Do Prahy míří stovky Turků, Česko je bezradné

29.02.2008 06:30 Původní zpráva Aktualizováno 29.02. 07:41

Turci mířící do Německa objevili novou trasu: od loňského listopadu jezdí do Německa přes Prahu. Česku hrozí velká imigrační vlna z Turecka. Jen za poslední čtyři měsíce požádalo místní úřady o azyl 241 Turků, což je téměř desetinásobek žádostí za celý minulý rok.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • JSP (112 hlasů) 29.02.2008 08:20

    ...psal jsem o tom už předčasem - schengenský prostor zní pro mnohé...

  • tvrdě na ně (108 hlasů) 29.02.2008 11:23

    NE přijetí Turecka do EU! NE samostatnému Kosovu! Nelegální imigranty...

  • Eru (107 hlasů) 29.02.2008 09:22

    No, tak můžeme si jen propočítat, že Turecko má nějakých sedmdesát...

  • daffy (98 hlasů) 29.02.2008 09:47

    nevim nač naše úředy opět čekají?až jich tu bude milion?až opravdu...

  • BSP (97 hlasů) 29.02.2008 08:30

    Proč to rozčarování? Vždyť východní gangy tady řádí již šedesát roků!

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Jsem cizinec ale moc nechapu ten clanek. Proc Turkove kupi rusky visa, koupi letenku do moskovy pres prahu, zastavi v praze a pozadaji o azylum a pak utece kdyz neni cesky visa nutne pro turkove a muzou prijit zroven sem a pak utece do Nemecka...?

48 hlasů

Je třeba ale vzít v úvahu, že Turci se osvědčili jako brána do Evropy. Tedy takové, jakou ji známe. Navíc Atatürk bezpochyby patří mezi největší Evropany v posledních deseti staletích. To, co se tam dnes děje, je ale problém. Snad s tím armáda něco udělá.

75 hlasů

Přátelé, pláčeme na špatném hrobě. Když se každý z nás zeptá těch vládnoucích stran kterým jsme dali při vobách hlas, co udělali, a dělají pro zlepšení situace, pak se zřejmě jasné odpovědi nedočkáme. Co je ještě v česku českého, to zítra už nemusí být pravda.

57 hlasů

Švýcarsko je bohatší stát než Česko. Mohlo by přivítat hodně arabských, afrických, i asijských imigrantů - zejména ekonomických. Jak jsou jen ti švýcaři nepružní, když podle českých zákonů to jde tak hladce. Měli by si vzít z našich zákonů příklad.

59 hlasů

Souhlasím s tím, že Turci mají mít u vstupu do ČR vizum , což se neděje a než se vláda rozkodrcá, tak už bude pozdě. Pravdou je, že mezi nimi jsou nepřizpůsobiví občané a problémy mohou být opravdu velké. O problémech s dorozuměním ani nemluvě

53 hlasů

Bude to jak v Anglii.Pak si budou říkat ,//pokud si vláda všimne //,kde se stala chyba?Pan Langer bude dělat mrtvého brouka.Mají v hlavě jen své zájmy ego a jen ne ČR.Vůbec se Turkům nedivím,že utíkají pryč ze své země.Tak jak nepochopil Gorbačov v 86roce proč nejsme spokojeni, tak nechápali ani Turci či Albánci.Jenže žít po \"Česku\" už asi brzy nebude.Pan Julinek chce Americké zdravotnictví,to je užívat nekontrolovatelně ranec zdrav.pojišť.především ti co budou vlastníci těchto poj.Topolánek nás chce zaprodat Americe či zaprodal a ještě ohrozit mír r a d a r e m.Bože pomoz těm lidem prozřít. Ať nás bůch ochraňuje ,p.Langer nás neochrání.

59 hlasů

Fascinujici je, ze nikdo z diskutujicich nenavrhuje pomoct odstranit pricinu namisto reseni dusledku. Bud muzete na rane porad vymenovat obvaz, nebo se ji pokusit zasit. Konkretne: co se jako unie pokusit pomoct Turecku a dalsim zemim, aby se situace u nich zlepsila a imigrace k nam se zastavila?

53 hlasů

OK, řekni jak. Východní část Turecka žije v době před 500 lety, to se nedá vyřešit v rámci jedné generace. Oni by potřebovali nesmrtelného Atatürka, ale to jaksi není možné.

63 hlasů

Nevím, jak v Turecku, ale Korea tu proměnu během jediné generace zvládla. Stačí se podívat, jak na to byla v roce 1960 a jak v roce 2000. Dnes již korejské firmy investují u nás, jedná se o 12. nejvyspělejší zemi světa a v roce 1960 na tom byli hůř než Súdán nebo KLDR.

55 hlasů

Trochu potirate rozdilnost ruznych etnik. Ne vsichni lide jsou stejni, maji stejny potencial ci tu moznost behem par desitek let se vyvinout s bohatou spolecnost ! Pak je tu jeste jeden blok jmenem Islam, ze !

52 hlasů

Nechápu kecy politiků o členství Turecka v EU - ve skutečnosti je sem žádná země EU nechce pustit ani na turistický vízum.

64 hlasů

Kolik těch letadel z Turecka přiletí do Prahy denně? Čili by stačilo udělat kontrolu rovnou na letišti, kam ten dotyčný Turek vlastně míří a když by bylo něco v nepořádku, tak ho poslat zase domů. Šlo by to i tak, že by Zamini zavedlo tuto kontrolu rovnou na letišti v Turecku, tak jako to dělali Britové v Praze. Jenom chtít to řešit, ale kdo by se z líných českých vládců a jejich slouhů úředníků namáhal? Jim nejde o tuto zem, jim jde o dobře placená koryta. Je to i naše chyba, že jim to tak snadno umožňujeme.

65 hlasů

No nazdar! Ziju ted pul roku v Nemecku a popravde receno-jsem zdesena...Vystrcim nos a pripadam si tu jak v Turecku...Kam se hrabou jiste "indianstejsi" ctvrti doma...Ale jak ctu,muzeme se tesit-a ze neni moc na co...Kocarky zasatkovanych mamin ovesene tlupami naprosto nevychovavanych malych raubiru (ktere ani jejich matka,ani nikdo z mistnich neusmerni pritom,jak napr.litaji po obchodech a za revu a povykovani shazuji zbozi-a fakt nikdo si netroufne neco rict...)...Ach jo...Pekny vyhlidky....:o( Problem neni rasismus-ale asocialnost ,vycuranost a neprizpusobivost nam vadi ... prece....Kvuli tem nasim "socialnim vyletnikum" se za chvili zas nikdo z nas nepodiva do Kanady - ale chapu...hm...

65 hlasů

Jen ať přijdou do Prahy, čím víc tím líp.

63 hlasů

V. Klaus si hraje se sirkami, když nenamítá proti vstupu Turecka do EU. Správný názor má Josef Zieleniec, sledujte ho, kolegové. Turkičtí imigranti budou zaplavovat Evopu i z albánského Kosova. Nezapomínejme: Albánie byla kolonií nejpozději oddělenou od Osmanů, potomci kolonizátorů jsou tam hojní. Pokud jde o turecký med, Turci nevědí, čemu tak říkáme. Trochu je to tak i s tureckou kávou. Ta k nám přišla přes Vídeň ze Sýrie, jež tenkrát byla pod osmanskou nadvládou.

69 hlasů

NE přijetí Turecka do EU! NE samostatnému Kosovu! Nelegální imigranty okamžitě deportovat zpět, odkud přišli!

108 hlasů

Probably you don't a human .

17 hlasů

Opravdu mě mrzí, že jsem se v mým dlouhodobých odhadech vývoje imigračních problémů opět nemýlil. Domnívám se, že nás v budoucnu čekají v tomto směru už jen horší časy, protože tzv."obchod s lidmi" je po zbraních a drogách 3. nejvýnosnější byznys. To, co se stalo již dříve ve Francii , děje se v Německu, Itálii a Španělsku budiž nám dostatečným varováním. Vzhledem k nekoloniální minulosti nikomu nic nedlužíme a svých "problémů" máme už teď víc než dost...

92 hlasů

Změň si nick na "septik"

53 hlasů

pravda boli co bobiku ! sundat ruzovy brejlicky a podivat se na realitu, to ne, jenom plivat a plivat, tfuj !

62 hlasů

Možná se tím vyřeší zoufalý nedostatek tureckého medu.

60 hlasů

nevim nač naše úředy opět čekají?až jich tu bude milion?až opravdu nebudou vědět co s tím?zajímavé,že Kanada zavedla víza okamžitě když tam mířili naši indiáni a nekoukala na vzájemné vztahy,ale pouze na zájem země.

98 hlasů

nevymýšlejme už jinde vymyšlené

78 hlasů

Souhlas. Nikoli Česko je bezradné, ale stovky neschopných úředníků. Nesměšovat bych stát s pitomostí byrokracie.

80 hlasů

Neschvaloval bych to na neschopné úředníky. Ti se musí řídit platnými zákony. Ale ta banda poslanců, senátorů a vláda musí reagovat a činit rychlá opatření. Bohužel, pokud se budou zabývat, jak je tady zvykem, přednostně pouze svými prebendami a hlídat si všechny nadstandardní výhody místo vytváření smysluplných opatření pro náš stát, tak brzy dospějeme do velkých problémů s cizinci. Jako by nám nestačil problém cigánský. Kanada - ta si věděla ihned rady bez jakýchkoliv vytáček a řešení pseudoproblému, zda proboha neporušíme někomu jeho lidská práva.!

79 hlasů

Ape, úředníci jsou obrazem vlády této země. Pokud nejsou zákony a není ani snaha kontrolovat jejich dodržování, tak je všechno v rukou zkorumpovaných úředníků. V této zemi nefunguje nic. Vietnamci stojí fronty u české ambasády a snaží se dostat se za stále rostoucí komunitou v této zemi a teď budou přicházet další. Němci si s tím poradí, stejně jako nám sem poslali Vietnamce, pošlou sem i Turky. Hlavně když Topolánek vyjednává radar a předal medaili vrahům Mašínům. Budou komunální volby, kdože to bude zase Čechy zvolen? Můžete už dnes tipovat výsledek. Je to jedno, kdo tady žije. Máme ruskou komunitu, hejno Ukrajinců, hordy Vietnamců a teď tady budou hordy Turků a dalších ještě z Balkánu. To se máme!

83 hlasů

Mýlíte se. stát = byrokracie

75 hlasů

.. .proč se kdo diví? To je jen multikulturalismus v praxi, měli bychom jásat. Jestli EU přijme Turecko, to bude teprv nával...

64 hlasů

Jenze to funguje i opacne, smerem k nim. Oni sem neco prinesou, ale my k nim taky. I nam se u nich otevrou nove trhy, prijde nova hudba atd. Multikulturalismus je o vymene, ne o neustalemu davani neceho druhe strane. Ja bych k nam klidne a s gustem pozval treba nekolik stovek kvalitnich zubaru - za predpokladu ze se na oplatku nauci cesky, samozrejme. Co je problem jsou pristehovalci bez kvalifikace, popr. pristehovalci co hledani snadny zivot bez prace (coz by meli kvalitne resit urednici). A xenofobie nekterych Cechu, viz tahle diskuze.

58 hlasů

naivni nazor ! Multikulturalismus je predevsim o potlacovani puvodni kultury a bezmezna adorace cizich kultur. Zadnou vyjimkou ani neni omlouvani se za ruzne prehmaty spolecnosti (viz omluva Britu za otroctvi - kdyz to berem takhle, tak pozaduji, aby se Rusko, Nemecko omluvilo za nacismus a komunismus, dale madarsko za zabrani casti ceskoslovenskeho uzemi, atd .. vidite, je to nesmysl, kazdy narod ma neco spatneho). Jinak souhlasim s tim, ze at tady klidne pracuji polske nebo ukrajinske zubarky, ale na oplatku at se uci cesky, at se zapoji do spolecnosti. Politici casto hlasaji integraci ale co prosazuji, je separace, ghetta. A to je teprve cesta do pekel .. (sami to muzeme videt na nasich oblibencich pani dzamily)

81 hlasů

... a přesvědčují je, aby se vrátili zpět do vlasti. To by mě teda zajímalo jak přesvědčit někoho, kdo dal celoživotní úspory za cestu sem a v Německu vidí zemi zaslíbenou k tomu aby tohle zahodil. Tady se prostě ukazuje, jak je celá evropská imigrační politika nesmyslná.

78 hlasů

No, tak můžeme si jen propočítat, že Turecko má nějakých sedmdesát milionů obyvatel. Za pár let to bude při jejich natalitě osmdesát. A kolik obyvatel ta země uživí? A kam ti co hledají lepší život půjdou? No do Evropy. A až tu budou dost silné komunity (jakože v Německu již jsou), tak pokud EU snad bude chtít odmítnou vstup Turecka, vypukne něco jako v Paříži před dvěma lety. Nepokoje, demonstrace. Prostě chaos. A s touhle pátou kolonou, která se prostě neadaptuje a ani nebude mít tu potřebu (protože jich tu už bude žít dost) přijdou právě ty gangy, které ovládají právě přistěhovalce (v USA je to vidět docela dobře). No čeká nás dost barevná budoucnost....

107 hlasů

"Mohlo by tu narušit česko-turecké vztahy..." Nemyslím se tím výstavba elektráren v Turecku, kterou bude provádět ČEZ?

69 hlasů

...psal jsem o tom už předčasem - schengenský prostor zní pro mnohé vábně ...ale v podstatě to je past ... za chvíli se z poklidné země stane rejdiště východních gangů!

112 hlasů

Proč to rozčarování? Vždyť východní gangy tady řádí již šedesát roků!

97 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov