Zatím hlavně spekulace
Boeing mohli sestřelit rebelové raketou ze skladu armády

18.07.2014 12:15 Aktualizováno 18.07. 13:55

Z jakých příčin se na východní Ukrajině zřítil malajsijský boeing (let MH17), na jehož palubě zahynulo 298 lidí? Z tragédie se vzájemně obviňují separatisté a vláda v Kyjevě. První indicie ale naznačují, že na vině jsou proruské síly. Smrtící střela však mohla pocházet ze skladů ukrajinské armády. Vyšetřování je ale teprve na počátku. Prakticky vše jsou zatím jen spekulace.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Vaněk (13 hlasů) 18.07.2014 12:44

    V podstatě stále stejná propaganda. Kdyby to neměli tak smutné...

  • Johan Rey (12 hlasů) 18.07.2014 13:27

    Prosím všiměte si našich medií:Zhruba od poloviny června rebelové...

  • Marek Kroll (9 hlasů) 18.07.2014 13:04

    To si pletete k kapitánem Rogers, který setřelil Airbus se třemi sty...

  • Bernagozzi Amedeo (8 hlasů) 18.07.2014 13:48

    Na vedlejší diskusi je docela zajímavý postřeh: Karel Marx...

  • Johan Rey (8 hlasů) 18.07.2014 13:38

    Milý Pavle,nikým nevolená chunta zatím vláde na Ukrajině.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Proc nemohla strelit Ukrajinska armada s domnenkou,ze to je Putinovsle letadlo?

0 hlasů

o tom nikdo nepochybuje-DR GOEBELS byl totalni amater proti putinovske propagande--pry v letadle jiz 3 dni byli mrtvolky....

0 hlasů

Kolik že zavraždili Američané civilistů, žen a dětí při nezákonných útocích svých dronů? To ne pro objektivnější pohled na situaci. A nesetřelili kdysi Amíci íránský boeing a nezpůsobili tím hrozný masakr? A nezabila ukrajinská vláda hned v pátek další nevinné civilisty, ženy, třeba při bombardování Luhansku? Žene nás Obama a spol. ve snaze ovládat svět do třetí světové války?

1 hlas

Tak za tohle se ten zmetek z GRU "Igor Strelkov", a nejspíše i jiní, příštích narozenin nedožijí :-) KGBák z Kremlu nebude chtít svědky, za pár neděl/měsíců zmizí, "nehoda". Ti ruští zmetci, za ten sestřel civilního letadla, dostanou hlubokou jámu někde v hlubokém lese a pár gramů "olova" do zátylku :-) KGBácký fašista v Kremlu zařídí "úklid" svědků a Putler bude dělat, že on nic, že on jen "bratr Slovan". Ale ono nakonec dojde i na tu ruskou KGBáckou kreaturu Putlera.

0 hlasů

"KGBácký fašista"
Úžasná kombinace...
Ale mám lepší návrh.
Pro příště navrhuji použít "KGBácký nacistofašista bolševickokomunistický PunťaMéďaBéďa PutlerHitlerStalinKimirSen"

2 hlasy

Áááá kreativní rusofil :-)

0 hlasů

Tak a máme tu další díl z nekonečného seriálu: "Fašistické Hysterky z Majdanu a jejich "důkazy""

Někde, něco, někdy jede...co to asi může být?
Buk v rukou domobrany , zrovna před sestřelem a zrovna po sestřelu, co jiného?

Někdo, něco říká...kdo to asi může být?
Přitroublý člen domobrany si jen tak na otevřené lince klábosí s GRU o sestřelení letadla, co jiného?

Strelkov na svém profilu sdílí informaci o domnělém sestřelení ukrajinského vojenského letadla.
Ve "skutečnosti" se prý ale chlubí jeho sestřelením.

Pořád ale doufám, že CIA vyrobí ve PhotoShopu "důkazy", podobné třeba "sadámovým pojízdným laboratořím", tak snad se dočkáme...
jinak je snad samou netrpělivostí vyrobím sám.

Prostě jako v loni v Sýrii. Tam také hned všichni "věděli" kdo to udělal, svět obletěli dojmné záběry z nemocnice, Fašington hřímal, že viník je Asad a i nějaké ty "hovory" se objevili. Jaká však byla skutečnost už všichni víme. Syrští teroristé spolu se CIA provedli operaci pri které sarinem povraždili civilisty jen proto, aby Spojené Stasi americké mohli Sýrii "humanitárně" vybombardovat.

ps: Místní důchodci nakažení rusofobickým ObamaVirem tu před pár měsíci začínali označováním Putina a Ruska za "komouše" a "bolševiky". Dnes už volně přešli k označení "fašisté". Jsem rád, že tu máme tak "vzdělané" diskutující, kteří zřejmě nerozeznají mrkev od petržele a těším se na jejich další výplody. Myslím, že nejsem sám, kdo se tím náramně baví.

2 hlasy

Raketa, která zasáhla malajsijský letoun, vyletěla z území ovládaného proruskými separatisty. Na podvečerním brífinku to uvedl americký prezident Barack Obama. Z předběžné analýzy amerických tajných služeb vyplývá, že raketu odpálili právě separatisté. Podle Obamy ale zatím není jasné, zda to byl omyl či úmysl.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-boeing-usa-buk-0vj-/zahranicni.aspx?c=A140718_145933_zahranicni_aha

0 hlasů

Nestoudnost a barbarství ruských putinových fašistů dosáhla nového vrcholu. Pokaždé je vlastně člověk stále znova a znova překvapován, čeho je ta ruská fašistická zvěř schopná. KGBák v Kremlu se dostává do stále větší izolace a chcípající zvíře kope!

2 hlasy

Nechápu papoušky v redakci, kteří opisují plky nějakých zahraničních propagandistů a mlátí prázdnou slámu. Já bych se zeptal našich odborníků, kteří se systémem BUK u nás pracovali na jejich názor. Možná, že by se diametrálně lišil od toho, co je nám vtloukán do hlavy. Prohlédl jsem všechny snímky trosek a nějak mě tam chybí stopy po střepinách. BUK má přibližovací zapalovač, který iniciuje hlavici vždy před zásahem cíle, takže cíl ničí střepinovým efektem. I podprůměrný metalograf zjistí za 2 hodiny, zda se materiál střepiny shoduje s materiálem hlavice střely. Těch střepin se vytvořilo kolem 10 000 a aby letoun spadnul, muselo ho zasáhnout několik stovek střepin. Pochopitelně, že 80 % bylo neúčinných, ale stačí najít i jedinou z nich.

2 hlasy

Svatá prostoto a ty střepiny budou hledat podle vás teroristé, kteří to letadlo s největší pravděpodobností sestřelili? Možná, že ano, ale jen proto aby je pokud možno zničili všechny jako usvědčující důkaz.
Vaše myšlenkové pochody bych očekával tak od prvoka.

0 hlasů

Povedená legrace. Pan Santner se rozhorčuje nad mediálními výstupy k pádu malisijského letadla nad Ukrajnou, že nejsou věrohodné a sám kategoricky přidává svoji verzi, že vlastně k sestřelení nedošlo, jelikož letoun neměl zásahy střepinami. Jasné je, že se musí počkat na důkazy, pokud nebudou zameteny, ale do té doby si musíme vystačit se spekulacemi, protože jen těžko lze tuto aféru ututlat.

0 hlasů

Tohle je docela zajímavé:

http://www.novinky.cz/komentare/342559-komentar-uz-zase-strelba-pres-hranice-martin-koller.html

1 hlas

Dobre , 300 nevinynch mrtvych je prazdna slama, v Rusku asi ano.

0 hlasů

Prázdná sláma a dutá tykev jsi ty Lustigu.

3 hlasy

Od kriminálníka z Mírova emFelixe to skutečně zní jako absurdita.

0 hlasů

Bohužel tato katastrofa přišla jako na zavolanou. Vybombardování tzv.separatistů zatím k ničemu moc nevedlo, jejich obklíčení nebylo úspěšné, naopak sami vedli protiútoky a hrozilo to vleklou válkou. Sankce proti Rusku by také konflikt neukončily.Tato tragédie ale všemi otřásla a je neomluvitelná. Ještě ani není potvrzeno, že malajsijské letadlo bylo skutečně sestřeleno raketou a již ukrajinská tajná služba publikuje důkazy že to byli separatisté, musí odvrátit domněnku, že to mohla být její provokace pro zvrácení vývoje.Separatisté nemají moc přístup do světových médií, aby se obhájili. Zcela nezbytná je tedy reprezentativní vyšetřovací komise. Jak ale víme ze seriálu Letecká neštěstí, vyšetřování trvalí velmi dlouho a tak zatím to asi odnesou ti separatisté, popř. Rusko že je podporuje.

5 hlasů

Tendenční proruský názor p.Musila, protože zrovna tak se množí důkazy na sestřelení letadla ukrajinskou armádou. Pokud mám uvést svůj předpoklad, vsadil bych si na rebely, protože už sestřelili větší množství letadel, ke kterým se s hrdostí hlásili a zatím žádné letadlo nesestřelila ukrajinská armáda. Proč by tedy svoji neúčast porušila ukrajinská armáda právě nyní a sestřelila civilní letoun se 300 cizími občany? a

0 hlasů

Tomuhle rikam bolsevicka dialektika :)))))

1 hlas

To nemáš pravdu Pépi, tomu se říká nezaujatá a nefanatická argumentace, která se ale vymyká Tvému myšlení.

3 hlasy

Ve vašem případě zloděje a zrádce vlasti se žádné myšlení ani týkat nemůže. Neukazujte na jiné, když nevíte o čem je řeč.

0 hlasů

Pane redaktore, to jste myslel vážně, že .."systém je provozuschopný i v případě, že je k dispozici pouze samotné vozidlo s raketami, které v některých verzích má samostatný radar"? Slyšel jste někdy o tom, že jednotky plrv mají vyhledávací, přehledové a naváděcí lokátory a že tedy jeden přehledový lokátor, umístěný na vozidle s raketami, těžko může vést řízenou palbu?



3 hlasy

Už jste někdy slyšel, že střelu vede přehledový radar jak tvrdíte, že ho BUk u střely má? Komu jste rozum prodal nebo jste ho nikdy neměl?

0 hlasů

Jste asi jediný tady, kdo ví jak to bylo a za jakých okolností k sestřelení došlo. Přihlašte se, shánějí svědky.

0 hlasů

Ve srovnani se zlociny,ktere spachaji Amici a jejich banda v Iraku,Apganu...tento zlocin je jen malickost

2 hlasy

Tady máte nacachovany čím se separatisti camrali:
http://goo.gl/ttC3Pi

0 hlasů

Ta rudá báryšňa z Pražského Telegrafu, klobouk dolů, to byl tedy závan starého zatuchlého primitivního komunismu.

1 hlas

Vsem temto ruskym hajzlum by meli sebrat viza a okamzite je poslat zpatky do Ruska. Nechapu, ze CR trpi na svem uzemi tyto evidentni agenty Kremrole.

2 hlasy

Na počátku stojí zločinci z EU a USA , kteří rozpoutali Ukrajinskou krizi, destabilizovali Ukrajinu a svrhli legitimní vládu. Janukoviče označili za vraha a současný prezident, který nasadil armádu proti vlastnímu obyvatelstvu je miláčkem Západu a ve skutečnosti je to válečný zločinec a masový vrah.

6 hlasů

Zřejmě Vám nevadí, že se nedržíte skutečnosti a volně si upravujete události, aby jste mohl přispět svým zcela zcestným blábolem. Ukrajinci už od dob hladomoru kolem r. 1930 nenávidí Rusy, proto vítali Němce než si uvědomili, že to vyjde nastejno. Proto se chtěli trhnout z ruského vlivu a to i vč. Janukovyče, který rovněž usiloval o zapojení do EU. Nakonec si rozmyslel podpis aqsociační dohody kvůli plynu a to vyvolalo povstání na Majdanu, zvláště když nechal střílet do radikálů a když se provalily jeho majetkové podvody. Vaše závěry jsou především hloupé a zcestné.

0 hlasů

BLBOST SOUDRUHU, I NA POČÁTKU UKRAJINSKÉHO KONFLIKTU STOJÍ RUSKÝ FAŠISMUS KGBáka z Kremlu Putlera. Naprostá pitomost z "Hlasu Ruska" soudruhu, ten počátek je zas a opět u Putina. Putin rozpad SSSR pokládá za největší katastrofu, která postihla rusko (nikoliv komunismus, ale to nepřekvapuje, když sám z té nejodpornější komunistické složky KGB, pochází)
Putin o tom dokonce v 90 letech psal i svou disertační práci, kde Putin volá po obnově vlivu na postsovětském prostoru, neboť jeho ztráta po rozpadu Sovětského svazu "byla citelnou ranou uštědřenou ruské prestiži".
To co se děje, je jen pokus o naplňování jeho představ o nápravě té "katastrofy" rozpadu SSSR.
Ten ruský fašista Dugin to popsal už před nějakými 16 lety ve své knížce "Filozofie války", to, co vidíte na Ukrajině je právě uplatňování toho o čem tam psal. Alexandr Geljevič Dugin, poradce Putina a ideolog nacionálního bolševismu (právě té ruské formy fašismu) a blouznivec o nové "Velkoruské říše" Eurasii. Jeho kniha "Základy geopolitiky" z roku 1997 – se stala učebnici na Akademii Generálního štábu ruské armády a i na jiných školách. To je čteníčko, kde rozděluje Evropu a vše podřizuje Rusku, šašek pomatený. Tohle je příčina toho konfliktu na Ukrajině RUSKÝ FAŠISMUS!

1 hlas

Mimochodem ten váš fašista v Kremlu i tu svou disertační práci opsal, tedy její ekonomickou část, od dvou amerických profesorů, Williama Kinga a Davida Clelanda, z jejich knihy „Strategické plánování a politika“. To fašistické kremelské hovado opsalo 2O stránek od Amíků, dokonalá ukázka co je KGBák zač :-) http://www.interpretermag.com/it-looks-like-putin-wrote-just-a-couple-of-pages-of-his-thesis/

0 hlasů

Tak jako v ČR je STB nejpodlejší baštou zločinného komunistického systému, tak je tomu i v Rusku, kdy stalinskou NKVD s pověstí horší než esesáckou nyhradila KGB. Když byl Putin pověřen funkcí prezidenta, zapojil všechny svoje spolupracovníky z KGB, kteří se scházeli v klubu Jezero, kde se konaly všechny přípravy k uchopení moci. Tito zvláštní lidé upřednostňující konspiraci, intriky uplatňují takovou morálku a systémy, pro jaké byly vyškoleni. Jen naivní trouba si o nich může smýšlet v charakterových přednostech.

2 hlasy

Ne nadarmo se to, co tam ta KGBácká galerka, s Putlerem v čele, provádí označuje jako "spiknutí z Lubjanky"

0 hlasů

Mate v tom gulas pane, asi rude vymyty mozek ci co??
Janukovice svrhla vlastni vlada, legitimne zvolena.

5 hlasů

Hnědý mozek máte nejspíš vymytý Vy, protože Janukovič byl svržen protiústavně, kdy v parlamentu chyběli ze strachu před nacisty z Pravého sektoru poslanci a část z nich hlasovala pod hlavněmi nacistické chátry z Pravého sektoru.

2 hlasy

...pod hlavněmi hlasovali na Krymu, kdy dokonce změnili i parlament a i s vedením parlamentu. To vám očividně nevadí, to je v pořádku protože to zařídilo Rusko. Jestli Janukovyč utekl do ciziny tak parlament měl za ústavní povinnost zvolit nového prezidenta aby stát nezůstal bez prezidenta. To je v ústavách snad všech zemí světa. Vy jste ale neskutečná, debilní kráva!!!!

1 hlas

A Vy primitivní idiot!!!!

1 hlas

Mýlíte se vážená, protože Janukovyč (údajně zvolený i podvody) byl zvolen jen velmi těsně a také zastával se členství v EU. Postupně, jak se nezlepšovala ekonomická situace Ukrajinců, ztrácel podporu a vše vyvrcholilo prokázáním jeho spoluúčasti na rozkrádánání a získávání státního majetku do svých rukou. Jeho pozice byla neudržitelná, proto muserl utéct a žádné spojence a sympatizanty doma nezanechal. Není žádnou politickou obětí Západu.

1 hlas

Jaké "mohli"? Myslím, že už o tom pochybuje málokdo.

1 hlas

Mohli jsme si v Evropě v klidu žít,
kupovat od Rusáků plyn a ropu, oni by zase utráceli peníze za výrobky z Evropy. Ale ta nenažraná chátra z USA to nechce.

Balkánská řeznice Madla prohlásila, že je nespravedlivé, aby Rusko vlastnilo tak obrovské nerostné zdroje.

4 hlasy

A proč se tedy Rusko montovalo do záležitosti Ukrajinců? Mohlo dál prodávat plyn a za utržené peníze zlepšit ekonomické postavení svých občanů. Vždyť Krym na nic nepotřebují, když základnu mají smluvně zajištěnou a separatisty nemuseli podporovat. S EU mohli navázat přátelské vztahy, které by jim přišly vhod, až na ně bude tlačit Čína a Indie.

0 hlasů

To jsme si mysleli i v 68 a Rusaci k nam vtrhli, jenze ted se okupovany narod (Ukrajina) brani a to se komunistum nelibi ???

Kupovat predrazeny plyn od rusu?? Cena plynu ve svete klesa v U$A dokonce vic jak o polovinu. Rusaci nesmyslne zdrazuji. A to ze Rusko chce pod natlakem do €U tlacit svuj predrazeny plyn ma nasledky vojenskych konfliktu nekolik let dozadu kde se vyhazoval do vzduchu ropovod vedouci z Iraku do Turecka. Rusy a mir ? wtf proberte se Komunisti umi jen chrastit zbranema a mit plnou hubu miru.
Jednoduse embargo na Rusky plyn a ropu at si to narvou do spic Cina to sice od nich koupi ale nenecha si tak debilne jako my diktovat tak vysoky ceny.

1 hlas

A co to má společného s leteckou katastrofou?
Jen tak mimochodem, Ivani dnes nejsou schopni bez amerických technologií vytěžit ropu ani plyn. A USA žádné ruské suroviny nepotřebují, mají dost svých.

2 hlasy

Co se tyce plynu tak souhlas, ale ropu ma U$A celosvetovou spotrebu 25% ale na vlastnim uzemi tezi dnes uz jen pouze 3%
Takze ropu U$A dovazet musi chte nechte.

0 hlasů

USA nejsou na plynu závislí nikomu, co se rozvíjí způsob z břidlic a pokud jde o ropu nejvíce těží Blízký Východ (30,8 %) USA 8 %, Rusko se různí od 6,5 % po 11 %. Z hlediska rezerv mají nejvíce na Středním východě ( téměř 70% zásob) a zásoby se odhadují na 40 let, dokud těžba bude rentabilní, ale prognózy se stále zvyšují.

0 hlasů

Mam si to vysvetlit tak, ze se odstehujes do CCCP? V tom pripade jasam a nenechavej tady svoje soudruhy o samote.

4 hlasy

Červenka zazářil na Novinkách. Jestli to hovado není ruský agent tak ať visím...
Stupidní ukrofejk. Celé je to přitom jasné jako facka. Ukrajinští dispečeři z Dněpropetrovska navedli letadlo přímo nad oblast bojových operací, která je už nějakou dobu zcela uzavřená pro veškerou civilní leteckou dopravu, a tam bylo zasaženo raketou země - vzduch ze samohybného odpalovacího zařízení Buk-M1, jejichž baterie se 16. července přesunula do oblasti Andrejevky (asi 8 km severně od Doněcka) a Gruzsko-Zarjanského (25 km na východ od Doněcka). Navíc včera po celý den na plný výkon pracoval radiolokátor "Kupol" umístěný v obci Styla (cca 30 km jižně od Doněcka), který využívají právě velitelské uzly raketových protivzdušných baterií Buk a Tor (není divu, mají už od 15. plnou bojovou pohotovost). Vzhledem k tomu, že domobrana DNR Buky, ani pro jejich použití nezbytné naváděcí radary nemá, je zřejmé, kdo to letadlo sestřelil. Odpovědnost Ukrajině už nikdo neodpáře. Otázka je jen to, jestli šlo o tragický omyl, nebo o záměrnou provokaci.

2 hlasy

Ukrajinská média odkazují na pondělní text z ruského serveru Politicus.ru. V něm se píše, že sestřelený letoun Antonov An-26 mají zřejmě na svědomí povstalci ze samozvané "Doněcké lidové republiky", a to raketou ze systému Buk.

Podle tohoto média separatisté prokazatelně disponují mobilním systémem, který dokáže zasáhnout cíle až ve 20km výšce a o němž se spekuluje, že zavinil zřícení malajsijského boeingu. Nejde však zřejmě o dodávku z Ruska, ale o výzbroj, kterou rebelové ukořistili z ukrajinských armádních skladů.

0 hlasů

Na CNN spekulují, že ten systém teroristé dostali z Ruska na sestřelování ukrajinských vojenských letadel a nějaký Ivan se trochu "spletl". Podle snímků ze satelitů měl být opět převezen zpět, zničen a obsluha zlikvidována. Zní to jak z Forsytha, ale kdo ví.
Osobně stále doufám v jiné vysvětlení (technická závada stroje, chyba pilotů), prostě se mi nechce věřit, že by nějaké asiatské pako cíleně sestřelilo civilní mašinu plnou lidí.

0 hlasů

S ohledem k tomu, že letadlo se rozlétlo ve vzduchu a trosky jsou v okruhu 15 km je jasné, že se o nehodu a ani chybu pilota nemůže jednat. Krom toho je dost důkazů o tom, že se separatisté chlubí, že Ukrajině sestřelili další velké letadlo, kdy dokonce kozácký ataman, chválí Rusko, že dodaný komplex se evidentně osvědčil a že lidí na palubě jistě byli špioni a neměli létat přes jejich Doněckou lidovou republiku..

0 hlasů

U sovetu je mozny naprosto vsechno. A urcite to nebude tim ze se ivan spletl. Vojaci v Ruske armade jsou hovada iq hodny Jakese

0 hlasů

Pavle, pro asiatske hovado lidsky zivot moc neznamena. Asibka, vot eto slucilos. Kozak mavne rukou a jede se dal.

2 hlasy

UKacka sestřelili letadlo Islámské země.

to neni sranda

1 hlas

UKacka sestřelili letadlo Islámské země.

to neni sranda

1 hlas

Hermann Lavrov by ze svych ovecek mel radost. Ale vcera vecer to vypadalo, jakoby soudruhum vypadla proteza a ze cekaji na noty od soudruha Lavrova. Zadny soudruh si totiz nedovoli vlastni nazor. Lepsi je se stranou se mylit, nez mit pravdu proti ni.

5 hlasů

Sestřelený let MH17 – architektura provokace a informace, které média opomíjí


http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1397-sestreleny-let-mh17-architektura-provokace-a-informace-ktere-media-opomiji

2 hlasy

Viník se ale přiznal, tak co řešit?
Ukrajinci ve velmi krátké době po zmizení letadla z radarů oznámili, že bylo sestřeleno raketou systému BUK.
Jak to mohli vědět????
Nemají špionážní družice, neviděli trosky. Jen ten kdo to letadlo sundal, mohl okamžitě oznámit, že bylo sestřeleno.
Nějaké záznamy rozhovorů, s tím ať se jdou vycpat. Ty už dnes dokáže vyrobit tolik lidí, že je to jako důkaz nepoužitelné. To snad někdy v 80. letech...

8 hlasů

S odklonem letadla od trasy začali polští dispečeři,
pak ho "doprovázely" dvě ukrajinské stihačky, Nějak moc náhod...

4 hlasy

Bouřková mračna se oblétají, to je rutina a žádné spiknutí (těch letadel tam včera bylo víc, jen lidé v tom jednom měli smůlu). Co se skutečně stalo jsou zatím jen dohady

1 hlas

Bouřková mračna ?

Ha ha ha...

1 hlas

jo a "Girkin" nema nikde zadny profil....
prohlaseni dela zasadne verejne.....

na nejakem FB fejku nebo twiteru mohou fasounci stavet jedine ke svewmu znbemozneni...

2 hlasy

Girkin ma profil na ruske obdobe facebooku a dela tam pravidelne komentare k deni na vych.Ukrajine.

2 hlasy

Ano pravda, Girkin se přiznal, jen si civilní letadlo splet s vojenským Antonovem.

2 hlasy

Byl let MH-17 vychýlen do uzavřeného vzdušného prostoru?

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4432-byl-let-mh-17-vychylen-do-uzavreneho-vzdusneho-prostoru


2 hlasy

Ten, bohužel, uzavřeli až po incidentu. Jinak v původní trase letu byla bouřková mračna, takže bylo (tak jako několik jiných) odkloněno (což je rutinní záležitost, v tom žádnou konspiraci KGB nehledejte).

0 hlasů

Pavle, venda wind je rusky agent. Opravdu si myslite, ze ma smysl s nim diskutovat?

0 hlasů

Tak největší pecka dnešního dne je, že Putin prohlásil, že když se to stalo nad Ukajinou tak viník je Ukrajina. Z této logiky vyplívá, že za teroristický čin v Moskevském metru provedeným Čečenci, můžou Rusové a Rusko.

4 hlasy

Ale v tom má ten darebák Putin, bohužel, pravdu. Incident skutečně nastal ve vzdušném prostoru Ukrajiny a ta odpovídá za jeho bezpečnost (že si nedovedou poradit s ruskými teroristy na svém území civilní aerolinky nezajímá, pokud bezpečnost nemohou zajistit, mají vyhlásit bezletovou zónu). Jinak by tomu bylo v případě, že byla raketa odpálena z území jiného státu (v tomto případě Ruska). Ale vyskytla se spekulace (zdroj: CNN), že zbraňový systém pocházel z Ruska a byl tam po incidentu znovu odvezen, zničen a obsluha z řad ruských teroristů zlikvidována (v tom případě to vypadá, že šlo o šlendrián obsluhy, která trefila jiné letadlo).

0 hlasů

..ano..Češenci jsou Rusko...čili za atentát v metru může Rusko....a za sestřelneí letadla může Ukrajina....buď Kyjev nebo separatisti...to je z hlediska Ruska pořád oficiálně Ukrajina...čili, co je na tomoto Putinově konstatování pecka ...to nevím...

3 hlasy

Stejně jako ty, je debilní.

0 hlasů

Putin a rusofilové jsou zoufalci.

3 hlasy

Hrdinný Vladimír Putin nechal sestřelit letadlo plné dětí, které podle jeho ruských kozáků byli nepřátelskými agenty.

2 hlasy

???????? informace ??????

Sestřelení malajského letounu zřejmě léčkou na Rusko, záminka k třetí světové válce?
Ukazuje se, že Česká televize již začala spinnovat a moderátoři dobře vědí, že letoun sestřelili buď separatisté, nebo nejlépe Putin sám. Co na tom, že to pozvaný odborník vyvrací.. moderátorka dělá, že neslyší.
Podivné přesuny vojska a techniky z Polska a ČR, dvou nejlepších spojenců Spojených států na Ukrajinu a záhadné dnešní sestřelení dalšího malajského letadla svědčí o tom, že se rozehrává další nejšpinavější hra v moderních dějinách.

Moderátorka má za úkol ohnout realitu.. poté, co to odborník vyvrátí, moderátorka pokračuje: "No, tak se k tomu ale znovu vrátíme..." Zhruba taková je objektivita ČT. Nulová.
Že by cílem rakety bylo letadlo Vladimíra Putina, který se vracel z návštěvy Jižní Ameriky, není příliš pravděpodobné, neboť do Moskvy směřují letadla výrazně severnějším kursem.. Pravdou je, že letadla si jsou částečně podobná...

Je zde však další pozoruhodný fakt.
OSUD.cz ve svém článku z 30.6. upozorňoval, že dvojče již dříve zmizelého letounu malajských aerolinií se nachází v Izraeli. Co tam s ním asi technici prováděli? Více zde:
Dvojče zmizelého malajsijského letounu se nachází v Izraeli - chystá se nové 11. září?
Citujme z článku: IZRAELSKÉ DVOJČE ZMIZELÉHO MH370 - GA Telesis nedávno zhotovila tiskovou zprávu, antidatovanou k 4.10.2013 a umístila ji do loňského archivu. Internetové archivy nicméně odhalují, že tato zpráva v roce 2013 vůbec neexistovala. Proč by GA Telesis vytvářela fingované tiskové zprávy, aby podezřelému letadlu v Tel Avivu poskytla přijatelnou historii, pokud se nepokoušela zamést stopy?
Kdosi udělal školáckou chybu, když se snažil tiskovou zprávu antidatovat a dát ji do archívu, ale to samozřejmě úplně beze stop není možné.

6 hlasů

Vám z toho "Hlasu Ruska" už zcela a totálně soudruhu hráblo, to čím trpíte se dá diagnostikovat jako "Ruská demence".

3 hlasy

Jen jste zapomněl napsat vaší obvyklou každodenní hlášku, že přejete separatistům a Rusku mnoho zavražděných lidí a dětí jako obvykle nebo něco podobně morbidního a odpudivého.

3 hlasy

Vy už ze zoufalství fakt nevíte z které do které ...

2 hlasy

Kde je ta ruská čest a hrdost? Nikde, je jen tupá touha všechno zničit anebo ukrást.

1 hlas

Na vedlejší diskusi je docela zajímavý postřeh:


Karel Marx 18.07.2014 10:22
FILOSOF
Vždy když narazím na někoho kdo se prohlašuje jako autentický pravičák tak zpozorním. Většinou se totiž jedná o fanatika, nebo nevzdělaného blbce. V drtivé většině případů je to kombinace obojího. Diskuze zde dost často sleduji, ale účastním se jich minimálně právě z důvodu jak praví klasik, že nejhorší je srážka s blbcem a já nemám srážky rád. Potrefené husy upozorňuji, že na jejich případné reakce nereflektuji, neboť orel vrabce přehlíží.


Myslím, že na řadu zdejších lumenů to sedí jak ušité.

8 hlasů

Myslím, že v současnosti a v tomto předválečném světě, se ideologické rozdíly mezi pravicí a levicí tak nějak zdevalvovaly, a u nás v ČR je to již úplný guláš.

2 hlasy

Soudruhu hokejko, u tebe v CR? Vzdyt ty jsi Rusofil jako vysity a navic jsi se zde chlubil, ze zijes v Avstriji:-)

0 hlasů

To víš soudruhu pitomče, já jsem světoběžník.:-))Ty se dostaneš tak akorát na náves a tátovi pro pivo, tak je to pro Tebe překvápko.

2 hlasy

V tom s vámi naprosto souhlasím, ale o to mi v příspěvku vůbec nešlo. Spíš mě zaujalo to hodnocení echt pravičáků které se na řadu zdejších týpků hodí jak hrnec na prdel.

3 hlasy

Proto i Ruský nacismus a komunismus se slil dohromady a zde je výsledek.

1 hlas

Vy berete pravdu kolem sestřelu ideologicky pravice vs levice? Že největší svinstva lidsva spáchali ti co o sobě prohlašovali, že jsou autentičtí levičáci Vám uniká?

2 hlasy

Mě pouze zaujalo hodnocení pseudopravičáků které tu sedí na řadu diskutérů naprosto přesně a to mi promińte, včetně vás. A co se týče ideologických pohledů tak jste si mohl z mých příspěvků všimnout, že jsem jich dalek a snažím se na věci dívat objektivně. I v tomto případě se zdržuji komentářů kdo má na zločinném sestřelení podíl a pochybuji, že se pravdu dozvíme stejně jako v případě ostřelovačů na Majdanu, nebo masakru v Oděse. Pouze jedno tvrdím a za tím si stojím. Příčina vyhrocení konfliktu byl prezidentský puč, ostatní je následek. Kdo a proč puč vyvolal si opět netroufnu hodnotit.

5 hlasů

Že se mě snažíte naformovat do nějakého Marxova blábolu mě nechává celkem chladným.
Jen, ... nic tak nabubřelého a ješitného jako citát výše jsem dlouho nečetl. A to ani ve White Paper kde jsem si dohledával jeho násilné revoluční teorie.

0 hlasů

Ruští agenti, ruští kozáci, ruští separatisté, odtáhněte z Ukrajiny zpátky do Ruské stepi a nestrkejte své rypáky do evropské civilizace.

4 hlasy

Prosím všiměte si našich medií:Zhruba od poloviny června rebelové dostávají na frak, tedy podle našich sdělovacích prostředků.Nyní ale cituji"rebelové v červnu obsadili ukrajinskou základnu, kde mohli zjískat dotyčnou raketu.Když si odmyslím, že výcvik s touto zbraní zabere měsíce, tak kdo asi zde kecá.

12 hlasů

Výcvik nikdo nepiorřebuje, když na Ukrajině operují samotní ruští důstojníci nebo bývalí vojáci, kteří umí řádit tanky, obsluhovat Grady a tak stejně i musí umět obsluhovat jakoukoliv techniku. Nedávno se dokonce chlubili, že brzy budou mít i letectvo. Myslíte, že absolvovali nějaký rychlokurz pro začátečníky? Svatá prostoto.

1 hlas

Podívejte, to že se rebelové chlubili že BUK mají se nedá popřít (naštěstí fungují webowé cache), stejně jako fakt, že se Girkin camral sestřelem Antonova, než se ukázalo, že to Antonov nebyl.
Můžete se snažit sebevíc, ale kdo má víc rozumu než sousedův pes má jasno, že tohle prostě na 99% zbabrali separatisti. S tím procentíčkem si počkáme, ale demagogií a kecy z něj dvě neuděláte.

1 hlas

Ano je to zajímavý rozpor a dobrý postřeh.

1 hlas

Occamovou břitvou rozříznuto, letadlo sestřelili omylem separatisti.

1 hlas

ANO ! Ale už je znají - jsou brány otisky,
letadlo bylo sestřeleno rebely z řad občanů. Protože dobrovolníci jsou každý vyškolen za odpoledne prodavačkou Natašou Natašovnou obsluze raketových zbraní a rozeznávání letadel dle spouštěných odpadů z palubních WC. Ale někde udělali chybu.

Upřímnou soustrast pozůstalým a čest památce obětem Zápaní demokracie.

4 hlasy

Ruska lez o Katynskem lese jim vydrzela pul stoleti. Tak si pockejme kdy se tato lez svali. Putin uz rek, ze "za to muzou boje na vychodni ukrajine" :)))))

2 hlasy

Byla-li to lež. Tvrzením Pepka Goebbelse zásadně nevěřím. Všichni mrtví měli v tělech kulky ze zbraní tvých soukmenovců. Tedy německých zbraní. Důkaz má být nějaký papír, který se dá padělat.
Nevím kde bereš tu drzost, ohánět se smrtí zajatců, když tví soukmenovci jich nechali úmyslně několik set tisíc umřít hlady. Můžete být rádi, že se vám po válce Rusové nepomstili daleko hůř než jen znásilněním všech soukmenovkyň. Nechali je - na rozdíl od vás - všechny naživu...

4 hlasy

U tebe budou asi Rukopisy taky prave :)))))))

0 hlasů

Rudá chunta z Moskvy je za sestřelení malajsijského letadla přímo zodpovědná. V Haagu pro válečné zločince skončí Putin, Lavrov i Strelkov a morálně celé zasviněné Rusko.

3 hlasy

Milý Pavle,nikým nevolená chunta zatím vláde na Ukrajině.

8 hlasů

Jediný, kdo byl zvolen protiprávně, když zfalšoval volby, byl Vladimír Putin.

0 hlasů

Pavle, nemusíš mít Putina rád, ale v tomto případě bych, se raději zdržel takové prokazatelné lži.Snižuje to Tvé ostatní příspěvky.

6 hlasů

Viz informace z parlamentních listů a taky jiných serverů, tak samo ukrajinské ministerstvo a ukrajinská prokuratura potvrzují, že "separatisté" žádné protiletecké systémy BUK neukradli a tím pádem neměli prostředky k sestřelení dotyčného letadla.

7 hlasů

Zde se separatisté chlubí, že mají Buk:
http://ria.ru/world/20140629/1014048721.html

Zde je Buk při přesunu separatistů:
https://www.youtube.com/watch?v=3WjhUAZNHBM

1 hlas

Líp by to vypadalo, kdyby to nebylo z Parlamentích listů a kdyby se teroristi sami nechlubili, že ty systémy ukradli. A kdyby se pak nechlubili, že sestřelili to letadlo.
No ale když bude ruská klaka psát a psát a psát, tak se na to možná zapomene...

4 hlasy

"Více než dvě desítky cestujících stále ještě nebyly identifikovány." Nejspíš černí pasažéři. To ať říkají někomu jinému. Jako by dneska bylo možné nastoupit do letadla anonymně.

4 hlasy

Asi se tím myslí identifikace těl, kdo je kdo. Bůh ví, kdo to překládal...

0 hlasů

Vy podle jména poznáte národnost? Jste tak blbý nebo to jen děláte?

2 hlasy

Podle jména ne, ale zřejmě jste nikdy necestoval letadlem do zahraničí a nepředkládal pas. Letecké společnosti mají v databázi cestujících kromě jmen, příjmení, bydliště, data narození i číslo pasu, což je na vysvětlenou doklad. podle kterého se dá oficiálně s naprostou jistotou určit vaše totožnost. V moderních pasech jsou i biometrické údaje, což je mezi jinými i délka vašeho pindíka v klidovém a ztopořeném stavu.

1 hlas

Tak blbej můžeš být jenom ty. Pokud letíš na mezinárodní lince musíš předložit cestovní doklady.

7 hlasů

...pro ověření, ale nikdo si neskenuje a neukládá údaje z pasu. Jméno je na letence, ale není tam národnost. Tak debilní jste již od narození?

0 hlasů

V podstatě stále stejná propaganda. Kdyby to neměli tak smutné důsledky, bylo by to i k smíchu. Technické prostředky na sestřelení letadla v té výšce má v oblasti pouze ukrajinská armáda, takže je nutné vymýšlet šílené teorie, jak by se k tomu mohla dostat, byť pouze teoreticky, i druhá strana.

13 hlasů

Proč lžeš? Prostředky na sestřelení letadla mají i separatisté, navíc byli to právě separatisté, kteří se na internetu radovali ze sestřelení dalšího bojového ukrajinského letounu.

5 hlasů

Na území Doněcké lidové republiky jsou tři základny kde jsou systémy Buk.
Jste tak zabedněný nebo jen pitomý jak puštok? Vy jste se vzhlédl v okecání jako v případě korejského letadla 007? Ubožáku.

4 hlasy

Soudruzi rusofilové jsou dnes nějací zaražení. Už dávno měli vyrukovat s nějakým kvalitnějším výmyslem, jako že lletadlo sestřelila CIA, FBI a CIC aby to mohla hodin na chudáčky nevinné a bezbranné ruské civilisty, kteří doteď sestřelovali letadla ukrajinského letectva jen silou svého komunistického přesvědčení.
Musí se víc snažit! Za dosavadní chatrný výkon Řád zlatého Leninova údu asi nebude!

3 hlasy

V něčem se mýlíte. Po sestřelení korejského letadla 007 byl ruský velící důstojník povýšen. Vypadá to na stejný cynický počin bolševických zrůd. Nějaký řád to od neřádů bude.

3 hlasy

To si pletete k kapitánem Rogers, který setřelil Airbus se třemi sty cestujícími na pravidelné lince a dostal Řád záslužné legie za příkladné velení křižníku Vincennes.

9 hlasů

Známka komunistů a rusofilů je chorobná lhavost. Dejte důkaz, že byl někdo vyznamenán za omyl? Dejte důkaz, že USA má vůbec řád zasloužené legie.
Ubožáku.

2 hlasy

Já narozdíl od tebe, ty ubožáku, nemelu kraviny a nenapadám ostatní. Přečíst si to může každý, kdo umí s google a pro ty méně nadané, zasílám i odkaz. A abys to nemusel louskat celé, tak si najdi větu v závěru: Kapitán Rogers dostal i přes tento tragický omyl své kariéry vyznamenání Řád záslužné legie za příkladné velení křižníku Vincennes. Dnes je již ve výslužbě.

Zdroj: http://technet.idnes.cz/proc-americane-sestrelili-dopravni-letadlo-s-290-lidmi-na-palube-pbx-/tec_technika.aspx?c=A080121_221653_tec_technika_pka

6 hlasů

Nemá cenu se s tímto trollem rozčilovat.Jeho "předností" je, že ho argumenty nezajímají a vytváří si své fabulace, kterým stoprocentně věří.

3 hlasy

..sovětský důstojník....ty znáš jeho národnost...třeba to byl zrovna Ukrajinec...

4 hlasy

Simurdo, prosim te, nebud blbej a prekladej z nemciny do moravstiny.

0 hlasů

Já myslel, že máte nějakou úroveň, ale vidím, že jste na tom stejně jako Bulva, Vomáčka a další parodie na člověka. Za SSSR bylas jedna národnost - sovětská, to ví i dement Felix a to je co říci. Ubožáku, podejte si ruce a zatančete nad zavražděnými. Jste stejný jako ti co sestřelili to letadlo.

0 hlasů

..to je lež jako věž....já studoval v NDR se sovětskými studenty, kterří měli sice státní občanství SSSR, ale dělili se podle národnosti....já znal zrovna Rusa, Ukrajince a Azerbajdžánce...nevymýšlej si znovu a znovu blbosti, jak ti to pasuje...

3 hlasy

..rebelové..ze skladu armády...sem tam raketa...přece těch raket nemůže být na Ukrajině tolik, aby nebyly pod kontrolou...

1 hlas

No jo, ale poradci z USA zakázali poskytovat údaje o tom, jaké úspěchy rebelové dosáhli. Proto se nepíše o dezerci ukrajinských vojáků i s technikou. Dovedu si představit vycvičenou Rusku nakloněnou obsluhu UK army a v ní agenta separatistů. Tavárišči, budět vodka, budět machorka. Ogoň! A vyhladovělá obsluha bez kuřiva splní vše na jedničku, za což u separatistů dostanou i bárišni. A klidně se mohli v tichosti vrátit zpět do kasáren, protože v tom ukrajinským bordelu na to nikdo nepřijde. Když jim bude chybět raketa, řeknou: "Moskali zabrali" a dostanou vyznamenání za rozdávání "pastelek", jako naši hrdinové.

0 hlasů

V okolí Doněcku na území separatisty ovládaného území jsou tři základny kde je několik systém Buk a navíc radar Kopule s dosahem až 160 km. Rusové si prostě zastříleli a jak řekl velící kozácký ataman - dobře jim tak neměli letět nad území Doněcké lidové republiky. Stačí nebo budete totéž jako Bulva a ostatní vymakanci?

0 hlasů

..já nic netvrdím, jako ostatní vymakanci včetně tebe....přál bych si, aby se to vyšetřilo....ale vymakanci pravda něco tvrdí...Bulva jedno a ty druhé...

0 hlasů

Já netvrdím, já poslouchám a dívám se na důkazy. Vy ty důkazy zpochybňujete, stejně jako vrazi.

0 hlasů

..všechny tři základny ale patří ukrajinské armádě a jsou touto armádou ovládány a provozované, i když jsou na inkriminovaném území...

1 hlas

Separatisté se chlubí ukořistěným systémem BUK.

https://i.imgur.com/8oWvNa6.jpg

0 hlasů

Komu tato tragédie posloužila ? Někdo chtěl někomu z nějakých důvodů nahrát na smeč !

Ať se vše vyšetří !

6 hlasů

Separatisté se chlubí ukořistěným systémem BUK.

https://i.imgur.com/8oWvNa6.jpg

0 hlasů

http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1627-vojensky-analytik-na-ct-durazne-rekl-ze-separatiste-letadlo-nesestrelili-a-vyjmenoval-nekolik-duvodu.aspx

7 hlasů

Podle ruského serveru Politicus.ru. mají sestřelní letadla na svědomí separatisté.

http://politikus.ru/articles/24368-chem-sbili-an-26.html

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov