Hlavní strana > Zahraničí
Téma TÝDNE
Hnědnutí nové Evropy. Do konfliktu jsou nově zavlečeni i Židé
07.02.2020 11:38 Původní zpráva
"Budeme si navždy pamatovat, že to byli vojáci Rudé armády, kteří otevřeli brány Osvětimi, řekl izraelský premiér Benjamin Netanjahu v projevu k 75. výročí osvobození nacistického koncentračního tábora. Ve východní Evropě to neslyší rádi. Na síle zde nabírají hlasy, které nejenže zpochybňují roli osvoboditelů, ale relativizují i zločiny nacistů.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
karel ledvinka
08.02.2020 21:28
karelledvinka
lidé a partaje,které chtějí v evropě klid a pořádek, mají můj hlas.určitě ne vítači jak soudruh ok.podle něj je v pořádku, když vás nějaký semita na ulici podřeže.chraň pánbůh, kdyby jste chtěl pořádek.to jste potom extremista a nacionalista jak v židostáně.tam ještě partaj podle vkusu s.ok volby NEVYHRÁLA.chá,chá,chá.šalóm.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:07
StandaBulis
Já se picnu: a Beneš s Masarykem a celým parlamentem byli jako co? Jenom jsme nikoho přímo nevraždili, to je fakt, ale:
- po Velké válce statisíce chlapů byly Masárikem a Benešem perzekuovány, protože odmítli porušit svoji přísahu před vlastí i Císařem, a perzekuce, až na ty mrtvé, byla lautr to samé, co dělal bolševik nejen čs. letcům z Anglie po druhé válce.
Na to začaly statisíce chlapů všemožně dokazovat, jak se na vojně za c. a k. "zašívali", že vlastně ani nebojovali, všechno lajdali... a Hašek na to napsal Švejka. Jaký to vzbudilo ohlas všude ve světě, to nám čeští dějepisci radši zamlčují.
M a B byli nacionalisté jako stehno. Nesnášenlivá cháska, která rozbila R-U a pak i vlastní koryto, protože se s nikým nesnesli a všichni sousedé je nesnášeli.
A protože to byli humanisté, tak vlastní Židy, Cikány (ale bavím se o těch slušných, ne o těch druhých), a bohužel i kohokoliv, kdo cikán ani nebyl, ale měl jen snědší pleť, (klidně i jedno dítě z rodiny etnických Čechů) nezplynovali sami, ale poslali je Hitlerovi.
Češi byli v rámci Evropy jasně na poslední příčce v odporu proti německým nacistům, viz válečné reparace a facka Benešovi.
My jsme jiná etnika skutečně nevraždili, jen jsme je k popravám dodávali. Dobrovolně!!!!
0 hlasů
karel ledvinka
08.02.2020 21:21
karelledvinka
nelžete, vlastíku,nejni to najs .máte dokumentaci o mrtvých? sem s ní.nacionalisté už ve starověku vyhladili pokojný národ kanaan.závistíví afro-asiatští semiti žid-názi.kapiš,mešuge ajnštajn? chá,chá,chá!šalóm.
0 hlasů
Zdeněk Šmerda
07.02.2020 17:56
DenisZ
Šílení a zarputilí nacionalisté, zastánci svého jediného názoru,
dle svých představ a přesvědčení.
Otřesné, že duch nacismu obchází také v pobaltských republikách
Litvě, Estonsku, Lotyšsku kde bylo tisíce místních ochotných
spolupracovníků za likvidaci Židů. Dalo se čekat, že rronacistické
názory nebudou na Ukrajině ničím výjimečným. Ovšem byrokrati z
EU si je chtějí získat, takže jim to podlízavě tolerují. Nedivím se,
že se tedy Rusové na Krymu, dle starého práva, od takové zrůdné
Ukrajiny opět odtrhli, za cenu porušení podivného mezinár. právo
na zachování hranic, Ukrajinci světu šibalsky vnutili za likvidaci
svých atom. zbraní. Hrozilo, že je místní mafiáni prodají teroristům.
Rusové také nejsou žádná zlatíčka, ale rozhodli se správně a dle práva.
3 hlasy
Zdeněk Šmerda
07.02.2020 17:56
DenisZ
Šílení a zarputilí nacionalisté, zastánci svého jediného názoru,
dle svých představ a přesvědčení.
Otřesné, že duch nacismu obchází také v pobaltských republikách
Litvě, Estonsku, Lotyšsku kde bylo tisíce místních ochotných
spolupracovníků za likvidaci Židů. Dalo se čekat, že rronacistické
názory nebudou na Ukrajině ničím výjimečným. Ovšem byrokrati z
EU si je chtějí získat, takže jim to podlízavě tolerují. Nedivím se,
že se tedy Rusové na Krymu, dle starého práva, od takové zrůdné
Ukrajiny opět odtrhli, za cenu porušení podivného mezinár. právo
na zachování hranic, Ukrajinci světu šibalsky vnutili za likvidaci
svých atom. zbraní. Hrozilo, že je místní mafiáni prodají teroristům.
Rusové také nejsou žádná zlatíčka, ale rozhodli se správně a dle práva.
1 hlas
Karel Kostrč
07.02.2020 17:34
Ant
Petříčku nečti to. Takovej hodnej, poslušnej klučina a oni z tebe udělají antisemitu jen proto, že kámošíš s Banderovci.
5 hlasů
Stanislav Soukup
07.02.2020 16:06
Gelimer
Bandera byl nacistický zločinec a masový vrah. Ukrajina nepatří mezi civilizované země. A pokud tyhle vrahy Petříček omlouvá, patří ČSSD do horoucich pekel.
9 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:09
StandaBulis
Jasně, vývozce té jediné demokracie! Nejste vy ten Američan?
Chápete vůbec, že Ukrajina a Rusko jsou kulturně brutálně odlišné země, kde je po tisíciletí mordování se navzájem takovým drsnějším lidovým folklórem?
Po našem měřítko máte recht, ale tam naše měřítka neplatí. Se vzpamatujte.
0 hlasů
Petr Rozlil
07.02.2020 16:45
ElZorro
pan Petricek a pani Jourova neznaji historii z druhe svetove a ani ji znat nechteji. Proto veri nacistickym pohrobkum, Novotnym a Kolarum a pod. co jim nakukaji.
5 hlasů
tyden tyden
07.02.2020 15:43
tyden001
jakepak nove evropy.
banderu a jeho nacky prece nejvic podporaovala Makrela a ta uz je u koryta pekne dlouho :-))))))
5 hlasů
Jan Gavroch
07.02.2020 15:00
gavroch
Dost židů, Židů a členů židovských obcí-ekonomické a politické globální organizace má níže uvedený program.
"Toto praví Hospodin zástupů, Bůh Izraele;…Já jsem učinil zemi, člověka i zvířata…dávám ji tomu, kdo je toho v mých očích hoden…Budou mu sloužit všechny pronárody…pronárod či království, které by nesloužilo
jemu…které by svou šíji nesklonilo…ten pronárod postihnu mečem a hladem a morem, je výrok Hospodinův (židovskými
farizeji několik staletí sepisovaná bible/tóra, Jeremiáš 27 "
-.-.-
Ukrajinci,Poláci, Francouzi , Němci a další se proti tomuhle programu před a behem 2. světové války JEN bránili
Někteří židé, včetně Netanjahua popírají právo napadených, oloupených, zmrzačených, bránit sebe, své rodiče a děti
0 hlasů
XXXL XXXL
07.02.2020 23:11
XXXL
Gavrrochu, ty Hospodine blbá, dals krravám?
0 hlasů
Karel Klepsa
07.02.2020 14:51
Odoaker
Místopředsedou ČSSD a dokonce ministrem zahraničí je hňup a tele, hňup a tele Petříček, Pocheho legrační podržtaška, který v podstatě omlouvá krvelačné řádění ukrajinských nacistů zvaných banderovci za II. světové války. Doufám, že za toto omlouvání zločinů nacismu ČSSD zaplatí ve volbách.
6 hlasů
Jan Gavroch
07.02.2020 14:48
gavroch
V kongresu USA vytvořili někteří židé PLATFORMU,která jim umožní loupit, mrzačit a vraždit
9 9. 2013
Proizraelský AIPAC nasadí 250 lobbistů na prosazení syrské intervence
Proizraelská lobbistická organizace AIPAC,považovaná za jednu z nejvlivnějších v USA, nasadí v Kongresu 250 lobbistů, aby prosadila INTERVENCI v Sýrii
Podle izraelského listu Haarec se tito aktivisté sejdou se senátory a členy Sněmovny reprezentantů
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.545661
AIPAC je zkratka jedné z nejsilnější lobbyistických skupin pod jejím tlakem jsou prosazovány izraelské zájmy
-.-
Tohle je otevřené vyzývání a organizování k mrzačení a vraždění lidí v Syri
3 hlasy
XXXL XXXL
07.02.2020 23:14
XXXL
Tak podle Gavrrocha jsou vrahounští jalalláhisti akbáristáni a ostatní muslové lidé?
1 hlas
Zdeněk Šmerda
07.02.2020 17:48
DenisZ
Nejspíš žádná snaha na mírové řešení sporu nepomůže.
Palestinci nikdy na žádnou mírovou smlouvu nepřistoupili.
Od začátku 20 století mají v sobě zakořeněnou nenávist k
Židům, pak r.1948 vzniklému žid. státu Izrael,co měl snahu
do regionu přinést naději mír prosperitu, snad i demokracii.
Z neobydlené pouště udělal zelenou zahradu,které je uživí..
S nenávisti vůči Židům přišel před 100 lety palestinský muftí
El Husajn. Nadšeně spolupracoval s nacisty na holokaustu,
největší zrůdnosti lidstva. Byl zuřivější než nacisté. Hitlerova
kniha Meim Kampf se stala nejprodávanější, šířil se i ruský
podvrh „Protokoly siónských mudrců“Zabil desetitisíce Židů,
i umírněné muslimy.Až do 70-tých let zde nacisté šířili tuto
zrůdnou ideologii (Otto Skorzeny). Vybudovali teroristické
organizace Hamás, Hisbalah, Al Kajdu a džihádu dali řád.
V 1948 napomohli arabsko-izraelské válce za vyhlazení žid.
státu (intifáda). Z pásma Gazy ostřelovali obyvatele Izraele.
Dosud se toho Palestinci drží a vyučují genocidu na svých
školách. Nacisté vyškolili i Arafata, šéfa hnutí za osvobození
Palestiny.V Egyptě pomohli vzniku nacistického státu (Násir).
Hitlerův odkaz v regionu přetrvával. Izrael anektoval místa
kolem svých hranic,aby zamezil dalšímu ohrožování země,aby
vůbec přežili. Palestinci na rozumnou možnou dohodu stále
nechtějí přistoupit. Chtěli by nemožné,zpět celé uzemí Izraele.
3 hlasy
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:22
StandaBulis
Jásir Arafat byl synovcem Velkého muftího, Amína Al-Husseiniho, hlavního strůjce jakéhosi islámského nacismu, patrného dodnes.
Palestincům Izrael nikdy nepatřil, to nebyl nikdy stát. Bylo to jen geografické území. Stát Paletinců nikdy neexistoval. Leda kmen.
1 hlas
karel ledvinka
07.02.2020 14:04
karelledvinka
podivné, ani slůvko o vyhlazovacích lágrech v otrokářském židovském státě sssr.jen semitská židofka rita zimmerman měla na čukotce a kamčatce 80 lágrů,z toho 40 vyhlazovacích.vyvraždil tam mezi 3 až po 3,5 milionů po většině bělochů.též byla po obsazení polska na konferencích mezi SS a kgb v krakově a zakopaném, za SS se zúčastnili eichman,himmler.za kgb ona a semita žid lavrentij berija.béla kún řádil na krymu,neftalij frankell až z haify u bílého moře-solovec souostroví gulag.nikde ani slůvko.a to tam jeli až do roku LP.1963.ne jako nackové 3 roky.celkem prý 12 mil.obětí.
2 hlasy
Bob Kadet
07.02.2020 13:16
Vidlak
A tenhle_nacistický pobaltský xindl chrání z příkazu Amíků NATO. Na ochraně_nácků se pravidelně podílí i naše letectvo a pozemní vojsko( naposledy rota minometů).
9 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:32
StandaBulis
Myslíte komoušští Češi? Bolševik nebo nácek, jaký v tom vidíte rozdíl?
0 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 13:22
StandaBulis
Nacionalismus vymysleli Češi, Kadete, vzniknul v etnických Čechách v roce 1898, napřed jsme jím rozbili R-U, pak svůj stát, pak jsme se zmenšili na třetinu svého státu jen a pouze svou nesnášenlivostí s kýmkoliv jiným a dodneška jsme se ho nezbavili. Takže co tu vykřikujete cosi o komsi kdesi? Zameťte si před vlastním...
1 hlas
karel ledvinka
07.02.2020 15:13
karelledvinka
blbější i než jsem si i já myslel,ajnštajn.číňani už odedávna věří, že jsou oni jediní civilizovaní.nerozbili maďaři hapsbugskou říši? dali pakackému příklad.a Češi vytvořili jedinou tolerantní demokracii na východ od švajcu,mešuge.vidíme dnes, jak zabírají semiti židi v židostáně lebensraume od galileje,válečným zločince gurionem až dodnes zabrání v.qudzu a Záp.břehu.též v usa sledujeme konec tamní republiky za vedení teplého žida a.schiff,a dalších židů-nekňuba Jerry nádler a chucky šumera.odporné.šalóm,mešuge.
3 hlasy
Bob Kadet
07.02.2020 13:41
Vidlak
Zase plácáš o něčem jiném!
1 hlas
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:33
StandaBulis
Nejsou argumenty, soudruhu?
0 hlasů
Bob Kadet
07.02.2020 21:13
Vidlak
Tak si to_úde ještě jednou po sobě přečti. A neříkej mi soudruhu, nebyl jsem s tebou v KSČ.
1 hlas
Vlastimil Styblo
07.02.2020 13:15
StandaBulis
Jak se článek důsledně vyhýbá českým prasečinám na tomto poli, hahaha!
Jednotky SS v Litvě atd: seznamte se, proboha, s historií pořádně. To byly jednotky, které jedině mohly pod nacisty vzniknout, aby mohli národy těchto pobaltských států bojovat proti Stalinovi. Že je Hitler podvedl...
Proti Židům byl naprosto celý svět, neházejte špínu jedni druhým za hranice, proboha. Odporná lidská závist aneb hlasy lůzy, byly, jsou a budou.
0 hlasů
Petr Rozlil
07.02.2020 16:56
ElZorro
O jednotkach SS, neboli Litevsky Waffen SS a jejch proslaveny vyhlazovaci tabor Salaspil o nem jsem cetl nekolikrat a vzdy se nekolikrat pozvracel. Umuceno k smrti 632 malych deti mezi 5-ti a 10-let,
2 hlasy
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:34
StandaBulis
Jo, do jednotky se nalili všemožní zločinci a samozřejmě měli volnou ruku. Tak se to tam ovšem řeže stejně jaká staletí.
0 hlasů
Petr Rozlil
08.02.2020 00:46
ElZorro
Moc volnou ruku nemeli, kdyz Gestapo SS si na s.insky vrazdebny litevce stezovalo u Hitlera, coz zrejme nepomohlo. Vrazdili pr.sata jak kde mohli. A dnes by chteli jejich bestialni chovani svadet na Rusy. A pani Jourova s panem Petrickem, , Novotnym a Kolarem jim prikyvujou. Aspon jednou nemuzeme byt Cesi?
1 hlas
Petr Rozlil
07.02.2020 16:56
ElZorro
O jednotkach SS, neboli Litevsky Waffen SS a jejch proslaveny vyhlazovaci tabor Salaspil o nem jsem cetl nekolikrat a vzdy se nekolikrat pozvracel. Umuceno k smrti 632 malych deti mezi 5-ti a 10-let,
3 hlasy
Petr Rozlil
07.02.2020 17:01
ElZorro
,zavrazdeno pres 66,000 Litevskych obcanu, popravenych Litevskym Waffen SS nekolik tisic Ceskych a Rakouskych obcanu, ano, opravdu jen na bliti.
2 hlasy
Bob Kadet
07.02.2020 13:21
Vidlak
Milý woe, každý si nějak smočil, ale na rozdíl od těch pobaltsko-ukrajinských_šmejdů to téměř po 80 letech znovu neoživují. Je hezké že jsi si opět flusnul na Čechy. Zřejmě bylo na místě že tvého sudeťáckého dědu kopli do_řiti.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
07.02.2020 13:23
StandaBulis
Každý se smočil, tak neplivejte na druhé. Češi to dodneška nepřiznali.
0 hlasů
Bob Kadet
07.02.2020 13:39
Vidlak
Zase cocotiny, bylo dost těch co za kolaboraci s náckem_skončili podle tzv. Malého dektretu pres. Beneše na uranu v Jáchymově nebo na Příbramsku. Dnes ti co žijí jsou samozřejmě všichni udatní protibolševičtí bojovníci a scházejí se každý rok na Jáchymovském pekle! On někdo "zatlouká" Vladní vojsko, nebo že v Terezíně, Letech u Písku a pod. sloužil čs. personál??!
5 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:27
StandaBulis
Kolik jich bylo těch "vybraných" kolaborantů? Kolaboroval celý národ až na pár tisíc nacionalistů, kterým říkáme dnes vlastenci.
Co bylo s vládním vojskem?
Lety byl čs. koncentrák, Svatobořice, Hodonín atd, proto v něm sloužil český personál. Vznikly ty lágry před válkou, mnohé za čs. republiky a pokračovaly i po válce. Hitler si tam vyzvedl německé antinacisty, německé sociální demokraty i Židy, které tam Češi zavřeli, když k nim tito lidi před Hitlerem utekli.
0 hlasů
Bob Kadet
07.02.2020 21:28
Vidlak
To není o tom kdo tam byl zalígrovaný, ale že nikdo nazapírá že existovalo Vládní vojsko( kterí přísahalo věnost říši), že bylo v těch lágrech čs. četnictvo, a bachaři. Po nařízení MV nesměl mít četník službu v tomto lárgu zapsanou v personál. spisu.
1 hlas
Bob Kadet
07.02.2020 21:21
Vidlak
A co řešíš, když podle sudeťáckého xindlu kolaboroval celý český národ. A dokonce i pravičácká plzeňská Škodovka hákovala na 120 %. Hlavně že sudeťáky nakopali do_predele a poslali je tam kam celé roky řvali že chtějí jít!!
1 hlas
Jiří Vejvoda
07.02.2020 13:07
Rigel25
Nikdy nezapomenu na toho Pocheho stupidního lokaje, takzvaného ministra zahraničí Petříčka, který při návštěvě Ukrajiny tvrdil, že vyvražďování Židů, Poláků a v neposlední řadě Čechů ukrajinskými nacisty - banderovci - v období II. světové války je "ukrajinská vnitřní věc." Nezapomeňte, tohle stupidní ho-va-do je z ČSSD.
10 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 13:18
StandaBulis
Myslíte světských občanů? Ne Čechů, Poláků atd, ale sovětských občanů? Ukrajinská vnitřní věc? Bez Stalinova souhlasu se nesměla sv SSSR položit ani taška na střechu. Ukrajinci neměli žádné pravomoci, žádnou autonomii. Bandera byl Ukrajinec, pokušející se jejich barbarskými prostředky Ukrajinu po svém osvobodit, stálo to z našeho pohledu za pendrek, ale podívejte se do jejich historie. Oni nic jiného celé věky tam v těch místech nedělají, než se řežou jedni s druhýma, jedno kdo s kým a čím se liší, dvody jsou stále tytéž, majetky a území = moc. Divoké barbarské slovanské národy a jejich zvyky po tisíce let.
0 hlasů
Bob Kadet
07.02.2020 13:31
Vidlak
Co tady zase meleš za_sračky ??! Co to má společného s tím, že bandy Banderovců kteří z Polska zdrhali přes ČSR pod ochranu Amíků na jih, vypalovali kopaničářské osady. A vyvražďovali cilivilsty četně žen a dětí! Ten upocenej poskok Pochvy by potřeboval pořádně rozkopat mordu!
8 hlasů
Vlastimil Styblo
07.02.2020 18:30
StandaBulis
Sračky melete vy, Kadete. Banderovci šli po skupinkách, měli rozkazy se dostat do Německa a proti nim stála armáda i tehdejší bezpečnost celého ČSR, (i když strašní srá*či po profesionální stránce) a nemohli na sebe upozorňovat. To, co tlápete, bylo pár excesů jedinců, vámi bolševiky samozřejmě nafouknutých, protože vaše organizace na jejich dopadení tragicky selhala.
0 hlasů
doctorX doctorY
07.02.2020 13:05
doctorX
tak znovu:
1/5 evropy je nacisticka, 2/3 fasisticka, zbytek jsou komousi, kdo to popira je idi0t. My jsme swejci a umime vzest do zadele jak zapadnimu bolsevikovi, tak i vychodnimu. Jen si nechavame zadni vratka pro zmenu.
5 hlasů
doctorX doctorY
07.02.2020 13:02
doctorX
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Vejvoda (10 hlasů) 07.02.2020 13:07
Nikdy nezapomenu na toho Pocheho stupidního lokaje, takzvaného...
Bob Kadet (9 hlasů) 07.02.2020 13:16
A tenhle_nacistický pobaltský xindl chrání z příkazu Amíků NATO. Na...
Stanislav Soukup (9 hlasů) 07.02.2020 16:06
Bandera byl nacistický zločinec a masový vrah. Ukrajina nepatří mezi...
Bob Kadet (8 hlasů) 07.02.2020 13:31
Co tady zase meleš za_sračky ??! Co to má společného s tím, že bandy...
Karel Klepsa (6 hlasů) 07.02.2020 14:51
Místopředsedou ČSSD a dokonce ministrem zahraničí je hňup a tele,...