V případě války
"Příliš zranitelné". Jednotky NATO by s Ruskem neuspěly

16.05.2016 19:40

Síly velmi rychlé reakce NATO nemohou být vyslány do východní Evropy v případě války s Ruskem, uvedl s odvoláním na dva alianční generály list Financial Times. Podle deníku by silám hrozila porážka ještě předtím, než by se připravily k boji.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • milo zdca (11 hlasů) 16.05.2016 20:51

    Je zvláštne ako veľmi KOKOTI zo západu chcú vojnu s Ruskom.Pripadá...

  • Josef Novák (8 hlasů) 16.05.2016 21:09

    No, Rusové se zmátořili a "civilizovaný svět" (ano, právě ten co má...

  • Masarakš . (8 hlasů) 16.05.2016 21:43

    Překvapivě s Vám dnes souhlasím. Vzhledem k jaderné paritě jsou...

  • Vladimír Molík (6 hlasů) 16.05.2016 21:46

    Válka s Ruskem je možná v každém případě, když Rusko někdo zvenku...

  • tyden tyden (6 hlasů) 17.05.2016 01:57

    Rude prase ok necetlo clanek? O valce tam mluvi dva generalove NATO...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

S Ruskem by těžko uspěl kdokoli na světě. Viz historie, zkoušeli to Napoleon i Hitler a utíkali až se jim prášilo za zadky... Díky Rusku právě my můžeme dnes dělat ramena a paktovat se s našimi bývalými okupanty a zrádci, kteří nás zaprodali a předurčili k vyhlazení...

0 hlasů

Ach jo, NATO se všem snaží pomáhat všude rozsévají demokracii lidská práva a humanitární bomby. A ten zlej rus k nim pořad přibližuje ty svoje krvelačné hranice.

2 hlasy

"aby dokázaly udržet v mezích občanské nepokoje"

Samozreme, ze ty jednotly nejsou urcene proti Rusakum, ti by je rozprasili behem dvaceti minut.
Lokalni armada by mohla nechtit strilet do svych obcanu, jako se to stalo na vychode Ukrajiny, kde se pridali na stranu domorodcu a proti nacisticke ilegalni junte v Kyjeve.
Takze by nasoupily jednotly zoldaku ze zemi, kde maji s masovym vradenim civilistu bohate zkusenosti.
SSA, Anglie...

4 hlasy

Válka s Ruskem je možná v každém případě, když Rusko někdo zvenku napadne vojensky, nebo bude vyvolána občanská válka v hraniční zemi s Ruskem, kde se propaguje Západem neomezená demokracie, která rozbije jednotu lidu v této zemi jako se to stalo velmi levně v ČR o sametu. Vojensky Rusko může napadnout ten stát, který bude mít největší zájmy ve dvou případech takovéto: 1) Získat ruské území s regiony, kde se tak domůže pomocí neviditelné ruky trhu k levnému nerostnému bohatství, ale MUSÍ být v napadení podporován USA+EU. 2) Rozpoutáním války vytvořit odbytiště jistých, věkem vysloužilých zbraní, kdy v té válce by bojovali obyvatelé vlád, které vedou pochlebné politiky vůči USA, včetně válečné nenávisti k Rusákům. A ten druhý případ jsme právě my Čecháčci. Obyvatelstvo ČR je v klasické válce určeno k likvidaci jak Západem, tak Východem! Na to pozor!!! Kryty CO v celé ČR jsou téměř zlikvidovány vládami od r. 1989, které si sami volíme, takže se v nich dnes mohou schovat jen 2% civilních obyvatel ČR. V 60. létech to bylo téměř 70% obyvatel. Většina se nechala zazdít, aby v nich nebydleli bezdomovci, přičemž vše vykradli sběrači kovů. Ve Švýcarsku se jejich občané schovají z 85%! Z našich občanů se stali ovčané na válečnou porážku, protože jako Češi si nic jiného nezasloužíme.

6 hlasů

Je zvláštne ako veľmi KOKOTI zo západu chcú vojnu s Ruskom.Pripadá mi,ako by sa domnievali,že vyjdú z nej zo zdravou kožou.

11 hlasů

No, Rusové se zmátořili a "civilizovaný svět" (ano, právě ten co má na triku naprostou většinu bord.lu na blízkém východě i jinde) se pokouší začít druhé kolo pokusů o jejich uzbrojení. Jen mám takový nepříjemný pocit, že hlavně díky borovnosti papalášů začíná tahat za kratší konec provázku a ten koneček že se čím dál tím víc zkracuje.

8 hlasů

Je opravdu příznačné, že o válce mluví pouze Kreml a jeho propagandisté.

1 hlas

Rude prase ok necetlo clanek?
O valce tam mluvi dva generalove NATO :-)))

6 hlasů

To jsou takové kecy. K nějaké válce mezi Ruském a civilizovaným světem stejně nedojde, protože ani Putin není sebevrah a nechce zničit lidstvo, případně Rusko. To samé platí pro zhýčkaný západ, který si chce i nadále vychutnávat plody minulého snažení a nemyslí ani na utahování opasků ani na nějakou válku. Takže, podtrženo a sečteno, jakékoli zprávy o "nových, převratných zbraních", zprávy o tom, kdo by kde měl převahu, nebo zda je ten, či onen systém útočný, či obranný, jsou naprosto zbytečné a pouze snad zvyšují prodej, či zájem o nějaká media. Bylo by dobré zachovat si zdravý rozum a nepanikařit - jako se to stalo v případě tzv. "imigrační krize". Kdo z vás viděl naposledy imigranta?

1 hlas

Zdravý rozum Killary nezajímá, ta chce prostě válku.

0 hlasů

Překvapivě s Vám dnes souhlasím. Vzhledem k jaderné paritě jsou jakékoliv konvenční zbraně druhořadé.

Pobavila mě však to krásně pokrytecké pojmenování Západu jako "civilisovaného světa".

Technická převaha, kterou Západ získal na 300 let, a už ji ztrácí, není a nebyla převahou kulturní a už vůbec ne morální. Pokud pomineme koloniální války, vyhlazování národů, otroctví s kontinentálním rozmachem (z Afriky nejen do Amerik, ale i do Asie a Evropy), i drogové dealerství v pravdě v státním rozmachu (viz. např. tzv Opiové války Britů s Čínou) ...

A zastavíme se pouze ve 20. a 21. století. Rasizmus (palmu prvenství zde mají Anglosasové viz. břímě bílého muže, ikdyž Portugalci se v Africe také pěkně vyřádili a sekali černochům ruce za provinění i v 40-50 letech 20. století ), Komunizmus(Marx a Engels byli odkud pak? Brit a Němec) a Fašizmus to je také vynález Západu, stejně tak i světové války(nebo válka s přestávkou na 20 let).

No a samozřejmě takové perly jako použití atomových zbraní proti civilistům v Japonsku, orange B ve Vietnamu, bílého fosforu v Iráku, ochuzeného uranu v Jugoslávii ... tyto národy si vskutku užívají následků civilisovaného humanitárního bombardování dodnes.

A to nemluvíme o podporování státních převratů (když se s Západem nechce někdo podělit o zdroje a nevpustí k sobě za hubičku západní korporace) a nejrůznějších krvavých diktátorů (viz staré americké heslo o Somose - je to zku*v*sin, ale náš zku*v*sin), překrajování hranic tužkou bez ohledu na etnickou a státoprávní historii regionu (viz. třeba nakrájení států a státečku v Africe i Blízkém Východě, a Asii) ...

Dalo by se říci mnoho, ale jak se říká moudrému napověz, hloupého potrkej. Prostě jak krásně pokrytecké je zrovna Západ označovat za civilizovaný, ostatní také nejsou andílci, ale v posledních dvou stoletích nejvíc másla na hlavě má právě "civilisovaný Západ" a to v globálním rozmachu.

8 hlasů

Za součást civilizace považuji, mimo jiné, například i kanalizaci na venkově.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 06/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov