Influenceři začínají firmám lézt na nervy

5. 5. 2019 00:33
Ilustrační foto.
Ilustrační foto.

Ilustrační foto.Na sociálních sítích sdílejí reklamní fotografie a nechávají si za to královsky platit. Očekává se, že příští rok se v oboru influencerů, česky "ovlivňovačů", na celém světě protočí v přepočtu kolem 230 miliard korun. Některé společnosti se však od pochybných celebrit začínají odvracet.

Kupte si TÝDEN.

Autor: Jakub Křešnička

Další čtení

Fiala: Vláda začátkem listopadu vyhodnotí, zda má smysl poslat Sněmovně rozpočet

Domácí
20. 10. 2025

Česko nabídlo Slovensku pomoc při problémech po odstřižení od ruského plynu

Zahraničí
20. 10. 2025

Automobilka Hyundai v Nošovicích bude mít příští týden tři celodenní odstávky

Ekonomika
20. 10. 2025

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