Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Exkláva v kleštích
Kaliningrad trpí sankcemi, gubernátor straší Majdanem
24.09.2014 06:50 Analýza
Žádný jiný region Ruské federace netrpí nynějšími oboustrannými sankcemi mezi Západem a Ruskem tak jako Kaliningradská oblast. Kaliningrad (česky Královec, německy Königsberg) působí Kremlu setrvale vrásky a vzhledem k nynější tíživé situaci Kaliningraďanů se mluví o tom, že jejich loajalita vůči Moskvě klesá - alespoň části z nich. Vedení enklávy to odmítá, tamní gubernátor prý má ale obavy z aktivistů z Majdanu. Mohli by se pokusit Kaliningrad destabilizovat.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Josef Lustig
24.09.2014 13:19
Andersen
Ja bych Königsberg a jeho rajon oznacil trochu za rusky GULAK. Jsou tam zavreni (kolem dokola EU), spatne zasobovani, ale jsou dobre informovani. Kolem dokola svobodne staty a ty zasobuji obyvatele necenzurovanymi zpravami. Jestli o ne Rusove stoji, to je jina vec :))))
0 hlasů
Josef Lustig
24.09.2014 13:02
Andersen
Moc peknou trznici maji v Königsbergu. Predpokladam, ze je to maso na te fotce. To pouzivaji asi jako mucholapku :))))))))
0 hlasů
Franz Kerr
24.09.2014 10:47
Augustus
O tom, že by Kaliningrad měli Rusáci vrátit Německu, o tom snad není sporu...
7 hlasů
Pavel Sekora
24.09.2014 11:50
pavelsekora
Takováhle myšlenka může vzniknout pouze v hlavě totálního blba, nebo válečného šílence. Německo moc dobře ví proč se na to neodváží ani pomyslet natož něco takového říct nahlas. Ono totiž existovalo něco jako II. světová válka a toto jsou její výsledky. Podle stejné logiky by se tedy mělo anulovat poválečné vysídlení Němců z východních zemí a posunout hranice Německa směrem na západ na úkor Polska. Je neuvěřitelné co sem přispívá za totální idioty a ignoranty typu Lustig, Henex, ok, nebo ty, kteří bez základních znalostí historie a jejích souvislostí sem blijí takovéhle bludy.
9 hlasů
Ron Vanhorne
24.09.2014 12:54
Axeli
Takovy znalec historie musi prece znat take
German-Soviet Nonaggression Pact of 23 August 1939.Also called "The Molotov-Ribbentrop Pact."a dalsi.Nebo trpime na nemoc "selective memory"?Pacient si pamatuje jenom to co se mu hodi.?Vsichni jsme idioti,but you,
4 hlasy
Josef Lustig
24.09.2014 13:08
Andersen
Vcera to bylo 50 let od ratifikace smlouvy Hitlera se Stalinem. Smlouvu potvrdil nemecky nacisticky a rusky bolsevicky parlament. To prineslo nasledne desitkam milionu lidi smrt. Smlouva podepsana byla koncem srpna, Hitler na to cekal jak na smilovani, aby mohl zacit valku. 3 tydny potom zacli valku i Rusove. A nasledoval Katyn a pak valka Rusko x Hitler.
1 hlas
oto lev
24.09.2014 15:09
otolev
Co se tak naučít počítat?
1 hlas
wenzel Trousil
24.09.2014 18:47
Lenin
SE nediv, Lustig nejen ze neumi pocitat von ani nevi ci je.. Malej, blbej, obrezanej ale nas!
0 hlasů
Ron Vanhorne
24.09.2014 12:38
Axeli
Zapadni imperialiste a valecni stvaci v tom bojovem pokriku chybi.
1 hlas
Franz Kerr
24.09.2014 11:51
Augustus
Kamaráde, fatální neznalost historie tady dokazuješ akorát ty těžce černobílým viděním světa.
1 hlas
Pavel Sekora
24.09.2014 11:56
pavelsekora
Ono je to naopak, já to právě vidím v souvislostech o kterých píši výše. To, že tvůj fanaticky zatemněný modrý mozek tohle nepobere není můj, ale tvůj problém.
8 hlasů
Henex
24.09.2014 12:06
Henex
Fanatik se ohání fanatismem...
2 hlasy
Milan Dvorský
24.09.2014 12:19
Dvorsky
Tak se tím fanatismem už konečně přestaňte ohánět.
5 hlasů
Miro Petrus
24.09.2014 11:46
Petrusz
Spory budou, ale jsou snadno řešitelné. I Kaliningrad má přece vlastní historii. Rusáci jistě vezmou při jeho vrácení v úvahu všechny skutečnosti. Možná, že ani nezapomenou, že město jim založil už ve 13. století český král Přemysl Otakar II.
3 hlasy
Miro Petrus
24.09.2014 12:35
Petrusz
Henexi, domníval jsem se, že v příspěvku rozpoznáte notnou dávku ironie. Internet jsem otevřel pozdě, přečetl si článek a pouze nahlédl do diskuze. Primitivní argumenty rusofobů mi totiž za víc než ironickou poznámku nestojí.
6 hlasů
Henex
24.09.2014 21:11
Henex
A moji ironii jste nepoznal? Inu, co se dá dělat...? :-)))
0 hlasů
Miro Petrus
24.09.2014 12:47
Petrusz
* odpověď patří pod reakci Henexe k "českému" Královci
1 hlas
Henex
24.09.2014 12:09
Henex
Takže Královec vlastně český...!
Rusové ho osvobodili od Němců a měli by ho pěkně navalit, když jsou ti osvoboditelé...
1 hlas
Henex
24.09.2014 10:54
Henex
Jistě... Königsberg byl Rusy obsazen na konci války a ruský, s výjimkou sedmi let, nikdy nebyl. Rusové ho samozřejmě vrátit nehodlají, ale naopak by rádi obsadili okolní pobaltské země. To víte, přístup po souši je Putinův sen, válka na Ukrajině má tentýž důvod...
7 hlasů
Franz Kerr
24.09.2014 10:56
Augustus
Můžu jen souhlasit.
1 hlas
Vlastík Smutný
24.09.2014 11:22
SMUTNA
Říká vám něco Postupimská Dohoda vy dva geopolitičtí ignoranti?
6 hlasů
oto lev
24.09.2014 15:12
otolev
Povídejte se řešilo v Postupimi historiku a nedělejte ze sebe troubu!!!
0 hlasů
Henex
24.09.2014 11:55
Henex
A říkají vám něco smlouvy, které Rusko podepsalo s Ukrajinou...?
Když se to hodí, tak se oháníte smlouvami a dohodami, když ne, tak je jen jeden argument: Bylo to vždy ruské...
2 hlasy
Milan Dvorský
24.09.2014 12:21
Dvorsky
A co sliby USA, že se NATO nebude rozšiřovat až k ruským hranicím. A najednou chce až na Ukrajinu.
3 hlasy
Josef Lustig
24.09.2014 09:23
Andersen
Kreml by mel narovnat a zkratit frontu a vzdat se tohoto ukradeneho uzemi. To vsak neudela, ma tam vojenske zakladny, Tento kousek zeme stoji Ruskou tezke penize na udrzovani.
4 hlasy
Jan Karel
24.09.2014 10:13
Jan7
Nenávist poraženého Němce k všemu ruskému je bezbřehá a zatemňuje mozek.
9 hlasů
Karel Řezáč
24.09.2014 10:23
Karel Rezac
Ti "poražení Němci" si na rozdíl od vás žijí jako "prasata" v žitě.
5 hlasů
wenzel Trousil
24.09.2014 18:49
Lenin
Abys si zil jak prase v zite musis byt sFine!
0 hlasů
pes ozzy
24.09.2014 10:48
pesozzy
nuž prasatá su, čož o to len či majú dosť žita o tom silne pochybujem...
3 hlasy
Martin Macháček
24.09.2014 09:40
MauMau
Lustighu, němčoure, ty máš vykradený mozek.
7 hlasů
Petr Kadlec
24.09.2014 09:47
Kadleccsc
Dylina Macháček má neotřesitelné argumenty...
5 hlasů
Ron Vanhorne
24.09.2014 10:35
Axeli
Soudruh Machaczek si mysli,ze kazdy je stejne postizeny jako on sam.Machaczek Lustigovi zavidi,ze si zije v Nemecku a on sam musi skemrat o podporu na socialce doma.Soudruh politruk Machaczek to je kladivo na exulanty.
4 hlasy
občan
24.09.2014 09:13
autodidakt
Varování ze kterého mrazí
......................Švédský ministr zahraničí Carl Bildt si přitom z prezidenta Zemana během zasedání NATO v Cardiffu ve Walesu utahoval, jak je možné, že Zeman potřebuje o ruské invazní armádě na východě Ukrajiny důkaz, když to říkají západní rozvědky, a jestli prý Česko vůbec nějakou rozvědku má [2]. Miloš Zeman na to odvětil velmi štiplavou poznámkou, že od chvíle, kdy jisté americké a britské tajné služby prohlašovaly s naprostou jistotou, že Saddám Hussein má zbraně hromadného ničení a pojízdné laboratoře na výrobu Sarinu a posléze se ukázalo, že nic z toho nebyla pravda a ty pojízdné laboratoře byly ve skutečnosti kamióny s přenosovu televizní technikou irácké státní televize, nemá už bezmeznou důvěru v tajné služby a raději si nechává ověřovat informace z více zdrojů.
Toto zafungovalo jako červený hadr na býka, neboť poznámka se velmi zle dotkla americké administrativy a americká strana si ihned stěžovala na českého prezidenta do Prahy a začala rozesílat do českých médií útržek této epizody, ovšem bez její druhé části se Zemanovo poznámkou o zbraních hromadného ničení v Iráku. Když si projdete česká média, tedy mainstream, není v nich ani slovo o Zemanově štiplavé odpovědi Carlu Bildtovi. Otázkou je, proč toto mainstream média netlumočí v celé podobě jak toto proběhlo? Je snad cílem médií nasadit Zemanovi psí hlavu? Vykreslit ho jako neschopného úřadu, i přesto, že hájí zájmy Česka a snaží se nevtáhnout Českou Republiku do nepodložených sankcí proti Rusku a zabránit válce s Ruskem?
http://berossos.blog.cz/1409/varovani-ze-ktereho-mrazi
13 hlasů
Franz Kerr
24.09.2014 10:43
Augustus
No, tak z toho mrazí jako na Sibiři, fakt...
:-D
2 hlasy
pes ozzy
24.09.2014 10:53
pesozzy
cenzúra je pre teba pochúťka ako dobré cigarko, to Obamove ti a tebe podobným chuti najviac....
2 hlasy
Henex
24.09.2014 10:18
Henex
Co to zase meleš, Irák je v Königsbergu...?
3 hlasy
Ron Vanhorne
24.09.2014 10:46
Axeli
"Varování ze kterého mrazí"
Jeho to zmrazilo na kost.
0 hlasů
Tomáš Klimeš
24.09.2014 09:28
Klimes
Hlavně že se Irák připojil k Úmluvu o chemických zbraních v únoru 2009 a při podpisu se zavázal, že do 2 let zničit chemickou munici jež zdědil od režimu Saddáma Husajna.
0 hlasů
Henex
24.09.2014 09:01
Henex
Königsberg by se měl vrátit do lůna Německa, byl přece vždy německý. S Rusy by mělo být naloženo stejně, jako Rusové naložili s Němci v roce 1945...
6 hlasů
Josef Bakouš
24.09.2014 09:43
Bakou
Henexi , vzbu´dte se , je rok 2014 , jste obravdu zablokovaný v minulosti . Rusové byli oškliví na Němce v roce 1945 . Tak to máte pravdu. Vůbec jim nepoděkolali za šíření kultury které zahájili v roce 41 . Stovky možná tisíce vesnic a měst by mohli vyprávět
8 hlasů
Ron Vanhorne
24.09.2014 11:34
Axeli
'za šíření kultury které zahájili v roce 41"
A ti tvoji dobri rusove se na tom radostne podileli rezdelenim Baltickych Statu mezi Nemecko a Rusko.
German-Soviet Nonaggression Pact of 23 August 1939.Also called "The Molotov-Ribbentrop Pact."
The German-Soviet Boundaries and Friendship Treaty of 28 September.
The Secret Protocol of 10 January 1941,called "The Suwalki Strip.(Poland)"
----------------
Tak se Stalin handrkoval s Hitlerem o Balticke staty a Polsko aby take mohl sirit kulturu az mu Hitler v lete 41 prokopl srani.Tak si precti neco o slavnem siriteli "kultury".Jsem rad,ze ne jenom Henex ale hodne nas pamatujt a jsme zablokovani v minulosti,jak tomu rikas ty.Bolshevik by rad aby cesky narod zapomnel na minulost,roky 1948 a 1968.
[“Those who don't know history are doomed to repeat it.”
Edmund Burke.]
Kulturu kterou ty chces sirit si strc do kufru.
1 hlas
Nevěřím Prověřím
24.09.2014 15:32
Koutecek
Během jediného dne přijal sjezd rázné odsouzení invaze, zabránil ustavení dělnicko-rolnické vlády, vyslovil požadavek návratu zatčených představitelů země, vyslovil souhlas se započetím reformního procesu, vyzval k jednotě českého a slovenského národa, zvolil nové politické orgány strany včetně ústředního výboru, přičemž se zbavil konzervativních a zprofanovaných činitelů, oslovil demokratické síly světa a vyzval je k podpoře našeho odporu, usnesl se na celostátní generální stávce na protest proti okupaci Československa cizími vojenskými silami. Byly zvoleny nové politické orgány strany včetně ústředního výboru, které se staly pro tu dobu významnou sjednocující a organizující silou na celém území republiky. Do nového ústředního výboru nebyli zvoleni takoví lidé jako Biľak, Lenárt, Jakeš, Indra, Kolder. Prvním tajemníkem byl znovu zvolen A. Dubček, byli zvoleni noví členové, stoupenci progresivní politiky. Vyhlášená generální stávka nebyla stávkou za chleba, ale za svobodu a suverenitu země. Vysočanský sjezd se prohlásil za permanentní, aby mohl pokračovat v jednáních v příznivějších situací... tak, že není to tak černobílé ani s r. 1968
0 hlasů
Nevěřím Prověřím
24.09.2014 15:34
Koutecek
Omlouvám se, je to příspěvěk k Vysočasnkému sjezdu KSČ v rspnu 1968, že byli i reformní komunisti, kteří 1968 považovali za okupaci a byli proti.
0 hlasů
Ron Vanhorne
25.09.2014 09:09
Axeli
To vim,Smrkovsky byl jediny ktery v Moskve nepodepsal a za to mu to dnesni bolshevik spocital tim,ze mu zamitl udelit cestne obcanstvi.
0 hlasů
Josef Bakouš
24.09.2014 13:26
Bakou
Prosím Tě a kdo to jen ten bolshevik . Ty jsi přesně ten případ zamrzlíka ve studené válce . každý je bolshevik kdo má jiný názor a to i na naprostý nesmysl psaný Henexem o vracení Kaliningradu. Ale já vím celý život jste si v hospodě u pivka nadávali na bolševika ale pražský jaro jste si nachali vzít . A to nadávání vám na bolshevika a zlý CCCP ( dnes tedy Rusko) vám zbylo dodnes. I ten pakt Molotov - Ribentrov nebyl tak radostný jak ho podáváš a trochu jinak ( dle prací historiků ) Ještě by jsi mohl přihodit Katyń a hladomor . Jo a korejský letadlo
2 hlasy
Ron Vanhorne
25.09.2014 09:02
Axeli
Komu jsem rekl,ze je bolshevik?O Konigsberg se take nezminuji.A take bolshevik a komunista je pro mne rozdil,protoze bolshevik ma konunisty rad jako osinu v oku..
0 hlasů
Josef Bakouš
24.09.2014 13:28
Bakou
Ale abych nezapoměl , že sovětské CCCP byl zrudný system naprosto srovnatelný s hitlerovským německem o tom žádná . Akorát to CCCP není dnešní Rusko
0 hlasů
Darja Hubáčková
24.09.2014 11:27
DarjaH
Nejen tisíce měst a vesnic by mohly vyprávět,, ale 22 milónů mrtvých Sovětů.
2 hlasy
Ron Vanhorne
24.09.2014 11:43
Axeli
To jsou ti mrtvi ktere zavrazdil Stalin,slavny dobrodinec a siritel kultury.
2 hlasy
Milan Dvorský
24.09.2014 11:51
Dvorsky
Tak že byl Stalin vrah není pochyb, Němci se taky nemůžou chlubit svojí minulostí, no a Amerika, tam došlo dokonce téměř k vyhlazení původního obyvatelstva, Indiánů a následnému zotročení milionů černochů. dokonce ani ta katolická církev není svatá, ale jsou za ní hodně krvavé dějiny. No a dnes má USA cca 900 základen po celém světě a všude, kam vyváží svoji "demokracii", po nich zůstane chaos a občanské války.
0 hlasů
Henex
24.09.2014 10:34
Henex
No právě, jsme v 2014, ale Rusové se chovají jako před sto lety. Impérium je holt impérium. A ty königsbergské ženy a děti, které utonuly na Rusy torpedované lidi (5 tisíc obětí), byli zrovna ti, co vypalovali ruské vesnice. Lezte klidně Rusům do zadku, třeba víte víc, než my, třeba to budete potřebovat...
4 hlasy
Nevěřím Prověřím
24.09.2014 15:23
Koutecek
Rusko buduje impérium a nikdy nebylo od našich hranic dál :-))
1 hlas
Josef Bakouš
24.09.2014 13:40
Bakou
To se pleteš těch obětí bylo 9000 - hlavně ženy a děti pokud mysliš loď Wilhelm Gustloff
Loď byla vyzbrojena protiletadlovými děli a kapitán v ponorce nemě šanci zjistit kdo je na palubě. Ale u Tebe je zajímavý že se nezmíníš o 20 mil ruských obětí fašizmu. Ale hlavně nechápu jaký to má vyznam na situaci v Kaliningadu dnes , o čenž pojednává článek pod kterým diskutuješ . Ale jak jsi tady napsal - tetu přejel ruský tank , Strýčka odvlekli Rusové do pracovních táborů a Tobě zničili Rusové aktivní život ( teda mým rodičum ho zničili spíš čeští komunisti ) tak se té tvé nenávisti zas až tak nedivím
0 hlasů
Henex
24.09.2014 21:49
Henex
Hmmm...
Když mohl kapitán zjistit, že jsou na palubě protiletadlová děla, tak musel i vidět ty stovky civilistů na palubě, loď byla přeplněna a dovnitř se všichni nevešli...
Dvacet milionů ruských obětí fašizmu je demagogie. Rusové do tohoto počtu zahrnuli všechny zemřelé za dobu války. Minimálně polovinu z nich zavraždili sami Rusové...
Na naší rodině se Rusové podepsali, to je fakt a to jsem ještě neuvedl všechno. Nemám důvod je milovat, obdivovat a nějak omlouvat, naopak s Rusy pohrdám...
Když jsem viděl článek o Königsbergu, tak mne napadlo popíchnout místní rusofilcky a použil jsem stejnou rétoriku, jako když oni obhajují anexi Krymu. Povedlo se, přestože jsem to myslel pouze hypoteticky a ironicky...
Pokud komunisti zničili život tvým rodičům, tak nechápu tvoje postoje. Zřejmě jsi se jim moc nepovedl... :-)))
1 hlas
Milan Dvorský
24.09.2014 11:54
Dvorsky
A proč vy lezeze do zadku Američanům. Československo mělo být po 1989 neutrální jako Rakousko, Švýcarsko a nemuselo by teď lézt do zadku USA. Ale to ne, z jednoho zadku, jsme s hurá vlezli do ještě horšího amerického zadku.
1 hlas
Henex
24.09.2014 12:01
Henex
Ukažte mi jeden jediný příspěvek, kde lezu do zadku Američanům...!
Být neutrální jsme chtěli být v roce 1968, Rusové nás vyvedli z omylu. Nestačí jen vyhlásit neutralitu, to záleží především na ostatních státech, aby vaši neutralitu uznaly a respektovaly...
2 hlasy
Deadman´s Hand
24.09.2014 09:13
Deadman
Původní obyvatelé byli baltští Prusové. Ti nikdy nepřijali křesťanství, dokonce roku 997 zabili pražského biskupa Vojtěcha, jenž se je vypravil pokřtít. Mazovský kníže Konrád si pak na pomoc proti pohanským Prusům pozval v roce 1226 Řád německých rytířů, kteří baltské Prusy vyhubili. Takže když pak byli Němci po válce deportováni a vyhlazeni Rusy, můžete to brát jako spravedlivou odplatu. :-)
6 hlasů
Henex
24.09.2014 09:22
Henex
Aha, takže Rusové se pomstili za baltské Prusy a území si zcela náhodou nechali, že...? :-)))
A komu opláceli Rusové ve Finsku? Podle stejné logiky by mohli Číňani klidně zabrat Sibiř a byla by to jen spravedlivá odplata za to, že tam Rusové vyhubili původní obyvatele. Vy byste dokázal omluvit i případnou válku Ruska s USA, vždyť tam přece Američané vyhubili ty hodné Indiány...
6 hlasů
Čechům Dávám po Loket
24.09.2014 09:43
DeepThroat
Nosni hlene, umis cist i Wikipedii? Tak si tam nastuduj historii Kaliningradu/Koningbergu. Na, hle, tady mas malou prostou napovedu, kterou te zklamu: detaily jsou totiz jenom v anglictine a nemcine a rustine, jazyky ktere ty zjevne neovladas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
http://de.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
5 hlasů
Henex
24.09.2014 10:13
Henex
JJ, Wikipedie je dobrá věc, Königsberg byl vždy německý, bráno podle krymské logiky. A ta část Finska, co zabrali Rusové zase finská atd. A nadávej si svému fotrovi, že tě špatně vychoval, úchyle...
5 hlasů
Čechům Dávám po Loket
24.09.2014 19:35
DeepThroat
Takže jsis to nepřečetl. Smutné konstatování, o úpadku tvého ducha.
0 hlasů
Iwo Nowak
24.09.2014 08:58
Diskuter001
Rusover by se meli prestat citit ukrivdene a ublizene jako male decko nebo jako KLDR a toto normalni rusove zacinaji chapat a prijde cas kdy to Putinovi pekne omlati o hlavu ....... jednou snad pochopi ze Putin je tahne dolu a neni to jejich zlaty vudce jak si nekteri mysli
7 hlasů
Milan Dvorský
24.09.2014 11:59
Dvorsky
Zlatý vůdce byl opilec Jelcin, ale pro USA, rozhodně ne pro Rusy a to si včas uvědomili, proto má Putin víc než 80 % popularitu.
1 hlas
Iwo Nowak
24.09.2014 12:28
Diskuter001
dle mistnich medii :-))))) to je opravdu duveryhodny zdroj kdyz se nesmi proti putinovi pomalu ani protestovat aby neposlal cloveka do vezeni nebo do blaznince jak tomu bylo nedavno.......
0 hlasů
Martin Macháček
24.09.2014 09:37
MauMau
Ivo, ty táhneš pod led lidský intelekt.
2 hlasy
Iwo Nowak
24.09.2014 09:46
Diskuter001
Uz zas se tu hodlate ztrapnovat pane Machacku? jako minule... zas jen hloupe nadavky a urazky ale argumenty zadne je mi vas vazne lito pane Machacku. procitam diskuze kde diskutujci castujete nadavkami a urazkami bez argumentu a rikam si co tak strasneho se vam v zivote stalo ze jste tak nestastny clovek ktery si jen vyleva zlost urazenim ostatnich
1 hlas
Martin Macháček
24.09.2014 10:27
MauMau
Ivo, už máš pěnu u huby? Tvůj příspěvek o ublížených malých dětech má nulovou informační hodnotu, není na co argumenty reagovat. Ale máš i pravdu Ivo, jsem nešťastný když vídímm, že existují tak tupí lidé jako Lustigh, Nowak, np, Henex, Kadlec.
2 hlasy
Ron Vanhorne
24.09.2014 12:16
Axeli
"má nulovou informační hodnotu"
Ale ma,jinak by te to tak nerozrusilo.Zanadavej si na exulanty to te vzdycky uklidni.Predstav si nas jak se hladem vysileni plouzime opustenymi a temnymi ulicemi Zapadu,hledame vajgly a pohozene okorale kurky chleba.Jo Machaczku ani tu misku te povestne cocovice nam nedali,ti zli zapadni kapitaliste.To vedomi,ze jsme na tom jeste hur nez ty, by te melo uklidnit a zahrivat.Prijemne sny,brouku.
1 hlas
Iwo Nowak
24.09.2014 10:33
Diskuter001
tak pokud jste muj prispevek nepochopil je mi jasne ze nemuzete argumentovat vy proste mate jen potrebu se vyjadrit a nejlepe u toho nekoho urazit to je cele... vase smula
2 hlasy
Henex
24.09.2014 10:16
Henex
Co se mu stalo? Je to prostě zamindrákovaný moravský idiot, pár jich tam je, naštěstí jen málo...
1 hlas
Martin Macháček
24.09.2014 10:31
MauMau
Zato v Praze je to samý pražský patolízal. Na neštěstí jsou to skoro všichni.
1 hlas
Iwo Nowak
24.09.2014 11:07
Diskuter001
az na to ze v praze pracuji tisice a tisice lidi kteri z Prahy vubec nejsou a jezdi do Prahy predevsim z Moravy za praci a lepsim zivotem
1 hlas
Iwo Nowak
24.09.2014 10:21
Diskuter001
nastesti ano. navstivil jsem vinobrani v Mikulove a bylo to super cela akce, organizaci i lide vcetne ubytka a vseho bohuzel je ale i v cechach par pitomcu kteri proste uz ze zasady nesnasi lidi z Moravy a to je skoda
0 hlasů
Iwo Nowak
24.09.2014 12:34
Diskuter001
pane Dvorsky nelze mi reagovat napisi to sem.... mate pravdu to souslovi > za lepsim zivotem melo byt v uvozovkach..... jinak mate pravdu prazaci opravdu nejsou na Morave oblibeni z casti si za to mohou sami protoze se chovaj jak ....da z casti je to tim ze nekteri moravaci jsou bohuzel totalni antiprazsti aniz by cloveka poznali blize staci prazska SPZtka a to mne mrzi bohuzel se tak ale chovaji i prfazaci vuci moravakum teda nekteri... a co se tyce toho sSlovenska tam jezdim velmi casto jelikoz tam mam rodinu takze nedokazi posoudit ale nikdky jsem neslysel ze by zrovna prazaky nemeli radi nekteri slovaci spis nemaj radi cechy vseobecne a to je take skoda.... ale na druhou stranu cesi resp nekteri jim to oplaceji prinejmensim stejne.... bohuzel
0 hlasů
Milan Dvorský
24.09.2014 12:09
Dvorsky
Tak za prací do Prahy možná, ale do Prahy za lepším životem, tak to může jen blázen. Pražáci nejsou na Moravě moc oblíbení a dokonce ani na Slovensku, často jsme na Slovensko jezdili a když jsem řekli, že jsme z Moravy, tak to vždycky přijali s povděkem, protože prý čecháčky ty moc nemusí.
1 hlas
Pavel Pospíšil
24.09.2014 08:29
PavelPospisil
To foto usměvavých sovětských báryšní s rovněž usměvavým soudruhem předsedou MNV Kaliningradu (města pojmenovanému po komunistickém zločinci Kalininovi, který se Stalinem podepsal rozkaz ke zmasakrování polských záložních důstojníků v Katyňském lese) je výživné.
6 hlasů
pn23 pn23
24.09.2014 07:13
pn23pn23
Autor se pro jistotu u tohoto clanku podepsal jenom Petr, protoze tento clanek se mistni komousske particce rozhodne libit nebude.
5 hlasů
Jan Karel
24.09.2014 08:11
Jan7
:-)))))) ani přečíst podpis trolle neumíte. Každý není jako vy !
5 hlasů
zdeněk adámek
24.09.2014 07:55
62orlovak
Ty blbe zbabělý,každý není taková krysa,která se musí schovávat za nějakou značku.
13 hlasů
Martin Macháček
24.09.2014 08:11
MauMau
Jenom stoprocentní idiot np si neumí vymyslet nick.
4 hlasy
Petr Kadlec
24.09.2014 09:51
Kadleccsc
Fakt Adámku Macháčku dilino
0 hlasů
Pavel Kolář
24.09.2014 07:53
Karl
Vy jsze fakt divnej týpek. Počítám, že už jste starší ročník, jemuž zřejmě už není pomoci a kterému klapky na očích přirostli napevno k hlavě. Už vám je neodřežou ani hasiči, kdybyste si zavolal na pomoc 112. Jo, a pokud de o redaktora Podaného, pod článkem vidím jeho jméno celé, take zase z jeho pera zajímavý článek na téma Rusko a Ukrajina.
11 hlasů
Pavel Kolář
24.09.2014 07:54
Karl
Sorry, překlep. PřirostlY - tvrdé y.
0 hlasů
Deadman´s Hand
24.09.2014 07:35
Deadman
Petr Podaný se podepsal celým jménem, až zase půjdete pro prášky, zajděte i na oční.
12 hlasů
Deadman´s Hand
24.09.2014 07:01
Deadman
Oblíbená otázka populární v Jižní Americe: Proč v USA neměli nikdy puč,"revoluci" nebo vládní převrat? Odpověď: Protože tam nemají USA velvyslanectví!
Tak se ptám: Má USA v Kaliningradu nějaké diplomatické zastoupení?
18 hlasů
Pavel Pospíšil
24.09.2014 08:23
PavelPospisil
Takže třeba za bolševickou VŘSR (vím, toho syfilitika Lenina do carského Ruska exportovali ze švýcarského exilu Němci) nebo komunistický puč u nás v r. 1948 vedený dalším syfilitikem Gottwaldem způsobili agenti júesej z místních ambasád?
A k tomu Kaliningradu - zdejším rusofilům a "znalcům" historie, kteří anexi Krymu fašistou Putinem omlouvají tím, že toto území stejně dřív patřilo Rusku bych připomenul, že ten Kaliningrad (město paradoxně pojmenováno po sovětském komunistovi Kalininovi, který spolu se Stalinem podepsal rozsudek smrti nad polskými záložními důstojníky zmasakrovanými v Katyni), správně Königsberg, česky Královec, byl do konce války metropolí Východního Pruska. Takže by tam mohli, stejně jako na Krymu rusáci, Němci vyhlásit "referendum" a tuto enklávu klidně připojit k Německu, že.
7 hlasů
Čechům Dávám po Loket
24.09.2014 09:47
DeepThroat
PRUSKO - sloucenina slov Polsko a Rusko. Dobrou Noc!
1 hlas
Henex
24.09.2014 10:49
Henex
Tak teď jsi tomu nasadil korunu, troubo...!
Nejsi ty náhodou ten ruský historik, co tvrdí, že celá Evropa byla původně osídlena Rusy...?
2 hlasy
Deadman´s Hand
24.09.2014 09:11
Deadman
Nemůžu za to, že se ti prostí vaqueros nevyznají v dějepise. :-)
Původní obyvatelé byli baltští Prusové. Ti nikdy nepřijali křesťanství, dokonce roku 997 zabili pražského biskupa Vojtěcha, jenž se je vypravil pokřtít. Mazovský kníže Konrád si pak na pomoc proti pohanským Prusům pozval v roce 1226 Řád německých rytířů, kteří baltské Prusy vyhubili. Takže když pak byli Němci po válce deportováni a vyhlazeni Rusy, můžete to brát jako spravedlivou odplatu. :-)
4 hlasy
Henex
24.09.2014 09:16
Henex
Aha, takže Rusové se pomstili za baltské Prusy a území si zcela náhodou nechali... :-)))
3 hlasy
Petr Konečný
24.09.2014 10:25
marwyn
Území odjakživa patřilo tomu, kdo si ho dokázal ubránit. Možná to není fér, ale už tisíce let to takhle funguje.
1 hlas
Henex
24.09.2014 10:43
Henex
Ano, území patří tomu, kdo ho ovládá, tak to bezesporu je. Já jsem si dovolil jen malou ironi ve vztahu ke Krymu a použil "krymské" argumenty. Rudým trolům se to samozřejmě nelíbí, nemají odstup a nadhled. Debata je v podstatě zbytečná...!
1 hlas
Petr Dvořák
24.09.2014 07:47
gogan
To jste si právě vymyslel, nebo v Jižní Americe taky nikdy neslyšeli o Americké občanské válce?
3 hlasy
Pavel Sekora
24.09.2014 07:59
pavelsekora
On píše o puči a ne o občanské válce. Pointa věci je právě v tom puči. Při větším IQ nad vašich 30 byste to možná pochopil také .
17 hlasů
Ron Vanhorne
24.09.2014 12:29
Axeli
Za kazdym problemem hledej puču.
0 hlasů
Petr Kadlec
24.09.2014 09:53
Kadleccsc
A Sekora nám krásně pučí,nebo bučí?
1 hlas
Milan Dvorský
24.09.2014 12:26
Dvorsky
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Deadman´s Hand (18 hlasů) 24.09.2014 07:01
Oblíbená otázka populární v Jižní Americe: Proč v USA neměli nikdy...
Pavel Sekora (17 hlasů) 24.09.2014 07:59
On píše o puči a ne o občanské válce. Pointa věci je právě v tom...
zdeněk adámek (13 hlasů) 24.09.2014 07:55
Ty blbe zbabělý,každý není taková krysa,která se musí schovávat za...
občan (13 hlasů) 24.09.2014 09:13
Varování ze kterého mrazí ......................Švédský ministr...
Deadman´s Hand (12 hlasů) 24.09.2014 07:35
Petr Podaný se podepsal celým jménem, až zase půjdete pro prášky,...