Pochod nacionalistů
Útok na svobodu slova! zuří Moskva po napadení v Kyjevě

02.01.2015 08:30 Aktualizováno 02.01. 14:43

Ruské ministerstvo zahraničí vyzvalo "mezinárodní novinářské společenství, ochránce lidských práv a protifašistické organizace", aby zareagovali na napadení ruských novinářů v Kyjevě při čtvrtečním pochodu ukrajinských nacionalistů k 106. výročí narození Stepana Bandery, kontroverzní postavy ukrajinských dějin.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Martin Macháček (23 hlasů) 02.01.2015 08:49

    A těmto banderovcům český stát zadarmo posílá vojenskou výstroj. Z...

  • Karel Důvěřivý (14 hlasů) 02.01.2015 08:58

    Tak toto jsou naši přátelé. Banderovci s pochodněmi. Bůh ochraňuj...

  • Milan Uřídil (13 hlasů) 02.01.2015 09:45

    Fašizace Ukrajiny je evidentní. Jenom by mne zajímalo, kolik na ní...

  • Jiří Danihelka (12 hlasů) 02.01.2015 11:24

    tady je krasny priklad novinarske manipulace. V poslednim odstavci...

  • rené pawlitte (10 hlasů) 02.01.2015 09:08

    dělnická strana ti vadí,nacionalisté na Ukrajině nevadí.ty ses musel...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Prostě nácek každým písmenkem v genové šroubovici.

0 hlasů

Pardon, 120.000

0 hlasů

No, a asi chce překonat hranici 100.000 povražděných civilistů, co nastavil jako rodinnou laťku jeho dědoušek.

0 hlasů

Má to stejnej nos i netopýří uši.

0 hlasů

Jaceňuk bude asi Banderův vnuk.

0 hlasů

Mimo téma: zaznamenali jste, že úplně zmizel článek včetně diskuze o zabavování řidičáků policií? Komu jsme šlápnuli na kuří oko?

1 hlas

Jedna vlašťovka jaro nedělá...
Těch pár nacionalistů z Ukrajiny nacistický stát nedělá zrovna tak, jako pár komoušských křiklounů nedělá z ČR stát komunistický. Ale ruské propagandě se to samozřejmě hodí a místní rudí trolové to budou omílat donekonečna...

4 hlasy

Jenže tihle nacionalisté tvoří jádro ukrajinských dobrovolnických oddílů, které vedou brutální válku proti Donbasu. A maj podporu Jaceňuka, Turčynova a dalších radikálů ve vedení Ukrajiny. Alespoň je vidět, že většina Ukrajinců si nepřeje krvavou válku kvuli Krymu nebo Donbasu, oni chtěj mít práci a mít možnost nakrmit svý rodiny, jenže tohle fanatický nacionalisty ve vedení Ukrajiny vůbec nezajímá, oni chtěj postavit největší armádu v Evropě a dál útočit na svý bývalý spoluobčany, zabíjet, ničit, bořit.

Mimochodem, ČTK zapomněla dodat, že Banderovi stoupenci aktivně pomáhali Němcům vyvraždit statisíce Židů a Poláků, i přesto že byl Bandera několik let VIP vězeň, než ho v roce 1944 zase pustili, aby jim pomohl mobilizovat ukrajinský nacionalisty proti Rudé armádě.

1 hlas

Jojo, fasouni v Kyjeve si uzivaji podpory Zapadu, stejne jako Zapad podporoval Hitlera a nakonec to strvrdili v Mnichove i smlouvou.
Nasledky zname vsicni. Kdovi, jak to dopadne ted.
Plody "mirotvorne" politiky Zapadu na Blizkem vychode jsou prece demokracie a prosperita...
Aspon to tu posledne to rude vemeno dvorak tvrdil :-)))))

3 hlasy

Pakt Molotov-Ribentropp, kterym si bolsevicke CCCP a nacisticke Nemecko rozdelili Polsko, soudruhu Bi-vomacko?

2 hlasy

Předtím si ale Polsko s Hitlerem rozdělili část České republiky, ale to už se Vám tato informace do té Vaší duté hlavy nedostala:-)

1 hlas

Pro Američany je Ukrajina celkem bezvýznamný region. Proto snaha z toho udělat Rusko-Americký konflikt je jen přání malých postkomunistických zfanatizovaných skupin. Vypadá to že tito opičáci z ukrajinských nacionalistů umí číst, a dokonce čtou i Ruské noviny.

3 hlasy

A proč tam tedy SSA nacpaly těch 5 miliard dolarů, když je Ukrajina pro ně bezvýznamná.

1 hlas

Je preci kazdemu jasne, ze v zemich, ktere byly stoleti nasilne drzeny v poslusnosti, budou po svobozeni mit kazdy sveho (jineho) hrdinu. A ze to nebude hrdina utiskujiciho naroda. Ukrajina se vymanila z ruskeho sovinismu a pestuje si svuj vlastni sovinismus, a to je to, co rusaky nejvic stve.

7 hlasů

Ukrajina prece odmitla na pude OSN odsoudit fasizmus, takze se neni cemu divit.
Smutne je, ze CR tyhle fasisty materialne a financne podporuje.
Stejna kolaborace, jako kdyz Cesi chodili udavat soudedy na Gestapo.

5 hlasů

Mate pravdu. Je to stejne, jako kdyz jakysi Vomacka udaval pana redaktora Podaneho a pak mu byl smazan profil.

4 hlasy

co to meles?
ty vemeno jedno rudy :-)))))))

2 hlasy

To je zase pekna chutzpe, kdyz predstavitele statu, kde je nejvice zavrazdenych oposicnich novinaru (v mirove dobe) volaji po zasahu, kdyz jejich vlastni (kremelsko-statni) novinari se dostanou v zahranici do nouze. Ale to patri v repertuaru prolhanosti ruskych akteru od Putina az k poslednimu teroristovi v Donezku.

5 hlasů

..to, že sem tam dostane novinář na budku, když se někam blbě připlete je všude normální a běžné...bohužel.....přesto je malý počet účastníků ukazatelem toho....že i ukrajinská společnost moc Banderu nebere...ti účastníci jsou takoví týpci, jací jsou vidět u nás při protirómských pochodech, fotbalových zápasech Sparty a Baníku..jsou vidět v maďarsku i Polsku a všude dělají bordel....

7 hlasů

Podle ruskych hlasnych trub sestava ukrajinska spolecnost jen z "nacku" a podezrelych zivlu. A cesti bolsevici, napojeni na ruskou propagandu tvrdi to same.

5 hlasů

Simurdiku souhlas, blbci se najdou vsude. Staci se podivat na prispevky od npnp, harasima...
Nejak jsem si ale nevsim, ze by priznivci Baniku nebo Spraty vyvolavali Heidricha, nebo fasousci Bayernu a Shalke chodili po ulici s portrety Hitlera...

4 hlasy

„Tento konflikt mezi USA a Ruskem, který se vede na Ukrajině, je předehrou k III. světové válce. A spousta lidí to ví.“ Tohle říká Jurij Ščerbak, který býval ukrajinským velvyslancem ve Washingtonu v letech 1994-1998.

Dr. Ščerbak byl jedním z mála progresivních na Ukrajině, který se tam kdy stal představitelem ukrajinské vlády. Teď poprvé veřejně promlouvá, aby vyjádřil své obavy z postupu směrem k jadernému konfliktu mezi Spojenými státy a Ruskem a ze současné nebezpečné role Ukrajiny při napomáhání k jeho uskutečnění.

V roce 1998 napsal knihu Strategická role Ukrajiny vydanou Harvard University Press; takže o tomto tématu toho ví hodně.

V pondělí 29. prosince promluvil v ukrajinské televizi Channel 5, aby svou zemi varoval před směrem nastoupeným její nově instalovanou vládou tou, která přišla k moci násilným pučem z 22. února a od té doby tráví svůj čas bombardováním těch oblastí Ukrajiny, které z 90% hlasovaly pro demokraticky zvoleného ukrajinského presidenta, který byl svržen pučem, jenž k moci přivedl novou vládu.

Tento problém dělá Dr. Ščerbakovi obzvláštní starosti, protože je hluboce obeznámen se „strategickou rolí Ukrajiny“ a také, protože sloužil ve Washingtonu jako ukrajinský velvyslanec. Dr. Ščerbak tu rovněž promluvil, protože je ve své zemi člověkem s vzácnou politickouhistorií: jako anti-komunista, který je zároveň i anti-fašistou.

7 hlasů

Co se Ukrajiny týká, mám dojem, že EU si vše pomalinku začíná uvědomovat. Ale jak z toho vycouvat a nenarušit zájmy svého Pána ?

1 hlas

Cervena repa, ruska vodka a buzik:-)

5 hlasů

Proč se takhle blbě odhaluješ?

4 hlasy

"Viktor Juscenko udelal z Bandery narodniho hrdinu". Tak mozna bozi mlyny pracujou a Viktor Juscenko ma dnes nevylecitelnou lepru. Dobre mu tak.

5 hlasů

Cesi maji taky z bolsevickeho udavace narodniho hrdinu Fucika.

Nemoc Juscenka jde na konto ruskych tajnych sluzeb.

6 hlasů

Chudinka, je me ho tak lito. Doufam, ze to od nej uz chytla zlodejka a atomovy bombarder kosata Julka. Na prvnim Majdanu se taaaak ocucavali. Jinak, jak ten leprak muze pobihat s tak nakazlivou leprou po Evrope?

0 hlasů

Všem hezký nový rok 2015 - hlavně zdraví a štěstí.

V Kyjevě , který má i s aglomerací 3 miliony obyvatel se sešlo 2,5 tisíce lidí , dle pořadatelů dvojnásobek ( i kdyby ) tak je to tak malý počet , že mluvit na základě této demostrace o nacismu , benderovcích atd je nesmysl . Osobně jsem z malého množství lidí na pochodu ukrajinských nacionalistů k 106 výročí narození SB příjemně překvapen .

6 hlasů

Rusko s Putinem v čele vyzívá ochránce lidských práv a mezinárodní novinářské společenství aby zareagovali :-D :-D :-D Putinovi jde o svobodu slova :-D :-D :-D
Tvl to je dobrej kretén. Sám ten zmrd zavírá své odpůrce. Lidská práva v Rusku rovnají se nule ale po ostatních to chce :-D

7 hlasů

Ono už to tvoje "vyzívá" svědčí o tvé inteligenci a také toho, kdo ti dal bod. Já tě vyzývám, abys u toho nezíval! Blbe!

8 hlasů

Nejsou argumenty tak se hledaj chybičky co? Votroubku :-D

0 hlasů

Rekl permonik s maly perem:-)

2 hlasy

tady je krasny priklad novinarske manipulace. V poslednim odstavci nam autor sdeli, ze Bandera byl nemci zavren do koncentraku a hned na to navazuje informace jak byl zavrazden agentem KGB. Nejakym omylem nebylo zmineno to nejpodstatnejsi a to ze byl propusten nemci v roce 1944 a velel organizaci UPA jez vyvrazdila desetitisice Polaku, Rusinu, Cechu a dalsich. Byly to zverstva, ze jednotky SS byly proti tomu skupina zacku nedelni skoly na vylete. Jednoduchy jak nerici pravdu a pri tom nenapsat lez.

12 hlasů

A hlavně tam nenapsali, že Bandera bojoval hlavně proti polským okupantům, kteří ho za to odsoudili k trestu smrti.

0 hlasů

Bandera organizaci UPA nikdy nevelel...

1 hlas

Jenže pořád měl v těch vraždách menší skoré jak ruští bolševici a RA po znovuobsazení ukrajiny

6 hlasů

Tuto praxi Váš příspěvek skvěle dokládá. Také jste nám nenapsal kolik Ukrajinců, Poláku, Rusínu, Čechů a dalších zavraždila v "boji" proti povstalcům NKVD.

5 hlasů

Váše poznámka k příspěvku pana Danihelk je od Vás zcela irelevantní a to z toho důvodu, že vztahovala k pochodu banderovců a po Kyjevě nepochodovali uctívači NKVD.

4 hlasy

Z toho si nic nedelej.
Soudruh nacek dvorak je znamy fasoun a stejne jako se pred valkou spojila Anglie a Francie s Hitlerem proti Rusku, tak on bude klidne podporovat fasisty a teroristy, jenom kdyz to bude proti Rusku.
Takovych idiotu je dost, konci to o al-kajdy a ISIL.

3 hlasy

Nepritel je porad jen jeden.A toho netreba litovat..At si rika jak chce..Kdo ovlada soucasnost -ovlada minulost..To si uvedom!

2 hlasy

Harasime--tovis, hakenkreuz na radiovce jako ty nosit Rusove nebudou..Stim se smir...

3 hlasy

Ty si nalitý Trousile? Jak nám říká historie, Bandera bojoval proti oběma svinstvům dvacátého století, jak proti nacismu tak proti komunismu. Rusům se hákový kříž vypálil do duší, soudruhu a výsledky jeho působení vídíme v současné ruské agresi.

4 hlasy

Pavle a která historie nám to říká . Dělat z bandery bojovníka proti nacismu nebo komunismu je manipulace nebo neznalost - byl to ultra nacionalista bojující proti všemu ne-ukrajinskému s cílem vytvořit nezávislý ukrajinský stát obývaný pouze Ukrajinci

5 hlasů

Pepo, Bandera byl bojovníkem proti německému nacismu, chtěl Ukrajinu nezávislou na všech mocnostech a byl i z podobného důvodu bojovníkem proti ruskému komunismu. Ano, kdyby ho v polském vězení popravili, popravili by jej právem. Nicméně jeho přímá role na akcích UPA byla téměř nulová. Bandera byl jen symbolem, ke kterému se mnozí jen odvolávali a dokud nebudou odtajněny všechny složky NKVD nebudeme moci říci, jak to s UPA bylo. Nicméně Bandera byl zavražděn Rusy, spolupracovníky nácka Putina z KGB, tak ať si z něj Ukrajina klidně národního hrdinu udělá.

3 hlasy

Bandera nikdy proti německému nacismu nebojoval. Bojoval proti Polákům a potom, po boku nacistů proti Sovětům.

0 hlasů

Co to placas ty vyHarasime? Nacismus zoves svinstvem a na druhou stranu ztebe nacimyslenky primo srsi? Jedno nechapu, ze vy tady sve nacisticke myslenky muzete verejne sirit..Popirat Holocoust je trestne, a vy tu holocoust na civilizaci smite beztrestne propagovat??

6 hlasů

Trousile, na rozdíl od Tebe a Tobě podobných rudých nácků. co tady denodenně hajlujete slávu okupantův z Ruska, jsem nikdy žádnou nacistickou myšlenku nenapsal. Ovšem, chápu, ty rudohnědý hnoji, že moje protiruské postoje, jsou takto rudým ksindlem nazývány.

3 hlasy

Ty smejde nacistickej ty mas ten mozek tak zanesen nacistickymi myslenkami ze uz je ani nerozeznas od myslenek jinych..Vas bych nahnal na par dnu do Oswietimi a provedl bych s vama rekonstrukci vasi ideologie v praxi! Nakonec bych vas polozil na prah krematoria a prdel vam zmaloval cerstvym vrbovym proutim..A poslal nahate na Ukrajinu hlasat tu vasi predstavu o "Demokracii"!

3 hlasy

Vytrousile, nosis srp s kladivem na zmijovce? Blbej jsi na to dost:-)

5 hlasů

Při výročí masového vraha a strůjce genocidy ukrajinského národa J.V.Stalina hajluje každý rok většina Rusů, většina ruských nácků okupujících Ukrajinu nosí na klopě vedle svatojiřské stuhy i ikonu J.V.Stalina, stejně tak se děje i při pochodech ruských nácků v Moskvě. Takže milí soudruzi, doufám, že z Bandery udělají na Ukrajině opět národního hrdinu, aby měl ruský nácek na Ukrajině alespoň malý ekvivalent.

5 hlasů

Jo, vážně???

A u jakého "Stalinova výročí"?? A kde??

Protože pokud vím, tak takové průvody se pořádají leda tak v Gruzii, což je ovšem již několik let více méně transatlantická kolonie.

Ale víš co?
Já jsem pro!!

Opravdu, já podporuji, aby si Ukrajina opět prohlásila Stepana Andrijovyče Banderu za svého národního hrdinu – a to přesně z toho samého důvodu – aby se konečně všem otevřeli oči a aby se v rozjasnilo v hlavách i těm největším popíračům, že to není pouze "ruská propaganda", nýbrž opravdicky ukrajinská, navíc s razítkem od státu...

Ať tedy i poslední dobou hodně "proukrajinští" Poláci konečně procitnou a uvědomí si, že koho a jaké vzory to na Ukrajině podporují – vraha Poláků a protějška jejich nade vší pochybnost vroucně milovaného Ioseba Besarionise dze Džugašviliho...

1 hlas

Zajimalo by mne jen jedno..Kolik je zde skutecnych nacistu a ovladaji se pouze diky tomu ze si prozatim jeste oficialni podporou" Demokratickych uradu" jisti nejsou..Urcite zatim hailuji nekde ve sklepe..Zatim..Ta Demokracie TO DOPRACOVALA::

6 hlasů

Bohužel, dopracovala! Důkazem je, že pouští nebezpečné bolševické TROUSILY mezi lidi.

4 hlasy

Putinův ´tah koněm´: od Západu zpět vykoupil plynová a ropná aktiva.
Je známo, že donedávna se téměř polovina výnosů z prodeje plynu nedosměřovala do ruské státní kasy, ale plynula na účty ´západním finančním žralokům´. V důsledku ukrajinské krize začal rubl prudce padat a vzápětí za ním se propadly i burzovní hodnoty ruských energetických společností. Západní finanční pohlaváři znejistili a začali své akcie rozprodávat, ´dokud za ně mohli, jak se domnívali, utržit alespoň něco´.
´Putin vyčkával celý týden a na tiskové konferenci se jen usmíval. A když pokles akcií dosáhl maxima, vydal příkaz okamžitě nakupovat aktiva, jež v rukou drželi Američané a Evropané... Rusko za pár minut za hubičku nakoupilo miliardová aktiva ve svých ropných a plynových nalezištích...

8 hlasů

V Radiu Tyrol toto glosoval redaktor Tommy Gaiger, jako "nejgeniálnější znárodnění" v dějinách, protože se Rusové vyhnou obchodním arbitrážím, a při tom za pakatel získají zmodernizovaný naftový těžební průmysl. Myslím, že za ty sankce dostali Němci a Američani pěkně za vyučenou.No jo, kdo dráždí hada bosou nohou, obvykle bývá ušknut.

6 hlasů

Jj a ty jsi dostal pri treninku zase pukem do hlavy a pak se ti zdalo, jak jsi na Radiu Tyrol jodloval v Lederhosen:-)

1 hlas

To je pekna kravina, protoze funguje zakon nabidky a poptavky a kdyz se zvysuje poptavka, roste i cena.

2 hlasy

To neni kravina. To je presne co se stalo a ne jen v energeticke oblasti, Rusove vykoupili zpatky v jednom tydnu za hubicku vetsinu nemeckych obchodu v Rusku.

5 hlasů

Opravdu soudruhu Rozlile. To vam dali v Kremlu jako noty?-)

2 hlasy

Opravdu fasisto pn pn! A jeste jim to Rusove den pred krachem rublu jako blbci rekli co budou delat az aktivy pujdou dolu.

0 hlasů

a co ty novinari kteri umiraji v rusku

7 hlasů

Mám za to, že počátek Banderova působení je poněkud v rovině atentátníků na Heydricha, z jeho pohledu jakože okupace Polskem a Sovietskem.
Což neznamená, že to nutně v poho, ani že pokud, že další věci nutně v poho.

To, že seděl v KZ a dostal se na svobodu 'smlouvou s ďáblem', to určitě nedělá dojem, že se jednalo o člověka pevných principů, jakože to dělá dojem že S.Bandera byl prostě jako 'ambiciózní' ve smyslu, že kráčel i přes mrtvoly pro nějaké to svoje pro sebe. Viz v kontextu, že UPA i v roce 1944 dělala masarky, které dle některých údajů měli za následek 100000 mrtvých polských civilistů.

Kvůli čemu byl exkomunikován, to nevím.

0 hlasů

Zajímalo by mě jedno. Kolik lidí zde papouškuje kremelskou propagandu z čiré naivity a kolik jich je naverbovaných a dělá to vědomě.

6 hlasů

Ještě je tu jedna možnost...chápu,že jsi na ni nemohl nikdy přijít .... tj.vlastní rozum.Největší papoušci jste tu vy,co odezíráte z huby komukoliv,kdo se projevuje idiotismem a destrukcí.Vaše myšlenky na této diskuzi nikdy nezazněly....nejsou,není kde brát,jste jen stádo ze světa rukavic,co drží červené karty a pochodují smrti vstříc.Opravdoví hlupáci!

7 hlasů

Pane Emerychu, všimněte si třeba, jak někteří zdejší jedinci, rozumem a inteligencí neobdaření, zde ve vleku minulosti stále používají jiné při oslovení "soudruhu".

4 hlasy

Souruhu Emerychu, napis zase necho o cinzakach v Michiganu. To jsi opravdu vymyslel sam?-)

3 hlasy

Každý Ukrajinec, který sympatizuje s Banderou, by měl být zastřelen.

3 hlasy

Dnes ti osetrujici lekar odmitl poskytnout leky?

6 hlasů

nebojte se, brzo bude konec - v pondělí opustilo Kyjev prvních 400 bohatých ukrajinských Židů. Utekli do Izraele a to jer, podle mého soudu, spolehlivý signál toho, že brzy bude v Kyjevě pořádek.

8 hlasů

Marné volání, když amíkům se podařilo podmanit a zfašizovat vlády států EU.

4 hlasy

Je až s podivem kolik lidí nechápe, že zájem mocných je jiný než přání plebejců (žít v klidu a míru), že zájem USA je jiný než přání Evropy. USA bez válečných konfliktů nemůže existovat.

8 hlasů

A co zájem Ruska? Co nám napíšete o tom?

3 hlasy

Opozdilí začínají od obrázků :
https://twitter.com/Yowan/status/445399453382344704/photo/1/large

2 hlasy

Tak jsi nám ukázal svoje studijní podklady a co jsi tím chtěl říct?
Že zájmy Ruska jsou likvidace zemí které se rozhodli pro NATO?

0 hlasů

Útok na novináře je svinstvo a je jedono jestli je to Rus, Američan nebo Korejec.
Ovšem Rusko by si mělo také zamést před svým prahem.
Stejně jako s Banderou, udělal to stejné co Stalin, uzavřel účelovou smlouvu s němci a stejně jako Stalina ho němci vypekli a jisté je, že oba pakty vedly ke spoustě neviných mrtvých.

3 hlasy

Víte, kdo podepsal smlouvu s Hitlerem v Mnichově?

5 hlasů

To byste po tom idiotovi chtěl moc, když dal bod pod blábol, že Rusko v čele s Putinem "vyzívá"...

4 hlasy

Ano, to je argument jak noha blbe :)))
Tak tomu příspěvku jsem náhodou hlas nedal, ale tomu o tom tvým péru hned dám ... jestli vůbec nějaký, takhle argumentuje jedině chcípák nebo bitýden, to je vlastně synonymum.

1 hlas

A? Tenhle článek je o vztahu Ruska s Ukrajinou, chování k novinářům a ruském postoji k Banderovi, tak se držte tématu.
Probrat zbabělost Chamberlaina a Daladiera můžem probrat pod příhodným tématem.

1 hlas

Tématu byste se měl držet především vy a neskákat z Bandery na německo-sovětský pakt. Ještě nám můžete něco napsat o Ivanu Hrozném, to byl Rus jako poleno

6 hlasů

?? rusáci Bandery kritizují za tu stejnu věc kterou sami a v téměř stejné době udělali. Ať si nasypou popel na hlavu a pak můžou kritizovat.

1 hlas

@Martin Rapavý 02.01.2015 17:32

Tys měl zřejmě ten dějepis v Moskvě, že?

1. Pakt Ribbentrop-Molotov nebyla žádná smlouvička o neútočení, ale normální vojenský pakt i s rozdělením území, Poláci země pobaltí a Finové by ti to vysvětlili lépe.

2. Pokud považuješ frantíky, anglány, Němce a taliány za "západní spojence" kteří si Mnichovskou smlouvou dělili Evropu, zřejmě by jsi se sebou měl začít něco dělat.

3. Bandera o stát usiloval, zbytku tvé věty se nedá smysluplně porozumět, asi špatnej překlad.

4. Nestačil se divit především Stalin, když ho jeho spojenec Německo napadlo, zašil se na daču a týden měl hlavu v písku než se vzmohl na nějaké velení.

1 hlas

Kdybys na hodinách dějepisu dával pozor, pak bys věděl, že tá smlouva o neútočení byla pouhým protějškem vůči Mnichovské dohodě, kterou si "západní spojenci" rozdělili Evropu; SSSR k těm jednáním ovšem nebyl pozván, byl "zradou" svých západních "spojenců" znepokojen, a tak byl donucen uzavřít si oddělenou smlouvu.

Tvůj příměř je tedy naprosto mimo mísu. Bandera nevedl žádný stát a závisel od Německé říše.

Ovšem tvůj příměř se mnohem lépe hodí na ty "západní spojence", kteří i přes uzavření Mníchovské dohody rozpoutali 2. světovou válku (de jure) vyhlášením války Německu, a to navíc takovým nešťastným způsobem, že pak více než 7 měsíců v podstatě nic nedělali (snad vyjma nějakých pohraničních potyček v Sársku) a čekali, až si po ně Němci přijdou... což záhy také udělali, až se Briti a Francouzi nestačili divit.

2 hlasy

Tento článek je o fašistické Ukrajině a potlačování svobody slova na jejím území. Tak co do toho taháte Stalina. Proto ten odkaz na Mnichovskou zradu.

4 hlasy

A vidíte, měl jsem pocit, že si stěžují a kritizují Rusové. Proto ten Stalin, Banderův současník, ale co s tím má společného Mnichov mě uniká.

0 hlasů

Tobě nejvíce unikl mozek, pokud jsi tady vůbec někdy nějaký měl.

3 hlasy

jsme jen kolonie a ukrajina bude jen další

https://www.youtube.com/watch?v=E9n-H_LgHR4

4 hlasy

Fašizace Ukrajiny je evidentní. Jenom by mne zajímalo, kolik na ní Západ ještě vynaloží peněz. Možná, že v blízké budoucnosti EU pošle Ukrajině dotace na výstavbu koncentráků.

13 hlasů

Banderovci odkráglují nemilosrdně každého vč.kojenců-velká ostuda EU Vraždili tak Poláky Slováky i Čechy a TOP 09 se jim klaní

10 hlasů

Netvařme se, že pro nás svoboda slova něco znamená. Tolik lidí schvaluje zatýkání za drsný vtip.
Už toho divadla nechme.

3 hlasy

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano máte pravdu, i dnes se za drsnější vtipy zatýká a věřte že o tom vím své. Ono se stačí dostat do křížku s grázlem z ODS a hned pochopíte jak jsou orgány činné v trestním řízení pružné a poplatné režimu. Až to poznáte na vlastní kůži tak mluvte.
Věřte že toto je totalitní režim, ve svých důsledcích a příčinnách zločinější než ten předchozí.
Jen to spoustě lidem nedochází a věří servilním médiím.
Nebo Vám přijde normální že se do vlády dostávají lidé jako je Babiš, Vondra, Kalousek, Nečas, Topolánek, Rychetský a jiní?
A jako bonbonek že se ruší lustrační zákon ve své původní podobě?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 hlas

Viva Bandera,jako každý kdo bojoval proti bolševické lůze !!

3 hlasy

Tak toto jsou naši přátelé. Banderovci s pochodněmi. Bůh ochraňuj Česko a celou Evropu.

14 hlasů

http://echo24.cz/a/iCMeA/prezident-disident-zeman-prokremelske-weby-vic-tlaci-na-pilu

0 hlasů

A těmto banderovcům český stát zadarmo posílá vojenskou výstroj. Z minulosti již vím, že nelze volit ODS, TOP a KDU-ČSL. Teď také vím, že nelze volit ČSSD a ANO. Jak zpívá Karel Kryl....byl hrozný tento stát když musel jsi se dívat......

23 hlasů

http://www.literarky.cz/politika/svet/18997-syriza-a-podemos-nova-tva-evropske-demokracie

4 hlasy

Martine, hodně štěstí v novém roce! Když nevíš, koho volit, tak nevol. Vyjde to nastejno.
Rozdíl mezi levicí a pravicí je skoro nepodstatný. Navíc v současné situaci nejde tak ani o ideologické rozdíly, jako o to, jak jsou v daných okolnostech politické strany schopny provádět nezávislou politiku vůči korporacím a vůči koupeným politikům, kteří ničí stát a lidi k tomu.
U nás bohužel politická krize nevedla ke vzniku jednotné alternativní strany nového typu jako je "Podemos" ve Španělsku nebo "Syriza" v Řecku, ale k Babišovu ANO, které umetá cestu korporátnímu fašismu.
Stačí se podívat na osobní krizi politiků jako Kalousek a Vondra, kteří pochopili, že v novém babišovském systému jsou úplně zbyteční. Je charakteristické, že proti Babišovi se jako první postavil právě Kalousek, jehož celoživotním krédem je boj o moc a její následné zneužívání v osobní prospěch.

8 hlasů

Zdar Smrťáku, také ti přeji všechno nejlepší do nového roku. A jak píšeš, ať volím ty či ony, tak výsledek je stejný. Já mohu jít pouze rozhodnout o tom, kdo právě bude u koryta, to je tak všechno. A proto již v posledních komunálních a senátních volbách jsem absentoval. Spoustu lidí šlo volit ANO, protože si mysleli, že přijde nějaká nová síla, která tady udělá pořádek. Houby a ne pořádek. Není s lidmi něco v nepořádku, když dobrovolně volí miliardáře, který to tady postupně všechno skoupí? A KSČM? Neříkám bolševici, protože ty už přerostl plevel. Dobře se jim tam v PS sedí již čtvrt století. A co pro lidi udělali? Nic. Kde je ta úderná pěst dělnické třídy? Žádná není. A to všechno je právě ta buržoazní demokracie, kdy mohu jít svobodně k volbám a volit koho chci a ono to bude pořád stejné. Kdyby se mělo něco změnit, tak by volby zrušili. Dneska je pěkné počasí, tak půjdu do lesa.

6 hlasů

Doufám, že potkáš medvěda. Nebo alespoň Medvěděva...

0 hlasů

Uz se nevracej:-)

1 hlas

Rozdíl mezi levicí a pravicí je docela jasný. A dost podstatný.

Levice věří, že většina má právo prosazovat svou vůli na úkor jednotlivce, že většinový názor je nadřazen soukromého vlastnictví, atd.
Že to zahrnuje užití síly snad není třeba zdůrazňovat. Bez té by si jednotlivec z většiny a jejího názoru nic nedělal.

Nemusíte být zrůda nebo bezmozek na to, abyste i po 30. roce života zůstali levičákem; ale rozhodně vám to pomůže, až se budete vyrovnávat s morálními rozpory, kterých je levicová ideologie plná.

4 hlasy

Hlavně že v tom jasno. Jestli je rozdíl mezi českou pravicí a levicí tak důležitý, tak mi vysvětlete, že volby vyhraje hnutí, které nemá žádný volební program kromě toho, že bude líp. Prostý lid to Babišovi baští a tak si bude muset projít cestu poznání až do hořkého konce. Na druhou stranu tady asi není nikdo, kdo má moc sestřelit starou gardu modrých a oranžových bolševiků. Volba mezi českou "pravicí" a "levicí", o je zruba stejná volba jako mezi dýmějovým morem a Ebolou.

6 hlasů

"Bude líp" - tuhle frázi bez vysvětlení cesty používají manipulátoři davu odjakživa. A pořád to funguje ...
To přirovnání je trefné ...

0 hlasů

Myslím, že nad rozpory prostě nepřemýšlí. Stejně jako si často zaměňují solidárnost s vyživovací povinností.

0 hlasů

Jako fatální považuji rozhodnutí hlasovat pro "nejmenší zlo", protože to lidi s pravicovým názorem vede k volbě ODS nebo TOP09, což jsou koruptokratické strany které se redukovaly na agentury kšeftující se státními penězi, které s pravicovou ideologií nemají nic společného. Socanští paraziti na tom samozřejmě nejsou o nic lépe, jenže tam parazitují všichni - nataženou pracku mají nejen straničtí soudruzi ale i jejich voliči a ČSSD parazitismus povýšila na volební program a otevřeně jej hlásá, čímž je k občanům férovější než pokrytecká ODS a TOP 09. Vítězství ČSSD ve volbách tak podtrhuje tristní stav obecné morálky v českém prasečáku.

5 hlasů

ODS jsem naposled volil před opo smlouvou. Nepřestává mě udivovat jak se obě strany (a hlavně protagonisté) mohly po tomto podrazu na voliče udržet na scéně. TOP09 může být pravicová snad jen pro ultralevicového fanatika, pro kterého jsou i komunisti střed.

2 hlasy

Takze volis Machacku Delnickou stranu? To jsi se pekne odkopal, ty nas maly neukojeny nacku:-)

8 hlasů

dělnická strana ti vadí,nacionalisté na Ukrajině nevadí.ty ses musel při porodu napít plodové vody.

10 hlasů

Cervena repa, ruska vodka a buzik:-)

3 hlasy

kliknout jako kvalitní názor to si klikaš sám přes více nicků nebo podobný případ.ti říkám buď plodová voda nebo přiškrcen pupeční šńůrou.zkus argumentovat na dané téma pokud ti to inteligence dovolí.

5 hlasů

Vaše rádoby moudra omlouvá jen „vysoké“ IQ, které jste podědil po nesvéprávných
individuích, která zneužila nařízení EU „O zákazu klecových lůžek“ a využila chvilkové nepozornosti ústavního zřízence a spářila se. Následně ochránci přírody zamítli i přes naléhání
ředitele ústavu, provést interrupci.

9 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov