Influenceři začínají firmám lézt na nervy

5. 5. 2019 00:33
Ilustrační foto.
Ilustrační foto.

Ilustrační foto.Na sociálních sítích sdílejí reklamní fotografie a nechávají si za to královsky platit. Očekává se, že příští rok se v oboru influencerů, česky "ovlivňovačů", na celém světě protočí v přepočtu kolem 230 miliard korun. Některé společnosti se však od pochybných celebrit začínají odvracet.

Kupte si TÝDEN.

Autor: Jakub Křešnička

Další čtení

V Plzni se sejde 200 odborníků na umělou inteligenci z devíti univerzit

Domácí
17. 9. 2025
Pták Dodo v muzeu ve Vídni.

Start-up, který chce oživit vyhynulá zvířata, získal dalších 120 milionů USD

Věda a technika
17. 9. 2025
Křest knihy Tomáše Malečka (vlevo) Už dlouho šlapu po světě – Životní příběh Jaroslava Uhlíře (vpravo).

V Divadle Járy Cimrmana pokřtili knihu k 80. narozeninám Jaroslava Uhlíře

Kultura
17. 9. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