Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Ukrajina
Lavrov mluví o občanské válce. Kulatý stůl v Kyjevě
14.05.2014 16:25 Aktualizováno 14.05. 16:54
Ukrajina je na prahu občanské války, myslí si ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov. Řekl to v rozhovoru, který poskytl televizní stanici Bloomberg TV a v němž také označil za hypotetickou otázku připojení východní Ukrajiny k Rusku. Pozastavil se ale i nad informacemi, že ukrajinské jednotky ve středu použily při operaci na východě země vrtulníky opatřené znaky mírových sil OSN.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
wenzel Trousil
15.05.2014 17:53
Lenin
Ale lieber Lustiger,,ja se vas prece nezastavam!! Co se ti natom co pisu nelibi? Kdopak pouziva nasili proti tem co nechteji zit pod pucistickou nad vladou? Me vadil Pinochet a vadi mi i Jacenyuk! Kdebychom byli kdybychom se nezastavali tech co bojuji za sve sebeurceni? Myslis zeby dodnes fungovalo Rakousko-Uhersko?
0 hlasů
wenzel Trousil
15.05.2014 12:19
Lenin
Angela a vubec Zapad rvrdi ze ke kulatemu stolu nesmi zasednout ti co pouzivaji jako argumenty nasili..Skym tedy maji obyvatele Donecke lidove republiky a Slavjanske republiky jednat?
1 hlas
Josef Lustig
15.05.2014 13:05
Andersen
Lieber Wenzel, kdybys vedel jakych lumpu a gauneru se tu zastavas.
0 hlasů
svatopluk hayek
15.05.2014 17:21
svatoplukhayek
Du bist eine özel.
0 hlasů
Jaroslav Emerych
15.05.2014 13:43
Jaroslav
http://svobodnenoviny.eu/finsky-diplomat-vyzyva-vsechny-evropske-narody-k-odporu-proti-usa/
Tohle není propaganda,tak tomu samozřejmě nebudeš rozumět,ale dávám to sem jen aby sis uvědomil,že ty tvoje kydy tady nikdo nebaští.A nebaští ti to ani v Německu.Na třista německých profesorů a vědců se otevřeně memorandem příhlásilo k Putinovi.Zaregistroval jsi to vůbec?Přes svoje mindráky nejsi schopen logického úsudku.Jsi úplně ztracen.....tahle stoka je jediné místo zvé seberealizace.Svůj život jsi zahodil do neexistující virtuální reality......jenom zloba,faleš a lež jsou tím,co tě spojuje s drsnou realitou.Jinak jsi odepsaný .
0 hlasů
Josef Lustig
15.05.2014 15:54
Andersen
Trista profesoru, duchodcu, clenu Die Linken ? Pod knutou soudruzky Wagenknecht ? :))).....z vychodni zony......
0 hlasů
Jaroslav Emerych
15.05.2014 17:19
Jaroslav
opět tvůj argumentační manuál silně pokulhává za tvým vroucným přáním,žvanile.
0 hlasů
svatopluk hayek
15.05.2014 17:25
svatoplukhayek
500 000 sudeťáků vstoupilo do NSDAP v den anšlusu.Teď ho pořád straší Stalingrad a vybombardovaný Berlin.Hezký den.
0 hlasů
Karel Musil
15.05.2014 11:37
KarelMusil
Coje to občanská válka? Když část občanů jedné země bojuje ozbrojenou silou proti jiným občanům stejné země. Musí asi jít o víc než o boje náhodné nebo ojedinělé, tedy pokračující, a asi o větší území a počty bojujících . Občanská válka podle těchto kritérií to ještě asi na Ukrajině není, ale není brzy může být, vzájemná nenávist po těch obětech zřejmě narůstá.
1 hlas
Anička Nová
15.05.2014 18:24
vevera
No na území těch tzv. separatistů žije 7 milionů obyvatel. To už je občanská válka. Mě jen udivuje, že Jaceňuka nezajímá, kolik lidí skutečně chce federaci? Proč to nezjišťuje. A proč se nesnaží ty lidi ochránit před tzv. teroristy? Z toho je jasné, že lže. O lidi na tom území mu nejde, nezajímají ho oni ani to, co si myslí.
0 hlasů
David Lejdar
15.05.2014 06:29
DaLe
http://www.bbc.com/news/world-europe-26001710
http://time.com/4493/ukraine-dmitri-yarosh-kiev/
http://www.bbc.com/news/world-europe-26394980
A teď kyjevská vláda vojensky zakročuje kvůli mj., že do osoby bylo střeno a že kdyby zakopla tak si mohla narazit hlavu s následkem smrti ? ... Jéé, pardón, ono to je asi trochu jinak, ale poněkud to mohlo vyvolat dojem, že se to točí kolem toho, což svým způsobem vlastně ano, ale teď to poněkud vypadá, že si každá "strana" vyhrazuje právo pro vlastní strkat do kohokoliv aby vyklidila cestu.
0 hlasů
Josef Lustig
14.05.2014 21:45
Andersen
Lavrov to musi vedet, protoze prave on Ukrajinu do obcanske valky navadi, pomoci divokych ruskych kmenu na vychode zeme.
3 hlasy
Thuan Ng
15.05.2014 10:32
poiuyt
Potomci zrudnych monstroznych barbaru ,co rozpoutali 2 svetove valky a stovky jinych loupeznych valek na zemekouli ,by mela vedet,ze jejich predci museli nejednou zvedat ruky nad hlavou pred temi vychodnim hrdinskym kmenem a prosit o odpusteni.Hanba tem barbarum.
0 hlasů
Thuan Ng
15.05.2014 10:33
poiuyt
...by meli vedet,
0 hlasů
David Lejdar
15.05.2014 06:45
DaLe
Pokud zvláště někdo z rodiny byl mučen za to, že oficiálně dělal svou oficiální práci, a nějak záhadně jako by se nic nestalo ohledně všech zúčastněných pachatelů a on musel pykat zdravotně, tak to bych osobně z toho také neměl jakoukoliv důvěru v ten systém. Což ale neznamená, že bych si myslel že bych souhlasil s prostředky ani to neznamená, že bych si myslel že já a několik dobrovolníků jako vedení by nutně odvedlo jakkoliv lepší práci nebo dokonce že by alespoň ve stejné rovině s důrazem na právní odpovědnost v případu jakéhokoliv ublížení na fyziologickém zdraví. A pokud bychom byli kompetentní, tak zas to nezní jako vyloženě fér se stranit v podstatě valné většiny spoluobčanů a nedát i jím možnost nás zvolit jako alternativu.
0 hlasů
Josef Bakou
14.05.2014 19:47
Bakou
Diskuze na týdnen.cz se zvrhla mezi souboj mezi jara jara / np np a sandera kdo je větší hulvát . Nevím kdo vyhrává ale sander nadavá jenom jim , kdežto jara jara všem kdo má jiný názor . Taky nevím co je horší nadávka jestli kolaborant , vlastizrádce , bolševik a agent nebo debil , hovado , buzák .... .
1 hlas
David Lejdar
15.05.2014 08:15
DaLe
Někde se tomu říká myslím jako boj o přední místa v (domnělém) fyzickém zobacím pořádku. Což to, že někteří to berou jako srandu anebo v první řadě jako neznačící o čemkoliv, nebezpečím to je ohledně toho, že by si jeden druhého jako pejska nebo jako otroka podřídil.
Tak či tak, v rámci virtuální džungle anebo lesa a jako místo kolem stromu (nebo v tomhle případu spíše stromku), ne že by se nutně jednalo o bájku jako takovou, ale s nahlížením na diskuze jako na, dejme tomu, nějaký literární výplod nebo spíše jako nějaké divadýlko, tak se na "osobní urážky" dá snadno nahlížet s odstupem (pokud to je jako mezi sebou), ale pochopitelně to neznamená, že by všichni ostatní (zvláště provozovatel ale i návštěvníci) to nápodobně brali jako hospodsky - například já to beru, že pokud mluvíme o docela volném i otevřeném prostředí kde však tak nějak politično jako stále téma (jako například na randé, že se chodí jinám) a jako že by přece bylo fajn aby to mělo jako kultivovanou úroveň, tak to beru jakože mluvíme jakoby o kavárenském prostředí. Ale i jako u kaváren, když vlastně mnohému návštěvníkovi nějaká kultivovanost nic neříká tak to o sobě nutně neznamená nedostatek výchovy jako takový, jakože je technicky vzato možné být slušně vychován a být zároveň docela nekultivovaný, ale pochopitelně, že zvláště v rovině občanské diskuse která je docela volná (byť obvykle k zmedializované záležitosti) to tak nějak nutně ničím nepřispívá.
A to porovnání kavárny a pivárny je také poněkud důležitý aspekt v tom, že v hospodě přece často sranda kdežto v kavárně spíše seriózní atmosféra, jakože pokud se "urážka" pováží v jakém kontextu komu kde kdy bylo řečeno, že v hospodě když někdo hodí "ty vole" tak to je jako nic, kdežto v kavárně to pochopitelně může být bráno docela úrážlivé a místy myslím i vyústit v oficiální duel.
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 20:32
svedomi
Vy neznáte pojem hulvát, že tak píšete?
1 hlas
Jaroslav Emerych
15.05.2014 13:52
Jaroslav
Co je hulvátství nám tady ukatuješ v jednom kuse,takže jsme in.Vo co ti go...pořád?Neustále popíráš sám sebe.Jsi nemocný...to pořád říkám.
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 20:25
svedomi
......jen ukaž svou sprostotu. Typický představitel levice v Čechách.
1 hlas
Petr Vaněk
14.05.2014 19:10
PetrVanek
Barack Obama před třemi lety k situaci v Libyi: „Vládní moc použila armádu proti vlastnímu lidu, proto musí civilizovaný svět zasáhnout.“Barack Obama před měsícem k situaci na Ukrajině: „Vláda má právo použít armádu proti lidu k udržení pořádku v zemi“.Nemá on krátkou paměť?
2 hlasy
Alois Okratek
14.05.2014 23:49
Sokrates
Nikoliv, Petře. Obama spoléhá na to, že svět má krátkou paměť V každém případě spoléhá na to, že mají krátkou, spíš žádnou, paměť zdejší borci v modrém triku: np, jara, Lustig, Horák,Harašími atd.
Paměť, jako analytickou zpětnou vazbu, mají jen vyšší formy organické hmoty. Trávy a mechy ji evidentně nemají!
3 hlasy
jara jara
14.05.2014 18:43
svedomi
Ukrajina vyčíslila dosavadní ztráty za ruskou anexi Krymu. Podle ministra spravedlnosti Pavla Petrenka už nyní přesahují bilion hřiven (v přepočtu 1,7 bilionu korun).
Dodal, že částka každým dnem roste, protože země přichází o produkci krymských výrobních závodů.
2 hlasy
Jaroslav Emerych
15.05.2014 13:58
Jaroslav
A to všechno budeme platit my,ty socko.Včera už tam přistálo z EU zcela demokraticky 1.66 miliardy EURO na zaplacení dluhů za plyn.Jsi tedy asi hodně "bohatý"(hlavně na duchu)...když se ti to zdá v pořádku.Jsi to samé,co Štěpán,když v Poldovce vypočítával,kolik stojí generální stávka.......chtělo by to změnit styl,soudruzi.
0 hlasů
David Lejdar
15.05.2014 12:36
DaLe
A kolik ukrajinského dluhu (by) přešlo pod Rusko Krymem už někdo vyčíslil?
0 hlasů
David Lejdar
15.05.2014 12:37
DaLe
*...státního dluhu...
0 hlasů
Karel Walther
14.05.2014 18:28
cvach
Takhle jako na Ukrajině to dopadne všude kde se krade ze státního. Nakonec se země ekonomicky položí a vznikají ruzné revoluce,které zneužívají ruzné pravicové živly. Na Ukrajině nebude vítězu ale jen poražených že pani Tymošenková.
1 hlas
Jan Bulva
14.05.2014 18:34
jaan
A co je na Ukrajině státního mimo daní, vše bylo pravicově zprivatzováno
2 hlasy
Karel Walther
14.05.2014 18:45
cvach
Bylo to rozkradeno a u nás to bylo zrovna tak ale my máme holubičí povahu ,dobrý advokáti jako Sokol a justici která to podporuje viz Barták a další.
1 hlas
jara jara
14.05.2014 18:45
svedomi
...levicovým a proruským Janukovičem.
3 hlasy
Josef Bakou
14.05.2014 19:52
Bakou
Souhlasím , že si nakrad hodně , ale nejen on, kradli všichní a to už od dob získání samostatnosti až se jim podařilo přivést Ukrajinu na buben
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 18:46
svedomi
Komunisté na Ukrajině a v Česku jsou totiž stejní.
3 hlasy
Milan Sander
14.05.2014 19:08
raftkanoe
no a staré plesnivé hovada jako si ty jsou taky na celém světě stejné. Už chápeme buzno proč máš strach z Putina. Ten by Ti jako bukvici pořádně natrhl prdel a jel bys za propagaci svých teploušských choutek do lochu jak namydlenej
1 hlas
jara jara
14.05.2014 19:17
svedomi
......jen ukaž svou sprostotu. Typický představitel levice v Čechách.
1 hlas
Pavel Haraším
14.05.2014 18:20
Devatar
Ukrajina bude po Rusku chtít za anexi Krymu cca 2 bilióny korun. Je to jako vždy, Rus krade jako straka nic jiného neumí.
3 hlasy
Jiří Novák
14.05.2014 18:36
JGLN
A tobě opět haraší.
4 hlasy
Pavel Haraším
14.05.2014 18:47
Devatar
Já Krym neukradl pitomče, ukradl ho Rus a s tím nic neuděláš ani Ty ani jiný podobný komunacista.
4 hlasy
jara jara
14.05.2014 18:44
svedomi
Ukrajina vyčíslila dosavadní ztráty za ruskou anexi Krymu. Podle ministra spravedlnosti Pavla Petrenka už nyní přesahují bilion hřiven (v přepočtu 1,7 bilionu korun).
Dodal, že částka každým dnem roste, protože země přichází o produkci krymských výrobních závodů.
3 hlasy
svatopluk hayek
14.05.2014 18:06
svatoplukhayek
Proč by měli separatisté jednat s nějakými pučisty,kteří se dohrabali ke korytu nezákoně a sami zavinili všechny ty problémy?Až si pučisti zvolí představitele,žohou přijet na Donbas diskutovat o hranicích a právním rozdělení.Tak jako třeba budou jednat Skoti s Anglíí,nebo jednali Slováci s Čehúnama.Hezký sen.
1 hlas
np np
14.05.2014 18:05
np32np32
Muzik s malym perem Sander je opet na scene:-)
3 hlasy
Pavel Haraším
14.05.2014 18:17
Devatar
Pozor na něj, individuum podobného jména mělo sedět v kriminále za ubití nějakého důchodce. Podle úrovně jeho fašistického vyjadřování by to mohl být on.
0 hlasů
Milan Sander
14.05.2014 18:11
raftkanoe
tak co buzno koho klátíš teď co? Harašíma nebo Jaru Jaru, patrně Tě už bolí prdel když ty ty sračky lezou z tlamy.
1 hlas
jara jara
14.05.2014 18:47
svedomi
...jen se ukažte ať všichni vidí co jsou zač Putinovci a zrádci Česka.
3 hlasy
Milan Sander
14.05.2014 19:04
raftkanoe
nevím co zač jsou Putinovci , ale ty seš stará vypelichaná buzna s rudými trenclema nebo jak to o Tobě psal npíčák s ukrajinským fašistou Harašímem. Buzíci alespoň se nepomlouvejte a nesdělujte nám jak vypadají vaše ochablé staré péra je nám z vás na zvracení
0 hlasů
Toni Seiler
15.05.2014 10:22
ToniSeiler
Nauč se jazyk kterým chceš mluvit a psát. S tvou gramatikou se předvádíš jako člověk, který nezvládl ani ukončit základní vzdělání!
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 19:16
svedomi
......jen ukaž svou sprostotu. Typický představitel levice v Čechách.
0 hlasů
Pavel Haraším
14.05.2014 18:05
Devatar
Ruský nacista Lavrov cosi tupě žvatlá o občanské válce a sedí přitom na anektovaném území ukrajinského Krymu jako seděl před nedávnem jistý separatista Konrád Henlein v Sudetech.
4 hlasy
svatopluk hayek
14.05.2014 18:09
svatoplukhayek
Casy se mění,mešuge.Tupě žvatlají klerofašističtí semiti židi z Kyjeva,anjnštajn.Chá,chá,chá!Šalóm.
3 hlasy
Josef Lustig
14.05.2014 21:47
Andersen
Hajku, jsi trapny.
0 hlasů
svatopluk hayek
15.05.2014 17:10
svatoplukhayek
Du bist eine özel.
0 hlasů
Pavel Haraším
14.05.2014 18:14
Devatar
Tvým debilním fašistickým keců nerozumím vymaštěný mešuge.
2 hlasy
svatopluk hayek
15.05.2014 17:14
svatoplukhayek
Potom se naučte psát česky,ajnštajn!To keců se do věty nehodí.Jo,a výraz mešuge zde nepoužívá nikdo jimý než já.Vy tedy opisujete něco,čemu nerozumíte,ajnštajn?Holt jste blbé mešuge jak troky.Cím to je,že jste vy semiti židi tak pitomí?Chá,chá,chá.Šalóm.
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 18:48
svedomi
Doufám, že ho za ten rasismus podporovaný zdejšími komunisty brzy zavřou.
1 hlas
svatopluk hayek
15.05.2014 17:19
svatoplukhayek
Jak je vidět,je vám zatěžko pochopit toho demokracii a svobodu slova.Není divu,ukřižovali jste Ježíše,podrazili Mohameda v Medině,ukřižovali pana senátora Joseph McCarthyho jen proto,že hlásali PRAVDU. Nebo vám něco nepohodlného.
0 hlasů
np np
14.05.2014 18:04
np32np32
Paneboze ten Lavrov to je ale kuní ksicht ...
3 hlasy
Pavel Haraším
14.05.2014 18:02
Devatar
Herman Lavrov je jen střípek ve fašistické mašinérii současného Ruska.
3 hlasy
Jan Bulva
14.05.2014 17:58
jaan
Referenda na Ukrajině vedou k rozpadu země. Západ kolapsu v přímém přenosu jen zmateně přihlíží a Ukrajina přes všechny sliby EU a USA stojí kvůli dlouhotrvajícímu chaosu a nestabilitě nad ekonomickou a následně sociální propastí. Přitom za posledních dvacet let opustilo zemi už přes pět miliónů obyvatel. Navíc pokud se jakýkoli stát dělí silou a chaoticky, má to nedozírné následky pro hospodářství. Přitom ekonomické svazky Ruska a Ukrajiny byly velmi významné a milióny Ukrajinců pracují (zatím) v Rusku.
Ukrajina ve své bývalé podobě skončila. Připravme se na něco, co nevíme, jak bude vypadat.
7 hlasů
Karel Votruba
14.05.2014 17:55
permonik
Nechápu, jak může Lavrov označit síly OSN za mírové, když jsou v nich i američtí agresoři? Těm nikdy a nikde nešlo o mír, ale o vliv USA. On se asi přeřekl. Bez USA by to byly opravdu mírové síly.
4 hlasy
Jaroslav Staněk
14.05.2014 17:12
Pteranodon
Tuhle počínající občanskou válku iniciovali USáci, když podpořili ozbrojený nacistický převrat proti legitimně zvolenému prezidentovi. A jestliže má Obama v držení Nobelovu cenu míru, tak to je výsměch všem a každému.
11 hlasů
Toni Seiler
14.05.2014 17:38
ToniSeiler
Bylo by to relevantní, kdybys nevynechal "R"a přidal ho na začátek" USáci". Takhle jsi jen ukázal na svoji omezenost.
7 hlasů
Milan Sander
14.05.2014 17:45
raftkanoe
no ty s tvým příspěvkem také
3 hlasy
jara jara
14.05.2014 17:49
svedomi
jen ukaž svou sprostotu.
3 hlasy
Milan Sander
14.05.2014 18:01
raftkanoe
ted nemám na idioty náladu tak zalez blbe
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 19:02
svedomi
....zklamal jste, je to bída. Takto komunismus zase zpět nevybojujete.
2 hlasy
Jaroslav Hradil
14.05.2014 17:33
sirkeci
Vy opravdu věříte tomu, že Majdan nebyl vyprovokovaný Ruskem?
6 hlasů
Alois Okratek
14.05.2014 23:57
Sokrates
Sakra Hradile, nedej se prosit a šťavnatě nám tady vykládej i přeháněj jak to vlastně na Majdanu bylo. Můžeš si i vymejšlet.
1 hlas
Milan Sander
14.05.2014 17:44
raftkanoe
Vy opravdu věříte, že najatí žoldáci na Majdanu od listopadu - února , z kterých měli strach i samotní Kyjevané nebyli placeni z USA a že současná vláda v Kyjevě podporující nacizmus je legitimní ?
7 hlasů
np np
14.05.2014 18:06
np32np32
Ty radeji zalez do zumpy:-)
1 hlas
jara jara
14.05.2014 17:50
svedomi
http://echo24.cz/a/wxMEy/pata-kolona-omlouvaci-ruske-agrese-ohrozuji-ceskou-svobodu
2 hlasy
Jiří Novák
14.05.2014 17:55
JGLN
Bleptání jednoho staříka není vůbec relevantní. Spíš mi připomíná manipulativní články, kdy se čtenářům přimo podsouvá "jen ta jedna jediná správná pravda".
0 hlasů
jara jara
14.05.2014 19:03
svedomi
To "blekotání" na rozdíl od vašeho psaní má vynikající úroveň. O vás to nikdo nemůže říci.
0 hlasů
jan vomacka
14.05.2014 17:10
virtual
posledni odstavec, co je to za blabol?
po zmene ustavy, je ukrajinsky prezident jenom figurka. takze prezidentske volby urcite neznamenaji "nove, demokraticke vedeni"
to je lez jako vez. (tydne)
realnou moc ma vlada, a to jsou ti kteri prisli k moci strilenim do zad vlastnim lidem.
jinak u toho kulatyho stolu, kdyz je meli tak pekne pohromade, je meli hned zabasnout. pro tu copatou barysnu by to nebylo nic novyho.
tak rudy jelita, jen do me.
1 hlas
jara jara
14.05.2014 17:48
svedomi
http://echo24.cz/a/wxMEy/pata-kolona-omlouvaci-ruske-agrese-ohrozuji-ceskou-svobodu
3 hlasy
Toni Seiler
14.05.2014 17:40
ToniSeiler
Opět se mýlíš. Rudá jelita ti budou klikat kladné body!
7 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jaroslav Staněk (11 hlasů) 14.05.2014 17:12
Tuhle počínající občanskou válku iniciovali USáci, když podpořili...
Toni Seiler (7 hlasů) 14.05.2014 17:38
Bylo by to relevantní, kdybys nevynechal "R"a přidal ho na začátek"...
Toni Seiler (7 hlasů) 14.05.2014 17:40
Opět se mýlíš. Rudá jelita ti budou klikat kladné body!
Jan Bulva (7 hlasů) 14.05.2014 17:58
Referenda na Ukrajině vedou k rozpadu země. Západ kolapsu v přímém...
Milan Sander (7 hlasů) 14.05.2014 17:44
Vy opravdu věříte, že najatí žoldáci na Majdanu od listopadu - února...