Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
Alianci chybějí zuby
NATO troubí proti Rusku. Putin stejně udělá, co chce
04.09.2014 10:40
Afghánistán je prvním z témat dvoudenního summitu Severoatlantické aliance, který začíná ve velšském Newportu. Dvoudenní schůzka se koná v době, kdy NATO jasně hovoří o nutnosti přehodnocení bezpečnostní situace v Evropě po ruském postupu na Krymu a na východě Ukrajiny.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Masarakš .
05.09.2014 13:52
Masarakš
"Vice-premiér vlády Ruské Federace Dmitrij Rogozin komentoval motivy NATO pro zostření vztahů s Ruskem:
- Po svých čtyřletých pracovních zkušenostech v Bruselu (byl oficiální představitelem Ruské Federace v organizaci Rusko-NATO) tvrdím, že v NATO jsou mnozí velmi rádi současnému rozvoji událostí na Ukrajině a nově vzniklému napětí ve vztazích s Ruskem.
Američané jsou rádi tomu, že mohou
1.) dotlačit Evropany k větším výdajům na obranu, tzn. K větším nákupům výzbroje made in USA
2.) odůvodnit raison d’etre NATO před „tváří ruské hrozby“ a tím nadlouho upevnit svoji vojenskou přítomnost v Evropě a kontrolu evropských ekonomických záležitostí
3.) oslabit tím samu Evropu – svého hlavního konkurenta – ekonomickým konfliktem s Ruskem
Polsko-pobaltští „svazáci“ NATO jsou rádi, že na jejich „okrajovost“ a „zoufalství“ u samotného brlohu ruského medvěda znovu obrátí svůj vzor a přidají nějaké to polínko do jejich chřadnoucích ekonomik
Natovská byrokracie je ráda, že nakonec může přestat hrát hry u počítače a začíná se tvářit, že se stará o „zachování západní civilizace“, a zároveň doufá v zvýšení své výplaty.
A pro celou řadu evropských lídrů, se zkrachovalou reputací mezi vlastními občany, je pěkná „virtuální válčička“ ideálním prostředkem k odvedení pozornosti od neustálých problémů ekonomické stagnace.
Právě proto se NATO, tato hysterická dcera Studené války, nakonec vzchopila a čeká na nová dobrodružství"
viz. originál v ruštině:
http://rusvesna.su/recent_opinions/1409830312
0 hlasů
wenzel Trousil
05.09.2014 10:58
Lenin
Trotel ist andere ausdruck für Lustig..
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 16:02
jaan
Zítra mají náckové na východní Ukrajině přestat střílet prohlásil Porošenko, kdyby s tím přišel hned po svém zvolení, tak mohl být za mírotvorce, ale nyní je za nácka a skončí v Haagu i s tím dobytkem okolo sebe
4 hlasy
David Lejdar
05.09.2014 11:32
DaLe
- In his inaugural address he stressed that Ukraine would not give up Crimea and stressed the unity of Ukraine.[65] He promised an amnesty "for those who do not have blood on their hands" to the separatist and pro-Russia insurgents of the 2014 pro-Russian conflict in Ukraine and to the Ukrainian nationalist groups that oppose them, but added: "Talking to gangsters and killers is not our path".[65] -
http://en.wikipedia.org/wiki/Petro_Poroshenko#Presidency
0 hlasů
David Lejdar
05.09.2014 11:39
DaLe
http://en.wikipedia.org/wiki/Petro_Poroshenko#Peace_plan_for_Eastern_Ukraine
0 hlasů
Petr Vonásek
04.09.2014 15:36
EFALS
Plánované cvičení NATO ve Lvově na Ukrajině za účasti Pobaltských států,Polska a Gruzie rozhodně k větší bezpečnosti v regionu nepřispěje spíše naopak.
4 hlasy
Jan Bulva
04.09.2014 14:55
jaan
Přístav Mariupol se podle zpráv reportérů připravuje na příjezd osvoboditelů.
Dostupné informace hovoří o tom, že osvoboditeléi vyrazili ze zhruba 50 kilometrů vzdáleného Novoazovsku, který osvoboditi minulý týden. Pokud by se musela náckovská armáda stáhnout, znamenalo by to přímou pozemní cestu z Ruska až na osvobozený poloostrov Krym.
6 hlasů
Henex
04.09.2014 17:27
Henex
Ještě před týdnem tady všichni obránci Kremlu tvrdili, že o cestu na Krym vůbec nejde, že Rusko s tím východoukrajinským "povstáním" nemá nic společného. A najednou se u Mariupolu vynoří ruští vojáci, aktivita povstalců, toužících po svobodě, se nebýval zvýší a cesta na Krym je oficiálně na světě. Cíle je téměř dosaženo, již není třeba něco zkrývat. Je to přesně tak, jak jsem říkal: Putin vyvolal a podporoval na Ukrajině povstání, aby se dostal suchou nohou na Krym...
0 hlasů
Big Destructor
04.09.2014 15:05
Destructor
Mariupol je kompletně obklíčený, tam se buď obránci vzdají, nebo je všechny postřílej.
Možný je i to, že ho nechají být a vyčistěj mezitím cestu až na Krym
0 hlasů
Josef Lustig
04.09.2014 14:52
Andersen
Kdo byl za bolsevika trouba, ten je troubou jeste dnes. A to je zaroven delici cara ceskeho internetu .)))))
1 hlas
Pavel Sekora
04.09.2014 15:42
pavelsekora
Proč sem teda furt lezeš? Vzrušuje tě to? Zřejmě jsi úchyl kterému to způsobuje orgasmy a který se zdejšími diskuzemi ve své věčné emigrantské samotě ukájí.
6 hlasů
Petr Kadlec
05.09.2014 09:54
Petrkadlec
Proč sem teda furt lezeš? Vzrušuje tě to? Zřejmě jsi úchyl kterému to způsobuje orgasmy a který se zdejšími diskuzemi ve své věčné blbosti a pitomost ukájí....vemeno jedno rudý... :o)
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 14:56
jaan
až tak jsi troubo sebekritickej
2 hlasy
Josef Lustig
04.09.2014 15:06
Andersen
Kindisch sein, ist eine gnädige Umschreibung des Wortes PRIMITIV.
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 14:45
jaan
Porošenko v pátek vyhlásí klid zbraní. Mírový plán podepíše na schůzce v Minsku Od zítřejší jedné hodiny odpoledne vyhlásí ukrajinský prezident Petro Porošenko klid zbraní. Zároveň bude na schůzce v Minsku podepsán mírový plán pro Ukrajinu. Informovala o tom agentura Reuters.
3 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 14:39
pn23pn23
Rusko má na Ukrajině několik tisíc příslušníků bojových jednotek, stovky tanků a obrněných vozidel, prohlásil na summitu ve Walesu nejmenovaný vojenský představitel NATO.
0 hlasů
Karel Votruba
04.09.2014 19:04
permonik
Co je to proti tomu co máš ty v hlavě: Velký mozek malý a místo malého velké hovno!
1 hlas
Jan Bulva
04.09.2014 14:46
jaan
nejmenovaný je totéž jako vožralej či JPP či rádio Jerevan
4 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 14:39
pn23pn23
Mezinárodní výbor Červeného kříže (ICRC) se podle agentury ITAR-TASS obává vypuknutí epidemie v Luhansku.
Donedávna půlmilionové město, odkud před boji podle odhadů uprchlo na 250 000 lidí, je totiž už delší dobu bez elektřiny, kvůli čemuž mimo jiné nefunguje ani kanalizace.
"Pokud městské úřady nedokáží vyřešit problémy v řádu dní, můžeme se potýkat s vážnými následky," prohlásil Bruno Husquinet z ruské regionální pobočky ICRC.
0 hlasů
Karel Votruba
04.09.2014 19:06
permonik
Za to mohou "poděkovat" náckovi Porošenkovi a jeho kyjevské fašistické juntě.
1 hlas
vaclav getz
04.09.2014 14:36
sjanborn
nejsem fanda Ruska, ale pokud se NAto chystá nakýblovat na Ukrajinu, tak chápu,že se jim to líbit nebude....asi jako kdyby Rusko začalo cvičit na Kubě ..
4 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 14:40
pn23pn23
To tam potom sezerou vsechny kubanske pomerance tak oblibene u patera Simurdy:-)
0 hlasů
Petr Rozlil
04.09.2014 14:54
ElZorro
Cvoku, jeste jsi neodpovedel jestli pujdem stavet tu troubu do Ciny?
0 hlasů
Petr Vaněk
04.09.2014 14:24
PetrVanek
Jeden Kyjevan žije posledních pět let v Doněcku. Trvalý pobyt má v Kyjevě. Zvoní mobil, vojenská správa. Dostavte se k odvodu, sebou spodní prádlo, jídelní potřeby. Chlápek na to: „Ale já nejsem v Kyjevě a ostatně už bojuju.“
„A kde? Kdy jste se přihlásil? Jaký útvar, kdo je velitelem?“
„Dobrovolník. Šachťorská divize. Doněcké národní povstání.“
Po pauze se hlas tvrdě zeptá: „A kdy se dostavíte do Kyjeva?“
Chlápek na to:“Jenom to tady dokončíme a hned jedeme k vám. Slibuju že na vojenskou správu nejdřív.“
4 hlasy
Podkomoří Jošt
04.09.2014 14:22
trubadur
Nazdar, anonymní diskusní hovada! Není vám ze sebe špatně? Vždyť se podívejte, jak ta diskuse vypadá: hromada anonymních sprostých hoven rusofilních a rusofobních. Takhle to vypadá i u vás doma, prasata?
Rasistické a antisemitské diskutéry navíc upozoňuji na sladké tajemství, že v trestním zákoníku jsou obsaženy §§ 403-405 se sazbou 6 měsíců až 3 roky, respektive 2 až 10 let. Přičemž šíření rasismu a neonacismu v médiích vč. internetu je přitěžující okolnost, výrazně horší než podobné žvanění v hospodě nebo na náměstí. Takže abyste se nedivili, až si vám na přecpaných vydýchaných celách nápravných zařízení budou romští recidivisti vyklepávat pytlíky do prdelí.
0 hlasů
vaclav getz
04.09.2014 14:37
sjanborn
asi jakoby jste pod sebou podřezával větev že ...
1 hlas
Čechům Dávám po Loket
04.09.2014 14:09
DeepThroat
pn23 pn23 dochazi argumenty, tak uz jen pisti jak mys zahnana do kouta. Chlapecku, priznej si to, Putin uz takticky a hlavne strategicky vyhral. Teda pokud tvoje hlavicka chape vyznamy techto dvou pojmu.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
4 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 14:29
gogan
Co Putin vyhrál když dle vás nikde neválčí a se situací nemá nic společného?
0 hlasů
Čechům Dávám po Loket
04.09.2014 14:49
DeepThroat
Sun Tzu, The Art of War; cesky Sun-c’ Umění války.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Um%C4%9Bn%C3%AD_v%C3%A1lky
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Art_of_War
0 hlasů
Karel Musil
04.09.2014 13:55
KarelMusil
Na této monstrózní akci má ČR podivnou trojku. Prezident Zeman který stále mění svá stanoviska k Ukrajině, od nápadu aby tam NATO intervenovalo i když jde o nečlenský stát, až po odpor k sankcím a nabídce sebe jako zpropstředkovatele, čehož si nikdo nevšiml. Ministr obrany který mluví bez důkazů přímo o agresi Ruska, aniž se zajímal o ustálenou definici agrese, a na Ukrajině bez důkazů přesně spočítal, že tam je 5000 ruských vojáků. A posléze Zaorálek, která vlastní nápady nemá, ale poslušně opakuje co slyší v Bruselu a z Washingtonu a je horlivý zastánce sankcí. Ještě štěstí, že nás nikdo nebere moc vážně, zajímaví jsme jen jako území nedaleko Ukrajiny.
6 hlasů
Podkomoří Jošt
04.09.2014 13:54
trubadur
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Petr Rozlil
04.09.2014 14:07
ElZorro
Pane Jost, muzete si vase provokaterske prispevky psat nekde jinde??? Nikdo tady zadne antisemitske a rasisticke prispevky nepise ani nepsal. A nikdo tady nepise a nepsal, ze miluje Ameriku a nenavidi Rusko nebo obracene. Zitra budete psat, ze na Tydnu operuji teroristi. Nechte si tohle pro nekoho jineho, nikdo neni tak blbej jak si myslite.
2 hlasy
Podkomoří Jošt
04.09.2014 14:10
trubadur
Ale Petře, sáhni si do svědomí. Třeba zrovna ty...
2 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 14:06
messi
ješt že ty nejsi anonymní.
0 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 13:41
pn23pn23
http://echo24.cz/a/wMuVa/putin-nemluvi-pravdu-anton-tumanov-na-ukrajine-padl
1 hlas
rené pawlitte
04.09.2014 13:57
messi
nedávno jsi psal že echo je bolševický server.
1 hlas
Petr Dvořák
04.09.2014 13:48
gogan
U Putina je poslední dobou výhodnější jeho výroky negovat. Procentuelně pak dosáhnete vysoké pravděpodobnosti pravdivosti údajů.
1 hlas
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:36
Schico
..kde chodí ti ukrajinští vojáci při té ofenzívě pro kořalku, cíga a hulení...v Česku to byl problém na Doupově už za komančů...musel být stálý přísun...ale blízko bylo vždy nějaké město..na východní Ukrajině nic daleko široko není...
0 hlasů
wenzel Trousil
04.09.2014 13:35
Lenin
Jak poznali Cesi ze je zeme kulata? VysJali se na vychod a ze zapadu prislo howno..
5 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 13:34
pn23pn23
http://echo24.cz/a/iM8xn/v-rusku-panuje-vseobecne-silenstvi-pise-spisovatel-akunin
0 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 13:30
pn23pn23
Je treba Rusaka vloucit z bankovniho systemu SWIFT. At obchodnik Rusak cestuje po svete s velkym cemodanem plnym hotovosti.
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 13:32
messi
lépe s velkym cemodanem plnym hotovosti než dluhopisy od vlády USA.
5 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 13:23
jaan
Na Ukrajině je v sevření další náckovský prapor Do sevření se podle ukrajinského serveru dostal prapor Kyjevská Rus. Náckové marně vyhlížejí posily. Jejich velení vyzvalo armádu, aby nenechala opakovat scénář z Ilovajsku, kde bylo dříve obklíčeno hned šest praporů
2 hlasy
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:26
Schico
..to není vůbec žádný problém, držet v obklíčení motostřelecký nabo tankový prapor bez týlového zabezpečení..ti pitomci, co se na to dali, samozřejmě nevěděli, do čeho jdou...
2 hlasy
Big Destructor
04.09.2014 14:54
Destructor
Oni mají další problém, že jím tam mezitím zaminovali cesty, zrovna včera jsme se díval na video, jak chlapci z UK najeli na pěknou minu, byli z toho tedy dost vyplašení, tedy ti co přežili.
0 hlasů
Big Destructor
04.09.2014 14:58
Destructor
tady je to video ..
https://www.youtube.com/watch?v=Ec65wROiVIY
0 hlasů
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:30
Schico
..já jsem řídil třikrát přesuny motostřeleckého praporu po Doupovských horách....přesun praporu zhruba 16 km je obrovský problém...na Ukrajině jsou to desítky kilometrů..možná i stovky v neznámém terénu...já jsem terém znal...a nebyl tam nepřítel...
1 hlas
pn23 pn23
04.09.2014 13:49
pn23pn23
Byl tam taky s tebou Napoleon nebo jen s.gen.Sadek, Pavliku?-)
0 hlasů
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:31
Schico
..pro kořalku a cigartey se skočilo véeskou za čtvrhodiny...
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 13:28
jaan
no pro ty obklíčené to radostná výhlídka zrovna není
1 hlas
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:23
Schico
Putina bude na sankce NATO a EU reagovat (musí reagovat)....samozřejmě lze lehce předem říci, kam tyto sankce půjdou....půjdou přímo do evpropského korporativismu...automobilového průmyslu...buď zvýšenými cly....nebo zákazem přímého dovozu hotových osobních aut....dále do cizineckého ruchu...daněmi na výjezdu...a daněmi při devizových operacích...
2 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 13:26
pn23pn23
Do cizineckeho ruchu. John McCain nebude smet travit dovolenou se svoji rodinou na Sibiri:-)
0 hlasů
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:28
Schico
..daněmi na výjezdu..blbe..to není pro Johna Mc Caina...ale pro Ivana Ivanoviče, který si našetřil na dovolenou na Kypru, nebo v Alpách a Krkonoších...
2 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 13:37
pn23pn23
Proste aby Ivan Ivanovic nevidel, jak se zije jinde. Jeste zavest vyjezdni dolozky a povoleni mistniho sovetu vyjet za hranice. A na ty draty na hranicich taky penize budou:-)
0 hlasů
Petr Rozlil
04.09.2014 13:22
ElZorro
Jeste nikoho nenapadlo, ze ty jejich zas...ny sankce je jen plan jak se dostat k majetku vsem obcanum, ne v Rusku ale tady. Prikladu mame pozehnane. Komunisti v 1948, mccartinismus v 1955, za 2 svetovy vyhazov vsech japoncu, kteri ani nevedeli kde Japonsko je. Za chvilku to ceka nas vsechny, ne v Rusku ale tady. Lumpove vedi jak jsme pripitomeli.
3 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 13:20
messi
Další okolností, která tomu nenasvědčuje, je skutečnost, že americký dolar mezi lety 2000 a 2007 ztratil cca 3/4 své hodnoty vůči euru a mnohé státy přehodnotily pozici dolaru coby rezervní měny a začaly diverzifikovat, nejčastěji na euro.
O změně systému s jednou státní měnou, která je současně světovou rezervní měnou, mluvil v lednu 2009 v Davosu Vladimir Putin, o dva měsíce později guvernér čínské centrální banky Čou Siao-čchuan navrhl vytvoření světové rezervní měny namísto dolaru a později dodal, že „[n]áklady, které svět nese za existující měnový systém, už možná předčily jeho zisky“. V září téhož roku se ve zprávě OSN ke Konferenci o trhu a rozvoji (UNCTAD) píše, že „finanční systém, kde je dolar jedinou rezervní měnou, by měl projít celkovým přehodnocením“, a mezitím deník The Independent přinesl zprávu o jednáních centrálních bank Číny, Ruska, Francie, Brazílie a států OPEC v oblasti Perského zálivu o nahrazení dolaru v pozici světové měny. Se sesazením dolaru se ztotožnili i významní ekonomové ze samotných Spojených států jako Josef Stiglitz, Paul Volker nebo George Soros, a dokonce i Organizace spojených národů,Mezinárodní měnový fond či ředitel Světové banky, Robert Zoelick.
4 hlasy
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:13
Schico
Problém je, že ten Putin neudělá vůbec nic...
2 hlasy
Pavel Šimurda
04.09.2014 13:16
Schico
..to je rozesrané na ultimo a pojede to samo...on to jenom píská...takto mu babráci z EU a NATO přenechali pohodlnou aktivitu..kterou před tím neměl a o kterou se musel snažit..nyní mu ji tito diletanti předali....teď se nějak snaží chytit, jako STB po listopadu 1989 a vůbec nevědí, co se vlastně děje...
2 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 13:07
messi
Je zajímavé že ČT,Nova,Prima jsou protiruské ale reklama od největší ruské banky Sberbank veselé jede na všech kanálech.Asi ruské peníze jim nesmrdí.
7 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 13:20
gogan
Jedinci s komouškým stylem budou mít vždy problém pochopit, že stát a soukromý subjekt není jedno a to stejné.
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 13:30
messi
osle,právě proto když jsou tak zásadně proti politice Ruska tak ať Nova a Prima vypoví smlouvu,zaplatí pokutu za nedodržení smlouvy.To bude postoj za který budou mít méně pěněz a nebude to pokrytecké.ČT je státní tak tam už nevidím žáden problém.Ale penízky komediantům nesmrdí.
4 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:44
gogan
Proč by to dělali magore? Je ta ruská banka snad odpovědná za stát a blba Putina?
Ne, je to soukromý subjekt, říká ti to něco osle?
Mektáte te tu proti sankcím a sám po nich voláte? Máte zvláštní schýzu.
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 13:56
messi
a firmy v Rusku na které dopadnou sankce můžou za politiku Putina?Já po sankcích nevolám ale ti co vyjadřují podporu ať si odtrhnou od huby.
0 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 14:19
gogan
@rené pawlitte 04.09.2014 14:13
No tomu se samozřejmě zabránit nedá a je to tak. Proto dobře za situace kdy to tak není, nebo ne?
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 14:13
messi
západ má všechno cílené.když uvalím sankce na firmu která má s politikou putina něco společného tak to odnese x firem které této firmě dodavájí třeba služby a spolitikou nemají absolutně nic společného.
0 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 14:04
gogan
Pokud jste si neráčil všimnout tak západ má sankce cílené, na osoby a firmy které s politikou Putina něco společného mají a pak pochopitelně na strategický materiál.
Pokud banka sankcionovaná není tím lépe především pro ni.
0 hlasů
Argus von Lidl
04.09.2014 13:05
Wolf
USA s koalicí ochotných v r. 2003 nevpadli do Iráku kvůli chem. zbraním hromadného ničení (které, jak známo, se nikdy nenašly). Šlo o bezprostřední reakci na prohlášení Saddáma Hussajna, že bude iráckou ropu prodávat za Eura. To byl pravý důvod invaze. Ekonomika USA je v totálním loji a pokud by dolar nebyl kryt ropou, pak se zhroutí jako domek z karet. A do toho všeho BRICS, který (pokud se rozjede) připraví USA o roli hegemona.
A jako v r. 2003 i teď se stalo něco podobného, když Putin vyhlásil, že za ruský plyn a ropu bude chtít platit rublem a čínským Juanem. Jenže do Ruska nikdo vtrhnout nemůže a vojensky ho neporazí a tak USA a NATO přešly na taktiku mu aspoň škodit na jeho zadním dvorku (dnes Ukrajina). Je to smutné, ale o Ukrajinu v NATO ani samotné NATO vlastně nestojí. A už vůbec nemůže být řeč o EU, protože Ukrajina nemá v několika desetiletích nejmenší šanci splnit přístupová kritéria. Jestřábi z EU a NATO si Ukrajinu vybrali jako oběť ve své hře škodit Rusku a mám obavy, co tyhle válečné štváče vlastně zastaví. Proto hned věděli, kdo sestřelil letadlo a uvalili sankce, proto budou pořád vyřvávat a hrozit pěstí Putinovi i kdyby byl úplně svatý (jakože rozhodně není, protože je z úplně stejného těsta jako oni). Jedna věc se mu ale upřít nedá: před svými kroky "demokratický západ" včas varoval a nijak se netajil, že se mu námluvy Ukrajiny s NATO (a tedy i riziko odříznutí od jediného teplovodního přístavu) nelíbí. Ti ho ale dál provokovali a on pouze splnil svoje hrozby. Tahle hra jestřábům nevyšla a Putina hodně podcenili. Navíc, na jejich straně není ani veřejné mínění, protože i řada západních novinářů otevřeně píše o jejich licoměrnosti a používání dvojího metru. Zkrátka, tato debilní zahraniční politika USA a spol. založená na rozeštvávání vztahů svých hospodářských konkurentů je posledním kopáním chcípající kobyly. Pád hegemonie USA to možná oddálí, ale neodvrátí
6 hlasů
Darja Hubáčková
04.09.2014 13:00
DarjaH
Porušený slib!!
NATO se k ruským hranicím přibližuje od revolučního roku 1989; podle tehdejšího vůdce SSSR Michaila Gorbačova přitom existovala ústní dohoda se Západem, že Kreml nebude bránit sjednocení Německa, pokud se Severoatlantická aliance nerozšíří na východ. O deset let později NATO zahájilo největší rozšiřovací vlnu – přijalo Česko, Maďarsko a Polsko a v roce 2004 dalších sedm zemí včetně bezprostředních sousedů: pobaltských zemí a černomořského Bulharska a Rumunska.
9 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 13:07
gogan
Prý a ústní dohoda dámo? Tomu nemusíme věřit, že.
Naopak smlouvu o celisvosti Ukrajiny co rusáci porušili podepsaly v r 1994 v Budapešti, tedy né prý a ústně.
Další věc ja ta, že rusáci nemají co kecet státům do toho kam se chtějí přiklonit a jak vidno normální lidi dávají přednost západu.
0 hlasů
Milan Dvorský
04.09.2014 13:41
Dvorsky
Hm, kam se "svobodně" chtějí přiklonit a bylo u nás referendum, kde by se lidi mohli vyjádřit, jestli se chtějí přiklonit k NATO, nebo to chtěl jen "někdo"? Nedávno jsem viděl rozhovor s J.Čárnogurským, který říkal, že jsme na vybranou neměli a že když měl určité námitky ohledně vstupu, tak byl okamžitě umlčován. Taky tam řekl, že Havel a Walesa byli zaplacení.
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 14:00
gogan
Ti politici byli zvolení ve svobodných volbách, že?
Demostrace a protesty proti vstupu taky nebyly, tak kde je problém?
0 hlasů
Darja Hubáčková
04.09.2014 13:16
DarjaH
Proboha Dvořáku, ale to co přejete západu Ukrajiny, že chce patřit do EU, tak druhé straně východu Ukrajiny upíráte, která už s oligarchickým Kyjevem nechce nic mít společného. Vždyť tam bojují lidé, kteří tam žijí. Všiml jste si, že v utečeneckých táborech v Rusku nejsou žádni muži, co myslíte, kde asi jsou?
5 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 13:57
gogan
V utečeneckém táboře v rusku jsem nebyl madam, ale rohodně na východě ukrajiny bojují v značném počtu i rusáci. To je asi tak demokraticky projevená vůle jako kdyby proti nim s ukrajinskou stála i americká armáda.
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 13:11
jaan
pantáto ještě jednou pro USA. Rusko (CCCP) a Čínu tvoje naivní zásady neplatily, neplatí a platit nebudou, už se s tím smiř
2 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:13
gogan
Jaké zásady máte na mysli? Podepsané smlouvy?
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 13:27
jaan
Další věc je ta, že rusáci nemají co kecat státům do toho kam se chtějí přiklonit ........ rusáci, amíci i číňané tuhle tvoji naivitu mají víš kde..........
1 hlas
venda wind
04.09.2014 13:00
wind
veškeré vojenské akce NATO byly výhradně dobyvačné, měly za cíl rozdělit státy, svrhnout vlády atd ... ale nikdy se nejednalo o obranu napadeného státu
4 hlasy
Darja Hubáčková
04.09.2014 12:59
DarjaH
Prosím hoďte tady někdo pro pana Dvořáka mapu,(já ji nemůžu najít) kde je Rusklo obklíčené základnami NATO. Ta dobrá duše prohlásila, že prý Rusko se přibližuje k NATO základnám, málem jsem spadla ze židle:-)
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:09
gogan
Slyšela jste o anexi Krymu dámo? Tím se rusáci přiblížili k hranicím NATO. Ze židle už jste ve svém životě několikrát spadla.
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 13:03
messi
ten by potřeboval hodit na sebe síť.
4 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:11
gogan
Povětšinou na sebe hážu sako, síť přenechám tobě (jsi zřejmě zvyklý) a chytré horákyni.
0 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 13:02
pn23pn23
To je jedine dobre. Agresivni narod polomongolu je potreba hlidat.
1 hlas
venda wind
04.09.2014 12:59
wind
Jaceňuk Ukrajinu miluje natolik, že celá rodina radši žije v USA..
budme radi za Putina, jiny, klasicky rusak by uz davno nevahal a byla by poradna mela....
2 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 12:56
pn23pn23
Je treba Rusaka vloucit z bankovniho systemu SWIFT. At obchodnik Rusak cestuje po svete s velkym cemodanem plnym hotovosti.
1 hlas
franta pala
04.09.2014 13:00
reinhardha
tak HO vlouc,curácik
2 hlasy
venda wind
04.09.2014 12:55
wind
v historii jsme byli podvedeni, zneuziti a zrazeni..
dnes jsme na strane zla a vsemozneho svinstva, na strane lzi, zlodejin, podvodu, vrazdeni, muceni a siritelu chaosu a valky..
paradoxne z toho nic nemame...
navic je vysoce pravdepodobne, ze budeme zase podvedeni, zneuziti a zrazeni..
vystupme z NATO !!!
3 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 12:54
pn23pn23
Rodiče ruských vojáků, kteří údajně zemřeli na východě Ukrajiny, se chystají příští pátek demonstrovat na moskevském Rudém náměstí.
Po Kremlu požadují, aby veřejně řekl, kolik ruských vojáků v Donbasu padlo. Vláda oficiálně tvrdí, že na východě Ukrajiny žádné vojáky nemá, ovšem například podle předsedkyně Svazu matek vojáků jich v oblasti operuje až 15 000.
A podle ruského opozičního listu Novaja Gazeta přišlo od poloviny srpna na ukrajinském území o život 120 ruských vojáků, dalších 450 bylo zraněno.
1 hlas
franta pala
04.09.2014 13:03
reinhardha
vem si,čuráčku,cemadán a hybaj protestovat taky i s tvojí predsedkyní-defraudantkou peněz toho holyvúdského združení-svůj k svojmu,čuráčku,vis?
3 hlasy
venda wind
04.09.2014 12:51
wind
AT ZIJE BATUSKA PUTIN jako pevna hraz proti Novemu svetovemu radu !
.
AT ZIJE BATUSKA PUTIN OSVOBODITEL i s jeho raketami namirenymi na nase rozmazlene a priblble prdele !
6 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 12:53
pn23pn23
At zije. Ale za svoje a v Rusku.
1 hlas
franta pala
04.09.2014 13:05
reinhardha
jako ty,čuráčku,za peníze ze sociálního odboru,v čechách
2 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 12:55
messi
přesně tak,za svoje a ne loupit v Lybií,Iráků,Egyptě.
1 hlas
Jan Bulva
04.09.2014 12:50
jaan
Zcela přesný popis od P. Kohouta Pokud se zbavíme předsudků a národnostně či osobně podmíněných sentimentů, základní schéma konfliktu vypadá takto. Imperiální mocnost A má v úmyslu postupně anektovat anebo přinejmenším zásadně ovlivňovat stát S. Dále je zde imperiální mocnost B, která má rovněž v úmyslu postupně anektovat anebo přinejmenším zásadně ovlivňovat stát S. Samotný stát S je chudá, špatně spravovaná země se slabou vládou, jejíž obyvatelstvo je ostře rozděleno: část se ztotožňuje s mocností A, jiná část s mocností B. Situace je natolik vyhrocená, že již přerostla v občanskou válku.
Nejde tedy o obdobu roku 1938, kdy totalitní velmoc anektovala menší demokratický stát za asistence velmocí, ale o konflikt dvou impérií o třetí území. Schéma konfliktu je symetrické a nikdo nemá jednoznačnou převahu, mocenskou ani morální. Prohrát mohou všichni (a také prohrají, pokud konflikt bude eskalován.)
A co dělají obě imperiální mocnosti? Namísto, aby se snažily uklidnit situaci, uvalují na sebe navzájem sankce a protisankce, vyskytují se dokonce hrozby přímým válečným konfliktem. To vše kvůli chudé zemi, která za konflikt ani nestojí a jejíž anexe by byla spojena spíše s náklady než s výhodami. Kromě toho, A i B mají společného nepřítele, ambiciózní a brutální mocnost C, která chce v dlouhodobé perspektivě anektovat nebo přinejmenším ovlivňovat celý svět. Má za těchto okolností cenu eskalovat konflikt dalšími sankcemi?
Jistě jste poznali, že A je Evropská unie, B je Rusko (nebo naopak), S je pochopitelně Ukrajina a C je islám. Na položenou otázku si můžete odpovědět sami.
2 hlasy
Big Destructor
04.09.2014 12:41
Destructor
NATO troubí proti Rusku, protože jsou sami trubky ..
3 hlasy
venda wind
04.09.2014 12:38
wind
DAVID BOWIE SE POKLONIL HRDINŮM NOVOROSSII
"Aspoň jeden den v životě bych chtěl být hrdinou, jako jsou oni, bojovníci proti lžím a pokrytectví západní "demokracie" sdělil slavný zpěvák britskému deníku The Daily Telegraph.
http://free.niooz.fr/david/bowie
4 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 12:37
pn23pn23
http://zpravy.idnes.cz/cviceni-nato-na-ukrajine-08f-/zahranicni.aspx?c=A140904_113507_zahranicni_jw#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
1 hlas
franta pala
04.09.2014 13:07
reinhardha
náto je spolek naleštěných pajáců,fešáku,což jsou vykastrovaní psi-víš čuráčku?
0 hlasů
Darja Hubáčková
04.09.2014 12:42
DarjaH
Buďte tak laskav a nestrkejte nám tady tu propagandistickou a lživou mediální žumpu iDnes.
2 hlasy
Martin Macháček
04.09.2014 12:52
MauMau
Von je to blbeček, co v uklízí pražský nádražní hajzly. Tak co po něm můžete chtít.
1 hlas
pn23 pn23
04.09.2014 12:44
pn23pn23
Budte tak laskava a polibte si ... Co chcete.
1 hlas
pn23 pn23
04.09.2014 12:36
pn23pn23
Rodiče ruských vojáků, kteří údajně zemřeli na východě Ukrajiny, se chystají příští pátek demonstrovat na moskevském Rudém náměstí.
Po Kremlu požadují, aby veřejně řekl, kolik ruských vojáků v Donbasu padlo. Vláda oficiálně tvrdí, že na východě Ukrajiny žádné vojáky nemá, ovšem například podle předsedkyně Svazu matek vojáků jich v oblasti operuje až 15 000.
A podle ruského opozičního listu Novaja Gazeta přišlo od poloviny srpna na ukrajinském území o život 120 ruských vojáků, dalších 450 bylo zraněno.
1 hlas
Darja Hubáčková
04.09.2014 12:45
DarjaH
Svaz matek vojáků je nátlakova skupina placená západem. Kdysi jejich existence měla smysl, mě by zajímalo, kolik tam těch matek mrtvých vojáků je.
2 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:39
gogan
Za tyhle žgryndy madam, by vám ty matky mrtvých vojáků asi vyškrábali oči.
Po právu.
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 12:45
messi
K datu 11. listopadu si konkrétně šáhlo na život 168 členů US Army, 53 námořníků, 56 členů letectva a 46 mariňáků. „Nadále oslovujeme a bereme pod svou ochranu ty, kteří se potýkají s obtížemi,“ říká k těmto číslům hlavní personalista americké armády Generálplukovník Howard Bromberg. „Udělali jsme velký pokrok v předcházení sebevražd, ale naše práce ještě není hotová,“ dodává.
4 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 12:35
pn23pn23
Nové sankce, kterými chtějí evropští politici potrestat Rusko za jeho roli na východní Ukrajině, by vedle prohloubení těch dosavadních mohly přinést i nové typy omezení.
Jedním z nich je vyloučení Ruska z mezinárodního platebního systému SWIFT. To by prakticky znemožnilo ruským bankám – a jejich zákazníkům z řad firem i běžných lidí – přijímat peníze ze zahraničí nebo je tam posílat. "Platby z Ruska a do Ruska by jednoduše neprobíhaly," vysvětluje analytik společnosti Citfin Tomáš Volf.
0 hlasů
franta pala
04.09.2014 13:09
reinhardha
jediné co můžou vyloučit,milý čuráčku-tebe z úp
0 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 12:40
messi
a rybí plůdek se platí přes který systém?
2 hlasy
Martin Macháček
04.09.2014 12:59
MauMau
Von píše pořád ty stejný pitominy dokola. Vůbec nechápe, co se stane, až bude Rusko chtít za plyn ruble nebo zlato. A už vůbec neví, že se Rusko dohodlo s Čínou na dodávkách plynu. Evropa bude v háji a my na to doplatíme nejvíc, protože jsem nejen nedohonili za 20 let Západ jak sliboval Klaus, ale naopak se vzdalujeme. Vysvětlujte to blbečkovi, jehož život probíhá na hajzlech.
1 hlas
venda wind
04.09.2014 12:31
wind
Orgány i malých dětí na prodej !
V případě zájmu volejte ukrajinskou ambasádu 0800 BANDANACISTU , případně jejich logistická organizace terorista v tísni
6 hlasů
Petr Rozlil
04.09.2014 12:53
ElZorro
Ano, taky jsou jeste na prodej usekany hlavy policajru z Majdanu, jejich oci a neco by se mohlo pouzit z jejich upalenych tel.
1 hlas
Darja Hubáčková
04.09.2014 12:49
DarjaH
Včera žvanil jeden takový terorista v tísní na Čt, prý že těm lidem, co je bombarduje ukrajinská armáda se až tak moc nic neděje, že prý jsou poschovávani ve sklepech a tam si v klidu s dětmi hrají, chtělo se mi z něj blít a lituji, že jsem vůbec kdy přispěla na tuto americkou organizaci.
5 hlasů
venda wind
04.09.2014 12:25
wind
modleme se za PUTINA
BŮH ŽEHNEJ PUTINOVI
9 hlasů
venda wind
04.09.2014 12:23
wind
Pod ruskou nadvládou získala Ukrajina Halič,
Volyň, Podkarpatsko, Severní Bukovinu, JIžní Besarábii a Krym.
Kdybychom pod nacistickou nadvládou získali půlku Rakouska, část Maďarska, Slezska a Bavorska, asi bychom se na období nacistické okupace dívali jinak. Ale Ukrajinci se Rusům za zdvojnásobení ukrajinského území odměnili nenávistí.
2 hlasy
Vlastík Smutný
04.09.2014 12:22
SMUTNA
Nick pn23 pn23 je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, zákeřně útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
26 hlasů
Alois Okratek
05.09.2014 13:05
Sokrates
Np23, Henex, Lustik, Dvořák atd. jsou Ringierem placení trollové. Existuje požadavek Ringiera na německou zemskou vládu , tuším Meklenburskou,o vyplacení slíbeného žoldu pro trolly, kterých je v evidenci Ringieru asi 624.
1 hlas
jiří pražák
04.09.2014 20:17
jirikp
Na takové platí jediné - zcela ignorovat, ať si píše co chce. když nebude mít žádnou odezvu, zničí ho to
0 hlasů
Martin Macháček
04.09.2014 13:03
MauMau
Nevím, zda-li je to takový vůl a nebo ho za ty příspěvky platí. Ale pořád se mně zdá, že nikdo, kromě politiků, nemůže být tak blbej.
4 hlasy
Petr Novák
04.09.2014 14:15
Vedma
Jenomže politikové jsou za své sviňské postoje placeni.
0 hlasů
Vlastík Smutný
04.09.2014 14:07
SMUTNA
Omyl, on není hloupý. Právě naopak. Hloupý je například Henex nebo Vrána.Tohle je velice inteligentní zlý hajzl, ale právě proto o to je nebezpečnější. Všimněte si jak umí zneužít každý sebemenší detail který tu ze svého soukromí kdokoli neopatrně prozradí a následně obrátí proti vám. V tomhle se přesně shoduje s nicky Václav Horák, Vlasta Smutná a Helena Dvořáková. Je to naprosto stejný styl a rukopis a zřejmě se jedná o jedno a totéž psychopatické individuum..
0 hlasů
Henex
04.09.2014 17:08
Henex
Tak to jsem rád, že nejsem zlý hajzl, ale jenom hloupý. Ulevilo se mi... :-)))
0 hlasů
venda wind
04.09.2014 12:22
wind
vyborna analyza
Analytik Kotrba: Prolhané děvky, rozesírači a oblbovači placení z ciziny tvrdí, že je tu Putinova pátá kolona. Oběti na vrahy z Kyjeva nezapomenou
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Analytik-Kotrba-Prolhane-devky-rozesiraci-a-oblbovaci-placeni-z-ciziny-tvrdi-ze-je-tu-Putinova-pata-kolona-Obeti-na-vrahy-z-Kyjeva-nezapomenou-333147
13 hlasů
venda wind
04.09.2014 12:20
wind
... dle US rozvědky byl MH17 sestřelen ukrajinci raketou vzduch-vzduch. Dle mne je nyní otázka, zda v tom mají prsty přímo Obamovci nebo v tom nechají Porošenka jen vymáchat. Já osobně jsem názoru, že bez Obamy si Porošenko nevymění ani plínky. Copak že to včera ten ušatý Pygmej vřeštěl v Estonsku?
7 hlasů
Jan Karel
04.09.2014 12:20
Jan7
Budou v Rusku vyšetřovat Google ?
.............Všetci vieme, že spoločnosť Google založil Sergey Brin, ale hlavným akcionárom sa javí skupina Finančná avantgarda, ktorej patrí aj spoločnosť na vývoj a produkciu geneticky modifikovaných organizmov Monsanto. Monsanto je vlastníkom súkromnej vojenskej spoločnosti Academi - predtým Blackwater, ktorá sa zapojila do bojov v Iraku a teraz bojuje na strane nacistov na Ukrajine. Takže záujem o udalosti na Ukrajine môže byť v Google ovplyvnený jeho vlastníckou štruktúrou.
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 12:20
gogan
Bravo Obamo.
Den našeho vstupu do NATO by jsme měli slavit jako státní svátek.
0 hlasů
Martin Macháček
04.09.2014 13:04
MauMau
A Havla bychom měli oslavovat jako otce zla.
3 hlasy
Pavel Šimurda
04.09.2014 12:17
Schico
Putin právě nedělá nic....a nemusí nic dělat..jemu může být zhruba jedno, kdo momentálně na Ukrajině vyhrává nebo prohrává....tam to dotáhli ti mamlasové, babráci a diletanti z EU....neudělá nic...to je samozřejmě taky...že udělá, co chce, ale neudělá nic...
3 hlasy
venda wind
04.09.2014 12:12
wind
Najnovšie správy (US analytikov)
hovoria o tom, že po podpísaní dohody s Janukovičom zasiahla síajej... preto EU čušala... všetky rozhodnutia sú proti právu, lebo zo 450 poslancov ostala asi polovica, aj to niektorým zobrali hlasovacia kartičky a hlasovali za nich Janukoviča neodvolalo 75 perc. poslancov, ale len 72 - aj to sfalšovane. Navyše sa niektorým dodnes vyhrážajú vypálením domu či ublížením rodine... Kandidáta na prezidenta Carjova zbili , vyhrážajú sa mu vraždou a jeho rodine vypálili dom.
3 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 11:58
messi
Ukrajina pár let vyhrožovala, že zastaví tranzit plynu. Pak se postavil Nordstream a když se postaví Southstream, tak Ukrajina je plynárensky bezvýznamný stát. Bude už jenom dovážet plyn. Ukrajina měla za tranzit plynu a ropy ročně 150 miliard korun a pak nebudou mít nic. Jenom budou platit za plyn. A budou platit docela dost. Ukrajinci dováželi na hlavu nejvíc plynu z evropských států. Jim jde na plyn skoro všechno, včetně výroby elektřiny. S uhlím mají smůlu, protože ta ložiska jsou v Luhansku a tak dále. Břidlice, uhlí i klasický plyn je na východní Ukrajině, na západě není nic, to je vytěžené. To, co dělá Ukrajina jako svou energetickou politiku, je pro ně absolutně kontraproduktivní. To je ekonomická sebevražda. Oni na tranzitu plynu ztratí 150 miliard korun ročně a hádají se, zda vydělají na snížení ceny plynu 20 miliard oproti současnosti. Co to je za počty? My bychom ale jako Česká republika ten tranzit potřebovali. V našem zájmu je rozvoj Ukrajiny. Ty naše systémy tranzitu jsou obrovské a bohužel nevyužité
6 hlasů
Darja Hubáčková
04.09.2014 11:51
DarjaH
Obama je ale šašek, prý že aliance není zaměřena proti žádné zemi. Obamo, viděl jsi tu mapu, kde je Rusko obklíčeno základnami NATO? Jak by se Ti líbilo, kdyby Čína začala stavět vojenské základny v Mexiku. Gorbačova západ podvedl, když mu slíbil, že po rozpuštění Varšavského paktu, se NATO nebude přibližovat k ruskýn hranicím. Havel přece chtěl zrušit i NATO, ale to zbrojařská mafie nedovolí. Obama kudy jezdí po světě, tak pořád hučí do vlád, ať zvýšují vojenské rozpočty a všude nabízí zbraně, zmetek jeden.
7 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 12:12
gogan
Madam, Rusko má ze dvou stran moře, ze třetí Asii a o jakém "obklíčení" tu plácáte?
Nehledě na fakt, že v dnešní době se rusáci tlačí k hranicím NATO ne naopak. A pokud Ukrajina bude do NATA chtít nedivím se a podporuji. Rusáci porušili smlouvu z r. 1994 o celistvosti Ukrajiny.
0 hlasů
Alois Okratek
05.09.2014 17:31
Sokrates
Dvořák jaksi neovládá zeměpis. Patrně pro něj neexistuje věnec států jako jsou: Estonsko, Lotyšsko, Litva, Ukrajina, Rumunsko, Turecko, Azerbajdžán, Gruzie, Afghánistán, Kyrgistán,, Turkmenistán. Zbývá ještě obsadit Mongolsko. Moře ovládají americké flotily. Stačí, pane Dvořáku?
0 hlasů
Alois Okratek
05.09.2014 17:24
Sokrates
"Rusáci se prý tlačí k hranicím NATO" To je buď, myšleno jako největší fór století a nebo blbost na entou!. Petr Dvořák tím dosáhl nového rekordního stupně debility. Myslím, že ho těžko nikdo překoná!
0 hlasů
Karel Votruba
04.09.2014 13:17
permonik
Chlapče hloupý, ale hnUSÁci mají vojenskou základnu v Japonsku, takže zůstává pouze jedno moře. Máš pravdu v tom, že je Rusko pořád blíže hranicím NATO, ale jenom díky tomu, že NATO postupuje neustále na východ. Víš kam se NATO roztáhlo po roce 1990? Do oblastí celé bývalé RVHP, Kosovo, pobaltí. A nové vojenské základny hnUSÁků vznikly v Rumunsku a Kosovu. Nyní ty hajzly chce na svém území i Polsko.k Kdyby existovala Nobelova cena za blbost, tak bys byl první, kdo by na ni měl nárok, idiote!
2 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:32
gogan
To se pleteš v terminologii. NATO se neroztáhlo, to bývalé východoevropské státy se k NATO chtěli připojit aby byly chráněny před rusáckou roztahovačností a jak se ukázalo, bylo to prozíravé.
0 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 12:32
jaan
to je fakt to Rusko má své území stéle blíž amíckým základnám, taková drzost
5 hlasů
Petr Dvořák
04.09.2014 12:37
gogan
Anexe Krymu, slyšel jsi to někdy? To je posun rusáků k htanicím NATO.
0 hlasů
Karel Votruba
04.09.2014 13:25
permonik
Nechápu, jak jde anexovat vlastní území, když já mám zeměpisný atlas světa, kde na politické mapě světa je Krym vyznačen stejnou barvou jako Rusko - růžově a Ukrajina je zelená. A to není tak starý atlas, tak jsem se to i učil ve škole. Že protiprávně Krym zašantročil komunistický pohlavár, navíc napůl Ukrajinec se muselo nyní napravit restitucí, tak jako u nás někteří sedláci darovali půdu a po roce 1990 ji restituovali.
2 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:35
gogan
Vortubo, nesmíš se dívat tam kde jsou barevně zvýrazněny kontinenty :)))
Ty tvoje kecy si nechej pro svoje soudruhy, kdyby se rusáci na hlavu postavil tak mezinárodní právo to vidí naprosto odlišně.
0 hlasů
Petr Rozlil
04.09.2014 13:07
ElZorro
A slysel jsi nekdy o konstituci Ukrajiny. Tady mas jeji cast:.....Na zaklade pravoplatneho rozhodnuti parlamentu republiky Krym, Krym jako jedina cast Ukrajiny ma vlastni parlament s pravem vyhlasit na vlastnim uzemi (Krym) referendum a rozhodovat bez souhlasu vlady UA. Zakotveno pri deklaraci samostatnosti UA v roce 1991
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 13:24
gogan
To právo Krymu nikdo neupíral, jenže to co tam proběhlo nebylo referendum ale hlasování pod tlakem okupantů.
1 hlas
Jan Bulva
04.09.2014 11:50
jaan
Včera se na čt 24 k sankcím vyjadřoval Prof. Zelený česko-americký ekonom a prohlásil , že jsou zcela k ničemu, nikdy žádný efekt neměly (a to šlo o malé země) a jediným jejich důsledkem bude propad celosvětové ekonomiky. Rusko rozhodně k ničemu nepřinutí.
8 hlasů
Petr Novák
04.09.2014 14:19
Vedma
Hlavně jde o propad ekonomiky EU a to je přece cíl USA.
0 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 12:34
pn23pn23
Tzv. prof. Zeleny je klasicky blb, ktery na zacatku 90.let jezdil behem volebni kampane po Ceskoslovensku se Sladkem. A vubec mu nebyly ty prostoduchy Sladkovy zvasty proti srsti.
0 hlasů
franta pala
04.09.2014 13:11
reinhardha
klasický blb jsi ty milý čuráčku!to se ráno nedíváš do zrcátka čuráčku?hned bys ho tam viděl
1 hlas
Darja Hubáčková
04.09.2014 11:53
DarjaH
Ale to pravdoláskářské Pehe tam zase perlilo.
6 hlasů
rené pawlitte
04.09.2014 12:00
messi
Pehe ten by za jidášský groš matku prodal.
4 hlasy
rené pawlitte
04.09.2014 11:50
messi
Jak se díváte na sankce proti Rusku?
Mně se nyní líbí postoj našeho premiéra. Není na straně těch jestřábů, kteří říkají, že je potřeba zavést sankce, aniž hledí na to, jaké to bude mít ekonomické dopady. Říká rozumně, že můžeme ztratit trhy, na které se třeba už nikdy nevrátíme. Krize pomine. Porošenko s Putinem se dohodli na klidu zbraní na východní Ukrajině. Doteď to eskalovalo proto, aby byla výhodná pozice pro vyjednávání. Čekám, že to skončí kompromisem. Rusko ukázalo svoji sílu, přitlačili Ukrajinu k jednacímu stolu a musí se dohodnout.
Je tedy nesmysl na desítky let opustit ruské trhy, zatímco oni se mezi tím dohodnou. Rosněft nabídl podíl ve firmě Číňanům. Když technologie nedodá Západ, tak je dodají Číňani a oni budou mít byznys. A my směrujeme sankcemi Rusko na Čínu. Tahle válka skončí během čtvrt, půl roku, ale zbavujeme se trhů a důsledky poneseme desítky let. Premiér Sobotka je tedy rozumný, že takto uvažuje strategicky a dlouhodobě. My máme zájem, aby přes Ukrajinu tekl plyn, protože budeme mít tranzitní poplatky.
5 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 11:44
jaan
Putin neudělá co chce, Putin udělá to co považuje za nutné pro obranu Ruska, Rusko především díky hrůzám z 2sv války má drsné zkušenosti se západní Evropou a s USA a podle toho se chová stejně jako, např. Izrael
5 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 11:46
pn23pn23
Bez americke pomoci by Rusove nad Hitlerem nevyhrali.
1 hlas
Karel Votruba
04.09.2014 13:06
permonik
Ty idiote, víš kdy se hnUSÁci zapojili aktivně do války? Bylo to v roce 1944, tedy rok po Hitlerově fiasku u Stalingradu, kdy Stalin už rok hnal wehrmacht na západ. A víš proč se hnUSÁci zapojili? Protože zjistili, že by se Stalin mohl zastavit až na březích Atlantiku a ta americká pakáž by neměla západní Evropu! Do té doby Rooswelt poskytoval pouze materiální pomoc, hlavně Anglii. A ještě něco, když Hitler zabíral Evropu, tak hnUSÁci obchodovali i sním a neuvalili embargo, jak do něho nyní vtáhli Evropu. Hupáku!
3 hlasy
Petr Rozlil
04.09.2014 12:09
ElZorro
A o tunach zlata co rusove jim za tu pomoc mluvit uz nebudes. Jaka pomoc, vsechno bylo zaplaceny.
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 12:23
gogan
Lžeš jak rus Rozlile, většinu vojenského materiálu rusákům amici odpustili, chtěli jen zaplatit za věci dále využitelné v míru, nákláďáky a pod.
Rusové jim ani toto nikdy plně nezaplatili.
0 hlasů
Karel Votruba
04.09.2014 13:34
permonik
Jsi osel, neboť i my jsme Anglii museli zaplatit za naše vojáky, kteří chránili hlavně ji. Odečetli si ze zlata, které nám vraceli náklady za výstroj a výcvik jako kdyby byli na rekreaci. Je s podivem, že ti "přátelé" nechtěli zaplatit i za sestřelená letadla!
1 hlas
Jan Bulva
04.09.2014 11:52
jaan
zcela jistě vyhráli, trvalo by to déle a stálo by to více životů a postupně by obsadili většinu Evropy
1 hlas
Petr Dvořák
04.09.2014 12:26
gogan
Bez půjčky a pronájmu asi ano, ale bez půjčky a pronájmu a bojující Anglie těžko.
0 hlasů
zdeněk adámek
04.09.2014 11:48
62orlovak
Ty pitomče s IQ Pepka Vyskoče.Dneska jsi zase ve formě.....chápu že fandíš NATU.Vede ho dánská BUZNA a to ty rád....
3 hlasy
Jan Karel
04.09.2014 11:47
Jan7
:-)))))))))))))))))))))))) tradiční lež mainstreamu.
1 hlas
Jan Karel
04.09.2014 11:44
Jan7
USA napadli Afgánistán 7. října 2001 . Jsou tam dosud....a kde je nějaký výsledek ? Vývoz "americké demokracie" znamená smrt lidí, kteří chtějí jen normálně žít........
USA se schovává za NATO.
3 hlasy
Petr Dvořák
04.09.2014 12:32
gogan
No když do Afganistánu vyvážejí demokracii, jsou tam alespoň pro civilizovanější afgánce vítaní.
Když do Afganistánu vyváželi rusáci svou totalitu nechtěl je tam vůbec nikdo.
0 hlasů
Milan Dvorský
04.09.2014 13:19
Dvorsky
Američani nejprve podporovali místní teroristy, protože byli proti Rusku, když se pak ale obrátili i proti USA, tak najednou proti nim bojují.
1 hlas
pn23 pn23
04.09.2014 11:40
pn23pn23
Nové sankce, kterými chtějí evropští politici potrestat Rusko za jeho roli na východní Ukrajině, by vedle prohloubení těch dosavadních mohly přinést i nové typy omezení.
Jedním z nich je vyloučení Ruska z mezinárodního platebního systému SWIFT. To by prakticky znemožnilo ruským bankám – a jejich zákazníkům z řad firem i běžných lidí – přijímat peníze ze zahraničí nebo je tam posílat. "Platby z Ruska a do Ruska by jednoduše neprobíhaly," vysvětluje analytik společnosti Citfin Tomáš Volf.
1 hlas
slávek šedý
04.09.2014 11:40
boculy
Zaorálek a Stropnický........to hovoří za vše....komediant a mluvka (kam vítr, tam Zaorálek) oportunista....to jsme to dopracovali.....ale zase při představě, že by tam jela Peak a Schwarcík.....:-))))
4 hlasy
alanalan
04.09.2014 11:27
alanalan
Summit NATO - největší koncentrace válečných štváčů na světě.
6 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 11:26
jaan
Reálný pohled pana Pečinky....... Ukrajina podle Pečinky už navždy bude jiná než před Majdanem - ekonomicky na kolenou, s okleštěným územím a s emancipovaným východem země, který si už navždy bude vědom své síly proti Kyjevu.
„Slavná majdanská revoluce příliš připomíná tzv. arabské jaro. Začínalo to lyrickými žvásty o nastupující twitterové a facebookové generaci, pokračovalo tím, že Západ nechal padnout režimy, jež sice nebyly dvakrát demokratické, ale zajišťovaly v regionu `jakous takous` stabilitu bez válek,“ píše Pečinka. Poté podle něj vždy následoval nástup radikálů a v závěsu občanské války, které pokaždé ohrozily celý region. Dnes se snad podaří zajistit alespoň to, aby tato revoluční zkáza nepřeskočila do střední Evropy.
11 hlasů
Jan Bulva
04.09.2014 11:22
jaan
Realita je taková, že do ofenzívy nastupuje generál ZIMA a na spadnutí je úprk soudruhů z USA z Afganistánu a bez spolupráci s Ruskem to velká sranda nebude. A bordel, který amíci způsobili v Iráku a Libyi soudruhy z USA taky ještě dost zaměstná, takže ten vítězný pokřik je dost zoufalý
3 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 11:06
pn23pn23
Ve finale si Putin s Lavorovem muzou dat soudruzskeho hubana a obejmout se, protoze Ukrajinu presvedcili, ze ji bude lepe v EU a NATO. Vojenske zakladny NATO na Ukrajine vyrostou jako houby po desti a to teprve trpaslik z Kremlu bude vyskakovat:-)
2 hlasy
Jan Bulva
04.09.2014 11:18
jaan
Proč se ztrapňuješ, jsi zhulenej anebo tupej, nedávno jsi oslavoval vítězství nácků z Kyjeva a čumíš jaká je realita. A vůbec nechápeš, že Ukrajina nikdy nebude členem EU ani NATO, to je rovněž realita.
7 hlasů
Tu stošedesát
04.09.2014 11:22
TU160
nereaguj na něj je to placenej provokatér NEKRMTE TROLLY
1 hlas
Jan Bulva
04.09.2014 11:22
jaan
nepokakej se chudáčku
2 hlasy
pn23 pn23
04.09.2014 11:35
pn23pn23
Ze by faze zostrovani tridniho boje, kdy strana se cisti zevnitr tim, ze hleda vnitrniho nepritele?-))) Vy si davate soudruzi do cenichu:-)
0 hlasů
pn23 pn23
04.09.2014 11:04
pn23pn23
Nejak se zdejsim kremlobotum hrouti svet. Nikdo je nebere vazne a i ten Lavorov je obecne bran za kasparka pro pobaveni. Pry "narodni porozumeni":-) Kam na ty komunisticke hlody soudruh Lavorov chodi?-)
2 hlasy
Petr Rozlil
04.09.2014 11:45
ElZorro
pn23, dostal jsem velkej napad!! kazdymu je uz jasny,ze jen s nejakyma sankcema proti Rusku tohle neskonci. To jen ty lumpove se chteji dostat k majetku kazdeho obcana jak to delavali komunisti, jak se to delalo za mccartinisma, to same ve 2.svetove vsem japoncum jako ze podporujou Japonsko atd.,atd. Nez skoncime jak bezdomovci tak muzem jit a stavet tu troubu do Ciny, rusaci nam budou velmi dobre platit tak na co cekat. Hlady nechcipnem. Henex zna jak hledat houby,to pomuze. Tak jdeme!!! Jo, pockej!!!....umis vubec pracovat?.. at tam neudelas ostudu.
0 hlasů
Karel Klepsa
04.09.2014 11:00
Odoaker
" Najdi si svého USáka ! " Tohle heslo se může stát velmi a velice aktuální, pokud se USákům a té jejich opici zde u nás v Evropě podaří rozpoutat velkou válku.
7 hlasů
Karel Majer
04.09.2014 11:00
bbowling
Jediný cíl tohohle srazu je snaha vytáhnout prachy z členských zemí nákupem amerických zbraní a dalšího vojenského vybavení. Pak ještě postrašit Putinem, vytahat Porošenka za uši kvůli "prohlášení o příměří", sežrat všechny rauty a hurá zase domů.
8 hlasů
Tu stošedesát
04.09.2014 10:52
TU160
budou se tam plácat po zádech jakýže jsou to pašáci a lhát jeden druhému až se jim bude prášit od hubi
7 hlasů
Patrik O Clock
04.09.2014 10:49
patrikoclock
Tak předpokládám, že NATO na summitu udělá inventuru svých dosavadních slavných výprasků (správně začínají Afgánistánem), pak vydají Poučení z krizového vývoje a v pevné jednotě vytáhnou vstříc dalšímu velkolepému výprasku na Ukrajině.
12 hlasů
kazimir kazimir
04.09.2014 11:07
kanibal
Ano, dostali výprasků, ale kolik přitom zavraždili nevinných lidí!
8 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Vlastík Smutný (26 hlasů) 04.09.2014 12:22
Nick pn23 pn23 je podlý, zlý a prolhaný parchant. Ukázkový lidský...
venda wind (13 hlasů) 04.09.2014 12:22
vyborna analyza Analytik Kotrba: Prolhané děvky, rozesírači a...
Patrik O Clock (12 hlasů) 04.09.2014 10:49
Tak předpokládám, že NATO na summitu udělá inventuru svých...
Jan Bulva (11 hlasů) 04.09.2014 11:26
Reálný pohled pana Pečinky....... Ukrajina podle Pečinky už navždy...
Darja Hubáčková (9 hlasů) 04.09.2014 13:00
Porušený slib!! NATO se k ruským hranicím přibližuje od...