Žádost o omluvu
Zeman podněcuje k nenávisti, zlobí se islámská organizace

09.06.2014 19:23

Organizace islámské spolupráce odsoudila nedávné výroky prezidenta Miloše Zemana, které pronesl při oslavě izraelského dne nezávislosti na konci května. Zeman se tehdy vyjádřil k útoku v bruselském židovském muzeu a uvedl, že za podobně motivovanými násilnými akty stojí islámská ideologie.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Anička Nová (11 hlasů) 09.06.2014 19:45

    "Muslimští fanatici nedávno v Nigérii zajali 200 mladých křesťanských...

  • Johan Rey (11 hlasů) 09.06.2014 19:09

    Zemana zrovna nemusím, ale ta ilustrační fotka není vizitkou...

  • Jan Stihomam (10 hlasů) 09.06.2014 20:23

    Pokaždé pokud někdo zpochybní mírumilovnost islámu vystoupí nějaká...

  • Karl von Opitz (9 hlasů) 09.06.2014 21:01

    Se Zemanem naprosto souhlasím,je potřeba konečně skoncovat s hloupou...

  • Petr Kadlec (8 hlasů) 09.06.2014 20:54

    Šláfnberg,ten čůrák to by bylo teprve dílo..

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Ono to v těch jurisdikcích na evropském kontinentu zas nebylo o tolik odlišné, pokud vůbec... Například když bohatý zabil chudého, že mnohý vycházel z toho, že se ho chudý určitě snažil okrást nebo podobně, pokud ten bohatý neměl rovnou jako imunitu, že jako jeden z mála v tom systému platil daně. Co však asi zas nebylo tak obvyklé jako jinde je celé to, že takový vrah tajně řekl synovi, že si může znásilňovat chudých děvčat kolik chce a zabít je, hlavně aby před případným soudem tvrdil, že za to mohla ona, a on to potom bral jako že to tak je a jako dědic dynastie to jako předal dál a to potom jíž oficiálně, a nebylo to dle mého mínění na evropském kontinentu tak obvyklé protože různé jurisdikce takřka vedle sebe a i církev. Což však neznamená, že úmyslně anebo neúmyslně zpackaných případů nebylo ažaž.
A zřejmě nápodobně ohledně toho, že někdo teoretizoval či co, že se může bránit násilím včetně že se může bránit majetek násilím (a tenkrát mezi "majetek" asi považovaná celá rodina včetně sluhů), a to zřejmě ve spojitosti s tím, že jednak v té době (dejme tomu před 1000 lety) člověk na většině území a za život zas neměl tolik osob které by se mu dostali blíže k tělu než délka paže a meče i s tím, že se to prostě považovalo za dostatečný trest ("někdo se ho snažil okrást, on se bránil a usekl mu ruku, trestu dosti").
Jinými slovy, nejen běžný život jako takový byl docela odlišný v mnoha aspektech, ale i celá ta záležitost ohledně aplikované teorie a to v praxi (a za existence egocentrických i egoistických osob), je něco s čím se dá setkat snad na každém kontinentu obývané spíše moderními lidmi.

Osobně chápu, že se mnohá věc může zdát jako až moc komplexní, nebo prostě složitá, ale nějaké to například 'hlavně aby byl trest smrti na ohavné zločiny' jako zpolitizované volání nic neřeší i pokud by to tak bylo (stranou toho co, že to ten ohavný zločin je, jako například nepustit důchodce si sednout v dopravním prostředku, ...). Kromě toho, i pokud mnohé pro mnohé není dostatečně přimočaré, v demokracii se obyvkle, co vím, nepředpokládá, že každý/á z lidu policista/generál/politik/soudce/žalobce/obhájc - e/...v jedné osobě a ani se to obvykle nepředpokládá u vládce (byť historicky vzato jistě příklady téhož jsou, ale zvláště dnes když řekneme například Německo a německý prezident a to, že on je jako absolutní soudce který by měl rozhodovat o každém z více než 100000 případů za rok, tak i pokud by měl jako dvě razítka a rozhodoval by na oko "intuitivně", tak by měl co dělat i pokud by do jakéhokoliv spisu ani nenakoukal). Však tak či tak, i pokud někde zmíněný Prorok Mohammed byl jako "tyran" který ve své pozici sjednotil legislativní, juridikční i exekutivní věci a pravomoce, a vlastně i náboženské k tomu, tak to neznamená, že například města v té době nebyla stejně docela sebespravující, jako že spíše šlo o show se spíše minimálními dopady na běžný život. Tak či tak, jistěže existuje jako rozkol ohledně autorit-pravomocí, atd. toho "nejvyššího" (v lidském prostředí), například i v ČR to není jako neznámé téma, ale na mě osobně to nedělá dojem jako by v kterékoliv islámské republice byl prezident, král nebo ... brán jako naprosto absolutního tyrana či podobně.

0 hlasů

V Německu Češi takzvaně vykradli banku, v ČR je oficiální politikou zdaňovat banky, obojí tak nějak se zbraní v ruce. V pojetí toho "Čech si vezme od banky, jinak bude zle" čtenáře možná napadá "Hele, není to braní od banky jako základní rys české národní ideologie?"
Dámy a pánové, kdyby tuto otázku nadhodila například paní Le Pen nebyl by to oprávněný důvod zákazat každému Čechovi vstup do jakékoliv banky?

0 hlasů

Zemanová protiarabská a protiislámská a proizraelská posedlost škodí ČR. Neměl by poučovat Sobotku, že se zahraniční politiku učí a proto dělá chyby, na rozdíl od něho žádnou takovou chybu Sobotka ještě neudělal. To se týká i Ukrajiny, kde prezident se potácí od jednoho postoje k jinému odlišnému postoji.

0 hlasů

Říkali to samé, když obhajovali Chamberleinovu politiku usmiřování Hitlera. Nyní to dopadne stejně jako tehdy: "volili mezi hanbou a válkou. Zvolili hanbu, mají válku " (Churchill).

0 hlasů

Která z islamských republik tlačí na válku kde? Nebo přesněji ohledně těch dějin, která z islámských republik tlačí na připojení jakéhokoliv území? A co se týče státotvorných úsilí, tak to vím leda o Kurdech, tedy, až přestane celé to, že když někdo umí střílet, že si hned o sobě myslí, že by mohl reprezentovat bezpečnostní složku jakéhokoliv státu.

0 hlasů

Všechny ty problémy s muslimy pramení ze zásadního nepochopení, s kým máme co do činění. Středověká ideologie s vámi nediskutuje, protože kdokoliv ji striktně pravověrně nevyznává, je kacíř, nevěřící pes a je třeba jej očistit ohněm/zabít pro větší slávu Boha, Alláha ...., račte si vybrat.

Je to stejné jako kdyby někdo z multikulti hlasatelů mohl podiskutovat s kýmkoliv ze zástupů Žižkových bojovníků za pravdu boží. Po dvou větách by už stál na hranici a bylo by po diskuzi. Jak prohlásil tuším nějaký rabín z Londýna: "abyste mohl s někým diskutovat, musíte napřed zůstat naživu".

1 hlas

Dejme tomu, že Islám a spol. jsou jak z pekel, tak jako Vámi nabízenou alternativou je že se mají všichni hlásat k údajně moderní ideologii nacismu, házet všechny multikulti do jednoho pytle, popírat holocaust a dělat si srandu z přeživších nebo házet všechny popírače do jednoho pytle, a hlásat že děti ostatních můžou být štastné, že umřou ve válkách k nasazení nacisticko-totalitní vládě a kultu?
Kromě toho, když mluvíme o absolutní svobodě slova a o tom, že mám chráněné právo Ti vyhrožovat smrti když nebudeš dělat co Ti řeknu a Ty máš svobodu mi věřit nebo ne, tak to je docela "úžasné", že když mi neuvěříš, že by Tě to mohlo stát život, co? :P

0 hlasů

zcela s panem prezidentem souhlasim -je lepsi nez Putinuv agent Klaus

0 hlasů

V tomto případě náhodou trefil hřebík na hlavičku, ale asi proto, že podněcování nenávistí k čemukoliv a komukoliv je jeho životní náplní a posláním, které si vytyčil a uhne pouze jde li o jeho rodinné příslušníky a kamarádíčky.

1 hlas

Drzost je jim vlastní. Zeman samozřejmě nepodněcoval k nesnášenlivost, on na nesnášenlivost muslimů poukazoval.
A na rozdíl od jiných politicky korektních politiků nevěří tomu, že jsou to jen pomatení, zradikalizovaní jednotlivci, co páchají násilí.
Všechna ta nenávist k nemuslimům vychází z podstaty islámu.
Ti co jsou dnes pokládáni za tzv. umírněné muslimy, jsou v podstatě špatnými muslimy, protože nedodržují přikázání Koránů - autentickým slovům božím.
Všechny ty slova o islámu jako náboženství míru jsou lichá. Oni si totiž pod pojmem mír představují něco úplně jiného. V islámském pojetí nastane mír, až budou všechny země světa islamizovány a zavládne celosvětový kalifát.
Takže nebudeme-li se tvrdě bránit, víte co nás čeká.

2 hlasy

Asi něco takového :

http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9312/9312948_d6941ba919f40138f9145e7c083279ae/images/Obrzkyzeska205011.jpg?ver=0

0 hlasů

Něco jiného je žvandat jako důchodce z Vysočiny, a něco jako prezident. Ten člověk nemá špetku diplomacie ale hodně buranství.Jak dlouho se tam bude ještě roztahovat?Asi tři roky tuším, to tedy ještě nadělá ostudy.

2 hlasy

Já doufám, že se uchlastá co nejdřív.

0 hlasů

Svoboda projevu buď je anebo není. Aplikace zákonů proti tzv. "hate speech", které dříve nebo později přijme Evropská komise a trestat bude Evropský soud pro lidská práva zavře ústa všem rebelům.
"Svoboda projevu je jedním ze základních práv lidí v pluralitní demokratické společnosti zakotvených v 10. článku Evropské úmluvy o ochraně lidských práv. Na rozdíl od svobody myšlení to ovšem není právo absolutní. Jeho výkon je spojený s řadou omezení v zájmu ochrany pořádku, předcházení zločinnosti, ochrany zdraví nebo morálky, ochrany pověsti, a také povinností, například respektováním svobody vyznání. Evropský soud pro lidská práva identikoval řadu forem projevu, které jsou považovány za nepřístojné a odporující Úmluvě (rasismus, xenofobie, anti-semitismus, agresivní nacionalismus a diskriminace menšin a přistěhovalců). Společným jmenovatelem těchto projevů je zášť a nenávist."
http://www.protinenavisti.cz/

0 hlasů

Vašemu příspěvku něco chybí. Má:

část A: "Svoboda projevu buď je anebo není"

část B: "... Jeho výkon je spojen s řadou omezení ..."

chybí část C - závěr: Z bodů A a B vyplývá, že svoboda projevu není.

1 hlas

Chytrý kluk, ten Honza! :-)

0 hlasů

Svoboda projevu jako v obecní rovině nepředpokládá, že by se to muselo poslouchat, číst, atd. Když ale prezident řekne něco ve smyslu jako že sousedi se chodí každý týden účit sestavit bomby, a mnohý může si myslí že ten Zeman tomu rozumí atd.

0 hlasů

Nějací mouřeníni nebudou rozhodovat, co smí a co nesmí prezident republiky říci. Sbalte si saky-paky a padejte do toho svého středověku! Tady vám pšenka nepokvete...

4 hlasy

Nevím, za co by se měl Zeman omlouvat. Jednoznačně s ním souhlasím!!!

6 hlasů

Se Zemanem naprosto souhlasím,je potřeba konečně skoncovat s hloupou a nesmyslnou politickou korektností,díky které se státní představitelé a představitelé EU poníženě hrbí před každým přivandrovalcem,a bojí se říci proti nim křivé slovo,i když tu páchají zločiny.Je třeba se konečně rázně postavit šíření islámu v evropě,jako cizorodé a evropskými morálnmími normami neslučitelné ideologii.Islám a jeho středověké praktiky,právo Šaríja do evropy prostě nepatří.Pokud se s tím něco nezačne dělat a my budeme pouze ustupovat a budme si tu nechávat stavět mešity,zatímco oni tam křestanské kostely nestrpí,tak se jednou ocitneme v jejich područí a evropská civilizace a kultura zanikne...

9 hlasů

Njn, to máte ohledně těch staveb tak že tady sekulárno a tam docela jako státní církev anebo církevní stát. Potažmo kdyby bylo například sto tisíc Čechů pracující v Saudské Arábii a Česká republika schopná nejen "dodávat" kněze, tak by to zvláště při zájmu tamně pracujících byla docela podobná situace. Pochopitelně, v moderním státu by se však i s tou státní církví či podobně asi mluvilo o tom, že konzulární pomoc a podobně samožřejmě v pohodě, ale že vyloženě zas není důvod aby se z veřejných prostředků platilo tamně pracujícím například kostel.

0 hlasů

Naprostý souhlas, ale o tom právu Šaríja, které umožňuje sekat zlodějům ruce bych ještě podiskutoval. Ono přece ti multikulti neříkají, že z jiné kultury musíme přebrat všechno. :-))

0 hlasů

Výsledek zhovadilé agrese soudruhů z USA....Libye končí v totální krizi bez východiska
V naprosté krizi se ocitla Libye, která má dvě vlády a bojují v ní znepřátelené milice ovládající jednotlivé oblasti. Část země na východě kontrolují radikální islamisté napojení na skupinu Ansar aš-Šaria.

3 hlasy

Pokaždé pokud někdo zpochybní mírumilovnost islámu vystoupí nějaká podobná organizace nebo islámský vůdce, který požaduje omluvu, nejlépe pro celý islámský svět. Pokud někdo karikuje Mohameda, hoří ambasády....Islám nemá smysl pro humor a už vůbec ne pro sebeironii. Nikdo se nemůže divit, kdy Korán obsahuje přes 300 veršů, které hlásají nenávist vůči nevěřícím...

10 hlasů

Fakt jo? Například?

0 hlasů

tak bubaci tahnete domu,pokud,se vam to nelibi,zde je Evropa a rozdodne nejste zde nejte vitani

4 hlasy

Zeman je stary rypak, ktery nevyjde s nikym, kdo mu nekejva.

3 hlasy

A ty jsi známý debil.

6 hlasů

švancemberk ten kripl by to ani nevybleptal..

4 hlasy

"Muslimští fanatici nedávno v Nigérii zajali 200 mladých křesťanských dívek. A v květné Evropě se v srdci Evropské unie nedávno odehrál odporný atentát v židovském muzeu v Bruselu," uvedl tehdy český prezident během svého projevu. "Nenechám se uklidňovat prohlášeními, že se jedná pouze o malé okrajové skupiny, domnívám se naopak, že tato xenofobie a tento řekněme rasismus nebo antisemitizmus vyplývá ze samé podstaty ideologie, o kterou se tyto fanatické skupiny opírají," dodal.

Nesouhlasím se vším, co Zeman řekne, ale tohle , co řekl, sedí jak prdel na hrnec. Muslimští teroristi mají na rukou krev mnoha lidí, a nebudou komandovat našeho českého prezidenta. Jejich panovačná a neoběktivní reakce ať je hrozbou každému, kdo je sem pouští. Nechtějí žít s námi, ale nad námi.

11 hlasů

pardon neobjektivní

1 hlas

Zemana zrovna nemusím, ale ta ilustrační fotka není vizitkou Zemana,ale ubohostí našich t.z.v. novinářů.

11 hlasů

Zeman je miláček karikaturistů, ale tam to člověk pochopí. V tomto případě je to ze strany toho, kdo fotky vybírá, sraní do vlastního hnízda. Ale v médiích pracují tak blboučcí lidi, že se nedivím. Až už bude celý národ vědět, kde je pravda, oni se to teprve dozví od šéfredaktora ráno na poradě.

4 hlasy

Když on se takto tváří asi pořád, normální pohled má akorát na známce a to jen díky Photoshopu...

3 hlasy

Šláfnberg,ten čůrák to by bylo teprve dílo..

8 hlasů

Kadlec je čůrák to je teprve dílo..

3 hlasy

Dílo jsi ty, málo tě řezali a nenaučili slušností...

2 hlasy

Nenávidíme a opovrhujeme islámem za to, čím je, i bez Zemana.

7 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov