Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Krymem to nekončí
Rusko chce Pobaltí i Finsko, tvrdí Putinův exporadce
30.03.2014 14:30
Ruský prezident Vladimir Putin se s anexí Krymu nespokojí, k Rusku chce připojit ještě Bělorusko, pobaltské státy a také Finsko. Podle portálu independent.co.uk to tvrdí někdejší ekonomický poradce šéfa Kremlu Andrej Illarionov, který se přidal k opozici.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
svatopluk hayek
31.03.2014 21:52
svatoplukhayek
Pan Putin napravuje chyby ukrajinského komouše chruščeva.Nemá smysl se zbytečně vzrušovat.Myslím,že teď,v době Putinovo doktríny,budou muset i ostatní okolní státy napravit excesy uděla š při rozpadu SSSR.Doufám,že od nás si vezme jen severní maďarsko.Hezký den.
0 hlasů
sandokan Stalone
31.03.2014 16:45
Sandokan
Putin je malinkej chlap a neporoste do nebe.
Když to přežene,tak skončí .
Už aby to bylo!
Tralala
0 hlasů
romeo Ernesto
31.03.2014 13:04
HackerQ
Psal jsem to tu už mnohem dřív, než začal Putin vytahovat drápky. Je to rampouch, kus kamene, nemá city, ani slitování, v jeho žraločích očičkách nevidíte nic, podobnost s Hitlerem je velice silná, dokonce i to jak pojal olympiády, musely být velkolepé, k tomu přičtete ruská media ovládaná defakto jím, izolace lidí, učencu, novinářu, kteří si dovolili říci něco proti němu, celá ruská demokracie je mi dlouho k smíchu, často říkávám, na některý lidi by platila čínská pracovní doba a ruská demokracie. On se ještě vybarví, ale až se vybarví, bude už pozdě. To co se tváří v Rusku jako demokracie, je jen přejmenovaný komunismus a řídí to člověk, který touží defakto obnovit velkou říši, proč mi to opět něco připomíná, nebo čim Hitler brnkal na city lidem, kteří se po prvé světové válce cítili prodaní, rozdělení, poražení, podvedení? Dal jim práci, možná i oživil ekonomiku, udělal grandiozní olympijské hry, lidi mu zobali z ruky, nedali na něj dopustit, ale ejhle pak se to náhodou neplánovaně zvrtlo v největší masakt všech dob.
2 hlasy
romeo Ernesto
31.03.2014 13:06
HackerQ
Nevsadíte si, jestli to opravdu Krymem skončí, nebo bude platit ono staleté moudro, s rostoucí mocí roste chuť?
0 hlasů
romeo Ernesto
31.03.2014 13:10
HackerQ
Celý ty kecy o tom, jak je Rusko přehlížené, že ji mcelý svět ubližuje a bla bla, to hrozně působí na jeho voliče, roste popularita, ale tohle stejný se dělo po první světový v Německu. Druhá světová byla vlastně taková odezva na nespokojenost výsledků první světové. Tohle co dělá Rusko je odezva na výsledky druhé světové, pokud bude třeba náprava hranic a křiv po druhé světové, čeká nás třetí světová a co si budem malovat, že by nikdo nepoužil jaderný zbraně, kor když ví, že on někde v bunkru přežije a ostatní jsou mu lhostejní, když je to kus kamene?
0 hlasů
romeo Ernesto
31.03.2014 13:15
HackerQ
Velice rád bych věřil, že Putin je dobrá duše, ale to bych až příliš najivní. Dobrá duše by se nikdy nedostala na vrchní příčku KGB. Celý svět včetně Ruská ho zná jen z medii, z vystupování na veřejnosti, znají ho jako milovníka dětí, potápeče, hokejistu, sportovce, střelce z luku, bla bla, ale tim to hasne, ostatní lidi nemaji muj dar a nevidí v očích víc.
0 hlasů
romeo Ernesto
31.03.2014 13:23
HackerQ
Celý svět už asi opravdu zapomněl, nebo nechce vidět, že jsou mezi námi i ti zlí, dokonce i takoví jako byl áda a ten rozjezd co sledujete, už jsme jednou zažili. Stupnuje se to nenápadně, nikdo nebere v potaz, že by se vážně mohlo stát něco jako za druhé světové, že by se objevil člověk, co chce velkou řísi a moc. Bohužel, stejné mozky, které páchaly zlo za druhé světové jsou tu i dnes, mezi námi, lidé co nechtějí vidět víc než se jim ukáže a budou provádět rozkazy a sami ukájet své vnitří zlo, mindráky, pudy, choutky a nenávisti. Nevšiml jsem si, že by lidské mozky byly jiné, nebo zažily jáký mega skok, co by je osvítil, měli byste počítat vždy s tou horší variantou.
0 hlasů
jan janík
31.03.2014 08:24
jarda
Pro žumpu každá fekálie dobrá :-)
0 hlasů
Pavel Michal
31.03.2014 00:17
Michall
hitler chtěl i Kuvajt, a dnes nemá ani hrob, osud jejich spojence by je měl poučit, že ne všude jsou jen ukrajinci nebo český komunisti v čele se zemanem, co je vítal členstvím v komunistické straně
3 hlasy
David Lejdar
31.03.2014 00:01
DaLe
Jak v nejakem stredoveku? Jak to tenkrat vlastne bylo politicky v Evrope... neco jako zdedeni slechtickeho a myslim i mestackeho postaveni, korunovani cisare cirkvi anebo papezem, vazalstvi, ... tak nejak ?
0 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 22:18
Andersen
Tento boj budou sotva rozhodovat zbrane, ale hospodarstvi. Kdyz nejaky silenec nemacne v Rusku na cerveny knoflik !!! Na zapade na nej nemacknou, to je jina kultura nez barbari v Rusku.
3 hlasy
svatopluk hayek
31.03.2014 21:57
svatoplukhayek
Zbytečné tlachy.Rusové jsou na strádání zvyklí,ale co náckové bez nafty a exportních trhů?Rusům stačí vývoz do Číny a ostatním spřáteleným zemím.Frantíci už museli VYKOPAT jejich pravdoláskaře,ostatní jsou na cestě.Banderovci se s Ruskem domluví.Chá,chá,chá!Šalom.
0 hlasů
Alois Ratzinger
31.03.2014 18:01
Ratzinger
Mačkne, nemačkne. To jsou nějaké novotvary?
0 hlasů
David Lejdar
30.03.2014 23:54
DaLe
Napriklad nekdo obnovi byzantskou risi, (napodobne) vypere nekolika set tisicim mozky aby sli obetovat zivot v nejakem tom jmenu nejake te rise a nejakeho toho vudce, a stejne by to asi byl velky masakr i bez jakoby vojensko-industrialni zakladny.
0 hlasů
Argus von Lidl
30.03.2014 21:36
Wolf
tohle jsou podle mě nesmysly. Co by z toho měli? Rusko se jen nenechalo odříznout od jediného teplomořského přístavu.V podstatě udělalo přesně to samé, co USA v r. 1989 v Panamě, kde si taky USA pohlídaly, aby je Noriega neodstřihnul od Panamského průplavu
2 hlasy
David Lejdar
30.03.2014 23:45
DaLe
Paname se nestala soucasti USA tak ci tak. Krome toho, prirovnani na miste je spise takove, ze Putin a spol. zrejme vidi EU jako neco jako Ruskou federaci, byt se v prvni rade spise jedna o vicemene volne sdruzeni, a ze se chteji sirit napodobnym stylem, ale opet, srovnani EU a RF ponekud kulha.
1 hlas
David Lejdar
30.03.2014 23:51
DaLe
Vsak, jiste ze v EU jsou nazory ruzne na to jak to s EU bude. Soucasne jde mnohym v prvni rade o veci jako zajisteni obcanskych prav i pres hranice, napodobne zajisteni obchodnich standaru, a celkove usnadneni veci s tim spojenych, coz se tyce i takovych veci jako zamezeni zadosti o azyl ze strany obcana statu EU smerem k jinemu statu EU (za soucasnych a zamyslenych okolnosti).
0 hlasů
svatopluk hayek
30.03.2014 22:07
svatoplukhayek
Přesně tak!A když USA mohou mít The Monroe doktrínu,proč ne Rusko?Má teď Putin doktrínu.Když si nějací pitomci jako obáma myslí,že je Rusko jen regionální stát,ať.Ale do vztahů s posovětskými zeměmi by se jim nikdo neměl plést.To samé když padlo britiš empajr.
2 hlasy
Petr Kadlec
31.03.2014 09:20
Petrkadlec
היי לך זין, אני לא כותב כאן בבקשה ולחזור למיטה בכלוב.
0 hlasů
svatopluk hayek
31.03.2014 21:59
svatoplukhayek
Hrozná sprosťárna,mešuge ajnštajn.chá,chá,chá!Šalom.
0 hlasů
David Lejdar
31.03.2014 01:01
DaLe
Trochu jsem se o tom rozepsal v komentarich pod stejnym jmenem na cnn.com, tady strucneji, jeden z jakoby problemu cele te veci je, ze Rusko dava napriklad ultrapravici v Nemecku velmi padne argumenty na anexi napriklad Danzigu Nemeckem, jako ze prece jsou nejaci polssti hooligani a asi s trochu nadsazky z nich jsou pripravujici holokaust na vsem co se nejakou tu vymyslenou definici nepovazuje za dostatecne polske, a ze zivoty Nemcu jsou kvuli tomu v ohrozeni a ze prece Nemecko by nemelo necinne sedet a koukat na masakr nemeckych obyvatel ani na nucene stehovani, a ze Rusko si nemuze nechat Krym kdyz by vzneslo namitku a dokonce by Rusko melo vetovat jakoukoliv pripadnou vojenskou rezoluci proti Nemecku ohledne napriklad Danzigu, atd. apod.
Jinymi slovy, Putin a spol. vlastne davaji plno politicko-expansionistickeho paliva napriklad ultrapravici v Nemecku, at umyslne ci ne, coz tak ci tak ponekud protirecici udajnym snaham o boj proti fasismu atd.
1 hlas
jara jara
30.03.2014 22:46
svedomi
Myslíte vážně Marylin Monroe? Co ta měla společného s doktrínou? Uměla toho dost, ale doktrínu. Že vy jste pil? Vodku? Chlast je svinstvo, především u nácka a obdivovatele Putina. Vy Rusáci jistě musíte být pořád v lihu, jinak si neumím představit vaše rozhodnutí.
2 hlasy
David Lejdar
31.03.2014 00:07
DaLe
http://en.wikipedia.org/wiki/Monroe_Doctrine
http://cs.wikipedia.org/wiki/Monroeova_doktr%C3%ADna
Krome toho, kdyz mluvite o Rusacich v lihu, jsem nedavno v Nemecku jel vlakem a nejakej typek co vychlastal pres lahev vina neco probrublal jako ze "Krym je rusky". Ponekud jsem to radeji ignoroval nebot´ pro me to bylo jako tenkrat kdyz se jelo "Danzig ist deutsch" jako vcetne propagandy atd.
0 hlasů
jara jara
31.03.2014 01:12
svedomi
Pochopitelně vím co je to za doktrínu, ale ta je dávno mrtvá a to nejméně od doby kdy Amerika vstoupila do války v roce 1917, což je bezmála již 100 let, krom toho nechápu, že někdo může vytahovat zásady zahraniční politiky USA která je stará skoro 200 let. To se už můžeme rovnou bavit o křižáckých válkách nebo o zániku Etrusků.
1 hlas
svatopluk hayek
31.03.2014 22:06
svatoplukhayek
Nelžete,mešuge!Ještě klinton a Bush s Monroe doktrínou mávali,blbe.Vy,semiti židi lezete v historii od abraháma až po L.P.rok 66,když vás VYKOPALI římské legie ze židostána,né,mešugene?Od té doby tam žádný židostán neexistoval až dp L.P.1948,ajnštajn.Teď BECITE,že máte nárok.Potom Rusové ještě větší,blbe.Chá,chá,chá!Šalom,mešugene.
0 hlasů
Jan Karel
30.03.2014 21:06
Jan7
Pro zajímavost:
Pravý sektor na Ukrajině obsadil objekty společnosti Zaporizhstal. (je čtvrtým největším ocel výrobcem na Ukrajině). Je snaha aby se tato společnost stala majetkem PS.......podobné krádeže se začínají na Ukrajině množit.....Právo a prokuratura je pod kontrolou Pravého sektoru.
0 hlasů
Katy K
30.03.2014 20:57
shemed
"Čistou agresi"?? Odpověd silou na "čistou agresi"? Prosím vás koho? A to že US vpadli do suverénního Iráku pod falešnou záminkou, to agrese nebyla? USA ztrácí jistotu, a bodejť by ne, protože se tu najednou ukazuje někdo, kdo má stejné zabíračné choutky jako ony a kdo je navíc poměrně rovnocenným protihráčem. Jo - a psychopatický megalomaniaci jsou to asi všichni.... :((( samý kecy o válkách a ukazování svalů a stejně nakonec budou trpět jen ti, co chtějí v klidů žít a vychovávat děti... :(
1 hlas
jara jara
30.03.2014 20:21
svedomi
Je vidět jak se místní kolaboranti a zrádci národa, vlasti a EU snaží co mohou aby si zasloužili Jidášský peníz od Rusáků. Pořád opakují dokola ty samé smyšlenky nemající logiku a svádějí všechno zlo na tu druhou stranu včetně Česka.
4 hlasy
Alois Ratzinger
31.03.2014 18:03
Ratzinger
Je vidět, že místní idioti stále kvokají, stále kvokají.
0 hlasů
Ladislav Vojtášek
31.03.2014 08:44
moojokojaak
Tak mluví pravý demokrat!!Jak se říká,nevadí kocúrovi hrb,hlavně že myši chytá a vůl zůstane volem.
0 hlasů
svatopluk hayek
30.03.2014 21:48
svatoplukhayek
Neměli holt dělat semiti židi v Kyjevě puče proti zákonně zvolenému prezidentovi.Teď mají co jim patří,svoloči ubečené.Chá,chá,chá!Šalom.
1 hlas
Petr Kadlec
31.03.2014 09:24
Petrkadlec
היי לך זין, אני לא כותב כאן בבקשה ולחזור למיטה בכלוב.
1 hlas
svatopluk hayek
31.03.2014 22:08
svatoplukhayek
Kde vás učili psát tak sprostě,mešige ajnštajn?Chá,chá,chá!Šalom.
0 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 22:26
Andersen
Zeptej se u tve krankenkasy jestli se to necha lecit, to co tu predvadis. Nemusis predhanet i Simurdu.
2 hlasy
svatopluk hayek
31.03.2014 22:09
svatoplukhayek
A co tu podle tebe předvádím,mešugene?Chá,chá,chá!Šalom,ajnš - tajn.
0 hlasů
Petr Min
30.03.2014 19:56
Bisavon
No pokud to pisou ukrajinske noviny a ukrajinske agentury, tak to muze byt jak uzasna blbost, tak pravda 4 krat otocena. Kdyby chtel Putin Finsko, tak jako by pozadal NATO o valku :):):) sou to volove a noviny holt vidi super kachnu :):):)
5 hlasů
Radek Soukup
30.03.2014 19:34
Pozitron
Co si budeme povídat, černý Hitler z bílého baráku je nebezpečnější než Putin. USáci mají na svědomí neskonale více krve a zla než Rusko.
5 hlasů
Radek Soukup
30.03.2014 19:30
Pozitron
Nesmysly, toliko nesmysly. To je to samé jako tvrdit, že chtějí USáci okupovat Jihoafrickou republiku či Pobřeží Slonoviny. Akorát kecy.
1 hlas
jara jara
30.03.2014 20:23
svedomi
Vy si ve dvou příspěvcích za sebou krásně odporujete. Už nevíte, jak omluvit neomluvitelné, že?
4 hlasy
svatopluk hayek
30.03.2014 21:53
svatoplukhayek
Nějaký blb se chce a potřebuje zviditelnit,tak BECI pitomosti a vy mu to žerete i s navijákem,mešuge.Andrej Illarionov je možná ještě blbější,než vy,ale asi potřebuje bakšiš.
1 hlas
Petr Kadlec
31.03.2014 09:25
Petrkadlec
היי לך זין, אני לא כותב כאן בבקשה ולחזור למיטה בכלוב.
0 hlasů
jara jara
30.03.2014 22:40
svedomi
Vidím, že nácek obdivuje Putina. Stal se váším vzorem? Ani se nedivím podle známých je v Rusku nejvíce fašistů i komunistů na počet lidí. Vrána k vráně sedá, nácek nácka si hledá.
2 hlasy
svatopluk hayek
31.03.2014 22:15
svatoplukhayek
Chá,chá,chá!Když někdo kritizuje semitu žida,jako třeba právě odsouzeného Jehudu Olmerta zlodějského semitu žida,tak je antisemita a fašista a komunista.To může býti jen blití rasistického semity žida,neschopného sebekritiky.Jen potvrzujete,že jak píši jinde,jste pakáž a svoloč.Nikdo vás nemá rád,moc vrozených chorob aškenázi,sefardickóch a mizrahi,komplexů taky.Holt nejste schopní.Chá,chá,chá!Šalom,mešuge.
0 hlasů
Jan Karel
30.03.2014 19:04
Jan7
Ten pán jedná podle rčení "koho chleba jíš, toho píseň zpíváš". Ty jeho výroky učitě nejsou samoúčelné a mají svůj cíl. Dost lidí je těmi výroky potěšeno a podle toho i hovoří. Osobně si myslím, že je dobře zaplacený. Je spíše otázkou co má podobná kampaň zakrýt. Například - Obama byl u Saúdů - uvidíme jak bude eskalovat konflikt v Sýrii......
4 hlasy
nespokojený volič
30.03.2014 17:57
nespokojenyvolic
Jo jo a pak Putin sám zabere Mars. Tyhle bláboly nemůže brát nikdo vážně.
4 hlasy
jara jara
30.03.2014 20:17
svedomi
Kolaboranti za svým vůdcem budou stát do skonání světa, protože vědí, že ostatní lidé by je umlátili na potkání za kolaboraci a vlastizradu. To bylo za fašistů, to bylo i za doby okupace SSSR tak to bude i teď. Svině se najdou vždy.
3 hlasy
svatopluk hayek
30.03.2014 21:57
svatoplukhayek
Co melete o vlastizradě,mešuge?Podle mě jede pan Putin velice dobře,vzal zpět ruský Krym,daný ukrajině komoušem chruščevem.Co je na tom vlastizrádné,blbe?
1 hlas
jara jara
30.03.2014 22:35
svedomi
Asi nevíte, co je pojem Kyjevská Rus v době, kdy se o nějaké Moskvě ani nevědělo. Naopak Ukrajině patří převážná část Ruska.
Jestli schvalujete hnaní Ruska do války a pošlapáváte zájmy Česka a EU jste vlastizrádce. To vám asi ani nemusím zdůrazňovat, ale, že se pokládáte za tyto svině to jsem doteď netušil.
1 hlas
svatopluk hayek
31.03.2014 22:22
svatoplukhayek
Kyjevská Rus podle mě znamená Rus v Kyjevě,blbe.Učte se dějepis,než začnete blbě BECET.Teď každý ví,že jste blb.Nikdy jste asi neslyšelo o Novgorodské republice,mešuge,že jo.Její šéf jednoho krásného dne přesunul hlavní město z Novgorodu do vazalského Kyjeva.Princ Oleg to byl,blbe.Zajmy Česka nefigurují v této šarvátce,blbečku.Ať BECITE jak chcete,ajnštajn.Chá,chá,chá!Šalom,mešuge.
0 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 17:39
Andersen
Ja v politice ruska vidim jen "Flucht nach vorn" (utek dopredu). Putin vi, ze ekonomicky je Rusko v tom spatne a lepsi to nebude. A zatim bolsevici (i kdyz tu nekteri budou rvat ze uz bolsevici nejsou) vzdy prohrali, kdyz slo o ekonomickou potenci. Putin hraje na nationalistickou strunu a ma strach aby mu v Rusku nevyrostlo nejake JARO. Proti tomu je nejlepsi stale hecovat proti vsem nepratelum.
8 hlasů
Petr Min
30.03.2014 20:01
Bisavon
Mozna i jo, ale blbost je to stejne. Vychazim z toho, ze Rusaci uz nekolikrat davali najevo, ze by radi do Evropy a i NATO. Kdyz to nabizeli, prece nemohli spekulovat s tim, ze je vezmou a museli by jit, jinak ostuda. ne ne.
Bolsevici museli ekonomicky prohravat. Na ne bylo embargo viz Severni Korea a daleko vetsi cast sveta. Cina embarga uz nezna, naopak, a jedou jako certi. Sice jeste porad za mensi mzdy, ale za 15 let skoro kazda domacnost ma lednici, pocitac, o TV nemluvim. A uz tam maji velice silnou tu nejvyssi vrstvu :):):):) Ono to vse bude nekde jinde. Ne ? Vykladat, ze zname Rusy co dovedou, strasit jima je dnes dobre pouze pro nektere cile. Svet se ma spis bratrit.
0 hlasů
jara jara
30.03.2014 20:15
svedomi
Jak si představuje Rusko "bratření" nám opakovaně ukázalo. Jen se bojím, co se stane až se "bratřit" přestane.
4 hlasy
X P
30.03.2014 17:10
hromec
Je dobře že nás všechny chce otcovské Rusko vzít pod svá ochranná křídla.
0 hlasů
Petr Dvořák
30.03.2014 17:17
gogan
Dle vašeho příspěvku soudím, že by jste si opravdu nějakou péči zasluhoval.
6 hlasů
Henex
30.03.2014 19:36
Henex
Já se nemohu zbavit pocitu, že si z nás tady Hromec dělá celou tu dobu srandu Jestli ne, tak je opravdu zralý na ústav...
5 hlasů
Petr Dvořák
30.03.2014 20:31
gogan
Ja si to myslel taky, ale fakt nevím ...
1 hlas
Ríša Lev
30.03.2014 17:05
lev11
A kdy bude konec světa??
0 hlasů
jara jara
30.03.2014 20:12
svedomi
Jestli vyvolá Rusko válku, jak se snaží, tak se bojím, že brzy.
3 hlasy
w -
30.03.2014 16:35
w2003
No je docela možné, že Putin by chtěl obnovit ruské impérium před rokem 1917 a zvýšit geopolitický vliv Ruska, jako protiváhu ke geopolitickému vlivu Ameriky.
Takže krédem Ruska asi bude zabrat pod svá "křídla", co se v okolí ještě dá vč. částí EU. Američani nemají tolik územních možností. Takže jejich krédem bude pořád „nasírat a rozesírat“ ve smyslu zachování jejich geopolitického vlivu, tedy zamezit všemi prostředky (lokální konflikty) vzniku nějaké silnější formace států.
A mezi těmito mocichtivými státy jsme my (ČR a celá EU).
Amíci klidně vymění s Ruskem část EU za jiné části světa. V tom naše EU nesvede nic udělat. Jaderný konflikt nechce Rusko ani Amíci.
Máme se na co těšit. Neveselé vyhlídky.
0 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 17:07
Andersen
Rusko je na zaklade svych ukazatelu uz jen "regionalni hrac", ale dusledkem drzeni atomovych zbrani a jiste politicke nestability je to nebezpecny lokalni hrac. Ruskemu statu lze pripsat nektere psychopaticke naznaky, predevsim u Putina.
6 hlasů
Petr Min
30.03.2014 20:04
Bisavon
Ja to vidim tak, ze vykladt o ruske ekonomice jako ze nestiha je mozne. Ale po VRSR, Stalinovi, ww2, Breznevovi, , rozpadu udssr a silenem Jelcinovi porad jeste startuji. nemaji zadny statni dluk, USA maji netsi, nez jejich statni rozpocet. USA musi tisknout penize jako sileni a potrebuji je necim podlozit. Zatim se jevi jako "zlato" Ukrajina", zaroven tak oslabuji Rusko. No, nevim proc, ale spis by se meli Rusove a amici dat dohromady.
0 hlasů
jara jara
30.03.2014 20:11
svedomi
Rusko nemá žádný státní dluh? To má být vtip nebo jen jste tak zabedněný případně navedený? Když píšete tak prosím používejte hlavu.
3 hlasy
Jan Bulva
30.03.2014 17:23
jaan
stejně jako USA, vedoucí rol přebírá Čína a Indie
2 hlasy
Josef Lustig
30.03.2014 17:26
Andersen
Tak nam vyjmenuj podle kterych kriterii ?
6 hlasů
Jan Bulva
30.03.2014 16:20
jaan
A to mělo Rusko čekat, až si amíci zřídí na jejich Krymu vojenskou raketovou základnu (v případě Kuby byli USA ochotny rozpoutat 3sv válku), tomu snad nikdo nevěří a navíc jim Krym zabezpečuje jediný přístup do teplých moří. Krym totiž byl , je a zůstane ruský o tom nepochybují ani USA ani EU ani Ukrajina.
7 hlasů
Petr Dvořák
30.03.2014 17:01
gogan
Blábolíte, tu 3 světovou v případě karibské krize málem rozpoutal CCCP a o stavění US raketové základny na Krymu tu taky blouzníte jen vy a pár dalších podivňáků. Kdyby chtěl amik v minulém století něco rozpoutávat, tak do 50. let mohl Rusko odstranit z mapy světa.
8 hlasů
Jan Bulva
30.03.2014 17:25
jaan
těma pár prskavkama, to těžko
0 hlasů
Petr Dvořák
30.03.2014 18:05
gogan
No ono toho taky v Rusku v té době moc nebylo. Teprve se po kouskách za pomoci otrocké práce vězňů a za cenu hladomorů tvrdě budovalo.
5 hlasů
nováková věra
30.03.2014 16:27
veruska
Tibet už je v podstatě také Čínský, že? Po zabrání Tibetu Čínou je už nyní většina obyvatel Čínská. Tak Když by se udělalo místní referendum, nebylo by pochyb jak by dopadlo. Jestli pak by Rusko souhlasilo s referendem v Mandžusku, kde je pravděpodobně většina Číňanů? Asi těžko, co?
10 hlasů
Jan Bulva
30.03.2014 16:31
jaan
smiř se s tím, že platí zákon džungle a ten USA, Rusko a Čína dodržují .Obří základna USA v Kosovu je i bez referenda. Irák a Libye jako státy téměř neexistují a děje se něco
4 hlasy
Jirka Kovanda
30.03.2014 16:44
patrickmcmurphy
Takže v této "drtivé logice":.. aby si Rusáci nemohli náhodou ve Venezuele udělat námořní základnu,
měli by si tam Amíci preventivně anektovat kus pobřeží ?
4 hlasy
Jan Bulva
30.03.2014 16:51
jaan
Amíci si dělají základny kde si zamanou, mají je po celém světě, rusáci mají co dohánět
5 hlasů
Jirka Kovanda
30.03.2014 17:42
patrickmcmurphy
Aha.. takže když pokračujeme v té tvé "drtivé logice",
pak mohou i Frantíci, Angláni, Němci atd odtrhnout kus sousedního cizího území... aby měli "své základny" ! .. :o)) ... Mají přeci "co dohánět" !
Tímto způsobem Němcům za chvíli odsouhlasíš i odtržení Sudet, popř. pro změnu nám tj. České republice připojení Zakarpatské Ukrajiny ?
Chlapče... trochu uvažuj, než napíšeš nějaký blábol!
6 hlasů
jara jara
30.03.2014 16:24
svedomi
Viděl jste někdy něco takového jako je mapa? Tak se do ní podívejte, abyste nevypadal jako příkladný blbec.
8 hlasů
jana novakova
30.03.2014 15:58
kokrice
Na Ruský trůn opět usedl psychopat!
11 hlasů
Jan Bulva
30.03.2014 16:21
jaan
psychopat byl soudruhy z USA milovaný Jelcin, Putin a spol to je jiná třída
3 hlasy
jara jara
30.03.2014 16:26
svedomi
...ano, gauner a nový Hitler snažící se s ohledem na své nespoutané ego o novou světovou válku.
6 hlasů
Jaroslav Emerych
30.03.2014 18:04
Jaroslav
Hysterický fanatik,servilní patolízal.Co tady z tý vaší skvadry leze je naprosto neuvěřitelný.
1 hlas
jara jara
30.03.2014 20:34
svedomi
Vy se hlásíte k nám? Tak to je vám podobné. Nevím ke komu, ale i tak protestuji, vy máte daleko k inteligenci stejně, jako žabák k princi.
2 hlasy
Jan Bulva
30.03.2014 16:28
jaan
uklidni se, platí zákon džungle a ten USA, Rusko a Čína dodržují
2 hlasy
jara jara
30.03.2014 16:32
svedomi
Já jsem klidný nemusíte mít obavy, ale vám se to vymyká z rukou - už píšete i o teplých mořích.
5 hlasů
jara jara
30.03.2014 20:37
svedomi
Jan Bulva 30.03.2014 16:49
JAAN
....u vás v Rusku. Tak to se již ničemu nedivím.
1 hlas
Jan Bulva
30.03.2014 16:49
jaan
jde o běžně používaný výraz
0 hlasů
petr petr
30.03.2014 15:48
sa58
EXPORADCE -vlastizrádce a spolupracovník CIA si musí také vydělat na chlebíček !!!!
6 hlasů
Soulburner
30.03.2014 15:58
Soulburner
a ruskej agent snowden je podle tebe taky vlastizrádce?
8 hlasů
jara jara
30.03.2014 15:52
svedomi
Josef Lustig
30.03.2014 15:52
Andersen
...a historik Zubov je taky vlastizradce ? :)
7 hlasů
Henex
30.03.2014 15:26
Henex
Tak to už zbývá jenom ta Aljaška...
4 hlasy
Josef Lustig
30.03.2014 15:33
Andersen
Ano, na Aljasku si taky postavi most, jako na ukradeny Kram.
5 hlasů
Johan Rey
30.03.2014 15:16
Johan
Tak takove pitomosti, mohou uverit jen jednodussi jedinci formatu Lustiga,Verky Novakove,np np,jara jara a ostatnim z teamu modrych hovnivalu.Verim,ze takovy Pepino Lustigu z toho ma primo fyzicky orgasmus.:-0)
7 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 17:12
Andersen
Kdyby nekdo jiny zil nejaky cas v Innsbruck tak by si urcite neco odnesl sebou domu. Ty ne, ty jsi zustal bolsevikem jako jsi bolsevikem tam prisel.
3 hlasy
Johan Rey
31.03.2014 02:53
Johan
Člověče, vždyť v Tobě je větší bolševik, než si vůbec dovedeš představit.Když si k tomu ještě přidáš svoje renegátství, tak se vůbec divím, že lezeš na české stránky, zoufalče.
0 hlasů
jara jara
30.03.2014 16:29
svedomi
...neznám jednoduššího a sprostějšího člověka než jste vy.
7 hlasů
Johan Rey
31.03.2014 02:55
Johan
Ne, tak se podívejte do zrdcadla, útlocitný chlapče.
0 hlasů
Helena Dvořáková
30.03.2014 15:22
HDvorakova
Stejně jako Rey jemu podobní kdysi ve 30.letech pokřikovali na Karla Čapka, co si to dovoluje za invektivy na Hitlera a co to píše za nesmysly, že by si něco takového Hitler dovolil - a ouha. Někteří to dělali z hlouposti, někteří na to byli najati. Proč to dnes dělá rusofil Rey těžko říci.
11 hlasů
Johan Rey
30.03.2014 15:57
Johan
Prominte pani Dvorakova, ze jsem na Vas v tom vyctu zapomel.Ale kdyz vas je zde tolik zdvojenych nicku,kdo si to ma stale pamatovat.A proc to delam?Protoze nesnasim jednostranny a zaujaty pohled na vec,ktera je pod taktovkou zdejsiho prodejneho tisku,ktery vam jednodussim lidem vymyva zbytek soudneho uvazovani,ktery vam po komunistech zustal.Pokud byste si dala praci a vyhledala si postoje nekterych novinaru,kteri dnes na Rusko nadavaji, asi byste se nestacila divit.Jinak na rusofilstvi neni nic spatneho.To byste musela odsuzovat i lidi co prednasi a studuji germanistiku.
4 hlasy
Helena Dvořáková
30.03.2014 19:50
HDvorakova
Rey, k vám nemám co dodat, chováte se jako bagatelizanti Hitlera za první republiky, jediné, co je třeba změnit, je to rusofilství. Vy jste totiž sovětofil, a jak jste za bolševika vyrostl, tak se toho nikdy nedokážete zbavit. Lidé nejsou hloupí a kdo chce, najde si dost zdrojů informací, to jen vy žijete v jednostranném světě a bohužel v mládí vymytý mozek (o kterém sám píšete) se vám už nepodařilo nastartovat. Tak dlouho budete Putina obdivovat a adorovat, až se pak už nebudete ani stačit divit. Anebo budete jásat a lehce přepnete na azbuku, k tomu spějete už dlouho.
2 hlasy
Johan Rey
31.03.2014 02:43
Johan
Dvořáková, ukažte mi jeden odstavec kde obdivuji Putina.Píšete, že lidé nejsou hloupí, ale mohu Vás ubezpečit, že to není váš případ.Vy asi právě patříte k těm lidem, co jdou s tím, kdo je právě u moci, a pokud ke mně nemáte co dodat, tak mne ignorujte.Jak prosté.
1 hlas
Josef Lustig
30.03.2014 17:21
Andersen
Ted jsi nam predvedl sve vzdelani, kdyz si pletes "rusofilstvi" a "germanistiku". Tyto dve slova nestoji k sbove v pomeru pendanta. Pendant ke germanistice je slovo slavistika a ne rusofilstvi, ty hlavo pomazana bolsevicka.
3 hlasy
Helena Dvořáková
30.03.2014 19:52
HDvorakova
Kdyby byl Rey vzdělaný, jak je sebevědomý kritice jiných, věděl by, že rusista a rusofil je rozdíl, ale to je na něj moc. Ale jak už jsem napsala, on není ani rusofil, on je bohužel sovětofil.
2 hlasy
Josef Lustig
30.03.2014 17:22
Andersen
korr.: k sobe v pomeru
0 hlasů
Stepan Pruckner
30.03.2014 17:08
SPruckner
Když jste tak Mr.Rey vsestranny tak co rikate pohledu historika Zubova?
3 hlasy
Johan Rey
31.03.2014 03:03
Johan
Ano, s mnoha jeho názory souhlasím, ale zároveň mi potvrzuje, že to s tou demokracií v Rusku není tak zlé, když chce v Brně jen přednášet, a vracet se zpět domů.Můj názor je, že svět je stále rozdělený na sféry vlivu, které panovaly po druhé světové válce, a oběma mocnostem se po tom stýská.
1 hlas
Henex
30.03.2014 16:39
Henex
Haló Johane, tady, uaúúúú... Na mě jsi taky zapoměl...! To už ti nestojím ani za to, abys mne zařadil mezi padouchy...?
3 hlasy
Johan Rey
31.03.2014 02:45
Johan
Padouch nebo hrdina, jsme jedna rodina.:-))
1 hlas
Jirka Kovanda
30.03.2014 16:28
patrickmcmurphy
Obhajovat "rusofilství" v naší zemi, která byla donedávna Rusáky a jejich vazaly) okupována
a její obdivuhodnou "předností" vůči jiným státům
je pouze těžba nerostných surovin.. to je asi pro vás dost těžké, že?
Samozřejmě.. k vašemu názoru přidá pár "socek",
kteří rusofilní postoj zaujímají v naivní víře,
že Rusko patří k "obhájcům chudých".. :o))
Bohužel ale takový názor odráží spíše naivitu, nevzdělanost a hloupost nositele.
Rusáci i přes svůj počet, v ničem moc nevynikají
a jejich vynálezci či výrobci vesměs nepatří ke světové špičce..
Osobně neznám (snad krom vodky) jediný ruský výrobek, který by zde v EU prostý občan používal.. což je pro zemi, která je pro nás relativně "za humny" a k tomu největší na světě docela docela tristní záležitost! ..
Nu což .. obdivujte pane "rusofile" dál svou vysněnou zemi... Ale fasáda Národního muzea v Praze ještě pořád nese stopy jejich nedávného okupace v Praze.. !
8 hlasů
Johan Rey
31.03.2014 03:11
Johan
Bohužel, zatím Váš příspěvek odráží naivitu a hloupost Vaši.Pokud osobně neznáte jiný výrobek než vodku, tak to pouze svědčí o Vaší nezřízené oblibě v tomto alkoholu a nezájmu o věci ostatní.Já Vás přesvědčovat nebudu, za to mi nestojíte.Jinak fasády v různých zemích nesou stopy po barbarství dvacátého století.
2 hlasy
jara jara
30.03.2014 16:00
svedomi
Blind Guardian
30.03.2014 15:13
Guardian
Illarionov, který nyní působí v myšlenkovém trustu Institutu Cato ve Washingtonu = nemluví tohle za všechno ?
Utečenec, nyní přisluhovač světového četníka, se snaží zasloužit si mzdu. Známe to. Podobní zrádcové vlasti pomohli tomu, abychom se my propadli tam, kde jsme nyní. Souhlasím, rozpad SSSR byl skutečně katastrofický a ovlivnil dění nejen v Evropě.
6 hlasů
jaroslav novak
30.03.2014 15:09
jaroslav17
Andrej Illarionov je jeden z nejaktivnějších představitelů antiputinovského manifestu "Putin musí odejít", podporoval odtržení Čečenska od Ruska a je v současnosti placený institutem Cato ve Washingtonu. "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej", proto je mi jasné, že Illarionov použije jakékoliv hypotetické úvahy, aby na Putina nakydal špínu.
6 hlasů
Franz Kerr
30.03.2014 15:09
Augustus
To je ale novinka. Koho to mohlo překvapit? Tady možná tak Bulvu.
14 hlasů
Soulburner
30.03.2014 15:09
Soulburner
no to by Finům teda pomohl... si ten krpatej napoleonek nepamatuje, co to byla Zimní válka?
9 hlasů
nováková věra
30.03.2014 15:03
veruska
Kdo jste dnes poslouchali v poledne Ruského akademika Zubova, tak asi máte potvrzeno jak to dnes opravdu v Rusku vypadá s demokracií. Pan Zubov na mě udělal skutečně velký dojem a věřím mu, že Putin a současná politika Ruska je velmi nepředvídatelná a neštítí se ničeho v prosazování Ruských imperiálních zájmů.
14 hlasů
Jiří Pražák
31.03.2014 10:43
plesivec
ano paní Nováková, vy už nepamatujete výbor pro neamerickou činnost v USA. Ale položte si sama otázky - Kolik lidí v USA nesouhlasí s nasazením amerických vojáků v Afghanistánu? A je jim umožněno vyjadřovat se o tom svobodně v televizním přenosu jako panu Zubovovi z Moskvy? To je v Moskvě taková totalita, že může Zubov mluvit do televize?
0 hlasů
- občan
31.03.2014 09:31
autodidakt
Máte naprostou pravdu.
http://youtu.be/BABXj2nNO8k
0 hlasů
Josef Lustig
30.03.2014 15:00
Andersen
Ja bych tam pridal i Cesko; 20 % chce k Rusku, 30-ti % by to nevadilo a zbytku by se nikdo neptal.
8 hlasů
Stepan Pruckner
30.03.2014 17:14
SPruckner
Ja bych to Herr Lustig nevidel tak cerne, to jen tady na Tydnu se sesli
2 hlasy
Deadman´s Hand
30.03.2014 15:00
Deadman
V září 2009 téměř bez povšimnutí ze strany zbytku Evropy oslavili Finové 200. výročí počátků své státnosti. Roku 1809 bylo Finsko smlouvou v Porvoo připojeno k Rusku a získalo autonomní status Finského velkoknížectví. Ruský car Alexandr I. byl k Finům velkorysý. Potvrdil Finsku celou řadu privilegií a práv pocházejících z doby švédské nadvlády, třeba existenci stavovského sněmu a vlastní zákony. Rusové podporovali finské národní hnutí a finský jazyk. V roce 1828 byla na Helsinské univerzitě otevřena katedra finského jazyka a v roce 1850 ustavena profesura finštiny. Za vlády Alexandra II. roku 1863 byla finština zrovnoprávněna jako oficiální úřední jazyk země.
„Velmi jste mě překvapil," pravila finská prezidentka Tarja Halonenová, když jí letos v srpnu daroval její ruský kolega Dmitrij Medveděv v Soči knihu od Osmio Jussily „Velkoknížectví finské 1809 až 1917" přeložené do ruštiny. je to velmi fundované dílo, chválil knihu Medveděv.
Halonenová zdůraznila, že připojení východošvédských území roku 1809 k Rusku bylo prvním krokem k finské autonomii.
4 hlasy
nováková věra
30.03.2014 15:07
veruska
Jak známo, Finsko skutečně patřilo téměř 100 let pod Rusko. Zhruba stejně jako Krym.
4 hlasy
Deadman´s Hand
30.03.2014 15:27
Deadman
Díky Rusku získali Finové v r.1809 svůj stát, to je pro ně daleko důležitější, než že "patřili pod Rusko". Pravdou taky je, že si ten stát vynutili na carovi dlouhou partizánskou válkou a car potřeboval mít v té době armádu proti Napoleonovi.
Blábol to tom, že Putin chce Finsko, zůstává blábolem. Možná je ten článek reakcí na to, že Finové zrušili z finančních důvodů instalaci protiraketové obrany. Pobaltí si ji zřejmě může dovolit... :-)
Amíci nikdy nic nedávají zadarmo.
2 hlasy
Jirka Kovanda
30.03.2014 15:50
patrickmcmurphy
Amíci možná nic zadarmo nedávají...
ale zde spíše platí, že Rusáci nic zadarmo nedávají! ..
tj. ani tu samostatnost Finska! .. :o)
Takže ty jejich "zásluhy" jsou velice pofiderní..
a každopádně později je Rusáci přebili vyloženě nepřátelským postojem vůči Finsku ..
včetně pro Moskvu neslavné tzv. "zimní" války..
kdy Sověti napadli bez vyhlášení války Finsko v rámci předešlé smlouvy SSSR s nacistickým Německem o rozdělení si sfér vlivu.
Jak a proč se v této válce SSSR naprosto znemožnil
a byl za to i vyloučen ze Společenství národů... to nás sice komunisti ve škole pro jistotu neučili.. ale lze se to již bez problému doučit třeba na stránkách Wikipedie.cz
8 hlasů
Jan Bulva
30.03.2014 14:57
jaan
A pak se někdo diví, že jsou média označována jako hnůj a póvl................ jsou ochotna otisknout jakoukoliv ničím nepoloženou zhovadilost .........přitom je to jednoduché Krym zabezpečuje Rusku přístup do teplých moří, jinou možnost nemá
6 hlasů
Přístup do "teplých moří" kontrolují státy NATO.
0 hlasů
Jiří Honů
30.03.2014 15:06
Cloudy
Dle vaší logiky, který stát nebo území by ČR měla anektovat, aby měla přístup k moři?
13 hlasů
Helena Dvořáková
30.03.2014 15:14
HDvorakova
Nejen k moři, soudruh Bulva vyžaduje zásadně přístup do teplých moří!
11 hlasů
Olga Musalková
30.03.2014 15:19
olina
Co můžete čekat od teplouše.
2 hlasy
Jirka Kovanda
30.03.2014 16:36
patrickmcmurphy
Urážet naše "spoluobčany" (ač jakékoliv sexuální orientace)
přiřazením k "inteligentům" typu pana Bulvy..
to opravdu nemusíte!
4 hlasy
Pavel Haraším
30.03.2014 14:42
Devatar
Putin zanedlouho skončí jako jeho jmenovec Adolf.
13 hlasů
Jiří Honů
30.03.2014 14:38
Cloudy
To není nic novýho pod Sluncem, ruská rozpínavost je Rusům dána geneticky. A jestli se proti ní nepostaví svět, tak dosáhnou toho, co tvrdí Andrej Illarionov.
13 hlasů
Ben Melech
30.03.2014 14:36
niky
Já jsem poslouchal za dveřmi u putinů a zaslechl jsem, že zabere kanadu, usa, mexiko panamu a to poslední jsem nerozuměl.
5 hlasů
Henex
30.03.2014 16:36
Henex
Nehraj si na Šimurdu...
7 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
nováková věra (14 hlasů) 30.03.2014 15:03
Kdo jste dnes poslouchali v poledne Ruského akademika Zubova, tak asi...
Franz Kerr (14 hlasů) 30.03.2014 15:09
To je ale novinka. Koho to mohlo překvapit? Tady možná tak Bulvu.
Jiří Honů (13 hlasů) 30.03.2014 14:38
To není nic novýho pod Sluncem, ruská rozpínavost je Rusům dána...
Pavel Haraším (13 hlasů) 30.03.2014 14:42
Putin zanedlouho skončí jako jeho jmenovec Adolf.
Jiří Honů (13 hlasů) 30.03.2014 15:06
Dle vaší logiky, který stát nebo území by ČR měla anektovat, aby měla...