Reakce
Zeman: Ukrajině k hrdinům, jako je Bandera, blahopřát nemohu

08.01.2015 17:00

Prezident Miloš Zeman kritizoval kontroverzní ukrajinské lídry Stepana Banderu a Romana Šuchevyče.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Věra Čeňková (22 hlasů) 08.01.2015 17:28

    Pan Zeman je borec :-) . S nikým se nepárá. Nebojí se, protože ví, že...

  • Marek Kroll (17 hlasů) 08.01.2015 17:18

    Bandera byl obyčejný trorista, kterého za terorismus Poláci odsoudili...

  • Petr Úlisný (13 hlasů) 08.01.2015 17:51

    Ten jehož tady sprostě urážíte je řádně zvolenou demokratickou a...

  • Tomáš Skalický (11 hlasů) 08.01.2015 21:39

    "Ukrajinisté" nám pod tlakem historických materiálů nakonec sdělí, že...

  • Pavel Sekora (11 hlasů) 08.01.2015 17:33

    A co uctíváš ty, chachare? Hitlera, Pinocheta, Suharta?

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

A Ukrajina nemůže Čechům blahopřát k prolhanému hovadu Zemanovi.

0 hlasů

V Parizi je setkani a rokovani vrcholnych politiku EU o islamskem teroru, ale Zemana zase nikdo nepozval. Aby Zeman z trucu nejel k Putinovi .......

0 hlasů

Zeman má pravdu, ti naši ukrajinisté vystupují většinou jako hlásné trouby Kyjeva. Zarážející ale je, že se Bandery zastává dokonce v diplomatické nótě zdejší ukrajinské velvyslanectví a adresátem je země, která přinesla mnoho obětí banderovcům ještě po válce. Je s podivem, že ministr Zaorálek si již nezavolal ukrajinského velvyslance,a nepoučil ho o českých (československých) obětech a nepožádal ho, aby se další propagace banderismu již zdržel. Vzpomeňme, jak Kyjev povolal našeho velvyslance a také ho poučoval, ne-li protestoval proti výrokům našeho prezidenta, navíc zcela opodstatněným.

3 hlasy

Ano katany korado! Lze považovat za hrdiny i hrdlořezy, kteří v zájmu identity svého národa vraždili. Představ si tu na dnešní poměry ,,absurditu", že hrdinou byl i Adolf Hitler! Hrdinou byl Sadám Husajn a nebo Jan Palach! Pro každého svým způsobem! Udělali pro majoritní většinu své okázalé dobro. Zrovna podobně je na Ukrajině pro místní populaci Bandera. A ač to vypadá pro leckoho směšně, tak hrdinou našich současných dnů je president ČR Miloš zeman. Dělá a mluví tak, že leckteří skřípou vzteky zubama. Nazývá věci a lidi pravými jmény, byť někdy dost neurvale! Hlavně ti, kteří to tu v minulých letech zanesli marasmem a špínou to nesou velice těžce! Viz pan Kalousek, Nečas a jiní podobní. To totiž není o tom, snad že by se hrdinství Adolfa Hitlera přirovnávalo kupříkladu k Janu Husovi, ale je to úhel pohledu na skutky, které kdo pro svou zemi učinil. A nezlobte se na mě, jestliže Bandera ať již jakkoli bojoval proti nadvládě cizáků ve své zemi, jestliže Jan Palach ukázal světu nesouhlas se Sovětskou invazí, jestliže Hitler vytáhl z obrovské bídy mnohamilionový německý národ a nakrmil ho, jestliže Jan Hus se veřejně nesmířil s nástupem cizáků do České země atd atd, tak to jsou prostě hrdinové, ať se to někomu líbí či ne! Je potřeba si říkat pravdu za každých okolností. V opačném případě jsme jako oni. Jako alibisti a lháři z EU, USA a nebo z našeho slavného parlamentu!

0 hlasů

Možná může být Bandera hrdinou pro Ukrajince, kteří nectí jiné než ukrajinské lidské životy, ale s těží bude hrdinou pro ty, jejichž příbuzné deportovali na základě příslušnosti k jinému národu do polských koncentračních táborů a tam je nahnali do plynových komor, aby se zavrtali Hitlerovi hlouběji do řitě ... a ten s nimi po vykonání špinavé práce naložil stejně jako se Židy, nebo pro příbuzné a známé poražděných při přechodu banderovců na západ ... to od nich může očekávat jenom úplný trotl a idiot.

1 hlas

Zeman se opět trefil do černého,tentokrát i diplomaticky bez zbytečných emocí.

1 hlas

...jak v pisnicce od Kabatu: Do hlavy, kamenem...
Alespon se s nimi p. p. Zeman nepara.

2 hlasy

"Dodali, že Bandera nemohl být masovým vrahem, ani kdyby chtěl, protože válečná léta strávil v německém koncentračním táboře. "

To tak ale neni pravda. V KZ sedel od ledna 1942, po roztrzce s nacisty, A v zari 1944 byl propusten s tim, ze bude pomahat jak nacisticky terorista proti Sovietum.
Jisteze, v roce 1943 v KZ sedel, ale po jako by se nic nestalo.
Coz ne, ze bych bral v poho masove deportace Polskem a napodobne Soviety, po druhe svetove valce, Ale UPA delala ty cistky do konce roku 1944 a osobne si (tez) nemyslim, ze se tito vrazi mohou schovat za nejake "prece to bylo v jmenu Ukrajiny".

1 hlas

http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Insurgent_Army#Spring_1945.E2.80.93late_1946

-Mass arrests of suspected UPA informants or family members were conducted; between February 1944 and May 1946 over 250,000 people were arrested in Western Ukraine.[101] Those arrested typically experienced beatings or other violence. Those suspected of being UPA members underwent torture; (reports exist of some prisoners being burned alive). The many arrested women believed to be affiliating with the UPA were subjected to torture, deprivation, and rape at the hands of Soviet security in order to "break" them and get them to reveal UPA members' identities and locations or to turn them into Soviet double-agents.[68] Mutilated corpses of captured rebels were put on public display.[102] Ultimately, between 1944 and 1952 as many as 600,000 people may have been arrested in Western Ukraine, with about one third executed and the rest imprisoned or exiled.[103]-

0 hlasů

-The UPA responded to the Soviet methods by unleashing their own terror against Soviet activists, suspected collaborators and their families. This work was particularly attributed to the Sluzhba Bezbeky (SB), the anti-espionage wing of the UPA. In a typical incident in Lviv region, in front of horrified villagers, UPA troops gouged out the eyes of two entire families suspected of reporting on insurgent movements to Soviet authorities, before hacking their bodies to pieces. Due to public outrage concerning these violent punitive acts, the UPA stopped the practice of killing the families of collaborators by mid-1945. Other victims of the UPA included Soviet activists sent to Galicia from other parts of the Soviet Union; heads of village Soviets, those sheltering or feeding Red Army personnel, and even people turning food in to collective farms. The effect of such terrorist acts was such that people refused to take posts as village heads, and until the late 1940s villages chose single men with no dependants as their leaders.[104]-

0 hlasů

A k tomu docela absurdni cele to pouzivani hakovych krizi a podobne Ukrajinci. To jest v tom kontextu v prvni rade hlavne kvuli tomu, ze v ramci Generalplan Ost zadna Ukrajina nikdy nebyla planovana a nejakej Bandera by na tom nic nezmenil i kdyby se z toho sebevic posral.

1 hlas

A Krym? Ten argumentativne docela jako gesto ohledne cele te veci pry pul milionu obeti mezi Ukrajinci sovietskou rukou v povalecnych letech (a prece netreba roztrhavat stare rany a podobne zrejme). Tedy, do doby nez prisel Putin a rusti nackove kteri maji asi napodobny prehled o dejinach svych zemi jak Ukrajinci, tj. obecne zrejme skoro zadny.

0 hlasů

Pro vetsinu lidi je reznicina Banderovcu priserna, bohuzel existuje par jedincu, kteri u toho onanuji a jeste se k tomu tady na Tudnu hrde priznavaji a Banderu oslavuji.
Vsichni tihle hemenexove, harasimove a podobna ruda luza by meli byt vyhosteni na Ukrajinu, at si tam s temi fasouny ziji sami:

http://www.novysmer.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1594%3Aqkdybych-ml-zapomeno

1 hlas

Otevřený dopis ukrajinistům
Miloš Zeman
8. 1. 2015
Vážení ukrajinisté,
obdržel jsem Váš dopis, v němž obhajujete Stepana Banderu. Dovolte mi proto, abych Vám položil dvě otázky. Za prvé, znáte Banderův výrok: „Zabij každého Poláka mezi šestnácti a šedesáti lety?“ Pokud neznáte, nejste ukrajinisté. Pokud tento výrok znáte, souhlasíte s ním, nebo ne? Pokud s ním souhlasíte, naše diskuze končí.

Pro Vaši informaci bych chtěl uvést, že Stepan Bandera hodlal na Ukrajině vytvořit vazalský německý stát. Měl v tom podporu Alfreda Rosenberga, ale protože Hitler se rozhodl, že Ukrajina bude výlučně po vítězné válce osídlena německými sedláky, tento projekt byl zrušen a Bandera byl poslán do koncentračního tábora. Něco podobného se ostatně stalo i na našem území v případě Jana Ryse Rozsévače, zakladatele Vlajky.

Dále bych Vás chtěl upozornit, že již prezident Juščenko vyhlásil Banderu za národního hrdinu, a že nyní se připravuje obdobné vyhlášení v případě pana Šuchevyče, který proslul tím, že v roce 1941 nechal ve Lvově postřílet tisíce Židů.

Nemohu bohužel blahopřát Ukrajině k takovým národním hrdinům.

Jsem rád, že jsem mohl doplnit Vaše informace a přeji Vám mnoho úspěchu ve Vaší práci.

S pozdravem

Miloš Zeman
prezident republiky

3 hlasy

Po staletí byla Ukrajina v kleštích mezi Poláky a Rusy. Oba zmíněné národy se na Ukrajině podepsaly krví, oba tyto národy nesou zodpovědnost za to, jací dnes Ukrajinci jsou. Nelze dnešníma očima posuzovat a soudit situaci kolem druhé světové války. Jeden vraždil druhého a druhý třetího. Bandera má pro Ukrajince svůj význam, na názoru okolních národů příliš nezáleží. To jenom ten náš chytrolín si myslí, že může mluvit do všeho. Ve skutečnosti je však pouze směšný a trapný...

1 hlas

Národ by měl ctít hrdiny své vlasti, kteří se jakýmkoli způsobem morálně a hrdinsky projevili a historie jejich činy zaznamenala! Zda to bylo ve jménu toho či onoho režimu je podružné! Pokud projevili statečnost a vůli pozvednout vlastní zemi a národ, náleží jim úcta a sláva. Na rozdíl od nich jiní byli zalezlí jako krysy, čekali jak vše dopadne a potom soudili a odsuzovali. Zcela běžný jev i naší současnosti!

1 hlas

Jestli považuješ za aktivní hrdiny lidi, co vraždí neozbrojené zemědělce, které předtím vyžerou a okradou nebo lidi deportované do koncentračních táborů, tak to asi budeš dobře padlý na hřebíček vlastní hlavičkou!!!

4 hlasy

Tak už toho nech, jsi trapný...
Kolik bylo těch ukrajinských dozorců v koncentrácích? Vsadím se, že českých kolaborantů bylo víc. Banderovci při pochodu přes území Československa zabili 3 (slovy tři) civilisty, vojáků a esenbáků bylo asi dvacet, ti ovšem padli ve vzájemných bojích. Banderovci na území ČR neznásilnili ani jednu ženu, zato příslušníci SNB po zatčení znásilnili Burlakovu milenku Ofélii. Skutečnost je holt trošku jiná, než komoušská propaganda a dějepis...

2 hlasy

... a ještě nezapomeň dodat, kdo ty lidi do transportů vybíral a kdo je v těch transportech hlídal, aby došli " svému osudu".

1 hlas

No jde o to, kde jsi svoji " skutečnost vyčetl. Já měl možnost hovořit s lidmi, kteří to zažili , bohužel jsou již po smrti, jinak by Ti osobně přišli naflusat do obličeje.
Každá strana má svoji propagandu , takže se nedá věřit nikomu jinému, než koho člověk zná osobně a ví čím si během války prošel. Zločin zůstane zločinem, ať byl spáchán kteroukoliv stranou konfliktu, tak si nech svoje poučky o skutečnosti. A dojalo mě k pláči, když jsem v televizi kolem r. 1995 viděl "mučedníka" minulého režimu , který byl propuštěn na prezidentskou amnestii, za kterou musel v reportáži ČT sehrát dojemné divadlo, jaký byl nebohý politický vězeň a později se díky matce dívky , kterou znásilnil a po té zavraždil, proláklo, že to byl sprostý 3-násobný vrah a násilník. Takže člověk musí velice dobře zvažovat, komu se dá a nedá věřit. tak si ten nesmysl o pouhých 3 civilistech zase zavři do skříně , nebo k němu přidej nějakou tu nulu.

1 hlas

Ukrajina mobilizuje 200.000 mužů.

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5337-ukrajina-mobilizuje-na-vychodni-frontu-v-tomto-roce-200-tisic-muzu

Děsivou souvislostí je budování vojenského hřbitova pro až 250.000 mrtvých.

http://bloumatel.cz/ukrajina-hrbitov-s-250-000-hroby/

Závěry si udělejte každý sám, ovšem je zřejmé, že se tu chystá genocida východních obyvatel země, ať to bude stát co to bude stát.

Jak říká Soros, západní finančník, něco to stát bude, asi tak 50mld USD:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/soros-ukrajina-neodkladne-potrebuje-50-miliard-dolaru/

3 hlasy

Proč se pan Obama tolik zlobí na pana Olivera Stoneho?

Prohlášení Stona o účasti USA ve svržení Janukovyče a státním převratu na Ukrajině vyvolalo pobouření ve vládních kruzích a proti režisérovi byla rozpoutána doslova mediální bouře, konstatoval McAdams.

"Stone, jehož povídání o únorovém převratu na Ukrajině bylo v USA přijato nevraživě, dokonale chápe washingtonský mechanismus změny režimů - když američtí politici, instituce a státem financované nevládní organizace spolupracují na dosažení cíle, stanoveného vládou Spojených států", řekl expert ve svém sloupku.

Uznal, že Stone perfektně chápe roli sociálních médií ve svržení režimů. Analytik doporučil připomenout si, jak se během ukrajinského konfliktu tiskoví mluvčí amerického ministerstva zahraničí odkazovali na sociální sítě, když vznášeli velmi sporná obvinění proti Rusku. McAdams zdůraznil, že nejdůležitějším zjištěním režiséra je problém zasahování USA do vnitřních záležitostí Ukrajiny.

A co řekl US generál Wesley Clark v r.2007 a plánu armády USA svrhnout 7vlád za 5 let?

- že armády nemají svrhávat vlády dle zadání úzké skupiny neokonzervativců, ale mají chránit bezpečnost USA, dle zadání politků.

Cituji:

Generál W. Clark zmiňuje v r.2007 setkání s Paulem Wolfowitzem v r.1991, Wolfowitz stal se postupně třetím nejmocnějším mužem Pentagonu, kritizoval první válku v Iráku, že nesvrhla Saddáma Husejna.

Řekl Clarkovi: "Jednu věc jsme se naučili. Zjistili jsme, že můžeme v oblasti Středního Východu použít svá vojska, aniž by Sověti reagovali (ti se tou dobou potáceli v Jelcinem neřízené divoké transformaci, kterou ukončil až nástup Putina r. 1998).
Máme tak 5-10 let, abychom vyčistili tuto oblast od starých sovětských klientských režimů (Sýrie, Írán, Irák...), než povstane nová supervelmoc, která nám bude moci být rivalem.

Tento plán zmiňuje i oficiální memorandum ministra obrany v r.2001, zmiňuje sedm zemí, které USA chtějí napadnout, kde chtějí svrhnou tamní vládu:
"Začneme Irákem, pokračovat budeme Sýrií, Libanonem, Libyí, Somálskem Súdánem a Íránem", uvedl Clark.

Clark toto komentuje:
"Věnoval jsem se nějakou dobu geo-strategii, a teď vám tam ten chlap (Wolfowitz) hodí něco takového do tváře. Něco takového se vám hodně vryje do paměti, bylo to docela omračující."

"Víte, účelem vojsk je najednou začínat války a měnit vlády.
Víte, to není odstrašování od konfliktů. Budete provádět invaze do zemí, které neohrožují bezpečnost USA (jen abychom oslabili Rusko a Írán a získali lepší postavení ve světě)."

"V mysli se mi všechno převracelo, bylo to popření všeho, co jsme vyznávali.
Tuto zemi převzala skupina lidí politickým pučem po 11.9., D. Rumsfeld, Paul Wolfowitz, Dick Cheney, půltucet dalších kolaborantů z tzv. projektu Nového amerického století (PNAC)."

"Oni chtějí, abychom destabilizovali Střední Východ, chtějí ho převrátit vzhůru nohama, dostat ho pod naši kontrolu."

"Proto jsme nevolili G. W. Bushe, který měl ve volebním programu skromnou zahraniční politiku. V kampani tvrdil, že nebude zasahovat do míru ve světě, žádné změny v režimech cizích zemí. A teď ho tu máme s válkami v Afghánistánu a iráku, je to ostudné."

odkaz na video - https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SgQGAp67zA0

4 hlasy

Miloš Zeman = dobrý Prezident. A jsem tomu rád.

7 hlasů

Vezmi si plýnku, až budeš učurávat, abys nesmrděl a nebyl z toho celej šedej, Slávku :-)))

1 hlas

Ty už je nepoužíváš, protože smrdíš stejně s plínkou jako bez ní : :)

2 hlasy

Banderovci byli masoví vrazi - dějiny nepředělá Schwarzenberg ani Kalousek s ukrajinskou ambasádou včetně

8 hlasů

Co by potom museli bejt rusáci dle Tvého způsobu uvažování? Dodnes se ještě nikomu nepodařilo ty miliony zavražděných rusů a němců ruskou armádou, spočítat, bolševiká nulo! Schwarzenberg ani Kalousek dějiny nepředělávají, vždy a výhradně, je předělávají jenom komunistická odporná zasraná rusofilská svoloč.

1 hlas

Mezi ukrajinskými odpůrci Ruska byli nesporně vrazi.
Ale masoví vrazi? To byli fašisté a komunisté!

0 hlasů

Jestli se Ti zdá být 130 000 jimi zavražděných lidí v polských koncentrácích málo na označení " MASOVÝ VRAH " Tak máme asi jiný názor na význam tohoto slova.

4 hlasy

Krom toho, že tady trestuhodně nadsazuješ počty mrtvých a vytrháváš věci z kontextu, jsi zapoměl uvést skutečného viníka těch událostí a to zcela záměrně. Banderu udělala takovým, jaký byl, sovětská-ruská svoloč, která tím nejodpornějším způsobem a záměrně - s cílem vyhladit část ukrajinského obyvatelstva - způsobila smrt vyhladověním 7000000,slovy sedm milionů! obyvatel Ukrajiny, včetně žen,dětí a starců, tedy naprosto nevinných lidí. Historie nezná podobný případ, takže si oprav svůj názor na svého chlebodárce Vladimíra Putinoviče Putina a Milouška Zemanoviče Zemana, tč se drápajícího do tlustého střeva kremelského kastelána.

1 hlas

Je jenom vidět, jaký jsi debil, když neustále plácáš, že něco zlehčuji. IKDYBY JICH SOVĚTI POD ŘÍZENÍM GRUZÍNCE STALINA (POVRAŽDILI NEBO HLADY UMOŘILI 10 000 000 MILIÓNŮ NEOSPRAVEDLNÍ TO ANI JEDINOU JEJICH VRAŽDU CIVILISTY NA ZÁKLADĚ NACIONALISMU ČI TOUHY DOSTAT SE NA ZÁPAD ZA PENÍZE A ŽRÁDLO JINÝCH !!!!!
Tak si jdi vyměnit plínky a nezasmraďuj to tady.

1 hlas

Vražda totiž zůstane vraždou a genocida genocidou, ať ji spáchá KDOKOLIV !!!!!!!

.... tolik pro tupce s nickem FRÁNA, před jeho vyhozením z diskuse VRÁNA .

1 hlas

Jestli nedokážeš nic jiného, než vradění jedněch omlouvat tím, že druzí vraždili ještě více, tak potom je mi tě upřímně ale upřímně líto, neboť se tím jenom potvrzuje, že nemáš žádné jiné regulérní argumenty a asi ani příliž vysoké IQ.
Kromě toho byl hlavní strůjce přemísťování a "početního omezování" jednotlivých národů Gruzínec Stalin, tak proč do toho pořád taháš Rusy ? Jsi opravdu tak myšlení neschopný pablb ???? Prostě VRAH je každý kdo má na svědomí (Byť jenom cílovou a ideovou náplní hnutí které organizoval) smrt civilních obyvatel, nebo zajatých vojáků.

2 hlasy

Vyser se na komunistickej dějepis a studuj dějiny ze zdrojů nezávislých a renomovaných historiků, jako např. EVROPA - dějiny jednoho kontinentu od Normana Daviese. Jenže Ty nechceš znát dějiny, Ty musíš přece vydělávat a Putin dobře platí své najaté mluvčí!

1 hlas

Tak tedy po lopatě, když to nejsi způsobilý pochopit normálně: Kdyby němci stejným způsobem vyhladili 7000000! čechů a z toho část Tvé rodiny, jak to udělali rusáci ukrajincům a Banderovi, tak bys držel hubu a krok? To jsi prach sprostý kretén a táta tě měl spíš vychcat na plot, než tě udělat, spratku! Nesnaž se nesmyslně a tak primitivně zlehčovat zločiny rusáků tím, že budeš umenšovat počty umučených ukrajinců ruskou komunistickou svoločí - bylo jich SEDM milionů. Zdaleka to není práce jen Stalina, on nejezdil po ukrajinských vesnicích, neznásilňoval a nevraždil lidi a nesbíral jejich úrodu, trotle vypakovanej!

2 hlasy

Kromě toho, když hovoříš o nadsazování, tak Těch Ukrajinců, co umořil Stalin hlady bylo 3 000 000 a ne 7 000 000, ale to na obsahu genocidy tolik nemění.

1 hlas

Historie nezna podobny priklad? Kolik indianu v severni americe bylo vyvrazdeno? Kolik lidi padlo v obcanske valce v US? Kolik jich zemrelo v Hirosime a Nagasaki? Kolik ve Vietnamu? V Iraku? V Libyi? V Syrii? V Nicaragua? V Paname? V drogovych valkach v Kolumbii a Mexiku? Uz jsme u tech drog; kolik v Afganistanu?

2 hlasy

Tohle je pro Franu!!!!!! Frano, jednou jsi me nazval blbem, po druhe ubazaku. Udelej to jeste jednou a hned tady nech svoji adresu. Ja ti dam po drzce ty zmetku, ze te nikdo doma nepozna, zmrde jeden.

1 hlas

Snažíš se srovnávat nesrovnatelné, evidentně nevíš, která bije, ubožáku.

1 hlas

..no, tak ty máš taky dost....ty "historiku"...uffff

1 hlas

"Ukrajinisté" nám pod tlakem historických materiálů nakonec sdělí, že Bandera nikdy nevraždil osobně, že nevěděl o zvěrstvech a vraždách nevinných vesničanů, že chtěl jen svobodnou Ukrajinu a jen lidé co ho následovali to celé pokazili. On byl křišťálově čistej jako náš Staník. Takhle nějak to zamáznou.

11 hlasů

Bylo by uz na case aby nam CTK zacala davat zpravy ktere si muzeme overit. Zatim nam jen davaji stolete zpravy o nejakem Banderovi z ktereho leprak Juscenko udelal hrdinu, o nejakem hladomoru atd, a nic se neda z falsovanych dejin overit. Dejte nam dvacitilete zpravy, ktere my zname a muzeme posoudit. Na priklad o dvacetilete svobodne Ukrajine. Jak Tymosenkova hrdine bojovala proti rusum 20 let aby nerozkradali plyn urceny do Evropy. Jak Porosenko, Kolomojskij branili ukrajinsky prumysl proti ruskym zlodejum. Jak rusky parasutisti skocili na mirovou demonstraci na Majdanu a vrazdili kde mohli, atd. Bude toho vic nez dost.

3 hlasy

Nikdo ti blbe nezakazuje, jet se podívat na místo samé a přesvědčit se!!!

1 hlas

"Nikdo ti blbe nezakazuje, jed se podivat...." O cem to blabolis?, muzes se vysvetlit?

1 hlas

Otřesné video: Prasata a nacističtí zločinci z Pravého sektoru podřízli hrdlo policejnímu náčelníkovi v Doněcku před očima jeho ženy

http://www.nekorektni-tv.cz/?p=14837

4 hlasy

Ještě jsi k tomu mohl připojit video z Oděsy, kde ta samá pakáž zapálila dům odborů a nechala zde za živa uhořet desítky jeho zaměstnanců, které v případě jedné ženy ještě prokazatelně znásilnili. Tak asi tak hrdinsky bojovali Banderovci beránci Boží !!!

5 hlasů

Jo Korado, tak bojovali sovětští vojáci při "osvobozování" Evropy. I na našem území bylo z jejich strany dost znásilněných žen a dívek.

0 hlasů

To máš pravdu a také by za to měli být odsouzeni.
Ale také např. když jeden ruský voják vzal babičce při průchodu jejich vesnicí na jaře 1945 o své vůli ošatku vajec a zjistil to jeho velitel, přinesl jí tu ošatku i vajíčky z5 a kdyby se za toho vojáka babička nepřimluvila, tak by byl býval zastřelen. Jestli by se takhle zachoval Bandera si nejsem jistý !!!

4 hlasy

RUDOKARTÓNI POZOR--Je pravda, že Bandera prohrál proti Sovětům a ti ho také potom v Mnichově zavraždili. Patří k dlouhé řadě podivných hrdinů 20. století, kteří se v boji proti utlačovatelům svého národa stali teroristy a spojili se s velkovrahy, ať to byl Hitler, Stalin či jiní. Vycházeli z přesvědčení, že boj za národ ospravedlňuje všechny prostředky,“ napsal Karel Schwarzenberg.

2 hlasy

Byla to prostě stejná verbež a pakáž, jako vrazi Mašinovci, kteří klidně zavraždili účetního, aby se dostali k penězům na svůj útěk , kromě ještě jednoho již svázaného příslušníka SNB, který je již nijak neohrožova a stali se tak vrahy jak podle civilního, tak podle vojenského práva !! .

5 hlasů

som rád, že si aj takto vzdal hold statočnému boju povstalcov na východnej Ukrajine....

3 hlasy

Poserplína už toho naslintal docela dost.

2 hlasy

je dobré, že sa pán Zeman nenechá týmito kvázi historikmi a prekrucovačmi dejín manipulovať....

3 hlasy

Zeman je sice trochu divný pavouk, ale v hlavě to má srovnané. Podepisuji jeho postoj.

8 hlasů

Milý hochu, Zeman to v té své řepě může mít srovnaný, což o to, ale důležité je to, CO! tam ten Zeman má srovnaný! Nechtěl bych to vidět :-)))

1 hlas

a zas má pravdu

4 hlasy

My, si zase nemůžeme blahopřát k hrdinům, jako je ožrala Miloš a ješita Klaus. Každopádně by ten debil z Hradu udělal nejlépe, kdyby se staral o své odumřelé palce a ne o to, co se dělo na Ukrajině v době, kdy on ještě ani nebyl na světě. Je to odporný idiot a neštěstí pro celou naší zemi - kníže by aspoň spal a držel hubu.

3 hlasy

Co se taky děje v Rusku:
Například Lekce z lidové univerzity Romana Ključnika, kde se uvádí, že veškeré nepravosti v SSSR spáchali otevření a tajní Židé, ale také že „Židé a Položidé zblbli německý národ svou oblíbenou starozákonní rasistickou myšlenkou nadřazenosti a zatáhli ho do agresivních válek o světovládu.“

2 hlasy

Ne že bych ten názor zastátval, ale nedávno se proláklo, že i sámotný Hitler měl mezi svými předky v rodině židy :), z toho to možná dovozují :) .

2 hlasy

Dokonce české židy, žijící v Poličce. Dodnes tam má hrob jeho děd a bába...

0 hlasů

Ano, je to Lustigova rodina.

2 hlasy

Soušky a soudruzi. Vy jste měli za symbol zrádce Fučíka, část Ukrajiny má za symbol Banderu, já Spartu.
Dnes žijete v zemi, která vám umožňuje kydat lži na ni samotnou. Vy jste se v době své vlády k takovému luxusu neměli.
Souško Kojo, Bandera nebyl vrah, byl to symbol. Ano, jeho někteří příznivci se vražd dopouštěli.Ale odporu Ukrajiny proti SSSR předcházelo miliony mrtvých Ukrajinců, které nechal Stalin pomřít hlady, přestěhovat na Sibiř, popravit. To byla genocida a tak není divu, že veliká část Ukrajiny bojovala proti sovětům, vlastně v jejich očích rusákům. Hovořím o domácích obyvatelích Ukrajiny, ne o velikou část obyvatel Ruska, přestěhovaných po válce na Ukrajinu.
Čest vašim kydům, soušky a soudruzi!

1 hlas

A když vraždili v polských koncentrácích desitky tisíc lidí jenom proto, že byli jiné národnosti ( Židy, Poláky Rumuny, Cikány, Maďary) a dělali špinavou práci za Hitlera, kterému se chtěli zpočátku zalíbit a naivně se domnívali, že jim za to ponechá svobodnou Ukrajinu ??
A že Bandera nevraždil není pravda. Právě oddíly, se kterými se probíjel ke konci války i přes naše území na západ, vraždily obyvatele samot, které při svém tažení přepadly, vyjedly, vyrabovaly a potom odstranily všechny jako nepohodlné svědky. Tak nám tady nelži a raději se zeptej těch, kteří měli to štěstí a přežili jejich běsnění, nebo jejich dětí. Mnoho z vás si myslí, že pamětníci již nežijí a je proto možné národu v současnosti nalhat cokoliv, co se hodí současným vládnoucím garniturám ( bývalým předsedům krajských organizací SSM ... Nečas, Sašínek Vondra atd., bývalým funkcionářům KSČ ....Ježek, Dlouhý, Tlustý, Babiš, kandidátům KSČ Klaus atd.. Jenom hovado jako jsi ty může zakrývat skutečnosti planými kecy o soudruzích , protože o těch soudruzích, co tahaly z pozadí za provázky a dnes jsou zase u koryt, víš úplný hovno !!!

6 hlasů

Tak už jsem doma - ty jsi zasloužilý soudruh a jako malýho spratka tě znásilnili tím, že tě přinutili podívat se na komunistickou propagandu, kterou by ani GOEBBELES nevymyslel, československý státní film - AKCE B.Tak toto je Tvůj dějepis :-)))))))))

1 hlas

Soudruhu Korado. Já o voze, Vy o koze. Ale to je váš styl, styl rudochů.

1 hlas

N arozdíl od Tebe soudruhu ( já jsem u nich nikdy na rozdíl od Tebe , Paroubka, Dlouhého Ježka Tlustého Babiše nikdy nebyl a mám na rozdíl od takových čisté svědomí) já tvrdím, že Bandera byl také vrah, kdežto ty, jestli umím číst píšeš, že vrah nebyl. A to čeho se na Ukrajincích dopustil Stalin ... gruzínec jako poleno rozhodně nemůže omluvit ani jedinou vraždu civilisty ať v polských koncentrácích, nebo českých samot . tak tolik nechlastej a třeba Ti to časem také docvakne !!

4 hlasy

Opět jste nezklamal, s. Korado. Já o voze, Vy o koze.

0 hlasů

Prostě Bandera vrah byl .

1 hlas

Bandera se nikam neprobíjel a už vůbec ne přes naše území. Od roku 1944 byl v Berlíně a po skončení války odjel do Mnichova...

1 hlas

Německé koncentrační tábory vznikly podle sovětských gulagů, Němcům to prostě přišlo jako dobrý ruský model. A když se začaly z ČR vypravovat první transporty Židů do Polska, aby tam byli umístěni do koncentračních táborů, byli Němci z nedostatku zkušeností posíláni na území SSSR, kde byli Židé, Češi, Poláci umísťování do gulagů, kde otrocky dřeli a umitali.

1 hlas

To Ti nikdo nebere, ale rozhodně to nesmyje vinu z rukou Ukrajinských nacistů, kteří také vraždili o sto šest. Vrah bude vždy jenom vrahem, ikdyby vraždil ze sebelepších ideálů .... ono je něco jiného postavit se proti někomu kdo je ozbrojený v boji a vraždit civilisty v plynových komorách nebo přepdávat o samotě stojící zemědělské usedlosti a po napakování se jejich obyvatele vyvraždit do jednoho !!!

2 hlasy

Ty tupý debile.Ukrajinců zemřelo hlady odhadem 7 000000 a hladomor spustil prašivý hajzl Stalin.Když nic nevíš drž ten svůj tupý rypák idiote.

1 hlas

Ty možná máš debilský tupý rypák, já ovšem nikoliv.
Jestli to bylo 3 000 000 (jak jsem si to někde našel já nebo 7 000 000, jak tvrdíš Ty, je mi šuma fuk, neospravedlní to však ani jedinou vraždu civilisty banderovci, protože nikdo z těch lidí, které v koncentrácích vraždili za Němce či při útěku na západ za to nemohl. a Stalin byl kdyby něco ... Gruzínec jako poleno. Tak asi tak Ty ... Tupý VEMENO a KRETÉNE. Ty si jinak drž co chceš ale na mě si moc nevyskakuj, protože na to nemáš dost mozkových závitů a při tom vyskakování by Ti mohly všechny zbylé popraskat !!!!! :)

3 hlasy

Jak si mohou troufnout oni "VĚDCI" brát si do huby pojem "nezávislost Ukrajiny", když sami Ukrajinci upírají právo na nezávislost a sebeurčení ostatním národům, žijícím na územích uměle připojených k Ukrajině po II. sv.v., kterých se na jejich názor a vůli nikkdo nikdy nezeptal a vítězné mocnosti rozhodly o nich bez nich ??? Co lidé žijící na dřívějším území Polska Maďarska či Československa ?? Jaký je vztah ukrajinských oligarchů k těmto ne zrovna menšinám na těchto územích nám ukázala " plynová carevna " Tymošenková, která se jasně vyjádřila, např. o Ruské 8-mi miliónové "menšině", že by po nich střílela jadernými zbraněmi !!! Tak takhle si oni představují samostatnostou, demokratickou občanskou společnost ??? Tak to se máme na co těšit a tyto nacisty EU na pokyn US pokrytecky nejen toleruje, nýbrž podporuje proti Rusku a chce jim z našich daní platit jejich dluhy . Myslím, že této EU již bylo dost a máme jí plné zuby, je čas toto zparchantělé združení lobistů a US nohsledů konečně opustit a přestat být spoluzodpovědní za bezpráví páchaná EU v roli bílého koně strýčka Sama !!!

5 hlasů

Zdá se mi to nebo se Miloušův gigantický lalok opravdu ještě zvětšil?

1 hlas

To je gigantické vole, tam si naleje becherovku a poté průběžně srkává :-)

1 hlas

..je ale pravda, že Poláky střílel na potkání každý...i náš generál Sedláček jich pár v Záolší skolil..myslím se někde mluví o 1200 nejdnou...

2 hlasy

To byl Šnejdárek,Pájo.

0 hlasů

..ano, toho jsem myslel...

1 hlas

..najednou...

1 hlas

..a ani mu za to nechtějí postait pomník...ku.vy jedne polske...

2 hlasy

Ať žije pan prezident Miloš Zeman!!!

1 hlas

..pan prezident prostě Ukrajincům vzkazuje, že je má u prdele...Banxder Nebandera...

2 hlasy

A oni zas mají prdele jeho.Zato je však nesmírně populární mezi rudými dědky a babkami a ožralými ruskými mužiky,pro které je tento sádelnatý a prolhaný alkoholik velkým gerojem.

2 hlasy

A oni zas mají prdele jeho.Zato je však nesmírně populární mezi rudými dědky a babkami a ožralými ruskými mužiky,pro které je tento sádelnatý a prolhaný alkoholik velkým gerojem.

0 hlasů

Bandera bol vrah, Banderovci vrahovia. Vraždili Poliakov, komunistov, Rusov, židov.... Harašíme, fašisto! Kto oslavuje Banderu je fašista a nacista.

3 hlasy

Já v žádném případě neoslavuji Banderu, to jsou vaše interpretace, jen poukazuji na lži soudruha Zemana. Neoslavuji ani Hitlera, ani Lenina, ani Stalina, ani Putina, ani byvší agresi fašistického Německa ani agrese bývalého a současného Ruska, to děláte vy a vám podobní. Měla byste se stydět!!

3 hlasy

Něco pro milovníky nácka Putina: Vladimir Putin sdělil zástupcům moskevských Židů: „Goebbels přece říkal, že čím je lež méně pravděpodobná, tím spíše se jí bude věřit. Ten svého vždycky dosáhl. Byl to talentovaný muž.“

1 hlas

Prezident Zeman ma samozrejme zase pravdu.
Pána Harašina poprosím, nech uvedie odkaz kedy a kde Zeman chválil či obhajoval činy Lenina alebo Stalina.

9 hlasů

Musím pogratulovat Slovákům,kteří si zvolili za prezidenta člověka,který jim nedělá v civilizované světě ostudu.Což se bohužel nedá říct o českém prezidentu,který je kromě své alkoholické demence proslulý i svou oddaností rudému caru z Kremlu.

2 hlasy

Vyjádřil jsem se ke lžím prezidenta Zemana níže.

3 hlasy

Vy ste klamár a bohapustý troll a idiot. Zbytočne tu pľujete svoje slinty a nezmysly, fašisto.

4 hlasy

Soudružko Drahová, to vy tady podporujete svými žblebty nacismus a fašismus, který se projevuje anexí a okupací Ukrajiny ze strany Ruské federace. Pokud svému hloupému jednání nerozumíte, požádejte o pomoc odborníky.

2 hlasy

Fašistov a nacistov ste mohli vidieť na Majdane, v Kyjeve. Chcete videa??? Aj nemecká televízia natočila "ukrajinských vojakov" s hákovými krížmi.... TAK NELŽETE!!

3 hlasy

Kojo, hákový kříž a rudá hvězda jedno jsou.Fašista a nebo komunista, jaký je v tom rozdíl?
Obsazení Sudet a obsazení Krymu. Jaký je v tom rozdíl?

3 hlasy

Kde je ten zemanův transparent? Smrt Židům, Polákům a komunistům. Vložte odkaz. Děkuji. Nacisti pochodují po Moskvě a hajlují přitom.

2 hlasy

Ukrajinská povstalecká armáda, UPA byla ozbrojená jednotka Organizace ukrajinských nacionalistů, přesněji řečeno frakce Stepana Bandery (OUN-B); její příslušníci byli proto zjednodušeně označováni jako Banderovci. Vznikla během 2. světové války na Ukrajině v roce 1942, prvním velitelem byl Dmytro Kljačkivskyj /Klym Savur/(1942 - 1943), Roman Šuchevyč /Taras Čuprinka/ (1943 - 1950) a Vasyl Kuk /Lemiš/ (1950 - 1954), působila především v oblastech Volyně a Haliče. Bojovala za nezávislost Ukrajiny...

2 hlasy

Zatimco Bandera sedel v koncentraku. Co meli vlastne spolecneho?

0 hlasů

Ale je to stejně sranda. I když sranda poněkud hořká. Ukrajinci uctívají hromadného vraha a krví nasáklou nacistickou kreaturu, Banderu, USáci zase mají za prezidenta polodementní poloopici.

3 hlasy

Huml se stal prezidentem USA?

1 hlas

Miloš Zeman
8. 1. 2015

Otevřený dopis ukrajinistům

Vážení ukrajinisté,
obdržel jsem Váš dopis, v němž obhajujete Stepana Banderu. Dovolte mi proto, abych Vám položil dvě otázky. Za prvé, znáte Banderův výrok: „Zabij každého Poláka mezi šestnácti a šedesáti lety?“ Pokud neznáte, nejste ukrajinisté. Pokud tento výrok znáte, souhlasíte s ním, nebo ne? Pokud s ním souhlasíte, naše diskuze končí.

Pro Vaši informaci bych chtěl uvést, že Stepan Bandera hodlal na Ukrajině vytvořit vazalský německý stát. Měl v tom podporu Alfreda Rosenberga, ale protože Hitler se rozhodl, že Ukrajina bude výlučně po vítězné válce osídlena německými sedláky, tento projekt byl zrušen a Bandera byl poslán do koncentračního tábora. Něco podobného se ostatně stalo i na našem území v případě Jana Ryse Rozsévače, zakladatele Vlajky.

Dále bych Vás chtěl upozornit, že již prezident Juščenko vyhlásil Banderu za národního hrdinu, a že nyní se připravuje obdobné vyhlášení v případě pana Šuchevyče, který proslul tím, že v roce 1941 nechal ve Lvově postřílet tisíce Židů.

Nemohu bohužel blahopřát Ukrajině k takovým národním hrdinům.

Jsem rád, že jsem mohl doplnit Vaše informace a přeji Vám mnoho úspěchu ve Vaší práci.

S pozdravem

Miloš Zeman
prezident republiky


http://www.novarepublika.cz/2015/01/otevreny-dopis-ukrajinistum.html

8 hlasů

Lež jako věž a jako vždy!

0 hlasů

Samozřejmě, Zeman má pravdu. Bandera byl nacistická svině, masový vrah toho nejhnusnějšího ražení. A pokud se k němu dnešní Ukrajina hlásí, tak lze tímhle smradlavým nacistickým státem leda tak pohrdat.

7 hlasů

Ruští okupanti na Ukrajině nosí na klopě symbol masového vraha Stalina. Stalin byl komunistická svině, která se spojila s náckama a společně plundrovali Evropu. To, že ke Stalinovi dodnes všichni Rusáci hlásí a slaví jej jako národního hrdinu, tak za to jimi musíme pohrdat a odplivnout si pokaždé, když uslyšíme jejich hloupé lži.

3 hlasy

Nejak si pletes zeme, nebo vytvaris svoje vlastni iluze. V Rusku by do Stalina nikdo ani nekopl. Mluvis o Gruzii kde Stalin je stale velky hrdina, samozrejme,kdo jiny! Tam ma kazdy taxikar oblepeny auto portretama Stalina, dokonce jeho sosky na oknech a s velkou hrdosti je ukazujou cestujicim. Tak nezvan tady svoje nesmysly.

4 hlasy

Do dnesniho dne nam banderovska ukrajina nedala jedinou zpravu kdo usekaval policajtum hlavy na Majdanu, kdo tam strilel a vrazdil lidi, kdo v Odese a na Majdanu spaloval benzinem neviny lidi na skvarky ale od naseho prezidenta chteji okamzitou omluvu protoze Bandera a Suchevyc byli prohlaseny prezidentem leprakem Juscenko hrdinove velike Ukrajiny.

5 hlasů

Střílel Berkud,Tituškové a agenti FSB. Prvním dvěma udílel rozkazy vrah Janukovyč, třetím udílel rozkazy vrah Putin. Jenže to, vy komunisti a kolaboranti, neslyšíte, nevidíte, nechápete.

3 hlasy

Strieľalo sa z hotela Ukrajina, ktorý bol pod kontrolou "majdančikov" a janukovičovej opozície. Bol to estónsky politik, ktorý prvý povedal, že za streľbou stojí opozícia... a to, že strelci zavraždili aj príslušníkov Berkutu to len dokazuje. Tak nelžete!!

9 hlasů

Příkaz ke střelbě do demonstrantů v ulicích Kyjeva v době největších nepokojů vydal ministerstvu vnitra a tajné službě SBU prezident Viktor Janukovyč. Oznámil to generální prokurátor Oleh Machnycky. Šéf bezpečnostních služeb Valentyn Nalyvajčenko posléze obvinil z účasti také ruské tajné služby.

2 hlasy

Jsi asi tak 20 let v tvych nesmyslech dopredu. To je asi priblizne doba kdy zacnou prekrucovat fakty a pravdu..

2 hlasy

Áno, áno... iste... aj na letisko v Luhansku zhodili Rusi dve atómové bomby.

2 hlasy

Už začíná být géniem ducha a myšení jako byl Klaus.On vše zná a všemu rozumí a je noomylný.To byli diktátoři-tím bohudík nemůže být všichni a jak to dopadlo.Považoval jsem Zemana za celkem chytrého pána a on asi trochu je ale inteligence .,myšlení a správný úsudek a pohled na dění a skutečnost to je u něj nulová položka.Je to jen další pochybný polobůh a on se nevyžívá už jen v bonmotech ale v tlachání a blábolení na úrovni trilobita.Je to v podstatě narcista a miluje hlavně sám sebe i když někdy a to někdy zdůrazňuji má v něčem i pravdu.Ale to je málo na presidenta našeho státu.J

3 hlasy

Pravda o banderovcích na http://novysmer.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1594%3Aqkdybych-ml-zapomeno
Ale bacha, je to drsné. Nejhorší je fotka pilou přeříznuté ženy.

8 hlasů

A to všechno dělaly komanda NKVD na Ukrajině.

4 hlasy

Sovětská NKVD = speciální jednotky, které masově vraždili ukrajinské obyvatelstvo. Sovětská NKVD převlekala se za jiné vojáky, aby poštvala jiné národy mezi sebou. Po válce ještě dlouho sovětská NKVD zatýkala vojáky ukrajinské povstalecké armády a obyčejné Ukrajince a posílala je na Sibiř nebo rovnou zavraždila.

1 hlas

Ono by vlastně bylo nepřirozené,kdyby si "bývalí" bolševici Milouš,Putin a Lavrov nerozuměli,všichni byli členy velké komunistické mafie řízené z Moskvy,akorát se dnes "změnili" na "vlastence" a čekista Putin je dokonce "křesťan".To je perestrojka/přestavba dotažená k dokonalosti.

3 hlasy

Ukrajině k Banderovi gratulovat Zeman nemůže (nikdo to po ani nechce), ale masové vrahy Lenina, Stalina (osm miliónů obětí jím řízené genocidy-ukrajinského hladomoru) to se soudruh Zeman neostýchá a každý den ze sebe vypustí nějakou kolaborantskou zhovadilost.

6 hlasů

Zadajte prosím jeden odkaz, kde by Váš prezident oslavoval činy Lenina alebo Stalina.

4 hlasy

Udělám to okamžitě poté, co mi Zeman zašle link s odkazem, kde viděl transparent s nápisem: Smrt Židům, Polákům a komunistům.

2 hlasy

A Moskaľom. Transparenty Banderovci nenosili, rezali Poliakov začo aj sedel Bandera v base v Krakowe.

2 hlasy

Soudruhu, místo těch blbých kydů byste měl jít pomáhat statečným ukrajincům.

2 hlasy

Soudruhu, Ukrajině nevojensky pomáhá celá Evropa, na rozdíl od ruské svoloči, která ji okupuje.

2 hlasy

Tak co Zemane, kdepak jsi viděl ten transparent: Smrt Polákům, Židům a komunistům? Ovčáček nic nenašel, Kmoníček taky ne, Mynář hledá teď něco jiného, přece nechceš tvrdit, že by jsi lhal, stejně jako jsi lhal v případě Pussy Riot?

4 hlasy

...no, je třeba to jeho lhaní vzít z gruntu ...."on hlavně lhal bezostyšně v předvolební kampani a přitroublí čecháčkové mu to zbaštili..." - a teď abychom se styděli vystrčit nos za naše hranice....

3 hlasy

Soudruhu Harašíme, vy jste teda pusa.

6 hlasů

Soudruhu Macháčku, vy jste stejně prolhaný jako soudruh prezident.

4 hlasy

Proč musíme mít na Hradě vždycky (nepočítám mezi ně ovšem Havla) všeználky - amateury, kteří s neuvěřitelnou drzostí fušují do oborů, o kterých nemají páru! Klaus si hrál na "klimatologa"...současný "borec" to vzal z gruntu a kecá do všeho!!! Bandera byl samozřejmě velmi kontoverzní postava Ukrajiny, ale ať si ho zhodnotí sami Ukrajinci, rozhodně nejsou zvědaví na "vejšplechty" nějakého alkoholika....

4 hlasy

Ten jehož tady sprostě urážíte je řádně zvolenou demokratickou a přímou volbou hlavou státu. Ať se vám to líbí nebo nelíbí. A pokud to nedovedete respektovat, tak tím pouze dokazujete jaký jste ve skutečnosti demokrat. Totéž platí i o vašem vyjádření na adresu prezidenta minulého.

13 hlasů

Oprava: samozřejmě "...kontroverzní...."

0 hlasů

Pan Zeman je borec :-) . S nikým se nepárá. Nebojí se, protože ví, že mluví pravdu, která je dnes 25 let po sametu zamlžována nastupující generací tzv. historiků.

22 hlasů

...vsadím se, že jsi slovo "Bandera" slyšela poprve přad rokem ve spojitosti s Majdanem a teď tady machruješ - co vůbec víš o historii Ukrajiny, "paní přemoudřelá" ?

4 hlasy

Paní ví to, co si přečetla. A pokud soudruhu JSP rozumíte psanému textu, tak si to můžete přečíst také.

8 hlasů

No však oni taky o blahopřání od nějakého ožralého ruskobolševického vepře vůbec nestojí.

5 hlasů


B a n i k p y č o ! ! ! ! ! !

6 hlasů

Ve třicátých letech byla většina Ukrajiny okupovaná Polskem. Proto Bandera bojoval proti Polákům a ne Rusům.

7 hlasů

To bylo pro pana vladimira bocka..

0 hlasů

Jistě,Milouš uctívá jiné hrdiny -Putina,Janukovyče a Lavrova.

3 hlasy

A co uctíváš ty, chachare? Hitlera, Pinocheta, Suharta?

11 hlasů

Bandera byl obyčejný trorista, kterého za terorismus Poláci odsoudili k trestu smrti. A národ, který má za hrdiny jen teroristy, je národem teroristů.

17 hlasů

To tedy znamená,že národem teroristů jsou i Rusové,kteří vystavují mumii masového vraha a teroristy Lenina hned vedle Kremlu.

4 hlasy

Lenina ale nikdy nikdo za terorismus nebo masové vraždy nikdy neodsoudili. Narozdíl od Bandery.

6 hlasů

Když, tak... Logika blbce, který tam dává špatné proměnné.

1 hlas

Vůbec se nedivím odpor ukrajinců proti rusku. vzdyť Stalin v 30 letech nechal vyhladovět celou ukrajinu

6 hlasů

Nepřesná a zavádějící informace. Hladomor v r. 1932 na UK vzniknul proto, že kulaci nechtěli zakládat kolchozy. Nechcete s námi hospodařit? Tak si hospodařte sami.

6 hlasů

Macháčku, jsi prohnaná, prolhaně komunistická svině, bezpochyby vycvičená v rusku. Předně, Ty hajzle - hladomor na Ukrajině NEVZNIKL, ale UDĚLALI hol tam záměrně ruské kreatury tím, že sedlákům a všem zemědělcům sebrali veškerou úrodu, aby rusák nasytil svou krvavou armádu, která by jinak pochcípala hlady,. protože po násilné kolektivizaci byla v rusku bída.

2 hlasy

Stalin byl Gruzínec, nikoliv Rus.

8 hlasů

A Hitler byl Rakušák, nikoliv Němec. Mění to něco na tom, co oba spáchali?

3 hlasy

To určitě ne, ale postrádá logika ta nenavist vůči Rusku, o které tady diskutujete.

3 hlasy

on haraším je, jak se zdá, ukrajinský nácek

4 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov