Aféra týraných dětí
Kauza Kuřim: Škrlová může ven z vězení. Soudkyně: Polepšila se

29.11.2011 10:31 Aktualizováno 29.11. 12:02

Barbora Škrlová, jedna z aktérek kauzy Kuřim, může opustit vězení. Uspěla s žádostí o podmínečné propuštění. Za týrání dvou chlapců dostala pětiletý trest, odseděla si polovinu.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Hospodský Palivec (73 hlasů) 29.11.2011 11:27

    Ta osoba je v podstatě sama dítě. Tebe nějak výrazně uspokojí, když...

  • Alice Černá (61 hlasů) 29.11.2011 12:08

    Ano, to jste řekl přesně - obětí i pachatelem. Kdyby děti žily v...

  • Hospodský Palivec (49 hlasů) 29.11.2011 11:25

    Nikdo z nás do toho případu zvenku nevidí. Na mě to třeba dělá dojem,...

  • Hospodský Palivec (47 hlasů) 29.11.2011 11:13

    Naštěstí o to nerozhoduješ ty, ale odborníci.

  • Alice Černá (37 hlasů) 29.11.2011 11:51

    Víte pane Neužile, co my všichni o tom můžeme vědět. Máme informace...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

pane hospodskej,mě uspokojí nadmíru maximálně když to dítě(37) zustane v base!!uvědomte si koho tady hájíte.každej je zoodpovědnej za svoje činy,stejně tak tohle dítě(37) za to svinstvo!její propuštění je výsměch týraným dětem, pane hospodskej...

11 hlasů

Moc by mě zajímalo o co tam šlo. Copak to fakt nikdo neví? Ať mi nikdo neříká, že baby jen tak z plezíru terorizovaly děti.

17 hlasů

Ta už se jistě těší na Ježíška, až to tomu prokurátorovi zamítnou. Basy jsou přecpané a podmínkové soudy se snaží propustit co nejvíce odsouzených. Před vánoci je to tak nějak lidské.

7 hlasů

Vyprazdňují věznice,příprava na privatizaci a nový byznys,je mi potěšením,že se klienty stanou příznivci pseudodemokracie,jako p.Aba,p.Palivec a budou se napravovat,za to,že pozapomněli např.zaplatit 30 pětky lékaři,že přešli špatně ulici,že nenahlásili rádio a TV,neboť,z jakého jiného zdroje by své "pseudoznalosti života" mohli načerpat,než z TV,že ?A dobře jim tak.

3 hlasy

Máš to ňáký, hele, popletený!

12 hlasů

Já jsem moc ráda, že tady existuje něco, jako o.s. Šalamoun. Ty snad nikdo nemůže podezírat ze zištných úmyslů a lidé v nich pracují jen proto, že jsou opravdu LIDÉ. Věřím v jejich úsudek a věřím, že by se nepostavili za někoho, kdo si to nezaslouží. Škoda, že takových Lidí není víc i mezi námi.

24 hlasů

Vy vidíte ve spolku Šalomoun jen lidi se svatozáří. Vy si myslíte, že se tam nemohli dostat lidé ze sekty Škrla? Vy jste si jistá, že sponzorské dary tam nedával Škrla a spol?. Já v žádnou čistou se svatozáři nevěřím.

7 hlasů

Jo, to se lidé z nějaké sekty mohli stát i vašimi sousedy. A ano, já věřím lidem ze Šalamouna. Ale nikomu to nevnucuji, je to jen můj postoj, plynoucí z informací, které o nich mám. Vaši nedůvěru Vám neberu.

18 hlasů

Milá Alice,
jen reaguji na váš příspěvek dole (na který již nelze reagovat), proto vás cituji:


"Pokud máte děti, a jste schopen je čehokoliv uchránit, nemáte se čeho obávat" - TOHLE JE DOBRÝ BLÁBOL. Své děti neuhlídá NAPROSTO nikdo - to vám řekne každý otec a každá matka, která me ke svým dětem vztah a skutečně je vychovává.

A druhá věc, cituji" zájem společnosti = společesnké klišé" - tak to už opravdu NO COMMENT, protože nejde o klišé, ale jde o to, aby se sitauce jinde NEOPAKOVALA..
Nic víc. Nicméně já už vše řekl, jenom bych se opakoval proto vám přeji ŽÁDNOU SRÁŽKU VÁS NEBO VAŠICH DĚTÍ S TAKTO NARUŠENOU OSOBOU.. A přeji Vám jen to dobré. F.N.

18 hlasů

Nevím, jestli máte děti. A stejně bych neudělala to, co vy, abych vás v tom smyslu napadla. Já jsem si jistá, že něčeho podobného bych své děti určitě ochránila (mám dospívající děti, takže zatím se daří). Je pravda, že zatím byla B.Š. ve vězení, takže to bylo podle vás snadné,že? Ale nějak jste zapomněl, že se to odehrálo v podstatě v rámci rodiny a tedy sama B.Š. by nic takového ani nemohla udělat, kdyby neselhal i někdo jiný. Ale to jste mne dotlačil k obraně B.Š., což jsem vůbec neměla v úmyslu, jen jsem přesvědčená, že tak jednoduché, jak to vidí lidé vašeho ražení to vůbec není. Jsou to rychlé soudy, podložené max. neúplnými informacemi a vašimi vlastními dohady a závěry. A na to já nehraju.

11 hlasů

Už se Alice dokola opakujete..

9 hlasů

Jen jsem čekala, kdy začnete ad personam. Předposlední věta je podobná, ale jen proto, že jinak se to říct nedá.
Zato vaše ...už to, že si hrála na kluka... asociace o rozbitém charakteru... neprávním vědomí, a zmínku o psychiatrii, máte v téměř každém příspěvku, přitom to jen přejímáte z nějakého novinového článku a zřejmě se vám to líbí. Napsala jsem dole, že vám váš pohled neberu, přesto napadáte. Bylo by to o ničem a na to já opravdu čas nemám, proto končím.

13 hlasů

Šalamouna zde nikdo nezpochybňuje. Jde o trest za týrání dětí, což je dle mě ten NEJHORŠÍ A NEJODPORNĚJŠÍ ZLOČIN HNED PO ÚMYSLNÉ VRAŽDĚ.
Pořád ve společnosti hledáme výmluvy, proč snížit trest pro toho či onoho. Máme obrovské dluhy trestat jedince, kteří jsou pro společnost nebezpeční. Škrlová možná neptaří do vězení, ale zcela jistě do Ústavu (psychiatrie). Už to, že si hrála na kluka, ačkoliv je opačného pohlaví vyvolává asociaci o rozbitém charakteru, neprávním vědomí rozlišit své nebezpečné až tr. jednání (!)

11 hlasů

A což teprve taková neúmyslná vražda a vražda z lítosti a soucitu?

6 hlasů

....až mi slza ukápla,jak mně ta představa dojala !

7 hlasů

Víte pane Neužile, co my všichni o tom můžeme vědět. Máme informace jen z tisku. Tím nechci zpochybňovat to, co se prokázalo, ale abychom mohli soudit, k tomu potřebujeme informací víc a co nejméně zprostředkovaných naším tiskem. Právě proto věřím Šalamounovi, protože se o to zajímá dlouhou dobu a zcela jistě ví, co dělá. Já sama mám dvě děti a proto nejsem tak zcela nezaujatá. Ale jsem si toho vědoma a v úsudku spoléhám na kompetentnější lidi. A tím pro mne lidé ze Šalamouna jsou.

37 hlasů

Nemám žádný soucit se Škrlovou, spíše naopak. Když byla taková nevinná oběť , tak mohla pomoci celý ten případ rozmotat. Tak jsou jen pachatele zavření, ale jinak se neví nic. Já stále za tím vidím sektu, a nevěřím ani tomu spolku.

13 hlasů

A tak pak nemůžete Škrlovou tak odsuzovat. Sekta je sekta.

9 hlasů

Když někdo děla něco nezákonného pod vlivem někoho jiného, tak to necháme tak být? On za to nemůže? On je jen oběť? Neměl by pak takový člověk skončit za katrem nebo na psychiatrii a ne se pohybovat mezi normálními lidmi?.

12 hlasů

Jen jsem reagoval na vaše "city". Musíme věřit novinářům, protože jiné informace prostě vzhledem k tomu, že v případu figurují děti - nejsou..
Celý případ jsem detailně sledoval již od prvopočátku - a už od prvopočátku to vyšetřovatelé neměli jednoduché. Škrlová vůbec nesposlupracovala (!) a takový člověk si nezaslouží přerušení trestu (!) Ostatně stejně jako já se na to dívá i Státní zástupce. Něketří vyšetřovatelé SKPV bych mohli vyprávět, jak "snadné" to s těmi nespolupracujícíme máme a jak obtížně se hledají důkazy. Už jen proto, že za Škrlovou stálo několik dalších, kteří se stopy snažily zametat. Škrlová nepatří možná do vězení, ale do Ústavu určitě. Ostatně několik psychlogů a psychiatrů sdílí stejný názor.
Toto není reakce na Šalamouna, ten je trochu jinde.

5 hlasů

Přiznání je jistý trest a určitě jí to poradil právník, aby se vyhnula vyšší sazbě. To vy byste určitě na sebe hned všechno policajtům vysypal, aby bylo spravedlnosti učiněno zadost a mohl jste být spravedlivě potrestán, že jo?

12 hlasů

Souhlasím, ale nedělejme z ní pouze oběť.

7 hlasů

Oprava poslední věty: A těmi pro mne .....

10 hlasů

Od počátku NESPOLUPRACOVALA a ostatní při tr. činnosti kryla, sama se vyhýbala zatčení. Nevidím moc důvodů proto, přerušit jí trest! pakliže ano, pak na stejnou dobu jako trest bych jí dal ZKUŠEBNÍ DOBU. Tj. 5 let sekat latinu, nebo by bylo zle..

29 hlasů

Čistě pro přesnost:

"Škrlová byla při pondělním rozhovoru, věnovaném úvodním informacím a případnému plánu vyšetřování a výslechů. vstřícná, komunikativní a s vyšetřovatelem spolupracovala,“ uvedla brněnská policejní mluvčí Andrea Procházková. ..
Její obhájce Richard Novák se však domnívá, že Barborá Škrlová je ve vazbě nezákonně. ..
„Podle mého názoru neexistují důvody, proč by měla být moje mandantka ve vazbě. Obávám se, že ji tam soud poslal proto, aby ulehčil práci vyšetřovatelům, kteří ji tak budou mít pěkně pod kontrolou,“ řekl advokát Novák. Vazbu prý Škrlová špatně snáší a je to pro ni velmi stresující prostředí. „Do brněnské vazební věznice chodím už dvacet let a vím, že i otrlým jedincům dělá vazba problémy. Někteří se v ní zhroutí a podlehnou vazební psychóze,“ dodal Novák.

8 hlasů

Naštěstí o to nerozhoduješ ty, ale odborníci.

47 hlasů

Víte, kdyby kradla, hodím jí do jednoho pytle s korupčníky Kotroušem, Vondrou, Knetigem, etc.
Ale s tyrany dětí - kteří se nemohou jakkoliv bránit - nemám žádného slitování (!)
Jestliže vy ano, klidně si Barborku vezměte k sobě domů.

18 hlasů

Ta osoba je v podstatě sama dítě. Tebe nějak výrazně uspokojí, když zůstane v base?

73 hlasů

Jo,dítě?Co mu táhne na 4O?Mění věk a pohlaví,místo pobytu,své rodiče,tak to by Vaše domněnka,že je v podstatě dítě,mohla být skoro přesná :-).Ona může být v podstatě cokoliv....netopýr,motýl,Šalamoun,hermafrodit,k - ukla,dopis,bota,dítěpana Dumase,Saxana,syn Vorlíčka,režiséra,nezastřelená dcera cara Mikuláše,Angelika,markýza andělů :-),tlustý brouk Pytlík,John Lenon,alterego Madony,Ježíše Krista,Bono Voxe,p.Ratzingera,alias Papeže!V podstatě cokoliv.No a na druhé straně,tohoto paradigmatu,bude s největší pravděpodobností,další násilí a skutečná bolest,pravděpodobně na zcela konkrétním dítěti.Smutný to příběh,co?

10 hlasů

Ať mi nikdo neříká, že si tohle vymyslela ona sama.

2 hlasy

Vy si opravdu myslíte, že 2,5 roku ve věznici napraví její myšlení? Ona to má bohužel v sobě, o to je to nebezpečnější.
Klidně z vězení propustit, ale obratem umístit do Ústavu (psychiatrie). Už to, že si hrála na kluka, ačkoliv je opačného pohlaví vyvolává asociaci o rozbitém charakteru, neprávním vědomí rozlišit své nebezpečné až tr. jednání (!)

7 hlasů

Palivče, chápu tvé zastání pro romy, pár z nich je skutečně slušných. Kde ale bereš argumenty na zastávání se těch, co týrali děti? Ten babochlap at vyleze z vězení, ale at ji šoupnou do detence.

15 hlasů

Nikdo z nás do toho případu zvenku nevidí. Na mě to třeba dělá dojem, že Škrlová je ve stejné míře obětí i pachatelem.

Dále: "Jeden z nových posudků vypracoval přední český znalec v oboru psychologie a forenzní psychiatrie, doktor Karel Netík. Týká se i možné resocializace Barbory Škrlové. Netíkovy závěry jsou jasné: nejlepší by bylo, aby se Barbora dostala na svobodu...."

Forenzní psycholog to asi pozná snáz než ty nebo já nebo František Neužil, nemyslíš?

49 hlasů

Z jednoho jediného důvodu je přijatelné,aby se dostala ven,protože,jen co za ní zaklapne vězeňská brána,tak bude pelášit,za těmi svými ochránci a členy spolku,až se jí bude,za patama prášit a tak,jak parazitovala,byla dítětem,ať děvčetem,nebo chlapcem,tak se znova stejným způsobem nakýbluje,někam,k rodině,svých příznivců,bludářů,nebo pomatenců,to jediné by mělo prospěch,kdyby jí při tom policie sledovala a vlastně ten případ vyřešila,proč to tak bylo,dodnes není příčina zřejmá,fotr Škrla se nedostavil,kupodivu dobrovolně,k výslechu :-).A na to,že Škrlová toto přesně udělá,na to bych se i vsadila,jen nevím,zda bych vsadila na konání policie,to asi spíš ne.

17 hlasů

Ano, to jste řekl přesně - obětí i pachatelem. Kdyby děti žily v normální rodině, nemohlo by se to stát. Chyby budou i jinde, ale kdo jsme my, abychom to soudili s jistě jen zlomkem informací o tom, jak to skutečně bylo.

61 hlasů

Třeba máš pravdu. Jistě ji máš v tom, že dr. Netík je kapacita. Nehádám se, taky mi připadala celej ten proces naprosto zmanipulovaná. Jde o to co se dělo na dětech. Něco naprosto neuvěřitelného a nepochopitelného.

5 hlasů

Jenže na jednu stranu je tu "zájem" osvobodit Škrlovou z vězení (čí je to zájem?) a její "resocializace" jak chcete vy a Dr. netík.
Na druhé straně je tu zájem společnosti jako takové a její potenciálně nebezpečné chování a myšlení..
nebo si opravdu myslíte, že 2,5 roku ve věznici napraví její myšlení? Ona to má bohužel v sobě, o to je to nebezpečnější.
Klidně z vězení propustit, ale umístit do Ústavu (psychiatrie). Už to, že si hrála na kluka, ačkoliv je opačného pohlaví vyvolává asociaci o rozbitém charakteru, neprávním vědomí rozlišet nebezpečné až tr. jednání (!)

18 hlasů

Lidí,co mají rozpor,se svou identitou sexuální a osobností je hodně,ovšem ŠKRLOVÁ a souvislost,jakým brutálním způsobem docházelo k mučení dětí,k nabývání identity jiné osoby,různého věku a pohlaví,to je patologie osobnosti a zřejmě sadomosochistická složka osobnosti,projevená manipulací a agresivitou zaměřenou,právě proti dětem,potažmo slabším!! Jediným ochraným prostředkem,pro společnost,je doživotní detence,oddělení této,prostě to bude dělat dál.

11 hlasů

Sice jsem na tohle téma ani diskutovat nechtěla, ale nedá mi to. Jak můžete vědět, jaké má myšlení? Jak můžete vědět, že to není jen jednoduchý, snadno manipulovatelný člověk? Zájem společnosti ... to je takové klišé. Pokud máte děti, a jste schopen je čehokoliv uchránit, nemáte se čeho obávat. A to, že se vydávala za chlapce, ještě neznamená, že je zločinec. Takových lidí je spousta, muži, co se vydávají za ženy a naopak. Všechno, co dokola opakujete, jsou jen vaše závěry, vaše dojmy, bez zvážení fakt, která neznáte. Ale nic vám neberu, snad by mě jen potěšilo, kdybyste trochu přemýšlel.

12 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov