Očima Ivana Motýla
Denně umře deset komunistů. To je málo

25.02.2014 18:30 Glosa

Každý den v Česku umře asi deset komunistů, takže deset straníků vypustilo duši i v úterý, v den slavného výročí takzvaného Vítězného února. Na trvalé udržení demokracie v českých zemích ale kupodivu nestačí ani tahle denní porce smrti.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Mirek Kalousek (37 hlasů) 25.02.2014 18:58

    Cim se lisi tento clanek od vyroku soudruzky Semelove? Stejna...

  • Jiří Vampola (32 hlasů) 25.02.2014 18:33

    Hele, Motýle, já komanče taky nemusím, ale Váš titulek je debilní....

  • w - (28 hlasů) 25.02.2014 18:41

    FUJ Ivane Motýle. To je nechutný článek. Běžte k lékaři člověče! ...

  • K Verbický (23 hlasů) 25.02.2014 18:57

    Pane Motýle, dosud jsem si myslel, že být reportérem vyžaduje mít...

  • František Opluštil (21 hlasů) 25.02.2014 20:43

    Milý Motýle! Možná vás nepotěším, ale ... Pokud tento asociální...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

"Dnes mají hlupáci,hulváti a agresivní sprosťáci tak úžasné možnosti a práva,o jakých se jejich otcům ani nesnilo". Oscar Wilde (1854 - 1900).

1 hlas

Ale přidávají se mladí,stav je stále vyrovnán,heč!

0 hlasů

komousi jsou jeste fanatictejsi nabozenstvi nez potrhli hasidi.cha,cha,cha!shalom.

1 hlas

Uf,že se ale soudruzi rozzuřili ,to je docela sranda.Přitom redaktor jen konstatoval,že bolševiků je pořád moc.Jen nějak ztrácejí nervy.

1 hlas

Již nikdy komunistické genocidum !!!

1 hlas

No tak vidíte soudruzi...
Vy se tady rozčilujete na Motýla a zase vás bude o půlnoci o deset míň...
U nás taky dneska jeden vypustil duši (teda nejsem si jistý, zda komunisti mají duši, možná, že jen vypustil rudej pšouk) a světe div se, pohřeb bude mít v kostele. Se smrtí na jazyku každý přileze ke křížku...
Byl nejen komunista, ale i hasič a myslivec. To zase bude slávy...
No... na pohřeb mu nepůjdu, chtěl mi svého času vyvlastnit zahradu...

0 hlasů

Vyvlastnit zahradu? On nemohl jinak, mají zakodováno - brát, krást, vyvlastnovat, roztahovat se.viz. PUTINA.

0 hlasů

Odpovědě prohlašuji : "REDAKTOR" IVAN MOTÝL JE PRIMITIVNÍ IDIOT !!!!

8 hlasů

do roku 1989 jsem byl veden v seznamech StB jako nepřátelská osoba, jako antikomunistu mne prezentovalo Rudé právo. Užil jsem si své, ale dnes mi sají krev více něž komunisti, ti největší antikomunističtí řvouni, kteří s minulým režimem spolupracovali. Je mi z nich zle. Tragedií je, že karieristé a zrůdy všeho druhu opustili KSČ a oni sami, případně jejich potomci, jsou rozlezlí v ůdajně demokratických stranách tou ODS a ČSSD počínaje. Tento příspěvek je ubohým výkřikem člověka odpovídajícího těm antikomunistickým řvounům.

14 hlasů

No tak vidíte... I takhle může člověk dopadnout. V mládí jste se tak pěkně zařadil a na stará kolena zblbnul. Nejste první, ani poslední...

1 hlas

kvalitního antikomunistu senátora Štětinu jistě znáte, jste asi podobný typ, znovu opakuji že mi neslušní antikomunisté vadí víc než (s pár výjimkami) celý spolek KSČM

5 hlasů

Já mám ke komunistům celý život stále stejný postoj a nemám důvod jej měnit ani teď. Poznal jsem mezi nimi i několik slušných, respektive hodných lidí, ale to na věci nic nemění. S komunisty a STB jsem si užil podobné věci, jako vy. Vaši averzi ke Štětinovi chápu. Nechápu ale, proč s ním házíte Ivana Motýla do jednoho pytle...

1 hlas

To, že Motýl je zrůda musí být každé myslící bytosti jasné. Ale co ta redakce Týdne? Co to musí být za sebranku, že na svém webu dávají prostor takovým odporným lidem. Co šéfredaktor Plesl, nebo jeho zástupci Šustr a Málek? Těm se to taky líbí?

9 hlasů

Zrůdy jsou ti komunisti. To ví každý kromě těch pár rudých klikačů tady.

1 hlas

Josef Vrána 26.02.2014 16:59
LISKA
Zrůdy jsou ti komunisti. To ví každý kromě těch pár rudých klikačů tady PANE VRÁNO, SOUDÍM PODLE VAŠEHO ČLÁNKU, NA VÁS KOMUNISTI NEMAJÍ

0 hlasů

Tohle se nedá číst,končím s tímto tiskem,kam se hrabe na vás Blesk !

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Jo a čím víc vy plní báchoři vyrobíte chudáků tím víc bude komunistů.

7 hlasů

Takový hezký poetický jméno motýl ale podle článku a toho co napsal ať se jmenuje DOBYTEK.

7 hlasů

Hele, voni Motýl, já pro Ně mám pochopení. Komanči nechtějí furt vymřít, zatím co ODSka mizí rychleji, než grónskej ledovec v létě. Je už na tom tak blbě, že pohřebního řečníka si zvolila rovnou jeko předsedu, aby ušetřila. Ale já vo Ně, Motýl, strach nemám. Voni jsou taková typická malá česká presstitutka, voni se neztratěj. Když bude nejhůř, dovedu si představit, jak přasvědčujou kádrováka v Haló novinách, že byl jenom pomýlenej, že je vlastně levicovej, měl vždycky sociální smýšlení a hlavně ať už mu daj nějakej kšeft, že musí živit rodinu.

9 hlasů

:-) :-)

1 hlas

S každým komunistou by se mělo zacházet přesně tak, jak smýšlí - Seřezat, zavřít a majetek propadne státu.

2 hlasy

Tak nějak s nimi zatočit po bolševicku,co?
Tím příspěvkem ses dostal na jejich úroveň...

6 hlasů

Jo, po bolševicku! To víš, čím kdo zachází, tím taky schází...

0 hlasů

A co s mega zloději, kteří komunisty nejsou ?

5 hlasů

Tady je možné vysvětlení opakovaného trotlismu několika málo nicků.
Jinak,článek proti bolševikům celkem dobrý,jenom se mi zdá je to opožděné hrdinství o čtvrt století ,okořeněné opravdovou ignorací všeho a blbostí,která již nepřekvapuje.Bereme na vědomí,Motýl.Dík.

http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/16915-zapadni-tajne-sluby-manipuluji-diskusemi-na-internetu

5 hlasů

Aha,tak tohle je OMLUVA za ten váš BEKOT o nějakých oslavách?Beru to jako takovou.Co se týče p.kardinála,nikoho neupálil nebo nezabil,pokud vím.Vaše obviňování jednotlivců domělými přečiny celé církve,a to ještě z minulosti,je to,co se vám nelíbí,když to někdo dělá semitovi židovi,ajnštajn-kolektivní vina!Přesně tak to praktikovali náckové.Takže tu taď máme trotla semitského žida nácka.Cha,cha,cha!Co se týče konverze,k tomu mě nepřiměl ani sexuální styk ( penetrace ) se 60 semitkama židofkama.Spíš naopak odradil,teď odmítám i za finanční či jiné odstupné.

1 hlas

Vráno, marně se utěšuješ, že dtíky těm šmejdům ODSŤOP, volí KSČM pouze důchodci!!Kdyby bolševik nedělal žádnou volební kampaň, tak ty hlasy díky těm zkorumpovaný chmatákům dostane taky!

6 hlasů

Jako když píchne do vosího hnízda...
A přitom jde o normální článek, ve kterém se konstatuje, že přirozenou odúmrtí se komunistů hned tak nezbavíme a nabádá pasivní spoluobčany, aby chodili k volbám. Žádné výzvy ke střelbě ostrými do davu shromážděných komunistů, žádné volání po defenestraci a jinému násilí. Normální článek, jakých jsou stovky, okořeněný trochou černého humoru. Tak co asi tak rozuřilo zde excelující diskutéry? Myslím, že připomínka neodvratnosti smrti, té jediné spravedlnosti na tomto světě, spravedlnosti, se kterou ani žádné polytbyro nic nanadělá...

1 hlas

Vy trdlo ! Takovými "normálními" články dělá ten dementní čmáral a vám podobní fanatici pouze agitaci pro komunisty. Nejlíp to poznáte až ti pasivní k volbám přijdou.

9 hlasů

To je možné, máte pravdu. Před časem jsem tu psal, že je vlastně dobře, že pasivní k volbám nechodí...

1 hlas

Daleko horší a hlavně nebezpečnější než komunisti je pro současnost modrá sebranka. Sice už taky hromadně vymírá, ale bohužel pořád méně než ti komunisti.

17 hlasů

Nejlepší je, jak místní bolševici, co normálně vybízejí k defenestracím, střílení ostrýma do demonstrantů, zavírání všech bohatých a já nevím k čemu ještě, mají najednou plné huby humanismu a demokracie.
A co teprv když jejich soukmenovce začne někdo zavírat nebo jim dá pár přes hubu, to jsou úplní následovníci Ježíše a Gáhndího.
Ale běda kdyby se dostali k moci, svině (omluva sviním, ty jsou oproti komoušům užitečné).
Jenomže nedostanou, pochcípají ve své nenávistné zapšklosti a nikomu nebudou chybět.

2 hlasy

Podle těch tvých keců by ten vlasatý kretien (co studoval tu dějepravu na učitelském ústavu), tak by díky té nenávisti byl již dávno tuhý jako štolverk!!

6 hlasů

Jak tak čtu reakce, tak dnes jich bylo přinejmenším 12.

3 hlasy

Komunista jsem nikdy nebyl, nejsem, ani nebudu. Ale takovým hovadům jako je autor bych odsouhlasil doživotí !
Žádná nadsázka, ale fašismus !

18 hlasů

Chápu, že se stydíte za své přesvědčení. Také bych se, být na vašem místě, zahrabal několik sáhů pod zem a raději tam zůstal.

0 hlasů

Další lidový soudce...
Komunista jsi možná nikdy nebyl, ale bolševik jsi jak vymalovaný...

1 hlas

Bože Motýle ty jsi tak neskutečný idiot :D Víc k těm tvým cintům není ani třeba dodat. Jako pisálek jsi naprosto neschopný ale plat dostáváš protože jsi obyčejná novinářská Havloidní kurva, která píše sračky na zakázku. Tebe potkat na ulici tak ti s chutí naplivu do xichtu

13 hlasů

Larouxi, už máš ženskou...?
A co že zrovna ty se tady tak biješ za komunisty...?

0 hlasů

Prej jde o nadsázku...
Nebo o sázku, kolik lidí ten článek vytočí,
aby je pak mohli zabanovat....
:-)

2 hlasy

Udělej si seznam, jako Janukovič...

0 hlasů

Když je Motýl takovej frajer, tak ať zamění komunisty za židy. To bude pak panečku tóčo :D

7 hlasů

Nebo katolickou církev...

6 hlasů

Je v tom trošku rozdíl. Židi nejsou zločinecká organizace, která povraždila stovky miliónů lidí ve jménu své nefungující ideologie.

2 hlasy

A kdo platil německé koncentráky,kdo platil nastupující fašisty i bolševickou revoluci?Za čí peníze bojuje naše armáda s dětmi a ženami tisíce kilometrů od domova?Jsi velký hlupák,Vráno.Jeden z největších tady v diskuzi.

7 hlasů

Vráno ty woe, ta druhá strana proti Židům jsou uváděni katolící. Myslíš že při svých křižáckých tažení, , náboženské netoleranci, a upalování zahlušili tolik lidí?

3 hlasy

Problém s chápáním napsaného? To je mi líto.

0 hlasů

To je zajímavé. Proč tedy byla většina hlavních organizátorů bolševické revoluce židovské příslušnosti ? NÁHODA ?? Proč byli hlavní šéfové NKVD a jiných složek židé ? Žid Kaganovič byl hlavním strůjcem hladomoru na Ukrajině. NÁHODA ?

7 hlasů

To je jednoduché, protože byli chytřejší, než hordy mužíků.

0 hlasů

Ha ha ha. Židobijce a xenofob. Jakmile se kvičí o komunistech a nacistech je vše ok. Jakmile někdo uvede FAKT !!, že to byli židi, kdo stojí za genocidou desítek milionů, tak je to najednou židobijce a xenofob. Antisemitismus vymysleli ty největší zabijácké svině v dějinách, aby zastrašili ty, kteří se rozhodnou říkat pravdu o historii. Pravda je jen jedna a tu neumlčíš i když budeš se svými soudruhy židobolševiky kvičet jako podsvinče před porážkou.

4 hlasy

Židobíjce a xenofob. Potom, že komunismus a nacismus není jedno. Jako Hitler byl žid tak pravděpodobně jste jím i vy. Zapátrejte v archivech a nestyďte se za předky. Není to nic hanebného.

1 hlas

Než přát smrt komunistům, měl se raději starat o rodinu.

3 hlasy

Jde o nadsázku. Přitom je k zoufání, že tolik lidí, po takových zkušenostech se znovu hlásí k této historií bludné a zločinné filozofii. Nejhorší je, že už pouze v ČR z celého světa. V S.Koreji a na Kubě si lidé nemohou vládu svobodně zvolit.

3 hlasy

Tak pokud Vám vyhovuje "demokracie" ve stylu fire and forget... jednou za čas jděte k volbám, odvolte ty samé (případně jiné, ale ve výsledku zase stejné) a pak se vraťte ke sledování předžvejkaných informací v televizi a k mudrování nad pivem, proč se tolik mladých dává na drogy a volí komunisty...

3 hlasy

"proč se tolik mladých dává na drogy a volí komunisty..."
Hezká myšlenka, myslíte tím snad, že komunisty volí zdrogovaní jedinci? To by vysvětlovalo hodně...

0 hlasů

Jako současně? To by vysvětlilo, proč volí komunisty, že jsou úplně zfetovaní.
Ale naštěstí to existuje jenom ve vašich mokrých snech. Ve skutečnosti "se dává na drogy" zanedbatelná menšina mladých lidí a komunisty jich volí ještě míň.

2 hlasy

Ano. Tolika lidem po těch skutečnostech nedojde, že jsou v dalším marastu podobném tomu bolševickému. Ani oni si svobodně nevolí. Jen mají iluzi, že ano. Volby manipuluje systém, který pomocí peněz dosazuje na kandidátky a zviditelňuje pouze kandidáty vybrané ke zvolení. Z 10 ti zmrdů se dá "svobodně" vybrat jen ZMRD. Pokud ani tento systém nestačí, organizují se jednoduše puče měnící vládu na vládu poddajnou manipulátorům viz. Ukrajina a mnohé jiné země přsně jak se to píše zde: http://m.idnes.cz/blog/clanek.397806.idn

7 hlasů

Když už jsme tak u toho, lidi by spíš zajímalo, kolik zheblo pacholků z jisté strany tunelářů, zlodějů a agitátorů síťovek.

16 hlasů

Tak napište článek zase vy...

0 hlasů

Čeští novináři jen opět dokazují, jak jim chybí nadhled a noblesa. Poplyšákoví poturčenci horší Turka.

9 hlasů

Čtěte Haló noviny, tam jsou všichni noblesní. Proč se zbytečně rozčilovat na nějakém Týdnu.cz....?

2 hlasy

"Na trvalé udržení demokracie v českých zemích ale kupodivu nestačí ani tahle denní porce smrti."
Ta věta stojí opravdu za úvahu, totiž za úvahu o tom, kam dnešní "demokracie" dospěla, pokud lze veřejně prohlašovat něco takového. Přesvědčuje mě o tom, že na tzv. přímou demokracii tato společnost zdaleka ještě není zralá. Protože volá-li dav zmanipulovaný novináři „psům psí smrt“ - pak v přímé demokracii skutečně „psi“ zemřou psí smrtí. Slušní lidé toho později třeba i litují. Ale ve chvíli činu to byla vůle lidu - přímá demokracie.

9 hlasů

Mam rad plky lidi, co nevi nic o světě 100 km za Prahou

5 hlasů

Motýl není Pražák, žije na severní Moravě...

0 hlasů

a kdy chcípneš ty, komouši (nebo snad raději nacisto?) motýle?

6 hlasů

S každým dalším člověkem, který opouští tento svět, se zkracuje život i dalším lidem. Jak říká klasik: nikdy se neptej, komu zvoní. Zvoní tobě.

6 hlasů

Se smrtí člověka asi ano. Ale se smrtí komunisty...? Se smrtí každého komunisty je svět vždy krásnější a krásnější...

0 hlasů

Zvoní komunistům. Nikde na světě už nemají žádný význam a nikdo jim nevěří. Jenom ti čeští důchodci vytvářejí poslední skanzen. Třeba by to prospělo turistickému ruchu? Asijští turisté by se mohli jezdit podívat na ty poslední světové pitomečky, co ještě dobrovolně volí komunisty.

4 hlasy

To pan redaktor a kvičící neví :o)

4 hlasy

Jediný kvičící jste tu vy. Každý se po vás opičit nemusí. Upozorňuji, že kvikot není typická lidská vlastnost. Zamyslete se nad sebou.

1 hlas

Další dost, ale opravdu dost dobré přísloví : "Potrefená husa se vždycka ozve" (všímáš si, TA - husa) :o)))

6 hlasů

A že se jich tady ozvalo, co...? :-)))

0 hlasů

Jsem Jára, nikoliv Jaruška, jak se vám zmateně zdá a nemohu vás od vaší utkvělé představy odtrhnout. To snad bude dobré, nemusíte se hned hroutit a kvičet, jak to asi jen vy umíte.

0 hlasů

Pane Motýle, děkuji za článek, pobavil jsem se. Ostatně mě pobavila i diskuze a proto jdu s radostí spát a s myšlenkou, že ráno vyjde zase sluníčko a dalších deset komunistů zemře.
Už se těším na tento nový, báječný den a potom na další a další...
Svět skutečně spěje k lepším zítřkům.

5 hlasů

A ruce na deku ! A obě !!

6 hlasů

Vážený pane, já skutečně nemohu za vaše trauma z mládí, kdy jste si hrál sám se sebou. Opakovat to po vás nemíním. Mám na to lidi.

0 hlasů

Proboha ! Hemenexe? No nic proti vkusu každého soudruha, že? Každý má tak nějak právo na svůj názor, vyjádření svého vkusu a intelektu

3 hlasy

Moje řeč, ale nevím proč to pro sebe píšete?

P.s. Hemenexe? Co to má znamenat? Oslovení Henexe? Tak už nejsem Jaruška? Člověče vzpamatujte se, brzy budete jako em Felix, který za mnou vidí půlku lidí světa.

0 hlasů

Miá redakce, článek je za hranou veškeré únosnosti ! Extrémistické názory bych očekával v jiných médiích. Jak si můžete takhle sprostě pohrávat se smrtí kohokoliv ? Fakt hrůza !!

15 hlasů

Teda ten Motýl je v.l jak anděl. Naopak to bude. Po zradě socanů a spojení s KDU budou KSČM ještě silnější. Jsou totiž jedinou opravdovou levicí...

9 hlasů

..a za 25 let v opozici téměř nic neprosadili. Bingo... Skutečně mě zajímá spíše co bude, ne co bylo. Politika se posunula o úroveň výš a závan změn je cítit ve vzduchu.

2 hlasy

Co se divíte, že komunistům přibývají členové? To neznáte poučku, že zloděj hledá zloděje a vrah dalšího vraha. S ohledem ke kriminalitě ve společnosti se spíše divím, že nemají ještě agitační buňky ve věznicích, ale pochopil jsem, že nemají již zájem o chycené zločince, jen o ty nechycené.

2 hlasy

Proc se rozcilujete, ze pan Motyl napsal, ze denne umre 10 komundiru a ze je to malo? Znamena to snad, ze zdejsi ruda smecka jsou vsechno agresivni duchodci, byvali nebo i soucasni clenove zlocinecke komunisticke organizace? Jen se ptam:-)

4 hlasy

Taky mi to nejde do hlavy...
Každý se tady dušuje, že není komunista a přitom všichni vyvádějí jak podebraní. Jsou to ale paradoxy...

4 hlasy

Kdo nesouhlasí se současným režimem, je dle vás okamžitě bolševik. Podléháte demagogii pravdaláskyzmu. Opakem mafiánského parazitizmu, co tu vládne nemusí být jedině komunizmus.
Máme právo na to, nefungující systém změnit. A režim, jenž dělá každý rok sekeru 100 miliard není fungující. A 25 let něco svádět na komunisty je čím dál ohranější folklór.

15 hlasů

A co teprv něco svádět skoro 70 let po válce na nacisty! To je ale pitomost, že jo, ty jeden malej nekomunisto!

0 hlasů

Vráno, v Německu na nácky nesváděli nic již 5 let po válce.Protože hned od začátku byli Zlatí bažanti z NSDAP nalezlí od policie, přes soudy až po státní správu!

4 hlasy

Plně s Vámi souhlasím !

4 hlasy

že se s nimi unavujete - titulek je debilní, žurnalistická žumpa a 5 kvičících vydrážděných - kdysi slaboduchých
Já vím ono to nas....e, ale to jsou poslední záchvěvy pseudointeligentních derontů

5 hlasů

Všem je jasné, že chcete změnit politický systém, který vám nevyhovuje. A po obhajobě Janukoviče a ruských rudochů na Ukrajině je nám teď i jasné, jaký režim byste si přáli...

2 hlasy

Komunizmus není řešení. Nám se začne dařit, až si lidi jako Gross, Topolánek, Vondra, Paroudek... začnou zoufat.

2 hlasy

Nám (lidem) se začne dařit až komunisté a sociálně nepřizpůsobivý, konečně pochopí, že zlodějna není práce.

4 hlasy

Ano, máte pravdu, zazmatkoval jsem, omlouvám se. Ale když už jsme ve škole tak prosím pište -ismus. Trhá mi to oči. Děkuji.

0 hlasů

až (TI) komunisté a ( TI ) sociálně nepřizpůsobiví (mladí)


a NP mě bude opravovat

1 hlas

Komunista je slovo, které není v módě, teď pro ně frčí slovo - sociálně nepřizpůsobiví.

1 hlas

Máte dost problém s pojmy. Nejdřív s evangeliem, teď sociálně nepříspůsobiví.
Ale na pochlebování si s Henexem toho moc vědět nemusíte.

6 hlasů

Moc toho skutečně nemusím vědět, ale alespoň vím, že má vykat v oslovení a psát -y tam kde se má a neopakuji ty samé chyby, když už jsem jí udělal.

0 hlasů

ti sociálně nepříspůsobiví - myslel jsem, že píšete v mn. čísle.

2 hlasy

Az se doucis pravopis, tak muzes poucovat, soudruhu pravopisne neprizpusobivy.

1 hlas

ti sociálně nepříspůsobiví - podle vzoru - mladí. Jedná se o množné číslo, což by bylo patrno až z věty.

4 hlasy

To je ale rojeníčko...
Skvělý článek pane Motýle. Jsem poctěn, že jsem mohl přispět svou trochou do mlýna...
:-)))))))))

8 hlasů

Kdo tvé oduševnělé příspěvky nečetl, byl hodně ochuzen. Plné hrsti argumentace, žádné bezduché antikomunistické klišé. Źádné nadávky. Opravdový myslitel, hlava otevřená. Tesat do kamene, tvoje moudra.

11 hlasů

Soudruhu, zitra rano cestou do Kolbenky to snad trochu rozchodis.

4 hlasy

Ano, máte pravdu. Proti vám náramný rozdíl.

1 hlas

To je smutné ... denně jeden nový závistivý vyžírka, př. užitečný idiot v podobě bláznivého idealisty.

2 hlasy

Motýlům by se neměla trhat křídla, stačí když je dáme jako krmení pro ptactvo.

6 hlasů

Nevím kolik komunistů denně umře, ale podle toho do jakého stavu uvedla společnost naše pseudopravice je sice velice smutné, že jejich preference rok od roku stoupají naprosto pochopitelné.

16 hlasů

Bernagozzi Amedeo 25.02.2014 21:16
DONAMED

Pane Amadeo (Henexi), zdá se, že jste na zdejších diskuzích skutečná autorita a neobyčejně oblíben.

0 hlasů

Motýle, Motýle .... jako obvykle .... to je zase úroveň ! Ostatně, co jiného by se také od vás dalo čekat. To není Stoletý kurýr, co ? Ve glose se můžete aspoň jednou za čas vyřádit.

15 hlasů

Komunisté dosud měli štěstí, že je nikdo nechce ve vládě a já se jim ani nedivím. Až tam budou tak se ukáže co to je za trotly a okamžitě je nikdo nebude volit. Stejné se stalo začátkem 90 let ve Francii, kde v té době byli na třetím místě a teď nejsou ani v parlamentu. Znemožnili se totiž dokonale, nebylo větších zlodějů a budižkničemů než byli a jsou komunisté.

2 hlasy

Zajímavá úvaha - "Na trvalé udržení demokracie v českých zemích ale kupodivu nestačí ani tahle denní porce smrti." Co efektivnějšího tedy navrhujete, pane Motýle..?
Máme tedy volit do evropského parlamentu rovnou nacisty?

8 hlasů

Jaké rovnou? Nacisti se s komunisty vůbec nemohou rovnat co do zločinů tak i do počtu zavražděných. Nedávno jsem v zahraničním tisku četl článek o obětech komunismu, ve článku se mluví o více než 280 milionech vražd od roku 1918 do současnosti, bohužel to není konečné číslo, jak je vidět např. v KLDR a teď i ve Venezuele.
Komunismus je největší metla lidstva, kam se hrabe AIDS nebo jiná epidemie.

2 hlasy

To jste začal ve skutečnosti sčítat od dob prvobytně pospolné společnosti. Má podle Vás také kapitalizmus vůbec něco na svědomí? Oběti jsou vždy následkem nějakého boje - jedni upřednostňují pojem "společné", druzí pojem "soukromé". Pokud je ve společnosti více nespokojených, budou chtít určitě změnu. A cesty ke změně se nabízejí vždy jen dvě. My teď kráčíme po té soukromé a volby ukazují, jak se našim voličům daří. Pokud dnes volí levici, neobávají se už lágrů, stejně jako se neobávají koncentráků nebo otroctví při volbě pravice. Extrémy vždy hrozí, v rámci Evropské unie však již existují mechanizmy, které jim dokáží zabránit.

2 hlasy

Nedokáží a ani to nemají v ůmyslu.

0 hlasů

Ale dokáží. Mají na to fondy, dotace, zkrátka peníze. Když to začíná někde dřít, uplatí to.

0 hlasů

Ještě by měl ten úd Motýl napsat, nebo někdo z těch zdejších pozdních zastuzených antibolševiků, čím to je, že komunisté každé volby posilují!! Není především díky té české mafiánské pseudopravici??

16 hlasů

Co lžete, jaké posilování, najděte si odkazy na volební výsledky, jen poslední volby byly vyjímkou, jinak to jde s volebními výsledky a počtem členů KSČM prudce dolů.
Volební výsledek komunistů v posledních volbách byl zapříčiněn jen tím, že lidé zapomněli pořádně na krádeže komunistů před 89 rokem a málo se mluví o krádežích v krajích které mají na svědomí komunisti a socialisté. Např. kauza hejtmanů Vaňhová, Rath, Palas, Řihák a rozkradení dotací v řádech desítek miliard korun.
Co tak být raději ticho a modlit se aby se o tom nezačalo mluvit více?

0 hlasů

"lidé zapomněli pořádně na krádeže komunistů před 89 rokem"

a pak začala éra dobra a pohody za doby privatizace, a i slovo tunel dostalo zcela nový rozměr. Vám se zcela vytratila 90. léta?
Kdyby nedopadla, jak dopadla, o komunistech dnes víme jen z dějepisu.
Toto není o obhajobě komunizmu, ale neschopnosti tohoto režimu dělat něco pro lidi. A kdo nesouhlasí se současným režimem, je podle vás bolševik.

6 hlasů

Já neříkám bolševik, ale sociálně nepřizpůsobivý.
Doba privatizace a 90 léta jsou mi velice dobře známá z tunelů a krádeží majetku státu způsobená komunisty ať již dosavadními nebo bývalými.
Mohu zde jmenovat desítky podniků, které byly zprivatizovány bývalými řediteli s rudou knížkou, někteří jí nosí dodnes.
Tento současný režim má tak jednu podstatnou chybu - komunisty.
Proto jsem psal, že by komunisté měli být jako pěnky aby se nemluvilo o zlodějnách po roce 89 ve kterých měli největší prsty právě oni, přitom sociálně nepřizpůsobiví na tyto krádeže upozorňují a s obviněním na režim.

Vážení pane, režim nekrade, to kradou lidé - komunisté, pardon, sociálně nepřizpůsobiví.

0 hlasů

Ale no tak, jsou tam i lidi jako Vondra, Gross, Bém, Chadimová, Langer kteří kroutili pravidla tak, že tu vzniklo mafiánské podhoubí. A nikdo z nich v KSČ nebyl. Tunelářů sedělo tak málo, že by se to dalo spočítat na prstech jedné ruky ne příliš úspěšného střelmistra. Kočárníka celá 90. léta upozorňovali všichni na topné oleje. Až se začalo vraždit. Krachlo tolik bank, že to nemohla být náhoda. Když to nestačilo, začaly kampeličky. Za to taky mohli komunisti?

8 hlasů

Ano, za to mohli komunisti, co převlékli kabát...

0 hlasů

Milý Motýle!
Možná vás nepotěším, ale ... Pokud tento asociální neoliberalismus nebude schopen korigovat kurs, pak komunistů a jejich příznivců nejen, že nebude ubývat, přibývat jich bude. Ať již se vám to líbí či ne.

21 hlasů

Čím se vy pane Motejle lišíte od těch komoušů?

15 hlasů

Sebranka, která tady ještě včera obhajovala vraždění ukrajinských demonstrantů je najednou útlocitná, když se jedná o ně. Jste lidský odpad, soudruzi, čím víc vás pochcípá, tím líp. A zbytek ať jde do prdele...

3 hlasy

Evangelium podle Henexe.

4 hlasy

Každá víra je lepší než víra ve Svatého Lenina.

1 hlas

Evangelium neznámená v překladu víra, ale radostná zvěst.

4 hlasy

Děkuji za výklad, ale slovo evangelium se používá výhradně pro náboženský význam a proto vaše víra ve Svatého Lenina je tak plně na místě i s ohledem k vašim příspěvkům a jejich obsahům zde na diskuzi.
Dovětek, když už chcete být na ostatní sprostý tak prosím v češtině, tento jazyk zná spoustu nadávek, když vás již váš intelekt si chce ulevit bez myšlenky a argumentace.

0 hlasů

Tom Kut 25.02.2014 23:41
A když jsem sprostý, tak jen na sprosťáky...

0 hlasů

Sprostý? Jako že bych ostatním nadával do bolševiků, odpadů s přáním chcípnout a posílal je do prdele? Tak to je Henex. A když jsem sprostý, tak jen na sprosťáky

7 hlasů

Motýle, jsi hovado!
Že by jsi tomu pomohl? Jenže to by tě pak zavřeli, protože zatím není zabíjení komunistů dovoleno.
Jenže dneska už tvoří členové KSČM méně než deset procent jejich voličů. Takže začneš zjišťovat kdo je volil?

11 hlasů

To by se mělo. Kdo volí zločince a zrádce, je sám zločinec a zrádce.

4 hlasy

Neblbni Vráno.Skončíš ,jako Vinnetou....:-))))

0 hlasů

U nás pane Vráno volí zločince a zrádce každý kdo jde k voblám.

4 hlasy

Kulturní fronta vždy ví co napsat a co předvést a komu se zavděčit !!!

7 hlasů

No jo no, přelétavý novinář - to je něco jako přelétavý posranec

7 hlasů

Oprava ! Promiňte, trapně jsem se spletl při čtení tak zajímavého článku - samozřejmě jsem myslel "poslanec"

3 hlasy

Nespletl. Posranci jim už dávno říká i náš pan přímo zvolený prezident kterého mimochodem také moc nemusím, přičemž při představě, že by tam seděl pan Schwarzenberg, jsem rád, že tam sedí tenhle pán.

10 hlasů

Zase jste mne vymák ! :o) "o))

2 hlasy

Člen ČSSD a nemá rád Zemana vašeho bývalého předsedu?. Co vám řekne na Moravě váš guru Hašek s Tejcem? Co když se otočí vítr? Být vámi tak bych nebyl tak strašně statečný jako jste.

2 hlasy

Vetsina naroda uz jim asi jinak nerekne,cili zadna oprava neni treba..

6 hlasů

Blbě vypadá, blbě píše ten motýl.

9 hlasů

Další fanatický ideolog.

10 hlasů

Čím se liší Motýl od Urválka? Najdi alespoň 10 rozdílů.

12 hlasů

Vím o jediným, neposílá lidi na šibenici. Jenom má rados, když umřou.

0 hlasů

Poté co v Týdnu udělali čistku a zbavili se kvalitních redaktorů, (například kultura šla celkem srát - když použiji výraz hodný úvodu tohoto článku), nabrali asi spoustu hlupců s ambicemi jen šokovat. Ano, ano, je na čase to přestat kupovat, když se to nedá číst. Zvláště, když kultura a úroveň chybí.

13 hlasů

Zločinci, kteří vraždili své odpůrce a jejich popel rozsypávali po silnicích, se najednou ohánějí lidskou důstojností a etikou...

7 hlasů

Co to zase meleš, dědo? Ti, co vraždili v 50. letech jsou z generace tvých rodičů a prarodičů. Sám si jednou nohou ve futrálu, co by tu dělaly generace před tebou. Ty si už dávno vzal čert.
Pokud ještě zubatá na někoho zapoměla, tak ten se ani neohne, natož aby se oháněl.

11 hlasů

Kdo je komunista a komunisty obhajuje je spoluviník jejich zločinů. Slušní lidé se již od této ideologie dávno distancovali...

5 hlasů

Henexi, zdá se, že jste na zdejších diskuzích skutečná autorita a neobyčejně oblíben.

10 hlasů

:o)))

2 hlasy

Podle této logiky - kdo je věřící je darebák, protože obhajuje křížové války, upalování lidí za živa, inkvizici....

10 hlasů

Podle vaší logiky by byl lidojed vrah a měl by být pověšen a to nemluvím o prvobytně pospolné společnost, když tak zabrušujete do minulosti.

0 hlasů

jaruško, nezapomeň, někdy platí "mlčeti zlato" :o)))))

5 hlasů

: ))) Pane Horník, to je argumentace, tedy něco, co je Henexovi cizí.

4 hlasy

Distancoval se tak,že škodí v ODS,TOP 09? Kokote...

6 hlasů

Ale chlapče vzpamatuj se.

0 hlasů

Bude třeba zkorumpovat Smrťáka!
Tralala

2 hlasy

Až nám budou vládnout takoví politici, kteří prosadí, že za dobrou a kvalifikovanou práci budou mít lidi peníze na bydlení a slušné žití, pak se komanči z našeho života zcela vytratí sami.
Ovšem situace, kdy politici plamenně hlásají o utahování opasků dvě desetiletí a nejen že žerou plnou tlamou, ale dávají si desetimilionové dárečky, pak ať se nediví, že komunisti mají stále dvouciferné číslo preferencí.

16 hlasů

Chlapče ty jsi úplně mimo.Ty nevíš že pomoc najdeš na konci své pravé ručičky a že si prachy musíš vydělat sám?
Ty doufáš v nějakej stát v nějakou vládu?
To se načekáš.

2 hlasy

Děláš jako magor a zaměstnavatel ti nezaplatí,
Podnikáš, ale máš spoustu nezaplacených faktur.
Můžeš si za to sám, podle tebe.

Rozhodně za to nemůže systém, který na potřeby lidí sere.
Sám jsi mimo, monkey!

10 hlasů

Místo slůvka monkey, bych použil přiléhavější donkey.

6 hlasů

A ty máš na konci své pravičky co? Možná tak vlastního kokota, není-liž pravda? Protože ty jsi nikdy nepracoval, to tvoje chození pro dávky není práce!

5 hlasů

Socializmus skončil, ale důvody, proč vznikl, jsou zpět.

7 hlasů

Blbost je zpět, ale spíše nikdy z této země neodešla!

2 hlasy

Když něco neodejde, nemůže to být zpět.

4 hlasy

Zdejší modráci jsou přímo vyhlášeni svým logickým uvažováním. Většinou myšlenku (pokud ty plky lze takto vznešeně nazvat) první věty další věta naprosto vyvrací.
Ale nadávky jim jdou, to jo.

11 hlasů

Přesně.
Kdo řekne, že není vše tak, jak by mělo být, je hned bolševik.

Kdo neslzí Havlovi na pohřbu je bolševik.

Kdo si myslí že Ústav pro studium totalitních režimů je k ničemu a bylo by lépe prověřit privatizaci 90. let, je bolševik.

Kdo si myslí, že ombutsman je zbytečná instituce je bolševik.

8 hlasů

Nechápu,jak pro ně může někdo volit,a přitom mít plnou hubu potírání národovců.Komouši byli,jsou a budou zločinecká organizace.Zakázat to,jako mafii.Organizovaný zločin proti právu člověka,svoloč,jak semiti židi.Шалом.
在中科院。

2 hlasy

Neboj Motyle, vstanou novi bojovnici.

8 hlasů

Kolik pak asi zemře denně motýlů? Klidně bych se vsadil, že motýlové vedou nad komunisty :-)

15 hlasů

Nemažou takové příspěvky na Týdnu? a není to v rozporu nejen pravidel chování v diskuzích? Diskutující jsou povinni dodržovat pravidla chování v diskuzích. Co jsou povinni komentátoři Týdnu?

11 hlasů

Jestli to je statisticky ověřené, proč bychom se to neměli dovědět? Je to snad nějaké státní tajemství? Přes noc "umřelo" milion ódeesáků a také se o tom psalo, takže nevím, jaký máte problém. Asi jen tak "pleskáte".

2 hlasy

Statistická první část věty je docela v pořádku, ale ta druhá je docela za hranou. Jestli to tak necítíš tak mi tě je líto a pleskej si co chceš.

3 hlasy

Cim se lisi tento clanek od vyroku soudruzky Semelove? Stejna nenavist, stejna nesnasenlivost. A navic naplneni stejne skutkove podstaty trestneho cinu podle § 198 odstavec 1) a § 198a odstavec 1) a odstavec 3). Sazba je pane Ivane Motyle az 3 roky.
Minimalne titulek clanku oba paragrafy naplnuje. Myslim, ze si pan Motyl prave zadelala na velky problem.

37 hlasů

Ten tvor (nepíšu člověk, to není) Motýl je stejná kreatura jako bolševička Semelová. Jenom to má opačně v té debilní makovici nahozené. Dopustil se trestného činu, měl by sedět. Chce se z něj zvracet, stejně jako ze Semelové. Žádný rozdíl mezi nimi!

7 hlasů

Pan Motýl asi zapomněl,že nemá imunitu jako soudružka Semelová!

9 hlasů

Pan Motejl se o tom presvedci velmi, ale velmi brzo. :-)

6 hlasů

Buďte rád, že ta strana není úředně zakázaná a neprovokujte. Nemyslete si, že když nejsme spokojeni s tím, co se děje dnes, že by někdo normální chtěl návrat komunistických zločinců a vrahů. Takže krutizujte to, co je kritizovatelné v dnešní době, ale návrat komunistů, to už si opravdu přeje jen pár zoufalců a pár set tisíc důchodců nad hrobem.

4 hlasy

Prave ses projevil jako mentalne insuficientni entita (nepisi zamerne clovek). I kdyby byla komunisticka strana zakazana, nic by NIKOHO neopravnovala rikat, ze by meli byt mrtvi a melo by jich byt mrtvych vice.
Chtel bys tedy vyvrazdit tech nejakych 15% volicu KSCM?
Mimochodem, kdo z zijicich priznivcu ma na krku zlocinu 50. let?
Myslim, ze je potreba vazne zvazit i podani trestniho i na tebe. Duvod? Pokud se trestneho cinu dopustil podle vyse uvedenych paragrafu Motejl, pak ty rovnez, ale podle jinych paragrafu. Konkretne schvalovani trestneho cinu. Prolistuj si Trestni zakonik. Ty nymande.

12 hlasů

Fašistické strany, projevy a symboly jsou zakázané a stejně to platí i pro zločinný komunismus a jeho propagaci. Tak hovoří zákon, ale bohužel se měří dvojím metrem. A moc vás prosím - citujte, kde jsem požadoval vyvraždění 15% voličů komunistů.

0 hlasů

jen na vysvětlení - Základní listina práv a svobod schválená VS OSN nepovoluje zákaz jakékoliv politické strany,resp. dává každému právo na jakýkoliv názor,smýšlení a sdružování. Takže KSČM nelze zakázat. A to,že sílí,to je asi potvrzení myšlenek ze čtyřicátých a padesátých let předminulého století - Kapitalismus si vychovává své vlastní hrobaře".

9 hlasů

Zkuš propagovat fašistickou stranu.

0 hlasů

Rozdil je v tom, ze nekolik komunistickych stran je legalne schvaleno a registrovani ministerstvem vnitra CR, zatimco na propagaci fasismu pamatuje trestni zakonik.

3 hlasy

Pane Motýle, dosud jsem si myslel, že být reportérem vyžaduje mít minimálně průměrné IQ. Přesvědčil jste mne, že tomu tak není.

23 hlasů

Možná kromě účasti ve volbách by to chtělo, aby praktická politika nevytvářela podmínky, kvůli kterým socializmus vznikl.
Hodně lidí volí komunisti tzv. z trucu.

Pravice nedokázala za 8 let u koryt dokázat např. živnostníkům, že je to jejich strana. Mají úplně stejně nezaplacených faktur, což se v SRN neděje. Např. taková ODS je strana jen pro sebe a KSČM je jedinou stranou, ve které nejsou bývalí komunisti. KSČM už nějaký třídní boj dávno vzdala, vědí, že nebudou li dělat nic, mají 15 % jistých Kováčik už je tak tlusté prase, že hlavně kvůli němu byla udělán TV formát 16:9, aby se tam celý vlezl.

Psal jsem to už když chcípl Bilak. A totiž, že nikdy neodpustím současnému režimu, že za vlastizradu neviseli ti, co podepsali zvací dopis. Ale my si místo toho uděláme pravdaláskystický ÚSTR (k hovnu), co honí chudáky, kteří museli v 18 letech narukovat k Pohraniční stráži.
A 25 let se vyrovnáváme s komunizmem. Vždyť je to ubohost. Bojovat s historií.

5 hlasů

Motýl není člověk,ale lidská zrůda,přát něco takového jinému člověku, že se nestydí,je mi z něj špatně.

20 hlasů

Nevšiml jsem si, že by autor někomu něco přál. Je však jasné, že každý slušný člověk si nepřeje nárůst vlivu komunistických zločinců a potomků vrahů, jako byl soudruh Grebeníček. Kdoví, kolik lidí umlátil ten zloduch k smrti a úmrtní list zněl na infarkt.

6 hlasů

A z té špíny, co z vás tady tekla, když umřel Havel, se vám špatně nedělalo...?

6 hlasů

Co sem pletete Havla,ten je už asi 2 roky po smrti, já jsem ho taky nemusela, ale kdyby o něm někdo napsal po smrti takové svinststvo zastala bych se ho taky, vždyť jsme lidi, nebo už ne?

4 hlasy

Co sem pletete Havla,ten je už asi 2 roky po smrti, já jsem ho taky nemusela, ale kdyby o něm někdo napsal po smrti takové svinststvo zastala bych se ho taky, vždyť jsme lidi, nebo už ne?

0 hlasů

Jako člověk Henexi stojíte za hovno!!!

18 hlasů

Co ty o mně vlastně víš...

2 hlasy

Možná, že by pomohlo, kdyby pohřební ústavy poskytovaly komunistům slevy. Lidi na slevy dají...

3 hlasy

To by šlo. Ale počítejte s tím, že členská základna ODS a TOP09 by se kvůli slevě brzy přihlásila zpět do KSČM :)

10 hlasů

Nevím, no. Mně to připadá jako vrchol zhovadilosti žurnalistiky. Já třeba vůbec nemusím Duku a Kalouska,jsou to ten největší český politický póvl, v podstatě národní škůdci, ale kdyby odešli na onen svět a někdo to začal veřejně oslavovat, poslal bych ho zprudka tam, kam patří.

19 hlasů

Kde on něco oslavuje,mešuve?Zase podsouváte,ajnštajn?Napište sem tu oslavující větu a nebo zalezte zpět do kanála,kryso!Konstatuje FAKTUM.Zprznit takhle rebuf vám teď nedovolí hodnotit kvalitu jakékoli žurnalistiky,nemáte na to.Nebo kvality pana kardinála.Prostě svoloč.Ukažte se!

1 hlas

Sváťo,ty tomu nerozumíš?Duka i Kalousek jsou nesmradlavějším póvlem ve veřejném sektoru vůbec.Co ti na tom není jasný?Kdyby je nedržela zkrátka židovská obec,váš Bůh ví,jak by to všechno skončilo.Měl bys radši konvertovat...není to nic těžkého.Já jsem v Jeruzalémě konvertoval v jeden den 3x a fakt jsem si to užil.....

1 hlas

FUJ Ivane Motýle. To je nechutný článek.
Běžte k lékaři člověče!
Ještě bych v té Vaší statistice chtěl slyšet, kolik takových „novinářů“ jako jste VY denně zemře.
S pozdravem: Krása pomíjí, ale blbost je věčná se s Vámi loučím, pane Motýle!!!

28 hlasů

Oslavovat něčí smrt, to prostě Motýl přehnal a je to hnusný. Já jsem pro komanče eliminovat ve volbách, ale tohle je odporný.

13 hlasů

Co si budeme povídat, málo to je...

3 hlasy

Pršet nemusí, stačí když kape.

1 hlas

Jak tak tady na to koukám, tak pořádná bouře by neškodila, ono to sametové hlazení je na kulovku...

0 hlasů

Pokud vím, tak komunisté začali pár let před stbáckokgbáckým převratem povolovat drobné podnikání, takže to s tou hospůdkou nějak nesedí.

7 hlasů

Máš pravdu, je jiná doba. Na drobné podnikání se vykašlou, oni potřebují drancovat ve velkém jako Janukovičovi oligarchové...

3 hlasy

I kdyby komunisti nakrásně znárodňovali, čemuž nikdo nevěří, tak my Čechové o mnoho nepříjdeme. Moc už nám toho v ČR nepatří. Takže můžeš být v klidu....

12 hlasů

Jo,patří to semitovi židovi.Chá,chá,chá!Šalom.

1 hlas

Nikoliv Řího.Patří to katolické sektě,jedné z nebrutálnějších organizací světa.

0 hlasů

...výpotek hodný jako vždy pouze p.Motýla...co dodat...

13 hlasů

Hele, Motýle, já komanče taky nemusím, ale Váš titulek je debilní. Pak se nedivte, že vás většina lidí považuje za žurnalistickou žumpu.

32 hlasů

nejen titulek, ale Motýl

3 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov