Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Bez zlata i mostu
Rok od anexe Krymu: nadšení Rusů neutuchá. Potížím navzdory
15.03.2015 10:30 Analýza
Narůstající odpor tatarské menšiny, propad příjmů z turistiky ani nenaplněné naděje na hospodářský rozkvět neutlumily ruské nadšení z anexe ukrajinského Krymu.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:04
harcer
Poukazujete na to že Rusové obsadili své území které zaprodal Chruščov svým rodákům Přepadení těhle států vás nezajímá?
Stručné dějiny intervencí USA od r. 1945 China 1945-46 Korea 1950-53 China 1950-53 Guatemala 195 4 Indonesia 1958 Kuba 1959-6 0 Guatemala 1960 Belgian Kongo 1964 Guatemala 1964 Dominican Republic 1965-66 Peru 1965 Laos 1964-73 Vietnam 1961-73 Kambodža 1969-70 Guatemala 1967-69 Libanon 1982-84 Grenada 1983-84 Libya 1986 Panama 1989-90 Iraq 1991 Kuwait 1991 Somalia 1992-94 Bosnia 1995 Iran 1998 Sudan 1998 Afghanistan 1998 Yugoslavia &nd ash; S erbia 1999 Afghan istan 2001 Libya 2011 Sýrie 2012 Při těchto intervencích zemřely statisíce lidí. A teď pište něco o agresívním Rusku. Buď jste všichni tak těmi našimi médii zblblí, nebo to děláte úmyslně.
3 hlasy
Josef Lustig
15.03.2015 21:57
Andersen
Dazu ist nur Folgendes zu sagen. Jede Aktivität der amerikanischen Armee war eine Folge der kommunistischen Expansion. Die Amis sind nie irgendwo hingezogen, ohne einen Grund zu haben. Genauso sind sie nach der Beendigung des Ereignisses wieder heim gegangen. Es hat sich nur um die Verteidigung des des Weltfriedens und um die Durchsetzung der Rechtsmäßigkeit gehandelt. Die Verteidigung des menschlichen Individuums. Das vermisse ich bei den Russen. Russen sind Besatzer.
Nun findet im nahen Osten etwas , wo man die Amis benötigt. Aber das Veto der Russen in UN-Sicherheitsrat macht dieses zu nichte und die ganze Welt schaut dabei zu.
0 hlasů
Vlado Murár
16.03.2015 12:45
sirius
Co chtít po vypatlaném mozku jako má Lustig. Kdyby tady nepsal ty lži, tak by chcípnul hladem. Jenom primitiv opakuje nesmysly, že USA brání svobodu a demokracii. A nauč se česky blbečku.
2 hlasy
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 22:18
harcer
Obrana světového míru? A že po nich zůstavají miliony obětí to prasátku nevadí? Přestaň kvičet a napiš to pěkně česky ať se i jiní zasmějí nad tvou blbostí.
5 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 21:01
Andersen
https://dennikn.sk/72573/navrat-slovenskej-luzy/
0 hlasů
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:18
harcer
herrr Lustik to tě musí sr.(!). deprimovat že Slováci nechtějí ani Karpatské Němce(:-(( No co nechtějí tě ani v Česku ani na Slovensku zbývá Německá Afrika nechceš se přestěhovat?(:-((
2 hlasy
Josef Lustig
15.03.2015 21:42
Andersen
Ich bin in Westeuropa ausgezeichnet eingeparkt. :)))))) Denke gar nicht sie zu verlassen :))
0 hlasů
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:48
harcer
Proč potom hajluješ v české diskusi? Já bych spíš řekl že se na západ od nás bojíš cokoli napsat-nakopali by ti (!)
2 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 17:19
bonifac
Když už se někdo tolik namáhá s propagandou, tak také potřebuje mít pod kontrolou diskuze k té propagandě, aby mu ji diskutující nerozsekali namaděru. Placení trollové jsou z hlediska efektivity propagandy NUTNOSTÍ! Bez placených trollů se propaganda stává bezbrannou nahou chudinkou. Mediální bludy je potřeba eskortovat s ochrankou, a každý server má vyčleněné a přičleněné placené trollstvo, které propagandu stráží a brání proti autentickým diskutujícím.
Bylo by jistě zajímavé dotázat se na tuto problematiku osob odpovědných za řízení diskuze na jednotlivých serverech. Udělat takový průzkum kdo je vlastně kdo v diskuzích. A jaký zájem ho k diskutování přivádí. Je-li to zájem nezištného rázu, či jde-li o prostý způsob výdělku, za který je někdo ochotný zaplatit.
Henex, Vrána, portyč, pn, tyden, o k, ... kdo asi další tráví své dny na internetu placen za štvavé výplody chorého mozku managera, který jim překládá mustry a šablony, které následovat a kterými se řídit?!
1 hlas
Karel Musil
15.03.2015 17:00
KarelMusil
Ten propad příjmů z turistiky nějak neodpovídá zprávám o tom, jak místo loňské olympiády je přeplněno turisty, ačkoliv se mu na západě předvídal krach a osud mnoha předešlých olympijských areálů. Ukrajinců by tam v nynější situaci asi moc nejezdilo. A hlavně, nebýt těch referend a připojení k Rusku, tak dnes Krym mohl být rozstřílen jako Doněck a Luhansk. Obyvatelé měli štěstí, že z toho vyvázli, i ti Tataři, tak podporovaní na západě a v médiích, u nás např. paní Procházkovou v LN..
3 hlasy
Marek Kroll
15.03.2015 16:29
Marcus67
To je zase blábol.. Nejdříve se dozvíme: "Za zvlášť křiklavý případ média označují kauzu bývalého prvního krymského vicepremiéra a jednoho ze strůjců připojení k Rusku Rustama Těmirgalijeva. Loni v létě překvapivě svůj post opustil, aby se později ukázalo, že je podezřelý z krádeže blíže neurčené sumy a 300 kilogramů zlata ...
Na konci článku je z něj zase vůdce Tatarů: Jako dědictví po ukrajinské správě zůstali Rusům na Krymu příslušníci tatarské menšiny, kteří se po referendu a následné anexi Moskvě otevřeně postavili. Jejich vůdci Rustam Těmirgalijev a Mustafa Džemilev jsou v Rusku nežádoucí...
To snad přímo nějaký tatar psal. :-)
4 hlasy
nováková věra
15.03.2015 16:07
veruska
Nikdo mi zde ještě nedokázal odpovědět, pro silná většina států z celého světa odsoudila obsazení Krymu a téměř nikdo Rusko v tomto a i v konfliktu na vchodě Ukrajiny nepodporuje. Cožpak jsou v celé Evropě a téměř na celém světě tak hloupí a nebo celý demokratický svět podporuje nějaké fašisty?
1 hlas
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:25
harcer
Je to velice jednoduché Ta silná většina jsou placení novináři (když to je u nás proč ne dál na západ) a rozšiřují to trolové vašeho typu a bojovníčky PussyRoid.
1 hlas
Josef Vrána
15.03.2015 15:44
Liska
Milí rusáci, ukradený Krym budete muset vrátit, velmoc vaše země už není a nebude a hospodářský růst už se vám nikdy nevrátí, dokud se nezbavíte vládnoucí putlerovské bandy.
Čím dřív to pochopíte, tím líp pro vás.
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:38
bonifac
SDÍLEJTE !!!
http://www.novinky.cz/zahranicni/364260-americky-obrneny-konvoj-projede-ceskem.html
ZJISTĚTE KUDY A KDY MAJÍ TI AMERIČANI JET, UDĚLÁME BLOKÁDU HRANICE ! ! !
SEJDE SE TAM PÁR TISÍC NEBO PÁR DESÍTEK TISÍC LIDÍ A NEPROJEDOU ! ! !
TRAKTORY, KAMIONY, AUTA - ZABLOKUJEME DÁLNICE FYZICKY ! ! ! PROSTĚ AMERIČANI ZÚSTANOU PŘED HRANICEMA.
2 hlasy
Josef Vrána
15.03.2015 15:45
Liska
Moloděc Nejezchleba, už se nemůžem dočkat jak to tam zablokuje.
Kde ale trpící lid vezme auta a traktory? Vždyť nemá co do huby? Dodá jim je soudruh Putler?
0 hlasů
zdenek nemec
15.03.2015 14:36
aristo
Krym je pokladem RF, Jalta je jejim klenotem a skutecny drahokam pro cele Rusko je Voroncovuv Palac na Jalte. Vystavba tohoto palace knizetem Voroncovem byla nakladnejsi nez, to co dostal car Alexander ll od US za Alasku v r. 1867. Knize Voroncov si nechal postavit palac na Jalste, protoze byl gubernarotorem pro celou Novou Rusl. Krym krome historickeho odkazu ma dulezitejsi stragecky vyznam pro soucasnou RF. Krym je proto po legalnim referendu neoddelitelnou soucasti RF.
5 hlasů
Josef Vrána
15.03.2015 15:42
Liska
Krym je neoddělitelnou součástí Ukrajiny a rusácká okupace na tom nic nezmění.
Stejně jako nic nezměnila v Pobaltí.
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:37
bonifac
Američani by to tam chtěli rozstřílet namaděru.
2 hlasy
nováková věra
15.03.2015 16:09
veruska
Bonifáci, dej si mokrý hadr na hlavu a neposlouchej tak Ruskou propagandu.
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:22
bonifac
TRAKTORY, KAMIONY, AUTA - ZABLOKUJEME DÁLNICE FYZICKY ! ! ! PROSTĚ AMERIČANI ZÚSTANOU PŘED HRANICEMA.
2 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:20
bonifac
SDÍLEJTE !!!
http://www.novinky.cz/zahranicni/364260-americky-obrneny-konvoj-projede-ceskem.html
ZJISTĚTE KUDY A KDY MAJÍ TI AMERIČANI JET, UDĚLÁME BLOKÁDU HRANICE.
SEJDE SE TAM PÁR TISÍC NEBO PÁR DESÍTEK TISÍC LIDÍ A NEPROJEDOU ! ! !
2 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:19
bonifac
SDÍLEJTE !!!
http://www.novinky.cz/zahranicni/364260-americky-obrneny-konvoj-projede-ceskem.html
ZJISTĚTE KUDY MAJÍ TI AMERIČANI JET, UDĚLÁME BLOKÁDU HRANICE !!!
SEJDE SE TAM PÁR TISÍC NEBO PÁR DESÍTEK TISÍC LIDÍ A NEPROJEDOU.
2 hlasy
Melanie Potocká
15.03.2015 14:15
comeva
Americká armáda vyšle obrněný konvoj, který projede 1 800 kilometrů šesti zeměmi střední a východní Evropy. Má jít o ukázku podpory spojenců v NATO proti ruské anexi Krymu a separatistům na východě Ukrajiny. Informoval o tom server CNN. Na Novinkách to bylo už včera.
Naše dálnice vypadají stejně jako tankodromy,doufejme,že nám pak zase postaví nové.
Co se týče přípravy "mávátek",myslím,že na přípravu nám čas nenechají.
2 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:08
bonifac
SDÍLEJTE !!!
http://www.novinky.cz/zahranicni/364260-americky-obrneny-konvoj-projede-ceskem.html
ZJISTĚTE KUDY MAJÍ TI AMERIČANI JET, UDĚLÁME BLOKÁDU HRANICE !!!
SEJDE SE TAM PÁR TISÍC NEBO PÁR DESÍTEK TISÍC LIDÍ A NEPROJEDOU.
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:06
bonifac
SEJDE SE TAM PÁR TISÍC NEBO PÁR DESÍTEK TISÍC LIDÍ A NEPROJEDOU.
2 hlasy
Josef Vrána
15.03.2015 15:46
Liska
Nebo pár lidí nebo nikdo.
0 hlasů
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 14:05
bonifac
ZJISTĚTE KUDY MAJÍ TI AMERIČANI JET, UDĚLÁME BLOKÁDU HRANICE !!!
2 hlasy
deda
15.03.2015 13:57
deda333
Když jste hloupý a o diskutovaném problému nemáte šajn, tak raději mlčte. USA nikomu nic nesebrali, jako Rusko Ukrajině. Důvodem nebyla imperiální choutka, ale že Miloševičův režim nebyl schopen zabránit etnickým masakrům. Do r. 2008 správu vykonávala muse OSN, KFOR a OBSE, poté některé státy uznaly svrchovanost ale k oficiálnímu rozhodnutí OSN a Mezinárodního soudního dvora nedošlo. V současné době se jedná o konečném řešení mezi vládou v Preštině a Srbskem při přístupové smlouvě Srbska a Kosova do EU s údajně příznivými výsledky. O Kubě si nechte vyprávcět od někoho znalého, protože základna je tam na základě mnohaleté smlouvy se stanovenou nájemní smlouvou, zvláště výhodnou pro KUBU. Mezuláne.
2 hlasy
Alois Okratek
16.03.2015 10:37
Sokrates
Něco z Wikipedie: pro senilního dědka
V roce 1959, po vítězství kubánské revoluce, vyjádřili nejvyšší představitelé Kuby na mezinárodních fórech nesouhlas s další existencí cizí základny na svém území. Od roku 1959 nepřevzala Kuba ani jediný šek za pronájem základny. Převzetím šeku by totiž potvrdila, že uznává platnost smlouvy z roku 1934. Konečně kubánská ústava, schválená lidovým referendem v roce 1976, v kapitole I, článku 11 stanoví: „Republika Kuba odmítá a považuje za nelegální a nulitní smlouvy, dohody nebo koncese uzavřené za nerovnoprávných podmínek, jakož i ty, které neuznávají nebo omezují její suverenitu a územní celistvost.“ Podporu Kubě v tomto směru vyjádřila v závěrečné rezoluci např. i Konference nezúčastněných zemí v Alžíru a celá řada zemí v komuniké při vrcholných návštěvách.
Opravdu je okupace Guantanama velice výhodná pro Kubu!!! Ty Debile!!! Vrať se do hrobu!!!
0 hlasů
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:33
harcer
Stručné dějiny intervencí USA od r. 1945 China 1945-46 Korea 1950-53 China 1950-53 Guatemala 195 4 Indonesia 1958 Kuba 1959-6 0 Guatemala 1960 Belgian Kongo 1964 Guatemala 1964 Dominican Republic 1965-66 Peru 1965 Laos 1964-73 Vietnam 1961-73 Kambodža 1969-70 Guatemala 1967-69 Libanon 1982-84 Grenada 1983-84 Libya 1986 Panama 1989-90 Iraq 1991 Kuwait 1991 Somalia 1992-94 Bosnia 1995 Iran 1998 Sudan 1998 Afghanistan 1998 Yugoslavia &nd ash; S erbia 1999 Afghan istan 2001 Libya 2011 Sýrie 2012 Při těchto intervencích zemřely statisíce lidí. A teď pište něco o agresívním Rusku. Buď jste všichni tak těmi našimi médii zblblí, nebo to děláte úmyslně.
0 hlasů
Petr Dvořák
15.03.2015 14:44
gogan
Souhlasím s výhradou, že samostatné Kosovo nemělo nikdy vzniknout, tvrdil jsem a tvrdím, že je to zábor území "nastěhováním". Je na vině pseudohumanita výše zmíněných organizací, pokud tam jeli dělat policejní práci měli být důslední a stavět ke zdi každého kdo vyvolával nepokoje, padni komu padni. Místo toho (mimo jiné) nečinně přihlíželi jak albánci srovnávají kláštery z 11 století se zemí a následně tvrdí, že tam nikdy žádné křesťanské stavby nebyly.
Kamarád tam byl s KFOR, dodnes má z té bezmoci depky.
0 hlasů
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:56
harcer
Máš to "pěkné" kamarády. Slušný člověk by raději vstoupil do ho...nežli mezi žoldnéře.
0 hlasů
Josef Vrána
15.03.2015 15:48
Liska
Kdyby se srbové nekamarádili s rusákama a nespoléhali na jejich krytí své stupidní politiky, mohlo být Kosovo pořád v Srbsku. Jejich blbost.
0 hlasů
Patrik O Clock
15.03.2015 14:02
patrikoclock
Co se vztekáš, dědku? Většina celkem normálních lidí má oprávněnou škodolibou radost, že Putin ten Krym vyfoukl Amíkům před nosem a ti teď s pražskou kavárnou ječej jako pominutí, anžto s tím nemůžou nic dělat. )))
7 hlasů
Patrik O Clock
15.03.2015 13:50
patrikoclock
Pravdoláskařská žumpo, chystejte mávátka, budete mít svátek!
http://www.novinky.cz/zahranicni/364260-americky-obrneny-konvoj-projede-ceskem.html
A hlevně vysvětlete našim milým nepřízpůsobyvým spluobčanům, že ten šrot na silnicích nás má chránit před Putinem a né být předisponován do sběrných surovin!
4 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 13:52
bonifac
"Spanilá" jízda dragounů tomu říkají ...
V Rozvadově bych je otočil a řekl, tak TUDY HOŠI NE !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Gi78Tci1jvc
1 hlas
deda
15.03.2015 13:59
deda333
Tos měl říct Rusům v r.1968, kteří zde neprojížděli ale byli nachystání vládnout na furt.
1 hlas
Patrik O Clock
15.03.2015 13:37
patrikoclock
Ta pravdoláskařská propagandistická žumpa už má personální problém. Nemá argumenty a ty její lži už jsou tak trapný, že nemůžou sehnat ani trochu normální trolly. Tak už jim zbejvaj jenom takový zhroucený existence, který si nejsou jistý ani vlastní sexuální identitou, natož pak vlastním názorem. To je potom těžký, když jsou ty naše pražský "élity" tak zdegenerovaný.
5 hlasů
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 13:42
bonifac
Komunista nebo fašista, ruka ruku myje. Před 25ti lety si tu určité skupiny přivlastnily zemi coby kvazi-feudální elita, a ta má strach, že by při nějakém větším vlnobití přišla o svoje teplá hnízdečka. Tak jdou s proudem a davem, a především s tím co řekne Amerika. To je takový garant, že si zloději a hamouni udrží svoje dolarové plovárny. Demokracie je to poslední co je zajímá, to je takové hezké slůvko, kterým se ostatní udržují v poslušnosti. Pro peníze by bodli kudlu do zad vlastní babičce.
5 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 13:26
Andersen
Ja budu muset psat nemecky, ti vzdelanejsi to prectou a ta bolsevicka luza si vylame zuby :)))))
2 hlasy
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:37
harcer
Vzdělaní lidé umí řeč státu ve kterém žijí,co se o tobě nedá říct.Ty umíš jenom kvičet jako pravý vepř.
2 hlasy
Patrik O Clock
15.03.2015 13:56
patrikoclock
Piš radši sanskrtem, z toho se tak nezve dákufr, jako z tý tvý "češtin".
2 hlasy
Melanie Potocká
15.03.2015 13:51
comeva
Nenamáhejte se,"moudra"pod vaším nickem většina lidí ignoruje,ostatně i vaše čeština je nevalná - o obsahu škoda mluvit.
3 hlasy
Jiří Holý
15.03.2015 12:46
Jirka67
Povinné nadšení Rusů neutuchá.Co jim také zbývá, kritika není povolena.
3 hlasy
Koloman Usedon
15.03.2015 12:50
kolous
Jo a ruské důchody přijímají s nenávistí, kdežto ukrajinské by brali s láskou.
9 hlasů
Jiří Holý
15.03.2015 13:06
Jirka67
Důchody v dolarech by byli ještě lepší.Po anexi Krymu se životní ůroven místních obyvatel snížila, ale to se z Ruských medií nedozvíme.
3 hlasy
Patrik O Clock
15.03.2015 13:21
patrikoclock
To myslíš po tom, co by Krym obsadili Američani a v Sevastopolu byla ta americká základna, že?! Tedy to, co naše pravdoláskařská žumpa tak vehementně popírá, že?!
6 hlasů
deda
15.03.2015 14:03
deda333
Tos slyšel za dveřmi Pentagonu, že by nějaké flotila USA nutně potřebovala k ustájení Krym, když je zde několik ukrajínských přístavů splňujících podmínky, kdyby o to někdo stál? Základna USA v Černém moři má desítky jiných možností, od Turecka po Bulharsko, Rumunsko.
2 hlasy
Hefajstos Kladivo
15.03.2015 21:42
harcer
Dědku-To je přiznání kde všude jsou rozesr...ní. Kde všude smrdí jejich fašizmus jsem již napsal. Nemáš demenci?
0 hlasů
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/velka-rana-a-pak-vybuch-na-nebi-prvni-svedectvi-o-letu-mh17/r~2da43984c98911e488b0002590604f2e/
3 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:51
bonifac
http://www.novarepublika.cz/2014/09/dukazy-v-rukou-leteckeho-odbornika.html
4 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:48
bonifac
http://www.novarepublika.cz/2014/07/nemecti-experti-nalezli-v-kabine-mh-17.html
4 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:44
bonifac
Reuters se dá věřit asi jako Baronovi Prášilovi.
3 hlasy
deda
15.03.2015 14:08
deda333
Daleko prospěšnější než ty Vaše proruské plky by bylo, kdybyste šel hledat toho Vašeho Putina, jestli ho někde někdo nezašlápl. Bylo by ho škoda, o kom by ruští nacionalisté vytvářeli kult osobnosti a zpívali nacionalistické žalmy?
2 hlasy
Henex
15.03.2015 13:49
Henex
To jistě, novarepublika.cz je mnohem věrohodnější... :-)))
2 hlasy
Koja Drahová
15.03.2015 12:31
Kojala
Krym je už Rusko. Prajem Krymskej republike všetko najlepšie, nech sa jej darí a nech má čo najmenej korupčníkov vo vedení. Je to len na nich. Ja sa tohto roku tam pokúsim prísť na dovolenku. Čuž.
12 hlasů
deda
15.03.2015 14:10
deda333
Zober si sebú několko hektolitrou vody, potraviny, benzin a léky na nervy!
2 hlasy
Henex
15.03.2015 12:37
Henex
A já zase přeji všechno nejlepší Maďarům na Slovensku a podporuji jejich snahu o připojení k vlasti...!
4 hlasy
Jan Nekonečný
16.03.2015 09:33
takjoza50let
Osobně bych přál nám odpojení a život v neutrálním státě,bohužel to se už dávno "prošvihlo". Nejhorší je v politice,tak v osobním životě radikálně se vymezovat.V prvním případě to končí mnohdy válku v druhém rozvodem.Je stále dost hlupáků,kteří jsou nepoučitelní a otravují ovzduší ostatním lidem.
0 hlasů
Koja Drahová
15.03.2015 13:06
Kojala
Maďarská menšina na Slovensku vo svojej vlasti sú, tragéde x)
2 hlasy
Josef Lustig
15.03.2015 13:28
Andersen
Pokud vim, tak Horni Uhry patri k Madarsku :)))... jako vzdy pred tim.
3 hlasy
Henex
15.03.2015 13:50
Henex
No baže, Slovensko bylo vždy maďarské...! :-)))
2 hlasy
Henex
15.03.2015 15:51
Henex
deda 15.03.2015 14:15
Třeba k tomu dojde, když je teď Orbán kámoš s Putinem. Příklady táhnou...! :-)))
1 hlas
deda
15.03.2015 14:15
deda333
Nechápu, proč Orbán neobsadsí přes noc Jižní Slovensko, těch pár Slováků nevyzve aby se vzdali jinak je do 24 hodin zlikviduje, zaminuje a uzavře hranice, do týdne vyhlásí referendum pod kontrolou maďarských vojáků a bude po Koje Drahové na Slovensku. Už z ní bude Maďarka. Prajem jí to.
1 hlas
Koloman Usedon
15.03.2015 12:52
kolous
Tvoje pražská kavárna už se dávno připojila k mentálně hendikepovaným. Prej tě Henexi zvolili čestným předsedou.
6 hlasů
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:41
bonifac
Henexi, dej si sprchu ledovku, a vytři se dosucha froté ručníkem.
2 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:29
bonifac
Pro Vážené diskutující obého pohlaví...
Rusko si na helmy nekreslí svastiky a nenechává se fotit s vlajkou Hitlerova německa.
Když Vám nestačí ani tyhle jasné znaky toho, k jaké skupině přináleží kyjevská chunta, tak potom snad jen ledové skotské střiky, abyste se probrali...
6 hlasů
deda
15.03.2015 14:19
deda333
Nečtěte ten proruský brak, děláte ze sebe akorát pitomce, který věří proruské propagandě. Nějaký ojedinělý blbec přece není žádným argumentem. Daleko horší je informace, že nejvíce organizovaných nacistů je v Rusku, 55 % z celosvětového počtu.
2 hlasy
Anička Nová
15.03.2015 12:47
vevera
Ale to některé tady píšící lidi nezajímá. Dokud jim banderovci nepříjdou rozmlátit jejich barák a znásilnit jejich dceru, budou opakovat naučené teze. Nejlepší je, že to není otázka posledního roku. Už poďobaný Juščenko vyhlásil Banderu národním hrdinou a to i přes to, že byl Bandera odsouzen za vraždu polského politika ještě před 2. světovou válkou. (fašisti ho po obsazení Polska pustili na svobodu). Další vraždy následovali během války a pak po ní
Malý vzorek pro silné žaludky zde http://colonelcassad.livejournal.com/1232216.html
8 hlasů
deda
15.03.2015 14:31
deda333
Není to tak jednoduché, jak to uvádíte. Ve třicátých létech Stalin v důsledku katastrofální zemědělské politiky způsobil na Ukrajině dva hladomory, při kterých zahynulo kolem 10 mil. Ukrajinců a tím vznikl jejich odpor k Rusům, v důsledku kterého po napadení Německem Ukrajinci z počátku vítali Němce jako osvoboditele. Tehdy na sebe upozornil Bandera jako ukrajinský nacionalista vystupující proti ruským úřadům a politice Kremlu. Protože po válce se uznávala jako mjediná správná sovětská propaganda, tedy i se všemi údajně zveličenými zvěrstvy, které údajně byly oboustranné a tak je dodnes mnoho slušných Ukrajinců obdivujících Banderu i mnoho, hlavně ruských Ukrajinců ho odsuzujících. Tak jako někdo vidí v odporu Mašínů vůči komunistům hrdiny a někdo, jako určitě i Vy, zločince.
2 hlasy
Darja Hubáčková
15.03.2015 15:17
DarjaH
Dedo, umíte číst, co Vám Anička napsala? Bandera byl pravomocně odsouzen k trestu smrti za vraždu polského politika, takže Bandera zločinec byl!!!! Až jeho kámoši nacisté ho potom z vězení pustili.
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 12:58
bonifac
Fašisti jsou sociopati, psychopati bez schopnosti empatie. Absence této schopnosti způsobuje, že skutečně dokud neteče jejich krev, jsou schopní prakticky čehokoliv. Jsou jako zvířata bez svědomí, bez lidskosti. V USA problém s těmito jedinci řeší dlouho a bezúspěšně, protože patřit mezi takové jedince je v kapitalistickém prostředí evoluční výhodou. Když nemáte cit a soucit, nic vás nemůže zastavit v honbě za majetkem. Je to psychologicko-sociologický problém, který není řešen, je ponechán samovolnému vývoji, a psychopati se pomalu a jistě, systematicky propracovávají k vedoucím funkcím ve státě, ve společnosti obecně. Nemají svědomí, dokáží stejně snadno lhát jako mluvit pravdu.
4 hlasy
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 13:09
bonifac
http://www.sott.net/article/239462-Beware-Corporate-Psychopaths-They-Are-Still-Occupying-Positions-of-Power
http://www.sott.net/article/250298-More-People-Ask-Are-Politicians-Psychopaths
http://www.sott.net/article/235248-Study-1-in-25-Business-Leaders-May-Be-Psychopaths
atd. atd. atd.
Jsou o tom napsány desítky článků na SOTT.NET
1 hlas
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 13:04
bonifac
Kdo se chce obtěžovat s překladem, může si o tom přečíst
http://www.sott.net/article/137923-Capitalism-A-System-Run-By-and-For-Psychopaths
1 hlas
Jiří Fejgl
15.03.2015 12:06
Smilodon
Ti informovanější vědí, jak se USA dostaly k Texasu, že ? Ano, samozřejmě, sebraly ho Mexiku válkou v 19. století. USA jsou tím posledním, kdo něco může vyprávět o mezinárodním právu.
9 hlasů
deda
15.03.2015 14:41
deda333
Texas byl součástí USA po válce s několika sty účastníků, stejně jako Krym v r.1793, kdy jej vyválčila carevna Kateřina II. Z pozice dnešního stavu práva jde o nesouměřitelné záležitosti, ale vesměs se nechávají v platnosti smlouvy vzešle z válečného tažení. Proto byl Krym považován za součást SSSR do r. 1954, stejně jako Texas do dnešních dnů, i vznik ČR po 1.SV atd.
2 hlasy
nováková věra
15.03.2015 12:17
veruska
Zapomněl jste uvést mnoho dalších příkladů, například připlutí K. Kolumba do Ameriky a vyvraždění Slavníkovců Přemyslovci. Copak ještě z Vás vypadne?
6 hlasů
Anička Nová
15.03.2015 13:05
vevera
Problém je, že USA ten středověk přeneslo do dnešní doby.
2 hlasy
Karel Důvěřivý
15.03.2015 11:54
Ant
Takže to chce návrat k poválečnému uspořádání hranic v Evropě, aby byl klid? Nó, velmi odvážný názor - návrat SSSR, Berlínské zdi. Věro Vy jste fanatická komunistka.
2 hlasy
Karel Důvěřivý
15.03.2015 11:53
Ant
Takže to chce návrat k poválečnému uspořádání hranic v Evropě, aby byl klid? Nó, velmi odvážný názor - návrat SSSR, Berlínské zdi. Věro Vy jste fanatická komunistka.
0 hlasů
nováková věra
15.03.2015 11:59
veruska
Omyl. Sjednocení Německa podepsalo a odsouhlasilo mezinárodní společenství spolu s vítěznými a okupačními mocnostmi. Včetně Ruska neboli ještě Sovět svazu v čele s Gorbačovem.
4 hlasy
Karel Důvěřivý
15.03.2015 12:06
Ant
Děvucho, potom tady nepropaguj návrat k poválečnému stavu hranic - jste jakási divná, jako ten vrchní od Kozla.
8 hlasů
deda
15.03.2015 14:48
deda333
V čem jste to Vaše tvrzení spatřil. Nějak Vám ten smysl ujíždí. Nelze porovnávat rozdílné sotuace jak šly dějiny, v podstatě platí, že pravoplatný je poslední dohodnutý právní akt, bez ohledu na historii. Poslední právní akt ohledně Krymu je ten, že došlo k jeho přičlenění Ukrajině v r.1954 rozhodnutím orgánů SSSR, znovu to bylo stvrzeno v r. 1991 kdy se dělil Sovětský svaz a stvrzenu Budapešťským memorandem v r. 1994, kdy Rusko poté, co získalo zdarma ukrajinský jaderný arsenál se zavázalo chránit Ukrajinu v tehdy dohodnutých hranicích, speciálně vč. Krymu.
2 hlasy
Henex
15.03.2015 12:21
Henex
Pojem ironie je ti neznámý...?
1 hlas
nováková věra
15.03.2015 12:14
veruska
Vidím, že nemáte žádnou logickou odpověď. Spojujete anektovaný Krym Ruskem ze sjednocením Německa a na moji odpověď Vám mi odpovídáte nesmyslem.
4 hlasy
Melanie Potocká
15.03.2015 13:42
comeva
Věroslave,něco ti poradím.Sedíš tu od rána,právě vysvitlo sluníčko, tak se zvedni a jdi si provětrat zapařené kulky.Třeba se na chvilku zklidníš,ačkoliv prachy jsou prachy,že?
0 hlasů
venda wind
15.03.2015 11:49
wind
a me zase sere, ze nase zem nejak tak samozrejme patri pod veleni USA aniz by nam to nekdo nekdy sdelil nebo se nas dokonce zeptal...
ty kurvy americke pro nas nikdy nic dobreho neudelaly...
a uz vubec se nedaji povazovat za nejake osvoboditele...
jenom nam sem dosadily do vlad proamerickou zlodejskou havloidni pakaz za jejiz asistence se zeme rozkradla a za babku rozprodala prave americkym korporacim s pobockami v Evrope....
vetsina penez z tzv privatizace sla prave tem, kteri nam zde dosazuji vlady...
je to okupace a drancovani, je to likvidace nasi zeme...
jsem presvedcen, ze nase prosperita a bezpecnost spolu se stestim budoucich generaci jednoduse spociva v co nejrychlejsim vyhnani americanu ze zeme.....
10 hlasů
Jiří Holý
15.03.2015 14:14
Jirka67
Venda wind se schovává na ruské ambasádě v Praze a je považován za znalce Českých poměrů.
1 hlas
nováková věra
15.03.2015 11:55
veruska
Když sem píšete příspěvky, tak u toho nechlastejte. Někdy se pod vlivem píší buď strašné hlouposti nebo samé hrubosti. Ve Vašem případě, obojí. To je ale typické vyjadřování lidí s IQ tykve.
2 hlasy
Anička Nová
15.03.2015 13:08
vevera
Sám si tykev, Nováková.
0 hlasů
venda wind
15.03.2015 12:41
wind
a ty se zeptej na nejaky smysluplny text svych platicu, at tu ze sebe nedelas blba, zmrde vygumovany...
4 hlasy
Bob Kadet
15.03.2015 12:18
Vidlak
Krafko, a co že napsal za nepravdu?? Kdo že vytuneloval např. náš moravský letecký průmysl?? Nebyl to Amík??Tak že nakonec díky těm americkým tunelářům patří rusákům, kterým se podařilo obnovit výrobu a prodej L-410 .... Jak dopadla naše kooperace s Amíky v případě L 159?? Zůstal neprodejný šmejd, díky několikaembargovaným americkým procesorům. Čí že je firma na Pandury, které je u nás budeme montovat! Jak dopadly kooperující firmy s Tatrou. A tak by se pipko s IQ tykve dalo pokračovat. Tvůj starej by ti měl zkrátit řetěz v kuchyni Aby jsi mohla do obýváku na PC jen nakukovat ze dveří. A ne se plést do politiky.
5 hlasů
nováková věra
15.03.2015 11:46
veruska
Když referendum, tak nejdříve je třeba vojensky zabrat a potom udělat referendum. Takzvaně pod ochranou Ruské armády, neboli zelených neoznačených mužíků. Stejně tak mohou podle vaší logiky postupovat například Maďaři na jižním Slovensku, Srbsku nebo v Rumunsku. Možná by se dalo najít mnoho takových oblastí v některých státech EU i jinde. Jakési poválečné dohody o uspořádání hranic v Evropě jsou potom už jen cár papíru. A roztočení mnoha konfliktů může začít.
0 hlasů
Karel Votruba
15.03.2015 12:03
permonik
Pokud jsi opravdu ženská, tak jsi neskonalá slepice! Cožpak nevíš, že Krym byl oproti Kosovu odtržen od Ukrajiny klidnou cestou? On totiž měl Krym autonomii, svůj parlament, který měl právo vyhlásit referendum, což také učinil. Přes 90% občanů Krymu se vyslovilo pro přičlenění k Rusku. Vše proběhlo bez násilí a kdyby tam nebyli ruští vojáci, tak by to dopadlo jako na východě Ukrajiny, kde ukrajinská armáda použila bombardování a dělostřelecké odstřelování vlastních občanů. Jen díky ruským vojákům na Krymu, kteří se ale do dění nezapojili, si fašistická kyjevská vláda nedovolila totéž co na východě. Srovnej si to ty slepice s Kosovem, kde zločinecká armáda hnUSÁků bombardovala Srbsko, dokonce bez souhlasu OSN, aby se Kosovo mohlo trhnout a hnUSÁci si tam mohli vybudovat vojenskou základnu. Přitom dobře věděli, že UCK a Thaci jsou teroristé. Ale hlavním motivem hnUSÁků byla jejich vojenská základna v Kosovu. Nic víc je nezajímalo.
7 hlasů
nováková věra
15.03.2015 12:11
veruska
Pokud jste opravdu chlap, tak se chováte jako ta slepice. Tu Vaši pravdu neuznává většina států ve světě a Rusko je v tomto názoru naprosto izolované. Dokonce Čína se na toto téma v OSN zdržela hlasování. Tak, že, žádný významný spojenec Ruska se nenašel. Možná, že budete argumentovat, S. Koreou, Venezuelou a podobně. Ale to samo o sobě o Vás o něčem vypovídá
0 hlasů
Bob Kadet
15.03.2015 12:24
Vidlak
To že tu pravdu neuznávají američtí hujeři, tak nic na tom nezmění fakt, že i podle ukrajinské ústavy ( než jí fašouni změnili), tak měl Krym právo na sebeurčení. A to že tam ještě žijí lidé kteří se narodili na Krymu jako etničtí rusové je další věc. Než ožralý Ukrajinec Chruščev přilepil Krym k Ukrajině.
6 hlasů
deda
15.03.2015 14:52
deda333
Chruščov byl Rus. Vy jste ale opravdu povedený kadet, kterému nic neříkají mezinárodní dohody.
0 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 11:33
Andersen
Na jihu nefungujici spolecnost na nikym neuznanem a anektovanem poloostrove; na severu hnijici lode v pristavech sovetskeho imperia. Mezi tim spolecnost, ktera se neumi zorientovat a musi poslouchat noveho diktatora, ktery je tak silny, ze nema sily rici svemu narodu, ze ma nemanzelske dite ve Svycarsku.
3 hlasy
Karel Votruba
15.03.2015 11:48
permonik
Žide, ty jsi neskonalý idiot! Raději nám sděl, jak jsou uznávaná ta území, které okupují, ale opravdu oproti Krymu okupují tvoji nenažraní soukmenovci v Palestině!
6 hlasů
miloň kouzec
15.03.2015 11:28
myras
To na té fotce jsou ti co představují ten narůstající odpor? Asi masový že?
2 hlasy
jarda novák
15.03.2015 11:18
otikomh
Kdo tenhle propagandisticky blábol napsal ? To je z Kyjeva nebo soudruzka Applebaum ?
5 hlasů
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 11:18
bonifac
Přátelé, správně mělo být napsáno:
Nešlo o zábor a kdyby šlo o zábor, byl to zábor Referendem, nikoliv zábor vojenský, vojáci možná Referendu poskytli krytí, aby tento Demokratický institut a jeho průběh nebyl napaden fašistickými ukronácky.
8 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 11:25
Andersen
Uz ti nekdo vysvetlil, ze nationalisti a komunisti jsou skoro vzdy zaroven i blbci ?
2 hlasy
Karel Votruba
15.03.2015 12:08
permonik
Žide, zatím jsi zde největší blbec jenom ty. Ale jenom do té doby, nežli se ozve Vrána-Krákora, Hemenex atd. Zatím ti přizvukuje pouze slepice Nováková.
6 hlasů
Bonifác Nejezchleba
15.03.2015 11:04
bonifac
Demokratická propaganda ... Referendum poskytlo krytí pro vojenský zábor????
JSTE TAM V TÉ REDAKCI VŠICHNI ÚPLNĚ DEMENTNÍ?
4 hlasy
Josef Lustig
15.03.2015 10:44
Andersen
Zestatnovat majetek, ktery jim nepatri, to umi vlada muziku dobre. Tahle slovansko-asijska chatra zase skonci v zemljankach.
5 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 12:15
Andersen
Tak se kluci domluvte, jeden mi nadava do "cechacku" a druhy "do nacistu" a treti "do zidu". A ja nejsem ani jeden z nich :))))
2 hlasy
Karel Votruba
15.03.2015 12:54
permonik
Žide, já to oslovení neberu jako nadávku, to je jako bys mně oslovoval Slovane, nebo Moraváku. Jenom mi vadí, že se za toho Žida stydíš.
3 hlasy
Josef Lustig
15.03.2015 13:15
Andersen
Jestli si nekdo mysli, ze jmeno Lustig je pouze zidovske, pak je ohromny trouba. Ale co ocekavat od Cechu pri jejich nenavisti k Nemcum a chabem komunistickem vzdelani.
1 hlas
Karel Votruba
15.03.2015 12:12
permonik
Žide, oni zestátňují majetek patřící jejich zemi, kdežto tvoji soukmenovci přímo kradou cizí zemi - Palestině a to ti zřejmě nevadí.
3 hlasy
Bob Kadet
15.03.2015 12:26
Vidlak
Hm. to ten emigrant asi nebu chtít slyšet!
2 hlasy
miloň kouzec
15.03.2015 11:33
myras
Hele ty čecháčkovský vole a co tak zákon o vyvolávání nenávisti k rase a národu.
1 hlas
Jan Skalský
15.03.2015 11:29
janskalsky
Máš pořád ještě zlost, jak vám ta " slovansko-asijska chatra " napráskala zadek u Stalingradu a pak vás hnala až do Berlína, že?
Pak - bohužel - byli nedůslední a nepotrestali všechny nájezdníky, jak by to odpovídalo spravedlnosti. A hlavně: měli jste do dneška platit reparace. Kdyby jste měli zaplatit všechno, co jste na východě zničili a zaplatit odškodnění za 20 milionů mrtvých, dodnes by jste žili v zemljankách vy!
Výraz "slovansko-asijska chatra " používali nacisté, zřejmě jsi jejich obdivovatel...
Je vidět že náckové jsou pořád drzejší a zvedají hlavu, nejen na Ukrajině...
7 hlasů
Josef Lustig
15.03.2015 13:12
Andersen
Ja a zlost ? Kdepak. Ja jsem s porozumenim schvaloval, aby Nemecko zacatkem devadesatych let Rusku pomohlo pri blizicim se hladomoru, kdy v Rusku nebylo co jist a hrozila totalni destabilizace zeme. Kanzler Kohl tenkrat prosadil v Bundestagu penezni a potravinovou pomoc. S takovym porozumenim by ale soucasne Rusko pocitat nemohlo, po te co Putin vyvadi jak vzteklinou napadeny pes v kleci.
1 hlas
Karel Klepsa
15.03.2015 10:37
Odoaker
Jestliže mohly USA Srbsku ukrást Kosovo a postavit si tam válečnou základnu, jestliže mohou USáci okupovat část území Kuby - Guantanamo -,kde provozují ten svůj koncentrační lágr, tak si může vzít Rusko zpátky svůj Krym, který mu předtím stovky let patřil a který mu ukradl ukrajinský bolševik Chruščov.
23 hlasů
nováková věra
15.03.2015 11:06
veruska
Klepsa, co to plácáte za bludy, Za takové nesmysli Vám zde ještě dávají body? Když zde vypustíte sebevětší lež, tak koukám body se jen hrnou. Dokazuje to úroveň hlupáků rusofilů. Ruský mužík je opravdu lehce zmanipulovatelný, protože co řekne Putina jeho vláda musí být pravda. A když Putin zlevní vodku, je ta pravda svatá. Ta s takovýmto materiálem se do Evropy Rusko nikdy nedostane. Mužik zůstane mužikem.
7 hlasů
Bob Kadet
15.03.2015 12:32
Vidlak
A už jsi krafko slyšela o americké základně Camp Bondsteel v Kosovu, kde mají cca 8 000 vojáků?? A rozesrali to tam tak důkladně ( tak jako celý muslimský svět), že jsou tisíce Kosovských albánců na pohybu a zaplavují západní Evropu.Už jsi slyšela kolik je jich v Maďarsku??
8 hlasů
Koloman Usedon
15.03.2015 12:47
kolous
To není ta krafka, ale ten vůl. To je nějaká móda, vydávat se za ženskou. Určitě je ten Novák placenej, protože tak jednoduchý snad ani nikdo nemůže být.
6 hlasů
Jan Skalský
15.03.2015 11:35
janskalsky
Za takové !nesmysli! nechával pan učitel v 3. obecné stát bl*ce na hanbě..
Můj vnuk, který je ve 2. třídě, napsal na rozdíl od vás větu správně...
S takovým "materiálem" se opravdu daleko nedostaneme....
7 hlasů
Karel Důvěřivý
15.03.2015 12:03
Ant
Paní Věru omlouvá, že když to píše tak je v rauši. Cucla si vodečku Stoličnoju. Potom je jedno jestli I nebo Y.
1 hlas
Henex
15.03.2015 12:26
Henex
A "nesmysli" kolegy Skalského ti nevadí...? :-)))
2 hlasy
Henex
15.03.2015 12:34
Henex
Beru zpět, kolega Skalský to napsal mezi vykřičníky, takže ironie... Omlouvám se...
0 hlasů
jarda novák
15.03.2015 11:35
otikomh
Soudruzko Novákova zato ty jsi ten pravý materiál pro jakéhokoliv manipulatora. Od Klemy, přes Havla po eu a obamu.
5 hlasů
Krym patřil Rusku od 80 let 18. stol. Jak jste na ty "stovky let" přišel, to je opravdu záhada. A Guantanamo je pronajaté a Kosovo není americké. USA tam mají pouze základnu, stejně jako ji mělo Rusko pronajatou na Krymu, nebo v Syrii. Takže je ten váš text pouze proruským žvaněním a nic jiného.
6 hlasů
Karel Votruba
15.03.2015 12:59
permonik
Nemáš pravdu! Kosovo, to si hnUSÁci museli vybojovat, kdežto na Krymu se rozhodli občané v referendu, koho tam chtějí. A to je sakra rozdíl!
6 hlasů
miloň kouzec
15.03.2015 11:31
myras
Ale vždyť je to úplně jedno, podstatné je to co chtějí ti lidé co tam žijí nyní. A ti mají jasno.
6 hlasů
Jaromír Pavlík
15.03.2015 11:19
pavouk06
Takže podle Tebe: 1780,1880,1980, to je cca 300 let, není-liž pravda? Takže stovky let!
6 hlasů
Je mi stydno na vaše počty reagovat, ale 1980-1780 je 200 let a Krym nebyl ruský už od poloviny 50. let minulého století - jednoduše a krátce byl Krym pod ruskou nadvládou ca 170 let. Takže, pane Pavlíku, žádných 300 let a jděte si "zopáknout" počty pro 1. obecnou.
2 hlasy
nováková věra
15.03.2015 11:39
veruska
Pavlíku, tak, že když jsme patřili 400 let pod Rakousko-Uhersko tak nás klidně mohli Rakušané vojensky anektovat? Stejná logika, že?
2 hlasy
Petr Konečný
15.03.2015 12:00
marwyn
Nováková, kdyby tady žilo 90% rakušanů, tak ano, to by mohli. A jak to je těch více než 200 let na Krymu?
5 hlasů
Henex
15.03.2015 15:49
Henex
Melanie Potocká 15.03.2015 14:04
Gůgluj, Potocká, gůgluj...
0 hlasů
Melanie Potocká
15.03.2015 14:04
comeva
Pro henex 12.31.A kde jsi vzal těch 58% Rusů na Krymu?Nováková je včera počítala a je jich 99%.
Tak už se v té redakci konečně domluvte.
0 hlasů
Henex
15.03.2015 12:31
Henex
A kde ty jsi vzal těch 98%? Na Krymu žije 58% Rusů...!
1 hlas
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Karel Klepsa (23 hlasů) 15.03.2015 10:37
Jestliže mohly USA Srbsku ukrást Kosovo a postavit si tam válečnou...
Koja Drahová (12 hlasů) 15.03.2015 12:31
Krym je už Rusko. Prajem Krymskej republike všetko najlepšie, nech sa...
venda wind (10 hlasů) 15.03.2015 11:49
a me zase sere, ze nase zem nejak tak samozrejme patri pod veleni USA...
Jiří Fejgl (9 hlasů) 15.03.2015 12:06
Ti informovanější vědí, jak se USA dostaly k Texasu, že ? Ano,...
Koloman Usedon (9 hlasů) 15.03.2015 12:50
Jo a ruské důchody přijímají s nenávistí, kdežto ukrajinské by brali...