Pieta obětem holokaustu
Prezident i premiér Izraele odsoudili antisemitismus

23.01.2020 14:52 Aktualizováno 23.01. 15:55

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu ve čtvrtek na vzpomínkové akci věnované obětem holokaustu řekl, že nejvíce antisemitským režimem světa je Írán a že svět by měl proto vůči němu zaujmout rozhodný postoj. Zároveň poděkoval Spojeným státům za to, že se postavily "tyranům z Teheránu".

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • tyden tyden (6 hlasů) 23.01.2020 17:12

    odpornej nacek. presne tyhle typy jsou duvodm proc ostatni Zidy...

  • Pavel Buček (5 hlasů) 23.01.2020 18:12

    Dovolil bych si připomenout, že první dohodu s nacistickým Německem...

  • tyden tyden (3 hlasy) 23.01.2020 20:12

    jen bez tomu nackovi poradne vylizat anal, ty vemeno jedno rudy...

  • karel ledvinka (2 hlasy) 23.01.2020 21:32

    přebě tak.sudeťáci žili v jediné demokracii na východ od švajcu.o...

  • Bob Kadet (2 hlasy) 23.01.2020 21:12

    Bóže to jsou zase bláboly jak jsme Němcům vyhlásili válku. Ke zdejší...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/249834-netanjahu-je-lhar-soukromy-rozhovor-sarkozyho-s-obamou-slyseli-novinari.html

"Netanjahu je lhář". Soukromý rozhovor Sarkozyho s Obamou slyšeli novináři
Rozhovor zachytil nevypnutý mikrofon, před ním oba státníci stáli, upozornil v pondělí francouzský server Arret Sur Images.
Sarkozy si postěžoval na izraelského premiéra. „Nemohu ho vystát. Je to
lhář,“ pronesl, načež mu Obama odpověděl: „Ty ho máš dost, ale já s ním musím každý den jednat".

0 hlasů

Železný i Lauder jsou židé, Lauder je občan USA a pravděpodobně člen Židovské obce
Lauder vyvolal arbitráž proti ČR neb prý neochránila jeho investice v ČR. Arbitry byli občané USA, tedy jmenovaní Lauderem
Lauder vyhrožoval občanům ČR, že jim uloupí majetek v zahraničí, včetně majetku zastupitelských úřadů, pokud mu těch 10 miliard nezaplatí
-.-Železný ani lauder se nerozpakovali , zmocnit se peněz ze zdravotnictví, sociálních služeb, ze školství a mimo jiné, připravit mrtvé o příspěvek na pohřeb
Holt žid je žid i když všichni židé nejsou stejní . Ta ukrajinská pilotka dělí židy na židy a židáky.

0 hlasů

Kdo se nepodřídí agresi semitů, toho uvězní a oloupí policisté, státní zástupkyně a soudkyně. Lidi je možné umlčet ale nenávist vůči semitům poroste v Polsku, na Ukrajině, v Německu, Libyi , Francii i jinde
: Antisemité jsou lidé, kteří se neznají, vzdálení od sebe tisíce kilometrů. Proč to ????

"Toto praví Hospodin zástupů, Bůh Izraele;…Já jsem učinil zemi, člověka i zvířata…dávám ji tomu, kdo je toho v mých očích hoden…Budou mu sloužit všechny pronárody…pronárod či království, které by nesloužilo jemu…které by svou šíji nesklonilo…ten pronárod postihnu mečem a hladem a morem, je výrok Hospodinův (židovskými farizeji několik staletí sepisovaná bible/tóra, Jeremiáš 27 "
-.-
Izraelská vláda čelilí kritice kvůli jmenování nového rabína pro Izraelskou armádu. Plukovník Eyal Karim, známý pro rasistické a sexistické poznámky, kdysi prohlásil, že vojáci mohou během války znásilnit nežidovky

http://www.wertyzreport.cz/clanek/rabin-idf-znasilnovani-
-.-
Kdo se nepodřídí agresi semitů, toho uvězní a oloupí policisté, státní zástupkyně a soudkyně. Lidi je možné umlčet ale nenávist vůči semitům poroste v Polsku, na Ukrajině, v Německu, Libyi , Francii i jinde
: Antisemité jsou lidé, kteří se neznají, vzdálení od sebe tisíce kilometrů. Proč to ????

"Toto praví Hospodin zástupů, Bůh Izraele;…Já jsem učinil zemi, člověka i zvířata…dávám ji tomu, kdo je toho v mých očích hoden…Budou mu sloužit všechny pronárody…pronárod či království, které by nesloužilo jemu…které by svou šíji nesklonilo…ten pronárod postihnu mečem a hladem a morem, je výrok Hospodinův (židovskými farizeji několik staletí sepisovaná bible/tóra, Jeremiáš 27 "
-.-
Izraelská vláda čelilí kritice kvůli jmenování nového rabína pro Izraelskou armádu. Plukovník Eyal Karim, známý pro rasistické a sexistické poznámky, kdysi prohlásil, že vojáci mohou během války znásilnit nežidovky

http://www.wertyzreport.cz/clanek/rabin-idf-znasil - novani-zenšichnižidé nejsou stejní.

Podstatné je, že velká část židů, Židů a zejména členové Židovské obce - globální ekonomické a politické organizace jsou AGRESORY a ANTISEMITÉ jsou ti, kdo se proti agresi BRÁNÍ - oběti agresora , tedy antisemity podle mne nemůžeme odsuzovat, jak se nám snaží Netanjahu a někteří židé , nařídit

0 hlasů

Najnacionalnejsi, najradikálnejší, najrasistickejsi sú predsa židia, to vie kazdy. ... Kto už kedy toto pochopí, narodite sa židovskej máme, ste žid, narodite sa židovskému otcovi a nezidovke, tak žid nie ste.. alebo prinajlepšom ste druhorady zid, horšia sorta zida. A to nespomínam rôzne odnože a sekty zidovstva, medzi ktorými je neustály boj.

Natanjahu je extremista, ktorý Irán stále vyťahuje ako hrozbu len preto, aby jaksi spojil nespojitelnych židov. A pritom už mal sedieť v base. Palestina a Izrael môžu existovať ako dva krásne štáty s určenými hranicami, tak ja nechápem prečo židia toto nedovolia.

1 hlas

Irán má státní cíl zničit Izrael a Palestinci opakovaně odmítli vlastní stát, mohli ho dávno mít.

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

nejvíc si škodí samotní semiti židi.sami jsou ti antisemita, díky jejich chování.už je museli VYKOPAT z assýrie jejich bratři assyřani do egypta.a potom každý stát několikrát .Ceský král Vratislav II už v roce LP.1084.moc to krade, lže a vraždí.viz dnešní usa,žid vajnštaj právě u soudu, dobytek.řádili v sssr,šéfové čeky,nkvd,kgb a gulagu.a potom ta ORIGINÁLNÍ VINA v levantě.vyvraždění národa Kanaan.ORIGINALNI VINA žida v židostáně-etnická čistka mírumilovných rybářů od jezera galilej.holt pakáž, rakovina lidstva.jako teplý semita žid-názi adam schiff,který dnes řádí v kongresu usa.pozom se nedivme,že je NIKDO nemá rád, svoloč.jako rasistického zloděje a semitu žid-nácka sorosa.chá,chá,chá!šalóm.

2 hlasy

Bóže to jsou zase bláboly jak jsme Němcům vyhlásili válku. Ke zdejší adoraci germánů a jací to byli chudáci v Sudetech, tak k 1.1.1935 tvořilo německou armádu dvanáct armádních sborů sestávajících z 38 divizí o síle 580 000 mužů.
K témuž datu čítala čs. armáda cca 200 000 mužů, (17 pěších divizí, 4 rychlé divize a 7 velitelství zborů)!!! Tak že si fakt mohli dovolit Čechoslováci vyhlásit náckům válku, když se na nás "historičtí" spojenci Anglie a Francie vysr....!!!
Jinak ta trpící německá menšina měla v ČSR tři čistě německé vysoké školy: Německá technika v Brně, Německá univerzita v Praze a Německá technika v Praze. Zákl. školy, německá licea, hospodářské školy a pod., zde ani není třeba rozepisovat. Nehledě na tom, že na ostatních VŠ v ČSR mohli rovněž studovat ostatní národnostní menšiny bez problémů. Tak že fakt ti sudeťáci trpěli jako psi!! Stačí si rovněž projít jména zastupitelů a starostů v celých Sudetech. V r.1935 ve volbách získali v ČR různé německé partaje 57 křesel z 300. Z toho přímo Sudeťáci 44 křesel. Tak že na tom až tak špatně ti utiskovaní němečtí chudáci nebyli. Co vyřvávali po štatlech „Ein Reich ein Führer ein Volk".

2 hlasy

Mobilizace byla vyhlášením války a je dodnes, podle mezinárodního práva a vy na tom nic nezměníte. Wikipedie je pro ubožáky. Všeobecná branná povinnost byla zavedena až někdy v březnu 1935 a to se začal cvičit první ročník. Kde by vzali Němci těch vašich 38 divizí? Leda tak na papíře. Se už proberte. Bolševikova propaganda není historie. Ještě se podívejte, proč Hitler zavedl všeobecnou brannou povinnost, že to neudělal pro svoje potěšení ani pro útočné choutky. To jsou pravdy vítězů. Ty jinde kritizujete, ale jak jde o lhaní si do vlastní kapsy, chutě ty samé argumenty používáte.
Čs. armáda v té době čítala ty počty, ale vojáků v činné službě, ne všech vycvičených vojáků schopných služby. Ti by nastoupili schopní plnit bojové úkoly, u němcům ten jeden roční s papírovými divizemi - a to kecáte, ty divize byly ustanoveny později.

České počty: co se hodí, opomeneme, co se nehodí, taky.

Vy budete asi vážně líná pomalá veš, co si skutečně neumí ověřit, že jsme s Francií ani Anglií žádné dohody neměli. Byli jsme to my, kdo porušil podmínky a sliby dané mocnostem, jak budeme svoji republiku spravovat.

V ČSR byla jen tři města většinově česká: Praha, Plzeň a tuším že Budějovice. Tři vysoké školy, když Němci tvořili 60% kapitálu republiky a byla jich pětina? Sám jste si odpověděl, Kadete.

Seznamte se laskavě, jak se Češi chovali naprosto ke všem v té podělané ČSR. Jak jsme neustále prohrávali všechny mezinárodní spory. Jak nám Anglie a Francie jasně řekly, že pro námi nacionalisticky vyvolané nesváry v republice bojovat rozhodně za nás nepůjdou.
SdP byla nejsilnější politickou stranou v ČSR, Kadete, ale nikdo s ní nespolupracoval. S Maďary taky ne, Poláky taky ne, a ani s těmi Slováky ne. Víte, jak byla tvořena ústava ČSR a kdo zemi ovládal do roku 1920? Že na území Sudet, přestože tam Češi ani nežili, se nesmělo na úřadech mluvit německy tudíž si tam Češi dosazovali svoje úředníky, svoje policisty, svoje četníky, svoji inteligenci? Že státní dotace Sudety zcela míjely? Že pozemková reforma aneb zlodějina Čechů okradla šlechtu, církev i Němce? Že si čeští Němci svoje kraje nemohli spravovat? Že jim do toho pindali, stejně jako Slovákům, z Prahééé?

Vy se nerozepisujte, takových líných nácko*vských ničemů z hlediska historie, jako jste vy, sežeru při špatné chuti i patnást.

To volání, co píšete na konci, se, Kadete, ozvalo z drštěk sudetských nácků týden před Mnichovem poprvé. Poté, co Beneš navrhl Francii a Anglii, že Sudety Hitlerovi odstoupí. Raději v Čechách Němce, než Habsburky, Kadete, to jsou Benešova slova.

Mnichov měl přijat parlament ČSR, protože ČSR měla být parlamentní demokracií a kdo ho přijal? Zcela protiprávně? Jak zcela protiprávně Masárik s Benešem v ČSR vládli jako nějací nadlidé?

Vy furt melete o českých Němcích, Palacký s Jungmanem hadr, ale podívejme se na příklad Slovenska. To v době vzniku ČSR nemělo žádnou inteligenci. Jednotlivce a doslova na prstech jedné ruky. Domluva byla, že Slováci budou studovat a pak nastoupí na místa na Slovensku. Skutečnost o těch vašich studiích? Ano, Slováci vystudovali, jenže jim Češi ta místa neuvolnili. Podvod. Na Slovensku, stejně jako v Sudetech, probíhalo počešťování.

Proč Masárik vymysleli s Benešem jakýsi československý národ? No protože by jinak Češi byli se svými sedmi miliony byli v tom státě jedna z menšin. Nemohli by díky Slovákům celý stát ovládat.

Jinak co tady štěkáte, Kadete? Beneš během Velké války opakovaně do vlasti v novinách vzkazoval sudetským Němcům i všem českým Němcům, aby jen počkali, až vznikne nový stát, jak s nima Češi zatočí. Chcete snad rozporovat veřejné slovní výblitky toho inteligenta? Chcete rozporovat, že k tvorbě ústavy ČSR se nikdo, mimo navíc nikým nevolených Čechů, nedostal?

0 hlasů

""historičtí" spojenci Anglie a Francie" Je naprostý nesmysl. S Anglií jsme nikdy neměli ŽÁDNOU smlouvu a spojenci jsme byli naposledy někdy ve středověku (a velmi krátce) když česká princezna byla provdána do Anglie. Ani s Francií jsme nic historického neměli, naposledy Lucemburkové byli spojenci Francie. Až po roce 1918 jsme s Francií měli první smlouvu. A ono i s tou zradou to je trochu pochybné. Stačí si najít Nečasovo misi v roce 1938, kdy ho podrazík Beneš poslal do Francie, aby tajně (za zády parlamentu) jednal o předání části pohraničních území. Francie deklarovala ochotu nám pomoci, Britů se to nijak netýkalo. No a samozřejmě když Francouzům nabídl tuhle možnost, celkem pochopitelně jí využili. Byla to od Framcie jistě lumpárna, ale mi jsme je o pomoc nepožádali a oni se celkem logicky nesnažili. Za Mnichov si do značné míry můžeme sami. A uvědomme si, že nikdy nebyla uršena a ratifikována východní hranice Německa, tedy ta která byla i s námi. Ve Versailles se to prostě odsunuli, s tím, že hranice budou tam kde jsou (tedy kam došla třeba v Polsku vojska) a pokud by došlo k problému, bude to řešit setkání vítězných zemí, tedy Francie, GB a Itálie (USA se už po válce stáhlo). No a to je právě ta skupina co se sešla v Mnichově. Právě proto to svolávala Itálie a ne Hitler. Všivárna to jistě byla, ale pročpak náš "génius" Beneš jako ministr zahraničí nikdy neřešil právě tu hranici? Věděl o problému, protože se těch jednání ve Versailles zúčastnil.

0 hlasů

Fakt jsme neměli nic společného s Frantíky a Anglány? Čs. zpravodajci brali stáže v Anglii.Francouzská vojenská mise u nás působila již od r.1919? Kdy na různých úrovních čs. armády (včetně letectva) celé roky působilo 45-146 franc.oficírů, včetně prvního náčelníka GŠ Pellého (další náčelník GŠ byl rovněž Frantík, jeho přímý podřízený byl gen.Šedivý). V r.1938 bylo u čs.armády již jen 6. franc.oficírů.
Opravdu neměl Němec půl mil. vojáků na konci r. 1935?? To je spíše otázka na Stýbla! Oni všichni …náctiletí účastníci (mužstvo, oficíři, poddůstojníci, rotmistři a pod.) z I. svět války byli již mrtví?? Něm. armáda měla povoleno po r.1919 (Werseillská dohoda) max. počet 100 000 mužůve služ. poměru a další tisíce civilních profesí logistické podpory. Různé zeměbranecké ostrostřelecké spolky se neřešily. Německá branná moc byla znovu budována na základě branného zákona z roku 1935, na podkladě všeobecné branné povinnosti (která předtím 15 let nebyla). Její součástí byla aktivní armáda, I. a II. záloha (do 35 let), zeměbrana (od 36 do 45 let) a domobrana (od 45 let,bez určení horní věkové hranice) Délka zákl. presenční služby byla stanovena na 24 měsíců a první ročník nastoupil v 1935. Celkem 16 ročníků mužského obyvatelstva. Jen část důstojníků však měla zkušenosti z první svět. války, tak byli povolávání i s „branci“ během roku na krátká vojenská cvičení (max.délka 2 měsíce) Letectvo mělo cca 5000 příslušníků. Pilotů a kvalifikovaných leteckých mechaniků, zbrojířů, meteorologů…Další vojenské zkušenosti získali někteří jako němečtí vojenští poradci v turecké armádě, a později ve Španělsku (1936). Nejen bojové v legii_Condor. V červnu angličtí_náckové prosadili ve Společenství národů zrušení omezení počtu lodí, ponorek a tonáže, až na 45% té anglické . Tak že Němci měli ve zbrani v r.1938 něco přes 1.200 000 mužů v různém stádiu výcviku. Stýblo možná čerpá znalosti od svého „vyhnaného“ sudetského_ dědečka, ale většinou_nakadí kýbl písmen, bez nějakých konkrétních faktů. Já Wiki nepotřebuji, mám dost odborné literatury, příp. literatury faktů. Tím neříkám že musí být vše přesně. Jeden z autorů z našeho VHÚ spíše seká leteckou literaturu na kila aby byl kšeft!

0 hlasů

oprava ...gen. Syrový

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Píšete to líné vši, co si to nikdy nebude schopna ověřit. Marné.

0 hlasů

To že vyhlášení mobilizace je vyhlášením války vykládej ty cocote podobným_blbům jako jsi ty. Když máš společné hrnice s řadou států, včetně pohraniční fortifikace.

0 hlasů

Ohledně zmíněného 'kontroverzního údaje', tak ono počátkem 20. století, natož po roce 1918, bylo milionů židovských uprchlíků z Ruska (jakože stranou těch, kteří žili za carského Ruska na území Polska). Nejeden těch uprchlíků přišel do Německa (kde o ních obvykle nacisté mluvili jako o 'bezpečnostním riziku'), a mnozí do Polska, kde možná získali nebo možná nezískali polské občanství. Od toho na mě dělá dojem, že se ten údaj v první řadě rozchází od toho, že je někdo počítá jako polské občany a někdo jako sovietské. A ne o každém jménu se má tolik doložených dokumentů jako například o Albert Einsteinovi, který za nástupu nacistů držel pruské občanství (a který s mj. pruským předsedou vlády byl v organizaci, která například sbírala prostředky na nákup území pro znovuobnovení Izraelu.

Tak či tak však je bez pochyby, že se Wehrmacht a speciální jednotky nacistů dopustili i na území Ruska masakrů na civilistech. Nacisté ohledně východu pro Wehrmacht dokonce jako vypsali vlastní beztrestnost - jakože co Wehrmacht nesměl například v Dánsku, tak na východě se k tomu i vybízelo. To potom mělo i takový rozsah, že se i za ústupu před Rudou armádou plýtvalo síly na masakrech civilistů, vypálení vesnic, a podobně.

Co se týče Iránu, tak určitě bych netvrdil, že žádný antisemitismus v Iránu neexistuje (byť bych se asi hádal, že Irán sotva má síť mešit financovaných Saudy, u kterých se ještě docela nedávno agitovalo i v školních účebnicích proti všem kteří se nehlásí k saudskému státnímu náboženství wahabismus, což je mimochodem to čemu jsou blízcí Al-Qaeda a IS - a hádal i pokud hromada údajných bezpečnostních expertů nejsou placené za expertízu, ale za to aby agitovali pro U.S. zájmy, jako například zisků ze Saudské ropy, a přitom se nějakým titulem tvářili jako by byli nezávislí byť by i vlastní univerzitu prodali mafii kdyby pro ně z toho něco káplo).

Nicméně mám za to, že je na místě zmínit i to, že se ten důraz ve zahraniční politice Iránu odvijí od situace Palestinců více než od čehokoliv jiného, a například pro Sovietsko byla intifáda jen jedna z mnoho podobných konfliktů na celé Zemi (kde jak Západ tak Sovietsko podporovali všeljaké paravojenské skupiny v jménu velkého boje "kapitalismus proti komunismu", až z toho byla situace jak v Sýrii, kde takřka za každým rohem další nějaká ozbrojená skupina hrající si na státního aktéra nebo nabízející žoldácké služby). A když je status quo takový, že existuje něco na způsob protektorátu, kde právní úroveň obyvatel něco jako právní úroveň Čechů za Rakouska-Uherska (respektive o něco horší když technicky vzato "bezestátní"), tak držitel takového protektorátu nedělá dojem jako by v takovém kontextu byl největší nebo dokonce jediná oběť, respektive se nezdá jasné proč jako má palestínský civilista koukat platit účet za to, že se nějaká hrstka arabských králů pustila do války s Izraelem. (A pokud někteří vychází z toho, že "kdo Palestinec, ten přece Arab a ne vlastní národ s nárokem na vlastní státnost", tak se argumentativně je u toho bodu, že by v pohledu například Čechů asi nebylo fér kdyby se Češi jentak měli koukat odstěhovat na Sibiř protože přece "Slované".)

Jinými slovy, kdyby se mělo jasno jak by to tam u Jeruzalému tedy mělo vypadat za dejme tomu 5 až 10 let, a kdyby se ať jíž společně nebo jednotlivě na tom pracovalo aby to tak tedy bylo, tak by mnozí neměli ten částečně argumentativně oprávněný důvod si stěžovat na současný stav, v kterém se moc nezdá jako by se mělo nějak jasno mezitím co mnozí pracují na své agendě vlastních zájmů, kde střety těch agend razdva znamenají utrpení pro miliony civilistů (což adresuji převážně "velkým globálním hráčům" - viz například Lebanon, který sotva mohl za nějakou válku v Sýrii, ale jak Sýrie byla docela důležitým obchodním partnerem pro Lebanon, tak válka v Sýrii se v Lebanonu projevuje například masovou nezaměstnaností, a kdyby tam například další občanská válka, tak jedinou odpovědí ke kterému se velkopanstvo, jako z NATO nebo Ruska, najednou vzmůže, je aby se ještě rozbombardovalo co zbylo).

2 hlasy

nechci se hádat, ale nebyl ten trouba ajnštajn ze švajcu?

1 hlas

Nebyl ta troubo ledvino, narodil se v Ulmu

0 hlasů

řeč je o občanství,mešugene.měl švýcarské od roku LP 1901 až do roku LP.1953!ajnštajn.potom dostal us.potom byl za svědka při udělení občanství na university princeton panu gödelovi,rodáku z brna, kterého uprosil, aby mu přepočítal to jeho ukradenou teorii.podle ayn rand, největší logik od aristotla.netykáte,ale moc nadávate.nebýval jste hemenex,ajnštajn?chá,chá,chá.šalóm.čtěte víc,mešuge,vypadáte za blba.

0 hlasů

Dovolil bych si připomenout, že první dohodu s nacistickým Německem mělo Polsko, z roku 1934. V Polsku byl a stále je antisemitismus velice populární. Pak se s panem Hitlerem v roce 1938 začala kamarádit Anglie a Francie, řeč je o Mnichovské dohodě, díky čemuž jsme přišli o Sudety. Západ nás tehdy zradil a klidně by to i zopakoval. Nedělejme si iluze.

5 hlasů

První mezinárodní dohodu s Německem mělo SSSR v roce 1922 v Rapallu. Tou se i dohodlo, že SSSR umožní Německu zkoušky tanků, letadel a otravných plynů. Bez tohoto vývoje by měli mnohem větší problém začít další válku.

1 hlas

A toto Hitler hned po nástupu k moci zakázal. Tak on byl válkychtivý.

0 hlasů

Krom toho třeba námořní smlouva s GB byla před tou polskou a Francie se s Němci také dohodla na předání Sárska a Porůří.

0 hlasů

přebě tak.sudeťáci žili v jediné demokracii na východ od švajcu.o německýchsudetech se mluvilo už před založením čsr.neprošlo,sudeťáci pár let trucovali a potom si založili svoje partaje a měli nejsilnější partaj v čar parlamentě.dvě partaje jim založili vleydoprdelové semiti Židi. ladislau cséh a bruno kafka.ale NEVÁŽILI si těch svobod, republiku rozbili.potom se nemůžou divit tomu, jak dopadli.vyhrát áda,jsme na tom hůř.vykopání po právu, odškodněni německem.frantíci nám a polákům po lokarně potvrdili úplnou platnost fšech smluv, zvlášť té o nerozborném přátelství na věčnost a začli budovat maginotovu linii.a to potom ZRADILI.

2 hlasy

oprava nápovědy... přesně tak...semiti židi..

1 hlas

Další: pane Buček, západ nás nezradil. My jsme porušili všechny sliby dané mocnostem o tom, jak budeme zacházet s národnostními menšinami v novém státě. Prohráli jsme s nimi všechny mezinárodní spory, jeden za druhým. Obě mobilizace Beneše proti Německu byly vyhlášením války, podle platného práva, takže my jsme byli agresor. Německo mělo tři vycvičené ročníky vojáků, nic víc.

Buďte tak laskavý a zjistěte si konečně, že jsme s Anglií nikdy a z Francií neměli již smlouvu taky. Oba státy nás opakovaně varovali, abychom dali svoje soužití s národnostnímimenšinami do pořádku, dvacet let Beneš neustoupil ani o píď a spojenci mu řekli, že kvůli jeho chování a jednání do války nepůjdou.

Návrh vydat Sudetské pohraničí Německu vzešel od Beneše z 21. 9. 1938. Přečtěte si aspoň první odstavec té smlouvy, ano?

Polsko mělo smlouvu s Německem proto, že Hitler potřeboval Německo před velmi agresivními Poláky zajistit. Poláci v novinách veřejně mezi válkami probírali, kolik Německa je potřeba zabrat. Německo nemělo v roce 1934 armádu. Poláci by je mohli obsadit jak jim bylo libo a nikdo v Evropě by ani nezvedl obočí.

0 hlasů

Podobně jako svět. organizace OSN i Unesco, kde dominují muslimové,
i byrokraté EU v Bruselu se často vyjadřují nepřiměřeně nelichotivě
k Izraeli, čímž jsou viní stoupajícím antisemitismem v Evropě, větší
i současnou novou muslimskou divokou migraci. V Evropě preferují spíš
muntikulturu s muslimy, kteří se už ve školách ale učí nenávisti k Izraeli,
potažmo tedy i vůči Židům v Evropě. Rezolucí OSN, vůči Izraeli nelze
brát vážně, měli by se takového počínání zdržet, neboť jsou zprofanováni.
OSN přijalo nejvíc, přes 23, rezolucí proti jediné zemi a to Izraeli.
Muslimové mluví o lidských právech, ale sami se drží dogma o vyhlazení
Izraele,neustále vyhrožují genocidou na Židy.Je psáno v islámských textech
o muslimském antisemitismu a zabíjení Židů. Za to je měli rádi i nacisté.
EU a Evropané by měli už změnit svůj dávný staletí vnucený postoj vůči
Židům, houževnatému příkladnému národu, co si neprávem tolik vytrpěli.

2 hlasy

odpornej nacek.
presne tyhle typy jsou duvodm proc ostatni Zidy nenavidi.
a rizena genocida v Palestine Zidum taky na popularite moc nepridava.
proste se od Hitlera nakazili mc :-))))))

6 hlasů

Jo, lůze Žid vadí, máte pravdu, holopr*deláči.

1 hlas

jen bez tomu nackovi poradne vylizat anal, ty vemeno jedno rudy :-))))

3 hlasy

Myslíte jako vám? Tak leda kanadou a bodlem.

0 hlasů

Bibi, ty jsi vůl jako lev. Lidem nevadí Židi jako semité, proboha. Lidem, aneb lůze, vadí jen to, že Židé jsou díky kladení důrazu na super kvalitní vzdělávání svých dětí chytří, vzdělaní, následně úspěšní a bohatí. To všechny žebráky a nýmandy štve. Závist. To je mrcha, závist. Ne že jste Židi.

2 hlasy

Ta vyprávěnka o vzdělanosti je spíš pověra. Jistě bylo hodně vzdělaných a chytrých Židů, ale mnohem víc jich bylo nevzdělaných. Stačí se podívat na R-U kde třeba v Horních Uhrách moc vzdělanců ani židovských rozhodně nebylo a třeba v Haliči (dnes Polsko) to bylo prakticky bez vzdělání obecně. To o vzdělání platí do jisté míry jen v západní Evropě a končí to někde na hranici Moravy a Rakouska, A židovstvo na východě jak v Rusku tak třeba v Turecku rozhodně nebylo mezi nadprůměrem, spíše naopak. Takže vzdělání bylo prioritou pro menšinu Židů, takže vaše adorování je nesmysl. Část té nenávisti byla samozřejmě náboženská a podporovaná církvemi. Historicky byli Židé pronásledováni a to samozřejmě v lidech zůstalo. A pro hodně lidí bylo po válce třeba to, jak se po desítky let snaží "žít z holokaustu" (je to podobné, jako když sověti a Rusové pořád vypráví, jak vyhráli válku). Ono takové to nadšené zdůrazňování něčeho odlišného, obvykle nevede k dobrým koncům. Stačí se podívat na homosexuály, dokud nepořádali své atrakce, byli každému lhostejní. Dnes už štvou spoustu lidí už jen svými nesmysly kdy pochodují na svých parádách a ječí o "pochodu hrdosti" (asi na roztržený anál). Podobné je to s každou podobnou menšinou.Když se začne vydělovat tak ji většina přestává vnímat neutrálně a obvykle jde o změnu k horšímu.
Mimochodem, semité nejsou obecně dnes moc oblíbení, oni arabové jsou také semité.

2 hlasy

Ten příklad haličských Židů je výjimka potvrzující pravidlo.

Kamkoliv přijdete do synagogy a kdekoliv se bavíte s Židy, první je nejkvalitnější vzdělání dětí. Rodina se u Židů velmi výrazně zapojuje do vzdělávání potomků, ne jako u nás.

Horní Uhry měly počty vlastní inteligence v jednotlivcích, když jsem viděl ty počty, nechtěl jsem tomu věřit. Někdy bych to i dohledal, jestli máte zájem, ale to je opravdu k neuvěření.

Jinak máte pravdu velmi částečnou, protože celá skutečnost je samozřejmě v mnohem širších souvislostech, ale máte pravdu. Takoví Poláci dodnes netuší, že JK byl taky Žid.

Semité nebyli oblíbení nikdy, jak to tak louskám tu historii.

0 hlasů

vzdělání NESTAČÍ.zvlášť při nizounkému IQ vrozenému semitům.a při těch vložených chorobách.potom se velmi často stává, že žid jako greenberg krade,droguje,dřepí na prdeli a kašíruje důchod 15 let mrtvé maminy.teď konečně bručí,genyjus.chá,chá,chá.šalóm.

1 hlas

moc to krade, lže a vraždí, ta svoloč židovská.jste rakovina lidstva, bez debaty.čtěte víc,mešuge ajnštajn a LŽETE míň.chá,chá,chá.šalóm.

1 hlas

Tak jsi tady vyjmenoval všechny ty "karakterní " vlastnosti židů, ale tak nějak jsi tu druhou půlku jejich charakteristiky vynechal. Třeba řadě lidí vadí že tak nějak někteří židé zapomněli na holokaust, vzhledem k tomu jak se chovají k Pálošům. Jistě získali ve světě fůru sympatií když voják před kamerou flákl do palice Páloše ležícího v bezvědomí na chodníku. Zřejmě za to později dostal metál. Řada „vlastenců“ žongluje antisemitismem, ale o sionismu se tak nějak moc nemluví.

1 hlas

Kadete, nepoučujte mě o historii území, kterému říkali Britové Palestina, ano? Najděte si heslo Velký muftí a od toho jděte v historii dále. Pak uvidíte, proč tak Židé jednají s Plastelínci. Netanjahu si vymyslel, asi jako vy, že na radu tohoto strýčka Jásira Arafata Hitler Židy likvidoval, že je chtěl jen vyhnat. Jenže měl jen část pravdy. Hitler chtěl Židy vyhnat, ale nikdo je nechtěl. Velký muftí neměl co společného s Hitlerovým rozhodnutím o konečném řešení. Problém tohoto vidamora spočíval v tom, co začali arabské kmeny, žádní Palestinci, vyvádět Židům v mandátním území zvaném Palestina. I před tím to se soužitím s Arabem, nebylo klidné, ale pak už se s nima žít nedalo. A tenhleten se o to zasloužil. A ještě ten druhý lotr, nějaký Islám.

0 hlasů

Nedělám si iluze o charakteru Pálošů a obecně o muslimech. Tím spíše to platí o židech. Kteří stále využívají mantry holokaustu když se jim to hodí (nijak to nezpochybňuji, kdysi jsem byl jako "študák" v Osvětimi tak si dokáži představit co se tam dělo ). A případě Palošů jsou na části území jako okupanté. Ať se to komu líbi či ne. Izrael je jim již malá, poté co je v 90.letech posílili židé z východní Evropy. Celou OSN mají u_prdele, nějaké milionté páté usnesení RB OSN zrovna tak. A když koza dojí krev, tak je z toho tahá židovská Amerika, a bezpohlavní usnesení OSN vetuje.Ostatně Rusák děla v obráceném gardu to samé.

0 hlasů

Chování k palestincům je jistě otázkou. Ovšem otázkou je, i jestli mají Izraelci jinou možnost. Je třea si uvědomit, že paloši jsou mimořádná sebranka a štítí se jich i ostatní arabové. A navíc mají skvělou schopnost podělat co se dá. Vykopli je z Jordánska, které je mělo na svém území, protože se pokusili svrhnout vládu (tamní armáda jich pobila docela dost). Rozesrali Libanon, jejich jásot nad obsazením Kuvajtu Saddámem se jim taky nevyplatil, stejně jako nadšení po pádu dvojčat. Jak se chovali po předání Gazy je ukázka že primitivům se nic dávat nemá. Izraelci se k nim jistě nechovají nijak pěkně, Ale obvyklý scénář je: paloši odpálí nějaké rakety, ideálně ze školy nebo nemocnice, následuje odveta a protože Izrael je poměrně chráněn tak paloši dostanou klepec a ječí do světa že je Izrael pronásleduje. Ve skutenosti, kdyby je pronásledoval, tak jim přestane zadarmo dodávat vodu a elektřinu a dodá jen to, co si zaplatí. A je zajímavé, že třeba Egypt odmítl při jednáních v Camp Davidu vzít si Gazu zpět a hranice s Egyptem je víc střežena než ta izraelská. Asi Egypťané ví, co je za hranicí. _Nelíbí se mi tam ani jedna strana, ale pokud bych si musel vybrat, palestinci by to jistě nebyli. Ostatně výbuch na jejich "vyslanectví" v práglu ukazuje, co je to za sebranku.

0 hlasů

Tady mluvíte jako dokonalý příslušník českého kapitulantského národa. Izrael se nemůže dovolit udělat chybu při vlastní obraně. Izrael by neměl co dodávat energii a vodu svému nepříteli, takže jak se k tomu dobytku nechová hezky? Vám dává váš kámoš soused vodu a elektriku zadarmiko snad?

Proč se Arabové neobracejí se svými připomínkami i na státy jako je Jordánsko, Egypt, Libanon, kde Plastelínci nechali svoje stopy? Proč se nenavážejí do nich, když jim tihle nedávají ani za mák?

Proč Arabům nevadí, že Plastelínci opakovaně odmítli svůj stát? Proč jen Izrael, který ta paka živí?

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov