Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Manas končí
Rusové konečně "vystrnadili" vojáky USA z Kyrgyzstánu
17.06.2014 06:15
Americká letecká základna Manas v Kyrgyzstánu je historií. Začátkem června byla po 13 letech provozu slavnostně uzavřena, v uplynulých dnech ji opustili poslední vojáci. Letiště mělo velký strategický význam pro vojenské operace USA a některých jejích spojenců v Afghánistánu.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jan Bulva
17.06.2014 10:09
jaan
Šok pro Ukrajince! Pravda v přímém přenosu Dopisovatel týdenníku Sunday Times Mark Franchetti v ukrajinské televizi šokoval diváky, tím co viděl na jihovýchodě Ukrajiny. Mark Franchetti
Jeden z nejznámějších válečných korespondentů na světě Mark Franchetti. Dopisovatel týdeníku Sunday Times. Člověk se zkušeností z Afghanistánu a Iráku. Člověk, který strávil mnoho měsíců v Čečensku, kde například zaznamenal rozhovor s Šamilem Basajevem. V Moskvě, se nebál jít dovnitř divadla obsazeného čečenskými bojovníky a komunikoval s vůdcem teroristů Barayevem. Franchetti je člověk, který opravdu umí rozlišit profesionální vojáky od osob, bez vojenské zkušenosti
http://trojan.blog.idnes.cz/c/413884/Sok-pro-Ukrajince-Pravda-v-primem-prenosu.html
7 hlasů
Ron Vanhorne
18.06.2014 04:24
Axeli
"Jeden z nejznámějších válečných korespondentů na světě Mark Franchetti."
Rekl jeho pritel, poslanec Standa Huml?
Mark Franchetti
1 hlas
jan vomacka
18.06.2014 06:40
virtual
...pokud ho "neposveti" Makak, tak ho mistni ritolezci neznaji :-)))
rudy vemena jako jara-np byli debilni uz za bolsevika a zustalo jim to dodnes :-)
0 hlasů
Petr Dvořák
17.06.2014 11:00
gogan
Nepochybně "objektivní" názor. A mohl by tedy vysvětlit jak ti obyčejní občané se špatnou výzbrojí dokážou sestřelovat vrtulníky a letadla, ničit BVPčka a tanky? Ono taky ptát se těch co přijeli z Ruska (to nepopírá), jestli jsou "civilní dobrovolníci" nebo vojáci mě přijde poněkud naivní. A že tam někteří lidé věří, že bojují proti fašismu? No proč by nevěřili, propaganda je mocná, u nás ruští vojáci věřili, že bojují proti kontrarevoluci.
2 hlasy
np np
17.06.2014 10:34
np32np32
Je dobre pro uplnost dodat, ze Franchetti behem rozhovoru sedel v Moskve. To jen tak pro uplnost.
3 hlasy
jan vomacka
17.06.2014 15:35
virtual
Franchetti behem rozhovoru sedel v Moskve a ty jsi behem psani tech cintu tady sedel na analnim koliku. Proto taky pises takovy srac*y.
ty vemeno jedno rudy :-)
2 hlasy
Henex
17.06.2014 22:43
Henex
Poslouchej, ty rudý jelito... Ty jsi v sexu nějak explicitně zaměřený? Leze to z tebe všema pórama...
1 hlas
jan vomacka
18.06.2014 06:38
virtual
...ty uz jsi jako ty fasouni v Kyjeve.
kradou, maji velky kulovy, ale muze za to Rusak.
ty si ujizdis na vselijakych libustkach, ktery te naucil starej Syflak Klema, ale ja za to muzu :-))))
ale soudnosti se od rudyho vemena jara-np asi nikdo nedocka. hemenex, lustig jsou jenom dalsi nicky ty bolsevicky spiny :-)
0 hlasů
Jan Bulva
17.06.2014 10:44
jaan
a to snad snižuje jeho důvěryhodnost, to není žádnej plašan. Sděloval co opravdu viděl, a to že s každým zavražděným obyvatelem východní Ukrajiny se chopí zbraní další je realita
5 hlasů
Jan Novák
17.06.2014 09:56
JanNovak
://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/sok-pro-ukr - ajince-pravda-v-primem-prenosu.html
1 hlas
Tomáš Klimeš
17.06.2014 09:46
Klimes
Za blbost se platí, teď se jim tam zas nacpe ta ruská chátra!
3 hlasy
Jan Bulva
17.06.2014 09:40
jaan
Soudruzi okupanti z USA byli odejiti, tož o to hůř se jim bude vítězně zdrhat z Afganistánu, mají v tom praxi z Vietnamu odkud byli po provedení zvěrstev napalmem a chemií taky vypráskáni
12 hlasů
Petr Vaněk
17.06.2014 09:13
PetrVanek
Trapně propagandistický článek
6 hlasů
Bernagozzi Amedeo
17.06.2014 12:16
DONAMED
Řekl bych, že v tomto případě panu Podanému křivdíte. V jeho článcích je snaha o objektivitu a širší pohled na věc na rozdíl u jiných pánů novinářů určitě vidět. Sice patřím mezi jeho neoblíbence, ale pokud je v právu, tak se ho musím zastat. A aby to nevypadalo, že mu podlézám, tak musím podotknout, že co se týče jeho pravopisu, tak tam je na tom dost bídně a navíc když udělá botu tak se k tomu nedovede postavit jako chlap a raději smázne celou diskuzi.
2 hlasy
Petr Podaný
17.06.2014 09:41
podany
Jak myslíte. Ale co být konkrétnější a přesně vyjmenovat, co je propaganda. Takové neurčité štěky, jako ten váš, jsou k ničemu. Článek shrunuje co nejvíce zajímavých informací o vzniku, existenci a uzavření základny Manas. O jejím významu i problémech. Článek čerpá jak ze západních, tak ruských a kyrgyzských zdrojů a zabírá pohled všech zúčstněných stran. Takže čekám, až mi vypočítáte onu údajnou propagandu...
6 hlasů
Henex
17.06.2014 22:50
Henex
Takže čekám, až mi vypočítáte onu údajnou propagandu...
A potom autora nemilosrdně smažu a když to nepomůže, tak zavřu celou diskuzi... :-)))
1 hlas
np np
17.06.2014 09:55
np32np32
Pane Podany, uprimne receno nechapu, proc diskutujete s diskutujicimi. Tezko se zavdecite vsem a pokazde vas tady nekdo napadne, at budete mit jakykoliv nazor. Sledovat diskuzi pod clankem mozna nekdy ma smysl, ale diskutovat s komentari anonymnich a vecne nespokojenych ctenaru?:-)
3 hlasy
Deadman´s Hand
17.06.2014 10:57
Deadman
Žasnu, že souhlasím ...
0 hlasů
Petr Podaný
17.06.2014 10:14
podany
Máte naprostou pravdu. Mezi novináři je rozšířen zjevně správný názor, že s anonymnimi diskutujícími redaktor nikdy polemizovat nemá. Výsledkem většinou je, že se na něj někteří diskutující vrhnou a v podstatě ho "umlátí". Občas toto pravidlo nevměšovat se do diskusí ale poruším. Nejen u tohoto článku jsem si velmi dával pozor, aby nevyzněl propagandisticky či nevyváženě. Zvláště v době, kdy je česká i evropská společnost v pohledu na krizi kolem Ukrajiny dosti ostře názorově rozdělena. Jak ale vidím, snaha marná.
3 hlasy
Jan Bulva
17.06.2014 10:26
jaan
Vy se o vyváženost snažíte, jenže jedna vlaštovka jaro nedělá, cca 90% našich médií je stejně poplatná oficiální propagandě jako za zhovadilých komoušů . Tohle, např. naše média do televizních zpráv nedají ......http://trojan.blog.idnes.cz/c/413884/Sok-pro - -Ukrajince-Pravda-v-primem-prenosu.html, takže nedůvěra k médiím roste, výmluvná ukázka byla před druhým kolem volby prezidenta, kdy všichni servilně opěvovali KS a plivali po MZ a výsledek je znám.
6 hlasů
np np
17.06.2014 10:32
np32np32
Bulvo, vsichni jsou podle tebe servilni, az na ty vlastovky, jak rikas. Takze k nim pocitas i Franchettiho, ktery v dobe TV interview sedel v Moskve, nebo i vsechny Zemanovy kamose, kteri lhali presne jako Zeman, az se jim od huby prasilo. Krasnym prikladem je Adam Bartos, antisemita, nacek, ktereho tak obdivujes.
2 hlasy
jan vomacka
17.06.2014 10:13
virtual
hele ty nespokojeny rudy vemeno, naposledy kdyz tady byl pokus o objektivitu v clanku pana Podaneho, tak jsi tady zvracel o proruskych lzich.
takze mazej hajlovat zpatky na majdan, nebo nove nadavat na Putina pred Ruskou ambasadu.
jinak muzes prispet svym fasounum na plyn, ale oni to stejne rozkradou :-)
5 hlasů
np np
17.06.2014 10:33
np32np32
Zmlkni ty jedno rudy vemeno, kdyz se bavi dospeli:-)
1 hlas
jan vomacka
17.06.2014 10:58
virtual
...konecne se potrefeny rudy vemonko ozvalo :-)
ty kdyz mluvis s dospelyma, tak jedine za kolik se pred nima ohnes bez kalhot.
viz tvuj nick np - Natrzena prdel.
ty jedno rudy vemeno :-)
3 hlasy
Petr Vaněk
17.06.2014 09:10
PetrVanek
Někde se začít musí.
5 hlasů
Pavel Haraším
17.06.2014 08:37
Devatar
Nevěřím, mírumilovné Rusko, tento garant tolerance a spolupráce mezi národy, že by mělo v Kyrgyzstánu vojenskou základnu?
2 hlasy
Deadman´s Hand
17.06.2014 07:54
Deadman
Svět je Americký rybník...Chile, Grenada, Panama...
Theodor Roosevelt: »Kterákoli země, jejíž lid se dobře chová, může spoléhat na naše přátelství. Ukáže-li některý národ, že dovede jednat rozumně, účelně a slušně..., zachová-li pořádek a plní závazky, nepotřebuje se obávat žádného vměšování se strany USA. Soustavné nesprávnosti nebo neschopnost, které by vedly k všeobecnému uvolnění závazků civilizované společnosti v Americe stejně jako kdekoli jinde, ...mohou donutit USA, aby, ač nerady, v křiklavých případech nesprávnosti nebo neschopnosti vykonaly mezinárodní zásah.«
Co je civilizovaná společnost a jaké závazky mají státy plnit, to určuje Bílý/Černý otec ve Washingtonu.
12 hlasů
jan janík
17.06.2014 09:07
jarda
Něco k diskuzi, Tohle je k blití, blití, blití, blití,....
0 hlasů
Deadman´s Hand
17.06.2014 09:44
Deadman
Theodor Roosevelt a jeho velký klacek je možná k blití, ale jako téma k diskusi bych to nezavrhoval:
Speak softly and carry a big stick; you will go far. Jo, došli daleko, američtí chlapci, zašli až moc daleko, ... mají to teď domů hezky daleko. Celý svět už ty nositele pokroku a civilizace zná a má jich plné zuby.
5 hlasů
Karel Nový
17.06.2014 06:43
Q0007
Usekneme jednu hlavu (Kyrgyzstán) a hned vyroste nová (Ukrajina?)...
15 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Karel Nový (15 hlasů) 17.06.2014 06:43
Usekneme jednu hlavu (Kyrgyzstán) a hned vyroste nová (Ukrajina?)... ...
Jan Bulva (12 hlasů) 17.06.2014 09:40
Soudruzi okupanti z USA byli odejiti, tož o to hůř se jim bude...
Deadman´s Hand (12 hlasů) 17.06.2014 07:54
Svět je Americký rybník...Chile, Grenada, Panama... Theodor...
Jan Bulva (7 hlasů) 17.06.2014 10:09
Šok pro Ukrajince! Pravda v přímém přenosu Dopisovatel týdenníku...
Petr Vaněk (6 hlasů) 17.06.2014 09:13
Trapně propagandistický článek