Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Žoldáci USA na Ukrajině
Rusko bude reagovat na posilování NATO u jeho hranic
23.05.2014 10:15 Aktualizováno 23.05. 10:39
Náčelník generálního štábu ruské armády Valerij Gerasimov dnes pohrozil, že Rusko zareaguje odvetnými opatřeními na rostoucí bojeschopnost Severoatlantické aliance v blízkosti ruských hranic kvůli ukrajinské krizi.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Petr Vonásek
24.05.2014 10:52
EFALS
Rusko by se nemělo dát vyprovokovat k dlouho připravovanému tažení proti této zemi na které je energeticky závislá polovina Evropy,čím hospodářsky silnější Rusko bude tím menší je naděje že jeho nepřátelé doma i ve světě uspějí se svými intrikami.
0 hlasů
Petr Rozlil
23.05.2014 14:34
ElZorro
V Uzbekistán a Ulan Bator News jsou clanky, ze Kadyrov by mel okamzite poslat do Ukrajiny proslavenou cecenskou divizi "Vychod" a ukoncit to krveproliti. Tak jak to udelal pred par lety.(take v te dobe byla nejaka Olympiada) s Gruzii kdy Gruzinsky fasisti vrazdili nevine lidi v Osvetini. Za pet dni vse bylo skonceno a Saakishvili poziral svoje kravaty. Maji pravdu,
2 hlasy
Thuan Ng
23.05.2014 15:14
poiuyt
Kdyz vrazda proti Rusum na Ukrajine pokracuje,Putin nema jinou cestu.Ta divzie staci zbabelym ukrajinskym fasistum,aby jejich vudce v Kieve zral kravatu jak zral Sakasvili
2 hlasy
Petr Kadlec
23.05.2014 13:36
Petrkadlec
Thuận ng là khỉ thấp hèn và ác, viết bài thấp hèn của mình và thô lỗ với mọi người, nó là xấu lợn ..
1 hlas
svatopluk hayek
23.05.2014 19:18
svatoplukhayek
Naučte se aspoň blokovat,když nemáte na hackerování,svoloči.Chá,chá,chá!Šalóm,meš - ugeannštajn.
0 hlasů
svatopluk hayek
23.05.2014 20:46
svatoplukhayek
Ne u rudy rajchrtů z rybné ulice.Tomu to moc nejse,jak vidíte,mešuveni a ajnštajni.Chá,xhá,chá!Šalóm.
0 hlasů
Josef Lustig
24.05.2014 14:12
Andersen
Petr Kadlec
23.05.2014 13:32
Petrkadlec
Thuận Ng là tinh ranh lớn nhất và khỉ phá thai là một tinh thần làm tê liệt một khốn shit.
0 hlasů
svatopluk hayek
23.05.2014 19:30
svatoplukhayek
Mosád a blackwater operují na Ukrajině,zatím co býv.ministerský předseda a min.financí židostána dostal šestku za zlodějnu.Jehuda olmert může dávat dohromady BRUCICI kabinet!Prezidenta už v ŠATLAVE má,min.spravedlnosti taky.Teď nedávno pustili synátora Šárona ven i s rabínem a šefem partaje Šás,na cestě je líbrman,min.zahraničí.Pěkná to banda zlodějských dobytků a pervertů.Chá,chá,chá!Šalóm mešugeni.
0 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 13:06
poiuyt
Putin bude velky "demokrat" po-amicku kdyz necha Amiky budovat vojenskou zakladnu na Kryme,necha vrahy sponsore Amiky svrhnout Syrskeho Asada a vsechny vudce statu,ktere neskacou jak Amici piskaji.Bude hodny demokrat kdyby poslal ruskou armadu zucastnit vsech valek,ktere rozpoutali Amici,,samozrejme pod jejich praporem a nejduleziteji levne prodat Rusko Amikum
Bohuzel, Putin neni takovy sasek
5 hlasů
Petr Kadlec
23.05.2014 13:25
Petrkadlec
Putin je ŠAŠEK!!!!Trapné divadlo jak nachází amfóry,hraje hokej a vypouští tygry,tomu opravdu může věřit dítě,nebo opice Thuan Ng .Rusko na nějakou válku NEMÁ,jsou sto let za opicema jako je tento Thuan Ng .Tato opice Thuan Ng si zde může kvákat co chce.Nenávist je přítěž.Opice Thuan Ng
Thuận Ng là tinh ranh lớn nhất và khỉ phá thai là một tinh thần làm tê liệt một khốn shit.
2 hlasy
svatopluk hayek
23.05.2014 19:02
svatoplukhayek
Moc zbytečně nadáváte a vde nic,tu nic.Faktem je,že semiti židi začaly brát útokem ukrajinská koryta,k čemuž použili i chudáky Banderovce,tak jako u nás použili havla.Rusové a pan Putin se brání.Na Ukrajině teď operuje blackwater a mosád.Krym ale ztratili na vždy,сволоч еврейская.Ха,ха,ха!Шалом мешуге айнштайн.
1 hlas
Thuan Ng
23.05.2014 15:01
poiuyt
Di do prd*le s tvym druhy ,ty odpadku.
1 hlas
nováková věra
23.05.2014 12:33
veruska
Myslím, že Rusko ani USA žádnou válku nechce. Jde o to zkoušet kam až je nechá druhá strana zajít. Je to balancování na pokraji války, které už tady bylo. Soudný člověk na každé straně ví, že spustit konflikt se dá kdykoliv. Zastavit ho, ale už je problém. Nemyslím si, že v NATO jsou osobnosti kteří by chtěli válku. Stejně tak v Rusku. Rusko zkouší vyhrožováním a popíráním smluv, získat zpět ztracené postavení supervelmoci o které za Gorbačova přišlo. Stačilo jen prohlásit, že nachá všechny jimi obsazené a porobené národy ať si rozhodnou o své budoucnosti bez Ruských tanků a socialistické společenství se rozpadlo během pár měsíců jak domeček z karet. Dneska někteří pláčou, že to byla chyba a podobně. Sám Putin to označil za největší chybu Ruska. Co k takovému výroku dodat? Když Putin lituje, že Rusko nepoužilo sílu, když se jednotlivé státy rozhodli jít svoji cestou? Takový člověk u normálních lidí musí ztratit všechnu důvěru. Proto ten strach z nepředvídatelného chování Ruska. Proto ta zvýšená vojenská pozornost NATO. Jsou zde lidé kteří to chování Ruska schvalují a podporují. Jsou tu ale lidé kteří se ho po zkušenostech s ním i u nás obávají. Že to nikomu neprospívá je jasné. Bude se opět zbrojit aby se zase jednou řeklo, už dost už nejsou peníze a rujnuje to státy od důležitějších investic. To ale může být ještě dlouhá cesta z balancováním na hraně války. Lidstvo se ještě musí hodně učit a bojím se, že nebude nikdy dost moudré. Vždy bude nějaký režim který bude chtít prosazovat svoje já.
5 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 12:54
poiuyt
Nestoudnost Amiku -a jejich cechackovskych nohsledu -nezna zadnou mezi.Kdyby nedostali pres hubu,jak dostali ve Vietnamu a v Apganu,budou drzi dal.Rusove by meli vysilat armadu na Vychodni Ukrajinu,aby delali z te oblasti Velkou Abchazii
4 hlasy
Josef Lustig
24.05.2014 14:13
Andersen
Mel bys jet domu, Cinani uz vam podvrtavaji Vietnam ....
0 hlasů
Petr Kadlec
23.05.2014 13:26
Petrkadlec
Thuận Ng là tinh ranh lớn nhất và khỉ phá thai là một tinh thần làm tê liệt một khốn shit.
0 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 14:47
poiuyt
Polib mi prd*l,podly zlodejcku.Di nekam krast,abys nechcipnul hladem
0 hlasů
Josef Bakou
23.05.2014 12:51
Bakou
Pane Nováková souhlas , jen doplním svůj názor , tím jak se Rusko chce dostat zpátky na pozici globální supervelmoci , ohružuje tím výsadní postavení USA . A tak se Ukrajina stala místem střetnutí o vliv . Pokud se bojíte Ruska , važte si Putina . Protože s něčím podobným jako byl Jelcin a totalní anarchií by země s tisicema jaderných hlavic byl opravdu problém pro svět . Je jisté že Putin není žádný demokrat ale z totálního bordelu 90 tých let rusko vyhrabal
4 hlasy
nováková věra
23.05.2014 13:49
veruska
Pane Bakou, také s Vámi souhlasím. Putin určitě Rusko trochu ukáznil a Rusové mu většinou fandí. To je pro Rusko důležité. Nicméně Putin nevzbudil u západu důvěru tím jak se chová a co prohlašuje na adresu Ukrajiny. Jaký režim Ukrajina má je jen problém Ukrajiny. Žádná zvěrstva nebo útisk se na Ukrajině Rusům neděje, naopak Rusové jsou nyní více agresivní. Každým převratem se může dostat i třeba dočasně do vedení nějací populisté, nacionalisté nebo fašisté. Ale je to vláda na pár měsíců a pak jsou volby které ukáží kdo bude vládnout. Ty volby jsou ale nyní trnem v oku Ukrajinským Rusům, kteří zneužívají složitou situaci ke svým požadavkům. Všichni víme jak "demokratické" byli volby na Krymu. Fraška. Totéž ale asi bude nyní na zbytku země. Separatisté budou dělat všechno aby se volby neuznali. Vím také, že Putin se může kdykoliv rozhodnout zasáhnout na Ukrajině. Otázkou je co bude následovat ze strany západu. Válka asi ne. Ale totální rozpad vzájemných vztahů a zahájení nového zbrojení, kdo s koho. Konec hospodářské spolupráce a zpátky do ekonomické krize. Jak Rusko tak západ na to doplatí. Svět je složitý a vím, že i autoritativní režim v Rusku může být lepší než nějaké rádoby demokracie. Stejně tak v Číně, kde může autoritativní režim zajistit větší pořádek a prosperitu než nějaká demokracie na Čínský způsob. Myslím, že svět se musí obávat i chvíle, když by Čína dala lidem volnost i ve vycestování. Jenom na území Číny žije téměř jeden a půl miliardy lidí. Rusů je asi 130 milionů. Rusko musí mít s takové možnosti vycestování Číňanů smrtelný strach, neboť by je asi zaplavili jak kobylky.
1 hlas
jan vomacka
23.05.2014 17:43
virtual
ve vasem prispevku je vyslovene nepravdive, ale je to vas nazor.
dovolil bych si tedy upozornit na jeden z tech nebezpecnejsich:
"dočasně do vedení nějací populisté, nacionalisté nebo fašisté"
verte mi, a historie nam to jenom dokazuje, ze pokud se k moci dostanou fasiste, nacionaliste, nebo pravi komuniste, tak od valu hned tak nepujdou, a uz vubec ne kvuli nejakym volbam. Nebo dokonce po dobrym.
dnesni sebranka se k moci dostala nasilim a doslova pres mrtvoly. neni to poprve ani naposledy v historii, ale skoncilo to vzdycky stejne.
1 hlas
Thuan Ng
23.05.2014 12:22
poiuyt
Kdyby Rusove prohlasili,ze kdyz padne na jejich uzemi kulka z NATO,budou smazat z mapy vsechny velka mesta Evropy a USA,bude klid.
5 hlasů
Petr Kadlec
23.05.2014 13:26
Petrkadlec
Thuận Ng là tinh ranh lớn nhất và khỉ phá thai là một tinh thần làm tê liệt một khốn shit.
0 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 14:52
poiuyt
Fuck your mother,son of bitch!
1 hlas
nováková věra
23.05.2014 12:39
veruska
Tady vidíme na výše napsaném příspěvku Thuan Ng, že když budou takovíto lidé mít možnosti a moc, může se válka skutečně kdykoliv spustit. Výše napsaný příspěvek a jeho autor je dostatečným důkazem, že nebezpečí světové války tu pořád je. Doufám, že Thuan Ng je jen Vietnamský obchodníček z padělaným textilem.
4 hlasy
Thuan Ng
23.05.2014 12:47
poiuyt
Ty nesahas tem vietnamskym obchodnikum po rit,oni umeji se starat o sobe svou hlavou,zatimco ty- svou kun*ou
4 hlasy
nováková věra
23.05.2014 13:27
veruska
Jací lidé obhajují Ruskou agresivitu nám tu předvádíte Vy. Sprostým a agresivním chováním zde předvádíte své skutečné myšlení. Možná by vám vyhovoval režim Pol Pota z Kambodži který byl ještě důslednější než Mao Ce Tung a dal zlikvidovat ve jménu boje proti Americkému imperialismu veškerou Kambodžskou inteligenci a vzdělané lidi. Neurážím slušné Vietnamce naopak si jich vážím. Ale lidmi jako vy, pohrdám.
2 hlasy
jan vomacka
23.05.2014 18:01
virtual
Libi se mi, ze si vazite slusnych Vietnamcu, ale prosim vas, nez zacnete pouzivat reference do historie, tak si o tech vecech nejdrive neco zjistete.
Pol Pot byl naopak velky Americky oblibenec a tesil se jejich podpore.
Tyto materialy byly davlo odtajneny, a jsou na netu k dispozici. A nemluvim ted vubec o nejakych obskurnich serverch.
Mate pravo si myslet, ze Rusko je agresivni.
Ale v tom pripade, ti kteri se zmocnili na Ukrajine moci, pro vas musi byt primo satanovy deti.
Pokud ale ctete pouze Tyden a nezajimate se o informace z druhe strany, tak samozrejme vas nazor nejenze neni objektivni, ale v zadnem pripade se nezaklada na pravde.
0 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 14:51
poiuyt
Mas pravdu,tupa slepice jako vzdycky stoje na strane patolizalu stejne kategorie.Tahni tvou hlavu od prd*le Amiku,abys videla neco realneho,ku*vo!
1 hlas
Petr Kadlec
23.05.2014 13:26
Petrkadlec
Thuận Ng là tinh ranh lớn nhất và khỉ phá thai là một tinh thần làm tê liệt một khốn shit.
0 hlasů
Thuan Ng
24.05.2014 01:18
poiuyt
Tyvole,vrat se k lopate a makej,abys mel co cpat do huby
0 hlasů
Pavel Haraším
23.05.2014 12:15
Devatar
Článek na aktualne.cz krásně ukazuje fašistickou slupku současného Ruska a všech těch, kteří bezmezně podporují Vladimíra Putina. Ano, ten článek je i o zdejších rudých nacistech.
4 hlasy
jan vomacka
23.05.2014 18:07
virtual
Tady nikdo Putina nepodporuje.
Lidem se jenom nelibi to Americky valceni, do kteryho nas zatahujou.
No a pak samozrejme, vlezdop*delstvi EU, na ukor zajnu vlastnich obcanu.
Ale jinak chapu, ze mas z toho clanku o zdejsich rudych nacistech takovou radost. Jinak by totiz o tobe nikdo nikdy nic nenapsal.
Ty jedno nahnedly bolsevicky vemeno.
0 hlasů
Jaroslav Slovan
23.05.2014 12:44
KOUMAK
aktualne.cz čte jenom vypatlanej mozek. Přemýšlejte, snad vám to pomůže (nevěřím tomu) :-)
5 hlasů
Pavel Haraším
23.05.2014 13:25
Devatar
Styď se za sebe Slovane Jaroslave.
1 hlas
Jan Bulva
23.05.2014 12:11
jaan
Náckové z kyjeva se uchýlili k ostřelování města, mnohé z příbytků tamních obyvatel připomínají spíše ruiny......... a tomu soudruzi z USA a EU furt fandí
13 hlasů
Petr Kadlec
23.05.2014 13:30
Petrkadlec
Magorovo dílko : A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko
8 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:13
svedomi
...psali Ruské zdroje a Bulva.
2 hlasy
Jan Bulva
23.05.2014 12:15
jaan
píší na aktuálně .cz, nesmíš sledovati jen ruské zdroje
4 hlasy
Petr Kadlec
23.05.2014 13:30
Petrkadlec
Toto píše šílenec jménem Bulva Jan : A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:22
svedomi
to psali, že tomu někdo z EU a USA FURT FANDi? Bulvo, proberte se.
1 hlas
Pavel Haraším
23.05.2014 12:19
Devatar
Na aktualne.cz Bulva píšou o hnusných rudých nacistech, mezi které patříš. Přečti si to a styď se.
2 hlasy
Jan Bulva
23.05.2014 12:23
jaan
stále kvokáš, stále trpíš mindráky, stále jsi vulgární, taková troska je z tebe
5 hlasů
Petr Kadlec
23.05.2014 13:29
Petrkadlec
A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko, píše Blb...
1 hlas
jara jara
23.05.2014 12:40
svedomi
Jan Bulva 23.05.2014 12:16
jaan
jo, přebíráš velení anebo jen žvaníš
1 hlas
Ladislav Vojtášek
23.05.2014 12:06
moojokojaak
Konec ustupování!!!!!
2 hlasy
jara jara
23.05.2014 12:12
svedomi
Dal jsem vám bod, protože máte pravdu, Nato už musí přestat ustupovat.
1 hlas
Jan Bulva
23.05.2014 12:16
jaan
jo, přebíráš velení anebo jen žvaníš
2 hlasy
Petr Kadlec
23.05.2014 13:28
Petrkadlec
A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:24
svedomi
To žvanění a velení s klidem nechávám na vás. Já tak ubohý nejsem.
1 hlas
Josef Bakou
23.05.2014 11:36
Bakou
Vy si fakt myslíte , že ať již Rusové nebo NATO nebo USA chtějí vyprovokovat válku . Podle mě jsou to nesmysly.
2 hlasy
jara jara
23.05.2014 11:53
svedomi
Nikdo nechce válku, jen Rusko chce ukázat, že má také svaly a to dovnitř i navenek Ruska. Bohužel se často stává, že ten kdo ukazuje svaly a provokuje může lehce vyvolat bitku. Tak to je všude i mezi lidmi. O to je to nebezpečnější, že státy mohou použít pak zbraně masového ničená a svět zahyne. Proto je politika Ruska tak nebezpečná a zavrženíhodná.
1 hlas
jan vomacka
23.05.2014 18:32
virtual
"politika Ruska tak nebezpečná a zavrženíhodná"
ano, v pres milion mrtvych v Iraku to taky tvrdi. Statisice v Libyi rovnez. Desetitisice Srbu taky.
V Afghanistanu uz to radsi ani nikdo nepocita.
A navic tisice zabitych omylem po celem svete z bezpilotnich letadel.
jom zastydly rudy vemena jsou nejhorsi.
0 hlasů
Jan Bulva
23.05.2014 12:14
jaan
A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko
1 hlas
Petr Kadlec
23.05.2014 13:28
Petrkadlec
A co agrese soudruhů z USA ty jsou snad mírumilovné a obdivuhodné, např. co se stalo s Iráku a Libye, byly to fungující sekulární státy a co z toho soudruzi z USA udělali a rozvrácené ukrajina je rovněž jejich dílko : to psal kokot.
0 hlasů
jan vomacka
23.05.2014 18:36
virtual
tesi me, Vomacka.
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:24
svedomi
Jan Bulva 23.05.2014 12:16
jaan
jo, přebíráš velení anebo jen žvaníš
1 hlas
Johan Rey
23.05.2014 11:50
Johan
Také si to myslím, protže v současné době by to byla válka totální.
2 hlasy
Johan Rey
23.05.2014 11:26
Johan
USA, potažmo NATO se potřebuje v rámci své vojenské doktríny přiblížit k hranicím Ruska co nejvíce to půjde.Zprvu vládalo naděje do teroristického útoku po dobu Olympijských her, kterým zdůvodnili i vyslání válečných lodí do Černého moře.Když NATO vidělo, že teroristický útok selhal,tak využilo nespokojenosti s Janukovyčem a demonstrací na Majdanu.Tím ale nahráli Rusku na smeč, protože co si budeme povídat, Krym Rusko chtělo a tak mistrně využili neskutečného babráctví plánovačů NATO a Krym obsadili.Je jasné, že ochrana rusky mluvících obyvatelstva byla jen záminka.Rusku o Ukrajinu vůbec nejde, ale nechce si k hranicím pustit NATO a EU, která stejně je jen vazalem USA a plní její příkazy.
14 hlasů
jan vomacka
23.05.2014 18:42
virtual
Presne a vystizne.
Jenom nechapu, jak to mohli ti babraci z CIA takhle pohnojit.
Nezbyde jim, nez o tom natocit film.
Jako ten, kdy za 2. sv. valky Amici ukoristi z Nemecke ponorky sifrovaci pristroj a kod rozlusti :)
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 11:46
svedomi
Nato zase nechce mít u svých hranic takového agresora porušující mezinárodní smlouvy jako je Rusko. Myslím si, že k tomu má Nato pádné důvody jak se ukázalo.
1 hlas
Johan Rey
23.05.2014 11:54
Johan
Otázka tedy zní, proč se tak NATO snaží přiblížit k ruským hranicím?
2 hlasy
jan vomacka
23.05.2014 18:45
virtual
oh ti zli Rusove, my je u nasich zakladen nechceme. meli by se soupnout stranou. treba na Mars, my se uz o jejich surovinove zdroje postarame.
http://bperet.files.wordpress.com/2014/03/russiawar.jpg
1 hlas
jara jara
23.05.2014 12:17
svedomi
http://czech.ruvr.ru/2012_07_23/82586056/
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:06
svedomi
Pokuď vím tak Rusko nabídlo Ukrajině členství v Svazu nezávislých států a dále je již například Maďarsko, Slovensko, Polsko atd. To samé je s Běloruskem.
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:03
svedomi
Ukrajina je v Nato nebo jí tam někdo nabídl místo?
0 hlasů
Johan Rey
23.05.2014 14:42
Johan
A co takhle Estonsko,Lotyšsko,Litva, to je málo.Co by asi dělali amíci, kdyby se jim Rusové usadili v Mexiku?To by byl řev, co?
2 hlasy
np np
23.05.2014 11:33
np32np32
Tak se odstehuj do Ruska, soudruhu agente hokejko.
2 hlasy
np np
23.05.2014 11:21
np32np32
Soudruh general se podrbal po plesi, nasadil si elpicko a zahral si na geroje.
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 11:20
svedomi
Jaká reakce, když už dávno umístilo v Bělorusku nové stíhačky a rakety SS 400, u hranic s Lotyšskem obnovilo zrušenou základnu letectva a dovybavilo jí údernými vrtulníky M 28 a M 35? To už rovnou mohou rozpoutat válku, nic více již eskalovat nemusí.
0 hlasů
Petr Rozlil
23.05.2014 23:10
ElZorro
chytraku jara jara, pred chvili jsi napsal,ze maji papirovy tanky a TU 24 je nejaky predhistoricky letadlo. A nahore pises o udarnych vrtulnikach. Tak co jsi jeste vysetril? Ze rusove v pripade kdyz je napadne NATO maji kam odstupovat? Kam bude odstupovat rozdrazdeny NATO? Do Prahy, Berlina nebo kam? Ja ti pomuzu starym prislovim; Rus zaprahuje kone hrozne dlouho ale az je zaprahne tak ho nikdo nazastavi.
0 hlasů
Ron Vanhorne
24.05.2014 03:30
Axeli
A kdyz je konecne zaprahne,tak mu chcipnou hladem.
0 hlasů
Josef Bakou
23.05.2014 11:39
Bakou
Pouze pro doplnění rakety SS400 jsou čistě obraný protiletecký a protiraketový systém . Ale to Vy jistě víte , jen se to hodí .
6 hlasů
jara jara
23.05.2014 11:44
svedomi
Vím to, ale rozmístění raket na území cizího státu mnohé znamená. Že jste tak nekvičel, když se tu u nás jednalo o pouhý radar, naopak vy a vám podobní za přispění Ruska a jejich agentů u nás jste tu vyvolali úplnou hysterii, teď když to udělá Rusko, tak to je pro vás ten nejsprávnější krok co mohlo Rusko udělat. Ubožáci.
0 hlasů
Josef Bakou
23.05.2014 11:56
Bakou
Milý Jaro
-1) Zaprvé nekvičím , jsem v podstatě spokojený člověk
2) s radarem v Brdech nemám žádný problem , naopak považuji za splnění našeho závazku v rámci NATO .
Vzpamatujte se , jste agresvní jako bolševik z padesátých let .
5 hlasů
Karel Votruba
23.05.2014 17:07
permonik
Kdyby byl jenom vzteklý, tak to by ještě šlo, ale on je k tomu i blbý a to totálně.
0 hlasů
jara jara
23.05.2014 12:08
svedomi
Nejsem, ale vy jste stejný jako komunisté, když omlouváte umístění raket SS400 na území cizího státu, který je navíc na hranici s Nato. Tu paralelu s radarem v Brdech si už každý soudný člověk dosadí sám
1 hlas
Josef Bakou
23.05.2014 13:09
Bakou
Petr Rozlil 23.05.2014 13:03
ElZorro
Peťo , já ho mám rád , bez něj by to nebylo ono
1 hlas
Petr Rozlil
23.05.2014 13:03
ElZorro
Josefe, to koukas co jara je za demagoga,ale s nim tady sranda.
2 hlasy
Josef Bakou
23.05.2014 12:18
Bakou
Ale drahý , já nic neomlouvám. Stejné právo jako NATO umístit na základě dohod jednotky třeba do Polska , má i Rusko a Bělorusko .
2 hlasy
Josef Bakou
23.05.2014 12:06
Bakou
A propo , Americké rozmístění raket a jednotek po celém světě Vám nepřijde také zavrženíhodné , včetně F16 v Polsku v současné napjaté atmosféře ? Všechno má svůj rub a líc .
3 hlasy
jara jara
23.05.2014 12:10
svedomi
To nejsou Američané, to je Nato, zase používáte zavádějící informace. Tak, že nejste jako komunisté.
0 hlasů
Jestliže někdo snižuje bezpečnost, tak je to Rusko a jeho imperialistické manýry. Obklíčit a odříznout od civilizovaného světa.
0 hlasů
Pavel Haraším
23.05.2014 11:16
Devatar
Rusko začalo válku a teď neví, jak se z toho vykroutil a vylhat. I když, proč by to dělali, každý ten tragický spolek fašistických mužíků dobře zná.
0 hlasů
Jaroslav Emerych
23.05.2014 11:14
Jaroslav
USA a NATO rozpoutají světový konflikt za každou cenu.Nemocní psychopati,jako Lustig,Henex a spol.jsou placenými agitátory Týdne.cz.který nemůže dopusti,aby příspěvky vyzněly negativně vůči neuvěřitelně stupidní propagandě,která se objevuje prakticky ve všech článcích,od všech autorů,tzv.novinářů.Je to absolutní stoka,dno a budiž těmto bezcenným trotlům země lehká.
Tyto socky - agitátory si najímá každý větší deník,aby se zamlžily nechápavé a tvrdě odsuzující reakce na články,které svou úrovní uráží prakticky většinu populace.Střídají se tu ve dne,v noci a jejich rakce ukazují na ,co za průšvih se s lidmi stalo za pár posledních let.
Jiná varianta není možná ,proto navrhuji,aby jsme my normální ,kterým zbylo ještě trocha rozumu na tenhle hnůj nereagovali.Ani na redakci,ani na jejich komsomolce.Oni jsou z nás živi,protože jejich zvrácené myšlení je v podstatě intelektuálně absolutně impotentní.Nadávky,sexuální frustrace, "ubohosti",to vše jsou čítankové diagnózy lidí z okraje společnosti.
Normální lidé tu prostě ztrácejí čas,nechávají se střídavě urážet redakcí Týdne.cz ,nebo jejich komsomolcema a celkově je to k ničemu.Sedáme na lopatu lidem,kteří nestojí ani za odplivnutí!
Proto bych navrhoval,abychom se na to vykašlali.Oni tu válku rozpoutají i bez nás.Dějí se nemlich stejné věci,jako v roce 1914 i jako v roce 1938 a tahle pátá kolona bolševických frustrátů má infantilně nefalšovanou radost v podstatě z apokalypsy......Existují ještě normální stránky,i když nepochybuji,že Nachtigalové (a ti co tam jsou po něm) nakonec prosadí totální a úplnou cenzuru internetu(ekonomicky i fakticky).
Ztrácíme čas a navrhuji bojkot a ty zoufalce nechat,ať se obnaží sami......když už nic,alespoň bude sranda!
15 hlasů
jan vomacka
23.05.2014 18:58
virtual
velice pekne napsano. mate bod.
proti tomu samozrejme ti kryptobolsevici memuzou a ani nebudou argumentovat.
Nastoupi to, co umi nejlip. Sproste urazky.
0 hlasů
Jan Novák
23.05.2014 14:40
tenista
Nezbývá mi než s Vámi vřele souhlasit !!
1 hlas
jara jara
23.05.2014 11:21
svedomi
Nemocný psychopat jste pouze vy, když tvrdí, že USA a EU chce rozpoutat válku. Kde jste takovou ptákovinu vzal, ve vaší hlavě? Tak to se nedivím, vy můžete psát co chcete? Vy za to nejste trestně postižitelný.
1 hlas
Jan Bulva
23.05.2014 11:12
jaan
Při útoku na ukrajinské vojenské stanoviště zahynulo 14 osob Ukrajinská armáda odvetou střílela na civilní příbytky Ukrajinců na východě země Vystavené zbraně a vybavení, zkonfiskované dnes od ukrajinské armády. Nově vyhlášená Doněcká republika uvedla před týdnem, že bude jednat s ukrajinskou armádou jako s okupačními jednotkami. Dnes, jak se zdá, začali plnit tento příslib. Muž, který jako svoje jméno uvedl jen přízvisko "Běs", byl velitelem dnešního útoku. "Dnes ráno jsme zničili kontrolní stanoviště fašistické ukrajinské armády, vyslané na území Doněcké republiky. Na východě Ukrajiny se však střílelo doopravdy. Zinajda Packan stojí uprostřed svého domu, který poškodila v noci ukrajinská armáda. Zinajda Packan: "Já jsem Ukrajinka a tohle udělali Ukrajinci - See more at: http://www.blisty.cz/#sthash.pBCOylhv.dpuf
10 hlasů
jara jara
23.05.2014 11:26
svedomi
Blisty, Halo Noviny a ruské zdroje jsou ostrovem naprosté pravdy, ověřených informací a sluníčkem jasným na obzoru lidovědemokratických a internacionalistických komunistických úderníků bažící obnovení zašlé slávy zparchantělého komunismu.
1 hlas
jan vomacka
23.05.2014 19:13
virtual
presne, USA/UK nejvetsi masovi vrazi v dejinach (a ze se Stalin snazil je prekonat), ti pisi pravdu a jenom pravdu.
A zpravicky z Bruselu?
pokud bys byl schopen vnimat psany text, tak bys vedel, ze je tam rudo jak v nejlepsich dobach SSSR, a prave tam se snazi dobudovat to, co jim za SSSR nevyslo.
zatim tu placas, a vsem predvadis, ze nejsi nic vic, nez rudy vemeno.
0 hlasů
Karel Klepsa
23.05.2014 11:12
Odoaker
Zoufalá a tragikomická opice z bílého baráku si nechala udělit Nobelovu cenu míru a může to být právě ona, kdo rozpoutáním nacistického převratu na Ukrajině vyvolá globální válku.
9 hlasů
Karel Klepsa
23.05.2014 10:30
Odoaker
Já to vidím tak, že USáci zde u nás v Evropě chtějí rozpoutat velký vojenský konflikt. Co si budeme povídat, pro ně by byl výhodný. V tom jim zabránit nemůžeme, ale je jedině na nás, jestli se do téhle pečlivě připravované války USáků necháme vtáhnout.
29 hlasů
Hugo Šábes
23.05.2014 12:57
stomil
Co to z toho Kremlu posílají za idioty? "USáci" - takhle v Česku nikdo americanum neříká... Nevím co FSB používá za překladač ale nechte si poradit, jinak tuhle akci projedete, i když používáte jako nickname ty nejvíc český jména jaký existujou...
0 hlasů
oto lev
23.05.2014 11:12
otolev
Jó USáci zabrali Krym,na hranicích s Ukrajinou mají na 40tisíc vojáků,proruským teroristům dodávají zbraně posílají vycvičené agenty,holt jsou to ale grázlové ti USáci.
3 hlasy
Jiří Pražák
23.05.2014 15:55
plesivec
Harašime, když už sis změnil nick, nebylo by příhodnější pod názvem Lövi ?
2 hlasy
nováková věra
23.05.2014 10:54
veruska
To co tu píšete, tak tomu ani sám nevěříte. Vojenský konflikt jestli se rozpoutá v Evropě v Asii nebo v Americe mezi dvěma atomovými mocnostmi znamená definitivní konec všech. Nikdo nepřežije a kdo přežije, bude závidět mrtvím. Ty Vaše keci pro koho kde, je konflikt výhodný si odpusťte! Nikdo si skutečnou válku nepřeje neboť kdo má trochu IQ tak ví že nebude vítězů. V současnosti jde pouze o zastrašování jeden druhého a každá strana ví, že skutečný konflikt, je konec. Jestli jedna strana má víc tanků nebo děl je dneska zanedbatelné. Záleží na technologiích letectva a raketových vojsk. V tom jsou síly vyrovnané. Výhoda USA je, že rakety s jadernými hlavicemi jsou rozmístěny po celém světě. A myslíte, že Rusové jsou schopny všechny zničit? A i když je všechny zničí, tak to bude znamenat konec života na zemi. Nálože jsou tak silné, že po studijích vědců bylo zjištěno, že když bude odpáleno asi 50 atom. bomb v dnešní síle na obou stranách, je to konec člověka na zemi. Radioaktivita nás zahubí. A síla bomb s těmi svrženými na Japonsko, je dnes nesrovnatelná. Tak nechte ať si vyhrožují a zastrašují jeden druhého. Když to někdo spustí tak nás dlouho hlava bolet nebude.
4 hlasy
jan janík
23.05.2014 10:51
jarda
Necháme vtáhnout ? Námi volená sebranka rozhodla, že ano !
22 hlasů
petr petr
23.05.2014 10:25
sa58
Čest a slávu RUSKU za jeho odvahu ,sílu a neústupnost před nacisty ,EU válečnými štváči a USA zlodějskou chátrou !!!
25 hlasů
oto lev
23.05.2014 11:14
otolev
V šaškecu zase mají den otevřených dveří?
1 hlas
Josef Lustig
23.05.2014 10:21
Andersen
Bude treba ty rusaky "uzbrojit", nebude to poprve. :)))
1 hlas
Bob Kadet
23.05.2014 10:42
Vidlak
Pravda Lustig, kucíííl z Wolstrýtu z toho budou mít druhou chanuku. Zase se budou za akcie ve zbrojařských firmách sypat špinavé dolárky!Óóó Adonáj....
18 hlasů
jarda novák
23.05.2014 10:28
otikomh
sitauce se změnila. Dnes jsou zadlužené USA a EU a věřiteli je Čína a Rusko. Takže z toho je každému s minimálním IQ jasné, kdo koho může uzbrojit
26 hlasů
Thuan Ng
23.05.2014 13:12
poiuyt
Tenhle omezeny starouch takovy minimal nema.Vsechny odpadky v jeho tupe hlave je z 60.let
0 hlasů
oto lev
23.05.2014 11:15
otolev
Říkali kde na Rádiu Jerevan?
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Karel Klepsa (29 hlasů) 23.05.2014 10:30
Já to vidím tak, že USáci zde u nás v Evropě chtějí rozpoutat velký...
jarda novák (26 hlasů) 23.05.2014 10:28
sitauce se změnila. Dnes jsou zadlužené USA a EU a věřiteli je Čína a...
petr petr (25 hlasů) 23.05.2014 10:25
Čest a slávu RUSKU za jeho odvahu ,sílu a neústupnost před nacisty...
jan janík (22 hlasů) 23.05.2014 10:51
Necháme vtáhnout ? Námi volená sebranka rozhodla, že ano !
Bob Kadet (18 hlasů) 23.05.2014 10:42
Pravda Lustig, kucíííl z Wolstrýtu z toho budou mít druhou chanuku....