Influenceři začínají firmám lézt na nervy

5. 5. 2019 00:33
Ilustrační foto.
Ilustrační foto.

Ilustrační foto.Na sociálních sítích sdílejí reklamní fotografie a nechávají si za to královsky platit. Očekává se, že příští rok se v oboru influencerů, česky "ovlivňovačů", na celém světě protočí v přepočtu kolem 230 miliard korun. Některé společnosti se však od pochybných celebrit začínají odvracet.

Kupte si TÝDEN.

Autor: Jakub Křešnička

Další čtení

Do užšího výběru na Oscara se dostal snímek Hurikán českého režiséra Sasky

Kultura
16. 12. 2025

Ministr Bednárik chce zcela zrušit zákaz prodeje aut se spalovacími motory

Domácí
16. 12. 2025

Vláda na dnešním zasedání odmítla unijní migrační pakt, opozice to kritizuje

Domácí
16. 12. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOV