Sečteno
Zeman vyhrál první kolo prezidentských voleb

13.01.2018 08:11 Aktualizováno 13.01. 20:55

Vítězem prvního kola letošních prezidentských voleb se stal Miloš Zeman. Dosavadní hlavu státu volilo 38,56 procenta lidí.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Zdeněk Patera (13 hlasů) 13.01.2018 09:32

    Kdo nevolí Zemana, volí migranty.

  • Karel Hrabě (10 hlasů) 13.01.2018 14:31

    ČT BY MĚLI ZA TO ZRUŠIT POPLATKY AŽ SE TI ZAPRODANCI NAŠÍ VLASTI A...

  • Zdeněk Patera (9 hlasů) 13.01.2018 09:40

    Zeman ale nedeklaruje nějakou oddanost Putinovi. To takzvaní...

  • Zdeněk Patera (9 hlasů) 13.01.2018 10:11

    Ochota jednat s Putinem není žádné lokajství. Spíše jde o projev...

  • karel ledvinka (6 hlasů) 13.01.2018 11:22

    vy porošenkova.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

V některých volebních okrscích volili voliči na 101%. Vždy se jednalo o okrsky, ve kterých vyhrál Zeman, takže těžko říct, jak to s jeho procenty vlastně bylo. Zemanovi příznivci se zřejmě nezastaví před ničím...

0 hlasů

Hynek v jistém ohledu prokázal skvělý a zasloužený výkon. Nepočítáme-li Zemanovu specifickou "neúčast" (s billboardy a každotýdenním hodinovým vystoupením v TV Barrandov a spoustou dalších zpráv), tak nejmenší výdaje na jeden hlas měl Hilšer (2 koruny). Hynek byl těsně za ním se zhruba třemi korunami. Když připočteme, že Hilšera média samovolně hojně prezentovala v dobrém světle a vůči Hynkovi naopak byla skoupá na slovo (natož na vlídné slovo), tak Hynek podal úžasný výkon a je vidět, že má velké charisma a osobité názory, na které voliči slyší.

TV Barrandov je exemplárním příkladem média, které z pro mě nepochopitelných důvodů totálním způsobem bojkotuje výborné Realisty a pana Hynka - ani jednou je nepřipustila do svých debat.

0 hlasů

Ano, skvělý Hynek má 1% charisma...

0 hlasů

Kdyby neměl charisma, tak by za daných okolností (finance, "přízeň" médií) měl x-krát menší podporu.

0 hlasů

Tak už toho nech, je po všem, sranda skončila. Nashle příště...

0 hlasů

Tak už toho nech, je po všem, sranda skončila. Nashle příště...

0 hlasů

Chcete noveho Alexandra Dubceka? Volte Jiriho Drahose. Hodny deda s ulisnyma lstivyma ocickama. Chysta novy pendrekovy zakon, bez mrknuti oka.

0 hlasů

To je slabé, cajthamle. Musíš si vymyslet větší kalibr!

0 hlasů

Co bych si vymyslel. Ja v Drahosovi vidim Dubceka.

0 hlasů

Cajthamle vy jste rusák a naší historii nerozumíte. Vyjadřujte se k Brežněvovi a Dubčeka nachte na pokoji.

1 hlas

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Jak jsem říkal, na jaře už nezaseje a k Turkovi nepůjde po žních, ale za čtrnáct dní. Obávám se, že místní soudruzi spláčí nad výdělkem. Zeman prezidentem nebude i kdyby čert na Paterovi jezdil...
P.S. Ti semiti židi jsou ale lstiví, fšechno zkazej, mešuge ajnštaj, shalom !!!

2 hlasy

Kafárníkovo zbožný přání.

1 hlas

Kafárníkovo zbožný přání.

0 hlasů

Když v roce 1997 v Praze český skinhead zavraždil súdánského studenta, žádal Zeman zákaz všech organizací, které se otevřeně či skrytě hlásí k rasismu. "Musíme proti patologické sedlině společnosti aktivně vystoupit," uvedl tehdy.
17. listopadu 2015, v den studentského svátku, vystoupil na pražském Albertově po boku pravicových extremistů v čele s Martinem Konvičkou, který například na adresu muslimů řekl, že by je namlel do masokostní moučky, a slíbil jim i koncentrační tábory.
Inu, je nutno říkat co lid chce slyšet.

3 hlasy

jak je vidět,dotáhlo k nám moc ukrajinských semitů židů a ti budou volit.neoprávněně,ale budou.tak jako za rakouska u nás volili semiti židi z vídně,proti zájmu Čechů a Česka.

0 hlasů

Co takhle nějaký pogromíček? Podřezat, oběsit a pak si pěkně nakrást, to by bylo žůžo, co?
Vy děláte ostudu i Zemanovi a to už je co říct!

2 hlasy

Zemanovi priznivci vykoupili plastove lahve s 2l Breznaku a spijeji se do nemoty:-)

2 hlasy

Teď už jen nakydat řádnou špínu na Drahoše a je to doma.
https://youtu.be/uNFsrExQiaA

1 hlas

Špínu, nesmysly, urážky a falešné zprávy teď bude kydat naopak pražská kavárna na Zemana. To je jediná šance těch sluníčkářů.

Drahoš se zdiskreditoval už výzvou vědců za přijímání migrantů. Stačí to připomenout lidem, kteří tu z 95% migranty nechtějí.

Za takových 30 let totiž už nikoho nebude zajímat Zeman, ani Drahoš. Důležité, ale bude nemít ve městě no-go zónu, nebát se krádeží, vražd a násilností, které ti multikulturní dárečkové provozují. To znamená, že Zemana teď musí volit každý kdo je tu nechce a není úplný bezmozek. A to i když má třeba k Zemanovi averzi.

5 hlasů

Doteď to vypadalo, že jste schopen kritické diskuze, ale maskoval jste se dobře.....vždyť Vy jste normální blbec.

2 hlasy

Pravda bolí.

0 hlasů

Protizemanovská koalice už zběsile zbrojí na druhé kolo a už se zcela odkopala a drze vyzývá voliče, aby zradili vlast a volili měkoně, vítače a muslomila Drahoše za to, že nemluví sprostě a je distingovaný panák, kam vítr, tam plášť. U nich doma tomu velí Führerin Drahošová, která se už vidí na pozici první báby. Je to hnus poslouchat Topolánka, nebo sliza Fialu a tleskající pražskou kafárnu, škoda že nám kolaboranti Bruselu pokazili první kolo a Zeman přesvědčivě nevyhrál a donutili nás jít za 14 dní znovu k volbám, ale to druhé kolo už nerozchodí, Drahoš dopadne jak Schwarzenberg.

3 hlasy

naopak, zeman odpadluje na vysocinu

0 hlasů

Bylo předem jasné, že Zeman nyní do debaty půjde.Je jeho jediná šance , nějakým svinstvem, jemu vlastním, protivníka znevěrohodnit a lživě obvinit. Všimněte si, že už to začalo Drahoš se stává "vítačem". Dle Zemanových příznivců je jím každý, kdo neječí, že zakáže islám, nedovolí ani jednoho uprchlíka atd je nálepkován. Proti Drahošovi je to jeden z mála argumentů, který, i když nepravdivý, je možné uplatnit. Doufám, že Zeman 38% vyčerpal svou kapacitu. Možná pouze voliči pana Hanniga přejdou k Zemanovi a snad i nějaký ten z mála, kteří považovali cestu k 1. kolu za zbytečnou. Naproti tomu voliči pana Drahoše přijdou určitě všichni a pokud přijde 75% voličů neúspěšných kandidátů, kterým je Zeman už dlouho ternem v oku, dopadne to pro Čechy dobře.

5 hlasů

Dobře to dopadne jedině pro Zemana, panák Drahoš je bez šance, vy sluníčkáři serete lidi svojí agitkou a podporou nemastného, neslaného chlapa. který se jasně vymezil svou podporou Bruselu, přijetí eura a muslimů a ani povinné kvóty mu nejsou proti mysli, těsně před volbami ubral plyn a v něčem dokonce otočil o 180 stupňů. Je to zcela nepřijatelný panák a nestane se prezidentem jenom proto, že si to přeje pražská kafárna a stará Drahošová.

3 hlasy

zeman prohlásil před volbami,že nebude diskutovat v předkole se všemi kandidáty.pokud nevyhraje rovnou,do diskuze půjde.proč se snažíte tak neohrabaně podsouvat?a drahoš se vítačem najednou nestává,ale jím je a byl už z předvolební diskuze.zeman je podle vás trnem v oku,když kaká na porošenko?doufám,že lid odmítne havloida a vítače.pn pn je proti zemanovi,to by mělo stačit každému na tomhle čatu.

3 hlasy

Hanniga volilo pár lidí, ale ctitele Topolánkova buranství Zeman uspokojí jistě.Také nesmíme zapomínat na pana lžiprofesora Klause, ten také doporučuje Zemana a má dosud zástupy ctitelek.

1 hlas

drahoš má tak 45% hlasů.jak je možné,že fišer a hilšer dostali skoro 20%?to je tady tolik semitů židů a fellow travelers?jak je možné,že v průzkumu jsou proti uprchlíkům 82% a najednou volí vítače?učte se.

1 hlas

Vaše neustálé protižidovské výpady jsou nechutné,nicméně vysvětlete mi jedno. Jak vidno, podporujete pana Zemana a při tom je on jeden z největších podporovatelů Izraele. Jak to jde dohromady?

5 hlasů

co je nechutného na PRAVDĚ?už několikrát jsem vás vyzval ke kvalitě kontrol mých příspěvků.lžu?vymýšlím si něco?poukažte na to-konkrétně, a omluvím se.zatím gde nic,tu nic.pokud jde o zemana,není ideální,ale lepší než drahoš je.aspoň je to Slovan a není to globalistický p/c vítač.drahoš se mi jeví jako fellow traveler.já,například, podporuji židostán fší silou.kam pošlu fišery a hilšery-na madagaskar?ofšem,zatím není ZAKÁZANÁ konstruktivní kritika semitů,židů,židostána atd.,ne?

0 hlasů

To bude asi tim, ze mas obrezanou hlavu:-)

3 hlasy

tykám já vám,mešuge?

3 hlasy

Teď můžeme očekávat nějakou kvalitní Kubiceho zprávu o tom, jak Drahoš v čele Akademie věď dělal Kulínskýho. To přijde nevyhnutelně. Zeman a jeho řídící menedžment se nevzdá jen tak.

4 hlasy

Agresivita zemandrtalcu se s blizicim odchodem jejich Hradniho opilce z Hradu stupnuje. Vcera opilec malem dostal infarkt, kdyz uvidel kozy:-)

4 hlasy

pokud vidím,jste tady mírně agresivní vy.nadáváte sprostě řádně zvolenému Českému presidentovi vy.dělá vám to dobře,vynadat si beztrestně a anonymě bělochovi,evropanovi,Čechovi,Slovanovi a urážet jeho voliče?typické pro rasistického semitu žida s obrofským komplexem méněcennosti.

2 hlasy

Kde jsou ti hrdinové, co zde psali o jasném vítězství Zemana v prvním kole.
Vše jde podle plánu. Ve druhém kole Zeman končí, všichni demokratičtí voliči se spojí proti jeho výsosti a zvolí pana Drahoše! Mlynář, Ovčáček a spol si musí začít hledat jinou práci!

3 hlasy

Zbožné přání kafárníka, váš milovaný Drahoš ve druhém kole voleb víc hlasů nenaškrábe, kdyby se rozkrájel, jde ve stipách geronta Schwarzenberga.

0 hlasů

KDO NEVOLI ZEMANA TAK PODPORUJE MIGRAČNÍ VLNU DO ČESKA A ZANIK ČESKÉ REPUBLIKY !!!!

5 hlasů

mrtvoly nevolim, sorry jako

4 hlasy

mrtvol bude dost,až si to přihasí "uprchlíci",které drahoš vítá.

4 hlasy

Islamofilní fíkus už se vidí, jak podepisuje zvací dopisy na hradě .

5 hlasů

A tom druhým kole, půjde Ovar do pr... Jo!

3 hlasy

posleme ho tam a sradosti!

2 hlasy

night sidere, ty půjdeš po volbách nasranej, ale s radostí do kolbenky budovat kapitalismus.

0 hlasů

S napětím očekávám výsledky z ciziny. Předpokládám 5000 hlasů od 200 hlasujících v prospěch Drahoše :-D.

5 hlasů

Hlasování v cizině je svinstvo. O tom jak se tady žije mají rozhodovat pouze ti, kteří tu žijí. Mělo by to být zrušeno.

1 hlas

Hmm, tak to byste se svými názory asi nechtěl. Žije tu spousta lidí bez občanství, kteří by podle Vás měli právo se vyjádřit u voleb :-)

1 hlas

Samozřejmě. Hlasování bez občanství je nesmysl.

0 hlasů

Podle současných výsledků, porazí Drahoš Zemana už v prvním kole!

1 hlas

Jasně to jsme všichni viděli, copak jsme blbí, jako Němčouři?

0 hlasů

ČT BY MĚLI ZA TO ZRUŠIT POPLATKY AŽ SE TI ZAPRODANCI NAŠÍ VLASTI A PATOLIZALOVÉ MERKLOVÉ UŽIVÍ SAMI !!!!

10 hlasů

ČT BY MĚLI ZA TO ZRUŠIT POPLATKY AŽ SE TI ZAPRODANCI NAŠÍ VLASTI A PATOLIZALOVÉ MERKLOVÉ UŽIVÍ SAMI !!!!

5 hlasů

Fiala na sjezdu ODS porušil volební zákon,v době volby nabádal občany k nezvolení Miloše Zemana prezidentem a žumpa čt to odvysílala celé!!!

6 hlasů

Marcel pláče hezky, ale na špatném hrobě!

1 hlas

Doufám, že zvítězí slušnost, kvalita myšlenek a umění omluvit se za případnou chybu.

1 hlas

Fiala na sjezdu ODS porušil volební zákon,v době volby nabádal občany k nezvolení Miloše Zemana

1 hlas

Petero, uvažujete scestně. Prezident je v našem systému kladeč věnců, podepisovatel zákonů, ceremoniář a nositel kulturní tradice. Ne král. Musí to být člověk zralý, moudrý, zdrženlivý a musí milovat svou zemi. Tím myslím obyvatelstvo. Ano, je to těžké... Přímá prezidentská volba je důsledkem naprosto skandálního protlačení Václava Klause parlamentními čachry dodnes nedoceněných zločinců ODS. Nemuseli bychom mámit z milionů lidí názor na prezidenta země a riskovat tak lidového šaška s mindrákem a zlobou v srdci.
My nemáme Rusy v lásce. Je to důsledek opakované zkušenosti, že jim nedůvěřujeme. My patříme historicky k Evropanům a uděláme pro evropanství maximum. Nemáme jinou perspektivu, která zachová naši svébytnost.

5 hlasů

my jsme ovšem především Slované,potom evropané.proto máme Rusy RÁDI,pomohli nám v minulosti dost.co NEMÁME rádi jsou židobolševici ať už v sssr nebo na ukrajině-obojí se k veslu dostali pučem,tedy ne demokratickou cestou,ne?semiti židi moc na demokracii nejsou,pakáž.jen to krade.a oblbuje,jako vy.šalom mešuge.

1 hlas

Víte dobře, že podle posledních genetických průzkumů to není s tím našim slovanstvím tak slavné. Dříve stačilo, podívat se do telefonního seznamu a nebo znát dobře německy, abychom viděli odkud byla naše řeč, do značné míry, vlastně převzata. A jestli máte Rusy rád, tak to nepodsouvejte "NÁM". Já mám Rusy asi tak rád, jako jejich příbuzné - Mongoly. Tím chci říci, že jsou mi naprosto lhostejní, pokud nevylezou za své hranice a nebudou se plést do záležitostí jiných zemí.

2 hlasy

Řeč jsme od Němců určitě nepřevzali. Pouze některá slova (a také ovlivnili náš přízvuk). Samotné slovo "Němec" pochází ze slova "němý". Naši předkové totiž nerozuměli jejich řeči a tak je označovali tímto slovem, jako by byli němí. Středověká čeština byla téměř shodná se středověkou polštinou. Německá příjmení jsou většinou pozůstatkem germanizace za Rakouska. Geneticky jsme většinou směs Slovanů, Germánů a Keltů.

Jediné rozumné uspořádání světa je když všechny národy zůstanou na svém území a nebudou se plést do záležitostí jiných zemí. Jakmile k tomu dojde, nic dobrého z toho nikdy nevzejde. Idealizovat si nějakou národnost není rozumné. Nekriticky (protože bez záruky) věřit a vydávat se na milost cizím zemím je vyložená hloupost. Proto je třeba usilovat o samostatnost a nezávislost.

0 hlasů

A odkdy se tak má stát? Je třeba stanovit jasné datum, odkdy bude zastaven společenský vývoj a hranice obrostou šípkovým trním. Také byste měl stanovit minimální velikost země (osady), která si bude uchovávat samostatnost a nezávislost.

1 hlas

Ideál nelze dosáhnout. Vždy budou malé, utlačené národy bojující za svá práva. A také ty velké, stále vymýšlející jak ty menší spolknout. Ideálu je třeba se přibližovat a bojovat za své zájmy (národní zájem, suverenita)

Společenský vývoj se nezastaví. Je třeba vzít na vědomí, že pokrok není to, co hlásá nějaká ideologie a mocensky se to lidem vnutí. Pokrok je to, co se osvědčí. To nikdo předem neví. Pozitivní vývoj je evoluce, což lidé jako vy bohužel nechápou.

Na problematické experimenty nelze reagovat přitvrzením chybného přístupu (více Evropy, více mulikultury), ale naopak jejich opuštěním a snahou vyřešit původní záměr jinou koncepcí.

0 hlasů

to tak neznáte historii anebo vědomě lžete?za prvé,když píši NÁM, píši o naší-mojí, Slovanské, rodině.s vaším dovolením,které samozřejmě nepotřebuji.trochu jemná yronyje,trochu slušnost.v seznamu vidím přemysl,vratislav,václav,boleslav-Česká a Slovanská jména.pokud jde o mongoly,ti nebyli nikdy v novgorodské Rusi.republika novgorod byla jejich vasalský stát.platili jim odstupné.tak jako semiti židi nabuchodonozorovi.po vyhnání mongolů se tam ovšem nahnaly kobylky horší než mongolové,zvlášť na ukrajinu.nejsou příbuzní.Rusové vylezli ven několikrát,po útocích na ně.činili největší část rudé armády,měli nejvíc obětí ve válce a zachránili nás i vás.vy jste ofšem známí nevděčníci.a nepleťte si pořád žido-bolševika s Rusem.

0 hlasů

dodatek...mimochodem,do bolševické sféry sssr nás zaprodali semiti židi alger hiss,harry hopkins a harry dexter white.na jaltě,nejbližší poradci umírajícího FDR.o nás,bez nás,jako mnichov.tentokrát na podrazili semiti židi.o tom se ofšem moc nepíše.čtěte víc,vzdělávejte se.pokud nevíte co doporučuji the venona secrets od poradců/právníků v kongresu usa v té době-semitů židů herbert romerstein a eric breindel.nejdřív si ale začněte s whittaker chambers a jeho WITNESS.to jsou základy ze sovětských a us.archivů a soudů.vyzkouším vás a potom můžete pokračovat v graduačních studiích vyšší fáze.

0 hlasů

k mání na amazon za pár šlupek.oprava...nevíte co, dopuručuji....

0 hlasů


Musí milovat obyvatelstvo? To by tedy neměl cizí moci pomáhat kazit obyvatelům život dovozem islámské pakáže, ne? Není-li král, pak by neměl dělat věci které většina občanů nechce. Například podporovat přijímání migrantů.

Evropa vždy sestávala ze samostatných zemí. Vazalstvím a poslušností se nepřibližujeme ke skutečnému evropanství, ale nanejvýš tak k bývalým koloniím evropských zemí. Tedy prozatím, než nás zaberou úplně. Jako v neblahých dobách mocnářství nebo protektorátu. Je ostudné, že někdo tomuto říká evropanství. Rozsáhlé říše, jakou chce být i Eurosvaz, patří na východ a do Asie. Zachovat si svébytnost ztrátou samostatnosti je nesmysl, kterému snad ani sám nevěříte.

2 hlasy

Dejte si hlas a neřešte to. My Češi, Moravané a Slezané v EU svébytnost máme. Projekt EU je zjevně nad Vaše chápání.

1 hlas

zapomínáte na semiti židi jako fišer a hilšer-nejsou Češi,Moravané nebo Slezané a Slované,ajnštajn.koncept eu je velmi jednoduchý-z bruselu chce semita žid ovládat a vyssávat evropu.jednodušší z jednoho místa,než z třiceti,že jo.příklad-wašington.

0 hlasů

Bez vlastního národního státu dopadneme jako Lužičtí Srbové.

Evropská spolupráce měla smysl jen na základě rovnoprávnosti, s právem veta všech členů.

Když nyní některé země mají větší práva jen proto že jsou větší (stejný princip jako za protektorátu), škodí to menším zemím. A také to už dost drhne. Euro ničí všechny země EU, které mají niižší ekonomickou výkonnost než Německo.

2 hlasy

Bylo by skvělé dopadnout jako Lužičtí Srbové. Jsou součástí Německa a Evropy. Je málo malých národů, kterým je přispíváno z fondů i zákonem na udržení, rozvíjení a zachování svébytnosti. Nějak Vám ta argumentace fakt nejde?

1 hlas

Vždyť se z nich prakticky stali Němci. Zůslaly z nich jen ty dotace na kulturu ve zbytečném, takřka mrtvém jazyce, která už nezajímá skoro nikoho krom příjemců těch dotací.

0 hlasů

Pěkně jste prezidenta Zemana popsal

0 hlasů

Zeman se vcera podelal. Vlastne to predpovedel uz ve stredu, vcera to pouze chtel nazorne ukazat:-)

5 hlasů

Kdo nevolí Zemana, volí migranty.

13 hlasů

Oni kandidují? Proč ne...

1 hlas

V osobě sluníčkáře Drahoše bohužel svým způsobem kandidují.

3 hlasy

:-) Hezký špílec

1 hlas

Mnohem důraznější a i účinnější by v tomto aspektu byl Hynek.

1 hlas

Kdo to je? Á už vím, ten pán s obrácenýma ušima, jak mu odstávají dole. Takoví lidé jsou nedůvěryhodní a ten pán se mi hnusí, že by nedal Jirkovi Kajínkovi amnestii.

0 hlasů

Musel by ale nasadit Viléma s Jarmilou Lonkšádlo a stryptéra

1 hlas

To asi ano. Jenomže nemá šanci postoupit do druhého kola.

0 hlasů

Podle mých průzkumů to vypadá na konec po prvním kole.
Já s manželkou i dva a dva rodiče z obou stran - 100% pro Hynka.

0 hlasů

A který z vás je Hynek...?

0 hlasů

Ty si pěknej hajzlík Šelmo ryšavá ale nasadils přemluv báby a dědky.

0 hlasů

Mas pravdu, nevyrazny a unyly Hynek konci v prvnim kole.

2 hlasy

:-))

2 hlasy

Zeman je Putinova děvka.

6 hlasů

a ritni defka se ozvala

2 hlasy

vy porošenkova.

6 hlasů

Zeman ale nedeklaruje nějakou oddanost Putinovi. To takzvaní proevropští kandidáti prohlašují že "EU nemá alternativu". Oni jsou skutečné děvky.

9 hlasů

Lituju, ale nerozumím. Zeman se chová vůči Putinovi jako lokaj, jakou deklaraci byste k tomu chtěl? Ostatní kandidáti se k EU přímo hlásí - veřejně a svobodně. Podstata děvky je prodejnost, vazalství.

4 hlasy

Ochota jednat s Putinem není žádné lokajství. Spíše jde o projev nezávislosti, pokud se tak děje navzdory přání politiků, kteří mu chtějí diktovat s kým se smí sejít.

Podstatu děvky jste vystihl dobře. Veřejné zřeknutí se alternativ, to je vazalství. Vyhlídka dobře placených bruselských funkcí, prebendy a dotace bohatým, to je prodejnost.

9 hlasů

Mistr výkladu pojmů, co... proto je ve společnosti tolik nepochopení.
S prvním souhlasím, za předpokladu, že se nebavíme o prezidentovi - což je vazal státu, který zastupuje. Prezident musí zapomenout na nezávislost.
V druhém odstavci už jen spekulujete o motivech kandidátů.
Já mohu klidně říct totéž o druhé straně. Zeman za Ruské peníze udělá cokoli aby se udržel u moci.

2 hlasy


Mandát vzešlý z přímé volby je nejsilnější možný. To se neslučuje s nějakou poslušností či vazalstvím. Vždyť ve vládě mohou být i nikým nevolení nestraníci. Prezident naopak vládu jmenuje. Logiku by tak měla spíše opačná závislost vlády na prezidentovi. To by mu ale dávalo nezdravě velkou moc. Stávající stav je tak v rámci možností vyhovující.

Domnělé ruské peníze Zemanovi jsou spekulace. Finanční toky z EU jsou oproti tomu reálné, mohutné a nezpochybnitelné. Stejně tak i prebendy vysoce postavených bruselských byrokratů. Ti obvykle získávají své funkce za předchozí dobré služby ve prospěch EU. Euroskeptici se mohou stát nanejvýš europoslanci, ale funkce v byrokratickém aparátu nedostávají. To samozřejmě má motivovat určitý typ lidí k prodejnému chování.

Ještě připomenu heslo minulého režimu: "Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak." To je přece totéž jako říci "Sovětský Svaz nemá alternativu". Proevropští kandidáti prosazují vazalství.

6 hlasů

Z nich zdaleka nejnebezpečnější se mi zdá ambiciózní, energický a (morálně) slizký Fischer.

4 hlasy

Asi ano, ale ten také nemá šanci na postup.

1 hlas

Opravdu muze byt prezidentem clovek, ktery se pravidelne pomocuje?
http://g.cz/pomoceny-zeman-se-siri-jako-ohen-ktery-nelze-zastavit/

1 hlas

Raději si ty cokotěnko přprav pastu na zuby a lubrikační gel.Až si pro tebe a pro Bada (ten je raději zalezlý) přijdou za šíření lží a pomluvy pomoci médií.

1 hlas

Cela Praha je plna informace, ze Zeman je po amputaci chodidla a ma tak drevenou nohu. Zatim se to Hrad snazi ututlat, proto Ovcacek chodi do debat misto Zemana, protoze by Zemana na takovou debatu museli prinest. Zeman neni ani ve stavu, kdy by mohl sedet aspon hodinu ve studiu behem debaty. A pro jistotu prebyva v Lanech, aby ho nikdo v Praze nevidel. Vcera ve volebni mistnosti se o nej pokousel infarkt a vlaceli ho zpet, protoze nemohl jit!

1 hlas

Snad nebude v Praze blbek jako vy tolik

3 hlasy

už je konec.prezidentem je zeman.

1 hlas

Se Zemanem je konec? Vzal si ho dabel do bolsevickeho pekla?

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov