Ruský tisk
"Ruské impérium se vrací, díky Bohu a vůdci Putinovi"

14.03.2014 19:15

UVNITŘ ANKETA. Krym se stal "katalyzátorem tektonických změn ve vztazích mezi Východem a Západem" a v celém ruském světě. Napsal to v komentáři k víkendovému krymskému referendu ruský analytik Eduard Birov.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Katany Korado (16 hlasů) 14.03.2014 21:40

    Nebýt toho ruského "prasete", tak bys ty svoje slinty v lepším...

  • Pavel Haraším (14 hlasů) 14.03.2014 20:51

    Z ruského medvěda, zase, stalo se ruské prase.

  • občan (13 hlasů) 15.03.2014 08:06

    Rusko nebo Amerika: Kdo je skutečný agresor? Článek ve Zvědavci...

  • venda wind (10 hlasů) 14.03.2014 22:08

    tak amici jsou uz za ploletm rusaku a Putin je proto Hitler a agresor...

  • Pavel Johanides (10 hlasů) 15.03.2014 06:30

    Ruský president jen hájí zájmy Ruska a především jejich obyvatel na...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Hitler by mohl leda s palcátem dorazit, v Německu byl dlouho zákaz zbrojit. Tak to měli v Rusku, jak vývoj, tak zkušebny, výcvik.. dělili se Evropu dávno. Jinak by Stalin také neměl nejlepší tank, jenomže se jako každý správný banditi komplicové rozkmotřili. Stalin tomu nemoho uvěřit týden, byl v šoku, přestal velet... TAKŽE JEN NACISTÉ JE PRORUSKÁ PROPAGANDA STEJNĚ JAKO DNES NA KRYMU, ale co cpali lidem 5O let do hlav, papoušci papouškují. Německo se dnes poučilo , Rusko nikoliv. Krym ať si vezmnou, ale diplomaticky, ne násilím...USA koupil kamčatku, zaplatili, ne ukradli

0 hlasů

Pravda USA si pouze "vzaly" snad adoptovaly KOSOVO, aby zde mohloy postavit svoji základnu pro 70 000 vojclíků, že ? :) !

1 hlas

Autor komentáře ji zřejmě měl při psaní jako z praku. Prostě má vzor v Jelcinovi, z toho byl Západ přímo i vytržení.
Je dobře, že NATO impérium dostalo na Východě stopku.

4 hlasy

Zajímavé že Anglii která vedla válku tisíce km o Falklandské ostrovy a chránila své občany nikdo nekritizoval.

6 hlasů

Doba, ve ktere o falklandske ostrovy slo spada do temna komunismu a tys byl o tom komunisticky informovan. Nastuduj jeste jednou kdo tam byl agresor, Vonasku

5 hlasů

Zvitezi komunisticka lez a ruska rozpinavost. Dlouhodobe to vsak bude hruba porazka Putina.

3 hlasy

..zjevně ses zastavil myšlením...ruský už není komunistický...dvacet roků...

9 hlasů

To je prave ten nejvetsi omyl. Nazyvat to muzes jak chces, ale na konci to bude vzdy bolsevicka primitivita nastradana za 90 let trvani komunismu.

3 hlasy

..samozřejmě , to si myslíte vy emigranti, dnes vyvandrovalci, i o nás, proto se vám já vyhýbám a vyhýbal se jako čert kříži...poprvé to přiznáváš a dokladuješ mi, proč já vás nemusím ani cítit...

1 hlas

Co naděláš Pepíčku, ale Židům na Ukrajině se ten nový režim vůbec nelíbí.

1 hlas

Pevně doufám že v zítřejším referendu na KRYMU zvítězí pravda a láska a Banderovci a EU váleční štváči budou poraženi !!!

8 hlasů

Rusove pochopi sve nespravne jednani az tehdy, az jim klesne zivotni uroven. Ted maji silne prekrveny mozek nationalismem.

3 hlasy

Kdybys znal jako já někoho ze Sevastopolu, věděl bys, jak jim tam klesla po rozpadu SSSR životní úroveň dříve to byl vyhlášený nablýskaný přístav, dnes tam o práci nezavadí a proto museli za prací buďto k nám nebo do Ruska. Takžeoni jit to pochopili před 20-ti lety, to si buď jistý !!!

1 hlas

Zvitezi komunisticka lez a ruska rozpinavost. Dlouhodobe to vsak bude hruba porazka Putina.

2 hlasy

Pevně doufám, že čeští neonacisté se časem naučí psát česky. (Máš tam pár chyb, sokolíku. Začti se do slabikáře pro ZŠ.)

4 hlasy

Kde jste vzal přesvědčení, že se jedná o českého nacionalistu? Víte kolik je zde ruských agentů? Údajně tisíce.

0 hlasů

V Cechach je asi tak 15-20 % blaznu a ti se soustreduji kolem ruske osy. K tomu patri zachrana komunismu v Cechach, podpora i tech nech nejbizarnejsich nesmyslu prichazejcich z Ruska. Jedna se o osoby z lekarskeho stanoviska dusevne nemocne. Nemoc je zpusobena dlouhotrvajicim vlivem komunismu na jedne strane a dlouhotrvajici osobni neuspesnosti v zivote na strane druhe. Tito chudaci musi najit duvod sve krajni nespokojenosti a tu davaji pluralitni spolecnosti, protoze komunisticka spolecnost to byt nemuze, to jim rikalo jiz materske mleko se kterym ten bolsevismus sali. Proto take tyhle diskuse nepovazuji za prinosne, protoze tim se agonie nasich soudruhu jen prohlubuje a prodluzuje. Tyhle soudruhy si musi odnes zubata, vsechno jine by bylo inhumani.

3 hlasy

Pepíčku a kde ty máš osu? Asi v zadečku viď ty šmudlíku.

1 hlas

Rusko nebylo jeste nikdy za dobu sve existence NORMALNI zemi.

4 hlasy

A ty si za dobu své existence nebyl NORMÁLÍM člověkem.

3 hlasy

Ruský hitlerek už se nechá titulovat "vůdce".
Máme se na co těšit.

5 hlasů

Ano. Rusové jsou vyslovení, fenomenální mírotvůrci. Zvláště když chrání své lidi v jiných zemích, jako třeba v roce 1939 v Polsku. Jenom mají trochu smůlu v tom, že to vypadá, jakoby napadením Polska ze dvou stran začala jakási válka ...

6 hlasů

Propaganda funguje jak za Geoblese kdy tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou.Kdo této propagandě nepodlehl má zdravý úsudek a nenechal si vymýt mozek tak si dá všechny souvislosti dohromady a najde si v odborné literatuře to co potřebuje.

5 hlasů

Což se vám zjevně nepovedlo..

2 hlasy

Rusko nebo Amerika: Kdo je skutečný agresor?
Článek ve Zvědavci (http://www.zvedavec.org)

Jak krize na Ukrajině pokračuje, je jedním z obzvláště pozoruhodných aspektů jazyk používaný západními médii a politiky k popisování Ruska a jeho prezidenta, Vladimira Putina.

Tato země a její vůdce byla označena za agresora, útočníka, budovatele impéria, a dokonce byla přirovnána k nacistickému Německu. V oblasti psychologie existuje výraz pro obranný mechanismus – projekce, která je charakteristická tím, že projektuje nežádoucí pocity na ostatní lidi. Možná USA a jejich západní spojenci zažívají nával projekce, neboť způsob, jakým popisují Rusko je nejen nesprávný, ale je to i patřičný způsob pro to, jak popsat západní mocnosti.
Ruská ne-agrese

Začněme s Ruskem. Od doby, kdy se k moci dostal v r. 2000 prezident Vladimir Putin, vyjma současné krize na Ukrajině (které se krátce dotknu), bylo Rusko zapojeno do dvou větších konfliktů: čečenské války v letech 1999 až 2009, a tak zvané pětidenní války s Gruzií v r. 2008. V obou těchto případech lze s určitou jistotou tvrdit, že Rusko konflikt nevyprovokovalo a že ve skutečnosti jednalo defenzivně. Čečenský konflikt začal po invazi do Dagestánu, kdy čečenská Islámská mezinárodní brigáda (IIB), islamistická bojůvka (tajně podporovaná CIA), vedená Šamilem Basajevem a Ibn al-Chatabem, napadla 2. srpna 1999 sousední ruskou republiku Da gestán, na podporu separatistických vzbouřenců z Dagestánské šury. Rusko nemělo příliš na výběr a 1. října vstoupilo do Čečny. Kampaň skončila de facto nezávislostí Čečenské republiky Ičkeria a obnovou ruské federální kontroly nad tímto územím. Je dokonce sporné, jestli to považovat za „zahraniční“ konflikt, protože je celkem přijatelné tvrdit, že šlo o vnitřní krizi.

Konflikt s Gruzií měl podobný sled událostí, jako Čečna. V noci ze 7. na 8. srpna 2008 zahájila Gruzie rozsáhlý vojenský útok na Jižní Osetii, v rámci pokusu opětovně ovládnout toto území. Tento krok byl zcela nevyprovokovaný. Gruzínský útok vedl k obětem mezi ruskými mírotvorci, kteří vzdorovali útoku spolu s milicí Osetie. Rusko oprávněně reagovalo vysláním jednotek ruské 58. Armády a ruských výsadkových jednotek do Jižní Osetie o den později a zahájilo nálety na gruzínské jednotky v Jižní Osetii a na vojenské a logistické cíle v samotné Gr uzii. Nyní je již dobře doloženo, že většina expertů, dohlížitelů a velvyslanců souhlasila, že válku začala Gruzie.
Ukrajinská krize

Od doby, kdy se Putin stal prezidentem, Rusko nikdy nenapadlo či nevpadlo do žádné země, pokud nešlo o jasnou provokaci z druhé strany. Tento fakt, zdá se, prošel u západních vůdců a médií bez povšimnutí, a ti nadále líčí Rusko jako děsivou a nepředvídatelnou zemi. Po mediálním informování o událostech na krajině, obzvláště na Krymu, člověk vyrozumí, že média velmi lačně líčí Rusko jako zemi, která opakovaně porušila mezinárodní právo a suverenitu jiných zemí, kdy ve skutečnosti je pravdou opak. Může krize na Ukrajině být označena za „invazi“? Zaprvé nebyla prolita žádná krev a nedošlo k žádným bojům či dokonce přestřelkám, vyjma varovných výstřelů do vzduchu.

Objevuje se argument, že Rusko porušilo územní suverenitu Ukrajiny, nicméně je třeba poznamenat, že jak Krym, tak Rusko současnou dočasnou ukrajinskou vládu neuznávají, a tudíž je pro ně území Ukrajiny zcela v anarchii a chaosu. V důsledku dobře zdokumentovaných incidentů neonacistického násilí v Kyjevě a v dalších částech Ukrajiny bylo zodpovědností Ruska zajistit, aby etničtí Rusové na Krymu byli ochráněni. Připomeňme si, že Rusko netvrdilo, že Krym nyní patří Ruské federaci. Prostě rozmístilo své jednotky, aby zachovalo mír v regionu. V závislosti na výsledku nadcházejícího referenda o statutu Krymu – 16. března, Rusko bezpochyby přijme odpovídající opatření, tj. buď opustí Krym, pokud si ten zvolí zůstat součástí Ukrajiny, nebo zůstane, pokud si Krym zvolí stát se součástí Ruska.
Americké intervence a expansionismus NATO

Zatímco Rusko dodržovalo mezinárodní právo a neprojevilo v posledních 14 letech sebemenší náznak agrese, USA a NATO činily opak. Jen USA samotné zasahovaly v následujících zemích: Sierra Leone, Nigérie, Jemen, Afghánistán, Filipíny, Pobřeží slonoviny, Irák, Gruzie, Haiti, Džibuti, Keňa, Etiopie, Eritrea, Pákistán, Libanon, Somálsko, Libye, Uganda, Jordánsko, Čad, Mali, Turecko. NATO mezitím bylo zapojeno do intervence v Bosně a Hercegovině, intervence v Kosovu, do afghánské války, a z poslední doby do intervence v Libyi; poslední dvě uvedené byly naprostým fiaskem a zanechaly tyto dvě země v troskách a anarchii.

Navíc NATO porušilo svůj slib Rusku. Michail Gorbačov údajně souhlasil s umožněním sjednocení Německa v rámci NATO poté, co mu bylo slíbeno, že NATO nebude expandovat „na východ ani o píď“. Místo toho v r. 1999 se k této organizaci připojily Polsko, Maďarsko a Česká republika, navzdory tvrzení NATO, že nemá v plánu po skončení studené války expandovat.

13 hlasů

Čestná stužka Klementa Gottwalda Tě nemine, to bude slávy a nadšení.

8 hlasů

Hmm, lepší argument asi nenajdeš, co ?? Neměl si tolik chlastat a možná bys lépe chápal souvislosti a fakta :) .

1 hlas

ANO. Ale bohužel to je "házení perel mnoha sviním", s klapkami na očích.

5 hlasů

Blabol, blabol, blabol.

5 hlasů

tak k tomu něco napiš,komsomolče.....zatím z tebe nic nevypadlo,ale to asi nebude ten důvod,proč sem lezeš,viď?

2 hlasy

Stále se divím jak někomu nevadí imperium amíků, nechávající za sebou po celém světě
statisíce mrtvých, tolik let po světové válce.
Velké státy se vždy chovaly a budou chovat k nelibosti ostatních. Ale v případě amíků co je moc, to je moc !

6 hlasů

Jenže amíci jsou naši spojenci a rusáci naši nepřátelé.

3 hlasy

Možná takových chytrolínů jako jsi Ty.
Ostatní již pochopili, o co komu běží a že nic není černobílé, pouze že média přetírají informace barvami odpovídajícími jejich majitelům :) .

1 hlas

Ruský president jen hájí zájmy Ruska a především jejich obyvatel na rozdíl od EU a USA, které hájí jen zájmy neukojených byznysmenů a politiků, kteří na své občany zhluboka ,,s...u,,.

10 hlasů

Myslíte jako, že by si Evropané měli vzít zpět svoje bývalé kolonie?

6 hlasů

Pokud jste si nevšiml tak to, co se nepovedlo fašistům hrubou silou, dokonalo především Německo ovládnutím nejen východní Evropy včetně nás prostřednictvím EU ekonomickou silou.

Devastace a rozkradení poskoků Bruselu našeho hospodářství včetně zemědělství a sekera na veřejném dluhu blížící se 2 bil. Kč je toho důkazem.

9 hlasů

Krym a vychodni province Ukrajiny je uzemi Rusu.Spojeni s Ruskem je samozrejmost .

4 hlasy

Na Krymu přeci Rusko musí zasáhnout aby ochránilo rusky mluvící krajany před cizími vojsky neznámého původu. Nemůžou přeci Rusové nechat Krym cizím okupantům. Proto hrdinní obyvatelé jsou k urnám aby ukázali svou jednotu a semknutost proti těmto zlým uchvačikům a mohli se tak setkat v ruském náručí které je ochrání před další invazí a válkou.

2 hlasy

tu se podivej na pravdu

http://www.vimeo.com/88192361

1 hlas

tak amici jsou uz za ploletm rusaku a Putin je proto Hitler a agresor
muze mne nekdo vysvetlit tuto debilitu nasich lidi ?

10 hlasů

Proc neco vysvetlovat ruskemu blbeckovi?

7 hlasů

Ruskému těžko. Ale českému neonacistickému blbečkovi, tzv. plešce.

2 hlasy

Tak, jak se chová a vyjadřuje Birov a jemu podobní Rusové, tak by se choval jen ubohý a směšný národ. Je mi líto Rusů, pokud podobní dětinští blbečkové hrají v Moskvě první housle.

9 hlasů

Pokud u nás někdo bojuje o ten zbytek (neruské) Ukrajiny, tak pánbůh zaplať.....to je jenom svrab a neštovice...

2 hlasy

Západ o nebojuje o Ukrajinu, ale o trhy a nerostní bohatství. O Ukrajince jim jde asi tak jak o nás v 68 roce

2 hlasy

..."libové" je na Ukrajině ruské...

1 hlas

Bůh vás Šimurdo za tyto lži a pomluvy potrestá, tím si můžete být jist. Již teď jste odpadlík.

3 hlasy

..odpadlík..od čeho...od tebe jsem odpadnout nemohl..já jsem s tebou nikdy zjevně nějaká dialektická jednota nebyl...já se snažím akorát tady na Valašsku rovně stát..prozatím se mi to s velkou podporou Boha a katolické víry daří...

1 hlas

Když je dobře v Rusku, je dobře i v Česku...

7 hlasů

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

0 hlasů

..jako pravicově smýšlející český podnikatel, s katolickou výchovou a německým technickým vysokoškolským vzděláním vím, že narůstající silou Ruska narůsta i síla, konkurenceschopnost a uznání českého produktu....

3 hlasy

Z ruského medvěda, zase, stalo se ruské prase.

14 hlasů

To jste vymyslel hlavou?

0 hlasů

Nebýt toho ruského "prasete", tak bys ty svoje slinty v lepším případě dnes prskal maximálně do sibiřského sněhu, místo toho raději oslavujete a lezete do zadnice těm, kteří Československo v Mnichově naprosto promyšleně, přes uzavřenou spojeneckou smlouvu, naservírovali Hittlerovi (některé US banky ho tajně financovaly ještě rok po zahájení 2.sv.v.) a kteří donutili Beneše poslat na Heidricha komando, neboť věděli, že měl být za pár měsíců přeložen do Francie a než obětovat Francouzské vesnice, tak je lepší nechat vypálit vesnice českých ubožáků. Je mi z Vás na zvracení. Kdybyste měl možnost jako já hovořit s lidmi z různých částí Ukrajiny ( i Jugoslávie), pochopil byste, že to není válka obyčejných prostých lidí, ale zahraničních zájmových skupin, které na Ukrajině "jednají" především ve svých ekonomických a mocenských zájmech a na obyčejné lidi 1..2..3 z vysoka. Jenom jim tlačí do hlav šrouby, aby jim v hlavinkách vytvořili takový názor který jim nahrává " do karet". To, že je kyjevská samozvaná "vláda" nacionalistická jednoznačně potvrdilo to , že zrušila např. tzv " JAZYKOVÝ ZÁKON" , přestože měla pouze dovést Ukrajinu k novým "demokratickým" volbám, nikoiv přijímat a měnit bez mandátu voličů zásadní zákony. Ale takoví jako jste vy dovedou pouze papouškovat to co jim některá média nalejou do hlavinek a nemají na to , aby si ze všech dostupných informací z různých zdrojů utvořili vlastní realistický názor !!! Kde jste protestoval, když bez mandátu OSN US zasahovaly v Jugoslávii a když okradly Srbsko o Kosovo mnohem ubožejším způsobem de facto svým diktátem ?? Jděte se raději dospat, ubožáku !!

16 hlasů

už ses vykňučel?

0 hlasů

...pěkně a logicky vysvětleno pro normálně uvažující a sečtělé diskutující...ALE dle odezvy některých je vidět,že v té době(kde jste protestoval) tito ještě sr..i do plenek a hovnu říkali papu mají dnes hlavu nalitou úvahou nad Ukrajinou od KS nebo Za-orálka ale i starostkou z Liberce,proto je těžké s nima diskutovat na toto téma...tito za levný chlast a cigarety jsou ochotni papouškovat cokoliv ve svůj prospěch jak je vidět....

5 hlasů

Asi proto Rusáci s Nacisty uzavřeli smlouvu o přátelství a spojenectví, aby ochránili naší zemi? Tak takovou vypatlanost jak jste předvedl ve vašem příspěvku jsem už dlouho nečetl.
Jen pro úplnost - jazykový zákon, kde byla ruština jako druhý jazyk nebyl zrušen, to je lež, stejně jako spousta jiného. V Kosovu se vraždilo jestli náhodou nevíte a v Srbsku spoluvládli Rusové, kteří odmítali jakoukoliv dohodu.

7 hlasů

To se mýlíte, byla to dohoda o NEÚTOČENÍ. Rusko tak ale získalo čas na přesun zbrojařských továren za Ural. Ale pokud se nepletu já, tak v Mnichově Rusko svého zástupce nemělo, ani v Londýně, když Benešovi dali jistí ministři zahraních věcí jistých dvou zemí ultimátum, že buď pošle na Heidricha komando a potom nás budou teprve považovat oficiálně za spojence proti Hitlerovi, nebo nás budou považovat za spojence Hitlera, neboť jsme se mu nebránili a odevzdali vládu nad (byť okleštěným) zbytkem republiky bez odporu a tudíž budeme patřit k poraženým zemím OSY při dohadování důsledků její porážky na jednotlivé země.

1 hlas

To máte jak s paní Müllerovou, ta když nevěděla, tak věřila.
Někteří jsou jen obětí propagandy.
Udivuje mě hlavně přístup naší vlády. Nevím, proč děláme na Rusy dlouhý nos z americké prdele. Kdyby došlo na lámání chleba, budeme zase obětováni, jako ostatně pokaždé. Plníme roli užitečných blbečků, co si sami těmito postoji škodí.
Připomíná mi to postoj vlád 1. čs. republiky. I. republika (to je ten stát, který milují všichni, až na ty, co v ní žili) se dokázala rozhádat za 20 let své existence naprosto se všemi sousedy, s vyjimkou Rumunska. Samozřejmě ČSR byla bez viny. Ale jak dopadla, víme všichni.

9 hlasů

Mas pravdu, jsi uzitecny rudy blbecek.

7 hlasů

A co rikas na to, ze po rozdeleni Polska mezi Nemecko a CCCP v r.39 Rusove postrileli polskou vojenskou elitu v Katyni? To udelali Rusove pro blaho sveta?

6 hlasů

Já neobhajuju Rusko ani Katyňský masakr, jenom vidím reálně všechny zůčastněné strany konfliktu a jejich dílčí zájmy. Navíc po "Mnichově SSSR jako jediný stát nám nabídnul vojenskou pomoc (kterou Beneš odmítnul a raději emigroval k těm, kteří nás zradili a obětovali Hitlerovi i se státním zlatým pokladem..který nám dodnes nevrátili.. , ze kterého se financovaly vojenské akce včetně materiálu a letadel českých vojáků v Anglii proti Německu ve skutečnosti chránili především Anglické zadky. Když ale naše vláda uznala samostatnost Kosova, musí teď po případném referendu, dopadne-li ve prospěch oddělení Krymu od Ukrajiny podle vytvořeného precedentu uznat i volbu většiny obyvatel Krymu.

1 hlas

Dnes mas dejepis za 5. Ted se bez vyspat a zitra budes po skole, dokud se to nedoucis, abys tady neslintal blaboly.

5 hlasů

takže za 5 to máš ty :) .

0 hlasů

Ale no tak, nicko, nevztekej se tak, každý tady zná historii Mnichova, i historii paktu Molotov-Ribbentrop, každý zná bratrskou pomoc v 68 a každý si z chování Rusáků na Krymu udělá názor jaký je mu vlastní. A pozor, nikde tady neobhajuji USA a jejich někdy hloupou politiku, to jsou jen Vaše bludy, že si to tak podle Vás musím myslet, ubožáku.

9 hlasů

Proc ja mam pocit, ze ti Rusove jsou naprosti curaci s velmi primitivnim az pudovym myslenim? Takze Zidi podporuji antisemity?

"Někdo se naopak staví na stranu kyjevské junty a viní Rusko z agrese. Ojedinělým případem nejsou třeba takoví ruští Židé, kteří podporují banderovce a antisemity, snaží se je nabarvit na růžovo a vydávat je za nadýchané liberály. Pravda prostě v době krize vychází najevo."

5 hlasů

Asi netušíte, že Židé drží pohromadě, jako žádná jiná komunita. A když je o to jejich bratři ve víře z US (Allbrightová) požádají o malou laskavost, byť to popírá holokaust Banderovců na ukrajinských Židech za 2-hé sv.v., tak to pro ně rádi udělají.

9 hlasů

Takze podle vas Zidi v Rusku podporuji nacisty? Jinak jste zdrav?

5 hlasů

Tak to by ta nadšená a pyšná ruská společnost měla dostat včas nějakou studenou sprchu, aby se probrala a nedopadla jako nadšená a pyšná německá společnost za vlády Hitlera...

7 hlasů

Víte, oni na sebe vždy nejvíce upozorňují ta nejubožejší a přitom nejsebevědomnější individua. Názoru obyčejných myslících "bytostí" by si senzacechtivá média všimla jenom s těží.
A podle reakcí jednotlivých čtenářů na tyto články úrovně bulvárních plků se dá zase usoudit na jejich "stav" mysli :).

5 hlasů

To jsou pouhe apely na nejnizsi ruske pudy. Zadny katalyzator. To bude zase ozralejch v postsovetskem Rusku. .

5 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov