Hlavní strana > Zahraničí
Prezident Trump
Zabití Solejmáního bylo krokem k odvrácení války
04.01.2020 07:35
Spojené státy učinily krok k odvrácení války, nikoli k jejímu rozpoutání, prohlásil v pátek americký prezident Donald Trump o nočním raketovém útoku v Bagdádu, který zabil klíčového íránského generála Kásema Solejmáního.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Koja Drahová
05.01.2020 17:34
Kojala
Vojna by bola. Vojna by bola, pretože nálady na zmenu hraníc boli príliš vysoké v celej Európe. Vojnový konflikt bol nevyhnutný, a je jedno či by to bolo s Hitlerom alebo bez.... Inac vaša otázka "čo by bolo keby" je irelevantná. Je to ako, "Objavilo by ľudstvo gravitáciu bez Newtona??" Áno, s najväčšou pravdepodobnosťou áno.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:30
StandaBulis
Ne, AGM 114 ukáže.
0 hlasů
- -
04.01.2020 19:39
Ovocenka
Pravda nerozlišuje nositele, může jím být i arogantní hovado...
1 hlas
karel ledvinka
04.01.2020 18:38
karelledvinka
proti peršanům nemá u nás nikdo nic.nechceme semity,nejsou to evropané,indoevropané a už vůbec ne Slované nebo Češi a Moraváci.ať už arabáci nebo židi.jsou to podle DNA afro-aziati.это всё!
2 hlasy
Henex
04.01.2020 17:31
Henex
Teda nechtěl bych být dnes Alláhem, dávat kousky toho mučedníka Sulejmána dohromady musela být fuška. Ale možná to nechal tak, každá z těch 72 panen dostala svůj díl a bylo...
2 hlasy
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:33
StandaBulis
Přemýšlím kudla, k čemu jí může být taková spodní čelist, kus lebky, zuby, loket, tříhlavý sval lýtkový neb snad čéška? Já být tou jejich pannou v ráji, vemu odsaď asi kramle, kdyby mi dávali vytrvale ty zbytky z kafilerky.
0 hlasů
Henex
05.01.2020 13:01
Henex
Náhradní orgány jsou holt náhradní orgány, to se dneska cení. Hlavně v Rusku, tam jsou orgány tragicky zemřelých tak prosáklé vodkou, že jsou prakticky konzervované a pro transplantaci nepoužitelné...
0 hlasů
Vlastní názor
04.01.2020 17:15
pimon
Koukám,že Vlastík dnes sežral Šalamounovo hovno. Asi chce dělat Trumpovi, Marconovi, Merkelové poradce. Vskutku by to byla dobrá volba, ušetřili by za špiony neb Vlastík ví vše nejlépe! Aleluja.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:21
StandaBulis
Hahaha, věcně něco nic,co? Hehe. Pátá třída základní školy: nevíte, neznáte, neumíte, tak se jako desetiletý deb*ílek snažíte někoho shodit před těmi samými de*bílky, jako jste sám. Starý profláklý způsob, nic lepšího by nebylo?
0 hlasů
karel ledvinka
04.01.2020 18:12
karelledvinka
ofšem vlastík je bývalý junijór.potom není divu.
1 hlas
Karel Kačaba
04.01.2020 17:08
KacabaK
Obávám se, že je to krok k zahájení války či aspoň tvrdé odvety.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:22
StandaBulis
Tvrdé odvety? Irán disponuje něčím, čím může USA tvrdě zasáhnout? A prosím vás, co to je? Tvrdé řeči, kvílení, skandování? Leda tak.
0 hlasů
Karel Kostrč
04.01.2020 16:02
Ant
To bylo prozíravé, no koupit ty AMI vrtulové vířníky, až bedeme muset zprudka oblast opustit, .. oni asi nebudou mít pochopení k partnerům.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:49
StandaBulis
Herdek, hloubka tohoto sdělení je taková, že sdělení je jaksi nicneříkající. Kudla, co mají společného vrtulníky pro AČR s čím vůbec?
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 20:24
Vidlak
Woe Stýblo, v závislosti na USA! 200 vyrobených kusů je u letadel hov....! To se fabrice ani nevyplatí udržovat jednoúčelové výrobní přípravky.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:24
StandaBulis
Ale v těch dvou typech vrtulníků nejsou žádné speciální díly, to je skládačka z dalších věcí, pokud se bavíte o závislosti na servisu. Zkuste se podívat, jak probíhá servis Pandurů a hlavně Ivec.
0 hlasů
Bob Kadet
05.01.2020 17:18
Vidlak
Zase jen kydáš obecné bláboly a víš_hovno. Některé společné díly motorů a palubních přístrojů není ještě vrtulník. To bylo jen na ucpání huby blbům,tím bývalým přísl. Pohotováku SNB Metnarem.
0 hlasů
antonin vaclav
04.01.2020 15:43
culomb
K odvrácení války je nutné odstranit Trumpa nebo Solejmáního.
Trump se demokraticky rozhodl, bude odstraněn Solejmání.
1 hlas
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:25
StandaBulis
Nechci být kacíř, ale kdyby odstranili i Trumpa, oko by mi tedy nezvlhlo.
1 hlas
Henex
04.01.2020 15:22
Henex
Já počkám, až se vyjádří Putin, sichr je sichr... :-)))
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:47
StandaBulis
:-D dobrá hláška" :-D
0 hlasů
Henex
04.01.2020 15:22
Henex
Já počkám, až se vyjádří Putin, sichr je sichr... :-)))
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 20:28
Vidlak
Woe Hemenex, asi tě Putin zklamal. Vyjádřil se k tomu teroristickému dost umírněně.
0 hlasů
Henex -
04.01.2020 22:28
Henex
Bodejď by nadával, Trump mu ušetřil práci...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:28
StandaBulis
Jo, USA jsou jak sanitka: dělá prosto na silnici a za ní se veze tou uličkou Rusko, které obratně vlevo i vpravo chytře využívá toho, že USA jim udělal místo. Rus si toto nemohl dovolit, teď si mne ruce. Bude se lísat a přát úpřimnou soustrast a nabízet jakože pomoc, hahaha!
0 hlasů
Henex
04.01.2020 15:03
Henex
Tak jedno je jisté: Už nikdy žádný íránský představitel nepřistane s plnou parádou v hlavním městě státu, kde jsou přítomni USA. Totéž bude platit i pro ostatní teroristy ze seznamu...
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 19:08
Vidlak
Hemenex, a máš nějaký nápad, proč mají američtí prezidenti nejsilnější ochranku na světě, když jsou Amíci po světě tak oblíbení (podle Stýbla)??
1 hlas
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:29
StandaBulis
Kadete, já jsem nikdy a nikde ani nenaznačil, že jsou Janci ve světě oblíbení, ale to je ta vaše dyslexie: nejste schopen pochopit psané slovo a píšete svoje domyšlené blbosti. Koho jiného by taky vzali k policii než blba.
0 hlasů
Bob Kadet
05.01.2020 17:23
Vidlak
No poslední level kde se může nosit pistole na_řiti je obecní strážník. Musí si ale u některé soukr. školy koupit maturitu!
0 hlasů
Henex -
04.01.2020 22:29
Henex
Aby ho lidi samou láskou neumačkali...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:50
StandaBulis
Přistát přistane, ale už neodletí...
0 hlasů
Karel Kostrč
04.01.2020 14:58
Ant
Ne, aby jste si mysleli, že můžete beztrestně vraždit, to ne, ..to může jen Pán světa Donald.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:51
StandaBulis
A to si pamatujte. Vy o ničem rozhodovat nebudete, vy jen natahujte ruce pro své dávky.
0 hlasů
Karel Kostrč
04.01.2020 14:43
Ant
Zabití Solejmáního bylo krokem k odvrácení války, ... tak.
a Pompo dodal, že tímto ušlechtilým činem se zvýší bezpečnost v oblasti, zejména pro američany, .. to je hlava, jako pan vachmajstr z Putimi.
