Reakce
Šéf NATO: Nemůžu Rusku zaručit, že Ukrajinu nepřijmeme

01.12.2014 11:45

Severoatlantická aliance nemůže dávat garance, že se v budoucnu nerozšíří o některou zemi.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Michal Sabio (14 hlasů) 01.12.2014 11:54

    "Stoltenberg připomněl, že NATO uznává rozhodnutí samotné Ukrajiny." ...

  • Jan Bulva (13 hlasů) 01.12.2014 11:58

    víš, ty hovádko, že je to přesně naopak

  • Jan Bulva (11 hlasů) 01.12.2014 11:57

    Rusko, ale může zaručit, že se tak nestane, anebo se tak stane za...

  • Jan Bulva (10 hlasů) 01.12.2014 12:11

    Meziregionální veřejný fond na podporu strategické bezpečnosti...

  • Michal Sabio (10 hlasů) 01.12.2014 12:27

    Žádný protiargument, jen stupidní propaganda. Takže oni na majdanu...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

kurzové sázení, velmi spolehlivé info

www.caveso.webnode.cz

0 hlasů

Chytil Ukrajinec na poli zajaca, prišiel s ním domov a prikázal žene nech zajaca nejako pripraví. Žena mu vraví: -Nemáme doma olej.
Muž: -Tak ho upeč na masti !
Žena: -Nemáme ani masť.
Muž: -Tak ho uvar !!
Žena: -Nemáme plyn.
Muž schytil zajaca a zlostne ho vyhodil von oknom.
Zajac beží po poli a radostne volá:-Nech žije samostatná Ukrajina !!!

2 hlasy

Ale soudruzi, nechte už tý Ukrajiny. To je vysoká politika, do toho nevidíte. Putin se svěřuje akorát Šimurdovi, ale to si musí vzít červený prášek.
Radši nám povyprávějte, jak jste naletěli na ten Vopičkův fejk s červenými kartičkami z amerického velvyslanectví. Několik dní jste zde ze sebe dělali blbečky, včetně vašeho guru Kojzara z Haló novin. A nejlepší byla ta konspirační teorie na Aeronetu se zaručeně pravými fotkami. "Nemůžeme ohrozit svůj zdroj, ale víme, jak to bylo...!" My to také víme, vše bylo zfalšováno a vy jste se toho chytli jak hovno košile...
:-))))))))))))

http://www.lidovky.cz/komentator-halo-novin-nepochopil-zert-mysli-ze-usa-mohou-za-cerveny-protest-1wd-/zpravy-domov.aspx?c=A141129_163317_ln_domov_sk#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-hlavnizpravyAsloupec.clanky.clicks

0 hlasů

Teda jestli tenhle infantilní článek bereš vážně,tak jsi mnohem starší,než já...a navíc,ty důkazy se netýkají ani Vopice,ani Kojzara.Tohle je fakt trapný.No...zřejmě je to asi maximum,viď,Henexi.

1 hlas

Nezávislý,suverénní,tak to je na NATO to nejhezčí.:-)

1 hlas

Tyhle alianční hrátky s ohněm musí zákonitě špatně skončit. Pro všechny!

2 hlasy

Ale i kdyby ten panak slibil, ze nikdy Ukrajinu do NATO nevezmou, bude to tomu lharovi nekdo verit??

Teda krome soudruha nacka dvoraka a trdla npnp.
Ale to jsou spis pripady pro psychiatra :-)))))

2 hlasy

Bla bla bla bla. Nevezmou, protoze $$$.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Forbes-Ukrajinu-ceka-krach-a-pad-do-propasti-Zde-jsou-konkretni-informace-a-dramaticka-cisla-348030

2 hlasy

Důstojník ukrajinské armády vyvrací propagandu své země! „Řádné ruské vojenské oddíly jsem (v ATO) neviděl“ a „náš stát a naše tajné služby se v mnoha případech chovají jako teroristé“ Taran celou situaci na východě Ukrajiny označil za „nejednoznačnou“. Vláda podle něj nejedná ústavně a „jedním škrtnutím pera označila za teroristy osm milionů lidí, kteří žijí v oblasti Donbasu“.

Navíc si Taran stěžoval na postup státu: „Ukrajinský stát nemůže jednat jako teroristé. Když jsem přijel do Luhanska, Doněcka a Dněpropetrovska, viděl jsem, že se náš stát a naše tajné služby chovají v mnoha případech jako teroristé.“

Podle Tarana „lidé nechápou, za co tam bojují“. A ohledně údajné přítomnosti ruských vojsk dodal: „Máme teď u nás napjatou situaci kvůli tomu, že v Luhanské a Donětské oblasti jsou přítomná ruská vojska. Najezdili se mnou po Luhansku skoro tři sta kilometrů a ukazovali různá místa, kde se odehrávají střety. Viděl jsem kozáky, kteří přišli z Ruska. Viděl jsem ruské dobrovolníky. Řádné ruské vojenské oddíly jsem neviděl.“

5 hlasů

Důstojník ukrajinské armády vyvrací propagandu své země! „Řádné ruské vojenské oddíly jsem (v ATO) neviděl“ a „náš stát a naše tajné služby se v mnoha případech chovají jako teroristé“ Taran celou situaci na východě Ukrajiny označil za „nejednoznačnou“. Vláda podle něj nejedná ústavně a „jedním škrtnutím pera označila za teroristy osm milionů lidí, kteří žijí v oblasti Donbasu“.

Navíc si Taran stěžoval na postup státu: „Ukrajinský stát nemůže jednat jako teroristé. Když jsem přijel do Luhanska, Doněcka a Dněpropetrovska, viděl jsem, že se náš stát a naše tajné služby chovají v mnoha případech jako teroristé.“

Podle Tarana „lidé nechápou, za co tam bojují“. A ohledně údajné přítomnosti ruských vojsk dodal: „Máme teď u nás napjatou situaci kvůli tomu, že v Luhanské a Donětské oblasti jsou přítomná ruská vojska. Najezdili se mnou po Luhansku skoro tři sta kilometrů a ukazovali různá místa, kde se odehrávají střety. Viděl jsem kozáky, kteří přišli z Ruska. Viděl jsem ruské dobrovolníky. Řádné ruské vojenské oddíly jsem neviděl.“

2 hlasy

A pak , že EU postačí břidlice od soudruhů z USA............. Ukrajina dostane od Evropské investiční banky 150 milionů eur (4,1 miliardy Kč) na modernizaci svého úseku tranzitního plynovodu, který přepravuje plyn z Ruska do Evropy.

3 hlasy

A tak se ta oprýmkovaná prta, co si říká velení NATO, po noci prochlastané v jednom bruselským gay klubu probrala z kocoviny a zjistila, že na Donbasu jde fakt vo hubu (viz kolega Bulva níže), že by si tam mohli umazat parádní hedvábný uniformy, že je tam málo obchodů s parfumerií, vybraných restaurací, masážních salonů a kadeřnictví a tak vzkázali Porošenkovi, ať se víc snaží, ale jinak že je NATO připraveno bojovat za svobodu, demokracii a uzemní celistvost Ukrajiny do posledního Ukrajince.

4 hlasy

Ale soudruh Zeman již přeci tlumočil přání Vladimíra Náckoviče Putina, aby Ukrajina byla pod kuratelou fašistického Ruska.

1 hlas

Teda jednu věc nechápu,že si US embasy v Praze vybírá ty největší trotly z populace....no ,myslící člověk by tu práci asi nezvládl,to je fakt.

6 hlasů

To je pravda nácku Emerychu, jen s tím, že troly a trotly si najímá ve světě pouze Rusko.

1 hlas

Jakej nácek,frajere?Dycinky bolševik,to si pamatuj.Lustig ti to pořád říká a ty to nechápeš,nebo co?

2 hlasy

Já bych to tak nehrotil, ta silná slova, nácek a bolševik, se pro dědka Emerycha nehodí. Starej trouba, to je myslím ten správný výraz... :-)))

1 hlas

Ukrajina je suverenni zeme a nejakej liliputin v pochcnejch valenkach si muze trhnout levou zadni.

2 hlasy

Chytil Ukrajinec na poli zajaca, prišiel s ním domov a prikázal žene nech zajaca nejako pripraví. Žena mu vraví: -Nemáme doma olej.
Muž: -Tak ho upeč na masti !
Žena: -Nemáme ani masť.
Muž: -Tak ho uvar !!
Žena: -Nemáme plyn.
Muž schytil zajaca a zlostne ho vyhodil von oknom.
Zajac beží po poli a radostne volá:-Nech žije samostatná Ukrajina !!!

0 hlasů

Budeš jim muset poslat nějaký ten pěťák,bohatýre.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Forbes-Ukrajinu-ceka-krach-a-pad-do-propasti-Zde-jsou-konkretni-informace-a-dramaticka-cisla-348030

6 hlasů

Jsou to popletené pojmy. Stát se samozřejmě může sám rozhodovat jestli do nějaké organizace vstoupí či nikoliv, ale ta organizace pak rozhoduje o tom, zda zájemce přijme. V případě NATO musí být souhlas všech členů jednomyslný a toho dosáhnout nelze, jak naznačil již německý ministr zahraničí a souhlasí s ním jistě i mnoho dalších. Takže ty řeči o vstupu Ukrajiny do NATO jsou určeny jen pro domácí konzum a vyjadřují jen křečovitou snahu, aby Ukrajina zatáhla jiné evropské země do ozbrojeného konfliktu s Ruskem a přesvědčila někoho, že vede válku s Ruskem a ne se svým obyvatelstvem.

9 hlasů

Kromě Německa je nejistý souhlas minimálně v případě České republiky, Maďarska, Slovenska, Řecka, Itálie ...

6 hlasů

Soudruhu rudy fizle, souhlas nebo nesouhlas nebude vyjadrovat hradni pochcana tesilka. Uz se pripravuje omezeni jeho financi, takze bude sedet v zapocene flanelce v Lanech a nikdo se ho na nic ptat nebude.

0 hlasů

....jasně,vole.Pújdou si pro radu do diskuze na Týdnu.cz.To je tutovka......něco jako "zaručená výhra ve sportce,neváhejte"

5 hlasů

Vážený pane, když už jste takový ubožák, že se stydíte napsat svoje jméno, tak alespoň neplivete a neurážejte ostatní diskutéry!

6 hlasů

Ale on je neuráží, on jim v podstatě lichotí... :-)))

0 hlasů

Německý ministr zahraničí Frank-Walter Steinmeier
"Členství Ukrajiny v Alianci z mého pohledu není na pořadu dne, musíme zůstat realisty; nacházíme se uprostřed nebezpečného konfliktu".,,,,,,,,,,,, a náckové z Kyjeva jsou tak natěšení

8 hlasů

Jen počkej za pár let....

0 hlasů

Já hlavně nechápu, kde ta bolševická špína bere drzost vůbec něco takového žádat. O vstupu do NATO si rozhodnou Ukrajinci sami v referendu. Rusákům do toho absolutně nic není.

1 hlas

O vstupu do NATO rozhodně nerozhodne UA, to je jen váš hloupý názor. O vstupu jakékoli země do NATO rozhodují země v NATO už jsoucí (tedy třeba my, nebo Polsko, či kdokoli jiný. A souhlas což pro vás bude jistě překvapením, musí být jednomyslný. Takže to že byť jediná země bude nesouhlasit, znamená že si UA může odhlasovat v referendu třeba že je pupkem světa a v NATO rozhodně nebude

9 hlasů

Samozřejmě že i NATO musí souhlasit......

0 hlasů

fakt tomu věříš nebo jen šaškuješ

8 hlasů

Vztek co:-))

0 hlasů

Spíš reakce na vaši hloupost. Kdyby to bylo jak si vy představujete, Rusko by si klidně odhlasovalo že je v NATO a copak byste dělal?

7 hlasů

Člověče Vy vážně chcete slovíčkařit? Samozřejmě že i NATO musí Ukrajinu do svých řad přijmout. Ale Rusové do toho nemají už vůbec co mluvit.

0 hlasů

ale mají, mají na to dost divizí

1 hlas

:-))))))

2 hlasy

Takový ten smích ze zoufalství......

0 hlasů

To máš pezpochyby pravdu,owečko.První příspěvek ,který je pravdivý na 100%.To vaše obludárium užitečných idiotů by přivedlo k zoufalství kohokoliv.
Jenom pro informaci:
Slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, které znamenalo - osoba bez odborných schopností či zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity.

4 hlasy

Ropa 1 Barrel= 69,27 USD

bezeslov

0 hlasů

Ty si prostě vůbec neuvědomuješ,co tu slintáš za pitominy.Už máš červený tričko,petente?To je vaše skutečná barva,začali jste hrát s otevřenýma kartama...:-)))

7 hlasů

1,00 EUR = 64,62 RUB

bezeslov

0 hlasů

Nejvetsi svetove financni zlociny za poslednich 10 let:
B.Madoff..US $65 miliard..rozkradeno
S.Israel..US ..$450 milionu..rozkradeno
M.Drier..US..$700 milionu..rozkradeno
K.Lay..US..$1 miliarda..rozkradeno
S.Rothstein..US..$1 miliarda..rozkradeno
R.Scrushy. US...$3 miliardy..rozkradeno
T.Peters..US..$3 miliardy..rozkradeno
A.Stanford..US..$7 miliard..rozkradeno
J.Kerviel..Francie..$7 miliard..rozkradeno
B.Ebbers..US..$11 miliard..rozkradeno
Waste Management..US..$1.7 miliard.rozkradeno
Enron..US..$74 miliard..rozkradeno
WorldCom..US..$180 miliard..rozkradeno
Tyco..US..$150 milionu..rozkradeno
HealthSouth..US..$1.4 miliard..rozkradeno
Freddie Mac..US..$5 miliard..rozkradeno
AIG..US..$4 miliardy..rozkradeno
Lehman Brothers..US..$50 miliard..rozkradeno
Saytam..US..$1.5 miliard..rozkradeno

6 hlasů

Meziregionální veřejný fond na podporu strategické bezpečnosti odhalil skutečná čísla ztrát ukrajinských jednotek během represivní operace ve východní části bývalé Ukrajiny – pod Doněckem a Luganskem“ uvádí „Segodnja.ru“.
„Číslo ztrát ukrajinské strany po dobu konfliktu je 20.914 vojáků. Je to počet obětí ukrajinské armády od 3 dubna do 27 listopadu letošního roku. Podle některých zpráv, těla zabitých v bojích byla vyvezena do Dněpropetrovska a spálena v místním krematoriu, nebo byla pohřbena na místě bojů. Mnohé z obětí jsou hlášeny jako pohřešovaní“- píše se v prohlášení.

Detaily fond ztrátu: „Mezi mrtvými – asi 3450 bojovníků „Pravého sektoru“ a také 30 žoldáků ze zvláštních praporů „Dněpr“, „ Azov“ a „Ajdar „, asi 11 715 vojáků, většinou – od 25. dněpropetrovské vzdušné výsadkové brigády, Žytomyrské 95. aeromobilní brigády, 24. motorizované brigády ze Lvova, 79. aeromobilní brigády z Nikolajeva, 51. mechanizované brigády z Vladimir-Volynského (již neexistuje), 24. mechanizované brigády z města Javoriv ze lvovské oblasti, 72. mechanizované brigády v Běloj Cerkvi, kremenčugské brigády rozvědky Ministerstva obrany Ukrajiny a dalších. ukrajinských vojenských jednotek a také přibližně 4141 spolupracovníků ministerstva vnitra z řad Národní gardy, cca 379 spolupracovníků SBU, 243 lidí z řad státní pohraniční služby, 1781 lidé z jiných ozbrojených formací a 88 spolupracovníků CIA, FBI a zpravodajských speciálních sil amerického ministerstva obrany“.
Zvláště jsou vedeny ztráty zahraničních žoldnéřů, obvykle zastupujících soukromé vojenské společnosti. Zničeno „630 zahraničních žoldnéřů z polské PMC „ASBS Othago“, americké „Academi“ a její“ dceřinné společnosti „Greystone Limited“, z Kanady, Německa, Velké Británie, Litvy, Estonska, Itálie, Švédska, Turecka, České republiky, Finska, Afriky, Arábíe a dalších zemí bylo zabito v bojích v Donbasu a okolních oblastech“.
Samostatné téma – zranění a zmrzačení. „Zraněno bylo 49.673 lidí. Máme li věřit údajům, které unikly ztajného zasedání SNBO Ukrajiny, ztráta činila 12 tisíc padlých, 19.000 raněných a téměř 5 tisíc zmizelých beze stopy.

10 hlasů

Rusko, ale může zaručit, že se tak nestane, anebo se tak stane za předpokladu, že Ukrajinu bude tvořit Kyjev a blízké okolí. Realita je taková, Ukrajina členem EU ani NATO nikdy nebude, Turecko klepe na dveře EU již 40 let a dveře se neotvírají a neotevřou

11 hlasů

Rusko kolem sebe potřebuje satelit tak jako dřív. To proto, aby okolní země jej chránily od přistěhovalců ze západu, kteří se tam chtějí přestěhovat a žít v zemi neomezených možností.

3 hlasy

Rusko má hned po USA nejvíc přistěhovalců na světě, asi 10-12 milionů, většinou z bývalých sovětských republik. Vysoké procento z nich jsou Ukrajinci, kterých žije a pracuje v Rusku několik milionů. Proč v Rusku? Protože Západ na Ukrajinu kašle, žádná západní země nezrušila pro Ukrajince vízovou povinnosti, jenom je využívaj jako "užitečné idioty" proti Rusku.

8 hlasů

Oni hlavně ti prasečí rusové evidentně nechápou, že to, že chce Ukrajina do NATO, je výsledkem ruské agrese. Kdyby rusáci Ukrajinu neohrožovali, tak by nepotřebovala do NATO.

3 hlasy

"prasečí rusové" ... přemýšlím jestli vás inspiroval Goebbles nebo Himmler. Každopádně, kdyby se Rusko necítilo ohroženo základnami NATO všude kolem svého území, tak by nemělo potřebu anektovat proruský Krym, se souhlasem většiny tamních obyvatel, na kterém se nachází základna Ruské černomořské flotily a jediný ruský přístav, který v zimě nezamrzá, a který až do roku 1954 patřil k Rusku, než ho sovětský diktátor ukrajinského původu Nikita Chruščov daroval Ukrajině.

Kvuli Chruščovi málem Američnai rozpoutali jadernou válku, když chtěl vybudovat vojenskou základnu na Kubě. Dodnes nezrušili embargo proti Kubě. Rusové ztratili statisíce vojáků při obraně Krymu, a vždy se jednalo o agrese ze západu a měli je na svědomí tví ideologičtí soukmenovci.

9 hlasů

"přemýšlím jestli vás inspiroval Goebbles nebo Himmler."

Putin inspiruje stejne jako drive Stalin.

0 hlasů

víš, ty hovádko, že je to přesně naopak

13 hlasů

"Stoltenberg připomněl, že NATO uznává rozhodnutí samotné Ukrajiny."
Stoltenberg - z přesvědčeného norského multikulturalisty a socialisty se najednou stal proamerický válečný štváč, který podporuje krajně pravicovou a nacionalistickou sebranku na Ukrajině? Co z člověka neudělá funkce v NATO. Banderovská lůza z ulice svrhla demokraticky zvoleného prezidenta Ukrajiny, který vstup do NATO odmítal, a současné vedení Ukrajiny, vzešle ze samozvanců a z pochybných voleb, ztratilo veškerou legitimitu mluvit za celou Ukrajinu. Ať si Ukrajina vstoupí do NATO, ale minimálně bez Krymu a bez Donbasu.

14 hlasů

Pane jo, to je počteníčko. Nepsal Vy jste noty na komunistických sjezdech?

2 hlasy

Furt nechapes ze komunisti meli pravdu? Kdy ti to dojde, az ti na zahrade vyroste atomovej hribek?

3 hlasy

By mně zajímalo v čem. Třeba když zatajili a poté lhali o výbuchu reaktoru v Černobilu? Nebýt toho, že jsme se dívali na rakouskou TV bysme to ani nevěděli. Prasata.

0 hlasů

Žádný protiargument, jen stupidní propaganda. Takže oni na majdanu nemávali černo-čevenými vlajkami banderovců a Pravého sektoru? A dobrovolnické ukrajinské prapory jako Azovský nebo Ajdarský prapor nepoužívají stejné vlajky? Dokazují to tisíce snímků a videí.

Když s někým nesouhlasíte, a nevíte jak odpovědět na jeho argument, tak je nejlehčí obvinit ho že je třeba komunista. Podobnou taktiku používali i nacisti, a vlastně i komunisti, stačilo někoho obvinit že je americký špion. A dnes tuto taktiku používaj naši zhnědlí "demokrati".

10 hlasů

Tak dobrá: proč by měla Ukrajina vstupovat do NATO (tedy pokud tam vstoupí) bez Donbasu? Leží snad Donbas na ruském území?!

0 hlasů

Donbas neleží na ruském území, ale většina obyvatel Donbasu si po majdanském puči a svržení legitimního prezidenta v referendu odhlasovala nezávislost na nové ukrajinské vládě a nechtěj mít s nimi ani se vstupem do NATO nic společnýho. Proč je kyjevská vláda nenechá na pokoji? Proč na ně poslala armádu a proměnila jejich města a vesnice v trosky, zabíjí jejich ženy a děti, vyhání je přes hranice do Ruska? Donbas byl historicky osídlen Rusy, původní obyvatelé jsou donští kozáci, celý region daroval sovětské Ukrajině až Lenin ve 20. letech. Proč Američani podpořili nezávislost Jižního Sudánu, Východního Timoru a Kosova, ale je to takový problém v případě Doněcké republiky, přestože to může zastavit vraždění tamních obyvatel?

Další otázka. Proč postavili Američani a NATO vojenské základny na srbském území, v Kosovu, když s tím srbská vláda nesouhlasí? Leží snad Kosovo v Americe, nebo v Německu, nebo v Polsku?

8 hlasů

"Co se týče Kosova - leží snad Kosovo na Srbském území?"

Podle mezinárodního práva leží stále na srbském území. Pokud si myslíte, že kosovští Albánci mají mít právo na sebeurčení, měl byste stejné právo přiznat i obyvatelům Donbasu nebo Krymu.

"Východní Ukrajina hlasovala tak, jak hlasovala, nechce mít s Kyjevem nic společného, ale taky neřekla, že se chce připojit k Rusku."

S tím souhlasím. Na Ukrajině zuří občanská válka. Nesouhlas s politikou prozápadní kyjevské vlády nedává Kyjevu právo ničit Donbas a páchat válečné zločiny vůči civilistům.

4 hlasy

Správně, Donbas neleží na ruském území. To máte jako třeba Český Těšín. Leží na našem území a pokud se jeho obyvatelům nebude líbit politika státu tak se jen tak halabala přifaří k Polsku? Východní Ukrajina hlasovala tak, jak hlasovala, nechce mít s Kyjevem nic společného, ale taky neřekla, že se chce připojit k Rusku.
Co se týče Kosova - leží snad Kosovo na Srbském území?

0 hlasů

Určitě nepsal,to psali tenkrát tví kámoši bolševici.

2 hlasy

To je spravne !!!!

3 hlasy

Ty seš fakt velký zoufalec:-)

7 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov