Hlavní strana > Zahraničí > Asie a Oceánie
Leze to ven
Asad efektivně bojuje s islamisty. Svrhnou ho USA?
13.11.2014 09:20
Začnou USA bombardovat celou Sýrii? Americký prezident Barack Obama požádal své bezpečnostní poradce o přehodnocení taktiky v Sýrii. Obama si prý uvědomil, že radikály z organizace Islámský stát nebude možné porazit, aniž by byl také svržen syrský prezident Bašár Asad.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
14.11.2014 11:35
KarelMusil
Podle dnešních novin "Obama mění plán: chce svrhnout Asada". Veřejně ohlašovaný úmysl svrhnout vojensky zákonnou vládou je vrcholem mezinárodního cynismu a nejhrubším porušením Charty OSN.Nemluvě o tom, že svržení Asada by otevřelo celé území Syrie islámskému zabijáckému chalifátu. To už je i ohrožení Evropy.
0 hlasů
Karel Eliáš
14.11.2014 08:08
Kep001
Obama je veřejný nepřítel civilizovaného světa!
1 hlas
Pavel Kolář
13.11.2014 20:00
Karl
Zkurvená opice. Bylo od začátku jasné, že na islamisty začala házet bomby jen proto, aby je ze pár měsíců mohla házet i na Asada. A tím umožnila, aby si Katar vybudoval do Evropy po zemi plynovod a mohl konkurovat Rusům. Hnusná, špinavá, zavšivená, podrazácká opice.
4 hlasy
Pan Tau
14.11.2014 02:31
Pan_Tau
V tomto případě nejde o žádnou ropu ani o plyn, ale o Irán. Sionisté a wahabisté chtějí, aby byl Irán zničen. A bohužel mají přístup k nejvyšší americké politice.
0 hlasů
Jaroslav Emerych
13.11.2014 19:38
Jaroslav
http://svobodnenoviny.eu/dopis-od-norskeho-nobelova-vyboru-baracku-obamovi/
1 hlas
Bořivoj Nazeďchcal
13.11.2014 18:27
Borivoj
a nějak tomu černochovi z bílého domu vypadl izrael, který určitě bude stát na straně asada.
1 hlas
Pan Tau
13.11.2014 20:24
Pan_Tau
A proto všechna proizraelská a židovská lobby v Americe (AIPAC, centrum Simona Weisethala, Liga proti hanobení) lobovala v Kongresu za bombardování Sýrie.
http://www.timesofisrael.com/pro-israel-lobby-facing-uphill-climb-to-muster-syria-strike-support/
0 hlasů
Pan Tau
13.11.2014 17:42
Pan_Tau
Pokud má Obama právo rozhodnout o tom, kdo bude vládnout Sýrii, tak jistě má i Putin právo rozhodnout o tom, kdo bude vládnout Ukrajině. V obou zemích je povstání podporované ze zahraničí, v obou zemích proběhly na ovládané části území volby potvrzující vládnoucí garnituru u moci, obě země bombardují své občany...
5 hlasů
Bořivoj Nazeďchcal
13.11.2014 15:55
Borivoj
toho černýho hitlera v bílém domě už by měl někdo odstranit
6 hlasů
Milan Dvorský
13.11.2014 17:04
Dvorsky
Njn, jenže ted tam vyhráhli kongresové volby republikánští jestřábi, tak se bojím, že by tam přišela ještě horší loutka než je Obama. Republikáni se hned nechali slyšet, že je třeba dodat zbraně Ukrajině.
1 hlas
Dr Dick
14.11.2014 01:28
DrDick
Ten americký systém dvou stran už dávno nefunguje, obě partaje platí stejní lidé.
0 hlasů
Pan Tau
14.11.2014 02:34
Pan_Tau
Volit mezi Demokraty a Republikány je jako volit mezi Coca a Pepsi. Obojí jsou stejně cukrové koncentráty, které se liší pouze marketingově.
0 hlasů
Pan Tau
13.11.2014 17:34
Pan_Tau
Přesně tak. McCain ale i Clintonová kritizují nejvíc Obamu za to, že už dávno Sýrii nevybombardoval. A McCain se jezdí do Sýrie fotit s džihádistama:
http://pamelageller.com/2014/06/john-mc-cains-isis-photo-op-jihad-army-runs-ad-campaign-featuring-photo-jhn-mccain.html/
2 hlasy
tyden tyden
13.11.2014 15:48
tyden001
Takze Saudska Arabie - zeme, kde existuje otrokarstvi, nebyt muslimem je tam trestny cin, za vysloveni slova "volby" jdes do kriminaku (v lepsim pripade), bude rozhodovat ktery rezim prezije a koho sesadime/vybombardujeme????
Nejdrive teroristy vycvicime a vyzbrojime a pak v boji proti nim vybombardujeme celou zem a svrhneme zvolenou vladu.
K cemu "bezletova zona"???
Oni maji v ISILu letadla??
samozrejme jenom zaminka pro invazi do cizi zeme.
A zaoralek nad tim vsim hyka blahem??
Nikdy jsem si nemyslel, ze na to byt jenom pomyslim, ale zlati Rusaci.
A zdejsi soudruzi nackove dvoraci, dementi harasinove a zbytek te kolaborantske rude smecky, at jde bojovat za sve "idealy" po boku teroristu na Ukrajinu.
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/285847/sejmete-snipera-ktery-zabil-bilou-vdovu-odmena-20-milionu-hlasi-ukrajina.html
8 hlasů
Pan Tau
13.11.2014 13:43
Pan_Tau
V tom případě asi Putin brzy dojde k závěru, že Porošenko ztratil nárok vládnout Ukrajině :-)
7 hlasů
Masarakš .
13.11.2014 12:59
Masarakš
... "prezident Obama řekl jasně, že Asad ztratil nárok vládnout Sýrii" - úplná krása, nějaký přičmoudlý americký šašek byl snad zvolen "prezidentem zeměkoule" nebo co?
Nedávno jsem viděl krásné srovnání noční satelitní fotku Sýrie(mimochodem starodávný stát, kolébka civilizace ještě před našim letopočtem, kdy se v Sev. Americe maximálně měli týpí a běhali pěšky za byzony... ), před tím než tam Usáci a jejich fanatičtí islámští kámoši, Saudi, Katařené a Turci s jejich islámskými internacionálními teroristickými bandami, které masmédia nazývají "opozicí" vtrhli a začali řádit... A jak to vypadá teď - fotky mluví za vše, přesně ukazují kde je "civilizace a kde je barbarské tmářství" ...
http://www.tandfonline.com/na101/home/literatum/publisher/tandf/journals/content/tres20/2014/tres20.v035.i18/01431161.2014.971469/20141020/images/large/tres_a_971469_f0002_c.jpeg
8 hlasů
Masarakš .
13.11.2014 13:00
Masarakš
http://www.tandfonline.com/na101/home/literatum/publisher/tandf/journals/content/tres20/2014/tres20.v035.i18/01431161.2014.971469/20141020/images/large/tres_a_971469_f0002_c.jpeg
0 hlasů
Masarakš .
13.11.2014 13:01
Masarakš
http://www.tandfonline.com/na101/home/literatum
/publisher/tandf/journals/content/tres20/2014/tres - 20.v035.i18/01431161.2014.971469/20141020/images/l - arge/tres_a_971469_f0002_c.jpeg
0 hlasů
Masarakš .
13.11.2014 13:02
Masarakš
P.S. Konečně se tento odkaz správně zkopíroval...
0 hlasů
Masarakš .
13.11.2014 13:03
Masarakš
http://www.tandfonline.com/na101/home/literatum/publisher/tandf/journals/content/tres20/2014/tres20.v035.i18/01431161.2014.971469/20141020/images/large/tres_a_971469_f0002_c.jpeg
0 hlasů
venda wind
13.11.2014 12:48
wind
preklad :
Svobodna syrska armada - banda hlavne muslimskych zoldaku a hrdlorezu z celeho sveta bojujici za fasouny z USA..
Svoboda a demokracie z pozice USA - odvoz veskereho zlata a statniho pokladu vcetne historickych skvostu kabale v USA, otroctvi nadnarodnim korporacim, vybrakovani osiva pro Monsato...rozklad kultury, ekonomiky, rozkradeni celeho statu...degradace a degenerace vseho ....podpora buzerantu a leseb...
postupne traveni obyvatel zradlem vcetne GMO potravin...
9 hlasů
Tom Kut
13.11.2014 12:24
Tosa
Kde jsou pokrytečtí sluníčkoví pravdaláskysti?
Proč drží hubu Human Right watch?
Viktor Janukovyč vyhrál volby na Ukrajině v roce 2010, to se nehodilo, udělala se oranžová revoluce verze Majdan, která dle osvědčeného scénáře měla u moci udržet oranžové blbečky z roku 2004, tedy Juščenka a straku Julču, kývající panáky, co jen kradou.
Díky tomu máme v Evropě válku
Teď je na řadě Bašár al-Asad, zvolený ve volbách, o kterých se Arabům, poddaných Saúdům, může jen zdát. 15 kašpárků z 11. září bylo ze Saudské Arábie, ale zaútočilo se na Irák. Bojuje se s teroristy, odstřelme al- Asada, protože si to Saudové, ekonomicko - vahábistické podhoubí terorizmu přejí.
Díky tomu a "arabskému jaru" máme v Evropě tuny muslimských azylantů
9 hlasů
Milan Dvorský
13.11.2014 12:29
Dvorsky
Pavel Šimurda
13.11.2014 12:01
Schico
Při takové politice USA mi přijde, že některým musilmům v podtstatě nezbývá nic jiného, než proti USA bojovat..oni už jsou ze strany USA totiž předem odepsaní...
9 hlasů
Jan Podivný
13.11.2014 11:46
ormir
Kdysi jsem považoval ty, co vinili ze všeho USA za blouznivce. Ale teď vidím, že za hodně toho srabu, ve kterém se muslimské regiony nacházejí, může vměšování USA.
Je skoro pravidlem, že ti které USA podporují, se po čase obrátí proti nim.
Taky mizerně znají mentalitu muslimů, těm dolary islám z mozku nevytlučou.
11 hlasů
Pavel Šimurda
13.11.2014 11:45
Schico
Politika uSA proti Asádovi, ve jménu jakýchsi spojenců, jako je Saudská Arábie není normální...toto zjevně způsobuje celý problém a podporuje IS....vůbec to nechápu...
6 hlasů
Pavel Šimurda
13.11.2014 11:47
Schico
Saudská Arábie je tvrdá diktatura..potlačující jakákoliv lidská práva....tady jde zjevně jen o ropu...
8 hlasů
Pan Tau
13.11.2014 15:22
Pan_Tau
O ropu nejde, jde o Irán. Saúdští wahabisté a izraelští sionisté už dlouho tlačí na Ameriku, aby vybombardovala Irán. A Sýrie je iránským spojencem, takže než se zaútočí na Irán, je nutné zničit jeho spojence.
5 hlasů
Milan Dvorský
13.11.2014 12:18
Dvorsky
Máte pravdu, jde jen o ropu a další přírodní bohatství a taky o tranzit těchto komodit a tam Saudum Sýrie překáží.
6 hlasů
Darja Hubáčková
13.11.2014 11:28
DarjaH
Podepište celoevropskou petici proti TTIP, už se bližíme k 1 miliónu podpisů. https://stop-ttip.org/podepiste/
8 hlasů
Pavel Kolář
13.11.2014 20:04
Karl
Podepsal jsem už před týdny. Ale všiml jste si, jak se už i na české půdě začalo lobovat za TTIP a jak někteříé novinářští podvraťáci toto svinstvo podporují?
0 hlasů
jan janík
13.11.2014 11:56
jarda
Podepíši, ale věřte, že v Západní demokracii, kde jsou vlády ovládány (a rády) kapitálem a státem, který nad ním drží ochrannou ruku, podobné papírky slouží k jiným ú)čelům než byly určeny. Dokud neuvidí proti sobě stát živé občany, bude tomu stále tak, ať tomu vládne opice nebo kojot.
5 hlasů
karel berd
13.11.2014 11:26
slavek
http://www.youtube.com/watch?v=37SUv7oFE8Q
0 hlasů
Darja Hubáčková
13.11.2014 11:12
DarjaH
"prezident Obama řekl jasně, že Asad ztratil nárok vládnout Sýrii". To si Usáci dělají srandu, takže když Asád úspěšně vytlačuje islamisty, tak je ho třeba svrhnout, protože není náš kámoš? Ví ten "demokrat" Obama, že Asad zvítězil ve volbách? V Turecku demonstranti napadli americké námořníky - myslím, že usácké říše zla a válečné štváče už má svět plné zuby.
9 hlasů
Deadman´s Hand
13.11.2014 11:12
Deadman
No a je to venku! Saúdská Arábie a Spojené arabské emiráty, tzn. státy, kde se masivně porušují lidská práva a kde je "demokracie" sprosté slovo, si prostě usmyslí, že svrhnou sekulární režim v sousedním státě, a strýček Sam se může přetrhnout...
12 hlasů
Darja Hubáčková
13.11.2014 11:16
DarjaH
Přesně, kde je ta lidskoprávní a pravdoláskářská smečka, která piští při náznáku porušování lidských práv v Rusku, Číně, ale u SA a SAE mlčí jak zařezaná. Je to pokrytecká banda placená z našich daní.
9 hlasů
wenzel Trousil
13.11.2014 11:23
Lenin
Pro smradlavou Pravdalasku pravo na zivot nepatri k lidskym pravum..Proto jim nevadi ani Americke vrazdeni ve svete..Pro ne je dulezita svoboda nutna k zasunuti zmrzleho kurete do mezinozky rasnate...
9 hlasů
Ben Melech
13.11.2014 11:11
niky
Vzpomínám si, jak česká média slavně „bojovala“ proti zlým Srbům za dobré Albánce a Miloševič byl za Hitlera, pak bojovala v Iráku po boku Bushe, zatímco Saddám byl za Hitlera, totéž platí (bez toho Hitlera) o Afghánistánu, kde se málem bojovalo za Prahu a demokracii ve světě a za práva afghánských žen, aniž by z toho něco bylo, kromě desítek tisíc mrtvých Afghánců. Pak byl za Hitlera Bašár Asad, ale už nás nějak přestal bavit, nejspíš proto, že teď je za Hitlera Putin a dva Hitleři vedle sebe být asi nemohou, protože by to tu nálepku devalvovalo. Všechno se zkrátka opakuje podle osvědčeného mustru, jen se v různých jako by už dopředu napsaných textech obměňují jména. Dalo by se proto říci, že naše „svobodná“ média jsou v drtivé většině stejně zoufalá, jako ta za „totáče“. Proč tomu tak je, to opravdu nevím. Žádný objektivní důvod ke lhaní a překrucování reality nevidím.
9 hlasů
Pavel Kolář
13.11.2014 20:05
Karl
Většina českých médií ano, ale ne všechna.
0 hlasů
Tom Kut
13.11.2014 12:31
Tosa
Máte bod. Kdysi se říkávalo, že v Rudém právu je pravdivé jenom to datum. Já se tedy ptám, kde je Honzík Spacák Ruml? Neměl by si jdát na Kavčí hory zase šlofíka?
5 hlasů
Darja Hubáčková
13.11.2014 11:22
DarjaH
Ale já ho vidím, protože naše média nejsou naše, nehájí naše zájmy, proto to lživé vysílání. Vždyť z ČT se stala odporná propagandistická žumpa horší než bolševická ČT, protože bohužel se najdou takoví, kteří těm zprávám věří a o to je to horší.
11 hlasů
Milan Dvorský
13.11.2014 12:25
Dvorsky
Já ho taky vidím. Jelikož jsme kolonie USAEU, tak naše "svobodná" média musí psát podle toho, jak tito naši noví kolonisté pískají. A běda, kdo se odváží mít vlastní názor, viz Zeman, Sobotka a další a další. Jsou ihned v mainstr.médiích dehonestováni a pravdoláskaři sepisují petice.
7 hlasů
Melanie Potocká
13.11.2014 11:02
comeva
Tak znovu a lépe.Obama si houby uvědomil.Dostal to
příkazem!
5 hlasů
wenzel Trousil
13.11.2014 10:58
Lenin
Jake stesti ze dnes uz nefunguji cenzori, pripadne Urad pro tisk a informace a nahradili je "administratori"...Pravdalaska exceluje..
6 hlasů
Petr Konečný
13.11.2014 10:56
marwyn
Opičáka z casa blanca by měl někdo urychleně odstranit. Nejlepší by byla kulka do zátylku.
3 hlasy
Milan Dvorský
13.11.2014 12:27
Dvorsky
To si nemyslím, po něm tam přijde ještě horší jestřáb. Stačí si jen přečíst, co prohlašují republikáni, kteří nyní vyhráli volby.
3 hlasy
wenzel Trousil
13.11.2014 10:56
Lenin
Jedinym resenim Ukrajinske krize je svrhnuti Jacenyukova a Porosenkova rezimu v Kyjeve..Nejvyssi cas aby Putin pozadal sve poradce o prehodnoceni situace na Ukrajine.. Dost bylo mrtvol..
5 hlasů
Melanie Potocká
13.11.2014 10:47
comeva
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Melanie Potocká
13.11.2014 10:47
comeva
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Alois Ratzinger
13.11.2014 10:37
Ratzinger
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Anička Nová
13.11.2014 10:30
vevera
Jsem zvědavá, kdy Obama prohlásí, že EU ztratilo právo vládnout Evropě a obsadí nás. Pokud evropští zednáři podepíší transatlantický pakt TTIP v podobě, jakou si představují USA, pak budeme smět USA živit a za to, budeme moct žít, jinak! Usa se chová jako mafián, který požaduje výpalné a když ho nedostane, podnikatele (stát) zničí. Lituji Syřany a ruské Ukrajince, protože USA už ztratilo zcela zábrany.
16 hlasů
Libor Weizenbauer
13.11.2014 10:10
Liborw
Obama je nepochybně omyl,oslavování tzv.arabského jara dokázalo že je to politický analfabet.
11 hlasů
Marcela Novotná
13.11.2014 10:10
2m7
"prezident Obama řekl jasně, že Asad ztratil nárok vládnout Sýrii".....a Obama o tom má právo rozhodovat? Co udělaly USA s Lybií, Irákem ? O co se tam mají občané lépe než před zásahem USA? Řečnická otázka, každý ví, že ty země jsou teď na tom daleko hůř. Kdo dal právo USA pořád se sr*t do jiných zemí po celém světě? Možná byl měl někdo učinit nálet na jejich území, aby poznali na vlastní kůži, jaké to je. V dobách socialismu jsem USA fandila, dnes vidím,jak hloupá jsem tenkrát byla.
14 hlasů
Asad asi bude muset jít. Už kvůli expanzivní politice imperiálního Ruska.
1 hlas
Anička Nová
13.11.2014 10:38
vevera
Kdy už ti dojde, že agresor je USA? Copak nevidíš, že se bojuje všude jinde, jen ne na území Spojených států? Jak k tomu přijde nějaký národ (Syřani), který si mírumilovně žije za hranicemi svého státu, že se jeho sousedi (Turci a Saudští Arabové) rozhodnou, že chtějí uplatňovat svoje zájmy a vládnout zemi pomocí loutkových vlád, že je imperiální mocnost přepadne a začne je bezhlavě bombardovat. A to ti samí pokrytci kritizovali Asada, že bombarduje města, ze kterých se snažil dostat zárodky ISIL, který zaplatili Saudští Arabové a vyzbrojili USA.
9 hlasů
Mýlíte se. Asad celou dobu nechal válčit ISIL se syrskými povstalci po svém boku a Ukrajinu a masakry v zemích bývalého SSSR nelze Rusku (Putinovi) odpustit. Putin a jeho imperiální politika musí být potlačena, stejně jako ruský komunismus, který sloužil stejným ruským imperiálním cílům Největší nebezpečí pro Evropu a tudíž i pro nás přichází opět z východu. A USA je "agresor" pouze tehdy, pokud chrání své (to znamená i naše) zájmy a pořádek ve světě. Neříkám, že se mi to nějak líbí, ale uznávám, že "světový policajt" je stejně nutný, jako na Václaváku. Kdyby nebylo USA, byl by Rus už dávno u Atlantiku.
1 hlas
Milan Dvorský
13.11.2014 12:35
Dvorsky
Vy máte tedy dokonale vymytý mozek, to je jeden blábol za druhým. A z fobie z Ruska se běžete léčit. Komunistická strana Ruska je dnes nejsilnější opozicí vůči Putinovi.
5 hlasů
Vyjádřil jsem se nejasně. Asad i ISIL válčili proti syrským povstalcům.
1 hlas
Jan Dýmal
13.11.2014 13:04
JohnDee
Váš problém ovšem je, že si nějak neuvědomujete, kde se IS vzal, Jsou to původně ti "umírnění" musulmani vyzbrojení USA, kteří se rozhodli že ta umírněnost je jim na nic a stala se z nich najednou extrémistická pakáž. Že jsou to pořád ti stejní vám nějak uniká.
4 hlasy
Jiří Fejgl
13.11.2014 10:01
Smilodon
Politika USA a toho jejich černého pižmoně je úplně a naprosto nepochopitelná. V pondělí se s někým spojí, ovšem v úterý ho prohlásí za největšího zločince a bombardují. Ve čtvrtek je ale zase jejich velkým kámošem. Přesně takhle vytvořili Taliban, který jim teď v Afghánistánu nakopal prdel.
15 hlasů
Karel Musil
13.11.2014 09:56
KarelMusil
Asád bojuje s islamisty na zemi a USA by mu za to měly být vděčny, ze vzduchu je porazit nemohou. Namísto toho ho ale chtějí svrhnout, otevřeně financují a vyzbrojují proti němu žoldnéřské bandy, ze kterých se ale stávají islamisté, proti kterým bojují.Kdyby se jim podařilo svrhnout Asada, tak islamisté ovládnou celou Sýrii. Zkušenost s Libyií, Irákem a Afganistánem USA nestačí, musí rozvrátit a přenechat teroristům další zemi. Není divu, že proti její zvrácené zahraniční politice je odpor již skoro všude.
18 hlasů
wenzel Trousil
13.11.2014 11:03
Lenin
Vysledkem Obamova snazeni bude silna protiamericka a protiizraelska koalice ktera se pusti do Izraele..Zato dam krk..
6 hlasů
Jan Bulva
13.11.2014 09:53
jaan
A to chtějí soudruzi z USA něco žvanit o demokracii a poučovat Rusko v jeho přístupu k Ukrajině
17 hlasů
Milan Uřídil
13.11.2014 09:34
Belzebub
Jak vůbec může někdo vypustit z huby, že svrhne vládu v cizí zemi, která notabene byla řádně zvolena?
Co kdyby někdo přišel s nápadem svrhnout vládu USA. To by byl poprask. A přitom řada států má k tomu oprávněný důvod.
20 hlasů
Ben Melech
13.11.2014 09:34
niky
No, že tam proběhly volby a že byl řádně zvolený.... pro uss fašisty to není problém!
21 hlasů
Petr Vaněk
13.11.2014 09:27
PetrVanek
To je hnUSSácká taktika, nasadit teroristy do určitě země, aby tam všechno zničili a pak jí zabrat. Ať už to je Irák, Libye, Sýrie, nebo Ukrajina.
18 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Ben Melech (21 hlasů) 13.11.2014 09:34
No, že tam proběhly volby a že byl řádně zvolený.... pro uss fašisty...
Milan Uřídil (20 hlasů) 13.11.2014 09:34
Jak vůbec může někdo vypustit z huby, že svrhne vládu v cizí zemi,...
Karel Musil (18 hlasů) 13.11.2014 09:56
Asád bojuje s islamisty na zemi a USA by mu za to měly být vděčny, ze...
Petr Vaněk (18 hlasů) 13.11.2014 09:27
To je hnUSSácká taktika, nasadit teroristy do určitě země, aby tam...
Jan Bulva (17 hlasů) 13.11.2014 09:53
A to chtějí soudruzi z USA něco žvanit o demokracii a poučovat Rusko...