Desítky mrtvých v Oděse
Nová Osvětim, potomci fašistů! Moskva vrčí na Kyjev i Západ

03.05.2014 20:00

UVNITŘ ANKETA. Vlnu krajního rozhořčení v Moskvě vyvolala ozbrojená operace Kyjeva na východě Ukrajiny, jejímž cílem je vytlačit proruské vzbouřence z okupovaných správních objektů. Tón drtivé kritice udávají poslanci ruské Státní dumy z kremelské strany Jednotné Rusko, podle nichž ovládají kyjevskou vládu nacisté zralí pro mezinárodní soudní tribunál.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Ríša Lev (15 hlasů) 03.05.2014 20:29

    Kdo nehajluje toho banderovci nemilosrdně zlikvidují

  • venda wind (14 hlasů) 03.05.2014 20:30

    budovu a tím i sebe zapálili sami separatisté ? copak takovym...

  • Jan Karel (13 hlasů) 03.05.2014 20:07

    Ano, zatýkat je jednoduché, zatýkat pravé strůjce násilí, zvláště...

  • Jan Karel (12 hlasů) 03.05.2014 20:41

    Fašoune...... pokácené stromy v Kyjevě a kdo střílel na Majdanu , ale...

  • Jarda Horník (11 hlasů) 03.05.2014 20:34

    Ukrajina byla vždy rozdělená, ale po desetiletí se mezi národnostmi...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Hysterický text z soc-siti ukrajinskych radikálů o situaci v Oděse:
Aleksej Arestovic.
V Oděse začíná revanš antimajdanových sil (nazývá je kolorady-mandelinky - takhle se náckové vysmívají antifašistům, kteří nosí stuhy v barvách řádu sv. Jiří -oranžovo-černé - ruského vyznamenání za chrabrost a symbolu vítězství nad fašismem v 2. světové válce - M.). Vzali ztečí sídlo místní policie a osvobodili zadržené z 2.5. a zmocnili se zbraní (Ti zdržení jsou ti co přežili zapálení domu odborů nácky, také z jiných zdrojů např. livejournal colonela cassada se šíří zprávy, že obyčejní policisté přešli na stranu anifašistů a velitele dosazeného kyjevskou juntou doslova poslali do p..i. To že policie přešla na stranu antifašistů a normálních obyvatel Oděsy hystericky potvrzuje i facebookový ministr vnitra junty A.Avakov: http://cs7009.vk.me/c7005/v7005364/e068/uP1E9wCIsn4.jpg - M. ) Jedou k nim (antifašistům - M.) posily, policajti si s radostí uvazují stuhy sv. Jiří. Pokud nepomůžeme Matce Oděse (tj. náckům v ní - M.) tak ji za pár dnů ztratíme. Já sám tam jedu a všechny lidi dobré vůle (náckové lidi dobré vůle to je sranda? -M.) vyzývám ať jedou bránit město a podpořit aktivisty (čti nacisty - M.) , kteří jsou na tom teď opravdu špatně, především se to týká Kyjevanů a setin z Majdanu.

http://cs7009.vk.me/c7005/v7005364/e053/Mk7S5lceDtc.jpg

0 hlasů

FAKTEM zustava,ze nejvetsi vinu na problemech maji puciste z KYJEVA.nebyt puce,ma dnes ukrajina jak krym,tak vychod.zakarpatsko,odesu v klidu a maly problem v podnestri.pucem se dostali k moci blbi semiti zidi jako arsenyj.prvnim cinem bylo propusteni zlodejky semitske zidovky tymosenko.malou vinu na problem ma janukovic.proc zapad podporoval protivladni puc?kdyby janukovic pouzil armadU tak jak to dela dnes tamni vlada,zapad by se posral vzteky.ted?nic.a povstani na vychode nepodporuji.PROC?KDO ZA TIM STOJI?ZLODEJSKY SEMITA ZID SOROS a jeho banda zlocinnych semitu zidu z brokolina.HEZKY DEN.

1 hlas

Tohle jsem už jednou zažil. V roce 1968. Neozbrojení civilisté zastavují vlastním tělem "osvoboditele":
http://vk.com/video227235570_168386089

2 hlasy

..a vy jste je přejel?

1 hlas

V Osvětimi zemřelo přes milion lidí a tady 40. Ti rusáci jsou fakt neuvěřitelní. Je také stěží uvěřitelné, že 42% hlasujících (Ne ráno) si myslí, že za vyvolání krize může EU a USA. Lidi proberte se!

4 hlasy

Nikdy vás nenapadlo, že byste se měl probrat třeba vy? Člověče proberte se!

1 hlas

http://www.youtube.com/watch?v=Wl1oqASAmK0
https://www.youtube.com/watch?v=5f5uLGRK0FI
http://www.youtube.com/watch?v=Yv9J3OYlaoA&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DYv9J3OYlaoA&has_verified=1
https://www.youtube.com/watch?v=eBofgPq1EUs#t=30
http://www.youtube.com/watch?v=h1r4tZywqJs
http://www.youtube.com/watch?v=s9AMjLBIliw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=vy-YrTdt7RE&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=s9AMjLBIliw&feature=youtu.be
foto
http://napaki.livejournal.com/100072.html
http://politrada.com/news/material/id/33538

0 hlasů

Meli by Rusove delali z Ukrajinu novy Stalingrad pro nove fasisty z Ukrajiny a NATO

0 hlasů

A to vše tak nějak protože někteří nerozumí rozdílu mezi "zrušením něčeho" a "zákazem"? A to v kombinaci s tím, že například přístup na multimediální službu v USA nejde vždy z počítače např. v EU i přesto, že v USA to běžně jentak jdel, jakože se o těch vlastně obecně moc neví?

Co se týče toho případu, i pokud to bylo takové, že tam byl úmysl anebo prostředky je zaživa upálit, myslím že je docela značný rozdíl mezi ozbrojovaně obsazovat jakoukoliv budovu a tím být takřka vytažen z postele a poslán do KZ.

0 hlasů

ještě že jsou moji prarodiče už mrtví, nepřál bych jim vidět, jak čr a západ podporují fašouny..

1 hlas

OSN by měla okamžitě zakročit proti fašistům z Pravého sektoru, podporovaného evropskými a americkými pohrobky prostřednictvím ruských mírových sil, které jsou nejblíže evidentnímu masakru ukrajinských civilních občanů.

4 hlasy

pro jara
Rád citujete wikipedii :
Polští historici odhadují, že na ukrajinské Volyni bylo povražděno jednotkami UPA až 100,000 polských civilistů, dalších půl milionu Poláků z oblasti uprchlo.[1]

6 hlasů

)))))

1 hlas

http://dejinyasoucasnost.cz/archiv/2006/11/za-svobodnou-ukrajinu-/

1 hlas

Hrubý odhad obětí na území Ukrajiny od roku 1919 do roku 1992 ze strany SSSR (Ruska) bylo 17 milionů Ukrajinců. Tato genocida jednoho národa překonává vše co je dosud známé.
Proto se Ukrajincům nemohu divit, že bratry Rusy nemohou ani cítit, stejně jako je nemohou cítit Poláci a ostatně všichni kteří měli tu "čest" se s nimi seznámit blíže a přežili to.

4 hlasy

To je pitoma propaganda,ktera je urcena pro idioty tve kategorie,hnupe

1 hlas

A co je chytra propaganda? Ta bolsevicka?

0 hlasů

Nejvíc se mi líbil výstižný scénář orinoka na OM: "Rusko nebude mít na výběr.
Stejně jako v případě Napoleona a Hitlera bude muset zase hnát ten dobytek zpátky na západ. Mělo by to udělat co nejdříve a co nejrychleji. Čím později to bude, tím více úsilí bude zapotřebí"

5 hlasů

Dnes jste perlil tak, že to dlouho bude vyčichat. Dejte si pohov. Tak do vaší smrti. Bude to brzy? Mám se za vás modlit?

4 hlasy

Ty jdi raději perlit zpátky do klece, už máte dávno po večerce, tak ať si nerohněváš zřízence, nemuseli by Tě zítra pustit na internet !!!

3 hlasy

Felixi, já věděl, že Horníka nenecháte samotného. Kanál se smrdutým obsahem se otevřel naplno.

2 hlasy

Modli se, abys už nebyl buzík

0 hlasů

Nejsem, ale ani modlení nepomůže o vaší debility. Zkuste deratizaci.

2 hlasy

Ale musíš uznat, že se mi daří přiblížit se tvému diskuzního stylu. Ze slušného diskutéra se stát sprostým debilem není tak těžké. Tomuto stylu, který je ti blízký, asi více porozumíš.

2 hlasy

S takovým slizem nechci mít nic společného to i lepra je příjemnější než vy. Ubožák a odpad.

2 hlasy

Nechápu, proč česká média pořád mluví o Ukrajinské armádě, když současné protiústavní akce neprovádí ani Ukrajinská armáda ani Ukrajinská policie.
Jednoduše proto, že Majdanskou juntu neposlouchá.
Když začala krize na Krymu, Vůdce junty Turčinov vyhlásil mobilizaci.
A armáda nic.
Tak bylo rozhodnuto o vytvoření "Národní gardy", tedy ozbrojených milic chránících současný fašistický režim. Nikoho jistě nepřekvapí, že tyto novodobé SA jsou složeny z příslušníků tvrdého jádra Majdanu, členů fašistického Pravého sektoru a západních žoldáků.

A je to právě tato "Národní garda", kdo nyní masakruje Ukrajince. Ne regulérní Ukrajinská armáda.
Dokonce to potvrdil i "ministr vnitra" fašistické junty Arsen Avakov.

A co na to Západ???
"Humanisté" Západu mlčí.

8 hlasů

To víte, chápu, chcete nám naznačit, že žádná Ukrajina ani ukrajinská armáda vlastně neexistuje, všechno je zrežírované a natočené v Hollywoodu, režisérem je nějaký WhiteObama, aby nás přesvědčili se nevrhat do náruče Rusů ¨na potkání.

4 hlasy

Nic takového přece netvrdím, neumíte číst?
Tvrdím jen, že regulérní ukrajinská armáda a policie vládnoucí juntu ignoruje.
Nebo jste snad někde viděl kordony zasahujících policistů, vodní děla, slzný plyn, armádní generály vyjadřující se k situaci, nebo dokonce opravdové ukrajinské tanky? Prostě něco, co ukazuje oddanost regulérních ozbrojených složek současnému režimu?
Ne.
Nic takového. Jen Vůdce Majdanských fašistů Turčinov hrající si na vojáčky v armádní čapce nebo pár OT mnou zmiňované "SA Národní gardy".

6 hlasů

Jestliže ruskej teroristickej xindl obsazuje správní úřady a budovy na cizím území, tak je poviností každého se chopit zbraně a ten xindl eliminovat. A je poviností "Majdanských fašistů" po zásluze potrestat za vlastizredu všechny velící generály armády, pokud nesplnili rozkaz a nemobilizovali - nic na světě nemá jasnější logiku. Co bys řekl na naprosto identickou skutečnost,kdyby karlovarští rusáci podporovaní Moskvou, začali okupovat úřady a veřejné budovy v KV, Falknově, Teplicích a pod.????? Ukrajina je suverénní stát a ozbrojenej rus se tam chová, jako kdyby to byla ruská gubernie!

5 hlasů

pozn. Viděl jsem několik stovek ukrajinských tanků T72 a T80 stát v jednom bývalém zbrojařském závodě na Ukrajině a rezivět tam protože nejsou peníze na provoz. Janukovič totiž Ukrajinu rozkradl a se zbytkem miliard a cennostmi utekl do Ruska

2 hlasy

....klasika...začnou závody v humanitární pomoci pro zkrachovalou Ukrajinu přes OBSE....EU a USA Ukrajincům...Rusové Rusům...pořád podle čitelného scénáře...jak jsem předpovídal už za olympiády...babráci z EU zapoměli, že hrají s hráči...

4 hlasy

..a potom přijdou při pvní příležitosti útoky ze strany Ruska na evropsý korporativismus....cla na dovážená auta,...

1 hlas

..cla na dovážená auta...
To by nebyl špatný plán ze strany špinavého západu Rusům znemožnit používání moderních aut.

Víte kolik by zahynulo Rusů při reinkarnaci starých ruských aut na ruských silnicích - tankodromech s každým nalitým řidičem?
To by dokonce i za Rusy do dvou let neměl kdo válčit.
USA a EU by pomocí aut mohl být takový novodobý krysař.
Hned by se světu ulevilo.
Šimurdo, jste bedna vám by měli dát Nobelovu cenu za mír..

li

2 hlasy

Simurdo, na kterou stranu se nakonec pridas. Psal jsi, ze tvuj deda byl u fasisticke strany, takze opet na te spravne strane?

1 hlas

PODIVEJTE SE, CO MAJI USA-EU NA SVEDOMI
Výsledky politiky loutek elit na Ukrajině (obsahuje brutální záběry +18)

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1029-vysledky-politiky-loutek-elit-na-ukrajine-obsahuje-brutalni-zabery-18

A TAKOVE SVINSTVO PODPORUJEME

Ukrajinci hned tak nezapomenou na to vrazdeni a veskere svinstvo, ktere jsme jim lezouce do riti USA pripravili....

6 hlasů

Ruske blaboly ruskeho agenta vendy winda bude cist jen Jarda Hornik a pomateny duchodce Autodidakt, ktery chodi spat s kloboukem na hlave:-)

2 hlasy

ZDÁLOSTI NA UKRAJINĚ V KOSTCE:

https://www.youtube.com/watch?v=vjsWQCeNQA0

2 hlasy

Je pravda Autodidakte, ze pri rizeni auta mas na hlave klobouk?-)

1 hlas

Proč zase taková křeč, trubko?

2 hlasy

Vypadá to, že má ( a spolu s ním i jara) dnes zase duševní menzes

2 hlasy

To se nestydíte lézt mezi lidi, vy naprostý jedinečný ubožák?

1 hlas

Ze jsi nebezpecnej i na silnici:-) Nastesti jsi ale rozpoznatelnej podle toho klobouku:-)

1 hlas

Rusáci mají co žvanit! Sami na ukrajinském národě páchali genocidu, které padly za oběť miliony.....

5 hlasů

...ukázka genocidy byla například plánovaný hladomor na Ukrajině v roce 1933, kdy Sověti dali zabavit celou úrodu na Ukrajině bez vyjímky pro vývoz do ciziny kvůli penězům, že místní Ukrajince bez jakýkoliv zásob potravin umírali po milionech přímo na ulicích měst i vesnic. Další hladomory byli např. v roce 1922 a dále v roce 1947.
Odkaz:
Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky

vědoma si demokratických principů, na kterých je založena Česká republika a nezapomínajíc na období dvou totalit, jimiž prošel český národ, u příležitosti 75. výročí hladomoru na Ukrajině v letech 1932–1933

- s hlubokým zármutkem uctívá památku obětí hladomoru na Ukrajině, který byl v letech 1932–1933 zrůdným totalitním režimem záměrně vyvolán, aby zlomil odpor ukrajinského lidu k násilné kolektivizaci a zdeptal jeho národní sebevědomí;

- vyjadřuje jménem českého národa hlubokou soustrast příbuzným a blízkým milionům lidí, již se stali oběťmi hladomoru, který úmyslně a cíleně vyvolal zločinný stalinský režim;

- vyjadřuje svoji odhodlanost přispívat k prosazování mezinárodních principů, které by zabránily tomu, aby se v budoucnu mohla podobná tragédie kdekoli na světě opakovat;

6 hlasů

Blbečku, hladomor si tehdy způsobili samu ukrajinští rolníci. V odporu proti kolektivizaci přestali obdělávat svoje pole. Prostě nezaseli A proto nesklidili. Pro sebe si zaseli a sklidili ale města na ten jejich kapric doplatila.

1 hlas

My víme Okradku... A Katyňský masakr mají na svědomí Němci... Kde jste se vy komunisti naučili tak lhát...?

6 hlasů

A to vy máte tu drzost ještě mě titulovat blbečkem? Neskutečné.

Zdroj:
Nařízením sovětské vlády se zakazoval jakýkoliv obchod v rolnických oblastech, pozastavovilo se zásobení potravinami vesnic, pronásledovalo se a trestalo 10 roky vězení a zastřelením jakékoliv použití obilí pro zaplacení práce v oblastech, které nesplnily plány odvodu obilí, byl v chodu systém naturálních pokut, zbožových represí. Specifická váha ukrajinského obilí v celosvazovém objemu producentů obilí činila více než třetinu a v jednotlivých oblastech převyšovala plánované objemy pro Severní Kavkaz, Centrální-Černozemní region, Kazachstán a Moskevskou oblast počítané dohromady. Političtí komisaři dohlíželi na omezení přístupu Ukrajinců k potravinám, rolníkům byly odepřeny jejich přebytky nakonec museli odevzdat všechny své potraviny ve prospěch jiných sovětských regionů. [5]

Další dva hladomory zažila Ukrajina v letech 1921-1923 v době anarchie a banditismu, kdy se zde bojovalo o sovětskou moc, a v letech 1946-1947, kdy Stalin nechal vyvézt z Ukrajiny obilí do satelitních zemí včetně Československa, které chtěl odradit od Marshallova plánu. Ve všech třech případech hladomorům předcházelo dlouho trvající sucho a nižší úroda.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Hladomor_na_Ukrajin%C4%9B

5 hlasů

Jste takový tupec, nebo tyhle lží šíříte za prachy?

5 hlasů

Je to blbej tupec naroubovanej na tupýho blbce a nebo je to rus!

2 hlasy

"ukrajinský" voják mluví italsky!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=tdPNxlyohRs

cizi zoldaci spolu s nacky vrazdi lidi na Ukrajine !

4 hlasy

Za komancu meli v CCCP mluviciho slona. Taky pekna picovina:-)

1 hlas

Asi nejaky turista z Krymu ...:-)

1 hlas

To máme chápat jako závist nebo jako přiznání vlastní jazykové nedostatečnosti?
To víte, že chápu, že nám chcete naznačit, že žádná Ukrajina ani ukrajinská armáda vlastně neexistuje, všechno je zrežírované a natočené v Hollywoodu, režisérem je nějaký WhiteObama, aby nás přesvědčili se nevrhat do náruče Rusů ¨na potkání.

2 hlasy

hitleroidní havloidní hnis podporuje nacistický puč teroristů,banderovců to je děsivé co je to za bestie
banderovští vrazi upalující desítky lidí ,USA a EU je teroristický režim okamžitě vystoupit z fašistického nato a eu

http://www.youtube.com/watch?v=nrwet95E_Hc#t=65

7 hlasů

ještě jste zapomněl, že to byl druhý Osvětim, jak prohlásil váš vůdce a jeho země, vaše rodná vlast. Agente.

1 hlas

Ukrajina byla vždy rozdělená, ale po desetiletí se mezi národnostmi udržoval smír. Jenže jedna strana se rozhodla, že půjde svým směrem a druhou přinutí násilím jít spolu. Vzájemně se teď budou mstít. Jednou je na jedné straně 40 obětí, jejich zastánci si to nedají líbit a zítra půjdou vystřílet stovku na straně druhé. Ti se ještě víc naserou a za pár týdnů budou počítat oběti na tísíce. Chudá ekonomika půjde ke dnu ještě rychleji než dosud a až to tam bude vše zničené jako v Sýrii, tak emigranti po milionech zaplaví Evropu.
Díky majdane, díky USA, díky EU - tohle jste potřebovali?

11 hlasů

Nebuďte vy ubožák, tak trapný jak se snažíte nás přesvědčit. Ano, jste.

2 hlasy

Seš hotentot?

2 hlasy

Nejsem, ale, že jste vy naprostý blbec to vím po dnešním dopoledni naprosto přesně.

2 hlasy

Nemel bys tam pravdivejsi pohadku na spani?

2 hlasy

budovu a tím i sebe zapálili sami separatisté ?

copak takovym ackam muze verit normalni clovek?

vzdyt ty lidi ti spinavi fasouni upalili stejne jako Volynske Cechy, ktere nahaneli do stodol...
Takove svinstvo podporujeme?

(Reuters a dokonce i Ct potvrdila, ze budovu zapalil Pravy sektor)

14 hlasů

No jistě, když to říká ministerstvo vnitra vládnoucí fašistické junty, tak to musí být pravda...

A policisty na Majdanu také neupalovali v současnosti vládnoucí fašisté, ale policisté si mezi sebou sami jen tak pro zábavu házeli zápalnými láhvemi...
http://tinyurl.com/llfcphj

4 hlasy

Nejvíc mě pobavil jeden náš "myslitel" když tvrdil, že to, že separatisti sestřelili ty vrtulníky dokazuje že to provedli vojenští odborníci vyslaní z Ruska. To může vykládat takovým mentálním mrzáčkům jako je np, jara a třeba Henex s Lustigem, nebo s Dvořákem. Ten blbeček, patrně nositel modré knížky, asi netuší,že celá poválečná mužská populace Ukrajinců prošla základním vojenským výcvikem a seznámila se s veškerou soudobou, vojenskou technikou. Já taky, i když ne na Ukrajině. Půjčte mi samochodku a já vám vystřílím na Hradčana : "Hoří".

5 hlasů

To jste už jednou udělal, myslím si že se to stalo v roce 68 akorát jste si spletl Hradčana s Národním muzeem. Památku jste tam zanechal dodnes. Knechte.

2 hlasy

Takze O-krtek slouzil u hulanu?-)

1 hlas

ČT ve zprávách potvrdila tak pendrek. Ta mele furt svou... Zaslech jsem - zápalné lahve létaly z obou stran. Nebo - li dle ČT proruští se schovali do odborů. No a pak se upálili za pomoci pro- ukrajinců.

6 hlasů

Wildo nepokládejte si otázky na které se nikdo neptá a zároveň si na ně neodpovídejte. Navštivte odbornou pomoc, toto rozhodně není normální.

2 hlasy

Kdo nehajluje toho banderovci nemilosrdně zlikvidují

15 hlasů

To si zarytě myslíte a proto nedáte ruku dolů.

1 hlas

Před soudem by měla stát ruská Státní duma, která Putinovi schválila napadení sousedního státu. Jsou to zločinci...

5 hlasů

Ti Rusáci jsou teda hrozný komedianti...
Ruští agenti se zabarikádovali v budově odborů a z oken stříleli do demonstrantů. Dopadli tak, jak dopadli. A najednou to jsou oběti zdivočelých fašistů, kteří je do budovy zavřeli a upálili. Ruské lži jsou ale pověstné, takže svět jim na to neskočí...

6 hlasů

http://www.chelemendik.sk/Banderovci_palili_ludi_zaziva_v_Odesse_VIDEO_FOTO_869749164.html

5 hlasů

Ten tvuj Chelemendik je Rus zijici na Slovensku, jehoz aktivity financuje Kreml. Tuhle pakaz bych hned vypraskal z EU, dobytkove.

1 hlas

Aspoň vidno, aký si retard, chelemendik je ukrajinec, ale neprekvapuje ma, že taký oberdement to nevie.

0 hlasů

A to navíc dům odborů byla jejich základna v Oděse, nikdo je tam nenahnal jak se už snaží Rusko s porovnáním na Osvětim podsouvat.

1 hlas

Rusko evidentně neví co byla Osvětim, jelikož jí zlehčuje a tím se sama přidává na stranu nacistů.

Prohlášením o Osvětimi se Rusko definitivně odkopalo a ukázalo, že hledá důvody pro válku a agresi vůči Ukrajině.

4 hlasy

Ano, zatýkat je jednoduché, zatýkat pravé strůjce násilí, zvláště když se jedná o Pravý sektor je v Oděse složité. Existují mnohá videa, podle kterých je možné zločince zatknout, včetně žen, které připravovaly zápalné lahve, střílejícího nácka atd. Pokyn loutkové vlády je ale podobný jako na Majdanu. Důkazy zničit.

13 hlasů

Co to plácáte? Píšete, že existují mnoho videí a zároveň víte, že nějaká loutková vláda je má důkazy zničit. Jak zničit? Uvědomujte si vůbec co za nesmysly vlastně píšete?

3 hlasy

Fašoune...... pokácené stromy v Kyjevě a kdo střílel na Majdanu , ale o tom byla reportáž nemecké televize DasErste........ http://www.dailymotion.com/embed/video/x1qnu74 ........a videa z Oděsy? například......... http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3971-obrazky-plne-hruzy-z-odesy-desi-trhy-hlaseno-az-40-mrtvych.............najdete tam i fotografie vašich hajlujících soukmenovců z loutkové Kyjevské vlády.

12 hlasů

Aha, já blbec jsem zapomněl, že vy berete i důkaz rozsypané sklo z oken a molotovových koktejlů. Tak to se přihlaste na skládání puzle. Aspoň od vás bude klid.
A neříkejte mi fašoune, nejsem a pro mě to je urážka, pro vás asi běžný pozdrav soukmenovci.

1 hlas

..no ..njhůře z toho vrčení bude Ukrajincům....v pondělí bude inflace zase o několik desítek větší..přesně scénař Zimbabwe...a nekonečná nenávist...

9 hlasů

..já vůbec nevím a nedovedu si představit, jak se učí potmci padlých rudoarmejců za II. světové války o hrdinném Ukrajinci Ostapu Benderovi...

5 hlasů

My jsme se za komančů učili ve škole tolik lží a překroucených faktů, že kontraverzní Bandera je proti tomu prkotina. Taky jsme to přežili, i když někteří, jak vidno, s rudým poškozením mozku. Jen klid, za sto let se to vycuká. Když lidé přežili zločiny, lži a podvody katolické církve a přesto dál věří, přežijí i tuto maličkost. Věř a víra tvá tě posílí... :-)))

3 hlasy

Hemenexi, neberte si katolickou církev do své sprosté huby, jste neuvěřitelně prostoduchej a hloupej.

1 hlas

Myslíte...?
Asi moc ne...

0 hlasů

jara jara 04.05.2014 00:31
Já nikomu nic neberu, ať si každý věří v co chce. Ale co má proboha katolická církev společného s vírou v Boha? Nebo snad lidé věří v katolickou církev? To snad ne, je to jen lidská organizace, plná chyb, boje o moc a majetek, s nepříliš lichotivou minulostí, proti které je Bandera beránek. To tedy mohou lidé zrovna tak věřit v KSČ, nebo ve Velké Rusko. Třeba věří a tak proč se tady s nimi hádáte, když mají právo na svou víru? Proč jim jí berete a haníte? Navíc má poznámka se vztahovala pouze k Šimurdovi. Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal, třeba vám dojde, jak jsem to myslel...

0 hlasů

Člověk něčemu věřit musí, třeba jen sám sobě. To je jedna ze základů filozofie. Tak nechte na každém z nás čemu věří a neberte mu tuto víru jinak se sám stáváte přesně tím proti komu bojujete.

0 hlasů

Co tak se vzdělat a přečíst si něco o osvobozeneckém boji a touze po samostatnosti Ukrajiny? Podle vašeho uvažování by byl Masaryk terorista a byli bychom součástí Rakouska Uherska.

3 hlasy

Ahoj odborníku na historii a vzdělaný člověče s nadhledem a bez fanatismu . Nikdy jsem neslyšel o tom , že by se z Masarikových jednotek rekrutovali ti nejbrutálnější dozorci koncentráků , lidé špinaví krví z židovských pogromů z ukrajinských měst , lidé spojení s masakry a vypalování vesnic ( mj. Český Malín ) . Pokus je podle tebe SB demokratický bojovník za svobodu tak se prober a hlavně nikoho nepoučuj , když sám si zaslepený fanatik a pravděpodobně velký komunista , který si tu jen léčí své špatné svědomí z minulosti

5 hlasů

Pane, když neznáte historii tak o ní aspoň nepište. To vás historii učili podle vzoru "Černých baronů"?

Trochu poučení:
V roce 1943 při Volyňském masakru (Český Malín a okolí) bylo zabito několik set Ukrajinců a volyňských Čechů vojáky Německa. Co s tím má společného Bandera, osvobozenecký boj o Ukrajině atd. to skutečně rozklíčovat nelze, ale bude to asi nějaká naprostá blbost jak ukazujete stále.

0 hlasů

Jak říkám nesnáším lži a nepravdy, což neustále děláte.

Jiří Racek 03.05.2014 23:19
rumdal

Celkový počet polských civilistů (včetně žen, dětí a nemluvňat) povražděných UPA během války se odhaduje na 80000-130000 - obětí. Zdroj Wiki.

0 hlasů

Josef Bakou 04.05.2014 00:35
Bakou

Ano, psát si můžete co chcete. Ale nemusíte urážet mě do komunistů, kterými jsem byl sledovaný a nerozšiřovat lži a nepravdy. Nemám rád jako vlastenec a občan ČR, když se někdo otírá o ČR a EU ve které jsme členy.

0 hlasů

wikipedia :
Polští historici odhadují, že na ukrajinské Volyni bylo povražděno jednotkami UPA až 100,000 polských civilistů, dalších půl milionu Poláků z oblasti uprchlo.[1]

0 hlasů

Pokud nepočítám historii za komunismu , tak mi jí nikdo neučil podle žádného vzoru .

0 hlasů

Pane , na těchto stránkách si můžu blábolit o čem chci . Pokud jste si vybral tento příklad tak pouze doplňuji , že o tomto případě není dodnes jasné jak a proč a kým to vlastně vzniklo. Jste velmi mazaný a zautočil jste na argument který je skutečně na vodě . Faktem je že několik málo svědků , kteří tento masakr přežili uvedli , že společně s Němci se zúčasnili ukrajinští nacionaliste SB. Ale to není důležité , faktem je osvobozenecký boj ukrajinců hlásících se k SB představoval to co jsem uvedl .

1 hlas

K touze a osvobozeneckému boji Ukrajiny si vybavuji tak Volyňský masakr. /Mohli bychom pokračovat zčásti Oděský masakr, Babi Jar - ale tam bylo zainteresováno více stran/. Jediná kladná věc - Taras Ševčenko - to byl dobrý básník. Proto ho tak Ukrajinci oslavují, jejikož jiného neměli. Prostě je rozdíl mezi Haličí, Oděsou, Doněckem. Přes to se nacionalisti ze severozápadu, který byl vždy periferie, nemůžou nikdy přenést. Každý stát /národ/ si musel své historické ukotvení vždy vybojovat. Ukrajinci si nevybojovali nikdy nic a najednou mají pod sebou umělý stát načmáraný soudruhem od stolu, který je /nebo patří/ mezi největší v Evropě. Že si ten stát po 20 letech samosprávy přivedli na buben, nevidí a jediné, čeho jsou schopni, je vyřvávat - "Slava Ukrajině". Přitom nevědí ani kde začíná a kde končí.
Předevčírem jsem potkal Ukrajince od Lvova. Říkal, že budou mít velký výročí. Jakýpak, ptám se. Odpověď - Založení - SS Galicia.

6 hlasů

Na vaši snůšku slátanin a polo lží se nedá reagovat, tak aspoň jedno - založení SS Galicie bylo vyhlášeno 28.4.1943. Tak budou nebo měli založení. To byste měl vědět když píšete takové lži.

1 hlas

Jiří Racek 03.05.2014 21:44
rumdal

Jsem skutečně rád, že necháte mimo komentář můj názor o tom, že Ukrajinci za posledních 20 let měli ráj na zemi. Neřekl jsem v té souvislosti ani jiné ani slovo.

1 hlas

Ale já to přece nevím /skutečně nenosím v hlavě - na rozdíl od vás - takováto výročí/ - to říkal ten Ukrajinec. Že se spletl cirka o dva tři dny - nebo jsem mu špatně rozumněl, na věci nic nemění. No, až ho příště potkám, tak ho upozorním. Jo - toho Ševčenka si přečtětě. Váš názor, že Ukrajinci si přivedli svou zem za posledních 20 let k nebývalé prosperitě - nechám bez komentáře.

2 hlasy

...ještě doplnění, každý národ se potřebuje zakotvit v historii, proto hledá své hrdiny ať jsou jakýkoliv. Podívejte se na Slováky, ti mají za hlavního hrdinu Jánošíka, což podle historiků byl lapka podobný našemu Babinskému. Směje se snad někdo Slovákům že jsou to vrazi a zloději? Bandera byl vlastenec, ale nikdy nebyl nacista, pouze využil Němce k osvobození Ukrajiny od Rusů kteří na Ukrajině páchali neskutečné zločiny (vis plánovaný hladomor na Ukrajině v roce 1933), když poznal, že Němci jsou skoro to samé jako Rusáci, tak se obrátil i proti Němcům. Nám Čechům například významně pomohl v době květnové revoluce v Praze. Vzdělávejte se a nebuďte takový jako zdejší ubožáci, kteří vykřikují hesla která jim někdo píše.

2 hlasy

Pozor to není útok to je fakt otázka abych se poučil. Žiji v tom že to byli Vlasovci kdo nám pomohl.

0 hlasů

Celkový počet polských civilistů (včetně žen, dětí a nemluvňat) povražděných UPA během války se odhaduje na 80000-130000 - obětí. Zdroj Wiki.

1 hlas

Wiki není relevantní zdroj!!!

0 hlasů

Hmmm... A kolik z toho počtu obětí zavraždilo NKVD...?

0 hlasů

Źe komunisti ve 30.letech na Ukrajině nejednali v rukavičkách. Jasná věc. Potřebovali obilí v Moskvě - no tak ho Ukrajincům odvedli. Neurodilo se a takový to mělo dopad. Kdysi jsem se zabýval jedním regionem ze severních Čech. Historicky se udává, že během 1.sv.války v tomto regionu zahynuly 3% obyvatel hladem a podvýživou. A to byly Čechy prosím.

1 hlas

Myslím, že v tom 45 to byli Vlasovci, nicméně, co se Bandery týče, sdílím váš názor. Jakýpak fašista? Nacionalista to byl. Němci ho také hned uvěznili.

2 hlasy

Pane, nepleťte se mezi ty co o věci něco vědí a neslučujte věci které sloučit ani nejdou. V roce 1943 při Volyňském masakru bylo zabito několik set Ukrajinců a volyňských Čechů vojáky Německa. Co s tím má společného Bandera, osvobozenecký boj o Ukrajině, Polsko a Poláci to skutečně rozklíčovat nelze, ale bude to asi nějaká naprostá blbost jak ukazujete stále.

1 hlas

Samozřejmě, že to byli Vlasovci. Zbytky SS Galicia byly v té době zcela jinde. A zbytky Banderových oddílů /ukrajinská osv. arm./ zůstaly v lesích Ukrajiny a pak s hrůzou co je čeká - spíš od Poláků než Rusáků /viz Volyňský masakr/ prchaly přes naše území na západ.

2 hlasy

Máte pravdu, to jsem zaměnil. Promiňte.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov