Východ Ukrajiny
Zátahy končí. Separatisté jsou dle Turčynova teroristé

08.04.2014 07:40 Aktualizováno 08.04. 11:30

Ukrajinské pořádkové síly dnes na východě země opět ovládly sídlo oblastní správy v Charkově, kde zatkly okolo 70 proruských separatistů.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jarda Horník (23 hlasů) 08.04.2014 08:10

    Štětina by vám vysvětlil, že v Kyjevě v únoru to byla revoluce a ta...

  • rené pawlitte (23 hlasů) 08.04.2014 07:58

    Kocábe,Karle,Štětino je čas vyrazit vyjádřit podporu lidem kteří...

  • Pavel Johanides (17 hlasů) 08.04.2014 08:15

    Fašisté podporování EU a USA se tlačí na východ Ukrajiny, ale to jim...

  • Jan Bulva (16 hlasů) 08.04.2014 08:33

    Mediální póvl a hnůj se opět činí, nacistickej dobytek na Majdanu...

  • Alois Ratzinger (15 hlasů) 08.04.2014 08:42

    Tak pravil osel jménem np np.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Proruští radikálové v Luhansku drží 60 rukojmích, aneb luhanští partyzáni zajali kopu vlastizrádců a fašistických žoldáků západu.

0 hlasů

Dobry ucnove demokracie po-americko.Kdo je proti nam,ten je terorista a misto pro ne je Guantanamo,bez soudu.Smesne.

0 hlasů

Dobry ucnove demokracie po-americko.Kdo je proti nam,ten je terorista a vecne misto pro ne je Guantanamo

0 hlasů

Dobry ucnove demokracie po-americko.Kdo je proti nam,ten je terorista a vecne misto pro ne je Guantanamo

0 hlasů

Pro ukrajinskou vládu proamerických fašistů se už připravuje nový "Norimberský proces".

0 hlasů

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rozhovor-na-ulicich-v-charkove-zustavaji-lezet-zbiti-lide/r~de2f6faabef711e3a7f90025900fea04/

1 hlas

Jak to že ta nová pučistická vláda nemluví o svobodných volbách co?Nejdříve svobodné parlamentní volby a pak prezidentské a né naopak ,tak to by měli probírat a né se rvát.

3 hlasy

V době nepokojů se obvykle volby nekonají, milý Karle...

0 hlasů

Turčynov je sám terorista.

6 hlasů

Principem mezinárodního práva je sebeurčení národů, tj.právo každého národa rozhodovat o svém politickém postavení a určovat svůj hospodářský, sociální a kulturní rozvoj. Je zakotven v Chartě OSN a Paktech o lidských právech. Realizací tohoto práva je zejména vytvoření suverénního a nezávislého státu, svobodné sdružení či sjednocení s jiným suverénním státem nebo vyhlášení jiného politického postavení na základě svobodného rozhodnutí národa.

2 hlasy

Je potreba tu rudou radici chatru popichovanou z Kremlu pekne pochytat a poslat je na nucene prace pekne v okovech, aby je to preslo a zaroven je pouzit jako odstrasujici priklad pro ostatni prokremelske rudochy:-)

1 hlas

Co kdybys mě přišel chytit sám ? Kde se sejdeme ? ;)

1 hlas

Ta si se svyma kamosema hrajes na babu? A ty jsi baba a ve finale to vsechno vyvrcholi? Tak to se nedivim tvym hratkam s mustafama:-)

0 hlasů

Já nějak tušil, že se pídíš po někom, kdo tu "chátru" pochytá za tebe hrdino... ;) :D

3 hlasy

Sedni a napiš dopis redakci ;) .. Když to neklapne, tak vykuř nějaké to obřezané brko jak máš ve zvyku a ono to nakonec klapne ;)

1 hlas

Každej neblafá alibaby v podchodu jako ty,Jeane,ale když ti to chutná,tak se s tím nedá nic dělat.

1 hlas

To bylo hezké :D :D :D .. tebe mám obvzláště rád. Jsi vtipný. Ten zbytek tvých kámošů jsou jen nešťastní pitomci. Vyřiď jim, že takhle si moc sympatií u publika nevytvoří. Možná by to chtělo omladit celý team. Tebe bych udělal vedoucím. Ty máš budoucnost ;)

0 hlasů

Když už zase ukládáš úkoly, tak musíš i určit kdo to má provést.
Přikazovat něco někomu neexistujícímu vypadá směšně

0 hlasů

Bojovníci pravého sektoru jsou potom co?


http://czech.ruvr.ru/2014_04_08/Ukrajina-na-prahu-obcanske-valky-2100/

4 hlasy

Hitler - Himmler - Turčynov. Tři tváře jednoho a toho samého zla. Nacistického zla.

5 hlasů

Vont-Vampola-Fejgl-Staněk-Soukup-Klepsa.Šest tváří jednoho a toho samého rudého vola.

2 hlasy

Jeste pridam jedno jmeno, pod kterym pise na Lidovky - Riha. BIS ho uz ma podchyceneho za jeho antisemitske prispevky.

0 hlasů

BIS má nějaké antisemitské příspěvky na háku milé np np ;) Chápu, že je tvým zbožným přáním, aby se Vám někdo více věnoval ale zkus to tradičním postupem. Dopisy, udání, mediální kydání hnoje .. prostě rutina .. vždyť to znáš, ne ? Shalom bejku ;)

2 hlasy

Koukám, že se Petr Podaný schovává za značku -RED-...

0 hlasů

Myslím, že už jen kvůli tomu, jak často píšete mé jméno, byste se měl konečně představit. Považoval bych to za solidní. Potom bych možná měl chuť i s vámi diskutovat. Není ale případně žádný problém zjistit si, s kým mám tu zatím anonymní čest, pomocí IP adresy. V opačném případě si myslím, že byste už mohl s těmi narážkami přestat.

3 hlasy

Vaše jméno jsem v diskuzi zmínil dvakrát, čili výraz "často" je poněkud přehnaný. Představit se vám mohu, ale zde pro to není vhodné místo. Důvod jsem vám sdělil posledně. Podle IP adresy nezjistíte nic, to bych musel mít IP adresu unikátní, platnou jen pro mne a to v současné době nemám. Ale můžete to zkusit a až to vypátráte, tak mi napište na jméno@příjmení.cz.
To, co jste zde předvedl posledně, nebylo zrovna "košer" a tak se nedivte občasným jizlivostem diskutérů. Mám pro vás ale nabídku k dohodě: Vy si budete psát co chcete a já taky. Co vy na to...?

0 hlasů

Jistě, piště si co chcete. Ale pokud začnete být osobní a navíc, jak se zdá, se snahou redaktora nějak hodnotit a posuzovat ho podle svých postojů, tak se nedivím, že chce vědět, kdo jste.

0 hlasů

Já jsem nehodnotil názory pana redaktora, ale pouze jeho mstivý osobní útok na nick Soulburn. Mně se to netýkalo, zastal bych se kohokoliv, tedy i vás...

0 hlasů

..oni někteří praví pravicoví pravičáci mají nějak extrémní potřebu, navážet se do těch druhých...myslím, ale, že to vychází nějak z jejich vnitřní frustrace, než , že by chtěli něco přímo říci....já se řadím taky mezi pravicové voliče...ale za tyhlety týpky se stydím...taky jsem cílem jejich "komisariátu"...

1 hlas

Nic si z toho nedělej, Šimurdo. My se tady za tebe, jako profesionálního kolaboranta, také stydíme...

0 hlasů

Myslim, ze pan redaktor je soudny a tenkrat mozna nemel svuj den, coz se muze stat. A kdyz se podiva na antisemitske prispevky napr.Larouxe, tak i on dobre vi, kdo je kdo. A nemyslim si, ze by Laroux vynechal prasky:-)

2 hlasy

np np .. To je ale krásné :D .. Ty mi děláš takovou radost. Takže "lapač antisemitů" tu máme jako vyšitý. Jestli ty ses nám tak trochu neodkopal ?! Hned se odvoláváš na redaktůrka. Japato, že ten kluk ušatá nemaže ty hnusné antisemity, poté co jsme to hlásili na ústředí, napsali pár dopisů a dostali příslib od reakce, že na to bude dávat pozor ? ;) .. To se nahlásí Věrce Tydlitátové a ta si na to posvítí. Teď už má zase čas poté co dopsala svou 400 stránkovou kuchařku "Žlučí a blbostí proti antisemistismu". Hele np víš to je těžké. Zákon antisemitismus jako takový nijak netrestá. Existují sice paragrafy o podněcování nenávisti ale ty jsou bohužel dvousečné protože se týkají nejen židů ale i jiných skupin osob a tady by redaktor musel mazat i proti-Ruské aktivisty. To by sis pak ani neškrtl šabes-pablbe .. Bav mě dál .. ;)

2 hlasy

Tak to už je opravdu ubohost a trapnost. Jak jinak nazvat ty zajímavé náhledy. Jednou aktivisté, podruhé teroristé. Ještěže je nelegitimní ukrajinská vláda a naše mediální žumpy dovedou správně pojmenovat. Jinak bychom byli s rozumem v řiti.

3 hlasy

Nejsi nahodou s rozumem tam, kde uz od narozeni?-) To vis Felixi, tobe to musi vzdycky nekdo prezvejkat.

1 hlas

Včera jsem psal že zásah ze strany Ruska by byl špatný, trvám na tom, ovšem jak je vidět Ukrajinci o Ruský útok doslova žadoní.

1 hlas

Pokud to mají napsané ve scenáři, tak ani jinak jednat nemůžou. Slíbený evropský ráj by se nekonal.

0 hlasů

Od té doby, co se Lili Putin rozvedl s Dmitrijem Medvěděvem, to s nimi jde s oběma s kopce.

2 hlasy

EU a USA dostavají napít vlastní medicíny.Jojo barevné revoluce se obracejí proti jejich stvořitelům.

7 hlasů

No v každém případě si utrhli zase kousek země dál na východ. A samozřejmě musí udělat vše proto, aby udrželi medvěda v brlohu. Proto tu ta stálá partička vříská jako pominutá ty jejich bonmoty o náccích a komunistech. Součást informační války. Jen si říkám, že strejda Sam najímá takové idioty. Asi musí šetřit při všech těch dluzích ;)

1 hlas

Největší idioty si ovšem najímá báťuška Putin,neustále tady žvástají o židovských spiknutích proti Rusku,zatímco Putin a rusko-židovští oligarchové jsou jedna ruka.Holt komu není shůry dáno... :o)

1 hlas

Hele je ti dáno alespoň zdola, když ne zhůry ? ;)

1 hlas

A tobě je dáno odkud, ty "zhůro"...?

0 hlasů

Ale spíš to bude jen jejich osobní aktivita,přece jen si Voloďa může zaplatit někoho chytřejšího než notorického blba Larouxe,který se tady snaží v blbosti trumfnout i taková esa jakými jsou emfelix,Bulva nebo Vampola-Fejgl-Staněk-Soukup-Klepsa.

1 hlas

Fakt jsi dobrý L'Observateur. Congratulations ;)

0 hlasů

Dal ti dnes pan doktor prasky?-)

1 hlas

Možná by ti měli na příštím školení vysvětlit, že tisíckrát opakovaný fór už není vtipný. Když se budeš dál takhle ztrapňovat, tak si seberou Megafónek a skončíš v důchodu, víš? ;)

0 hlasů

Co ten Lvov..bude už zase polský nebo nebude....Pšonci , když se u nás na vysoké škole v bratrské Německé demokratické fepublice (DDR), prvním státě dělníků a rolníků na německé půdě, ožrali ..tak vždycky pokřikovali, že Lvov je Polska...já jsem se šel vždycky honem honem podívat do mapy...jestli to náhodou nebylo na té Zakarpatské Ukrajině naše... a nebylo, to mám ověřené...

1 hlas

Je to proteroristická nacisticko-demo-kradická operace.

0 hlasů

Ti tak zvaní separatisté či radikálové nedělají v podstatě nic jiného, než to co předtím dělali na Majdanu a zejména ve Lvově. Tam prohlásili svoji nezávislost na Kyjevu (platí to ještě?), přinutili gubernátora k rezignaci, policisté museli klečet na kolenou a prosit o odpuštění, tito separatisté či radikálové také obsazovali budovy a zmocnili se skladů zbraní. Těm kdekdo u nás a na západě tleskal jako opravdovým demokratům, zatímco na východě to jsou teroristé. Mohli by nám to naši zpravodajové a analytici (např., ze Svobodné Evropy či ÚSTR) opět vysvětlit?

8 hlasů

Prosim te, nepis neustale stejne kraviny. V Kyjeve slo o politicky boj , neco jako v CSSR v roce 1989, o svrzeni neudrzitelne vlady darebaku. Rusove na vychode Ukrajiny vsak chteji narusit celistvost Ukrajiny. Ve Lvove to byla temporerni politicka opereta.

2 hlasy

Musil má samozřejmě pravdu a jste to vy Lustigu kdo tu dlouhodobě plácá naprosté nesmysly.

2 hlasy

To už Lustig nikdo nebaští. Moc dobře víme, že jednu bandu darebáků nahradí jiná banda darebáků, která je 10 x zkorumpovanější a jejím posláním je otevřít vrátka na západ. Pár naivních Ukrajinců se chytlo stejně jako my pitomci, kteří jsme v tom 89tém cinkali klíči a netušili jak odporní žido-havlovská pakáž ovládne tuto zemi.

9 hlasů

Je dobre, ze muzes kdakat z psychiatricke lecebny. Jen ty vychazky by ti meli omezit. Sam jsi totiz omezenej dost:-)

1 hlas

Takze soucasny radoby prezident bude "teroristy" zavirat bez soudu a mucit je jako to delaji v USA?

7 hlasů

S teroristy se nevyjednava.

1 hlas

Naprosto souhlasím. Teď jde ale to...Kdo je na Ukrajině teroristou...????? Neústavní, pučem a násilně vzniklá samozvaná vláda ?

1 hlas

Miliardáři Prochorenko a Achmetov to nakonec uklidní...přece vědí, že se musejí dohodnout...jinak by nebyli miliardáři....

2 hlasy

Tenhle prispevek mi dava nadeji, ze jste pochopil, ze o demokracii v Ukrajine opravdu nejde ...

0 hlasů

.."..každá demokrácyja má určitá špecifiká..."..teď nevím jestli to řekl Vlado Mečiar nebo major Terazky...

2 hlasy

Návrh Ruska na "federalizaci Ukrajiny" je v současnosti jediný rozumný návrh, který by zabránil dalšímu dělení a štěpení Ukrajiny, což Rusko samotné nechce...je to jenom kopa problémů navíc, kterých má Rusko samotné neurekom...

7 hlasů

Jen jsem zvedav, jak dobrý napad to bude, až to vodou vykřikoval rusaci v Karlových Varech a car Vladimir bude bránit jejich zájmy, protože Stalin to dohodl v Postupimi.

0 hlasů

Aď si ty KArloví chudy Vary vemou alespoň by se tam měli lidi lip.

0 hlasů

To ti ta kratičká větička dala zabrat, co? Ufff...

0 hlasů

Neboj, za chvili se zacne stepit i Rusko a pak teprve bude Liliputinovi horko!

0 hlasů

..tak jedno ale Putin určitě nedovolí...aby do toho mudrovali ti babráci z EU...:)))

1 hlas

Namísto, aby se někdo zcela vážně zabýval velmi pozitivisticky laděným návrhem Ruska na federalizaci Ukrajiny, bude nyní centrální moc v Kyjevě "hasit jeden bordel za druhým"....

3 hlasy

Ty do toho muzes kecat, az se bude federalizovat ceska republika:)))))

0 hlasů

..a ty , coby emigrant, ani tehdy neé...

4 hlasy

....ty ohebna travo ve vetru, ja to nemam zapotrebi !

Ja nepochazim z domecku se zahradkou pro slepice :)))

0 hlasů

Lustig však my víme, že pocházíš přímo z kurníku, kde se vyskytuješ na podlážce pod hřady ;)

1 hlas

Asi jo Lustig. Rozjedu estrádu. Kam mám poslat VIP vstupenku ? ;) http://pospolitost.files.wordpress.com/2008/10/16.jpg

1 hlas

Tys tak vtipny, ty bys mohl vest pionyrsky estradni krouzek.

0 hlasů

..a to já přesně z takového domečku se zahrádkou pro slepice pocházím..a zase se tam vracím...končím s přestavbou....včera jsem tam měl zrovna na návštěvě plukovníka hessenské police na penzi...a čuměl...moc se mu tam líbilo...možná , že zavedu i slepice a králíky...

2 hlasy

..flexibilta...to je základ..požadovaný všemi německými firmami...

0 hlasů

Jasne , nemecky lokaj, to jsi studoval v DDR u Honeckra :))).... tam te naucili pragmatismus a ohybani hrbetu :))

0 hlasů

Tak se připravují Rusové na novou válku a zabrání Ukrajiny. Putin lže jako když tiskne a odsunu vojska od hranic.

https://twitter.com/EuromaidanPR/status/453440485080563713/photo/1/large

1 hlas

...ruské vojsko u hranic Ruska je problém Ruska ..ne tvůj....ty se chováš jako Kim Čon Il..nebo jak se ten hotentot jmenuje...

5 hlasů

Ty hotentot jsi, protoze se jako dederonsky hotentot chovas:-)

0 hlasů

Na bodácích se dá sedět dlouho, ale ne věčně. Jednou bude ukrajinský nacismus smeten, bez ohledu na podporu toho černého homonkuluse z bílého baráku.

6 hlasů

Ty jsi teda komik z kabaretu Moskva. Kam chodíš na ty nádherný fráze...?

0 hlasů

Ruda brigada na tydnu se muze posrat, ze jejich soudruzi na Ukrajine dostavaji na prdel a Liliputin je brunatny vzteky.

0 hlasů

Lili Putin teď neví, má se plně přihlásit k odkazu třetí říše a napadnout Ukrajinu nebo zůstat jen nacistou štěkajícím za kremelskou zdÍ?

2 hlasy

Běž na oběd. Mluvíš už z hladu

3 hlasy

Došel jsem k závěru, že některý lidi mají averzi k USA a EU a tak obhajují vše, o čem si myslí, že je proti nim. KIma, Rusáky, Srby, Kaddáfího, Fidéla a jiný obskurní diktatury. Oni ti chudinkové komunistický se nemají už o co opřít a tak se upínají hlavně k Rusku netuše, že tam už je státní kapitalizmus jako prase. Chtělo by to asi pro ně udělat nějakou rezervaci s kuratelou, aby se cítili bezpečně

2 hlasy

Odpolední směna? Nějak brzy, ne ? ;)

5 hlasů

Tak normálně vstávám ráno v půl dvanáctý, ale dnes mne vzbudil pošťák. když mi přinesl žold od Obamy a jeho nohsledů...

0 hlasů

Vždyť si pro ten žold chodíš na ambasádu osobně člověče. Nevěš nám tu bulíky na nos ;)

1 hlas

Přece to nebudeme všechno obíhat, zavedli jsme sdružené inkaso, to víš židi, těm to myslí...

0 hlasů

židům to myslí ale o tobě se to moc říct nedá ;) .. Jedinej komu to tady myslí je Horák.

0 hlasů

:-)))

0 hlasů

Ovocenko .. tys tu ale dlouho nelogovala ;)

0 hlasů

Na východě Ukrajiny zasahuj proti demokraticky protestujícím náckové z Kyjeva, místní policie to odmítla

8 hlasů

A kamarád z USA určitě taky rád pomůže...
http://tinyurl.com/ne339qe

0 hlasů

Jestli máš pocit, že ten člověk hajluje, tak se mýlíš. Jak se správně hajluje ti vysvětlí Laroux, ten v tom má praxi...

0 hlasů

Nepomůže. Zlato si už odvezl a banány na Ukrajině nerostou ...

2 hlasy

Uvedl rovněž, že při vyklízení sídla oblastní správy policisté zatkli "asi 70 separatistů". Operace se podle ministra odehrává bez použití střelných zbraní.

To by na Majdanu neprošlo. Policajti by minimálně hořeli....

2 hlasy

Tak, jako se svého času postavil svět Hitlerovi a jeho náckům, tak stejné právo má východ Ukrajiny se vzepřít zavrženíhodným nacistům ukrajinským, z Kyjeva.

6 hlasů

Od té doby, co byli oligarchové Taruta a Kolomojsky nelegitimní kyjevskou vládou dosazeni k moci v Doněcku a Dněpropetrovsku, zatýkají za pomoci svých soukromých armád Rusy a páchají na nich zločiny. Ale protože jsou na správné straně barikády, je to podle západních demokratů správné, demokratické....

7 hlasů

Ruští bolševici a jejich ukrajinští kolaboranti povraždili několik milionů Ukrajinců a tak když je Moskva v pozoru,tak to nevěstí nic dobrého,Moskva nedělá rozdíl mezi "banderovcem" a kličkovcem,pro Moskvu jsou to všechno fašisti.Ostatně fašistou byl pro Moskvu i kapitán Rudé armády Solženicyn a další miliony Rusů v Gulagu,pro modré čepice je fašistou každý,kdo to s nimi netáhne.

1 hlas

Myslíš ten hladomor, který má na svědomí žid Kaganovič ? ;) .. tož odtud je taky ten Banderovský antisemitismus. Věděj to vůbec ? ;)

2 hlasy

Horáku ty jsi dneska snídal vtipnou kaši, ne? Neházej laskavě soudruhy žido-bolševiky do cizího hnízda. Je to poněkud trapné. Ti tví židi neměli nikdy daleko k tomu, aby se mydlili sami mezi sebou. Stalin žid nebyl a právě proto, že začal likvidovat židovskou lobby, je dodnes nepřítelem č. 2 hned po Hitlerovi ;)

2 hlasy

Ty jsi ale dojemný rudý nácek.

1 hlas

Myslíš toho bolševika,který když za ním přišli Židi s prosíkem,tak jim nechal zavřít synagogu?Tak to byl váš člověk.Stejně jako Trockij,Kameněv a Zinověv než se rozhádali se Stalinem.

2 hlasy

Existuje ještě Doněcká lidová republika..nebo už ne...??? Já si ji chtěl zakreslit do atlasu....a asi jsem to nestihl...byla mi velmi sympatická...

4 hlasy

:-) Krátká životnost, to už je osud nárazníkových států.
Dálněvýchodní republika, vytvořená s podporou komunistického Ruska 6. 4. 1920, trvala jen do 15.11.1922. Po definitivním odchodu japonských oddílů z oblasti ruského Dálného východu 15. 11. 1922 splynula Dálnovýchodní republika s RSFSR jako Dálnovýchodní oblast (později kraj).
Až odejdou proevropské a proamerické loutky z Kyjeva, splyne Doněcká republika s Ukrajinou. Když neodejdou, splyne možná s Ruskem.

1 hlas

Ruská tajná služba nedala dohromady víc, než nějakých 70 utlačovaných rusů. Značně obttloustlých, bývalých gum ze sovětské armády.
No ale na internacionální pomoc by to mělo stačit, "domobrana" s kuklama se snadno může přesunout z Krymu do Doněcka.

2 hlasy

:D Já věděl, že ti udělám radost Vráno ;)

3 hlasy

A taky že jo

2 hlasy

Máš ode mne bod jako bonus ;)

0 hlasů

Proč se nikdo nevzpírá tomu, že se NATO a s ním převážně americká armáda roztahuje do celého světa? Proč nikomu nevadí, že Barack Obama veřejně LŽE, když při své návštěvě v Evropě řekne, že v Kosovu proběhlo referendum? Ne nezapomněl jsem na to. Není možné podpořit názory USA tím, že se vymyslí fakta! Proč nikomu nevadí, že NATO/USA po světě rozpoutávají krize v zemích, kde mají geopolitické zájmy, vyhrotí tam situaci k násilí, aby tam poté mohli pod nějakou záminkou vtrhnout, a nainstalovat tam proamerické loutky jako vládu? Copak si nikdo nevšimnul, že NATO/USA se snaží systematicky ničit celé státy, protože se jim dobře ovládá chaos, který v těchto státech vytvoří?

10 hlasů

To nasere,že jsme vNATO,co,soudruhu Bulvo? :o)

2 hlasy

To nasere,že jsme vNATO,co,soudruhu Bulvo? :o)

0 hlasů

Josef Lustig, Toni Seiler, Jara Jara .. mají ranní šichtu. Odpoledne je vystřídají np np, Henex a Věra Nováková. Helena Dvořáková bude mít noční směnu. Josef Vrána a Václav Horák jsou na dovolené. Válí se u mrtvého moře, cpou se hamburegery od McDonalda a odpoledne mají návštěvu památníku v Jad Vašem ;)

6 hlasů

Židi holt dobře platěj,moje stará bere v Tevě 35 000 a je moc spokojená,ale o situaci v Izraeli se nezajímá.Mě Židi nedávaj nic,ale držím se pravidla "nepřitel mého nepřítele je můj přítel" a dění kolem Izraele bedlivě sleduju.

0 hlasů

Hele Horák, to do tebe šťouchl Vrána z vedlejšího lehátka nebo sis tohle vlákno odchytil nějakým tím Megaphonkem http://en.wikipedia.org/wiki/Megaphone_desktop_tool ? ;) .. Pokud ti nic neplatí, pak se asi málo snažíš. Přidej nepříteli. Bedlivě sledovat nestačí ;)

3 hlasy

Zato laroux furt sedí u compu, čeká na sociální dávky a užírá se nenávistí ke kapitalismu, který zavinil jeho životní neúspěchy.

3 hlasy

Furt ne. Jen občas. Zato Vaše parta má zdá se v této době přesčasy. No jo psychologická operace při soustředěném tažení proti Rusku vyžaduje zvýšené pracovní nasazení. Hele Vrána .. bereš tenhle job jako "životní úspěch" ? ;)

4 hlasy

Žádné "tažení proti Rusku" není potřeba, Putinova diktatura se dostatečně znemožní sama.

1 hlas

Kdyby se neznemožnila ta Vaše pokrytecká, démokratická diktatura, která už většině světa leze pěkně na nervy, tak by Putinovi tolik nerostla popularita. A to nejen v Rusku ;) Vždyť si děcka "serete" do vlastního hnízda a ten Váš puch odrazuje ty, které se snažíte získat na svou stranu. Copa to nevidíš Vráno ? ;)

4 hlasy

Co tu otravuješ, máš být na dovolené!

4 hlasy

Však je. Pracuje i na dovolené ... Budou prémie :D :D

2 hlasy

Pavlika Harašíma jsem zapomněl. Sorry :)

3 hlasy

Když se zapalují policisté a ničí majetky na Majdanu, na právo se nehraje. Když je legitimní prezident Janukovyč odvolán "téměř" dostatečným počtet hlasů, tedy protiústavně, na ústavu se také nehraje. Když Krym vyhlásí referendum, je to protizákonné a protiústavní?..........soudruzi z USA a EU si rádi hrají na třídní přístup jako komouši

13 hlasů

Všichni víme, jak dopadli Čečenci, když si chtěli na svém území vládnout sami. Rusáci tam vyvraždili víc než sto tisíc obyvatel, převážně starců, žen a dětí, města byla vybombandovaná, celé vesnice srovnány se zemí. Válečný zločinec Putin má té krve pořád málo a rozjíždí další zločiny.

4 hlasy

panáčku nešlo o vládnutí šlo o vytvoření islámského emirátu se vším všudy

5 hlasů

Boj o samostatnost na jihovýchodě Ukrajiny je logický a správný... Obsazování budov, či jiná opatření na východě Ukrajiny není možné shledat nelegitimním, když stejně tak postupovali kyjevští pučisté s podporou Západu.
Řečeno jinak : Zodpovědní soudruzi ze Západu měli rozumně ihned odejmout majdanistům podporu, jakmile začali s násilím a už vůbec se neměli účastnit jejich demonstrací. Copak Evropa nezažila desítky revolucí a převratů končící popravou jejich původních vůdců? Ukrajina, která historicky je nesourodým slepencem je pro rozpad zralá Národ, který vyvolá povstání kvůli nepodpisu asociační dohody s EU není svéprávný. Totálně nekompetentní současné vedení Ukrajiny, které vyvolalo revoluci a převrat, už nemá a nebude mít sílu, procesy touto revolucí započaté zastavit. Klíč k Ukrajině má Putin a nikdo jiný.
A Západ, trapný se svými výhružkami, by například urychleně a autoritativně například prosadit federalizaci, jak ji Rusko navrhuje.
Nevyhoví-li Západ Putinovi v jeho neutrálních požadavcích, aby si umírněnost obhájil ve své zemi a vůči těm, kdož ho žádají o pomoc, bude jinak muset logicky jít na pomoc svým krajanům


9 hlasů

Najatí žoldáci na pokyn fašistických zrádců a kolaborantů mají vyčistit demokratický východ Ukrajiny a lišák Putin brzy udeří silou nebývalou na podporu svých občanů, které nenechá padnout po dnech dlouhých nožů.

4 hlasy

..každý režim si musí umět udělat pořádek a má svoje vězně (G.Husák)...dělal to i Masaryk a další...je to v oukeju...ale nemělo by se to těm jiným vyčítat...

1 hlas

Náckové právě zahájili noc dlouhých nožů.

7 hlasů

Až ruský nácek přitáhne k našim hranicím, budou zdejší rusofilové hromadně dezertovat k národně-osvobozenecké rudé armádě nebo zůstanou kolaboranty?

5 hlasů

Lidi, kteri kohokoliv kdo ma trochu odlisny nazor, nebo jen nepapouskuje co mu naserviruji mistni platky, hned nazyvaji rusofilem ci kolaborantem.. .jsou presne typy, ktere se za komancu nejvyce angazovali..

9 hlasů

nejvice

1 hlas

ty vole, vyser se na i/y, nam tu slo vzdycky vo obsah, a ten byl u tebe vzdycky blbej :)))

1 hlas

K "praci" na verejmnem zachode i nebo y je jedno,co?

1 hlas

napodobne :-D

1 hlas

A veris ty tomu co jsi ted napsal ? :))

0 hlasů

Ty jsi takový pěkný příkllad, bývalý bolševiku.

0 hlasů

ano verim.. protoze si ty proslovy a kecy komancu pamatuji.. a kdyz si k nekterym diskuterum zmeniz slova komous-kapitalista atd... je to jak z ucebnice UVKCS

3 hlasy

... půjdou okrádat mrtvé a oslavovat mávátky osvoboditele.

0 hlasů

Tak zacina obcanska valka .Vitezstvi patri k tem co maji vic odvahy bojovat za pravo zit jako rovnopravni obcane na svem uzemi.

2 hlasy

Ja bych rek, ze budoucnost ma ten, kdo se umi lepe ozrat a ma odvahu se jit porvat. A rano o tom uz zas nic nevi. A muze zacit znova.

0 hlasů

Tak zacina obcanska valka .Vitezstvi patri k tem co maji vic odvahy bojovat za pravo zit jako rovnopravni obcane na svem uzemi.

4 hlasy

Tak zacina obcanska valka .Vitezstvi patri k tem co maji vic odvahy bojovat za pravo zit jako rovnopravni obcane na svem uzemi.

1 hlas

To, že u vás ve Vietnamu máte s desítkami let trvající občanskou válkou bohatou zkušenost víme, ale nemusíte nám to třikrát opakovat.

3 hlasy

Tohle je hloupost sofwave,hlupaku,vrat se k lopate,a prestan zvanit nesmysl

0 hlasů

Ale kdepak, ten problém je mezi židlí a klávesnicí.

0 hlasů

Jj, je třeba udělat stejný odsun jako se provedl po válce u nás s Němci, jinak Rus nikdy nedá pokoj a bude si nárokovat stále víc a víc.

5 hlasů

Jsem pro, odsunul bych všechny ukrajinské nacionalisty z bývalého ruského území !!

0 hlasů

Není navíc náhodou, že se ministři zahraničí EU nyní na jednání v Athénách shodli na tom, že další sankce proti Rusku nebudou. Místo toho například šéf německé diplomacie Frank-Walter Steinmeier vyzval Moskvu, aby si uvědomila nebezpečí, že může mít na svých hranicích „zkrachovalý stát“, a tak by se prý měla na finančním „bailoutu“ pro Kyjev podílet spolu s EU. Pokud Evropa žádá Rusko o pomoc s miliardami, musí mít připraveny „na výměnu“ nějaké kompromisy, a třeba právě ona federalizace k nim může patřit.

3 hlasy

Konecne se to bouri i v Karlovych Varech :)) Uz vykupuji pozemky na korridor do Ruska :)

0 hlasů

Ten korridor je pomerne siroky, jde od Liberce az k Ceskemu Krumlovu.

1 hlas

di do pr... s tvou pitomou provokaci

1 hlas

Nejdříve mu to ukaž.

2 hlasy

Už je na čase, aby i naše vláda zahájila boj s terorismem a zavřela bolševické teroristy typu Johanides, Bulva a další podobné, kteří zde veřejně podporuji vpád Ruska do cizí země. A pro normálně myslící, Rusové za dob CCCP importovali svoje občany do jiných zemí na místa, odkud vyvezli jejich občany. Je vidět, že Rusové věděli, jak si podmanit okolní národy a i po pádu CCCP, jim tito lidé(importovaní Rusové) slouží i nadále jako pátá kolona.

5 hlasů

Pokud se tyce importu svych obcanu do cizi zemi Cesko je na pred miste nim ,trdlo!

2 hlasy

On je v tom trochu rozdíl. Těm Rusům za dob CCCP jsme my říkali rusáci. S malým "r" na začátku, protože označoval okupanta a nikoli příslušnost k národu. Z těch rusáků zas tolik Rusů nebylo. Každý pamatuje na ty dálnovýchodní obličeje, pro nás nedefinovatelných etnik a potom zde bylo spousta ukrajinců. Třeba rodina Klyčků patřila mezi ty nenáviděné rusáky.

2 hlasy

no nejen ukrajincu... videl jsem zpoved i polaka, ktery byl v teto okupacni armade...

0 hlasů

..sranda..teď budou "demokrati" řezat ty, co nedrží lajnu...klasika...ale je to jenom začátek, až bude první mrtvý...

4 hlasy

Tak se třeba i dočkáme, že "utlačovaná" sovětská většina v Karlových Varech vyhlásí referendum a také požádá o bratrskou internacionální pomoc toho komunistického kriplíka z Kremlu. Kovaní členové zdejšího CZV KSČSSD jim ještě pomůžou sepsat zvací dopis, že.

8 hlasů

pane Pospíšile, bez Rusů by v Karlových Varech chcípl pes, běžte se podívat do Františkových Lázní, jak vzkvétají díky hromadným návštěvám škudlících německých penzistů

6 hlasů

Jako me se to taky nelibi... na druhou stranu ovsem rusaci nejsou ti co to rozbehli... Oni ted diky tomu co se stalo na zacatku muzou proste rict "delame jen to co ostatni" a budou mit pravdu..

4 hlasy

Pomatenci, kolaboranti a fašisté se činní aby si zasloužili svůj mrzký peníz.

2 hlasy

No, mě ještě chybí tři příspěvky ( vlastně po tomto už jen dva) a stravenku na oběd. Dobrý ne?

1 hlas

.. a mám stravenku na oběd

1 hlas

Škoda, že vám dělá problém sestavit i jednoduchou větu. Typický kolaborant.

2 hlasy

Díky za příležitost k napsání posledního požadovaného příspěvku. Na stravenku mám tedy vyděláno, kafíčko vypito - tak vás tu všechny bojovníky za práva Bílého domu ovládnout celý svět, nechám vaší napěněné žluči a jdu na golf.
Drž palce ať moc neleje :)

5 hlasů

Komousi se nam tady zase pekne shlukuji a je dobre, ze ukrajinske sily tvrde zakroci proti ruskym agentum FSB a GRU. FSB a GRU se odhalily uz tim, ze si spletli budovu radnice a misto toho obsadili budovu opery. Opravdu dobra znalost Charkova:-) Proste hloupi muzici jako zdejsi diskutujici:-)

4 hlasy

5 debilních příspěvků z celkových třiceti je vašich, komouši :-)

1 hlas

Tak pravil osel jménem np np.

15 hlasů

Jak prisel tenhle pablb s nickem na jmeno bratra drivejsiho papeze, to mi zustane vecnou zahadou. Ale mohla by to byt ztrata rozumu.

0 hlasů

Od vola ta pochvala sedí.

2 hlasy

Felixi, my dobře víme jaký jste, nemusíte nám to připomínat.

2 hlasy

Tak už říkáš FÉLIXI zase někomu jinému ?? :). Dnes jsi dostal invalidní důchod a zase si se opil jodovou tinkturou, co ?

0 hlasů

Před 70 lety Rudá armáda zahájila osvobozování Krymu...Sovětská vojska tehdy prolomila hluboko členěnou nepřátelskou obranu na Perekopské šíji, Kerčském poloostrově a v oblasti Sevastopolu, rozdrtila 17. německou armádu, zlikvidovala poslední velké protivníkovo nástupiště ohrožující jejich týl na pravobřežní Ukrajině a Černomořské loďstvo dostalo nazpět svou hlavní základnu – Sevastopol –, což výrazně zlepšilo podmínky pro vedení jeho bojové činnosti. Cena za tento úspěch nebyla nízká, i když v porovnání s jinými sovětskými ofenzívami ji lze hodnotit jako přijatelnou. Podle oficiálních ruských údajů z roku 1993 sovětské ozbrojené síly za pětatřicet dní a nocí trvání krymské operace ztratily 84 819 osob, z toho 17 754 mrtvých, nezvěstných a zajatých, 171 tanků a samohybných děl, 521 děl a minometů a 179 bojových letounů. Němci hlásili Hitlerovi, že od začátku evakuace Krymu 12. dubna 1944 Kriegsmarine a rumunské loďstvo odvezly z 230 000 příslušníků 17. armády 130 000 osob a Luftwaffe 21 457. Velitel 17. armády generál Allmendinger hlásil, že ztráty činí 57 500 mrtvých a nezvěstných....během bojů o Krym za Velké vlastenecké války zahynulo až dvě stě tisíc sovětských vojáků

6 hlasů

Mediální póvl a hnůj se opět činí, nacistickej dobytek na Majdanu oslavoval a na východě Ukrajiny to jsou separatisté a teroristé, je to stejný ne li odpornější jak za zhovadilých komoušů, jen o 180 stupňů otočený

16 hlasů

Na východě Ukrajiny to jsou ruští fašouni a pokoušejí se rozpoutat občanskou válku.

1 hlas

A v Kyjevě jsou ukrajinští, tak je to jedna jedna ? :)

0 hlasů

Doufám že Zaorálek a Sobotka už sedí za kniplem a letí pro zraněné.Koho asi přivezou?

5 hlasů

Čest a slávu RUSKU za jeho odvahu ,rozhodnost a nekompromisní postoj k nacistům ,banderovcům a EU válečné chátře !!!

6 hlasů

Úplně jsem se divil když jsem četl Vaše příspěvky v posledních dnech. Proč? Protože například:
-
petr petr 21.09.2013 12:49
sa58

Přeji extrémistům pevnou ruku a přesnou mušku a na množství nehleďte !!!
-
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/extremistu-se-v-prerove-seslo-malo-pochod-mestem-odvolan_283367_diskuze.html

0 hlasů

-
petr petr 21.05.2012 16:24
sa58

Mám rád romy když jsou v pracovním táboře v Letech u písku. Je to pro ně ideální destinace a nikomu neškodí a všichni jsou spokojení.

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/nejhorsi-sousede-romove-shoduji-se-cesi-chvali-naopak-slovaky_235202_diskuze.html

petr petr 09.02.2014 16:10
sa58

Proč sexuální devianté neustále obtěžují své okolí svou úchylkou ?

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/soci-2014/lesbicka-skokanka-o-soci-prijali-me-tady-hezky_297649_diskuze.html

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/zahranicni-souteze/jsem-gay-prohlasil-reprezentant-prolomil-tabu-sklidil-uznani_294217_diskuze.html

petr petr 25.03.2014 13:40
sa58

Havel nepatří do vězení ale na ŠIBENICI !!!

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/venezuelska-opozice-ma-sveho-havla-ve-vezeni_302142_diskuze.html

petr petr 07.10.2013 18:22
sa58

Čím méně multikulturních bratříčků dorazí ke břehům Evropy tím bude méně zavražděných ,okradených a nakažených HIV a navíc postižené vlády kde se tito ubytují ušetří kupy peněz na sociálních dávkách , takže už zanechte pokrytectví a politické korektnosti !!!

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/aby-se-neutopili-v-mori-drzeli-se-mrtvych-tel_284976_diskuze.html

petr petr 01.02.2014 08:12
sa58

Sexuální devianty je nutno vždy a všude nemilosrdně likvidovat !!!

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/verte-neverte/vyuka-masturbace-ve-skolach-rodice-drzeli-ditka-doma_296700_diskuze.html

petr petr 05.02.2014 10:31
sa58

Strašlivé co 25 let tzv. svobody a demokracie udělalo z samostatné ,soběstačné republiky. Takže tady máme takřka 2 miliony položebráků ,50 tisíc bezdomovců ,zničené zemědělství ,průmysl na huntě a eskadry exekutorů v dobré náladě.

http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/osobni-finance/chudoba-hrozi-1-58-milionu-obyvatel-ceska-jinde-maji-hur_297156_diskuze.html
-

a asi ...

0 hlasů

To je obdivuhodné pracovní zaujetí. To muselo dát hodně práce, že ? ;)

2 hlasy

Jako, že to je přece všem jasné? Až na dávající hlasy? Nebo těm právěže jakoby úplně nejvíce?

Přece, že sranda? Ale když někdo ukradne 100Kč, tak celý svět se zboří? A politici nejen, že tak nějak nic, ale oni navíc někteří zřejmě lízají domnělý nacistický volební blok?

Ale hele, pokud v ČR máte nějaký plán na to, že potřebujete eventuální vyjednávače se zahraničními nacisty, tak mi je do toho vcelku hov.. ať bych si o tom myslel cokoliv. Pochopitelně, pokud mluvíme o lidských právech v rámci EU anebo přeshraniční kriminality, tak to je potom něco jiného, ale úpřimně, já bych osobně takto nevěděl zda například po teroristicko-sepárastickém útoku v Klingenhainu vůbec bylo nějaké trestní řízení.

Jestli to někomu prostě jen přijde jako nějaká prý hra na indiány a kovboje, to já nevím. Co já vím je, že hra předpokládá svobodnou účast na té hře všemi a každým a každou účastnící se té hry.

Tak či tak, že poněkud asi banderovec volá po likvidaci banderovců jistěže nepostrádá ironií. A jistěže by se dalo argumentovat, že i banderovec uzná, že politika a kultura a nevím co všechno se netočí kolem toho někomu ubližovat, ale i v rovině naprosto názorové, to že se o někom anebo "některých" mluví jako o nějakém statku, jako ve smyslu, že o komunistech se mluví lépe než například o Rómech, zvláště jestli to prostě je takzvaně salónové, tak jako v mém světovém vidění ne osoby s kterými bych se přál kamarádit. A koneckonců, nemusím sem do diskuzí nebo raději ani na články klikat když se mi to tak nelíbí, že...

0 hlasů

Mohl by mi školený a vycepovaný EU novinář říct kdo jsou ti teroristé už v tom mám zmatek na Majdanu to byl samý demokrat a v Doněcku samý separatista !!!

13 hlasů

Protože kdyby to napsal po pravdě, tak je na dlažbě. Mainstream našich médií je jasně daný.

9 hlasů

Třetí jednotku tvoří žoldáci Blackwater ve stejnokroji oddílu zvláštního určení MV Ukrajiny Sokol. Jejich úkolem je vypořádat se s protestujícími co nejrychleji a tvrdě“, řekl pramen.
Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/news/2014_04_07/Na-vychod-Ukrajiny-byly-presunuty-tri-bojove-jednotky-4302/

8 hlasů

Technicky vzato, žádní žoldáci Blackwater neexistují. Pokud mluvíte o té firmě v USA, která se přejmenovala. Potažmo zřejmě myslí/te zaměstnanci té firmy nebo spíše, že se jedná o bývalé zaměstnance téhož.

Jistěže ne tématika naprostá nesmyslná jako taková, ale pokud mluvíme o trochu širším pojetí té věci těch nedávných záležitostech, tak například na Krymu dle článku na BBC byl v té takzvané domobraně někdo kdo předtím kdysi bojoval za Serbii, a pak například zmíněné, že zřejmě válečný zločinec byl zastřelen exekutivou nedávno, za té současné vlády, a to pro někoho něco jako lov na Usamu bin Ládina v jednom týdnu nebo podobně, což zmiňuji, že prý dělal zvěrstva v zahraničí (však pro někoho jako CIA či co) a to před lety.

https://www.youtube.com/watch?v=UQ7YYS8U4i4
https://www.youtube.com/watch?v=1Ff3wOh5w9c
https://www.youtube.com/watch?v=WYUuZkwGIx8

https://www.youtube.com/watch?v=u9Gt8gJYF5g

Zda se bere kopanec do hlavy co má být asi jako nějakým detektivem aj. za tvrdý v Rusku, to já nevím, nápodobně zda na Ukrajině. Na protesty či podobně se zdá, že v Rusku mají jako jednotku vplížící se mezi civily v civilu.

0 hlasů

Vy nevíte, že podle np a jeho grupy je sledování jiných, než povolených, stanic zakázáno?
Něco jako za války, když se mělo udávat, jestli někdo neposlochá Londýn

11 hlasů

Doufam, ze BIS peclive monitoruje chovani proruskych aktivistu v CR a bude pripravena na pripadnou podobnou cistku.

4 hlasy

Ty jsi skutečný debil. Pokud by tady měla být čistka, tak v prvé řadě od takových idiotů, jako jsi ty!

8 hlasů

Jakože by BIS měla kontrolovat, jestli máme na věc stejný názor jako předepíše EU s Bílým domem? Na takové Stbácké manýry bys soudruhu už mohl zapomenout. Tvoje doba už skončila i když chápu, že se ti po tom asi stýská.

9 hlasů

Blbe Horníku, jsi vůbec schopný myšlení, máš vůbec v hlavě něco jako mozek? Na Ukrajině žijí ukrajinci, ve státě "UKRAJINA" Na Majdanu "UKRAJINCI" svrhávali svého prezidenta a svoji-ukrajinskou vládu! Na východě Ukrajiny "ukrajinci-ruské národnosti bojují proti vlastnímu státu Ukrajině ve prospěch cizího státu RUSKA. Vole, jestli už ani tomu neporozumíš, tak zůstaneěš volem až do smrti.

1 hlas

Takže první střílet demokraticky mohou a ti druzí, kterých je sice na východě Ukrajiny většina, ale nesouhlasí se samozvanou Kyjevskou vládou, která nevzešla z demokratických voleb, ale z fašistických násilností , těm je to zakázáno ? Och jaký jste demokrat tělem i duší. ŠKODA JENOM, ŽE TO TĚLO POSTRÁDÁ MOZEK. !!

2 hlasy

Nazory soudruha tady predvadis neustale ty.

0 hlasů

Jakože vyzývám k tomu, aby tajné služby někoho sledovaly??

Tak to už se ti to v tý hlavě zavařilo víc, než se tady na první pohled zdálo

6 hlasů

Nezlobte se na něho je z ÚSTAVU , ale má tam protekci ... takže ho nechají cintat bláboly na internetu, prý alespoň neobtěžuje personál !! :)

0 hlasů

Nevyzyvam. Pevne doufam.

0 hlasů

Jen jinak řečeno, že si přeješ, aby se zase za názory zatýkalo.
Takže soudruh. A kovanej

3 hlasy

Fašisté podporování EU a USA se tlačí na východ Ukrajiny, ale to jim nesmí projít.
Občanská válka je za dveřmi a věřme, že nezvítězí ,,prokyjevští,, teroristé, kteří se neštítili střílet do ,,svých řad,,.

17 hlasů

Ty se vrať blbe tam, kde máš svoje kořeny- do Řecka.A pokud se ti u nás v česku líbí víc, tak se asimiluj a neprovokujsoudruhu blbče!

1 hlas

A ty se vrať z5 do ústavu, nebo zavoláme zřízence !!

0 hlasů

Tak ty chces obcanskou valku, ty komousi?

1 hlas

Áááááá, opět se nám zaseknul kolovrátek, to zase bude nuda :) !!!

2 hlasy

O rozpoutání konfliktu se pokusili hlavně ti, co dali Ukrajině na vybranou buď s EU, nebo s Ruskem. A pokud s EU, tak umožnit přiblížení se vojska NATO blíž k ruské hranici.
A na válku je zaděláno. A vůbec to nepíšu s vědomím, že ty o nějaké argumenty stojíš.

11 hlasů

Přesně tak! Začalo to nabídkou asociační dohody od EU směrem k Ukrajině. Do té doby byl relativní klid a žádní mrtví!
Bohužel každá ze stran vidí jen tu svou pravdu a místní diskutéři umí akorát psát urážky a věcná diskuze je prakticky zabitá.
Každý brání své zájmy a kupodivu USA co nejdále od hranice "své" země, což je velmi nebezpečné pro svět!
A teroristé budou vždy ti na druhé straně barikády.

0 hlasů

Kocábe,Karle,Štětino je čas vyrazit vyjádřit podporu lidem kteří chtějí změnu.

23 hlasů

Štětina by vám vysvětlil, že v Kyjevě v únoru to byla revoluce a ta své mrtvé potřebuje ( nebo se na ně až tak nehledí), ale dnes (když je to z té druhé strany) je to terorismus

23 hlasů

Volovi tvého ražení by vysvětloval marně!

3 hlasy

Jsi to ty, štětináči?

3 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov