„Svět bez hokeje?“ Kaufland představil nový image spot

Sport
16. 5. 2025 02:02

Dokážeš si představit svět bez hokeje? Tato pro mnoho fanoušků i sportovců zásadní otázka se stala mottem nového televizního image spotu, který dnes představila společnost Kaufland. Upozorňuje tak na své úzké propojení s českým hokejem, k jehož zásadním podporovatelům tradičně patří. 

Nový spot poběží v květnu a červnu na obrazovkách hlavních českých televizních stanic. Je dílem kreativního týmu okolo scénáristy Petra Kolečka, režiséra Vladimíra Skórky a producenta Dana Strejce, kteří stojí mj. i za kultovním seriálem z hokejového prostředí Lajna.

Obsazení spotu je bez nadsázky hvězdné, přičemž všichni aktéři, kteří se – každý po svém – potýkají s představou světa bez hokeje, hrají sami sebe. Ať už jde o známého scénáristu Petra Kolečka a jeho manželku, herečku a modelku Anetu Vignerovou (pro oba to mimochodem byla první společná zkušenost před kamerou), filmového a televizního režiséra Jana Hřebejka nebo slavného hokejistu Radko Gudase.

„Jestli je Čechům něco vlastní, tak je to humor. A jestli jsou Češi něčím ve světě známí, je to hokej. My jsme se v našem spotu chtěli s nadsázkou zamyslet nad tím, jestli by to vlastně Češi bez hokeje zvládli. Věřím, že svět, kde naši aktéři hrají sami sebe, bude diváky bavit. Osobně jsem moc rád, že jsem byl u toho, když Jan Hřebejk hraje a nerežíruje. Ono to asi nebude tak často,“ uvedl producent Dan Strejc.

„Vždy mě fascinovalo, s jakým nadšením se lidé sportu věnují. Ať už aktivní sportovci, trenéři nebo fanoušci, ať jde o hokej, fotbal nebo třeba florbal. Ta „děsivá“ představa světa bez hokeje je samozřejmě nadsázka, ale na druhou stranu docela dobře vystihuje vztah, který většina lidí ke svému sportu má,“ uvedl scénárista Petr Kolečko.

Ten se při natáčení trochu improvizovaně zhostil i role kameramana. Záběry Radka Gudase v Kalifornii totiž pořídil on během vzácné chvíle volna, kterou kvůli vrcholící sezóně NHL kapitán Anaheim Ducks pro filmaře našel. Podle Kolečka nebylo zpočátku jednoduché přimět hokejistu s pověstí drsňáka vcítit se do role – měl se totiž před kamerou rozplakat. To přiznal i Radko Gudas. „Není to o tom, že bych nebyl citlivý. Ale na pláč moc nejsem. Myslím, že naposledy jsem se rozplakal u filmu Zachraňte Willyho!,“ vyprávěl aktuální mistr světa v hokeji při představení spotu společností Kaufland.

Ta je jedním z největších firemních partnerům českého hokeje. Jeho podpora obsahuje všechny kategorie od mládeže, přes místní kluby, univerzitní hokej, ženský hokej, parahokej až po mužskou reprezentaci. Její podpora se neomezuje jen na klasický sponzoring. Řada hokejových projektů Kauflandu se zaměřuje i na výchovu a kultivaci hokejového prostředí, jako například kampaň Tak určitě!, která aktuálně běží na obrazovkách ČT.

Chtěli jsme ukázat, že naše spojení s českým hokejem je natolik blízké, že si svět bez hokeje už nedokážeme – a ani nechceme – představit. Spotem chceme nejen pobavit v období hokejového šampionátu, který se právě odehrává ve Švédsku a Dánsku, ale také poukázat na to, že úspěchy českého hokeje napříč kategoriemi by nepřišly bez podpory partnerů, státu nebo samospráv, ale i zapálených lidí, kteří hokeji dávají svůj čas a energii. A jsme rádi, že můžeme být u toho. Naše společnost se soustředí především na podporu těch nejmenších, a i proto opět na podzim proběhne kampaň Puky pomáhají na podporu malých hokejistů,“ popsal motivaci společnosti Kaufland k této kampani marketingový manažer Filip Šlampa.

Autor: garFoto: ARCHIV

Další čtení

Hajlující lidé v bílých kápích

Chuligáni ze Sparty hajlovali s kápěmi Ku-klux-klanu. Hledá je policie

Sport
15. 5. 2025
ilustrační foto

Dvacátý Čech zdolal Mount Everest. Dobrodružství prý podcenil, ale dal

Sport
14. 5. 2025
ilustrační foto

Wiggins přiznal, že byl po konci cyklistické kariéry dlouho závislý na kokainu

Sport
13. 5. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