Zločiny na síti
Za Facebook do kriminálu. Češi zjišťují, že internet není hospoda

20.06.2015 18:00 Původní zpráva

Před čtyřmi lety zhruba 1500 případů, loni už hodně přes čtyři tisíce. Trestných činů páchaných prostřednictvím internetu a sociálních sítí každoročně výrazně přibývá. I za klávesnicí platí: Mlčeti zlato.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Skalský (11 hlasů) 20.06.2015 18:23

    Takže výš do žlabu než za socialismu a do kriminálu za "otevření si...

  • Anička Nová (7 hlasů) 20.06.2015 19:33

    Podle jména to bude původem Řek, nebo spíš jeho rodiče. To, že je...

  • Jan Skalský (5 hlasů) 20.06.2015 18:25

    http://antifenix.noblogs.org/ Tohle je odkaz, na němž si přečtete o...

  • Karel Loskot (5 hlasů) 20.06.2015 19:53

    Napsal svuj nazor a na ten nema pravo? Jestli soud nebude...

  • Henex (4 hlasy) 20.06.2015 20:56

    Ale tady se neřeší nebezpečnost pro současný režim, ale trestý čin...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

13. 12. 2013

Podání (podnětu - trestního oznámení) na Vrchní státní zástupkyni v Praze JUDr. Lenkou Bradáčovou, Nejvyššího státního zástupce Brno JUDr. Pavla Zemana, jejich podřízených státních zástupců, případně jiné osoby.
Ve smyslu § 158 odst. 1 zákona č. 141/1961 Sb., o trestním řízení soudním (trestní řád), v platném znění (dále jen ,,trestní řád,,), podáváme tímto podnět - trestní oznámení pro okolnosti nasvědčujícímu tomu, že byl spáchán trestný čin Vrchní státní zástupkyní v Praze JUDr. Lenkou Bradáčovou, Nejvyšším státním zástupcem Brno JUDr. Pavlem Zemanem, jejich podřízených státních zástupců, případně jiných osob a to tím, že ač podle trestního řádu měli konat, nekonali, ba dokonce kryli rozkrytí takto závažných věcí (viz níže): ,,Podnět - trestní oznámení na plk. Mgr. Pavlu Kopeckou, příslušníky GIBS, případně jiné osoby,, , ,,Podnět (trestní oznámení): Servisní podpora letounů CASA C-295M,, , ,,Podání (podnět - trestní oznámení) na ministra financí Ing. Miroslava Kalouska, úředníky ministerstva financí, případně jiné osoby,, , které měly být naprosto jednoznačně, zahájeny postupem podle § 158 odst. 3 trestního řádu.

"Důvodné podezření na trestné jednání spočívá i v tom, že JUDr. Lenka Bradáčová (kryta NSZ Brno JUDr. Pavlem Zemanem) zneužívala přesně nezjištěným způsobem své pravomoci vyplývající z její postavení vrchní státní zástupkyně Vrchního státního zastupitelství v Praze či nesplnila takové povinnosti proto, aby nemohla být řádně policejními orgány objasněna hospodářská a jiná trestná činnost osob z vysoké politik y za nejzkorumpovanějších vlád Topolánka a Nečase, justice, policie, GIBSu a lidí okolo ní napojených, jako organizované zločinecké skupiny."

Výše a níže uvedené osoby, případně jiné osoby, se tak mohly dopustit trestného činu podle § 329 trestního zákoníku ,,Zneužití pravomoci úřední osoby,, , podle § 330 trestního zákoníku ,,Maření úkolu úřední osoby z nedbalosti,, , případně jiného trestného činu.

Žádáme, aby věc byla předána k rukám plk. Mgr. Robertu Šlachtovi, řediteli ÚOOZ SKPV a dozorována VSZ v Olomouci v čele s JUDr. Ivo Ištvanem (Mg. Rostislavem Bajgerem), kteří mají v současnosti naší plnou důvěru.
Naproti tomu v tomto selhala Vrchní státní zástupkyně JUDr. Lenka Bradáčová z VSZ v Praze, která kryje případnou závažnou trestnou činnost vysokých politiků nejen z řad prokorupční koaliční vlády (v současné době v demisi), která nejenže dostatečně neočistila VSZ v Praze od ,,justiční mafie,, , ale ještě její praktiky obohatila.
Bohužel je kryta Nejvyšším státním zástupcem JUDr. Pavlem Zemanem z NSZ v Brně.

Vzhledem k výše uvedeným okolnostem se domníváme, že tímto jednáním byla naplněna skutková podstata několika trestných činů a je potřeba postupovat podle trestního řádu.

Takto závažná věc (např.): ,,Podnět - trestní oznámení na ministra financí Ing. Miroslava Kalouska, úředníky ministerstva financí, případně jiné osoby,, , měla být už dávno naprosto jednoznačně, zahájena postupem podle § 158 odst. 3 trestního řádu a ne, aby byla zametena pod koberec, nebo v šuplíku čekala na výsledky voleb do PČR.

Orgány činné v trestním řízení musí reagovat na podněty občanů a řádně je prošetřit(tak jak jim nakonec ukládají příslušné právní předpisy), pokud se tak neděje a nebo dokonce evidentní trestnou činnost kryjí, stávají se spolupodílníky současného morálního a ekonomického marasmu v naší společnosti a musí nést i trestně právní odpovědnost.



Žádáme, abychom byli v souladu s ustanovením podle § 158 odst. 2 trestního řádu a podle §16a odst. 6 zákona č. 283/1993 Sb., o státním zastupitelství, okamžitě písemně vyrozuměni o učiněných opatřeních, zjednána náprava a pravidelně informováni včetně veřejnosti podle § 8a odst. 3 trestního řádu ,,Orgány činné v trestním řízení informují o své činnosti veřejnost poskytováním informací podle odstavce 1 veřejným sdělovacím prostředkům; poskytnutí ......... ,,.

Za poškozené

podle ustanovení ZÁKONA Č. 141/1961 SB., o trestním řízení soudním (trestní řád), § 43 Oprávnění poškozeného a uplatnění nároku na náhradu škody
(1) Ten, komu bylo trestným činem ublíženo na zdraví, způsobena majetková, morální nebo jiná škoda (poškozený) má právo činit návrhy na doplnění dokazování, nahlížet do spisů (§ 65), zúčastnit se hlavního líčení a veřejného zasedání konaného o odvolání a před skončením řízení se k věci vyjádřit.

a

slušné občany ........


0 hlasů

Ted jeste zastavit to bolsevicke vsudepritomne lhani.

1 hlas

kyjevská nacistická junta se krvavým pučem placeným usa dostala k moci ,hlásí se k hitlerovi a banderovi, postříleli policisty, i demonstranty, upálili 48 civilistů v oděse ,
zavraždili soudce ,povraždili opoziční poslance, povraždili opoziční novináře , zahájili válku proti vlastním občanům,
takže je to prokazatelně zločinný režim potlačující lidská práva svobody a všichni jejich spojenci jsou zločinci teroristi ,...jenž žijeme v totalitě kde zákony pro fašisty usa a nato neplatí

1 hlas

USA a NATO jsou fašistické režimy,organizace které neustále porušují mezinárodní právo , narušují územní celistvost jiných států, bez mandátu OSN okupují jiné státy ,porušují ženevské konvence , lidská práva .......takže každý kdo tyto zrůdné diktatury podporuje dopouští se podle současných zákonů zločinu ........jenže zákony pro fašismus USA a NATO neplatí

1 hlas

Mám dotaz.
Pokud je podle pana "znalce" Taliban, hnutí směřující k potlačování práv a svobod, co je FSA, tedy "armáda" uřezávačů hlav, které Turecko, USA a ropné diktatury podporují v Sýrii, když ne hnutím směřující k potlačování práv a svobod a čím jsou ody v našich médiích na ní pěné, když ne podporou hnutí směřujících k potlačování práv a svobod?

2 hlasy

Zajimave, ze bulvaru se to vubec netyka. Ten muze napsat cokoliv. A pokud se tyce te udalosti v Afghanistanu, tak nevim kdo tam podporuje organizace pouzivane k potlacovani lidskych prav.

3 hlasy

Ale týká, jsou řešeny neustále žaloby na bulvár. S jakým výsledkem je už věc jiná. Ten vámi obhajovaný komundíra také ještě není odsouzen...

