Ve stínu Ukrajiny
Dívá se Putin. Přede Dnem vítězství zahájilo Rusko rozsáhlé manévry

08.05.2014 14:55

Ruské ozbrojené síly dnes přikročily k rozsáhlému cvičení se zapojením všech druhů vojsk, včetně sil jaderného odstrašení.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Karel Klepsa (13 hlasů) 08.05.2014 15:15

    Dnes výročí konce II. světové války. A taky osvobození. Pouze bych si...

  • Alois Okratek (8 hlasů) 08.05.2014 16:24

    A já trvám na tom, že Plzeň ti nažehlení panáčci neosvobodili, ale...

  • Jiří Dostálek (7 hlasů) 08.05.2014 15:35

    Osvobodili a anektovali .......

  • Henex (7 hlasů) 08.05.2014 17:18

    Já teda slavit nemám co... 10. května 1945 na mostě mezi Brandýsem a...

  • Alois Okratek (7 hlasů) 08.05.2014 16:28

    Blbečku, na okraji píseckého okresu se panáčci objevili 12.5 1945!...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

V jakém stavu by dnes asi byla ruská armáda a její vojenská připravenost, kdyby u kormidla Ruska dodnes setrvával člověk typu Jelcina? V jakém stavu by bylo ruské hospodářství, ekonomika, sociální systém či bankovní sektor? Dovedu si představit, že řízení Ruska by se dělo pouze prostřednictvím nevládních organizací financovaných Bílým domem. V tento scénář pevně věřili a doufali evropští i američtí politici v roce 1999. Bohužel pro ně a naštěstí pro občany Ruska se našel člověk, který tuto katastrafu odvrátil. Za což ho dnes západ naší jinak překrásné planety nenávidí.

2 hlasy

Tak se starejte vy Rusové pouze o sebe, nepodnikejte okupace sousedního území a bude klid.

0 hlasů

Marian Gavlák 08.05.2014 18:10
Majkkl

Kecy, psát se o tom může. Osvobodili nás od nacismu, aby sem přinesli komunismus. Nevím, jestli to tedy bylo osvobození...

Omyl, komunismus jsme si zvolili sami , 1946 , poslední svobodné volby . Mého dědu nezmlátili rusové když svých 16 ha nechtěl dát do JZD , ale Češi .

1 hlas

...jak řekl kdysi Jan Masaryk, když se vrátil z Moskvy, kdy nám SSSR zakázal pomoc USA. "Jel jsem do Moskvy jako svobodný člověk, vrátil jsem se jako cizí pohunek". To bylo již v roce 47.

2 hlasy

Vyjadřuji svou uctu všem padlím spojeneckým vojákům. Bez nich by jste tady dneska na ně neplivali špínu ale prolítli by jste komíny v Osvětimi a dalšími , které by Němci ( respektivě slovanští otroci ) postavili . Byli to obyčejní lidé, kteří s politikou neměli nic společnýho

0 hlasů

padlým

0 hlasů

...všechna čest.
Jen škoda, že Rusové čest ztratili v roce 68.

2 hlasy

Nevím zda celou ( asi jak pro koho ) , ale jistě mate pravdu . jenom pro doplnění - jak WW2 tak 68 - to byl sovětský svaz . Ukrajinci ji pro Vás ztratili taky , nebo to jsou Ti hodní ?

0 hlasů

Ti byli ti utlačovaní, stejně jako my od roku 48, oni od roku 1919.

1 hlas

Josef Bakou 08.05.2014 21:44
Bakou

A co? Podívejte se jen zde na diskuzi, co zrádců a kolaborantů zde je, kteří by prodali Česko i s vlajkou snad i zadarmo. To neznamená, že takový je celý národ. To platí i o Ukrajině a vlastně i o Rusku. Je pouze autorská zkratka, že nadávám na Rusko a Rusy, ale myslím ty nahoře.

1 hlas

Najděte si dějiny ukrajinské KS . Vždy měli na chod SSSR velký vliv . Byli tak utlačovaní , že 25 let byl generální tajemník z Ukrajiny . OK , Chruščov jen z půlky .

0 hlasů

Jarojaro--a ty sis vzal k srdvi Göbelsovo--Stokrat opakovana lez se stava pravdou..Bacha! Bigg brother watching you!

2 hlasy

Když říkáte, že je to lež, tak to bude jistě pravda.

1 hlas

To by bylo ještě v pořádku,problém ale je,že si myslí,že mu to někdo papá.Hezký den.

1 hlas

Doufám,že to pan Putin rozjede hned po oznámení výsledků toho referenda 11.května.Už je na čase.

0 hlasů

Kdy výsledky Putin oznámí? Nebo je už oznámil? Už víte jak dopadly?

2 hlasy

Víme jak to dopadne,oznámit to může už teď,mešuge ajnštajn.Ale,žádný kvalt.Za pár dní to tu je.Chá,chá,chá!Šalom,mešuge ajnštajn.

0 hlasů

Jsem rád, že jste přiznal, že výsledek je znám. Jen nechápu proč se má konat referendum. Pro oko lidem a světu?

1 hlas

Nechápete logiku věci,ajnštajn.Radši zůstaňte u pokusů o oblbování,mešuge.To vám líp sluší.Šalóm.

0 hlasů

Oblbujete vy, já nemám koho. Vy se nedáte a ani to nejde.

1 hlas

To se má opakovat jako s cinknutými výsledky referenda na Krymu?
Bis ad eundem lapidem offendere

0 hlasů

Chápu propagandu místních ruských konfidentů a agentů spolu s rudými staříky, kteří s láskou a slzou v oku vzpomínají na SSSR, aby si dokázali, že celý jejich život nebyl jen průšvih a zbytečnost. Pro všechno toto dokáží zradit i svou vlast - Česko, ovšem jestli je to vůbec jejich rodná země.

Ruské tajné služby FSB za Putina si vzali za příklad čínského stratéga vojevůdce Sun Tzu, který vydal tyto pokyny pro ovládnutí cizího území bez válek a které praktikují jak v otázce anexe Krymu a teď i celé Ukrajiny:

Sun Tzu předkládal „13 zlatých zásad“ platných dodnes:

01. Diskreditujte vše, co je v zemi protivníka dobré
02. Vtahujte představitele vládnoucích vrstev protivníka do zločinnosti
03. Podrývejte jejich dobré jméno. Ve vhodné chvíli je předhoďte pohrdání jejich krajanů
04. Využívejte ke spolupráci bytosti nejpodlejší a nejodpudivější
05. Všemi způsoby desorganisujte účinnost protivníkovy vlády
06. Zasévejte mezi obyvatele nepřátelského státu vášně a neshody
07. Poštvávejte mladé proti starým
08. Vysmívejte se tradicím vašich protivníků
09. Všemi způsoby vnášejte zmatek do zázemí, do zásobování a do vojsk nepřítele
10. Oslabujte smyslnými písněmi a hudbou vůli vojáků nepřítele bojovat
11. Pošlete prostitutky, aby dokončily dílo zkázy
12. Nešetřte sliby a dary, abyste získali znalosti. Nelitujte peněz, neboť peníz takto vydaný se vrátí stokrát
13. Všude infiltrujte své špehy

2 hlasy

Jarojar--ze se stim brekem o "zradcich " vlastni zeme neobratis na ty vase Pravdalaskare kteri dokoncili to co Hitler zacal a udelali z Ceska nemeckou kolonii..

1 hlas

Jarojar--ze se stim brekem o "zradcich " vlastni zeme neobratis na ty vase Pravdalaskare kteri dokoncili to co Hitler zacal a udelali z Ceska nemeckou kolonii..

1 hlas

...také přesně podle bodu 1. Vy jste zakrněl jen u toho bodu?

2 hlasy

...dobře, oprava...přiznám vám ještě bod 2, 3, 8 a 13.

1 hlas

To koukáte konfidenti a agenti co všechno se o vás ví, že? Zopakovali jste si naučené?

2 hlasy

Jaro, jaro ty tady poskakuješ celý den a ani jsi nebyl venku pod šeříky slavit den vítězství nad fašismem ?

2 hlasy

Sám je to malý semitský žid nácek,jako byl d.ben-gurión.

0 hlasů

Putin? To máš pravdu.SHALOM IZRAEL.Oni kunde.

0 hlasů

bod 6 a 13

1 hlas

Sere pes,ajnštajn.Šalóm.

0 hlasů

...bod 4.

1 hlas

..my Češi to moc neslavíme, šeříky už odkvetly. To vy Rusové jste do oslav a pijatiky celý říční. Ožrat se jak zákon káže, je přece váš národní sport.

2 hlasy

Tak teď BECI semiti židi o Rusku a panu Putinovi,mešuge ajnštajn.Budeme nuceni SMEST pučisty z Kyjeva na smetiště semitských dějin.Chá,chá,chá!Šalóm,ajnštajni.

0 hlasů

Naprosto přesně jste popsal vývoj v ČRR (České rozkradené republice) po roce 1989! BLAHOPŘEJI !!!

2 hlasy

...ano přesně podle bodu 1. Učenlivý agent.

1 hlas

Ko-ko-ko-ktas uz mo-mo-moc ... rudy dedecku:-) Byl jsi dneska v lese?

1 hlas

Tento významný den nám jasně připomíná že nacistický teror není zcela mrtev a že přežívá díky EURO válečným štváčům a proto dnes připíjím na RUSKO a odvahu ,sílu a odhodlání zničit ten hnědý MOR !!!

2 hlasy

Já amícké svátky neslavím,já budu připíjet až zítra na den,kdy Prahu osvobodily tanky RA.

1 hlas

...a vjely do prázdné Prahy. I ten Drda v "Němé barikádě" to přiznal. Jen rudý "občan" ne.

1 hlas

Můj tata na Valašsku říkal takovým svátkům, jako je tento.."rojení papalášů"

1 hlas

..Západ se snaží nasrat Putina....Putina nasírá Západ...normální "rojení papalášů" v takovéto dny...

1 hlas

Simurdo, Simurdo hlavne ze jste spokojeny a stastny

2 hlasy

Soudruh Jaroslav Slovan je poradny Rusan:-)

1 hlas

Slovan říká, ze je slovan a přitom je to také koumak :-))))))

1 hlas

...a potom věř Rusákovi

1 hlas

..při mém studiu na vysoké škole v bratrské Německé demokratické republice to bylo fajn, protože dějiny zde začínaly až několik let po válce vznikem prvního státu dělníků a rolníků na německé půdě...co bylo před tím, to se nepočítalo...

0 hlasů

Vzdyt jsi tady psal, ze jste potaji oslavovali s bratry z NDR tazeni na vychod:-)

1 hlas

..i sudetští Němci počítají dějiny od toho dne , když je beneš poslal svinským krokem do Říše..ani oni nepočítají to, co bylo před tím...

1 hlas

..8. května není ranní mše svatá, takže na takový svátek já jako katolík seru...

1 hlas

..z takových svátků jako je tento, žijí jenom papaláši..kteří chtějí ukázat, že jsou papaláši a nasrat ty druhé...

0 hlasů

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

0 hlasů

..před 69 roky skončila druhá světová válka...a já se narodil deset roků po ní...takže na ni zvysoka seru...

1 hlas

..škoda, že jste zapomněl i na rok 68.

2 hlasy

Pred 69 lety skoncila v Evrope valka a rusove zacli hromadne znasilnovat co jim prislo v cestu. A neverili, ze by hodinky mohli jit stejne a tak jich ukradli (uloupili) aspon pet, podle delky ruky, a kontrolovali jejich beh.

5 hlasů

Ovšem proti tomu co nadělali náckové na východě,jen pindáte,ajnštajn.Kdyby tam nelezli,mohli si svá děvčata znásilňovat sami.Já vás ofšem chápu,i se všemi těmi mindráky získané vymytím lebek adou,americkým semitou židem po prohrané válce,vykopáním ze sudet atd.Teď se vztekáte a nadáváte Rusům ale je to vaše vina,sudeťáci.Švajc a jejich němci se do ničeho nehrnuli a udělali dobře a chytře.,

2 hlasy

Piš česky voni kunde,nedá se to po tobě číst,posraný šmejde.

0 hlasů

Máte velkou pravdu i taková svinstva se děla v první polovině 20.století,zvlášť po utrpení co vojáci osvobodili vlastní území a dostali se na území nepřítele!!! A teď si vemte,že stejná zvěrstva dělali v druhé polovině 20.století vojáci "vyspělé demokratické společnost",která po celém světě rozdává zdarma svoji ideologii,na kterou jim většina národů světa sere!!!

2 hlasy

To sem i stalo v roce 68 u Úřadu vlády, kdy mého příbuzného jeden rudý ruský bratr chtěl zastřelit pro stanné právo a ukazoval hodinky. Měl jich už šest. Své mu nedal. Nechal ho i tak žít. Zázrak.

2 hlasy

Jak víte, že to byl Rus a nebyl to třeba Ukrajinec nebo Kazach.Jinak bych prosil ještě tu o Smolíčkovi, ta je taky moc pěkná.:-))Už to s tím bájením troch přeháníte.Je vidět, že jste ve službě od rána už Vám to kecá.:-))))

2 hlasy

Tu o Smolíčkovi moc neznám, ale pravdivý příběh o kriminálníkovi z Rakouska tu klidně odvyprávím. Chcete? Skutečně?

1 hlas

No jo tak začněte.Vás tady stejně nikdo nebere vážně, a pokud Vám to pomůže s vaši nemocí, tak do toho.

2 hlasy

Jara jara to:19:42 jaro jaro, pokud chcete mohu Vám ten správný čas dopřát trestním oznámením na neznámého pachatele pro pomluvu, který jste naplnil Vašim "příspěvkem" v 18:42.Stačí ještě jeden takový kriminalizující "příspěvek" a máte mít co chcete.I já bych se rád podíval do očí člověku, který si myslí, že na anonymním fóru může beztrestně urážet lidi.Pokud si myslíte, že jste anonymní, tak si to jen myslíte,nejste a nyní jste opravdu překročil práh normální lidské slušnosti.Vy a np np, což považuji za identické osoby se budete brzy hodně divit.

0 hlasů

Na pravdu musí být správný čas.

1 hlas

Pokud si skutečně Němec , tak ti může říct , že za to co jste v Evropě prováděli a zejména na Ukrajině a v Bělorusku , tak znásilňování a rabování je stejná odplata jako podmínka za vraždu.

3 hlasy

Nediv se ,že se chovali jako zvířata po tom co viděli a prožili

0 hlasů

Vy v Rusku za vraždu dáváte podmínku? Tak už se ničemu nedivím.

1 hlas

To dělali v Miami semiti židi soudci a právníci,za $5000 podmínka za vraždu od soudce gerbera,schenberga a goodharta.Teď oni a 7 semitů židů " právníků " BRUCI v americké ŠATLAVE.Svoloč.Š,alóm,ajnštajni.

0 hlasů

Já teda slavit nemám co...
10. května 1945 na mostě mezi Brandýsem a Starou Boleslaví zmasakrovali tankem ožralí Rusové moji tetu a strýce, kteří šli na procházku se svou malou dcerou. Oba zahynuli na místě, sestřenice spadla i s kočárkem do řeky, kde ji pár set metrů po proudu vylovili svědci. Občané Brandýsa a Boleslavi tenkrát vybrali dost peněz, které byly uloženy na jakýsi sirotčí účet u spořitelny. Ten vzal za své při měně.
Takže Rusové zabili rodiče a komunisti okradli sirotka. Řekněte sami, kdo by ty komunisty neměl rád, že...?

7 hlasů

Máte velkou pravdu i taková svinstva se děla v první polovině 20.století,zvlášť po utrpení co vojáci osvobodili vlastní území a dostali se na území nepřítele!!! A teď si vemte,že stejná zvěrstva dělali v druhé polovině 20.století vojáci "vyspělé demokratické společnost",která po celém světě rozdává zdarma svoji ideologii,na kterou jim většina národů světa sere!!!

1 hlas

Je to hrozné, ale analogicky jedem mladý američan v Brně zavraždil postupně všechny svoje příbuzné......

Co se přesně stalo v domě, kde Američan Kevin Dahlgren vyvraždil své české příbuzné? Do soudního spisu nahlédl zpravodaj ČT a tvrdí, že Dahlgren si psal SMS s nejmladším synem vyvražděné rodiny v době, kdy první tři oběti už byly mrtvé.

1 hlas

Jo a jeden Američan zabil v tramvaji nějakého ožralce,se kterým se předtím pohádal.Ještě nějaké další zločiny amerických imperialistů proti českému národu?Já o dalších nevím.Zato vím o statisících okradených,zavřených a tisících povražděných obětech bolševického teroru.

4 hlasy

s tim nezbyva nez souhlasit, jen bych doplnil, z jsme si je po bolsevicku okradli, zavreli a zavazdili sami.
Za protektoratu to byli Cesi, kteri si podavali kliky na gestapu. Literatury je o tom dost.
Ted zase lezene do riti nekomu jinymu.

1 hlas

Mám tvrdé podezření,že těch 5 UV KSC shodili semiti židi.Ti si tam podávali kliky,šprechtili německy.Ferdinandova universita skončila německé operace po '32,kdy se porvali čeští a němečtí študenti.Na straně němců dostali přes držky semiti židi,a pamatovali si to.Šalóm.

0 hlasů

On vam to Henexi Cervenka vysvetli tak nejak lidove-demokraticky..

4 hlasy

Trubko,již před týdnem jsem ti psal,že až Putin oslaví Den vítězství a to je zítra 9.5.,tak začně rošáda!!!Asi nejseš schopen chápat souvislosti!!!

0 hlasů

To bylo malo a rozhodne ne lidove-demokraticky. Jestli se nepolepsis, tak se strana a vlada a Vlada s tebou vyrovnaji pekne po bolsevicku, soudruhu Autodidakte.

3 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

Týden publikoval vyvážený článek, ve kterém není pouze plivance ne Rusy ale pokus o objektivní zpravodajství. Důkaz: silně se aktivizovali všichni, co chtějí rozhodit a znechutit diskusi. Kluci z Týdne, děláte svoji práci dobře, jinak by neměli tak rudo před očima.

1 hlas

Myslím jara, np, Lustig a podobní "tvorové"

3 hlasy

Laroux by to vysvětlit trochu jinak,v tom tanku nebyli Rusové ale Židi.

3 hlasy

Vítěz nemá odpouštět poraženým a tam se stala v roce 1945 VELKÁ CHYBA !!!

1 hlas

Velká chyba byla, že Patton nepokračoval dál na východ, jak chtěl. Dnes svět mohl vypadat jinak...

2 hlasy

Nacistů bylo potrstáno relativně hodně,hlavně ve srovnání s "potrestáním" bolševických zločinců.Většina popravených bolševiků byla zabita svými spolustraníky.Soudruzi Kameněv,Bucharin,Zinověv,Trockij,Kirov, Berija,Ježov a Slánský by o tom v pekle mohli dlouho vyprávět.

3 hlasy

Mluvím kretéééne o roce 45,kdyby vítěz neodpustil,tak jsi tu dnes nepsal svoje debility!

1 hlas

Nevím jestli v roce 45, ale v roce 89 to platí stoprocentně. Dnes by jste mlčel, pravděpodobně někde ve vězení.

3 hlasy

..byste

0 hlasů

Podívejte se na výtah z ruských novin Pravda o úloze pomoci USA Rusku za 2 SV:

Během druhé světové války dodaly USA zemím protihitlerovské koalice válečný materiál v hodnotě 46 miliard amerických dolarů. Tyto dodávky reprezentovaly 13 procent amerických výdajů na obranu. Lví podíl dodávek směřoval do Velké Británie – 30 miliard dolarů. Sovětský svaz obdržel válečný materiál v hodnotě 9,9 miliard dolarů, Francie 1,4 miliardy a Čína 631 milionů. USA zásobovaly válečným materiálem celkem 42 zemí.

Sovětský svaz obdržel statisíce vojenských vozidel a motocyklů. Nedostatek paliva byl řešen dodávkami celkem 2,5 milionů tun ropých produktů. Rooseveltova štědrá „zahradní hadice“ dodala Stalinovi 595 lodí, včetně 28 fregat, 105 ponorek, 77 obchodních lodí, 22 torpedových člunů, 104 protiponorkových plavidel a jiných lodí. Sovětské letectvo dostalo 4.952 stíhaček Aerocobra a 2.410 stíhacích letadel Kingcobra. Nejslavnější sovětský pilot druhé světové války, trojnásobný Hrdina Sovětského svazu Alexander Pokryškin, vzlétal proti Hitlerovým leteckým esům ve stíhačce Aerokobra.

Dohodou o půjčce a pronájmu získal Sovětský svaz 2.700 bombardérů A-20 a 861 bombardovacích letadel B-25. Sovětské tankové divize byly vyzbrojeny 7.056 tanky, armáda dostala 8.218 protiletdlových děl, 131.600 kulometů a menších pěchotních zbraní.

Sovětská propaganda se snažila zmenšovat důležitost americké pomoci. V minulosti bylo zdůrazňováno, že SSSR vyrobil 30.000 tanků a 40.000 letadel od roku 1943. Je to pravda. Ale musí být rovněz vzato do úvahy, že dodávky v rámci americké půjčky a pronájmu přicházely do Sovětského svazu během nejkritičtějšího období války – hlavně v druhé polovině roku 1942. Navíc SSSR by nikdy nebyl schopen vyrobit své vlastní zbraně během válečných let, kdyby nebylo americké pomoci.

USA ve válečných letech dodaly Sovětskému svazu 2,3 miliony tun oceli. Toto množství dostačilo k výrobě 70.000 tanků T-34. Objem dodávek aluminia byl 229.000 tun, což dostačovalo pro pokrytí potřeb sovětského leteckého a tankového průmyslu pro dva roky. Je nutno zmínit i dodávky potravin: 3,8 milionů tun konzervovaného vepřového masa, uzenin, másla, čokolády, sušených vajec atd. Sovětská armáda dostala rovněž 423.000 telefonů a desetitisíce bezdrátových stanic. SSSR dostal materiál a strojové vybavení pro rafienrie ropy, baterie, stany padáky a tak dále a tak dále. Rudá armáda byla obuta do 15 milionů párů amerických vojenských bot.

Americká vojenská pomoc přicházela do Sovětského svazu železnicí via Irán a v konvojích do hlavních sovětských přístavů. Asi 3,000 nákladních lodí připlulo do přístavů Murmansk, Archangelsk a Vladivostok a vyložilo 1,3 milionů tun nákladu (za nesmírných ztrát na životech námořníků amerického, kanadského a britského obchodního loďstva, zejména v „konvojích smrti“ do Murmasku a Archangelsku, pozn. překl.). Bylo by nesprávné zmenšovat význam tak všeobsáhlé pomoci z Nového světa, důležitého faktoru vítězného ukončení války.





Historikové a politici se stále dohadují o výsledcích a lekcích druhé světové války. Ty hlavní jsou známé: prohráli oba hlavní participanti „velké politické hry“ 1939 – 1940. Ano, sovětský vůdce Hitlera nakonec porazil, ale následkem byla ideologická krize a nakonec tragický kolaps totalitární supervelmoci – Sovětského svazu.

Stojí za zmínku, že zůstatek válečného dluhu Sovětského svazu Spojeným státům z dohody o půjčce a pronájmu – 722 milionů dolarů – nebyl dosud (v roce 2003, pozn překl.) splacen.

Pozn.překladatele: Britský dluh válečné půjčky v celkové výši 30 miliard dolarů podle Dohody o půjčce a pronájmu byl splacen poslední splátkou v prosinci 2006.

odkaz: http://www.atllanka.net/index.php?text=32-pravda-o-americke-roli-ve-ii-svetove-valce

3 hlasy

Hergot, tomu říkám gigakšeft! Bojuje se na cizím území moje továrny jsou nepostižený. Jinde se lidi zabíjejí po tisících a já jen prodávám zbraně. Co může být na světě pro kšeftmana ideálnějšího. Jo, jo, válka na cizím území je pro zbrojaře božím požehnáním. Proto Američani tak rádi napadají vojensky slabé státy. Obrovský kšefty! Ale na Rusa si netroufnou! Vědí púroč.

0 hlasů

Tak vy nevíte, že Amíci bojovali v Evropě a Asii? Stižený stařeckou demencí nebo jen jste zlovolný dědek?

0 hlasů

Ano v Pacifiku museli bojovat, ale v Evropě vlastně jen pořád doháněli Němce, kteří před nimi utíkali. voni totiž Němci nedrželi ani poledne a nečetli po obědě noviny a dopisy.. Tak měli Amíci pořád zpoždění.
Jen pro zajímavost pro hlupáky:

V kronice lidstva jsou tyto udaje: Ztráty na životech
Sovětský svaz Vojáci-13 600 000 Civilisté-7 000 000
Čína V-6 400 000 C-5 400 000
Polsko V-320 000 C-5 400 000
Německo V-4 750 000 C-500 000
Japonsko V-1 200 000 C-600 000
Jugoslávie V-410 000 C-1 280 000
Francie V-340 000 C-470 000
Madarsko V-140 000 C-280 000
Itálie V-330 000 C-85 000
Velká Británie V-324 000 C-62 000
Rumusko Celkem-378 000
USA Celkem-259 000
Holansko V-12 000 C-198 000
Řecko V-20 000 C-140 000
Belgie V-12 000 C-76 000
Finsko Celkem 84 000
Bulharsko Celkem 20 000
Norsko Celkem 10 000
Dánsko Celkem 1 400

I těch Rumunů padlo víc než Amíků. Prostě fešácká válka! Někde jsem četl, že jich padlo 299,000 ale Če
chů padlo přes 300 000!
Kdo si neváží padlých vojáků, kteří zachránili Evropu to jen svědčí o jeho morálních vlastnostech!. Nebo si myslíš, že Amíci by ji šli zachraňovat, kdyby Hitler porazil Rusy? V obou světových válkách přišli do Evropy jen sbírat vavříny.

0 hlasů

Dokazujete jen svou odpornost. To že máte asi stařeckou demenci neznamená, že budete zlehčovat něčí padlé hrdiny. Raději zapadněte do hrobu a přibouchněte za sebou víko rakve. Stejně po vás neštěkne ani pes.
Podle mých informací navíc padlo 407 tisíc vojáků USA, takže zase lžete jako vždy. Doufám, že budete mít dlouhé umírání a jestli existuje něco za smrtí tak doufám, že se budete škvařit v pekle. Zasloužíte si to.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Po%C4%8Det_ob%C4%9Bt%C3%AD_druh%C3%A9_sv%C4%9Btov%C3%A9_v%C3%A1lky
pozn. za I SV padlo 117 tisíc Američanů.

0 hlasů

Nelžete,mešuge!Zbytek dluhu prominul prezident g.w.bush panu Putinovi při návštěvě jeho ranche v Texasu.Šalóm,ajnštajn.

0 hlasů

...neumíte nácku číst?..... nebyl ...(v roce 2003, pozn překl.) splacen.

0 hlasů

Jako objektivní semita žid nácek byste měl dodati,že dluh byl již UMOREN,prominut,mešuge.Proč jste vy semiti židi tak blbí?Palestinci jsou daleko chytřejší a i slušnější,než ta svoloč židofská jak vy,ajnštajn.Zádné slušné vychování,mešuge.A blbé jak troky.Šalóm.

0 hlasů

Nebudu zasahovat do autorova ani překladatelova článku. To se nedělá, ale to vy asi nevíte. Jen urážíte. Prostě nácek.

0 hlasů

Zádné zasahování,mešuge.Updating of an information is all,mešugene!No tááák,čo bol to?Šalóm.

0 hlasů

To snad nikdo nezpochybnuje , někde jsem četl , pomoc v hotových zbraních představovala cca 5 % ruské potřeby. Dáno také systemem boje " nás hodně" . Naprosto zásadní význam měli dodávky neželezných kovů , výše citovaný hlinik a jejich slitiny a zejména moderní obráběcí technologie. Nicméně nikdo nemúže zpochobnit , že hlavní tíhů bojů s nacistických Německem nesly národy ex. Sovětského svazu . Vylodědí v Normandii by se nikdy neuskutečnilo , pokud by německá armáda byla v plné síle . 70- 80% ztrát utrpěli Němci na východní frontě . Byli tam dislokovány elitní německé armády a hrůzné boje , které tam probíhali si dnes nikdo neumí ani představit.

5 hlasů

Takže divize Waffen SS Leibstandarte Adolf Hitler,Hohenstaufen,Das Reich,Hitlerjugend,Frundsberg,Götz von Berlichingen byly "dislokovány" jen na východní frontě?

1 hlas

Já mluvím o armádách , vy o divizích . Ale i ty divize SS která jste zmínil ,byly ve velmi pochroumaném stavu a zdaleka nedosahovali své tabulkové síly .

0 hlasů

Rudi debilove uz nacechravaji mavatka a zitra si doma udelaji mirovy pochod s pustenou TV a prehlidkou na Rude ploscadi.

3 hlasy

Ano,máš vyjímečně pravdu!!! A co ty,vyhoníš si ho u PC???

2 hlasy

..to nestojí za komentář, to je ukázka ubohosti. Jako vždy občan.

1 hlas

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

Jestli ještě dnes žijí "osvoboditelé" Květy Fialové,tak jsou to jistě velmi ctění a vážení hrdinové a možná budou zítra i na Rudém náměstí.

2 hlasy

...slavit tento svátek znásilňování a rabování. Rus zůstane vždy stejný.

3 hlasy

Urcite budou vazenejsi nez Marseille, ktery pravidelne "osvobozoval" sveho Wartase ...

2 hlasy

Tato zpráva mě pobavila:
Ruské ministerstvo zahraničí kritizovalo Rasmussenovo prohlášení zveřejněné na Twitteru, které zpochybnilo středeční tvrzení ruského prezidenta Vladimira Putina, že ruské jednotky se už stáhly od ukrajinských hranic.

"Těm, kteří nevidí, doporučujeme, aby si přečetli prohlášení prezidenta Putina ze 7. května," odpovědělo ruské ministerstvo rovněž na Twitteru.

Satelitní snímky dosud žádný odsun vojsk nezaznamenaly, ale pravda se asi řídí podle prohlášení Putina a když ten řekne, že se vojska stahují, tak se stahují i kdyby jeli právě na Kyjev.

3 hlasy

kdyz on Rasmussen ma v oblibe zsnimky nekolik mesicu stare a jeste ma tu drzost je vydavat za nove.
Byl uz NEKOLIKRAT usvedcen ze lzi a to NORSKYMI a DANSKYMI novinari.

tak a ted se tu jednomu tollovi zhroutil svet. mozna prestane pouzivat vsych nekolik nicku. ale to bych asi chtel moc.

0 hlasů

Bartošová! http://atllanka.net/index.php?text=563-muslimska-evropa-umira

0 hlasů

Budou tak dlouho harašit zbraněmi, až se opravdu něco stane. Berou si jako rukojmí celou Evropu.

2 hlasy

Co taky chtít od USáků.

3 hlasy

Umíte číst? Víte kdo zahájil manévry? Víte jak se jmenujete?

2 hlasy

Rusové cvičí na svém území, ale Američani se chlubí jak chrání Evropu a hrne pod tlakem spoustu jednotek kousek od Ukrajiny. Jara nezklame :-D

5 hlasů

Jen totalni debil si muze dat prijmeni Slovan. To uz si tam rovnou napis "Rusak".

3 hlasy

Já jsem si myslel hned,že nejlepší příjmení je NP= Natržená Prdel,žéééé???

1 hlas

Vy jste anglosas? Já ne, já jsem slovan.

1 hlas

...na území NATO, tzn. na své území. Snad to pochopí i takový "slovan, rus". Upřímně pochybuji.

3 hlasy

Pro nedovdělané a hloupé. Nato je obranné sdružení zemí, které se zavázali se navzájem chránit a pomáhat si a proto ohrožené území posilovat vojsky jiných zemí členů NATO.
Bojím se, že to ani "slovan-rus" teď nepochopí.
"komu není pomoci ani v apatyce nekoupí"

2 hlasy

Pardon, to jsem nevěděl že NATO (potažmo USA) nás bere jako svoje území. Je mi vás líto.

1 hlas

Co neschvátí epidemie, tubera a AIDS to zachvátí Putin.

4 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

1 hlas

To přesně odpovídá úrovni Vašich příspěvků

0 hlasů

..to víte na vás nikdo nemá, když ukrajinec s ruským pasem podle vás je zase Ukrajinec. To vysvětluje vše.

2 hlasy

Vážený pane - jak se říká na hrubý pytel , hrubá záplata . Vy jste zase napsal že Banderovci pomohli pražskýmu povstání - to taky svědčí o vašem přehledu . Ovšem já sem chodim abych se něco dozvěděl . To vy nepotřebujete, protože už všechno víte :-) . Vy sem chodíte pro léčení své flustrace sprostým napadáním kohokoliv kdo napsal názor který se Vám nelíbí . Akorát odrazujete lidi .

3 hlasy

Jestli odrazuji "lidi" jako jste vy, tak jsem tomu rád.

2 hlasy

Putin právě vyhlásil mír.

2 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

"Státy, jež se pokoušejí vyvážet demokracii pomocí vojenských metod, se často stávají spojenci destruktivních sil, které stupňují sociální a etnokulturní napětí ve světě" (Vladimir Putin).

6 hlasů

Svata pravda Putin se nesnazi vyvazet demokracii, on jen pouze pomoci vojenských metod ziszava další uzemi :-)

2 hlasy

Osvobodili a anektovali .......

7 hlasů

Dnes výročí konce II. světové války. A taky osvobození. Pouze bych si dovolil v této souvislosti připomenout, že 80 - 90 % našeho území osvobodila a od nácků vyčistila ruská, resp. sovětská vojska. A spolu s Vyčítalem trvám na tom, že sice Plzeň osvobodil Patton, ale Prahu, Brno, Ostravu a další města Rusové. Ale pssst, o tom se dnes mluvit nesmí.

13 hlasů

Kecy, psát se o tom může. Osvobodili nás od nacismu, aby sem přinesli komunismus. Nevím, jestli to tedy bylo osvobození...

2 hlasy

Soudruhu Klepso,zase bolshevicke zblebty.Kdy se o tom,ze Patton byl v Plzni nesmelo psat bylo prece za bolshevika,ne?Nikdo Rusum nebere ze osvovodili vetsinu Czeskoslovenska.Prazske Povstani,vyprovokovano bolshevikem ktery nahnal komunisty,obcany a decka na barikady aby je ustupujici jednotky zmasakrovaly.Warsavske povstani,stejna pisen,bolshevik to zinscenoval a pak cekal na druhem brehu reky tyden az to Nemci povrazdi.Vy bolshevici jste fakt neskutecna zparchantela lidska podrasa,porad prekrucujete fakta a snazite se oblbovat narod vesele dal.Vladimir Adolfowitsch muze byt na vas hrdy.

5 hlasů

A já trvám na tom, že Plzeň ti nažehlení panáčci neosvobodili, ale obsadili; německá posádka kapitulovala den před jejich příchodem.

8 hlasů

Vaše tvrzení o kapitulaci německé posádky je podepřeno popisem historických událostí.

1 hlas

Ty si můžeš trvat leda na tom,že máš zaschlé hovno v rudých trenclach,ty hňupe.

2 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

Bohužel vy máte to "hovno" v ústech, možná i v lebce.

0 hlasů

Od slovanského bolševika žádnou pochvalu nečekám.

1 hlas

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

...být vámi tak slovo o exkrementech nevyslovuji, ať se nám v nich nerozpustíte.

2 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

Pro jarouše: ta přemrštěná čísla jsou ze serveru fronta.cz. Račte se přesvědčit.
A z wikipedie je tohle:
11. května – U Slivice na Milínsku probíhá bitva u Slivice, padají zde poslední výstřely Druhé světové války v Evropě. Kdepak se ti Němci asi toulali, když už 8. 5 (podle vás)opustili Prahu? Tam na tom pohřebišti Wehrmachtu u toho Slivence a Čimelic jsem osobně byl jako kluk.

1 hlas

Alois Okratek 08.05.2014 17:03
Sokrates

Ze které kapsy jste vyndal ta přemrštěná čísla bez odkazu?
Vy chcete zase opakovat světovou válku. Jste normální? Pochybuji. Lžu. Nejste normální.

1 hlas

A jen malá rekapitulace pro "inteligenty" se záporným IQ:
Na území Čech padlo prý 200 až 300 Američanů (to je sranda: oni to ani přesně nespočítali!)
Sovětů při osvobození celé ČSR padlo:
Nenávratné ztráty - padlí, zemřelí na
následky zranění, nezvěstní apod. 139 918
Ranění 411 514
Celkem 551 432
Už jen kvůli těmhle bezmozkům by se měla WWII opakovat!!!

2 hlasy

Jaroslav Slovan 08.05.2014 16:47
KOUMAK


kšššt, hmyze.......

1 hlas

Vy už jste se rozpustil v zádeli Americe, státu vrahů a podvodníků co nevyhráli žádnou válku.

2 hlasy

..trvejte si na čem chcete, ale historii nezměníte, ať se snažíte jak chcete.

2 hlasy

Víte dobře, že americkou armádu zastavila demarkační linie, kterou, dle dohody, nesměla překročit. Seděli v Plzni, zatímco v Praze umírali, kvůli Stalinovi a jeho politice, lidé. Tak, laskavě nekecejte - takto jste mohl dělat s úspěchem maturitu za minulého režimu. Bohudíky jsme už ale o dost dál a dokonce psát se smí o všem.

4 hlasy

Americkou armádu na demarkační linii zastavila dohoda USA, Anglie a Ruska. Byl to kšeft. Že se hodil USA a Anglii na tom nic nezměníte.

3 hlasy

Blbečku, na okraji píseckého okresu se panáčci objevili 12.5 1945! Žádná demarkační čára jim nevadila. Chodili si do lesa pro Němce jako na houby! Jen tak, s koltem u pasu, spíš jako ozdobu. Neslyšel jsem , že by z něj vystřelili-

7 hlasů

...asi proto, že na území ruské části si mohli Němci dělat co chtěli a bratříčkovali se s Rusama. Někdo je zakýkat musel, to dá rozum.

1 hlas

Asi proto Němci utíkali lesama od Prahy k Američanům, když se tak bratříčkovali s Rusama, viď mysliteli
Bohužel to odneslo i několik, našich lidí, které tihle "bratříčci" přepadli o samotě. Byl jsem na jejich pohřbu!

2 hlasy

Ježíš Maria, kolik vám je? Devadesát, sto? Teď již chápu, co a jak píšete. Vy už na to máte nárok. Žijící zombie.

1 hlas

..zatýkat

0 hlasů

Nevím nic o tom, že by se Rudá armádě upíraly zásluhy na osvobození. Ovšem mělo by se i mluvit o tom, že rozloha území byla pevně daná demarkační linií a mnoho míst mohli Rusové osvobodit mnohem dřív, ale nechávali je "vyhnít". To ovšem byla Stalinova perverze vojáky z toho vinit nelze.

5 hlasů

...také za tu demarkační čáru bych všem urazil ruku, mohlo žít o pár stovek Čechů více.

3 hlasy

Blbečku, ta demarkační čára jim nebránila aby si vyjeli, jen tak na špacír až do Velichovek! Pochybuji ty genie, žei vůbec víš kde to je.

2 hlasy

...škoda, že nepochopíte co je to průzkum, aby s hrůzou zjistili, že široko daleko není žádný Rus, který byl v té chvíli někde u Drážďan. A to mě ještě nazvete blbečkem. Zeptám se, na jaké jméno se ceníte vy sám?

2 hlasy

To nebyl žádný průzkum přes celý Čechy.! Jen tak z plezíru jeli oznámit Schernerovi, že už je po válce. Že se v Praze ještě zabíjí je nezajímalo!

1 hlas

Asi jste se spletl podle Rusů zítra, až zítra osvobodí Prahu, ze které se nacisti stáhli 8.5. Nečtete vaše oběžníky?

6 hlasů

.. až zítra budou slavit ten svůj svátek znásilňování, rabování a drancování.

1 hlas

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

Zítra něco Američani slaví?

1 hlas

Vy musíte být naprostý ignorant a debil...
Američani rozdávali čokoládu a žvýkačky, Rusové znásilňovali a kradli hodinky. To byl asi tak hlavní rozdíl v osvobozování na americký a ruský způsob...

2 hlasy

Proč taková křeč,když všude vítězí demokracie z amíkova???

0 hlasů

...nevěděl jsem, že vy Rusové jste na tom tak zle. Věděl jsem, že jsou to z větší části pologramoti a blbci, ale vy překonáváte úplně všechny odhady a představy. Děkuji za vysvětlení, jsem vám zavázán.

2 hlasy

Prahu sice osvobodili Rusové, ale byli to Vlasovci. A s těma procentama jsi tak nějak na štíru...

6 hlasů

Popírání historie - na ČT běžné jako za totáče - mainstrem. Tam dnes vámi uváděné publikovali. Po Praze je rozeseto dost pomníčků padlých v povstání . Pražanů. Vlasovci přitáhli s fašounama, terorizovali lidi s fašounama, když jim začlo téci do bot tak to vzdali. Někteří se postavili Němcům, většina zdrhla.

3 hlasy

Jo, Henexi a těch 692 Sovětů spáchalo v Praze hromadnou
sebevraždu, vid?
Wikipedie: ČNR vedla (v noci ze 7. na 8. května) s Vlasovci neúspěšná jednání, která vyvrcholila rozhodnutím generála Vlasova opustit Prahu. Blbečku!
I ta procenta budou asi v pořádku když vezmu v úvahu, že tenkrát ještě existovalo Československo. s čímž zřejmě autor výroku počítá. Bezmozci zřejmě ne.

4 hlasy

Od nácků vyčistila a smradlavýma komoušama zamořila.

5 hlasů

To je dobře !!!

5 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov