Islám v Evropě
Občas prostě řežou hlavy. Zvykejme si…

28.01.2015 06:11 Glosa

Po teroru v Paříži zbrojí EU proti islamistům. Správně. Kroky s tím spojené ale provází i pokrytectví a poklonkování muslimům. A politici pokračují v islamizaci Evropy.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Kolář (16 hlasů) 28.01.2015 07:48

    Výborně napsáno, chválím autora. Jsem jen zvědav, jestli článek...

  • Jiří Susa (13 hlasů) 28.01.2015 06:23

    Pokrytectvím proti teroru! Jediné co policie a tajné služby zvládnou...

  • Jyrki Anonymous (12 hlasů) 28.01.2015 07:37

    Jak známo, kde je postaven minaret, je toto území považováno muslimy...

  • Deadman´s Hand (11 hlasů) 28.01.2015 07:08

    Je třeba se smířit s tím, že řezání hlav neodmyslitelně patří k...

  • Joe Mc Carthy (9 hlasů) 28.01.2015 07:51

    Moc hezky napsane! Doufam, ze to nesmazou!

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Velký omyl celé slavné Evropské mumie: bránit se. Chyba! Boj je třeba přenést na území nepřítele - jedna z prvních pouček studentíků strategie. Je možné, že by všichni politici byli tak tupí a tuto primitivní poučku neznali? (Ano, je) Ne, není. Moc dobře se jim to totiž hodí k zostření špiclování a teroru vůči domácímu obyvatelstvu. Takže tak.

3 hlasy

Souhlas! Jenomže právě zblblý studentíci podporovaní pravdosráčkármi neví co dělají a plivou na ty kteří se jim snaží říkat pravdu.Přitom oni budou první pod nožem. Politici jsou takový jaké jsme si zvolili a ne jen u nás ale v celé E-mumii. (Ten názov je velice dobrý)!

1 hlas

Když už pan Podaný pečlivě vyjmenovává všechny možné důvody nepřátelství islamistů vůči Západu a zahrnuje mezi ně i spolupráci s autoritativími arabskými režimy, neměl by ve své vlastní politické superkorektnosti opomíjet podporu Izraele. To zazlívá Západu každÿ Arab a dokud neexistoval Izrael a okupovaná území, neexistoval islámský terorismus. Pan Podaný tu předvádí jen jinak omezenou politickou korektnost.

0 hlasů

Zapomněl jste třeba na Indiány... No a Izrael? Ten je v první linii boje s radikálními mohamedány.

3 hlasy

Toto video by vás malo potešiť http://www.mrctv.org/videos/bill-warner-1400-years-fear-czech-titles

Mimochodom, Svätá zem Izrael/Judea/Palestína je Židovská viac ako 3500 rokov, kresťanská cez 2000. Okupuje ju niekto iní, nie Židia.

2 hlasy

Tenhle dnešní koktejl rusofobie a islamofilie bude pro evropskou demokracii příliš silný. Dávám jí tak ještě jednu generaci a pak šlus.

2 hlasy

Pokud se něco nezmění tak nás nakonec rusisti budou muset zachránit před islamisty. To mě poněkud uklidňuje. Jestli to není to co pravdosráčkaři chtějí?

0 hlasů

Analytik Koller jízlivě: Zoufalství Merkelové, upocený redaktor ČT, Zaorálkova obřízka, šílený nápad na podporu muslimů

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Analytik-Koller-jizlive-Zoufalstvi-Merkelove-upoceny-redaktor-CT-Zaoralkova-obrizka-sileny-napad-na-podporu-muslimu-359227

2 hlasy

Kollerovi palec nahoru.

3 hlasy

Pokud se člověk s problematikou tzv. islamizace seznámí podrobněji, dříve či později dojde k výsledku, že hlavním viníkem jsou vojenské výpady a export demokracie pod hlavičkou USA.
To je prazákladní příčina, atentáty v Paříži jsou pak již jen následnou reakcí, tedy jednou z mnoha reakcí.

1 hlas

Občas se tady objeví rozumný článek, tedy článek, který se nepokouší manipulovat čtenáři a vytvářet jim názor vyhovující - komu ? :-D Myslím, že většinou takový článek pochází z pera pana Podaného, dík za to.

4 hlasy

Pane Podaný, vás baví ze sebe dělat hlupáka veřejně?

2 hlasy

Mohl byste napsat, co konkrétně v tomto článku pana Podaného vás přimělo k této otázce?

5 hlasů

Diskutérovi Kerrovi nejde o nic jiného než kydnout na pana redaktora špínu, samozřejmě anonymně, a to se mu, asi si to chudák myslí, podařilo.

1 hlas

Odpovím vám těmito slovy, anonyme: Když bůh stvořil člověka, byl už notně znaven, což - u některých jedinců - vysvětluje mnohé...

8 hlasů

Ámen

2 hlasy

Pro hlupáka každý hloupý.

7 hlasů

Každej at si zustane ve svém státě,když se mu tam nelíbí at stím něco udělá.Vladu mužou svrhnot ,pokud to nejde po dobrém at to udělají po zlém!!!ale at nám sem neutíkaj,nezabydluj se neždímou nás,a neříkaj co máme dělat.o.k přijed na dovolenou ,jdi si na hotel,zaplat si to a za tejden šup domu.Pokud na to nemáš nejezdi.tak jako t bylo dřívJá je platit ze svjch daní nechci,na to nejsem zvědav,nehodlám se nikomu podřízovat a zedničit na mešitách,kupovat jídlo u větnamce,oblečení u araba ,chodit do restaurací u čínanu,a makat u rusáku,němcu,belgičanu a to v čechách.To je špatně!!Jsem zvědav jak dlouho to vydrží než zas přijde nějakej kterej stímhle začne dělat pořádek a lid zas sfanatizuje ..to už tu bylo žeeee.Každej lid si ve svém národě musí udělat pořádek a každej stát by měl sám sebou ..svuj,jazyk,svoje měna,svuj lid svoje národní hodnoty.žadnej uprchlík,žádný podřizování,..to by ubylo problému..Věřím že dřív nebo později přijde zas někdo kdo stímhle bordelem udělá pořádek,on přijde historie se opakuje ..a lidi za nim pujdou opět sfanatizovaný hnaný bídou a utrpením.

5 hlasů

OBAMA V SAUDSKÉ ARÁBIÍ-- Mezi přetrvávající potíže v království patří nedodržování lidských práv a působení teroristických organizací---Nemuslimským obyvatelům je většinou odpírána svoboda vyznání,----Stejně tak není dodržována svoboda shromažďování ani svoboda projevu. Přístup k internetu je regulován. Human Rights Watch poukazuje na odsouzení v nespravedlivých soudních procesech, týrání vězňů, diskriminaci žen a nucení k předčasnému manželství----- Mezi tresty patří např. rány holí nebo useknutí končetiny. Trest smrti může být udělen např. za čarodějnictví, zřeknutí se islámu, cizoložství,-----Zahraniční pracovníci nemají sociální, politická, kulturní ani ekonomická práva.[51] V zemi je zakázána činnost politických stran------TAK DOUFÁM RUDOKARTONI ŽE VEČER BUDETE U AMERICKÉHO VELVYSLANECTVÍ.

4 hlasy

Tahle vláda ,od roku 89 je špatná,celá EU je špatná pracuji ve službách jiných mocností.Nedbaj na blaho své země ani jeho lidu,jen na blaho své .Prodávají své země i lid za uplatu cizákum -jsou to vlastizrádci.Veškeré národní hodnoty se ničí,překrucuje se historie a to co naši předkové budovali po staletí pomalu zaniká.Neznamená ,že pár zlodějskejch a uplatnejch jedincu ,kteří si obléknou kvádro ,nacpou se do vlady a řeknou nám to a to je dobře že musí mít pravdu!!!všichni víme že nám lžou,rozprodávaj tuhle zem i lid a je jen na nás jestli pujdem jak ovce na porážku nebo se zepřem.Nedřel jsem se a nedřu na to abych se díval na to jak jde naše země ke dnu a zem dáváme dobrovolně kde komu.Chci se cítit ve své zemi doma,bezpečně ,chci se dívat jak mé děti žijí spokojeně a štastně ve v naší zemi.Vlada která není schopná naslouchat hlasu své lidu je špatná,vladá která je skorumpovaná a prodejná je špatná!!!to není vláda kterou bych měl následovat ..tady už se musí brát zákon do vlastních rukou,tak mě velí selskej rozum.Ja se nechci hnát do záhuby ..tam kam nás tlačí vlada i EU ,,pud sebezáchovx mě říká že je něco špatně a je na čase stím začít něco dělat ..a to platí pro všechny komu není lhostejná budouctnost našich dětí!!! je na čase to tu od základu změnit,vyházet darmožrouty za hranice i z oken a ne jen nečině přihlížet a ležet za pecí.Ty časy jsou už ty tam!!!

5 hlasů

Kdyby každý dělal,že je mu do druhého h...,ale to ne,někteří chtějí mít ekonomicky,vojensky atd.navrh a nezvládnutelné neštěstí je na světě.Zdůvodňuje se to náboženstvím,svobodou slova,fanatismem,demokracií,lepší se v zemích "neklidu" snad situace?Tak si říkám,jak dlouho vydrží některým arabským státům dobrý vztah (trpělivost) k Čr z dob "bolševika"?Je logické,že čím dál víc budou mít lidé obavy z toho,aby tady nedošlo k události jako v Paříži. Ale to se mele pořád dokola bez "dobré vůle".

1 hlas

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Analytik-Koller-jizlive-Zoufalstvi-Merkelove-upoceny-redaktor-CT-Zaoralkova-obrizka-sileny-napad-na-podporu-muslimu-359227

2 hlasy

Islám do evropy nepatří .At islámisté utíkají do bohatých státu ,kuvajt atd.tady nemaj co dělat!!!Neuměj respektovat záákony dané země,tak pryč - za včasu!!!nehodlám tancovat jak kdejekej přivadrovalec píská a ještě se jim přispusobovat!!!!Nic!!!at táhnou,to je naše země!!!zrušit celou EU,znovu zavést hranice ,čechy ,čechum,německo němcum,polsko polákum atd.Každej má své tradice ,kořeny...každej má bejt tím čím je a kde je jjeho domov,néé vandrovat a vysávat a ještě držkovat!!! od ted volím ty kdo bude tohle řešit,klidně se i připojím se zbraní v ruce abych bránil svou zem ,aby mé děti zas měli domov .tak jak ho znali mojo rodiče,prarodiče...už chápu Hitlera.!ohle míchání národu vede ke zkáze.Ale tohle je politika USA,rozeštvat evropu a valčit,ničit.dřív nebo později nás čeká válka v evrope,každej národ zas bude chtí bejt tím národem kterým byl,a zač začnou vyhrávat volby Hitleové ..no jo no historie se opakuje.

6 hlasů

Taky je mě smutno z toho, kam se naše zem a vlastně celý světadíl dostává. Co se to s námi všemi stalo? Všechno, co bylo dobré, šlo do kopru a všechno špatné se desetkrát zveličuje a dokola omílá, jen aby naše děti, kteří ten dřívější život nepamatují, měly pořádně zkreslené představy a byly celí happy z toho bordelu, co je tady teď. V dnešní době bych nechtěla být mladá, je to divná doba, život je jen o honění za penězi, kariérou, vládne zlodějna, podvody, vše posvěcené nedokonalými zákony, spravedlnost přestala existovat..... a do toho neřešitelné problémy s cikány, islámem. A bude hůř, bohužel.

2 hlasy

Nedávno jsem našla web ruských kolaborantů nebo přímo ruské propagandy, kde je odkaz na jiný spřátelený web - muslimského džihádu. Je s podivem jak si zdejší komunisté, kolaboranti a ruští agenti jak souzní s muslimskými teroristy.
Stačí se podívat na web euportal.eu a odkaz na eurabia.cz, kde jsou články jako např: „Bojujte proti nevěřícím jako jeden muž“

4 hlasy

Zapoměla jsi dodat že ty články psal Smutný kozomrd.

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Českou armádu považuji za značné bezpečnostní riziko. Naši špenáti totiž dělají USákům v Afghánistánu pucfleky a podržtašky, což islamisti velice dobře vědí a můžou mít snahu se pomstít. Ale ne přímo špenátovi, nýbrž nám ostatním. Podle mne je špenát hrozba.

2 hlasy

Vojáci nejsou hrozbou, hrozbou jsou ti, co je tam posílají a místo z obránců své vlasti dělají žoldáky, ktaří zabíjí v cizí zemi lidi, kteří nám nic neudělali. Ti vesničani někde v písku, to nejsou teroristi. Terorista je muslim, který má vzdělání na západě, má peníze, umí se pohybovat v evropských zemích. Naši politici se buď zbláznili a nebo jsou zdegenerovaní, jak ti evropští, co bojují proti islámu a přitom sem muslimy pouští.

3 hlasy

Jak se to má s islámem velice pěkně ukazuje seriál Velkolepé století ... Pozorný divák si může všimnout, jak automaticky sultán předpokládá, že na nových připojených územích budou co nejdříve postaveny mešity (či kostely přeměněny na mešity) a jak zde zavládne ten jejich "spravedlivý systém".

3 hlasy

Špatně sledujete tento seriál. Sultán vždy říká, že lidi mají povoleno věřit ve svo bohy.
To ovšem nevzdělaná horda nadržených muslimských chasníků neví. Nově to bude tak, že nás všecny pobijí a zotročí

0 hlasů

Bránit se islamizaci tedy znamená také bránit výstavbě mešit. - Jinak to prostě nejde. - Mimochodem, dovedete si představit, že by policista Semir Gerchan byl modlící se a praktikující muslim? Řekl bych, že každý Čech předpokládá, že Semir do mešity nechodí a ani doma se na koberečku nemodlí. Tak přesvědčivě "evropsky" už celé roky na diváky působí. - Ale je reálné, aby to byla pravda? Aby u policie byli třeba Turci a nebyli to při tom muslimové?

1 hlas

Absolutní souhlas! Největším nebezpečím pro tanhle stát jsou v současné době multikulti parvdoláskaři, kteří chtějí tenhle stát otevřít muslimské imigraci. Jsou to často titíž, kteří ochotně spolupracují se středověkou Saudskou Arábií a dalšími feudálními emíráty. Tady vzývají "lidská práva", ale tyhle zrůdné režimy jim nevadí, protože to jsou spojenci USA?!!!. Jak to, že po těchto nejbohatších zemí světa nepožadují, aby přijali své emigrující souvěrce a poskytli jim humanitární pomoc?!!!! Kdy konečně lidi pochopí, že celá ta Pravdoláska je mezinárodní podvod?!!!

9 hlasů

Nejak moc to pripomina Valku s mloky od pana Capka….

0 hlasů

Nebylo by jednodušší než utrácet miliardy Eur na hlídání těch magorů je vyexpedovat do jejich pouštních domovin?Bylo by třeba zjednodušit zákon o odebrání občanství, např. za propagaci antidemokratické ideologie islámu...

7 hlasů

Islámský stát je ideální místo, kam je vyexpedovat a ponechat navždy. Nechápu, proč se jim v tom brání odebíráním pasů atp.

5 hlasů

Zajímavé fotky, koukám Ukrajina se posouvá na západ. V ulicích západních měst jsou ozbrojenci...

2 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Proto byl celý ten problem stvořen .
Národy by se dobrovolně svých práv nevzdaly, musejí se nejprve pořádně bát ,aby vládu ve svých zemích dobrovolně odevzdaly za ochranu...
Nejhezčí na tom je,že ji odevzdají těm kteří celou tuhle záležitost úmyslně stvořili a financují...
NWO...

5 hlasů

Pouze Evropa bez islámu je (jakžtakž) bezpečná Evropa. Neexistuje "právo" neevropanů usadit se v Evropě.

8 hlasů

Mám podezření hraničící s jistotou, že to "pokrytectví a poklonkování muslimům" není nic jiného než strach, obyčejný strach o život.

9 hlasů

Myslím, že ne, na to jich ještě není dost, ani v anglii. To je spíš pouhá lidská hloupost, nebo spíš bezmezná tupost. Kdyby se v současnosti nemuslimská většina v anglii dohodla, že nebude tolerovat žádné projevy násilí od islámu, jeho stoupenců a ani nebude tolerovat schvalování takového násilí (čili žádné rasistické nebo protizápadní kázání v mešitách, žádné oslavování teroristických útoků), tak by to v pohodě prosadili. Ano, byl by řev, byla by mela, museli by pozavírat, vyhostit a postřílet nejspíš tisíce nebo desetitisíce lidí, ale to koneckonců se s nacisty taky muselo udělat. A proč píšu bílá většina? jenže oni to tolerují, oni sami si ty své tradiční pohádky a svátky zakazují atd. Těm není pomoci. Co nedokázal hitler, dokážou oni sami na sobě. A my taky. My máme volbu mezi islámským západem nebo ruským ruskem. Já nevím, co je horší. V obou případech se budu muset přizpůsobit a být poslušný, nebo zemřít. Buď se budu muset naučit korán a žít podle toho a nebo se budu muset naučit rusky, schvalovat vše, co řekne velký vůdce a náležitě okatě plakat, až umře. Z mého pohledu totéž. Pravda, pro moje dcery je asi lepší to rusko.

2 hlasy

Moc hezky napsane! Doufam, ze to nesmazou!

9 hlasů

Výborně napsáno, chválím autora. Jsem jen zvědav, jestli článek redakce nezruší z politicko korektních důvodů stejně, jako se to stalo v pondělí u materiálu o bestiálním upálení mladičké těhotné Němky dvěma Turky.

16 hlasů

Ještě poznámka. Bylo by dobré si článek okopírovat dříve, než ho případně smažou. Aby nezmizel.

8 hlasů

Jak známo, kde je postaven minaret, je toto území považováno muslimy za jejich vlastní. Kdekoliv by se měl stavět zejména minaret, ale postupujte stejně i v případě mešit, je třeba na pozemku zakopat prasečí hlavu.

12 hlasů

Mám lepší nápad - stavbu minaretu vůbec nedovolit. Nepřipustit, aby se to stalo.

4 hlasy

Pěkně a výstižně napsáno!
Evropská politika si ohlupováním lidí zadělává na pořádný problém a politici se stále víc odcizují přáním a náladám (zatím většinových) voličů. To že takto naladěnou společnost pak může snadno strhnout kdokoli a téměř kamkoli jim známo není?

3 hlasy

Je třeba se smířit s tím, že řezání hlav neodmyslitelně patří k islámu. Pokud chce mít někdo islám v Evropě, musí se smířit i s řezáním hlav nevěřících.
Tak jako se řezaly hlavy za dob proroka Mohameda, tak se řežou hlavy dnes a budou se řezat všude tam, kde bude islám. Vykladači Koránu sice budou argumentovat náboženstvím míru, ale islám je velmi jednoduché pochopit, stačí jen porozumět Mohamedovu životu a jeho slovům. Islám je ze 14% Alláh a z 86% Mohamed (tak pravil Bill Warner).
http://www.ivcrn.cz/ne-nabozenstvi-ale-politicka-ideologie/

11 hlasů

Pokrytectvím proti teroru!
Jediné co policie a tajné služby zvládnou proti islámskému teroru je "zajistit" posttraumatický stresový šok. V mnohanásobné přesile budou hlídat místa kde už islamisté byli. K tomu připraví o zbytek soukromí a svobody slušné lidi. K tomu budou potřebovat násobně větší finanční částky a personální posily.

13 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov