svazácký funkcionář. Sice...

  • Vizír (126 hlasů) 28.02.2010 15:21

    Žáčku, na místě Pernese bych tě poslal do pr.....

  • OBČANÉ ČR (125 hlasů) 01.03.2010 09:04

    1) K čemu podle vás, pane Žáčku, slouží a má sloužit Ústav pro...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Vedoucí posty režim schovával jen pro své prověřené nomenklaturní pracovníky, kteří mu ale za to museli dát velmi jasně najevo svojí loajalitu. A to platí i pro pana Pernese. Chtěl tady žít jako ředitel a tak musel zaplatit a také zaplatil studiem na VUMLu. Nikdo ho k tomu nenutil, ani režim ani nikdo další. Byla to jeho volba, ale ať si dnes za ní stojí a ať unese odpovědnost za své činy. Po pravdě řečeno je mi jedno, jestli v čele dotyčného Ústavu bude člověk, který vystudoval VUML. Kdyby to dopředu nahlásil a dal Radě šanci zhodnotit a zvážit, zda je to ještě v souladu s morálními předpoklady pro funkci ředitele nebo ne, pak by to bylo v pořádku. A mě by ani nepohoršilo, kdyby Rada i tak pana Pernese zvolila. Ale to, co pan Pernes předvedl následně, ho v mých očích pro tuto funkci zcela diskvalifikovalo.

15 hlasů

Neubráním se pocitu, že to, co následovalo po volbě pana Pernese, diskvalifikovalo především pana Žáčka...

75 hlasů

Celý ten jejich podělaný ústav je dobrý jen na dvě věci,na nic a na h....Je to zase jen jedna z výnosných trafik pro netáhla,která se nikde jinde nechytají.

13 hlasů

Další STB hajzl dostal výnosnou funkci. Bravo, socialisti. Snad vám přinese tolik peněz jako kauza Pandury (spíš panděra- Paroubek, Škromach, Jandák atd.).

18 hlasů

Ty jsi emil....

32 hlasů

SOUČASNÁ TOTALITA: - Plat 500 000,-Kč měsíčně pro ředitele frmy ČEZ Martina Romana ! - Dotace v řádech desítek miliónů pro SOUKROMÉ GYMNÁZIUM ředitele Václava KLAUSE = syn prezidenta ČR Václava Klause ! - Prezident ČR Václav KLAUS se TRAPNĚ VYMLUVIL v odpovědi na seriózní žádost o PODPORU CELOSVĚTOVÉHO POCHODU ZA MÍR a ZA NENÁSILÍ - prezident ČR ODMÍTÁ MÍR !!! - Prezident ČR Václav KLAUS ratifikoval svým podpisem Lisabonskou smlouvu, která znamená ZTRÁTU práva VETA, přijetím LS je odsouhlasena NADVLÁDA VELKÝCH STÁTů EU nad ostatními státy EU, cílem je ROZMISŤOVÁNÍ MUSLIMSKÝCH PŘISTĚHOVALCů do všech států EU a s tím související ISLAMIZACE ZEMÍ EU atd. ! - LIKVIDACE KVALITNÍCH PODNIKů v ČR S MNOHALETOU TRADICÍ a PŘESUN různých druhů podniků do Číny za tzv. levnou pracovní silou = VYKOŘISŤOVÁNÍ Číňanů a s tím související PROPOUŠTĚNÍ ZDEJŠÍCH LIDÍ Z PRÁCE !!! - TUNELOVÁNÍ ZDRAVOTNÍCH POJIŠŤOVEN - viz akce "podnikatele" Tomáše CHRENKA !!! - VYSOKÁ a STÁLE STOUPAJÍCÍ NEZAMĚSTNANOST LIDÍ V ČR !!! ATD. !!!

18 hlasů

Ty jsi asi přišel rovnou z Bohnic. Když někdo nedá peníze na na pochybnou akci celosvětového pochodu za mír (kolik šéfů akce se napakuje), tak odmítá mír ? Větší hovadinu jsem neslyšel. Jsi opravdu supermagor.

15 hlasů

Jste, emile, arogantní, drzý a zaostalý hulvát. Přeji vám, ať se vašich záporů brzy a úplně zbavíte.

30 hlasů

vy se na svět díváte pouze "skrze peníze". Jste velice k politování. Prezident Klaus nebyl požádán o peníze, ale o SLOVNÍ VYJÁDŘENÍ podpory. VĚTŠINA LIDÍ NA SVĚTĚ jsou NORMÁLNÍ lidé, kteří NECHTĚJÍ války, ale CHTĚJÍ ŽÍT V MÍRU. Podívejte se na stránky www.theworldmarch.org a www.svetovypochod.cz, které JSOU TOHO DOKLADEM. Nepodpořit mír znamená nechtít mír a to je projevem lidské zaslepenosti a zaostalosti ! Václav KLAUS JE VELICE OSTUDNÝ a ZASLEPENÝ prezident !

15 hlasů

spor kádrováka vyděrače Žáčka zneužívajícího informace ke svým vyděračským účelům šéfa vyděračského ústavu ve sporu se svým nástupcem je komedie o ničem - beze smyslu - jen prokazuje ,že zločinecká mafie využívá archiv pro své zločinecké účely - cíl ? má to odvést pozornost od modré mafie ztopořených toskánců

43 hlasů

agent Stb Plavec udavač Štětina velký antikomunista a pravičák velký bojovník pravdy a lásky byl udavač STB se přidal k TOP-ods StB si Štětinu předvolala. Ten se ke všemu doznal, a ihned estebákům "práskl" několik svých kolegů, kteří údajně mohli ideologicky závadný text do podniku přinést. Nedosti na tom: téhož dne Štětina podepsal prohlášení mlčenlivosti a také vlastnoručně sepsaný vázací akt. StB mu poté založila osobní svazek a přidělila krycí jméno Plavec. http://slepeckahul.pecina.cz/2010/01/senator-stetina-byl-dobrovolnym.html zcela se projevuje pravidlo - čím co antikomunista to udavač Stb, aktivní svazák , čí bývalý nomenklaturní kádr mladí antikomunisti jsou jen hitlerjungend s vymytým mozkem udavači STB typu Štětiny- co je ale skutečně děsivé ,že masmedia neinformují veřejnost - stránka obsahuje fotokopie svazku udavače Štětiny

23 hlasů

Ať bylo na pořadu jakékoli téma, Držáček mlel furtumfurt tu svou (jak Topolánek). Tak diskutuje marxist-leninýst! Na Pernese prásknul, že se nuceně účastnil na školení VUML, kde on (či někdo z jeho soudruhů) kontroloval účast!

29 hlasů

od ústavu jsem si představovala,že dostanu k ruce nějakou hodnověrnou studii o tom,jakým způsobem komunisti drželi lidi v šachu. Propojení milicí s KSČ, seznam tajemníků KSČ a co dělají nyní. Propojení SSM s KSČ. Seznam vedení SSM za celá ta léta a co nyní dělají. Propojení odborů s KSČ. Seznam odborových předáků a co nyní dělají. Kromě zpřístupnění svazků, což byla zálužná činnost, jsem k rukám dostala jen případ Kundery a Skalníka. Kundera byl jako zdrádce vláčen tiskem, zelená guma Topolánek, který profitoval z postavení svých komunistických rodičů nám zde ovšem vykládá o nebezpečí komunismu, bývalý komunista Štětina by své členství a s ním spojené svědomí chtěl vykoupit zákazem komunistů a svazák Žáček, takovej malej Hitlerjugend / když už se komunismus jeho slovy rovná nacismu/ nám vedl ústav svědomí národa. Kam dali ono své svědomí? Léčí si ho Kunderou?

79 hlasů

Proč, NOVINÁŘI, nepíšete o SOUČASNÉ OBROVSKÉ NEZAMĚSTNANOSTI V ČR, o stále ROSTOUCÍM OBROVSKÉM FINANČNÍM DLUHU ČESKÉ REPUBLIKY a KDO a JAK toto bude řešit a VYŘEŠÍ atd. ???!!!

51 hlasů

1) K čemu podle vás, pane Žáčku, slouží a má sloužit Ústav pro studium totality ? 2) K čemu podle vás, pane Pernesi, slouží a má sloužit Ústav pro studium totality ?

125 hlasů

pánové Pavle Žáčku a Jiří Pernesi, řekněte, co je podle vás obsahem pojmu TOTALITA

68 hlasů

Tak Petruska Sustrova byla pro odvolani Zacka. Asi ji vadilo ze nebral ohledy na to pokud byl nekdo u nich v Charte,a praskal STB.Ono se to spatne travi kdyz se narod dovida ze pulka slavnych Chartistu byla vlastne banda STBackych praskacu. To ze ten novy zvoleny reditel ma vystudovany VUML je absolutne neco neuveritelneho. Co se to v cesku proboha deje? To uz nema nikdo ani trochu soudnosti? Kocourkov je proti dnesnimu stavu raj na zemi. Tomu se tusim rika ze byl zvolen kozel zahradnikem.Neni uz zadna moznost tuto nomenklaturni KREATURU sesadit? Jeho zvoleni je vysmech vsem pronasledovanym lidem komunistickou soldateskou.Brzy uz Narod zapomel co s nim komunisticky rezim a STB delal.

20 hlasů

Je neuvěřitelné, co se děje kolem jednoho normalizačního kádrového kolaboranta, Pernesi , ty lžeš jako, když Rudé právo tisklo!!! A spolu se Zaorálkem Pavlu Žáčkovi podsouváte demagogicky styl jednání, který on nikdy nepoužíval a nikdy by ho ani nenapadl. Byl to právě on, kdo spolu s dalšími vydupali tento ústav ,,ze země,, a je dobrý manažer, ale ty opět vidíš ,,tučné koryto,,, protože Ústav pro soudobé dějiny má ekonomické problémy a potom jsi velice spjat se svojí osobní ,,prehistorií,, a ta u tebe není v pořádku. Nejsi historik, jsi pouhý učitýlek, který v době normalizace obsadil místa odborníků, kteří museli na nátlak ,,partaje,, odejít ze svých míst! Co jsi dělal od r. 1972-1977? Co jsi dělal v době prezenční služby, která složka StB se s tebou v té době kontaktovala a proč? Slavkov souvisí a stojí jeho věhlas v Evropě s bitvou Napoleona ! To znamenalo a znamená, že do této oblasti přijíždělo větší množství cizinců ! A o to právě rozvědce i kontrarozvědce šlo! Pročpak by se svolením MV SNB StB a ÚV KSČ nedosadili oddaného režimu učitýlka na místo ředitele muzea ve Slavkově! Tu pozveme nic netušícího cizince do ředitelského ,,budoáru,, zapředeme rozhovor na Napoleona nebo na zbývajícího cara a císaře ...mám pokračovat, vždyt přece víš o čem je řeč. No a vzhledem k tomu, že koncem 70let byli universitami vyprodukováni ,,čerství,, mladí hisorici, kteří začali reptat jak je možné, že právě místa určená jim jsou obsazována podobnými normalizačními a nomenklaturními kádry bez vzdělání, tak aby se mladým zatrhnul tipec, protože někteří z nich byli v KSČ a měli i kádrové předpoklady - bylo vám umožněno studium muzeologie, které se najednou stalo součástí katedry prehistorie UJEP v Brně! A opět tě tak, jako vždy podrželi soudruzi z StB! Mám pokračovat...a tyto detaily opravdu Pavel Žáček znát nemůže! Ale znal je vynikající a nadějný historik Jaroslav Hrbek a patrně i proto musel před rokem náhle zemřít....... budu parafrázovat Petra Cibulku: ,,Pernesi jsi prase! Pernesi jsi normalizační nomenklaturní učitýlkovský agentský h o v a d o ! - A píšu ti to z pozice dítěte prvorepublikového podnikatele, odbojáře z Obrody národa a ,,Věrni zústali,, a ,,Věrni zůstaneme,, a politického vězně, člena strany ČSNS popravené dr. Horákové katem Gottwaldem, kterého ty chceš ve své monografii oslavovat! Tak jako jsi v r. 2006 napsal oslavnou práci na 10 významných členek KSČ !(To za to jsi dostal tento post?!) A zároven upoznuji Ministerstvo obrany, Ministerstvo vnitra a speciální složky, že tato osoba tj. tento nomenklaturní kádr n e m á z bezpečnostních důvodů citlivosti archivních materiálů v této instituci, ale naprosto vůbec, co dělat! PERNESI ODSTUP a poto si m§žeš psát o katovi Gotwaldovi do nekonečna! Ale v tomto ústavu mají být lidé, kteří napíší monografii o Heliodoru Píkovi ad. politických vězních a o ,,našem odboji,, o odboji našich rodičů, a ty k nim vůbec nestrkej svů ,,nečistý nosánek,,! Zaroven zde mají být disidenti jako Placák ad.protože ty jsou zárukou nestrannosti hodnocení historických faktů, ale ty jako normalizační nomenklatura z Kádrového pořádku ÚV KSČ Odd. vědy, kultury a školství n e m á š právo na to být ředitelem této ,,muklovské,, instituce! A ten VUML souvisí s tí, že jsi byl a jsi tím, čím jsi.....

21 hlasů

Proč je tu prosím ten blábol pětkrát?

80 hlasů

protože je důležitý.

14 hlasů

Vy budete nespíš příbuzná Žáčka nebo toho magora co napsal ten blábol.S těma bysme toho trhli!

78 hlasů

Vy uznáváte jenom svoji rovinu a vrahy Mašíny.Vaše názory jistě ovlivnila tragedie v rodině,to lze pochopit.Ale mimo politickou realitu nebudete jenom z těchto důvodů.Fantazírujete.

19 hlasů

Nebudu vám vstupovat do vašeho svědomí, stačí, že to český národ ,,trhl,, s takovými blábolisty jako jste sama. Jenom znovu připomínám, že Pernes je normalizační nomenklaturní kádr ÚV KSČ a agent StB a takový na postu ředitele ,,muklovského,, ústavu nemá, co dělat! Vaši páni rodiče asi v odboji nebyli že? Jinak byste tu ,,svazácky modrokošilatě,, neblábolila vy! A Žáčka přibuzný nejsem a mám k němu i výhrady, ale lepší je Pavel Žáček. A jenom pro připomínku, mně nazastrašíte - dítě mi už bylo 21. srpna zavražděno Já nemám, co ztratit, ale vy nomenklaturní kádři ano! Já jsem po celou dobu nesměl pracovat v oboru, protože věci říkám na rovinu! A jenom bych chtěl připomenout Otu Rambouska , když říkal: ,, Ve více než sedmdesátileté historii našeho státu prožíváme období nesvobody. Kniha, kteroudržíte v ruce , pojednává o účasti rodiny Mašínů nejdříve v odbojo protinacistickém, později v protikomunistickém. Činnost otce Josefa Mašína, je neoddělitelně spjata s bojem čsl. podzemí za druhé světové války. - Jsme v e x i l u již desítky let a n e m á m e možnost použít a u t e n t i c k é , přesné historické prameny. Jsme odkázáni na vzpomínky, někdy jen vyprávění nebo na nemnohá literární díla vydaná krátce po válce a pojednávající o této problematice. Obrátil jsem se na osoby nejpovolanější - syny generála Mašína, přímé účastníky událostí vylíčených v této knize. O.R. citace z předmluvy knihy ..Jenom ne strach,, Ivo proč asi myslíte, že vznikl ÚSTR snad ne proto, aby se jeho ředitelem stal normalizační kádr ÚV KSČ a spolupracovník StB s. Pernes? Takové plivnutí do obličeje od Rady ústavu, která si zvolila soudruha VUMListu Pernese si snad m u k l o v é a jejich potomci , kteří žili v bídě a utrpení, které jim způsoboval totalitní režim nezaslouží! - ,,Věrni zůstaneme,, - Věrni zůstali,,.

41 hlasů

Ha ha...

28 hlasů

Je vidět,že tlučhuba Žáček a křištálový Pemes jsou u nás asi nepochopený a hlavně finančně nedoceněný.Možná,že by to chtělo založit ještě jeden "ústav"příživníků a jeden by kontroloval druhýho.A dozorovali by to třeba Mejstřík se štětkou Štětinou.

23 hlasů

pro Olivii: Stejně umazaný nepostradatelný nomenklaturní normalizační kádr? Olivie - to je vaše ,,krycí,,!?! (I to se dá zjistit!) Očidně mlžíte, fabulujete a dezinformujete! A neohánějte se tím, že je ,,uznávaný odborník,,! Tím nás znalé problematiky doby normalizace neoblbnete! - Znovu uvedu příklad za všechny slušné historiky a historičky, kteří nesměli v oboru pracovat jenom proto, že nejen, že se nesnížili ke kolaboraci s režimem a proto skončili u lopat a smetáků! Múžete mi vysvětlit, jako mohli po kariérním žebříčku stoupat do funkcí ředitelů, ved. pracovišt, docentů a profesorů? Vy jste seděli jako nomenklaturníá kádři ÚV KSČ na svých postech a od toho se odvíjí ty vaše ideologické slity, které jste produkovaly ve svých nejen odborných článcích, publikacích etc. Domníváte se snad, že vše ,,Koniášové,, odstranili z knihoven? Domníváte se snad Olivie, že nejsou důkazy?! Ale jsou a jak tady včera někdo řekl, dějepisce dostihla jeho vlastní historie! Pernes nebyl nikdy h i s t o r i k ! Je obyčejný absolvent oboru český jazyk.dějepis a jak je známo právě těmito kádry byly doplnovány odborná pracoviště po čistkách za ,,pouhý nesouhlas se vstupem vojsk v r. 1968,, byla donucena řada odborníků opustit svá pracoviště a byly ,,slavnější, než ten vámi obhajovaný Pernes! Např. musel odejít historik Prečan aj......Studenti historie nesměli dostudovat, ti, co dostudovali nesměli v oblasti historie působit museli vzít jakoukoliv podřadnou práci , aby uživily své rodiny! Zatímco soudruh Pernes stoupal jako ,,hvězda,, vzhůru , protože byl kryt soudruhy z StB atd.....Jednomu sláva, druhému smrt..... a je to na dlouhé povídání... ale závěr je jediný: Nomenklaturní normalizační kádr zapsaný do Kádrového pořádku ÚV KSČ - Odd. vědy, školství a kultury s. taj. Müllera a souběžně s tím i agent StB NEMÁ VE FUNKCI /STR, CO DĚLAT! JE TO PLIVNUTÍ DO TVÁŘE VŠEM UMUČENÝM POLITICKÝM VĚZNŮM I JEJICH RODINÁM, DĚTEM, I VNUKŮM...PERNESI PODEJTE DEMISI !!! Pokud máte v sobě. alespon trochu slušnosti, a stáhněte se do důchodu a tam si pište ty své oslavné články a publikace na Gottwalda a soudružky komunistky (publikace z r. 2006!).....

38 hlasů

Docent Pernes byl dobře vybraný kandidát. Je to prvotřídní odborník, historik, jehož jméno přesahuje hranice tohoto státu. Jistě by se našlo spoustu kandidátů, kteří jsou čistí jako lilie, ale zdaleka nedosahují kvalit odborných? To chcete,aby to bylo jak v padesátých letech, kdy byla na prvním místě servilita ke KSČ a dělnický původ. Pokud měl člověk tu smůlu a narodil se v roce 1948 tak prožil studia i pracovní život pod vedením KSČ. Zbaveni jakéhokoliv vlivu všudepřítomné KSČ snad byli jen disidenti a i to se dá zpochybnit. Každý šedesátník, který je vysokoškolák má za sebou takovou zkušenost jako Dr. Pernes a toho si je vědoma i Petruška Šustrová, která pro něj hlasovala.

82 hlasů

Modří svazáci typu Žáčka používají v podstatě stejné metody jako kdysi StB, jen převrácené naruby. Měly by si je tedy užít do důsledků. Včetně takových uranových dolů. Záčkovy by prospěly. Je to takový brýlatý chcípáček, jak říkávala moje babička, alespoň by mu s lopatou a krumpáčem narostly svaly.

102 hlasů

Paní redaktorko Vokurková. Ten článek se vám moc nepovedl. Navíc více než polovna jej jen opakování už napsaného. Polepšete se.

88 hlasů

Bývalý svazák pan Žáček zřejmě zastává názor, že nejlepší obranou je útok. Nejlépe prostřednictvím osočování pana Pernese svou "maličkostí",kuriózně, když byl přitom členem Socialistického svazu mládeže. Sám má máslo na hlavě, a tak se snaží odvrátit pozornost od své osoby napadáním jiných. To taky svědčí o charakteru těchto lidí....

101 hlasů

Žáčku, uměl by ses živit prací?

102 hlasů

A co ty Pernesi? Zatim jsi se zivil jen politickou prostituci za jakehokoliv rezimu.

43 hlasů

Modré svíně opět podvádějí. Pod tímto názorem se za 2O sekund objěvilo 11 nových kliků, což je na Týdnu nemožné.

37 hlasů

Za jakéhokoli režimu? Oba chlápci zažili režima jen dva. A Žáček se za krátkou dobu (ďíky svému mládí) stačil za socialismu zašpinit za několk let víc než Pernes za půl života. Takže Žáček je u mě svině mnohem větší.

85 hlasů

Pernes Žáčkovi : Být funkcionářem fakultního výboru SSM bylo horší než studovat VUML.

94 hlasů

SSM byla mládežnická organizace. Mladí lidé se teprve ve světě rozkoukávají. - VUML bylo studium marxismu-leninismu pro dospělé a již rozkoukané lidi.

20 hlasů

Jste vysokoškolák ? No,tedy ta gramatika česká !!!

19 hlasů

Josefova gramatika je správná. Ale OBSAH jeho příspěvku je MYLNÝ.

13 hlasů

Máte pravdu. Pár let jsem jako dospělý v komunismu žil a největší šmejdy, jaké jsem osobně poznal, nebyli mezi funkcionáři komunisté, ale funkcionáři hlavního výboru SSM u nás na fakultě. Jeden, který podpořil vyhození dvou studentů a například mně odmítl podepsat žádost o devizák, později sloužil jako mluvčí jednomu odeesáckému ministru zahraničí. Funkcionář seneztratí za žádného režimu, což nyní vydíme na Žáčkovi.

85 hlasů

Nevím proč, ale stále více mi qvazivědec Žáček, připadá jako figurka Íčka, tedy mafiánské ODS.

95 hlasů

Žáček byl a zůstává duší kariérním svazákem. Kdyby neměl to štěst, a nepřišel rok 89, byl by určitě zapáleným komunsitou. Tenhle typ lidí je za každého režimu stejný. Jako sociaistický svazák tak po roce 1989 jen zmodral.

111 hlasů

Z lidského, sociálně humanitního hlediska je mi ale toho Žáčka líto. Kde dostane takobý promodrý a blbý politruk zaměstnání, když ho teď Pernes vyhodí? Jak uživí rodinu! Dají mu alespo|ň Langer a Topolánek nějakou trafiku? Jinak si ale myslím, že novodobí svazáci v Žáčkově ústavu už déle pilně kopírují a kopírují a až ti udavačští historici amatéři skončí na dlažbě, tak založí s nakradeným materiály ústav paralelní a budou škodit dál.

105 hlasů

Jsem hrdy na to, co jsem v zivote dokazal. Na vojne mi velel Zdenek Zbytek a nasim proviantakem byl Jiri Paroubek. Po vojne jsem studoval s Jirim Pernesem VUML. Ale to bylo az podruhe, protoze diky narocnosti studia jsem prvni studium VUMlu nezvladnul. Ale nakonec jsem vydrzel. Presne jako v romanu Jak se kalila ocel. Vzal jsem si priklad ze sovetskych soudruhu. A mj. jsem se i aktivne zapojil do prace v ulicnim vyboru KSC, kde jsem byl clenem. At zije KSCSSD nechovejna hraz v boji za svetovy mir!

41 hlasů

Nevím jaké uspokojení nachází tento ubohý plagiátor, píše li takové kraviny pod cizím nickem ! Zda dojde u něho k uvolnění vnitřního přetlaku v podbřišku ? Nebo snad u toho ejakuluje ? Nebo se snad dokonce z té radosti posere ?

17 hlasů

Hele,nevymýšlej si!Tohle je parketa Ládíka a ne Pr(u)diče.

24 hlasů

klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš klikající tupá modrá motorová myš

33 hlasů

ježíšmarjá ta Lepra je zběsile pitomá, už zas byla na vojně, nemohl by jí někdo šlápnout do dýchadel :-)

24 hlasů

zalez zpatky do zemljanky ty socbolsevicky ksichtoprase

19 hlasů

Ten Žáček je opravdu horší než komunistické kreatury typu Jakeše a Fojtíka. Inu, slouha ODS a TOP - vrána k vráně sedá. Doufám, že ho Pernes vyhodí - vždyť Žáček ani není profesí historik (je to jen novinář) a navíc bývalý člen (a prý i funkcionář) SSM. Opravdu nemám chuť platit ze svých daní podobné postkomunistické kreatury, které bych se štítil potkat na ulici.

86 hlasů

hlavne ze oslavujes estebaka kavana ty prase

19 hlasů

Paní Vokurková, jako již Týden poněkolikáté, i Vy pomíjíte podstatu. Což je myslím jasné každému, kdo pořad sledoval. A že byste aspoň zmínila protest Dr. Kostlána adresovaný radě ústavu. případně to, že Žáček uspokojivě nevysvětlil absolutně nic, ani svou \"koncepci\"?

90 hlasů

no jo, Kostlán, no... ten taky proplouvá...sem...tam... jen čekám, kdy se i o něm zveřejní jeho minulost.... až na něj praskne jako na Havla....

19 hlasů

Tihle soudruzi jako soudruh Perens se uz davno meli houpat.

23 hlasů

A kdo by koho věšel? Vždyť v tomto národě bylo tak 99 procent svazáků. To měli členové SSM věšet své starší soudruyi, nebo jak si to představujete?

27 hlasů

Tihle soudruzi jako Pernes se dosud nehoupali protože není, kdo by je pověsil.

15 hlasů

Pernes zabodoval v nedělní debatě Otázky Václava Moravce, když řekl na plnou hubu že je stejně evidovaý, jako Václav Havel !!! Tak, a nyní mudrujte. Kdo ten stát od listopadu 1989 vlastně vede? Pořád komančové s estébákama ruku v ruce. A nalezlí jsou i ve všech politických stranách ve kterých se upřednostňují na volitelné místa volebních kandidátek. Tak co se zde pořád vzájemně perete o tom, kdo je z nich větší darebák komunistickej? Jste opravdu tak blbý, že si nepamatujete co dělal za totáče váš vlastní soused? Pořád zde nadáváte, ale pořád je ve volbách volíte. A to už 20 let.

37 hlasů

A Havlův a Pernesův spis je skartovaný > Quelle surprise!

24 hlasů

neboj, v Mrázkově archivu to bude všechno

25 hlasů

Čtu a bavím se jak spolusoudruzi Pernese mají stejnou dikci, stejné slovní obraty, stejnou ubohou nenávist jako měli vyuřující na VUML. Zřejmě dobrá škola!

20 hlasů

Jak je vidět i ty jsi absolventem VUMLU. Jak jinak bys věděl. jak se tam vyjadřovali vyučující.

25 hlasů

Copak mame u nas jenom par stovek "chytrych" lidi, ktere musime vice jak 20 let volit porad dokola a to jeste s tim, ze rozkradli , co se dalo a ted kradou na dluh? Co za svinstvo musí ještě parlamentni strany udelat, aby je lidi konecne prestali volit? LIDI VZBUDTE SE!!! http://jiricumpelik.blog.idnes.cz/c/119711/Studenti-a-vyzva-Dekujeme-o dejdete.html http://www.voltenevyvolene.cz/idea/ Jenom tupe prase a nebo ten, co nenavidi sve deti, muze dal volit tunelare, mafiany, zlodeje a lobbisty v parlamentnich stranach...

20 hlasů

Komanci na 3.miste+CSSD a je to jak před '89 CSSD: Jan Kavan, byl členem KSČ,Zdeněk Škromach,1982-1989 člen KSČ Jiří Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ Jaroslav Tvrdík,1988-1989 byl kandidátem KSČ Eduard Zeman,1966-1970 člen KSČ Jaromír Schling, 1981 - 1989 člen KSČ Michal Kraus,1984 1991 člen KSČ Jiří Václavek, 1964 - 1968 člen KSČ František Strnad,1984-1989 člen KSČ Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 člen KSČ Karel Šplíchal, 1983-1989 člen KSČ Miloslav Vlček, 1983 - 1989 člen KSČ Petr Ibl,1984 - 89 člen KSČ Miloš Melčák, byl člen KSČ, Josef Smýkal, byl členem KSČ, Jan Mládek, 1987 1989 člen KSČ Jaroslav Palas, 1980 - 1990 člen KSČ Milada Emmerová,1966-1969 členka KSČ Antonín Sýkora, 1983 - 1989 člen KSČ Rudolf Tomíček, 1967-1990 člen KSČ Hana Šedivá,1979 1990 členka KSČ Vladimír Laštůvka 1966 -1969 byl v KSČ Josef Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ Robert Kopecký,1981 -1989 člen KSČ Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ Oldřich Němec,1976-1990 člen KSČ Ladislav Skopal, 1983 - 1989 člen KSČ..Melčák, Smýkal...Kubýnyi, Němec, Fischer, Kočárník, Dlouhý, Tlustý, Stránský...

25 hlasů

No a co vy hejhulo.

30 hlasů

saso, proč jsi k tomu seznamu neuvedl i jejich angažmá v StB? O Kavanově činnosti v StB vyšla dokonce i tkustý kniha.

16 hlasů

Tak Jan Kavan proti komunismu udělal mnohem víc než tvůj táta, chlapečku. A svět to ví a váží si ho za to - nejen že ho zvolil předsedou Valného shromáždění OSN (a Kavan tedy byl vůbec nejvýš postaveným českým politikem v dějinách), ale za to, jak tu funkci vykonával, mu vyjádřil stálý předseda OSN "hluboké uznání a úctu". Ne tobě, ale panu Kavanovi (to naštve, viď?). Na rozdíl od Topolánka zvládl Kavan světovou funkci precizně a bez průšvihů. A navíc jako člen britské labour party, který se desítky let osobně přátelí s Blairem a Brownem, mohl pro český disent skutečně něco dělat. Všichni ti Havlové, Dienstbierové a spol. žili z peněz, které jim Kavan sehnal. A nezapomínej, že když Jan Palach umíral v nemocnici, poslední člověk se kterým mluvil, byl studentstký vůdce Jan Kavan. Mohl se v emigraci na nás na všechny vykašlat; ale dvacet let statečně bojoval proti totalitě. Má moji úctu.

35 hlasů

Na Kavanovi tu vadí 2 věci. Zaprvé existuje velmi reálné podezření, že pracoval pro britskou rozvědku, což je mu v tomto proamerickém prostředí ke škodě. Zadruhé - v době, kdy byl předsedou VS, jako protiváhu uřvaných Sudeťáků získal vyjádření USA a jejich Spojenců, že poválečná reparační jednání jsou stále v platnosti. To mu zase neodpustí Německu naklonění havlovci..

25 hlasů

Kdyby bylo podezření reálné, už by to byl důkaz ! Tak proč ho tedy nesebrali a nebručí ?

16 hlasů

idiote. v tom pripade jsi stejna svine jako estebak Kato-Kavan. prasata hnusny sprosty bolsevicky

15 hlasů

Všichni by měli zveřejňovat věci. Pernes svou minulost, ODS svou plánovanou budoucnost , svůj program, jenže ještě nemá požadavky lobbistů pohromadě. Je to smutná doba. Tlustý řekl, že ODS vlastně dnes nemá svůj program, ale shání od podnikatelů jejich požadavky, ty splňuje a oni ji za to dávají peníze. Je jasné, že je to pravda, mají Vizi 2020, ale program na teď jestě od sponzorů nedali dohromady. ODS jen lidi štve. Na člověka jde až strach, co bude, až se nasejří lidi ve více zemích najednou a ta velká síla řekne těm nejbohatším, co si o jejich hospodaření myslí.

31 hlasů

Žáček je slouhou modrých tunelářů,kteří ožebračují náš lid,po volbách s ním rázně zatočíme,psovi psí smrt!

41 hlasů

Delas jak kdyby CSSD byla lepsi, primitive...Obe strany by meli jit od valu, jsou prorustle lobismem, korupci a mafiany.Ovladaji tisk, TV, policii a soudy..Neni divu, za 20 let..Nevladnou, kradou a vymysleji porad nejake dolozky k zakonum podle toho, jak to komu pasuje..Sama krivarna a zlodejina uz od starostu...A ty a tobe podobni se nevzmuzete na nic chytrejsiho, nez napadat jedna strana druhou , jak male decka..Nakonec volite ty same zlodeje..

16 hlasů

Pernes je čestný chlap,stejně jako mí spolupracovníci Grebeníček,Dolejš,Falmer,Křeček,Rath,Škromach,Kočkovic kluci,Pecina,Komorous...

24 hlasů

náš Mirek je nejlepši a zase se necha vyfotit nahej, jemu se to líbi

27 hlasů

jděte oba i s Mirkem rovnou cestou do pr.....

17 hlasů

Mě ten svazák Žáček nějak nesedí,kdoví co by tento zakuklenec dělal nebýt revoluce.Dnes se chová jako diktátor.20 let si četl,zametl,a ted vytahuje,co uzná za vhodně.

102 hlasů

Dělal by kariéru v KSČ. Přesně jako každý vysoký svazácký funkcionář.

77 hlasů

neboj Žáčku , mafie se o tebe postará , teď budeš spravovat Mrázkův archiv.......

74 hlasů

Zločiny po 1990 je třeba po 20.letech řešit i v ústavu. Na co čekat je jich moc.

18 hlasů

Celá komedie kolem Pernese je úplně absurdní - co je komu do toho co kdo dělal za komunistů, podstatné je co dělá dnes. Kdo chtěl funkci, musel do strany, což se ostatně dodnes nezměnilo, jen jednu stranu vystřídaly dvě.

37 hlasů

Soudruhu, lžeš. Dnes nikdo kvůli kariéře do žádné strany nemusí a to je dobře. A tehdy taky nemusel - protože nemusel mít funkci. Pokud se ti stýská po funkcích, tak si zajeď do Koree, na Kubu, do Číny.

28 hlasů

bože, už se nauč, jak se píše Korea, furt lidi stěhuješ ty modrej stěhováku, ale ani napsat to neumíš blběno , má být: do Koreje

29 hlasů

Ivo,tak čtu diskuzi a tu a tam klikám,vy budete na dnešním fóru nejfundovanější.Že se tomu až sama divíte,co?

23 hlasů

ona je fundovanej modrej svízel a ty nechval sama sebe eMařko

25 hlasů

O Pernese ani tak nejde. Langrův žáček Žáček by dokud tam je vytáhl něco na kteréhokoli nástupce, komu je nad 40 tak za starého režimu někdy byl, historik něco musel publikovat. Žáčkovci jsou vztekli, že mají být odříznuti od studnice kompromitujících materiálů na kohokoliv. Ale Žáček už zásluhy má a tak ho někam uklidí na lukrativní místo. Ten ústav by měl být jako samostatná instituce zrušen a bylo by po diskusích o řediteli.

58 hlasů

Modrámafie z ODS potřebuje mít svoje lidi na strategickýchmístech a tím prásklač a podrazák 'Žáček byl, proto stejně jako ODS kolem sebe kopou. Asi tuší svůj konec, což je pro slušné občany Klausystánu dobrá zpráva.

42 hlasů

Delas jak kdyby CSSD byla lepsi, primitive...Obe strany by meli jit od valu, jsou prorustle lobismem, korupci a mafiany.Ovladaji tisk, TV, policii a soudy..Neni divu, za 20 let..Nevladnou, kradou a vymysleji porad nejake dolozky k zakonum podle toho, jak to komu pasuje..Sama krivarna a zlodejina uz od starostu...A ty a tobe podobni se nevzmuzete na nic chytrejsiho, nez napadat jedna strana druhou , jak male decka..Nakonec volite ty same zlodeje..

19 hlasů

Strany...by měly - primitive. Nauč se česky, když nám chceš něco sdělovat. Za ČSSD jsme byli druhou nejrychleji bohatnoucí zemí v Evropě s růstem HDP +7,6%, za ODS jsme třetí nejrychleji chudnoucí zemí v Evropě s propadem -5,5%. Kdyby nic jiného...

21 hlasů

Kde tuhle s...i ODSáci našli?Ten je schpný opravdu všeho.

31 hlasů

Od Žáčka, toho kripla udavačskýho tenhle požadavek sedí, není nic jiného než zkorumpovaná pavlačová drbna a amorální člověk, byl pěkná žába na prameni!

125 hlasů

Krásný soudružský příspěvek, potvrzující, že Žáček pracoval dobře :-) Vy jim přece nakonec jednou jednou zakroutíte krkem, že?

30 hlasů

Soudruzi, jestli jste někdo studovali VÚML, tak už laskavě neotravujete a vypadněte ze všech funkcí, darebáci a lumpové . Vaše kecy o přežívání jsou jen výmluvy. Jste jen banda kolaborantů, která neuměla sdělit soudruhům , že nikdy nebudete souhlasit s okupací.. !! Jenom si hrajete na pomýlená hovada. Zase se mně chce z vás zvracet!!! Pomýlení soudruzi patří , fakt patří do léčebných ústavů a ne do historických ústavů..

22 hlasů

Tomáši již jsem vám vícekráte doporučil, aby jste si ty Dg. nechal pro sebe! Nota bene někoho posílal do léčebných ústavů! Psychiatrie služka všech režimů včetně toho , že stvořili fenomén A.Hitler, včetně tajného programu ,,T 4,, - tato tajná říšská akce vedla k likvidaci nepohodlných individuí z řad německého obyvatelstava pod falešnou hlavičkou ,,euthanasie,,! Když zlikvidovaly nepohodlné Němce, přišly na řadu Židé, potom cikáni a pak měli přijít na řadu i Slované.... A vůbec běžte se piodívat, co ti vaši slavní ,,Chocholouškové,, plodily ve svých časopisech 4sl. psychiatrie a 4eská a slovenská psychiatrie! Dříve byl pro ně ??Sovětský blázen - náš vzor!,, - nyní.... a pod těmi paskvily jsou podepsání stále titíž nepostradatelní odborníci, kteří pro změnu za bakšiš dnes dělají pokusy na odvlečených občanech pro farmaceutické koncerny a za to mají stáže a konference na zajímavých turistických destinacích! Nebo si snad myslíte, že statistický navýšený výskyt ,,bláznů ,, v ČR je v normě?!?....Opravdu si zajděte do té knihovny a zalistujte si v těchto odborných časopisech nebo si vypůjčte nějakou publikaci z př. r. 1989 a po něm a pod stejnými jmény.....

14 hlasů

Tomáši již jsem vám vícekráte doporučil, aby jste si ty Dg. nechal pro sebe! Nota bene někoho posílal do léčebných ústavů! Psychiatrie služka všech režimů včetně toho , že stvořili fenomén A.Hitler, včetně tajného programu ,,T 4,, - tato tajná říšská akce vedla k likvidaci nepohodlných individuí z řad německého obyvatelstava pod falešnou hlavičkou ,,euthanasie,,! Když zlikvidovaly nepohodlné Němce, přišly na řadu Židé, potom cikáni a pak měli přijít na řadu i Slované.... A vůbec běžte se piodívat, co ti vaši slavní ,,Chocholouškové,, plodily ve svých časopisech 4sl. psychiatrie a 4eská a slovenská psychiatrie! Dříve byl pro ně ??Sovětský blázen - náš vzor!,, - nyní.... a pod těmi paskvily jsou podepsání stále titíž nepostradatelní odborníci, kteří pro změnu za bakšiš dnes dělají pokusy na odvlečených občanech pro farmaceutické koncerny a za to mají stáže a konference na zajímavých turistických destinacích! Nebo si snad myslíte, že statistický navýšený výskyt ,,bláznů ,, v ČR je v normě?!?....Opravdu si zajděte do té knihovny a zalistujte si v těchto odborných časopisech nebo si vypůjčte nějakou publikaci z př. r. 1989 a po něm a pod stejnými jmény.....

15 hlasů

VUML byl kurz při okresních stranických školách. Vyučovali tam absolventi vysokých škol, kteří absolvovali katedru ML, což byli všichni absolventi vysokých škol. Těm dneska nevadí, že tuto katedru absolvovali? Vždyť to bylo studium na vyšší úrovni nuž VUML. Pan Žáček určitě musel tuto katedru taky absolvovat, tam to nevadí?

32 hlasů

Nevyučovali, od toho byli speciálně vyškolení prověření lektoři KSČ.

19 hlasů

Byli to vysokoškoláci z nomenklatury a lektoři OV KSČ,kteří většinou VUML ani neměli - absolventi VŠE,VŠZ,FF,PF... .Specializovali se vždy na některou součást ML, tu a tam někteří absolvovali nějaký týdenní kurz na KPŠ,vyjímečně na VŠP.Žádní specialisté.Tuto činnost vykonávali zdarma.Pokud by Pernes nebyl bezpartijní,tak by ho nejspíš zařadili jako lektora pro dějiny KSČ.

23 hlasů

Jo, to jo. Já myslel, že máš na mysli, že tam učil kdokoliv, kdo měl katedru M-L a to opravdu ne.

15 hlasů

Hele,běž radši zvracet.Ale dej bacha.Nepobli si pantofle!

22 hlasů

Zastánče ODS to Topolánek taky studoval na vysoké škole.Zkouišky z marx leninismu byly povinné a na vyšší úrovni než VUML.To Žáček který taky stodoval neví?

29 hlasů

To ano, jenže režim potřeboval odborníky. Takže třeba všichni z mého ročníku silnoproudé elektrotechniky dostali klasickou otázku "tři zdroje a tři součásti marxismu leninismu" a všichni to dostali za 3 i když neřekli ani slovo. Škodovka potřebovala mozky. Zatímco VUML už dělali ti, co chtěli kolaborovat. To, žes měl státnici z M-L ti ve vedoucí funkci nebylo nic platné.

22 hlasů

Proboha a čeho je Topolánek odborníkem, když píšete, že režim potřeboval odborníky?

21 hlasů

Ve VUML to bylo podobné.Strana potřebovala vykazovat politickou vzdělanost svých kádrů.V praxi byla VUML,jakož i jiné stranické vzdělání na hovno,stejně jako tobě státnice z ML.

13 hlasů

A ve VUML těm mazanějším posluchačům někdy zase stačilo nadávat na imperialisty.

18 hlasů

Jo, to nepopírám. Naštěstí na technických školách si kantoři z katedry M-L byli vědomi, že na škole mají techniky a ne filozofy; takže ke konci 80. let už skutečně na pilu netlačili a ta "zkouška" byla "dávačka". Státnice z M-L byla taková, že jsem se na ni vůbec neučil. Prakticky na všechno tehdy stačilo říci, že sovětský systém (elektro, kyber, ovocnářství, kvantová fyzika, metalurgie apod.) je lepší než ten buržoazní a měli jste to v kapse za "dobře".

15 hlasů

Ať pan Žáček vyzve také ty,kteří jej do funkce dosadili.Je to ubohý následovník STB.Já jsem nedostal funkci tak na tebe něco řeknu.Všichni vysokoškoláci stuidovali marx leninismus,věděcký komunismus a maex.filozofii.Tedy i pan Žáček,Nebo Topolánek.Nebo se na protest těchto zkoušek neúčastnili?Děleli to rovněž kvůli karieře.A co Topolánek?Z komunistické rodiny,maminka svazácká funkcionářka a organizátorka a vedoucí chmelových brigád.Babička tajemnice MNV v Březnici a aktivná zakladatelka JZD,později vysoká funkcionářka ONV Blatný v soc a školském odboru a dnes hlavní bijec proti komunistům?Od babky se naučil"Kdo nejde s námi jde propti nám".Studoval vojenskou školu a chtěl bránit soc.tábor.

43 hlasů

Ale nechtěl; já sloužil koncem 80. let u VÚ 2071 v K. Varech jako absolvent u dělostřelectva a anglickou větu, že "já nejsem komunista, nemám rád Sovětský svaz, nestřílel jsem a chci se nechat zajmout" uměl u útvaru snad každý.

21 hlasů

Oni vás přeložili? Posledně jste psala, že jste byla na vojně v Prachaticích. :-)

21 hlasů

Tady se musím eM zastat. Mýlíte se,tam vojančil Ládik.Velel mu Zbytek a proviaňtáka mu údajně dělal Paroubek.

15 hlasů

S určitým pocitem na zvracení jsem zaznamenal aktivitu pana Žáčka po zvolení nového představitele úřadu. Nebudu komentovat osobní historii pana Žáčka, za to mi nestojí,ale tento typ člověka, který si postavil svou profesní karieru na "vyndávání svazků z klobouku" a který se bez osobních životních zkušeností postavil do role morálního sudiče, nemá jakékoliv právo na funkci ve státní správě. Ať si bádá za své, a zveřejňuje své blbiny.

109 hlasů

Škoda že už nežije báťuška Stalin. Paroubek by ho nazval zkorumpovaným zkrachovalcem. Kdyby žil Paroubek mezi roky 1930 - 1950 v SSSR, to by to lítalo; v lágru by skončil i chudák Berija.

17 hlasů

Pokud by tam skončil Berija,bylo by to v pořádku.Berija byl větší zločinec než Stalin.

24 hlasů

Ano, co byl Berija Stalinovi, to je Kočka Paroubkovi.

15 hlasů

Ukecaná olaško, Kočka je vážený spolupracovník členů ODS pánů Langera a Gandaloviče, tak je neurážej ty dobytku.

20 hlasů

eM, kde ty na ty pitomosti chodíš?!

26 hlasů

Stačí, když se dívám na Velkého Kormidelníka a poslouchám. Jo, a když jsme u toho - fakt mne nespojujte s "tralala", Felixem, Socanem, Janičkou a já nevím ještě s kým. Já se nestydím svůj nick hodit ke svému příspěvku. Nicky nekradu jako někdo; pochopitelně už jsem 100x zažil, že někdo ukradl můj. Už jsem žádal redakci, aby se zobrazovala IP adresa; bohužel neúspěšně. Do té doby budu bohužel nezaslouženě spojován s někým, kdo si tady píše co chce.

15 hlasů

holka, kdy ty dostaneš rozum, nikdá, viď

26 hlasů

Jejda. něco mi uniklo? Vrátím se z čůrání a on je emkofelix holka? A od kdy?

10 hlasů

Já zde musím zdůraznit, že ohledně svlékání pana Žáčka do naha důrazně protestuji, něco tak odporného nechceme vidět ani oblečené ani nahé. A v procesu svlékání ho nechceme vidět už vůbec, ani kdyby to bylo u tyče.

97 hlasů

Já jako člen KSČM fandím Pernesovi,je to rovný chlap,stejně jako náš předseda Vojtěch Filip/Falmer.

21 hlasů

Milý Franto,měl jsi napsat:Já jsem tady od toho,abych provokoval.Ale i tak tvůj výkřik tobě podobní podpoří.

26 hlasů

Ano, kdo jiný by měl studovat totalitu než člověk vzdělaný VUMLem?

19 hlasů

Myslím si, že ve vedoucích funkcích za bolševika mohli být jenom komunisté a estébáci. Estébáci ve vedoucích funkcích, kteří nebyli ve straně, museli studovat VUML. Mne dosadili do vedoucí funkce a chtěli, abych studoval Večrerní univerzitu marxismu-leninismu, ale poslal jsem bolševiky tam kam patří! Pak proti mně rázně zakročili a jsem rád, že jsem to přežil.

18 hlasů

Pane "NO",máte pravdu,že ve vedoucích funkcích byli věsměs komunisté.Ale spolupracovníci StB ? Když byli tajní,jak by to za-městnavatel věděl ????A asi budete prskat,když Vám ze zkušenosti povím,že se po roce 1989 vyklubali spolupracovníci StB a byli to vězinou bezpartijní.A pokud měli legitimaci,tak byli do KSČ přijati až po podpisu...Ale přečtěte si ještě jednou svůj příspěvek.Vyplývá z něho,že jste byl asi estébák.Pokud jste se slovně zamotal,omlouvám se.

18 hlasů

Tak třeba že dotyčný dostal konspirační byt, ty vole. Nejdříve si o tom něco přečti a až potom tady rozdávej rozumy, ta pako nevzdělaný.

12 hlasů

Prosím Vás, nejsem expert na tuto problematiku, ale myslím si, že vedoucí funkci za komunistů mohli zastávat jenom komunisti, nebo bezpartijní tajní (a ti museli studovat VUML?). Nevím možná byli všichni "bezpartijní" estbáci ve straně a byli evidováni na vnitru. Máte pravdu StB moc netoužila po angažování komunistů - slyšel jsem, že je měli dokonce zákaz verbovat. Ale jak to přesně bylo nevím. Komunisté řídili StB, takže to byla ještě větší verbež, než estébáci. Jinak, jak by zaměstnavatel o tajných věděl? :-)))) Slyšel jsem, že na každém kádrovém útvaru byli pracovníci StB od majora výš! :-)))) Víte jaký byl rozdíl mezi kádrovým a personálním odborem, ne? Asi jste hodně mladý. :-))

17 hlasů

Ještě dodatek pro Adélu. To fungovalo tak. Do vedoucí funkce tě dosadíme, když budeš v KSČ, nebo musíš být v StB. A nebo opačně, když nějakého odborníka moc chtěli. Dosadili do funkce bezpartijního a když si zvykl na penízky, tak za ním přišli s nabýdkou KSČ nebo s VUML a pak StB. Ale je lepší ztratit peníze a kariéru, než svoji duši.

13 hlasů

Podle toho co vím a co jsem zažil vylučuji, že by se na vedoucí dobře placenou funkci dostal normální nestraník. Tak to prostě nefungovalo! Opravuji, chci říci dostat se tam mohl normální nestraník, ale jen na krátkou dobu, než byl odstraněn. Nemohl v dobré vedoucí funkci dlouhodobě fungovat.

14 hlasů

Máte samozřejmě pravdu v tom, že KSČ neměla příliš zájem o vstup inteligence do strany. Dokonce mně velitel na vojně verboval: "Vstup do strany teď, tady jsi brán jako dělník v civilu budeš pracující inteligent a se vstupem budeš mít potíže!" Existovali procentuální kvóty kolik inteligence a dělníků lze přijmout do strany. Ale zde se bavíme o vedoucích pracovnících, tam se normální člověk nemohl dostat! Komunisté obsazovali většinu vedoucích funkcí blbcema, ale občas nějakého odborníka z inteligence potřebovali a tak ho museli dostat do KSČ, nebo StB. Podle toho co vím a co jsem zažil vylučuji, že by se na vedoucí dobře placenou funkci dostal normální nestraník. Tak to prostě nefungovalo!

17 hlasů

Nevyčítám vám vaši interpretaci,ale to o čem píšete jsou spekulace,Zabýval jsem se nejnovějšíma dějinama a vím,že KSČ chtěla za své nové členy především dělníky z velkých závodů.Vysokoškoláky a THP pracovníky nemusela hledat a spíše je odmítala.Do KSČ ani VUML je nenutila.Tady si pečlivě vybírala a členství nabízela jen nomenklaturním kádrům a tzv.kádrovým rezervám.StB byla pod vlivem KSČ,ale měla svou vlastní koncepci,do které ani dneska nikdo pořádně nevidí.

23 hlasů

Ty jedno hrdino, to muselo být skutečné peklo na zemi, vyprávěj podrobnosti, přeháněj.

26 hlasů

Nebylo to z mé strany hrdinství, protože jsem nevěděl co mě čeká. Ale mohu vás ujistit, že mnoho nepřátel režimu bylo zavražděno nebo podrobováno psychoteroru. Přečtěte si např. jak byl zlikvidován bratr Čáslavské: http://zpravy.idnes.cz/v-bratrove-smrti-ma-prsty-stb-rika-vera-caslavska-f7k-/domaci.asp?c=A080820_073135_domaci_lpo

18 hlasů

ty jsi vůl, takový cinty, akorát jsi mi připomněl, jak V. Čáslavská vychovala otcovraha

13 hlasů

A ta o Karkulce by nebyla????

22 hlasů

:-))))) Tak vy jste ten VUML určitě studoval!!! :-))))

10 hlasů

Proboha Ivo,asi jste za totáče nestudovala VŠ!!!!Zeptejte se tedy svých známých.Do roku 1989 byl marxskák vyučován na všech vysokých školách v této zemi.Původně byl VUML určen pro dělníky a středníkádry.Protože vysokoškoláci byli školeni v díle Lenina a těch dvou Němců,řpřece na fakultě.Ale jak se normalizace začala stupňovat,tak tam nahnali i některé vysokoškoláky -komunisty,bezpartijni i vyškrtnuté ze strany.Pan Žáček se u mneshodil tím,jak Topolovi přinesl důkaz o tom,jak bří.Mašíni chtěli spáchat atentát na Klému G:I oni se tomu zpočátku divili.A apropo,proč sem nepřijedou a proč nepřijede Kundera ?

68 hlasů

Od začátku bylo jasné,že Žáček je lump a ideologický maniak asi něco jako Štětina.

96 hlasů

Žáček kolem sebe kope.Nic víc,nic míň!

120 hlasů

Ještě přípodotek - podle vyjádření J. Pernese na ČT24 (které se do článku také nějak nevešlo) byl na té historické komisi ČSSD z pokynu svého ředitele (nevím, zda Tůmy nebo někoho jiného) dvakrát a usoudili, že další přítomnost tam je zcela zbytečná. Nehodnotím, jen uvádím chybějící informace - třeba se to objeví ve třetí verzi tohoto článku.

103 hlasů

Žáčku, na místě Pernese bych tě poslal do pr.....

126 hlasů

Ta diskuze v televizi ale byla o něčem úplně jiném. Chybí tady například Žáčkovo funkcionářství v SSM, přebujelost byrokracie, dopis Kostlána radě ohledně zveřejnění Žáčkových materiálů z výběrového řízení, to, že Žáček ví, jaké podklady měli jeho konkurenti, a tak dále. Prohlédněte si záznam, tento článek je opět mimořádnou žumpou a já bych už neváhal za tak mizernou práci přiškrtit příjmy od inzerentů.

143 hlasů

Tak jsem si dnes u Moravců poslechl Žáčka . Proboha , to přece není historik a ani člověk schopný vést odborný ústav . Vypadal jako poděšený úředník na kvalifikačních zkouškách . Jeho řeči postrádaly logiku , prostě vyjadřování čtyři mínus . Věřím ale , že byl velice poslušný k předešlé vládnoucí garnitůře . Tento " ústav " - spíše starý archív bezpečnostních složek - je opravdu potřeba co nejrychleji spojit s renomovaným historickým archívem a ústavem soudobých dějin ; hlavně ho vydělit mimo ministerstvo vnitra - jinak to spojení bude pořád zlobit .

175 hlasů

Milý vzdělanče, garnitura se opravdu, ale opravdu nepíše s kroužkovaným ů, a "vydělit" je rusismus - asi jste měl na mysli něco jako "vyčlenit". Takže - při Vašem vzdělání - uděláte lépe, nebudete-li posuzovat, kdo je či není schopen vést odborný ústav.

13 hlasů

V žádném případě by se tento archiv bezp. složek neměl dostat do rukou normalizačních předlistopadových a tudíž,těchže samých kádrů a polistopadových,, historiků převlékačů kabátů,,. To opravdu jste udělali kozly zahradníky! Všichni, co mohli na kterékoliv úrovni za totáče působit v roli historiků byly děvy helmbrechtné! Mnozí z nich byly opravdu nalezeni v oficiálních seznamech MV ČR, ale lepší jsou původní seznamy Davida eledera! Na vedoucích místech jsou prozatím tak, právě lidé v těchto seznamech se objevivší! Zbytek se dá ověřit, prolustrováním knihoven -autorským rejstříkem ,rejstřík denního tisku, rejstřík odborných časopisůatd. A nebudete se stačit divit!! V žádném případě nemá Pernes, co dělat na místě ředitele ÚSTR, zrovna jako Nálevka na místě profesora, Bašta v BIS, Špidla v EU, Keller sociolog totéž , Grebeníček ......Lůanica, Waldhauser, Gabriel. Frolík....... vše jedna StB verbež!

18 hlasů

V žádném případě by se tento archiv bezp. složek neměl dostat do rukou normalizačních předlistopadových a tudíž,těchže samých kádrů a polistopadových,, historiků převlékačů kabátů,,. To opravdu jste udělali kozly zahradníky! Všichni, co mohli na kterékoliv úrovni za totáče působit v roli historiků byly děvy helmbrechtné! Mnozí z nich byly opravdu nalezeni v oficiálních seznamech MV ČR, ale lepší jsou původní seznamy Davida eledera! Na vedoucích místech jsou prozatím tak, právě lidé v těchto seznamech se objevivší! Zbytek se dá ověřit, prolustrováním knihoven -autorským rejstříkem ,rejstřík denního tisku, rejstřík odborných časopisůatd. A nebudete se stačit divit!! V žádném případě nemá Pernes, co dělat na místě ředitele ÚSTR, zrovna jako Nálevka na místě profesora, Bašta v BIS, Špidla v EU, Keller sociolog totéž , Grebeníček ......Lůanica, Waldhauser, Gabriel. Frolík....... vše jedna StB verbež!

17 hlasů

Toto zase připsal nějaký bývalý komouš. Pana Žáčka si vážím a to co se děje považuji za snahu zlikvidovat komunistům nepříjemný ústav!

11 hlasů

Pan Žáček se opět projevil jako správný svazácký funkcionář. Sice trocu zmodral, ale ten projev byl perfektní.

140 hlasů

Přesně tak,obrozený svazák se v Žáčkovi nezapře.Na Pernesovi chce dokumenty o své minulosti,ale sám svou minulost měří od roku 1989.Spoléhá na to,že svazáci měli ve své evidenci vždycky bordel.

78 hlasů

Jak může Pernes obhajovat sdvá studia VUMLu tím, že na univerzitách byly předmět podobné náplně?????? To je lež neuvěřitelná a naprosto toho pána diskvalifikuje pro vedení studia totality. Chtěl být ředitelem - vystudoval VUML. NEMUSEL BÝT ŘEDITELEM, NEMUSEL STUDOVAT VUML - byl by řadovým zaměstnancem, měl bymenší moc a méně peněz, ale měl by charakter. Tak to udělalo mnoho lidí jeho výmluvy jsou vůči nim sprosté.

119 hlasů

To je vrchol? Kdo je potom bez viny za minulé křivdy totalitního re- žimu? Ostuda je i Dr.Polrdnová?, ta se taky ničeho nepopudtila a dnes dostane odškodné? zas veznění?

16 hlasů

Na diskutující Ivě je vidět, že neví o čem mluví. Vždyť démonizace VUMLu je nesmysl.VUML absovovali(ne jako Pernes jeden rok tam byli) mnozí, dnes pravicoví funkcionáři, vysokoškoláci a vědci.Na Žáčkovi je vidět, že ten ÚSTRk považuje za svou hračku pro inkvizici a skandalizování. Než studium VUMLu bych považoval za mnohem horší pro ředitele tu aktivní činnost ve FV SSM. A ten kandidát tajné spolupráce byl třeba i Václav Havel a mnoho disidentů.Proto na kandidáta neplatí ani lustrační zákon. Je vidět, že ti souputníci Žáčka se bojé, že nemohou ve vědě obstát bez svého Kmotra.Sami zkušené historiky z ústavu vyštvali.

48 hlasů

Ivo, zklidni hormony. Věci jsou složitější. A neštiť se marxismu, budeš vypadat jako takymarxisté, kteří se štítí idealistické filosofie a opovrhují vírou v Boha.

19 hlasů

Neštítím se marxismu - mám ráda Bělohradského. Podívej na vulgární reakce těch co obhajují Pernese, jak nenávidí. Je to smutný....

13 hlasů

VUML nevystudoval. On říká, že studoval první ročník, celý trval 3 roky!

18 hlasů

Cpal se do funkce nebo v ní chtěl setrvat, tak si udělal VUML, dnes je pro kariéristy politicky korektní zakoupení předraženého certifikátu MBA (Mladý, blbý, arogantní).

31 hlasů

Milá drahá, nedělejte z lidí blbce. Pokud by nešel studovat, zaměstnání by neměl žádné, ta rovnice je jednoduchá. Pavel Žáček skládal zkoušku z dějin mezinárodního dělnického hnutí (jistě za 1). Co mi na to řeknete?

56 hlasů

Hanka! Topolánek je ing.a navíc s.rotný. To je tedy síla!

30 hlasů

Je to obráceně.Byl ředitelem,tak mu uložili studium VUML.Kdyby odmítl,tak by nebyl ani zaměstnancem muzea.Pernes se neobhajuje,Pernes konstatuje.Vy teoretizujete nebo blouzníte.

46 hlasů

Mě taky uložili studium, tak jsem zůstal zaměstnancem, tak nelžete.

19 hlasů

Záleží na tom kde.Buďte konkrétní.Možná,že jste byl předsedou ZO KSČ a byli rádi,že na tu funkci někoho mají.Možná,že by jste na VUML nestačil.To je úplně jiná situace.Podobné byly i jiné případy.

36 hlasů

Ano,mám smysl pro humor.Pochopil jste mě správně.V mé odpovědi byla také ironie.

13 hlasů

Chtěl bych vás pochválit za váš smysl pro humor: "nestačit na studium VUMLu" tj. fakt dobrý .....

15 hlasů

Asi jste příliš mladá na to, abyste věděla, že to není lež a že na všech vysokých školách se vyučoval marxismus-leninismus. A nebo jste nikdy nic nestudovala.

50 hlasů

Stará, jsem dost. Ano, na všech školách se vyučoval ML - i na UJEP kterou Pernes studoval - to mu nikdo nevyčítá. Ovšem ohnout záda a kvůli kariéře studovat VUML je naprosto jiná kategorie. Navíc se vymlouval, že ji nedostudoval - on mu do ukončení totiž vlezl rok 89 :-)) Je to lhář.

17 hlasů

Pernes mluvil pravdu.Nemá VUML,protože ho nedokončil.Je jedno z jakých důvodů.Někdo kvůli špatné docházce,někdo z rodinných důvodů,jiný kvůli odvolání z funkce a tisíce jiných kvůli převratu v roce 1989.Kvůli VUML nikdo neohýbal záda,90% z těch,kteří ji navštěvovali to štvalo.Nedělejte z těch,co z nějakých důvodů se obešli bez VUML hrdiny nebo disidenty,zvláště když už jste dost stará.Názor na VUML máte stále jako "dvacítka".

27 hlasů

Záleží na tom,co vaši rodiče dělali a kde pracovali.Já jenom zdůrazňuji,že do VUML se nemohl nikdo přihlásit.VUML - byla nejvyšším stupněm stranického vzdělávání.Byla jiná doba.Vy to nechápete?Pokud si VUML představujete jen jako zadek,tak se nedivím,že k ní máte takový odpor.Zadek byl i tehdy pouze pro "labužníky".

16 hlasů

Navštěvovat VUML je přímo lezení do zadku. Z lidí, kteří nebyli schopni dělat takové věci nedělám disdenty jsou to jen slušní lidé. Mí rodiče (především tatínka atakovali nabídkami) i mužovi rodiče a mnoho jiných, které znám - by něco takové nikdy neudělali, styděli by se před sebou.

24 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov