Kauzy JS
Reakce na Českou televizi. Účelově zkresluje informace, tvrdí TV Barrandov

02.03.2018 16:28 Původní zpráva

V návaznosti na několik zpráv, které zpochybňovaly informace uvedené ve středečním vysílání Kauz Jaromíra Soukupa, a lživých protiargumentů České televize a jejího generálního ředitele Petra Dvořáka se televize Barrandov rozhodla důrazně proti těmto tvrzením ohradit.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Ladislav Ryšavý (16 hlasů) 02.03.2018 18:04

    ČT dlouhodobě zkresluje , překrucuje , zatajuje a někdy přímo lže o...

  • Zdeněk Patera (15 hlasů) 02.03.2018 18:00

    Smysl veřejnoprávního média je v nezávislosti a nestrannosti. V tom,...

  • Jeroným Pražský jr (13 hlasů) 02.03.2018 17:13

    No kde chybí talent, nastupuje šmíra. Mizerný moderátor, ač...

  • Richard Šimůnek (10 hlasů) 02.03.2018 17:00

    Takže ten Šarapatka prostě byl pravý a hotovo! :-D No, pan Soukup je...

  • tyden tyden (8 hlasů) 02.03.2018 17:16

    Jojo, rikavalo se, ze na CT je pravda jenom casomira a sportovni...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Okamura by už konečně měl založit svoji televizi. Mohl by tam řečnit od večera do rána a sem tam pustit nějaký Troškův film...

0 hlasů

Shrnutí-
http://blog.aktualne.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=31182

0 hlasů

ČT a Barrandov vysílají (tedy lžou až se práší) a hlásají svoji "pravdu", no a výsledek? ČT se pasovala do hlásné trouby Bruselské sebranky a Barrandov poplatný starýmu kořalovi z hradu jsou obě kapitoly sami o sobě. Mekota a Blekota Soukup je v podstatě špatný boxer, ještě horší moderátor ale zdatný anální alpinista. ČT potom zase snůška lží a polopravd zdárně proložená nekonečnými reprízami a to ať už seriálem Vyprávěj, který jede už nepřetržitě cca 3roky, Četnické humoresky cca 5let a následuje kýbl sraček jako Colombo, Hercule Poirot, To je vražda napsala atd. atd, co by jsme taky za námi povinně uhrazené koncesní poplatky chtěli, že?. Tak že pokud se chci na něco co mě nena.ere podívat, tak jedině z terasy na zahradu.

1 hlas

Hlavně, že pan Soukup lže, sotva otevře ústa. A nemusí přitom ještě říct ani slovo. Hlásná trouba burana z Hradu.

3 hlasy

Zato ČT hlásná trouba Kalouska!!

0 hlasů

zpravodajstvi CT ma vetsinou 1 tema-antibabis a antizeman

2 hlasy

ČT je nejlepší naše televize. Pořady nejsou laciné škváry, jako u ostatních, privátních stanic, zaměřených na spíše slaboduché a zprávy jsou zprávy ověřené a ne účelové výmysly, jako v případě páně Soukupova Barrandova. Tažení proti veřejnoprávní televizi je součástí komplotu proti naší svobodě a demokracii.

1 hlas

jestli se domníváte,že je u nás demokracie,tak jste blbější i než sem si já myslel.čt dopadne jako pbs/veřejná tv/ v " demokracii " usa.už je trump odříznul od válu a musí začít makačeno a ne se flákat za daně,ne?

1 hlas

Přesně, přece si nenecháme rozvracet tu naši demokracii nějakými samozvanci a ztroskotanci. Možná by stálo mít jen ČT s tím jediným správným a pravdivým názorem.

0 hlasů

Máte takový výběr a vy se upínáte na ČT. Vždyť je tu tolik krásných televizních stanic pro burany. Nedívejte na tu hnusnou ČT a budete mít klid v duši. Nebo snad chcete, aby ČT hlásala nějaké minoritní názory buranské menšiny...?

0 hlasů

Takzvaná Česká televize, spíše ovšem televize Kalouskova, je placena z veřejných peněz a není možné, aby takhle jednoznačně a velice průhledně kopala na jedné straně politického spektra, konkrétně na straně TOP 09. Prostě odmítám platit Kalouskovu hlásnou troubu, nechci s tím kalouskovským svinstvem mít nic společného.

2 hlasy

Pořád říkám: "Nedívejte se na to, není to pro vás!". Ale je to marný, je to marný, je to marný...

1 hlas

Dívat se nemusím, ale platit si ty lháře musím!!! Proč si nemohu platit toho koho chci?

0 hlasů

Ten Kalousek vás asi bude strašit i po smrti. Pidistrana TOP 09 už není pomalu ani v PS a sám Kalousek, nejen že není předsedou, ale ani už se pomalu k ničemu nevyjadřuje. A teď zase vlastní veřejnoprávní TV? Jděte už s těmi nesmysly někam.

3 hlasy

Pidistrana to teď sice je, ale jí zvolení lidé v radě ČT ještě nezmizeli.

0 hlasů

Nechci ČT platit, je to tendenční a neobjektivní žumpa pražské kavárny.

2 hlasy

Neplať to! Odhlaš tu zatracenou televizi a dívej se z okna...!

0 hlasů

A poradíte jak? Když jí MUSÍÍÍ platit každý kdo má elektřinu!!!! Do jeskyně se stěhovat nebudu.

0 hlasů

Když už nic, tak je Barrandov soukr.televize, tak si může tozhodovat sama jaké programy, filmy a pod. bude uvádět. Na rozdíl veřejnoprávní ČT která není ani náhodou nestraná a nezávislá. Což nám předvedli v době posledních presidentských voleb. Ne "náhodou" raději Moravec nemoderoval diskuzi Drahousek - Zeman. Zřejmě by mu lidé dost hlasitě připomněli (ne)zaujaté moderování jeho nedělních pořadů. A na takovou informační stoku pražské kvárny jako je ČT, jsou lidé připojení na elektriku nuceni zákonem platit koncesionářské poplatky!

3 hlasy

Pokud se nepletu, tak společnost Empresa Media, která je vlastněna panem Soukupem a Čínskou investiční společností, vlasní jak TV Barandov tak tento týdeník. Samotná objektyvnost a vytrhávání slov či samotné podstaty sdělení České televize k pořadu pana Soukupa je typickým příkladem střetů zajmů, kdy TV Barandov je závislé médium, které na základě sdělování jen částečných informací nepracuje objektivně, ale právě tendenčně, tak aby ovlivňovala veřejné mínění ke svým zájmům. Přičemž právě tentočlánek tomu napomáhá. Typickým příkladem je toho dění v době prezidentských voleb, o čemž svědčilo i rozhodnutí rady pro televizní a rozhlasové vysílání, na adresu právě TV Barandov. Já osobně jsem si tuto televizi dokonce smazal ze seznamu TV, právě pro své tendenční reportáže směřující spíše k prosazení zájmů východního vlastníka než, aby sloužila veřejnosti.

5 hlasů

Smazat ze seznamu TV si může každý co chce. Jenže smazat poplatky pro ČT ČRo si z inkasa nemůžu. V tom je ten problém.

0 hlasů

ČT Barrandov neberu se vším všudy, zvláště když si pan majitel zprivatizoval značnou část pořadů. Zbytek pak vyplňují "nebezpečné vztahy". Na druhé straně - slušně napsáno: "s účelovým zkreslováním informací na ČT" plně soulasím. Je to informační žumpa vyplněná 15 a více let starými reprízami.

1 hlas

Proc se porad srovnava s Moravcem? Takove p, Jilkove s poradem MATE SLOVO,nesaha soukup ani po ty paty,co mu lezou z pulek zemana.a jeho kamosu.!!!!!

3 hlasy

takhle pište vo rychetským nebo vo opci.ajnštajn.co vo kryse rath?nebo to schováte jenom pro goyimy?rasista?ajta,ajta,ajta.

1 hlas

Zase jsi zral soulet a prdis, Ledfinko?

1 hlas

ale no tak,čo bol to!néni dneska šábez,ajnštajn?

0 hlasů

dneska jsi z té americké zadele vylezl nějak brzo kádrováku StB. Že by prostata??

1 hlas

ČT dvakrát v lásce nemám, ale Zemanův kanál Barandov, to je opravdu stoka!!! Kam směřuje Zeman, to všichni víme(Čína, Rusko), v tom mu Barandov horlivě pomáhá.

4 hlasy

máme směřovat do albanie a lichtenštajnska?židostán dělá byznys s oběma/Ruskem a čínou/ a vy ani prd.proč?náš vzor!!!jste nějaký semita žid-názi rasista?šalom ajnštajn.

3 hlasy

Tři roky staré vyjádření (poslanci čerstvě zvoleného nového radního ČTK) pana Petra Žantovského, odborníka na média, o situaci v ČT:

"... Jestliže tito novináři [ČT], kteří jaksi psychologicky sami ze své podstaty jsou nejenom přesvědčeni o tom, že mají referovat o světě, o stavu světa a dávat třeba ty informace do souvislostí, ale oni jsou často velmi aktivističtí a velmi přesvědčení o tom, že mají ten stav sami určovat, že mají posouvat ty politické děje. Mně vždycky naskočí, když vidím výkony moderátorů a jiných osobností České televize, tak mi naskočí ona svatá trojice leninské definice žurnalistiky nebo novinářství: žurnalista je ten, kdo je kolektivní agitátor, propagandista a organizátor. A vždycky když s nějakým takovým soudruhem z České televize hovořím, tak mu to připomenu a on se strašlivě urazí. Já říkám, proč se urážíte? Vždyť to děláte! Většina z vás to i studovala tyhlety teorie a ti, co jsou mladší, tak to aspoň dělají a dělají to dobrovolně a velmi svědomitě.
...
Oni (mediální pracovníci) jedou v mediální vlně, já si myslím, že je tam normální pitomost, normální pohodlnost, lenost nacházet si fakta. Ono totiž připustit si, že svět není černobílej dá strašný práce. Vy musíte přemýšlet o těch protiargumentech, musíte připustit, že nějaký existujou a musíte se jim věnovat. A chcete-li prosadit svoji věc, tak musíte argumentovat a ta argumentace je pracná. A to většina českých novinářů nedokáže. Oni se právě nějak nějakým záhadným způsobem koncentrují právě v České televizi.

... Tam [ve veřejnoprávních médiích] figuruje jeden důležitý efekt, který mediální teoretici popisují jako spirálu mlčení, tzn. nesmíš si myslet něco jiného, než my, jinak tě vytěsníme z našeho kolektivu a dříve či později budeš muset zmizet. Česky řečeno, kdo nejde s námi, jde proti nám. ... My to vidíme takhle a ty si vyber.
Kudy chodím, tudy říkám, je nezbytné napravit tuto fatální chybu polistopadového mediálního života.

Zákon o ČT, v paragrafu dvě definice veřejné služby:
Česká televize poskytuje službu veřejnosti ... hlavními úkoly veřejné služby v oblasti televizního vysílání jsou zejména:
a) poskytování objektivních ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názoru. [Smích z publika]
b) přispívání k právnímu vědomí obyvatel České republiky,
c) vytváření a šíření programu a poskytování vyvážené nabídky pořadů pro všechny skupiny obyvatel se zřetelem na svobodu jejich náboženské víry a přesvědčení ... tak aby tyto programy a pořady odrážely rozmanitost názorů a politických, náboženských, filozofických a uměleckých směrů, a to s cílem posílit vzájemné porozumění a toleranci a podporovat soudržnost pluralitní společnosti.
Mě by stačilo, kdyby Česká televize ... dělala toto, nic víc po ní nechci. Děkuju za pozornost."

5 hlasů

Je hezké, že k situaci a kauze citujete nového radního. Ale právě samotný krok jeho zvolení do rady je mimořádně kontroverzní. Byť reprezentuje novou mocenskou situaci tj. hlasy nekompetentních poslanců nedemokratických stran. Pan Žantovský je jakýsi nepohodlný novinář mezi novináři a to ne proto, že by byl disent, ale protože jeho názory nejsou kvalifikované a jsou scestné a nevyjadřují moc odbornosti ani vhledu do problematiky.

Pan Žantovský se v novinářské obci navždy diskvalifikoval svojí rolí v pohřbívání časopisu Melodie n kterém se aktivně podílel a dovršil svým otevřeným dopisem Jiřímu Černému.

Pro mě osobně je důležité nejen obsah sdělení, ale i kdo ho říká a jaký má morální a profesní kredit. Ten pan Žantovský nemá. Je ostuda, že v radě vůbec je.

1 hlas

Podle mého přesně to ČT dělá, stane se zřídka, že po podrobnějším zkoumání u témat které mě zajímají zjistím, že něco nebylo přesné, někdy ne správné. Občas je příliš liberární, uznávám, ale mě to vyhovuje.
Ale pokud citujete p. Žantovského, nedivím se, že to vidíte jinak. To je totiž pro mě přesná definice toho co píšete: neobjektivní, tendenční propagátor té "skutečné " pravdy. Ale ono je to jednoduché, fakta se dají ověřit, názory můžeme mít jiné, ale z názoru nic objektivní fakt nedělá. Hezký večer

2 hlasy

tak,tak!

0 hlasů

Smysl veřejnoprávní televize a rouzhlasu členských zemí EU je plnit směrnici Bruselu jak a jakým způsobem je nutné ovlivňovat náladu a myšlení občanů těchto států. A určitě tam není pokyn pravdivě informovat o Rusku či Číně, ale ,jak prozrazují některé zde příspěvky, zobrazovat tyt v nehativním světle, včetně jejich příznivců,že, pane Dolák,Novák a další.

6 hlasů

Vyjádření klauna z poločínské Emanovze mě vůbec nezajímá :-)

5 hlasů

Je otázkou, v jakém zájmu se snaží TV Barrandov zdiskreditovat Českou televizi. Stopy nepochybně vedou na východ. Rusko i Čína by rádi viděli naše veřejnoprávní médium pod státní kontrolou, jak se to povedlo kremelského diktátorovi. Pomoci v tom má i ruský prezident Zeman.

7 hlasů

ČT dlouhodobě zkresluje , překrucuje , zatajuje a někdy přímo lže o všem možném , asi si tam neuvědomují , že při dnešní informovanosti z různých zdrojů vyplave pravda ,dřív nebo později , na povrch ! ČT ztratila veškerou důvěryhodnost !

16 hlasů

To je hodně silné vyjádření. Obecně média - nejen ty veřejnoprávní mají tendenci držet se určitého světonázoru, obhajovat status quo a u redaktorů funguje dobře autocenzura. To neplatí jen o české televizi, ale o všech médiích. V Českém kontextu si člověk může vybrat - veřejnoprávní médium, Babišovi média se svým limitem nebo Soukupovo mediální skupina se svým směřováním a kvalitou.

Česká televize má poměrně přísně kontrolovanou veřejnoprávnost a je složité nastavovat kontrolní a vyvažující procesy. A sama si trochu podřezává větev svými rozhodnutími a chybami. V porovnání s ostatními mediálními domy a svým obsahem si svoje místo a kritiku zaslouží.

Je zvláštní, že Českou televizi kritizuje pan Soukup, který k jakékoli novinářské etice a vyváženosti má na míle daleko. To je jako kdyby němci za druhé světové války řvali a dělali hysterii, že přece spojenci měli taky koncentráky a taky páchali válečné zločiny.

1 hlas

Zatímco ti ostatní ctí pravdu,kážou pravdu a nijak se nezpronevěřují pravdě.Nemusíte milovat ČT,ale trocha objektivity by neškodila.Ale jak se komu hodí,že.Když můžem někoho pomluvit,uděláme to,zdiskreditujeme ho,až nám zbyde jen ta správná TV Barrandov,kde je snad opravdu nejstrašnější program.Přesně pro lidi bez mozku.

3 hlasy

Hmmm.... tak že ředitel čínské televize Barrandov nám bude kázat o objektivitě? Moc by mne zajímalo, kdo toho pána platí....

8 hlasů

No Číňani přece...

0 hlasů

Smysl veřejnoprávního média je v nezávislosti a nestrannosti. V tom, aby lidé měli dostupné informace nezkreslené nějakou politickou stranou, hnutím nebo třeba názory nějakého podnikatele, který si koupil televizi.

Z ČT se však stalo propagandistické doupě sluníčkářství, eurofilie a liberalismu. Nepohodlné názory zamlčuje, potlačuje nebo dokonce kritizuje. Je zpolitizovaná. Proto nepřekvapí ani její vazby na politickou neziskovku. Její počínání před dvěma posledními prezidentskými volbami bylo skandální.

Proto ČT ztratila důvod existence. Proč bychom měli platit "veřejnoprávní" televizi, která se chová prakticky stejně, jako kdyby ji úkoloval Bakala? Je výsměchem občanům, že něco takového musí platit. ČT by měla být privatizována.

15 hlasů

To je hodně silné vyjádření na to, že argumenty o které se opírá jsou velice slabé.

V článku jsou naznačeny nějaká spojení s ČvT atp...mě to ale nepřesvědčilo. Myslím si, že si redaktoři možná dali práci aby našla taková spojení, ale za mě jsou velice slabá. "Bývalý zaměstnanci" a fak, že Čvt vzniklo při české televizi je známý.

Člověk v tísni je liberální neziskovka, kterou lze v mnohém kritizovat za ledacos. Nicméně je to velká organizace s transparentním fungováním a obrovským množstvím práce za sebou.

Propagandistické doupě sluníčkářství by šlo přeložit jako synonymum pro liberální a tolerantní světonázor. Vystihuje část společnosti, která hájí demokratické zásady, dialog a toleranci k menšinám a další hodnoty. Přirozeně toto názorové spektrum kopíruje většinu novinářské obce a možná i nějaké struktury z kterých ČT a ČVT v 90. letech vznikali.

Je dobře, že vzniká pluralita médií a prostor dostáváte Vy právě u pana Soukupa a chápu to, že stojíte o to, ayb v České televizi byl větší prostor části veřejnosti, která kritizuje EU, multikulturalismus, antirasismu atp...To je dobře a myslím si, že takové - kultivované názory do ČT patří. A myslím si, že např. poslanci kteří toto reprezentují prostor dostávají. Problém je, že sami často se nechtějí konfrontovat s profesionálními žurnalisty, kteří jsou schopní hodně tvrdě pracovat s fakty a chtějí profesionální vyjádření. Kdyby například pan Babiš, Okamura a Zeman místo věčné kritiky ČT naučili své příznivce a spolustrániky diskutovat tak by mohli chodit do pořadů České televize a nemuseli by volat po jejím zrušení.

Myslím si, že Česká televize si zaslouží kritiku a rád se o ní budu bavit. Těžko se ale polemizuje nebo diskutuje s názory jako je Váš, který volá po zrušení ČT. To je nepřijatelné. Byla by to velká rána pro politickou kulturu a mediální svět. Těžko změníte to, že novináři jsou většinou liberálové, kteří mají určité názory. Co můžete vyžadovat je objektivita, kvalita a dobrá demokratická kontrola. Televize a její redaktoři potřebují určitou svobodu, protože přílišná míra kontroly také není dobrá. V současnosti a to především na pozadí prezidentských voleb bylo hezky vidět proč je česká televize potřeba a proč má nárok na sovjí existenci. Podobné veřejnoprávní médium potřebujeme.

Přeji Vám hodně sil v konstruktivním ovlivňování mediálního prostředí a vedení kultivované a smysluplné debaty směřující k dobrému nastavení veřejnoprávních médií.

0 hlasů

Liberalismus není seslaný shůry. Je to jen jedna ideologie z mnoha. Neexistuje důvod (krom přání jeho zastánců) aby byl přednostňován před jinými názory. Jeho současná převaha je založena na stejném principu samozvanosti jako byla svého času "vedoucí úloha". Dlouho se to praktikovalo bez zájmu veřejnosti. Škodlivost liberalismu ale dospěla do stavu, kdy zjevně ohrožuje zájmy většiny občanů. (Maximalizace svobod všemu, vč. toho co nám škodí, naši svobodu ve skutečnosti snižuje.)

Že většina novinářů propaguje liberalismus není důvod k rezignaci na nestrannost. Jen dělají to, co je nejlépe placené. Je ale pořád možné jim nařídit aby se chovali nestranně a neutrálně. Někteří to akceptují, jiní nikoli. Lze nalézt i novináře s jinými názory. Jenže na ČT není snaha.

Ideologický úhel pohledu vylučuje objektivitu. Některé aspekty události zdůrazní, jiné potlačí. Doplní ji tendenčními názory komentujícího a vyznění zprávy překroutí. V aktivistickém médiu je to normální. Ve veřejnoprávním, které má být nestranné, je to zásadní selhání. Pro "politickou kulturu" je ČT leda tím, co ji pomáhá snižovat na odpadní úroveň hysterické kampaně proti Zemanovi.

ČT není a nechce být televizí pro všechny. Je to doupě propagandy. Proto je drzost chtít, aby ji povinně platili všichni. Privatizace je rozumné řešení, bez nároků na peníze daňových poplatníků. Neznamená nutně zrušení ČT, pokud ji někdo koupí.

1 hlas

souhlas.

1 hlas

Jojo, rikavalo se, ze na CT je pravda jenom casomira a sportovni vysledky.
Tolik se toho zase nezmenilo :-))))
A jekot mistni rude luzy jeronyma a hemenexe to jenom potvrzuje :-)))

8 hlasů

to je lepší než tnyt.tam prý běžně popletou i baseball a hokejové výsledky.

0 hlasů

No kde chybí talent, nastupuje šmíra. Mizerný moderátor, ač vystudovaný právník, tak práce s fakty mu hrubě nesedí, podprůměrný boxer. To vše je Jaromír Soukup, ředitel 1. české fake news televize. TV Barrandov by se měla přejmenovat na TV Sputnik.

13 hlasů

Taky nevím,proč je Soukup tak protěžovaný.Vlastně....vím.

1 hlas

Taky nevím,proč je Soukup tak protěžovaný.Vlastně....vím.

1 hlas

nevim jak talent.tedy,chybí,ale problém je spíš to nizounké IQ ve vašem případě.a se šmírou nemáte ani na moji bývalou tchýni.šalom.

2 hlasy

My víme,že máte nizounké IQ,nemusíte to demonstrovat do světa.

0 hlasů

musíte mít ještě nižší,když tedy od někoho jako já musíte opisovat,mešuge.chá,chá,chá!šalom.

0 hlasů

S tím nesouhlasím. Použijte občas krom svých pocitů i argument. Soukup nemluví sice tak uhlazeně jako Václav Otázka, ale na rozdíl od něj má zase odvahu veřejně probrat témata, která tu leží pod kobercem často desítky let.

4 hlasy

primotope srovnej si porad mate slovo se soukupem.

0 hlasů

To si myslím, že je v pořádku a dobře. ČT potřebuje kritiku a tlak zvenku. Bohužel, ale zrovna argumenty pana Soukupa a argumenty v Článku jsou slabé a moc nenaznačují zásadní neobjektivnost. Trochu taky zavání tím, že TV Barrandov má hodně zvláštní vlastnické a politické nastavení.

Připomíná mi to staré dobré. Zloděj volá "Chyťte zloděje".

0 hlasů

Nejsem sice Jeroným, ale že je p. Soukup špatný moderátor je objektivní fakt. Zjevně to jeho publiku nevadí, nic proti, ale je to tak. Severokorejské aranžmá, příliš dlouhé monology, servilní přístup,
Neznám moc jiné programy, takže se soustředím na zmiňovaný: lži v tomto pořadu dostaly korunu tímto článkem. A protože se zdá, že jste to neviděl, tady jsou fakta:
1) Milan Fridrich: p. Soukup hovořil o jedné konkrétní živnosti, tu má p. Fridrich ukončenu od 2008. To co píše v článku je vrtění psem, říkal nepravdu
2) Člověk v tísni: opět, p. Soukup hovořil o tom, že spadá pod ČT. Kdo ČvT založil je snad jedno, nebo snad TV Barrandov pořád spadá pod Moravia Steel?
3) Fotbal: ano, některé ligy a turnaje přeplatily jiné televize, to je fakt, nicméně Liga Mistrů je do podzimu na ČT, MS bude ve 2022 opět na ČT. Každopádně proč je to nehoráznost? Proč musí ČT pokrýt všechny turnaje a ligy všude na světě?
Zbytek lží si ani nedovolili rozporovat, tam už z toho nešlo vybrousit. Je úsměvné jak tyto média, které mají plná ústa objektivity a ověřených faktů jsou plná polopravd a ohnuté reality. I když vlastně ony to jsou alternativní fakta.
Koneckonců, podívejte se na pořad a srovnejte s tweety ČT sám. Hezký večer

5 hlasů

chyba láfky,vašnosto.soukup mluvil o DVOU živnostech.už začínáte lží.se člověkem v tísni poukázal na možné propojení.pokud vím je začátek roku 2018.za 4 roky jen to?dost slbé-ne velmi slabé.slíbil pokračování a vy jako bystrozraký jasnovidec už víte,že to jsou lži.dost slabé.nostrodámus.

2 hlasy

Tak si to pusťte, vy láfko. Mluvil o jedné konkrétní živnosti kterou zdůraznil. A řekl, že Člověk v tísni spadá pod ČT. Já jen popisuji jeden konkrétní pořad, do budoucna nevidím a upřímně řečeno se víc nedozvím, toto jedno sezení mi stačilo. Hezký večer

4 hlasy

píše o dvou živnostech.jedna je skončená,druhá aktivní.v člověk v tísni je ČT zakladatelem.fakt?FAKT!to jste připustil i vy.býv.zaměstnanci pracují pro čl.v tísni.fakt.takže lžete vy.a ještě se snažíte oblbovat.vy jste bývalý politruk?moc vám to nejde.

0 hlasů

Presne tak, FAKE TV by se meli jmenovat, falesny slzy Honzy Musila v nahranych kauzach, zaranzovane pseudosoudy a soukupovo trdlovani, to je vsechno scheiss

7 hlasů

Takže ten Šarapatka prostě byl pravý a hotovo! :-D No, pan Soukup je zářným příkladem, že rozum za peníze nekoupíš.

10 hlasů

vám ani peníz nestačil.závist je hnusná vlastnost.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov