Ukrajina
Proruští vzbouřenci bojují u letiště, útoky na jejich pozice

15.04.2014 16:15 Aktualizováno 15.04. 17:20

Ukrajinské ozbrojené síly podle ministerstva obrany právě provádějí "speciální operaci" v Kramatorsku, jednom z měst východní Ukrajině, které v posledních dnech ovládli proruští aktivisté.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Karel Musil (11 hlasů) 15.04.2014 17:01

    Zajímaly by mne pravomoci prezidenta Turčynova. Podle ústavy je volen...

  • Jan Bulva (10 hlasů) 15.04.2014 17:22

    Náckovští kámoši soudruhů z USA a EU brutálně zbili prezidentského...

  • Jan Karel (8 hlasů) 15.04.2014 18:57

    V roce 1993 byla budova ruského parlamentu hájena skoro stejným...

  • Pavel Novak (8 hlasů) 15.04.2014 17:48

    A mezitim v Kyjeve dav mlati kandidata na prezidenta, ktery se mu...

  • O. H. (7 hlasů) 15.04.2014 18:00

    A k čemu by to bylo. Aby těm tvým psaným sračkám všichni tleskali a...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Neštěstím mnoha diskutujících je vidět vše skrze politické brýle. Já být důchodcem na Krymu a někdo mi říct, že stanu li se součástí Ruska, budu mít trojnásobný důchod - nic mě nezastaví. Měl bych v paži celou politiku i Ukrajinu. Obyvatelé Krymu nejsou jiný živočišný druh. Říci totéž Rakousko našim důchodcům např. na jihu Moravy, rázem by byla ČR menší. Jsou jediní, kdo tam chodí volit a plná peněženka rychle dá zapomenout na nějakou formu vlastenectví.

3 hlasy

Tak to s vámi plně souhlasím, Češi a Moraváci jsou kurvy prodejný, obvzláště některý...

1 hlas

Jestli Simurda obchoduje s ruskymi akciemi, tak je za chvili bude moc pouzivat jako toaletni papir na zachode v CCCP.

1 hlas

Ukrajina omezila dodávky vody na Krym.
O problému s dodávkami vody informoval Putina krymský premiér Sergej Aksjonov. "Kyjev snížil dodávky vody, dnes k nám proudilo jen 5,5 kubíku za sekundu, obvyklá norma je sedmdesát," postěžoval si v pondělí Aksjonov.
V diskuzi jsou přiléhavé příspěvky:
• Kdesi jsem slyšel, že problém mají na svědomí neznačení instalatéři...
• tak hybaj tahat trubky z Ruska, chtěli k němu, tak co čekali...
• Krym je Rusko, jak tvrdí Putin, tak ať se stará. Jen idiot by podporoval svého nepřítele. Válka už začala (napsali dnes ráno v Rusku na titulní straně), tak davaj!
• Teď ještě přijde na řadu elektřina a na Krymu bude veselo...
http://zpravy.idnes.cz/rusko-ukrajina-krym-voda-0xb-/zahranicni.aspx?c=A140414_181836_zahranicni_aha

1 hlas

Taktická chyba!Na oplátku teď může pan Putin zarazit přísun plynu a nafty,a Ukrajina se položí.Přestanou létat letadla,jezdit tanky.Ale co chcete,když tam jsou vesla diletanti a nebo úplní pitomci jako tymošenková.V krizové situaci na to semita žid holt nemá.I m.dajan to chtěl vzdát v '79,ne?

1 hlas

Na druhou stranu musim napsat, ze se to hlavne dotkne obycejnych lidi. Je ale pravda, ze vetsina lidi hykala jako Bulva radosti. Takze ted se budou muset pochlapit. Lito je mi tech, kteri se politicky neangazovali a ziji obycejny zivot.

2 hlasy

Koukám, že šílenství rusofilních kolaborantů dosáhlo vrcholu. Zřejmě touží po rudé svěrací kazajce se srpem a kladivem...
Přátelé... Ještě vás baví si s těmito týpky dopisovat? Mně už ne... :-)))

3 hlasy

Souhlasím. není mi jasné, proč se to tady nazývá diskuze. Jedna strana totiž vůbec diskutovat nechce a zneužívá server pouze k agitaci a propagaci své "pravdy". Internet, aniž si to servery a admin uvědomují, se stává hlásnou troubou extrémistů a placených diskutérů. Lidé, kteří pracují, nemají ani čas a ani chuť se podobných diskuzí účastnit. Diskutují důchodci a "aktivisté" - lidé ze skupin pana Májíčka a jemu podobných. Kým jsou tito lidé financování, to je snad každému jasné.

1 hlas

Kdyz pujdem delat do blazince, budem taky obklopeni blazny, ale na rozdil k temto, tam, budem delat bohumilou cinost :)))..... ja nikdy neveril, ze je tolik blaznu v Cechach :))... oni tomu snad i veri :)))

1 hlas

Není to tak dávno,co po stepích ukrajinský proháněli hunové a avaři ty přitroublé Góths.Muselo to útéci na západ.Za nimi hunové,na sever Slovani.Teď má pan Putin $ 300 miliard,Cína ještě víc a obáma sekeru $ 17,5biliónů.Bude muset prodat původní Ruské území v americe-Aljašku,Oregon,Wašington state a severní Kalifornii.Kdo má peníze na to,to koupit?Rusko a pan Putin.Na koupi jižní Kalifornie mají číňani.Pár států můžou odkoupit ještě Brazilci a Saudi.Na druhou stranu,opecní rada v oděse odvolila připojení k Rusku zadarmo.

0 hlasů

Aby ten kremelsky primitiv neskoncil jako Mladic !

1 hlas

Což tak Mussolini?

1 hlas

Neuvěřitelné!!!!
Ukrajina klame celý svět – žádné hranice nemá
Pan-Gi-Mun
10.4.2014 Komenty, Nezařazené, Svět

OSN – Při zkoumání ukrajinských záležitostí RB OSN vyšlo najevo, že Ukrajina je vlastně bez hranic. Na rozdíl od ostatních států po rozpadu SNS, si své hranice v OSN nezaregistrovala. Kazašský prezident Nursultan Nazarbajev ironicky komentoval, že na to vedení Ukrajiny nejspíš zapomnělo.

Generální tajemník OSN nejspíš nechtěně «provalil» něco, co se snažila Ukrajina zamlčet a ani po oznámení Pan Gi Muna se ukrajinská média s pravdomluvností, česky řečeno, nepřetrhla. Zveřejnily to jen vybrané spíše neveřejné ukrajinské portály, uvádí ruská rozhlasová stanice Voice of Russia.

Průšvih měli před očima, 23 roky bylo ticho

Jak stanice uvádí, odborníci Rady bezpečnosti OSN, při kolikátém už zkoumání a projednávání záležitosti Ukrajiny, objevily záležitost, kterou přitom měli celých 23 let před očima. Závěr, který z toho vyplynul, zní – že Ukrajina žádné oficiální hranice nemá! «Od rozpadu Sovětského svazu v roce 1991 Kyjev nejen, že nevyznačil své hranice, ale hlavně je nezaregistroval v OSN, aby tím vymezil svrchovaný stát», řekl pro Voice of Russia ruský politolog Dmitrij Babič. Jinými slovy, dnešní území Ukrajiny tak nejspíš stále spadá pod územní demarkaci Sovětského svazu, jehož legitimním nástupcem je Ruská federace.

4 hlasy

Jsi prostoduchy kopiracek :)))))

0 hlasů

Jste naprostý blbec. Chcete nám namluvit, že Rusko uzavřelo v 90 létech s Ukrajinou, která podle vás neexistuje, smlouvu o garanci celistvosti a nedotknutelnosti hranic, jakožto garant této smlouvy? Co to vlastně melete a co tím chcete dokázat? Má vůbec Česko nějaké uznané hranice? a co Karlovy vary? Mají už autonomii. Hnus, jako vy, to je přesně to, co nás vydalo Hitlerovi a Stalinovi. Nevím, co bychom s lidmi, jako vy , měli podniknout. Nějaké zákony, v tomto smyslu, by byly vítány, protože lidé, jako vy, jste nebezpečí pro onu zmiňovanou "celistvost" a samostatnost naší země.

0 hlasů

.......Nemá-li tedy země hranice v rámci mezinárodního práva, pak není ani důvod hovořit o tom, že mohly být kýmkoli změněny. Nejsou tak důvody ani pro výroky o separatismu, neboť nemůže být změněno, co neexistuje........

0 hlasů

Živě: Operace začala, Kyjev vytlačil separatisty z letiště, aneb maskování američtí žoldáci pod vedením ředitelem CIA vyhnali hrající se děti od hangárů nacpaných kyjevskými fašistickými milicemi.

1 hlas

Jojo... Přesně tak to bylo. Děti, hrající si se samopaly, granátomety a kulomety. Občan Johanides to viděl na vlastní Bulvy...

0 hlasů

Živě: Johanides ztratil poslední zbytky soudnosti a propadl nezvratnému záchvatu rusofílie.

1 hlas

Může mi nácek Bulva či nácek Občan ozřejmit na co je ruské domobraně letiště, o které svádí tak tuhý boj? Že by čekali zásilku propagačních tiskovin ze štábů v Kremlu?

1 hlas

Tady je trošku pravdy,ale jen tři a půl minuty:

http://www.mojevideo.sk/video/1b052/najuprimnejsie_tri_a_pol_minuty_v_televizii.html

0 hlasů

V roce 1993 byla budova ruského parlamentu hájena skoro stejným způsobem jako budovy na východní Ukrajině: všemožní příznivci mimo budovu, ale ozbrojení obránci hlavně uvnitř. Jakmile střelba začala, dav příznivců mimo budovy byl rychle rozptýlen. Krátce poté, co byla napadena samotná budova, byla předložena nabídka pro ty, kteří se chtějí vzdát. Někteří přijali. Jiní zůstali. Útok na budovu pokračoval a krveprolití, které se konalo uvnitř bylo skryto před veřejností. Pokud jde o ty, kteří se vzdali, byli zmlácení a často zavraždění. Nakonec vítězná strana zahájila masivní týden trvající hon na členy parlamentu a sympatizanty, kteří zatčeni, mláceni a dokonce i zabiti. Něco velmi podobného by se mohlo stát v příštích několika dnech na východní Ukrajině.

Policisté budou použiti k vyklizení blízkého okolí budov. Pak po několika salvách z obou stran bude APC předložen návrh aby vyšli ven a vzdali se. Někteří to přijmou, jiní odmítnou. Ti, kteří se vzdají, budou předáni SBU a Pravému Sektoru, následně budou mučeni, zmláceni a uvězněni. Pak bude proveden útok v plném rozsahu podporovaný střelbou z 30mm kanonů a také budou použity zápalné bomby. Jakmile bude ve spodních patrech zlomen odpor obránců, budou nasazeny soukromé bezpečnostní služby a Pravý Sektor aby zabili zbývající lidi. V neposlední řadě pak oficiální režim oznámí do médií, že 10 nebo 15 "teroristů" bylo zabito a právo a pořádek byly obnoveny. Tato verze bude plně potvrzena západními korporátními médi, zatímco západní politici budou říkat, že "vše chápou" a že "vláda" musela takto jednat. Budou obviňovat Rusko za podněcování násilí, vyzývat ke "zdrženlivosti" a budou naléhat na zrůdy v Kyjevě "legitimní vládu Ukrajiny", aby zahájila " dialog se všemi stranami konfliktu". Mohou dokonce i to, co USA udělali v případě Izraele, a to chválit režim za "omezenou akci". Před veřejnosti pak bude skryto masivní zatýkání a většina proruských aktivistů bude poslána do vězení za navádění k terorismu, za ozbrojené povstání, či pobuřování a sabotáž ukrajinské územní celistvosti a nezávislosti.

To fungovalo v roce 1993 a bude to fungovat v roce 2014i na Ukrajině.

8 hlasů

Bude hlad...hodně hladu...

0 hlasů

Tak v Rusku zcela určitě...

1 hlas

Zatim mas zizen a ta te jak se koukam neopousti ani na minutu:-)

0 hlasů

Vy jste takový chameleon. Člověk by si myslel, dle vašich projevů, že jste nejen materiálně zajištěný, ale i vybavený, pokud by to bylo nutné - například "východoněmecký pas" nebo nějakou podobnou záruku - to jsem myslel, že jste si zařídil. A vy, zatím pouze - kam vítr.....

0 hlasů

Myslím, že pan Šimurda je hlavně nad věcí a ze všech si tady dělá srandičky.Je spíš politování hodné, že lidé jako Vy, musí stále mít jasně vyhraněného nepřítele.

3 hlasy

Divím se vám pane Reyi, že se s tou zdejší špínou ještě zahazujete. Stačí si přečíst jenom tuhle diskuzi a je jasné, že díky zdejší sebrance žádná diskuse možná není. Z diskusí na Týdnu se se stala pouhá páchnoucí stoka které je lepší se vyhnout aby vás nepotřísnila. Nejlepší bude nechat ten zdejší lidský odpad sám sobě ať se v tom koupe sám mezi sebou.

2 hlasy

Máte pravdu, rudoši to tu naprosto zasvinili...

0 hlasů

Mam vyhraneneho nepritele a je to porad lepsi, nez mit vyhraneneho pritele jako ty, soudruhu Hokejko.

0 hlasů

Nikdo Tě nenutil investovat do rublu, Šimurdo.

3 hlasy

A co humanitní Člověk v tísni bude zachraňovat proruské demonstranty tak jako banderovce??

3 hlasy

A mezitim v Kyjeve dav mlati kandidata na prezidenta, ktery se mu nelibi...
Nektere staty proste na demokracii nemaji.

8 hlasů

Rusko si na svém území může dělat co chce!!!

http://www.isstras.eu/cs/2014/04/10/ukrajina-klame-nema-zadne-hranice/

7 hlasů

Chcete říci, že ta hranice si zaregistrivalo Rusko?

1 hlas

Ne,měl je zaregistrovaný SSSR a Rusko je nástupnický stát.

3 hlasy

Takže Ukrajina vlastně neexistuje a Rusko podepisovalo v devadesátých létech smlouvu o nedotknutelnosti hranic a zachování celistvosti Ukrajiny se státem, který neexistuje? Myslím si, že fantazírujete a pokud máte nějaký odkaz, tak fantazíruje i ten originál.

0 hlasů

To napište šéfovi OSN,to je z jeho hlavy.

0 hlasů

To je prece jasne, ze to nemuze byt z tve hlavy.

0 hlasů

Ano soudruhu Autodidakte. Vykoktal jsi se, tak hybaj zpatky do klecoveho luzka:-)

2 hlasy

Opakovaný vtip,není vtipem buzíčku.Tak co dnes děláš,toho taťku nebo mamku?

1 hlas

Institut slovanských strategických studií.Už jen šílený název napovídá,že je to nějaká hlásná trouba pomatenců šířících bludy o "slovanské vzájemnosti". :o)))

1 hlas

Kremelská pátá kolona se nám pěkně roztahuje,její významný člen V.Klaus ml. se stal poradcem předsedy "prozápadní" ODS...

0 hlasů

Náckovští kámoši soudruhů z USA a EU brutálně zbili prezidentského kandidáta a poslance parlamentu Careva, kterého společně s jeho ochrankou zablokovali v sídle televizní stanice ICTV v Kyjevě. Tiskový mluvčí poslance na jeho webových stránkách oznámil, že politik leží ve vážném stavu v nemocnici.
Poslanec Oleg Carev byl v noci na úterý i se svým týmem násilím zablokován v budově televizní stanice ICTV v Kyjevě, kam přijel, aby se zúčastnil živě přenášené debaty v pořadu Svoboda slova. Tiskový mluvčí Careva mimo jiné vyjádřil obavy o život poslance a jeho týmu. K incidentu upřesnil, že automobily poslanců byly zničeny a pneumatiky rozřezány. Ukrajinský zpravodajský portál TSN později informoval, že se milicionářům podařilo zachránit Careva před zfanatizovaným davem a odvézt do bezpečí.
„S mimořádnou námahou se členům státní ochrany ústavních činitelů podařilo vyprostit jej z davu rozvášněných radikálů, kteří ho bili. Zároveň média informovala o napadení dalšího prezidentského kandidáta Michaila Dobkina. Ukrajinská tisková agentura UNN s odvoláním na Dobkinův telefonický vstup do televizního pořadu Svoboda slova informovala, že mu neznámí útočníci poničili automobil a zranili jeho doprovod.
„Už jsem byl na cestě k vám, do studia. Jenomže zablokovali naše auto, rozřezali pneumatiky a auto zničili. Když jsme se snažili zjistit, co jsou útočníci zač, nic jsme se od nich nedozvěděli. Několik mých asistentů bylo zraněno, ale já přesto doufám, že se mi příště už určitě podaří přijet k vám osobně,“ řekl Dobkin v telefonickém vstupu do pořadu Svoboda slova, kde se měl zúčastnit předvolební debaty s dalšími kandidáty na prezidenta Julijí Tymošenko a Olegem Carevem.

10 hlasů

Fanouš Matějka by měl z tebe radost,ty by ses se svými názory dobře uplatnil i v SSO,tam se to bizarními kremlofilními figurkami jen hemží.

0 hlasů

Za těch 500 doláčů, co bereš od nácků z Kremlu, to se musíš, Bulva, snažit mnohem víc anebo, že Ti to ti zmetci vyplatili namísto v hnusných dolarech v pokrokových rublech. to se to potom špatně agituje, když Tě berou na hůl.

3 hlasy

chceš být vtipnej, ale jsi ubohej sráčkola

6 hlasů

Že by si byl blbý a ke všemu ještě Pepík? To ne, to je smrtící koktejl.

2 hlasy

blbej budeš ty, Jan není Pepík, nýbrž Honza

1 hlas

promiň nejsi blbej jen natvrdlej, ironie ti je cizí (patří o sloupec níž, nejde již reagovat)

0 hlasů

Bulvo, Pepík, je označení pro blbého Pražáka, to jste se v Moskvě na diverzifikačních kutzech asi neučili, že ne, vy umíte jen vrag a rassija, rassija.

0 hlasů

Bulva je mazanej. Necha si ted platit v rublech. Je to prej mena budoucnosti.

2 hlasy

Šimurda už taky bere jenom rubly a kšeftuje s ruskými akciemi...

2 hlasy

ČR by měla ruSSkým bratrům pomoci a poslat Vendu a spol. dělat ruSSkým teroristům živé štíty..... operace "Kryjte se za dementem".

2 hlasy

Ted ruske agenty GRU vystrileji jako vlastovky a soudruh Putin bude jejich matkam a zenam vysvetlovat, ze je to vlastne spravne, protoze umreli jako spravni internacionalisti a proto jim uz v lednu v Praze nechal dopredu postavit pomnik.

3 hlasy

Kouzelné slovo "PRÝ". Soused Franta říkal, že to byli američtí provokatéři.

2 hlasy

Jsou to blázni, Bulva s Johanidesem a hlupákem Katanim by se klidně národně-osvobozovali i za daleko méně než těch 500 doláčů, co Rus denně platí svým utlačovaným spolunáckům na Ukrajině.

7 hlasů

Leroux a Vlastik Smutny by to delali i za zrzavou Mášu. A kdyz neni Máša, tak je jeden z nich jeden Máša, druhej Šáša a druhej den si to prohodi.

4 hlasy

"Starostka Slavjanska města Nelja Štepová..." To zase psal nějakej germán. Co to je za slovosled. Aspoň je vidět, odkud se tu šíří tyhle nesmysli.

2 hlasy

Jemne si ho mni.

0 hlasů

Dobře si promisly, než napíšeš nesmysli...

0 hlasů

Okamzite bych vypakoval vsechny proruske sympatizanty typu agenta Barabanova. Takovy srac at si jde podnikat do Ruska. Doufam, ze mu bude zrusene vizum a bude supem poslan zpatky do Kremlu.

4 hlasy

A k čemu by to bylo. Aby těm tvým psaným sračkám všichni tleskali a chválili tě za ně? Zkus někdy napsat něco co by bylo smusluplné.
Je to záležitost Ukrajiny a Ruska. Ti by měli mezi sebou jednat a rozhodně by do toho neměli zasahovat EU, USA + NATO + OSN. Jak už si mnozí všimli, tak OSN je jen nástroj USA pro politický a vojenský vliv všude na světě. To že někdo nesouhlasí z jejich postojem, neznamená, že není v právu!
Bohužel někdy se stydím, že jsem Čech, který patří ke slovanskému národu a začal lézt do zadnice výbojnému národu germánskému.

7 hlasů

Zajímaly by mne pravomoci prezidenta Turčynova. Podle ústavy je volen prezident v přímé volbě, tento byl ale zvolen tím rozvráceným parlamentem. Při tom nařizuje vojenské akce, které asi povedou ke krveprolití, ne-li k občanské válce. Nechá-li střílet na demonstranty (zde nazývané teroristy), bude na něho také vydán mezinárodní zatykač jako na Janukoviče? A pak bylo zjištěno, že Janukovič nebyl odvolán v souladu s ústavou, takže teoreticky je stále prezidentem a nemohl jej nahradit nouzově zvolený jiný prezident. Mohli by to vysvětlit naši experti na Ukrajinu, např. ten z ÚSTR, popř.ze Svobodné Evropy, kteří nás dříve o Ukrajině školili?

11 hlasů

Janukovyc utekl z rodne zeme i s rancem ukradeneho zlata a dolaru.

3 hlasy

About guests:
http://www.youtube.com/watch?v=lyY5LbCkObE

0 hlasů

To je komediant :
http://www.youtube.com/watch?v=U5T-aQGrQ00

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov