Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Ukrajina
Experti analyzují trosky letadla, Porošenko vyhlásil příměří
21.07.2014 08:12 Aktualizováno 21.07. 13:10
UVNITŘ ANKETA. Mezinárodní tým expertů dorazil na místo pádu malajsijského letadla na východní Ukrajině a zahájil zkoumání trosek.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
22.07.2014 12:06
KarelMusil
Dobře že už tam jsou experti na havárie letadel, že je to mezinárodní tým, je s podivem, že tam není žádný Rus, ale Američan. Měli by už potvrdit nebo vyvrátit, že letadlo bylo skutečně sestřeleno, to se snad dá zjistit na zbytcích letadla dost rychle. Pak se dá také zjistit, jaká to byla raketa, zda vypálená ze země nebo z jiného letadla. Porošenko mezitím pokračuje v bombardování měst velkých jako Praha a Brno, bez ohledu na oběti a škody a bez ohledu na výzvy Merkelové, Hollanda a Putina ke klidu zbraní.
0 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 09:58
Petrkadlec
Rusko,země lásky a svobody : Nařízením sovětské vlády se zakazoval jakýkoliv obchod v rolnických oblastech, pozastavovilo se zásobení potravinami vesnic, pronásledovalo se a trestalo 10 roky vězení a zastřelením jakékoliv použití obilí pro zaplacení práce v oblastech, které nesplnily plány odvodu obilí, byl v chodu systém naturálních pokut, zbožových represí. Specifická váha ukrajinského obilí v celosvazovém objemu producentů obilí činila více než třetinu a v jednotlivých oblastech převyšovala plánované objemy pro Severní Kavkaz, Centrální-Černozemní region, Kazachstán a Moskevskou oblast počítané dohromady. Političtí komisaři dohlíželi na omezení přístupu Ukrajinců k potravinám, rolníkům byly odepřeny jejich přebytky nakonec museli odevzdat všechny své potraviny ve prospěch jiných sovětských regionů. [5]
0 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 18:16
Andersen
Na vlaku, ktery poveze mrtvoly sestreleneho linkoveho letadla bude napsano SDELANO V SSSR a po obouch stranach bude reklama na rakety BUK. V navodu bude napsano, ze s tim nemaji zachazet blbci co tomu nerozumi.
Tenhle vlak vstoupi do dejin jako vlak ruske hanby ostudy. A budou ho ukazovat po celem svete. Jen v Rusku ho zase zalzou.
3 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 09:23
Liska
Rusáci mají svoje vlastní pojetí pravdy, zcela dlišné od zbytku světa. Proto jsou vždycky tak vyjevení, když se dostanou do nějaké civilizované země.
0 hlasů
jan janík
21.07.2014 15:25
jarda
Jo, jo. Když se píše pravda, je slušná a demokratická i diskuze. Jako dnes na Aktualitách.cz
Vezměte si všechna média příklad.
1 hlas
np np
21.07.2014 15:01
np32np32
Fakta ukazují na proruské separatisty, řekl Zeman o sestřelení letadla:
http://zpravy.idnes.cz/prezident-zeman-zavital-na-jednani-vlady-fp0-/domaci.aspx?c=A140721_123243_domaci_kop#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
1 hlas
np np
21.07.2014 14:53
np32np32
John McCain mel pravdu, kdyz rikal, ze pri pohledu do Putinovych oci videl tri pismena: K-G-B:-)
2 hlasy
petr petr
21.07.2014 14:52
sa58
Jen tak pro zajímavost jsem se podíval na zaplevelení diskuse od nicku np np a ejhle pacient z Bohnic zde má 40 příspěvků , už je čas aby admin zasáhl !!!
2 hlasy
np np
21.07.2014 14:56
np32np32
Chystas dopis 99 Pragovaku sefredaktorovi?-)
2 hlasy
Bernagozzi Amedeo
21.07.2014 14:47
DONAMED
Páni redaktoři na Týdnu, to opravdu není mezi vámi aspoň jeden který by tu to řádění šíleného Trolla zastavil? Tady už se nedá skutečně nic normálního napsat, aby se na člověka nevrhl ten šílenec s jeho nicky a okamžitě jakoukoliv normální diskusi zvrhl v orgie urážek a stupidností. Fakt vám to nevadí, že je tady místo diskuse stoka?
3 hlasy
Ron Vanhorne
21.07.2014 18:41
Axeli
"že je tady místo diskuse stoka? "
Je to stoka do ktere se stekaji vsichni kanalove,kteri vyjadruji podporu prosovetskych povstaleckym hyenam ktere urezavaly mrtvym obetem prsty s prsteny.Nekolik clanku v zahranicnim tisku poukazuje na skutecnost,na kterou poukazali zachranari,ze se nachazi urcite mnozstvi rukou bez ctvrteho.prstu a volne pohozene ring fingers.
1 hlas
jan janík
21.07.2014 14:56
jarda
Já se spíš divím jejich ošetřovateli, že celé té skupince půjčí PC. Asi terapie kdo si hraje nezlobí. Tak je tak berte.
2 hlasy
np np
21.07.2014 14:50
np32np32
Souhlasim, vcera tady byla particka tvych kamaradu, kteri pouzivali ruske slovni obraty spatne prelozene do cestiny a kdyz jsem se je na to zeptal, zmizeli.
2 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 14:48
Liska
Přesuň se na Haló noviny a máš po starostech.
2 hlasy
Bernagozzi Amedeo
21.07.2014 14:56
DONAMED
Proč bych se měl přesouvat a tím vám dát ještě větší příležitost pro vaši stupiditu a hulvátství? V normálních a civilizovaných podmínkách většinou navrch ti slušní kteří vytlačí primitivy a hulváty. Zde je to díky redakci naopak. Na jiných serverech už byste dávno skončili. Snad právě proto se sem díky této toleranci redakce stahuje ta největší spodina která by neměla jinde šanci.
3 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 18:06
Andersen
Komunisty je treba triskat pesti do drzky. Neudelalo se to v roce 1948 a ted neseme nasledky.
1 hlas
Josef Vrána
21.07.2014 15:08
Liska
Jo, komušů jako Bernagozzi je tady jak nasráno. Přitom Týden není zrovna jejich čtivo. Přitahuje je ta domělá anonymita, to jsou odvážní jak polonahej Putin.
3 hlasy
np np
21.07.2014 14:43
np32np32
Ceske komouse s ruskymi spojuje vzajemna laska ve vytunene Ziguly:-)
1 hlas
karel berd
21.07.2014 14:43
slavek
Putin svolal na 22. července zasedání RB RF. Tak to může být dost zajímavé. Konečně !
1 hlas
Josef Vrána
21.07.2014 14:46
Liska
No to bude strašně zajímavé. Liliputin řekne, že za všechno můžou fašisti a všichni členové té slavné RB RF budou přikyvovat jak Spejbl s Hurvajzem. Pak - a ž odejdou novináři - některý z nich pronese odvážnou myšlenku, že soudruh Putin je nejen nejlepší lovec tygrů a archeolog, ale i střelec raket Buk. A pak bude následovat hodinový potlesk.
4 hlasy
Petr Dvořák
21.07.2014 14:57
gogan
http://postimg.org/image/frkbt3qev/
0 hlasů
np np
21.07.2014 14:48
np32np32
Takovy Jarda Slovan bude sledovat u sve fosforeskujici CRT obrazovky vudcuv projev a ve finale se u toho udela:-) Vlastik Smutny bude porad neco mumlat o nabarveni cernych skrinek nacerno a vsichni kremloboti budou souhlasne pri Putove projevu pokyvovat hlavou:-)
3 hlasy
Karel Důvěřivý
21.07.2014 14:36
Ant
Porošenko vyhlásil příměří a zaútočil. A oni to ti povstalci nepochopili. 'On myslel jednostranné příměří, chápete, jednostranné, že on jo a oni ne. A ti teroristi ho zase nepochopili.
3 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 14:39
Liska
Správně, na gaunery se nesmí po dobrým. Nikdo je litovat nebude, teda kromě pár čeksých komoušků.
3 hlasy
Karel Důvěřivý
21.07.2014 14:41
Ant
Já budu litovat každého zbytečně zmařeného života ve jménu čehokoliv, tedy i ve jménu Amerických zájmů.
3 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 14:46
Liska
Oni tam ti teroristi bojují ve jménu Amerických zájmů? Sakra sakra!
3 hlasy
np np
21.07.2014 14:31
np32np32
http://zpravy.idnes.cz/prezident-zeman-zavital-na-jednani-vlady-fp0-/domaci.aspx?c=A140721_123243_domaci_kop#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
1 hlas
Alois Ratzinger
21.07.2014 14:40
Ratzinger
A co jako? A ty jsi zavítal na vycházku z blázince kde?
4 hlasy
np np
21.07.2014 14:42
np32np32
Alois Grebenicek?-)
1 hlas
Jaroslav Slovan
21.07.2014 14:23
KOUMAK
Podle očekávání povídačka, že ten tryskáč nad Ukrajinou sestřelil Putin, se okamžitě stala vlajkovou verzí Západních médií a v absenci skutečných fakt apel na uchvácení emocí rychle dosáhl horečnatého vrcholu. Níže jsou některé vzorky titulních stránek britských novin. Fakta byla jasně zatracena, média už všechno ví.
Putinovi loupežníci okrádají britské oběti; Putinovy oběti; Putinovi rebelové rozstřelili to letadlo; Ruští gangsteři nám zabili milované, říká britská rodina; Prsty ukazují na Putina; Putin mi zabil syna
Člověk ve skutečnosti nemá zapotřebí poslouchat kohokoliv jiného než největší ze všech demagogů, „špehování NSA je pro vaše dobro,“ Dianne Feinstein, aby věděl, že „Západ“ je teď už přesvědčen, a že ta propaganda zvítězila.
http://www.nwoo.org/2014/07/21/nejvetsi-holandsky-denik-vyzyva-nato-k-intervenci-na-zachranu-mh17-feinstein-rika-putinovi-aby-se-pochlapil-a-priznal/
5 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 14:43
Liska
To Jarda nikdy nepochopí. V Holandsku, Anglii nebo Česku si každýý může napsat, co si myslí. Dokonce i rusofilní žvásty, jako tady Jarda. Ale v Rusku může napsat jenom to, co mu povolí putinovská klika.
Proto se Rusko našim bolšánům tak líbí, mají pocit, že by se mohly vrátit staré časy, kdy se nesmělo napsat nic, co by se jim nelíbilo.
2 hlasy
Petr Dvořák
21.07.2014 14:40
gogan
Dle Putinovské logiky mají naprostou pravdu. Kdyby Putin neukradl Krym a nepodporoval separatisty nic z toho by se nestalo.
1 hlas
Vlastík Smutný
21.07.2014 14:32
SMUTNA
Nejvíc se mi líbí, že Nizozemci vyzývají k intervenci NATO a přitom mají za Srebrenický masakr sami máslo na hlavě.
4 hlasy
np np
21.07.2014 14:33
np32np32
Porad lepsi nez to, co mas na hlave ty, fekalniku:-)
1 hlas
np np
21.07.2014 14:24
np32np32
Jarousi, dnes hajlujes pred Putinem pravou, levou nebo obema rukama?-)
1 hlas
Alois Ratzinger
21.07.2014 14:37
Ratzinger
Je otázkou, co je lepší. Ty třeba myslíš ču.ákem, protože v hlavě máš nas.áno.
4 hlasy
np np
21.07.2014 14:38
np32np32
Alois Grebenicek?
0 hlasů
np np
21.07.2014 14:23
np32np32
Soveti se po utuzeni hospodarskych sankci pomalu vrati k tradicnimu zpusobu zivota. Rano sovetsky clovek vstane, da si stakan na kuraz, prohledne si kalnym pohledem sedou tvar, oholi se kousavym strojkem Mockba, navlekne valenky a rubasku, nasedne do lety vytuneneho Zigula a nekonecnou stepi odjede vstric kazdodennimu dobrodruzstvi obycejneho zivota v zemi, kde zitra bude mozna teprve vcera:-)
2 hlasy
Jaroslav Slovan
21.07.2014 14:25
KOUMAK
To popisujete svůj život? Zapomněl jste připsat "a stavil jsem se pro dávky" :-)))))
3 hlasy
np np
21.07.2014 14:27
np32np32
Jarousku, pokud myslis davkami ty z Kremrole, za psani nesmyslu kazdy den, pak jsi se pravdepodobne dival sam na sebe v zrcadle:-)
2 hlasy
np np
21.07.2014 14:17
np32np32
Hodne jsem se nasmal vcera, kdyz tady nick Vlastik Smutny vcera vypravel, ze se cerne skrinky poznaji podle toho, ze jsou nabarvene nacerno:-)
1 hlas
Vlastík Smutný
21.07.2014 14:23
SMUTNA
Dej link kde to píšu ty grázle prolhanej.
3 hlasy
np np
21.07.2014 14:30
np32np32
Vlastiku, Puta si takoveho koumaka, jako jsi ty, zaslouzi:-)
1 hlas
np np
21.07.2014 14:25
np32np32
Vlastiku, dlouho jsem se tak nezasmal, kdyz jsem videl, ze jsi dosahl kvalit sovetskovo uconovo:-)
2 hlasy
Karel Musil
21.07.2014 14:11
KarelMusil
Teď teprve mohou zjistit, zda letadlo bylo skutečně zasaženo raketou či nikoliv, v kladném případě o jakou raketu se jednalo a zda byla vystřelena ze země nebo z jiného letadla. Je s podivem, že všichni v tom měli jasno, aniž kdo ještě takové ohledání provedl.
4 hlasy
Jaroslav Slovan
21.07.2014 13:58
KOUMAK
Koukám že trollové mají poplach. Je to úsměvné, co lidí mají vymytý mozky a píšou přesně podle iDnes. Tam je už diskuse totálně zlikvidovaná, ti normální diskutéři to vzdali, tady to začíná být podobné.
4 hlasy
Petr Kadlec
22.07.2014 10:03
Petrkadlec
Ruští trollové jedou na plný pecky..
0 hlasů
np np
21.07.2014 14:03
np32np32
Jardo, jakou konspiracku jsi vymyslel okolo tunelu Blanka? Ty budes konspiracni inovator:-)
1 hlas
Pavel Haraším
21.07.2014 14:03
Devatar
Fašisto Slovane, na PL je tobě podobných rudých kašpárků mnoho, tam ti bude dobře, možná si tam najdeš i kamaráda nacistu a můžete hajlovat společně.
4 hlasy
np np
21.07.2014 14:04
np32np32
Ja bych ho rovnou poslal do ... Na Halo noviny:-)
1 hlas
Jaroslav Slovan
21.07.2014 14:10
KOUMAK
Přesně o tomhle to je - zaplacený vymytý mozky jenom nadávají a dostali za úkol totálně zlikvidovat diskusi. Dřív se člověk i něco dozvěděl zajímavého, dneska pouze sprosté nadávky. Jste ta nejhorší spodina, normálně nemůžete takhle mluvit, jinak byste už dávno dostal na budku.
3 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 14:51
Liska
Člověk se dozvěděl i něco zajímavého, pokud za zajímavé pokládá rusofilní žvásty a slabomyslné konspiračníé teorie. Ale jsou jiná místa, kde se scházejí podobně postižení, takže Jardo, nebuď smutný!
0 hlasů
Vlastík Smutný
21.07.2014 14:16
SMUTNA
Nick np np alias jara jara je podlý, zlý parchant a lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
3 hlasy
Petr Kadlec
22.07.2014 10:06
Petrkadlec
Nick Vlastík Smutný alias Vlasta Smutná Kráva je podlý, zlý parchant a lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
0 hlasů
jan janík
21.07.2014 14:14
jarda
Hoďte na ně bobek ! :-)
3 hlasy
np np
21.07.2014 14:14
np32np32
Jarousi, kdybys na verejnosti obhajoval Rusaky, tak na budku dostanes ty. Osobne ale pro takovy pristup nejsem. Je lepsi si z tebe delat legraci a pozorovat, co jsi za megablba obrovskeho. Opravdu unikatni druh:-)
0 hlasů
Pavel Pospíšil
21.07.2014 13:57
PavelPospisil
No, když se přesně před pětačtyřiceti lety Američani procházeli po Měsíci tak Ivani tvrdili, že oni do pěti let vystřelí raketu na Mars.
Raketu vystřelili, jen s ní místo Marsu trefili dopravní mašinu. Národ ožralých primitivů (stejná definice ovšem platí i pro Ukrajince, ale ani to nedává fašistovi z Kremlu právo si zabírat části jiných států, jak byli v minulosti zvyklí).
4 hlasy
np np
21.07.2014 14:06
np32np32
Soveti se po utuzeni hospodarskych sankci pomalu vrati k tradicnimu zpusobu zivota. Rano sovetsky clovek vstane, da si stakan na kuraz, prohledne si kalnym pohledem tvar, oholi se kousavym strojkem Mockba, nasedne do lety vytuneneho Zigula a nekonecnou stepi odjede vstric kazdodennimu dobrodruzstvi obycejneho zivota v zemi, kde zitra bude mozna teprve vcera:-)
1 hlas
np np
21.07.2014 13:49
np32np32
Sankce muzou ruskou ekonomiku polozit do pul roku:
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-62538160-oligarchy-desi-evropske-sankce-ruskou-ekonomiku-mohou-do-pul-roku-polozit-varuji
1 hlas
Karel Důvěřivý
21.07.2014 13:45
Ant
Pro odlehčení. K anketě kdo sestřelil vím jak to bylo, řekl mi to expert Štětina.
Buďto to byly Ruské tajné služby nebo proruští povstalci s Ruskou obsluhou BUKa nebo Ruský sebevrah nebo technickou závadu-sabotáž provedenou Ruskem. Jiná možnost je vyloučena.
Pomluvy směrované na USA a Ukrajinu mohou vyřknout jenom přemýšliví hlupáci - to musí expert vědět, neustále čouhá jedním okem z jejich zadnice.
6 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 13:33
Liska
sTady Bulva má pravdu, že všechno jsou víceméně spekulace. Úplně jasno budeme mít, až v televizi vystoupí soudruh Lavrov s jednoznačným prohlášením:
1. Naši opolčenci na Ukrajině žádné letadlo nesestřelili a ta výška taky nesouhlasí;
2. My je nepodporujeme a vůbec je neznáme a to telefonní číslo našeho styčného oficíra v jejich štábu je stejně špatně;
2. Žádný Girkin neexistuje a my stejně nevíme, kam zmizel;
3. Tu raketu nám Porošenko zaplatí, stejně je to jeho vina;
4. za všechno můžou fašisti.
3 hlasy
Jan Bulva
21.07.2014 13:29
jaan
Cui bono?
Je jasné, že tragédie malajsijského letadla významně ohrožuje regionální bezpečnost v Evropě a nejspíš i tu globální. Obamova administrativa je ale od případné války daleko, a tak si může jet jako zadřená deska. Prezident USA prohlásil, že si je „čím dál jistější, že letoun sestřelila raketa odpálená z rebely ovládaného území“. A jeho viceprezident Joe Biden dodal, že USA „mají důkazy“, že raketa byla odpálená z rebely ovládaného území. V čem že je ta „deska zadřená“? „Dospěli jsme k závěru, že to ve skutečnosti spáchala syrská vláda,“ prohlásil Barack Obama loni po srpnovém chemickém masakru nedaleko Damašku. A Biden, jehož syn se nyní zničehonic zjevil ve vedení mafiánského ukrajinského energetického koncernu, tehdy tvrdil, že „není pochyb“, že chemické zbraně použil Asadův režim. Dnes už víme, že sarinem lidi masakrovali „naši“ džihádisté s Tureckem, tedy členem NATO, v zádech. Tehdejší slova velmi podobná těm dnešním – že by stále stejná „píár" agentura? -- vyvolávají neodbytné déja vu. Přitom se ale Spojeným státům daří totéž, co v Libyi a v Sýrii – bez ztráty květinky, tedy bez jakýchkoli dopadů na vlastní ekonomiku nebo bez vyslání vlastních jednotek a riskování životů amerických vojáků, dokázaly znovu vyvolat boj nejen uvnitř jedné země, ale navíc i dotlačit situaci na pokraj války Západu s Ruskem.
Takže cui bono? Z výše řečeného lze nejspíš usoudit, že nejmenší zájem na sestřelení civilního letadla mělo Rusko. Nic by tím nezískalo, jeho příslušné rakety byly mimo dosah a jen by se vystavilo tlaku Západu, který přišel beztak. Nic by z toho neměli ani rebelové, kteří teoreticky – pokud opravdu měli funkční systémy Buk -- letoun sestřelit mohli, ale proč? Vyloučit samozřejmě nelze náhodu, třeba záměnu s ukrajinskou stíhačkou. Střílet ale mohli i dezertéři z ukrajinské armády, jak soudí někteří vojenští experti. Ale proč by to dělali? Kdo zbývá? Ukrajinská armáda už jednou dokázala „omylem“ sestřelit ruské dopravní letadlo a zabít 78 lidí. A pokud dnes Washington očividně vnímá sestřelení boeingu jako „game changer“ celé ukrajinské krize, smysl by tu byl. Důležité ale je, že z hlediska Kremlu se žádný „game changer“ nekoná. „Putin si uvědomuje, že se ho Západ snaží vyprovokovat, a tak se svým tahem počká, až se situace projasní,“ cituje Moscow Times Vladimira Jevsejeva, ředitele moskevského Střediska sociálních a politických věd. „Ani s touto tragédií jsme ještě nedosáhli úplného dna. Bod zvratu se sice nabízí, ale Západ chce hrát staré hry.“ Mimochodem, je fakt jen náhoda, že bylo sestřeleno právě malajsijské letadlo, tedy letadlo vzdálené a „nevýznamné“ země, která není v krizi nijak zapojená a jejíž tragédie situaci ovlivní jen politicky? V nebezpečném vzdušném prostoru nad Ukrajinou létala letadla států Unie, Ukrajiny, Ruska… Jejich sestřelení by bezpochyby vyvolalo zásadní reakce příslušných stran. Nebo je taková úvaha až moc nemístná?
9 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 10:08
Petrkadlec
Blbva zase perlí,to dostaneš i prémie v rublíkách...
0 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 14:28
gogan
U omylů žádná predikce "cui bono" neplatí.
0 hlasů
ABR 001
21.07.2014 13:45
ABR001
Dnes nikdo neví, co bylo příčinou pádu letadla, a tihle experti mluví s jistotou o sestřelení letadla, a vědí kdo to byl. Pak není nutné vůbec nehodu vyšetřovat. Ovšem kdybychom chtěli vycházet ze zkušeností, tak experti v sestřelování civilních letadel bychom našli v ukrajinské armádě. Ti již v roce 2001 úspěšně sestřelili ruské letadlo TU 154 během vojenského cvičení nad Černým mořem. Možná zase ukrajinská armáda cvičila, a měla úspěšný zásah :-)
8 hlasů
np np
21.07.2014 13:47
np32np32
Opravdu jsou v CSSD vsichni takovi blbci jako ty, soudruhu? Nebo jsi jen vyjimka potvrzujici pravidlo?-)
3 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 14:55
Liska
Bohužel, všichni...
0 hlasů
ABR 001
21.07.2014 13:45
ABR001
Dnes nikdo neví, co bylo příčinou pádu letadla, a tihle experti mluví s jistotou o sestřelení letadla, a vědí kdo to byl. Pak není nutné vůbec nehodu vyšetřovat. Ovšem kdybychom chtěli vycházet ze zkušeností, tak experti v sestřelování civilních letadel bychom našli v ukrajinské armádě. Ti již v roce 2001 úspěšně sestřelili ruské letadlo TU 154 během vojenského cvičení nad Černým mořem. Možná zase ukrajinská armáda cvičila, a měla úspěšný zásah :-)
4 hlasy
Vlastík Smutný
21.07.2014 13:28
SMUTNA
Porošenko vyhlásil příměří a zároveň zahájil frontální útok na Doněck. Goebbels se musí otáčet v hrobě jak vrtule.
15 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 10:10
Petrkadlec
Nick Vlastík Smutný alias Vlasta Smutná Kráva je podlý, zlý parchant a lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
0 hlasů
np np
21.07.2014 13:33
np32np32
eM Felixi, ty stary lhari, ty jsi ten posledni, kdo muze neco komentovat.
1 hlas
np np
21.07.2014 13:24
np32np32
Sankce muzou ruskou ekonomiku polozit do pul roku:
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-62538160-oligarchy-desi-evropske-sankce-ruskou-ekonomiku-mohou-do-pul-roku-polozit-varuji
0 hlasů
np np
21.07.2014 13:23
np32np32
Soudruzi, dnes se vam nebude chtit usinat:-)))
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/342816-ukrajinske-sily-uderily-na-doneck.html
2 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 13:21
Liska
Stejně je zvláštní, jak je ta ruská pátá kolona mimo mísu. Pořád tady blekotají "bez obsluhy, bez obsluhy" ale nezaměstnaných osluh raket Buk pobíhají pro Rusku tisíce a za sto hnusných imperialistických dolarů sestřelí komukoliv co bude chtít.
Další divný blekotání je "černé skříňky, černé skříňky". Černé skříňky nic neprokážou, kromě toho, že letadlo letělo klidně až nad území, ovládané teroristy, a pak něco bouchlo. Černá skříňka neřekně nic o tom, jestli to byla raketa nebo ne.
Ale možná to vědí, a jenom dělají rusům křoví. spíš z hlouposti než za ruský peníze.
2 hlasy
Petr Rozlil
21.07.2014 13:52
ElZorro
"cerne skrinky,cerne skrinky" dokazou hodne. Proto je banderovci z Kyjeva tak nutne hledaji. Letadlo bylo sestreleno ukrajinskou stihackou a ne nejakym "Bukem". Banderovci to vypocitali zase spatne, potrebovali 3 minuty aby letadlo spadlo na ruske uzemi. Zase to banderovsky mocuvce nevyslo.
2 hlasy
Jan Bulva
21.07.2014 13:20
jaan
Civilní letadla už sestřelili Sověti i Američané. Vinu přizná málokdo a potrestán není nikdo.......Let MH17 není prvním velkým civilním letadlem, které bylo sestřeleno. Nejčastěji je zmiňován sestřel jihokorejského boeingu sovětskými stíhačkami v roce 1983. Naopak pozapomenuta zůstává dosud největší tragédie, kdy v roce 1988 vojáci USA prý omylem sestřelili nad Perským zálivem íránský airbus s 290 cestujícími.
Rok 2001 - 78 obětíLet sibiřských aerolinek SAF 1812 Letadlo mířilo 4. října 2001 z Tel Avivu do Novosibirsku, když ho ukrajinská armáda sestřelila nad Černým mořem. Zemřelo všech 78 pasažérů.
Rok 1988 - 290 obětíÍránský let IAF 655
Íránský airbus směřující do Dubaje sestřelila nad Perským zálivem 3. července 1988 posádka amerického křižníku USS Vincennes. Američané civilní letadlo zaměnili za bojový letoun F-14, který od nich Írán koupil před revolucí roku 1979. Při letecké katastrofě zemřelo všech 290 cestujících a členů posádky. Írán incident označil za masakr a kriminální čin, USA trvají na tom, že to bylo nedorozumění
Rok 1983 - 269 obětíLet korejských aerolinek KAL 007
Sovětský bojový letoun sestřelil 1. září 1983 boeing jihokorejských aerolinek mířící z New Yorku do Soulu. Letadlo bylo sestřeleno poté, co se údajně odchýlilo od své trasy a vletělo do sovětského vzdušného prostoru. Zemřelo všech 269 lidí na palubě
Rok 1973 - 108 obětíLet libyjských aerolinek LN 114 Izraelští vojáci sestřelili libyjské letadlo letící nad Sinajským poloostrovem 21. února 1973. Let Libyjských arabských aerolinek 114 zřejmě vletěl kvůli špatnému počasí a závadě na zařízení do vzdušného prostoru kontrolovaného Izraelem. Jeho stíhačky ho několikrát varovaly střelbou do vzduchu a dávaly signály, aby boeing přistál. Po neuposlechnutí ho Izrael sestřelil. Ze 113 lidí na palubě pět přežilo.
4 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 13:23
Liska
A co válka ve Vietnamu a miliardy povražděných Indiánů? Přihlouplý Jarda Slovan se tady snažil mlžit za pomocí tunelu Blanka. Ale to asi jeho milovaným ruským teroristům nepomůže.
2 hlasy
np np
21.07.2014 13:26
np32np32
Proboha, co to Jarda Blban vysvetloval pomoci tunelu Blanka?-)
0 hlasů
np np
21.07.2014 13:13
np32np32
Sankce muzou ruskou ekonomiku polozit do pul roku:
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-62538160-oligarchy-desi-evropske-sankce-ruskou-ekonomiku-mohou-do-pul-roku-polozit-varuji
1 hlas
np np
21.07.2014 13:12
np32np32
29.cervna se prorusti teroristi chlubili, ze ukoristili raketovy komplex BUK. Usvedcuje je web cache:
http://goo.gl/ttC3Pi
1 hlas
np np
21.07.2014 13:08
np32np32
Simurdo, ty jsi nikdy nebyl komous. Ty jsi totiz od utleho mladi cekista nasazeny do prostredi katolicke cirkve:-)
0 hlasů
Jan Bulva
21.07.2014 13:07
jaan
Zatímco ukrajinská rozvědka mluví o „usvědčujících důkazech“ proti ruské posádce protileteckého systému Buk, bývalý vrchní velitel ruského letectva tvrdí, malajsijský letoun mohla sestřelit raketa vzduch-vzduch vypálená úmyslně stíhacím letounem Su-27 ukrajinského vojenského letectva. Generál Michajlov zpochybnil tvrzení západních expertů, že letadlo zasáhla střela země-vzduch vypálená protiletadlovým systémem Buk.
Americké družice nemají technické možnosti nic takového zjistit. Černé skříňky sice leccos o okolnostech incidentu osvětlí, nedají ale odpověď na otázku, jaká střela malajsijské letadlo zasáhla. Ukrajinci počítali s tím, že letadlo spadne na ruské území. Při vysoké výšce a rychlosti kolem 900 kilometrů za hodinu rozhodovaly o místě pádu minuty. "Prostě to špatně spočítali," dodal. Kdyby letadlo pokračovalo v letu ještě další tři minuty, dopadlo by na ruskou půdu. "Jsem přesvědčen, že to byla naplánovaná akce, která měla vrhnout stín na Rusko a ruské vedení," řekl ruský generál.
Ukrajinci nyní podle Michajlova mohou ukrýt komunikaci letových dispečerů a další dokumenty, případně je mohou zfalšovat. "U každé rakety je ale možné podle úlomků zjistit typ i směr jejího startu. Bude-li komise expertů k troskám připuštěna, může se to snadno ukázat," prohlásil bývalý velitel ruského vojenského letectva.
7 hlasů
np np
21.07.2014 13:11
np32np32
Jelikoz ruska armada peclive monitoruje vzdusnou situaci na zap. hranici s Ukrajinou, a nad vych.casti Ukrajiny, tak urcite ma radarove zaznamy, ktere teorii letadel, ktere se pohybovaly v blizkosti civilniho letadla, podporuji. Proc je tedy Rusove nezverejnili? Nebude to nahodou tim, ze zadnou takovou evidenci Rusove nedisponuji?
0 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 13:11
Liska
Malajsijský letoun mohlo sestřelit cokoliv od marťanů po Baudyše. Ale sestřelili ho ruští teroristi z té jejich "lidové republiky". Rusové to samozřejmě velmi dobře vědí, takže se můžou jenom modlit k leninově vycpané mrtvole, aby se neprokázalo, že obsluha na Ukrajinu přijela z jejich fátrlandu.
1 hlas
Jan Bulva
21.07.2014 13:23
jaan
zatím jde furt jen o žvásty ze všech stran i když jak amíci , tak rusáci to mají zmapované, ale zatím fakta žádná, jen to, že letadlo spadlo
3 hlasy
Jaroslav Staněk
21.07.2014 13:00
Pteranodon
Americká opice si nechala udělit mírovou Nobelovku a hned vzápětí začala ničit a vraždit. To je asi největší paradox a tragikomedie současnosti. Jestliže má mírovou Nobelovku opice z bílého baráku, proč ji nemá Adolf Hitler ?!
6 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 13:07
Liska
Protože nebyl marxista leninista ale jenom nacionální socialista. Jinak by ji dávno měl.
0 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 12:58
Andersen
Simurdo, vypravej nam vic o tvem opinion people ze Saska :)))
2 hlasy
np np
21.07.2014 12:56
np32np32
29.cervna se prorusti teroristi chlubili, ze ukoristili raketovy komplex BUK. Usvedcuje je web cache:
http://goo.gl/ttC3Pi
2 hlasy
Jan Bulva
21.07.2014 12:52
jaan
Zajímavé je, že soudruzi z USA zakázali amíckým letadlům létat nad Ukrajinou již v dubnu 2014............Pokud tedy všichni tak dlouho a tak dobře věděli, že rebelové vlastní raketový systém Buk schopný sestřelit civilní letadla ve výšce 10 kilometrů, proč o něm Kyjev poprvé oficiálně promluvil až „den poté“? A proč neuzavřel nad oblastí bojů vzdušný prostor, za který je mezinárodně zodpovědný? A co si počít s nabídkou „Luhanské lidové republiky“, že vyšetřovací komisi předá „svůj“ Buk, aby ukázala, že se s ním na videích rebelové sice chlubili, ale ve skutečnosti je systém nefunkční?
5 hlasů
np np
21.07.2014 12:58
np32np32
Vzdyt jste vcera jeste tvrdili, ze zadny takovy system nemate:-)
2 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 12:47
Andersen
V novinach v nemecke reci se objevily informace, kolik "tvorici verejneho mineni" dostavaji za sve prispevky zaplaceno. Bohuzel je to vsechno v rublech. Nektere noviny jsou totalne "unterwandert". Je tam i 90 % prispevku proruskych neuveritelne primitivniho obsahu.
4 hlasy
jan janík
21.07.2014 13:06
jarda
Už to nemohu vydržet a musím vám sdělit v české řeči, že jste šílený v.l !
4 hlasy
Jan Karel
21.07.2014 13:00
Jan7
Nutno podotknout, že mainstream má navrch. Placení diskutéři řádí i tady. Však oni se na můj příspěvek ozvou...:-))))))
3 hlasy
np np
21.07.2014 12:47
np32np32
Rusky terorista krade prsten obeti leteckeho nestesti:
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02981/Ukraine_ring_theft_2981266c.jpg
3 hlasy
np np
21.07.2014 12:41
np32np32
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-62538160-oligarchy-desi-evropske-sankce-ruskou-ekonomiku-mohou-do-pul-roku-polozit-varuji
1 hlas
Jan Bulva
21.07.2014 12:40
jaan
Člen Reaganovy vlády Paul Craig Roberts: Co se stalo s malajským letadlem? Jednou z možností je, že extremisté, operující mimo řady oficiální ukrajinské armády, sledovali sestřelením malajského letadla eden určitý cíl. Totiž. vrhnout vinu za tento čin na Rusko. Kdyby právě tato možnost byla ta pravá, nedala by se ovšem zosnovat bez spolupráce s americkou CIA či jinou zpravodajskou americkou organizaci, čímž by se k polívčičce ukrajinské a evropské přihřála logicky i polívčička americká. Tou by se měla přimět EU k tomu, aby přestala oponovat sankcím USA proti Rusku a přerušila s ním všechny své zatím stále ještě živé obchodní vztahy. Washington totiž stále více frustruje fakt, že Evropa jeho sankce proti Rusku dostatečně věrně nesdílí. Pro tuto možnost je k mání dokonce jeden přezajímavý podpůrný fakt. Na Youtube totiž existuje video, vyznívající jako konverzace mezi neznámým ruským generálem a separatisty, diskutujícími o tom, že omylem sestřelili civilní dopravní letadlo. Expertní prozkoumání kódu uvedeného videa však prokázalo, že bylo pořízeno DEN PŘEDTÍM, NEŽ BYLO LETADLO SESTŘELENO. Jediný důkaz washingtonské propagandy, že TO UDĚLAL PUTIN, tak bídně pošel ve videu, vyrobeném den předtím, než k očekávané události došlo. Ale západní svět i tak stále a jakoby už jen pouhou silou vůle hlásá dál vinu Ruska a činí hotové divy ve víře či spíš v předstírání víry, že se vše událo tak, jak Washington káže. A on sám lže urputně dál, protože spočívá v logice lži, že když se s ní jednou začne, nelze s ní už nikdy přestat.
7 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 13:10
gogan
Není jednoduší trik než video přehrát z aplikace do aplikace se změměným hw a sw časem. Máte pak zcela "nové" video kde i odborník čas vzniku nemá šanci určit.
0 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 13:12
Liska
Na to ruský agent nepřijde, v jeho rodné zemljance video nebylo....
0 hlasů
np np
21.07.2014 12:43
np32np32
Blabol. Nikde neexistuje dukaz, ze by byl zaznam porizen opravdu den predem. Navic lze datum u takoveho souboru zmenit behem par sekund. Jedinou moznou verifikaci je porovnani hlasu.
3 hlasy
Jan Bulva
21.07.2014 12:50
jaan
Nejprve se objevil záznam údajného rozhovoru rebelského velitele a údajného důstojníka ruské FSB Strelkova, který ale zpochybnil i jinak výrazně prokyjevský portál The Interpreter – to nejen proto, že data na záznamu dokazují, že vznikl den před pádem letadla. V pátek pak ještě ukrajinské ministerstvo bezpečnosti zveřejnilo video se „spolehlivými informacemi“ o tom, že rebelové nejenže dostali z Ruska systém Buk, ale s ním i ruské vojáky schopné ho ovládat, nicméně žádné důkazy na něm vlastně nejsou.
5 hlasů
np np
21.07.2014 12:51
np32np32
29.cervna se prorusti teroristi chlubili, ze ukoristili raketovy komplex BUK. Usvedcuje je web cache:
http://goo.gl/ttC3Pi
1 hlas
Jan Bulva
21.07.2014 12:53
jaan
jo ale nefunkční a bez obsluhy
4 hlasy
np np
21.07.2014 12:55
np32np32
Separatisti se muzou obhajit pred mezinarodnim soudnim tribunalem. Pravo na spravedlivy proces ma kazdy.
1 hlas
np np
21.07.2014 12:54
np32np32
Obsluha je zpet v Rusku a predtim, nez utekli, system poskodili.
0 hlasů
np np
21.07.2014 12:35
np32np32
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-62538160-oligarchy-desi-evropske-sankce-ruskou-ekonomiku-mohou-do-pul-roku-polozit-varuji
1 hlas
Jaroslav Staněk
21.07.2014 12:30
Pteranodon
USA = GLOBÁLNÍ ZLO
6 hlasů
petr petr
21.07.2014 12:25
sa58
Už začíná být nadmíru jasné že to čokoládový Hitler trochu přepískl s vraždou 300 lidí v letadle, hmm... to se soudruhou Obamovi moc nepovedlo , hošánkové vypadá to na válečný tribunál v Haagu !!!
7 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 12:22
Andersen
Simurdu musite chapat. On byl ve stejne dobe nekde v Sasku jako Vladimir Putin. Mozna ho nekde i videl, dokonce s nim mluvil. A ted se mu vzpominky trochu plasi. Je to jako kdyz holka dostane pusu od rockove hvezdy. Uz se nikdy nechce vdavat. Simurda je mravne nula a politicky oportunista. A lidsky tele.
2 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 12:28
Schico
:))) bydleli jsme ob pokoj na patře...:)))když bylo "co s načatým večerem", tak za mnou chodil pro cigarety a zbytek chlastu, který já měl vždy do čaje...a za púl balíčku a půl flašky mi v sobotu ráno vždy donesl celou....tehdy to byl ale jenom "aspirant" na jiné sekci a fakultě....vyjímečný byl tím, že ho "nemuseli večer nosit" jako jeho soudruhy....potom odešel na obchodní zatupitelství velvyslanectví SSSR do Berlína...kde se dobře oženil...aprotože moc nepil (do němoty) tak mu žena, dcera leningradského promátora zajistila bohatou kariéru...
4 hlasy
jana novakova
21.07.2014 15:39
kokrice
Šimurdo, tvoje fantasmagorie jsou nepřekonatelný. Čím ná ještě překvapíš? A cože jsi se nepochlubil už dávno? Taháš ta překvápka jak kouzelník králíky.
0 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 12:37
Andersen
To je sila, Simurda vyrustal ve stejnem bolsevickem biotopu jako Putin. Tim se mnohe vysvetluje :))))))
2 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 12:34
Andersen
August Kubicek taky bydlel s Hitlerem a nepropadl jeho silenstvi.
Chlubis se v hospode, ze jsi si na Putina uz sahnul ?
1 hlas
np np
21.07.2014 12:41
np32np32
Kdyby jen rukama. Takhle to vypada, ze jednu noc byl mama a druhou si to s Vladimirkem prohodili. Nejpravdepodobnejsi je ale to, ze na Simurdove pokoji si podavaly ruce velikani svetovych dejin z ruznych stoleti a situace se dodnes nezmenila:-)
2 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 13:16
Schico
..situace se právě změnila...já už netlumočím, ale překládám jen technickou němčinu nejraději v nástrojích Accross a Trados Studio, ale i Passollo a Transit TX (mnichovská universita)...to víc nese , sedím si doma v teplíčku a ještě vyhrávám v sázkách..a taky si sem tam blbě pokecám..
3 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 13:14
Schico
..tak..já znám spoustu osobností..jako přední simultánní tlumočník....Rittu Süsmuth, bývalého prezidenta Wulfa...velitele gardy Hafize Assada Josepha Nassiriho, dolnorakouského hejtmana Erwina Prölla, Petra Nečase, znal jsem Jorga Haidera..ale i např. spotovce..Ballacka, Gabi Seifert, Rakušanku sjezdařku Dorfmeister, Nikiho Laudu...řadu zpěváků...Nenu, ..znám osobně i vlčáka "komisaře Rexe"...:)))
3 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 19:49
Andersen
Otazka, zda oni znaji tebe :))) Jsi smesny Adabei .
0 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 12:14
Andersen
Kdo si jeste vzpomia na pad letadla Lauda Air do pralesa. A jak tam rychle nabehly zachrane prace a jak byly organisovane. Ne jako u ruskych terroristu na vychodni Ukrajine. Rusko ma budoucnost jako Karthago !
1 hlas
tyden tyden
21.07.2014 10:59
tyden001
tady se podivejte, kdo ve se ve skutecnosti prehrabuje ve vecech a zavazadlech mrtvych.
pry "demokraticti novinari" :-))))
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2699229/Sky-News-apologises-reporter-rifles-luggage-MH17-victims-live-air.html
5 hlasů
tyden tyden
21.07.2014 10:56
tyden001
"Jeden z předáků separatistů Sergej Kavtaradze uvedl, že povstalci čekají na radu zahraničních expertů, kam se má vlak poslat. "Čekáme, až odborníci přijdou a rozhodnou," řekl. Během dneška by do Doněcké oblasti měli kvůli neštěstí dorazit i malajsijští odborníci."
Kyjevsky nackove to tam asi chteli nechat shnit.
Holandani muzou byt radi, ze jim to separatisti aspon nalozili do chladich vagonu.
Jenom mistni pepek vyskoc (jarajara, npnp) uz zase nastoupil na smenu a lze, nadava, spini.
Proste troll ve slubach nacku z Kyjeva, jak ma byt.
7 hlasů
Pavel Šimurda
21.07.2014 12:17
Schico
..tak to jsou placení lidi..kdysi tady platila soc. dem nějakéu Alici Černou, Zenku Zwiebel...po volbách skončily, protože už nejsou placeny...
3 hlasy
jana novakova
21.07.2014 10:32
kokrice
Obsah těch vagonů už asi pěkně pochoduje.To bude zážitek, až to otevřou. Ale těm barbarům je to uplně šumafuk. Jak asi ty děti budou vracet matkám?
3 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 10:35
Schico
..tak jako po letecké katastrofě....
5 hlasů
np np
21.07.2014 10:19
np32np32
Simurdo, libi se mi, ze si s tebou, skrytym komousem, vytre zadek kazdy emigrant. Prave takovy komous tveho razeni to potrebuje kazdy den jako prase drbani:-)
1 hlas
Pavel Šimurda
21.07.2014 12:19
Schico
..já jsem nikdy nebyl komouš...komunismus nám tu nastolili různí Lustigové, Slánští, Simonové, Šlingové a spol....
7 hlasů
np np
21.07.2014 10:15
np32np32
http://technet.idnes.cz/boeing-mh17-sestrelen-buk-prorusti-separatiste-ukrajina-putin-p6w-/tec_technika.aspx?c=A140720_152944_tec_technika_sit#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
1 hlas
np np
21.07.2014 10:13
np32np32
To je proste sovetska kultura. Uz vcera jsem tady psal, ze separati si vezmou za rukojmi i mrtva tela.
1 hlas
Josef Lustig
21.07.2014 09:19
Andersen
Lokalni velmoc, Rusko, se brani jak dodelavajici kobyla. Tohle byl dalsi hrebik do rakve snum o Velkorusku. Putin, ktery prisel aby Velkorusko vytvoril, se tak stane spis jeho hrobarem.
4 hlasy
ABR 001
21.07.2014 13:54
ABR001
Kolik je na světě takových lokálních velmocí jako je Rusko. USA, a částečně i Francie (soudím podle toho, co nám říkal známý pracující pro francouzské námořnictvo). Žádná další z velmocí nedisponuje zbraněmi posledního soudu (tedy není schopná zaručit útočníkovi provedoucího totální první úder odpovídající odvetu, zaručující vyhlazení útočníka).
Británie již do první ligy nepatří, Čína má snahu se zařadit, ostatní jsou minimálně o třídu níže.
1 hlas
Pavel Šimurda
21.07.2014 09:46
Schico
..ty pořád nerozeznáváš Rusko a Ukrajina..jako celý Západ...vy chcete škodit Rusku a Putinovi a kapičku jste se netrefili....rozesrali jste a škodíte Ukrajině...
10 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 09:57
Andersen
Ty jsi podstatnou dobu sveho zivota zil v "omezene suverenite a omezene svobode" a tak jsi si na to zvyknul, ze je z tebe apostol POLOSVOBODY.
1 hlas
Pavel Šimurda
21.07.2014 10:32
Schico
..to je tvoje obhajoba emigrantské frustrace (proč vlastně zůstat v emigraci)....dokladuje to tvůj příspěvek
úplně dole 10.04)..proto já se emigrantům vyhýbám jako čert kříži....pro ně nemohu být nikdy dost dobrý...a tak na ně seru...
5 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 10:40
Andersen
To neni frustrace :))).... to je jen snaha o pravedlnost a bolseviky zahnat do more :)))
2 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 10:59
Schico
..ale oni se potom oprávněně brání...bohudíky za Václava Havla...který jim nabídl možnost...
2 hlasy
Deadman´s Hand
21.07.2014 09:36
Deadman
Putin už dál postupovat nebude. Že mu prozatím stačí odtržení Krymu a že nemá motivaci zabírat nějaké další části Ukrajiny. Maximálně tak pošle nějaké vojáky jako "mírové sbory" na Ukrajinu pro uklidnění situace, ale pochybuji, že bude chtít východ Ukrajiny zabírat, odštěpovat ji nebo instalovat v ní loutkovou vládu, to už nepotřebuje, on stejně východní Ukrajinu vlastní, nepotřebuje na ní plýtvat dalšími zdroji.
5 hlasů
Josef Vrána
21.07.2014 09:22
Liska
Ještě bude trvat, než Rusové pochopí, že už vůbec nikdo nechce být jejich kolonií.
Ale čím dřív si to uvědomí, tím líp pro ně.
4 hlasy
Jan Karel
21.07.2014 09:47
Jan7
Ano, z Afgánistánu odešli po devíti letech. Další pokus o kolonii v podobě okupace Afgánistánu je ale ze strany USA a NATO. Také se nedaří už dlouhých třináct let.....
Dívám se na mapu světa. .........čím to je, že je vidět především armáda a základny USA ?
7 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 09:51
gogan
Josef Lustig
21.07.2014 09:36
Andersen
Tohle je vysledek prehnanych ambici, ktere nestoji na realnem zaklade. V Rusku jeste hur, tam stoji vse na nasili a lzi. Tam si vymysli blbosti namisto toho aby zlepsili obyvatelstvu zivotni uroven a zivotni kvalitu, co neni to same. Horni vrstva se svym narodem opovrhuje, protoze zna jeho kvality. Bohuzel se narod da vzdy a znova zaprahnout do nationalisticke kary. Vse je nedostatkem informaci. Rusko je isolovane svoji azbukou. Vetsina naroda latinku neprecte, nebo jen raklamu. Velikosti ruska se informace a zkusenosti tezko prenasi. Nationalismus vse udusi.
1 hlas
Marcela Novotná
21.07.2014 09:46
2m7
A jak je na tom USA ?
4 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 09:52
Andersen
Podam zpravu v rijnu, jedu tam opet na 10 dni. Ale Rusko USA srovnavat, to dela jen silenec :))))
2 hlasy
np np
21.07.2014 10:24
np32np32
Ted jsi se Josefe odhalil. Ty budes americky spion a urcite mluvis americky:-)
0 hlasů
Jan Karel
21.07.2014 09:13
Jan7
Článek k zamyšlení :
http://ceskapozice.lidovky.cz/ukrajinska-krize-proc-nebyl-uzavren-vzdusny-prostor-pdx-/tema.aspx?c=A140720_202143_pozice-tema_lube
7 hlasů
občan
21.07.2014 14:34
autodidakt
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Chteji-Rusko-vtahnout-do-valky-couha-to-jak-slama-z-bot-Zpravodajec-a-disident-Jan-Schneider-pripravil-prehled-deje-od-Majdanu-az-po-sestrelene-letadlo-327691
0 hlasů
Petr Vaněk
21.07.2014 09:08
PetrVanek
Chrání je před možnou krádeží ze strany Kyjevské junty. Už jednou je zkoušela zničit, když pálila minometnou palbou na místa dopadu letadla.
11 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 09:37
gogan
Měkne Vám mozek? Nikdo jim nedal mandát rozhodovat co se ostatky bude dít. Jen se zoufale snaží protáhnout čas co jim zbývá ...
3 hlasy
Jan Karel
21.07.2014 08:36
Jan7
Spencerová v parlamentních listech.....................„Dospěli jsme k závěru, že to ve skutečnosti spáchala syrská vláda,“ prohlásil Barack Obama loni po srpnovém chemickém masakru nedaleko Damašku. A Biden, jehož syn se nyní zničehonic zjevil ve vedení mafiánského ukrajinského energetického koncernu, tehdy tvrdil, že „není pochyb“, že chemické zbraně použil Asadův režim. Dnes už víme, že sarinem lidi masakrovali „naši“ džihádisté s Tureckem, tedy členem NATO, v zádech. Tehdejší slova velmi podobná těm dnešním – že by stále stejná „píár" agentura? -- vyvolávají neodbytné déja vu. Přitom se ale Spojeným státům daří totéž, co v Libyi a v Sýrii – bez ztráty květinky, tedy bez jakýchkoli dopadů na vlastní ekonomiku nebo bez vyslání vlastních jednotek a riskování životů amerických vojáků, dokázaly znovu vyvolat boj nejen uvnitř jedné země, ale navíc i dotlačit situaci na pokraj války Západu s Ruskem.
14 hlasů
Alois Ratzinger
21.07.2014 14:38
Ratzinger
Američanům už věří pouze idioti np, jara, Lustig a Henex.
0 hlasů
ABR 001
21.07.2014 13:38
ABR001
Oni klidně vědomě lžou, to je tradice usácké politiky, to nikdo nebere vážně. Oni mluví pravdu asi tak, jako polský ministr zahraničí, když mluví o prioritách polské zahraniční politiky, jak je známo, má přesně opačné názory, než hlásá. To je v politice dávno normální.
1 hlas
Petr Vaněk
21.07.2014 09:11
PetrVanek
USA už věří jenom pár pomatenců. Unipolární svět se jim hroutí, tak kopou, jako každé zvíře ve smrtelné agónii.
15 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 09:42
gogan
Je celkem zábavný jaký mají komouši vlhký sny o konci USA.
2 hlasy
Josef Dobeš
21.07.2014 12:14
Nitran
No já si konec unipolárního světa s jedinou velmocí celkem přeji, ale nemusí ten druhý být zrovna Rusko samé, kdyby jich bylo více, bude to pro svět bezpečnější. Třeba z nových rozvíjejících se ekonomik BRIC.... a k tomu státy Afriky,
2 hlasy
Josef Vrána
21.07.2014 09:01
Liska
Nojo, máte smůlu, komouši. Vaše milované režimy se hroutí jeden po druhém a ruští teroristi na Ukrajině už to mají taky spočítané. Ale bojujte, ještě vám zbývá Prdel Castro a Kim-čung chuj. Tak pište a pište!
6 hlasů
Pavel Šimurda
21.07.2014 09:19
Schico
..teda to je vidět, jak seš pomatenej..právě na Ukrajině byl jeden z posledních komoušských režimů v postsovětských republikách....ten se hroutí a zhroutil...otázkou je, co chtěli a chtějí ti, co za něj bojují...
8 hlasů
Josef Lustig
21.07.2014 09:42
Andersen
Tohle je Simurdova sebedemontaz on line :))))))
Tady nejde o to zda je prispevek vecne spravny, tady jde o tuzby a prani, ktere prispevek v sobe ma a vysila. A ty jsou u Simurdy jasne a citelne :)))))
1 hlas
Pavel Šimurda
21.07.2014 09:52
Schico
..ano, já jsem po rozpadu SSSR nepřenesl antisovětismus na Rusko..a antikomunismus na nenávist k Česku..jak to produkují všichni emigranti...já vidím samostatnou Ukrajinu a samostatné Rusko...
4 hlasy
Pavel Šimurda
21.07.2014 10:34
Schico
..ale já se už komunisty nezabývám...já už si žiji podle sebe, bez komunistů..a tady na Valašsku...podnikám i se ženou...posílám děti na studia do zahraničí...vydělávám dostatek....takže já si užívám svobody a funguji v ní...
2 hlasy
Josef Lustig
21.07.2014 10:04
Andersen
Vymenily se etikety na zbozi a vse zustalo stejne. Snad si nemyslis, ze Rusko se stalo humanim. Snad si nemyslis ze v Cesku ubylo komunistu. Tohle potrebuje 100 let, nebo mozna 200. Cesti komuniste nemaji prukazku, maji komunismus v srdci :)))) Cekaji na prilezitost. Jen primitivita dostala u komunistu statut konstanty.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Petr Vaněk (15 hlasů) 21.07.2014 09:11
USA už věří jenom pár pomatenců. Unipolární svět se jim hroutí, tak...
Vlastík Smutný (15 hlasů) 21.07.2014 13:28
Porošenko vyhlásil příměří a zároveň zahájil frontální útok na...
Jan Karel (14 hlasů) 21.07.2014 08:36
Spencerová v parlamentních listech.....................„Dospěli jsme...
Petr Vaněk (11 hlasů) 21.07.2014 09:08
Chrání je před možnou krádeží ze strany Kyjevské junty. Už jednou je...
Pavel Šimurda (10 hlasů) 21.07.2014 09:46
..ty pořád nerozeznáváš Rusko a Ukrajina..jako celý Západ...vy chcete...