6 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 14:57
StandaBulis
Sejmete-li protivníkovi skvělého vůdce, organizátora a autoritu, nemá protivník skvělého vůdce, organizátora a autoritu. Je oslabený. Co na tom není k pochopení? Myslíte si, že ho nahradí stejně dobrým a charismatickým a výkonným chlapem? Tůdle.
2 hlasy
Karel Kačaba
04.01.2020 17:11
KacabaK
Každý je nahraditelný, někdy horším, někdy i lepším. Čas ukáže.
1 hlas
Karel Kostrč
04.01.2020 15:03
Ant
zvláštní úvaha, ... jistě pravdivá, ale její praktikování je hodno primitivích barbarů..
1 hlas
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:58
StandaBulis
Pravdivá? Špatné slovo: to správné zní: účinná. Postavte se proti tomu druhému, co obtěžuje vaši ženu a nechte do udeřit jako prvního. Lehnete a už nevstanete. Budete sice silný inteligent, ale se zlomenou sanicí a žebry a vaše žena přefiknutá, protože její manžel je inteligentní až běda. Hřbitovy jsou plné takových blbů, kteří byli tak dlouho chytří, až byli mrtví. Žicvot není o vymyšlených loidskách pravidlech. Ta pravidla vymyslela příroda nebo chcete-li Bůh, jak libo, a pokud jste taková trubka a valíte svoje blbosti, dopadnete jako hubkař. Ten druhý totiž vaše prudce inteligentní myšlenky sdílet nebude. Takže svou inteligencí dokážete být blbější, než ten primitiv. Rozum samotný je vám k prdu, k němu musí být ještě agresivita. Z pěti procenty jedinců se totiž domluvit nedá.
Přečtěte si na netu strategii col. Wardena. Toto je její naplňování. Dokonale fungující.
2 hlasy
Jan Gavroch
04.01.2020 14:26
gavroch
Někteří židé chtějí okupovat Irán a posílají na Iránce, Iránky, Iránčata armádu USA
http://www.wertyzreport.cz/clanek/dohoda-s-iranem-valka-carter
Americký ministr obrany: Jaderná dohoda s Íránem nezabraňuje vojenskému útoku na Irán
Izrael byl po dosažení íránské jaderné dohody k neudržení. Izraelský premiér Benjamin Netanyahu se do poslední chvíle snažil dohodě zabránit, největší izraelská lobby
v USA AIPAC dokonce svolala z dovolené své členy, aby začali přesvědčovat americké zákonodárce. Izrael také zvažuje, že bude chtít
po USA KOMPENZACE A tak přijel do
Tel Avivu americký ministr obrany Ash Carter uklidňovat USA sice dohodu schválily ale to nebrání případnému útoku USA na Irán
„Jedním z důvodů, proč je tato dohoda dobrá, je fakt, že nic nebrání vojenské možnosti,“ řekl Carter reportérům během cesty do Izraele. „Stále hledáme způsoby jak na Irán zaútočit ,“
dodal a zároveň podotkl, že USA spolupracují s Izraelem v posilování armády.
Zdroj: AFP/Bloomberg, alternativenews.org, forward.com
0 hlasů
Jan Gavroch
04.01.2020 14:14
gavroch
Spojené státy učinily krok k odvrácení války, nikoli k jejímu rozpoutání, prohlásil v pátek americký prezident Donald Trump
-----------
Trump povídá, že zabitím vězňů , včetně židů, v koncentračních táborech učinili
Němci krok k odvrácení války, nikoli k jejímu rozpoutání,
0 hlasů
karel ledvinka
04.01.2020 18:18
karelledvinka
zapomínáte na israela israeloviče plinina a jeho 243 vyhlazovacích a 246 pracovních lágrů v souostroví gulag.proč asi? protože to bylo v otrockým žid-státě sssr?rita zimmermenn rotuje vztekem.
1 hlas
Dušan Hilderich
04.01.2020 13:12
Belisar1
V nejbližší době by asi nebylo zrovna bezpečné se vyskytovat v blízkosti USáků. Perská pomsta na ně může udeřit kdykoli a kdekoli a není vůbec nutné, aby to člověk odnesl s nimi.
3 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 14:57
StandaBulis
Bububu, tak si vlezte mezi muslimy, ve Francii jsou jich hafly.
0 hlasů
miloň kouzec
04.01.2020 12:53
myras
Koho mi toto vyjadřování připomíná?!? Aha , jistého Adolfa Hitlera. Ten také chtěl mír pro všechny, ale nějak při tom rozpoutal 2. světovou válku!!!
5 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 12:59
StandaBulis
Koho mi ty vaše kydy připomínají? Jo Chamberlaina, ten chtěl mír a měl válku.
2 hlasy
Bob Kadet
04.01.2020 11:40
Vidlak
Vot ten aftomat! Těm_kydům toho nadermakolovaného klauna snad již nevěří ani domácí_negramotní afro-američané. Teda krom zdejších příznivců zařízlých v americké_řiti až po kotníky!
6 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 16:59
StandaBulis
Vykřikuje bolševický pohunek z ruské zadele..."
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 19:18
Vidlak
Marně se snažíš ty úde od Městské policie dávající pokuty důchodcům za psí_hovna v parku. Pro ten národ složený ze zločinců a různých pochybných existencí z Evropy, zdrhajících před zákonem a věřiteli, kteří vyvraždili původní obyvatelstvo a natahali si černé otroky (dnes útlocitně nazývaní "afroameričané"), tak nikdy jako nějaká česká hnida nebudeš partner! Max. tě akorát zneužít!
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:39
StandaBulis
Johohó, jak se ten policejní blb snaží hádat, co dělám, to je komedie.
Já ale nic nemám proti tomu, co píšete dále a Janka beru jako menší zlo A už vůbec s nima nechci být partner, Kadet, oni si tyhlety "velké" národy myslejí, že jsou největší kingové na světě a já nemám takové lidi rád. Ale sem rád, že sem vás vytočil. Tak nějak mám radost... :-D
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 11:37
Vidlak
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Karel Musil
04.01.2020 11:37
KarelMusil
Snad budou nabídnuty i nějaké důkazy, co všechno strašlivého připravoval, aby to nějak odůvodnilo jeho politickou vraždu na území jiného státu
6 hlasů
- -
04.01.2020 19:46
Ovocenka
Stačily dosavadní skutky toho pána. Tahle pakáž, která neodděluje politiku od náboženství, se musí hlídat a regulovat s puškou v ruce. To potvrdí každej správce lesa.
1 hlas
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:41
StandaBulis
Puška v ruce je dobrá věc, ale AGM-114 Hellfire je lepší. To je jako taková metla, zamete to v okolí.... dokonale, první pomoc není potřeba, doktor není potřeba...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:45
StandaBulis
Proč by měly by být odhalovány zdroje informací, aby nějaký český uslintaný a kapitulantský civilista, který ani neví, co to je důkaz, měl možnost posuzovat, jak nebo onak? Jste se asi zbláznil, ne? Po deseti letech bylo zveřejněno, jak to bylo v Iráku s chemickými zbraněmi a přiblblí civi*lové se*rou svoje sr*ance ještě šest let po zveřejnění, co se dělo a jak to bylo. Hezky vysypávejte smetí z popelnic a tlápejte u piva, to vám jde dobře.
1 hlas
miloň kouzec
04.01.2020 12:59
myras
Vlastimilé, lhát se nemá!!! Ti Usáci musí v tom Iráku dřepět, aby konečně nějaké ty chemikálie tam dali do kupy. Ale fakt, jako agresor se nemusí párat s nějakými důkazy, Když se rozhodnou, že je to tak, tak to tak být musí, i když zničíme půl země, a třeba světa.
6 hlasů
- -
04.01.2020 19:48
Ovocenka
Nejhloupější názor má vždycky největší podporu, viď Miloni? A o to jde.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:43
StandaBulis
Hlupákovi říkat, že je hlupák je zbytečné, my hlupáci si to uvědomujeme sami, že jsme hlupáci, ale tihle hlupáci jsou moudří - škoda, že tak taky nevypadají jejich životy, jak jsou moudří.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 17:01
StandaBulis
Hm, a je po ptákách, co? Primitivní ubohoučký čecháček litující sebe sama jak se kdosi pořád nad ním rozhoduje... bééé bééé.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 13:12
StandaBulis
No a ty zdroje jste už prověřil? Že to není jeden zdroj? Že to našli i Poláci a další vojska? Jak to bylo? Saddám sám nepopíral, že chemické zbraně má, dodaly mu je západní země a ty věděly, že tam jsou a že nebyly zničeny, takže vy víte, že Saddám lhal a neměl je? Že z toho písku, kam Saddám musel nechat sklady pro jednotlivé jednotky zakopat, je i samotní Iráčané nevytahovali ve snaze zabránit, by se to dostalo tamním výpatlům do rukou?
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 21:59
Vidlak
Zase kydáš chujoviny. Kdyby tam našli jen jeden chemický granát Sadáma, tak z toho měl jevrej v centrále NATO druhou chanuku v jednom roce, a Billík Clintnovic se nemusel trapně omlouvat!
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:45
StandaBulis
Buďte tak laskav, vy policejní líné dobytče, :-D a najděte si to konečně. Jste toho schopen nebo ne? Navalenou plenečku přebalit, nechcete? Nic?
0 hlasů
Většina diskutujících, podle mě neprávem, viní všechny muslimy ze všech zločinů. Když se ale USA takovému opravdovému darebákovi postaví, je to zase špatně a to jen proto, že to byly Spojené státy a zločinec se podílel na společných manévrech s Putinem
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 11:42
Vidlak
Oni byly v Iráku nějaké manévry?? Max. tak vyjančených Amíků kteří se do země stahovali ze Sýrie jen s tím co uvezli!
7 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 12:57
StandaBulis
Kadete, přečtěte si příspěvek OK ještě jednou, jako slabikář, tááák, e ma má mí su, má ma se to pí, jů to je me la. No a kde se OK zmiňuje o Iráku? Dyslexie s X, co? Neumíte vnímat psané slovo, k policii přijat přes strýčka nebo přes prcinu, domýšlíte si, vymýšlíte si, rozčílujete protože tomu nerozumíte, Kadete, co?
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 19:23
Vidlak
A co jsi na tom nepochopil, když psal o těch mánevrech. S těmi tak akorát nasírali 5.americkou námořní flotilu u Perského zálivu (Rusák,Číňan a Irán). Ale je fajn, že už jsi si zapatoval to cizí slovou s "X" :-))
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:47
StandaBulis
Kde píše OK co o Iráku? Dyslexie, dyslexie, dyslexie... jo a vy si najděte, čím trpí to ti kolem vás, hehehe.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:39
StandaBulis
Řada německých dělníků a maminek vypomáhající kdekudy nacisty nenáviděla, ale jakožto výrobní síla a organizační struktury byli nepřátelé a jakožto takoví i legitimní vojenské cíle.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:37
StandaBulis
Zdaleka ne všichni němečtí nacisté nebo sovětší komunisté atd atd byli násilníci a vrazi, kteří fyzicky někoho zabili. Jejich úkolem nebylo vraždit, ale vrahy svou podporou (včetně mlčení) legalizovat. Týká se jakékoliv totality a ideologie. Islám není výjimkou.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:21
StandaBulis
Tomu se říká obsedantní posedlost - je to psychická nemoc, ne moc vážná. Pramení z jiných poruch, klasicky z dyslexie. Nechopnost porozumět psanému a mluvenému slovu, nervozita, úzkost, podezřívavost, vlastní domýšlení si... a už to jede. Máte tady dokonalé ukázky té poruchy.
0 hlasů
Jiří Vojíř
04.01.2020 10:58
Kocourkov
Slabší byli v nevýhodě před silnějšími do doby než Samuel Colt vyrobil revolver.
1 hlas
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:23
StandaBulis
To je reklamní slogan firmy, ve skutečnosti ten slabý nedokázal z toho koltu mnohdy vůbec vystřelit skrz psychické zábrany.
Tady platí pravidlo: mám větší klacek a nebojím se ho použít, ale pakliže ho nepoužiju, dostanu tím menším toho druhého do rozkroku.
0 hlasů
Henex
04.01.2020 10:50
Henex
Není čeho litovat, ten íránský hajzl měl být zabit už dávno, žádný lidumil to nebyl. Kde selhává diplomacie tak tam nastupuje holt násilí...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:35
StandaBulis
Máte jen část pravdy. Tento voják byl jen vykonavatel rozkazů, byť vlivný, byť chytrý a byl by to velmi dobrý spojenec. Jako Rommel. Přesto Spitfiry Rommelovo auto sejmuly taky, aniž tedy piloti věděli, na koho útočí dopředu, při průletu si toho všimli.
Grázl je ještě výše, kterého by bylo potřeba sejmout. Jenže na toho nejsou info a kde a kdy dopředu bude plus k tomu příslušný rozkaz. To je tak celé.
1 hlas
Henex
04.01.2020 15:37
Henex
A to je právě to, co nejde. Jedna věc je zabít ve třetí zemi nějakého teroristu a druhá věc zabít hlavu státu na území státu, kterému vládne. Zabít měli Francouzi Chomejního, když ho měli u sebe v base, zachránili by tím miliony životů...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 17:03
StandaBulis
A že byste si přečetl dohody o boji proti terorismu? Slovíčko Kdekoliv.... tam mimo jiné stojí.
0 hlasů
Elliott Houser
04.01.2020 09:44
EHouser
"Zabití Solejmáního bylo krokem k odvrácení války"
Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla...
Amen.
12 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 13:14
StandaBulis
Housere, a co uděláte se svým žvástem, až zjistíte, že válka nebude? Budete dělat, že jste to nenapsal vy? Že to je tak, že když se sejme ten, kdo je schopný vůdce, nepřítel ztratí schopnost vést válečné operace?
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:24
StandaBulis
Kdyby v roce 1938 sejmuli Hitlera, byla by válka?
1 hlas
Elliott Houser
04.01.2020 13:15
EHouser
Úplně by stačilo kdyby do něj necpali prachy ...
Kdo financoval Hitlera dokument BBC
https://vimeo.com/382750808
4 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 15:00
StandaBulis
Ptám se vás, kdyby v roce 1938 sejmuli Hitlera, jestli by byla válka? Ne kdo jej financoval. Štěpán Lotrinský taky zásoboval nepřítele aby ho porazil.
0 hlasů
Koja Drahová
04.01.2020 17:35
Kojala
To dnes nikto nemôže povedať s istotou, ale s najväčšou pravdepodobnosťou rovnajucej sa 99,9%, by bola. Ako vieme, vojnu nevedie jeden človek a každý je nahraditelny.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
05.01.2020 10:54
StandaBulis
Ptal jsem se Housera, ale ten jak se dostane do úzkých a musel by myslet, přestane reagovat.
Válka by nebyla, celá generalita byla proti "vůdci".
Stačilo, aby Beneš nekapituloval.
Německo nemělo armádu, mělo celé tři ročníky vycvičených vojáků. Stalin na východě čekal, až se západní státy válkou oslabí a jeho draze vydržované hordy podaředné techniky a ještě podřadnějších vojáků by SSSR položily ekonomicky a vojensky nebyly schopny proti celé Evropě uspět.
Z nejvyšších představitelů v Německu nebyl soudný jenom Rakušan. Že mu počáteční tažení vyšla díky obrovskému štěstí, to už je jiná kapitola. Německo na vedení války nemělo kapacity a taky to tak nakonec dopadlo.
0 hlasů
tyden tyden
04.01.2020 09:38
tyden001
nojo, doma se mu to podelalo, imicment na obzoru, obchodni valku s Cinou podelal, IT fifmy doma ho nenavidi, kamos Kim ma novy rakery a obnovil obohacovani uranu....
a volby jsou za rohem.
co bombometcici v takovych pripadech delaji :-)))))
11 hlasů
karel ledvinka
04.01.2020 18:28
karelledvinka
nic se nepodělalo.teplý semitka žid a.shiff má strach svědčit v senátě.a impeačment tam NEMÁ naději.s čínou jede velice pěkně, teď doufám vlítne na evropu.kromě GB,s tou je kam a kam tam vyhrál JASNĚ, tak jako on vyhraje v listopadu.na celou severní a i jižní koreu by se měl vykakat,vysrat a zavést sankce a cla.a stáhnout vojcly.a pozvat kamaráda V.Putina na g-7.hezký den.
0 hlasů
karel ledvinka
04.01.2020 18:32
karelledvinka
oprava nápovědy.... teplý semita žid... je kamo a kamo tam....
0 hlasů
XXXL XXXL
04.01.2020 09:20
XXXL
Musly je třeba zabíjet, ovšem v daleko větším měřítku a na prvním místě toho fousatého grázla Chameneího!
2 hlasy
Vlastimil Machura
04.01.2020 09:55
hafbubu
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:28
StandaBulis
Nám zatím nic, zatím. Jestli jste si nevšimnul, zahraniční politika USA je světový policajt. Aneb uhašení malých konfliktů v zárodku dříve, než přerostou v pořádný průšvih. Budeme čekat, až to přeroste ve větší průšvih? No my Češi ano, zvedneme ruce a budeme zase makat pro nepřítele, ale USA se tak nechová. Máme díky nim v Evropě mimo balkánský konflikt skoro 80 roků mír. Je vám to málo?
1 hlas
Jiří Vojíř
04.01.2020 13:00
Kocourkov
Spíš je to tak, že USA šíří svoji hegemonii v zájmu ohrožení jejich "národních zájmů". Agresivním násilím vnucovaným všem, kteří mají jakýkoliv jiný názor, byt´ s ním souhlasíme, či ne. A ti, kteří se na svém území teto agresi brání, pak nazvou teroristy. A my máme mír? V Evropě snad. A co takhle státy v Africe v Latinské Americe, Asii. Všude mají Amíci strčený pazoury.
3 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 13:04
StandaBulis
Takže USA by měly samy zajistit mír po celém světě? USA, jestli jste si nevšimnul, hájí severoatlantickou civilizaci. Ta mír má. Zbytek asi nebude v silách USA a může dělat jen to, co stačí. A ano, pokud by mělo dojít k velkému konfliktu a destabilizaci, USA zasahují. Jistěže tím destabilizují kdeco, ale v daleko menší míře, než kdyby konflikt přerostl do světové války. USA stačilo hasit dvě světové války za přiblblou Evropu, já je chápu. Že u toho matlají chyby: tady ti frustráti na diskusi mají zpackané celé životy podle toho jak kňučí, naříkají a všechno je proti nim a co? Taky dělají chyby.
1 hlas
Koja Drahová
04.01.2020 23:27
Kojala
Mali by ste sa z tejto zaslepenosti zobudiť a uvedomiť si, že KAZDY, naozaj KAZDY kto dobrovoľne vstupuje do cudzej vojny, tak je to len kvôli vlastným cieľom, ziskom.... Rovnako tak USA nebojujú a nikdy nebojovali za mier a demokraciu, bojuju a ochraňuju len za svoje záujmy, zisky, ciele... To už došlo hádam všetkým ľuďom na svete, aj s ľahšou duševnou poruchou.
0 hlasů
Koja Drahová
04.01.2020 23:15
Kojala
Svetove valky v podstate nikdy až tak svetové neboli, boli to v podstate len regionalne vojny v Európe proti Nemeckej ríši. Je vysoko pravdepodobné, že Európa by sa z tychto konfliktov dostala aj bez pomoci USA, ale geopolitická kalkulácia im radila vždy zasiahnuť, lebo oni sa vždy bali a vždy boja mocnejuceho Ruska a jeho vplyvu v západnej Európe.
0 hlasů
Elliott Houser
04.01.2020 12:14
EHouser
Stýblo možná, že by bylo lepší si vždycky dát nejdříve studenou sprchu, a pak se teprve zabývat politikou. Aby se člověk neocitl v souřadnicích víry. To je konec rozumu. A tam asi začíná vaše humoristická doména. Když dostanete politické problémy do této oblasti, pak je možné všechno – argumenty nehrají roli, důležitá je jen víra ;-)
6 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 13:05
StandaBulis
Na víru vám se*ru, historie to říká jasně.
0 hlasů
Josef Novák
04.01.2020 12:03
adresazablokovana
Tak USA je spíše pyroman který ty konflikty zakládá a pokud hasí tak benzínem viz. Irák, Lybie, Syrie atd ...
8 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 13:07
StandaBulis
Proč něco neřeší EU mimo zásobování palestinských teroristů? USA řeší i se všemi chybami všechno za nás a my na ně ještě pliveme? Chudáčci? Zvedači rukou?
0 hlasů
Bob Kadet
04.01.2020 19:26
Vidlak
Ano, USSáci rozmrdali Střední východ, Afghanistán a Severní Afriku, ale migrační vlnu má na hřbětě Evropa. Bóóže to je kus cocota. Pane Bóže ty to vidíš!!
0 hlasů
Konečně nejen rozumný a veskrze pravdivý příspěvek
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 15:02
StandaBulis
Dnes teprve vychází najevo mnohé skutečnosti z doby Velké války, takže prohlašovat názor na něco, co se stalo včera, za pravdu, je velmi velmi předčasné.
0 hlasů
Jan Vacek
04.01.2020 09:03
Vacek
Prezident D. Trump argumentuje tím, co se v takovém kontextu použivá, že menší zlo je oprávněné, pokud zabrání většímu zlu. (Viz dále.)
0 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:29
StandaBulis
V životě to není tak, že existuje řešení dobré a špatné. Velmi často existují dvě řešení špatná a vy horko těžko zvažujete, které je to lepší z těch dvou špatných. Samozřejmě se často spletete.
0 hlasů
Jan Vacek
04.01.2020 08:42
Vacek
I když v hierarchii protistrany mohou být osoby, které subjektivně radikalizují konflikt, je i u takové cílové osoby nezbytné brát v ůvahu celkovou reakci protistrany, tj. Iránu. Nicméně žádné excesy nemohou bránit systematickému úsilí k mírovému uspořádání situace. Nestupňovat napětí! Evropa může převzít iniciativu.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:30
StandaBulis
Sejmutí vrchního válečníka protivníka je oslabení protivníka. Nijak jinak. Evropa se není sama schopna bránit ani Rusku. Ne schopna, ale ani myslím ochotna.
0 hlasů
Jiří Klempera
04.01.2020 08:01
okolokolemjdouci
podle logiky toho kačera tedy musí zabít všechny aby nebylo s kým bojovat
11 hlasů
Vlastimil Styblo
04.01.2020 11:32
StandaBulis
Ne, podle vaší špatné analýzy a ještě blbější syntézy toho sdělení.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Elliott Houser (12 hlasů) 04.01.2020 09:44
"Zabití Solejmáního bylo krokem k odvrácení války" Válka je mír,...
Jiří Klempera (11 hlasů) 04.01.2020 08:01
podle logiky toho kačera tedy musí zabít všechny aby nebylo s kým...
tyden tyden (11 hlasů) 04.01.2020 09:38
nojo, doma se mu to podelalo, imicment na obzoru, obchodni valku s...
Josef Novák (8 hlasů) 04.01.2020 12:03
Tak USA je spíše pyroman který ty konflikty zakládá a pokud hasí tak...
Bob Kadet (7 hlasů) 04.01.2020 11:42
Oni byly v Iráku nějaké manévry?? Max. tak vyjančených Amíků kteří se...