Francouzský prezident
NATO se nachází v kómatu. Macron si nebral servítky

07.11.2019 16:25

Severoatlantická aliance se v současnosti nachází ve stavu mozkové smrti, prohlásil v rozhovoru poskytnutém britskému týdeníku The Economist Emmanuel Macron.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Rozlil (7 hlasů) 07.11.2019 18:08

    Tak podle vas, budeme do nekonecna platit ruznym imperialistum aby...

  • Bob Kadet (6 hlasů) 07.11.2019 19:04

    Woe Stýblo zase tady pindáš ty svoje_kokotiny. Od rozpadu...

  • Jan Vacek (5 hlasů) 07.11.2019 17:03

    S pěstováním závislosti vč. mentality skupinového myšlení nemůžete...

  • Jan Gavroch (5 hlasů) 07.11.2019 21:32

    Macron jak slyší něco o míru , tak se vzteky neovládá -.-. Na ...

  • Bob Kadet (4 hlasy) 07.11.2019 21:04

    No nevím, ale po sociálních sítích se šíří názor, že to nemůže být...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Tak pokud si Macron nebral servítky,znamená to,že za a)už ho nebude potřebovat,nebo za b),že je opravdu v pr....

0 hlasů

nato mělo být zrušeno se zánikem sssr.a zvlášť my jsme do toho nemuseli lézt, když náš Ruský a Slovanský bratr gorbačev stáhl vojska sssr od nás a tím nás OSVOBODIL od otrokářů ze sovět.svazu.to samé jako imf,wb a osn.

4 hlasy

takže už je jasné, co se dělo za zavřenými dveřmi při jednání Trump a Macron :-) Trump chtěl daňové výhody pro americké zboží a podmiňoval to aktivitou v NATO. Trochu ho chápu, ale ty dvě věci by fakt nebylo správné míchat dohromady. Jediná správná cesta je dodržovat dohody (= ty min 2% na zbrojení každý stát v NATO).

0 hlasů

žádný stát nedodržuje ta 2%,dlouhudobě.od založení utrácí jenom us.kolem 6% a to ještě dává pomoc židostánu $5 miliard ročně.a dalším zemím.nejlepší je zrušit to.

2 hlasy

Souhlasim. NATO je uz jenom pro smich. Turecko je clenem. Co takhle vzit tam jeste Abchazii, Gruzii apod?

1 hlas

Ano, ale Evropa ty dohody nedodržuje a dodržovat hned tak nehodlá. Proč by měly USA chránit někoho, kdo se chránit ani nechce?

0 hlasů

Macron jak slyší něco o míru , tak se vzteky neovládá
-.-.
Na
https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/snad-zmoudri-rekl-macron-o-zranene-seniorce-lide-mu-spilaji_517670.html
se píše že ve Francii, v Nice
, třiasedmdesátiletá Genevieve Legayová mávala vlajkou s nápisem MÍR a Macron ji za to mlátik do hlavy a způsobil jí několikan ásobné zlomeniny lebky Na internetu je i video, jak jí rozbíjí hlavu
==============

5 hlasů

Tak to je moc, tady je sraz ne že ýkváčů a frustrátů, ale spíše láčkovců. :-D

1 hlas

No nevím, ale po sociálních sítích se šíří názor, že to nemůže být kómatem. Ten prý může být pouze tam kde kde existuje mozek.

4 hlasy

Vaše příspěvky potvrzují,že máte pravdu. 🐂

1 hlas

Možná je lepší NATO v komatu, než zpitomělí frantíci, kteří si umanou rozbombardovat Libyi (namísto zaplacení za ropu) a vyhnat tím sever Afriky do Evropy.

3 hlasy

Tak těch cca 98 amerických Tomahavků které vystříleli z hladinových plavidel a letadel na Libyi jistě tu migraci zastavilo. Neboť anglosaxonům došly za 3 dny bomby, České gumy servilně békali protože, Gripeny ještě nebyly kompakt. s elektronikou a tankováním NATO. V tomto případě se do agrese proti této zemi odmítla zůčastnit část čl.států NATO v čele s Německem. Podle rozhodnutí RB OSN nesměla být Libye tímto útočným paktem okupována.

3 hlasy

To je ubohá částečka faktů. To podstatné bylo, že Kaddáfí zasahoval proti nejhorší sběři, kterou Libye měla, ale ta sběř řvala naoko něco o demokracii a tak výpatlové za Západu Kaddáfího schopnosti vojensky potlačit spodinu společnosti zlikvidovali. Země upadla do chaosu i kvůli poničené infrastruktuře, lépe řečeno, stejně jako Srbové, byla Libye vrácena do doby kamenné. Ty BGM-109ky nezasahovaly nějaké dělostřelecké kusy Kaddáfího, ale mosty, elektrárny, rozvodny, rafinerky atd. Ano, Wardenova strategie znemožnit nepříteli vést válku zničením jeho infrastruktury funguje skvěle, jen pak ty následky... Kdo bude jako dnes investovat do Libye? Kdo tam půjde stavět mosty, nemocnice, elektrárny atd? Kdo a za co tam teď udělá pořádek?
Ta strategie vede ke zničení protivníka opravdu důkladně, ale k ní je třeba říci ještě B - pak není možné ze země protivníka přijímat nepřítele hrajícího se na civilisty. Pokud brutální válku, mír nemůže být jiný, než rovněž brutální.

2 hlasy

Jj., máš v tomto případě 100% pravdu!

1 hlas

Tak Frantíci poslali NATO (i velení) do Brusele (aby nepodléhali USA), a vrátili se do něho až po 43 letech, za toho maďarského Yevereje Šaškóziho.

3 hlasy

Omlouvám překlep ve slově "principy".

0 hlasů

NATO, to jsou Spojené Státy jakoto akceschopná vojenská síla a Evropa,. jako spolek žvanilů. Proč by měly USA koordinovat svoje akce s někým, kdo se mu schovává za zády? Jo, když je mu někdo vedle něj na bojišti, pak ano, pak se akce koordinují.
Prostě kašpaři, budíček: musíme postavit armády, abychom se za pár let nedivili. Pokud nechceme válčit, musíme mít drtivou převahu. Jakmile protivník čichne k příležitosti, bude boj.

1 hlas

Woe Stýblo zase tady pindáš ty svoje_kokotiny. Od rozpadu "východního" bloku slouží nové členské státy NATO jen jako poskoci při agresivní panamerické politice a napadání suveren. států + rozšiřování amerických vojenských základen na jejich území.

6 hlasů

Kadete, srance, co z vás padají, jsou fakt jen srance. Nové članské státy nebyly dosud reálně ani bojeschopné, až teď jediní Poláci snad už. Nemohli jsme tudíž nikoho napadat. nebylo čím.
Jak píše kolega níže, členství ve svazku VS vám nevadilo? Ani tam tento ukur*vený národ nedodržoval svoje spojenecké závazky.

1 hlas

Hm., zase tady pindáš ty svoje_srance bez jakékoliv přidané hodnoty! To zda jsme byli bojeschopní či ne (viz. např. nasazení chemiků v Kuwaitu ), a počet penálů kterým se nám vrátil domů není vůbec podstatné. Hlavní bylo zatáhnout nas solidárně do toho agresivního tažení! Odnítnout USA si může dovolit max.tak Německo nebo Francie. Turka neřeším.

0 hlasů

Kadete, co radar v Brdech, s kterým jsme Janka poslali do zadele? Jak nemůžeme odmítnout? Vy si pamatujete jenom něco. Co náš závazek 2% na obranu ročně a nic? Jak nemůžeme odmítnout? Dyť si děláme co chceme! S Rusy jsme to taky zkusili a museli sem poslat svoji armádu, aby doplnila druhý sled.

0 hlasů

No tak ještě jednou… Amíky, Tupohlávka, Khárla zu Cernykopec (Min.ZV za stranu Zelených) a jejich neschopného radarového vysvětlovače Klvaňu poslali lidé do_řiti. Bylo to především díky lidem v okolí Brd (cca 30 obcí které založily občanské sdružení „Ne základnám“). Servilní vláda a ODS dělala vše proto, aby byl radar a základna USA (ne NATO) v Brdech postaven, a odmítali referendum. Modrozlodějské straky i s tím nedoučeným hajným nakonec utřely_hubu.

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Hlavně, že jsme nebyli poskoci před 89. Když člověk čte ty vaše demagogické bl*iny, neví, zda se smát, nebo plakat.

1 hlas

Tak to se mužeš klidně smát (třeba skrze slzy). Můžeš mi napsat které státy že ČSR (ČSSR) v rámci Varšavské smlouvy po boku SSSR jako poskok napadla?? Při "Maďarských událostech" jsme byli již cca rok ve VS. V Afghánistánu si ten debakl vyžrali sovětčíci sami! Bez ostatních čl. Varšavského paktu (Na rozdíl od současnosti a NATO). Ani mě nenapadá do které že země 3.světa šířili Rusáci ten socík pomocí bombardérů nebo křídlatých raket. Já vím, že je blbé kopat vám do báboviček :-)).

1 hlas

ČSLA měla úlohu prvního sledu, byla tak vystavěná a cvičená, nebyla použitelná na žádné jiné operace. Naši paragáni v Afu se Sověty sice byli, ale to byla taková zkušená nestojící ani za řeč. Tudíž ČSLA nemohla napadnout žádné sousedy.
Maďarsko 1954 - si o tom něco přečtěte, tam jsme nebyli nikoliv proto, že jsme nechtěli...
Jinak SSSR šířil socialismus do celého světa, přesně jak to měl ve svých stanovách od samého začátku, Kadete. Že byl jenom vojensky a hospodářsky slabý, je už jiná písnička. Vy jeho slabost vydáváte za kladný znak.
jejich bombardéry měly vždy neskutečné problémy někam dolítnout , protože SSSR neměl dlouho žádné strategické letectvo a když ho měl, nemělo ani zkušenosti ani kvalitní techniku ani lidi. Křídlaté rakety použil až nyní a kdoví, kde šlohnul technologie a jaké je zase pozadí té jejich zbraně.

0 hlasů

Tak podle vas, budeme do nekonecna platit ruznym imperialistum aby mohly vyrabet a zbrojit, nazrat se nasema danema a bez prestani nam budou cpat do palic jaci jsou Rusove a Cinany nasi nepratele na ktere se nesmime ani podivat a nedej boze delat nejake s nimi obchody a my budme platit a platit at se zbrojari pekne nazerou. Asi tak to myslite?

7 hlasů

a přitom našimi největšími nepřáteli jsou rasističtí zloději semiti žid-názi, kteří nás po vymytí mozků chtějí, bělochy, zotročit.tak jako v sssr.šalóm.

0 hlasů

Soudruhu,a co jste si myslel?Že svět přestane zbrojit,podá si ruce a zazpívá častušku?

0 hlasů

Tak těch našich daní z nicotné ekonomiky se tak někdo nažere, bože Rozlile, to nemyslíte vážně.
Kdo asi tak domr*dal český zbrojařský průmysl? Američani? Imperialisté? My sami!

0 hlasů

A jaký český zbrojní průmysl jsme "domr*dali"...?

0 hlasů

Vyráběli jsme obrovské kvanta zbraní i těžkých. Ale Havel byl humanista a všecko to doku*rvil. Nezůstalo nám skoro nic a naše uvolněné trhy hned obsadili jiní, převážně USA.

1 hlas

Hm., tak český zbrojařský průmysl ještě dopadl dobře. Vyslovit ve slovenském Martině jméno " Havel", tak to by bylo na dentální ošetření.

1 hlas

To nevím, co byste chtěl v té hubě v tom Martině po vyslovení jména drrramatika ještě ošetřovat. Ve Vyhních to samé, v Detve atd atd. Zbrojovka Brno, Strakonice atd atd.

0 hlasů

Hmm... A proč? Co jim Havel provedl...?

0 hlasů

Vzal jim iluze, že po převratu se bude vyrábět víc tanků a prodávat za dolary. Slováci jako národ nikdy nechápali, co je to humanismus...to je civilizační nadstavba, pro kterou jim chyběly nižší vrstvy. Jako např.chybí Rusům.

0 hlasů

Spoluprovedl. Masárik s Benešem a Štefánikem se na něčem domluvili a vypadalo to následovně: hned po vzniku ČSR úřadoval nikým nevolený parlament tvořený jen Čechy, na Slovensko museli Češi podle dohody poslat lékaře, právníky, úředníky, četníky...zatímco Slováci rychle vychovávali vlastní inteligenci. Jakmile ji měli, Češi je odmítli na jejich místa pustit. Činnost Čechů na Slovensku, ale i v Sudetech nebyla výpomoc, ale Čechizace.
Po válce to nebylo o moc lepší a nakonec přišel Havel s Masarykem v hubě a to Slováci už nesnesli. Navíc jim Havel zrušil všechny zbrojní fabriky, v podstatě tam byli všichni v některých okresech bez práce, protože tam komanči nastěhovali zbrojní závody. Ale to Havel věděl.

0 hlasů

Ale vřdyť oni se tak chovají, takže asi nepřételé jsou.

1 hlas

S pěstováním závislosti vč. mentality skupinového myšlení nemůžete získat respekt amerického preziddnta, jen být nějakou geopolitickou loutkou. NATO je produktem poválečného rozdělení Evropy a studené války. V době míru je byrokratickou organizací prakticky reprezentovanou ani ne vládamí členských států, ale administrativně generálskou centrálou v Bruselu a rozděluje svět. Řešení problémů světa samozřejmě spočívá v kooperativní mírové spolupráci a utváření spravedlivého, bezpečného světového řádu. To je také cesta ke zvládnutí agresivity Turecka. Priorita mírového řešení a OSN je i ve smlouvě o NATO. Je potřeba se poučit ve fungoání mezinárodních vztahů resp. světového řádu od těch, co dokázali měnit proncipy. A získávat porozumění partnerů pro spravedlivá řešení. Ohrožuje nás vlastní hloupost, bezpečnost je nedělitelná.

5 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov