PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!
http://youtu.be/BABXj2nNO8k
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 25. 4. 2024, svátek má Marek
17.03.2014 14:20 Aktualizováno 17.03. 16:14
Evropská unie a Spojené státy reagují na proruské referendum na Krymu. Co se už z Bruselu ozývá několik dní, stává se realitou. Ministři zahraničí EU schválili sankce vůči 21 lidem z Ruska i Krymu; týkat se budou zmrazení majetku a omezení cest do EU. Další opatření EU prý budou následovat. Sankce proti ruským a ukrajinským politikům oznámil i americký prezident Barack Obama.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!
http://youtu.be/BABXj2nNO8k
0 hlasů
Ruský hrdinský výsměch sankcím nedohlédne ani toho, že budou moci začít připravovat na bydlení v zemljankách. Rusové nemají jediný výrobek, o který by někdo stál. Všechno dovážejí ze zahraničí. Znáte něco ruského o co byste měli zájem? Leninovy spisy?
2 hlasy
Musím se přiznat, že dobrá vodka "odtamtud" mi vždycky udělá radost.
1 hlas
Dobrá vodka se dělá ve Finsku a ve Švédsku. V rusku splašky.
0 hlasů
Sankce za agresi, která ve skutečnosti není agresí ale pouze DEMOKRATICKY projevenou vůlí Krymského lidu http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/266555-sarapatka-referendum-na-krymu-probehlo-demokraticky/ .. Obamo hlas se v Haagu. Čeká tam na tebe cela
1 hlas
Tak určitě! Cela pro Obamu v Haagu! ;) To zní jako názor obyvatele nějaké jiné cely, i když vypolštářované...
0 hlasů
Kdyby nebyl puč podporovaný zvenčí nebylo by ani rozdělení Ukrajiny,na to nějak Obama s Merkelovou zapomínají.
2 hlasy
Ale nezapomínají, když je to stálo tolik miliard US dolarů, jenom se o tom nesmí mluvit a psát :).
1 hlas
A kde je příčina ? Janukovič odmítl uposlechnout EU. A tady je základ o kterém nyní ze skromnosti EU mlčí.
Není to tak dávno, proto je dobré si nalistovat prohlášení EU, která se rovnají vyhrožování........
1 hlas
Janukovič odmítl podepsat a EU v odvetě anektovala západní Ukrajinu, jsou to křiví hajzlíci, taková hnusná agrese.
1 hlas
Janukovyc predevsim vykradl statni pokladnu a privedl zemi k bankrotu a voli jako ty ho ted blahoreci.
2 hlasy
Kde ses schovával, když tady rozkrádali po 89 bývalí komouši celý tenhle stát ???
0 hlasů
Děkuji za slušné oslovení, podle diskuze, kterou zde vedete jste na vysoké úrovni. Kde dochází argumenty přichází sprostota. Ale s tím nic neudělám. Trouba zůstane vždy troubou.
Janukoviče tady neblahořečí nikdo. Je to stejný darebák jako Tymošenková, Juščenko, Kravčuk a podobní, keří pomáhali Ukrajinu rozkrádat...Že Janukovič neuposlechl EU to je fakt, který nepřekroutíte sbesprostšími výrazy.
4 hlasy
Vážený pane, nechápu proč diskutovat s trotlem jako je „np“. Tomu nic nevysvětlíte, neboť nic nepochopí. Jen on, on, on….. ovšem myšlenka, té se nedoberete!!!
3 hlasy
Kde máte vy myšlenku? Krom urážky jste nenapsal nic. Asi nevíte, že urážka není myšlenka.
0 hlasů
co se týče Ukrajiny,mám jednu malou poznámmku.Běž do prdele a nedávej tu na odiv svou debilitu,Jarine..-))Slušnej,takovej mírotvornej...:-)))
0 hlasů
Jak je to o tom zametání před vlastním prahem?Projděte si vlastní"příspěvky" a potom si dejte pár facek, np np.
1 hlas
Ty sankce mi připomínají soubor povídek A.P.Čechova : Celá Rus se směje
3 hlasy
Ožralí a blázni se smějí také a nevědí čemu.
1 hlas
Rus se ovšem směje daleko méně než Evropan,jen polovina ruských mužů se dožije důchodu,alkoholismus si vybírá na životech ruských mužiků krutou daň.
3 hlasy
Ono někdy je lépe zemřít včas.. zdravý a na mol, než na proleženiny v některé z naších nemocnic, kde se lékaři zaprodali farmaceutickým firmám a než by Vám dali to co opravdu pomůže, nacpou do vás raději drahá farmaceutika od drahými rekreacemi korumpujících zahraničních firem , po jejichž požití budete mít mnohem více a vážnějších problémů, než kdybyste si dali cibulový obklad a velkého panáka :) . Názorně jsem to zažil 3 x na svých nejbližších. Tak to raději tu vodku .. třeba s džusem .
0 hlasů
http://www.youtube.com/watch?v=Jr7-9LhNWds
0 hlasů
Na povel.
1 hlas
Nevite nekdo, proc vyhodili Hekrdlu?
1 hlas
Nevím,ale jestli je pryč,tak je to škoda,byl to takový srandovní rudý popleta.
1 hlas
Taky si myslim, ze je to skoda. Byl to novinarsky s.Keller. Vzdycky splacal vsechno dohromady, jako kdyz pejsek s kocickou varili dort.
2 hlasy
Soudruzi Keller a Hekrdla jsou dva marxisticko-leninští giganti,kam se na ně hrabe s.Falmer.
0 hlasů
Hekrdla jel bránit hrdinný Krym a dosud nevystřízlivěl. Najdete ho na Wilsonovém nádraží v bufetu.
0 hlasů
Zatímco Ty plácáš stále stejné blbůstky .) .
3 hlasy
Od vás to sedí. Komiku.
0 hlasů
Ty si raději sáhni do svědomí a než začneš někoho kritizovat kvůli pravopisu, přečti si svoje, nikoli bezchybné, příspěvky. A koukni na ty odkazy, ať tu nejsi za debila.
1 hlas
Být Rus to je sankce sama o sobě.
5 hlasů
Vám hrabe, že?!
0 hlasů
Vztah EU k Ruskému medvědovi by mohlo charakterizovat asi toto:
Zvířátka si v lese postavila parádní kadibudku s okénkem a dveřma. Druhý den zjistí, že je u hajzlíku vyražený okno, tak svolají schůzi a zjišťuje se kdo o tom něco ví.
"No, ja bych o tom něco věděl," přihlásil se zajíc. "Jdu takhle kolem našeho krásnýho novýho záchoda a slyším divný funění. Tak se chci kouknout, co se děje a v tom se rozlítnou dveře, chytne mě medvěd, vytře si se mnou prdel a vyhodí mě zavřenym oknem."
Všichni se po sobě kouknou, ale medvěd je silák , tak ho nechaj na pokoji.
Druhý den jsou u hajzlíku vyražený dveře, tak zvířátka svolají opět schůzi.
"Já bych o tom něco věděla," přihlásí se liška. "Jdu takhle kolem našeho záhodku a slyšim divný funění. Jdu blíž, ale vtom se rozlítnou dveře, popad mě medvěd, vytřel si se mnou prdel a prohodil mě dveřma."
Všichni se zase po sobě kouknou, už jsou na medvěda dopálení, ale přece jenom ho nechaj na pokoji.
Nicméně třetí den najdou místo kadibudky jen spálenou zem. Všude po okolí jsou třísky z prken, střecha se kymácí napíchnutá na nejvyšší borovici a zbytek okna je nalezen půl kilometru od původního místa.
Svolají tedy třetí schůzi.
"No tak tohle je už učiněný vandalství, KDO O TOM NĚCO VÍ ?!!!"
Chvíli je ticho.
"Nooo...., já bych o tom něco věděl ....," přihlásí se ježek....
