Motejle
bylo by docela zajímavé co by jste nebo už psal za komunistů a co by jste psal za protektorátu , vaše články jsou jedna ubohost-(((((
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Středa 24. 4. 2024, svátek má Jiří
07.04.2013 12:13 Glosa
Zdeňku Štichovi, jenž měl v sobotu v Ostravě pohřeb, komunisti doslova vymlátili mozek z hlavy. Jeho devět kamarádů, s nimiž Štich utíkal z lágru, postříleli a popravili.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
atak dále
27.05.2013 20:19
atakdale
Motejle
bylo by docela zajímavé co by jste nebo už psal za komunistů a co by jste psal za protektorátu , vaše články jsou jedna ubohost-(((((
0 hlasů
Král Jiří
09.04.2013 08:21
Poldik
Můj otec byl předválečný komunista a aktivní odbojář.Skončil ve vězení a v roce 1945 se vrátil jako stoprocentní invalida.Po čtzřech letech zemřel ve věku 41 let.Podle vaší interpretace byl tedy vrah.Nepaušalizujte.Já si třeba nemyslím,že všichni novináři jsou blbci.Je jich většina a neposuzuji je jenom podle vás.
3 hlasy
atak dále
27.05.2013 20:17
atakdale
100% souhlas
0 hlasů
Pavel Johanides
09.04.2013 04:21
gandy
Umírá mnohem více důchodců, než dříve. Jejich šéf viní vládu a mluví o genocidě
Předseda Rady seniorů Zdeněk Pernes upozorňuje, že se u nás zastavil nárůst počtu lidí, kteří pobírají starobní důchod. Příčinou je vyšší počet úmrtí seniorů, který je podle něj zaviněn politikou současné vlády.
Jestli chce stát řešit svoji krizi genocidou důchodců, tak budeme křičet všude ve světě,“ naznačil, že se senioři budou neustálému utahování šroubů bránit.
Předseda Rady seniorů se také podivuje nad výroky stínového ministra ČSSD Jana Mládka v médiích, že se bude muset přizpůsobit odchod do důchodu průměrnému dožití. Jan Mládek v médiích na adresu důchodců řekl, že „v řadě zemí mají stanoveno, že průměrný důchodce má pět let mezi odchodem do důchodu a úmrtím. Je to tedy trochu cynické, ale bohužel jinak to nejde. Myslím, že tuto debatu tady bude nutné rovněž otevřít. Odchod do důchodu se bude muset přizpůsobit průměrnému dožití. Pokud by totiž ten systém běžel dál, tak bychom se dopracovali k tomu ruskému řešení penzijního systému, že se většina mužů vůbec nedožije důchodu,“ řekl.
Důchodový věk máme stejný jako jinde
Šéf seniorů Zdeněk Pernes s Mládkem nesouhlasí. „Nemá pravdu. My máme důchodový věk obdobný jako jinde, nikde neodcházejí později než v 65 letech, i když mají již uzákoněn odchod v 67 letech, stejně jako my,“ řekl ParlamentnímListům.cz. A vzhledem k tomu, že v západní době se lidé dožívají vyššího věku než v Česku, pobírají penzi déle. „U nás je doba dožití u žen kolem osmdesáti let, u mužů kolem pětasedmdesáti. Do důchodu v letošním roce odcházejí muži ve věku 62,5 roku, takže berou důchod kolem dvanácti let,“ upozorňuje na fakt, že podle statistik berou ženy, které odcházejí do penze dříve a dožívají se vyššího věku, důchod ještě o několik let déle.
Věk odchodu do důchodu se bude nekonečně prodlužovat
Zástupce českých seniorů prohlásil, že Česko je světový experiment, protože po dosažení důchodového věku 67 let už není žádný věk stanoven. „My máme uzákoněn neomezený důchodový věk,“ poukázal Pernes. Ale i ekonomický expert sociálních demokratů Jan Mládek v médiích kritizoval, že v prvním důchodovém pilíři je zatím zabudované nekonečné prodlužování věku odchodu do důchodu, což implicitně předpokládá nekonečný růst průměrného věku.
Zvýšil se počet úmrtí seniorů
Podle Zdeňka Pernese však není nutné prodlužovat odchod do důchodu. „Politici a ekonomové tvrdí, že je tu demografická krize, ale ona se vloni zastavila,“ uvedl a argumentoval statistickými čísly. Od roku 2000 podle jeho slov rostl každým rokem počet příjemců starobních penzí, v roce 2000 to bylo o 6 000, v 2008 už o 48 000, v roce 2011 dokonce o 78 000, ale v roce 2012 jen o 1 000.
„To nepamatujeme dvacet let. Dynamika nárůstu se zastavila. Pátral jsem po příčinách: předčasné penze narostly o 26 000, takže předčasných penzí už je 27 procent, i když je při předčasném odchodu do důchodu uplatněna restrikce. Důchodový věk se každým rokem navyšuje, doba povinného pojištění se také navyšuje, ale meziročně se zvýšila o 20 procent úmrtí seniorů,“ poukazuje na příčinu Pernes.
Za vysokým počtem úmrtí důchodců jsou restriktivní opatření vlády
Hrozivé zvýšení počtu úmrtí důchodců je podle zástupce seniorů důsledkem restriktivních opatření vlády. „Protože asi 60 tisíc lidí bydlí osamoceně v nájemních bytech, nemají na zaplacení nájemného, žijí ve stresu, rozmýšlí se, jestli si koupí kousek masa nebo jen rohlík. Tristní situace je zejména v Praze, Brně a ještě asi ve dvou velkých městech. Velké problémy má asi třicet tisíc těch nejstarších, kteří jsou závislí na lécích a nemají na ně, takže je neberou, a jak ukazuje zvýšení počtu úmrtí, má to vážné důsledky. V minulých letech ročně umíralo kolem 103 až 105 tisíc důchodců, teď je to 127 tisíc, což je opravdu velké číslo. Důsledky vládní politiky se začínají projevovat,“ je přesvědčen Pernes. A dodává, že jestli chce stát řešit svoji krizi genocidou důchodců, tak prý budou křičet.
Statistika dává seniorům za pravdu
Statistická data potvrzují stesky důchodců. Podle analýzy výdajů českých domácností vzrostly do konce října roku 2012 výdaje domácností důchodců o 4,8 procenta. Je to nejvyšší číslo ze všech skupin obyvatelstva, přitom výše průměrného důchodu činila 10 764 korun, tedy pouze o 2,2 procenta více než v roce 2011.
Nejvyšší jsou náklady na léky a zdravotní péči, kterou potřebují hlavně senioři
Nejvyšší byly náklady na léky a zdravotní péči, u nichž byl nárůst 11,9 procenta, následovaly náklady na bydlení, které se zvýšily o 8,2 procenta, a o 7,1 procenta vzrostly ceny potravin. Valorizace penzí z ledna minulého roku však zvýšila průměrný důchod pouze o 137 korun a u nejnižšího důchodu činil nárůst pouhých 67 korun.
Sedmdesáti procentům penzistů se důchod sníží
„Pokles reálně kupní síly důchodců byl vloni 2,35 procenta, což bylo nejvíce ze všech sociálních skupin. Vzhledem k růstu DPH se zvyšuje cena léků, přitom valorizace penzí je třetinová. Kvůli restriktivnímu výpočtu po nálezu Ústavního soudu .........
2 hlasy
Jan Luzinsky
08.04.2013 16:45
Frolec
Nejmasovějšími vrahy v historii lidstva jsou bohatí kapitalisté. Ne každý je finančně gramotný, ne každý umí matiku, ne každá osobnost je plně kompatibilní s tlaky a nároky okolního světa. Máme-li člověka s nějakým takovýmto hendikepem, můžeme se k tomu postavit dvěma způsoby: pomoci mu najít takové uplatnění, aby mohl i přes své nedostatky aspoň trochu důstojně žít. To je lidské. To by ale dnešní kapitalista neudělal, ten jde druhou cestou: ať si každý poradí sám. Pokud on by měl na něj jakkoliv doplácet, raději jej zkopne z útesu. A bohužel mi naprosto není jasné, proč je tento druhý přístup dnes považován za správný, ten osvícený.
Vždyť je to absurdní. Lidi jsou zmanipulovaní a nevidí za takovým přístupem svinskost, ale příklad úspěšného. To je špatně ! Bohužel jsou tu trable s historickými kotrmelci, socialistický přístup je zdiskreditován bolševiky, kteří jej využívali jen jako bílý štít k zakrytí či ospravedlnění svých svinstev. Když si ale tohle odmyslím, dojdu k závěru, že myšlenka socialistické společnosti byla nadčasová, předběhla dobu. Vývoj jinam ani směřovat nemůže. Nebo se pletu a osudem lidstva je krást si navzájem žrádlo do zásoby a veškeré světské statky ve smyslu `kdo dokáže vyvraždit druhého, vyhrál` ?
Já si totiž myslím, že lidi jsou momentálně přesvědčováni k tomu,
aby se chovali jako zvířata, a že kdyby se tahkle neurvale nekradlo a bezostyšně nevyužívalo, veškeré světové bohatství nevlastnilo 6% lidí apod., bylo by pro všechny všeho dost...
5 hlasů
Václav Horák
08.04.2013 15:32
pozorovatel
To je pravda pravdoucí.Nemělo by se ovšem zapomínat na to,že hlavním cílem komunistů bylo loupení,nikdo nikdy tolik nenakradl jako ruďoši.A už ani nenakrade.Co se týká vraždění,tak komoušům dokázali konkurovat nacisté a muslimové,jako zloději jsou ovšem naprosto bez konkurence.
2 hlasy
Jan Luzinsky
08.04.2013 15:01
Frolec
Vite, pane Motyle, oni tehdy zabili vezne na uteku. Fuj vrazi ! Dnesni ekonomicko-politicke elity vrazdi lidi proto, aby se mohly napakovat. Viz. `ODS navrhuje exekuce na zivotni minimum`. Tohle ale nejsou vrazi, jen demokrati...demokraticke vrazdeni je OK
4 hlasy
Václav Horák
08.04.2013 15:33
pozorovatel
Kolik lidí popravila a umučila ODS,soudruhu?
2 hlasy
Jan Luzinsky
08.04.2013 16:44
Frolec
nevim presne, nekdo by to mel zesumarizovat, mate pravdu...
2 hlasy
Petr Dvořák
08.04.2013 12:31
gogan
Fajn, je třeba lidem připomínat jak vypadal bolševický ráj.
2 hlasy
Jan Červenka
08.04.2013 11:52
Honza73
To je zase fašistoidní blábol, pane Motýl. Co ale čekat od exsvazáckýho absolventa dějepravy pro kantory na Ostravské univerzitě, který prošel žumpami jako MFD a LN?
4 hlasy
Henex
09.04.2013 15:07
Henex
Červenko...! Jste víc komunista, nebo sociolog?
0 hlasů
Jan Červenka
11.04.2013 00:28
Honza73
V podstatě nejsem ani jedno, protože s komunisty jsem (na rozdíl od drtivé většiny dnešních antikomunistických ultras) neměl nikdy nic společného a protože vzděláním jsem ekonom. Ale protože do sociologie - byť v aplikované formě - dělám, tak asi budu víc ten sociolog. Ještě nějaký inteligentní osobní dotaz?
0 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 12:22
petermadofff
vy jste muselo delat kadrovaka u milic,meshuge!cha,cha,cha!shalom.aynstayn.
1 hlas
Jan Červenka
08.04.2013 13:47
Honza73
Ale jdi, ty brepto. Tobě bych do řemesla přece nikdy nefušoval...:-)))
1 hlas
svatopluk s riha
08.04.2013 16:23
petermadofff
ale fusujete,meshuge.ale dete brepto uz pouzivam nejakych 10 let na netu,ajnstajn.nejste schopne prijit na neco sveho,meshuge?cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Jan Červenka
11.04.2013 00:22
Honza73
No, jestli máš ten dojem, že na ten slovní obrat máš copyright, tak budeš asi fakt "mešuge"....:-)))
http://www.google.cz/#q=%22ale%20jdi%20ty%20brepto - %22&nfpr=1&ei=z-VlUZzqJauy7AaznIDgCw&sqi=2&start=0 - &bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45107431,d.d2k&fp=cf436d - 9b9c4d8bad&biw=853&bih=556
0 hlasů
Petr Hudeček
08.04.2013 09:27
Apache
Kdo hlásá a požaduje společné vlastnictví a odmítá třídní rozdíly mezi lidmi, ten svého cíle nikdy nemůže dosáhnout nenásilně. V tom má Motýl pravdu.
6 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 07:18
petermadofff
jo,jo.vrazi a zlodeji.hezky den.
3 hlasy
Milan T.
08.04.2013 01:03
strox
Měli je zakázat a věšet hned za revoluce. Škoda. Nicméně, nikdy není pozdě.
4 hlasy
Jan Brian
07.04.2013 23:45
JanBrian
Dopřejte zemřelému klidný spánek a nemudrujte nad jeho hrobem, je to prinejmenším neslušné.
1 hlas
Alois Okratek
07.04.2013 22:49
Sokrates
Aby tedy bylo jasno: Kdo vedl 2. světovou válku s opasky:Gott mit uns? (60 miliónú mrtvých) Kdo vedl 1. světovou válku? (20 miliónů mrtvých) Kdo vedl stoletou válku (mrtvé nespočítali). Kdo vedl válku 30. letou, války Napoleonské, křižácká tažení na Blízký Východ i do Čech ve 15. století, kdo šířil křesťanskou víru ohněm a mečem? Kdo vyhubil Indiány v Severní Americe? Kdo zotročil milióny Afričanů? To všechno mají na svědomí křesťané, vážení křesťanští věřící!
Je na čase, Ivane Motýle, zvolat: Nejmasovějšími vrahy na této planetě jsme my, křesťané!!!
7 hlasů
Petr Dvořák
08.04.2013 12:38
gogan
To by jste klidně mohl zobecnit na my Lidé. Fakt je ten, že to co do počtu obětí církvím trvalo dvě milénia se jednomu národnímu socialistivi a pár bolševickým pohlavárům povedlo překonat za necelý století.
0 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 01:07
petermadofff
zdaleka ne,meshuge.zapominate,ze komousi zacli dost pozde,ajnstajn.v roce 1789,zacli rudym terorem a guillotinou,to bylo pres 14 000.a v prvni svetove meli podil na obetech,v madarske revoluci zid bela khun,v nemecke nepovedene revoluci,a v ruske revoluci-miliony.za sovetskeho teroru odhadem zarvalo jen v rusku 30 milionu,v cine 55 milionu,v kambodze 4 miliony.na zotrocovani africanu mel podil zid aaron lopez,co dovazel na 30ti lodich otroky se 16 dalsimi zidy semity do amerik a vubec se nepodilel na americke revoluci,co nam dala svobodu a bill of rights.a zbytecne podsouvate tu notion,ze hitler a ss byli krestani.meli vlastni reich cirkev a sve bohy na valhale-odina a valkyrie-pohani,chytrousku.na to,ze jsou tu komousi jen skoro 250 let,toho povrazdil vic nez dost.zotrocili lidi v africe-mugabe v zimbabwe,v angole,habesi,mozambiku,koreji,na kube,cine,vietnamu,povrazdili v nikaragui,v chile,venezuele,vychodni evrope.mate na svedomi vic nez dost.milovnici delnicke tridy.zbytecne LZETE,a tim trpi vas argument.trocky a jeho kabal,aaron lopez a jeho,adolfo aleman,kortez,abi guzman a ayers byli vrazedni komunisticti zidi.jako zidi v otomanske vlade vrazdici krestany.i mezi mongolama byli zidi,a to nebyli zadni krestane,ne?krestany zabijeli semiti-zidi a mauri ve spanelsku.nez tomu udelala pritrz slavna,krasna a chytra kralovna isabela.take v polsku a okoli se vrazdilo.ucte se a nelzete tak moc.to lhani vam potom nedovoli ani spravne plnit dvouletky,magore,natoz peti letky nebo dokonce sedmiletky.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
5 hlasů
Alois Okratek
08.04.2013 11:10
Sokrates
Chybí vám ve výčtu ještě Nikola Šuhaj.
A zapomněl,jste že komunisti vyvraždili celou galaxii v Andromedě. Už se tam odtud nikdo neozývá! To je nedůslednost, rího!
Odkud to vlastně píšete? Z Bohnic, nebo z Dobřan?
1 hlas
svatopluk s riha
08.04.2013 11:54
petermadofff
ne to,ze jsou v tom relativne novi,i vy musite uznat,ze se cinili.a vam dosel dech.a to jsme nezacali probirat tech 24 masakru zidofskeho nabozenstvi,ke kterym se priznali zidi v zidostane,pocinaje tou ORIGINALNI VINOU zida v palestine.cha,cha,cha!shalom.aynstayn.
0 hlasů
Alois Okratek
09.04.2013 10:46
Sokrates
Takže, Dobřany. No jo, v Bohnicích mají přecijen fajnovější klientelu. Ale už to bude lepší, riho. Počasí se zlepšilo budete mít vycházky a snad přijdete i na jiné myšlenky. Pravděpodobnost je sice mizivá, ale nevzdávejte to. Držím vám palce.
0 hlasů
Josef Lustig
07.04.2013 23:05
Andersen
Jeste tam chybi jedna epocha; kdo vyhubil dinosaury ? Byl to taky Vatikan ?
3 hlasy
Alois Okratek
08.04.2013 11:17
Sokrates
Kdepak Vatikán. . Dinosaury má přece na svědomí svatý Václav a jeho kůň. Na dinosaury dycky s koněm, Lustigu!
1 hlas
Henex
09.04.2013 15:11
Henex
Vtipnej Okratek, vtipnej... To se vám povedlo, teda... Pokud jste to někde neukradl, jak už bývá u komunistů zvykem...
0 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 11:56
petermadofff
gdepak,meshugene.jedine s torou,jako ta relikvie mojzis.co ho porad neposlouchate.zvlast to vosme prikazani-NEPOKRADES,a devate taky.cha,cha,cha!shalom.aynstayn.
0 hlasů
atak dále
07.04.2013 21:58
atakdale
pan Motýl je takový objektivní a nestranný novinář-))))))))))))))))))))))))))))))))))
5 hlasů
Marjánka Novákovic
08.04.2013 09:00
Marjanka
„V současné době neexistuje taková věc, jako je nezávislý tisk. Víte to stejně dobře, jako já. Není mezi vámi ani jeden novinář, který by se odvážil upřímně vyjádřit svůj vlastní názor. Víte předem, že kdyby to udělal, nikdy by se to neobjevilo v tisku. Jsem týdně placen za to, že své upřímné mínění nezveřejňuji v novinách, pro něž pracuji. Vy ostatní jste placeni za stejnou věc - a kdo z vás by byl tak pošetilý, aby napsal svůj upřímný názor, brzy by se ocitl na ulici a hledal by si jiné zaměstnání. Kdybych dovolil, aby se v jednom čísle mých novin objevil můj poctivý názor, do dvaceti čtyř hodin bych přišel o místo. Prací žurnalistů je zabíjet pravdu; bezostyšně lhát; překrucovat pravdu; hanobit; plazit se u nohou mamonu a prodávat svou vlast za svůj denní chléb. Vy i já víme, že věřit v nezávislost tisku je bláznovství. Jsme nástroji a vazalové bohatých mužů za scénou. Jsme skákající tajtrlíci, oni tahají za drátky a my tancujeme. Naše talenty, naše možnosti a celé naše životy jsou vlastnictvím těchto mužů. Jsme intelektuální prostituti.“
Autorem podivuhodně upřímné poznámky je bývalý personální šéf novin New York Times John Swinton a pronesl ji v rámci přípitku v New York Press Times.
(citováno podle článku z BL - http://www.blisty.cz/art/68100.html)
3 hlasy
svatopluk s riha
08.04.2013 12:03
petermadofff
to je smutna pravda uz z pred valky.a neni divu.ten platek vlastni kdo?semita zid sulzberger.agentura ap zakazala minuly tyden pouzivat slovni vazbu ilegalni pristehovalec a vcera-islamista.i blbemu obamovi vynadali politicky korektni pitomci jako lojzik.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Alois Okratek
08.04.2013 11:29
Sokrates
No jo, Marjánko, ale vykládejte tohle ríhovi, Lustigovi, nebo dokonce madam Renéé. To je házení hráchu na zeď! Tohle vyžaduje přemýšlení a to po nich přece nemůžete chtít! Nemají aktualizován software.
3 hlasy
svatopluk s riha
08.04.2013 12:29
petermadofff
nemate na ne,tupounku.ti uz davno prestali cist noviny a odesli na net.a potom ctou knihy a necumi na tv/hry cely den.knihy jako the witness a venona secrets.to vam zmeni zivot na jedno posezeni,meshugene.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Kapitán Průmysl
07.04.2013 22:13
defendor
Nevím, jestli je tady prostor pro názor druhé strany. Ale jestli, jestli na to máte koule, můžete nám poskytnout pohled vrahů, aby bylo objektivitě učiněno za dost.
2 hlasy
atak dále
07.04.2013 21:51
atakdale
a ty jsi mu tu paměť vrátil Motýle -))))))
4 hlasy
Alice Černá
07.04.2013 21:36
Aba
Víte autore, já mám tendenci lidem věřit - "vždyť přece nemohou být tak zlí" (s výjimkou hlupáků, tam vím, že se lze dočkat čehokoliv). Ale opravdu jste u příležitosti pohřbu Člověka Šticha chtěl tohle? Uctít jeho památku vyvoláváním vášní, nenávisti a zla? Když čtu tu diskuzi, je v ní tolik negativní energie, až to bolí. Proto jste to psal a právě teď? Ujistit se o síle své nenávisti? Když nic jiného - co pieta? Nic vám to neříká? Je mi smutno z toho, co lze předřadit obyčejné, lidské slušnosti!
8 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 12:05
petermadofff
fales z vas jen kape.
1 hlas
Baryk Baryk
08.04.2013 09:56
Baryk
Ty to máš vybraný jak gramofon z první republiky. Nechme pohřby obětí probíhat pokojně aby měli komunisté klid na svoji "práci"? Každý pohřeb komunistických obětí má burcovat a připomínat, že na potrestání vrahů není pozdě. Německo si našlo 90-ti leté dozorce z koncentráků. Jména, bydliště, znemožnění ve společnosti, odsouzení společnosti. A nemusí do žaláře ani na den. Ale musí se všem těm Sloupům říct do držky: Jste vrazi a kurvy!
(Příspěvek dodán v pracovní době se svolením zaměstnavatele.)
3 hlasy
Alice Dinky
07.04.2013 22:35
AliceDinky
No s přímo utlučenými lidmi to mají komunisté složitější, tam je přeci jen složitější si je přivlastnit, jak se o to pokusil Grebeníček v případě Jana Palacha. Nezbývá jim tedy, než doufat, že se na jejich osudy zapomene. A jakékoliv připomenutí je v jejich očích rozdmícháváním vášní a negativní energie. Ne, vaše histerická reakce je tím nejlepším potvrezním, že zločiny komunismu je třeba si připomínat. Díky, pane Motýle.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
08.04.2013 17:14
Blanka
dmíchat, histerie, chich, neměli by vám vrátit školný?
0 hlasů
Alois Okratek
08.04.2013 11:49
Sokrates
Vono vám, Alice, už nic jiného nezbývá... všechny jiné struny v luzné melodii o blahobytu už popraskaly. Snad lidé aspoň na chvíli zapomenou třeba na umrzlé bezdomovce. O vraždách bílých koní a sebevraždách ekonomických zoufalců ani nemluvě.
1 hlas
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:06
Kadlec
Rozdmýchávat vášně ..., hysterická reakce ... . Už jste dopsala tu dizertační práci?
2 hlasy
T Renee
07.04.2013 23:25
Renee
Kadleci, že zrovna vy jste takový lumen s vaším slovníkem. Vaše guru A Černá-Černý tady dnes psal, že nejhorší je kritizovat pravopisné jevy. Tak se zkuste zaměřit na podstatu věci...
1 hlas
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:51
Kadlec
Renee, já jsem reagoval na text Alice Dinky. V minulosti jsem reagoval na její příspěvek ke státnímu rozpočtu. Ten byl bez pravopisných chyb. Paní Alice mi odpověděla. Já jsem její vysvělení pochopil. Byla to záležitost pouze nás dvou.Vy si hlídejte kotník.
2 hlasy
T Renee
08.04.2013 01:02
Renee
Dobře jsem pochopila, že vy jste se ujal role regulovčíka a bude určovat kdo kdy a na co může reagovat? Dobrý:-)) A tresty za nepovolenou reakci budou také?
0 hlasů
Alice Dinky
07.04.2013 23:17
AliceDinky
Kdo žil dlouhodobě v zahraničí a nebyl v denodenním styku s českými mluvčími, tak mi to odpustí. Bohužel náročnost studia a práce na dizertaci mi například letos vůbec neumožnily navštívit ČR a češtinu používám minimálně, naopak hovořím (píši, uvažuji) buď v němčině, nebo angličtině. Mohu vám však říct, že lidé jako Alice Černá mi stezk po Česku pomáhají mírnit.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
08.04.2013 17:16
Blanka
mateřština se nezapomíná....
0 hlasů
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:42
Kadlec
S tou češtinou můžete mít pravdu. Z místo s ve slově stesk to znovu potvrdil.
3 hlasy
T Renee
07.04.2013 22:17
Renee
Vy nejste nicku Černá důstojník StB, vy jste končil nejmíň jako generál... Nejdříve tu rozvíříte ty nejhorší vášně, prskáte celý den, vaši soukmenovci využijí článek o oběti komunismu k provolávání slávy KSČ, zkritizujete všechny, kdo odsuzují zlo komunismu - a pak tu přiletíte jak holubička, která se chce zastat mrtvého? To si vážně myslíte, že neudržíme paměť ani půl dne, že jsme jako ti vaši Nováci? Je mi jasné, že jste ze svého dřívějšího celoživotního zaměstnání zvyklý zakazovat, co se bude psát, manipulovat tím, kdo začal rozsévat zlo. Je ale smutné, že vám na to skáče pořád tolik nohsledů, kteří vůbec nechápou, o co vám jde /i když poté, co tady vykřikujete o střídání nicků - je otázka, kolik identit tady je/.. Kdyby osoba A. Černá nějaké svědomí měla, tak by slovo pieta ani nevyslovila, protože to, co tady dnes ona a její parta předvedla, to byl jeden cynický bolševický hnus.
2 hlasy
Vendula Kábová
08.04.2013 10:30
Vendulazvesnice
Pod těmito nicky se střídají najatí provokatéři a vymývači mozků z Rudého Prázdna a Lihového domu. Na nástěnce nad monitorem mají ideologický manuál jak ovlivňovat diskusi/veřejné mínění TV spodiny. Sedí vedle sebe a vzájemně se povzbuzují...
1 hlas
romeo Ernesto
08.04.2013 11:48
HackerQ
dle mého nebudete daleko od pravdy, protože Alice černá často dává odkazy na B-listy, řekl bych, že berou inspiraci tady a pak to překroutí a nalámou loutkám jejich slovy a tady se ve volném čase baví, jedna z teorii
0 hlasů
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:31
Kadlec
Renee, budete se možná divit, ale vaši prskající i neprskající soukmenovci mají v této diskuzi početní převahu. Jinými slovy, je jich i na první pohled víc. Kdyby z diskutujících ke glose Motýl sestavil svou redakční radu, tak v ní budete mít většinu.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:36
Kadlec
Napsal jsem vám to dvakrát. Asi jsem byl ve stresu nebo klepnul někam do černé díry. Včera se mi to s Klausovou a Remkem stalo taky.
1 hlas
Přemysl Kadlec
07.04.2013 23:31
Kadlec
Renee, budete se možná divit, ale vaši prskající i neprskající soukmenovci mají v této diskuzi početní převahu. Jinými slovy, je jich i na první pohled víc. Kdyby z diskutujících ke glose Motýl sestavil svou redakční radu, tak v ní budete mít většinu.
1 hlas
T Renee
08.04.2013 01:06
Renee
Je pěkné, že zužitkováváte volný čas - tu lustracemi a statistikami příspěvků jednotlivců v delším časovém horizontu, tu zase výpočtem poměru diskutujících u jednoho textu. Jen tak dál:-)) Když počítáte, nejste vulgární a píšete slušně - prospívá vám to tedy a zároveň to kultivuje diskuzi:-)
0 hlasů
svatopluk s riha
07.04.2013 21:57
petermadofff
zvlast ta vase negativni energie-to je k pohledani.a zloba-k nevire.napsal to prave ted,protoze prave ted ten clovek umrel.to vam jeste nedoslo?a FAKTEM zustava,ze komousi vrazdili a mucili.proc to nepriznate bez zbytecneho vzpouzeni?s podivem.ale jejich cirkev je horsi nez krestani a zvlast katolici-kdykoliv.o semitech bez diskuze.zajimave,ze v zidostane neexistuji.cim to?
4 hlasy
Kapitán Průmysl
07.04.2013 21:50
defendor
Černá, slušný člověk vám komunistům ustupovat nebude, kdybyste samou negativní energie měli puknout. A co se týče tvých tendencí, tak o těch tady dávno nikdo nemá iluze.
2 hlasy
Prudičova máma
07.04.2013 21:44
Prudicka
Mila soudruzko Cerna, jste jinak dusevne v poradku? Pieta vuci bacharum, fizlum, udavacum, politrukum? Proctete si diskuzi, s jakou nenavisti se obraceji na pana Motyla priznivci levice.
3 hlasy
Prudičova máma
07.04.2013 20:28
Prudicka
Je dobre zde pozorovat, jak priznivci levice neustale podeziraji ty, kteri s nimi nesouhlasi, ze je to jedna a tataz osoba pouze s jinym nickem:
1/ Jedna se pravdepodobne o stanoveni jejicj vlastni diagnozy - rozdvojeni osobnosti (v pripade Cerne a Zwiebel je mozne i rozdojeni ...)
2/ Jedna se o byvale spolupracovniky/ce StB a co se v mladi naucis to ve stari jako kdyz se rozpomenes.
3/ Jedna se o kombinaci 1/ a 2/.
3 hlasy
Kapitán Průmysl
07.04.2013 20:42
defendor
Jedná se o mentálky, tvořící přirozenou "morální a intelektuální spodinu" každé společnosti, které touto svou prezentací zde usilují o jakékoliv reakce kreativních, seriozních autorů a diskutérů.
3 hlasy
Jaroslav Emerych
07.04.2013 21:31
Jaroslav
No to jste mě kucííí dostali.Vyřiďte pane majore JZD mamince,ať neopisuje.
1 hlas
Marseille
07.04.2013 20:28
Marseille
Co dělal BarykBaryk a Henex do roku 89??
6 hlasů
T Renee
07.04.2013 22:19
Renee
Soudruzi tady dnes lustrují celý den. To ještě nemáte všechno zjištěno? Zeptejte se Černé a Kadlece, mají to všechno zaprotokolováno. A připraveno použít v pravý čas, jak jsou vycvičeni z mládí:-))
1 hlas
Přemysl Kadlec
07.04.2013 22:54
Kadlec
T Renne, nechte si ty hloupé žvásty. Vy tady dneska poučujete, zjišťujete, kádrujete a protokolujete snad od samého rána. Patrně jste chytla slinu a nevíte kdy přestat.
4 hlasy
T Renee
07.04.2013 23:28
Renee
Už si nevzpomínáte, že jste se dnes chlubil, jak jste si mne prolustroval měsíce zpátky, jak jste si zjišťoval, koho mám v oblibě, koho ne? Už jen chybělo, abyste mi zaslal kádrový dotazník. Jste prostě nevytížený:-))
0 hlasů
Přemysl Kadlec
08.04.2013 00:08
Kadlec
Renne, to bych se měl s čím chlubit. Diskuze kohokoliv se dá snadno vygooglovat a stáhnout si příslušné odkazy z jedné stránky.To zvládne i blbec. Stačí k tomu uživatelská znalost ovládání počítače a trochu umět číst.
2 hlasy
T Renee
08.04.2013 01:08
Renee
Ale jistě že stačí - ale já za sebe nechápu, proč bych tím zabíjela svůj čas:-))
0 hlasů
Henex
07.04.2013 20:50
Henex
Co jsem dělal? Nic, já měl všechno hotový...
2 hlasy
Henex
07.04.2013 20:44
Henex
Nazdar Marseilli, zrovna tady byla o tobě dneska řeč, ty kluku Rumburácká. Cibule tě málem už oplakala, musel jsem ji konejšit. Někdo říkal, že jsi umřel, já tipoval, že jsi v base. To už tě pustili? Asi ta amnestie, co?
5 hlasů
Prudičova máma
07.04.2013 20:30
Prudicka
Aaaa, sudruh Marsej Dipardijeee sa nam vratil zo Sojuzu:-)
3 hlasy
Baryk Baryk
07.04.2013 20:19
Baryk
Černá se pohybuje na stejné hraně zákona jako zločinec Sloup. Spíše však již za ní. Propaguje komunismus a musí počítat s důsledky své trestné činnosti.
Dnes se policie pochlapila a ty dva nácky (opravuji komunisty) za prapor se srpem a kladivem na Václaváku obvinila(!). Zřejmě blýskání na lepší časy. Slušným a pracujícím.
Sokromá poznámka: Ty estébáku "Černá", vrazi Štrougal a Bilak žijí. Pavel Wonka se dožil 35 let. Závidět zmrzačenému odboráři dožití 85 let je zrůdnost StB a KSČ přesně odpovídající. Vy komunisti nejste jen prostí vrazi, jste i ten největší lidský póvl, jaký tato planeta kdy nesla. S každým vychladlým komunistou jako by rozkvetl na naší pěkné planetě jeden krásný kvítek. Až to s tebou sekne, rozkvetou dva. Možná tři. Chci mít Zemi rozkvetlou, proto si při památce všech vámi zavražděných přeji SMRT KOMUNISMU!
4 hlasy
Přemysl Kadlec
07.04.2013 21:56
Kadlec
§ 403 Založení, podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka
(1) Kdo založí, podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka, nebo hlásá rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.
(2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným podobně účinným způsobem,
b) spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny,
c) spáchá-li takový čin jako voják, nebo
d) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
(3) Příprava je trestná.
§ 404 Projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka
Kdo veřejně projevuje sympatie k hnutí uvedenému v § 403 odst. 1, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
§ 405 Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia
Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo jiné zločiny nacistů a komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
2 hlasy
T Renee
08.04.2013 01:09
Renee
To je dobře, že jste to tady dal.
0 hlasů
svatopluk s riha
07.04.2013 22:12
petermadofff
to je ovsem v rozporu se svobodou slova.a ta je prirozenym zakladnim zakonem.mluva se netresta,ciny ano.meshuge.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Přemysl Kadlec
07.04.2013 22:36
Kadlec
Sváťo, inspiroval mě svým příspěvkem Baryk. To je pár paragrafů z platného nového trestního zákona. Kdo ..., podporuje nebo propaguje ... nebo hlásá ... zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán ... . Odnětím svobody na .... spáchá-li uvedený čin ... veřejnou počítačovou sítí... .
1 hlas
svatopluk s riha
08.04.2013 01:13
petermadofff
zbytecne se opakujete a neodpovidate na otazku-ze je to v rozporu s pravem cloveka.a po vetsine nemozne pravne nemozne prosadit.hezky den.
0 hlasů
Baryk Baryk
07.04.2013 20:20
Baryk
opravuji odbojáři
0 hlasů
Kapitán Průmysl
07.04.2013 20:33
defendor
Pro každého soudného čtenáře diskuzí musí být zcela zřejmé, že u zdejších článků se soustřeďuje skupina účastníků, kterým principiálně vůbec nejde o výměnu názorů, či o rozvíjení předkládaných témat, nýbrž o cílenou dehonestaci demokratického zřízení, demokraticky zvolených představitelů, soudů, policie, popřípadě o umlčení slušných diskutérů, které vůči mnohým překračuje nejen "dobré mravy", ale i jejich práva na ochranu osobnosti a právo na ochranu před šířením trestně žalovatelných pomluv. A tady se naše hrdinka dostává na velmi tenký led, který zdaleka nemusí skončit pouze zaslouženým banem.
4 hlasy
Henex
07.04.2013 19:11
Henex
Jan Novák je zrůda! Tečka.
5 hlasů
Josef Dobeš
07.04.2013 18:54
Nitran
Tak totalita tady byla 41 ne 50 let, nyní už máme 24 let demokracii. Skoro se ten svinčík vyrovnává.
Jenže jste zapomněla na mezinárodní souvislosti-Druhá světová a pak- Studená válka, To je to, co bylo motorem masakru padesátých let v komunistickém režimu či na druhé straně- neméně hrůzný Mc Cartysmus. Jistě si vygooglíte, kolik zavřených a mučených bylo i tam.
Ano, byla to taková odporná doba, my jsme dílem tzv. demokracií Anglie, Francie a USA a dílem Hitlera přešli do tzv. svéry vlivu CCCP. Bohužel. Tady to, vážená začalo, nikoliv v roce 1948. My jsme tady měli komanče proto, že nás -již podruhé- tzv. demokracie prodaly v Jaltě! Poprvé v roce 1938 v Mnichově.
A že si tady pak Rus dělal svou politiku? Jistě, byl vítěz i v očích těch druhých velmocí!
Vytrhávat věci ze souvislosti je módou, bohužel dost pitomou!
4 hlasy
svatopluk s riha
07.04.2013 19:15
petermadofff
mel byste min googlovat a vic se vzdelavat.potom byste musel vedet o otevreni sovetskych archivu.podle nich se ukazalo naprosto jasne a presvedcive,nejen ze mel pan senator Joseph McCarthy PRAVDU,ale i to,jak toho malo vedel!a cela kontrarozvedka,fbi a cia.jeste nedavno vyznamenal pan putin spiona g.kovala,ktery ukradl rozbusku pro atomove bomby z usa.o tom/o nem nikdo nic nevedel,az do otevreni archivu.prectete si na zacatek the witness od whittaker chambers a potom the venona secrets od herbert romerstaina a potom budete schopen alespon zacatku diskuze na tak zvany mekkarthyizm.samozrejme,ctiva je vic.rozcilujete se zde nad prodejem na jalte,ale tam PRAVE prodavali stalinovo spioni alger hiss a harry dexter white a harry hopkins.po kterych sel ten senator.churchill byl proti a frantici tam nebyli.to same teheran a postdam.jak je videt,protirecite si a asi nemate sajnu.skoda.hezky den.
1 hlas
Josef Dobeš
07.04.2013 19:48
Nitran
Vy chytráku, takže na Jaltě nebyly určeny "sféry vlivu?ů tam nezačalo dělení Evropy?
A Mc Cartyho zákon byl demokratický, podle něho nebyli zavírání nevinní? Takže když mučí komouši je to špatné, když tzv. demokracie, je to opodstatněné?
vaše optika je silně pochybná!
Raději mlčte, demokrate!
2 hlasy
svatopluk s riha
07.04.2013 21:51
petermadofff
opravdu byste se mel ucit.a vic cist.jak je videt zamrznul jste v dobe kdy vam vymyli zbytky mozecku.o jakem zakone to pisete?kdy on nekoho mucil?sam byl spis ukrizovan americkymi komousi,truhlicku.na jalte urcovali sfery vlivu,ale KDO?komousi jako stalin a molotov s komousema jako alger hiss a harry hopkins-to byli cleni komunisticke strany,platici prispevky,chytracku.harry dexter white clenem nebyl,ale zase pracoval pro GRU.pisete jak neknuba,navic-nevzdelany.pozorujte,ze ja vam nepisi abyste radeji mlcel,to delaji slusni fellow travelers a komousi co chteji udelat zacatecny dobry dojem,vasnosto.ja vam radim se ucit a neco si precist,nez zde zacnete rozvadet nesmysly a hlouposti,o kterych vetsina vzdelanych lidi vi,co jsou zac.hezky den.
1 hlas
Kapitán Průmysl
07.04.2013 17:54
defendor
Lubomír Zaorálek na adresu vlastní strany: Tak dost! Vypadáme jako hotentoti.
A já se ptám, když takto hovoří místopředseda strany o vlastní straně, neměli byste se i vy, oranžoví agitátoři, nad sebou dnes zamyslet?
3 hlasy
svatopluk s riha
07.04.2013 22:05
petermadofff
a tez by se meli zamyslet nad tim implayed rasizmem.to uz vubec nejde,zvlast ode clena delnicke pokrokove strany,ne?cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Witold Venusberg
07.04.2013 17:39
Pyrhocoris
Děkuji, pane Motýle.
7 hlasů
Petr Kadlec
07.04.2013 17:34
Petrkadlec
Volím KSČM.
7 hlasů
Josef Valach
07.04.2013 18:27
Valach
Kadleci, zdá se že Holešovská výzva vládu opět nesvrhla, takže volby budou patrně až příští rok. Vzhledem k věkovému průměru komunistů je otázkou, jestli ještě budete mít příští rok koho volit...
1 hlas
Henex
07.04.2013 17:45
Henex
Hele vole, vol si voly,
my vás za to vezmem holí...
( To je hlavně cibuli, ta má ráda veršovánky)
4 hlasy
Zdenka Zwiebel
07.04.2013 17:57
cibule
Tak díky. Ale je překvapivé, že právě vy, který jste mi tu kdysi v souvislosti s říkankami psal cosi o pokleslosti, jste se sám v poměrně krátké době už podruhé k této formě uchýlil.:-)
5 hlasů
Henex
07.04.2013 18:54
Henex
No právě...
Po přečtení vašich veleděl jsem vám chtěl předvést, jak se to dělá :-)
Já píši verše pořád, akorát je nikde neprezentuji, z vrozené skromnosti a tak...
Až jednou umřu, tak to najdou a bude to bomba! A nebo taky ne...
Jinak, výše uvedená forma není říkánka, ale epigram...
3 hlasy
jaroslav novak
07.04.2013 17:25
jaroslav17
Komunismus v Čechách nikdy v historii nebyl, to za prvé. Napsat, že "komunisti jsou vrazi, tečka", je to samé, jako napsat, že všichni Češi jsou zloději. Zevšeobecňování vedlo v historii k rasismu, antisemitismu, mccarthismu atd. Čekám, kdy tady začnete vyzývat k lynčování kmunistů.
4 hlasy
Milan S.
07.04.2013 19:15
milans
No jasně prčecédo!!! Nelze zevšeobecňovar. většina gestapáků a SSáků taky byli v jádru fajn klucí, co měli jen rádi legraci.....
Vy jste fakr moSkovny neřádi bolševičtí.Ani netušíte jak si s...rete do huby
3 hlasy
Prudičova máma
07.04.2013 16:56
Prudicka
SMRT KOMUNISMU!
7 hlasů
Baryk Baryk
07.04.2013 16:46
Baryk
Pro ještě hezčí nedělní odpoledne jedna skrytá kamera. Byť na sluníčku bylo překrásně.
http://www.youtube.com/watch?v=MhTflHfPhgc
4 hlasy
Baryk Baryk
07.04.2013 16:43
Baryk
Co vy Palestinci? Běžte na vzduch. Pan Motýl to napsal přesně.
SMRT KOMUNISMU!
10 hlasů
Josef Valach
07.04.2013 16:18
Valach
PŘEVZATO:
V roce 1989 měli komunisté kontrolu nad veškerým chodem státu. V každé významnější funkci byli komunisté: v policii (především v té tajné), v justici, v armádě, v redakcích sdělovacích prostředků, v lidových milicích (tam výhradně). A samozřejmě ve vedení firem – tehdy státních a družstevních podniků. Většina z nás má zkušenost ze svého zaměstnání, jak snadno a rádi se soudruzi ředitelé a především jejich náměstci přerodili ze dne na den na „menežment“ firmy, jak svěřené fabriky přetransformovali na různé společnosti a připravili k privatizaci, aby pak odešli s tučným odstupným, nebo aby zůstali už ve „své“ firmě soukromě podnikat. To vše soudruzi nedělali proto, že by museli, ale protože chtěli! Nebo se snad báli Havla? Či dokonce studentů - převážně členů Socialistického svazu mládeže? Bylo jim činěno nějaké násilí? Srovnejme: po převratu 1948 jen v případě ČSL bylo ze 46 lidoveckých poslanců 21 vězněno, jedenáct muselo emigrovat a 4 byli dokonce umučeni, nebo popraveni, předseda lidovců Šrámek a jeho tajemník strávil zbytek života v internaci. Nic takového po „převratu“ v r. 89 nehrozilo. Představitel tvrdé normalizace G. Husák v klidu dožil na Slovensku, M. Jakeš si užívá důchodu a vydal knihu vzpomínek, L. Štrougal dodnes svobodně a bez cenzury publikuje v novinách. Byl-li listopad 89 sametový, tak především k prominentům komunistického režimu.....
CELÝ TEXT:
http://kdu.zasova.org/index.php?option=com_content&task=view&id=123&Itemid=11
2 hlasy
Pepík Břucháč
07.04.2013 16:00
pokalel
Přátelé a soudruzi,modrák Motýl patří mezi novinářské devianty placené Jágrem a Trautenberkem,přítel Miloš Zeman už s touto bandou ztroskotanců a samozvanců brzy rázně zatočí,Miloš je náš nový Kléma !!!
1 hlas
Jan Novak
07.04.2013 15:55
novak1
Plané tlachy! Pokud by se lidem vedlo dobře komunisti už by dávno neexistovali a nezvyšoval by se jim počet voličů. Když máte na měsíc pár korun a jde po vás exekutor můžete mu podobných příběhů vyprávět na tisíce ale topaře a pravičáka to z něj stejné neudělá. Btw Motýle jak bys ocejchoval profesionálního četařee Topolánka, svazáka Nečase či národního frontaře Kalouska? Těm už muselo být v 80 letech kdy tam lezli úplně jasno.
4 hlasy
Jiří Linhart
07.04.2013 15:20
Ylyjy
Básník Jiří Dědeček v devadesátých :
"Nechme samet sametem,
pánové a dámy,
buďto s nima zametem,
nebo oni s námi!"
Daleko dříve, "prorocky", k jinému tématu, ale předběhl dobu :
"Už s náma zametaj.."
9 hlasů
T Renee
07.04.2013 15:22
Renee
Asi tak...
4 hlasy
Zdenka Zwiebel
07.04.2013 15:11
cibule
Pan Motýl je zastydlý antikomunista, jehož historická paměť zamrzla v totalitě padesátých let. Tečka.
Zřejmě si nevšiml nárůstu počtu sebevražd lidí, které současný "demokratický blahobyt" dohnal až k řešení nejtragičtějšímu a nejsmutnějšímu. Ale současná vládní elita samozřejmě za nic nemůže, ona jim přece rozsudky smrti nepodepisovala, alespoň ne přímo, jen se chová "rozpočtově odpovědně".
12 hlasů
Henex
07.04.2013 18:59
Henex
Pan Motýl je člověk, který nezapoměl na zločiny komunistů z padesátých let a připomenul je při příležitosti úmrtí jedné z obětí...
6 hlasů
Petr Novák
08.04.2013 11:43
Vedma
A jak myslíte, že se budou komunisti chovat ke zlodějům po dalším znárodnění? A garantuji vám, že většina národa jim k tomu bude upřímně tleskat.
0 hlasů
svatopluk s riha
07.04.2013 18:54
petermadofff
pochybuji,ze byste byla schopna vysvetlit chovani semitu ve vztahu ke komunisticke strane.po vetsine je to samy komous,bolshevik,levicak,nebo aspon fellow traveler.po celem svete.KROME zidostana.tam skoro komunisticka strana NEEXISTUJE.cim to?
1 hlas
Jaroslav Emerych
07.04.2013 21:35
Jaroslav
Protože je v Izraeli fašismus a ten se s bolševiky nežere.Nicméně většinová populace je silně levicová,zejména mládež.
1 hlas
svatopluk s riha
08.04.2013 12:12
petermadofff
kdyby byla,dostala by se levice aspon do parlamentu.a to se nedeje.ale v diaspore to BECI,jak utrzeni od vrat,pakaz.moc dobre vi,co je pro ne lepsi doma.a na gojima potopa.v bordelu se lip krade,ne?cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
svatopluk s riha
08.04.2013 12:11
petermadofff
kdyby byla,dostala by se levice aspon do parlamentu.a to se nedeje.ale v diaspore to BECI,jak utrzeni od vrat,pakaz.moc dobre vi,co je pro ne lepsi doma.a na gojima potopa.v bordelu se lip krade,ne?cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
T Renee
07.04.2013 15:17
Renee
Teď je otázka, zda je lepší být zastydlý antikomunista (a nezapomínat tedy na to, co udělají komunisté vždy, když se dostanou k moci) nebo být zastydlý bolševik... Ovšem zastydlý bolševik si to nikdy nepřizná, tváří se jako strůjce demokracuje a poukazuje na vše jiné, než na to, co způsobil zrůdný komunismus, že autorko..
6 hlasů
Zdenka Zwiebel
07.04.2013 15:25
cibule
Moc dobře vím, že reagovat na pouze přenickované "staré známé" opravdu postrádá smysl, ale byla bych moc ráda, kdybyste vyhledala jakýkoliv můj příspěvek, ve kterém obhajuji zvěrstva padesátých let. To, že se jednalo o těžké zločiny, ovšem neznamená, že budu zároveň naprosto slepá k tomu, co se děje dnes. Padesátá léta znám jen z vyprávění pamětníků, současnost si "užívám" na vlastní kůži. Člověk by neměl být slepý jako krtek, oči používat k vidění, uši k naslouchání a mozek k myšlení. Zkuste to taky a možná se o nějaký ten milimetříček přiblížíte k tomu, čemu se říká objektivita.
10 hlasů
Viola Valešová
07.04.2013 19:05
Viva
Madam Smutná se domnívá, že když změní nick, nikdo ji nepozná; ať si to tedy myslí dál....
4 hlasy
T Renee
07.04.2013 20:00
Renee
Velitelka nick Černá dnes ztratila argumenty a začala s běžnou metodou - začala útočit, že jsou někteří někým jiným. Její věrné služky papouškují poslušně totéž. Věřím, že je to ověřitelné a budu jedině ráda, když konečně Týden začne se solidní registrací diskutujících. Je mi jedno, kým mě nazvete - je to stejné, jako když npíšu, že vy tu střídavě vystupujete jako Daniel Pink a třeba Kadlec - protože názorově si přesně odpovídáte...
2 hlasy
Sajrajt
08.04.2013 14:49
Sajrajt.
Podívejte se, kapitáne průmyslu, vy i nick T Renee jste noví jako právě roztátý sníh. A navíc jste kapitáne vedle jako jedle. Téměř vaše úvaha zavání fóbií. Opravdu já a paní Zwiebel jsme různí lidé. Ale pokud máte svůj (mylný) dojem že ne, samozřejmě je to vaše věc.
2 hlasy
Kapitán Průmysl
07.04.2013 21:19
defendor
Už se to tady jednou řešilo. A to když Zwiebel s někým diskutovala a pak najednou plynule navázala pod nickem Sajrajt. Jednou jsem zase diskutoval s roko-lankem a najednou na mě jeho slovníkem bafla Cibule. To jen pro připomenutí.
3 hlasy
T Renee
07.04.2013 15:52
Renee
K nicku už se vyjadřovat nebudu, jste s Černou jako přes kopírák a pořád reagujete stejně. K věci. Jste naivní jako půlka Evropy na začátku války - všichni si mysleli, že německé nebězpečí už je pryč, nikdo se nepoučil, protože to bylo tak dávno..... S komunisty je to stejné. Stačí pár let - a najednou se někteří tváří, že to nezažili. Všichni byli jen loutkami, i já, se kterými si režim hrál svou hru. A není pravda, že se zavíralo jen v 50.letech. Ano, mezinárodní dohled už to v 80.letech nedovolil komunistům dělat tak okatě, už nevraždili na potkání a už byli i směšní těmi řečmi, jak jsme předehnali zápsdní svět. Ale co bylo s člověkem, který jim řekl jedinou větu otevřeně, a ne jen jim, i v soukromí, ale někdo ho udal? Šel do vězení úplně stejně. A vychutnali si ho sofistikovaněji než v 50.letech, pěkně izolace k nejhorším kriminálníkům. Pokud víte, proč Gorbačov v ničem nezasáhnul a zdejším komunistickým režimům nepomohl, tak si třeba něco přečtěte, i od něj - protože komunistické státy byly na dně ekonomicky, držely za závorou vlastní obyvatelstvo vší silou, nekonkurovali v ničem. Nejde tady o banány, jde o to, že i toaletní papír byl problém, kousek normálního masa byl problém, na auto, klavír, kolo se čekalo v pořadnících - místo aby ten slavný socialismus dokázal vyrobit to, co lidé chtěli a využil toho, že za to utratí. Jak vypadala náměstí, památky, o tom ani nebudu mluvit. A věc, která nepálila vás - ale mě ano - byly jen jedny státem řízené noviny, mám toho hodně v archivu a je to až neuvěřitelné, čím jsme byli krmeni. Ani knížku českého autora jsem si nemohla přečíst.. Když jsem chtěla na vysokou nebo do zahraničí - přišel dotazníkový systém - a bez rodičů v KSČ, dělnického původu a členství v několika směšných organizacích byl člověk bez šance. Je to jen zrnko té hrůzy.. Já tady nechci Kubu ani Sev. Koreu. Demokracie není dokonalá, to ví Italové, Francouzi a teď i my. Ale ti politici jsou jen obraz lidí tady dole. U nás je morálka 50 lety nesvobody zdevastována více než na západě, a to u těch nahoře i dole. Ale to všechno neznamená, že budu slepě chválit totalitní režim a tvářit se, že to nebylo a že to nepoznamenalo zemi na dalších možná 40 let.. Leda že bych byla nějaká estébačka, co přišla o moc, nebo dcera nějakého poténtáta, který byla zvyklá jen ukázat prstem a všechno se točilo podle ní.
5 hlasů
Zdenka Zwiebel
07.04.2013 16:15
cibule
Ano, mezinárodní dohled už to v 80.letech nedovolil komunistům dělat tak okatě, už nevraždili na potkání a už byli i směšní těmi řečmi, jak jsme předehnali zápsdní svět.
-----------------------------------------
Jsem převelice "vděčná" za to, že jsme nyní pod vedením potomků povětšinou právě těch nadšených bolševiků z padesátých let už západní svět v řadě ukazatelů dohnali a někde dokonce i předehnali - např. v míře nezaměstnanosti, počtu bezdomovců, počtu lidí závislých na alkoholu a drogách, počtu pravidelně popíjejících a drogy užívajících mladistvých, počtu rychloabsolventů či virtuálních absolventů středních a vysokých škol, nárůstu počtu obyvatel žijících na hranici chudoby, nárůstu prostituce, krádeží, loupežných vražd, nárůstu počtu sebevražd z existenčních důvodů, vzestupu na žebříčcích korupce, počtu zemřelých po požití metanolu a řadě dalších ukazatelů svědčících o "mimořádné prosperitě" současného systému.
5 hlasů
via alley
08.04.2013 08:44
cassini
Všímáte si selektivně temných stránek bytí, podobně jako někteří další rudí frustráti zde. Ty průšvihy tady ale byly vždy, pamatuji si spoustu neštěstí za komunistů (např. u nás v Uh. Hradišti spadla dělníkům na hlavu továrna Mesit - 40 mrtvých ...apod). Tímto nelze argumentovat, děly se vždy a vždy si to nějaký slabší jedinec "hodí". Proč se ale třeba za posledních 20 let zvýšilo dožití českých mužů a žen asi o 6 let, když v 70. a 80. letech stagnovalo? Na to mi žádný ex nebo stále ještě komunista nedokáže odpovědět - že by bylo doopravdy lépe?
2 hlasy
T Renee
07.04.2013 16:26
Renee
Zapomněla jste na jediné: v počtu čtenářů bulváru. Tam patříte. Už vás vídím se sepjatýma rukama, jak denně u Novy vzdycháte, co se to děje. Že se to dělo vždycky, akorát nebyl internet ani taková informovanost o každém prdu, že komunisti mnoho zločinů a sebevražd zatajovali, dneska lezou ta vyšetřování z archivu a není to selanka. Ovšem nikdy nebyly zprávy havně bulváru postaveny na senzaci a neštěstí - takže lidé s nižším IQ žijou pouze tím. Nevšimnou si opraveného domu, nového zařízení v nemocnici, nového léku, zachráněného života který by dříve neměl šanci, nevšimnou si knih, časopisů, pomoci souseda - jen hltají senzace bulváru - který se udrží finančně jen takovým zpravodajstvím. Myslela jsem si, že máte na víc. Třeba že dokážete vypnout na 3 dny televizi a internet, sejít se s přáteli, zajít si na oblíbené místo a radovat se, že MŮŽETE. Že zijete v jedné osmině světa, kde nehrozí válka, politické perzekuce, hladomor, nedostatek vody, léků. Ale lidé už jsou zfrfňaní a zblblí bulvárem, že raději prožívají cizí tragédie a nevšimnou si třeba úsměvu vedle sebe. A že není všechno v politice OK? No to stoprocentně! Ale asi nikdy nebude, pokud lidé nebudou stroje. Musíme spoléhat aspo%n na to, co nám demokracie poskytuje: svobodný tisk, svobodné zveřejnění informací třeba na netu, svobodné volby, fungující soudnictví,... Občas se i něco vyřeší, všimla jste si? A propos, už jste zkusila některého bezdomovce přemluvit, ať jde na ubytovnu že mu zajistíte bydlení a práci? Něco o tom vím. Nepůjde ani jeden. Komunisté to nedovolili, dnes mají tito lidé volbu. Většina z nich si to vybrala. A znám pár lidí, co mají na krku exekuce: ani jeden z důvodu nemoci nebo něčeho podobného: chrtili se na spotřební věci, nenaučili se počítat - a to je bohužel důsledek. Ano, taková je demokracie.
5 hlasů
Josef Lustig
07.04.2013 15:00
Andersen
Cetl jsem prave jakym fiaskem skoncila dnesni demonstrace na Vaclavskem namesti. Se ani nedivim. Prijit tam a potkat 600 lidi typu Janu Novaku, k tomu jednoho Popelku, jednoho Stehlika, to musi byt otresne.
5 hlasů
Josef Novák
07.04.2013 14:33
pepinolupino
Očima obyčejného, (zatím) pracujícího člověka: "Komunisti byli (a jsou) zlatí! Tečka!!"
5 hlasů
Milan S.
07.04.2013 19:21
milans
To by teoreticky mohla být pravda za předpokladu že jsou dva metry pod zemí,s jednou kulkou v prsou a druhou mezi očima a posypaní tlustou vrstvou nehašeného vápna
3 hlasy
Henex
07.04.2013 17:09
Henex
Takového vola by měli vystavovat...! Zabít málo...!
4 hlasy
T Renee
07.04.2013 14:52
Renee
Je to výsměch všem mrtvým, tisícům vězněných a desetitisícům rodinných příslušníků, výsměch všem zničeným osudům - vás omlouvá jen vaše osobní neštěstí či nemoc, jinak byste zasloužil, aby někdo z takto postižených podal právě na vás trestní oznámení, on ten internet zase tak anonymní není. Pokud jste uznán za svéprávného a duševně zdravého, pak patříte tam, kam patří popírači holocaustu. A šupem a rychle.
11 hlasů
Petr Dosoudil
07.04.2013 14:46
Taxus
no to souhlasím.....protože zlato patří do trezoru a přísně střežit!!!!!
3 hlasy
romeo Ernesto
07.04.2013 14:49
HackerQ
pěkně!:)
1 hlas
romeo Ernesto
07.04.2013 14:36
HackerQ
zlatí lidi vymlátí někomu mozek z hlavy a zbytek postřílí? Nechcete to napsat i o nacistech? Já mám také obyčejné oči pracujícího člověka, ale muj mozek v mnohém předčí to vaše pravé varle, které zpracovává data z vašich obyčejných očí.
6 hlasů
Witold Venusberg
07.04.2013 16:51
Pyrhocoris
Dobré!
1 hlas
romeo Ernesto
07.04.2013 14:46
HackerQ
Nechcete sesmolit něco tak stupidního, že by to třeba naznačilo, že celý pohřeb byl fraška, v rakvi byly piliny a příběh, celá existence jednoho člověka byla smyšlená? Nebo odpovědět dutoklasiku, bylo levný mlíko? I kdyby stálo máslo 10 haleřu, nevykoupí to ani jeden zmařený život, neomluví, ani neobhájí.
2 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 14:18
Andersen
Kdy zacnete v Cechach na komunisty troubit halali ??
Kdyz to neudelaji demokrati, udelaji to komunisti jeste jednou. S komunisty neexistuje zadna koexistence.
Komunisti jsou zlocinci . Ten clanek to jen dokazuje.
5 hlasů
Alois Okratek
07.04.2013 20:42
Sokrates
Lustigu, kdy vyhlásíš halali na všechny křesťany? Ve středověku církev svatá upálila jen v Česku několik set "čarodějnic" v celé Evropě to byly tisíce. To přece také byli křesťané! Tak honem, Lustigu, vyhlaš tu štvanici na Duku, Graubnera, Halíka a mnohé jiné potentáty, kněze a všechny přívržence římskokatolické církve "svaté" !!. Podle hesla: neexistuje bývalý černoch, tak neexistuje ani bývalý jezuita, bývalý křesťan.
Lustigu, zeptej se lidí (existují již i oficiální statistické údaje) na koho by dnes většina národa vyhlásila halali? Máte to marný, Lustigu, Renee, Wenusbergu a jiní, lidská paměť není tak krátká, aby zapomněli jak bezstarostně si žili! Už jsou vyléčeni. Kromě těch více než 13 000 českých dolarových milionářů, kteří si tak zázračně vydělali na svá konta. Opravdu bylo co rozkrádat! Jen Havel přiznal 700 miliard. Teď už víme, že šlo spíš o biliony.Teď už pomalu není kam hrábnout. Ještě tak do důchodů a do nemocnic. A pak? Zhasnout a na Bahamy!
2 hlasy
romeo Ernesto
07.04.2013 14:20
HackerQ
článek to nedokazuje, článek je text, odkaz toho co umřel by měl být brán vážně.
1 hlas
romeo Ernesto
07.04.2013 14:01
HackerQ
Jeho duše najde svuj klid. Ale nad mnoha lidmi, které potkávám na ulicích, nebo čtu na debatách, stále vidím otazníky. Jejich nemoc je neléčitelná, protože neví, že jsou nemocní, jako třeba alkoholik, jejich mozek lže jim samotným, není sebemenší snaha o jákou kultivaci sebe sama, krom speciálních životních lekcí, ala otočení režimu proti nim, či vtělení se do oběti režimu, nebo naprosto násilného přetvoření mozku zatím nevidím žádný vhodný lék, pro jejich zaslepenou demenci. Ten jejich mozkový moribundus.Je to s vámi stejně smutný, jako když máte doma například alkoholika rodiče, víte že když nepije je to dobrý člověk, ale jakmile se ponoří do lahve, už to není on. Nepřipustí si, že je nemocen, že musí pít, všemi zpusoby maskuje i sám před sebou svou opilost, každý kdo poukáže na to, že něco není v pořádku je okamžitě nepřítel a terč jeho nenávisti, která je možná nenávistí k sobě sama, je potlačená a uvnitř a pramení z toho, že opravdu ve skrytu duše ví, že alkohol ho porazil a je to loutka v jeho rukách. Mohu vám pomoci najít lék, ale vy si musíte připustit, že ho potřebujete.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
07.04.2013 14:06
Blanka
Vy taky, chlapče, nevíte, že jste nemocný. Ale je to fakt a nevím, jestli je vám pomoci.Zkuste psychologa.
6 hlasů
Josef Lustig
07.04.2013 14:22
Andersen
Ktere pasaze v textu dokazuji ze je autor nemocny ? Nemuzu je najit.
2 hlasy
romeo Ernesto
07.04.2013 14:07
HackerQ
chtěl jsem vám něco napsat, ale už nevím co to bylo...
0 hlasů
romeo Ernesto
07.04.2013 14:04
HackerQ
Vy zdejší komunisté uvnitř duše víte, že jste se stali soukolím zla a vaše nedostattky byly v tomto systemu vítané. Vím že to víte a pokud si to nehodláte připustit, po smrti vám v chaosu ukážu takové simulace s vašimi blízkými, že vám to dojde! Dimenze chaosu vaše mozkové slabiny chápe, tam najdete přesně to, co si zasloužíte!
4 hlasy
Sajrajt
07.04.2013 13:58
Sajrajt.
No, co kdybych napsal "Motýl je .......... Tečka." Po bitvě je každý generál, Motýle. A v době kdy vládla KSČ bylo celkem na výběr: Buď jít s proudem (ve straně) a někam to dotáhnout a nebo jít proti, mít problémy a dotáhnout to....do dolů nebo kamenolomu. Alespoň si nyní v demokracii ti neuznalí mohou odpočinout při psaní slátanin. Každý režim má své, dnešní třicátníci až budou v důchodu za almužnu, taky si ten současný režim chválit nebudou. A ani milion pilířů se zloději ve vládě s tím nic neudělá.
13 hlasů
Jan Novák
07.04.2013 13:49
JanNovak
nick Lustig má místo krve tekutinu antikomunistického hnisu a ten mu ovládá mozek i myšlení.Zřejmě mu sice v minulosti bylo ukřivděno,ale už by si měl nechat udělat transfůzy a trošku reálněji se porozhlédnout co se to v jeho bývalé vlasti děje.nedá se přece žít jen v nenávisti.Lustigu jiní lidé nyní ničé tvou bývalou vlast!Ničí životy tvých bývalích krajanů.Komunisté to nejsou.Protože ti jsou v KSČM a ostatní co zahodili knížky jimi nikdy nebyli a ty to musíš vědět-nezdáš se mi takový trouba.
11 hlasů
T Renee
07.04.2013 14:03
Renee
Pane Nováku, jestli někdo žije v nenávisti, tak jste to vy. Žijete ve svobodné zemi a můžete si psát co chcete, ale stydět byste se přestat nemusel.
3 hlasy
Blanka Köhlerová
07.04.2013 14:04
Blanka
Řekla bych, že to není nenávist, ale zklamání a znechucení, za to by se měli stydět jiní
8 hlasů
T Renee
07.04.2013 14:14
Renee
Novák je osobně nešťastný a možná nemocný člověk, u něj vůbec nezáleží na režimu, jen si své problémy potřebuje někam projektovat. Je jednodušší to svést na něco abstraktního, než si přiznat své prohry v rodině, práci, s přáteli.. Já ho tady spíše považuji za smutný příběh, celé to jeho kopírování, ty osamocené výkřiky. To opravdu s politikou nesouvisí, tak strašně jako on se nechovali ani lidé roky zavření a týraní režimem.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
07.04.2013 15:34
Kadlec
Madam, pokud posuzujete jiné, tak začněte sama u sebe.Zvlášť když pod tímto nickem tady nevystupujete zase až tak dlouho. Tu a tam něco přes měsíc. Prošel jsem si některé vaše příspěvky.Asi to "vaše sadomaso" vám není proti srsti. Obdivujete nebo omlouváte Baryka, Lustiga, Prudičovu mámu nebo Dianu Stores, kritizujete Jana Nováka, Alici Černou a nevím koho ještě. Zameťte si před vlastním prahem. Nahlížíte na zdejší diskuzi jen a jen z pravého příkopu a ani nijak to nezakrýváte. Toť vše.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
07.04.2013 18:08
Kadlec
T Renee 07.04.2013 16:01
Renee
Jakápak lustrace nebo praxe v oboru. Jenom mám Týden jako domovskou stránku. Včera jste na mě reagovala, tak jsem vám dlužil odpověď. Máte ji nahoře. Dodat mohu jedině to, že jsem nepsal ve stresu. Naopak, v pohodě a při televizním přenosu z tenisu. Nehledejte v čem a nebo kde mám černou díru, raději se starete o sebe. Nejste lepší. Neomezujte se, zapojujte se do diskuzí na Týdnu častěji. Pravicové internetové hvězdy z vás budou mít radost
4 hlasy
T Renee
07.04.2013 16:01
Renee
Děkuji za vzornou lustraci, to musí být dobrá praxe v oboru:-) Jen jedno jste ještě nezmáknul: myslím, že nejsem zdaleka sama, kdo tady zajde, podívá se na články, na diskuzi, ale vůbec se většinou nepřihlašuje (taky tím pádem nehlasuje´). Já to tak mám, přihlásím se jedině jako tento víkend, když ležím s kotníkem a rodinka jela na hory. A TADY MÁTE ČERNOU DÍRU:-):-) Tady to pane Kadleci nemáte podchyceno, co s čtenáři, kteří si tady čtou, dělají si na mnohé názor, ale nepřihlásí se a nepřispívají!! To musíte být ve stresu, že vám to uniká:-) A líbí se mi výčet, který jste mi tady udělal, s kým souhlasím, to už vůbec nevím, jak tohle tvoříte:-)))))) Nováka třeba je mi prostě líto, je nemocný. Černá je tady nejzákeřnější a její přitakající ovečky ani netuší, jakou hraje hru. A vy mi připadáte prostě prdlý a podle těch lustračních výzkumá hodně nevytížený:-))) Stačí, nebo byste raději rozdal dotazníky?:-)
2 hlasy
romeo Ernesto
07.04.2013 14:57
HackerQ
Máte oči otevřené, máte pravdu, vůbec neovládá svuj mozek do takové míry, aby odhalil už jen tu pitomou nenávist převlečenou a směřovanou na něco abstraktního. Ve většině případu je to tak jak píšete a pokud tohle zapřáhne zlo režim jako ozubené kolo, díky takovýmhle je zmařeno stovky životu.
2 hlasy
romeo Ernesto
07.04.2013 14:58
HackerQ
On by měl vnitřní radost z toho, že mohu někomu zkazit život, takovéhle čekám v chaosu!
1 hlas
Sajrajt
07.04.2013 14:00
Sajrajt.
Hážete perly sviním, marná snaha.
3 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:56
Andersen
Byt nazvan NETROUBOU od komunistickeho fanatika, to bude pro mne duvod se zacit stydet.
2 hlasy
Sajrajt
07.04.2013 14:02
Sajrajt.
Josef, toho přece nejsi schopen.
6 hlasů
Jan Novák
07.04.2013 13:44
JanNovak
Jinak koukám diskutéři ,že sem taháte Stalina:-))) to už je opravdu čiré zoufalství,jak dokázat moci mermo špatnost dnešní KSČM:-)))))))))))))))
Stalinův kult později v 60letech odsoudil Nikita Chruščov -a ČÍNA se s nima tenkráte kvůli tomu ROZKMOTŘILA!! Nechápu teda co jej pořád na diskuzích někdo vytahuje,když jej vlastní země odsoudila!Včetně nás....
5 hlasů
Alice Černá
07.04.2013 14:09
Aba
Honzo, tahají Stalina, protože jsou to všechno jeho bývalí obdivovatelé. Jen je zklamal. Jak jinak si vysvětlit, že se té doby nedokáží zbavit? Slova, myšlení i špinavosti mají pořád stejné. S tím se nic už nenadělá. Nikdy to tu nepřipomíná levičák, ať mladý, nebo starý. Ten žije současností, ne jako oni minulostí. Taky jiný argument na obranu dnešního marastu nemají. No, není to smutné? Nebýt Stalina a ještě Grosse, tak se nemají čím ospravedlnit. Takže je lepší je přeskakovat:-)
8 hlasů
Blanka Köhlerová
07.04.2013 14:03
Blanka
no protože moc argumentů nemají, co by kde vyhrabali, hajzlpapír a banány už lidi nebaví, na 50 léta a Stalina si většina lidí nevzpomíná, tak proč nevymývat mozky tímto? Oproti dnešnímu srabu a bordelu se moc protiargumentů nenajde, čím by to šlo přebít. Ale tak ať se snaží, stejně je jim to na dvě věci.
8 hlasů
Petr Dosoudil
07.04.2013 14:53
Taxus
Dnešní srab a bordel jistěže nemá slova omluvy.Znamená to však, že budeme slepí k vraždám ,nesvobodě,k likvidaci fyzické i společenské mnoha tisíců rodin? pokud se nebudeme dívat objektivně na obě strany, budeme vždycky jen obyčejnými fanatiky.
Také stojí za úvahu to co jsem psal na začátku.Kde je původ této rádoby "demokracie".Je to sice jen málo přes dvacet let, ale ta paměť, ta paměť, že?.....
3 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:52
Andersen
Az do soucasnosti sahajici komunisticka kontinuita nam na vedlejsich stezkach bolsevickych dejin predstavuje Stalina jako dobrotiveho vudce Rusu v boji proto vsem prekazkam. To jen v oficialnich informacich rikaji, ze to byl tyran. K uklidneni verejnosti.
2 hlasy
Alice Černá
07.04.2013 13:41
Aba
Všimněte sï, pane Motýle, jaké reakce tu vyvoláváte. Není vám hanba?
Mimochodem váš výkřik "komunisti jsou vrazi, tečka!" mi připomíná výkřik Schwarzenberga "Máme v parlamentě 101 hlasů, tečka".
Bezbřehá arogance, za kterou by vám ti dávní hrdinové, vč. pana Šticha měli dát pár facek. Zneužívání a devalvování jejich utrpení. Měl byste se stydět.
Jinak, dožil se úctyhodných 85 let. Myslíte, že my se jich dožijeme? A to i za cenu, že se nám s vaší pomocí snaží současná galerka vymazat tu paměť taky? Ne, že bych vás už neznala, ale kupodivu pořád znovu se mi z vašich článků dělá špatně. Taková arogance a pokrytectví se hned tak nevidí! Zloději, kteří jsou přesvědčeni, že ukradením ušlechtilosti jiným, sami jí nabydou. Tak jednoduché to není. Nám ještě paměť funguje.
18 hlasů
Jan Novák
07.04.2013 23:33
yaroukh
Že je Alice Černá uplně blbá, vim dávno.
Nad nesmyslností konstrukce "někdo se zlobí -> měl bych se stydět" už se proto vůbec nepozastavuju.
Černá má IQ tak kolem 90-95 maximálně.
1 hlas
Josef KLEISNER
08.04.2013 11:07
BOSS
...že je Jan Novák úplně blbej vím už dánvo z jeho příspěvků,které jen urážejí....
3 hlasy
miloň kouzec
08.04.2013 10:37
myras
To co jste vyplodil jen potvrzuje, že paní Černá má pravdu a vy jste ten s tím nízkým IQ. Nadávka není argument, ráčej vědět.
4 hlasy
Henex
08.04.2013 10:28
Henex
To není pravda! Alice Černá je chytrá, inteligentní, sečtělá, mladá a krásná. Já si ji představuji jako tu dívku s praporem na barikádě za francouzské revoluce...
2 hlasy
svatopluk s riha
07.04.2013 19:21
petermadofff
nad vasim vylevem,reakci,byste se mela stydet vy sama,vochechule.ale to vy semitky moc neumite,ze ano.cha,cha,cha,cha,cha!shalom.
2 hlasy
09.04.2013 11:45
A hele, blbec Říha je zpátky!
0 hlasů
Henex
07.04.2013 19:05
Henex
Tak nám starším paměť také funguje. A není selektivní, jako ta vaše...
4 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:45
Andersen
Madam, primitivita je vasim zivotnim credem ?
4 hlasy
T Renee
07.04.2013 13:57
Renee
Nehledejte krédo nicku Alice Černá. Bude to nějaký zapšklý manipulátor, někdo, komu vzali jeho obživu a už ji nikdy nezíská, tak se bude mstít, manipulovat, roozsévat zlo. Černá bude nějaký bývalý estébák, co sloužil režimu do rozthání těla - a teď nemá nic, k privatizaci ho soudruzi komunisté nepřizvali, rodinu a přátele díky své pověsti nemá - tak co jiného může celé dny dělat? Důchod má slušný - tak to prosedí u netu, sjíždí texty a rozsévá své bolševické myšlenky. A už dlouho se nezlítil nick Černá jako teď - když se píše o obětích komunistů a komunistickém zlu. To dští síru. Opuštění zlí lidé jsou nesnesitelní pro jiné a časem i sami sobě, ale pomoci si nedokáží..
3 hlasy
Alice Černá
07.04.2013 13:57
Aba
Vůbec se tím netrapte Lustigu. Za primitivní pokládám zneužívání lidí, kteří si prošli neskutečným utrpením, jen ve jménu něčího úchylného nenávistného myšlení. Ale to vy určitě ne, tak si užívejte svobody a buďte vděčen bohu, že vaše kroky vedl tak, jak vedl. Já vám to přeji, jen už nám dejte pokoj. Po vašem krédu se neptám, to znám.
9 hlasů
T Renee
07.04.2013 14:00
Renee
Snažíte se skoro profesionálně a s veškerým úsilím dennodenně vymazávat lidem z paměti, co se tady dělo a co komunistická ideologie způsobila. A nejvice vás dnes rozčílila připomínka mrtvého člověka, který si svým životem ten hnusný režim, který vy tak vynášíte do nebes, odskákal. Jste necyničtější člověk, jakého jsem tady potkala, ale zároveň chladný profesionál, jakého dokázal vychovat jen komunistický režim.
4 hlasy
Jindřich Hegr
07.04.2013 14:31
tullipan
Ať hledám, jak hledám, stopy cynismu nenalézám. Možná Vám jen připadá lidský a odlišný názor cynický. Komunismus vychoval nás všechny, kterým je přes 40 a nikdo to nepopírá. Nemám dojem, že paní Černá hájí jakýkoliv zločin. Jen poukazuje na současnost, na zrůdnost dnešní doby a srovnatelnost některých jevů z komunismu a současnosti. Paranoidní antikomunismus dneška je jen záplatou na oči všem, kteří si snad chtějí rochnit nad tím, v jak "úžasné demokracii" si tu žijeme. Někomu je ale marné tohle vysvětlovat.
5 hlasů
Henex
07.04.2013 19:09
Henex
Sakra, je debata o zločinech komunistů v padesátých letech! Tak proč do toho taháte nějaké současné křivdy, ať již skutečné, či domělé?
Komunisti jsou vrazi! Tečka!
Buď se pokloňte památce umučených, nebo táhněte do prdele!!!
5 hlasů
Alice Černá
07.04.2013 15:14
Aba
Jidřichu, omlouvám se, že zareaguji a nenechám místo Vám.
Pro Petra Dosoudila ve 14.41
Nezdá se Vám ohyzdné, že v současné době plné marasmu, ať sociálního, nebo morálního, se vytahují a v podstatě přivlastňují lidé, kteří tolik vytrpěli, jen k obhájení té jejich ideologie? Nepřijde Vám to jako zneužívání a v podstatě devalvování celoživotních postojů těch, dá se říct hrdinů?
Jejich ideologii odpovídají leda tak Mašínové, ne lidé, kteří možná kdyby měli příležitost mluvit, tak by jim nakopali zadek za to, co tu provádí s celým národem.
Ano, zlo je zlem pořád, ale nedá se používat jako zástěrka pro zlo nové. Žijeme dnes a trápí nás dnešek, ne to, co bylo před šedesáti lety a co se vytahuje jen proto, aby se mohlo říct - to oni, ti zlí komouši (taky ty skutečné ráda nemám). Ti nám tu nevládnou, resp. pokud ano, tak jsou to právě tihle zloději symbolů, převlečení do jiných kabátů.
3 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 14:41
Taxus
Pane Hegře, komunismus vychoval ty, kteří se vychovat nechali.
Neznamená ovšem ,že pokud pokládám komunistický režim za zrůdný, že za stejně zrůdný nepovažuji i tento ,postkomunistický.Stalo se tady zvykem že pokud někdo nesouhlasí s jedním, musí být zákonitě na straně druhé , a pokud není tak je nazaván pomatencem, který neví kam patří.Pro mně je zlo vždycky zlem, ať pochází z kterékoliv strany, stejně jako vražda zůstává vraždou, třeba i po staletí.
3 hlasy
Alice Černá
07.04.2013 14:13
Aba
Jak už jsem napsala, naučte se chápat, co kdo píše a pak se připomeňte, jo? Do té doby mne prosím vynechte, se slepicemi ztrácet čas opravdu nebudu.
3 hlasy
T Renee
07.04.2013 14:16
Renee
Typická odpověď důstojníka Černého...
3 hlasy
Jan Novák
07.04.2013 13:36
JanNovak
NICK Petr Dosoudil...pokud jste realista a ne zaslepený antikomunista-z principu,asi vycouváte a nebudete psát o desetitisících podobných příbězích.Pro mne jako staršího pamětníka je jasné,že za komunistů nebylo juchů,ale do basy MIMO 50 LÉTA PO VÁLCE,kdy se určitě děly přehmaty - chodili grázlové a podobní hajzílci s nimiž se nikdo nepáral-TO NEBYLA REKREACE jako dnes!Tenkráte byl kriminál OPRAVDU ZA TREST-a trestem...připouštím,že někteří lidé jsou z podstaty svině a když to mají v povaze a dostanou se na místo bachaře-mohou i být mrchy,ale ne všichni-jak to dnes vyznívá!!Vždy se najde někdo.Ti dnes vyzdvihovaní hrdinové?Jeden se i vytahoval,že byl jako CHODEC a donášel na západ-prostě škodil komančům a tak šel do lochu-dnes je z něho hrdina:-)))....opakuji:nebylo to ideální,ale určitě nebyla bída jako dnes a kdo chtěl,měl práci a mohl se najíst a obléci.I s rodinou...a cikáni buď seděli v base nebo makali...
4 hlasy
Milan S.
07.04.2013 19:32
milans
Komoušové vraždili jen v 50tých letech ty hnusnej rudej parchante????Vlastně jen udělali "nějaké ty přehmaty?
http://eportal.parlamentnilisty.cz/Authors/vyterna_m.aspx
2 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:42
Andersen
Tenkrat ten kriminal nebyl za trest, byl za ucelem vyhlazeni lid, kteri nesouhlasili s komunisty. Neblafej tu nesmysly.
4 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 14:14
Taxus
Pane Lustigu, když je někdo fanatik, těžko z něj vytlučete reálný názor.Prostě tohle je typická bolševická rétorika, která má za účel "ospravedlnit" činy svých soukmenovců.Když chybí argumenty podepřené statistikou, tak to aspoň zlehčíme polopravdami a jednotlivými případy,které se vymykají.Jenže já jsem z těch kteří zrovna jako pan Novák doby padesátých let pamatují.Naštěstí z pozice rodových odpůrců tohoto zrůdného režimu.
5 hlasů
Standa Gross
07.04.2013 13:31
Standazfloridy
Ze vzpomínek Ribbentropa : „ Cítil jsem se, jako mezi svými Parteikamaraden, jako mezi starými nacistickými přáteli.“ Stalinův přípitek Hitlerovi : „ Já vím, jak německý národ miluje svého Vůdce. Je to velký člověk. Rád bych připil na jeho zdraví.“ Najednou objevili, že mají společné cíle, metody, chování a především morálku. Právě v té době bojovaly miliony komunistů proti nacizmu , někteří z nich za ostnatými dráty koncentračních táborů a ve Stalina věřili . Na důkaz dobré vůle předal dokonce Stalin uvězněné německé komunisty Hitlerovi a paradoxně některým zachránil život, protože v gulagu byla jejich smrt zcela jistá.
4 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:28
Andersen
Vsichni kteri behem komunistickych let (41 roku) nekdy skladali nejakou prisahu , vsichni prisahali na komunistickou zrudu. Moc o tom asi neuvazovali, jak pred sprisahou tak i po ni. A vypada to na to, ze prakticky zivoz v komunismu je zatlacil tak daleko, ze se s prisahou identifikovali. A to vidime az ted, 24 let po krachu komunisticke moci. Zustali komunismu verni.
Kdyz clovek cte prispevky vojaku slouzicich u pohranicni straze, ma dojem, ze ti vojaci, nebo velka cast, tu sluzbu bralo jako sluzbu vlasti. Cloveku se zveda zaludek. A tak se mi krade na mysl to prislovi o te ohebne trave, ktera se ve vetru ohne a zase narovna.
3 hlasy
Jaroslav Emerych
07.04.2013 13:26
Jaroslav
Bolševici neodešli,protože to po nich nikdo nechtěl.První,kdo těžce zradil občany a celý národ byl Havel,který s bolševiky vyměnil politickou moc za ekonomickou.A domluvili se,že komunistické zločiny nebudou potrestáni.ODS,jako přímá nástupkyně KSČ,vedená estébáky v čele s nomenklaturním kádrem a členem KGB Klausem pak zlikvidovala celou tuto společnost.Ideologická debilita,kterou ODS vštěpuje svým noshledům dělá bolševika z každého,kdo s touto devastací nesouhlasí.
V.Havel jako první prolomil Benešovy dekrety a restituoval Lucernu,kterou dostal jeho otec za udání dalších šesti židovských vlastníků Lucerny.....tohle měli lidé před očima.Pravdu a lásku zahubili samotní tvůrci tohoto infantilního sloganu.Bolševici po r.1989 vytunelovali banky a Zeman s Klausem to nechali zaplatit občany.
23 let brutálních lží,falešných elit,likvidace kultury,likvidace hospodářství,občanské společnosti,likvidace kultury,těžké mezinárodní ostudy v podstatě v permanentním režimu.....a jakákoliv kritika je synonymem bolševismu....tato chaotická idiocie ,uměle vnášená do společnosti za pomoci spodiny,která vlastně nemá žádné hranice(Horák,Dian,Henex...) a jsou jich tisíce....ktřeří svým primitivismem slouží,jako užiteční idioti jsou v přední linií bolševických metod vládnutí.
Lidé nevidí zákon,nevidí demokraci,vidí jen vyžilé,všehoschopné dobytky v talárech, a ve sněmovně.
ODS a TOP09 i ČSSD!!!(bez pardonu) jsou přímo zodpovědni za nárůst komunismu ve společnosti a právě tyto strany nejvíce poplivaly odkaz protikomunistického odboje.Nikdo jiný za to odpovědný není.
Sametová revoluce byl těžký omyl,ale omyl nás občanů.Bolševická elita si s disentem a některými tajnými službami rozdělila moc dávno předem a proto dnes a denně vidíme v televizi nesmyslné komunistické týdeníky,poslední doubou už i týdeníky z třetí říše(denně!!!) a pokud s tím někdo nesouhlasí ,je to bolševik.Absurdní ,až komická zvrácenost tohoto argumentu šokuje natolik,že lidé jsou v podstatě paralyzováni a také velmi znechuceni.Útoky zdejších zoufalců na kohokoliv,kdo sem příjde diskutovat jsou jasným signálem skutečnosti,že nihilismus je běžnou normou a vymývání mozků stále účinné.
Až tu začnou prskat hrdinní bojovníci za svobodu a demokracii a podporovat svou blbostí další,ještě brutálnější diktaturu,než je ta bolševická,chtěl jsem vás,idiotrotly,poprosit,jestli byste třeba dneska nechtěli jít do hajzlu a přestali na chvíli otravovat.Prostě si běžte zvracet jinam.
Děkuji
6 hlasů
Henex
07.04.2013 20:15
Henex
Tak to je legrace, nesouhlasím s Emerychovými bláboly a najednou jsem spodina. Kde jste zase opsal tyto kraviny? Mohl byste mi doložit nějakými důkazy, jak Havlův otec udal ty židy a dostal za to Lucernu? Nebylo to zrovna v době, kdy Heydrich houpal ročního Havla na kolenou deset let po jeho narození?
Emerychu, vy jste zatrpklý nesvéprávný kretén, co by neměl mít vůbec občanku...!
4 hlasy
Jaroslav Emerych
07.04.2013 21:07
Jaroslav
Kdepak chlapče.Jsi zaostalý primitiv a jestli se mou souhlasíš,nebo ne,je mi jedno.Mě vadí to tvoje vnucování se všude a naprostá myšlenková impotence,kterou se snažíš obhajovat opravdové zlo.Každý den si připiš na účet jednoho bolševika navíc,kterého jsi vytáhl z letargie,pitomče!
1 hlas
Jaroslav Emerych
07.04.2013 21:04
Jaroslav
Jo,přesně v tý době to bylo.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/407-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k-praci-vezne-z-tabora-v-letech.aspx
1 hlas
Henex
08.04.2013 02:06
Henex
To je přesně to, o čem tady neustále mluvím. Místo důkazů bláboly z blicích, či parlamentních listů. A kdyby jen bláboly, vyslovené lži. Po revoluci bylo hned na kraji ulice Elišky Krásnohorské takové vetešnictví, spojené s kavarnou. Provozoval to jakýsi Pavel Nový, republikán. Tam jsem byl svědkem, jak vyráběl "fakta" o Havlovi, Hrušínském a dalších, které potřeboval zdiskreditovat. Republikáni zmizeli, ale tito lidé nikoliv. Dál působí na garážových webech a lžou, nic jiného neumí. Emerych asi nebude zlý člověk, ale pitomec je každopádně. Ohánět se parlamentními listy může jen trouba...
1 hlas
Jaroslav Emerych
08.04.2013 20:35
Jaroslav
Ta kniha existuje,je celá na internetu a vedle parlamentních listů je na ni napsáno minimálně dalších deset recenzí.
Paul Polansky jemnohem důveryhodnější člověk,než všichni přispěvatelé dohromady včetně redakce...
0 hlasů
Josef Lustig
07.04.2013 13:38
Andersen
Mas vetsinou pravdu, jen pro Boha nedavej vinu nekomu jinemu, jen Cechum samotnym.
Cesky element se navzajem blokuje, mari si navzajem sve plany a je to nasledkem vsudepritomneho bolsevickeho vychovani. A protoze narod nemuzes vymenit, musi se pockat az inkriminovane vrstvy vymrou.
Kdo nechce cekat, ma cestu do sveta otevrenou.
2 hlasy
Jaroslav Emerych
07.04.2013 14:39
Jaroslav
Vinu nikomu jinýmu nedávám,na druhou stranu po tři generce devastovaný národ zleva i z prava se pak chová takhle,jak to vidíme,nicméně další průšvih je,že ve sjednocené Evropě slovo národ nemá co pohledávat,takže to nějakým způsobem postihne všechny a vždycky to bude devastující pro celou společnost.
Celý život jen čumim na kolaboranty,jak znesvěcují naprosto vše,co jim příjde pod ruku.Stěhuju se do Bad Hersfeldu za rodinou a už se nikdy nevrátím.
2 hlasy
Henex
07.04.2013 17:37
Henex
Výborně, ta úleva pro nás...
Obávám se ale, že vás brzo vypakují zpátky...
2 hlasy
Jaroslav Emerych
07.04.2013 17:51
Jaroslav
Přestaň být směšný,opravdu otravuješ.....
1 hlas
Henex
07.04.2013 19:21
Henex
Otravuješ? My si snad tykáme, demente?
Já snad tady zasírám diskuzi pomatenými články a hloupými poznámkami?
Kdyby vás tam venku chtěli, tak byste tam už dávno byl. Ale o takového starého otrapu nikdo nestojí, nikdo, nikde a nikdy...!
2 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 15:18
Andersen
Spravne, Bad Hersfeld je krasne mestecko. Maji blizke napojeni na Autobahn, jede jim tam Deutsche Bahn. A jsou skoro v lese. Ich wüsche Dir eine gute Reise nach Hessen.
0 hlasů
Jaroslav Emerych
07.04.2013 15:32
Jaroslav
No dyť vím.V parku jsem vypil už doslova hektolitry minerálky,ale tam mám taky broblém...:-)))Každý pondělí se v celém obrovském parku shrabává listí nikoliv hráběmi,ale tím smradlavým a řvoucím fukarem na benzin,takže v pondělí se do parku nemůže.....a začne to nanovo:-))) pak už jen asi Dominikánská republika.
1 hlas
Henex
07.04.2013 17:34
Henex
Josef Lustig 07.04.2013 16:41
Lustigu, vy jste zvíře, pobavil jste mne!
Tomuhle volovi nepomůže nic, bude nadávat vždy, všude a na všechno...
1 hlas
Josef Lustig
07.04.2013 16:41
Andersen
.. tak emigruj v utery ... :)
2 hlasy
Standa Gross
07.04.2013 13:29
Standazfloridy
koukám že ty jsi se soudruhu již vyzvracel...a pěkně po ...bolševicku :-)
5 hlasů
Jan Novák
07.04.2013 13:25
JanNovak
Uprostřed noci se jim podařilo odzbrojit bachaře a získat tři samopaly a tři pistole.
co čekali ti vězni?Že jim v té době někdo poděkuje?
2 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 13:47
Andersen
Ocekavali, ze po sesti letech nacisticke valky prijde svoboda a ne komunisticka zruda.
4 hlasy
Jan Novák
07.04.2013 13:20
JanNovak
Dnes se hodí kde jaký kriminálník,těm kteří se bojí spravedlnosti,která na ně asi dopadne,po volbách příští rok...jinak si nedovedu vysvětlit to zastávání se těchto individuí!
2 hlasy
Josef Novák
07.04.2013 13:19
pepinolupino
Již delší dobu se snažím najít konkrétní obsah výrazu "komunisti", který je hojně používán při kritice minulého režimu a při omlouvání dnešního marasmu. Nikde jsem ale nic konkrétního nenašel, není tu někdo, kdo by mi jasně a jednoznačně vysvětlil, co to ti "komunisti" vlastně je?? Vždyť podle médií a mnohých veřejně známých osob prý "komunisti" vraždili, loupili, ničí demokracii a morálku, zadlužili nám republiku, zavedli Euro a já nevím co ještě... ale CO konkrétního si mám pod tím výrazem "komunisti" představit???
2 hlasy
Stanislav Toula
07.04.2013 14:50
StandaT
Já si tam dosazuji jakéhosi Josefa Nováka.
2 hlasy
Jan Novák
07.04.2013 13:18
JanNovak
Bachaři vešli dovnitř. Byli tři, to si pamatuju,“ vzpomíná někdejší kriminálník v pražské restauraci na čtvrt století staré události. S hlavou střiženou nakrátko, v kožených kalhotách a s bohatě tetovanými pažemi pořád působí docela výhrůžně, ačkoli už před pěti lety zpřetrhal vazby s podsvětím a živí se poctivě. Celkem má odsezeno devatenáct let, většinou za rvačky, přestřelky nebo držení zbraní.
0 hlasů
Jan Novák
07.04.2013 13:14
JanNovak
Tady začíná příběh na REFLEXU jedné z OBĚTÍ brutality bachařů...posuďte sami:
V zámku cely zachrastí klíč a Julius Csányi zbystří. Tetovaný dvacátník, původem slovenský Maďar, není tady na oddělení zvláštního dohledu žádný nováček. Do vězení se původně dostal za ublížení na zdraví – porval se v hospodě –, ale vzpurná povaha jej za mříže přikovala na delší dobu, než očekával. Dvakrát napadl dozorce a jednou se pokusil o útěk, takže se z řadové slovenské věznice postupně propracoval až sem – do nejtvrdšího kriminálu v Československu, na nejtvrdší oddělení v něm. Během šesti let získal dost zkušeností na to, aby věděl, že teď po desáté večer chrastění klíče v zámku nevěstí nic dobrého.
...ano to jsou ti chudáci ....:-)které dnes litují někteří dívní lidé...
5 hlasů
Witold Venusberg
07.04.2013 17:13
Pyrhocoris
Jste opravdu DEBIL! Promiňte, ale jinak to vyjádřit nejde. Shazujete tady úmyslně památku politických vězňů. To jsou ti, kteří seděli třeba jen proto, že podepsali Chartu 77, nebo nesouhlasili se vstupem vojsk nebo řekli, že Husák je svině. Dnes můžete podepisovat Holešovské či jiné výzvy, psát, že Klaus i Zeman jsou svině - a nikdo vám nic neudělá. To je ten BRUTÁLNÍ rozdíl mezi zlatým komunismem a mizernou demokracií! Jesti to jste schopen pochopit...
1 hlas
Petr Dosoudil
07.04.2013 13:22
Taxus
tak to bychom měli jeden případ......pokračujte pane Nováku.Rád si přečtu desetitisíce podobných příběhů.....
1 hlas
Standa Gross
07.04.2013 13:13
Standazfloridy
Kurvy jedny bolševické...
6 hlasů
Standa Gross
07.04.2013 13:11
Standazfloridy
Ano jsou .... a tečka !!
4 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 13:04
Taxus
Tak jsem napočítal 53 zastřelených lidí.Takže než si utřete jedovatou slinu ,tak si přečtěte ve Wikipedii třeba tohle:Československo-
Během tohoto režimu byly statisíce lidí z politických důvodů uvězněny, internovány nebo umístěny do pracovních či koncentračních táborů či PTP a tisíce dalších se staly obětí justičních vražd nebo zemřely ve vězení či při pokusu o překonání železné opony.
To je jen Českolovensko .Modla komunismu, generalisimus Stalin, nechal zavraždit miliony.Takže prosím o objektivitu.
0 hlasů
Bandiera Rossa
07.04.2013 13:13
Avanti
O Stalinovi se ví, že nechal zavraždit 700 000 až 1 000 000 lidí (z velké části bolševiků a členů socialistických a liberálních stran, pravice po únoru v Rusku prakticky neexistovala).
Nesmíte věřit všem pohádkám, které se o Stalinovi šíří.
1 hlas
Standa Gross
07.04.2013 13:31
Standazfloridy
Ze vzpomínek Ribbentropa : „ Cítil jsem se, jako mezi svými Parteikamaraden, jako mezi starými nacistickými přáteli.“ Stalinův přípitek Hitlerovi : „ Já vím, jak německý národ miluje svého Vůdce. Je to velký člověk. Rád bych připil na jeho zdraví.“ Najednou objevili, že mají společné cíle, metody, chování a především morálku. Právě v té době bojovaly miliony komunistů proti nacizmu , někteří z nich za ostnatými dráty koncentračních táborů a ve Stalina věřili . Na důkaz dobré vůle předal dokonce Stalin uvězněné německé komunisty Hitlerovi a paradoxně některým zachránil život, protože v gulagu byla jejich smrt zcela jistá.
1 hlas
Henex
07.04.2013 13:29
Henex
Jo, nebylo to tak hrozný, jenom asi milion lidí, nic velkýho, Panděro Rosso to dobře ví...
Nesmíte věřit všem pohádkám, které se o Stalinovi šíří...
3 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 13:05
Taxus
to patří pod příspěvek
občan 07.04.2013 12:46
0 hlasů
Baryk Baryk
07.04.2013 13:03
Baryk
Čest památce pana Zdeňka Šticha.
5 hlasů
Jan Nepomucký
07.04.2013 13:28
Matej
Baryku, lehni!
5 hlasů
Henex
07.04.2013 17:19
Henex
Fuj... Vy jste ale kus dobytka...!
2 hlasy
Witold Venusberg
07.04.2013 17:17
Pyrhocoris
Je na jednu stranu hezké, když lze na někom rozeznat absolutní kretenství již po dvou slovech.
4 hlasy
Stanislav Toula
07.04.2013 14:47
StandaT
Víte, proč vy, komunisti jste pro druhé nepřijatelní? Protože nakonec z vás vyleze naprostá neúcta k člověku. Zaklínáte se člověkem, jenom když se derete k moci.
3 hlasy
Josef Lustig
07.04.2013 14:40
Andersen
Vubec jsi mne neprekvapil.
Prakticky zivot je postavit ocekavani a cekat na jeho splneni. V tomto smyslu jsi provedl svuj ukol zcela spravne a dobrovolne. .
2 hlasy
T Renee
07.04.2013 14:08
Renee
Tak mohou při vyjádření cti reagovat jen bolševické netvůry. Možná vás tak vychovávala maminka, ale už jste dospělý a měl byste být za svá slova zodpovědný.
4 hlasy
Jan Novák
07.04.2013 13:03
JanNovak
:-))) hmm očišťují se normální kriminálníci a darebáci:-))) jen mi sakra chybí něco o posledních asi 30letech,kde že komunisté vraždili,korupčili,tunelovali,rozprodávali majetek státu,ničili národní podniky jejíchž výrobu a zákazníky přebíraly západní firmy:-)
trošku slboučký čajíček.Jen tlachání bývalých kriminálníků.Jediná doba omylů byla po válce.Potom už se zavírali i popravovali jen vrazi a lumpové-viz.Mrázek-ten by dnes dostal doživotí a to možná..tenkráte dostal provaz..jsme zvědav kdy z něj udělají komunistického odbojáře co mordoval komunisty:-)))))
8 hlasů
karel kral
07.04.2013 13:30
cejen01
Ty jedno komoušský h....cos dělal za totáče.Tipoval bych tě na tajnýho který bonzoval na lidi a sám kradl.Nebo na bývalého fízla.Hloupý jste na to dost.
4 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 13:16
Taxus
Pane Nováku, jste si vědom toho, že jste vlastně nasadil psí hlavu právě vašim soukmenovcům?To oni jsou dneska u moci, to oni rozkrádájí , tunelují , rozprodávají majetek státu.Kdo myslíte, že po revoluci tyto podniky zdevastoval, aaby je posléze za pár babek koupil a draze prodal?Pokud Vám nedochází, že takovou možnost měli jen ředitelé socialistických podniků a další nomenklaturní kádři, pak jste přišel o paměť poněkud za jiných okolností, než ten, o kterém je řeč v článku nahoře.A protože jste nejspíš těžce chápavý, připojím ještě jeden příměr.Když Vám někdo zavraždí blízkou osobu, bude pro Vás i po třiceti letech vrahem, nebo si s ním podáte ruku jako se slušným člověkem, protože on už pak nikoho dalšího nezabil?
5 hlasů
občan
07.04.2013 20:12
autodidakt
A proč je tedy volíte???
0 hlasů
T Renee
07.04.2013 12:59
Renee
Díky za hezky napsaný text, i když nijak veselý. Jen mi je líto, že všechny ty mrtvé teď pošpiní ta zoufalá diskutující skupina, která si s Týdne udělala rudý ostrov lži...
7 hlasů
Bandiera Rossa
07.04.2013 12:52
Avanti
Když jsem měl volit mezi vrahem komunistou Zemanem a vrahem katolickým feudálem Swartzembergem, volil jsem menší zlo. Komunisté tu zavraždili pouze kolem 1000 lidí.
5 hlasů
Standa Gross
07.04.2013 13:12
Standazfloridy
Komouši ve 20 století mají na svědomí víc oběti na náckové :-)
3 hlasy
Bandiera Rossa
07.04.2013 13:18
Avanti
To sotva, nacisté byli schopní z den zavraždit tolik lidí (např. Lidice), co komunisté během období 48-53. Komunistický a nacistický teror zde existoval přibližně stejné časové období, lidi co zažili oboji, jsou tedy VELMI ALERGIČTÍ, na podobné srovnáni. Sám si vzpomínám jak jsem před listopadem tvrdě narazil i u obětí komunistického režimu s podobným tvrzením (protože všichni tu před tím zažili vládu nacistů).
1 hlas
Standa Gross
07.04.2013 13:27
Standazfloridy
Když se sečtou obětí Lenina,Stalina,Maa a dalších "vůdců" proletariátu tak rozhodně je počet obětí větší než u soudruha Hitlera..
3 hlasy
Bandiera Rossa
07.04.2013 14:34
Avanti
Mao C Tung nebyl žádný vůdce proletariátu ty troubo. Ten kopal za čínské rolníky proti statkářům (ačkoliv to byl sám statkářský synek).
2 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 12:44
Taxus
Proč byla revoluce sametová?Proč se komunisté tak snadno vzdali moci?Jednoduchá odpověď.Oni se jí nevzdali, jen pod praporem demokracie změnili formu vládnutí a my koukali na ten prapor ,místo na ty, kdo ho pevně drží v rukou.Pronikli celým politickým spektrem, přizvali všehoschopné dobrodruhy , a tak se již podruhé zmocnili všeho majetku, tentokrát ne ve prospěch své strany, ale svých soukromých kapes.První etepa byla dokonána, teď už zbývá proniknout do politiky i ideologicky, což se neskutečně daří , protože slepý národ ,navíc postižený anémií, bude opět tleskat těm, kteří jen proto, že se po revoluci nedostali k lizu, budí zdání našich spasitelů.Přijde mi to jak povídka o hodném a zlém policajtovi.Ten zlý připraví půdu a ten hodný svou oběť zlomí.Marně budeme plakat nad svojí blbostí a u dalších voleb budeme hledat spasitele zase z druhého břehu politického spektra.Přemýšlím, jestli si to tupé stádo žijící na tak krásném území, zaslouží nějaký lepší osud.
4 hlasy
Henex
07.04.2013 12:37
Henex
Hmm... nějak málo diskutujících, nějak se to těm "alicím" nehodí do krámu...
8 hlasů
Alice Černá
07.04.2013 13:45
Aba
Vidím, že vám chybím. Já nemám čas jako vy tady tvrdnout na diskuzích. Já si prostě jen občas odskočím, když se mi chce. A když vidím váš nick, tak se mi většinou nechce:-)))
6 hlasů
Henex
07.04.2013 17:29
Henex
Ani ne, Alice... Vás rád vidím, když si z vás mohu dělat srandu, teď ale ne, toto je příliš vážné téma. O to víc zde však vynikne zrůdnost některých diskutérů...
2 hlasy
Blanka Köhlerová
07.04.2013 13:57
Blanka
Máte pravdu, Alice, mě to už taky nebaví, protože ty jejich žvásty už znám nazpaměť a nechce se mi psát pořád dokola to samé. Jsou jak zaseklý gramofon, jak bylo zle a jak se popravovalo a jak pronásledovalo....ale kdy? Jsem stará ženská a tyhle věci se děly, když jsem ještě jezdila v kočárku. Přitom důležité je, co se dělo v 80 letech a nedlouho předtím. Znala jsem jednu, před plyšákem dělala v hotelu správcovou, kradla jako straka a pochopitelně ji zavřeli. Po revoluci z ní najednou byla odbojářka proti režimu a vůbec jí nevadilo, že celá vesnice ví dobře, za co seděla. Top jsou holt ty jejich argumenty, 50 léta, banány a hajzlpapír a pořád dokola v libovolném pořadí. Nejvíc je ale štve, že je jim to stejně houby platné.
4 hlasy
Petr Dosoudil
07.04.2013 15:04
Taxus
Je zajímavé paní Köhler, jak Vás strašně kupříkaldu vytočí, že dnes lidí páchají ze zoufalství sebevraždy,(točí to totiž i mně) ale že daleko větší množství lidí páchalo sebevraždy v třiapadesátém, kdy díky Zápotockého měně přišli lidé o všechny své životní úspory, to je prostě dávno, vy jste byla v kočárku a tudíž to neexistovalo.Pamatuju jako školák, že jen v naší ulici si vzali život tři lidé....pravda malý vzorek, zato pravdivý.A ještě otázka...od kdy bychom měli počítat historii...kolik roků zpět navrhujete?Že bychom mohli zrušit třeba i některé státní svátky....Cyrila a Metoděje, Jana Husa, zapomeneme na sv.Václava....vždyť to je přece dávno, to jsme nebyli na světě žádný z nás......ach jo ta zatracená logika vždycky překáží fanatizmu......
2 hlasy
Alice Černá
07.04.2013 15:38
Aba
Petře, máte pravdu, ale máme mnohem víc starostí se současností. Nedá se žít z minulosti. Historii je třeba si připomínat, ne ji zneužívat. A o to jde v současnosti. Ze strachu z témat současných, se účelově vytahují témata historická a tím se snižuje jejich věrohodnost. Jak proboha naše děti poznají historii? Tu skutečnou. Zkreslenou a přizpůsobenou jejich "pravdám"? Vždyť je to v zájmu nás všech, abychom znali pravdu a ne s ní manipulovali jen proto, že se někomu hodí do krámu.
2 hlasy
Karel Nakobyl
07.04.2013 12:31
jmhad
Asi stejně jako kapitalisté,feudáli,otrokáři a všichni dohromady sahají v této otázce církvi po kotníky.Ale tu nikdo neodsuzuje.
9 hlasů
Petr Dosoudil
07.04.2013 12:51
Taxus
I to je ztráta kolektivní paměti, i když u nás církev, třeba oproti Polsku nebo Slovensku,budí většinový odpor veřejnosti.V Evropě docela ojedinělý zjev.Podstata je ale stejná.Ať je to náboženství, nebo ideologie, obojí má společného jmenovatele.Získání moci a majetku "ohněm a mečem" ve jménu ušlechtilých myšlenek, které jsou štítem zakrývajícím podstatu.
3 hlasy
jarda klídek
07.04.2013 12:38
Klidek
Hm přesně takové citáty tlučou komunističtí vrazi hlupákům do hlavy a ty je potom papouškují při každé příležitosti, dokazujíc tím že nejsou schopni vlastního názoru.
2 hlasy
Jan Nepomucký
07.04.2013 13:25
Matej
Nepotřebuji nic tlouct do hlavy, abych věděl o pálení čarodějnic, nebo násilném křtění třeba indiánů!
A když už jseš takový bezmozek, tak se třískali mezi sebou stejně jako komunisti, upálení Husa atd.
Tady máš další ukázku:
Albigenská křížová výprava, kterou vyhlásil papež Inocenc III. v roce 1208, byla kruciáta proti albigenským na jihu Francie. Papež předtím pověřil cisterciácké mnichy, aby v této oblasti kázali pravou víru. V roce 1206 se k nim připojil Domingo de Guzmán (pozdější svatý Dominik), jenž právě po zkušenostech v této kampani založil dominikány - dominikánský řád. Přesvědčování samo ale nepomohlo. Proto byla v letech 1208 až 1229 vyhlášena křížová výprava a založena inkvisice, vykonávaná ponejvíce právě dominikány a posléze i čerstvě vzniklými františkány.
Tažení proti albigenským bylo zahájeno pod vedením Arnauda Amauryho (latinská podoba jména Arnaldus Amalricus), papežského legáta a opata kláštera v Citeaux. Křižáci pustošili celá města, vyvražďovali jejich obyvatele a ničili poklady provensálské kultury. Stovky zajatců byly surově upáleny na hranicích a tisíce lidí zahynuly při drancování. Např. v městě Béziers bylo vyvražděno veškeré obyvatelstvo – dvacet tisíc lidí – bez ohledu na vyznání, neboť byli vybíjeni katolíci stejně jako albigenští nebo příslušníci jakékoliv jiné víry. Když město již bylo před dobytím s drancováním a pleněním, obléhatelé vědouce, že ve městě žijí i katolíci, se papežského legáta ptali, jak kacíře či katolíky poznají. Ten jim odpověděl: „Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens." - „Zabte je všechny, Bůh si ty svoje pozná."
Takže ty nejseš jenom hloupý, to ještě vyžaduje kousek šedé hmoty, ty jseš bezmozek!
5 hlasů
Ludek Polak
07.04.2013 14:46
polakludek
jeste ze ma narod takove myslitele jako jste Vy, kteri vidi souvislosti albigenske krizove vypravy v 13. stoleti se zlociny komunistu a ospravedlnuji zlociny komunistu krizovymi vypravami. Priznam se, ze jsem tedy fakt na to hloupy.
0 hlasů
Jan Nepomucký
07.04.2013 18:03
Matej
Děkuji za uznání, ale možná jste si nevšiml, že to reakce na předchozí text.
Připomenu ho:
Asi stejně jako kapitalisté,feudáli,otrokáři a všichni dohromady sahají v této otázce církvi po kotníky.Ale tu nikdo neodsuzuje.
Tak hlavu vzhůru, časem možná dokážete, podívat se i na to, nač je reagováno!
0 hlasů
občan
07.04.2013 12:46
autodidakt
ZLATÍ KOMUNISTI.
"TATÍČEK" MASARYK T.G. A STŘELBA DO LIDÍ !!!
Střílení do demonstrantů za 1.republiky ! 1. února 1919 bylo při generální stávce dělnictva v Bratislavě zastřeleno ozbrojenými legionáři 7 demonstrantů 25. března 1920 byli při stávce zemědělských a lesních dělníků v Rumanově na Slovensku zastřeleni dva dělníci 18. července 1920 byl při mzdových demonstracích v Hlohovci četníky zastřelen dělník Jan Kulda a více než 10 demonstrantů bylo těžce zraněno 18. prosince 1920 byli na protestní demonstraci ve Vráblech zastřeleni tři stávkující a jedno děcko a přes 20 stávkujících zraněno 21. února 1921 byli v Krompaších při demonstraci proti hladu a zásobovací krizi četníky zastřeleni 4 dělníci a 17 jich bylo zraněno 2. července 1921 byli při exekuci ve vesnici Ardenovo zastřeleni dva rolníci 12. října 1921 byl četníky v Topolčianech při zatýkání zavražděn jeden dělník. Byl zatýkán proto, že jeho dcera sbírala zbytky řepy na sklizeném poli 1.
dubna 1922 stříleli v obci Hrušové četníci do stávkujících. 19 osob bylo zraněno 30. července 1922 uspořádala KSČ v Košicích slavnost skautů spojenou s táborem lidu. Při rozhánění průvodu zranila policie 12 dělníků 1. srpna 1922 stávkovali v Močenoku zemědělští dělníci z panství biskupa Kmeťka. Při rozhánění schůze stávkujících byl jeden dělník četníky zabit a jeden těžce zraněn 28. října 1923 provedli četníci v Dulové masakr malorolníků, kteří hájili právo na lesní pastviny, a zastřelili jednoho malozemědělce, 3 těžce a 30 lehce zranili 28. dubna 1924 byl v Zaričevu úkladně zavražděn okresní důvěrník KSČ 6. května 1924 byl v Turje agrárníky úkladně zavražděn důvěrník KS a místní starosta Ivan Stimák 30. května 1924 při násilné exekuci dobytka v Poljaně těžce zranili četníci 7 rolníků 3. srpna 1924 byli ve Svaljavě při protiválečné demonstraci policií zastřeleni tři
rolníci 8. října 1924 byl při stávce textilních dělníků v Trenčíně zastřelen 1 dělník a 8 těžce zraněno 10. února 1925 byl v Praze po skončení protidrahotní demonstrace uspořádán demonstrační průvod přes Václavské náměstí. Proti demonstrujícím byla vyslána policie, která střílela a šest demonstrantů těžce a mnoho lehce zranila 31. května 1925 zabili četníci jednu dělnici při stávce cihlářů v Nerejově 11. června 1926 rozháněli v Praze četníci střelbou demonstraci dělníků proti zvýšení zemědělských cel a několik dělníků při tom zranili 2. května 1928 byla četníky při stávce zemědělských dělníků v Dolním Kereškýně zastřelena jedna žena a dvě další ženy a jeden hoch byli těžce zraněni 8. října 1928 byl v Boroňavě četníky v noci bezdůvodně uspořádán pogrom na rolníky. 34 muži a 4 ženy byli zbiti četníky a utrpěli vážná zranění 11. ledna 1930 střílelo četnictv
o proti stávkujícím sklářům v Dolním Rychnově. 5 dělníků bylo těžce zraněno. Nad Falknovskem byl vyhlášen výjimečný stav 20. dubna 1930 uspořádal Komunistický svaz mládeže sraz mladých u Radotína. Při rozhánění průvodu střelbou četníci těžce zranili dvě děti a tři členky Komunistického svazu mládeže 4. února 1931 byli při hladovém pochodu nezaměstnaných do Duchcova zabiti 4 horníci a další 4 těžce zraněni 25. května 1931 byli při táboru lidu na ukončení vítězné stávky zemědělských dělníků v Košutech četníky postřeleni 4 zemědělští dělníci a mnoho dalších osob bylo zraněno 20. července 1931 byl při stávce na stavbě regulace řeky v Chustu zastřelen jeden dělník 25. listopadu 1931 bylo při hladovém pochodu nezaměstnaných do Frývaldova četníky zastřeleno 8 demonstrantů, mezi nimi 14leté děvče, které šlo náhodou po ulici, a přes 30 dělníků bylo těžce zraněno 18. února
1932 byl v Turje Pasice při protestu zemědělců proti odvážení zatčených zemědělských dělníků četníky zastřelen jeden zemědělec a několik jich bylo zraněno 18. února 1932 byl při stávce textiláků ve Strakonicích četníky poraněno 18 dělnic 31. března 1932 byl při stávce v Horní Suché na Těšínsku četníky zastřelen jeden horník, dva těžce a několik dalších lehce zraněno 13. dubna 1932 byli při táboru stávkujících v Mostě za velké mostecké stávky zastřeleni dva dělníci, pět těžce a 21 lehce zraněno 8. června 1932 byl při stávce za vyšší mzdy na trati Červená Skala-Margecany četníky zastřelen jeden dělník a další čtyři zraněni 8. června 1932 stříleli četníci v Holiči do nezaměstnaných, kteří žádali, aby byly rozšířeny práce na regulaci řeky Moravy a aby zde dostali práci. Několik dělníků bylo zraněno, jeden z nich těžce 9. června 1932 zastavili v Pohorelé dělníci vlak a
žádali, aby jejich soudruzi, kteří byli zatčeni v Telgártu a nyní odváženi v poutech, byli propuštěni. Četnictvo znovu střílelo do dělníků a několik jich zranilo 15. července 1932 byl při exekuci v obci Sutor zastřelen jeden malorolník. Jeho syn, který chtěl otce ošetřit, byl těžce zraněn 21. září 1932 byl při exekuci v Nižní Apši zastřelen jeden malorolník a tři rolníci těžce zraněni 9. listopadu 1932 byl v rosicko-oslavanském revíru při stávce proti snižování mezd četníky zatčen jeden horník a zbit tak, že podlehl zranění 1
6 hlasů
Ludek Polak
07.04.2013 14:48
polakludek
takze vlastne komunisti byli dobraci a meli pravo vrazdit. Pozoruhodna logika.
3 hlasy
Kapitán Průmysl
07.04.2013 12:18
defendor
Již nikdy komunistické genocidum!
9 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
Alice Černá (18 hlasů) 07.04.2013 13:41
Všimněte sï, pane Motýle, jaké reakce tu vyvoláváte. Není vám hanba? ...
Sajrajt (13 hlasů) 07.04.2013 13:58
No, co kdybych napsal "Motýl je .......... Tečka." Po bitvě je každý...
Zdenka Zwiebel (12 hlasů) 07.04.2013 15:11
Pan Motýl je zastydlý antikomunista, jehož historická paměť zamrzla v...
Jan Novák (11 hlasů) 07.04.2013 13:49
nick Lustig má místo krve tekutinu antikomunistického hnisu a ten mu...
T Renee (11 hlasů) 07.04.2013 14:52
Je to výsměch všem mrtvým, tisícům vězněných a desetitisícům...