2 hlasy

Podle jména to bude původem Řek, nebo spíš jeho rodiče. To, že je komunista se pak nelze divit. Jen mě zaráží, že to všechny noviny uvádějí, jako kdyby ho místní komunistická buňka poslala. A proto, že to tak nebude, nemyslím, že by to měli pořád psát. Co se týká okupace cizí země, je to pořád okupace. Američani měli plnou hubu keců, jak Afghánistán okupovali Rusové a teď jsou tam sami nalezlí a nikdo je odtud nemůže dostat. Jde samozřejmě o drogy a základny, takže je to prostě normální okupace. Svoboda u nás není, to je zřejmé už od dob tykadlového řidiče.

7 hlasů

Takže co Řek, to komunista? Nebo jsem tomu špatně rozuměl...?
Rusové Afghanistán přepadli a okupovali, to jste se trefila, ale NATO má mandát OSN, takže tam jste vedle. A stěmi drogami jste to přehnala. Že by trestný čin pomluvy...?

2 hlasy

Když Sověti vpadli do Afghanistnánu, nejsem si jist jestli tehdy v SSSR vládl Ukrajinec Brežněv nebo Ukrajinec Černěnko, vim jenom že tu válku ukončil poloviční Ukrajinec Gorbačov, ale faktem je, že je pozvala místní komunistická vláda, aby bojovali proti Talibancům a al-Kajdě (řikali si tehdy mudžahedíni), které financovali přes Pakistán Američani a Saudská Arábie, a většinou se jednalo o cizince.

V roce 2001 měli mandát OSN jen proto, že s nimi po 11. září Rusové spolupracovali. Ale na okupaci Iráku jim nikdo mandát už nedal, ani na vedení války proti Sýrii nebo na agresi proti Jemenu a Libyi.

0 hlasů

Za to co napsal si zaslouží celé 3 roky na tvrdo.

4 hlasy

Podle ústavy prej máme svobodu slova.

2 hlasy

Vy jste jak nepřispůsobivý občan, který si ze zákonů vybírá jen to co se mu libí.

Lsitina základních práv a svobod sice v čl. 17 odst 1 říká že "Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.", ale také v odst. 4 říká že "Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti."

1 hlas

Napsal svuj nazor a na ten nema pravo? Jestli soud nebude zpolitizovany, tak ho musi osvobodit. Jen si vemte kolikrat jsou v diskusich vyroky treba - at Zeman chcipne atd. Nevim, ze by nekoho stihali.

5 hlasů

Toto považujete za názor...?
Cituji:
"Tak jsem někde četl, že se osamocenému afghánskému vlastíkovi na jízdním kole podařilo odvařit čtyři naše žoldáky. Přijel k nim a jen, co ho spatřili, šli srát, totálně na odpis. To, co se jim stalo, si po čertech zasloužili. Jsem vděčný, že nás těch šmejdů zbavili. Čeští žoldáci patří s těmi americkými k těm nejzkurvenějším."

4 hlasy

Co čekat od komunisty. Oni naše vojáky nikdy neměli rádi a ti kteří bojovali v zahraničí posílali za to do kriminálu.

Kdyby tenhle vlastík nesedl na kolo, ale na letadlo a požádal u nás o azyl, tak ti kteří mu teď nejvíc fandí budou nejvíce řvát proti.

3 hlasy

Výše uvedené teorie jsou naprosto scestné.Takže tedy začínáme. Díl první. Pokleslost a úpadek nebureše musely dnes napravovat krávy. http://www.slapyreport.cz/content/fotografovali-jsme-selfie-kravy

0 hlasů

Sice si myslim, že naši vojáci neměli v Afghanistánu co dělat, a spousta místních je vnímala jako okupanty, ale na druhou stranu pořád jsou to naši vojáci a krajani, a jejich smrt bych rozhodně neschvaloval, minimálně pro jejich rodiny je to velká tragédie.

Talibanci jsou vymaštěný šílenci a sotva s nima můžu sympatizovat, ale pořád je to jejich země, a zdá se že na venkově je většina místních podporuje. Když v reakci na Taliban střílíme po tisících ze vzduchu místní venkovany ozbrojený kalašnikovy, občas i jejich ženy a děti (vedlejší ztráty), tak to se dá těžko schvalovat. Jejich islamistická ideologie je středověk, ale moc se neliší od vládnoucího režimu v Saudský Arábii, a to je náš spojenec.

3 hlasy

Talibánci nejsou místní obyvatelé, přišli tam z Pákistánu. Místní obyvatelé jsou jimi také terorizováni. Pokud se někdo z nich k Talibáncům přidal, tak je taky terorista a zrádce vlasti. Místní venkovan asi těžko bude ozbrojen kalašnikovem. A "collateral damage" jsou bohužel průvodním jevem všech válek, nejen v Afghanistánu. Největší takové ztráty mají ale Rusové, kteří když něco dobývají, tak to berou z jedný vody načisto, bez ohledu na civilní obyvatelstvo. Takže klídek Sabio, ty svý lži a demagogie si nech na stranickou schůzi...

3 hlasy

O mistni obyvatele vubec nejde ... nesirime demokracii, ani obyvatelum nevylepsujeme zivot ... to jsou jen kecy. Z valky ma nekdo zisk a ten zisk je mozne sledovat ...

0 hlasů

.jsem nadšený, spokojený a šťastný..

0 hlasů

...bude asi jediné, co se bude - psát - ...

0 hlasů

Takže výš do žlabu než za socialismu a do kriminálu za "otevření si huby" úplně stejně.
Současná policie má naprosto stejné postupy jako STB a POLITICKÝCH vězňů přibývá.
http://denikreferendum.cz/clanek/20635-politickych-veznu-v-ceskych-zemich-pribyva
A novináři, kteří by měli hájit svobodu slova, vybízejí "mlčeti zlato"!
Pane redaktore, mohl by jste se za takový článek, omlouvající represe, stydět......
Jinak - také si myslím, že naši vojáci v Afghánistánu jsou okupanti, takže neváhejte a udávejte! Třeba dostanete přidáno....
Kde je tedy ta slibovaná svoboda slova, za kterou zaplatila společnost snížením životní úrovně, nezaměstnaností půl milionu pracujících a tisíci bezdomovců????
Já například v mládí běžně označoval sovětská vojska u nás za okupanty, což z mých vrstevníků dělal každý a nevím o nikom, kdo by za to šel před soud.... To jsme si pomohli....

11 hlasů

Když povařuje Smetanu za politickýho vězně tak je debil. Dál jsem nečetl.
Každej si myslí, že má-li svobodu názoru, tak ostatní mají povinnost pomáhat mu ty názory šířit dál.

2 hlasy

máte pravdu, řidič Smetana není žádný politický vězeň, ale docela obyčejný veřejný škůdce a těžký kriminálník!!!

0 hlasů

Za socíku jsi sice per huba označoval Rusy za okupanty, ale veřejně bys to do novin nenapsal. A internet dnes je něco jako noviny, zůčastníš se diskuze, ale ve skutečnosti píšeš do novin. Pod svý pravým jménem bys to nenapsal...
"za kterou zaplatila společnost snížením životní úrovně"...
Lidé se dnes mají mnohem lépe, než za bolševika. Možná ale, že ty konkrétně se máš hůř, každý není schopný a pracovitý...

4 hlasy

Na internetu cte diskuse par stovek lidi, kdyz uz hodne. Cili nebezpecnost pro tento rezim je smesna.
Jenze odvolavat se, co za komunistu neslo, je detinske. Proto lide chteli zmenu. Jenze uz je to zase tam kde to bylo.

3 hlasy

to se pletete ,dnes je to mnohem horší , chudoba nezaměstnanost otroctví okupace jiných států, lidi změnu nechtěli to je lež , terorististům CIA trvalo týdny než vůbec dostali debily na ulici za vylhanou smrt stbáka zifčáka alias studenta šmída

0 hlasů

Ale tady se neřeší nebezpečnost pro současný režim, ale trestý čin pomluvy a urážka na cti. Jestliže jsou naši vojáci někde, mají mandát OSN a navíc pozvání místní vlady, tak je někdo nemůže nazývat žoldáky a okupanty, to je urážka na cti. Jestliže někdo jásá nad smrtí vojáků, které tam zavraždil terorista, tak schvaluje teroristický čin a sám se staví do řad teroristů. Vůbec bych se nedivil, kdyby někdo dal takovému volovi po hubě, což by byl ale bohužel také trestný čin. Naštěstí nejsme s Ruskem ve válečném stavu, potom by se většina z vás dopouštěla trestného činu spolupráce s nepřítelem. Osobně nechápu, jak může český vlastenec obhajovat ruské zločiny na Ukrajině. Patrně jde o zastydlé kolaboranty s ruskými okupanty...

4 hlasy

http://antifenix.noblogs.org/
Tohle je odkaz, na němž si přečtete o podmínkách věznění politických vězňů v ČR. Je z výše uvedeného článku v DR.

5 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov