Ruský diplomat
Rjabkov: Washington se snaží sankcemi sesadit Putinův režim

08.12.2014 12:00

Spojené státy se svými sankcemi snaží dosáhnout změny vládnoucího režimu v Rusku. Prohlásil to ve Státní dumě, dolní komoře ruského parlamentu, náměstek ministra zahraničních věcí Sergej Rjabkov.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Karel (22 hlasů) 08.12.2014 12:25

    Paní Merkelová, my nechceme válku. Přestaňte démonizovat Rusy, píše...

  • tyden tyden (13 hlasů) 08.12.2014 13:08

    Kdo zalozil Al-Kajdu? Kdo stal u zrodu ISIL a jeste pred par tydny...

  • tyden tyden (13 hlasů) 08.12.2014 12:43

    Rekl jenom pravdu, a ta jak znamo vzdycky boli nejvic. Zase tu bude...

  • Marek Kroll (12 hlasů) 08.12.2014 13:50

    Myslím, že Putin dal jasně najevo, že pokud budeme dále strkat rypák...

  • Karel Klepsa (12 hlasů) 08.12.2014 12:51

    Jestliže někdo rozpoutá III. světovou válku, budou to USA a USáci....

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

USA chystají falešný "spektakulární teroristický útok", který bude sveden na Rusko

http://orgo-net.blogspot.cz/2014/12/usa-chystaji-falesny-spektakularni.html

0 hlasů

“ Opět válka v Evropě?Ne naším jménem!“ Podepsalo více než 60 velkých osobností z politiky, kultury, sdělovacích prostředků a v provolání varují před válkou proti Rusku a požadují pro Evropu novou Politiku uvolnění. Apel je směřován spolkové vládě , poslancům Bundestagu a mediím!
A její iniciátoři, jsou napříč politickým spektrem! Od politiků CDU/CSU, SPD až k zeleným.

Její autoři uvádí:



„Jde nám o politický signál , že oprávněná kritika ruské politiky vůči Ukrajině nepovede k tomu, že pokrok , kterého jsme ve vzájemných vztazích dosáhl v uplynulých 25 letech ve vztahu k Rusku, bude vzdán.“

Apelujeme na poslance Bundestagu, jako ty, které lid pověřil, aby byli na výši vážnosti situace a pozorně sledovali vládu, zda plní závazek k míru. Kdo umí jen budovat obraz nepřítele a jen zcel ajednostranně hledá viníka, jen zyvšuje napětí v době, kdy naopak musí být vydávány signály uvolnění. Včlenit místo vylučovat musí být leitmotivem německých politiků.

Apelujeme na media, aby plnila svoji roli a poskytovala informace bez předem přijatých soudů. Vedoucí žurnalisté a komentátoři demonizují celé národy , aniž by důkladně znali jejich historii. Každý verzírovaný zahraničně politický novinář by měl rozumět obavě Rusů, nejméně od roku 2008, kdy se NATO přizvalo Gruzii a Ukrajinu, aby se staly členy organizace. Nejde o Putina. Státníci přicházejí a odcházejí. Jde o Evropu. O to, aby lidé byli opět zbaveni strachu z války. K tomu je nutné zpravodajství, které bude opřené o odpovědně dělané , solidní rešerše...

podepsání mimo jiné

exprezident SRN Herzog, ex- kanceléř Schröder ,ex místopředsedové Bundestagu Vollmerová a Hirsch , ex-ministři spolkové vlády Herta Däubler-Gmelin, Lothar de Maizière,Hans- Jochen Vogel, Otto Schily, Dieter Spöri,Luitpold Prinz von Bayern,mezi umělci -mimo jiných Klaus Maria Brandauer, Hanna Schygulla,Mario Adorf, ex-starostové německých metropolí Eberhard Diepgen ( Berlin),Dr. Klaus von Dohnanyi (Hamburk).

1 hlas

Ti všichni jsou bezpáteřné krysy, - pokud je ovšem ten Váš blábol pravda. Asi takto se chovali Frantíci před II.SV, vůči Hitlerovi.

0 hlasů

To nemění nic na to,že tu žvatláš,jak bolševický ksindl.Úplně mimo a čím větší lži a primitivismus,tím více rámusu.Pokud máš k tomuto textu výhrady,tak prostě musíš říct na férovku,že chceš,aby byla válka,aby se vraždilo,aby se stavěly opět koncentráky.Mimochodem "vytříďovací" tábory se na Ukrajině za peníze EU už postavily.Zdravý rozum považuješ za bezpáteřnost...ze kterýho kanálu tě redakce vytáhla?

0 hlasů

Bůh ztrestej ten americký hnus!

0 hlasů

To se prokec: "Putinuv rezim". Takze aby bylo vsem jasno, ze v Rusku neni dekracija, ale Putinuv rezim.

0 hlasů

Ano, to se mu povedlo, prostě co na srdci, to na jazyku...
Výborný je i tento výrok: "Spojeným státům potrvá celá desetiletí, než uznají, že Krym je součástí Ruské federace. Stejně jako jim prý dlouho trvalo "uznání vstupu pobaltských států do Sovětského svazu"."...

0 hlasů

Docela bych tomu i věřil, jen jim to importování jejich demokracie nějak nejde - kam vkročí noha USA, tam jdou z deště pod okap. Mám podezření, že právě o to jim jde.

2 hlasy

http://zpravy.e15.cz/burzy-a-trhy/makroekonomicka-data/sankce-dopadly-na-ceske-firmy-vyvoz-do-ruska-klesl-o-petinu-1143914

0 hlasů

...povězte destiny jak to děláte, že jste rozený Pražák a zároveň narozen na Moravě? Mě se podařilo jen jedno, vám závidím.

0 hlasů

Vomáčka může být cokoliv...

0 hlasů

Protože si debil, byl si jím a ničím lepším nebudeš. Narodil jsem se v Praze, kdo tvůj chorej mozek vymyslel moravu opravdu nevím. Ale při tvé omezenosti jen doplním Praha je město, Morava územní celek republiky.

0 hlasů

Na jedné diskuzi jste však mluvil ve dvou příspěvcích toto, mohu potvrdit. Tak se nevymlouvejte. Jste trapný.

0 hlasů

Ty zase perlíš ,Vlaste.Dneska děláš mámu,nebo tátu?...Protože v tonhle máš zase pěkný bordel ty,vymaštěnče!

1 hlas

Ty máš dost, dva nicky a ještě smažka. V životě sem nemoh říct že jsem z moravy kdyz z ní nejsem. Magore , sám sobě si můžeš tvrdit že si normální ale všichni tu vidíme co si za hovado.

0 hlasů

farebné a textilné revolúcie sa neuchytili......tak bolo treba do toho natlačiť EU zo skorumpovaným a vydierateľným vedením, to zas tak veľký problém nebol.......

1 hlas

... EU zo skorumpovaným a vydierateľným vedením,


...důkaz je marné žádat, že?....

0 hlasů

Snowden ti asi nestačí a podvodník Juncker v čele EK je pre teba boh, .....

2 hlasy

Rusům začíná pomaličku zapalovat, ještě chvilku a snad jim dojde proč EU a USA dělá sankce.

4 hlasy

Viděli jste ty násilné demonstrace v Itálii, kde je 45 procentní nezaměstnanost mladých lidí? Před tím nás banderovšt pisálkové asi raději chrání. Důležité je, každý den si plivnout na českého PANA prezidenta a na Rusko.

8 hlasů

Felixi, nebreč, náladu ti spraví tvé ruské zdroje. Ten PAN je pěkný sprosťák.

0 hlasů

np, pn, jara. Kolik máš ty debile ještě nicků?

0 hlasů

Myslím, Felixi, že vás zde všichni znají pod desítkami nicků, některé však byly zrušeny pro sprostoty a vy v nich stále pokračujete.
Namátkou si pamatuji emFelix, Kradousek, Ratzinger, ABR, Vlček, Vlčkovo zlé svědomí, atd. Mám pokračovat? Není každý jako vy který má na diskuzti desítky jmen a jedno lepší než druhé.

0 hlasů

Německá poslankyně: "Kde to žijete paní Merkelová". Pro český překlad klikněte na ikonu titulky - dolní lišta.
https://www.youtube.com/watch?v=t3PQ8y7aClA&feature=share

6 hlasů

A tak se debatuje o možném řešení i tohoto problému. Nedávno Vladimir Žirinovskij, poslanec ruského parlamentu a dvorní šašek, který říká to, co si nemohou dovolit říci lidé u moci, v televizi dokazoval, že Rusko by mělo jadernými zbraněmi bombardovat Polsko a pobaltské "trpasličí" státy, aby předvedlo Západu sílu. "Ameriku nic neohrožuje, je daleko. Ale východoevropské státy stanou před hrozbou úplného zničení," řekl.

Vladimir Putin takové úvahy toleruje. Podle ruského prezidenta Žirinovského slova nevyjadřují oficiální politiku, ale "vždy se mu podaří roztočit zábavu".

Mnohem serióznější člověk, ruský analytik Andrej Piontkovskij, nedávno ve svém článku dokazoval, že Žirinovského výhružky jsou odrazem toho, že Putin skutečně uvažuje o možnosti omezených jaderných úderů - na jednu z pobaltských metropolí či některé z polských měst - aby dokázal, že se NATO neodváží odvetného úderu v obavě z ještě větší katastrofy. Opravdu, v letech 2009 a 2013 ruská armáda otevřeně "cvičila" jaderné útoky na Varšavu.

Je to jen třeštění bláznů? Možná. Možná je Putin příliš slabý, než aby cokoli podnikl; možná je to jen zastrašování; možná jej zastaví oligarchové. Ale západním a německým čtenářům se v roce 1933 Mein Kampf také zdál hysterickou knížkou. Stalinovy rozkazy zlikvidovat celé společenské třídy a skupiny v SSSR by nám také připadaly šílené, kdybychom se o nich doslechli.

Jenže Stalin dodržel slovo a splnil hrozby nikoli proto, že byl šílený, ale protože pokračoval v logice svého konání až do konce - a protože jej nikdo nezastavil. Nyní také nikdo nedokáže zastavit Putina.

Je pak hysterií chystat se na totální válku? Anebo je naivní se nepřipravit?

0 hlasů

co mi nadáváš sprostˇáku

1 hlas

Neumíte se omluvit za nadávku, že jsem lhář, proto jste u mě darebák. Ubožáku.

0 hlasů

Putinovské Rusko je reálnou hrozbou
ateo.cz
Nejnovější aktivity na východě Ukrajiny včetně provokací a otevřených výhrůžek sousedním státům dělají z Ruska vážnou hrozbu pro mír v Evropě.

Příznivci neohroženého Volodi mi určitě budou spílat a obviňovat z podlehnutí západní propagandě. Ať chceme či ne, ruská propaganda je daleko silnější a propracovanější. Pomáhá v tom potlačování médií s jiným názorem. Svoboda tisku a slova na Západě, kam se řadíme i my, se vůbec nedá srovnávat s Ruskem.
Vždyť i ruská nevládní organizace Matky vojáků, která má poměrně velké slovo na poli ruského veřejného mínění, byla označena jako "zahraniční agent" a neuspěla ani se stížnosti proti tomuto zařazení. Organizace se pídila po skutečném místě smrti minimálně 12 vojáků. Nejvyšší soud přitom konstatoval, že všech 12 zemřelo mimo prostor základny.
Inspektoři OBSE, které je členem i Rusko, zdokumentovali v posledních dnech kolony vojenské techniky, munice a vojáků směrem od Ruska k Doněcku. Technika ani vojáci neměli žádné označení. Stejně jako počátkem roku na Krymu, kde ale ruská armáda udělala chybu, když armádním vozidlům ponechala ruské SPZ.
Jen člověk nebývale zaslepený zpochybňuje příslušnost "zelených mužíků" k ruské armádě. Náš současný ministr zahraničních věcí, ač ho jako doktora marxismu-leninismu vůbec nemusím, má z titulu své funkce informace, že na východě Ukrajiny operuje přes deset tisíc "zelených mužíků".
Přičtěme k tomu desítky provokací, kdy ruské armádní letouny zkoušejí ostražitost států NATO, ale i neutrálního Švédska. Tyto provokace jsou hrozbou pro civilní letectví, když ruské letky nemají zapnutou identifikaci. Podle švédské strany došlo k situaci, kdy od srážky civilního letounu s ruským vojenským dělilo pouhých 90 metrů.
Ruské provokace nabyly intenzity z dob studené války. Otevřená agrese vůči Ukrajině anexí Krymu a podporou separatistů na východě Ukrajiny to ale nekončí. Poradce Putina Sergej Markov zašel mnohem dál než extrémista Žirinovskij. V rozhovoru pro švédskou televizi pronesl velmi vážnou výhrůžku vůči pobaltským státům.
"Rusko nenechá Lotyšsko a Estonsko utiskovat tamní ruskou menšinu. Oba zmíněné státy by se proto měly začít Ruska bát," řekl Markov. "Jestli dojde k velké válce, je možné, že z těchto zemí nezbude nic," cituje Marková SVT. "Problémem je rusofobie vládnoucí elity na Západě. Rusofobie je rasismus vůči Rusku. Zastavte ve svých zemích rusofobii a pak se vám bude mnohem snáze žít," dodal.
O jaké rusofobii je řeč? Když se rozpadl koncentrák zvaný Sovětský svaz přišel Západ s nabídkou partnerství. Díky této spolupráci se mohla v Rusku zvýšit životní úroveň. Kromě nerostného bohatství nemá Rusko co nabídnout. Teprve s Putinem a jeho plánem na obnovení SSSR včetně praktik, které seu jako důstojníkovi KGB staly vlastními, začalo docházet k ochlazování vztahů.
Západ ještě skousl válku v Čečensku jako interní záležitost, byť v Grozném zůstalo po ruskem útoku až 120 tisíc mrtvých civilistů. Skousl i válku v Gruzii. Agrese vůči Ukrajině, která se chtěla vydat západní cestou, anexi části státu, jehož celistvosti bylo Rusko garantem, už tak snadno přejít nelze.
Rusům na východě Ukrajiny nikdo neubližoval. Naopak, právě oni s vedením moskvanů jako Strelkov, započali ozbrojený konflikt, do kterého Rusko aktivně zasahuje. Obávám se, že vše směřuje k další válce. Snad jedině odstranění Putina by tomu mohlo zabránit, protože evidentně není při zdravém rozumu.
Rusko je agresorem ať jeho chování omlouvá kdokoli, exprezidenta Klause a prezidenta Zemana nevyjímaje. Před 75 lety se také jednomu agresorovi ustupovalo a skončilo to největším masakrem v dějinách lidstva. Proto je nutné nedělat ústupky vůči dalšímu šílenci v čele státu. Byla by to možná poslední chyba v dějinách lidstva před zánikem.

2 hlasy

ty blábolíš absolutní nesmysly.Takový blby si pamatuju z vojny.Zbyteční ,hloupí žvatlalové ,co jen otravovali a mleli bolševický kraviny.Jako by se to vrátilo....i když,bolševiků byla menšina,ale o to víc řvali.Je znát a vidět,co ty a ti tví debílkové kolem tebe máte za průpravu.Na to musí mít jeden žaludek.....

0 hlasů

co mi nadáváš sprostˇáku

2 hlasy

Neumíte se omluvit za nadávku, že jsem lhář, proto jste u mě darebák. Ubožáku.

0 hlasů

Ale ty jsi lhář.

0 hlasů

Ateo.cz, fotokoláže a různé úlety? :D Snad si nemyslíš, že tu tapetu bude někdo číst? :D

Fotky ruských vojáků na Ukrajině byly zmanipulované

http://literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/17339-fotky-ruskych-vojak-na-ukrajin-byly-zmanipulovane-

5 hlasů

Místní idiot Felix nám posílá odkaz z jara tohoto roku z jedné jediné lži. Jste takový chudák, že nemáte jiné? My to máme číst? Toto co dávám na diskuzi je alespoň pravda. Chudáčku.

1 hlas

Terezka je nejen moudrá,ale je to i proslulá krasavica. :o)

0 hlasů

Rusáci už brečí jak želvy. Jen tak dál.

2 hlasy

Na sankce musí být mandát OSN. Mají ho soudruzi nacisti? Nemají.

3 hlasy

Vykládejte nám co kdo musí....... Soudruhu nacisto.

2 hlasy

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

1 hlas

Voloďa Putin mi v sobotu zase volal, že on se bez EU obejde.....že nebude dělat nic...uvidí se na jaře...

2 hlasy

Zase to nepřeháněj. :D

0 hlasů

Finský diplomat vyzývá k odporu proti USA :
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1101-finsky-diplomat-vyzyva-vsechny-evropske-narody-kodporu-proti-usa

10 hlasů

svekolemnas je dobra znacka :))))))))))))))))))

2 hlasy

Žide, ta ba ses měl zdržet jakýchkoliv komentářů k dění na Ukrajině. Hlavně si všímej, co dělají tvoji soukmenovci v Palestině! Víš vůbec kolik už židáci anektovali palestinského území? Rusové anektovali jenom to, co jim patřilo, ale židáci doslova Palestinu okrádají. Hajzlové by měli být rádi, že jim Britové pustili svoji kolonii pro vytvoření židovského státu. Jinak by měli hovno a byli by rozptýleni po celém světě, jako bezdomovci.

3 hlasy

Vy fašisté a židobíjci spolu s komunisty jste odporná sebranka, srovnatelná snad jen s muslimskými teroristy..

1 hlas

Je vidět,že jsi nebyl nikdy v Londýně.To by tě láska ke alibabům velmi rychle přešla,ty idiote.

1 hlas

Jen si to přečti, Pepčo. Dole máš pak ještě Kellera a Fendrycha. S vlastní značkou už dávno nevystačíš.

3 hlasy

Pro tebe je dobrá značka jenom Adolf Hitler. :))))))))))))))))))

1 hlas

Jediný kdo v každém druhém příspěvku má nějakou nacistickou poznámku nebo přímo hailuje jste vy - Kradousek - Felix.

1 hlas

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/keller-prijeti-ukrajiny-do-eu-uspisi-rozlozeni-evropy/

1 hlas

http://nazory.aktualne.cz/komentare/zeman-na-rhodu-uz-nas-ridi-ruske-tajne-sluzby-zrejme-ano/r~8651dec8472b11e4862d002590604f2e/

0 hlasů

Nemáš tam ještě Bursíka, nebo Černého, ať se pořádně nad tou pravdoláskovou blbostí pobavíme? :D

1 hlas

Mě zas vždy pobaví,když nějaký uprděný komoušský blb užívá královský plurál. :o)

1 hlas

Fendrych. :D

1 hlas

Nevím, o čem se tu blábolí. Ale že to jsou bláboly... Inu, když vývoj lidského mozku trval prý 6 mil. let... Zde to vidět zrovna není...

0 hlasů

Nepřipadá v úvahu, aby Amici měli v autech motory jako Evropané. Motůrky našich aut by si dali tak akorát ke stěračům. Nenažranost, rozežranost... Svoje zdroje už vyžrali, z Indiánů bude ropa za milióny let, to oni nepotřebují...

10 hlasů

Takova blbost, ty casy ktere popisujes jsou pryc, dnes jezdi v USA i male Fiaty. Automobilovy park se moc nelisi od zapadoevropskeho.

3 hlasy

SUV se zpočátky vyráběli a prodávali jen v USA. Třeba BMW X5 se tam vyrábí dodnes.

1 hlas

...zpočátku...

0 hlasů

Ty časy, které popisuješ jsou dávno pryč, protože ta auta málo žrala, tak musely být "vynalezeny" SUV. :D

0 hlasů

..Kradousek - místní šašek

0 hlasů

Takovou pičovinu už jsem dlouho nečetl a že jich tady kremlouši vyplodí tuny. :o)

2 hlasy

Od tebe to sedí, schizofreniku. :D

4 hlasy

..co jmenujete svou nemoc, my to přeci o vás víme.

0 hlasů

Pokud by slo do tuhyho, tak soudruh nacek harasim, trdlo lustig a zbytek te rude luzy tu budou mavat ruskou vlajkou jako prvni.
Tyhle kolaborantsky typy jsou porad stejny. Za protektoratu heilovali az z toho meli zanet ramene, ale taky byli prvni, kteri mavali rudym praporem a hykali, ze bolsevici nas spasi :-)))

9 hlasů

Takže bolševik Falmer jel do Moskvy vlastně podporovat Ukrajince. :o)

2 hlasy

Tebe už sprasili několikrát, Vomáčka.

2 hlasy

tos mel rict hned, ze jsi Vomacka a fasouni z Kyjeva te ojeli prazenou krutou.
Ty jelito jedno rudy :-))))))))))))))))))))

2 hlasy

..jelito a vemeno je jedině Vomáčka - Týden - tydýt. Jinak místní obecní blázen a idiot.

0 hlasů

Aby přišel další Putin? Ale místo keců by se mohli stáhnout z Ukrajiny a viděli by hned, že nemají pravdu.

2 hlasy

Sovetsky svaz byl vytvoren nasilim a my musime zabranit, aby si Rusove ucinili novy sovetsky svaz tim, ze znasilni zeme kolem podruhe.

4 hlasy

Jasné a teď se vytvoří IZ-PA svaz a to docela nenásilně, viď žide.

0 hlasů

Vy nacisti? To už tady jednou bylo a nějak vám to nevyšlo, mrdky.

1 hlas

Stačí když mraženou drůbeží znásilnili nácka Vomáčku.

2 hlasy

tos mel rict hned, ze jsi Vomacka a fasouni z Kyjeva te ojeli prazenou krutou.
Ty jelito jedno rudy :-))))))))))))))))))))

4 hlasy

..jelito a vemeno je jedině Vomáčka - Týden - tydýt. Jinak místní obecní blázen a idiot.

0 hlasů

Sovetsky svaz se rozpadl, ale Putin se snazi silou svaz zase vytvorit. To je cely problem. Tomu se ale brani jednotlive zeme a tak Putin to chce vyridit silou, pomoci vojaku bez oznaceni nacionality. Kradenim cizich uzemi. Tomu se brani ale cely svet.

3 hlasy

Žide, ty drž pysk a raději nám řekni, jakým způsobem získávají tvoji soukmenovci území v Palestině! Nebo že bych se mýlil a Palestinci jim to nechávají z lásky k bližnímu?

0 hlasů

Komunista a fašista - odporné spojení.

0 hlasů

..myslíš jako, že by chtěl všechny ty hlady a darmožrouty zpátky..jako jsou např. Ukrajinci...tak blbý on není...

3 hlasy

Uz jsi uplne blbej ? ... vzdyd prave to se pokousi, dostat Ukrajinu pod svuj vliv. Krym uz ukrad.

Zda se, ze jsi ducha mdleho.

1 hlas

Krym si po tom referendu vzít musel, aby si udržel popularitu....jinak sám by se na něj vyprdl...

1 hlas

A proc delal neplatne referendum ?

1 hlas

asi si myslel.že když to platilo v srbsku,tak na krymu taky...ale nech to spá,to je na tebe moc složitý

0 hlasů

ÁÁLE PRDLAJS.NIKDO VÁM BÁŤUŠKU LÁĎA CARA NEBERE...POUZE MALINKO ODPUSTIT TLAK Z EXPANZNÍ NÁDRŽE U PŘETOPENÉHO RUSKÉHO SAMOVARU!!!

3 hlasy

..jestli někoho překvapuje, že v Rusku narůstají nacionalistické tendence už i vládních kruhů, které Putin doposud tlumil...tak nic nechápe....je ale zjevné, že veškerá dlouze právě Putinem budovaná oblast důvěry je rozcupovaná v niveč a nedá se obnovit...už ji nebude nikdo chtít obnovovat....do popředí se budou dostávat právě takové hlasy jako je tento a to ještě silněji...

6 hlasů

Myslím, že Putin dal jasně najevo, že pokud budeme dále strkat rypák do jejich věcí a budovat stále nové a nové vojenské základny okolo jejich hranic, tak na nějaký návrat korektních vztahů můžeme zapomenout. Rusko se chystá na válku a zatímco u nás k ní burcuje jen pár nadšenců, kteří jsou ochotní položit za územní celistvost Ukrajiny životy svých spoluobčanů a pokud možno celou ji sledovat po 22-té hodině v televizi, tak oni to myslí vážně. Oni totiž nemají kam ustoupit. Tak kdo si myslíte, že tu válku (zase) vyhraje? :-/

12 hlasů

Ale to je ten omyl. Nikdo nestrká rypák do jejich věcí. Západ pouze reaguje. Ukrajina přece není "jejich věc".

0 hlasů

Na Ukrajině ale žijí Rusové, takže by to mohla jejich věc být. Kolik Američanů žilo v Kosovu?

9 hlasů

Rjabkove, mýlíš se! Nechce sesadit, jen se snaží zabránit rozpínavosti "mírumilovného" Ruska. Máme s nim bohaté zkušenosti.

6 hlasů

To je fakt.Už jsme byli u Stalingradu a to Rusko se rozpínalo až do Berlína. To už bychom neměli nikdy dopustit! :/

10 hlasů

Krolle, Krolle, ty ruskej diverzante, vrať se domu i s těmi svými soukmenovci, kteří působí u nás v Česku. Mám obavy, že je na vás i BISka krátká.

0 hlasů

To je ale naivní plán. Jak by mohl někdo takovou ubohostí sesadit Generalissima Punťu když za ním stojí zlatý rubl a ohromný ekonomický a tvůrčí potenciál Matičky Rusi.

7 hlasů

Kdo zalozil Al-Kajdu?
Kdo stal u zrodu ISIL a jeste pred par tydny pro ne zebral penize v Kongresu?
Tady je jeden urvanej nacek z USA, jak se culi s teroristama z ISIL.

https://socioecohistory.wordpress.com/2014/08/13/senator-john-mccains-whoops-moment-photographed-chilling-with-isis-chief-al-baghdadi-and-terrorist-muahmmad-noor/

Takze proc menit postup?

13 hlasů

Generalisimus Putin řekl, že sankce ruského medvěda ani v tom nejmenším neohrozí. Chudák medvěd tak bude žrát jen pohanku a snít přitom bude o zlatém rublu.

6 hlasů

Proto ruská národní banka skupuje fyzické zlato, zatímco ta naše se ho vizionářsky zbavila. :-)

7 hlasů

To má na ty zlatoruble. To bude fičák, až se spustí lisy.

5 hlasů

To je spíše přenesený význam slova. Něco jako když napíšete, že se při kvantitativním uvolňování rozjely rotačky. Jde spíše o to, že by rubl byl vázaný na cenu zlata, což by znemožnilo spekulativní útoky. A hlavně: Co mají Rusové s těmi dolary, které dostávají za plyn a ropu dělat, když existují sankce, které je znemožňují smysluplně utratit? To mi ten nákup zlata připadá docela rozumný krok.

6 hlasů

Mohou přeci nakupovat své vlastní výrobky. Třeba do každé rodiny tank a tucet kalašnikovů.

5 hlasů

Tak oni toho vyrábí celkem dost. Každopádně je fakt, že toho mnohem více vyváží než dováží, takže mají obchodní přebytek a ten ukládají do zlata. Za zlato si na tomto světě můžete koupit cokoliv. A většinou to koupíte v Číně a ta je s Ruskem zadobře, takže v čem je problém?

5 hlasů

Jestliže někdo rozpoutá III. světovou válku, budou to USA a USáci. Pak bych ale chtěl, moc bych chtěl, aby se to kurevsky hodně týkalo i jich, aby se změnila v prach a popel i americká města, nejenom naše evropská.

12 hlasů

Pri rozpoutani 2.svetove byli i Rusove, jen se podle tajne dohody pustili do boje (deleni Polska) o 3 tydny pozdeji nez Hitler. A smlouvu dodrzeli.

5 hlasů

Lustigu, zkratkovitě máte pravdu, ale v žádném případě to není pravda historická. příčinou podepsání paktu Motov Ribbentrop bylo, že Hitler vykřikoval svůj Lebensraum na východě a Západ, vedený tehdy Franciií a VB ho v tom podporoval, byli pro to, aby sovětské Rusko Němci obsadili, protože se jim válčit proti Hitlerovi nechtělo... a Stalin byl poté, co tupě zdecimoval svou vlastní armádu potřeboval na její nové vybudování čas, v původní variantě - 10 let, ten mu ale Hitler, jak víme z historie, nedal.. a kdyby ten hlupák a sadista Žukova neodsunul pouze s sibiřským plukům, ale nechal ho jako ostatní popravit, možná by Moskva padla...
tím chci říct, že si Stalin uvědomil, že Rudou armádu vyvraždil a chtěl získat čas....

2 hlasy

O motivech se tu muzem dlouho hadat, skutecnosti zustane, ze smlouva Stalina a Hitlera byla pro Nemecko vyzvou k zacatku valky a ze se Stalin za 3 tydny pridal. A tim byl horky zacatek valky ucinen.

0 hlasů

Přečti si laskavě knihu Tajní spojenci Adolfa Hitlera a k tomu přiber Dejiny 20 století, možná ti spoustu věcí dojde... třeba že ještě v roce 1941 USA přes své banky financovala německé zbrojní závody.... víš, Lustigu, nadávat je fajn, ale když neznáš fakta jsi pro smích...
v tom období šlo o to, zničit Rusko a tomu se podřizovalo celé tzv. demokratické společenství, víš prd!

2 hlasy

Ten blbeček si snad myslí, že Stalin a Hitler byli nějaćí kámoši. Přitom Stalin samozřejmě už před přepadením SSSR četl Mein Kampf a podrhával si tam pasáže o vyhlazení rusů a komunistů.

1 hlas

S tím zabíráním začali spolu s Hitlerem už Poláci, když si zabrali naše Těšínsko. Takže Poláků je mi líto úplně nejméně.

7 hlasů

Mezitim v USA se s tim vubec neparou.
Zezou je hlava nehlava, slzaku na ne lejou cely kanystry, zatyka se po desitkach.
V nekterejch univerzitnich campusech je vic policajtu a "narodni gardy", nez studaku.
My jsme si tu tak pekne oslavili 17. listopad, Janukovyc nesmel na demonstranty ani sahnout :-))

Jojo, to je ta humanitarni demokracie.
Jeste ze tezke zbrane proti civilistum ta fasisticka junta v Kyjeve nepouziva. To by je taky mohl stihnout osud Kaddafiho :-))))

10 hlasů

Rekl jenom pravdu, a ta jak znamo vzdycky boli nejvic.
Zase tu bude od nacku harasimu, a soudruhu lustigu a dalsi rude chatry penke nablito :-))))

13 hlasů

Pravda je jen jedna a to ta, že soudruh Vomáčka a ostatní rudí náckové, kteří věrně a vytrvale kolaborují s Ruskem, jsou jen vymírající sorta ubožáků, která tady ulpěla po ruské okupaci.

10 hlasů

Rudí náckové, hnědouši? To je takový oxymoron, že? A teď si ten slovník cizích slov musíš koupit. :D

0 hlasů

Mrazenou krutu, soudruhu nacku harasime, na tu nezapomen. Pokazdy kdyz zapomenes tak te majdancici serezou jako psa za to, ze nejsi demokratickej :-)))))

6 hlasů

Nácek Vomáčka je ostuda i mezi zdejšími rudými fašisty.

5 hlasů

No to je objev. Už aby to bylo.
Ale je hezké, jak si ruská vládnoucí banda gangsterů není jistá vlastním osudem.

10 hlasů

Blbost, podle Putina nemají sankce na ruskou ekonomiku vůbec žádný vliv a Putin nikdy nelže.

5 hlasů

Putin tohle nikdy neřekl, takže lžete vy.

9 hlasů

Bohužel řekl, přestože už to neříká. Vyhledejta si jeho rakci z počátku sankcí. Sankcí se ůlze jednoduše zbavit. Stačí vrátit Krym a odejít z Donbasu. Jak jednoduché.

4 hlasy

Dědku, co bylo komunisty ukradeno, musí být vráceno. Ty to nevíš? Krym byl v roce 1954 Rusům ukraden komunistou Chruščovem a "darován" jeho bývalým kumpánům, s nimiž předtím gazdoval na Ukrajině. Před tím Krym nikdy ukrajinský nebyl!! Zapiš si to za svý špinavý uši!! Ukrajina měla pro Usáky význam jedině s Krymem jako námořní vojenskou základnou proti Rusům! To jim Putin včas zatrhnul. Teď se můžou jít klouzat a neskutečně se vstekat. Bude jim to prd platný. Americký sankce přežila po celých 50 let chudá Kuba. Proč by to mělo porazit na suroviny nesmírně bohatý Rusko?!

1 hlas

Naopak. Dokonce tvrdil, že sankce budou prospěšné v tom směru, že naučí Rusy produkovat všechno doma.

1 hlas

Ano, že budou prospěšné v tom smyslu, že posílí domácí produkci to říkal, ale že nebudou mít na ekonomiku Ruska žádný vliv, to rozhodně neřekl.

0 hlasů

Ano, Milane, vliv to bude mít ten, že si vše udělají doma tím, že rozvinou příslušná odvětví ekonomiky.Čili budou mít vliv kladný! Mekcajn pukne vzteky.

0 hlasů

Coz by se dalo rict je vlastne takovy standard tohoto rudeho jelita :-))))

6 hlasů

Paní Merkelová, my nechceme válku. Přestaňte démonizovat Rusy, píše německý exprezident, exkancléř a desítky vážených Němců...

Prohlášení vybízející současnou německou vládu a kancléřku Angelu Merkelovou k uklidnění situace a pokračování mírového dialogu s Ruskem, podepsali mimo jiné exkancléř Gerhard Schröder, bývalý prezident Dr. Roman Herzog, bývalý ministr vnitra Dr. h.c. Otto Schily, bývalý ministr obrany Walther Stützle, bývalý předseda SPD Hans-Jochen Vogel či synovec bývalého německého prezidenta Dr. Ernst Ulrich von Weizsäcker. Z oblasti kultury své podpisy připojili světově proslulí herci Mario Adorf či Klaus Maria Brandauer a mnozí další....

22 hlasů

Naproti tomu spousta jiných veličin požaduje pravý opak, přitvrdit v sankcích. Rusy démonizují především Potin a spol. včetně největšího lháře Lavrova.

1 hlas

Ano, všichni ti co mají proč se bát výzvědné americké celosvětové hydry, jako je Angela, musejí skákat jak Usák píská!!! Ostatní poctiví jsou v klidu.Pozoruhodné je, že jsou to vesměs "bývalí". Na ně ta hydra nic kompromitujícího nemá! Proto můžou klidně prezentovat své názory!!

0 hlasů

"podepsali mimo jiné"

Vnuk Ericha Honeckera a take pravnucka J.Goebbelse.

2 hlasy

Myšlení komančského blba s omezeností bývalých kádrováků, ktří odsuzují lidi podle původů a né podle schpnosti. Takové vzít s roběhem mezi nohy, aby se nemohli aspoň množit!!!!!

4 hlasy

ty seš komanč,jak vyšitej,socko.

0 hlasů

USA zavinily rozpad SSSR a proto Rusko anektuje území sousedních států. No není to naprosto stejná mluva a naprosto stejné argumenty, které používal Adolf Hitler?

3 hlasy

Ne není, Hitler blábolil stejně jako ty.

2 hlasy

Hitler byl přitom neskonale větší demokrat, když si nechal zábor Sudet předem odsouhlasit velmocemi

4 hlasy

Ono se dá demokraticky odsouhlasti cokoliv, i humanitární bombardování Kosova.

1 hlas

Co se Putinovsku nelíbí, je ilegální... Proto se musíme bránit, aby se jim u nás nelíbilo.

7 hlasů

Vendulo braň se, pořiď si aspoň troje plechový bombarďáky. Ale nestrať od nich klíč, kdyby náhodou přišel movitý Usák!

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 05/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov