Vpád do ČSSR
Neobjektivita Rusku škodí, míní Gazeta. I o roce 1968

02.06.2015 14:47

Snímek ruské státní televize ospravedlňující sovětský vpád do Československa v srpnu 1968 sice vzbudil protest české a slovenské diplomacie, ale neobjektivní, revizionistický přístup k historickým událostem "zapadá do linie" konfrontace se Západem, upozornil ruský internetový list Gazeta.ru.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • owen mccarthy (7 hlasů) 02.06.2015 15:03

    Hlavně to ukazuje, že Rusáci jsou pořád stejní.

  • Jiří Susa (7 hlasů) 02.06.2015 15:37

    Bene, co to Meleche? To, že vás při vaší ideologické práci na...

  • owen mccarthy (6 hlasů) 02.06.2015 15:26

    20 let klidu? To si snad děláš srandu. To nebylo 20 let klidu, to...

  • Přemysl Kadlec (5 hlasů) 02.06.2015 17:19

    Nedělal bych vědu z nějakého propagandistického výtvoru ruské státní...

  • Ben Melech (5 hlasů) 02.06.2015 15:15

    Tak pánové buďte objektivní a měřte všem stejným metrem. Nesouhlasil...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Takže si to zrekapitulujeme..... měli jsme sobestačné zemědělství, měli jsme fabriky ze kterých zisk šel do státní kasy..... neměli jsme banány ani bezdomovce, neměli jsme bandy nepřizpůsobivých, které všichni dotujeme.... Zisk z montoven plyne do našeho protektorátu. Když je dítě víc nemocné, tak sbíráme víčka pro jeho zdraví.
Chtěl bych vědět kolik lidí by dnes cinkalo klíči....

1 hlas

Asi by ti to už měl konečně někdo říct.
Ten úžasný režim, který tu velebíš se samozřejmě nezhroutil proto, že lidé zacinkali klíči, ale proto, že byl SHNILÝ!

0 hlasů

a takhle to je se vsim. rusove lzou, lzou a lzou.
není dne aby rusove nelhali

1 hlas

Nedělal bych vědu z nějakého propagandistického výtvoru ruské státní televize ospravedlňující sovětský vpád do Československa v srpnu 1968. Ostatně i z naší veřejnoprávní televize má radost málokdo.
Podstatné přece je, že vpád vojsk už dávno odsoudili Gorbačov, Jecin i Putin. V tomto duchu se touto tématikou zabývala také celá řada ruských historiků. A nyní na ruskou státní televizi reagoval i internetový list Gazeta, který správně uvedl, že takový snímek více škodi Rusům, než Čechům a Slovákům. Toť vše.

5 hlasů

aha, takze podle tebe klidne muze v televizi bezet nejaky propagandisticky vychvalujici porad o fašistech, vzdyt je taky uz všichni odsoudili

0 hlasů

Rusáci nám do televize taky nekecají a většině našich lidí je šum a fuk, co v ruské televizi zpackali. My máme tu svoji veřejnoprávní a v té žádné nebezpečí, že by vychvalovala fašismus nebo komunismus nehrozí. Pokud by přece jenom a tebe by nějaký podobný úlet ČT, např. o banderovcích nebo o Mašínech, "zblbnul", tak dej vědět. Dostanu tě z toho.

4 hlasy

Kurvy jedny bolševické !!!!

1 hlas

Nebožtík Pepa Goebbels byl nějaký demagog a patologický lhář,ale proti té ruské svoloči byl úplný břídil .-)

0 hlasů

No bať...... užjte si vymožeností " tkz. demokracie a svobody" ale čas se vám krátí...... díky ussa zaplavují vojska muslimáků Evropy .... jak dlouho tady budete vřískat " hurá ussa" ?

3 hlasy

Muslímáci - jak říkáš - zaplavovali Evropu, když v této ještě nikdo ani netušil, že nějaká Amerika existuje. Rozumbrado!

0 hlasů

Čemu se divíte debilové? Dějiny začali překrucovat dnešní pravdoláskaři z pražské kavárny, když začali zveličovat americké zásluhy o naše osvobození a upírat je Rudé armádě. Přitom hnUSÁci u nás nadělali více škody zbytečným bombardováním, nežli byly zásluhy na osvobození. Pokud se týká roku 1968, to mně bylo 27 roků a dobře si pamatuji jak to probíhalo. Mrtví byli z vlastní blbosti, neboť si hráli na hrdiny. Na vlastní oči jsem viděl, jak ruský voják stavěl osobní automobil, ale řidič na jeho pokyn nereagoval. Takže projel a ruský voják po něm vypálil ze samopalu. Výsledek? Samozřejmě mrtvola řidiče osobáku. To bylo v době výjimečného stavu. Ale v zemi hnUSÁka, když policajt v normální době zastřelí ženu - řidičku za stejný prohřešek nezastavení na pokyn policajta i když má v autě dítě, to vás idioty nechává v klidu! Proč? Protože to bylo v zemi hnUSA! Apropos: Souhlasím s vyjádřením Bena Melecha, protože zásah zemí Varšavské smlouvy oddálil o dvacet roků tento bordel-absurdistán! Díky za těch dvacet jedna roků.

4 hlasy

a co tady ty okupanti z CCCP delali ty debile??
rusove nas ve skutecnosti neosvobodili ale dobyli a chovali se k nam jako ke koristi - viz. napr. ukradeni uranove rudy

2 hlasy

Ruský voják v Česku stavěl auto :-D To mu nezastavilo tak ho voják zastřelil. Tomu se říká vražda. Rusák tady neměl právo kohokoliv stavět byl to jenom sprostej okupant. Přejet ho měl hajzla. Všechny vraždy co se tady dopustili ty rudý svině byli zlegalizovány zvacím dopisem dodatečně. Takový hajzly jako jste vy a vám podobný bych vyvez do Ruska. Kurva že tam nejedete když je tam takovej ráj. Fakt se mi otvírá kudla v kapse když slyším ty keci o tom jakej tady byl za komunistů klid pořádek a lidi se měli dobře.
Komunisti jenom kradli krádež století měnová reforma, tzv. znárodňování. Inteligence jim vadila jelikož když jsi byl soudruh mohl si být úplný blbec ale funkci sis mohl vybrat. Vysokoškolák který neměl rudou knížku dělal pomocné práce ve fabrice. Když chtěl emigrovat tak nemohl :-D
Fašisti rozlišovali podle rasy a původu komunisti taky dělnický původ tomu říkali ten byl dobrej hezky se to četlo v kádrovejch profilech :-D
Zaměstnanost byla ano 100% protože práci kterou zvládá v pohodě jeden člověk dělali 3 lidi. Když ses komunistům nelíbil a nic na tebe neměli stačilo se postarat o to aby nedostal práci a ten dotyčnej šel za příživu bručet.
Votrubo tys byl jistě straník a možná ti svěřili i nástěnku :-D Chce se mi z tebe blejt.

1 hlas

https://www.youtube.com/watch?v=Z_2d3mNwsyc

Také máme své dokumenty...

0 hlasů

Tak pánové buďte objektivní a měřte všem stejným metrem. Nesouhlasil jsem se vstupem Rusů, Poláků ,Bulharů, Madarů a Dederonů na naše území. Ale také nesouhlasím s okupací poloviny světa Američany.
Nakonec zpětně viděno, zaplatpánbů že přišli, alespoň jsme získali 20 let klidu!

5 hlasů

Bene, co to Meleche? To, že vás při vaší ideologické práci na okresním partajním sekretariátu hlídala milice a že před vaší partajní Volhou jezdili esenbáci v Žigulíku, byl klid jenom pro vás a vám podobným nomenklaturním kádrům. Já jsem si za svým klidem musel odjet z Evropy. Moravcovi bylo ale za protektorátu také v Praze klidněji. Vše je o úhlech a barvě pohledů.

7 hlasů

20 let klidu? To si snad děláš srandu. To nebylo 20 let klidu, to bylo dalších 20 let diktatury, kdy nám Rusové diktovali co si smíme a nesmíme myslet, co si smíme a nesmíme číst, co si smíme a nesmíme zpívat. Možná někomu tenhle nalajnovanej život stačí a říká tomu klidný život, kdy sám nemusí myslet a nechá za sebe myslet jiné a dělá jen to, co mu řeknou, ale pro mě je tohle otrokářství. A netahej do toho Američany, tohle je článek o tom, jak dnešní Rusové znevažují utrpení českých rodin, kteří v Srpnu 68 přišli o své blízké, znevažování zničených životů, rodin, lidských snů. Se Srpnem 68 nemají Američané nic společného. Ty jenom nemáš argumenty, tak do sem zase cpeš Amíky....

6 hlasů

Mluv Laskavě JEN za sebe: " Já Ben Melech jsem díky přítomnosti "střední skupiny sovětských vojsk" na území ČSSR získal 20 let klidu".

4 hlasy

Vám se asi popletly nicky, když řechtáte jako Melech, Valachu.

2 hlasy

Já mám nick pouze jeden. Nepopletlo se něco Vám? Přečtěte si prosím, na co jsem reagoval, a pokud nechápete, nechejte to bez komentáře. Dík!

0 hlasů

Myslel jsem to v žertu, no, měl jsem tam asi, pro polopatičnost, dát smajlíka. :-)
Pokud nechcete ke svým příspěvkům komentáře, najděte si někde rubriku "monology". Pokud budete psát do diskuzí, komentáře vám "hrozí" vždy! ;)

0 hlasů

Hlavně to ukazuje, že Rusáci jsou pořád stejní.

7 hlasů

A jací jsme my? Rusové ukázali alespoň náznak sebereflexe. Kdy se NATO omluví za útok na Irák na základě vylhaných důkazů? Furt ukazujeme na východ, ale nejdřív by jsme si měli zamést před vlastním prahem.

3 hlasy

Naopak Rusové tímhle "dokumentem" ukázali, že sebereflexe jim nic neříká a pokud máš v sobě jen trošku české krve, tak přece musíš být taky naštvaný, tohle není Irák, tohle se týka našeho národa a našich dějin. Rusáci prostě NESMÍ lhát o NAŠICH dějinách!!!!

NATO nemá se Srpnem 68 nic společného tak nevím, proč to vytahuješ, asi nemáš jiné argumenty.

4 hlasy

A k té sebereflexy, asi jste nečetl článek a nejspíš ani číst neumíte.

2 hlasy

Vytahuju to tady protože je to ku.rva důležité a jestli si myslíš že Irák s náma nemá nic společnýho tak počkej až nám sem začnou ty čmoudy stěhovat blbečku.

2 hlasy

Koho jsi volil, že se označuješ jako nespokojený volič? Příště vol tak, abys mohl být spokojený volič.

1 hlas

Stranu Svobodných Občanů.

2 hlasy

V Rusku se tupým LŽÍM říká "neobjektivita"?!

2 hlasy

Je stále mnoho národů a politických uskupení, kde se tupým lžím říká "objektivita". Bývalo to tak mnoho desetiletí i v Rusku. Dnes tedy významný pokrok, řekl bych.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov