Ta ať je znepokojený, jeho věc. USA nemá co kecat do našich záležitostí, nejsme jejich kolonie! Já jsem zase znepokojená chováním USA, a co, je jim to fuk.
2 hlasy
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 25. 4. 2024, svátek má Marek
19.11.2014 17:17 Aktualizováno 19.11. 17:58
Vlivný americký senátor John McCain je velmi znepokojen postojem českého prezidenta Miloše Zemana vůči Rusku a jeho prezidentovi Vladimiru Putinovi. Výroky a akce českého prezidenta označil McCain za pozoruhodné. Západ by měl podle republikánského senátora na ruskou agresi na Ukrajině reagovat mnohem razantněji, měl by Kyjevu dodávat zbraně a postavit se ruské propagandě.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Ta ať je znepokojený, jeho věc. USA nemá co kecat do našich záležitostí, nejsme jejich kolonie! Já jsem zase znepokojená chováním USA, a co, je jim to fuk.
2 hlasy
Ta ať je znepokojený, jeho věc. USA nemá co kecat do našich záležitostí, nejsme jejich kolonie! Já jsem zase znepokojená chováním USA, a co, je jim to fuk.
2 hlasy
TOTO SI PRECTETE!!!!
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1849-toto-si-velmi-pozorne-prectete-usa-chystaji-prevrat-v-cesku-uz-nechteji-zemana
1 hlas
A co Viktor Orbán ten senátorovi nevadí?Asi chce aby Zeman tancoval jak on bude pískat.
1 hlas
dohoda s Amíky zněla jasně. 120 USD za každou červenou kartu a 5000 USD za transparent s překladem
http://g.cz/exkluzivni-vypoved-spoluorganizatora-demonstrace-proti-zemanovi-diky-americanum-si-vas-ted-koupim-vsechny/
2 hlasy
Vidim, prokomunisticka telata psala jeste hodne dlouho, kdyz uz normalni lidi s psanim prispevku skoncili :)))))
0 hlasů
Stejně blbá poznámka, jako měl ten poslanec Krátký s tím, že jen kurvy a zloději pracujou v noci. Takže tvoje argumentace je na úrovni tohoto přitroublého socana. Normální lidi můžou mít taky práci třeba do devíti a jít spát ve dvě, nebo naopak jdou do práce na 4 ráno.
2 hlasy
Jakej byl lahváč v kavárně? Plzeň z tanku byla výborná.
0 hlasů
Přidávám se se žádostí o sdělení zdroje této zprávy. Děkuji za odpověď.
1 hlas
Skutečně je to převzaté z ČTK, podepsán Marin Weiser, ank
Klíčová slova: USA; ČR; Rusko; diplomacie; Zeman; McCain; 2.VERZE; AUDIO; FOTO
Identifikátor: T201411190663302
Kategorie: pol, pod, for, bos
Servis: mus
Priorita: 3
Lokace: USA, us-Sev.Am., Washington
Zdroj: CTK
?
GPS: 38.895976, -77.036819
Speciální instrukce: Rozšířili jsme od 4. odstavce citace McCaina, Madeleine Albrightové a background.
Přečteno: 0x
Washington 19. listopadu (zvláštní zpravodaj ČTK) - Vlivný americký senátor John McCain je velmi znepokojen postojem českého prezidenta Miloše Zemana vůči Rusku a jeho prezidentovi Vladimiru Putinovi. Výroky a akce českého prezidenta označil dnes McCain za pozoruhodné. Západ by měl podle republikánského senátora na ruskou agresi na Ukrajině reagovat mnohem razantněji, měl by Kyjevu dodávat zbraně a postavit se ruské propagandě.
"Jsem velmi znepokojen trendem v některých zemích východní Evropy, včetně České republiky. Některé věci, které zazněly o Rusku, názorové změny, které se udály," řekl McCain v dnešní debatě o odkazu Václava Havla, která se uskutečnila v knihovně amerického Kongresu. Konkrétně se přitom zmínil o maďarském premiérovi Viktoru Orbánovi a o Miloši Zemanovi.
"Vidíme výroky českého prezidenta, které jsou velmi pozoruhodné," podotkl McCain. "Zdá se, že je tu jakási názorová změna a snaha vyjít s Vladimirem Putinem," uvedl neúspěšný kandidát na amerického prezidenta. Zároveň připomněl nedávný pražský protest proti Zemanovi, který označil za velmi temperamentní.
Jde o zatím nejsilnější veřejnou kritiku české diplomacie z úst amerických politiků. V minulosti ji vyslovovali spíše neoficiálně a americký velvyslanec v Česku Andrew Schapiro hovořil o tom, že některá vyjádření českých představitelů k Rusku a jeho postupu na Ukrajině vzbuzují v USA pochybnosti.
Zeman na sebe v poslední době upozornil například vystoupením na konferenci Dialog civilizací na řeckém Rhodu, kterou organizoval ruský oligarcha a Putinův blízký spolupracovník Vladimir Jakunin. Český prezident ve svém vystoupení na konferenci mimo jiné přirovnal válku na Ukrajině ke chřipce. V minulosti také hovořil o tom, že na Ukrajině nedochází k ruské invazi, a to v době, kdy zástupci NATO informovali o tisícovkách ruských vojáků a o těžké vojenské technice na východě této země.
McCain dnes také kritizoval reakci Spojených států a Západu na dění na Ukrajině. Západní země by podle něj měly Kyjevu dodávat přinejmenším zbraně a podrobné zpravodajské informace. U Evropské unie vidí senátor problém v její přílišné závislosti na ruské ropě a v chování, které z toho vyplývá. "Rusko je benzínová pumpa převlečená za stát," poznamenal.
Slabost osmadvacítky dnes kritizovala také bývalá americká ministryně zahraničí Madeleine Albrightová, která se debaty s McCainem zúčastnila. "Evropská unie funguje napůl, jestli vůbec," podotkla. S McCainem souhlasila také v tom, že by se Západ měl aktivněji postavit ruské propagandě. Vyjádřila také přesvědčení, že Putin trpí sebeklamem a snaží se obnovit moc bývalého Sovětského svazu.
McCain i Albrightová také vzpomínali na Havla a na to, jak se s ním během prvních svobodných voleb v Československu setkali v pražské Lucerně. McCain ten večer označil za nezapomenutelný. Ocenil současně odvahu, jakou Havel projevil při svých pobytech ve vězení. "Vyšel z něj mnohem silnější, než předtím," poznamenal muž, který sám během války ve Vietnamu strávil několik let jako válečný zajatec.
Později před novináři McCain vyjádřil přesvědčení, že Havel by dnes byl velmi znepokojen tím, co se děje ve východní Evropě. "Myslím, že by byl velmi znepokojen některými výroky českého prezidenta," dodal.
Martin Weiser ank
1 hlas
Ty jo, 302 prispevku! Tady se evidentne bojovalo az do pulnoci. Ty hordy padlych trollu a jejich zpozusekane hnaty rozsete siroko okolo mluvi za vse.
0 hlasů
Západ by měl podle republikánského senátora na ruskou agresi na Ukrajině reagovat mnohem razantněji, měl by Kyjevu dodávat zbraně a postavit se ruské propagandě.
USA mají zájem na vyvolání války v Evropě. Příští válka se území USA nevyhne a díky takovým senátorům bude 21. století posledním této civilizace. Civilizace se musí bránit takovým snahám.
4 hlasy
To americký pako s psychickými problémy by měli zavřít do cvokárny, a ne ho cpát do politiky. A ta čarodějnice šeredná Madla Korbelovic by mu tam mohla nosit koblihy!!
7 hlasů
"Rusko je benzinová pumpa převlečená za stát,"
tento výrok pana mccaina mluví za vše. Toto vysvětluje, proč nadutí američani nepřiznají nikdy ruskému národu lidská práva, stejně jako třeba Hondurasu, který nazývají zase banánovou republikou.( Díky jejich vedení je v této zemi největší kriminalita na světě.)
Jinak koho znepokojuje vzedmutí "majdanu" v Praze, namířeného proti našemu prezidentovi, může podepsat petici na podporu prezidenta. Ono tdy totiž nejde o Zemana, ale o to, abychom naší parlamentí demokracii nevyměnili za "soudce lynch", jak by moc ocenili američtí zednáři. Takže petice ke stažení zde.
http://www.stranaprav.cz/news/informace-k-podpisove-akci-spo-na-podporu-prezidenta-milose-zemana.htm
9 hlasů
http://www.radio.cz/de/rubrik/nachrichten/us-senator-mccain-aeussert-kritik-an-zeman-und-orban-wegen-russland-standpunkte
http://zpravy.idnes.cz/senator-mccain-je-velmi-znepokojen-postojem-zemana-k-rusku-po6-/zahranicni.aspx?c=A141119_171735_zahranicni_ert
Vzali to z ČTK a vzhledem k tomu, že je to čistě akce na grilování Česka a našeho premiéra v Radě pro zahraniční vztahy http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/353941-sobotka-v-usa-pod-palbou-otazek-tak-jak-to-tedy-mate-s-tim-ruskem.html
tak si myslím, že možná ČTK byla jediná, která tam měla své dopisovatele. Zkusím to ještě najít v ČTK, jestli to půjde, kdo to pro ně napsal.
5 hlasů
Vazena Redakce! Zajima me odkud jste dostali tuhle zpravu na senatora McCaina? Prohledal jsem vsechny posledni zpravy z New Yorku, Washingtonu, dokonce taky z Texasu, Montany atd., a ani jsem nevynechal nejctenejsi noviny z Jizni Ameriky a nikde jsem tuhle zpravu nevidel. Vy jste si to vymysleli nebo kde jste na to prisli? Ne, ze se toho pana zastavam, naopak, jdu se vyblejt kdyz slysim jeho jmeno. Jenom me to zajima odkud mate tuhle zpravu.
6 hlasů
Pane Rozlile, příspěvek s úplně stejným obsahem jsem psal včera na iDnes. Ještě jsem přidal, že uváděné názory McCaina na B.Zemana jsem nenašel ani na internetových stránkách senátora. Zpráva, kterou uvádí Anička Nová je sice pěkná a věrohodná, ale je to zpráva jenom českého redaktora. Proč vyhlášení McCaina o Zemanovi nemůžeme najít na amerických internetových serverech ani v amerických novinách?
1 hlas
To je proc se ptam. V CTK se domnivaji, ze Cesi jsou nevzdelane jelita a muzou jim nalhavat co chteji. Bohuzel je rok 2014 a pokud ja vim tak vetsina z nas ovlada velmi dobre dva nebo tri jazyky a jejich CTK zvasty si muzeme prekontrolovat.
0 hlasů
Tak jsem to našla, podpsán je pod tím Martin Weiser, ank
Klíčová slova: USA; ČR; Rusko; diplomacie; Zeman; McCain; 2.VERZE; AUDIO; FOTO
Identifikátor: T201411190663302
Kategorie: pol, pod, for, bos
Servis: mus
Priorita: 3
Lokace: USA, us-Sev.Am., Washington
Zdroj: CTK
?
GPS: 38.895976, -77.036819
Speciální instrukce: Rozšířili jsme od 4. odstavce citace McCaina, Madeleine Albrightové a background.
Přečteno: 0x
Washington 19. listopadu (zvláštní zpravodaj ČTK) - Vlivný americký senátor John McCain je velmi znepokojen postojem českého prezidenta Miloše Zemana vůči Rusku a jeho prezidentovi Vladimiru Putinovi. Výroky a akce českého prezidenta označil dnes McCain za pozoruhodné. Západ by měl podle republikánského senátora na ruskou agresi na Ukrajině reagovat mnohem razantněji, měl by Kyjevu dodávat zbraně a postavit se ruské propagandě.
"Jsem velmi znepokojen trendem v některých zemích východní Evropy, včetně České republiky. Některé věci, které zazněly o Rusku, názorové změny, které se udály," řekl McCain v dnešní debatě o odkazu Václava Havla, která se uskutečnila v knihovně amerického Kongresu. Konkrétně se přitom zmínil o maďarském premiérovi Viktoru Orbánovi a o Miloši Zemanovi.
"Vidíme výroky českého prezidenta, které jsou velmi pozoruhodné," podotkl McCain. "Zdá se, že je tu jakási názorová změna a snaha vyjít s Vladimirem Putinem," uvedl neúspěšný kandidát na amerického prezidenta. Zároveň připomněl nedávný pražský protest proti Zemanovi, který označil za velmi temperamentní.
Jde o zatím nejsilnější veřejnou kritiku české diplomacie z úst amerických politiků. V minulosti ji vyslovovali spíše neoficiálně a americký velvyslanec v Česku Andrew Schapiro hovořil o tom, že některá vyjádření českých představitelů k Rusku a jeho postupu na Ukrajině vzbuzují v USA pochybnosti.
Zeman na sebe v poslední době upozornil například vystoupením na konferenci Dialog civilizací na řeckém Rhodu, kterou organizoval ruský oligarcha a Putinův blízký spolupracovník Vladimir Jakunin. Český prezident ve svém vystoupení na konferenci mimo jiné přirovnal válku na Ukrajině ke chřipce. V minulosti také hovořil o tom, že na Ukrajině nedochází k ruské invazi, a to v době, kdy zástupci NATO informovali o tisícovkách ruských vojáků a o těžké vojenské technice na východě této země.
McCain dnes také kritizoval reakci Spojených států a Západu na dění na Ukrajině. Západní země by podle něj měly Kyjevu dodávat přinejmenším zbraně a podrobné zpravodajské informace. U Evropské unie vidí senátor problém v její přílišné závislosti na ruské ropě a v chování, které z toho vyplývá. "Rusko je benzínová pumpa převlečená za stát," poznamenal.
Slabost osmadvacítky dnes kritizovala také bývalá americká ministryně zahraničí Madeleine Albrightová, která se debaty s McCainem zúčastnila. "Evropská unie funguje napůl, jestli vůbec," podotkla. S McCainem souhlasila také v tom, že by se Západ měl aktivněji postavit ruské propagandě. Vyjádřila také přesvědčení, že Putin trpí sebeklamem a snaží se obnovit moc bývalého Sovětského svazu.
McCain i Albrightová také vzpomínali na Havla a na to, jak se s ním během prvních svobodných voleb v Československu setkali v pražské Lucerně. McCain ten večer označil za nezapomenutelný. Ocenil současně odvahu, jakou Havel projevil při svých pobytech ve vězení. "Vyšel z něj mnohem silnější, než předtím," poznamenal muž, který sám během války ve Vietnamu strávil několik let jako válečný zajatec.
Později před novináři McCain vyjádřil přesvědčení, že Havel by dnes byl velmi znepokojen tím, co se děje ve východní Evropě. "Myslím, že by byl velmi znepokojen některými výroky českého prezidenta," dodal.
Martin Weiser ank
1 hlas
Nedávno byla taková aférka s Obamou, jak ho naaranžovali, aby měl rohy.
http://pixel.nymag.com/imgs/daily/intelligencer/2014/09/11/11-obama-devil.w529.h352.jpg
Tady zase Cainovi přidělávají svatozář a pro scientology edizónovu žárovku. To vypadá na vážnou kandidatůru. Obama už je odepsanej případ, do výtahu mu lezou podezřelá individua s dranžírákem, po zahradě Bílého domu se mu prohání neznámé osoby s nutkavou touhou navštívit Prezidenta, tak to skoro vypadá, jako kdyby se brzy měla stát nějaká neočekávaná nehoda a Amerika bude muset hledat nového velekněze.
4 hlasy
Američani se rodí na Kryptonu a na Zemi jsou tajně dováženi... Prostě extra případ, Chocholoušek by si na tom vylámal zuby.
4 hlasy
A my jsme znepokojeni vy američtí váleční štváči, kteří z válek žijete, že nám tohoto českého prezidenta chcete svrhnout. Praxi ve svrhávání prezidntů po celém světe máte více než dost a v neděli to byl první pokus.
7 hlasů
Tak je znepokojenej a koho to zajímá, a´t se jde léčit
4 hlasy
My jsme zase byli znepokojeni lumpárnami US v Srbsku a jejich postojem ke Kosovu (US...které kvůli svým 70 000 narkoblbečkům a základně pro ně US zamýšlenou a nyní již funkční ukradly Srbům Kosovo) ,v Iráku, Egyptě, Lýbii, Sýrii, Afghanistánu i Pákistánu, a taky je to nesralo, tak je zase nám u řiti, co sere "pana " hajzla Bidena, který má své soukromé zájmy na JV Ukrajině v podobě plynového byznysu a tamního břidlicového plynu a používá k jejich prosazení nejhorší ksindly USA jako jsou jejich soukromé žoldácké armády nebo celá CIA včetně peněz státního rozpočtu USA, který je již dlouhou dobu celý postaven na státních dluhopisech. Ale ... účel světí prostředky tak proč nevyužít svojí funkci a s ní spojené pravomace k posílení i zájmů soukromých své osoby , že ??? Ať táhne do........ .
6 hlasů
My jsme zase znepokojeni, kdyz ty jako pacient psychiatricke lecebny mas volny pristup na internet:-)
1 hlas
Jdi do prdele ty potrate slepého koně zachráněnej!!
1 hlas
Jdi do prdele ty potrate slepého koně zachráněnej!!
0 hlasů
Názor jiného amerického senátora:
"Praha by si evidentně měla dávat velký pozor. Pokud český prezident Miloš Zeman má dost rozumu, měl by vypovědět operativce NED nebo různé organizace, financované americkou vládou jako je International Republican Institute a National Democratic Institute. Tyto organizace bezpochyby plánují podminování české demokracie."
http://www.reformy.cz/zpravy/ron-paul-mistr-prevratu-z-ned-nespousti-cr-z-oci/
Originál zde:
http://www.ronpaulinstitute.org/archives/neocon-watch/2014/november/17/neds-regime-change-tsar-eyes-czech-republic/
6 hlasů
Přeloženo z diplomatštiny do češtiny: Tak blbého ovara jak Zemana jsme už dlouho neviděli! :)
1 hlas
Ano, tak neovlivnitelného korupcí a podstrčenými zprávami skvělé CIA již dlouho nepotkali a asi se mu prý stane co nevidět nějaká nehoda v jejich režii.
7 hlasů
Obrátím se na rodilé mluvčí v angličtině, aby mi správně přeložili tyto fráze: Mc Caine, trhni si nohou! Vyser si voko! Neser se do věcí, kterejm nerozumíš!
A pak mu je pošlu prostřednictvím novýho protektora na US ambasádě. Asi tak.
7 hlasů
Proč vy ruští trollové si dáváte anglosaské nicky? Proč si nedáš nick třeba Pjotr Davajčasy? Stydíš poprávu se za Rusáky? :)
2 hlasy
A proč si ty kokote nedáš nick Izik, bylo by to markantnější!
0 hlasů
ale ale, maminka byla Ruska a rolficek se za to do dneska stydi?
5x heil a v Kyjeve ti odpusti :-)
2 hlasy
Pjotr Davajcasy je milovnik umeni. Ma doma velkou sbirku hodinek. Nejen jeho sousedi mu do ni "prispeli":-)
1 hlas
Hele, víš co, pravdoláskaří? Ty si taky vyser voko.
4 hlasy
Demokracie začíná tam, kde končí signál České televize
http://tomasgroh.blog.idnes.cz/c/436003/Stal-jsem-na-Albertove-a-citil-jsem-smrad.html
6 hlasů
Zas tu zavanul smrdutý wind z Kremlu... :)
2 hlasy
USA okradli Ukrajinu o samotný začiatok ich civilizácie
http://necenzurovane.sk/ukrajina/ukrajina5.html
4 hlasy
USA okradli Ukrajinu o samotný začiatok ich civilizácie
http://necenzurovane.sk/ukrajina/ukrajina5.html
2 hlasy
Přeloženo z diplomatštiny do češtiny:
Tak blbého ovara jak Zemana jsme už dlouho neviděli!
:)
2 hlasy
Že Zeman podpořil územní celistvost Ukrajiny a podpořil Porošenka? To jo, ale taky řekl že ruská armáda na Ukrajině není, že je to vnitřní občanská válka a že ukrajinskou politiku řídí fašisté.
Taky prý utekl milicionářským dědkům z demonstrace na Národní, byl to podle něj jen takové pošťuchování.
Zeman přece nalže každému co chce.
1 hlas
Bože to je ale hnusný psychopat.
7 hlasů
mluvíš o Putinovi? Souhlas :)
2 hlasy
Koho asi tak zajímá nějaký americký šašek? Má to v kotrbě vyhrabané od války ve Vietnamu a stále straší, stále straší.
6 hlasů
pre Zemana to je veľké ocenenie ak sa tento vojnový štváč bojí jeho názorov...
5 hlasů
vidis, jak ty rudy prasata pode mnou prskaji?
to znamena, ze jsi uhodil hrebik na hlavicku :-)))
1 hlas
Vojnový štváč? Aký dôkaz preto máš kokot drevomedený? McCain okupuje Krym? Nie, to je tvoj spolukokot Putin, ty chuj slovenský.. :)
2 hlasy
Vojnový štváč? Aký dôkaz preto máš kokot drevomedený? McCain okupuje Krym? Nie, to je tvoj spolukokot Putin, ty chuj slovenský.. :)
2 hlasy
McCain se boji Zemana:-) Chodz do picy kokot jeden zajebany (neber to osobne, ale takhle by ti to rekl Mylous).
2 hlasy
To znepokojení adreuje Mc Cain Američanům..na Václavoci havlovi lze mezi voliči v USA sbírat body...na Zemanovi ne...
5 hlasů
Ty mas pekne navato pod cepici, kdyz placas takovy nesmysly. Zase jsi chlastal s ruskejma muzikam?
0 hlasů
Simurdo, tebe jako ruskyho svaba pan farar rozhodne nepochvali.
0 hlasů
.. a co je to zač tenhlecten "MEK"?? Proč je mu dáván prostor v našich médiích???
5 hlasů
http://echo24.cz/a/wURUx/falza-o-masakru-dienstbier-nasel-na-zemana-dalsi-text
0 hlasů
Ron Paul: Mistr převratů z NED nespouští ČR z očí
National Endowment for Democracy (NED – česky Národní nadace pro demokracii) je velmi nepříjemná instituce. Je prakticky zcela financována americkou vládou, ale jako nevládní organizace není vůbec odpovědná ruce, která ji krmí (ani kapsám těch, kteří to krmení poskytují. Tento vztah je vzájemně výhodný: Americká vláda může Nadaci pověřit zajištěním změn režimů v zahraničí a přitom si zdánlivě zachovat čisté ruce, zatímco NED nemá žádné otěže, které by jí bránily v uskutečnění takové mise (změně režimu) bez dohledu vlády.
Jak řekl jeden ze zakladatelů NED, Allan Weinstein: „Mnohé z toho, co nyní děláme my, bylo před 25 lety prováděno skrytě ze strany CIA.“
Prezident NED Carl Gershman perfektně ztělesňuje fakt, že je špatný nápad, aby si Spojené státy držely nezodpovědnou organizaci pro subverzi a destabilizaci v rámci stabilní zahraniční politiky. Třebaže NED během dekád utratila mnoho miliónů dolarů amerických daňových poplatníků na změny režimů v zahraničí, nikdy nedošle ke změně v NED. Gershman, bývalý trockista, je doživotním prezidentem této organizace. Svrhává vlády v zámoří, ale nikdy do jakékoliv funkce nebyl zvolen.
S trvale překypujícími financemi a stále na pozoru vůči možnosti změny režimu, je faktem, že pokud někde spočine zrak Carla Gershmana, budou určitě následovat potíže.
Proto by se měla mít Česká republika na pozoru.
Včera totiž Gershman vyjádřil v novinách Washington Post poplach ohledně českého prezidenta Miloše Zemana. Ve článku s názvem „Vzdávají se Češi morální odpovědnosti?“ Gershman varoval, že český prezident se „drasticky odchýlil“ od dědictví zesnulého Václava Havla. Havel, pro Ameriku svatý Havel, byl ve svém neutuchajícím zaměření se na kolektivismus a lidská práva, ve výrazném kontrastu s dnešní Nemesis, bývalému prezidentu a předsedovi vlády Klausovi, který hájil osobní svobodu a postkomunistickou státní suverenitu.
Jaký to hrozný zločin spáchal prezident Zeman, že na sebe přivolal hněv Carla Gershmana? Na zářijovém summitu NATO měl kuráž diskutovat s neoconským švédským ministrem zahraničí Carl Bildtem o jeho nařčení, že Rusko uskutečnilo invazi na Ukrajinu.
Zeman měl i tu drzost, že osočil amerického chráněnce a protiputinovského oligarchu Chodorkovského a zalitoval, že více kriminálních oligarchů v Rusku ještě nebylo uvězněno. Člověk by řekl, že by tím mohl naopak zabodovat u americké vlády, která právě poučovala maďarského předsedu vlády o účelnosti Riot act vůči korupci, ale ovšem pokud je to oligarcha oddaný Západu, pak USA na něj koukají slepým okem.
To všechno bylo špatné, ale to, co doopravdy rozčílilo Gershmana bylo to, že český prezident nedávno potvrdil v Číně, že jeho země je připravena na rozšíření obchodních styků s Pekingem a nebude klást „lidská práva“ jako předběžnou podmínku pro obchodní vztahy. Gershman přímo funěl vzteky nad pražskou politikou „smiřování se s Putinem a položením ekonomických vztahů nad „lidská práva“.
Ale ani toto nebylo to nejhorší. Car Gershman dostal málem mrtvičný zásah nad rozhodnutím českého ministra zahraničí, že Česko přestane financovat operace na svržení režimů na Kubě, Bělorusku a v Číně prostřednictvím programu „TRANS“. Tento program byl až do minulého měsíce částí vládou poskytované podpory Sorosovým publikacím Transitions Online, které úzce sledují cíle americké zahraniční politiky.
Gershman napadl náměstka ministra zahraničí Petra Druláka za odmítnutí toho, co Drulák nazval „falešným universalismem“, který se snaží vnutit ostatním představu „ideální společnosti“. Rozčílil se nad Drulákovým odepsáním Havlova kultu jako „balíku idejí amerických neo-konzervativců“ (právě Gershmann je Havlovým zbožňovatelem).
Pravda bolí a Gershman je zřejmě znepokojen Českou republikou. Když je ovšem Gershman znepokojen, obvykle následuje destabilizace a brzy to vede k plnému záměru na změnu režimu.
Praha by si evidentně měla dávat velký pozor. Pokud český prezident Miloš Zeman má dost rozumu, měl by vypovědět operativce NED nebo různé organizace, financované americkou vládou jako je International Republican Institute a National Democratic Institute. Tyto organizace bezpochyby plánují podminování české demokracie.
9 hlasů
Poslední odstavec mluví za vše.
6 hlasů
Padla, zhasínám, rozbolela mě hlava.
0 hlasů
Já taky a nejsem sám.
0 hlasů
Ale fuj, co je to tu za hnojiště? Všichni komouši z ČR jsou na Týden.cz a vybíjejí si své frustrace. Pěkná přehlídka kryplů a psychopatů...
1 hlas
trvalo ti to, ale konecne jsi se identifikoval :-)))
1 hlas
A do tohoi jeste ke vsemu sr*cka Henex. Jdu na lidovky.
5 hlasů
Henexi, tady se jen trošku rozevírají klapky, co máš na očích, tak z toho náporu světla do zorného pole nebuď hned takový vyděšený...
6 hlasů
Ty mas tak jedine napor v prodlouzenych zadech, jak ti tam Vomacka rve krocana. Porad se tim tady chlubi ...:-)
0 hlasů
Jdi se bodnout, Mahulene...!
To není světlo, to jen peklo otevírá svůj chřtán. Je to hnus a stoka, která se valí mediálním prostorem. Zbavil jsem se televize a blíží se den, kdy se zbavím i internetu. Pak budu mít v duši konečně klid a mír...
0 hlasů
pekne fotky z protizemanovske demonstrace.
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/11/19/vlkovy-perlicky-z-bahna-narodni-a-albertova-den-po-te-ulovene-na-radiu-jerevan/
4 hlasy
Je tam nádherný jidášský smích Kalouska a velmi velmi spokojený Babiš. Ty děti - to je spíše smutné a svědčí to o ubohosti organizártorů......Jako v Severní Koreji...:-(
4 hlasy
Budou protizemanovci zabíjet podobně jako se zabíjelo v Kyjevě při převratu ?
7 hlasů
Proc ne ? Sverakovci a kizeci kohorta je ochotna. Prece nebudou v jednnom state s luzou nezvdelanou :)
5 hlasů
Nakonec situace kolem Ukrajiny, Ruska a Zemana snad povede k občanské válce !!! ... ;o(((
4 hlasy
Americký ideál je svět v plamenech, na kterém si Rothschildi a Rockefelleři grillují hamburgery...
6 hlasů
Sovetsky ideal je hloupoucky muzik, ktery bydli v zemjance a nema ani pohanku, aby prezil zimu:-)
0 hlasů
Ctes moc ceske noviny. Je videt, pn pn, ze na vic nemas. Hele ty znalce. Pohanky maji az az. Vis proc ted neni nekde v regalu ? Pohanka se poseka, nahrne na radky a necha se susit. Kolem listopadu se sebere, vymlati a jde do obcodu. Pohanka je zdrava, Posiluje krevni system. Proto asi skucis, ze ji maji Rusaci malo. Neboj, maji ji az moc.
5 hlasů
Rekni na rodne ambasade, at ti poridi lepsiho tlumocnika:-)
0 hlasů
vida vida, trotl npnp se tu pekne priznal ke svym sovetskym idealum.
jeste ty podvlikacky by si moh vymenit :-))))
4 hlasy
To je samozřejmě z pohledu USA ta nejlepší možná varianta.
3 hlasy
Francúzsko vyšle stíhačky do Jordánska. Budú útočiť na Islamský štát...
ako si môžu Francúzi dovoliť útočiť na spojenca USA proti nenavidenemu Asadovi....???
Príslušníci Talibanu útočili v medzinárodnej zóne v Kábule....
to by spojenec USA nikdy neurobil, neverím tomu...
6 hlasů
Oni nejvice bombarduji ty islamisty na uzemi Syrie. Bori mesta, zarimco muslimove jsu nekde v horach a usmivaji se.
5 hlasů
Boří obilná sila, PRÝ aby vyhladověli pár set vetřelců. Že umře hlady dalších 100 000+ hlady... To stojí za to demokratické ůsilí, jak by řekla krvavá demokratizátorka MO-38.
4 hlasy
To se nebude tatinkovi ISIL libit.
Mozna bude taky "znepokojenej" Francie se bude moct tesit na humanitarni bombardovani :-)))))
http://wertyzreport.com/clanek/mccain-priznal-setkani-s-isis
4 hlasy
Chodz sa vycykat do salase, baco jeden pojebany:-)
3 hlasy
vy znalci z Vršovických hajzlov ste nenahraditeľný...fakt...
2 hlasy
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
1 hlas
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
Nech ho. pn pn je placeny. Dokoce odvadi dane.
0 hlasů
http://www.novinky.cz/domaci/353951-proti-zemanovi-v-praze-opet-demonstrovaly-stovky-lidi.html
2 hlasy
Vietcong mu mel zakroutit krkem a nebylo by mu treba natahovat kuzi aby nevypadal jeste hur jak ta Havlova busta..Br, to byl osklivec...
4 hlasy
Vietcong mu mel zakroutit krkem a nebylo by mu treba natahovat kuzi aby nevypadal jeste hur jak ta Havlova busta..Br, to byl osklivec...
1 hlas
John McCain je legenda boje proti komunismu. Pochcana tesilka v dobe, kdy Johna McCaina mucil Vietcong, psala kundidatskou praci na tema "Pravdepodobnost zisku titulu ME ve fotbale v zavislosti na poctu fotbalovych stadionu v Ceskoslovensku".
3 hlasy
Už máš mašíngan na to tvoje protikomunistický tažení, vrahounku?
3 hlasy
to nema, ale zato ma znecisteny podvlikacky.
on tomu ale rika "zanovni" :-)))
3 hlasy
Jezismarja, Vomacka se zase oblekl do damskeho pradla a zacal tady strasit ...
3 hlasy
DD a LDN vydají za několik set machinegunů,
2 hlasy
„Víte, proč ve Spojených státech neprobíhají žádné revoluce? Protože tam nemají americké velvyslanectví.“
12 hlasů
To má být komunistický vtip? Blbější už jste nenašel?
3 hlasy
Drahy jara, to je vyrok senatora juesej. Asi to v ceskych novinach jeste nevyslo. Ale do Moskvy byl vyslan velvyslanec, ktery ridil vsechny i fsechny arabske revoluce. To by te mohlo uklidnit. Ne ?
3 hlasy
pro bolsevicko fasistickou luzu jako ty bohate staci :-)))
3 hlasy
Jetliak vis, kdo nasadil do carskeho Ruska bolsevizmus ? A kdo ho tam zavedl ? A jake byly jeho ukoly ? A ktery splnil, jako prvni ?
2 hlasy
musíš s nim opatrnejšie, lebo sa akosi zasekáva...
1 hlas
kkkkkkkkkkkkkkk
1 hlas
Bez se radeji ucit slovicka.
0 hlasů
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
1 hlas
Ví vůbec McCain, kde leží Česko?
Dost diskutujících chce prozápadní politiku se sociálním zázemím. Proč tedy ne i se západními " výhodami"?
3 hlasy
Někde mezi Uralem a Azorskými ostrovy, ale se Severní Koreou nesousedí.......
3 hlasy
Víte vůbec z které země je McCain?
2 hlasy
Nejspíš z Illinois...
0 hlasů
To vás ještě ten fet úplně nezdegeneroval? Nějaké zbytky vědomosti ještě máte nebo umíte googlovat?
1 hlas
Se příště ptejte jestli to umíme vygooglovat.
0 hlasů
Proč bych googloval, když můžu nejdřív hádat.
0 hlasů
Felix mi tu chybí, to byl dobrej parťák do nepohody.
0 hlasů
chlapeček nebo holčička? Zase další nick Felixe?
2 hlasy
Tak se nám to začíná pěkně vybarvovat: USA se nelíbí Orbán, Fico a Zeman. A najednou tu - jaká náhoda - máme "guláš" majdan v Budapešti, "bryndza" majdan v Blavě a "karta" majdan v Praze. A pan senátor má neklidné spaní. BTW 21.11. uplyne rok od zahájení kyjevského Majdanu. Výsledky jsou opravdu nepřehlédnutelné: pokračuje rozkrádání UA, země je v občanské válce, zdevastovaná, demokoracie nikde...
5 hlasů
vsak se neboj, za chvilu ti tu soudruh nacek dvorak a jeho verny pes npnp vysvetli, ze v Iraku je vroz demokracie a Libye je oaza prosperity.
O Afghanistanu uz radsi ta bolsevicka luza mlci.
3 hlasy
kkkkkkkkkkkkkkkkk
2 hlasy
Horák, jenom kvůli tobě jsem se vyfotil, abys nebyl tak paranoidní.
http://3.bp.blogspot.com/-MLelqAosvhM/UFmEp3CdXpI/AAAAAAAAAyU/Vpy9UFCiUb4/s1600/kalousek.jpg
5 hlasů
Jinak Kyjev poslal na Vychod skoro i chromy.
Vyzbroj, ktera se nepouzivala desetileti...
Ale Rusko chysta utok :-))
No co, v Iraku byly ZHN, ted je to basta demokracie a Libyi usaci prece taky "vylepsili" k nepoznani :-))))
4 hlasy
No podle ceskych medii uz Rusove jsou na Ukrajine, vojensky , snad od Majdanu. Jakypak utok ?
No kdyby Rusi meli na Ukrajine jednu ci dve divize, tak ukrajinska armada neni, nemaji zadnej kanon, natoz raketomet.
Ale, media tvrdi, ze tam jsou , tak co najednou, ze hrozi jejich vpad ? Radeji at pisi o tom, jak je to s tim letadlem :):):)
1 hlas
No podle ceskych medii uz Rusove jsou na Ukrajine, vojensky , snad od Majdanu. Jakypak utok ?
No kdyby Rusi meli na Ukrajine jednu ci dve divize, tak ukrajinska armada neni, nemaji zadnej kanon, natoz raketomet.
Ale, media tvrdi, ze tam jsou , tak co najednou, ze hrozi jejich vpad ? Radeji at pisi o tom, jak je to s tim letadlem :):):)
1 hlas
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
2 hlasy
Bohušu, pokud nebudeš poslouchat, dopadneš jak Kadáfí
5 hlasů
Pomocníci VB,estébáci,esenbáci,politruci,kádrováci,ožr - alésocky a přemoudřelé hajzlbáby jsou ovšem nadšeni,konečně mají na hradě člověka z lidu-ožralce,přežírajícího se tlusťocha,lháře a pokrytce,který tančí,jak Kreml píská.
5 hlasů
Studujete politologii na okresní VŠ?
4 hlasy
trochu jsi zaspak, soudruhu.
havel uz tam davno neni :-)))))
5 hlasů
kkkkkkkkkkkkkkkkk
2 hlasy
Moskva – Rusko spoléhalo na to, že znovu využije své zvláštní vztahy s Německem a vynutí si na Ukrajině a Západu ústupky. Ale na summitu G20 v Brisbane kancléřka Angela Merkelová řekla ruskému prezidentovi Vladimiru Putinovi ne. Mise šéfa německé diplomacie v Kyjevě a Moskvě měla už jen symbolicky předvést, že Berlín se až do poslední chvíle snažil zachránit mír. Protože válka se blíží mílovými kroky, uvedla polská televize TVN 24 ve své analýze ukrajinské krize.
Frank-Walter Steinmeier přiletěl do Kyjeva, aby Ukrajincům předal to, co Putin řekl Merkelové v Brisbane. A co řekl, bylo možné si domyslet po prohlášení ukrajinského prezidenta Petra Porošenka, že Ukrajina je připravena na totální válku. V Moskvě měl Steinmeier už jen vyřídit ukrajinské sdělení – a to je dost jasné. Čas diplomatů končí, na scénu mohou každou chvíli vtrhnout generálové. A to je docela velká Putinova porážka.
Rusko už pár týdnů vede ofenzivu na dvou frontách. Na jedné straně soustřeďuje síly v Donbasu a u ukrajinských hranic, provokuje NATO ve vzduchu a ostentativně vypovídá západní diplomaty. To má Západ zastrašit. Současně Kreml rozpoutal bezprecedentní politickou ofenzivu v Německu. Do útoku zatroubil na výročí pádu Berlínské zdi Michail Gorbačov, převelice ožili také němečtí stoupenci spolupráce s Ruskem a odpůrci sankcí.
Ústupky nepřišly
Pak odletěl Putin do Brisbane, kde se ukázalo, že jeho strategie selhala. Žádné ústupky Rusku se nekonaly, host z Moskvy byl přijal chladně a rozhovor s Merkelovou mezi čtyřma očima skončil fiaskem. Putin nejenže ničeho nedosáhl, ale svou neústupností spálil všechny mosty. Poté, co sama Merkelová dosud nebývalým způsobem kritizovala Rusko, nemůže mít Putin žádné iluze. Pokus rozdělit Západ se nepovedl.
Merkelová dala Putinovi na vědomí, že už nemůže spoléhat na to, že se Berlín bude pokoušet zmírňovat postoje Západu vůči Rusku. Tak tomu dosud bývalo, ale kancléřka dospěla k závěru, že je to na nic, naopak jen to povzbuzuje Putina k další agresi.
Nelze opomíjet čistě psychologický faktor. Bývalý důstojník KGB mohl snadněji podvádět západní politiky, podceňující ruské manipulace. Ale Merkelová z NDR ví, co byl komunismus a Rusové. S Putinem nenašla takovou „osobní chemii" jako Gerhard Schröder. Určitě mu nikdy neodpustila brutální trik, když při první schůzce pustil do pokoje psa, ačkoliv dobře věděl, že Merkelová má ze psů panickou hrůzu.
Navíc Němci bolestně nesou, že Moskva porušuje všechny dohody, přičemž Berlín ohrozil svou politickou reputaci snahami o zprostředkování v rusko-ukrajinské krizi.
Evakuace úřadů a podniků
Problém je ovšem v tom, že mírové dohody z Minsku, počítající s nastolením ukrajinské kontroly nad hranicí s Ruskem, ukončením dodávek zbraní a stažením ruských vojáků, ruská strana důsledně nedodržovala a dodržovat nebude, jak Putin fakticky oznámil Merkelové.
Další zemí, která ztratila iluze, je Ukrajina. Porošenko už v sobotu podepsal výnosy, svědčící o „technické" připravenosti na válku: anuloval zákon o výjimečném postavení Donbasu a podepsal výnos, znamenající evakuaci personálu úřadů a podniků a zablokování bankovních účtů „v oblasti protiteroristické operace".
I výroky Alexandra Lukašenka po setkání s ruským ministrem zahraničí Sergejem Lavrovem svědčí, že jsme válce stále blíž. Jindy se běloruský prezident snažil hrát roli prostředníka a distancoval se od ruské agresivní politiky, ale tentokráte stanul po boku spojence.
Putin už dávno chce srazit Ukrajinu na kolena. To je zjevné. Ale nečinil tak otevřenou válkou. Obnovení bojů, a to určitě ve větším měřítku než před minským příměřím z 5. září, je pro Kreml nezbytnost.
Moskva přistoupila na příměří, protože doufala, že po „zmrazení" konfliktu dosáhne svých cílů na Ukrajině jinými prostředky. Počítala, že Západ odvolá sankce a Kyjev se utopí v domácích problémech.
Pozemní cesta na Krym
Nic z toho. Západ nemíní odvolávat sankce a výsledky parlamentních voleb na Ukrajině znamenaly porážku ruské politiky. Proto se Putin znovu chystá válčit. Přípravy ale měly především zastrašit Kyjev a Západ a přimět je k ústupkům.
Rusko se noří čím dál hlouběji do hospodářské krize. I sám Putin přiznal, že sankce přece jen škodí. Rubl padá. Klesající ceny ropy zmenšují příjmy ruského rozpočtu. Rezervy tají děsivým tempem. Zhoršuje se i situace na anektovaném a fakticky od Ruska odříznutém Krymu. I zpustošená povstalecká část Donbasu čelí zimě. Ale Kyjev tu nechce přistoupit na žádné ústupky, protože by jen prodloužily okupaci.
Rusko si tedy musí vybojovat pozemní cestu na Krym a současně zlepšit situaci „Novoruska", tedy rozšířit povstalecké území o doněcké letiště, přístav Mariupol i tepelnou elektrárnu severně od Luhanska. Vypadá to, že to bude muset udělat násilím. Neméně důležitá je i skutečnost, že další vítězná ofenziva, vedená samozřejmě pod vlajkou „Novoruska", posílí Putinův režim, oslabený sankcemi.
Ale bude to úspěch jen taktický. Strategicky se vztahy Ruska se Západem ještě zhorší. Jenže na tom už Putinovi zřejmě nezáleží, za důležité považuje jen udržet se u moci. A při dnešních náladách v Rusku, které sám Putin vyvolal, by každý ústupek byl chápán jako porážka.
Autor: ČTK
4 hlasy
Autor ČTK? Mohl byste prosím sehnat ještě komentáře Fištejna, Pazderky, Palaty, Marjanoviče? Aby to bylo úplné?
4 hlasy
Pracuje na tom.
0 hlasů
zapoměl jste na musulmanskou matraci Procházkovou.
1 hlas
..já vím, že vám stačí Radio Jerevan a Radio Ruska a máte jasno.
2 hlasy
slušne ťa požiadal o zaručené pravdivé informácie....s čím máš problém...paranoja, alebo niečo závažnejšie....???
1 hlas
víte, když někdo označí ČTK za autora tak je blbec ať si říká jakkoliv. Vy tu blbost ještě násobíte. Ukazujete jen co jste zač. Nic příznivého pro vás to však není.
2 hlasy
to ČTK si za autora označil ty...hmhmhm...že si blbec o tom tu asi nikto nepochybuje....
0 hlasů
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... ČTK...
Agentura Vtipne Kase, ktera vsechno slepe prebere od Reuters, Bloomberg a dalsich dvou "zajistenych" zpravodajskych agentur.
1 hlas
..já vím, že když to podle vás není podle Radia Jerevan nebo alespoň Moskvy nebo Ruska tak ta informace není pro vaše ucho to pravé ořechové. Kdo vám prosím vymyl mozek? Že by ruský Ariel?.
2 hlasy
jojo, ty hlase Ukrajiny. Proto Merkelova rekla, ze se s Putinem MUSI mluvit, i kdyz nazory jsou rozdilne.
A taky rekla V ZADNEM PRIPADE dalsi sankce :-)))
Zajimave, ze zahranicni tisk, Telegraph, Guardian, Die Welt, poukazuje na obrat v postoji Merkelove, ktery je po Brisbane mnohem smirlivejsi.
3 hlasy
Obrat to byl, ale pro Putina k hošímu, tak tu nelži bolševiku :)))
"Putin to tvrdě slízl od Merkelové. Další sankce EU?"
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/putin-to-tvrde-slizl-od-merkelove-dalsi-sankce-eu_324476_diskuze.html
http://www.dw.de/merkel-warns-of-wide-spreading-consequences-of-ukraine-conflict/a-18068718
http://www.nytimes.com/2014/11/18/world/europe/russia-deports-german-polish-diplomats-retaliation.html?_r=0
1 hlas
Putin neslizl nic, On vi, ze merkelovou maji v hrsti. Spolu se ti dva bavi temer pratelsky, na foru ona nemuze. Ma holt toho kostlivce ....
1 hlas
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2 hlasy
Bolsevici, k plzenske dvanactce vam doporucuji klid a novy casopis REPORTER, velmi dobry, ale hrozi nebezpeci, ze vam mili bolsevici rupne v bedne, z toho cteni. Zatim vysly tri cisla a bolseviky nesetri.
2 hlasy
to spuchnuté USA prasa, nech sa stara o svojich zločincov z Kyjevskej fašistickej chunty a strednú Europu nech si neberie do svojej smradľavej papule...
6 hlasů
Pis prosim poradne cesky , tenhle dialekt Vychodniho Ceska uz sotva kdo rozumi :))
3 hlasy
Veselly, hlavne ty pis cesky. Te tve Jüdisch nikdo nerozumi a asi proto te krom tvych soukmenovcu nikdo nechape!
0 hlasů
..jen ukazujete jaký jste nacista, soudruhu.
1 hlas
Na rozdíl od opuchlého prasete Milouše,který byl vypískán,odměnili demonstranti slovenského prezidenta Andreje Kisku bouřlivým potleskem.Kromě krásných hor,výborného sýru a skvělých vodních slalomářů můžeme Slovákům závidět i prozápadního prezidenta,kterému dali přednost před ruskobolševickým kolaborantem Ficem.
2 hlasy
No hele, bolseviku, na prezidenta utocilo nekolik set lidi, vsichni zagitovani jistym velvyslancem. Mozna i za gulas ci tak nejak. Meli se chovat jako radni zrvouni, ale jecelo jich jenom nekolik. Nezapominete, vazeny pane, ze CR je vic, nez par set hujeru. A ti slusni zpravidla moc slyset nebyvaji. To uz tak na tom svete chodi. Hitler take nejdrive zacal s SA many. Potom je ale temer vsechny uklidil. Pochodne mozna ti zurivci jeste prinesou. Ze z toho vseho nemas spis obavu. Vzdyt vse jde mimo, CR muze byt tak jedine skladiste. Valka, pokud, tak vyrazi hrninni Polaci a cast Ukrajincu. Pobalti asi ne. Zase bude po valce jinak, zizi dluhy juesej a zacnou vybirat od svych tajtrdliku, jak to udelali po ww2. i ww1 Jo, bankeri.. Jiste.
1 hlas
SMER prave vyhral volby ty rudy vemeno...
3 hlasy
že sa s tým primitívom zhadzuješ....
0 hlasů
...od vás dvou to sedí jak zadek na hrnec.)))))))))
2 hlasy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
1 hlas
Sakrys, tady se to ale rozjelo! 125 prispevku behem 60. minut...
2 hlasy
Naštěstí už pravicovým abominacím už dochází dech.
2 hlasy
Jen aby to tu nebylo o Vanocich jak z pisnicky "Trollnicky, Trollnicky, kdopak vam dal hlas? Agentik malicky nebo Satan (V) Klaus."
1 hlas
:-)))
Než to tu bude zase Úplně normální si ještě nějakou tu zimu počkáme... jestli nepřiletí třeba marťani a neosvítí zdivočelou pravicovou lůzu nějakými kosmickými mírovými paprsky štěstí a pokoje.
1 hlas
...už nehul, Vyhulená, kdo to má číst.
0 hlasů
Zemane nechrápej čeští nacionalisté mají pro tebe už šibenici !
1 hlas
Už jsem na tyhle zkurveny USáky a jejich aroganci fakt alergickej. Obamo, táhni do horoucich pekel !
11 hlasů
tahni tam sam, rekl to, co si stejne vetsina Cechu mysli
2 hlasy
Ukaž mi tu většinu...
3 hlasy
..vy devotní komunisti máte 8% podporu, to není určitě většina.
0 hlasů
myslíš třeba cech trollů? :-))
4 hlasy
A takto dopaddnou lidé kteří stojí za Zemanem !
http://www.youtube.com/watch?v=-P8aB4IhphI
2 hlasy
Klausovi děti, vyhrabáno až po spodinu lebeční.
2 hlasy
Coze, je to ten nacek Cain, ktery se kamaradi s ISIS a jeste to priznal???
I Americani si o nem mysli, ze je to posuk, a mel by byt pod zamkem.
http://wertyzreport.com/clanek/mccain-priznal-setkani-s-isis
7 hlasů
Amíci nebo Rusy, prašť jako uhoň. Pojďme jít jednou zlatou střední cestou, neutrality.
1 hlas
Hned potom co zatlačíme amíka za Atlantik, souhlas.
4 hlasy
A Rusa na Čukotko, tam může turistovat do aleluja.
2 hlasy
Rusi žijú na svojom území a nestavajú vojenské základne po celej Europe...
4 hlasy
...myslíte toto Bělorusko, Ukrajina, Moldavsko, Podněstěří, Kaliningradská oblast? Jinak žijí i v Pobaltí na které si zase dělají nároky. Nevím co vaše řeči znamenají, ale vaše geopolitické vědomosti jsou na bodu 0.
2 hlasy
poletete, poletete...dosať si tam celý svet, nech USA militarizmu nekrivdím...
1 hlas
pes ozzy 19.11.2014 19:26
PESOZZY
Když si poletete Evropu s Irákem, Afganistánem, Japonskem atd. tak s vámi si nemám co povídat. Tak nízko neklesnu.
0 hlasů
hoď link to ma zaujíma...alebo len čistíš žumpu v hlave....a nevedel by si mi ako geopoliticky znalec čo robia USA v Nemecku v Pobalti v Kosove , Iraku, Afganistane Turecku, Japonsku, Líbyi , Sýrii ba aj na Kube atď.....???
1 hlas
Se bude senátor divit, až zjistí, že na Ukrajině nebojuje Ruská armáda. ale její turistické oddíly. To jej v US Army neučili.
0 hlasů
Ty si taky genius. McCain byl kdyz tak v Navy. Doporuji dostudovat pred dalsim vyronem v diskuzi.
3 hlasy
A co jako trotlíku?
1 hlas
Buď si jistý, že kdyby tam opravdu bojovala ruská armáda, tak z té půlroční války je už pět měsíců a tři týdny mír.
3 hlasy
Jj, to si myslí každý fašista, že dobude svět během pár dní a pak se bude nácek Putin divit.
1 hlas
Pro vsechny velmi neinformovane bolseviky timto oznamuji:
Plzenska 12° stoji v obchodech mezi 90-105 centu
tocena mezi 2,90-4,50 € a i vice, vsak na to mame :)
Chutna ausgezeichnet, po prodeji do majetku JAR k zadnemu poklesu quality nedoslo, jak Cechacci radi kolportuji. Prost...
1 hlas
Plzenska 12° stoji v obchodech 21,- Kč + lahev 3,- Kč
Točená tak 35-40 Kč...
1 hlas
Podle tvého příspěvku to spíše vypadá, že na to v restauraci nemáš, pucfleku. Tak já si dám i za tebe. :D
5 hlasů
Jo, plechy maji lacine, cca 83-86 centu, ale s 10. centovou zalohou, coz znacne prodrazuje vyvoz ku mne domu. A basy pullitru maji za €15.60 v jejich Kauflandu plus €3.60 zaloha (vyhozene penize) nebo za €19 plus €3.60 zaloha v EDEKA/REWE obchodech (fajnove zbozi) nebo a za €23 plus €3.60 zaloha v Hoffman Getranke napojovych obchodech. To vim, sam je sem tam prilezitostne nakoupim. Jsme patrioti, ne!? ;-)
0 hlasů
Teď si, díky neschopnosti admina, musím za tebe dát 2. Tak to máš místo zítřka. :D
2 hlasy
Podle tvého příspěvku to spíše vypadá, že na to v restauraci nemáš, pucfleku. Tak já si dám i za tebe. :D
1 hlas
...a proto si kupujes "Prazan" a chlastas to ve Vrsovicich na nadrazi :-))
2 hlasy
http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdavani-cervenych-karet-proti-zemanovi-dukaz-o-bezprecedentnim-vmesovani-se-americkeho-velvyslanectvi-do-vnitrnich-zalezitosti-republiky-americane-organizuji-demonstrace-skrz/
6 hlasů
Tohle je nějaké zřejmě účelové disinfo, které má zdiskreditovat ty, kteří by vznášeli podezření na Americkou Ambasádu.
http://i.imgur.com/dYo0mp9.png
0 hlasů
Americká vláda se bude schovávat v nejhlubších tunelech metra a doufat, že ji tam neobjeví rozběsněný dav. Zatím ještě dělají machry, ale už to dlouho nepotrvá a budou hledat místo kam by zdrhli a nikdo je nenašel.
2 hlasy
S čím není tento řezník znepokojený ?!
8 hlasů
UKRAJINA PŘIZNÁVÁ, ŽE JEJÍ ZLATO JE PRYČ:
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5110-ukrajina-priznava-ze-jeji-zlato-je-pryc-v-trezorech-centralni-banky-uz-skoro-zadne-zlato-nezustalo
A hadejte, kde je nas poklad ?
3 hlasy
Už jsem sem ptal bolševika DVOŘÁKA, kdy nám USA vrátí naše zlato kdyz jsme takovým partnerem ........ :-)
3 hlasy
A to mě píše rudý synek komunistickýho fízla. Fakt mě přesvědčuješ o tom, že se komouši a jejich slouhové v 89. měli zhoupnout.
Který zlato, mohl bys to upřesnit? A ještě mě řekni proč Zeman rusákům část dluhu odpustil a část prodal ruským firmám se ztrátou miliard?
0 hlasů
Nevím proč ti to musím stále opakovat, to které ukradli, zdokumentováno, dohledatelné i v zahraničních zdrojích, třeba německých.
Ty bolševická lůzo, nemůžu za to, že si se v životě nic nenaučil.
0 hlasů
Paráda, jeden komouš mě nadává do nácků druhej do bolševiků.
Ani nevím kterej z vás je vypatlanej víc, jak kdyby jste sdíleli mozkovou buňku.
Tak k tomu zlatu, žádné zlato nám Amerika neukradla. To by tví bolševičtí předci před 89. pěkně nahlas kvičeli.
A teť mě vysvětli jednání Zemana s tím dluhem.
A jestli jsem se v životě něco naučil, tak to, že lháři, nicmochři a ubožáci tvýho kalibru, mají na to tak jen debilně žgrindat a práskat, případně kopat do toho kdo je na zemi.
0 hlasů
Myslis soudruha nacka dvoraka?
tam se pravdy nedockas. Ten budto lze a heiluje, nebo prozmenu heiluje a lze.
Jinak rikal ze nasel ZHN v Iraku, a mrazeny kure mezi svyma nohama :-)))))
2 hlasy
ty kurvy vyvrazdi a rozkradou vsude kam v ramci sireni demokracie vpali...
takovy Irak vybrali krome zlata, pokladu i s obsahem sypek osiva s genetickym zakladem az ze stare Persie... - pro Monsanto samozrejme...
Lybii vykradli nedavno taktez....pred ni jeste Egypt...
6 hlasů
V kolika letech tě strejda poprvé znásilnil??
0 hlasů
Tak se to potvrdilo, odkud ten smrad fičí.
4 hlasy
McCain nám může políbit prdel. Toť vše.
25 hlasů
A nám zase Milouš.
1 hlas
Vás je ale méně, bando zlodějská.
8 hlasů
Jj samo, to bylo 17. jasně vidět, kolik lidí přišlo Zemana podpořit a kolik vyjádřit nevoli.
1 hlas
To je zcela logické. Pokud je někdo s něčím nespokojený, tak se většinou hlasitěji ozývá.
Ale my ostatní, umírněnější občané, máme radši dialog než pořvávání na prezidenta.
0 hlasů
k tomu mame zatim jeste svobodne volby.
ale bolsevicka luza jako ty, radsi vresti na ulici :-))
6 hlasů
ůůůůůůůůůůůůůůůůůů
1 hlas
Já jsem s komoušema podpořit Zemana nebyl :))
Lidem zvolený prezident musí počítat s nevolí svých voličů když nejedná v zájmu republiky. Ale to je na tebe asi příliš složitý ...
1 hlas
havloidni fasisticke pakaze je samozrejme malo, ale diky zhovadilosti, prasackym praktikam, ostude a podpore vsech oficialnich medii se muze nekterym blbeckum zdat, ze nam budou ridit zivot.....
6 hlasů
Taxikář Ponert alias Marsej alias lihoslav kraďousek je kromě svých fantasmagorických antisemitských konspiraček proslulý i okrádáním zákazníků,což mu ovšem nijak nebrání ze sebe dělat velkého bojovníka za sociální spravedlnost.Ostatně i známý zloděj a podvodník Standa Gross neustále bojoval za chudé,až z toho nakonec křišt'álově zbohatl.Což se ale Ponertovi/ marsejovi zatím moc nedaří...
1 hlas
Nereagujte na něj, je to vrah malých dětí.
2 hlasy
A podporuje teroristy!
1 hlas
Už je tu zase ten zloděj přilepenej jako hovno na košili.
2 hlasy
Koukám,že už ses přenickoval,marseji.Ještě se tak naučit trochu vydělávat a třeba tě ty tvoje pičoviny přejdou. :o)
1 hlas
muhaha :D
2 hlasy
Já mám pořád stejný nick paranoidní havloide.
1 hlas
Bolsevici, piste, piste, at mam vecer co vypravet v kavarne u vychlazene plzenske dvanactky :)))
1 hlas
v Německu jsi na to neměl,tam chlastal plecháč
2 hlasy
Normální člověk si jí dá v restauraci z půlitru a ne v kavárně z lahváče, bolševiku. :D
4 hlasy
Mozna v ceske kavarne, kde maji studeneho turka a klobasku pro Zemana.
0 hlasů
Jinak uz nasel panacek ZHN v Iraku?
Tenkrat meli "dukazy" a nasli kulovy. Ted ani zadny dukazy o ruske armade na Ukrajine nemaji, ale jeci jako podvincata jeste vic.
3 hlasy
...a samozrejme, ze havel vysel z vezeni silnejsi, nez predtim.
I jeho pratele rikali, ze tam nemoh chlastat, tak jako venku :-)))
2 hlasy
Hi and Helouuu mistr. Hleďte si svého hnoje na zahrádce a hlavně neházejte shnilotiny na ty sousedké! By, by ! OK?
3 hlasy
Aha, takze podle nacka McCaina:
kdo neheiluje s nami, je proti nam? - to uz rikal Bush, kryz zahajil podle OSN nelegalni v Iraku.
Kdy muzeme cekat humanitarni bombardovani??
5 hlasů
At USA přestane rypák do věcí, do kterých jim není, zamete se před svým prahem například jejich nesplatitelný dluh a uklidí prasárny, které ve světě napáchaly viz Afgánistán, Libye, Irák atd.............
7 hlasů
ČR a USA jsou partnery v NATO. Zametá si tedy před svým prahem.
1 hlas
My jsme vojenským partnerem v "obranném" paktu NATO, nikdo s námi neválčí. Naše politické rozhodování tudíž musí být svobodné,
Jen dotaz, kdy nám partneři USA vrátí zlato ukořistěné za druhé světové války?
1 hlas
Zlato už nám vrátili dávno, ještě za bolševika. Hned, jak jsme odškodnili lidi a firmy, okradené při znárodňování...
0 hlasů
krvavým prahem,pardon demokratickým,humanitárním prahem
5 hlasů
Toho dementního staříka by měli zavčas zavřít do blázince, dřív než ten pitomec odpálí nějakou raketu.
5 hlasů
Pravda, Zeman je cvok je a doufám, že ke spoušti raket nemá přístup.
0 hlasů
všechno rozkradeno
2 hlasy
Že by nám sem američtí přátelé poslali také pár tanků nebo nás pro výstrahu humanitárně vybombardovali? I když faktem je, že oni používají sofističtější a podlejší metody.
22 hlasů
Na těch pár komoušskejch trotlů bude stačit klacek a pořádný výprask. Příště už vás nikdo šetřit nebude...
0 hlasů
Henexi já ale nikdy nebyl komouš a dokonce jsem proti nim tvrdě vystupoval. Ale s tvými názory se jaksi nemohu sjednotit. Můžeš mi to vysvětlit? Není to tím, že jsi od roku 1989 přestal používat mozek a všude vidíš jen komouše? Možná ten klacek a výprask by jsi sám potřeboval :)
1 hlas
Americké tanky nehrozí. Ale brzy tady budete mít zase ty ruské. Asi se vám po nich stýská.
2 hlasy
Rusove uz se na vas vyseJou a ne ze vas zase budou osvobozovat... Ted koukam na to odhaleni Havlovy busty.. No pekne strasidlo tam odhalili.Nastesti tam det nejsou..
3 hlasy
Je dobře,že se pussyláskopravda opírá o takové blbečky,jako jsi ty.Alespoň jste dobře čitelní a poděláte si to i bez asistence normální většiny.
4 hlasy
Američanům pozemní operace moc nejdou,jsou machři naházet bombičky a pryč.
3 hlasy
Rusko není expanzivní velmoc. Minulé století bylo definované studenou válkou, která byla rozjetá na plné pecky a Východní blok si nemohl dovolit ztrátu byť toho nejmenšího území, proto sem poslal tanky. Tam šlo o strategickou rovnováhu dvou velmocí. V podstatě válka, a hrozila ztráta území a posunutí "frontové liniie".
2 hlasy
Nejraději mají zastrašování a sabotáže. Měli bychom být znovu napozoru. I když si myslím, že ušáci už vědí, že to mají prohrané, takže si nedovolí něco velkého.
4 hlasy
Víme, kdo organizoval rozdávání červených karet proti Zemanovi! Důkaz o bezprecedentním měšování se amerického velvyslanectví do vnitřních záležitostí republiky. Američané organizují demonstrace skrze své bývalé vyškolené zaměstnance!
Je to venku, víme první. Díky upozornění od jednoho z našich čtenářů AE News, jehož jméno logicky neuveřejňujeme, jsme se dozvěděli, že informace [1], které jsme měli před 17. Listopadem od našeho informátora z blízkého okolí amerického velvyslanectví, byly pravdivé. Nezávisle na této informaci nám totiž dnes do redakce přišel dokument, vlastně ne jeden, ale rovnou dva, které poukazují na fotografii pořízenou ze včerejšího dne v Praze, na které si občané vybírají červené karty na demonstraci proti Zemanovi a navíc objasňují některé informace, které mohli vidět jen účastníci demonstrace. Zajímavá je totiž transportní krabice české pošty na jedné z fotografií a zejména adresát napsaný na ní. I když fotografie dostupná na webu není kvalitní, nám se podařilo získat laboratorně analyzovanou verzi fotografie od anonymního čtenáře, kde je patrné a čitelné, komu byla zásilka vytisknutých červených pamfletů adresována.
Je to Šárka Kadlecová [2], aktivistka a bývalá zaměstnankyně Amerického velvyslanectví. Její kariéra uvedena na LinkedIn a je doslova neuvěřitelná, tedy pro běžné lidi. V roce 2009 pracovala hned na Ministerstvu zahraničí. V roce 2010 učitelka angličtiny a umění ve Vidní. Ale především, od 2011 až do 2013 pracovala jako učitelka (jazyků?) na americkém velvyslanectví v Praze. Navíc, jako zastupující učitelka (výpomoc) pracovala na ambasádě tamtéž již od roku 2007. K tomu paralelně od roku 2010 pracuje v neziskovce In Iustitia [3], což je multikulturní sluníčkový neziskový think-tank, sponzorovaný americkou ambasádou v Praze, Nadačním fondem obětem Holocaustu a dalšími fondy, viz. patička jejich webové stránky.
Dále, na krabici se našemu spolupracovníkovi v redakci podařilo dešifrovat i první řádku odesílatele, kde je po vyfiltrování zcela zjevně napsané: Americké velvyslanectví. Více se ani nám z depixelizátoru vymáčknout nepodařilo. Tato skutečnost tedy dokresluje jinou svědeckou výpověď uvedenou původně zde [4].
Nám do redakce zaslaný laboratorní fotosampl je podepsaný watermarkem a pochází ze softwaru, který podle našich informací používá také Policie ČR. Z tohoto důvodu laboratorní verzi fotografie zde neuveřejňujeme, nechceme našemu informátorovi přivodit případné pracovní či jiné komplikace nebo postihy. Uveřejňujeme zde tedy pouze fotografii z webu, ovšem můžete si sami natáhnout obrázek do nějakého slušného depixelizátoru, abyste si ověřili tyto informace.
Určitě jste si všimli, kolik bylo včera v Praze dvojjazyčných transparentů. Některé byly dokonce jenom anglicky, např. portréty s Václavem Havlem anebo Ronaldem Reaganem. Toto je typický model demonstrace, která není určená domácímu publiku, ale zejména zahraničním médiím, aby nemusely překládat nápisy na transparentech. Každá demonstrace, která je Američany sponzorovaná nebo koordinovaná, má na transparentech dvojjazyčná hesla, i když to mnohdy působí směšně a bizarně. Nenechte se mýlit, ta angličtina je tam na tom nejdůležitější.
Je vidět, že naše poslední informace AE News o tom, že americká ambasáda koordinuje i demonstrace proti Zemanovi k výročí Sametové revoluce, byla validní a pravdivá. Je to další důkaz toho, že naše země a náš národ je vystaven útoku cizích zpravodajských služeb, které používají stejné taktiky, jaké používaly na Majdanu, během Arabského jara nebo v Sýrii. Modus Operandi tomu jednoznačně odpovídá.
12 hlasů
To je dobře, že to tu uvádíte takto jmenovitě. Tuhle svini by měli co nejdříve postavit před popravčí četu. Za spolupráci s nepřítelem si nezaslouží slitování.
4 hlasy
Shapiro si myslel jak Čechy snadno přechytračí a teď se schovává pod gaučem, a třese se strachy, aby z toho Hrad neudělal aféru.
6 hlasů
Samozřejmě, americké velvyslanectví pravidelně způsobuje prezidentovi virózy, ovlivňuje jeho přání stabilizovat ČR po čínském vzoru a píše přisprostlé projevy. Jasný rukopis CIA
1 hlas
No, tak aspoň tam nebyl 8x a aspoň se nepřevlíká do kimona ty šašku. Nedělej ze sebe idiota, většího,než jsi.
3 hlasy
On už větší fakt neexistuje !! .)
0 hlasů
Bezvadná argumentace. Pán je zřejmě absolvent kremelské propagandistické rychlonalejvárny.
0 hlasů
Nechte ho, on je opravdu větší než ze sebe dělá.
3 hlasy
McCain: Vzbúrenci sú pravým hlasom Líbye, dajme im zbrane----Delegace vlivných amerických senátorů vedená bývalým prezidentským kandidátem republikánů Johnem McCainem slibovala libyjskému vůdci Muammaru Kaddáfímu jako partnerovi USA v boji proti terorismu americkou výzbroj.------TOMU SE ŘÍKÁ OBCHODNÍK SE SMRTI
5 hlasů
http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdavani-cervenych-karet-proti-zemanovi-dukaz-o-bezprecedentnim-vmesovani-se-americkeho-velvyslanectvi-do-vnitrnich-zalezitosti-republiky-americane-organizuji-demonstrace-skrz/
7 hlasů
Kéž by to byla pravda,to by znamenalo,že nás Američané nenechají podruhé upadnout do ruskobolševického otroctví,kdy tady vládli jejich zlé,zákeřné,primitivní a zlodějské loutky,všichni ti marsejové,emfelixové-smutní,humlové,burešové - ,falmerové...
2 hlasy
V roce 1992 jsme to v Necenzurovaných novinách napsali jasně. Přečtěte si článek v čísle třicet. Na první straně. Má titulek Snaživý práskač Havel a obsahuje hlášení StB z roku 1965. Tehdy někdo Havlovi hodil do schránky protikomunistický leták a on ho odnesl na krajský výbor KSČ. Pak se k němu zdvořile ohlásil na návštěvu vysoký důstojník StB a Václav Havel mu vyjmenoval přátele, u kterých byl předpoklad, že by takový leták mohli napsat
3 hlasy
Nebylo by fajn narovnat raději páteř, nedělat proamerickou, proruskou, ale pročeskou politiku? Ale asi je lepší, když už nevíme co se sbou, a´t za nás myslí amíci. Nelíbí se Zeman? Tak ho prostě příští volby nezvolíme.
1 hlas
ale nepadejme ze strachu z nějakého vazalství do jiného vazalství. Kolonií jsme byli dlouho, Habsburskou, nacistickou, sovětskou, nevolme další
1 hlas
S tebou se tu nikdo nebaví, idiote.
1 hlas
Senátor McCain nejraději pořád vede nějaké války, samozřejmě daleko od USA, a tak je zklamán, že mu to nevychází s očekávaným ozbrojeným konfliktem mezi Ruskou a Ukrajinou a že vůbec ten úžasný plán s Ukrajinou se nějak zadrhl.Každý jiný názor, tedy i Zemanův, ho tedy strašně dráždí.
4 hlasy
Tak jestli je znepokojen tento mamlas, tak volba Zemana stála za to.
Usáci mohou být, při vší bídě, rádi za Obamu. Také tam mohli mít tohoto kokota.
3 hlasy
podívejte na fotky s kým se pan Mc Cain schází.Jsou to vůdci Islamského státu----http://aeronet.cz/news/topic/usa-vytvori - li-isis/
6 hlasů
Exministr David: Za demonstrací proti Zemanovi stojí americká ambasáda, existují dostatečné důkazy
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Exministr-David-Za-demonstraci-proti-Zemanovi-stoji-americka-ambasada-existuji-dostatecne-dukazy-A-Schwarzenbergovi-se-asi-libi-sex-na-verejnosti-346501
7 hlasů
Samozřejmě, americké velvyslanectví pravidelně způsobuje prezidentovi virózy, ovlivňuje jeho přání stabilizovat ČR po čínském vzoru a píše přisprostlé projevy. Jasný rukopis CIA
0 hlasů
Havla jako alkoholika znala přece celá Praha. Když se vracel po roce 89 z Německa, kde byla podepsána mírová dohoda, byla celá, tehdy ještě československá delegace, vyložená z letadla na starém ruzyňském letišti jako pytle brambor. Všichni totálně pod parou. Při další návštěvě v Německu musel být Havel převezen do tamní nemocníce. Venku se o tom v tisku svobodně psalo, ale doma se nesmělo napsat nic. Fungovala přísná autocenzura médií! Ano, byla to otrava alkoholem! Tak psal západní tisk!
2 hlasy
Jejda, zřejmě jste nepostřeh, že jsem psal o Zemanovi. To jste byl poslední měsíce v Rusku? Jedině tam se o něm píše jak o gerójovi.
0 hlasů
No a za Miloušem zase stojí Kreml.Na to existují také silné důkazy.
3 hlasy
Nick np np alias multinick Václav Horák zdejší dlouholetý troll je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Chátra typu Horáka má hlavní podíl na současném bídném stavu a rozkolu společnosti. Naštěstí se zdá, že i přes to jejich běsnění podstatná část občanů zjistila co je to za verbež a dala jim to pocítit jak ve volbě prezidenta, tak ve volbách parlamentních i senátních. Tihle modrobolševičtí pohrobci předlistopadových komoušů už se nikdy nesmí dostat k moci.
19 hlasů
Pan prezident sice není můj idol, ale pokud proti němu vystupují pitomí pražáci a američtí gauneři, tak je to známka toho, že jedná správně.
26 hlasů
PLNĚ souhlasím!!!! Je HROZNÁ chyba, že se náš stát zabývá výroky válečného štváče a zločince z USA!!! ZASE nám bude někdo poroučet? Takováto lůza? Nejlépe to udělal předseda maďarské vlády!!! Na tyto gaunery kašle!!!!! Kdysi jsme jezdili "na kobereček" do Sovětského Svazu, teď do USA. Již něco pamatuji, mohu tedy prohlásit, že Američané jsou MNOHEM větší pakáž, než Rusové!!!!
1 hlas
Ze ty budes ze Zizkova a proto nema Prazaky rad.
1 hlas
Podle listu The Washington Post McCainův manažer pro volební kampaň Rick Davis zprostředkoval dvě setkání kandidáta s Olegem Deripaskou, jehož napojení na organizovaný zločin bylo dostatečně prokázáno na to, aby mu bylo v červenci 2006 zrušeno jeho americké vízum. ----McCain vzkázal Putinovi, že jej mohou nechat zavraždit jako Kaddáfího.-----McCain nařídil Obamovi poslat na Ukrajinu zbraně----McCain o Sýrii: Měli bychom se připravit na zásah----Delegace vlivných amerických senátorů vedená bývalým prezidentským kandidátem republikánů Johnem McCainem slibovala libyjskému vůdci Muammaru Kaddáfímu jako partnerovi USA v boji proti terorismu americkou výzbroj. Setkání se uskutečnilo před rokem, tedy jen pár měsíců před tím, než Kaddáfí upadl v nemilost Washingtonu. Dokládá to tajná depeše americké diplomacie, kterou ve středu zveřejnil server WikiLeaks.
16 hlasů
Nechápu co na těch Spojených Státech Buranských pořád vidíme.
4 hlasy
Závidíme. Mohou si tisknout peníze sami a ještě se zadlužovat.
3 hlasy
Takze Mylousovi zbyvaji jako kamaradi Rusko, Kuba a sev.Korea.
5 hlasů
A utajený a převlečený fanda np np, co si neumí najít normální nick. Kretén jeden.
2 hlasy
Jaksi jste opomněl komunistickou Čínu, ale to je celkem pochopitelné, když píšete na počítači Made in China a bratříčkuje se s ní i soudruh Obama. Dneska je nepřítelem číslo 1. kapitalistické Rusko. Dokonce chtějí zaplatit i za plyn, taková nestoudatost!
1 hlas
Takže nás čeká barevná revoluce ?
5 hlasů
Nevím co je to barevná revoluce, ale je víc než jisté, že nás společenské problémy čekají. V okamžiku, kdy víc jak 50% občanů nebude moci uspokojit svoje základní potřeby, tak to vypukne.
3 hlasy
Dá se o tom docela leccos vygooglovat. Taková emerická specialitka. Zjednodušeně řečeno - Barvičky barvičky a potom se změní v zemi vláda.
http://baudysjr.blog.respekt.ihned.cz/c1-61828970-barevne-revoluce
2 hlasy
Na tebe čeká exekuce,ostatně jako na mnoho dalších zadlužených a zlodějských lumpenproletářů milujících ožralého kremloušského vepřa Milouša.
2 hlasy
http://www.hlavnespravy.sk/american-hladal-rusku-armadu-na-ukrajine-nenasiel/442263 :-)))
Těžko se hledá něco, co tam není
10 hlasů
Samozřejmě ... jenom turisti ...
http://lugansk-news.com/russian-army-on-a-parade-in-lugansk-photos/
0 hlasů
tak jak ti z USA
1 hlas
Je pochopitelné,že je znepokojen,protože si od rudých zločinců užil své.Kdo zažil komunistické lágry a věznice,tak těžko může mít důvěru k "bývalým" komunistům Miloušovi,Putinovi,Lavrovovi a jejich tlupě.
5 hlasů
Taková hovada jako McCain si zaslouží jen to nejhorší. Smůla pro svět, že tenhle kokot natrefil ve Vietkongu na přecitlivělé humanisty.
3 hlasy
" ... měl by Kyjevu dodávat zbraně ... "
Ukrajina je jeden z největších světových vývozců zbraní, dokonce mnohé ukrajinské továrny stále vyváží zbraně i do Ruska. Konflikt se vyřeší pouze politickým dialogem, ale to si očividně vlivný pan senátor nepřeje. Že Kyjev v boji proti "ruské invazi" ostřeluje ukrajinská města a zabíjí ukrajinské civilisty je jen takový drobný detail.
18 hlasů
Bejvávalo ... než rusáci vybavení zbrojovek z velké části humanitárně odvezli do Ruska.
0 hlasů
...ano, soudruh nacek dvorak to osobne kontroloval.
hnep po te, co si upravil mrazene kure mezi nohama.
demokracie musi byt, pry :-)))))
3 hlasy
No už jsem slyšel ledacos ... ty tomu svýmu frantíkovi říkáš zmrzlý kuře :)))) to musí být teda dílo, ten tvůj pták :)))
0 hlasů
politický dialog ale výrobce zbraní neuživí a vše ostatní vyrábí Čína. Politik je závislý na sponzoringu. A koho chleba jíš....
2 hlasy
Bacha na Caina, je to děsnej tvrďák, až přijede na státní návštěvu, tak než ho pustí k Prezidentovi, pořádně prošacovat jestli u sebe nemá Desert Eagla. Nebo dva.
6 hlasů
A do pussy,tady je dnes pruhovaných válečníků rusobijců
8 hlasů
To jsou stále stejný paka. My co tu jsme déle, je už ani nabereme vážně, je to takovej místní kolorit pro zasmání. Dají jsem svých 150 příspěvků, aby si vydělali na večeři a snídani a další den znova. :-))
6 hlasů
Dají sem....ne dají jsem!!
0 hlasů
V dalších prezidentských volbách v USA budou mít na vrch republikáni. Zvýší se výdaje na zbrojení, přibude konfliktů. Pokud se teď nedohodne Putin s Obamou, pak už nebude s kým. Sám Putin musí, coby rozvědčík - analytyk vědět, že může ukazovat svlaly, ale rvačku nevyhraje. Ale nemyslím si, že by nějaký konflikt vyřešilo vy\zbrojení jedné či druhé strany, či se propagandisticky přeřvávat. Tento dialog hluchých je živou vodou výrobců a obchodníků se zbraněmi.
3 hlasy
Když si někdo dovolí zachovat se jinak než "demokraticky" určí USA (byť je to prezident suverénního státu) tak je jakýsi senátor McCain znepokojen.
13 hlasů
Svět znepokojuje hlavně to, že McCain se schází s vedením ISIS (jak sám přiznal) - http://wertyzreport.com/clanek/mccain-priznal-setkani-s-isis
3 hlasy
Hradni oblude se dostalo celosvetove pozornosti:-) Myslim, ze tyto informace ma John od Bohouse a musim tomu jedine tleskat.
6 hlasů
Ay, Mista bro terrorista! Hlavne ze se osobne pakuje s urezavaci hlav v Syrii. Linky sem dodavat nebudu, vsak ono je to volne dohledatelne na Google pod kodem "mccain and isis"
13 hlasů
John McCain prece musi vedet, ze na Hrade sedi agent KGB.
6 hlasů
Zato rudí dědci jsou postoji jejich milovaného vepřového Milouška nadšeni.A nadšen je i Vladimír Vladimirovič,ruského kolaboranta Kikinu skvěle nahradil ruský kolaborant Milouševič.
7 hlasů
Vy už jste tu, to byla rychlost. Připraveni na hádku?
1 hlas
Nemáš se cancat, když tě strana potřebuje
1 hlas
John McCain svym zivotem prokazal, ze se s komunisty nikdy nevyjednava.
8 hlasů
Takze schvalujes urezavani hlav belochum? Jsi terorista!
2 hlasy
Soudruh jitrnice Zeman jen udělal názorový kotrmelec a stal se kolaborantským komunistou, čemu se senátor McCain diví, to je u našich prezidentů poslední dobou normální.
7 hlasů
To je tlama. Ať se starají o svoje a nevměšují si do záležitostí cizích států.
14 hlasů
Škoda, že ho Vietkong nenarazil skrze jeho zasr..řiť na bambusový kůl, mohl teď být klid !!!
0 hlasů
Tlama? Podívejte se na Zemana :)))
No, ale on se stará o svoje. Chápu, že to mnohé vytáčí do ještě víc ruda, ale USA je náš spojenec v NATO.
Naštěstí.
8 hlasů
Ovšem to také znamená, že bez našeho souhlasu není žádná akce NATO možná. Dále máme svoje lidi v centrále NATO, a takže to má také svoje výhody pro získávání citlivých informací. A podobně v NATO je Maďarsko, Slovensko, Řecko a tak podobně :-)
3 hlasy
Všude kam se podíváte, vidíte titulky, že Zeman pozval Putina do České republiky k výročí 70 výročí osvobození Osvětimi. Ty titulky jsou napsány zcela záměrně tak, aby podnítili zlobu u odpůrců prezidenta Zemana a vyhrotili ještě více situaci, která vznikla při oslavách 25. výročí 17. Listopadu 1989. Nikde neuvidíte titulek: Zeman pozval do Česka Obamu. Vypadá to, jako by Obamu nepozval.
2 hlasy
* pardon -titulky podnítily
0 hlasů
Nechápu, proč "naštěstí".... no a máte prostor k urážkám, vždyť se na to jen třesete....
3 hlasy
Já k urážkám? To pláčete na špatném hrobě madam. Nejsem ten kdo někoho nazval tlamou, já jen Vaňkovi říkal ať se nejdříve rozhlédne. Ale chápu, komoušký lejno Vám nesmrdí.
4 hlasy
Hnupe, NATO je USA, kdyz do nej splaci pres 80% veskerych vydejnich nakladu!
3 hlasy
Pravda, měli by jsme na armádu a společné projekty NATO dávat více.
3 hlasy
To je válečný pilot,kterému takový posraný rudý dědek jako jsi ty,nešahá ani po kotníky.
7 hlasů
Vtipalku, ten toho vic nalital v barech jak za kniplem letadla. Uz jenom behem treninku zboril tri letadla, protoze prilis moc frajeril. Ve Vietnamu byl presne ctvrt roku (moc tam toho nenalital), kdyz ho sejmuli Vietkongove. Po dalsi tri roky mu uz jen akorat litaly mentalni prihody mozkem, kdyz si uzival bahennich koupeli v mistni Vietkong sanatoriu.
Války ve Vietnamu se účastnil od roku 1967 jako námořní letec. V červenci téhož roku bylo jeho letadlo v Tonkinském zálivu ještě před vzlétnutím z paluby mateřské lodi zasaženo při neúmyslném odpálení rakety. McCain unikl z letadla chvíli před tím, než jedna z bomb na palubě jeho letadlo rozmetala. Během následného požáru zahynulo 132 členů posádky, sám McCain byl střepinami zasažen do nohy a do hrudi.[1]
O tři měsíce později byl sestřelen nad Hanojí. Stihl se katapultoval a se zlomenou nohou a rukou byl zajat. Propuštěn byl po více než pěti letech, když odmítl výměnu za Vietnamce zajatého armádou USA. V zajetí byl mučen a dva roky strávil na samotce, kde se pokusil spáchat sebevraždu. Po návratu do USA prošel rekonvalescenci a vrátil se do služby. Od té doby má trvalé fyzické i psychické následky. Není schopen dát ruce výš jak před sebe.
McCain began as a sub-par flier who was at times careless and reckless; during the early to mid-1960s, the planes he was flying crashed twice and once collided with power lines, but he received no major injuries. His aviation skills improved over time, and he was seen as a good pilot, albeit one who tended to "push the envelope" in his flying.
His combat duty began when he was 30 years old, in mid-1967. on October 26, 1967. He was flying his 23rd bombing mission over North Vietnam when his A-4E Skyhawk was shot down by a missile over Hanoi.
Pilot jak z hospody IV. cenove...
5 hlasů
Pilot jak z hospody IV. cenove... dale uvadi dopijec sklenic z te IV.cenove?
0 hlasů
Jeho velkym vzorem byl Meresjev.
0 hlasů
Tak, tak. Je to válečný veterán, válečný letec, kterého sestřelili ve vietnamské válce. Má to v genech. Jeho otec i dědeček byli oba admirály amerického válečného námořnictva, jeho starší sestra Sandy a mladší bratr Joe rovněž působili v různých postech námořnictva.
11 hlasů
Jo tak on bombardoval napalmem civilisty ve Vietnamu, "hrdina"? :-))
7 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Martin Macháček (26 hlasů) 19.11.2014 17:46
Pan prezident sice není můj idol, ale pokud proti němu vystupují...
Karel Eliáš (25 hlasů) 19.11.2014 18:11
McCain nám může políbit prdel. Toť vše.
Petr Úlisný (22 hlasů) 19.11.2014 17:54
Že by nám sem američtí přátelé poslali také pár tanků nebo nás pro...
Vlastík Smutný (19 hlasů) 19.11.2014 17:48
Nick np np alias multinick Václav Horák zdejší dlouholetý troll je...
Michal Sabio (18 hlasů) 19.11.2014 17:41
" ... měl by Kyjevu dodávat zbraně ... " Ukrajina je jeden z...