Očima Martina Hekrdly
To nám to pěkně začíná!

07.02.2014 18:35 Glosa

Vláda je ustavena, sněmovna jen kolotá a česká parlamentní demokracie (a její mediální odraz) se věnuje žhavým problémům současnosti, které nás všechny nejvíce pálí... Ne, nic takového! Čerstvě navolená politická třída jako by stále žila minulostí, za níž se zavřela voda pradávno, takřka před čtvrtstoletím. A ke zpětnému zrcátku musí hovořit – a svlékat se před ním do naha – i ti, kteří by možná už rádi dělali něco užitečného.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • člen Klubu Pravicových Spotřebitelů (11 hlasů) 08.02.2014 05:50

    Nechutné. Hekrdla se přidává k relativizaci okupace roku 1968. ODSáci...

  • Lihoslav Kraďousek (10 hlasů) 07.02.2014 22:10

    Akorát, že tenhle režim vybudovali opravdoví agenti STB a KGB a...

  • Petr Úlisný (9 hlasů) 08.02.2014 11:07

    Diskuse na tomto fóru i diskutující na něm navozuje dojem besídky...

  • člen Klubu Pravicových Spotřebitelů (9 hlasů) 08.02.2014 08:53

    Agent Babiš-Bureš je virtuální agent StB? V prosinci 1989 jeho osobní...

  • Franz Kerr (9 hlasů) 07.02.2014 21:30

    To víš že jo, soudruhu Hekrdlo. Prostě se musíš smířit s tím, že...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Zákon rušící lustrace není o ničem jiném, než o tom, aby novopečený ministr financí Babiš nepodléhal lustraci. Spory o kontinuitu jsou jen lidoveckým folklórem, kontinuita trvá, tak jako trvá lidovecká spoluúčast na režimu před- i polistopadovém.
Ostatně, nebude to první Lex Babiš, který se bude v parlamentu projednávat. Vzpomeňme na 27. května 2010, kdy těsně před koncem volebního období staré sněmovny poslanci odhlasovali zákon o ochraně ovzduší, který zaváděl povinnosti přidávat do automobilových paliv biosložky. Tehdy se už vědělo, že biosložky přírodě škodí, nehledě na vyšší spotřebu a opotřebení aut samotných, a tak vládla určitá nejistota o tom, jak bude hlasovat o tak sporném bodu další vláda, nehledě na to, že změnou sněmovny by se zákon vrátil na začátek legislativního procesu a trvalo by nějakou dobu, než by se zase prolobboval. V zájmu ochrany investic pana Babiše se tedy sešel parlament a přehlasoval předchozí veto senátu. Kdopak nám tehdy hlasoval pro?
ČSSD (Ano: 68, Nepřihlášen: 1, Zdržel se: 1)
ODS (Ano: 18, Ne: 18, Nepřihlášen: 26, Zdržel se: 10, Omluven: 5)
KSČM (Ano: 25, Nepřihlášen: 1)
KDU-ČSL (Ano: 8, Nepřihlášen: 1)
SZ (Ano: 3, Nepřihlášen: 1)
Nezařazení (Ano: 3, Ne: 4, Nepřihlášen: 3, Zdržel se: 2, Omluven: 2), mezi nezařazenými hlasoval PRO i současný mravokárce a Babišův kritik Miroslav Kalousek. :-)

2 hlasy

S podivem Martine,že nevíte,že starý frojd byl už dávno odhalen jako taškář a popleta,stejně jako ajnštajn/už něco létá rychleji než světlo/,trocký a i starej semita žid marx byl usvědčen z opisování od jeana marata&spol.Hezký den.

3 hlasy

Diskuse na tomto fóru i diskutující na něm navozuje dojem besídky žáků zvláštní školy. Autor článku má naprostou pravdu. Neustálým ohlížením se za minulostí ztrácíme vizi budoucnosti.

9 hlasů

To by nějaká vizeměla existovat.Vy jste se žádnou nepřišel,tak se domnívám,že spíš chcete odvést pozornost od starých dobytčáren ve jménu vize hamižnosti a zlodějny a lhářství.Nikam nekvaltujeme a proto není špatné se pěkně probrat minulostí.Pokud ofšem nemáte něco ukrývat vy sám.Nevinému to nevadí.

3 hlasy

Souhlas a prekvapuje me, ze tem horlive diskutujicim vubec nevadi, (ze bez ohledu na lustrace, coz je stejne sporne, protoze ty nejtezsi vahy uz byly davno skartovany), ze za nitky stejne tahaji neprolustrovani lobisti.

6 hlasů

Naprosto souhlasím, až na ty žáky zvláštní školy. Tahle diskuze jsou BOHNICE!!! Pane Hekrdlo, jakým kouzlem se Vám téměř vždy podaří zmobilizovat takovou přehlídku psychopatů?

7 hlasů

Pokud podle tebe někdo, komu vadí estébáci, patří do Bohnic, poradil bych tvýmu doktorovi, že ta hlava fakt v pořádku není.

2 hlasy

Možná by mi vadili, kdybych je dokázala rozpoznat. Poraďte, jak se dají spolehlivě identifikovat? Nasadil jste mi brouka do hlavy! Co když moji sousedé jsou estébáci, co když řidič v tramvaji je estébák a já to doteď nepoznala!!! Jsem úplně našrot ...

1 hlas

Nedělej ze sebe ještě hloupější...

1 hlas

Nepřipadne vám tedy rasistické,když se semiti židi pořád vracejí do minulosti?Zádají návrat peněz už od '45 roku,i když mnoho z nich se k nim dostalo za Výmaru a před 1.světovou jako standa gross a krysa rat/h/&spol.A to nepíši o dávné minulosti,ke které se semita žid vrací třeba každé Velikonoce,kdy dělá krevní oběti andělu smrti ještě před tím,než je VYKOPALI z Egypta.

1 hlas

A ty, jak tak koukám, té besídce předsedáš. Jistěže se mýlíš. Pouze v mé "vizi budoucnosti" (a jsem si dost jist, že nejen mé) není místo pro estébáky a normalizační kádry.

4 hlasy

Je úsměvné jak taková potrefená husa ví, že se jedná o ní umí rychle zakejhat.

4 hlasy

Jistěže myslel i mě, psalo nás tu do jeho příspěvku asi pět, to není tak těžké si spočítat. Ale to blbečkům nevysvětlím, viď, Amedeo?

3 hlasy

Kdo byl asi veden v seznamech Z, které okamžitě po nástupu do funkce stopil Sacher ? Dodnes jsou tajné......

4 hlasy

http://www.sds.cz/docs/prectete/ezakon/pok_fmv.htm

1 hlas

Hekrdlo, že vy máte z minulého režimu těžce máslo na hlavě, tak relativizace lustrací nebo vpádu Rusáků a vůbec celé to Vaše grafomanství Vás stejně neočistí, naopak.

6 hlasů

Dvořáková, drž už hubu!

6 hlasů

Já se o tvoje přitroublé ufňukané příspěvky nestarám, zkus se ty nestarat o příspěvky jiných. Mlčím k tvé úchylce už delší dobu, ale přestává mě to bavit. Tyhle tvoje bachařské sklony svědčí o tvých osobních problémech, jestli je ale míníš provozovat veřejně a pištět, kdo může a nemůže psát, Severní Korea (nebo delší hospitace na uzavřeném oddělení) ti bude plně vyhovovat.

2 hlasy

opr. hospitalizace; hospitace by nestačila

0 hlasů

Nechutné. Hekrdla se přidává k relativizaci okupace roku 1968. ODSáci ani TOPinky sice nemají co "ječet", aby někdo s jiným názorem byl za něj trestán, nicméně těžko by kdokoli politicky přežil relativizaci okupace republiky nacisty (i když náckové na ni jistě pohlíží pozitivně a někteří politikáři si dovolují relativizovat poválečné uspořádání včetně vítěznými mocnostmi rozhodnuté odsunů sudetských Němců). Dovolí si Hekrdla tvrdit, že "že s dějinami člověk holt nehne" a na okupaci v říjnu 1938 "existuje i jiný pohled" (nebyla okupací?).

Konfidentství Babišovo zcela jistě ovlivňuje jak nové podání návrhu zrušení lustračního zákna. Celá debata o účelovosti byla zřetelně rozprouděna až poté, když prezident Zeman požadoval stejně jako jeho pedchůdci čisté lustrační osvědčení od všech členů vlády. Najednou začali na prezidenta pálit všichni presstituti, politikáři začali rozumovat, že zákona je vyhaslý a hlavně začali řičet Prezzident MUSÍ ihned bez řečí podepsat vše, co mu nadiktuje premiér, i kdyby to znamenalo ohrožení republiky...
A dnes budou snad někdo předstírat, že lustrační zákon je k něčemu dobrý, když se evidetní kolaborant stal ministrem financí. Směšné. A smutné zároveň. Na oligarchu zákon neplatí, je "rovnější z rovných", řečeno s Orwellovými prasaty. Ústava? Vždyť je tu ohýbáan, onde nedodržena, prostě se na ni prasata odvolávají jen když se to hodí, jinak ji ale ignorují, je prasatům na obtíž.

Hekrdla ovšem nerelativizuje pouze okupaci vojsky VS, nýbrž rovněž jediný jakýs takýs revoluční prvek 'plyšáku' v '89. Nikdo nikoho nepověsil (což mnozí dodnes považují za chybu), zůstal jen 'lustrační zákon'. Kdo tvrdí, že "byl to sporné už tehdy", zjevně si přál, aby estébáci mohli vládnout permanentně.
Ani dnes by ještě nepozbyl smysů stejně jako nepozbyl smysl v Německu (jsme snad úúúplně jiní lidé než Němci a jejich STASI?), jenže zákon byl obejit, kvůli turbomiiliardáři Babišovi se tento zákon stal cárem papíru. A podíleli se na tom podvodu Babišovci, Sobotkp&Dienstbierovci i ...lidovci (z jejich voličů udělala stranická špička úplné debílky).

Když už Hekrdla vzpomíná, že porevolučí Občanská fóra neměla vybudovanou demokratickou strukturu, pročpak 'zapomíná', že ANO je na tom zcela stejně. Vždyť vše rozhoduje ooligarcha, neexistuje stranická struktura, žádné hlasování od místních přes okresní a krajská sdružení až po ústředí. Rozhoduje jen ústředí = oligarcha. Je to ta Hekrdlova "permanentní revoluce"? Přece upozorňuje na tentýž deficit v prvním porevolučním roce v OF... jenže ANO již existuje déle než 1 rok a demokratické struktury stále nikde, že?

11 hlasů

Nemyslel jsem si, že s vámi budu v něčem souhlasit, ale právě se na 100% stalo.

5 hlasů

Ránou sjedu net a najdu takový článek, ani jsem to po sobě nečetl, jak mě Hekrdlovo rozumování nadzvedlo. Ten neustálý ideologický přístup, tudíž nikoli novinářský, nýbrž práce politruka, je ale typický nejen pro něj. Např. relativizaci lustračního zákona teď hlásá většina presstitutů, mezi nimi spousta prý disidentů...

Filipovo politické faux pas je obdobné jako faux pas pseudopankáče Karla, který prezidenta Beneše v přímém přenosu označil za válečného zločince... Schwarzenbergovu relativizaci presstituti tehdy také bagatelizovali a jak vidno, jiní presstituti teď bagatelizují Filipův vyložený přešlap. Obé je stejně zhůvěřilé. A nic na to nemění fakt, že tetka Němcová hloupě hysterčila a zkoušela na tom vytřískat politický kapitál, zřejmě osobní, protože ostatní ODSáci nevolali po odvolávání, asi na rozdíl od ní přemýšlí a již se snaží vyvarovat prázdných gest.

Co se týče 'lustračního zákona', bylo by namístě jej zdokonalit a prodloužit platnost. Je špatně napsán a věděli jsme to všichni již od počátku, ale zmršený je zřejmě záměrně, takže za ta léta nikoho nenapadlo jej opravit (zřejmě proto, že jim ty 'chyby' vyhovovaly). Dnes ale pseudodemokrati budou tvrdit, jak je zákon špatný. Tak proč nedošlo k novelizaci, když to tak všichni ti 'demokraté' dávno věděli? Bylo nás dost, kteří jsme brblali, že zákon nezahrnuje zdaleka všechny škůdce. Jenom nás nebylo vidět a slyšet...
Jenže když se estébácký konfident stal ministrem, stal se zákon již jen výsměchem spravedlnosti. A Herman, ten vskutku nechutně hovoří o "principu", přitom ten slizoun si podává ruku s Babišem-Burešem (za provize z církevního tunelu je z něj najednou obhájce konfidentů, jak jsem jej slyšel na ČT24) a odhlasoval spolu s ostatními vyloženě zmršený návrh na služební zákon, jemuž se právem říká Lex Babiš (to nevymyslel Kalousek, dávno předtím se ten přiléhavý termín objevil v diskuzích). Všichni poslanci, kteří hlasovali tak účelově, pozbyli důvěryhodnosti (mimochodem celý Úsvit přímé demokracie se odmítl na té frašce podílet). Všichni kandidáti ČSSD museli před zařazením na kandidátky předložit čistý 'lustrák', nikdo to ale Sobotko&Dienstbierovcům neomlátil o hlavu, zřejmě to oligarchům vyhovuje. A voliči KDU-ČSL asi také nepředpokládali, že jejich straničtí bossové se budou bratříčkovat s bolševikem a agentem StB na vládní úrovni...

Vlad Naiva

7 hlasů

To víš že jo, soudruhu Hekrdlo. Prostě se musíš smířit s tím, že někomu ještě není jedno, aby byli ve funkcích práskači a estébácký svině, že někomu není jedno, aby kolaboranti minulýho režimu se mohli vrátit k lizu, že někomu vadí, že se místopředseda sněmovny vyjádří o vlastizrádci tak, jak se vyjádří. A za ty lidi, kterým tohle jedno není, jsem zatraceně rád.

9 hlasů

Akorát, že tenhle režim vybudovali opravdoví agenti STB a KGB a vládnou tu dodnes. Máš mezery ve vzdělání soudruhu Kerre.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10267432141-kdyby-me-zabili/

10 hlasů

Agent Babiš-Bureš je virtuální agent StB? V prosinci 1989 jeho osobní svazek stopili stejně jako svazky všech zájmových osob, se kterými se počítalo v budoucí mocenské hře. Právě on je tím "opravdovým agentem", bloude.
A soudruhujte si mezi svými Notorickými Zloději.

9 hlasů

Někdo s tak idiotským nickem si odpověď opravdu nezaslouží.

8 hlasů

Bez Bilaka by naši bratři určitě nepřijeli.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 14/2020 najdete >




Týden

Sedmička

Exkluziv

Interview

Sedmička křížovky

Sedmička křížovky XXL

Sedmička Naše životy

Týden Historie

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Krimi

Barrandov News


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Více informací najdete ZDE.