Nezvládají je sledovat
Z muslimů na Západě se stávají tikající časované bomby

17.12.2014 07:30 Analýza

Islám představuje pro západní civilizaci stále větší problém a do budoucna vážné až smrtelné nebezpečí. Dalším dokladem je drama v režii muslimského fanatika, které skončilo v pondělí s bilancí tří mrtvých v Sydney.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Kolář (12 hlasů) 17.12.2014 07:58

    Ano, islám je pro západní svět smrtelným nebezpečím. Jasně a...

  • Deadman´s Hand (11 hlasů) 17.12.2014 08:48

    Zajímavé je, že se novináři (PP je čestnou výjimkou) tak bojí nařčení...

  • Martin Macháček (10 hlasů) 17.12.2014 08:16

    Snad už i pan prezident pochopí, kdo je terorista a kde ho hledat. A...

  • Iwo Nowak (8 hlasů) 17.12.2014 09:34

    Vystehovat... Muslimove do Evropy NEPATRI!!!

  • Karel Eliáš (8 hlasů) 17.12.2014 08:06

    A politici mlčí, bojí se cokoliv říct proti té úžasné multikulturní...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Islám je zlo, smrt a temnota.

0 hlasů

DOKUD BUDE MUSLIMSKÁ KUNDA RAJCOVAT ZÁVISLÁKY TAJEMNOSTÍ A CHTÍT JI OJET,SVĚT SE NEHNE Z FLEKU JE VYPRÁSKAT...NIKDY NEVZNIKNE K TÉ MUSLIMÁCKÉ ŠPÍNĚ PRAVÝ ODPOR!!!

1 hlas

"Ridici v USA mají na svém krvavém kontě jen od začátku tohoto týdne nekolik set mrtvych - jen v USA. Přesná čísla z jednotlivych statu nejsou k dispozici. Myslíte, že USA (a prece ne auta ci podobne) představuje do budoucna pro západní civilizaci smrtelné nebezpečí?"

0 hlasů

Je zcela zřejmé, že díky zdemoralizovanému kapitalismu zkrachuje euroatlntická civilizace. Hradčany se přejmenují na Al Hračaná a místo chrámu Sv.Víta bude nad Prahou mešita.

2 hlasy

Rekl jsem to jiz nekolikrat a timto se opakuji, ten Vas prispevek je co si tak nejak predstavuji, ze zni napriklad u IS v runde, jakoze nejdrive vicemene agitace a dalsi vec mozna rovnou navazeni vybusnin na nezletile...

0 hlasů

Ale nepovídejte.... Tak za každou tuto tikající bombu, která vybuchne, bychom měli pověsit jednoho multikulti zmetka, třeba šabatovou nebo dinzbíra. Říkám za každou, čili výčet není jistě u konce :-)

7 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Výjmečně s tebou naprosto souhlasím!

0 hlasů

A všechny válečné štváče a natohujery!

0 hlasů

A zacne se s Kociasem, Emerychem a Machackem, jakoze za cast bombovani jednoho letu jedne drony?

0 hlasů

Ty jsi vůl! Talibanci co střílej děti studovali na Západě? A šukači koz s kalašnikovama jsou taky pěkný zmetci, kdo má v hlavě Islám nemůže být dobrý...Jeho Korán ho vede k zabíjení, je to zlo a nenávist...tam není škoda rány vedle :)

3 hlasy

A Vas argument je, ze 9/11 nebyla zadna skoda protoze prece nejakej demokrat anebo republikan nejaky cas pred tim strilel deti? A zaroven vlastne souhlasite s ciny Talibanu protoze prece vetsina ne-li vsichni zabite deti z muslimskych rodin?

Jinymi slovy, mozna pri opetovnem navalu testesteronu (ve spojeni s nejakym pocitem nadrazenosti ci co) vyhybat se klavesnici?

0 hlasů

Ty jsi vůl! Talibanci co střílej děti studovali na Západě? A šukači koz s kalašnikovama jsou taky pěkný zmetci, kdo má v hlavě Islám nemůže být dobrý...Jeho Korán ho vede k zabíjení, je to zlo a nenávist...tam není škoda rány vedle :)

0 hlasů

Problém je v tom že lidi ve volbách volí stále stejné k islámu tolerantní strany. Merklová je svými prohlášeními úplně mimo, dělá podivnou protiněmeckou politiku. Je to stejné jako před lety kdy Evropa ignorovala nebezpečí fašismu a pak to dostala od Hitlera sežrat. Islám je stejné nebezpečí jako fašismus.

5 hlasů

Co ma Islam co jako mistne nikdy nebylo? Nic, ne? Takze me osobne to cele opravdu pripada spise jako hon na udajne carodejnice s intelektualni urovni mozna tak generace nebo dve po jeskynnich lidech. Navic docela fasistickeho razeni typu "On cetl Koran a nejake spisy k tomu, ja cetl De Sadeho, tudiz jsem ja vetsi uchyl a proto by ostatni mirnejsi uchylove meli byt deportovani, ale budu o nich pochopitelne tvrdit ze jsou vetsi uchylove protoze prece bych nechtel mit zamezeny pristup k svym zivym vsak pro me nezivotnim objektum." Ci podobne.

0 hlasů

Vsak chapu, ze byl evangelismus a ze i spousta let valek vicemene zrejme nad celou tu veci, ze zrejme evangelici trvali na nejakem aby mohli popravovat dle nalady, a ja jisteze neminim vykopavat staronove fronty, ale stejne mi to pripada docela zarazejici jak nekteri volaji po deportacich na zaklade nejake volne asociace a stranou toho pri tom sami jsou jak nejaka obdoba propagacniho oddeleni Talibanu. Viz napriklad p.Breivik kteri se zrejme stale citi, ze udelal tu spravnou vec kdyz zabil kolem 70 mladistvych (/deti) protoze taci kteri pouzivaji utoku Talibanu k sve propagande nejake 'zahadne' berou utoku Breivika jako opacny pol, kdezto to jsou vsechno sracky magorovosti a krve a ...

0 hlasů

Vždyť si také s Hitlerem docela notovali.Ten problé ale zdaleka není,resp.nebyl černobílý.Já to prostředí znám a proti normálním muslimům vůbec nic nemám.Jenže především idiotská media dala všem muslimům do ruky samopal a ubezpečuji tě,že minimálně polovina bojovníků Talibanu Korán vůbec nezná...což je tedy dnes bohužel úplně jedno.Nejde to již rozeznat a je třeba se bránit plošně proti násilné islamizaci křesťanské Evropy.....v čele s naprosto zkaženou a nihilní Katolickou církví.To je ten průšvih největší.Nemáme živoucí protiól,nemáme kým nastavit islámu zrcadlo,kromě našich "tradic" a to je málo.Nakonec budeme za toho Putina ještě opravdu rádi,protože nikdo jiný je zastavit nedokáže.Čili každý si o Rusku může myslet své,ale pokud jde o samotné přežití,myslím že kecy končí.....

0 hlasů

Mozna i bracha prodava zbrane kdekomu pro prachy, ale pokud nejakej problem tak se haze vina na "media", co?

0 hlasů

Časované bomby je nejlepší shromáždit na nějakém odlehlém místě a hromadně odpálit. Co jiného s takovým svinstvem?

7 hlasů

Trochu bych pozměnil vtip - "Víš jakou nejhorší větu ti může říct soused? - Dobrý ráno sousede?"
na ALLÁHU AKBAR sousede !!!

1 hlas

Merkelová ihned přispěchala s výzvou, aby se Němci chovali uctivě k cizincům.
Určitě by stálo za to přeptat se imigrantů, jaký vztah mají oni k zemi, která je přijala a poskytla jim práci, bydlení a sociální zajištění, o kterém by v zemích z kterých přišli, neměli ani tušení. Jasné je, že imigranti nikdy nebudou Němci, v první řadě zůstanou muslimy. A hloupostí s jakou jim Německo vyplácí sociální dávky se mohou jen smát. Však nevěřící mají muslimům platit džizju, ne ?

6 hlasů

Korán zakazuje svým modloslužebíkům žít v zemi, kde nemohou praktikovat islám.
Zakažme islám, coby hnutí směřující k potlačování práv, což stejně je a ty, co tu máme, vyžeňme.
Zakazuje -li to nějaká mezinárodní smlouva, vypovězme ji, zakazuje li nám to nějaký zákon, zrušme jej.

7 hlasů

Nejhorší je, že ti džíhádisté nejsou přistěhovalci. Jsou to jejich děti. Rodiče klidně mohou být "umírnění" a mohou třeba být rádi, že ze své chudé a nebezpečné domoviny odešli. Ale islámu se nezbavují a ještě ho předávají svým potomkům. Ti často neseženou práci, jsou frustrovaní a rázné řešení jim nabízí pouze islám jemuž věří. Stačí přestoupit do radikálnější sekty nebo skupiny. Proto jsou nebezpeční i ti takzvaně "umírnění" muslimové. Islám je podhoubí.

Je nesmysl, když chce Halík a jemu podobní přijímat uprchlíky. Jejich početní potomci by se zachovali stejně. Západní Evropa udělala s muslimy velkou chybu. Kdyby náš stát dělal stejnou chybu dobrovolně, když už jsou známy následky, mohli bychom se právem považovat za zemi idiotů. Nepřipůsobivých máme dost i bez muslimů.

Islám je nesnášenlivý. Jiná náboženství považuje podřadná, ale nejhůř se chová k bezvěrcům. 13 zemí na světě trestá odpadlictví od víry i smrtí. Všechny jsou muslimské. Navíc často považují ateismus za stejně nebezpečný jako terorismus. A to i ty "umírněné" se kterými Západ spolupracuje. ČR je ale země nevěřících a proto by bylo dobré zavést zde obdobné podmínky k provozování islámu jaké jsou v muslimských zemích pro ateismus. Jen s tím rozdílem, že místo bičování a poprav by byla celá rodina poslána šupem zpět do země původu. Soudě podle článku, byl by to ale dobrý recept i pro Německo.

7 hlasů

Pokud vím, tak bojovat v cizí armádě je bez povolení od prezidenta vlastizrada. Pokud tedy vědí, že se někdo připojil k ISIL, tak by ho měli po návratu rovnou zavřít a soudit za vlastizradu, nebo ho rovnou zbavit občanství a vůvec ho nepouštět do EU. Ale na druhou stranu chápu, že je mnohdy problém jim to dokázat.

1 hlas

Hlavne ze vime o jake nebezpeci se jedna, a jak se uz jednou v minulosti "vyplatilo" teroristy podporovat.
Pro natvrdlejsi: kdo zalozil al-Kajdu?

A pro jeste natvrdlejsi, zejmena Velkeho mirotvorce:
proc jste podporovali ISIL? A dneska zase cpete miliardy do takzvanych "umirnenych islamistu" ???

Uz jen ten vyraz je protimluv :-)))

2 hlasy

USA a USáci svou hovadskou politikou destabilizovali celý svět a nic si nenamlouvejme, může to všechno skončit III. světovou válkou. Pak bych si ale velice přál, aby se v radioaktivní poušť měnila i americká města, nejenom naše evropská.

6 hlasů

Konečně o tom někdo otevřeně píše. Je čas se začít bránit této fašistické ideologii. Týdenu poděkování

6 hlasů

jen ať si na Západě ty svoje spolubojovníky proti Husajnovi. Asádovi a Kaddáfímu užijí

4 hlasy

Vystehovat... Muslimove do Evropy NEPATRI!!!

8 hlasů

zkus to vysvětlit "bosňákům" a Srbům

0 hlasů

Akorat je tady jeden velkej problem. Oni jsou z Evropy. Zapomnel jsi na Spanelsko? Granadu? To byl jejich hlavni kalifat.

0 hlasů

muslimove nejsou evropane nejsou to puvodni obyvatele evropskeho kontinentu v nemecku francii a jinych statech to jsou pristehovalci a naplavenina ktera sem nepatri

6 hlasů

Nehadam se o tom kde maji zit. Jenom pripominam historii. Spanelsko (je v Evrope) byla jejich zem 1000 let nez je Isabela a Ferdinand dobili a ze Spanelska vyhnali.

1 hlas

Na tuto zcela jistě bohulibou činnost Isabely a Ferdinanda by bylo vhodné navázat a konečně už to dotáhnout do konce, který bude někde na hranici Indie východně a u Antarktidy jižně.

2 hlasy

ok v tomto mate pravdu ... :-)

1 hlas

Zajímavé je, že se novináři (PP je čestnou výjimkou) tak bojí nařčení z islamofobie. Zavedení tohoto pojmu je mocnou zbraní proti všem kritikům islámu a má jen krůček k implementaci "rouhání" (blasphemy), jakožto trestného činu, do legislativy EU.
Tento zločin je (aspoň zatím) možno spáchat jen ve velmi vzdáleném zahraničí. Například v Pákistánu se lze tohoto smrtí trestaného zločinu dopustit pouhým slovem - napsaným, přečtěným, vyřčeným, použitelným proti komukoliv za cokoliv, s obviněním z urážky čehokoliv islámského. Mian Nazír Akhtar, nejvyšší soudce ve známém pákistánském městě Láhaur se k fenoménu "rouhání" vyjádřil takto: „Kdokoliv obviněn ze spáchání rouhání by měl být na místě zabit, to je náboženská povinnost.“

11 hlasů

Ale za to se zrejme strasne boji narceni z cechofobie. Viz ze ani nerika ze po Otakarovi a dalsich jsou Cesi smrtelne nebezpeci pro Evropu, a podobne...

0 hlasů

PROSTĚ STEJNÁ DEBILITA JAKO ZDE ZA TOTALITY VYPUSTIT Z HUBY:TEN NÁŠ PŘEDSEDA KSČ JE ZASRANEJ KOMOUŠKEJ SRÁČ!!!...A BYLO ZAVAŘENO CELÉ FAMILII NAVŽDY...NA JEJICH OBHAJOBU,NA MÍSTĚ NEPOPRAVOVALI,AŽ PO "ŘÁDNÉM" SOUDU!!!

1 hlas

Caps Lock je zlo!

1 hlas

VELKÝ ROZTAŽENÝ NEVADÍ!!!

0 hlasů

KDY UŽ KONKRÉTNĚ NAŠE OCHRÁPANÁ VLÁDNÍ BANDA ZATROUBÍ DO ÚTOKU NA VYKOPÁNÍ TĚCH ZASRANÝCH MUSLIMSKÝCH KUREV PRYČ DO HAJZLU Z NAŠÍ REPUBLIKY???...ZATÍM JE PATRNĚ VELIKÝ ZÁJEM OCHUTNÁVAT ÚPLATKOVÉ ZLATO A ROZKROKY MUSLIMEK,TAK ROZUM VÁZNE!!!

5 hlasů

Az chlapy budou vsichni nebo vetsinove vyhozeni za Anicku a dalsi, tak mezi nimi technicky vzato budou i Muslimove...

0 hlasů

Caps Lock je zlo!

2 hlasy

Ja bych to tak nebral. Je mozny, ze dobre nevidi, potrebuje brejle ale nechce je nosit.

1 hlas

Už jsem to tomu magorovi psal 100x, ale on nechápe. Tak to nečtu. Ať si jde se svými kapitálkami do řiti.

2 hlasy

Já taky nečtu nic, co je napsané Caps Lockem. Jednak proto, že se mi to špatně čte, a taky proto, že lidi, co píší Caps Lockem, považuji za idioty.

1 hlas

Ano špatně se to čte. Ale ten soudruh primitiv si myslí, že tím dá svému příspěvku váhu nebo co. Tak to nečtu.

0 hlasů

ZATO TVOJE "BLECHY" MAJÍ VÁHU,DVOU HRSTÍ KOZÍCH HOVEN!!!

0 hlasů

VELKÝ BOLÍ!!!

0 hlasů

Ano soudsed. Allah Akbar.

0 hlasů

Islám je sračka a bude odstraněn z tohoto světa i s jeho příznivci.

1 hlas

proč ?Proč se schováš pod nic.Islám? Neber to osobně Dej tam svý jmeno jako já,?Bojíš se toho?

3 hlasy

Ono se některým asi zdá, že je Islám podceněn. Osobně nevidím důvod ohledně obdoby těch nacistických norimberkských zákonů. Jinými slovy, pokud jde o nepropagovat 'násilí jakože přece za některých okolností nejen že oprávněné ale vykonavatel téhož hrdina' tak by se to přece mělo týkat čehokoliv takového, viz například pohádky kde je zabit 'drak' nebo Hvězdné války kde ukázka nejvyššího dobra vesmíru je hodit něco do povětří, a to nejlépe aby se jednalo například o Hvězdu smrti jakože přece oprávněná odplata za Alderaan i pokus o zničení měsíce s rebelskou základnou. Čímž se snažím poukázat na to, že v pop kultuře je i dnes často archetyp hrdiny "rytíře", který přece obvykle bojuje pro nějakou dobrou věc.
Potažmo, pohled nějakého fotbalového fandy ohledně že vlastní rytíři jsou skvělí a ostatní rytíře smrdí já opravdu dokážu chápat, ale v politické rovině se mi osobně zdá nějaké takové docela nemístní.

Takže ještě jednou, pokud někdo zradí stát, například že důstojník který nadržuje nějaké své politické nebo podobné skupině věcí která je trestní dle zákonů, tak já právěže říkám, že to jestli se považuje za muslima, křesťana, komunistu, ruského nacionalistu, ... je technicky vzato technicky detail. Opravdovou znalostí čehož se jistěže nabízí další věci k vyšetření, ale samo o sobě to nemění nic na tom trestním činu jako takovém.

0 hlasů

*Mimochodem, hvězda smrti, ta první ve Hvězdných válkách, se počítá, že měla na palubě prý i více než milión, jakože jen kosterní posádka prý něco kolem třistatisíc.

0 hlasů

Vyborne,vyborne! a uz jsi vratil toho Simpsona co jsi ilegalne ztahoval?,jak sam jsi rikal. Asi jo kdyz jsi tady

1 hlas

Snad už i pan prezident pochopí, kdo je terorista a kde ho hledat. A tak doufám, že bude konec zabíjení muslimů v jejich domovech v Afgánistánu a naši vojáci nebudou součástí okupačních jednotek, ale budou bránit Evropu.

10 hlasů

ALE FAKTEM JE,ŽE KDYŽ HO ODKROUHNE TAM SEM UŽ NEDORAZÍ A NEŠKODÍ...PROSTĚ IZOLOVAT OD NÁS NEBO SE HODÍ DO ŠKARPY...HESLO:"NIKOMU Z TĚCHTO NEVĚŘ"...JINAK JSI MRTVEJ UŽ ZA ŽIVA!!!

3 hlasy

Vy jste opravdu mrtvej za živa, když nevíte, že kapitaálky se používají vyjímečně k zvýraznění nějakého slova. Bůh vám nenadělil.

1 hlas

PIŠ K TÉMATU DISKUZE A NESAHEJ MĚ NA PRDEL,BŮZO!!!

0 hlasů

Jsi idiot.

0 hlasů

KÁÁ JO !!!

0 hlasů

Caps Lock je zlo!

0 hlasů

Pan prezident to už na rozdíl od vás pochopil. Říká jako jedem z mála statečných v Evropě jasně : Islám je anticivilizace!
A kdyby nebyli naši vojáci v Afganistánu, díky jim za to, bojovalo by se brzy s Muslimy na Václaváku...

6 hlasů

A chlastani do nemoty ma byt jako charakteristika civilizace?

0 hlasů

Další chytrák co neví, že terorista je člověk vystudovaný a vyškolený na západě. Afgánský pásák koz s kalašnikovem není terorista, ten brání jenom svou rodinu a svou zemi před násilníky a lupiči, co tam nemají co dělat. Kapišito Nowak? Asi ne.

1 hlas

A politici mlčí, bojí se cokoliv říct proti té úžasné multikulturní společnosti, která se zde vyprofilovala. Muslim nemá co v Evropě pohledávat, tečka. Jejich a naše hodnoty jsou neslučitelné. Ano, když do Německa přicházeli rodiče těchto extrémistů, šli za lepším, jenže jejich děti, ze kterých se klube ta bezpečnostní bomba, jsou vykořenění, nejsou to Němci a slepě podléhají bludu. Přispěl bych jim na letenku zpět a v žádném případě je nepustil zpět. To jsou vážně úřady EU tak bezzubé, nebo jen nechtějí konat?

8 hlasů

Ano, islám je pro západní svět smrtelným nebezpečím. Jasně a politicky nekorektně řečeno. Některé země jako Británie, Švídsko nebo Francie to už mají pomalu spoičítané. Pusili k sobě tolik muslimáků, že se jim to brzy vymkne z ruky. Někteří milci neomezeného přistěhovalectví budou sice opět pištět, že redaktoir hází do jednoho pytle islamisty a muslimy obecně, ale to je jediný správný přístup. Džihádisté řezající hlavy v Sýrii jsou především muslimové, kteří si jen po svcém vykládají islám. A jejich výklad je legitimní, protože islám je i krvavá, agresivní ideologie. Po včerejším článku o ukrajinské nenažránkovi je to tento týden už druhý článek od Petra Podaného, pod který se můžu podepsat. Ještě že týden tohoto redaktora a několik dalších má, jinak by to Týden mohl zabalit.

12 hlasů

Pokud ví, kdo bojoval za IS nechápu jak se mohl vrátit nejen do Německa, ale vůbec do Evropy. Nekompromisně vyhostit.

7 hlasů

Vidíte, nám to přijde nepochopitelné, ale hlavám pomazaným to přijde normální, jen je nechají hlídat pomalu chůvou, aby je neurazili...

7 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov