Vojenské hrozby
Putin schválil novou doktrínu. NATO je hlavní riziko

26.12.2014 15:16 Aktualizováno 26.12. 22:32

Ruský prezident Vladimir Putin podepsal aktualizovanou vojenskou doktrínu. Podle ní patří k hlavnímu vnějšímu nebezpečí pro Rusko rozšíření bojových kapacit Severoatlantické aliance, americká koncepce rychlého úderu na globální úrovni či destabilizace sousedních zemí.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Karel (22 hlasů) 26.12.2014 15:40

    Odvážný voják ! Velitel 11. polní nemocníce v Afghánistánu, pplk....

  • wenzel Trousil (16 hlasů) 26.12.2014 15:40

    Bravo Putin! Tem lumpum z NATO je treba nahanet strach! Ne se jich...

  • Pavel Sekora (14 hlasů) 26.12.2014 16:30

    Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Jo, dráždit medvěda se...

  • občan (14 hlasů) 26.12.2014 16:08

    "Součástí doktríny zůstává jako doposud koncepce, že "ruská armáda...

  • Petr Úlisný (13 hlasů) 26.12.2014 16:33

    Přituhuje a není se čemu divit. Akce budí reakci.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Havel: "Již nikdy nepůjdeme do žádného paktu...." A všechny nás obelhal. Na rozdíl od VS je NATO pakt útočný, nikoliv obranný. A když už je ta agrese příliš viditelná, tak ji opičáci provedou bez hlavičky NATO.

1 hlas

A proto Varsavska smlouva nekolikrat napadla a okupovala v cele s CCCP vlastni clenske staty (napr. CSSR, Madarsko atd.).

4 hlasy

Varšavská smlouva zasahovala pouze jednou a to v Československu v roce 1968 nevzdělaný blbe. A založena byla jako odpověď na vstup SRN do NATO. Takže více méně jako pakt obranný což se o NATO říct nedá. VS smlouva je názorným příkladem toho, že vždy když bylo Rusko tlačeno Západem do kouta tak se snažilo svoji bezpečnost nejdříve pojistit smluvně. V podstatě i pakt Molotov-Ribbentrop byl jistou pojistkou i když jak historie ukázala nedostatečnou proti licoměrnosti Západu který doufal, že nasměruje Hitlera pouze proti Rusku. Bohužel se Západ z historie nepoučil a dnešní tlak na Rusko je nám toho další ukázkou. Je to nebezpečná hra s ohněm na kterou ve finále doplatí celý svět.

6 hlasů

Na to individum co se neumí ani podepsat je zbytečné reagovat,to je jako házení perel sviňím.

0 hlasů

Ano, Warsawska smlouva byl obrany pakt, branil aby lide ve vychodni Evrope mohli normalne a svobodne zit.

1 hlas

VZ si robila poriadok vo vnútri zoskupenia....NATO vraždí všade tam kde smrdí ropa ,plyn a kšeft....ale to ty ako hajzeľ baba z verejných wc vo Vršoviciach taketo informácie mať logický nemôžeš...

2 hlasy

Putinovi věří kolem 85% Rusů,nejvíce v historii.

0 hlasů

Aeronet:

http://echo24.cz/a/ibvcm/dokonale-utajeny-server-kdo-vydava-proruske-zpravy-v-cestine

5 hlasů

Bohuzel NATO nema doktriny, to je fenomen Ruska. Mela by je ale zacit. Rusko je hlavni riziko miru na svete.

6 hlasů

Ruský prezident Vladimir Putin se už nezmění a proto sankce musí pokračovat dokud ho nesesadí.Musíme věřit, že Ruský lid je rozumnější jak Putin a nenechá se koupit levnou vodkou.

7 hlasů

a až bude sesazen tak se bude dít co?

4 hlasy

Pak se tam dosadí vláda jako v Kyjevě ve svobodných volbách a už bude demokracie a svoboda takřka na celém světě.:-)

0 hlasů

Je vlastně také pravdou,že nám ten ráj na Zemi ještě bude "kazit" Peking a Pchjongjang.

0 hlasů

René Ržepa, rudý bojovník zde opět válčí:-)

6 hlasů

neboj buzničko za deset minut začína hokej.

2 hlasy

Já jsme přesvědčen, že Putin chtěl zejména a právě Evropany (!) upozornit na to, že je to právě Evropa, kdo se vůči Rusku poslední dobou nejvíc vymezuje a tedy (ať je za tím mediálním štvaním kdokoli, třeba i tajné služby USA) tak právě jen Evropa se nyní Rusku jeví veskrze nepřátelsky. = Proto by si Evropané měli uvědomit, proti komu tedy Rusko začne (chcačky nechcačky) válčit, když dojde na nějaký vojenský konflikt... ;o((( ... Myslím, že zatím nám ještě nevyhrožují, ale dávají jasně najevo, že "přes hubu" tedy rozhodně dostanem, jestli je budeme dál a dál provokovat k válce.

6 hlasů

Ty jsi opravdu vachmajstr:-)

5 hlasů

Skončil Anděl na horách a pn pn je tady.Vzpomínal jsi na rekreace ROH?

2 hlasy

A mnozí Češi by si své opilecké bláboly (či používání Caps-locku) raději ve svém vlastním zájmu měli odpustit...

2 hlasy

Kdo schvalil novou doktrinu ? Patricne legislativni uskupeni a nebo si to schvaluje Putin sam ? Na fotce to vypada, ze to oznamuje sve vlade.

3 hlasy

Poslanecká sněmovna v roce 2008 napříč politickým spektrem na svém 27. zasedání 6. února 2008 přijala usnesení, kterým nedoporučovala české vládě přijmout a uznat tzv. kvazistát Kosovo.--- a co udělal Karel?

3 hlasy

Jestli ono to v Rusku není v této době totéž...

2 hlasy

Nejen Ruska a USA utrácejí obrovské sumy peněz na zbraně, to jest na vývoj a produkci téhož i na údržbu jako například ohledně nukleárních raket kteři někde tam v podzemí sedí (nebo dokonce na ponorce se plavou nebo někdy i letadlem lítají) připraveny... asi aby bylo vše připraveno pro příchod toho který je uctíván od Texasu po Mosul, pro Ďábla samotného, asi aby se cítíl jak doma.

Abychom si nerozuměli špatně, víceméně chápu "potřebu" obranyschopnosti a osobně bych jako politik nemalého industrializovaného státního celku podporoval prostředky a úsilí věnované obraně i ve větším rámci, tj. obzvláště toho planetárního respektive orbitálního. Ale vidím poněkud propastné rozdíly mezi nějakým systémem voj-satelitů pálící "ven", pilotovanými "stíhačkami" (mající za míru desítky tisíc nasazitelných "pilotů" v rezervě) i připraveností na dobytí nepřatelského vesmírného "plavidla" (což poněkud ideálně pro védátory, však verze prostě umístění nálože uvnitř jistěže také na stole existuje), na straně jedné, a nějakým ústředním místě kde když se spojí několik okruhů tak apokalypsa ve smyslu jak by se to asi představovalo v akčním trháku.

