Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
Útok ve Francii
Le Penová vyzvala k deportaci migrantů a zavření mešit
21.04.2017 11:22 Aktualizováno 21.04. 12:11
UVNITŘ REAKCE FILLONA. Policista, který přišel o život při čtvrtečním teroristickém útoku v Paříži, je dalším z mučedníků terorismu. Řekla to kandidátka francouzských nacionalistů na prezidentskou funkci Marine Le Penová.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Bad Robot
24.04.2017 10:59
BadRobot
Vazeni trollove!
S vasi pomoci uz byl zvolen Trump...)
Ted je rada na Le Penove...))
Putin ji pujcil 9 mil. Euro na volebni kampan a nezstale ji "konzultuje" v Kremlu... naposledy v breznu...
Co vy? Mate odvahu podporit financne Marine Le Pen ?))
V pripade zajmu, cislo uctu poslu obratem...)
0 hlasů
Ďury -
22.04.2017 15:44
Marulenka
To je správná kočka. Ten de....bil zkorumpovaný, který by chtěl být prezidentem je úplně vygumovaný. Ale dostane se mu podpory těch haj....zlů z EU.
3 hlasy
josef Slavík
22.04.2017 11:18
penkava
Jaký rozdíl Merkelová-vítáme vás a Le Penová,deportace migrantů.
2 hlasy
Karol Hallik
22.04.2017 11:10
Marcel1311
Mám silné obavy,že volby budou zmanipulovány a LePen vyhrát nenechají.EU prý nemá plán B,kdyby vyhrála
2 hlasy
josef Slavík
22.04.2017 08:49
penkava
Co na to Paní Šabatová?
2 hlasy
tyden tyden
22.04.2017 08:41
tyden001
To se na ni zase mistni ruda spina sesype.
Pravda vadi rudym vemenum hemenexovi a ok nejvic :-)))))
2 hlasy
zdeněk adámek
22.04.2017 07:48
62orlovak
Volil bych ji taky.Na rozdíl od zaprodaného "korektního" slizu.
5 hlasů
- -
22.04.2017 10:15
Ovocenka
Můžeš volit ODS, jako fašistická partaj ti bude vyhovovat stejně dobře.
0 hlasů
Richard Rádl
22.04.2017 12:27
p16241624
To sotva. Le Penovou podporuje Okamura (SPD)
Zkorumpovaná strana Okradem Děti i Starce má nejblíže k tomu šaškovi Fillonovi:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/anketa-ktereho-prezidentskeho-kandidata-preferuji-cesti-politici_426682.html
1 hlas
- -
22.04.2017 12:54
Ovocenka
ODS se sice prezentuje demokraticky a korektně, jenže její osobnosti jsou sakra jiné. Udženija, Klaus mladší - to je program ODS, to, co nosí v hlavách její představitelé. A není to nic pro veřejné blaho, na to můžete vzít sarin.
1 hlas
Karel Krejčí
22.04.2017 07:47
kkrejci
Přístup Le Penové by byl za normálních okolností nedemokratický. Francie se ale dostala do stavu nevyhlášené války a jak se situace postupně zhoršuje, vede k nápravě stále tvrdší přístup.
0 hlasů
Richard Rádl
22.04.2017 09:52
p16241624
Demokracie je vláda většiny. Pokud Le Penová poctivě vyhraje a bude-li dělat to co slíbila, pak na jejím přístupu nebude nedemokratického vůbec nic.
Jestliže se nechystá převzít moc jinak než zvolením, tak nemá vůbec smysl mluvit o nějaké nedemokratičnosti.
3 hlasy
Henex
22.04.2017 11:39
Henex
Demokracie není jen vláda většiny. Podmínkou je také zachování práv menšiny, dané ústavou a mezinárodními úmluvami. Hitler a Gottwald také vyhráli demokratické volby, ale období jejich vlády rozhodně nelze označit jako demokratické. V podobné situaci je nyní i Erdogan...
2 hlasy
Richard Rádl
22.04.2017 12:15
p16241624
Menšiny se musí přizpůsobit. Práva menšin demokracii zmenšují a poškozují. Ústavu a mezinárodní dohody je třeba reformovat (dohody příp vypovědět), protože je vytvořili zkorumpovaní politici v rozporu se zájmy většiny voličů.
Nedemokratičnost spočívá výhradně ve zrušení demokracie a v tom, že vláda koná svévolně nebo dokonce v utajení před veřejností.
3 hlasy
Henex
22.04.2017 15:07
Henex
Nemluvím o menšinách, ale o menšině, tedy o těch, co volby nevyhráli. Ale co budu vykládat někomu, kdo je nejspíš komouš, nebo nácek, a co by chtěl vnucovat svou vůli druhým a demokracii vidí jen o volbách...
2 hlasy
Henex
22.04.2017 18:24
Henex
Johan Rey 22.04.2017 16:53
Opravdu nevím, proč by se měla menšina "podrobovat" většině, pouze by měla respektovat výsledek voleb a to je podstatný rozdíl...
2 hlasy
Johan Rey
22.04.2017 16:53
Johan
Pokud v demokratických volbách většina porazí menšinu, tak by se ta menšina opět demokraticky měla podrobit většině. Pokud tedy vyhraje Penová, a bude vyhošťovat uprchlíky, nelze jí nic vytýkat, protože svůj úmysl předem oznámila, a většina jí to svojí volbou schválila.Nevím co tak komunistického je na názoru pana Rádla, ale na Vaši odpovědi zcela jistě vidím deficit právě té demokracie, o které tak rád diskutujete.
3 hlasy
- -
22.04.2017 10:16
Ovocenka
No ovšem, vždyť KSČ v roce 1948 také demokraticky vyhrála - takže všechno v pořádku?
1 hlas
Richard Rádl
22.04.2017 11:35
p16241624
KSČ demokraticky vyhrála, jenže pak demokracii zrušila.
Pokud Le Penová něco takového udělá (nebo alespoň plánuje), tak ji lze vinit z nedemokratičnosti, stejně jako kohokoli jiného, kdo by se tak zachoval. Jinak to jsou jenom sluníčkářské bláboly..
Nástup KSČ je spíš podobný našemu vstupu do EU: Volby byly podobně jako referendum ovlivněné všudypřítomnou a jednostrannou státní propagandou. Srovnatelný je i rozpor mezi sliby a praxí (KSČ - kolektivizace, Eurosvaz - vnucování vetřelců)
3 hlasy
- -
22.04.2017 12:50
Ovocenka
Ach tak....pán je mráčkař... Le Penová je fašistka. O tom snad nikdo nepochybuje. Navíc hloupá fašistka. Podobná inteligence, jako nedávno ještě slavná Palinová z Aljašky. Takže máte pravdu - ta blbka demokracii nezruší. Ne ale proto, že by nechtěla :-)
1 hlas
David Lejdar
21.04.2017 22:13
dalejd
Jakože když se mluví o kazateli z údajně křesťanské sekty nebo dokonce sekty, který káže věci na základě jak ani neumí číst co se v Bibli vlastně přesně praví (a i kdyby to tam tyto věci takto pravilo s údajným že to má univerzální platnost, tak to není omluva), například a jemnuji dle toho co docela nedávno opravdu bylo nebo dokonce někde ještě je:
'bijte děti, kdo znásilňuje slečnu tak si ji může vzít za manželku, zotročte pohany a případně je rovnou zabte, upalujte čarodějnice, upalujte nevěrnice, upalujte všechny kdo neuznají Ježíše Krista za svého spasitele, ...'
tak to jako vůbec žádný problém? Nebo nápodobně například ohledně stalinistů nebo hitlerovců?
Pokud tak nějak, tak to mám za docela pokrytecké jak se k tomu přistupuje.
A ne, že bych to neměl za podstatné téma, u kterého právěže nejsem osobně pro to aby se nastolilo jak komunistický režím kvůli nějaké byť hrozné sektě - a od toho mám za to, že v Prusku by měla být státní církev ve smyslu patronace náboženského života v zemi bez nějakého aby podléhalo demokratické volbě výklad který i u duchovních někdy spíše vychází z osobní preference nebo politické agendy než z docela jako objektivně-náboženského pohledu; jakože když sdružení nejen křesťanských náboženských organizací v zemi má sympózium u té státní církve v kterém se vyjasní jestli je obřízka dětí skutečně náboženským dogmatem vyplývající ze Starého zákonu (který mi osobně často dělá dojem jako by v mnohém byl jak kronika například hodin práva v kterém se rozebíralo Chamurappiho zákoník a aby studenti sami tedy řekli co si o tom myslí) či nikoliv, tak potom eventuální zákaz obřízky z nelékařských důvodů docela něco jiného než když ať jíž panovník nebo parlament prostě nařizuje dle toho jak zrovna má náladu.
Ale když se v první řadě mluví specificky o ISIL tak to je prostě ISIL.
0 hlasů
josef Slavík
21.04.2017 18:53
penkava
zdeněk adámek
22.04.2017 07:47
62orlovak
Jan Karlík
21.04.2017 12:25
kwnx11
Le Penová má správný přístup.
Fillon vykládá hlouposti. Prý jsou ve válce, ale v té se proti nepříteli a jeho podporovatelům něco dělá. Chce jednotu. Ale k čemu? K nějaké akci proti nepříteli? Ne, jen k ukázněnému čekání na další mrtvé z vlastních řad.
8 hlasů
František Martínek
21.04.2017 12:22
FMach1
Ve Francii je několik miliónů muslimských migrantů co mohou volit a ti určitě budou podporovat Le Penovou. To znamená že volby nebudou jen Francouzké, ale budou i muslimské. Jo toto je demokracie a zde je příklad jak jí zneužít či využít. Právo volit by měli mít jen rodilí občané s Francouzkými kořeny a ne kdejaký přivandrovalec, to platí všeobecně pro celou Evropu. Jak mohou pak rozhodovat o své zemi občané, když jim do toho budou zasahovat cizinci a budou prosazovat své ideologie a uspořádání. Je s podivem že muslimové utekli za svých muslimských zemí za svobodou a demokracií a pak jí chtějí zničit. To znamená že je muslimská migrace řízená jako invaze.
6 hlasů
- -
22.04.2017 10:20
Ovocenka
To je tak neuvěřitelný myšlenkový odpad.... Takže Vy tvrdíte, že muslimští přistěhovalci volí Le Penovou? Chápete vůbec, co ta osoba hlásá? To je jako kdyby mělo platit - Sparťan volí Slávii.
1 hlas
Johan Rey
22.04.2017 16:44
Johan
Vy nejenže píšete hloupé příspěvky, ale i dokazujete, že neumíte číst. Zkuste si ještě jednou, ale pečlivě přečíst na co odpovídáte, omluvte se učiteli češtiny, a kopněte se do hlavy, moulo.
0 hlasů
Henex
22.04.2017 18:20
Henex
Ty jsi tedy případ, Johane...
Omluvit se učiteli češtiny by měl autor toho "skvělého" příspěvku, je napsán poněkud nešťasně. Také jsem chvíli musel přemýšlet, jak že to autor myslel a posléze dospěl k závěru, že ironicky. A také si říkám, že tě tenkrát měli Rakušáci nakopat do zadku a hodit zpátky přes dráty do bolševického ráje, přesně v intencích myšlení Le Penové...
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jan Karlík (8 hlasů) 21.04.2017 12:25
Le Penová má správný přístup. Fillon vykládá hlouposti. Prý jsou...
František Martínek (6 hlasů) 21.04.2017 12:22
Ve Francii je několik miliónů muslimských migrantů co mohou volit a...
josef Slavík (6 hlasů) 21.04.2017 18:53
Souhlas.
zdeněk adámek (5 hlasů) 22.04.2017 07:48
Volil bych ji taky.Na rozdíl od zaprodaného "korektního" slizu.
Richard Rádl (3 hlasy) 22.04.2017 11:35
KSČ demokraticky vyhrála, jenže pak demokracii zrušila. Pokud Le...