Ovšem EU ani US ten ježek nebude!!!!!
3 hlasy
a pointa? Nenapínejte přece..
0 hlasů
Diky za osvěžení v té zdejší špíně a smradu.
0 hlasů
A je mi sympatické, že tyto sankce jsou Rusům fuk. Západ ze sebe dělá jenom pokrytecké kapary. Nyní by v Rusku měli vybrat 21 západních soudruhů, kteří mají v Rusku své majetky a tyto majetky rovněž zmrazit.
Před pětadvaceti lety jsem také naivně věřil k tomu, jak ten západ je demokratický plný férového a čestného jdnání. Dnes vím, jak jsem se mýlil.
4 hlasy
To mně bylo hned jasné , odkud vítr vane, když jsem viděl tváře známé s okresního výboru SSM... první placené (politické) funkce v SSM..vylézat na "řečnická" pódia a kázat o demokracii, s hubou plnou Masaryka.
Takže jsem si žádné iluze nedělal, tím spíše , když už jsem měl dost příležitostí poznat tu prodejnou povahu českou v základní vojenské službě již před slavnou "revolucí"
3 hlasy
To zni, jako kdybys dostal na vojne poradnej kartac:-)
2 hlasy
Byl jsem tam jako absolvent FEL na 1rok, takže jsem se naopak snažil tomu "kartáčování", jak Ty nazýváš zřejmě šikanu, vytrvale bránit. A právě podle ochoty a touhy šikanovat poznáš Ty největší ubožáky, kteří by si v civilu , bez party kumpánů za zády, ani nerzli. Typnul bych si , že knim právě Ty patříš !!
1 hlas
Ja k nim nepatrim, ale podle neustaleho vyhrozovani se prosim obrat na Larouxe. Priste si ale tipni, protoze typ je neco jineho.
0 hlasů
když já si raději typnu, lepší udělat pravopisnou chybu, než mít chybnou logiku.
0 hlasů
Tyhle pohádky komoušských dědků "jak věřili,cinkali klíči a pak se zklamali" jsou hodně směšné a ohrané.
2 hlasy
Lepší procitnout, než jako Ty ... zůstat v bludu ! .)
5 hlasů
Ano,soudruhu.Jeep,Harley,Dodge Viper a Metallica jsou mi milejší než moskvič,Elektronkova dobrodružství a Alexandrovci.Zůstal jsem v bludu.
1 hlas
To se pozná našinec pro kus žvance a pozlátka udělá cokoliv.
3 hlasy
Metallica je komerční srágora, to teda nemáš moc vybranej vkus.
1 hlas
pro jara jara - poslouchám Killing Joke a Laibach, ale to vy nedokážete pochopit.
0 hlasů
To víte vaše dechovka to není.
0 hlasů
Tyhle pohadky spis svedci o mdlem rozumu autoru.
2 hlasy
Takovej vul, ze by mel majetek v Sojuzu? Ty tam mas majetek, Lve Nikolajevici?-)
3 hlasy
Asi by ses divil, kolik peněz mají lidé ze západu investováno v Rusku. Ať už je to v nemovitostech, fabrikách nebo v cených papírech.
1 hlas
USA a zap.Evropa zmrazily soukrome majetky. Ono je to tak, ze soudruzi na vychode maji plnou hubu starosti o pracujici, ale jejich manzelky a deti ziji v zap.Evrope nebo USA. A takovi hlupaci jako ty, jim to porad zerou.
2 hlasy
Jenomže, jak sis jistě nevšimnul, Ti co v Rusku vládnou již 20 let nemají se soudruhy, jestli tedy myslíme oba komunisty, nic společného. Jsou tam stejní hajzlové jako na západě, ale svoji zem by na rozdíl od řiťolezeckých čecháčků žádným cizákům nezaprodali !!!
0 hlasů
Korado, nesmíš být tak náročný na vědomosti np np, Von byl takhle naprogramovanej: Rus = komunista. Tak ho netrap!
1 hlas
Putin není Jelcin.
4 hlasy
Byl jsi uz ve Vladimirove rodne Putimi, Vlastiku? To ne, vid? Ty prebyvas nanejvys v jeho rodne zadnici:-)
4 hlasy
Vidíte jak je np np sečtělej! I Putim zná!
1 hlas
Hlavne si nenadelej do trencli.
4 hlasy
Vlastiku nezlob. Jestli budes zlobit jako vcera, tak pomazes za Hekrdlou:-)
2 hlasy
Pravda, Jelcin byl kořala, Putin je kluk z KGB, co se v Berlíně nakazil náckovstvím.
0 hlasů
Katany Korado s Josefem Novákem mají pravdu.
2 hlasy
Každý má svoji pravdu, Vlastíku.
1 hlas
Putin nemá důvod reagovat na trapné výstupy zkorumpovaných politiků EU, kteří záměrně lžou o vývoji situace v Kyjevu (který sami finacoovali) nebo na ubohé kecy US, které bez mandátu OSN vedly svoji válku za svoji vojenskou základnu v Kosově a kobalt a uran pro Frantíky, o mezinárodním právu, které sami od počátku svého vzniku po celém světě pošlapávají.
Leda by jim flusnul do ksichtu, ale za takovou námahu mu nestojí :). Jasně vidí jak US doržely slib Gorbačovovi o nerozšiřování NATO na východ.
Tak proč by ho měly zajímat kecy ubohých lhářů a zločinců ? Nyní měl včas informace o tom , co US prostřednictvím EU chystají a že by rády obsadily vojenskou základnu na Krymu samy. Proto se snažily, aby mohla Ukrajina pod záminkou porušení nájemní smlouvy Ruskem od této odstoupit a přenechat ji US grázlům, za letovisko pro Klička a jemu podobné.
8 hlasů
A je to cítit až sem, jak je ta ztráta Krymu moc bolí. Měl by jim to někdo pofoukat.
0 hlasů
Ps: To letovisko samozřejmě na Floridě !
0 hlasů
A šel bych ještě dál než EU! A zavřel bych ropovod „Družba“. Hovno hoši, žádná družba! Stejně se kdysi říkalo, že to teče naopak. A všem Rusákům v NHL bych dal dištanc na dva zápasy. Jó hošani, nic není zadarmo! A šel bych ještě, ještě dál. Taky bych okamžitě přejmenoval Putim na „Cimburov“! Aby si to rusáci náhodou nepletli.
A poslal bych Putinovi nótu s parafrází na text našeho největšího politika Josefa Švejka: „Sebrali jste nám Krym, tak tady máte přes držku!“
3 hlasy
Ve chvíli kdy zastaví kohouty do Evropy pochcípají hlady.Rusové nebudou mít dlouho světu co nabídnout.Pouze naftu a vodku.
0 hlasů
Z toho budou mít největší radost Číňani. To budou kšefty! EU a US nejsou pupkem světa i když se tak chovají.
0 hlasů
Zapomněl jste na Kalašnikovy a jaderné zbraně. V tom jsou přeborníci. Bořit jim vždy šlo nejlépe.
0 hlasů
Žádné sankce nejsou potřeba i bez nich budou téměř všichni považovat Rusy za nesvéprávné idioty.
1 hlas
....ale na rozdíl od nich ... u Tebe se to prokázalo :).
5 hlasů
Pavlíkovi vypadlo "i" na konci jména když se registroval.
0 hlasů
Konečně jeden nadpis článku na Týdnu s kterým se dá bezvýhradně souhlasit.
4 hlasy
Tady každý tvrdí, že EU sankce položí, ale nikdo neumí vysvětlit jak. Ropa ani plyn není nejdůležitější pro EU, to si umějí sehnat jinde. USA slíbili dodávat zkapalněný plyn do EU.
Pohádky si také nechte od cesty. Rusko dováží z EU za 150 miliard dolarů, EU z Ruska za 100 miliard dolarů. Rozpočet EU je cca 1 bilion Eur. Pochopil jste alespoň trochu ten rozdíl?
1 hlas
Járo, járo, kam chodíš na tahle "moudra? Viz zahraniční bilanci RF v roce 2012: vývoz do vzdáleného zahraničí 612,6 mld USD, dovoz z tamtéž 107 mld USD.
(zdroj BusinessInfo.cz)
1 hlas
Sankce především položí samotnou Ukrajinu. Na aktuálně.cz je rozhovor s podnikatelem Žourem, který tam podniká už 20 let. Mimo jiné říká :
A.cz: Mám tomu rozumět tak, že pokud Unie uplatní vůči Rusku ekonomické sankce, může na to druhotně doplatit i Ukrajina?
Tak to přesně je. I proto říkám, že krize na Ukrajině je velmi složitým problémem, který se týká ekonomiky, politiky, ale i vojenství. Ne každý asi ví, že obranný průmysl na Ukrajině je orientován na Rusko. Tahle krize se nevyřeší zbraněmi ani embargy.
Po Janukovyčově zvolení prezidentem jsem se naivně domníval, že pokud je opravdu tak proruský, tak Rusko začne do Ukrajiny masivně investovat. Jenomže se to nestalo. Rusové sice koupili některé podniky, dost jich ale nechali kvůli nepohodlné konkurenci bankrotovat. Příliv ruských investic na Ukrajinu v období vlády proruského Janukovyče byl minimální. Janukovyč není proruský - on je sám pro sebe. A podle toho se také celou tu dobu choval.
V jiné části také říká, že Timošenková si s Janukovičem v ničem nezadá.....
1 hlas
Pane jo, odborník promluvil? Vás by bylo i na ministra škoda, teta (((-:
7 hlasů
Pani Blanko, budete zase vypravet, jak jste jezdila do kapitalisticke NSR a vas manzilek si tam kupoval ... No vsak vy nam uz povypravite:-)
0 hlasů
Paní Blanko, omluvte ho, on za to nemůže :-)
Něktará nemoc je nevyléčitelná :-) Ale pro srandu je dobrý, to je fakt :-)
5 hlasů
ale jo, to je dobrý. Sranda musí být, kdyby na sůl nebylo.
0 hlasů
Šťastná ve své blbosti.
0 hlasů
Nejsem odborník, ale odborní články si dokážu najít. Na rozdíl od vás. Babko.
0 hlasů
Když už tak odborný,Járo...
1 hlas
Vy zde děláte odborníka na mezinárodní vztahy, ale zatím neumíte sloh a ani skloňovat,nulo.
1 hlas
Místo těchto "sankcí" by se Ukrajincům daleko více hodily abramsy a F16,ale ty jim ten sráč Obama nepošle.Hlavně že chtěl vyzbrojovat alibaby v Sýrii,kripl zasraný.Ten chlap je stejnou zhoubou západní civilizace jako kdysi Chamberlain.
1 hlas
Horáku, ty jsi hlava votevřená, ale ten slovník. Tebe je škoda u lopaty! (mezi námi: F 16 už patří do šrotu, ale vyvézt na Ukrajinu by je mohli, to jo. Šrotu není nikdy dost.)
1 hlas
Ále, já si myslím, že to všechno je jen bouře ve sklenici viody. EU a USA zadupaly nožičkama, zaprskaly a časem všechno vyšumí do ztracena. Přece nebudou dráždit hada bosou nohou a sami si podřezávat už dost uhnilou větev pod zadkem. Putin není z těch, kteří by se lekli nějakého vyhrožování.
7 hlasů
Vždyť vy nemyslíte, tak co nám tu věšíte na nos?
1 hlas
Na vaši úroveň myšlení vždycky dosáhnu, teta....
0 hlasů
Tak za pomocí balonu, babko.
0 hlasů
Ale Ty tohle také nemůžeš mít ze své hlavy, neb je to vymyšleno, ikdyž jako vždy .. blbě :)
0 hlasů
http://www.outsidermedia.cz/Truthseeker-Mirotvorne-skupiny-provadeji-podvody-jez-vedou-k-valce-1.aspx
0 hlasů
To už rovnou můžete přepisovat články z Rudého Práva nebo Halo Novin.
1 hlas
Ještě nějaký fór by nebyl komiku ?
1 hlas
Proč ne? Když to srovnám s ostatním naším tiskem, jaký je rozdíl? Všichni lžou, zkreslují a píší pitomosti.
5 hlasů
Vám nic rozumného nedojde a tak nemá význam cokoliv vysvětlovat, nepochopíte to. Už to co jste napsala, značí jak na tom jste. Všichni lžou, jen ti co píší jak se vám líbí, musí mít pravdu.
0 hlasů
Vy jste ale hlava, teta.....
0 hlasů
Baví mě, jak ztrácíte nervy a glanc, teta....potěšující!
0 hlasů
Babko, vy jste ale blbá !!!
0 hlasů
Tak to si asi celá Rus z takových sankcí bude dělat jen srandu
3 hlasy
Dnes lépe než kdykoli dříve vidíme, jak jsou hlavní média USA a EU zkorumpovaná. Na jejich zprávy se může spoléhat jen člověk hodně mdlého rozumu. Nejde ale o nic nového. Pokud novináři věří čemukoliv, co přichází z Washingtonu, pak nejpozději od chvíle, co George W. Bush a Dick Cheney poslali ministra zahraničí Colina Powella do OSN, aby tam legalizoval „iráckou lež“ o údajných „zbraních hromadného ničení“ (o kterých sami zbrojní inspektoři Bílého domu věděli, že neexistují), nelze je nazvat jinak než sborem zkorumpovaných prostitutek.
8 hlasů
Přeháníte ! Veškerá média EU i USA mají zatím správný vždy správné datum !
0 hlasů
To je fakt, to musíme uznat; datum jim vždycky sedí.
0 hlasů
Hlavně zakázat vstup Putinovi - vůbec ho nepustit za hranice Ruska.
1 hlas
Ježíš ten z toho bude nešťastnej jak šafářův dvoreček.! Jenže jak k tomu přinutit Čínu, Indii, Brazílii, Afriku , Asii?..To bude problém.
0 hlasů
Také by bylo dobré za hranice Ruska na západ nepustit ropu ani plyn. Dále by bylo dobré znemožnit naším firmám investovat v Rusku. Souhlasíte? Kašpárci?
0 hlasů
Však ano, ale bojím se, že si poradí poletí zase na rogalu učit létat ptáky na jih. Doufám, že ho to zanese až k lidojedům do Afriky. Sice tam žádní nejsou, ale dám všechny úspory aby se alepoň jeden našel.
1 hlas
A teď ruský hrdina zažádá o navrácení Aljašky. Tenkrát jako obvykle bankrotoval, když ji prodával amerikánům a nějaký sibiřský kozák se tam jistě taky ještě někde najde a tak může nácek z Kremlu vyhlásit na Aljašce nějaké to své referendumdum.
3 hlasy
Tobě fakt haraší!
0 hlasů
JAK SE MĚNILY HRANICE ZA TISÍC LET:
http://www.reflex.cz/clanek/video/55257/podivejte-se-jak-se-v-evrope-menily-hranice-za-1000-let.html
1 hlas
Jasně zamotejte do toho i velké stěhování národů, jen když můžete omlouvat neomluvitelné. Chudáku.
1 hlas
Jak bys omluvil odtržení KOSOVA a vystavění zde US základny ?? BOHÁČI :) (byť ubohej :))
0 hlasů
Pozor, pozor, jára nic omlouvat nemusí; on má na to papíry!
0 hlasů
"Demokraté" neuznávají výsledky referenda občanů, referendum občanů je totiž protidemokratické ( zřejmě), a to zejména tehdy, rozhodnou-li občané jinak než si ti "Nejvyšší demokraté" přejí, jjo kdyby byl výsledek jiný, to by bylo závazné. Nakonec k čemu referendum? Však Klaus s Mečiarem rozdělili Československo a občanů se neptali, proto to bylo demokratické. Politici celého světa, jděte do prdele !
15 hlasů
Referendum pod muškou samopalu ani takový demokrat jako vy, nemůže nazvat, že se jedná o demokratickou volbu. Jestli ano tak asi neví co je demokracie, ale plnou hubu toho slova bude mít a ani ho nespolkne.
1 hlas
Kdybys shlédnul uvedené odkazy, tak bys pochopil, proč tam Rusové byli připraveni zasáhnout. Ale zatím na rozdíl od OPOZIČNÍCH odstřelovačů nikomu nezkřivili ani vlásek. To ale mluvím o ruských vojácích, nikoliv o některých proruských nacistech na Ukrajině, které ovšem k extremistickému názoru dovedlo právě chování samozvané kyjevské vlády k národnostním menšinám a její zapojení US vycvičených aktérů, kterým dodávaly jako žold cca 5 000 000 dolarů týdně. Jak přiznala administrativa Bíleho domu, stála je již akce "demokratizace" Ukrajiny milliardy dolarů. A podle všeho EU do toho také investovala nemalé prostředky. a z čité lásky k Ukrajině či bližnímu to rozhodně nebylo.
0 hlasů
Myslím si, že jsi mimoň. Vůbec nemáš páru o tom, o čem ten dnešní svět je.
1 hlas
Mohl bych Ti poslat hafo odkazů, ze kterých průměrně inteligentní člověk pochopí, že naše a EU média informují o masakrech v Kyjevu jednostranně ba až lživě, stejně jako o tom , co se ve skutečnosti dělo v Jugoslávii a Kosovu, o Iráku ani nemluvě,ale ve Tvém případě by to z výše uvedeného důvodu byla jasná ztráte času.
3 hlasy
Čarnogurský v devadesátám roce prohlásil--chceme mít svou hvězdičku na vlajce EU.Chtěli jít od Čehůnů, tak o čem mluvíte?
2 hlasy
"Referendum občanů". A to 96 %. No jasně. Fakt jsi tak naivní, že tomu věříš?
0 hlasů
Na Falklandech bylo teď referendum britských občanů že chtějí být součástí Spojeného království a výsledek byl 99.5%. Kam se na ně hrabe Krym. A to jsou Falklandy od V.Británie na druhém konci zeměkoule, u břehů Argentiny, která si na ně dělá nárok, ale V-.Británie je odtamtud vyhnala.
5 hlasů
A vy jste na TV1 v neděli večer neviděl ve zprávách, že tam byli pozorovatelé jedné ze dvou "nejsvobodnějších a nejdemokratičtějších" částí světa - EU ?
Poslední věta pí.Novotné platí i pro vás i když nejste politik ! ! :-)
8 hlasů
Byl tam i náš býv.vícenásobný velvyslanec Šarapatka a ten to shledal vše v pořádku.
2 hlasy
Vzhledem k atmosféře jaká tam panuje a situaci která tam vznikla je to docela pravděpodobné.
2 hlasy
Předložte důkaz, že výsledky referenda jsou zfalšované.
2 hlasy
S.Novotná, měl by Vás potkat osud M.Horákové.
0 hlasů
Řezáči, máte odporné bolševické názory - kdo nesouhlasí s námi, toho pověsíme-hnus.!!!!!
2 hlasy
Z jakého důvodu? Mimochodem, vy souhlasíte s tím, co potkalo M.Horákovou?
3 hlasy
Na Krymu se lidí ptali v referendu, u nás se na uvalení sankcí neptal nikdo. Zajímavé.
7 hlasů
Tak a teď se jen modlit aby Rusko neuvalilo sankce na nás.
10 hlasů
a jaké? :-) Že k nám nebudou jezdit na václavák a do Varů? To by byl dar z nebes...
2 hlasy
Až vám nepůjde sporák a plynový kotel a benzin do auta budete mít na příděl, tak vám to možná dojde.
8 hlasů
Nedojde,nemá na auto a vaří na ohýnku.:-))
2 hlasy
Nedělejte ze sebe hlupáka, Rusko je obrovským producentem ropy, zemního plynu a dalších surovin. Zastavení dovozu do EU by znamenalo katastrofu pro Evropskou ekonomiku.
5 hlasů
Keci, Eu se již obrátilo na USA o dovoz zkapalněného plynu do Evropy. Ale Rusko si může bez odběru ropy tak maximálně splachovat Wc ropou. Pro Rusko je odběr životně důležitý, protože bez odběru surovin zkrachuje během 3 měsíců. Ropu s klidem nahradí zvýšení těžby v Iráku, který za poslední dva měsíce stoupl 3x.
0 hlasů
Akorát že ten zkapalněný bude 3 x dražší, ale když na tom vydělají US mafie, tak proč ne, že ??
4 hlasy
Vzhledem k tomu, že žijeme , někdo rád...jiný nerad, v tržním prostředí, tak kdyby byl ten zkapalněný levnější, už by ho naše plynárenské či jiné firmy dávno dovážely, ale to asi nepochopíte, neb.. jak se zdá .. nemáte čím !!
0 hlasů
Proto chcete raději čečenskou a ruskou mafii? Ta myslím je tisíckrát nebezpečnější než nějaká imaginární US mafie. Jak víte že by plyn stál 3x dráž, nebo si myslíte že dostáváme ruský plyn za váš úsměv?
0 hlasů
:-) k moci na Ukrajině se derou bývalí nacisté za podpory západních zemí ... když převážná část lidu 95% projeví svou vůli tak jsou to nepřátelé všeho a je nutno je trestat !!!!!!
Kde byly ti moralisté kteří nyní chtějí trestat když USA napadala a napadá beztrestně státy ve kterých vidí jen zisk a výcvikový prostor pro nové zbraně ????????
Kdo uvalil kdy na nějakou sankci proti vojenské agresi která stála miliony životů ve Korea, Vietnamu, Kambodži, Libanon, Dominikánská republika, Libie, Panama, Iráku, Avganistánu, atd. ?????
Kde byly ti všichni moralisté ??????????
9 hlasů
:-) k moci na Ukrajině se derou bývalí nacisté za podpory západních zemí ... když převážná část lidu 95% projeví svou vůli tak jsou to nepřátelé všeho a je nutno je trestat !!!!!!
Kde byly ti moralisté kteří nyní chtějí trestat když USA napadala a napadá beztrestně státy ve kterých vidí jen zisk a výcvikový prostor pro nové zbraně ????????
Kdo uvalil kdy na nějakou sankci proti vojenské agresi která stála miliony životů ve Korea, Vietnamu, Kambodži, Libanon, Dominikánská republika, Libie, Panama, Iráku, Avganistánu, atd. ?????
Kde byly ti všichni moralisté ??????????
3 hlasy
Neoficiální podmínky MMF pro poskytnutí půjčky Ukrajině
16.3.14
Ukrajina: 1) Zvýšit věk pro odchod do důchodu, o dva roky pro muže, o tři pro ženy.
2) Omezit právo na předčasný odchod do důchodu.
3) U nebezpečných povolání zkrátit předčasný důchod ze dvou na jeden rok.
4) Odstranění zvláštních důchodů, které jsou poskytovány vědcům, úředníkům, manažerům státních podniků.
5) Omezení důchodu pro pracující důchodce.
6) Nastavit věk odchodu do důchodu pro armádní důstojníky na 60 let.
7) Zvýšit cenu plynu pro obecní/komunální podniky o 50 % a o 100 % pro soukromé spotřebitele.
8) Zvýšení cen elektřiny o 40 %.
9) Umožnit volnou tvorbu cen pro komunální a bytová družstva.
10) Zabránit růstu cen v důsledku zvýšení cen zemního plynu .
11) Zvýšení spotřební daně z benzínu o 60 eur na tunu.
12) Zrušit výhody a zvýšit daně na dopravu o 50 % .
13) Nezvyšovat životní minimum a upravit sociální dávky.
14) Privatizovat veškeré doly a zrušit dotace.
15) Zrušení výhod ve veřejných službách.
16) Zrušit státní podporu při narození dítěte.
17) Zrušit poskytování učebnic a stravy zdarma.
18) Omezit princip zjednodušeného zdanění.
19) Zrušit osvobození od DPH v bydlení na venkově.
20) Zavedení DPH v lékárnách.
21) Zrušit zákaz na prodej zemědělské půdy.
22) Zrušit dotace producentům vepřového a kuřecího masa.
23) Zmenšení velikosti ministerstev do 14 let. Nechat pouze jednoho místopředsedu vlády. Zrušit post ministra vlády. Odstranit šest ministerstev.
24) Přiřadit všechny orgány veřejné správy ministerstvům.
25) Daňová správa cel, Fond národního majetku by se měl přičlenit ministerstvu financí.
26) Omezit vysoké platy státních úředníků.
77) Dávky v nezaměstnanosti vyplácet pouze po dobu maximálně šesti měsíců.
28) Nemocenské dávky ve výši max. 70 % platu, ale ne pod úrovní životního minima. Nemocenské vyplácet až od třetího dne nemoci.
Zdroj: http://www.outsidermedia.cz/Ukrajina-a-MMF-1.aspx
9 hlasů
No , přece aby se mohly napapinkat, takoví grázlové, jako Leaman Brothers či Goldman and Sachs, musí být někdo alespoň " malinko" oškubán. U nás to vlády celou dobu maskovaly zadlužováním státu, aby si občané (nižšího IQ) nevšímali toho, jak posílají náš stát do 1..2..3 a kdo vlastní většinu našich státních dluhopisů .... můžete hádat !!! Byl to stejný scénář jako na Islandu, jenomže tam lidé měli odvahu se vzepřít, podařilo se jim prokázat, že to bylo připravené a státní úředníci , že byli podplacení za to, aby Island bezdůvodně zadlužovali. Proto mohli odmítnout proplacení těchto záměrně vydávaných státních dluhopisů. Ovšem nejdůležitější bylo právě vynucení nové Ústavy se zakotveným právem na všeobecné referendum. Proto ho zde tací jako Zaorálek budou neustále pomlouvat, že ne o všem může rozhodovat prostý občan. Nevěřte těm jedovatým hadům ani pozdrav, dokud nezakotví všeobecné referendum do naší Ústavy , jsou to všechno nastrčené a podplacené figury. Jenom tak může ČR úspěšně vzdorovat nátlakům zahraničních mafiánských gangů včetně bank na souhlas s drancováním našich zbylých surovinových zdrojů a ochránit tak naši přírodu pro příští generace. Nevěřte těm, kteří kritizují Rusko a přitom sami porušovali mezinárodní právo v Jugoslávii vojenským zásahem bez mandátu OSN. Kdo neprotestoval tenkrát, ať nyní drží hubu !!!!! A takový jako Kavan a Zeman, kteří jim pro tuto akci poskytli bez vědomí a souhlasu občanů vzdušný prostor ČR , nechť jsou odsouzeni za podporu mezinárodního terorismu a za vlastizradu !!!!
3 hlasy
Měli bychom mnohé z toho přijmout taky.
0 hlasů
Ta, co se týkají pouze obyčejných lidí, jsou tu již dávno zavedena. Ale asi mezi ně nepatříš, takže sis toho nemohl všimnout !!!
1 hlas
Jedna babka povídala. Takový neoficiálních vyjádření napíši za hodinu hafl.
0 hlasů
Akorát, že nepodložených blufů. Zkus si pustit ty odkazy a potom blbě kecej !!
2 hlasy
A čímpak je podložený tento blud? Chudáku.
0 hlasů
Jestli nemáš oči a uši, ikdyž je asi ještě potřeba alespoň drobet umět rusky, tak je mi tě líto, protože na to abys viděl, kdo je na těch záběrech na které straně a kdo střílí ze sniperovky, tak na to mozek ani nepotřebuješ, tak jsem doufal, že alespoň oči a uši máš na svém místě... ale asi jsi po plastické operaci :) .
0 hlasů
A víte, co je a bude pikantní ? Zaorálek a vlastně celá Unie budou do té zavšivené a smradlavé díry, tedy banderovskými nacisty ovládané Ukrajiny, cpát miliardy. Naše miliardy, které by mohly být využity neskonale účelněji. A za to patří díky i tomu černému Hitlerovi v bílém baráku, který tohle všechno podporou ukrajinských nácků odstartoval.
16 hlasů
Zaorálku, na Bělehrad! Volte ČSSD!
0 hlasů
Například by si mohl Palas postavit druhý hotel.
0 hlasů
EU i USA moc dobre vedi.. ze sankce se dotknou vic jejich obyvatel nez tech Ruskych...
9 hlasů
Ale komu zálaží v US na vlasních obyvatelích ? Snad pouze před volbami, ale to pro ně stačí uvařit jeden buřtguláš a je to v suchu. Tak možná ještě 2 jména připíšou !! :) .
0 hlasů
Když zmrazí Putinovi majetek ve Švajcu, to bude pro mě vyslovená pohroma.
0 hlasů
Ale jděte, kde jste tento blud slyšel?
1 hlas
stačí hlava... a v ní mozek
6 hlasů
Tak to ani jedno evidentně nemáte. Pohádky si také nechte od cesty. Rusko dováží z EU za 150 miliard dolarů, EU z Ruska za 100 miliard dolarů. Rozpočet EU je cca 1 bilion Eur. Pochopil jste alespoň trochu ten rozdíl? Nepochopil, a hlava a mozek vám chybí.
0 hlasů
Járo, tak ty stou blbostí nepřestaneš! O kousek výš už jsem ti vyhledal oficiální bilanci RF EU v roce 2012: Vývoz 612, 6 mld, dovoz 37 mld. Tak už sklapni!
0 hlasů
místo do Ostravy, si budou moci jezdit tak akorát na ten jejich Krym...dacani...
1 hlas
tady je za se kazdy druhy politolog :D, uz jste si zametli slepicaky na dvorku, ze mate tolik casu?
0 hlasů
Pokud Rusko vyzvedne všechny peníze co má v cizích bankách tak to z těmi bankami silně zacloumá a euro se propadne o několik procent.
6 hlasů
A komu tim prospejete, co?!!
0 hlasů
Takhle se krade ve velkém.
0 hlasů
Studená válka v podání Ruska již začala:
http://zpravy.idnes.cz/kiseljov-a-jaderny-utok-na-usa-dk5-/zahranicni.aspx?c=A140317_125604_zahranicni_ert
0 hlasů
járo, honem do second handu pro teplej kožich!
0 hlasů
v podání usa nikdy neskončila
5 hlasů
Vyhrožuje snad veřejně Rusku jaderným útokem? Ne. Tak prosím zmlkněte.
0 hlasů
Západ dostal napít vlastní medicíny.
16 hlasů
EU nějaké sankce musela zavést aby neztratila tvář před svými voliči kteří jí to dají ve volbách do Evropského parlamentu pěkně sežrat.
2 hlasy
Boľševici zaviedli názov „Ukrajina“ – my už vieme, že v minulosti to vždy
bola Rus, neskôr Kyjevská, predtým Červená, alebo Malá. Teda Veľká Rus bolo
územie čiastočne predstavené dnešným Ruskom, Malá Rus bola dnešná Ukrajina
a Maličká Rus bolo naše územie, územie Západných Slovanov. Okrem Slovienov
– opakujeme Slovienov, t.j. Slovenska a Moravy – tu patrilo Česko, Poľsko
minimálne po Vislu, polabskí Slovania, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko atď.
Jednou z hlavných úloh prístupu „rozdeľ a panuj“, teda presnejšie „rozdeľ
a podrob si“ je zmena, t.j. preprogramovanie nášho spoločného povedomia
tak, aby sme sa ani necítili Rusmi, ba naopak, aby sme sa navzájom aj
nenávideli. Minimálne na našich územiach sa im to naozaj veľmi dobre
podarilo.
Z dnešného pohľadu – toto je v ukrajinskom probléme dôležité – ide aj
o peniaze. Málokto si dnes uvedomuje, že to, čo dnes voláme honosne
„medzinárodný obchod“ dnes existuje iba na základe dvoch krajín dnešného
sveta: Ruska a Číny. Rusko poskytuje celému svetu suroviny a Čína výrobné
kapacity. Anglosasi si tlačia papieriky, ktoré dávajú týmto dvom štátom –
aj ostatným – za skutočné hodnoty – dokedy budú naše krajiny spať? Ale
možno to už nebude trvať až tak dlho... lebo ide iba o to, kedy to dôjde
väčšine masy národa. Ale aby sme boli úplní, čiastočne do tohto pridávajú
ako suroviny tak výrobné kapacity aj niekoľkí ďalší väčší hráči dneška –
India, Brazília a podobné krajiny – ale nič neprekoná vedúcu rolu Ruska
a Číny. No a Ukrajina znamená pre EÚ „aspoň niečo“ ako surovinový zdroj,
ale – a to treba vedieť – nič iné. Metropola predsa nikdy neposiela peniaze
do provincie. Nuž, kde a kedy to teda na Ukrajine naozaj všetko začalo?
Kyjevský Majdan je tu práve preto, aby sa ukrajinská spoločnosť
neprebudila, lebo ak sa prebudí, tak zlaté časy parazitov rýchlo skončia.
No je výsledkom práce amerických a britských politológov a sociálnych
inžinierov. Prvá fáza tohto projektu trvala od r. 1945 do 1991, teda od
porážky fašizmu po rozpad ZSSR. Toto obdobie nazývame aj „Studená vojna“,
a túto vojnu Východný blok prehral.
V r. 1991 až 1993 sa začala ďalšia fáza programu, ktorá skončila *podpisom
dohody medzi Ukrajinou a Európskou Úniou r. 1994*. Áno, vidíte dobre, *Ukrajina
podpísala dohodu s EÚ už r. 1994*. Tak prečo teraz spustili kampaň, že
Ukrajina nechce podpísať dohodu s EÚ? A tu to všetko začína.
Dňa 10. novembra 1994 bola ukrajinským parlamentom – Vrchovnou radou
Ukrajiny – ratifikovaná Dohoda č. 237/94 – BP medzi Ukrajinou a Európskou
Úniou. Text tejto dohody je k dispozícii na oficiálnej stránke Vrchovnej
Rady Ukrajiny. Za EÚ boli signatármi Dohody tieto krajiny: Belgicko,
Dánsko, Nemecko, Grécko, Španielsko, Francúzsko, Írsko, Taliansko,
Luxemburg, Holandsko, Portugalsko a Veľká Británia. Za Ukrajinu ju podpísal
vtedajší predseda ukrajinského parlamentu, O. Moroz. Dostatočne
kvalifikovaná zostava – nie? Ale prečo práve EÚ chce túto Dohodu
„PREPODPÍSAŤ“? Odpoveď je až zarážajúco jednoduchá. Stačí si spomenúť na
dejiny, lebo v histórii to už prepísali.
V čase prípravy Dohody prebiehalo jadrové odzbrojenie Ukrajiny, pretože
táto po rozpade ZSSR r. 1991 sa stala hneď od svojho vzniku treťou
najsilnejšou jadrovou veľmocou sveta. No nie je v plánoch Západu, aby sa
rozširoval okruh slovanských krajín s jadrovými zbraňami. Namiesto Ukrajiny
je dnes v tomto „Klube“ Izrael...
EÚ sa zaviazala – ako kompenzáciu za jadrové odzbrojenie – zaplatiť
Ukrajine veľkú sumu, ktorá mala zahŕňať aj sľubované náklady na likvidáciu
následkov Černobyľu. A čo sa stalo? Hádate správne. Európska Únia
*NEVYPLATILA* Ukrajine *ANI CENT*. Ukrajinské jadrové hlavice odviezli
Američania na likvidáciu do Amarilla v Texase, následky – *ako je známe
diverzie CIA* < http://www.vedy.in/hadanie-pravdy/hadanie/preo-a-n - ao-haarp>–
černobyľskej katastrofy si musela Ukrajina zafinancovať
z vlastného vrecka. No a keďže nemá žiadne jadrové zbrane, tak ju nikto
viac neberie vážne. A aby sme vedeli o čo sa hrá – v prepočte na dnešné
kurzy dlhuje EÚ Ukrajine 160 miliárd EUR. Tu môžeme citovať W. Churchilla:
„Nikto vám nemôže toľko dať ako ja sľúbiť“. A Ukrajine ostali iba „oči pre
plač“.
Pretože EÚ nedodržala dohodu – ktorá je však stále právne platná – a navyše
je jasné, že tak ani nehodlá urobiť, tak radšej chce dosiahnuť podpis úplne
novej dohody – môže sa volať hocijako honosne, napríklad „asociačná“ – čím
by sa automaticky anulovali záväzky vyplývajúce zo starej dohody. No a na
to sú dobrí kadejakí tajtrlíci – nech to je aj Kličko. Tento je viac ako 10
rokov občanom úplne cudzej krajiny – Nemecka – ale rád by sa stal – možno
po víkendoch – ukrajinským prezidentom Dôvody sú očividné.
Ak by ukrajinský prezident zrušil dohodu, na základe ktorej má Ukrajina –
úplne legálne – dostať od EÚ obrovskú sumu, stal by sa okamžite zradcom
vlastného národa. Všetky rozprávky o „tajnej ruke Moskvy“ sú iba výmysly –
hlavné je zrušiť platnú Dohodu.
Na tejto situácii sa už priživujú hyeny – bývalý poľský prezident, ktorý
navštívil Majdan, by tiež rád dostal „poľské zeme nazad“. Ukrajinského
prezidenta nenavštívil, ale Timošenkovú, ktorej dokázali obchodovanie
s drogami, vo väzení pozrieť bol. No aktivizujú sa aj Rumuni či Maďari.
Táto kombinovaná akcia USA a EÚ je načasovaná po 20 rokoch, kedy už
nastúpila nová generácia, ktorá bola vychovaná demokraticky, t.j. nemá iný
názor ako demokratický – je teda nevedomá a ľahko programovateľná. No
a vidia aj osobný prospech. Núka sa tu ale jedna otázka: Prečo túto dohodu
nepodpísal predchádzajúci prezident, známy prozápadný „Brown nose“
Juščenko? Tento by ani nezaváhal. Odpoveď je jednoduchá – Západ sa
prerátal v dynamike prebúdzania národa Ukrajiny po Noci Svaroga. Keď pred
časom pochopili, že Ukrajina nepodpíše novú Dohodu, ktorá by zrušila
povinnosť EÚ platiť, tak vytvorili novú vlnu tzv. „ukrajinyzácie“
a inštalovali najskôr Juščenka pomocou Prvej *oranžovej (sieťovej)
revolúcie* < http://www.vedy.in/hadanie-pravdy/hadanie/sieove-v - ojny>.Jeho
úloha bola tak zmeniť povedomie Ukrajincov, aby sa obľúbenosť
eurointegrácie dostala čo najvyššie. Dnes je na Ukrajine tak upravená
verejná mienka, že cca 40% Ukrajincov je za vstup do EÚ. V r. 2004 bolo 70%
obyvateľstva proti, pretože sa chceli pripojiť k slovanskému, a nie
anglosasko-germánskemu zoskupeniu.
Juščenko teda vyhral 5 vlnu „ukrajinyzácie“, ale jednako podpis novej
Dohody sa ešte nedal realizovať. Nastúpil Janukovič, ale tento sa v čase
svojho funkčného obdobia neočakávane „zobudil“ a pochopil o čo Západu ide.
Nuž, postavil sa na odpor a za záujmy Ukrajiny. Veď ide o obrovskú sumu.
Ale ak EÚ nedostane Ukrajinu, t.j. všetky jej surovinové zdroje, tak reálne
hrozí európsky defolt. Hrá sa naozaj o veľa.
Hoci naše demokratické médiá a rôzne slobodné vysielače vysielajú
o udalostiach v Ukrajine iba povolenú „demoverziu“, nie sme úplne bez
možnosti sa niečo dozvedieť. Jeden z veľkých bojovníkov za Ukrajinu je
poslanec ukrajinského parlamentu za Oblasť Dnepropetrovska Oleg Carjov. Na
internete nájdete viacero verzií jeho mena, ale Vrchovná Rada Ukrajiny
používa tvar „Царьов О. А.“ V iných zdrojoch môžete nájsť aj tvar „Царев“.
Odporúčame vám pozrieť si aspoň nasledovné interview s názvom „Ukrajina na
ceste od vojny“. Ak už viete o existujúcej zmluve s EÚ, tak hneď pochopíte
aj jeho narážky ku koncu rozhovoru.
< http://www.youtube.com/watch?v=X4LXbMKQbHU>
A aby sme sa dostali do obrazu čomu naozaj musia čeliť na Ukrajine,
odcitujme si úryvky z jedného z jeho vystúpení v parlamente Ukrajiny koncom
minulého roku:
*„Na území našej krajiny, za podpory a za priamej účasti Veľvyslanectva USA
prebieha projekt, ktorý organizuje prípravu na rozpútanie občianskej vojny
na Ukrajine... je zameraný na výcvik špecialistov na informačné vojny,
destabilizáciu štátnych orgánov v súčasných médiách, revolúciu, organizáciu
protestných akcií, zvrhnutie štátneho režimu. Projekt je pod patronátom
a kurátorstvom Veľvyslanectva USA na Ukrajine. Americkí inštruktori
zrealizovali päť kurzov, kde vyškolili 300 špecialistov na organizáciu
ozbrojených nepokojov... posledné školenie prebehlo 14. a 15. novembra 2013
na území Veľvyslanectva USA v Kyjeve.“*
Takže sa nemôžeme diviť, prečo *Kyjevčania demonštrovali pred
veľvyslanectvom
USA*< http://slovak.ruvr.ru/2014_01_23/Kyjevcania-obkluc - ili-velvyslanectvo-USA/>a
predtým Nemecka.Rovnako nie je už žiadnym tajomstvom, *kto
koordinuje „spontánne
povstanie“*< http://slovak.ruvr.ru/2014_01_22/Protestne-akcie-n - a-Ukrajine-skoordinovali-USA-a-EU/>
.
Na internete nájdete viac jeho videí. Určite si pozrite krátky prejav Olega
Carjova na vyše dvestotisícovom ANTIMAJDANE v Kyjeve. A niet sa čo diviť,
že TOTO SA ZÁPADNÝM MÉDIÁM NEHODÍ!
< http://www.youtube.com/watch?v=5JepJXsW7SY>
Z horeuvedeného videa je jasné, kto „zabezpečuje“ nepokoje v Kyjeve, ale aj
tak sa natíska otázka, koľko môže byť takýchto ľudí v nejakej oficiálne
kresťanskej krajine? Odpoveď nájdeme v programovacej príručke pre transfer
moci od Gojov k Biblickému národu, teda v Biblii. Je to naozaj nič iné iba
konkrétna programovania príručka na tému „Ako prebrať moc“. Ako všetky
staré texty, aj táto je pôvodne písaná obrazovým písmom, hoci v tomto
prípade sú použité zodpovedajúce, t.j. temné obrazy. Kto sa zameria iba na
fonetickú informáciu je „vedľa“.
V evanjeliách poľahky zistíme, že Ježiš mal 12 učeníkov, pričom dvaja
z nich ho zradili. Judáš ho priamo nahlásil úradom a Peter ho 3x zaprel
„kým kohút zakikiríkal“. Aký obraz sa tu podáva? V každej kresťanskej
spoločnosti – *oni si na to vytvorili
štát*< http://vedy.in/hadanie-pravdy/dejiny/moc-vlada-tat - >–sa vždy a
určite nájde minimálne takýto podiel zradcov vlastných Rodov,
t.j. približne 17%. Okrem iného si všimnime, že „Hlavou cirkvi“ sa nestal
ani prvý Ježišom povolaný apoštol – Andrej, ani ten, ktorého Ježiš „najviac
miloval“ – Ján, ale zradca, Peter. No a takýto zapĺňajú Majdan a zabíjajú
ľudí..
Môžeme zopakovať, že naša stránka a tieto informácie nie sú pre tých, ktorí
aj u nás dnes trávia čas pitím Coca-Coly, žraním hamburgerov a nudou na
diskotékach, pričom podávajú premúdre komentáre na rôznych blogoch.
O týchto nám vôbec nejde – my chceme oslovovať zdravomysliacu vrstvu ľudí,
ktorí už začali myslieť a hľadajú cestu k dedičstvu Predkov. Pozrime sa na
celý Majdan realistickými očami. On môže byť totiž aj začiatkom niečoho
takého, čo sa potom bude napríklad v amerických médiách nazývať povedzme
Východoeurópska či (až) Európska jar – podobne ako nie tak dávno začala
„Arabská jar“. Držme preto palce našim bratom na Ukrajine a v Rusku, aby
situáciu dotiahli do zdarného konca.
Ale nemôžeme si nevšimnúť jednu paralelu. Ozbrojení provokatéri v uliciach
Kyjeva už zaútočili na sídlo prezidenta aj parlamentu – a Američania sa
začali vyhrážať kdejakými sankciami, ak si Milícia dovolí proti ním
zodpovedajúco zakročiť. Američanom nevadí ani to, že nimi vycvičení
a financovaní revolucionári *už zastrelili (v čase písania článku) už dvoch
príslušníkov milície*< http://slovak.ruvr.ru/2014_01_29/V-Kyjeve-zabili-d - ruheho-milicionara/>a
aj ich napádali s armatúrami a podobnou výzbrojou, čím už spôsobili aj
otvorené zlomeniny na nohách milicionárov. A teraz si predstavme, že presne
takýto dav by zaútočil na Biely dom, budovu Kongresu alebo Senátu vo
Washingtone. Ako by to dopadlo? Rozstrieľali by ich guľometmi... pekne
demokraticky.
Ukončme slovami ukrajinského poslanca Olega Carjova, ktoré smerovali proti
tým Ukrajincom na Majdane, ktorí kričia na slávu Banderovcom, presne tým
Banderovcom, ktorí po vojne vraždili aj na Slovensku: *„Vari už z nás
(Slovanov) aj strach stratili?“*
10 hlasů
Dobrý den, máte naprostou pravdu a kdybyste měl někdy čas a chuť , rád by si s Vámi popovídal osobně, např po Skype. Budete-li souhlasit, pošlete mi prosím kontakt na emailovou adresu: katanykorado@seznam.cz. Děkuji.
1 hlas
trepes dve cez tri, cesi zadni slovani nejsou
1 hlas
naopak , to jsou zadní Slovani jako poleno, protože pořád lezou západu do pozadí !!
0 hlasů
No cesi jsou Slovane, michani Keltama, Germanama, Zidama. Slovaci nejsou nic,ti dnesni jsou potomci ci mixPolaku, Rusinu, Zizkovo pohrobku - Bratriku, Germanu a cikanu a hlavne Madaru. Od vzniku CSR se tam za ceske penize stavelo, po ww2 jeste vice. Misto vdeku prislo odtrzeni, bez referenda a to se naopak hodilo, ci bylo organizovano EU. Nemci nemeli ajem, aby do EU vstoupila zeme CSR se Zakarpatskou Ukrajinou. Pres 20 milionu lidi, to je sila. Stejne tak rozebrali Jugoslavii. Posledni jejich cilem je rozebrat Rusko :):):) Mne je to ale uplne fuk. mam to za par. Potomci si to tak preji, at se maji po svem.
1 hlas
a co teda jsou
1 hlas
Směšné loutky Evropského společenství včetně Zaorálka nějak zapomněly na sankce namířené přímo na presidenta Putina, který má zřejmě konto ve Švýcarsku, které je neutrální a se zesměšněním EU včetně USA nechce mít nic společného.
2 hlasy
Teď jsem četl na PL anketu: kde byste jako Krymčané chtěli bydlet? 84% by volili Rusko, 4% Ukrajinu,.zbytku je to jedno. Nevíte koho vlastně ten náš Zasrálek zastupuje?
0 hlasů
Chudák Gorbačov vypadá na té fotce jak když ho právě vyndali z rakve. Asi si taky dneska drbe hlavu co způsobil.
9 hlasů
Vyspinkal jsi se po obede Vlastiku? Urcite jsi prisel na spoustu napadu, jak to tem usakum zavarit, vid?-)
1 hlas
Jeste se drzite s járou za ruku a nosite pritom rukavice, abyste se neprivedli do jineho stavu?-)
11 hlasů
Jsi jen odporná slizká zrůda, ty psychopate.
1 hlas
Jeste se drzite s np np za ruku a nosite pritom rukavice, abyste se neprivedli do jineho stavu?-)
4 hlasy
To není Barosso?? :)
1 hlas
Ten nahoře ano. Gorbačov je ten po Obamou.
0 hlasů
Co to jen ten ruský šmejd nutí ulívat si prachy do té hnusné EU a do spojených států? To nemají v Putinstánu banky?
3 hlasy
IQ tykve!
10 hlasů
Jo to mají, to se shodneme.
1 hlas
Uložím si úspory do některé západní soukromé (nikoli státní) banky a tam mi můj vklad "zmrazí", tj. zakáží mi s ním disponovat. Mám za to, že je to na žalobu na tuto banku. Na vízum samozřejmě není žádný právní nárok, tak to každý stát asi může. Ale co ta ruská již ohlášená reciproční opatření? Když zase "zmrazí" západní vklady v Rusku - je tam přece spousta západních firem, které tam mají v místních bankách svoje účty, např. náš Kellner a mnoho dalších. Vzpomněl si na ně Zaorálek?
7 hlasů
Třeba jim skonfiskují veškerý tamní majetek a tak budou konečně z lumpů žebráci !!
1 hlas
No, to jsou právě ty sankce EU.... zaštěkali, vyhubovali Rusům..... a stáhli ohony, protože mají tolik másla na hlavě, že se na víc nezmůžou...
2 hlasy
Bylo by zajímavé na Ukrajině nyní udělat stejné referendum.
1 hlas
Jestli se připojí k EU v březnu nebo až v dubnu?
0 hlasů
Máte pravdu. Třeba by se nechtěla k EU připojit a To "my" nemůžeme riskovat. Nebo vy to víte stopro i bez referenda, že chce ? Potom je to něco jiného :-) a referendum by bylo zbytečné a já vás prosím o čísla do sportky na superjackpot.
Ale já jsem si to dovolil napsat proto, že vím stoprocentně!, že Kyjev není celá Ukrajina jako Praha není ČR :-)
3 hlasy
A já si dovolil připravit stejný typ otázky, který připravili pro soudruhy na Krymu, soudruzi v Kremlu.
0 hlasů
Kdyby povolili referenda v EU, balili by si politici kufry a sháněli letenky….
U politiků je zásadní referendum, které by mohlo znamenat opravdovou změnu směřování politiky v Evropě, a které není správně připravené předem, velmi neoblíbené ! Ono je totiž ve skutečnosti jedinou férovou aplikací té fráze „lid je zdrojem veškeré státní moci“, a pokud by bylo v současné době uplatněno napříč členskými státy (neplést s volbami do Evropského parlamentu, protože volby opravdu nejsou referendum), mohli by si ti panáci v Bruselu, zcela odtržení od reality, zabalit kufry.
10 hlasů
Jak v čem.. referendum nejde dělat o bezpečnostní a vlastně ani zahraniční politice... prostě ne!
0 hlasů
Protože by to postihly všechny mafiánské grázly ??
Uplatit 200 poslanců je pro mezinárodní mafie hračka, ale uplatit všechny občany ???
1 hlas
Leda pitomost, prostě nejde vytrubovat do světa veškeré informace, za čem staví stát zahraniční a bezpečnostní politiku! To už by žádnou tuto agendu nemusel dělat! Jen naivní člověk si myslí, že ví všechno a všemu rozumí!!
0 hlasů
Josefe, Josefe, referendum je především pojistka která jako jediná může zastavit parlament v případě, že nejedná podle svých předvolebních slibů, nebo jedná proti vůli většiny voličů a to i v Tebou zmíněných bezbečnostních věcech. Jako když nás bez souhlasu většiny připojili do NATO, jenom proto aby přes nás mohlly létat US GB bombardéry na Jugoslávii, nemluvě o tom , že původně měly létat k nám, ale díky Kanadě, která začala nače bratry cikány vracet zpět a přestala je přijímat jako uprchlíky po tom, co se jich většina začala věnovat jejich řemeslu na letišti v Torrontu a v Montrealu byly přesměrovány na Jugoslávii. Ale to ti asi zatím ještě nedošlo, stejně jako mnohým ostatním !!!!
0 hlasů
..jenom 21..mělo by jich být alespoň 23..
1 hlas
27! Jak českých pánů po Bílé hoře....
:-)
1 hlas
..jsem nadšen, spokojený a šťastný...
0 hlasů
..EU..kurva, sankce....jasně...
0 hlasů
Bojkotovat a stáhnout Lva z KHL, kurva...
1 hlas
K tomu bychom se mohli připojit...a zablokovat všem 21 činitelům konta v Česku...Kanada to tak udělala taky, a taky tam žádná konta neměli...
9 hlasů
Tak z těch sankcí se Rusové fakt poserou!! Zahraniční politika EU opět nepřekročila svůj stín- její mezinárodní renomé je rovno nule! Nebo jinak... psi zaštěkali a karavana jede dále ... jsou zbyteční!!
16 hlasů
USáci se teď můžou vzteknout, resp. se naivně domnívali, že lidé na Krymu budou pokorně a odevzdaně čekat, až o nich ten černý Hitler z bílého baráku rozhodne. A ani si zvolili referendum a černého Hitlera poslali do hajzlíčku ! Gratulace Krymu k nezávislosti !
25 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Karel Klepsa (25 hlasů) 17.03.2014 14:27
USáci se teď můžou vzteknout, resp. se naivně domnívali, že lidé na...
Kamil Vont (16 hlasů) 17.03.2014 15:28
A víte, co je a bude pikantní ? Zaorálek a vlastně celá Unie budou do...
rené pawlitte (16 hlasů) 17.03.2014 15:03
Západ dostal napít vlastní medicíny.
Josef Dobeš (16 hlasů) 17.03.2014 14:30
Tak z těch sankcí se Rusové fakt poserou!! Zahraniční politika EU...
Marcela Novotná (15 hlasů) 17.03.2014 15:55
"Demokraté" neuznávají výsledky referenda občanů, referendum občanů...