Poněkud docela velmi relevantní ohledně toho všeho je pochopitelně uspořádání. To jest sám bych za starších časů nutně neviděl problém s celým tím jak to zřejmě bylo například u Germánů a Židů, že vlastně systém vojenství kde běžní chlapi obce víceméně jíž připraveni bránit vlastní obec a podobně. Což mimochodem i proč docela "hit and run" taktiky když došlo na útoky, jakože kohokoliv dlouhodobě obsadit anebo dobýt by v takovém smyslu bylo i nemožné. Za současných časů problémů je však vícero. Jeden hypo- či teo-retický, že vesmírný křižník někde ukradený nějakými mezistelárními teroristy (kteří možná s nějakým přídechem sektářství jakože například že jsou přesvědčení aby zničili vše živé, nebo v jejích podání, že pomáhají na cestě do "očistného ohně"). Ale právěže i další věci stranou diskuze jestli to je opravdu fyzicky možné cestovat vesmírem poměrně rychle (a zda si můžeme být jistí, že na žádné z planet této vesmírné soustavy není jako podzemní továrna na drony ovládánými odjinud či podobně). To jest v první řadě ohledně nebezpečných materiálů. Například pokud někde jako plutónium se běžně používá jako vánoční výzdoba tak u nás to je zakázané a to kvůli tomu plutoniu jako takovému. To, že se to nápodobně týká zvyklostí, to je také pochopitelné. Jakože pokud v USA/Rusku a EU byly nápodobné zákony ohledně nošení zbraní, ale v USA/Rusku je prostě zvyklost se na potkání střílet do nohy, tak jistěže co někteří zdůrazňují jíž několik let dokola, že by měla být jakože jasně vyznačená kulturní hranice aby to bylo všem jasné, že v EU se to nedělá. Ale úpřímně, to je věc která se mi zdá, že má značně menší obecní nebezpečnost než že by si chodil někdo po Berlínu s tím plutóniem. Ale plutónium může být i místní, jakože přísné hranice nutně samy o sobě nezamezí výskyt téhož. Čímž se snažím říct, že jistěže chápu důležitost "jednolitého systému". Ale rozhodně si nemyslím, že to musí chodit rukou v ruce s nějakým, že několik některých jedinců drží moc nad poměrně obrovskou armádou a ještě více lidskými životy k tomu (a všehovšudy zřejmě úplně bez přípravenosti na něco takového - což zmiňuji ohledně pokud se tedy koneckonců říká, že jakmile se někomu dá pod komando pouhých několik tisíc mužů že jíž zešilí či co, a těch kteří ne právěže docela málo, ale v rámci debaty opodstatnění toho či oného to je až krok po tom kde si myslím jsme v té debatě, neboť například mně osobně nijak nevyplývá jaký je rozdíl mezi tím, že přece můžu bránit zem hafáním tady a nějakým že dám svůj život bezprostředně do náruče nějakého prezidenta či kdo/co).

1 hlas

*pardon, přesnější asi "jak to bylo například u Germánů a Hebrejců"

2 hlasy

A stranou nějakého záložního plánu na studování případného mimozemského technického (a někteří argumentují i ohledně biologického) materiálu na stanici k tomu určené a to ne na planetě ani v primeorbitu, k čemu jsem se chtěl vlastně dostat je i, že například historicky vzato jak u Germánů tak Římanů existoval koncept cti, respektive čest jako taková. Dnes skoro jako by se prostě jednalo o nějaké závody Nascar kde všeljaké bouračky (a neviditelnost), a mnohý jak ten lupič na útěku, hledajíc dírky a úník.

1 hlas

to je ta spravna odpoved fasistum v NATO:

Šesť bývalých štátov Sovietskeho zväzu chce vytvoriť spoločné vzdušné sily

http://www.hlavnespravy.sk/sest-byvalych-statov-sovietskeho-zvazu-chce-vytvorit-spolocne-vzdusne-sily/482055

5 hlasů

RUSKO PROSTĚ JE, EXISTUJE....já nechápu, co je na gtom nepochopitelného...a Putin tento status právě touto doktrínou posílil...

5 hlasů

..samozřejmě deklarace EXISTENCE RUSKA je problém pro ty, kteří při deklarovaní důvěry lhali....kteří sanhu Ruska o sbližování se viděli jako slabost věčně ožralého Jelcyna...

3 hlasy

Putin opět zvolil mimořádně opatrnou vyčkávácí taktiku a znovu má navrch..to činí od olympijských her, kdy začal Brusel blbnout s tlakem na podpis asociační dohody na Janukovyče..přesto , že mistrovsky vyčkává, je z něho Západ strašně nervózní..nechápu proč....hovořilo se o DŮVĚŘE....ta se zhroutila, jako domeček z karet...

4 hlasy

Ten se bude divit, až mu Číňani budou skákat po hlavě.

5 hlasů

Takže politika Zemana vůči Číně je správna.

2 hlasy

...opak je pravdou..Čína mu tuto snahu o samostatný status silně podporuje...

2 hlasy

Jenom čestnej a poctivej blbec se k protivníkovi postaví čelem a otevřeně mu vytkne, co mu na něm vadí. Opravdový hajzlík se lísá, ale přitom si už za zády chystá dýku.

0 hlasů

LENINE,PROBUĎ SE,PUTIN SE ZBLÁZNIL!!!..TAK VYMAŠTĚNEJ IVAN NA SOBĚ KONEČNĚ POZNAL,ŽE NOTORIK POTŘEBUJE STÁLE MENŠÍ DÁVKY A ZAČAL MYSLET NA CELOSVĚTOVÉ TAŽENÍ ZA ŽRÁDLEM....CENA VODKY ZŮSTANE,OVŠEM ZA POLOVIČNÍ MNOŽSTVÍ...TOHO DEBILA FAKT ZPLODILA MARFUŠA S PRASATY V POHÁDKOVÉ "TROJCE" !!!

6 hlasů

Faltys! Kdo zplodil tebe? Individua neschopna samostatneho zivota kdyz protrhla klecova luzka, sparila se driv nez Ochranci zvirat tomu stacili zabranit!

3 hlasy

HÉÉLE!!!...PILINOVÝ FOFRSERVIS NAPĚCHOVAL DUTOU KOST NA KRKU KOMOUŠSKÉ "KREATURY" TAK MU TO DOUTNÁ,ALE ŠKODA,NEPÁLÍ!!!

3 hlasy

Vzhledem k ekonomické situaci Ruska, je to Putinovo vyhrožování tak trochu směšné. Ono totiž to NATO nepotřebuje dělat nic jiného, než prohloubit ekonomický bojkot. Putin zapomněl říci, zda bude taky shazovat po světě atomovky, když mu nezaručíme, že ropa bude 100 dolarů za barrel. Možná to bude považovat za útok na Rusko. Nikdo totiž neví, co se v zoufalé ruské duši vylíhne.

7 hlasů

..jinak..srovnávat ekonomickou situaci nezadluženého Ruska, které POPRVÉ V HISTORII schválilo deficit státního rozpočtu se státy, které se pohybují desetiletí až po uši v dluzích je taky dost pitoreskní...

6 hlasů

..kde vidíš vyhrožování...v tom, že Putin vidí rozšiřování a posilování NATO pro Rusko jako RIZIKO????..to já vidím jako naopak velmi umírněnou a rozumnou reakci ze strany Putina...on musí NĚCO udělat...a naopak vůbec ničím nevyhrožuje, deklaruje , že bude pracovat na tom, aby se byl schopen bránit....to si snad zase dovolil moc???

4 hlasy

tak během tři vánočních svátků np np co jsem letmo spočítal 144 příspěvků.opravdu svátky v rodinném kruhu.

6 hlasů

Jenom blb nebo placená kryska tráví Vánoce počítáním příspěvků:-)
A jestli počítáš příspěvky kámoše "tyden tyden", tak ti trojmístná cifra asi nepostačí:-) Ale zase máš alespoň program na celý večer.

6 hlasů

čumáčku já tu nebyl tři dny takže vánoce netrávím počítaním to mi zabralo cca 10 minut.a jestli tyden tyden nebo mesic mesic tu taky stravil vánoce je mi u prdele.pa jdu na svařák puso.

4 hlasy

Další debil, který tu strávil svátky ale prstíčkem ukazuje na ostatní.
Kdy už konečně tihle bolševický udavači vymřou, aby tu byl klid.
Ať si táhnou do Kyjeva, tady o ně nikdo nestojí.

7 hlasů

najdi mi jeden můj příspěvek během svátků strýčku Same.

2 hlasy

Asi to dopadne tak jak jsem cetl v jedne knizce od Dostojovskeho: " Rus zaprahuje kone hodne dlouho ale az je zaprahne tak ho nikdo nezastavi "

5 hlasů

Ty muzes nanejvys zaprahnout osla:-)

5 hlasů

A postroje uz mas? Nekopes?

2 hlasy

V tom pripade zaprahnu tebe. Vyborne pn, aspon te zaprahnu a rozjedem to!!

4 hlasy

To že styky Ruska a NATO jsou RIZIKO pro obě strany musí být každému jasné, proto je nutné, aby se oba tábory chovaly patřičně odpovědně..musím ocenit to, že Putin neoznačuje NATO jako nepřítele...tak jak to dělají sem tam někteří blbové a diletanti nejen na ruské starně , ale i V NATO...

6 hlasů

..musím vysoce ocenit schopnost Putina, zachovávat chladnou hlavu i v těch nejvypjatějších situacích...

5 hlasů

Někteří šílenci si asi neuvědomují jaký dopad by měla popřípadě třetí světová válka,ještě těm "psychoučům" na obou stranách tleskají.

1 hlas

"š"

0 hlasů

Zvláštní, kolik je 70 let po II. světové v tzv. Česku volně pobíhajících a píšících fašistů... Takže až to začne, a ono to začne, máme se doma na co těšit, od svých.

3 hlasy

Podařený vtip k tomuto - http://literarky.cz/images/2014/tereza/kartun-terorist-usa.jpg

2 hlasy

To je jak z Dikobrazu z r.87.Ale co taky čekat od Terezky,vášnivé fanynky Putina,Hamásu a Talibanu...

3 hlasy

No to asi nekreslila ona, to opravdu nee .-) .

Patří to k pěknému článku o vzniku ISIL, doporučuji k přečtení:
http://literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/18324-jak-is-souvisi-s-americkou-vznici-v-camp-bucca

2 hlasy

Nekreslila,ale dokresluje to její(jeho) bláboly.

3 hlasy

Opravdu bláboly :-) ? Zkuste některé její informace okomentovat, rád si poslechnu vaši verzi, jistě od vás žádný "blábol" neuslyším :)) .

2 hlasy

Putin dělá zjevně všechno proto, aby zabránil jakékoliv konfrontaci typu kdo z koho...jako za studené války...i tato doktrína je v podstatě adekvátní a rozumnou (umírněnou) reakcí na některé přihlouplé kroky NATO...

4 hlasy

..takováto reakce musí uklidnit i ty nejmilitantnější kruhy v Rusku...které Putina obviňují, že tlaku NATO ustupuje...

3 hlasy

Ale boji se ti mistni bolsevici, jen co je pravda.
Nastesti na nic jinyho, nez kviceni na diskuzich, se soudruh helenex a ta ruda chatra nevzmuzou :-)))))

2 hlasy

Bolševici se bojí Putina a hledají ochranu u NATO.Vomáčka chce být originální a to se musí ocenit,smíchat do jednoho protiputinovského pytle bolševiky a pražskou kavárnu,to je tak šílená konspiračka,že by ji nevymysleli ani Terezka Spencerová s Bartošem.A největší prdel je,že mu na to rudý vemena ještě kliknou. :o)

4 hlasy

Rusaci svuj system dotahli k dokonalosti:
Varsavska smlouva v cele s CCCP byl jediny vojensky pakt, ktery napadnul svoje cleny.

7 hlasů

Rusaka uzbrojime jako se to uz parkrat stalo.

7 hlasů

Tak po vsech tech prasarnach, napadani a provokaci ze strany USA. Rusaci konecne upravili svoji vojenskou doktrinu. Zdaleka jeste neni tak agresivni a nepratelska, jako ta americka.
Ale uz se z toho mistni ruda klika muze podelat.
Soudruh lustig prace pribeh z Kauflandu s cerstve mrazenou husou a rve si ji mezi nohy :-))))

2 hlasy

To se vyresi timto:

Ruská ekonomika by v příštím roce mohla klesnout o čtyři procenta. Řekl to ruský ministr financí Anton Siluanov, jehož rezort přepočítal rozpočtový výhled, aby zohlednil propad cen ropy. Pokud ceny v průměru zůstanou kolem 60 dolarů za barel, mohl by rozpočtový deficit Ruska překročit tři procenta hrubého domácího produktu, řekl Siluanov.

3 hlasy

http://www.hlavnespravy.sk/cina-prudko-zvysila-nakup-ruskej-ropy-a-pochovava-dolar/481661

2 hlasy

..stzarej, USA je USA ..a Rusko je Rusko...nechápu, proč pořád potřebuješ tak úzkostlivě srovnávat....je vidět ale , že Rusko svoje problémy netají a je zajímavé vědět, jak je chce řešit...nechápu tvůj jakýsi úzskosný komplex...

1 hlas

Ekonomika Spojených států ve třetím čtvrtletí stoupla o rovných pět procent, tedy nejrychlejším tempem za posledních 11 let. Oznámilo to tamní ministerstvo obchodu. Opravilo tak svůj předchozí odhad, podle kterého růst zpomalil na 3,9 procenta ze 4,6 procenta ve druhém čtvrtletí.

3 hlasy

No a máme tu zase studenou válku (snad zůstane jen u ní). Konečně na tom asi vydělají ekonomiky na severní polokouli, zbrojit se bude o sto šest a z toho snad vzejde prosperita jako za minulé studené války. Každopádně aby si USA neukouslo moc velké sousto, být ve válce a v rozporu s polovinou světa, no nevím. Neměli by raději se s Ruskem domluvit na boji se skutečným nepřítelem - muslimy? A Putinovi se nedivím, mít za hranicemi agresora (bohužel Nato), není nic milého a blbá Ukrajina místo aby byla prostředníkem mezi západem a východem (z čeho by měl nádherné výhody a prachy) chce dělat jen zle a sere se do Nato, kam samozřejmě vůbec nepatří. A největší sranda je, že vazalem je EU a pokud se Rusko a Amerika na sebe naserou, tak to odsereme my, protože nemáme žádné pořádné vedení a EU nefunguje jako celek, jen vydává nesmyslné směrnice, jsme hovno na podrážce skutečných mocností.

4 hlasy

"Moskva si ale vyhrazuje právo jich použít PREVENTIVNĚ k ochraně před vojenským útokem ...." a to je záruka,že v příští válce se již v amíkově tančit nebude.Konečně i lid amíkova pozná na vlastní kůži válečný adrenalin a nebude ho muset konzumovat nákupem a hraním videoher!

3 hlasy

..tak to právě žádná studená válka není, to je jenom ukonejšení takových blbů v Rusku, jako jsi ty...kteří by ale studenou válku chtěli....

1 hlas

Šimrda, teda Šimurda, známej dobytek. :)

0 hlasů

Snad si někdo nemyslel, že budou sedět a čekat, až jim budou létat bezpilotní... nad hlavama a shazovat humanitární pomoc, fosfor, napalm... Hlavně nepoškodit těžařská zařízení... Zvláštní mi připadá, že Rusko má stáhnout svoji armádu ze svého území, zatímco USA, Canada... jsou rozesr... po celém světě. Někde na youtube je hodinový pořad, jak se západní mocnosti po II. světové nezvykle rychle zbráboraly.... V Africe, v Indii... o tom ví své...

7 hlasů

obávam sa , že v NATO /čítaj USA/ si to zrejme mysleli...

2 hlasy

Proto všichni rusofilové jsou vlastizrádci a pátá kolona.

5 hlasů

Takže Rusko nadále zůstává hrozbou nejen pro své sousedy, ale i pro celý svět...

6 hlasů

Ruskobolševiky musí nejvíc srát,že členy NATO jsou dnes skoro všechny jejich bývalé kolonie. :o)

4 hlasy

Ještě že ČR vstoupila do NATO. Toho se rus bojí.:)

6 hlasů

Výborně Vladimíre Vladimiroviči. Ruští kolaboranti ať táhnou k Volze. Vodka dobrá a levná ale jinak všechno na hovno.:)

7 hlasů

armada zustava obrannym nastrojem, ale vyhrazuje si pravo prvního preventivniho utoku. Tak hlavne aby tam nekomu neruplo v kouli az se nekde objevi meteorit

3 hlasy

NATO a nebo VODKA. Kdo vice decimuje ruskeho muzika ?. NATO rusky muzik nenavidi, Vodku miluje. Myslim si, ze NATO je mene nebezpecne nez "ohnova voda" v zemljance.

7 hlasů

Vyborne, jeste ze ma Putin nase clenstvi v NATO za komedii a mohl by nase uzemi usetrit. Schyluje se k velke valce a jen debil nevidi o co tu jde. Bran se Putine, bran Rusko, i za cenu meho zivota, az mne proti Tobe NATO vysle na frontu.

5 hlasů

Jo vole... Pomodli se a jdi padnout za Putina...
NATO se na tebe vykašle, co by tam s takovým troubou dělali, na válku mají profíky. Ale můžeš jít do Ruska, tam už ti to vysvětlí...

7 hlasů

Tebe..?? To jsem rad, protoze ja budu uplne ten posledni, ktery pujde nekam valcit..

1 hlas

Jednoho vola Picka jsme uz meli, v DDR, ted mame druheho. Primo v srdci naroda.

3 hlasy

Hlavně že v národě už nemáme blby typu Veselý.

2 hlasy

Putin chvalil novou latrínu:-) Soudruzi uz nemusi do valenek ...:-)

8 hlasů

Hlas beru zpet, byl to omyl na dotykaci..

1 hlas

Ty sám jsi omyl...

4 hlasy

Přituhuje a není se čemu divit. Akce budí reakci.

13 hlasů

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Jo, dráždit medvěda se nevyplácí strejdo Same

14 hlasů

Sekora to ma vyzkousene na sve pani. Onehda prisel jako kazdy vikend ozralej z hospody, pochcal prkynko, manzelka mu to vytkla a tak ji Sekora preventivne serezal a jeste se tim chlubil na Tydnu. Molodjec Sekjora:-)

4 hlasy

Ty by ses měl místo toho věčného vysedávání u kompu a urážení dospělých radši připravovat do školy a dělat si domácí úkoly smrade. Tvoji rodiče musejí stát za pěkné hovno, že tě nechají takhle bez dozoru.

6 hlasů

Ty bys moje rodice nejradeji serezal jako svoji pani, vid ty nasilniku? Kolikrat jsi uz sedel?

4 hlasy

..dobrý.....

2 hlasy

"Součástí doktríny zůstává jako doposud koncepce, že "ruská armáda zůstává obranným nástrojem, který se země zavazuje používat pouze jako poslední možnost". Beze změny zůstávají zásady použití jaderných zbraní, které má Rusko k dispozici. Jejich hlavním cílem je odradit potenciální nepřátele od útoku na Rusko. Moskva si ale vyhrazuje právo jich použít PREVENTIVNĚ k ochraně před vojenským útokem, ať už jaderným či konvenčním, který by ohrožoval existenci země."
Teď je jen otázka,zda to majitelé loutkového divadla v bílém baráku pochopili a vymyslí pro Husseina přijatelnější roli pro další fungování světa!

14 hlasů

čo NATO /USA/ chcelo to máme....

8 hlasů

Ja ti chujo Gašparovičov nerozumiem. Skús sa vyjadriť zrozumitelnejšie, chujo Gašparovičov.

6 hlasů

taký ako ty používajú k uspokojeniu aj ,,krocana,, používaš zmrazeného...???.či...???

0 hlasů

Bravo Putin! Tem lumpum z NATO je treba nahanet strach! Ne se jich doprosovat!

16 hlasů

Odvážný voják !

Velitel 11. polní nemocníce v Afghánistánu, pplk. v.z. MUDr. Marek Obrtel, se rozhodl na protest proti NATO požádat o „odejmutí vyznamenání z vojenských operací AČR pod hlavičkou NATO“

22 hlasů

Pan doktor chce nejen vrátit vyznamenání, ale dokonce skončil i s provozováním své lékařské praxe, přestože je mu teprve 48 let. Jeho firma PRAKTUM - MUDr. Marek Obrtel s.r.o. je v likvidaci. Tak těžko říct, co se mu v tý makovici děje...

6 hlasů

Henexi, vždyť tuhle firmu někdy před rokem teprve zakládal. To jako myslíte, že mu třeba přeskočilo? Copak, i to je možné. Domnívám se však, že to bude jinak. Pokud by na tom zdravotně byl jak naznačujete, tak by se na jeho příběhu někteří naši novináři už vyřádili. Nebylo by ticho po pěšině.

4 hlasy

Založil ji v červenci 2013 a v červnu 2014 ukončil činnost.
Zřejmě každodenní služba lékaře nebyla tak snadná, jako poflakování někde na štábu. Otevřel hospodu, ale zavřel ji, protože mu tam chodili lidi...
Zajímavé je, že prozřel teprve tehdy, když odešel do výslužby. Vyznamenání odevzdal, ale mrzký žold si ponechal. Ještě bych pochopil, že haní NATO, opravdu se mu na misích nemuselo líbit, ale on zároveň adoruje Rusko, schvaluje anexi Krymu a ruské akce na Ukrajině. Takže je pravděpodobné, že Armáda ČR měla ve svých službách ruského agenta...

0 hlasů

Souhlasím pouze s první větou. Nikde jsem ani nenašel, že měl hospodu. To ostatní beru jako váš osobní pohled na příběh jednoho z našich válečných veteránů.

3 hlasy

Kádrováci koukám ještě nevymřeli.

No, právě naopak, sloužil poctivě jako lékař (nepoflakoval se), zažil co málokterý kecal na diskuzi, opravdové utrpení, pak se mu to mlelo v hlavě (takže to není agent, ti mají jasno hned) a rozhodl se jít s kůží na trh.

Jistě se na něj teď všichni vrhnou, ale vzhledem k vystudovanému lékařství a úspěšné účasti v misích (jinak by neměl co vracet) to "na blázna" hodit nepůjde. Agenta z něj taky neuděláte, jak jsem už napsal, takže jako v případě toho Rusáka, který v 80. letech odletěl s novým MIGem na Západ, byť byl "kádrově" bez vad - prostě mu to došlo, jak to je.

A naštval se tak hodně, že chce, aby se o tom vědělo. A já s ním naprosto souhlasím, jen slepejš nevidí, jak vypadají země, kam NATO šláplo - na vzestup svobody a demokracie to tam opravdu nevypadá, jen statisíce mrtvých, chaos, bída a všude terorismus na vzestupu (třeba ISIL v Iráku, Taliban v Afghánistánu nebo šmejdi v Libyi), prostě tzv. standardní "šíření lidských práv" US zbraněma - normální imperiální útočný války, žádný šíření demokracie.

3 hlasy

Mel by se "odejmout" cely a odejit do Rude armady, tam ho budou vitat alexandrovci.

3 hlasy

A kvuli tomu zmenili rusove statni doktrinu ?

2 hlasy

asi videl čo USA pod hlavičkou NATO vystrájajú a ako Európu zneužívajú, tým že ju zaťahujú do svojich veľmocenských praktik.......

11 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov