Takže fotku nemají... prý ho pohřbili do moře... no to si snad dělají srandu :-)) A lidi jim to řžerou i s navijákem :-)))
23 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 28. 3. 2024, svátek má Soňa
02.05.2011 06:09 Aktualizováno 02.05. 08:56
Vůdce teroristické sítě al-Kajda Usáma bin Ládin je mrtvý. Oznámil to dnes v přímém přenosu televizní stanice CNN americký prezident Barack Obama s tím, že tělo nejhledanějšího teroristy na světě je v rukou amerických úřadů.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Takže fotku nemají... prý ho pohřbili do moře... no to si snad dělají srandu :-)) A lidi jim to řžerou i s navijákem :-)))
23 hlasů
Tož myslím, že tomu dám nějakej ten den, než si to přeberu:)
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/redakce-aktualne.php?itemid=13010
21 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=HhGKIwAge_4
Tady máte i tu původní mrtvolu, z které vyrobili toho ládina. :-)) Vidíte vy ovarové hlavy jak s váma voraj? :-))))))))
22 hlasů
Řekli to po několika dnech. Nejdříve pouze Usláma a posléze i jeho syn. K přestřelce tam nedošlo, takže nejhledanější terorista světa neměl ani ochranku. Je tam mnoho otazníků a to i jeho pohřeb v moři. Amíci si nepotrpí na nějakou pietu a že by to dělali zrovna u něho to k nim nesedí. Navíc ho chtěli dostat živého, aby vypovídal a něco z něj dostali. teď můžou čekat tak akorát že vstanou noví bojovníci
19 hlasů
Tak se tu kluci mějte fajn,pořádně si zanadávejte na "židáky" a "americké imperialisty",kteří podle vás zničili WTC ,aby měli záminku k "terorizování" nevinných muslimů".Izrael a USA se z vašich dementních blábolů nezhroutí.
22 hlasů
to ne, ale ty ses zhroutil slušně :-) Kdo nemá stejný názor jako ty, tak je komunista. To jsi tu kromě sprostých urážek zanechal :-)
23 hlasů
Serete takle třýdňje a pokrokově drškama celá rodina???To musí mít chudáci sousedi radost při vašem nedělním "obědu" debílku rudoperdelnická
23 hlasů
.. aby ses neposral :-))))
18 hlasů
Proč bych proboha měl na svět vyvádět další kouřící se "rawfoody" ty rudej vocase zvadlej?!?!?!
19 hlasů
Zuřivý,bezmezný ale také bezmocný vztek českých věru těžce dojebaných komundír a rovněž prutce inteligentních plešatých nácků dokazuje KDO byli a KDO STÁLE JSOU jediní stoupenci,fandové,propagátoři a neúnavní obhájci vražedného islamského fašizmu
21 hlasů
Za posledních 8 dní se v ČR společensky dělo:
- Oslava zmrtvýchvstání 'alfa-zombie'. ('alpha-samec' dle jednoho výkladu Lukáše 19:27)
- (symbolické) mlácení žen a dívek, které byly víceméně nuceny rozdávat vajíčka kdekomu.
- Pálení 'čarodějnic' - asi těch které vajíčka nedávala nebo neměla.
- Do toho korupce, lhaní, vydírání a krádeže celoročně.
Ale jasně, může za to islám.
(sarkasmus)
19 hlasů
MilanS píše: vymaštěnče, rudou mentální sračkou, opičáckého primitiva, debílku, rudá filcko ujetá, uslintanej kreténe... atd
To byl jenom krátký výpis z jeho příspěvků. Asi si spletl diskuzi, tady je to o Ládinovi, taky to není žádná zvyšovárna sebevědomí nebo léčebna mindráčků :-)))
20 hlasů
Hele,až vám příště ošetřovatelé nadělí zase svátečně banány do výběhu rudejch orangutánů,čum aspon hovado blbé, do které díry si ho zaráží přeceda!!!!!!
Pak možná pominou ty tvoje chronické přetlaky v soudružském orgánu mišleňý!!Ale jen možná
21 hlasů
.. už mě nudíš...
20 hlasů
...už smerdíš i přes monitor
24 hlasů
Video ze zásahu? Předpokládám, že se jej snažili zatknout, ale že důchodce kladl takový odpor že komando nemělo jinou volbou než jej zastřelit na místě?
25 hlasů
Kdyby ho zajali živého,začala by nekonečná právní tahanice. Ve stylu : tímto soudem nemohu být souzen, neboť jsem byl nezákoně unesen, v příkazu k zadržení je gramatická chyba, jsem nevinen. Na jeho osvobození by po celém světě byly demonstrace. V Praze by se jich mimo jiných účastnila polovina zdejších diskutujících. Jeho propuštění by bylo vynucováno popravami rukojmích.( Ona se i tak dá očekávat vlna teroru ).
24 hlasů
Pravda, že politický proces není co jsem myslel, byť tak jak se to událo to poněkud jako politický proces vypadá. Níceméně, když je tak jasné, že je vinen, už se mohlo udělat soudní proces za posledních necelých 10 let a býval by neměl být problém jej uznat vinným. Kde? Vzhledem k tomu, že to celé převážně bylo o 9/11 (kdy mimochodem bylo zabito tolik lidí co jich je zabito v USA v průměru tak za 4-5 měsíců), tak to mohl řešit civilní nebo vojenský soud ze strany USA. Také se z toho ale stala mezinárodní záležitost, takže mezinárodní soud v Haagu by byla další možnost. Alternativně, jelikož je Pakistán přece (jakoby) spojenec USA, tak se to mohlo nechat na Pakistánské jurisdikci (uznaje pochopitelně, že by tam kdokoliv učastnen procesu by býval byl v ohrožení života).
Chápu ale, že nějakých 9 let je hrozně krátká doba, a světské právo jako takové tu na zemi je jen několik tisíc let.
19 hlasů
Mimochodem, G.W. Bush 'věděl', že za 9/11 mohl O.B.Laden a to v krátké době po 9/11. A ani zatýkač nebyl třeba aby se začala válka, byť Talibán tenkrát se třeba ptal Bushe jaká jsou konkrétní obvinění proti Ladenovi [independent.co.uk].
22 hlasů
A proč by si zabíjeli jednoho ze svých největších spojenců? "Pohřeb" do moře bych spíše pokládal jako dokonalé zamaskování toho, že zabili pouze jednoho z MNOHA jeho dvojníků, kteří vystupovali v TV. Navíc teď už je pravda o (nejenom) 11. září nadobro zametena pod stůl, tedy ne pro ty, kteří vědí více.
26 hlasů
Nu a o tom kdo je největším teroristou na světě by se dalo velice dlouho polemizovat, nicméně dle mého názoru se jedná o vládu USA s jejich figurkama na pozicích presidentů v čele, a celé to následuje NATO a EU.
25 hlasů
Jo teď nastane 4. fáze. Po strašení teroristama budou nyní strašit napadením z vnějšku - ufonama. To mají zase na 20 let lidi připosraný v pozoru... a můžou si s nima dělat co chtějí
22 hlasů
Americký terorismus v praxi !!! http://www.youtube.com/watch?v=KDGCkcztuBU
20 hlasů
Tak alespoň přiznejte, že je to fotomontáž :-))
http://plixi.com/p/98001227
19 hlasů
Jistě.A nejen to.Elvis žije a tvůj fotr je Ufon.
23 hlasů
Podíval jsi se na tu fotku? Nebuď takovej fanatickej debil, podívej se na to :-) Ale ty nikdy nepřekročíš svůj stín :-)))
17 hlasů
Ta fotka by jistě okouzlila i pana Sáňku a jeho kámoše Atalaye.:o)
18 hlasů
Ale ty se k ní vyjádři, je to fotomontáž? Co? Umíš odpovědět?
20 hlasů
že by ho konečně sejmuli amíci to jsem rád)))
29 hlasů
Milí sódruzi,až jednou bude v celém Česku tolik muslimů,co jich je třeba v Londýně,tak vás tyhle blbé žvásty přejdou.To pak uvidíte tóčo a ještě budete s láskou vzpomínat na naše romské spoluobčany,kteří jsou proti muslimům jen slabým odvárkem .Kdo mohamedány trochu poznal,tak moc dobře ví,o čem mluvím.
32 hlasů
Tak já veřejně prohlašuju, že raději budu žít se slušnýma muslimama, než s idiotama jako jsi ty.
28 hlasů
Tak za nimi táhni na Saharu a do naší země je netahej.Tady je žádný rozumný člověk nechce,jen kreténi jako jsi ty,případně Sáňka nebo Nováková z ISM.
29 hlasů
Ano, je to xindl, ale pořád jsou lepší jak ty a ta tvoje posraná famílie zlých imbecilů
21 hlasů
Pojebala ses takto sama posraná úchylná komundíro nebo to zvládl již dávno táta za přecedova moudrého a pokrokového vedení????
21 hlasů
Takže sama.No žádné zvláštní překvapení.s tím "nadělením" rudejch sraček namísto lidského mozku.-Žes tys ho zdědilo vyfetlo odredovaný po tom tátovi???
20 hlasů
To nevím co kde tvůj táta projebal a ani mě to nezajímá...
18 hlasů
Zamyslí-li se člověk nad panem Ladinem a jemu podobným, musí dospět k názoru, že prokazují muslimům a islámu medvědí službu. Terorismus, se kterým jsou spojováni vzbudil v obyvatelích západního světa oprávněnou paniku a nedůvěru vůči všemu, co je s nimi spojováno. Pakliže by toto varování nepřišlo, byli by Evropané i Američané mnohem vstřícnější vůči imigraci z muslimských zemí. Vzhledem k rozdílům natality mezi přistěhovalci a domorodci, ovládli by muslimové, během pár desítek let, náš kontinent bez jediného výstřelu. Máme štěstí, že tito lidé nemyslí pragmaticky. Milují symboly a nechají se ovládat spíše vášněmi a falešným heroismem.
24 hlasů
Bin Ládin dělal jen to,co mu Korán nařizuje : vraždil "nevěřící".Byl to pravý muslim.
25 hlasů
Ty jsi ten korán nečetl, jen papouškuješ nesmysly...
19 hlasů
"Pro nevěřící jsme řetězy,okovy a plamen šlehající připravili". Korán 76:4
19 hlasů
kdo připravil?
18 hlasů
A už i sem zanesli pruudič a horák debilní žvásty o komunistech ! Jděte do hajzlu !
34 hlasů
Ale ano, komunisti jsou alpha i omega vsech ceskych problemu, komunismus je immanentni ceskemu mysleni a proto prinasi tolik problemu.
23 hlasů
Alfou a omegou všech českých problémů, jsou Češi sami. Vývoj posledních více než dvaceti let to dokazuje víc něž přesvědčivě.
52 hlasů
Tak hlavně že máš viníka tvých problémů - komunisty :-)) Se ti už fakt musím smát :-))
24 hlasů
Kdyby tady komouši nevypouštěli svá moudra,tak bych o nich nenapsal ani písmenko.Tak nekňourej,rudý dědku.
22 hlasů
Ty seš paranoik. Kdo z Vás je tady komunista? Já myslím, že nikdo, to jen tobě straší ve věži, bububububu komunista :-))
22 hlasů
Ty určitě taky víš,že do WTC nepřišel 11.9.2001 žádný Žid.:o)
19 hlasů
Kdo, nebo co tě opravňuje k takovým výrazům, jako rudý dědku, rudé hovno, debilita bolševiků a podobně ? Jak poznáš na dálku, kdo je rudý bolševik a komunista ? Jen proto, že nepíše stejné nesmyslné debility, jako ty ?
Co si o sobě vůbec myslíš, debile ? Vždyť seš jen ubohá vymaštěná pravicová palice ! Prázdá, dutá a blbá ! A hnsně sprostá !
20 hlasů
Kde tu furt vidíš komunisty? Ty jsi skutečně vážně posedlý psychopat.
24 hlasů
Josef, sezen si nejakou babu. Treba premluvis soudruzku Semelovou a muzete si navzajem predcitat Marxuv Kapital.
19 hlasů
Třeba ty jsi komouš jak vyšitý,možná nejsi přímo členem Falmerovy tlupy,ale mentalitou mezi ně patříš.
18 hlasů
A co seš ty se svou mentalitou obecního blba ? A mezi koho patříš ty ? Mezi cvoky v Bohnicích !
21 hlasů
Myslím, že tady je veškerá snaha o normální komunikaci úplně zbytečná. Tenhle jediný cvok co se tu předvádí v několika personách za to ani nestojí.
26 hlasů
Damy a panove, tuhle diskusi je treba si pamatovat :))) cloveku je az lito tech, co jsou takovou silou vyvrzeni z drahy normalniho mysleni. Kam na to nekteri chodi, to je zahada:)))) Ale nazorova stabilita a konstruktivni lidske vlastnosti asi neni silna stranka ceskych obyvatel.
19 hlasů
Dělám to málokdy, ale teď s tebou souhlasím !
21 hlasů
No jde jen o to jak a koho tím myslí. On totiž dělá ze všech voly okolo, ale konkrétního z něj nikdy nic nevypadne.
28 hlasů
To je sice pravda, ale v tom, kam na to někteří chodí, v tom má pravdu, protože kam na ty hovadiny chodí třeba horák, Klíma nebo pruudič, to je opravdu záhada ! Taky si ovšem myslím, že jeho výběr bude jiný !
19 hlasů
Horák, Klíma a Pruudič je jeden idiot v různých podobách. Podobně jako Grand Josef Smejkal váš oblíbenec/ a Johan Rey.
23 hlasů
Syrova Veprova Hlavo, smir se s tim, ze svuj boj proti us army a idf s velbloudem nevyhrajes.
23 hlasů
Já s nikým nebojuju, já vás vařené ovarové hlavy nechám na pospas :-)
20 hlasů
Nejsi náhodou kámoš Evy Novákové z ISM?Ta totiž mele podobné píčoviny jako ty.
20 hlasů
Spravedlivost je zabít? To je to satanské oko za oko? Spravedlivost by byla, kdyby ho postavili před soud a tam mu dokázali konkrétní činy proti zákonu. Jenže od začátku je to komedie, von ani žádnej Ladin snad nebyl, nebo to byl agent, teď zfalšovali fotku, předhodí ji davu ovarových hlav ať si zajásá a komedie skončila, může nastat jiná. Pamatuju 9/11 jak hned ten večer říkali, že za to může Ládin. A tupci věří :-))
23 hlasů
Co to šňupete za svinstvo?Víte o tom,že to napřed zasáhne mozek a potom zkolabuje celý organizmus?Na mozek již evidentně došlo,tak s tím rychle přestaňte,nebo brzy zkalíte.
20 hlasů
A k tématu nic co? K té fotomontáži taky nic co? Jsi na dně, kašpárku :-))
23 hlasů
Ted tu o Karkulce, veprova muslimska hlavo.
27 hlasů
Pohádka o Karkulce do diskuze o Ládinovi? To sem nepatří vařená ovarová hlavo :-) Viděl jsi již tu fotomontáž? Dole máš odkazy, tak se podívej ovarová hlavo
19 hlasů
V této diskuzi se ukazuje debilita bolševiků a také příznivců konspiračních teorií v plné kráse.Místo aby byli rádi,že je Bin Ládin po smrti,tak tady dští oheň a síru na USA.Je vidět,jak jsou tito blbečci naprosto mimo mísu,když si myslí,že Bin Ládin snad byl jakýsi jejich spolubojovník proti americkým "imperialistům".Stejný Bin Ládin totiž podporoval i čečenské teroristy,kteří vraždí vaše milované Rusy a kdybyste se mu dostali do rukou,tak sejme i vás,vy duté rudé hlavy.
32 hlasů
Spíš tu prokazuješ svoji debilitu ty Horáku, protože tohle nemá s bolševiky nic společného. Tvoje posedlost bolševiky je značně pokročilá a měl by ses léčit. To neber jako napadání, ale jako upřimnou radu člověka který to s tebou myslí dobře.
28 hlasů
Tvoji oblibeni bolsevici byli a jsou velci kamosi s ruznymi muslimy, tak si to preber, Pepco:-)
21 hlasů
Zalez do žigula a neotravuj.
21 hlasů
Říkám to pořád, že to nemáš dobrý v hlavě !
26 hlasů
Běž si vyměnit posrané trencle ,to rudé hovno v nich smrdí jak Lenin v mauzoleu.
19 hlasů
To je úroveň, kreténe ! Typicky pravicová !
21 hlasů
tak ses vyblil a zase jdi :-))
31 hlasů
Potrefená husa se ozvala.:o)
19 hlasů
A co říkala tvoje maminka?
25 hlasů
V této diskuzi se ukazuje debilita bolševiků a také příznivců konspiračních teorií v plné kráse.Místo aby byli rádi,že je Bin Ládin po smrti,tak tady dští oheň a síru na USA.Je vidět,jak jsou tito blbečci naprosto mimo mísu,když si myslí,že Bin Ládin snad byl jakýsi jejich spolubojovník proti americkým "imperialistům".Stejný Bin Ládin totiž podporoval i čečenské teroristy,kteří vraždí vaše milované Rusy a kdybyste se mu dostali do rukou,tak sejme i vás,vy duté rudé hlavy.
22 hlasů
2x jsi to sem již dal.. tak ještě 98 aby se tvoje nesmysly staly pravdou :-))
18 hlasů
http://plixi.com/p/98001227
zajímavý...
20 hlasů
Svět chce být klamán :-)
21 hlasů
Zneškodnění vůdce nejobávanější teroristické skupiny je jistě důvod ke spokojenosti, ale halasně oslavovat smrt člověka, to už je příliš. Novináři i ti ostatní by měli být schopni oddělit oba aspekty.
18 hlasů
A co ti arabové, kteří oslavovali smrt amerických astronautů, když shořela Columbia, co ? Tancovali celou noc !
23 hlasů
tomu rikam kachna mesice :))) usa mucej zajatce, dehonestuji jak je tak jejich viru a pak kdyz po 10 letech dopadnou svyho "uhlavniho" nepritele striktne dodrzuji vse co narizuje jeho vira :))) hahahahaha a tak svrhnou na blize neurcenem miste jeho telo do more jak kaze tradice :))) tomu ma opravdu nekdo verit? :))) usa ani usama me nezajimaji, ale za takovyhle tahani lidi za nos by mel byt poradny lepak pres papuli.
29 hlasů
Tvá diagnóza : okurka místo mozku.
19 hlasů
z ceho tak soudite? z toho ze je treba vetsi kauza aby se nepsalo o vcerejsim humanitarnim bombardovani kdy "spojenci" zabili nejen kadafiho syna, ale i jeho 3 vnoucata? chapu.
32 hlasů
Hm.. tak ty ani na minutu neuvažuj o kariérní dráze lékaře, protože okurka místo mozku nikdy nenastane, i když se to podle tvých příspěvků může zdát....
20 hlasů
MilanS píše: vymaštěnče, rudou mentální sračkou, opičáckého primitiva, debílku, rudá filcko ujetá, uslintanej kreténe... atd
To byl jenom krátký výpis z jeho příspěvků. Asi si spletl diskuzi, taky je to o Ládinovi, taky to není žádná zvyšovárna sebevědomí nebo léčebna mindráčků :-)))
20 hlasů
Proč někdy alespoň nezkusíš přemýšlet těma rudejma hovnama v "hlavě" rudokokote povadlej?????
34 hlasů
Výdrž máš skoro ako mladý Timur a snahu ako ako Pavka Morozov to sa musí nechať !! : ))
29 hlasů
ako ako... to je nějaký tajný kód? Jinak tvé kamarády ovce fakt neznám :-))
20 hlasů
Slabota soudruhu, ešte, že máš tie ovce čo ??
19 hlasů
Já ovce nemám, ani jednu :-)) A nejsem tvůj soudruh, pastevče :-))
26 hlasů
Hm.. tak to raději zhasnu, ještě byste přilezli..
33 hlasů
Tvoja briskná logika mi vyráža dych. Si ako naše svetlo na konci tunelu : ))))
21 hlasů
Když někomu říkáš soudruh - tak mu vlastně říkáš kamaráde.. sou-druh.. nejsem tvůj kamarád a nebudu ani kdybys mi nosil denně čerstvou bryndzu
31 hlasů
hehe... no môj rozhodne nie, ale soudruh si a poriadny.
23 hlasů
Za prvé upřímnou soustrast příbuzným a známým Muslima Usáma bin Ládina.
Za druhé ona "úspěšná" akce speciálního amerického komanda končící vraždou starého pána je spíše fiaskem než úspěchem americké politiky.
Kdyby chtěli Američané Usámu bin Ládina zabít a ne zajmout, neposílali by na jeho dopadení celé komando.
To že jeho zajetí zabránilo pár ženských a možná jej amíci ani nezabili vytvořilo problém na desítky let dopředu.
Usáma bin Ládin se stal mučedníkem....
23 hlasů
Ajajaj, taky budete asi označen za bolševika a spustí na vás tu salvu nadávek :-)) Tak se obrňte, hlavně si z těch primitivů nic nedělejte :-))
21 hlasů
Ježíš Blažek !!! : )))
25 hlasů
Neber Boží jméno nadarmo!!!
"Má Je pomsta" praví Hospodin zástupů.
21 hlasů
Jediná "pomsta boží" si zde ty -a to svým rodičům hovado starý bolševický
24 hlasů
: ))))) jdi do hajzlu
22 hlasů
to je úroveň diskuze..
25 hlasů
Uvedomuješ si ako pokrytecky toto od teba vyznelo ??
23 hlasů
Už jsem byl.
21 hlasů
jo... to je taky videt a cítit...
22 hlasů
Proč ti amíci odflákli toho herce ? Asi neumněl dobře text no jo, to je ten show byznys ten má tvrdá pravidla a fraška musí pokračovat !!! Mají snad už nového klauna ?
21 hlasů
Prohlášení pro vařené ovarové hlavy:
Musím vám napsat prohlášení. Nejsem komunista, nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu. Tak teď se Vám asi zhroutil váš domeček z karet :-)) To je ale rána co? :-)))
21 hlasů
Kdo lže,tak i krade.Víte,že jste právě zavrhl svoji stranickou identitu a budoucnost ve své rodné straně?
18 hlasů
To víš že nejsi komodylyno.Každou rudou mentální sračkou z té vaší (jediné) kolektivní soudružské yntelygence to jen potvrzuješ
22 hlasů
Stačilo to napsat jednou. To že máš 2 oči neznamená, že to sem musíš dávat 2x :-))
27 hlasů
Jak vlastně ty vířící rudé sračky za mohutnými nadočnicovými oblouky opičáckého primitiva přiměješ k tomu "mišleňy" debílku,prozraď
30 hlasů
Coo? tomu už nerozumím, nepraskla ti žilka? :-))
19 hlasů
To víš že nejsi komodylyno.Každou rudou mentální sračkou z té vaší (jediné) kolektivní soudružské yntelygence to jen potvrzuješ
32 hlasů
Syrova Hlavo, musis se smirit s tim, ze zapadni demokracie uprednostnuje individualitu cloveka a proto jsou tak vyspele armady USA a Izraele. Naproti tomu v arabskem svete lidsky zivot moc neznamena. Podobne i tvi sovetsti soudruzi donedavna rikali: Nas mnogo. A srali na lidi.
24 hlasů
Nechtěj proboha po komundírách,aby k myšlení používali správný konec těla.Matka Strana velí jinak a hlavně "pokrokově"
21 hlasů
Blbečku blbej ! Všude vidíš komunisty ? To už je to s tebou dost nahnutý !
19 hlasů
to jako že já jsem komunista? Jééé to je ale překvapení, to jsem ani já nevědě :-))))) Vy jste primitivní hloupé vařené ovarové hlavy :-))))
19 hlasů
Problém terajších "sociálne" cítiacich ľudí je v tom, že si to svoje ľavičiarstvo ani neuvedomujú. Sú o tom aj vedecké elaboráty. Väčšinou sa jedná o popletených študentov Gender studies a rôznych dejín umenia - jednoducho "soľ" týchto končín. Nudia sa, štedré sociálne systémy v EU doprajú vcelku luxusný život, nevedia nič podstatné a tak radia druhým ako majú myslieť a čo si majú myslieť. Dobré na tom je to, že väčšinu z nich to po 30- tke prejde. Ste škodná.
24 hlasů
Zase jsi mimo, ovčáku. Kam na ty nesmysly chodíte, do chlíva? :-))
20 hlasů
Myslel som, že v rámci socialistickej internacionály nerozlišujete národnosti a ty si pritom prachsprostý xenofób človeče. Nie si tak trochu rozdvojený ?? : ))
22 hlasů
Proboha co ti to ten přeceda v horkých rudých ,prvomájových vášních zas nasral uchem do olysalý lebky rudá filcko ujetá??????
29 hlasů
rudá filcko ujetá :-)))) To si uložím a poskytnu to pak tvému psychiatrovi :-)) Ty mě taky začínáš bavit :-))
18 hlasů
Jůů a zase nadávka, ty musíš bejt taky slušně zamindráčkovanej :-))))
17 hlasů
Na tobě si už jistě NEjeden psychouš vybudoval slušnou kariééru,co rudej uslintanej kreténe????
20 hlasů
Já se nemusím smiřovat s ničím. Ani s tvojí hloupou demagogií, mě je tak nějak všechno jedno :-))
21 hlasů
A to ještě vyyebaná komundíro,zřejmě nevíš že tvého milovaného fýrera Stalina "ve skutečnosti" "zavraždili" TAKÉ převlečení agenti CÝÝÁÁ a MOSSADŮŮŮŮŮ!
Loučím se hovado dojebaný tvým třýdňým a straňyckím pozdravem SMRT USSA A SIEGH ALLÁH!!!!!
30 hlasů
Tak snad sis ulevil od svých mindráčků, tvoje urážky nechci takže ti je posílám zpět :-)) Hezký den :-))
19 hlasů
Vezmi si (kapytalystyckí a ymperyjalystyckí) projímadlo vymaštěnče.MOŽNÁ ti uleví ty přetlaky na rudém "mosku"
33 hlasů
Ale zřejmě je to neúčinné, soudlím dle tebe :-)
19 hlasů
Takové máš zkušenosti? :-)
20 hlasů
VÝ-BOR-NĚ.Teď už zbývá jen zbývajících 1.3mld "muslimských radikálů",česky muslimáků
32 hlasů
Poslouchej, rawfood, tebe ty vcerejsi komunisticke pruvody zase dost emotionalne nabudily. Chce to ubrat plyn, mene se zabejcit a vice premyslet. Nebo si neco precist, ale ne posoudruzsky z komunistickych titulu. A take metoda sebereflexe by mohla byt pomocna.
22 hlasů
a je to tu zase, argumenty nemáš, tak mě budeš cpát k bolševikům. Jak jste ubozí :-))
24 hlasů
To vime ze nejsi klasicky komunista, ty jsi jen klasicka obet komunisticke vychovy. Hodnotova pomylenost, nekdy snizena schopnost se vzit do situace jinych, jindy zase hyperaktivita v hodnoceni viny jednotlivcu. V kazdem pripade mas problem s realitou, je rizena divokou predstavou z nedostatku konkretnich zkusenosti.
21 hlasů
Nepsal jsi ty za komunistů posudky? To byly taky takový nesmysly, jako by to bylo všechno z jedný palice :-))
27 hlasů
Jinak ta fotka mrtvého Usamy je podvrh. Vybrali si fotku z internetu a upravili. http://www.roumenovomaso.cz/masoShow.php?file=ne_mrtvej.jpg&agree=on
24 hlasů
Ajajajaj, teď ti bodou tady nadávat do bolševiků :-) To je jasné, že je to celé komedie... pro hloupé ovarové hlavy
19 hlasů
Syrova Hlavo, proc jsi nebranil Ladina vlastnim telem? Vy bolsevici mate vzdy plnou hubu kecu, ale kdyz dojde na lamani chleba, radi pred sebou zenete na smrt bezbranne masy lidi, o ktere se tak radi "starate".
26 hlasů
To jako že byl Usama Bin Ladin bolševik? Ty mě začínáš bavit :-))) Ty máš krásně vymleto :-))
21 hlasů
Je nádherné sledovať, ako souzi idú od jedu puknúť. Len sa rozčuľujte vy banda, na fakte, že je o jednu arcisviňu menej už nič nezmeníte ......
27 hlasů
Tvůj otec zemřel? Upřímnou soustrast!
20 hlasů
Čo do toho zaťahuješ môjho otca ty úchylák. Za fakt že tvoja lepšia časť unikla tvojej matke škvírou v prdeli ja nemôžem a môj otec už vôbec nie tak si ho láskavo neber do tej špinavej držky.
20 hlasů
ty jsi psal - že je o jednu arcisviňu mene
17 hlasů
Nehraj sa na chytráka - nemáš na to....
21 hlasů
Jako do ovce? Tam je plno, tam jsi již ty :-))
21 hlasů
rawfood: Tak si si zapindal na Slovákov a teraz zalez do tej diery odkiaľ si vyliezol
18 hlasů
Takže nezemřel? Tak si ze mě děláš srandu? Nejdřív že jo, teď zas ne.. vy pastevci ovcí jste fakt divní
19 hlasů
Zabili tveho vudce, veprova syrova hlavo.
20 hlasů
To nejde, vařená ovarová hlavo. Žádného vůdce nemám. Máš tam SYNTAX ERROR :-)))
30 hlasů
Ale no tak. Nač ta silná slůvka. Stejně víte prd jak to bylo. :)
19 hlasů
Já psal, že se pravdu dozvíme za 50 let. Nevím jak to bylo a nevěřím oficiální propagandě :-)
19 hlasů
Syrova Hlavo, prozrad nam, jak to bylo s newyorskymi dvojcaty. Jaka je tedy pravda, kterou vypravi soudruzi z Teheranu? Mas jedninecnou sanci se stat verejne znamym kasparem.
20 hlasů
Vařená ovarová hlavu, nevím co vyprávějí soudruzi z Teheránu, tak ti to nemůžu napsat. Navíc pochybuju, že v Teheránu jsou nějací tvoji soudruzi, myslím že podobní blbci jako jsi ty se už nikde po světě nevyskytujou :-)
25 hlasů
Pro Syrova Hlava: Americani prvni pochopili, jak je dulezite chranit sve obcany. Proto maji armadu a zbrane takove, jake maji. Na rozdil od Rusaku, kteri se vzdy ridili heslem Nas mnogo. Ten, kdo ma americky pas, se muze spolehnout na to, ze ho americka administrativa nenecha napospas, at je kdekoliv na svete. To ale ty se svou veprovou syrovou hlavou nepochopis:-)
21 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=koxRy4asAAc&feature=related
Jak se zabít hamburgrem :-))
24 hlasů
Ty se neumis sam rozhodovat a potrebujes, aby za tebe rozhodoval nekdo jiny? Pak se musis odebrat do severni Koreje a Kim se o tebe uz postara:-)
21 hlasů
Nebo se má odstěhovat ta tlustá pani? Teď už se v tobě nevyznám :-))
18 hlasů
A zase to stěhování. Jsi v koncích :-)
22 hlasů
Jistě Ovarová Hlavo :-)) Amerika chrání své občany svými tučnými hamburgery, kýbly zmrzlin, že polovina národa je obézní a umírají na obezitu již ve 30ti letech. Polovina jich nemá pojištění a klidně je nechají chcípnout na ulici. Na jejich kulturu se koukat nedá, to jsou samý vraždy z Hollywoodu. FED tiskne dolary jako kdysi komanči rudý právo, že USA je nejzadluženější zemí světa. Občas se provalí nějaká aféra z farmaceutického průmysl.. no to je snad RáJ na zemi :-))))
24 hlasů
Mame demokracii. Muzes se odstehovat do Iranu nebo severni Koreje a uzit si dosytosti tamni demokracie.
21 hlasů
A už mě zase chce někdo stěhovat. To je váš poslední argument když jste již v koncích :-))
29 hlasů
Nikdo te stehovat nechce. Tobe se v demokracii zapadniho stylu nelibi a proto by jsi se mel vzdat zapadniho pozlatka a vyzkouset vychodni "demokracii".
20 hlasů
Já nikde žádnou demokracii nevidím, nevidím ani totalitu, vidím jen krásnou přírodu a idioty jako jsi ty :-))
23 hlasů
Dá se říci, že sklidil co zasel a dostal co zasloužil. Ale dělat z toho státní svátek mi připadá poněkud nevkusné a infantilní.
46 hlasů
Rozkaz zněl jasně, zabít někoho s fousama. Nebyl čas zjišťovat kdo je kdo.
24 hlasů
Beru to tak, že ze všech tří nejhorších a nejvražednějších monster a upírů současnosti, bývalého prezidenta USA Bushe, prezidenta současného Obamy a Bin Ládina, byl posledně jmenovaný asi nejumírněnější.
21 hlasů
Máte pravdu, že Ládin má na svědomí nejméně obětí z těch 3.
Je to paradox. Usáma Bin Ládin vzíval boha ať pomstí Ameriku, Amerika vzívá boha God bless America.. ten Bůh musí mít ale zamotanou hlavu :-)
18 hlasů
Češi trpí nějakou formou masochizmu. Američani se na nás 3x vyprdli zrovna v té nejkritičtější době - 1939, 1945, 1968.. a vy jim pořád budete lézt do zadku.
25 hlasů
V roce 1939 k nám neměli žádné závazky a tudíž ani neměli povinnost nám pomáhat. Po rioce 1945 nás sice nechali v Sovětské sféře vlivu, ale za podmínky svobodných voleb. Když stalin porušil dohody, tak měli dělat co? Jít do války se Sověty. A v osmašedesátém nám sem měli poslat tanky a zelený barety, nebo jak byste si to představoval?
33 hlasů
Ano - neměli povinnost nám pomáhat. Přítel pomůže, jen když je vázán povinností... tak o takového přítele zájem nemám.
Jistěže nám nepomohli, protože by riskovali, za to jsme jim nestáli. Za to na Irák si troufnou, ten byl slabej.
23 hlasů
Na takoveho magora, jako jsi ty, bych se vy...l kdykoliv. Proc nejdes mezi sve soudruhy muslimy, pomahat jim ve svatem boji?
21 hlasů
A kdo má být ten přítel? Americký prezident, nebo Americký lid, či snad senát?
P.S. Co byste říkali tomu, kdybychom mohli nějaké Africké zemičce a poslali tam armádu včetně odvedenců?
21 hlasů
Ale to je jasné, že nám nechtěli pomoct. Kdyby chtěli - pomohli by. Tohle vymlouvání se, že vlastně pomoct ani nemohli se mi nelíbí.
17 hlasů
Já přece netvrdím že nemohli. Jen se ptám, kdo měl být tím přítelem?
Ale chápu, že místo odpovědí mi raději podstrčíte jinou myšlenku a tu pak rozcupujete.
18 hlasů
Cesi trpi kleptomanii a ty mas jeste nador na mozku (kdyz to neni deformovany charakter) . Jine vysvetleni nemam.
21 hlasů
Zase jste mimo, jako vždycky. Žádný nádor na mozku nemám, i když mi ho zřejmě přejete. A vůbec nevím, proč určujete lživou diagnozu, aniž byste měl v ruce vyšetření CT přístroje. A víte, že co přejete druhým - sám si budete muset odžít? Tak už to chodí...
24 hlasů
Především v obou světových válkách se na nás vyprdli, co ? Čím asi tak trpíš ty ?
24 hlasů
Ničím netrpím, proč bych měl jako trpět?
28 hlasů
Prosím ještě trochu přitlačte. Bili černochy a stříleli indiány. Až to pěkně rozvedete já vám znovu napovím.
20 hlasů
Ano, bili černochy a stříleli indiány.
18 hlasů
Vážená redakce, jedna z prvních věcí co jsem nepotřebovala vidět takhle ráno při pondělku je Bin Ládinova prostřelená hlava... Jsme gramotní, titulek by stačil!
20 hlasů
Neberte to ve zlém, ale vy musíte být velice citlivá duše s velkou dávkou fantazie když z těch fleků co nám tu poskytli jako fotografi Ládina, vyčtete takové detaily.
34 hlasů
Lidem se to asi líbí, že tak jásají.
19 hlasů
Dodnes si pamatuji tu stárnoucí, tlustou obrýlenou paní z Gazy, jak tančila radostí 11.9.2001, než jim Arafat sdělil, že projevovat radost před kamerou je politicky nevhodné.
22 hlasů
Když shořel raketoplán Columbia, tak arabáši jásali a protancovali celou noc ! Asi smutkem, co ?
25 hlasů
Smutkem nikoliv. To byla obyčejná škodolibost. To jste tak tupej, že vám musím psát tak jasné věci? Vy to nevíte?
23 hlasů
Arabů obyčejnou škodolibost (!!!) povoluješ, Čechům vyčítáš. Podivné.
24 hlasů
Nikoliv, já Vaše škodolibosti chápu, mindráky se musí nějak léčit :-)
22 hlasů
No nevím,myslíte,že seděl u TV s rodinou a oni je všechny postříleli???nevěřím,myslím, že ten zmetek by se chytit nenechal tak chtěl být ostrej..Každopádně gratulace do US,dobře mu tak...
27 hlasů
Inteligence mnohych pisalku nesaha v mnoha pripadech ani na dolni okraj obrazovky !!!! Neni se cemu divit, jsou to produkty komunistickeho skolstvi a komunisticke ery.
32 hlasů
Jiní jsou produkty komunistické éry a školství, ale vy o komunismu pořád nesmyslně blábolíte ! Čím byste jinak strašili, ubožáci nemslící hlavou ?
27 hlasů
A vy jste produkt čeho? Zatím tu jenom planě mentorujete, šťouráte, ale sám moc velkého ducha neprokazujete. Nejste přepracován? Návštěva psychologa by vám možná pomohla.
30 hlasů
Ano, jedině ty jsi nejchytřejší a nejlepší, ty produkte. Tak sis zvýšil sebevědomí a den bude jistě lepší :-))
31 hlasů
Tvuj charakter musi byt vlivem toho kde jsi byl vychovan hodne deformovany. Ale svet na takove lidi nebere moc ohled, proto koukej se z toho dostat.
21 hlasů
A tys byl vychován k urážení jiných ? Taky skvělé !
28 hlasů
Soudce charakterů promluvil :-)) Nejprve si ve svém mozečku o mě vymyslíš nějaký nesmysly a pak si je i odsoudíš. A co na to říká tvůj psychiatr?
27 hlasů
Usámu chytit a postavit před soud. To bych bral. Ale poslat na něj komando a zavraždit ho v jeho domě? Vždyť to jsou přeci metody Al-Kaidy! O co jsou tedy Američané lepší, morálnější, spravedlivější?
30 hlasů
O Vámi naznačené řešení se USA již jednou pokusily u Tora. Bora. Příznivci (a peníze ?) umožnili Ládinovi uniknout a všechy ty jednotky nasazené v horách byly k ničemu. Vy se dovoláváte dodržování pravidel civilizovaného (?) světa v boji proti lidem, kteří si žádné omezení nekladou. Civilisty zaplněné mrakodrapy, letadala, vlaky, autobusy všechno jedno, ale postih pachatelů musí přijít jen od lidí v čistě vypraných talárech.
25 hlasů
Jak víte, že by zavražděn? Vy jste tam byl? Ostatně když vyhlásil USA válku, tak musel počítat s tím, že jednou bude mít dilema - ruce vzhůru nebo kulku.
25 hlasů
no já se nestačím divit! Nechtěl by jste ještě pro kteréhokoliv teroristu ctít presumpci neviny? Poněkud zvrácený výklad. Ale hlavně, že jste si protiamericky zaagitoval!
29 hlasů
"Spravedlnost" lze vykonat tak, jak to třeba udělal Mossad v případě Otto A. Eichmanna, který byl nakonec v Izraeli postaven před řádný soud. Anebo to lze udělat takto. Ctím, že máte na spravedlnost jiný pohled, ale prosím nepodsouvejte mně a dalším diskutujícím, že se zastáváme zločince a teroristy. To jen vy některé věci nechápete. Bohužel k nim nejspíš patří i základní hodnoty naší kultury
28 hlasů
Ale Eichmann byl civilista a nevyhlásil Izraeli válku.
P.S. Pokud byste byl právní purista, tak byste u Eichmanna mohli namítnout, že se na území Izraele nedostal legáně, nebo z vlastní vůle a tudíž de jure ho Izrael nemohl soudit.
27 hlasů
Jasně, byl normálně unesen. Taky to Argentinu tehdy pořádně naštvalo. Ale byl postaven před soud a řádně souzen, ne zavražděn komandem. Bylo to v dobách, kdy Izrael ctil hodnoty, o kterých mluvím. Pokud jde o Pákistán, ten oficiálně s USA v této věci spolupracuje. Nebyl by myslím nejmenší problém Bin Ládina postavit před soud. Otázka je, jestli by tam s tím, co ví nebyl pro amíky ještě nebezpečnější:-)
19 hlasů
Vy jste tam byl, že mluvíte o vraždě. Já bych zase řpedpkládal, že měl v ruce samopal, nebo po něm šahal. A také je možné, že si prohnal kulku hlavou sám.
Ale je mi jasné, že pro AnitAmi je mrtvý Usáma oběť vraždy ať to bylo, jak to bylo.
28 hlasů
já ale neříkám, že nezasloužil trest a už vůbec neagituju proti USA. to ale vy nejspíš nepochopíte
19 hlasů
On by vraždil i jeho vnoučata z 5-tého kolene. Asi je nějaký zamondrákovaný
20 hlasů
Při akci zemřelo i několik členů jeho rodiny... takže zase vraždy nevinných lidí...
24 hlasů
Členové rodiny nebyli určitě informováni o jeho zvěrstvech a zatykači - ti Amíci zavraždili nevinného milujícího taťku, strýce a ty, kteří ho celou dobu chránili a kryli. Řekněte to někomu z pozůstalých 11.9.2001! Žasnu nad podobnými příspěvky a jejich stupiditou.
38 hlasů
Já žasnu nad tvojí stupiditou.. určitě jsi tam byl, víš jak to bylo, víš kdo udělal 9/11 prostě víš všechno a kdo se jen malinko odchýlí od tvé jasnopravdy, bude terčem tvého útoku. Jste jen zmasírované ovce bez názoru.
23 hlasů
Kreténe.
23 hlasů
omluva všem ovcím.. ty nejsou narozdíl od lidí zlý, podlý ani zákeřny.. a možná oproti jarinovi jsou i chytřejší
21 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=13qWADMfQnQ&feature=fvwrel
tady máte jak US vraždí nevinné lidi
19 hlasů
Takže vražda bez soudu? Američani nic jinýho neumí, než vraždit nevinné děti a lidi. Jinak tu pohádku s Usamou vám už nikdo nežere
61 hlasů
Přesně. I Kdyby stál za útoky 11. září (čemuž nevěřím), tak např. Obama zabil 100x více lidí. Kdy už někdo zastřelí jeho?
28 hlasů
Omlouvám se, tu pohádku o usamovi Vám ještě spousta lidí žere. Třeba Ovarová hlava :-)))
23 hlasů
Syrova Hlava. Nic vic.
28 hlasů
A ty jsi tedy vařená hlava? Ovar? :-)))))
21 hlasů
A ty nevinné lidi v letadlech na WTC zavraždili taky američané ? A metru v Londýně taky ?
40 hlasů
Máš štěstí, že neřekli o tobě, že jsi byl strůjcem. Bys byl taky bez soudu zavražděn... a vůbec, pravdu o 11/9 se dozvíš tak za 50 let jako tu největší blamáž 21. století
29 hlasů
A těch lidí v letadlech a v těch budovách se snad někdo ptal u nějakého soudu ?
A s tou pravdou o 11.2.2001 je to asi tak, jako že američani nikdy nebyli na Měsíci a že Země je placatá a nesou ji na zádech sloni !
21 hlasů
Takže říkáte, že proti údajným teroristům se musí teroristickými prostředky?
20 hlasů
Tak nam ji povez, kdyz to vis, o moudry allahu!-)))
27 hlasů
Já zo to nemůžu že jsi stupid a papouškuješ jen oficiální propagandu a nejsi schopen vlastního úsudku ani když je internet plný důkazů, že oficiální masáž je lež. Ovare.
23 hlasů
"Na jedné straně američani zachraňují za každou každého sestřeleného pilota a na druhé straně si zabijou tři tisíce vlastních lidí ?"
Neříkám, že ano ani ne (nejsem CIA, takže si ohledně takových věcí necucám věci z prstů jen abych měl klid od nadřízených), ale to Vaše porovnání by se dalo vysvětlit tím, že trénink pilotů stojí balík peněz a nějaká morálka je některým lidem důležítější než životy lidí.
18 hlasů
Kde jsou ty důkazy ? Že nějaký pomatenec napíše stejnou hovadinu jako ty ?
Na jedné straně američani zachraňují za každou každého sestřeleného pilota a na druhé straně si zabijou tři tisíce vlastních lidí ?
Komu to chceš nabulíkovat ? leda sám sobě !
22 hlasů
To si nevyberete. Jiní zase papouškují spiklenecké teorie a vůbec je nezajímá, že ty důkazy večinou svědčí o naprosté neznalosti konkrétní problematiky.
P.S. Jednoduchým experimentem se dá dokázat, že v mělké vodě zálivu nejde použít torpéda, takže Pearl Harbor vlastně nemohli zaútočit Japonci a celé si to Američani vymysleli, aby mohli vstoupit do války. Naštěstí tehdy nebyl Internet, takže se takové nesmyly nemohli tak snadno šířit.
26 hlasů
Mozkem "teroristických" útoků 11. září rozhodně nebyl bin Ládin, to už je víceméně veřejné tajemství. V počátku Al-Kajda jí zbraně dodávali a její vojáky cvičili CIA.
43 hlasů
Rusové se taky kamarádili s Hitelrem ! A potom na ně vtrhnul !
19 hlasů
Ano, to je pravda. Já se však domnívám že vztah mezi americkými rozvědkami a islamistickými fanatiky má za cíl ustanovit nepřítele (terorismus) proti kterému se povede dlouhodobý boj a který umožní beztrestné zabíjení, zadržování na neomezeně dlouhou dobu a společenské regulace. Ve svobodné společnosti není možné provést plošně tolik omezení aniž by k tomu byl dobrý důvod - jakým je právě tzv. boj s terorismem.
Je jednodušší vychovat si vlastní loajální teoristy a pak je nechat provést nějakou prasárnu. Snad jste si nikdo nemyslel, že tajné služby a polovojenské frakce operující v zájmu velmocí jsou vytvořeny jen tak? Co myslíte že celou dobu dělají? Oficiálně se nic nepřizná, protivným dotazům se odpoví v duchu "konspirační teorie jsou nesmysl, nevěřte jim", semtam se destabilizuje režim, semtam se pomůže vyvolat revoluce, semtam něco bouchne. Netvrdím že všechny ale velká část podobných událostí má základ řízený v tajných službách. Dělo se to odjakživa a bude to tak dál:(
19 hlasů
No jo, tak jo, ať má dušička pokoj, asi seš odborník !
25 hlasů
To bohužel vůbec nic nezmění na arabském terorismu a pocitu muslimů o nadřazenosti islámu !
50 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
V čísle 06/2024 najdete >
Nejdiskutovanější názory
Syrová Strava (61 hlasů) 02.05.2011 07:05
Takže vražda bez soudu? Američani nic jinýho neumí, než vraždit...
Josef Votava (52 hlasů) 02.05.2011 12:47
Alfou a omegou všech českých problémů, jsou Češi sami. Vývoj...
Pr(u)dič Pružina (50 hlasů) 02.05.2011 06:54
To bohužel vůbec nic nezmění na arabském terorismu a pocitu muslimů o...
Josef Votava (46 hlasů) 02.05.2011 10:24
Dá se říci, že sklidil co zasel a dostal co zasloužil. Ale dělat z...
Pán Bůh (43 hlasů) 02.05.2011 07:00
Mozkem "teroristických" útoků 11. září rozhodně nebyl bin Ládin, to...