Obavy z Ruska
Obamův rádce: Vnikne-li Putin na Ukrajinu, nezastavíme ho

23.03.2014 13:15 Aktualizováno 23.03. 19:15

Ruská armáda disponuje u východních hranic Ukrajiny značnou silou a dokázala by se prolomit i do moldavského separatistického Podněstří. Řekl to vrchní velitel sil Severoatlantické aliance v Evropě Philip Breedlove.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Přemysl Kadlec (15 hlasů) 23.03.2014 12:47

    Pokud nás veřejnoprávní média budou informovat o vpádu Rusů tak...

  • Johan Rey (12 hlasů) 23.03.2014 12:16

    Že by přání otcem myšlenky?Vůbec bych se nedivil, kdyby při...

  • Jan Bulva (9 hlasů) 23.03.2014 13:43

    Ukrajina nic nevydala, Krym byl ruskej a nic na tom nezměnilo, že ho...

  • Petr Vaněk (9 hlasů) 23.03.2014 12:16

    Američani už zase chtějí válku a zatáhnou do toho celou Evropu.

  • Jan Karel (8 hlasů) 23.03.2014 13:15

    Netušil jsem jak to je s ukrajinskou armádou na Krymu. Jen necelých...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Tak mám pocit,že to havlisti dotáhli do konce.....
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/331400-je-treba-je-strilet-rekla-o-rusech-tymosenkova-v-odposlechu.html
gratuluji k vítezství pravdy a lásky.Je vidět,že spravedlivý boj jarinů a spol za lepší společnost zažívá triumf a abych vám dodal trochu té munice,ubezpečuji vás,že tohohle mě ti zlí komouši ušetřili.O tom vůbec nepochybujte.......

0 hlasů

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/913-demonstrace-o-ktere-verejnost-nesmi-vedet-na-vaclavskem-namesti-se-sesli-novodobi-disidenti-zemanek-potrebujeme-silne-rusko-nejen-jako-protivahu-bruselu.htm

0 hlasů

Ukázka, kdo střílel na majdanu. http://www.youtube.com/watch?v=FSvKO9Bxj4Y#t=117

1 hlas

Ukrajinská krize má i český podíl. Český eurokomisař Fulle sepsal asociační dohodu, kterou Janukovič nemohl podepsat, když ukrajinské zemědělství a průmysl nechtěl zničit. Odmítnutí podepsat bylo spouštěcím mmechanismem pro pozdější státní převrat.Absolvent sovětské vysoké školy, několikaletý člen KSČ a příslušník normalizačního MZV včera v OVM vykládal, jak sankce EU proti Rusku povedou k míru. Zlatý eurokomisař Špidla.

3 hlasy

Komický je německý ministr zahraničí, který cestuje často po Ukrajině a mapuje terén, že by se neměly překreslovat hranice. Ukrajina je najednou Německu blízká, dost to tam Němci znají. A také jak podepsal se dvěma dalšími ministry tu dohodu s Janukovičem, druhý den se z ní stal cár papíru a pan ministr se tomu ani nepodivil, že na jeho podpis Majdan kašle. Anebo jde o ukrajinský trh a suroviny?.

3 hlasy

Kde máte info o protimajdanovských demonstracích?

http://rt.com/news/east-ukraine-rallies-referendum-701/

3 hlasy

Zdejší levicoví kolaboranti a agenti FSB nezahálí.

3 hlasy

PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!

http://youtu.be/BABXj2nNO8k

2 hlasy

To si piš nacistický kolaborante a agente gestapa.

1 hlas

Tak mám takový dojem,že pod nicky Smutný, Kradousek, amadeo, Leroux, emFelix, atd., se ve skutečnosti skrývá náš známý Jan Červenka, psychopat, doktorand AV ČR, odbor výzkumu veřejného mínění. Je vidět co s člověkem dokáže nemoc, jeho úchylka která je zároveň i jeho zaměstnání. To mají na akademii hezké blbce.

4 hlasy

Tak jsem čekal, že dostanu k narozeninám nějakého mazlíčka, ale troll to být zrovna nemusel. Asi ho půjdu do zverexu vrátit a vyberu si místo něj něco milejšího a užitečnějšího, jako třeba morovou krysu.....:-)

2 hlasy

....tenhle človíček je opravdu chodící žumpa,ale už je podobně jako Lustig,jenom směšný.Je to ukázkový příklad projevu imbecila a nemá cenu na něj reagovat.

1 hlas

Co si k narozeninám nechat zase odsát tuk? Mozek už byl odsát minule, teď zbývá jen zbytek. Liposukce je svinstvo.

1 hlas

Proč taková křeč,to je jako po volbě prezidenta.Bacha na mozkovou mrtvici.

1 hlas

A já vím, že se pod nicky jara jara a np np skrývá blb s pěti nicky, alias prudičova máma alias Václav Horák. Celý jeho život je tato diskuze.

2 hlasy

S duševně nemocnými psychopaty nediskutuji, nemá to význam a zbytečně bych zhoršoval jejich nemoc. Mohli by být nebezpeční i sami sobě nejen okolí.

3 hlasy

Tak nediskutuj a hlavně netrolluj. Všem se nám bez tvého intelektu a ostrovtipu bude líp dýchat.

1 hlas

S blbcem jako vy nemá význam diskutovat. Nemá to význam, ztráta času. Lituji vaše studenty.

0 hlasů

No tak nediskutuj ,trotle, a běž si vzít prášek,jdi do přírody,pořiď si psa,začni chodit do práce,přečti si něco z historie,vymaluj si doma ten chlív,prostě něco dělej,nebo dopadneš,jako chudák Blažek.Tvoje psychická porucha má gradující tendenci a když člověk do toho započítá tvou samotu,je to výbušná směs....

1 hlas

No tak nediskutuj ,trotle, a běž si vzít prášek,jdi do přírody,pořiď si psa,začni chodit do práce,přečti si něco z historie,vymaluj si doma ten chlív,prostě něco dělej,nebo dopadneš,jako chudák Blažek.Tvoje psychická porucha má gradující tendenci a když člověk do toho započítá tvou samotu,je to výbušná směs....

0 hlasů

http://www.vlastnihlavou.cz/paul-craig-roberts-o-ukrajine/


Rozhovor s bývalým náměstkem ministra financí USA Paulem Craig Robertsonem

0 hlasů

Důvěryhodnost ruských médií....
http://zpravy.idnes.cz/liz-wahlova-rt-televize-putin-krym-zpoved-fj1-/zahranicni.aspx?c=A140323_175137_zahranicni_zt

3 hlasy

PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!

http://youtu.be/BABXj2nNO8k

1 hlas

Ojoj, chudinka jedna utlačovaná. Těmhle plkům o naivní novinářce, která najednou pocítila potřebu ulevit svému svědomí a zbavit se ve washingtonském studiu RT všudypřítomného putinovského jha může uvěřit leda tak prosťáček, který by si šel do krámu koupit "semtele"....:-)))

Historka by to nebyla špatná, kdyby jí pro potřeby amerického publika a jemu intelektuálně blízkých rusofóbů tady, kteří si myslí, že v Rusku mají pořád nějaký komunismus, nevyšperkovala tou hláškou o protikapitalistické rétorice, kterou prý chudinka musela používat, když propagandisticky referovala o tom ošklivém Occupy Wallstreet. Jo, tomu tak věřím...:-))))

2 hlasy

Pan Červenka má krásně černobílý svět: kdo nechválí Putina, to je darebák a lhář:) Člověče, vy jste se měl narodit dříve, vy jste to mohl dotáhnout vysoko nejmíň jako Štěpán:)))))

2 hlasy

Tvůj svět je zase hnědo - rudej,což je konečné stádium před celkovým rozkladem osobnosti.Tolik bludů v jedné větě umí je tvůj další nick jarin,nebo np....jsi veliký primitiv.

2 hlasy

Tolik žluči v jednom příspěvku, soudružská tykačka k tomu, už jste z toho boje na netu asi na dně, Jaroslave Emerychu :))

0 hlasů

....ohledně toho tykání.Vyliž si prdel.Jinak ty eskapády tvoje a tvých primitivních nicků mne opravdu iritují.To máš pravdu.Neumím to pochopit a nevím,jestli to vůbec jde.

1 hlas

Alespoň zastaví nacisty.

http://forward.com/articles/194548/kiev-rabbi-attacked-on-street-called-yid/

2 hlasy

Nedávno jsem přečetl báječný vtip: " Parlamentní shromáždění Rady Evropy odsoudilo Deklaraci nezávislosti USA jako nezákonný a nelegitimní dokument, který protiřečí legislativě Britského Impéria a porušuje jeho územní celistvost. Pokud Deklarace nebude odvolána, vůči Spojeným státům americkým budou uvaleny tvrdé sankce." :-)))

5 hlasů

P.S. Ještě jeden vtip:

Potkají se prezident Ruska Vladimír Putin a prezident Izraele Šimón Perés.
- Vláďo, seš si zcela určitě jistý, že nemáš židovské předky?
- A jak jste dospěl k takovým závěrům Šimone?
- Víte, dokonce i nám obyvatelům Izraele připadá myšlenka, donutit Američany zaplatit 5 milióny dolary ono připojení Krymu k Rusku, naprosto GENIÁLNÍ ! :-)))

4 hlasy

Vlada Kyjeva byla zvolena parlamentem a fotky z hlasovani jsou tady :

http://periodismoalternativoblog.wordpress.com/2014/03/14/ucrania-imagenes-de-la-democratica-transicion-del-derrocado-yanukovitch-al-nuevo-presidente-electo/comment-page-1/

5 hlasů

Demokratické hlasování ukrajinského typu,tak to nedělá ani ten bastard v Severní Korei!!!

1 hlas

Tak tohle nemá chybu. Při takovém způsobu hlasování je skoro až s podivem, že nedokázali namačkat těch 75 % hlasů pro impeachment Janukovyče....:-)))

4 hlasy

Ty fotky stojí za to . Pučisté v akci......A tuto sebranku podporuje EU a USA ???

3 hlasy

Pilný jak včelička, my chudáci ty vaše pindy však musíme i číst. Dejte si pohov, platí vás od slova?

2 hlasy

PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!

http://youtu.be/BABXj2nNO8k

1 hlas

Od tebe to sedí dutá hlavo. Zmůžeš se jen na bláboly.

1 hlas

Lékař vám zakázal psát a myslet. Vám to škodí zdraví. Nemůžete stále dodržovat jen ten první zákaz.

2 hlasy

...nebo, že byste dodržoval pouze druhý zákaz?

0 hlasů

medialni vyplach USA-EU korporatnich fasistu
CNN - komedie:

https://twitter.com/russian_market/status/447435287594287105/photo/1

1 hlas

Vendo wětříku, my nepotřebujeme Tvoje dezinformace číst, abychom si utvořili nový "správný názor". Máš to marný. Změň nick a hlavně postoje. Rusák ale zůstane rusákem, jako hyena hyenou.

2 hlasy

PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!

http://youtu.be/BABXj2nNO8k

1 hlas

A tvoje informace potřebujeme číst?Špinavá ulice zažívá orgie a ty z toho dostáváš orgasmus.To jsi opravdu takový blb,nebo si tě najmuli globálně teplí a pokrokoví buzeranti?Tvoji kámoši mají krev na rukách a i kdyby jsi se podělal Bafometovi u kopita,nikdo vám to neodpáře.

1 hlas

I prdici vetrik zustane bolshevikem.

2 hlasy

tak fotky snad zvladnes, demente....

jinak je to tak, nacek zustane nackem, korporatni fasista USA-EU zustane korporatnim fasounem a k nasi zachrane nastesti rusak rusakem...

2 hlasy

Za starších časů to bylo možná nějaké "jen ať se vyčerpají, a potom přijde velké Slezsko a všechno si -poctivě- dobije", za novějších časů asi nějaké "když si Rusko z okamžiku na okamžik připojuje nějaká území (pomocí PTO) a navíc nespojených přes území anebo moře, tak proč kdokoliv by nemohl".

Osobně si (dnes) myslím, že argument velké federace se dá chápat. Když je ta federace však evidentně agresivní i dělá nějaké jakoby kryté operace, tak to spíše zní jako nějaká mafie.

0 hlasů

Pravda a laska zvitezi :

http://s13.postimg.org/ikykta4cn/998863_769567833056128_1821155553_n.jpg

3 hlasy

Hajlující "Yats" hned vedle vysmátého Ťahnyboka je dokladem toho, že i žid může být dobrým nacistou. Už mě to ani nepřekvapuje. Nu, má to Evropa v Kyjevě pěknou klientelu, se kterou se chce "asociovat", i když je to vlastně premiérský kandidát Nulandové a strýčka Sama. Ale neměl by to přehánět, protože i když je židovská lobby v Americe schopná podporovat ledasco, na hajlování jsou dost hákliví a bez velké hromady amerických peněz (Rusové mu na tuty už nedaj ani kopějku a Evropa si peníze na rozdíl od strýčka Sama nemůže jen tak natisknout) Ukrajinu deafault nemine.

2 hlasy

Rusko ohrozuje sve okoli, kouknete na pocet zakladen :

https://twitter.com/Yowan/status/445399453382344704/photo/1/large

2 hlasy

Ruske invazi je treba se branit aby se neopakovala zverstva podobna temto :

http://nahraj.to/CFw

2 hlasy

Zasekl se vám malý mozeček? To chce restart, delete nebo vyhodit na smetiště.

3 hlasy

Ať žije hrdiná ruská armáda, která nás osvobodila od německých prasat. Z ukrajiny nepřišlo nikdy nic dobrého, jenom Banderovští vrazi a okupant Brežněv.

2 hlasy

A vypitá ukáčka, která tu dnes akorát zaclání a snižují cenu práce, zatímco rusové tu utrácí nejvíce peněz.

2 hlasy

Zdejší levicoví kolaboranti a agenti FSB nezahálí.

3 hlasy

Ze zkušeností britského impéria a jeho rozpadu je známo, že je lepší drancovat "samostatné" nestabilní státy, než se o ně starat...Putin pro nějaké vnikání na Ukrajinu nemá důvod...

1 hlas

Ukrajina stabilizovala soudni system a jmenovala nezavisle soudce :

http://i.nahraj.to/f/Dzc.jpg

1 hlas

Pilný jak včelička, my chudáci ty vaše pindy však musíme i číst. Dejte si pohov, platí vás od slova?

1 hlas

je docela mozne, ze i ten Putin muze hrat pro ty same loutkare jako druha strana...
Proste dalsi jiz zname divadlo, konflikt, miliony mrtvych a nasledny megavydelek stejnych investoru.

Nevim, zda porad je, ale Rusko bylo jiz ovladane elitou...
Napr.:
Profesionální revolucionář Trocký , stejný bolševik jako Lenin, Stalin a spol. přijel do Ruska dělat revoluci z New York City.
Amerika reálně bolševiky zásobovala a vojensky podporovala proti Kolčakovi. Tehdy se o tom psalo i v New York Times, jak dokumentuje Antony Sutton viz
http://www.american-buddha.com/cia.americasecretestab.2.3.htm

0 hlasů

Zdejší levicoví kolaboranti a agenti FSB nezahálí.

1 hlas

Polib si Barabanova.

1 hlas

Rusko neridila elita, ale zlocinci. Z tech zlocincu zadny neumel nic jineho nez drzet moc v ruce a k udrzeni nechali miliony lidi zemrit. Ja si pod ELITOU predtsvuji jine kalibry.

3 hlasy

Třeba Hitlera, viď?

1 hlas

Jsi tak hloupy ? ... ten delal preci to same.

2 hlasy

No tak nam napíš, kto sú tie kalibre...

2 hlasy

Kdyz nevis co jsou skutecne elity, pak nema cenu s tebou dal debatovat :))))

2 hlasy

Tak vy to rozhodně nejste. Nácku.

2 hlasy

Výjimečný historik A. Sutton, který dlouho nechápal rozpor mezi oficiální nenávistnou propagandou a reálnou podporou Země Sovětů zpoza oceánu, nakonec důkladně a unikátně zdokumentoval převratnou verzi americko - ruských (komunistických vztahů) v řadě článků a několika svazcích, za všechny např. Wall Street a bolševická revoluce (anglicky online viz http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/index.html ), Nepřítel za všechny peníze ( http://reformed-theology.org/html/books/best_enemy/index.html )
..vzpomeňme na Stalinovu dceru Světlanu, která v roce 1967 dostala americký azyl a dožila svůj život spokojeně v USA viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Sv%C4%9Btlana_Allilujevov%C3%A1
Stejně si vybral Chruščovův syn (to jeho tatínka napadlo přičlenit Krym rodné Ukrajině) viz http://en.wikipedia.org/wiki/Sergei_Khrushchev
K Západu se čile měla i Brežněvova dceraGalina, proslulá skandálními kšefty na diamantovém trhu. http://books.google.cz/books?id=VEh9geWgbjgC&dq=&redir_esc=y

1 hlas

Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?

1 hlas

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/kdyz-to-rika-thaci--tak-krym-opravdu-neni-zadne-kosovo.html

1 hlas

Zajímavá je jedna věc. Lidé se zde častují nadávkami a to dle toho, zda jsou "levicového, nebo pravicového" zaměření. Podle mě se jedná o něco naprosto jiného, než o nějaký ideologický spor. Byl bych nesmírně rád, kdyby mi někdo z levicově zaměřených diskutérů vysvětlil, proč se zastává představitele systému, který nemá se socialismem, čí dokonce s komunismem, něco společného. Proč lidé, hlásící se k levici, brání systém nejen imperiálního charakteru, ale hlavně ideologicky blízký kapitalismu 19 století? Proč mi na tuto jednoduchou otázku doposud nikdo neodpověděl, to mi není jasné. Každý kovaný soudruh přece ví, že dokonce i ta USA mají mnohem sociálnější systém, než země jako je Čína, nebo Rusko. A to samozřejmě, nemluvím o zemích jako je Kanada, Austrálie a do jisté míry i většina zemí EU. Čekám na odpověď.

4 hlasy

No, ono to vůbec není o nějakém fandění nebo zastávání se někoho. To, že třeba já vnímám postup Ruska v téhle záležitosti jako logickou, snadno předvídatelnou a ve své podstatě ryze defenzivní reakci na situaci vytvořenou za velkého přispění EU a Spojených států násilným převratem v Kyjevu, nijak nesouvisí s tím, jaké je moje "ideologické ledví" nebo jak moc mám nebo nemám rád Rusko a Putina. A nejde ani o žádný normativní soud, ale o výsledek nehysterického a střízlivého posuzování faktů. Pokud jde o mezinárodní politiku, osobně jsem realista a netrpím sklony k planému a většinou pokryteckému moralizování, i když ani náhodou nejsem žádný obdivovatel machtpolitik (právě naopak). Jako realistovi je mi ovšem jasné, že mezinárodními vztahy a politikou hýbou hlavně zájmy jednotlivých aktérů, že svoje často navzájem protichůdné zájmy (politické, ekonomické, bezpečnostní, geostrategické apod.) v tomto ohledu má úplně každý stát a že zároveň každý stát nemá stejnou sílu k jejich prosazení, což z mezinárodních vztahů dost často fakticky dělá džungli, kde rozhoduje síla. Aby se to úplně nezvrhlo, postupem času se už zhruba od třicetileté války postupně vyvíjela určitá pravidla, která v hrubých obrysech současnou podobu dostala po druhé světové válce v Chartě OSN, ale velmoci se těch pravidel striktně drží jen zřídka a to především tehdy, když se jim to hodí nebo když jim nic jiného nezbývá. Jako stabilizační prvek pak spíš než mezinárodní právo vždycky fungovala rovnováha sil v geopolitickém smyslu (to platilo i pro evropský koncert 18. a 19. století, nejen pro studenou válku), která víc nebo míň efektivně bránila alespoň velkým střetům mezi velmocemi, když už ne lokálním konfliktům a uplatňování síly ze strany velmocí ve sférách jejich vlivu vůči slabším zemím. Ale aby alespoň tohle mohlo fungovat, musejí si jednotliví aktéři uvědomovat, že mezinárodní politika nesmí být brána jako hra s nulovým součtem, protože to je naprosto spolehlivá cesta ke kolizi a k válce. A na to západ po konci studené války, o které si myslí, že ji totálně vyhrál, i když ve skutečnosti jí ukončila dohoda Reagana a Bushe staršího s Gorbačovem, začal postupem času zapomínat. Jde přitom jen o to, že jednotliví aktéři musí chápat, že i ostatní mají své zájmy a že určitá část těch zájmů je naprosto esenciální pro jejich existenci a že pokud tyto zájmy budou některým jiným aktérem ohroženy, dojde nevyhnutelně ke konfliktu. I Rusko, ať už v něm vládne kdokoli, takové zájmy má. A na Ukrajině jde o zájmy naprosto vitální, což je jasné nejen při pohledu na to, kudy z Ruska vedou roury s plynem a ropou. Žádná země by nestála o to a jistě by se podle svých možností snažila zabránit tomu, aby se v sousedním státě po násilném převratu proti řádně zvolenému prezidentovi a vládě, s nimiž má dobré vztahy, moci chopila krajně nepřátelská skupina, která kromě jiného okamžitě vyvolá na celém území totální chaos a napětí, jež reálně hrozí přerůst v občanskou válku. Že by Rusko jen tak přihlíželo pokusu EU a USA vtáhnout Ukrajinu kompletně do své sféry vlivu, o což se skutečně a bez nejmenších pochyb velmi neohrabaným a neomaleným způsobem tyto pokusily, tomu nikdo soudný nemohl věřit, a že by tolerovalo masivní destabilizaci, k jaké na Ukrajině došlo, na své vlastní hranici a na území, kde leží jeho jediná teplomořská námořní základna, to už vůbec nepřicházelo v úvahu. Zkuste si představit hypotetický příklad, že v Mexiku se k moci dostane násilným převratem Kubou podporovaná guerilla, která nabídne Číně Veracruz jako námořní a leteckou základnu, vyhlásí záměr získat jaderné zbraně a začne šikanovat v Mexiku usazené Američany. Co asi udělají Spojené státy? Vzhledem k reálné historii amerických intervencí v Latinské Americe není pochyb, že by i mnohem míň nejspíš stačilo, aby tomahavky a B-52 srovnaly Mexico City a nejspíš i Havanu se zemí a přišla plná americká invaze, po které by samozřejmě nikoho ani nenapadlo začít mluvit o nějakých sankcích vůči představitelům USA a americkým firmám, natož je zavést. V tomhle kontextu mi Putinův postup, který se omezil na nekrvavý a místními mimo veškerou rozumnou pochybnost ve skutečnosti nadšeně vítaný zábor Krymu, přijde jako dost umírněný. Je to taky jasný signál pro majdanskou vládu v Kyjevu, aby se ani náhodou nepokoušela o nějaké hlouposti, jakými byly třeba ty nájezdy ozbrojených tlup majdančíků do Charkova a Doněcka, a aby byla otevřenější politickému kompromisu s ruskojazyčnými regiony, bez kterého Ukrajina ani náhodou nebude fungovat.

3 hlasy

Tak to vypadá, když se odměny od příspěvku změní na odměny od řádku.

2 hlasy

Ty jsi opravdu primitiv.Tebe platí od každého písmene,paňáč víc,jak jednu řádku dohromady nikdy nedáš.a reaguj pouze na to,co jsi schopný(á) číst.Zcela evidentně jsi tu pozornost do konce neudržel.

1 hlas

Tak už se na mě, Jaroslave Emerychu, přestaňte lepit, přestaňte hodnotit, vezměte si nějaký silný prášek, který jste evidentně vynechal, a zajděte si na hezkou procházku nebo zkuste být nějak prospěšný, uleví se vám. :)))

0 hlasů

nápodobně,primitive.

1 hlas

je to tak...
mame tu lidi, kteri to do sebe prali v diskusich po cela leta a dnes jsou zajedno..
hodne lidi nema poneti, ktera bije...hodne z nich zfanatozovanych pitomcu, hodne z nich je medialne vymydlenych hnupu a take jsou tu placeni zhoovadilci, co tu pisi sracky v zoldu...

za Putina jako momemtalniho ochrance starych hodnot a odpurce korporatnich fasistu USA-EU se casto stavi komanci, antifasisti, narodovci , ..svobodni lide..

proti jsou obycejne zastanci USA, EU , tedy predvsim socialisti spolecne s patou kolonou neomarxisticke havloidni verbeze - Top09, lidovci, Zeleni..- bojovnici za korporatni fasismus a NWO

1 hlas

Putin, jako strážce starých hodnot... No, problém je právě v těch hodnotách. Putinovy hodnoty jsou stejné, jako byly ty Brežněvovy. Proto také tolik komoušů ryčí na jeho podporu, primitivní nacionalisté s nimi. Antifašisté jen ti, kteří pamatují II.světovou, těch může být tak do stovky a na net stejně nepíšou. Svobodní lidé? Ehm. Svobodní lidé že podporují Putina? Pak se jedná asi o svobodné ve smyslu - nesezdané.

4 hlasy

Hele....neukazuj všem,co jsi za blba.Otravuješ a jenom dáváš najevo svou naprostou neschopnost normálně reagovat.Asociální reakce asociála,který je schopen se vyjádřit pouze,jako anonym tady v diskuzi.Na vše ostatní jsi zbabělec.

1 hlas

Nevíte nic a s odpuštěním plácáte.

1 hlas

co vubec vis o Putinovi, medialne vymydleny hnupe?

Putinova valdajská doktrína

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/geopolitika/putinova-valdajska-doktrina

Valdajská řeč Vladimíra Putina

http://leva-net.webnode.cz/products/valdajska-rec-putina/

1 hlas

Putin je vysoce ambiciozní, chytrý, bezohledný příslušník KGB. Touž se zapsat do historie jako vládce Ruska, který mu vrátil jeho někdejší vliv, z dob CCCP. To je vše. Nikdo, kdo by stál za obdiv a úctu. Tedy od svobodných lidí :-)

2 hlasy

Víte, to je úžasné, jak si každý myslí, že vidí Putinovi přímo do hlavy a zná jeho motivace. Je to taková podivná úchylka, která ale podle mě velmi dobře vysvětluje, proč mnozí lidé bez mrknutí oka příjímají dvojí standardy, pokud jde o posuzování analogických situací, jako je to třeba právě s ruskou anexí Krymu a bombardováním Srbska s okupací a následnou separací Kosova. Ti, co jsou, abych tak řekl, absolutně nekriticky a naivně US-pozitivní, mají tendenci posuzovat veškeré akce a kroky, které udělají Spojené státy optikou jimi deklarovaných záměrů (bombardování Srbska mělo zabránit humanitární katastrofě, zastavit Miloševiče a etnické čistky, invaze do Iráku byla kvůli Saddámovým ZHN, odstranění diktátora a nastolení demokracie, válka proti terorismu apod.), které jsou definovány jako dobro a kterým se beze všeho s blaženým odevzdáním věří, zatímco akce Ruska, jakkoli jsou zdůvodňovány podobně (ochrana obyvatel Jižní Osetie před gruzínským útokem, ochrana obyvatel ruskojazyčných regionů před ukrajinskými extrémisty), jsou hodnoceny podle samotného konání, jehož deklarované zdůvodnění se ignoruje nebo rovnou odmítne jako neuvěřitelná propaganda a jemuž se připíše zdůvodnění jiné, samozřejmě s jednoznačně negativní konotací, které si člověk zrovna vymyslí (Putin se chce zapsat do historie jako imperátor, chce obnovit Sovětský svaz a podobně). Na opačné straně se s něčím takovým občas lze setkat taky, ale je to mnohem méně časté a méně výrazné. Tipuju, že ten nápadný rozdíl dělá vliv mainstreamové mediální masáže.

2 hlasy

co vubec vis o Putinovi, medialne vymydleny hnupe?

Putinova valdajská doktrína

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/geopolitika/putinova-valdajska-doktrina

Valdajská řeč Vladimíra Putina

http://leva-net.webnode.cz/products/valdajska-rec-putina/

0 hlasů

je to tak...
mame tu lidi, kteri to do sebe prali v diskusich po cela leta a dnes jsou zajedno..
hodne lidi nema poneti, ktera bije...hodne z nich zfanatozovanych pitomcu, hodne z nich je medialne vymydlenych hnupu a take jsou tu placeni zhoovadilci, co tu pisi sracky v zoldu...

za Putina jako momemtalniho ochrance starych hodnot a odpurce korporatnich fasistu USA-EU se casto stavi komanci, antifasisti, narodovci , ..svobodni lide..

proti jsou obycejne zastanci USA, EU , tedy predvsim socialisti spolecne s patou kolonou neomarxisticke havloidni verbeze - Top09, lidovci, Zeleni..- bojovnici za korporatni fasismus a NWO

1 hlas

Je to dano predevsim medialni masazi a hlavne prepolovanim, kdy Zapad uz neni Zapadem, ale socialistickou srackou vygradovane do korporatniho fasismu, Rusko neni SSSR a je podporovane Cinou vedenou komunisty prosazujicich tvrdy kapitalismus.

2 hlasy

Lékař by vám měl zakázat psát nebo myslet. Vám to škodí zdraví.

3 hlasy

Spíš to vypadá,že to tobě zakázal už dávno.

1 hlas

Musím se vendy zastat - to druhé už si zakázal dávno a dodržuje to poctivě.

3 hlasy

Soudruh Cervenka by na toto tema mohl napsat doktorandskou praci:-) Pak bychom tomu cvalikovi odpustili i nejake to kilco:-)

3 hlasy

Ty woe Cervenka, nemel bys drzet dietu?-)

http://www.soc.cas.cz/lide/jan-cervenka

2 hlasy

No, gratuluju, trolíku, ty už umíš googlovat?:-)))

1 hlas

Umíte také něco jiného než vylučovat?

2 hlasy

Hm, trollíku, umím. Třeba myslet vlastní hlavou, na rozdíl od tebe.

1 hlas

Tak co už se učíte rusky , já mam starou učebnici , pujcim ji za 20 korun na hodinu. Jen je tam Brežněv, tak si to budete muset přelepit Putinem a bude jako nová.

5 hlasů

jak je znamo,lide vaseho typu jste vzdycky pripraveni na vsechny "svetove jazyky" jako je nemcina ,rustina ,anglictina,proto vam ''rozumeli" v 1938 kluci z Wehrmacht,stejne jako kluci z Krasnaja Armada 1968 a nyni Rambove z Ameriky.Ale dejiny se porad meni,uz pripravujete na jazyk budoucnosti:chan hua?

0 hlasů

Tvuj tata mel chuja? Tak jsi se vyskytnul na svete?-)

2 hlasy

Fule dnes na čt24:Sankce nejsou trest,
ale cesta k míru.
To už mohl Fule přímo vytknout USA a EU,
že mírový přístup ke Krymu mohli potvrdit
místo sankcemi ,humanitárním
bombardováním rozjásaných nadšenců
vítězného referenda.

2 hlasy

Zajímavý je ale fakt, že z 18 000 ukrajinských vojáků na Krymu odchází pryč jen 2 000. To znamená, že zbylých 16 000 se přidalo k Rusům. To jsou jako kolaboranti nebo mají toho ukrajinského bordelu plné zuby?

6 hlasů

V ukrajinské armádě na Krymu sloužili vetšinou vojáci z Krymu, takže pochopitelně zůstali. Jak lze tento jednoduchý a srozumitelý fakt otočit a ideologicky zneužít.

5 hlasů

Demagogie. Byli to vojáci Ukrajiny ? Byli. Proto nemůže platit "V ukrajinské armádě na Krymu sloužili vetšinou vojáci z Krymu, takže pochopitelně zůstali" ! Pokud vím v žádné armádě na světě podobná věta nemůže platit.

2 hlasy

Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante? I Jidáš by se styděl, vy nikdy.

2 hlasy

Člověče, vy jste opravdový duševní mrzák a měl byste vyhledat urychleně nejbližší sanatorium duševního zdraví. Ještě by vám mohla prasknout cévka. Tedy pokud se již tak nestalo, soudě dle vašich plků.

4 hlasy

Ahoj blbečku.Tady máš ukrajinského premiéra,jak demokraticky přebírá moc....
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/images/textiky/jacenuk.jpg
Tak nám tu všem ještě jednou ukaž,co jsi za trotla a můžeš jít.....:-)))

3 hlasy

Kontroluj se a nenadávej nikomu do blbečků. Nečti kraviny a nedávej sem na ně odkazy. Děkuji (děkujeme)...

1 hlas

Jak je to s cinzakama v Michiganu, soudruhu Emerychu?

1 hlas

Debilní!

2 hlasy

Trapné.....

2 hlasy

Pravda bolí, kolaboranti.

1 hlas

Akorát tak tebe, trollíku.

3 hlasy

Páni, trollíku, dva a půl řádku textu a celé čtyři věty, které jsem od tebe ještě neviděl! Tos vymýšlel a sepisoval alespoň hodinu, co?:-)

1 hlas

Vás nebolí ani hlava. Žádnou ani nemáte, byla by zbytečná. Zbytek je také zbytečný. Co skočit do septiku, příroda si pomůže sama?

2 hlasy

Rusům se asi moc rozmnožil jejich hlavní vývozní artikl a proto je budou vyvážet - švábi (Rusi).

3 hlasy

Traoné a ubohé....

5 hlasů

Jistě mluvíte o sobě, souhlasím. Co vám udělali s mozkem? Lobotomii?

2 hlasy

Copak ? Nechcete být v tom jediný ?

2 hlasy

Výborně trollíku. Je vidět, že jsi za svého pobytu v Bohnicích pochytil něco málo z medicíny....:-)

3 hlasy

U vás však lobotomii zvrzli, zapomněli zpět uzavřít lebku, prší vám do krku. Chudáku, ani smysl psaní nechápete, je zázrak, že slova u vás dávají nějaký význam, smysl však žádný. Ubožáčku postižený.

1 hlas

U Moravce byl dnes český komisař EU Fulle a posluchač se nestačil divit. Vystudovaný v Rusku, několikaletý člen KSČ a člen normalizačního MZV najednou mluví o tom, že EU přitvrdí v sankcích a že Rusko ohýbá mezinárodní právo. Sám je původcem návrhu asociační smlouvy kterou prostě Janukovič nemohl podepsat, sám s ním mnohokrát jednal a byl u té dohody na vyřešení situace, s podpisem tří západních ministrů zahraničí, která již druhý den byla roztrhána, aniž se k ní někdo ze signatářů ještě hlásil. Má pravdu v tom, že Rusko ohýbá mezinárodní právo, ale zapomněl poznamenat,že to je právo, které již mnohokrát předtím ohnuly USA a ohnuté zůstalo, bohužel, dodneška.

4 hlasy

Zdejší levicoví kolaboranti a agenti FSB nezahálí.

4 hlasy

Proč pořád melete něco o levici?Pan Putin nechal postavit už skoro 25 000 pravoslavných kostelů po celé matičce Rusi.Když mohl soso utéci z katolického semináře a stát se kovaným komoušem,může se i bývalý člen KGB stát bohabojným,ne?

2 hlasy

Vy jistě víte, že nacionální a internacionální socialismus (nacismus a komunismus) jedno jest, tak proč se ptáte?

2 hlasy

Myslím, že by s tímhle trollováním měl administrátor něco dělat.

4 hlasy

Souhlasím, okamžitě vás by měl vyhodit a s vámi spoustu podobných, zbytečných a fanatických blbců - Ratzinger, Smutný, bezzubý, Felix, Bukva, wind, pink atd.

2 hlasy

Ty nikdy nezklameš, trollíku. Vždy, když už si myslím, že větší kravinu nedokážeš plácnout, ty se ještě překonáš...:-)

1 hlas

Na Akademii z vás jistě budou mít radost až jim vaše zvratky příjdou.

2 hlasy

Hm, trollíku, a ty si vážně myslíš, že jsi zajímavej?

1 hlas

A ty jsi pravicový vypatlaný debil.

5 hlasů

Jeden kolaborant se právě ozval.

Jste lidská zrůda která svůj osobní život tráví 24 hodin denně na netu kde útočíte naprosto primitivně, poťouchle a hloupě na každého kdo se vám sebemíň nezdá. Útočíte, urážíte, vyhrožujete. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co jste zač. Měl byste se stydět!

2 hlasy

Popsal ses dobře, trollíku.:-)))

2 hlasy

To je přesně vaše charakteristika :DD

Jak ironické

4 hlasy

Škoda, že vy výše uvedení JČ a JB nechápete ani napsané. Proto škoda házet perly sviním.

3 hlasy

Další autocitace, trollíku? Už máš koukám trochu zmatek v tom, pod jakým nickem tu jsi přihlášený...:-)

2 hlasy

Jan Červenka 23.03.2014 19:15
Honza73



Viktor Racek 23.03.2014 11:26
xviktor

Na Akademii věd musí mít ze tvých zdejších příspěvků ohromnou radost. Doufám, že si je vyvěsíš na seznam svých pseudoprací a necháš si za ně proplatit nějaký další grant. Mají opravdu akademickou úroveň.

1 hlas

Svoje perly můžeš házet sobě a zajídat jimi svojí každodenní dávku psychofarmak, trollíku.

2 hlasy

NATO je tím prý hluboce znepokojeno,...... a zajímalo soudruhy z USA a NATO , to že nejen Rusko bylo znepokojeno , když zhovadile bombardovali Srbsko a zabíjeli tam civilisty ,a uloupili Kosova aby si tam na 360ha pořídili vojenskou základnu .............

2 hlasy

Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?

1 hlas

Kde je nejbližší náborová kancelář ? Rád bych si vydělával takovým způsobem....

3 hlasy

Bezzubý neberou...

2 hlasy

Takže už jste tam byl, když to víte......Jinak si vaši odpověď neumím vyložit

3 hlasy

Že vy žárlíte, aby si jiný neudělal svou buňku, že? Vy jste tu rezident FSB?

1 hlas

Jste na špatné adrese, zeptejte se komunistů a nacistů, zde na stránkách jich najdete hafl. Vedou to jistí Červenka, Felix, Bulvy, Venda, Walther, Karel atd.

2 hlasy

Nevím, proč si mě bereš do huby, trollíku. Trollování je tvoje parketa, ne moje.

4 hlasy

To je vlastně pravda, plíseň hubu nemá.....:-)))

2 hlasy

Nemám hubu jako vy - vůl.

3 hlasy

..jsem nadšen, spokojený a šťastný....

0 hlasů

Chtěl bych se mít jak vy....

0 hlasů

Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?

1 hlas

Těsně vedle, trollíku. To už ani nevíš, kam máš ten svůj trollí cint pastnout?:-)))

2 hlasy

Vy se za své Jidášské peníze stydíte?

2 hlasy

Hele, žes zase vynechal tabletku....:-))))

2 hlasy

Ukrajina je to země, ve které ztratily volby smysl, neboť nikoli celonárodní vzepětí, nikoli generální stávka, nýbrž jedno náměstí smetlo legitimní vládu a ustanovilo – nikdo neví, na základě jakého klíče – úplně novou vládu, nikoli vládu odborníků nebo vládu „národního porozumění“, ale vládu, ve které má klíčové ministry extremistická strana Svoboda s podporou pouze na Haliči. Mají nějaké celoukrajinské volby ještě smysl? Nebude je východ země bojkotovat? Otázkou je, kdo bude platit ukrajinské dluhy Rusku. Bude to Mezinárodní měnový fond? Na IMF sázel Jelcin a to, jak se s těmito penězi v Rusku za Jelcina zacházelo podle ideologických pouček IMF ztroskotal a přivedl k moci autoritativní režim Putina, který pro obyčejné Rusy přinesl výrazné zlepšení životní úrovně.
Mezinárodní společenství se řítí směrem ke studené válce kvůli ruské anexi Krymu, co bude ale dělat s Ukrajinou? Ukrajina přece nemůže bez Ruska fungovat. Zdá se absurdní mířit ke studené válce a myslet si, že Ukrajina může v takové situaci být součástí Západu. Současná ukrajinská vláda by neměla dělat téměř nic jiného, než dovést zemi k předčasným volbám. Nikdo ostatně neví, jaký je skutečný názor obyvatel Ukrajiny, celé Ukrajiny. Proč neudělali na Ukrajině referendum o Krymu, aby bylo zřejmé, že celá nekrymská Ukrajina odmítá ruskou invazi? Např.mezi prosincem 2012 a listopadem 2013 se výrazně snížil počet stoupenců sbližování Ukrajiny s EU (pod 40%). Západ by se neměl soustředit na konfrontaci s Ruskem ohledně Krymu, ale na budoucnost Ukrajiny. A to je bez spolupráce s Ruskem nemožné -

6 hlasů

))))))))

2 hlasy

Profesionální revolucionář Trocký , stejný bolševik jako Lenin, Stalin a spol. přijel do Ruska dělat revoluci z New York City.
Amerika reálně bolševiky zásobovala a vojensky podporovala proti Kolčakovi. Tehdy se o tom psalo i v New York Times, jak dokumentuje Antony Sutton viz
http://www.american-buddha.com/cia.americasecretestab.2.3.htm
Výjimečný historik A. Sutton, který dlouho nechápal rozpor mezi oficiální nenávistnou propagandou a reálnou podporou Země Sovětů zpoza oceánu, nakonec důkladně a unikátně zdokumentoval převratnou verzi americko - ruských (komunistických vztahů) v řadě článků a několika svazcích, za všechny např. Wall Street a bolševická revoluce (anglicky online viz http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/index.html ), Nepřítel za všechny peníze ( http://reformed-theology.org/html/books/best_enemy/index.html )
..vzpomeňme na Stalinovu dceru Světlanu, která v roce 1967 dostala americký azyl a dožila svůj život spokojeně v USA viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Sv%C4%9Btlana_Allilujevov%C3%A1
Stejně si vybral Chruščovův syn (to jeho tatínka napadlo přičlenit Krym rodné Ukrajině) viz http://en.wikipedia.org/wiki/Sergei_Khrushchev
K Západu se čile měla i Brežněvova dceraGalina, proslulá skandálními kšefty na diamantovém trhu. http://books.google.cz/books?id=VEh9geWgbjgC&dq=&redir_esc=y

Kdo hledá, najde - ale něco jiného, než co se na nás hrne denně z médií.

3 hlasy

Trockij nebyl stejný bolševik jako Lenin a Stalin. Když se vrátil z USA do revolučního Ruska, nebyl ovšem ani menševik, či bolševik z frakce Bloganova (jako třeba Maxim Gorkij dlící na Capri). Lev Trockij se stal vůdcem mezirajónců (nepatřili ani k bolševikům ani k menševikům). mezirajónci se s bolševiky sloučili až v září 1917 (menševici silně ztratili na popularitě v důsledku podílu na vládě, byť to zrovna vedení menševiků nepodporovalo, ale ono nebylo moc disciplinovaní, tudíž nestrannost mezirajónců pozbyla smysl - bolševici 25%, menševici 2,5% ve volbách v prosinci 1917).

1 hlas

Přečtěte si knihu od Whitakker Chambers nazvaná Witness.Velmi poučná.Potom vám udělá smlysl i kniha The Venona secrets.

0 hlasů

Chambers byl podvodník, notorický lhář a blázen. Celý případ Algera Hisse je dodnes otevřený, i když je to nepochybně hodně zajímavé téma ke studiu.

S případem a venonou souvisí třeba tenhle zajímavý článek

http://theamericanscholar.org/the-mystery-of-ales-2/#.Uy8Xvs6ftKY

1 hlas

Aspon jsi nam ukazal, co je to za pakaz tihle rudosi ze zemljanek, soudruhu Barabanove.

3 hlasy

Zapoměl jste na pakáž amerických a tam přivandrovalých semitů židů od Aarona Lopéza,otrokáře od 1750 až po Georga Sorosa,zloděje a osnovatele pučů v Grůzii a teď na Ukrajině.Hezký den.

3 hlasy

Už chytili ty co střílelí z těch budov na Majdanu?Tak až je chytí potom se mužem bavit.

3 hlasy

Ti už jsou dávno zpátky v Rusku. Asi nějaká domobrana... :-)))

4 hlasy

a kdo by je chytal, patří k nyní vládnoucí polovojenské chuntě

4 hlasy

Co hlava?

2 hlasy

https://www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8

2 hlasy

Na vaši hlavu se ptát nemusím, tam již diagnoza byla stanovena. Netrapte se, nebolí to. Blbost není smrtelná nemoc. U vás je to však škoda.

2 hlasy

Hm, trollíku. A nezapomeň si zase naklikat alespoň pět hlasů....:-))))

2 hlasy

Úspěšné konspirační teorie, o kterých se dnes moc nemluví

http://www.vlastnihlavou.cz/uspesne-konspiracni-teorie-kterych-se-dnes-moc-nemluvi/

2 hlasy

To si vymýšíte sám nebo jsou na to lidi?

2 hlasy

Vzhledem k tomu, že oba podněsterští sousedé - Moldavsko ani Ukrajina - nejsou členy NATO, má NATO s tímto územím společného asi tolik, co Ozbrojené síly Ruské federace s Nebraskou.

6 hlasů

Podněstří bylo roku 2013 přijato do Evropského svazu futsalu a jeho reprezentace hraje mezistátní utkání pod podněsterskou vlajkou.

2 hlasy

Aspoň někdo je uznal. )))))))

1 hlas

Jaký vpád Rusů? V Podněstří žije už teď 168 tis. Rusů, tj. 30,3% z 550 tis. obyvatel. Podněstří je de facto nezávislý stát ve východní Evropě, který se odtrhl od Moldavska. Moldavská vláda v Kišiněvě nad tímto územím nemá žádnou pravomoc. Podněstří má vlastní měnu i armádu, která se snaží být zárukou nedoktnutelnosti podněsterského území. V roce 2006 hlasovalo v referendu 97,2% voličů Podněstří za připojení k RF. Již byl přijat v prvním čtení ústavní zákon o uznání ruské legislativy za část podněsterské. Za státní jazyk byla uznána ruština. Podněstří je jednou z nejchudších oblastí Evropy. HDP v roce 2012 činil 1,057 miliardy $ (2 075 $ na hlavu). Zahraniční dluh země by již dávno způsobil její bankrot, nebýt ruských subvencí. Jen dluh za dodávky zemního plynu vůči Rusku přesahuje 3 miliardy $.

4 hlasy

Řekl bych, že největší vada celé téhle spekulace NATO je fakt, že od východních hranic Ukrajiny do Podněstří je to tak 800 kilometrů vzdušnou čarou přes skoro celou Ukrajinu a že Podněstří celé leží ve vnitrozemí. Takže to asi nebude tak docela na pořadu dne....:-)))

2 hlasy

Kaliningrad Královec je celý v Polsku a je to také teď Ruská država.Leipzig bylo také slovanské město,a teď tam bečí náckové.Qudz byl assyrský.Chá,chá,chá.Šalom.

0 hlasů

To já vím, jenže Kaliningrad neleží ve vnitrozemí a je ruský už od konce 2. světové války.

1 hlas

Tak by ho měla navrátit do lůna Čech armáda.My zase nemáme námořnictvo.Letectvo to zvládne i v Besarabii.Ruská armáda tam už je,ajnštajn.

0 hlasů

Ta ruská armáda (no, těch pár vojáků) tam je už od konce války v Podněstří, aby dohlíželi na příměří. Letecký výsadek by asi možný byl, ale logisticky by to bylo dost náročné, nemluvě o tom, že by v takovém případě Rusko těžko dostávalo souhlas s přeletem, ale vlastně o to ani nejde. Tady přece byla řeč o tom, že Rusko soustřeďuje síly na východní hranici s Ukrajinou a dává se to do souvislosti s Podněstřím, což je prostě čistě geograficky zjevná fíkovina.

1 hlas

Tak by ho měla navrátit do lůna Čech armáda.My zase nemáme námořnictvo.Letectvo to zvládne i v Besarabii.Ruská armáda tam už je,ajnštajn.

0 hlasů

Co jsi mel dnes k obedu, tloustiku? Borsc?-)

2 hlasy

Je si posluž, trollíku. Mě rozházet nemůžeš. I lev se holt občas musí smířit s nějakou tou vší v kožichu....-)))

1 hlas

Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?

1 hlas

Moc invence tedy nemáš, trollíku. Ale to je u stvoření tvého druhu normální....-)

1 hlas

Ještě že Ukrajina byla natolik rozumná, že vydala Krym Rusům bez boje. Pokud by tam vlítli Rusové silou, tak by neměli kde bydlet ani ti proruští sympatizanti...

3 hlasy

Já bych spíš řekl, že si vláda v Kyjevě uvědomila svoje možnosti a to zvláště po té tak zvané "mobilizaci". Nicméně o vojenskou pomoc žádala USA a EU. To by asi bylo jiné"kafe". Možná bychom si v tuto chvíli už nepsali.

3 hlasy

Mobilizaci na Ukrajině tahle vláda vyhlásila,a dostavilo se 6000 občanů.To je míň než padlo na Куликово поли с Димитром Донским,princem Vladimíra a Moskvy.Semitům židům se tam nějak moc bojovat nechce,budou muset vyřídit Banderovce.

1 hlas

..ano..tak soudruh Adolf by to nazval , strategický ústup..jako od Stalingradu...

2 hlasy

Ukrajina nic nevydala, Krym byl ruskej a nic na tom nezměnilo, že ho komouš Chruščov i s lidmi (jako s dobytkem či nevolníky) formálně připsal k Ukrajině, no a těch pár banderovců co by bylo ochotno proti Rusům bojovat by Rusi utloukli čepicemi

9 hlasů

Švábi mají čepice...? :-)))

6 hlasů

Svabi maji kukly.

5 hlasů

Nestalo by tohoto mamuta vyhodit po demokratickem hlasovani z Ustavu CSAV, jak se to prihodilo prof.Zubovovi?

http://www.soc.cas.cz/lide/jan-cervenka

3 hlasy

Zkus to navrhnout, ale musíš to udělat hodně anonymně, abych si tě třeba nenašel a nedal ke snídani, ty hrdino uvědomělého trollování.

Fakt to tu má úroveň, administrátore, jen co je pravda.

2 hlasy

Kolik vazis tloustiku?-)

2 hlasy

Dost na to, abych tě slupnul jako slon malinu, blbečku.

2 hlasy

Akademik a taková úroveň? Odstrašující případ.

3 hlasy

Tak to chodí, když se člověk musí brodit v hnoji, který tu po sobě pod několika nicky soustavně zanecháváš, trollíku.

1 hlas

:-)))
Ale, ale, tlouštíku... Ty už tady machruješ jak Laroux.,,
Ty jsi přece muž slova, přece se nebudeš prát, jako nějakej ožralej mužík. Zkus nám radši napsat, jak je v Rusku vysoká životní úroveň a jak se tam všichni hrnou. Nebo něco o parazitech, to bylo také zábavné...

5 hlasů

A ještě je zajímavé, že jak někomu rupne v palici a začne se tady chodit hádat a předkládat svou jedinou pravdu, tak má slovníček složený z trollů a ad hominem. Ti panáčci jsou jak z jednoho vrhu - Naiva i Červenka. Tváří se, že všichni ostatní jsou plebs a jen oni sežrali všechnu moudrost, urazí kdekoho, ale jak se někdo opře do nich, už volají admina. K Červenkovi jsem se nechtěla vůbec vyjadřovat, ale fakt je to zajímavý úkaz, jak jsou stejní. A v tomto případě výjimečně předpokládám, že jsou opravdu DVA:))))

1 hlas

Hm, další do party. Nebo že by se nám np np alias jara jara zase jednou převtělil? A když jste se ke mně nechtěla vůbec vyjadřovat, snad by bylo bývalo lepší, kdybyste se toho svého nechtění přidržela, milostivá.

1 hlas

Tak mě laskavě ze svých verbálních výronů pro příště úplně vynechte, milostivá. A o grafomanství bez obsahu bych na Vašem ctěném místě pomlčel, ale vím, nemám radit....:-)))

1 hlas

Na vaši radu, co je lepší, jsem se neptala, pokud to teda nemáte v popisu práce, radit všude a všem:))) Vyjadřovat se dále nebudu, vaše grafomanství a jeho obsah dostatečně sdělují vše.

0 hlasů

Henexi, při Vašem vzdělání, není pod Vaší úroveň přizvukovat takovému "inteligentovi" jako je np np?Poměrně dost to vypovídá o Vás, i o Vaší povaze.Apropo dejte na net Vaši fotku, ať se potěšíme pohledem na atleta s postavou řeckého Apollona, když tak dovedete jiného posměšně nazývat "tlouštíkem".

4 hlasy

Hrůza!Když mluví někdo o vzdělání=intelektuál,žádný inteligent,ajnštajn.Inteligence je vrozená chytrost.Příklad-Lula da Silva,4třída základní školy a jako president dostal Brazilii na vedoucí místo v Jižní Americe,a z dluhů.Neschopný a tupý intelektuál jako Fidél svoji zemi zahrabal na smtiště dějin.Vy,který si pletete inteligenci se vzděláním mi jen potvrzujete,jak je většina " yntelektuálů " pitomě namyšlená,až blbá.Povětšině pózující blbí semiti židi.Chá,chá,chá!Šalom.

0 hlasů

Ale no tak Johane, co si budeme povídat, žádní apolóni už v našem věku nejsme, není co ukazovat, za námi by se se zalíbením už ani Ukrajinka neohlédla.
Dělá mi ale radost trochu potrápit tohoto akademického kecala, který, ač sám placen státem, zde před časem dehonestoval české podnikatele a živnostníky. Jen se podívejte na tu dobráckou tvář a přečtěte si pár těch canců... Každá bába, co meje někde v hospodě nádobí, je pro společnost užitečnější, než on. Jestli je někdo parazit, tak právě Červenka...

3 hlasy

Hm, tak to se Vám tedy asi jen něco zdálo. Já si na to totiž docela dobře pamatuju a předpokládám, že při troše námahy, která mi ovšem za to nestojí, by se to tady dalo v archivu dohledat.

1 hlas

Jan Červenka 23.03.2014 16:11
Jo, myslím tu "odbornou" diskuzi, kde jsi nedělal rozdíl mezi obratem a ziskem, ty argumente ad hominem...
Jednoho vola "ad hominem" jsme se tu zbavili, že by se objevil další...?

2 hlasy

Hm, a np np je jeskynní troll.

1 hlas

No, to jste mě fakt potrápil, až jsem si proslzel kapesník. A pokud za to "dehonestování českých podnikatelů a živnostníků" retrospektivně označujete tu asi tak před rokem vedenou debatu o nastavení daňového systému u nás, kde jste na mou věcnou analýzu problému, názorné příklady a statistická data odpovídal většinou ad hominem argumentací založenou na tom, kde pracuju, tak to jen svědčí o tom, že nedokážete věcně a civilizovaně diskutovat o čemkoli a v podstatě s kýmkoli, kdo zrovna neříká to, co vy si přejete slyšet.

1 hlas

Cervenka je salonni komunista.

3 hlasy

Nejsem to já, kdo tady anonymně uráží a kádruje. Ale proč vůbec s trollem marním čas?

3 hlasy



Jan Červenka 23.03.2014 14:44
Honza73

Nejsem to já, kdo tady anonymně uráží a kádruje. Ale proč vůbec s trollem marním čas?

0 hlasů

Koukám, že už ani to copy+paste nezvládneš, aniž bys to nezvoral....:-)))

1 hlas

komoušovskej kádrovák se v tobě opravdu nezapře

5 hlasů

Vyliz si Barabanova.

3 hlasy

Až po tobě, trolle.

1 hlas

NATO spekuluje???? NATO už dávno mělo mít vojska na ukrajinské východní hranici!!! Na co čeká NATO? Až ruskej hnusnej xindl sežere celou evropu???Kurva, k čemu vlastně slouží ta posraná organizace, která si říká NATO??? Rusáci anektují cizí území v bezprostřední blízkosti evropy a NATO SPEKULUJE!, to je rána do týla všem slušnejm lidem v evropě, přestože už jich tolik není, evropa je plná komunistů, fuj,fuj,fuj! Je naprosto tristní, že velitel sil NATO Breedlove, si snad myslí, že rusko bylo někdy NĚKOHO partner! Rusko tento termín vůbec nezná, dokládají to jeho dějiny od jeho samého vzniku! Kdy už konečně budou ve vedení evropských organizací a NATO normální lidi s přirozeným způsobem myšlení, tak jak to bylo od vzniku světa do doby, než přišel zkurvenej, hnusnej, odpornej a smradlavej komunista na svět???!! Už je z toho ze všeho, co se děje v posledních letech na blití!

5 hlasů

kdy jsi utekl z jedlickova ustavu???

3 hlasy

nežer tolik těch lysohlávek, až budeš při smyslech, tak si přečti ty zhovadilosti co jsi napsal

7 hlasů

Ty ubožáčku nepatříš mezi slušné,ale mezi tupé a duševně méněcenné.

4 hlasy

a další komoušovskej samozvanej kádrováček, fuj

2 hlasy

A vás tady snad někdo pozval??:))))) Jinak dobrá kojzarovština, ti vaši samozvanci.

0 hlasů

Pokud nás veřejnoprávní média budou informovat o vpádu Rusů tak objektivně jako o dění na Ukrajině, to se zase dozvíme věci.

15 hlasů

Netušil jsem jak to je s ukrajinskou armádou na Krymu. Jen necelých 2000 vojáků se vrací......Pak ale naše média nám opravdu servírovala marast .....ideologicky ve stejném duchu jako před listopadem 1989. Masáž a masáž.

8 hlasů

V ukrajinské armádě na Krymu sloužili vetšinou vojáci z Krymu, takže pochopitelně zůstali. Jak lze tento jednoduchý a srozumitelý fakt otočit a ideologicky zneužít.
Ve stejném duchu jako před listopadem 1989. Masáž a masáž... :-)))

5 hlasů

...ale z médií, to co píšete, se nedozvíme. Masírovali nás jaký je na Krymu odpor a.......to je výsledek ? Pro Kyjevskou vládu to asi tak pochopitelné není...........

7 hlasů

Ale v médiích to bylo. Zrovna tady na Týdnu byl článek o ukrajinské armádě a o tom, že vojáci tam slouží na teritoriálním principu, snad s výjimkou velení a specialistů. Nemohu za to, že marníte svůj čas na Parlamentních listech a sem nás chodíte jen oblažovat těmi výblitky...

2 hlasy

Henex 23.03.2014 15:55
hmmm, musíte se smířit s tím, že slova mají své definice a pro demagoga.. chápu..nelze připustit omyl. No a ten odkaz na idnes, že se vám nelíbí je váš problém....

1 hlas

Jan Karel 23.03.2014 15:31
Že jste to nepochopil mne nepřekvapuje, jste zváštního myšlení. Tak nám alespoň napište (opište) něco veselého z Parlamentních listů...

2 hlasy

Aááájejda, dochází argumety a tak se uchylujete opět k agresi. Demagogie tu umíte. Teritoriální princip je úplně něco jiného než národnostní princip. V rámci teritoria si umístí stát jednotky dle svých strategických plánů. Než začnete psát tak přemýšlejte. :-)))))))!!!

Tedy pokus o demagogii nevyšel. Jen pro ukázku - například idnes
5. března 2014 17:16
Mladí Ukrajinci se hromadně hlásí do armádní služby a v případě války s Ruskem jsou připraveni chopit se zbraně. Dobrovolníků do náborových center přichází tolik, že armáda dočasně příjem nováčků zastavila.......

2 hlasy

nejde o to, že zůstali, oni složili přísahu Rusku a v ruské armádě zůstávají

4 hlasy

Ruský medvěd jak otevře tlamu, tak mu jedno soustíčko nestačí!! A s jídlem roste chut jak známo.

7 hlasů

Ještě že je Česko nepoživatelné v tomto smyslu....o to se poslední vlády postaraly dokonale, nic cenného tu není, takže není třeba se bát :D

1 hlas

Ještě že je Česko nepoživatelné v tomto smyslu....o to se poslední vlády postaraly dokonale, nic cenného tu není, takže není třeba se bát :D

3 hlasy

No doufejme že vojenská a materiální pomoc z Ruska pro Irán bude o to lepší.Obchod jako obchod.

1 hlas

Tak tohle svědčí o tom, že je NATO hodně silné v zeměpisu....:-))))

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Transnistri - anRegionMap.png

3 hlasy

Ach jo, koukám, že odkaz na mapu z nějakého důvodu nefunguje. No, snad tedy tohle fungovat bude.

http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_Transnistria

2 hlasy

Tlustoch Cervenka:
http://honza73.blog.tyden.cz/

2 hlasy

No, ještě jednou díky za propagaci blogu. Škoda jen, že si v něm jako slabomyslný negramot moc nepočteš.:-)))

6 hlasů

http://www.soc.cas.cz/lide/jan-cervenka

2 hlasy

No vidíš, a já už si málem myslel, že nejsi placený troll.

2 hlasy

No nejsem, čert aby to vzal, je to k vzteku, zvláště když uvážím, že ty se těma kecama docela slušně živíš...
Teda přesněji řečeno, že my tě všichni za ty bolševické kecy ještě živíme.

3 hlasy

Henex 23.03.2014 23:00

Na rozdíl od USA soukromé university v ČR nemáme.

1 hlas

ABR 001 23.03.2014 21:55
Tak to mne ani nepřekvapuje, že jsi také vyžírka, přilepený na stát...

1 hlas

Tak to jsem rád, že mohu Henexovi také připomenout, že si mne také platí z daní (kromě grantů z EU a podílu soukromého sektoru na projektech).

1 hlas

No jo, už v tom zase jedeš. Předpokládám, že ty kádrovácký manýry a argumentaci typu "ty jsi vystudoval za moje dělnický peníze" jsi pochytil ve skautu, co?.-))))

2 hlasy

Mladí nadějní ukrajinští nacisté:


https://www.youtube.com/watch?v=xrlTx4J2oKo

4 hlasy

Evropa to ma tezke. Humani system budovany po valce nezna teritorialni naroky a nezna valku. To jsou veliciny zvane jako mirove konstanty v povalecne EU. Proto nikoho nenapadne protlacovat uzemni naroky, nikdo ani nepomysli zacit kvuli tomu valku . To zneuziva Putin ve svem chorem mozku. Ale Evropa se s timto fenomenem ruskeho barbarstvi bude muset zaobirat, i kdyz se ji do toho nechce. I americky presidetn mel potize vysvetlit narodu ze vojenska a materielni pomoc Anglii je vlastne obrana USA proti Hitlerovi. Nakonec mu japonci prispechali na pomoc.

4 hlasy

Že by přání otcem myšlenky?Vůbec bych se nedivil, kdyby při vojenských manévrech v Polsku "náhodou" přelétla nějaká ta raketka do Ukrajiny.To by se to potom piklilo.

12 hlasů

"Je třeba přitvrdit"........viz uniklý rozhovor mezi náměstkyní amerického ministra zahraničí Victorie Nulandové s americkým velvyslancem v Kyjevě Geoffreym Pyattem, před střelbou na Majdanu......

Provokace aby se vytvořil důvod pro zásah.....to je běžná taktika všech co manipulují s lidmi...

2 hlasy

Piklilo? To ty jako agent vojenske kontrarozvedky, ktery byl pred listopadem 89 poslan do Rakouska, vis asi nejlepe, vid?

1 hlas

Mohl byste nám zde objasnit,jak zrovna vy víte, že pan Rey byl vyslán jako agent vojenské kontrarozvědky do Rakouska?

5 hlasů

U Lustiga paranoia a u np np vrozená debilita.Že se paní Julko zabýváte tímto lidským odpadem.

6 hlasů

Johane, už se chudáci političtí vězni z KPV v Praze dověděli, jaké rudé stvoření se mezi ně vklínilo?

0 hlasů

Alle Indizien zeigen, dass es so war.

1 hlas

Ano?A mohl byste ty indicie popsat.Není to jen vaše osobní animozita a neschopnost přijmout jiný názor?Nebudu zde nikomu dělat advokátku, ale pokud sleduji zde diskuzi,jaště jsem od vás nečetla nějaký příspěvek, který by nebyl vůči této zemi a jejím občanům negativní.Proč se tak stále vymezujete?

5 hlasů

Julka govorit tolko nemnozko po ruski:-)

2 hlasy

Američani už zase chtějí válku a zatáhnou do toho celou Evropu.

9 hlasů

PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!

http://youtu.be/BABXj2nNO8k

2 hlasy

Voloďa Putin mi včera večer volal, ve zjevně dobré náladě....jedl kaviár a zapíjel to krymským šampaňským...říkal...že si může Krym odfajfknout jako splněno....teď neví, co s tím zbytkem Ukrajiny...že počká...říkal jsem mu, že nemá blbnout s protisankcemi...a on říkal, že nebude...akorát na tom McCainovi že si zkustne, toho si vychutná..ten si už v Rusku nevrzne

0 hlasů

..jo..a Voloďa říkal, že neví , kde to Podněstří je...ale že na to koukne...

0 hlasů

No, Voloďa to, kde Podněstří leží, nepochybně ví. Na rozdíl od toho soudruha jenerála z NATO....:-))))

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov