To nejlepší z YouTube
Asijská parodie na hudbu a podivná kočka z Ruska

07.08.2011 10:41 Původní zpráva

Výběru videí ze serveru YouTube tentokrát vévodí asijské formace mladých a krásných chlapců a děvčat. Usmívají se do kamer, tancují a k tomu se pokoušejí zpívat. Přes veškerou snahu se jim ale k počítačům nepodařilo přilákat víc lidí než jedné zvláštní ruské kočce.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Michaela Balášová (110 hlasů) 01.01.2012 20:23

    Nechci být nezdvořilá, ale vážně jste o Super Junior napsali, že...

  • Kika Špačková (64 hlasů) 01.01.2012 20:36

    Stupidnejší článek, jako je tenhle ,jsem vážně dlouho nečetla ......

  • Lucie Dubnová (62 hlasů) 01.01.2012 22:51

    Nad inteligencí lidí, kteří si myslí, že dělají novinařinu se snad...

  • Jaroslav Vojtíšek (52 hlasů) 01.01.2012 21:23

    NEvím jestli mám brečet, nebo se vám smát. Tohle musel psát někdo,...

  • Gabriela Šnejdrlová (49 hlasů) 01.01.2012 21:17

    Si jako děláte srandu, že jo? Parodie na hudbu?? Tak to se první...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Děláte si ze mě srandu??!!
Autorovi tohoto článku (zjevně velkému rasistovi - nesnáším rasisty!) bych doporučovala odpojit klávesnici, vyhodit ji z okna, hubu si vymýt mýdlem, aby nemlel takové sračky a nebo si rovnou dát do palice pánvičkou, aby byl klid. Toto není normální.

0 hlasů

A už je to tu zase. Jak už jsem sem párkrát psala, jde vidět, že se nepolepšili. Příjde mi vážně ubohé, navážet se do někoho kvůli tomu, že je jiné národnosti. Jak by bylo vám, kdyby jste byli šikonováni (jak to mnoho lidí dělá s asiatama) a nebo vám někdo pořád jen nadával (ano, tyhle narážky slýcháváme i ve školách, kde by náš měli vychovávat k tolerování druhých) a vy byste nemohl nic dělat? Od toho jsme lidi. Všichni jsme lidi a máme právo na to, aby jsme normálně žili. Ale jak se dá normálně žít, když vám pořád někdo nadává, za to, za co vy sám ani nemůžete? Příjde mi nespravedlivé říct o korejských skupinách něco takového jako, že neumějí zpívat. Chtěla bych tam vidět vás, jak si stoupnete před milióny lidí a budete zpívat (a ano, oni vážně mají tolik fanoušků a jsou na ně pyšní). Dokud vy nedokážete to, co oni do teď, tak nemáte právo na to, cokoliv hnusného o nich psát. Je to váš názor a já vám ho neberu, ale běžte si to říkat někam jinam do soukromí a necpěte to tady lidem, kteří tyhle podle vás "zpěváky" obdivují.

2 hlasy

No,dovolte abych se zasmála ! Dělate si snad ze mě srandu ? Myslíte že váš také takhle Asiati pomluvají ? Parodie na hudbu ? Pro mě je rozhodně k-pop lepší než nějaká Hannah Montana nebo Lady Gaga ! Když nic o k-popu nevíte,tak radši ani nic nepiště.Nedělejte,že víte všechno ;)

Pane autore,radila bych vám se nad sebou pořádně zamyslet než něco napíšete.

17 hlasů

B1A4 se zmiňovali o Praze ve své nové písničce Beautiful Target, SJ EunHyuk navštívil Prahu a dokonce jedna korejská hvězda byla v Praze aby nahrála album! Měli byste si toho vážit! Málo hvězd příjde do Prahy a natočí videoklip, vyfotí se s fanouškami neb si jen prohlídnou památky! Stydím se za to, že žiju v Čechách.

3 hlasy

Bohužel, už delší dobu je možné sledovat úpadek v médiích. Autoři některých článků se ani nenamáhají s ověřováním použitých informací a místo objektivního pohledu na věc nám cpou své názory, jak je krásně vidět zde.

Vzkaz autorovi článku:
Pokud máte diplom z žurnalistiky, ani se k tomu nehlašte a raději ho spalte. Jste ostudou všech žurnalistů. Lidé čekají objektivní informace a ne, vaše pochybné názory. Pokud máte potřebu sdělovat otevřeně světu své názory, založte si blog.
A co se týče vašich narážek na asijské skupiny, mám tisíc chutí vás nahlásit za rasismus, vaše vyjadřování má opravdu hodně mezer. Nechápu, co člověk jako vy, dělá v jakékoli redakci. Pevně doufám, že se tam dlouho nezdržíte.

10 hlasů

Takže milý autore tohoto článku nevím jestly máte nějak poškozený sluh ,ale opravdu mě udivuje jak můžete něco takového napsat. Sakra slyšely jste je někdy zpívat na živo. NE? Tak byste si je měly poslechnou. Jako mě vážně zůstává rozum stát nad naším národem. Místo toho ,aby jste byly šťastní že máme nějaké normální vzory (Což oni jsou) Tak tu o nich napíšete takoví článek . Řeknu vám to takhle. Víte jak dlouho ti kluci dělaly na tom aby byly tak slavní. Víte jak dlouho dělaly na tom aby uměly tak tancovat. A víte jak dlouho dělyli na tom aby tak vypadali.A nakonec víte jak dlouho dřely na tom aby tak zpívaly. Opravdu byste si měly nejdříve něco poslechnout. Tak se koukněte na americké star na živobytí jim vydělává vzhled a k tomu mají na sobě tuctu plastiky. K tomu neumí zpívat a jen se o to pokouší. Jen jsem vážně zvědavá co by se stalo kdyby tohle viděly Suju ne jen to že by členové byly zdrceni tím jak o nich mluvíte (píšete) ,ale znechutila by se jim i naše zem a tím i naše fanynky. To si nemyslím nejsou naivní a proto by sem třeba s hrdostí přijely. Vy máte jen strach. Strach s toho že tu místo Gagy a ostatních ameriských star budou Asijské. A to nenahlížím na to že by vás za tento článek mohyl třeba žalovat. Ano mohly. Kazíte jim reputaci. A lží. Že se nestidíte. To kluci umějí zpívat. A to že mají hezké tvářičky a co závidíte jim??...Oni jsou takto přirození a nemají na sobě kilo make-upu. Panobože když ti kluci se nestydí ukazovat se bez make-upu.Vypadají dokonce krásně bez make-upu. Viděly,jste někdy Gagu??..Ta bez make-upu není nic. Vypadá jako obyčejná ženská . Jenže u nich si jich za tu přirozenost váží. A jejich móda. Je užasná jsou napřed jestly byste si pustily nějké videa pochopily byste. Když v americe to okoukaly od nich. Křiklavé barvy a různé topy. Počkejte až se to dostane i k nám to nudete koukat. To je vše co bych vám chtěla říct. A jen pro zajímavost mají více shlédnutí než tu píšete. Dokonce víc než ta vaše kočka. Tímto článkem jste se posunuly na 0. Opravdu já bych se styděla být vámi. Chudáci kluci. A jen na věk..je mi 14 let a brzy mi bude 15 tak jem mám 10 letou sestřenku a řeknu vám. že opravdu ty příčky jsou víše. Je jen vážnou výhodou když to mají rádí menší děti. Poroto že je do toho nekdo naveze. Takže Buďte tak hodní a přestaňte je takto pomlouvat. Nebo se vážně naštvu a uvidíte jaké budete mít problémy. Bye!! A ještě něco Ano jak už tu bylo řečeno zpívají i v jiných jazykách. A to ej myslím dost proto aby alespoň u nás měly nějakou úctu. A jen ty statistyky u videa. Sakra to jste tam hodily první co sjte viděly. Ti kluci měl yza týden ani né 3,5 Milionů. Porovnejte to teď. Ha!..Co vidíte velký rozdíl že. A jen pro vaší informaci. Korejské skupiny umějí zpívat jinak by DBSK nebyly v guinesově knize rekordů že?. Takže byste se mohly sklidnit s tím vyjadřováním o nich. Vážně se za vás stydím. Co yb si kluci pomyslely. ACH JO. No jo tady v česku musí být tak hnusní a bezústy. Že já se tu vůbec narodila......

5 hlasů

Neodolám a hodím sem ještě jeden koment. Protože jsem zjistila že jsem náhle omládla o 8 let XD. Trošku k smíchu. Že K-Pop poslouchají 11ti leté holčičky ???? HAHA...tak to řekni těm asi 50ti letejm dámám co zamnou seděli na koncertě JYJ XD. Ty jezdijou na každej jejich koncert bez ohledu na to kde se koná. Zaplnili celou řadu a od kamárádky která tam čekela už den před tím vím, že tam čekali o mnohem dýl než my ta "mládež". Já sem tam čekala 7 hodin. Ale ty dámy tam už byli den před koncertem. Ve svým věku. Mají můj obdiv. XD To je všechno co sem chtěla říct, na věku totiž nezáleží, já taky nemám blbý keci když někdo příde s tím, že polouchá Selenu Gomez .

15 hlasů

Omlouvám se za další komentář, ale myslím, že by nebylo na škodu zmínit ještě to, že ačkoliv někteří členové a některé členky v písních rapují, troufnou si klidně na zpěv (znáte nějakého našeho nebo amerického rapera, který by do toho šel? Mám za to, že by to dopadlo katastroficky :D ) A ještě jedna věc, kolik českých nebo amerických zpěváků/ček si troufne na jiný jazyk než na ten svůj mateřský? Asi hodně málo, kdežto v Koreji je celkem běžné nahrát album kromě v korejském jazyce také i v japonštině, čínštině a popř. nějaké písně v angličtině :)

6 hlasů

Tak jo, nejdřív jsem to dělat nechtěla, ale rozmyslela jsem si to a taky tady napíšu svůj názor.

Takže, milý pane autore, opravdu by mě zajímalo, kdo vás pustil k téhle práci a dovolil vám zveřejnit něco tak primitivního a ubohého, jako je tenhle článek. Jak si vůbec můžete dovolit zesměšňovat něco, o čem víte velké NIC? (opravdu nemám zapotřebí být sprostá) A taky, jak vůbec můžete porovnávat jejich MV s nějakým videem podivné ruské kočky? Srovnávat zvíře s lidmi? Pokud vím, tyhle videa patří do úplně odlišné kategorie a lidé tyhle videa shlédnou z úplně odlišných důvodů. Něco takového mi přijde absolutně nesmyslné.

A navíc, jak už tady pár krát padlo, myslím si, že počet shlédnutí 3,5 milionů lidí je v průběhu pěti dnů opravdu hodně. A pokud si to video Mr. Simple rozkliknete na youtube teď, myslím, že to číselko vpravo dolů je docela slušné. Dokonce převýšilo nad tou vaši čičinkou, co pojedla nějaké radioaktivní potraviny, nebo co.

Dále bych ráda reagovala na poznámku ohledně jejich zpěvu. Z čeho usuzujete, že neumí zpívat? Viděli jste je snad někdy vystupovat živě? Je mi jasné, že ne. Vy musíte být teda hodně chytrý, když dokážete na základě jednoho/dvou videí posoudit, zda umí nebo neumí zpívat. Že mají hezké tvářičky a že se hezky oblékají? To jsou jen další dvě plus, které můžete připočítat k tomu nejhlavnějšímu – a ano, tím myslím jejich zpěv. Protože ti kluci to opravdu UMÍ! Víte, u nich to chodí jinak, než tady nebo v Americe. Tam nepustí na podium kdekoho, kdo se dokáže nakrucovat s mikrofonem a playbackem v pozadí. Pokud by zpívat neuměli, nikdy by se nedostali tam, kde jsou teď.
I když se budu opakovat, stejně to řeknu. V Koreji - všichni ti kluci i holky – podstupuji několikaletý trénink, aby vůbec mohli nahrát album, a musí být opravdu dobří, aby mohli vystupovat.

Teď bych ráda věděla, co považujete za talent vy.

Umí zpívat - http://www.youtube.com/watch?v=ccKDns5ePuw
http://www.youtube.com/watch?v=UPTl9qHqloM
http://www.youtube.com/watch?v=ioogMwsSyTc

Umí tančit (+ k tomu i zpívat) - http://www.youtube.com/watch?v=CYHqdyuJbos
http://www.youtube.com/watch?v=o2MDHFrVgjU

Umí hrát na různé nástroje - http://www.youtube.com/watch?v=ObRz9DpUkyw , http://www.youtube.com/watch?v=imiymH-jfJ4&feature=related

Kdo z českých nebo amerických hvězd umí tolik, co oni? Řekněte mi, tohle vám je málo?
Nebo pořád nevěříte? Co takhle písničky, které znají většinou všichni?

http://www.youtube.com/watch?v=Xsc4fRZkkdI
http://www.youtube.com/watch?v=MmoIoQCJL7s

Myslím, že tohle mluví za vše a nemusím to dál rozebírat. Pokud si pořád myslíte, že jsou to jen hezké tvářičky, které poutají puberťačky, tak prosím, brát vám to nebudu. Jen prosím, nechte si tenhle názor pro sebe.
Super Junior, a nejen oni. Všechny tyhle korejské skupiny dřou, pracují na sobě, pořád se zlepšují a zdokonalují. Dělají vše pro to, aby si získali své fanoušky. Zpěvem, tancem, svou povahou. A víte co? Žádná evropská star nikdy nebude mít to, co mají ti kluci/holky. Nikdy nebudou mít fanoušky, kteří by pro ně udělali někdy tolik, co dělají fanoušci pro tyhle asijské hvězdy. A to stejné latí i opačně. Žádná evropská star se nikdy nebude starat o své fanoušky tolik, jak to dělají Super Junior a ostatní.

Taky jsem si všimla, že tady padl názor, že jsme 11leté děvčátka, které vzhlížejí k zženštilým zpěvákům.
To bych vás, milá slečno (nebo pani, vážně nevím, kolik vám je let a popravdě, je mi to jedno, jen doufám, že ne moc, protože mě děsí představa dospělého člověka s takovýmhle uvažováním) ráda vyvedla z omylu. I když vám tady už pár lidí vysvětlilo, že věková hranice k-pop fanoušků je posunuta trošičku výš, stejně to zopakuju. Je mi 17, K-pop poslouchám jeden rok a myslím, že pokud jen 11+1 není 17, tak jsem mnohem starší, než je váš odhad. (a rozhodně si nemyslím, že svět je pohádka. Vážně, vím o čem mluvím) My všichni jsme starší, než odhadujete.
Co se týče vašeho názoru ohledně dospělosti. Myslím… ne, vím, že korejské skupiny jsou mnohem, MNOHEM lepším příkladem pro dospělost, než jakákoli evropská či a či americká star. Nebo si snad myslíte, že drogy, alkohol a skandály jsou dobrým příkladem pro mládež? V tom případě jsem opravdu zděšena z vašich představ o dospělosti, fakt.

Myslím, že jsem řekla vše, co jsem chtěla, a pokud ne, nevadí, jelikož všichni tady sdílí stejný názor a řekli vesměs to samé, co říkám já. Když jsem tenhle článek četla, říkala jsem si, jak moc zklamaní by ti kluci byli, kdyby tohle viděli? Ale teď myslím, že by byli rádi. Ne za ten článek, ale za jeho odezvu. To, kolik lidí/fanoušku stojí při nich. Osobně si myslím, že tihle kluci (kteří umí nádherně zpívat) mají opravdové štěstí, že mají takové fanoušky, jaké mají. A já jsem opravdu šíleně hrda na to, že patřím mezi ně.

Tohle už je opravdu vše, co jsem měla na srdci. Odcházím. Tečka. Sbohem.


20 hlasů

Také by mě velmi zajímalo, která z amerických star by byla ochotná zpívat za těchto podmínek, a kolik fanoušků by tam zůstalo až do konce:
http://www.youtube.com/watch?v=P__n2EAuWeU

8 hlasů

Tento rádoby “článek“ nemůžu nechat bez povšimnutí. Sice už tu bylo skoro všechno řečeno, ale já si opravdu nenechám ujít příležitost komentáře, protože mám několik výhrad. Tak za:
1) tento článek se opravdu nedá nazvat novinovým článkem, jelikož objektivitu, jež by měla být zásadou takového článku, nahradila do očí bijící subjektivita.
2) autor toho článku se nedá pokládat za novináře, protože charakteristikou novináře je mimo jiné IQ, ctnost, ověřování faktů, nestrannost, nezaujatost.
3) Raději dávám přednost korejské „roztomilosti“ (i když to někdy přehánějí) než polonahým zpěvačkám svíjejícím se na pódiu. Myslím, že je dobře, že se Korea ubírá tímto směrem, a že klipy obsahující sexuální tématiku nekompromisně nevysílají, alespoň to nekazí mravy a morálku dětí. Jen se podívejte, jak je na tom ČR či Amerika. Většina amerických klipů by měla být zakázaná a děti pod 15 let by se na takové věci neměly vůbec koukat.
4) Velice mě zaujal komentář slečny Zuzky Slavíčkové. Zajímalo by mě, jak podle ní vypadá „pořádný dospělý chlap“. Co je vlastně dospělost? Dá se to vůbec určit? Někdo ji vidí například ve sprostých, potetovaných, uchlastaných chlapech s cigárem v hubě (samozřejmě vám neberu tento nároz  ) Jiný ji vidí ve slušně vychovaném klukovi, který si umí udělat srandu sám ze sebe, bere na vědomí svoje fanynky, nemá rasistické názory.
5) To, že někdo poslouchá k-pop, neznamená, že neposlouchá něco jiného. Já například vyrůstala na skupině Kabát a rozhodně je nehodlám nějak zavrhovat 
6) Podle autora “článku“ korejské skupiny neumí zpívat. Myslím, že by si měl autor zkusit zpívat na živo (což se u nás opravdu nevidí) za doprovodu tanečních choreografií. To asi podle něj není talent, ale pochybuji, že by takhle zvládl byť jen jedno vystoupení. Což je u korejských skupin, zpěváků a zpěvaček samozřejmé a mnohdy se nejedná pouze o jedno vystoupení za večer.
7) To, že to někomu někdy ujede nebo zapomene text, určitě není důvod mluvit o neumění a netalentu. Nejsme přeci stroje, že? A i když někdo nezpívá nebo netančí bůh ví jak úžasně, ještě neznamená, že se nesnaží a netrénuje každý den. Jak už tu bylo několikrát zmíněno, členové a členky jednotlivých skupin procházejí dost tvrdými tréninky.
8) Možná by nebylo na škodu zmínit hudební nástroje, které Korejci bravurně ovládají. Taky nemohu opomenout, že se kolikrát nejedná pouze o jeden nástroj. Takže to už máme zpěv, tanec, hudební nástroje. (které naše nebo i americké celebrity tohle umí zkombinovat?)
Celkové shrnutí je takové, že autor dost slušně přestřelil a já jsem strašně moc ráda, že se tolik k-poperek a i několik k-poperů ozvalo.  Kdo s námi nesouhlasí, doporučuji mu projevit aspoň malý zájem o Koreu popř. celou Asii z důvodu naučit se slušnému a nerasistickému chování. Jsem si naprosto jistá, že se má ČR od Asie hodně co učit. Děkuji za přečtení Lenka.

10 hlasů

Ovšem, ti jste si nevšimli, jak jsou zženštilí? Zvlášť takový Heechul nebo Kangin v armádě, ti vyloženě nejvíce.
Z článku mám pocit, že se autor nudil a pro zábavu si rýpnul do včelího hnízda.
Moc ráda bych ho požádala, ale se pro příště nevyjadřoval k věcem, do kterých nevidí a o kterých vůbec nic neví. A už vůbec nemluvím o roznášení pomluv ve stylu: Ti neumí zpívat.
Ano, mýlíte se, opravdu zpívat umí. A představte si, že se to dokonce lidem i líbí! Buďte té dobroty a dříve než začnete o něčem psát, zkuste si poslechnout víc než jednu písničku. Možná pak změníte názor na to, co je dobrá hudba.

6 hlasů

No, takže děkuji, že jste právě naznačila, že je mi 11. Ono by možná nebylo špatné, být o děvět let mladší. :-))
Ale ne, Korejskou hudbu poslouchám teprve rok, tu Japonskou od 16 nebo 17 (nejsem si úplně jistá xD) plus znám hodně fanoušků Asijské hudby a věřte nebo ne, nikomu není 11. No, zřejmě jste to s tou věkovou skupinou trošku neodhadla, slečno.

Mezi Korejskými skupinami a jejich fanoušky je takové pouto, jaké vy nemůžete pochopit. To není myšleno urážlivě, prostě to tak je. S k-popem se člověk musí sžít. Jsou zkrátka věci, které se nedají jen přečíst na wikipce. :-)
A mezi námi, koho přesně myslíte těmi opravdovými chlapy? A pak bychy taky ráda věděla, jak moc se o vás zajímali. Protože upřímně, Američtí i Evropští zpěváci se o své fanoušky až tak moc nestarají. Rozhodně by pro ně neudělali věci, které jsou pro Korejce naprosto běžné.
A věřte nebo ne, my v nich máme taky vzor. Takže, zkuste nám je respektovat... aspoň trochu, prosím. My se taky nenávážíme do vašich "chlapů". :-)))

11 hlasů

což poklonit, ale uznávají to! pokud vím, tak 2NE1 uznívají Black Eyed Peas, CL si dokonce s nimi zazpívala na podiu. A Will.I.Am snad s holkama spolupracoval na nějakém songu. A potom ještě nějaký americký slavný raper (teď nevím jméno) řekl, že korejský hip-hop je lepší, než kdy slyšel a rád by někdy spolupracoval!

14 hlasů

A je to tady opět. Je vidět, že za těch 5 let se Česko a stav jeho médií moc nezměnil od doby, co jsem naposled reagovala na takový článek (a ani ten v minulosti nebyl takový jako tento). Autoři bývají velice subjektivní a umějí pouze urážet a někdy až v takovém rozmezí, že to pro cizí národy může znít jako rasismus. Někdy se až divím, že může člověk, který má takové stránky/noviny na starosti, to dovolit vydat. Problém u nás je v tom, že Češi jsou až moc zahledění jenom na to, co se děje pouze v republice samotné a nejsou ochotni se otevřít tomu, co se děje i mimo ni (pokud se to netýká ještě USA, nebo budiž i Anglie). Všechno ostatní prostě není dost kvalitní a komerční, ale ruku na srdce - mají Češi vůbec právo takhle kritizovat? Kam to kdy dotáhly české hvězdy? Já osobně českou muziku neposlouchám, ale rozhodně si myslím, že málokdo z Čech dokáže mít tolik milionů shlédnutí jako zde zmíněni Super Junior nebo dokáží udávat vliv jako je samotný K-pop či dokonce J-rock/J-pop, o kterých se tady ale nemluví. Český národ umí jenom kritizovat, vysmívat se a myslí si, že všichni, kteří se ozvou jsou jenom malé ubrečené holky, které jsou schopny pro své idoly udělat cokoliv. Pár faktů, než někdo začne brát co píšu, špatně - už je mi přes 20, K-pop poslouchám protože si myslím, že je to dobrá muzika, kapely mají styl a vkládají do toho hodně. Lidi, kteří se o tohle nezajímají nevědí kolik ty kapely tráví let než debutují a potom pořád se ještě zlepšují. Pro mě jsou popravdě větší vzory kluci a holky, které zpívají v K-popu, vidím je jak jsou správní a dobří lidé v normálním životě, jsou vtipní a kdo ví co ještě dalšího přes všechny jejich variety show a další věci, které se v Jižní Koreji uvádějí. Pusťte si několik live videí z různých vystoupení a uvidíte, že zpívat umí. Super Junior rovnou mají několik opravdu výjimečných hlasů. Například takový Yesung, Kyuhyun a Ryeowook mají zrovna opravdu výjimečné hlasy. Ke svým fanouškům se chovají takové kapely i lépe než jiné hvězdy a váží si toho, co mají. Narozdíl od amerických a dalších hvězd je sláva nekazí a nemají hlavy v oblacích. Nežijí v luxusu a nepřehlížejí své fanoušky. Jsou to přátelé, kteří si toho spolu hodně prožijí. Lepší vzory pro mě než americké, české nebo jiné kapely, které mají v soukromí tunu skandálů s alkoholem, drogami, ženskými, nahými fotkami a mnohem dalšího. Další bod - zní mi to jako kdyby snad lidi, kteří mají zpívat před kamerou se na ni měli mračit, být ošklivý a další věci, podle toho jak se zde v článku vyjadřujete. Co si potom myslíte o takové Beyonce nebo Rihanně, které nosí mini oblečky a kroutí se před kamerami s tunami make-upu na tváři a i jinde po těle, aby všechny nedostatky nebyly vidět? To je přece to samé! Taky krásné tváře, které se ovšem neusmívají do kamery, ale místo toho dělají svůdné pohyby. Zajímalo by mě, co asi autor článku poslouchá za muziku. Podle mě by si lidé měli něco více zjistit a až potom psát takové články, které umí jenom urážet. A ještě maličkost, když už chcete psát o asijské hudbě, tak nechápu, proč jste jako hlavní fotku článku dali asijské holky v plavkách? Co mají společného s asijskou muzikou?

12 hlasů

Skvěle se bavím nad příspěvky autorech, jejichž věkový průměr odhaduji tak na 11let. V té době se přece malé slečny vzhlížejí ve zženštilých zpěvácích a roní slzy i kvůli jedinému negativnímu článku. Holčičky, proberte se. Svět je realita, ne pohádka a vaši idolové (chlapci?) se jistě z tohoto článku na hlavu nestaví, na rozdíl od vás. Jsem ráda, že jsem nevyrůstala v této době. Dřív jsme poslouchali pořádné chlapy a měli v nich vzor pro dospělost.

8 hlasů

Tákže K-POP poslouchají 11letí puberťáci? Hergot, to jsem ale náhle omládnul, celých 7 let zpátky. Ne, že by mi to vadilo, ale skutečně mi už 11 dávno není. Ještě zvláštnější bude, že jsem kluk, a jelikož jsem heterosexuál, opravdu K-POP kluky neposlouchám kvůli jejich tvářičkám, ale proto, že jejich hudba se mi líbí a podle mě má i dost velký potenciál. Teď bych asi řekl, to co tady řekli jiní už předemnou, tákže bych to tady je opakoval.

No jinak, moc jedenáctiletých tu nevidím, a lidi, kteří poslouchají KPOP a znám je, tak těm je obvykle 15-25. Možná, že se někde najdou i starší, ale s těma jsem se zatím nesetkal. Tákže posluchači KPOPu alias KPOPeři nejsou jen určitá vymezená věková skupina. Ti lidi, kteří KPOP poslouchají, si ke KPOPu našli cit, hlavně nás tady KPOP vlastně i spojil, takže se dá říct, že jsme něco jako rodina a je jedno, ejstli těm lidem je 11, 15, nebo dokonce 60. Ale nebudu vám tady nutit svůj názor, každému se líbí něco jinýho. Nijak neodsuzuji jiné zpěváky, jen protom, že se mi nelíbí, takže bych poprosil, abyste vy neházela KPOP do pytle s nápisem odpad.

Jinak to že poslouchám KPOP neznamená, že nejsem člověk. Jsem člověk jako každý jiný, jím, piju, spím, dýchám, mám svý zájmy a záliby jako každý jiný normální člověk. Jen navíc poslouchám KPOP, který mi vlastně o dost obohatil život.

20 hlasů

Ten článek mě velmi zamrzel, protože to není pravda co o nich psali, proto jsem to komentovala. Mám za sebou už střední, teď studuji vysokou, takže jsem opravdu starší 11 let, zajímalo by mě kde jste na to přišla. Je vidět, že korejskou hudební scénu vůbec neznáte, korejští umělci málokdy způsobí nějaký skandál. Občas mi vyráží dech jejich slušnost, uctivost, vřelé zacházení s fanoušky...

25 hlasů

Že jedenáct :D Pobavila jste.
Oni by se z toho na hlavu možná nestavěli, ale rozhodně by je to zamrzelo. A taky si musíte uvědomit, že Česká republika je malé místo a proto se My fanoušci známe z různých sociálních sítí a máme mezi sebou silné pouto a když nám někdo bude urážet, jak tomu Vy říkáte, "vzory" jenom na základě barvy pleti a poslechu jedné písničky, tak si piště že se budeme bránit.
Nechápu proč bysme měli žít v pohádce? Si jako myslíte co?
Klidně vám pošlu svoji fotku a Vy mi řeknete, co ja na mě tak jiného. Mám normální zájmy jako moji vrstevníci + se zajímám o korejskou hudbu? Je to snad hřích? Vnucuju to snad ostatním lidem?
Někteří vaří, jiní cvičí jógu, já poslouchám KOREJSKÉ písničky ~ aspoň se nebudu přiklánět k rasismu? Ano, celý ten článek mi příjde podbarvený rasismem.
Proč se taky někdo nenaváží do Amerických zpěváků? Protože jsou bílí? Taky mají na hlavě makeup, nosí krásné oblečení a usmívají se do kamery. Co je na nich tak odlišného? A zpěv to není. S přáním pěkného dne Kristýna.

22 hlasů

Takže zaprvé, vaše první věta nedává z jazykového hlediska moc velký smysl, nejdřív se naučte skloňovat než něco napíšete. Zadruhé Super junior jsou věkově v rozmezí 23-28, takže to se asi jen ztěží dá nazývat "chlapci". A tak je to s většinou korejských skupin. Prostě se s tím musíte naučit žít. Asiati vypadají hodně mladě. Jak potom nazvete fanynky tohoto zpěváka http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSAhmcos6r - Q0J4R6OS8o7AoXGdb8TX0mqmQdM52_ubDY-wQjXFH_88JngXYp - A,kterému je 42? Pedofilové? :-D A pokud máte takový problém s fanynkami zženštilých chlapců, pak jste na špatném místě, tohle totiž není stránka o Junstinu Bieberovi. Korejské skupiny jsou podle mého názoru složené z dost vyzrálých můžů. A zatřetí...11? no to mě potěš :-D Před 2 měsíci jsem byla v Berlíně na skupině JYJ, bylo kompletně vyprodáno a myslím, že všem fanouškům bylo minimálně 15+, a to nemluvím o fanoušcích kterým bylo mezi 40-60 lety, hlavně ten padesátiletý Ital vypadal fakt jako 11-letá holčička, bylo tam dost mužů a co se týče věku tak převažovaly fanynky v rozmezí 20-35. Fanynky totiž stárnou a zrají s nimi, právě před tádnem jsme s nimi slavili jejich 8. výročí. Zženštile se možná snaží vypadat J-rockeři, u těch je to ale účelem, K-popoví zpěváci tak rozhodně nevypadají. A to, že jsou vystylizovaní je práce společnosti, s tím oni nic nenadělají. Když jsem byla na koncertě, tak jsem tam nešla kvůli pěkným tvářičkám, skoro jsem na ně ani neviděla, ale díky jejich nádherným hlasům a vřelosti to za to stálo. Jejich hlasy mě rozbrečely a to moc zpěváků nedokáže, takže až vám zase bude něco vadit, tak se zamyslete, co napíšete. Každý má svůj názor, ale já jsem začala K-pop poslouchta kvůli tomu, co jsem slyšela ještě předtím než jsem viděla jak vůbec vypadají a nějakej idealismus je mi ukradenej. Nás náš vzor dospělosti dělá lepšími lidmi, kvůli jejich štědrosti se i my zapojujeme do charitativních činností, které dělají a to je pro mě dostatečný důvod. A když ti to tak vadí, tak di cpát svý chlapi někomu jinýmu!!!!!

12 hlasů

Omlouvám se že jsem omylem zmáčkla na "Hlasuj-kvalitní názor" mysela jsem si totiž, že jsem přihlášena a mohla jsem reagovat. To zaprvé.
Za druhé, asi nechápete, že každý člověk je jiný? Každý člověk má svůj vkus a nikdo se nemůže chovat tak, jak to chcete vy.
Deal with it. ^^

6 hlasů

Zajímalo by mě, proč se pletete do něčeho, o čem absolutně nic nevíte?

Tak průměr 11 let? Znám desítky k-pop fanoušků a není mezi nimi jediné dítě ve věku 11 let. Trošku jste přestřelila, řekla bych.

A ne, kluci by se z tohohle článku na hlavu nestavěli, to ne. Byli by zklamání. Že se dřou, téměř nespí, jen aby se dostali tam, kde jsou teď a co se jim dostane? Takový ubohý článek.

Tak pořádné chlapy? Vzor pro dospělost. Od kdy jsou drogy a chlast vzor pro dospělost? Pokud si myslíte, že tihle "zženštilí" kluci jsou nedospělí, neberu vám to. Ale jsou to aspoň slušní lidé, který jsou podle mě o hodně lepším vzorem, než kdejaký anglický a mnohdy i český zpěváci/skupiny.

22 hlasů

A ještě: Opravdu je pro nás Amerika/Evropa ten správný příklad a vzor pro dospělost?
Nechci USA nebo Evropu nikterak urážet a ponížit tak i sebe, ale opravdu se domnívám, že Korejci jsou na mnohem vyšší úrovni, především jako lidé.

8 hlasů

11? :D Směšné. Odhadla bych náš průměr tak na 18. Asi 90% z nás se pohybuje mezi 15-30.

Jinak zženštilí, jo? Oukej...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lasi8cXmGQ1qayxtco1_500.jpg

http://30.media.tumblr.com/tumblr_l89usljsAw1qzmlfdo1_r1_500.png

http://cdn2.mixrmedia.com/wp-uploads/ningin/blog/2011/09/blog1102051901.jpg

Víc toho hledat nebudu, umřela bych :D

19 hlasů

A jak by měli podle vás vypadat pořádní chlapy,hm ? V ženštilých ?! Probrat byste se měli vy ! Podceňujete K-pop fanoušky ? Jen do toho,litovat budete vy.. ;P
Jistěže se z tohohle článku nestaví na hlavu,oni nemají čas řešit takovýhle věci,musejí dřít na tom,aby uspěli ...Dokažte něco jako oni a teprve pak si hrajte na "géniuse" ..
Všem je tady naprosto jedno,co jste poslouchali VY ve vašich letech ! Prej pořádný chlapy..:D:D:D To by mě zajímalo kdo by to měl bejt,tse...

18 hlasů

Protože pochybuju, že by na nás nějak dali jen díky naštvaných komentářů, tak jsem jim (snažila jsem se ještě slušně) napsala přímo do redakce e-mail.
Nemůžu se dočkat odpovědi.

Printscreen:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/399415_2472586375515_1278071870_32132560_1410825856_n.jpg

20 hlasů

Úplně souhlasím, se všemi příspěvky!!
Autor článku opravdu o k-popu nic neví. Nemá ani tušení jak moc tam ty hvězdy dřou aby se dostali, tam kde jsou! Členové skupin mají mezi sebou vztahy, které by jim mohl kde kdo závidět! Sou rádi, že se dostali tak daleko a váží si toho a ne jako americké hvězdičky, které fetují a pijou kde můžou a potom se divý, že přicházejí o fanoušky!
Fanoušci k-pop sou ti nejoddanější a nejlepší na světě.. Stojí při své oblíbené skupině/zpěvákovi/zpěvačce ať se stane cokoliv.! A většinou to nejsou problémy s alkoholem a drogami!
Moc mě mrzí, že byl tento "článek" napsán, protože akorát ukazuje nevědomost našeho národa..
Koncem bych ráda poznamenala, že korejská skupina BIGBANG letos, jako první korejská skupina vůbec (!!!!), vyhrála evropskou cenu MTV (MTV EMA) a tak porazili dokonce i americkou Britney Spears! A určitě to vyhráli jen proto, že mají pěkné tvářičky.. Myslím že ne!
Je na čase, aby se autor nad sebou zamyslel a aspoň trochu si o tom něco přečetl, poslechl písničky a podíval se na živé vystoupení, než něco takovýho znovu napíše!!!
Tohle je vážně zklamání..

11 hlasů

Tak teď nevím jestli se smát nad naprostou tupostí a neinformovaností autora, nebo plakat nad obsahem tohoto né moc promyšleného článku.

Milý autore nevím jestli sis to uvědomil, ale právě si urazil ne jen jedny z nejlepších zpěváků v Koreji, ale i řadu fanoušků K-popu a to i v ČR, je nás tu totiž celkem dost. Evidentně vůbec nevíš o co jde. Což je dost zarážející. Při tvojí práci by jsi se měl chovat nanejvýš profesionálně a zjistit si veškeré informace, než článek vypustíš do světa. Každý má svůj názor na věc, to chápu, ale napsat o Super Junior a ostatních chlapeckých skupinách že neumí zpívat ? Oni makají tak, jak si to ani nedovedeš představit. Myslíš si, že si nafotijou pár fotek a odhrajou pár koncertů a mají pohádkovej život ??? Omyl !!! Korejští umělci těžce pracují aby mohli stát tam kde stojí, aby se mohli starat o svoje blízké. A někdy, například třeba v případě původních DBSK je to ještě horší. Někdy nemají skoro nic ani z prodeje CD, všechno shrábne společnost, i přes jejich dřinu. Upřímě koreiské skupiny umí zpívat!!! A víš jak to vím ? Jestli nevěříš ani plno odkazům které se tady ukázaly tak věř tomu, že jsem byla na Live JYJ v Berlíně. A kupodivu.....chvíle napětíííí....ano umějí zpívat. A to trpí jeden ze členů astmatem http://www.youtube.com/watch?v=E337FdwZgZA

A nebudu to srovnávat s žádnýma Americkejma rychlokvaškama, protože jenom to srovnávat by byl těžkej hřích. A co teprve čeští interpreti....kdo kdomě pár vyjímek , čímž myslím Karla Gotta, u nás umí zpívat ??? Nějak si teď nedokážu vzpomenout. Čím to asi bude ? To spíš my a naše hudební scéna je k smíchu. A to že lezeme Amíkům do ......... páč je to teď moderní je druhá věc.

Mno nic, tím sem chtěla jen říc...zamysli se nad tím, než něco napíšeš. Mohl by si tím urazit víc lidí než "jen jednu" skupinu.

11 hlasů

Zdravím milá napodobenino autora,
myslím, že už předešlé komentáře ti daly najevo, že jsi trochu přestřelil, ale nemohu si pomoct a vložím i sem svou kritiku.
Radši ti to rozdělím na body:
1. Jak už bylo zmiňováno, tento článek byl vložen 7.8. Kočka byla vložena 31.7 a SuJu 3.7. Takže sice kočka měla ten den víc, ale ty své 4 miliony sbírala 8 dní, kdežto SuJu nahnali 3,5 milionu za 5 dní. Momentálně, má ta tvoje kočička něco málo přes 18 milionů a SuJu skoro 32 miliónů, takže ta "parodie na hudbu" tu kočku trošku převálcovala...
2. SuJu neumí zpívat? Týjo, zajímalo by mě jak jsi na to přišel. Z jednoho videa? No je vidět, že tento článek byl napsán tak během 10 minut.
SuJu jako další K-pop skupiny umí zpívat rozhodně líp než většina Hollywoodských hvězdiček, do kterých je zamilovaný celý svět.
Oni i tuhle písničku zazpívají naživo bez nějakého problému (http://www.youtube.com/watch?v=NGfjDZprcmg )
Na rozdíl od takové Miley Cyrus, miláčka teenagerek, jak jsi nádherně poznamenal. Která aby upoutala nějakou pozornost, musí se po jevišti promenádovat skoro nahá (http://www.youtube.com/watch?v=37JUcZ7G9VA&featur - e=related)
Navíc, jak můžeš vidět na předchozích videích zvládají u toho i tancovat, kdežto naše milá Miley se tam jen jaksi potácí a snaží se připoutat pohledy..moc se jí to nedaří.
K-popové skupiny, ale tohle nemají zapotřebí. Oni totiž u zpěvu zvládnou i tančit, což by Miley apod. asi neudýchali.
Př.http://www.youtube.com/watch?v=obI2H7rAOPg
-jeden z těžších tanců a jim nedělá problém u toho i zpívat, ano ten zpěv není dokonalý, ale uzpívají to. Nemluvím o té dlouhé vysoké notě na 2:46
3. Že mají jenom hezké tvářičky? A podíval si se do Hollywoodu? Tam seberou kohokoliv z ulice, kdo má hezkou tvářičku a ucházející hlas a hodí ho na jeviště. A ti se v záři reflektorů udrží jen výstředními převleky a chováním a samozřejmě playbackem.
V Koreji zpěváky vybírají vítěze konkurzů nebo soutěží. Z tísíců lidí vyberou jenom pár a ty na pár let pošlou trénovat jejich hlasy. A potom jenom málokdy vidíš že by zpívali na playback a to většinou jenom proto, že jim to TV nedovolí živě nebo protože je nějaký člen zraněný.
A věř mi, že někdy je opravdu problém poznat, že je zpěv živě a to jenom proto, že oni nepotřebují upravovat hlasy v počítačích, aby se dali poslouchat!
4. Nepříjde ti tenhle článek trochu rasistický? Mě totiž ano. Příště by ses možná, milý autore, mohl aspoň zamyslet než něco takového napíšeš...
5. Jenom, pro další "článek", aby jsi měl víc zdrojů písní a věděl, že ne všechny jsou tou tvojí "parodií" :
http://www.youtube.com/watch?v=_FCh_SFRO7M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=llluerrge88
- ano, tyto jsou od SuJu, nemohla jsem odolat...
http://www.youtube.com/watch?v=tYHtNEctJKU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iT-1jPlZwJg - ano ty Changminovi "ječáky" úplně ukazují, že neumí zpívat
http://www.youtube.com/watch?v=bpuW8haIHJE

Pro příště aspoň nesuď podle dvou písní.

16 hlasů

Prosim?.... Asi čtu špatně...Ale to, že sem dáte dva odkazy na písničky asijské hudby tak to neznamená, že hned je to všechno co ti "pohlední" asiati umí...Kočka je jedna ano možná má hodně sledovanosti ale SuJu nejsou jediná kr skupina >.< . Vážně nechápu, jak tohle může napsat někdo, kdo o tom vlastně vůbec nic neví >.< Smát se tomu, kdo to napsal vážně!. Pokus autor článku sleduje aspoň nějaká záporné reakce tak (jestli to není uplný negramot) si uvědomil, že šlápnul do vosího hnízda. Zkuste si najít více onformacích o korejských skupinách pokud o nich chcete něco psát >.< o kočce víte včechno ... divím se, že jste nenapsali, jak dlouho se to ta kočka učila >.< ... Jste tak směšní!!!! najděte si informace a potom pistě.... btw -> ono je něco jiného kliknoz na "to se mi líbí" u kočky, která šašku a na kterou se za pár dní zapomene. A kliknout na video vaší oblíbené skupiny, kterou posloucháte denně...

7 hlasů

Jsem vietnamka a tohle se mě také opravdu dotklo. Bylo mi vlastně jedno, že mi lidé říkají šikmooká číňanka, ale soudit Super Junior podle obalu a ani si nezjistit pořádné informace? To mi vážně vyrazilo dech.
Když mi nesedla třeba Eva Farna, lidé mi říkali jiný kraj jiný mrav.. Ano je to pravda, my asiati jsme lehce odlišní a tohle je podle mě rasistické a útočné... tohle není kritika ale zesměšnování. A proč to vůbec děláte? Neměl jste nic na práci? Došly vám nádapy a proto jse si musel vybrat zrovna Super junior a udělat si znich srandu? Tak proč si nevyberete třeba Evu Farnou? Nebo lépe Justina Biebera?
příště se zamyslete, než něco napíšete.. Ranilo to dost lidí.

23 hlasů

ty jo ďalšia vec čo ma utvrdila že nenávidím českú republiku ako svubec môžete niečo také napísať sú to taky len ľudí ak tomu veľa priateľskí musim povedať a to si myslim že so mnou bude väčšina že Kórejská Japonsko atď. kapely sú oveľa lepšie ako tie Evropske! ! pretože oni keď vytváraju nový videoklip oni do toho dávajú úplne všetko napr: U-kiss cvičí dňom i noci len aby sa to fanúšikom pačilo dokonca keď majú vystúpenie idú úplne naživo a nie na pejbek to mnohých európskych kapiel nevie !!!!!!! ! a to nehovorím keď sú chorí svojich fanúšikov nikdy nezradí keď maju koncert vždy tam sú!! ne ako Európania tych zaskočí nádcha a koncert ruší!!
a už vôbec som nevidela že by sa Aziati štitili svojich fanúšikov naopak oni sa snima foti objímu je a dokonca je aj niektorí pozvú na obed napr: Super Junior-Eunhyuk Nedávno bol na návšteva tu Českej republike pozval niekoľko faninek na obed veľmi sa mu tu v Česku páčilo a neviem čo by na to hovoril keby si prečítal čalnek čo ste tu napísali !!!!!!

22 hlasů

A odkdy je vlastne 31 milionu pro vas 3,5?

20 hlasů

Promintě, že sem ještě píšu, ale všimla jsem si, že tohle je starší článek, ale to neznamená, že bych nesouhlasila s tím, co jsem napsala předtím, jen mě udivuje jaký tupec tohle napsal.
Kdyby jste si všimli, tak 7.8.2011 je datum, kdy Super Junior měli 4 dny od vydání jejich alba, na které milióny fanoušků čekalo už rok.
4 dny = 3,5 milionů shlédnutí...to je vám MÁLO?
To Gaga za 4 dny měla tak 4 shédnutí a ONI 3,5 milionu.
Já vím, pro vás málé číslo, ale pro jejich fanoušky něco, co se dalo očekávat, jen v případě, že jste populární a máte talent.
Jsem na Super Junior hrdá jako každá jejich ELFka a vy jste jim ukázali jací jsou rasisti.
Teď se dokážu vám jen smát, nic jiného ani nejde.
Tohle může napsat fakt jen neprofesionální dítě, které závidí lidem, kteří jsou ve svém Jobu dobří.
Opravdu se stydím za to, že jsem Češka.
Stydím se za tenhle blivajs, který jste vydali.
Tuhle hudbu nechte nám a urážení politikům.
Pro k-popery jsou vším, tak nám je nechte a vůbec se do toho nepleťte. DÍKY!
(děkuji za spolupráci s Zuzana Peltanova)

11 hlasů

To si ze mě děláte srandu?. Souhlasím s davem, pro vás by bylo rozhodně lepší ten článek okamžitě smazat. Jak můžete takhle soudit něco, co neznáte?! Že neumí zpívat ???!! A na to jste přišel jak?! Poslouchal jste je vůbec?! Zjistili jste si vůbec o čem zpívají??! Protože já si myslím, že vám úplně stačilo, že mají jinou barvu pleti a šikmí oči, jinak by jste tohle o nich vůbec nemohl vypustit z úst! Je pravda, že ti kluci jsou hezcí, hezky se oblékají, ale rozhodně jim to nestačilo k tomu, aby to dotáhli tam, kde teď jsou!!!. A co dokázala ČR? Zpívat umí? Máme pár starých dobrých zpěváků jako je K. Gott, Lucie Bíla atd.. A co dál? Co mladá generace? Je tu někdo,kdo vůbec umí zpívat ?! Tihle mladí kluci z Korei jsou rozhodně konkurencí pro každého zpěváka, co je na úrovni !!! Jejich texty písní dávají alespoň smysl. To se o většině americké hudbě říct nedá!! Je mi z tohohle článku opravdu zle!! Nesuďte něco, co neznáte. Slyšel jste např: Kim JaeJoonga ? Slyšel jste ty výšky co vyzpívá naprosto s přehledem? Jeho sen je být celosvětově uznávaným zpěvákem a on na to rozhodně má!!!! Skupiny jako F.T. Island, C.N. Blue, JYJ, DBSK, 2AM, 2NE1 a je toho mnohem víc. Těmhle všem dlužíte omluvu!!! Každý má právo na vlastní názor, ale to, co jste tu ukázal, je jen hnusný rasismus! Vy jste je totiž neposlouchal. Vy o nich nic nevíte. Je mi vážně do breku, protože jsem součástí tak odporného národu jako je ČR a protože si to ti Korejci nezaslouží! A já po vás chci omluvu!

20 hlasů

Btw: AKB48 je rozdělená do 4 týmů a členek je o 10 víc, než jste napsal -_-"" To už je vážně ubohý.

7 hlasů

Mimochodem, zrovna Super Junior nedávno pochválil Mick Jagger. Ano, ten Mick Jagger z Rolling Stones. Vědel jsi to, autore?
Řekl, že se mu moc líbí Walkin z jejich pátého alba a že, to cituji " it's like having a vacation in Ireland."
A pak SuJu vzkázal, ať dělají tak dobrou hudbu i nadále a taky že je ohromen Asijskými zpěváky.

Takže, pořád neumí zpívat?? :-)))

19 hlasů

TAkže...Tímhle jste nám pěkně dali najevo jaký je český národ....Ted mám další z důvodů proč se stydět za český národ...KDo tohle naspal poštval si proti sobě hodně lidí...protože takovéhle rasistické názory se můžou dotknout mnoha lidí (obvzláště asijské populace v ČR a nebo jenom těch lidí co tyto země obdivují a tuto hudbu poslouchají...Jak už tady bylo několikrát řečeno....Odsuzujete hudbu a ani ji pořádně neznáte , kdyby jste totiž pořádně zkoumali asijskou hudbu tak by jste zjistili že asijský zpěváci/zpěvačky jsou vybíráni podle talentu a ne proto jak se oblékají nebo jaké mají hezké tvářičky... Tyhlety nesmyslné názory poslouchám několikrát děnně a pořád nechápu co to má za smysl urážet tyhle lidi....neudělali nic špatného...Tenhle člínek by měl být okamžitě smazán..protože asi nevíte čeho my jsme schopni!...........Měli by jste si přečíst názor jednoho psychologa který jasně řekl že z těchto obdivovatelů asijské hudby by si měli lidé brát příklad protože nejsou rasističtí !!!!! .... pro tuhle vlastnost (rasismus)....bych všechny občany potrestala že by se divili....Obvzlášť když jde o asii....Nemáte vůbec žádný důvod navážet se do těchto lidí a do této hudby !!!....A navíc ...to už taky tady bylo řečeno....U písničky Mr. Simple nejsou žádné 3,5 milionů ale 31 milionů...takže si dávejte pozor co vůbec píšete !....Kdybyjste aspoň slyšeli něco víc z asijské hudby tak by jste poznali že jsou to velmi talentovaní zpěváci a zpěvačky...Jasně chápu každý má na tuto hudbu (vlastn na všechno) jiný názor ... ale jestli máte tento rasistický názor který nikoho nezajímá...tak ho aspoň podejte tak aby to nebylo vůči někomu uřážlivé!....Nazývat nás dětmy kteří nemají vkus je velmi sobecké a neohleduplné!...Nejvíc trapné je komentovat sly hudby ( a celoživotní styl) který ani pořádně neznáte a nevíte o něm v podstatě nic !....Nejlepší by bylo kdyby jste tento článek smazali....Hm jasně tohle je jenom situace kdy nemáte co psát nemáte čím zaujmout tak sem napíše nějakou kravinu která není pravda stejně si tím moc nepomůžete ....tím jenom urážíte...mám docela dost kamarádů asijských a to jen díky tomu že jsem začala k-pop poslouchat a kamarádka mě přidala do skupiny...Tyto asijské styly nejsou pro tyto lidi jen sranda pro mnohé je to životní styl a celý jejich svět !! ... pro vás je to asi jenom nějaký nic co vás nezajímá...a potřebujete jen něco takhle nechutně pomluvit aby jste někoho zaujmuli !.... Ted se opravdu stydím za to že jsem odsud...z téhleté pokrytecké, rasistické, komentující země která se jenom pořád dokola ponižuje svými názory....Kdyby jste si o té hudbě něco zjistili a nepsali tenhleten stupidní článek který nemá smysl!...My tohleto nepíšem jen tak...chceme tomu zabránit .. My chceme zabránit tomu aby tato hudba a celkově tyto země byli pořád dokola pomlouvané a ponižované...Nikdo k tomu nemá důvod a jestli se to nikomu nelíbí tak ať svůj názor nevyjadřuje urážkami !...Jak řííkám nikdo k urážení nemá důvod ale všichni mají důvod odsuzovat českou republiku za to jak se většina hrozně k ohledu k ostatním chová !...Myslím že tímto článkem jste urazili většinu lidí . A jak vidíte mnoho lidí se jich zastalo anení nám to jedno !. My si tohle líbit nenecháme...My takoví nejsme ...Musím za sebe říct že urážlivější a stupidnější článek s takovým názorem jsem eště nikdy neviděla !....Tomuhle se nejde jen smát s tímhle by se mělo něco dělat ... to se takhle nechat nemůže !...A kdyby jste aspon srovnali jak zpívá live třeba Britney Spears nebo Fergie bez upravování .... tak by jste poznali že tyto zpěvačky by se zpěvačkami ani nazývat neměli !....Kdyby jste si pustili live video SuJu tak poznte že to jsou opravdoví zpěváci !...A když tak chválíte americkou hudbu a Lady Gagu tak si uvědomte její kopírování od asijských skupin a její styl...všichni jí obdivují pro její styl ... který je naprosto nelogický a je to jen práce jejích stylistů...a přitom má hlas jako každý jiný normální člověk a její hudba je tak promitivní že škoda mluvit . Radši si příště dávejte pozor na co vůbec narážíte i když to v podstatě není pravd..Píšete jen nesmysly a když někdo má stejný názor tak by si měl uvědomit že důvod kočka má víc shlédnutí (i když to není pravda) není vůbec žádný důvod!..Příště si radši vymyslete jiné téma které takhle urážet !...spíš si najděte uplně jinou práci ve které nebudete ponižovat sebe a celý náš národ !...Protože tohle nemá úroveň.!....Tohle může napsat jen ubožák co neví o čem mluví !...Když chcete ostatním lidem dát najevo svůj názor , podejte ho neurážlivě ... Tímhle jste nás naprosto zozzuřili , poštvali , urazili a hlavně jste ponížili sami sebe!..A když jde o vzhled těchto zpěváků a zpěvaček tak to je jenom plus že se snaží vypadat dokonale...ne jako nějaká za*raná Lady Gaga která je naprosto odporná !.A to že umí tancovat je tak další plus. protože jestli jste viděli někdy tancovat Britney Spears .... tak by jste pochopili proč jí vyhlásili nejhorší tanečnicí !A vemte si naše komenty k srdci!!!

15 hlasů

Tomuto článku se musím opravdu smát. Protože, jak koukám a koukám, tak nikde nevykoukám 3,5 milionu shlédnutí u písničky Mr.Simple.. ale POUHÝCH 31 milionů :D.. A navíc, je tu plno lidí.. holek i kluků, kterým je dokonce přes dvacet.. i přes 25, a kteří poslouchají jakoukoliv asijskou hudbu.. Takže slovo teenager bych z tohoto článku vymazala. Stejně tak bych vymazala to, že neumí zpívat.. No a vlastně bych vymazala celý tento článek, protože jen dokazuje, že česká národnost klesá a klesá a jediné, co umí je opovrhovat jinými národnostmi. Stydím se.

15 hlasů

Řekla bych, že právě na tomto článku se krásně ukáže, že člověk který ho napsal, nemá ani tušení co je vlastně asijská hudba. Kdyby totiž alespoň prolétl více videí, narazil by na taková (např od skupiny super junior), která mají přes 10 i 20 milionů shlédnutí... A s prominutím, zpívat umí. Chápu, že někteří prostě nemají asijskou hudbu v lásce, ale pokud už o ní chtějí napsat káravý článek, měli by si alespoň projít informace o skupinách a celkově o této hudbě ;)).....

9 hlasů

No hlavně že se mi to přidalo tam kam jsem chtěla...můj příspěvek patří ke komentáři Gabrieli Šnejdrlové k videu http://www.youtube.com/watch?v=kUzSSwngTwo

8 hlasů

Tak přesně na tohle video jsem myslela jak jsem četla tvůj příspěvek...moc jsi mě potěšila :-) Yesung je boží :-)

4 hlasy

A ještě taková menší poznámka, věděli jste že youtube má mezi žánry v hudbě kpop:

http://www.youtube.com/music/kpop?feature=mv_c

Doufám že příjde čas kdy nějaké korejské a všeobecně asijské umělce uslyšíme zpívat u nás v rádiu , nechápu proč si někteří lidé myslí že asijské skupiny jsou něco méně . Ty jejich hudební show jsou neuvěřitelné bylo by užasné kdyby u nas byl taky nějaký hudební pořad jako je Music Banka, M!C, HEY!HEY!HEY!.. A ty jejich festivaly a koncerty. MBC Gayo Daejaejun letos bylo super. Občas když chci vypnout a odpočinout od učení, tak si něco pustím

21 hlasů

U nás se to zavést nemůže, protože u nás není hudební průmysl na dostatečné úrovni a v Americe... tam by byl problém se zpíváním na živo.

17 hlasů

Vážený a drahý autore tohoto článku,
z celého srdce doufám, že nejste člověk dospělý, protože tohle by snad nikdo s papíry na plnohodnotný život nedokázal napsat. Nikdy nepochopím, proč se tolik českých "autorů" snaží tak strašně moc a návštěvnosti svých článků a blogů. Myslela jsem, že jde o radost ze psaní. Poslední dobou ale stále častějí vídám články vymytých mozků. Tohle už totiž není jen urážka "korejských hezkých tvářiček" a jejich fanoušků. Tohle je urážka korejského národa. Zjevně by vám taky nebylo příjemné, kdyby sem přijel němec, rusák, číňan (nedejbože vám zjevně egozničující korejec) a oznámil vám, že české pico je odporné, české ženské tlusté a chlapi jsou tu jen líná prasata. Protože já tu za posledních pět let vážně viděla jen tohle.
Je mi jedno, proč byl tenhle hnusný článek napsán. Všichni, kdo k-pop uznávají si stejně sami odpoví tisícovkou sprostých slov. Ale proč se tohle cpe i na české stránky, to už je vážně vrchol. Česká nevědomost je do očí bijící a všichni na světě to vidí. Tak tedy nechápu proč se tu pouštíte do tradic a kultur jiného národa. Vybíjíte si vztek, protože my nemáme tak ucelenou zemi? Už vážně nevíte, co s vlastním životem a nusíte se?
Každopádně si myslím, že tohle chování by se skutečně mělo trestat. Kdyby se do korejských novin napsalo, že jste ten nejodpornější člověk na světě, otiskli tam vaši fotku obličeje v životní velikosti a připsali pár čísel o tom, kolik lidí prošlo např. vaší postelí. Příjemné by to nebylo. Nebylo by to příjemné vám, vaší rodině, známým.
S veškerou úctou vás tedy prosím, zamyslete se sakra nad sebou a nad tím, co to tady klikáte za svinstva. Urážet něco, co ostatní ctí, je hnus stejně, jako kdybste zabil malé dítě. Protože oni, my, ke korejcům nevzhlížíme bezdůvodně. A pokud se teď nad tímhle komentářem smějete, tak si přečtěte další a další, které tu napsali nejen k-pop fanoušci. A já t nevidím jediný, který by tento článek podporoval.

16 hlasů

Já jsem taky fanoušek asijské hudby, ale prosím, takové ty výrazy jako české ženské tlusté, chlapi líná prasata atd i když jen pro příklad ne-e... není přece nutné se snižovat k urážkám, když už to za nás zastal autor článku. Věřím tomu, že většina Čechů to má v hlavě srovnané a tací nesedí na redakčních židlích, ale mají mnohem důležitější věci na práci, než vymýšlet urážlivé články. Nic ve zlém, ale výraz - já tu za posledních pět let viděla jen tohle - se přece tohodle pisálka netýká:-/

7 hlasů

To nebyla urážka. To bylo poukázání na to, že není příjemné soudit cizí národ. A upřímně, já tu teda moc z těch dobrých věcí vážně nevidím.

6 hlasů

No právě! Myslím že ta poslední věta s tímhle článkem absolutně nesouvisí. Věřím tomu, že odkazy, které tu většina fanoušků zanechala jsou větším argumentem, než poukazovat na celou republiku, že nestojíme za nic. Upřímně, to zase za dobré nepovažuju já.

4 hlasy

To je tvůj/váš názor. Stejně jako já máš svůj. A já s eza svůj nestydím a nelituju, že jsem ho napsala. Protože takhle to myslím, takhle to cítím. A ne, nejsem vlastenka. A možná nějaká věta nesouvisí s autorem a článkem, ale já se tu nemíním dohadovat ohledně toho, co si myslím. To bych se dohadovala s každým druhým.
A řekněme si, jak mám napsat upřímný komentář, když si vlastně nemyslím to, co bych do něho napsala.
A nechci se tu hádat s dalšími, když už tu několikrát proběhlo, že jsme jako rodina. Omlouvám se, jestli to nějak překročilo hranice, ale svůj názor neměním. Ani na čechy a české pivo.

4 hlasy

A ještě jedna maličkost... chtěla bych se ti autore s něčím svěřit... než jsem začala poslouchat Korejský pop, nesnášela jsem rap. Fakt jsem ten styl nesnášela.
Proč? To je easy. Strašně mi vadili ti namachrovaní rádoby drsní chlapíci, jejichž klipy jsou skoro vždy o to samém. Drahá auta a polonahé ženské, co se po daném raperovi plazí, jak břečťan popínavý.
Ale k-pop mě naučil, kromě spousty jiných krásných a užitečných věcí, že rapeři mohou být i slušní, milí a jejich texty nemusí být plné sprostých nadávek nebo sexuálních a rasistických narážek.
Amen. xD

A asi jste autore NIKDY neslyšel Super Junior živě, že? Pustě si prosím tohle - http://youtu.be/459V_vZoPFQ
jen tak, jen tak.

Mohla bych napsat ještě plno faktů ohledně kvalit Asijských skupin, zpěváků a zpěvaček, ale ostatní fandové už tady většinu pěkně shrnuli, navíc na to nemám nervy. :-))

18 hlasů

Česká parodie na novinařinu!!

Už tady toho bylo řečeno dost a se vším naprosto souhlasím. Ač nejsem fanoušek k-popu nikterak dlouho, celý svůj život a rozhodně ne krátký jsem upřednostňovala svobodu rozhodnutí, co budu poslouchat a hlavně co budou poslouchat jiní. Jednoduše řečeno, nikdy jsem nikomu neomlacovala o hlavu, ani se mu nevysmívala za to, že poslouchal něco jiného, co se mi třeba nelíbilo, protože je to prostě každého věc, a už vůbec ne takhle veřejně proboha!
Druhá věc je svoboda projevu, kterou si ovšem většina dnešních novinářů vysvětluje jako nutnost prosazování vlastního "neobjektivního" a často hrubě ponižujícího názoru, protože má o nás čtenářích nejspíš takové mínění, že si nedokážeme utvořit vlastní (je to jen pocit, nebo se to týká hlavně českých redaktorů?!)

Ať žije k-pop a vůbec každá hudba, kterou pro nás umělci vytvářejí. Článek nějakého druhořadého novináře, který nedokáže vymyslet kloudné téma ke čtení mě opravdu nemůže rozházet!

A prosím pane "autore"... nechte propříště hudební odvětví k posouzení odborníkům a fanouškům na hudebních serverech. Děkuji:-)

11 hlasů

Ve chvílích jako je tahle, mě vždycky fascinuje (a rozhodně ne příjemně), kde se v lidech bere ta drzost, zesměšnovat a urážet věci, o kterých evidentně nemají ani páru. Tenhle článek mě naštval, ale zároveň rozesmál.
Štvě mě, že z tohoto článku číší takový ten častý Český rasismus, co je Asijské, je špatné a co není Americké... je špatné taky. A smát se musím tomu, jaký je autor omezenec.

A na závěr ti autore výše uvedeného "inteligentního" článku můžu ti poradit jen jednu věc...
keep eating! xDD

18 hlasů

Pokud opravdu považujete Korejskou hudbu za tak jednoduchou, zde je ukázka toho, že korejští zpěváci sou VYNIKAJÍCÍ!!
http://www.youtube.com/watch?v=wM7Ub70u1-Y

15 hlasů

Chtela bych videt Evu Farnou nebo nekdo z ceske strany, ze by na jejich 2 koncerty prisli 90 tisic divaku :)) a listky jsou vyprodane za nekolika hodin :)))

14 hlasů

někdy minut, dokonce i sekund :-D muhahahaha síla Hallyu vlny :-)

10 hlasů

Tenhle článek mě velmi rozčílil, Vy co jste psal tenhle článek poslechl jste si je vůbec. Tenhle článek je opravdu nechutnej. Kdyby kluci ze l, Super Junior opravdu neuměli zpívat jak by mohli mít tolik fanoušku v Koreji a vůbec po celém světě, vystupuji nejen v Asii, ale i v Los Angelos ,New Yorku, Paříži s SMTOWN a lidi na jejich konzerty chodí. A Super Junior i když zpívají naživo, tak výborně. Myslím že by jste se měli omluvit . Urazili jste nejen je,SMTOWN, ale i další korejské a japonské umělce. Myslím, že by jste si měl poslechnout více písniček od nich. JSEM ČEŠKA MAM RADA KPOP VČETNĚ SUPER JUNIOR A NESTYDÍM SE ZA TO. GIRLS GENERATION, DBSK, JYJ, T-ARA, FT ISLAND, 2NE1 ROZHODNĚ SI JE POSLECHNU RADŠI NEŽ VĚTŠINU A ČESKYCH UMĚLCŮ. A nejsem žádná poblázněná teenagerka, možná by si to mohl někdo myslet, ale právě sem rozčílená normální holka. které už je cet a která si ráda poslechne dobrou muziku.

29 hlasů

PS: I kdyby neuměli tak dobře zpívat, pořád je budu bezmezně zbožňovat, protože jejich talent, byť je důležitým faktorem, není to, proč je miluju. Miluju pro to, jací jsou. Jak se chovají k ostatním skupinám, fanouškům, ostatním lidem v showbusinessu, ať už je to kdokoliv. Respektují se. Přátelí se. Nepodráží se. Nemají potřebu na sebe upozorňovat. Jsou skromní a při zemi.

A teď si, vážení novináři (jestli vám tak vůbec lze říkat), zahrajeme hru. Je fakt těžká a jmenuje se: "Jmenujte americkou celebritu (živou pokud možno), která je známá pro svou milou a skromnou povahu, nemá skandály a nikdy neurazila jinou osobu".
Hrajete nebo předem vzdáváte?

42 hlasů

vážně se stydím, že jsem Češka. Kam ty naše média spějí? Sice je v Koreji mnoho zpěváků a skupin, kteří jsou lepší než Super junior, ale to neznamená, že Suju neumí zpívat. Asi polovina z nich účinkovala v různých muzikálech a tam si idolové musí vysloužit velké uznání kvůli předsudkům a musí tvrdě pracovat a ukázat svůj talent jak v herectví, tak i ve zpěvu a tanci a to už podle mě něco znamená. To, že vy to nedokážete ocenit je váš problém avšak uveřejňovat něco takového mi přijde jako extrémní řešení. Takové chování mi přijde strašně neprofesionální. Nevím jak je to u nás, ale v koreji je internetové roznášení pomluv a stejně tak i urážky trestné. Pokud tomu tak není u nás, tak by se to mělo asi zavést. Uvědomte si, že jsou to taky obyčejní lidé jako my a když je někdo urazí, tak je to raní. Myslím, že do očí by jim to autor tohoto článku nikdy nebyl schopen říct. Pro mě sice nejsou mojí nejoblíbenější skupinou (tou jsou JYJ, kteří mimochodem zpívají jako kdyby neexistoval zítřek, stačí se podívat na fankaery z Berlína, kde jsem na nich byla), avšak i tak musím ocenit talent a tvrdou dřinu Super junior. Pokud by se autor tohoto článku obtěžoval třeba zapnout si naši televizi, zjistil by, že největší hvězdy naší hudby jen němě hýbou ústy a dokonce už ani nemají mikrofon, aby aspoň někdo poznal že to jsou oni kdo zpívá ten playback. Myslím, že někdo z naší země proto nemá vůbec právo posuzovat zpěváky z Jižní Koreje, kde jsou stovky skvělých zpěváků a konkurence je tam tak velká, že ani nejde napsat, kdo z nich je nejpopulárnější, jak jste napsali v tomto článku, Super junior jsou myslím třetí nebo čtvrtí, co se týče počtu fanoušků, avšak právě díky těmto skupinám jsou fanoušci po celém světě lepšími lidmi. Snaží se chovat stejně uctivě k ostatním, jako to dělají oni, snaží se pomáhat lidem okolo, jako to dělají oni a i přesto by o nikom jiném nenapsali něco špatného jenom proto, aby zvýraznili někoho jiného. Tímto jste milý autore dokázal, že vy takovým člověkem nejste a že vás předsudky dohnaly k tomuto ohavnému činu. Kdo jste, abyste posuzoval? A proč si myslíte, že témto článkem nikomu neublížíte? A pokud si myslíte, že korejská hudba a kultura tu nemají dost fanoušků, aby to mohlo někoho urazit, pak se pletete. My fanoušci jsme totiž jako rodina, která drží pohromadě.

31 hlasů

Každý člověk má právo na svůj názor, to nepopírám, ale myslím si, že když je člověk novinář měl by se na věci, o kterých píše, podívat z různých úhlů. Tento článek jen špiní něco, co mají ostatní lidé rádi.

13 hlasů

Drahý autore,
pokud jste se snažil být vtipný tak vám to očividně nevyšlo. Myslela jsem, že pokud novinář píše článek, vyhledá k němu podklady a/ nebo využije svých znalostí v oboru. Oba tyto postupy u vás očividně selhaly. Pokud byste si nějaké informace o K-Popu vyhledal, určitě byste našel informace o tom, jak dlouho tyto skupiny trénují před svým debutem a také fakt, že Korejští i celosvětoví posluchači, kteří rozhodně nejsou jen teenageři, jsou VELICE kritičtí vůči jejich schopnostem a skupina, která neumí zpívat živě nemůže v Koreji prakticky uspět. Ráda bych také podotkla, že mnoho západních interpretů schopnost zpívat postrádá, spoléhají se na autotune a živě nestojí za nic. Korejští zpěváci naproti tomu zpívají A tančí živě a obojí zvládají na výbornou. Příště si prosím vyhledejte informace předtím, než budete psát o něčem, o čem očividně nevíte vůbec nic.

23 hlasů

Nechci nikomu brát názory ani nic podobného, ale měli byste se zamyslet nad tím, co jste tu právě napsali. Že korejské skupiny neumí zpívat? Tím pádem jakto, že mají tolik fanoušků, vlastně o několik milionů víc, než kde jaká Hollywoodská hvězdička? Jakto, že jsou tak populární i u nás a dokonce i v ostatních zemích, třeba ve Francii nebo Německu? Podle mě je např. skupina Super Junior jedna z nejznámějších na světě. Jen si řekněte, kolik znáte skupin, ve kterých se tančí a zpívá zároveň? Měli byste si uvědomit, že k-pop je taky styl hudby a vy nemáte právo odsuzovat ty, co ho vyznávají. Taky mi přijde jako blbost mluvit o něčem, co neznám takhle. Už jste si někdy poslechli víc jak jeden song? Korejci hudbu prožívají, jsou tam vidět emoce, nade všechno milují své fanoušky a nedali by na ně dopustit. Jak už tady bylo řečeno, oni jsou umělci. Chtěla bych vidět na jejich místě vás. Je to sice každého věc, ale nebylo by špatný nad tím aspoň trošku popřemýšlet...

39 hlasů

Shanie se nám konečně projevila! Omo naprosto s tebou souhlasím...prostě oni by pro nás udělali naprosto všechno a též mi pro ně..ale představte si českou skupinu...vůbec neberou své fanoušky jako samozřejmost..vůbec na ně nekašlou...prostě jsou jim ukradení...a to že si vezmou jednou za rok fanouška na podium jim asi tak moc nepomůže...nejsou tak velkorysí jako korejci...nedokážou dát najevo své emoce,protože žádné nemají..nemají vůči fanouškům žádné city,ale korejci nebo i obecně asiaté by za nás dali i život...(možná se to zdá být přehnané,ale i tak to sem napíšu) nedovolila bych si urazit jakýkoliv styl,kdybych ho neznala a proto FUCK YOU HIP HOP! příjde mi trapné psát takové věci jako "neumějí zpívat" dobře...tak ať si ten autor před nás stoupne a zazpívá...už vidím,jak ten bude umět zpívat..to i já budu lepší!

14 hlasů

Přesně tak. Už nevím, co bych k tomu tak dodala, protože Česko jde stále a více s prominutím do sra*ek. Je prostě trapné odsuzovat nějaký styl a nic o něm nevědět. Chtěla bych vidět všechny ty, co tady právě shodili k-pop zpívat a tančit dohromady, a nejlíp ještě k tomu nějakou písničku od nich. Dejte tady své video a uvidíme, kdo se zesměšní víc. :)

8 hlasů

já bych jim to tak přála...vsadím se,že i kdyby tady byl nějaký fanoušek,který neumí ani zpívat ani tančit,co jsem já ...tak by to určitě dal mnohem líp než ti,co to psali...ale schválně...ať sem dají nějaké video a pak se uvidí,jak jsou češi dokonalý a umí zpívat!

7 hlasů

To co chci říct, tak všechno tady znělo a díky. Jsem vietnamka a rasistický věci, co se týče asií slyším každý den a mi to je jedno, ale tohle mě fakt hodně dotklo. Kpop je pro mě a hodně lidí na světě celý svět, životní styl a nejen nějaká hudba, no a k tomu jestě Super Junior T_T Bože můj, co pro mě znamenaji. Prosím, prosím vás, příště si radši dívejte na to, co píšete :) Jen snižujete českou republiku, svoji kvalitu, vás můžeme podceňovat. (vlastně už od teďka vás podceňuji).

EAT FOOD !!! Damn it !

28 hlasů

Eat food twice!

20 hlasů

Eat it thrice!

10 hlasů

Keep eating it!

12 hlasů

Still keep eating!

8 hlasů

Stydím se, že jsem čech, když vidím tohle, jako je tenhle článek. KPOP je pro mě život. Aspoň tady vidíš, co se tady v čechách děje, jak to tu upadá. Je to fakt hodně smutné, když si tohole všimne i holka z asie. Jak já ten rasismus nesnáším.

12 hlasů

Ano, a když už tak hrozně moc zbožňujete Američany, tak si uvědomte, že samotné celebrtity USA uznávají sílu k-popu!
Jak už byla zmíněna spolupráce 2NE1 s Will.I.Amem z BEP. JYJ splupracovali s Kanye Westem. Nebo třeba písničky Girls' Generation teď již produkuje Teddy Riley alias producent Michaela Jacksona. Lady Gaga použila jako vsuvku na svém koncertě úryvek Sorry Sorry, což je skladba vámi zmíněných Super Junior. Nemluvím o tom, že jejich člen Heechul ji nazval jeho malou sestřičkou ^^ Girls' Generation také seděly vedle sebe v jednom studiu s Avril Lavigne, která dokonce řekla, že jim napíše písničku!

Váš článek je zcela irelevantní.

24 hlasů

Dobrý den,

nejsem teenager a nejsem rasista. Žádám o objektivní názor a ne emocionálně zabarvený článek bez jakýchkoliv prověření dostupných zdrojů a informací.

Dle mého názoru jste seriózní časopis a doufám, že se omluvíte.

Děkuji
(Jsem K-Pop a J-Pop fanouškem již několik let a důvod proč jsem se jím stala je právě kvalita popu, který se k nám bohužel nedostane a to možná právě i díky takovýmto jednoduchým článkům bez podkladů)

33 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=EpXJJ71OxAA&feature=related

Jinak ehm ... ta vaše slavná Lady Gaga pěkně zkopírovala od SNSD ! takže pomlčte !

13 hlasů

Tak o kopírování bych přímo nemluvila, ale je třeba fakt, že Demi Lovato přezpívala Born To Be A Lady od SNSD, akorát si změnila text a samozřejmě jej hodila do angličtiny. Písnička Mistake.

15 hlasů

Nad inteligencí lidí, kteří si myslí, že dělají novinařinu se snad ani nemá cenu pozastavovat. Váše znalosti o k-popu, milý autore, z tohoto článku přímo srší...

Ráda bych měla čas na to, abych vám vysvětlila a poskytla všechny informace, které jsou k napsání dobrého článku nejenom důležité, ale i naprosto nepostradatelné, jak jste se jistě učil když jste tento obor studoval? Osobně však musím bohužel konstatovat, že novinařina vám v tomto ohledu asi nic neříká. Je to celkem smutné. Vy dostáváte zaplaceno za něco, co by dokázal napsat žák první třídy. Za něco, co ignoruje vše co by novinařina měla obnášet. Informace milý autore! Obeznámení se s daným tématem, objektivní a ucelený názor názor. Bohužel, nic z toho se tu nevyskytlo, a proto tento "článek" není článkem, ale jen pouhou fraškou...

Nemám čas, a po přečtení tohoto výtvoru snad ani chuť, Vám tu předkládat důkazy o tom, že to co jste napsali je velmi neprofesionální a tak daleko od pravdy, že to onu pravdu nikdy ani nezahlédlo, ale přeci jen vám pár bodů na přemýšlení dám.

Věděli jste o tom, že Super Junior a i jiné korejské celebrity musí několik roků tvrdě trénovat, aby dostali jen šanci na to debutovat? To, že ani po rocích dřiny jako Trainee, se jejich debut nikdy nemusí stát? To, že super junior spí denně jen kolem 2-3 hodin a jsou tu dny kdy jsou beze spánku? To, že kolabují, vykašlávají krev na pódiu, trpí na spánkovou deprivaci a jiné, řekněme choroby, způsobené nejenom ze stresu, ale i neustálého tlaku? To, že pokaždé dělají 90stupňovou poklonu, udělají si čas na to jít si promluvit se svými fanoušky, dokonce si i sednou na silnici mezi své fans, jen tak bez nikoho, a začnou jim hrát na kytaru?

Je tu mnoho a mnoho dalších věci, které bych mohla zmínit, ale myslím, že pokud nechtějí obě strany, nikdy se nedojde ke kompromisu či pochopení.

Na konec bych snad chtěla jen dodat, co negativního můžete říci o lidech, pro které fanoušci seženou peníze aby odkoupili část akcií firmy pod kterou dotyčná skupina je, jen proto aby dosáhli lepšího zacházení. Kterým kupují výborné a drahé jídlo, aby je zasytili, když mají natáčení či show, ne které se mají objevit. Když toto jídlo nekupují jen jim, ale i dalším skupinám, moderátorům a přítomným lidem. Pro které stojí stovky lidí několik hodin v mrazu i ve velmi pozdních, či velmi ranních hodinách jen aby mohli ukázat svou podporu. Pro které jediný člověk nakoupí i 80 kusů stejného CD a nakonec je rozdá svým kamarádům, kteří si něco takového nemohou dovolit. Díky kterým mnozí přehodnotí své dosavadní bytí a stanou se méně sobeckými? Díky kterým lidé po celém světě vyberou peníze a věnují je na charitu a jiné dobrovolné účely ve jménu onoho zpěváka či skupiny?

A nakonec, co můžete říci o lidech, kteří vyjádří upřímnou soustrast i nad ztrátou jediného fanouška z milionů, které mají?

Upřímně, jediného koho jste tu zesměšnili, jste právě VY sami.

62 hlasů

Napísala si to ozaj pekne. Krásne si vystihla, čo sa tu väčšina snaží povedať. Klobúk dole :)

9 hlasů

Vystihla jsi to naprosto přesně. Jde vidět,že aspoň mezi sebou si rozumíme a chápeme se narozdíl od toho,aby se nás snažili pochopit ti ostatní,kteří dokáží jen pomlouvat a urážet. Ale to my jim nevysvětlíme. Snad jim to jednou dojde a uvědomí si,že udělali chybu...

20 hlasů

omlouvám se za další koment fanoušci,ale mě to prostě nedá. Kurva tak kdyby neuměli zpívat,tak by snad nebyl nejúspějšnější skupina ne?! Tomuhle se říká debilita jestli jste to ještě nepochopili a měli by jste se nechat vyšetřit,protože tohle už je vážně moc. Raději to smažte,protože jsem to právě dala na blog a věřte,že za chvilku tu bude víc komentů,než je zdrávo. Už si to sakra strčte někam. Ano všichni by byli rádi,kdyby se K-pop více prosazoval,ale né takhle. Né shazováním ostatních. A prostě tohle o nich říct. Kdyby vás slyšel jediný člověk z vyššího místa a vážně by znal K-pop tak jako ho známe my,tak se klidně vsadím,že by jste dostali akorát tak po tlamě...protože to jediné si právě teď zasloužíte. Být vámi tak už nikdy nic takového nezmiňuju a rozhodně né před námi,protože my budeme vaší nočí můrou. My budeme ti,kteří vás potopí,ale pak si nestěžujte,protože si za to budete moct sami. A kdyby náhodou hodně amerických celebrit k-pop uznávají a dokonce i Super Juniory. Třeba Gaga je z Heechula uplně mimo a velice o něm básnila,takže bye...a příště shut up!

18 hlasů

Asijská parodie na hudbu? Tak tohle je už vážně moc xD Kdyby to byla parodie na hudbu tak asi teď nemají 31 milionů shlédnutí na youtube. :D Tohle mohl vážně napsat jen člověk, který má IQ nižší než 60 a nebo ta slečna co psala článek o asijské hudbě do Brava :D Kdyby jste si o Kpopu alespoň něco málo zjistili, tak takovou kravinu v životě nenapíšete. Kdyby asijské skupiny pouze 'parodovali' hudbu, tak by s nimi asi nespolupracovali lidé jako např. Will.I.Am z Black Eyed Peas (s 2NE1) nebo Kanye West (s JYJ). Já být Vámi, tak si dám pozor, protože články jako tyhle shazují úroveň nejen Týdne, ale všech časopisů, novin, atd. A upřímně, stydím se za to, že jsem češka. I když, popravdě řečeno, spíše se stydím za to, že Vy jste čech.

34 hlasů

nejdříve Bravo ae to nezašlo až tak moc daleko jasný udělaly chybu ale to je proti tomu uplný nic....

miluJU K-POP a budu za něj bojovat k tomuto už nemám co říct vážně došli mě slova s toho jak su naštvaná.....................

12 hlasů

Ano to bravo je proti tomu nic,ale i tak to posrali. Prostě dát tam Suju-M a pak napsat špatně jméno leadera a dokonce zapomenout na nejroztomilejšího člena mi příjde dost nepochopitelné...ale beru to,že se "spletli" a byla to "chyba"

8 hlasů

Arghhhh,vy už mě tak serete až to není možný ! Tak už ten DEBILNÍ článek smažte ! Jste trapní ! btw.jsem asiatka,miluju K-pop nadevše,takže si asi umíte představit,jak moc mě to sere...
Odvolejte to ! OKAMŽITĚ ! Vážně vám všichni tenhle článek chválí,úplně žasnu ^^ Zbožňuju tyhle úžasný lidi,nesnáším takový dementy,co si myslí,že když si poslechnou jednu písničku,tak jsou z nich experti.. Že byste si poslechli třeba B2ST ? Big Bang ? 2NE1 ? SNSD ? Jo,mohla bych vám to jmenovat pěkně dlouho..Pochybuju však,že to někdo jako vy pochopíte ! Pak se nedivte,až se do vás všechny fanoušci K-popu pustí !

14 hlasů

Aha, aha. Takže chápu to dobře, že Korejci a asiati všebecně neumí zpívat? Aha aha... Tak mám tady pro vás pár příkladů té jejich parodie na hudbu, abyste viděli, jak opravdu hrozně zpívají... Schválně jsem vybrala pouze live.
http://www.youtube.com/watch?v=RoC0_diKrTU
http://www.youtube.com/watch?v=aEY77h176u4
http://www.youtube.com/watch?v=MmdeNS-uVu8
http://www.youtube.com/watch?v=P8hrnsLxjIE
http://www.youtube.com/watch?v=fJLbpwBfE2o
http://www.youtube.com/watch?v=kfwx0vlqn5E
http://www.youtube.com/watch?v=sgXGl3q9KqA

Nebo snad něco víc od podlahy?
http://www.youtube.com/watch?v=gIvl6kMvjq0
http://www.youtube.com/watch?v=hXtIKCv9kTs
http://www.youtube.com/watch?v=J3u8GF7yyDg (Třinácti vteřinová výška... Ano, jistě, samozřejmě, je to hrozné, úplně falešně a ta holka vůůbec neumí zpívat)
http://www.youtube.com/watch?v=6eruTDrMoig (Tady nemám live. Taky je to japonsky, ale hádám že vy to stejně nepoznáte)
http://www.youtube.com/watch?v=Ja2CV1smKvo
http://www.youtube.com/watch?v=-rPexvDaT08 (Více Changminova jekotu? Ano, ten kluk taky vůbec neumí zpívat a jeho hlas je katastrofální.)

No, to by snad možná i stačilo. Chápeme, ne? Má pointa je dle mého názoru zcela jasná. Prostě nepouštět korejce k mikrofonu a AŤ ŽIJE AMERIKA! Protože pokud jsem vás dobře pochopila, tak Amerika (+ Evropa) = hudba, zbytek světa = fujky fujky, co to má být? Takoví metrosexuálové bez talentu!

39 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=kUzSSwngTwo
Tak podle nich ani on nemá výborný hlas a vůbec nemá na konci čisté výšky, které měl hned 4 po sobě a ta poslední byla 12ti sekundová...
a to že skoro chytl vzduch je jen jeho výborný herecký výkon...a to live v závorkách je tam jen pro srandu králíkům...a to, že porozil všechny ostatní..prostě Zpívá užasně a je to jeden z nejlepších zpěváků, kteří výborně zpívají výšky ...

18 hlasů

Sakra, já zapomněla na Hyorin ze SISTAR a Brown Eyed Girls... :( No jo, v rozhořčení se ze mě stává lehký chaotik.

8 hlasů

Tak jako promiňte, ale jestli jste se snažili mně tímhle nas***, tak se vám to nepovedlo. Jediné, co můžu dělat, je psát názor k tomuhle stupidnímu článku a smát se mu. Protože ničit si nad tímhle nervy mi za to nestojí.
Poslouchám sice spíš j-rock a Super Junior jen málo, ale přesto se mě to dotklo. Že neumí zpívat? Pche, tady si někdo zřejmě potřebuje zvýšit sebevědomí a popularitu (a neví, co za články má psát-tak napíše takovouhle s prominutím hovadinu).
Že k-popoví zpěváci neumí zpívat? Dám vám tip na další skvělou skupinu-SHINee. Poslechněte si jejich mv Lucifer nebo Ring Ding Dong a pak vykládejte, jestli umí zpívat nebo ne. Jsem si na 100% jistá, že zpívají o mnoho lépe než vy.
A teď k té japonské hudbě. Poslechněte si The Gazette, Miyaviho, UnsraW, Versailles, Gackt nebo SID. Zpěváci ze všech těchhle skupin mají nádherné hlasy.
Neříkám, že ostatní hvězdy něž ty japonské a korejské (a třeba i vietnamské) nejsou špatné. Ale co vidíme v bulvárech? Lindsay Lohan s ňadry venku, opilou Paris Hilton atd. atd. Tohle korejské a japonské hvězdy nemazí zapotřebí. Viditelní jsou proč? Díky svému umění.
Mám pocit, že Česko je rozdělené na 2 skupiny: jedna je ta, co asiaty zbožňuje a druhá je ta, co je uráží a co jim nerozumí a co je ani nechce pochopit. Už mě štvou i ty špatné názory na Vietnamce. Jasně, třeba prodávají nekvalitní věci, ale bez nich by jsme byli v háji, protože na drahé věci většina obyvatel ČR nemá. Vy autoři tohohle článku určitě patříte do té druhé skupiny.
Ha, a já už mizím. Proč se tu vlastně zdržuju?

35 hlasů

"Ale co vidíme v bulvárech? Lindsay Lohan s ňadry venku, opilou Paris Hilton atd. atd. Tohle korejské a japonské hvězdy nemazí zapotřebí. Viditelní jsou proč? Díky svému umění. " - tahle část se mi moc líbí a neřekla bych to lépe.

16 hlasů

Vůbec nedokážu popsat to,jak jste mě teď mega nasrali. Který s prominutím debil to dokáže napsat o někom,o kom ví velký hovno. Jak můžete kritizovat nějakou skupiny,když jste ji v životě neslyšeli zpívat. Nikdy jste neviděli jejich mv nebo jste nezažili to,co s nimi zažívají jejich fanoušci. Ano ELFové mluvím k vám. Opravdu nedokážu pochopit jak se někdo může navážet do skupiny,která je jedna z nejslavnějších jak u nás tak i v ostatních zemích,co se týče Kpopu. Urážejte si tady zasrané české skupiny,ale korejské nám nechte. Pokud je bude moct někdo urážet,tak to budeme my,kteří je známe a né nějaká kkt,který ví o nich hovno. Vemte si to k srdci a jestli tady ještě jednou uvidím sebemenší narážku na k-pop tak si mě nepřejte. A věřte tomu,že se za mě postaví všichni fanoušci. Jak ELFové,tak KISS ME a ostatní. Nepřejte si nás. Není dobré si s námi zahrávat!

25 hlasů

Dobré, ať se kouknou na naše celebrity viz příklad Bartošová a pak komentujte celosvětově známou skupinu :)

11 hlasů

asi tak prostě tohle v životě nepochopím. K čemu jim je,že shazují někoho,koho neznají. Akorát dávají všem najevo,že jsou to kkti a nic neví...demence prostě

6 hlasů

Toto je opravdu pohoršující článek, kterým dokazujete , že máte IQ pokojové teploty ! Chápu, že každému se tento styl hudby nemusí zamlouvat , ale hned ho nemusíte takhle shazovat ! Koukám, že jste si Super Juniory asi neposlechli což ! Co takhle si pustit LIVE vystoupení , víc klipů atd. By jste potom zjistili , že umí zpívat. Ono není tak jednoduché se v Koreji dostat do hudebního průmyslu .... zpěváci musí měsíce a někdy i dokonce roky dřít, aby mohli debutovat ! Někteří jsou opravdu vynikající zpěváci , kteří by mohli klidně strčit do kapsy nějakou Gagu ... Však víme , jak vypadají živá vystoupení Lady Gaga .... takže bych doporučovala si příště pustit více K-POPu , né jenom jednu skupinu a tím to hasne. Existuje desítky , možná i stovky korejských skupin ! Třeba Shinee, SNSD, 2NE1 ( mimochodem 2NE1 spolupracují s Will.I.Am z BEP . Takže myslím, že ty kdyby neuměly zpívat, tak asi sním spolupracovat nebudou ne ? ) či co si nejdřív pustit zpěvačku IU či dvě korejky jménem Davichi ! ¨¨
A píšete že je to parodie na hudbu ? Ehm mnoho jiných interpretů korejce kopíruje. A je to i mnoho amerických slavných ,,zpěváků,, !
Opravdu se stydím za čechy , protože tady je vidět , jaký národ to jsme ! Nechápu co máte proti asiatům ! Teď jste si tady zadělali na hodně nepřátel. Radila bych Vám, aby jste článek vymazali a buď už nic nepsali a nebo si to nejdřív POŘÁDNĚ zdůrazňuji POŘÁDNĚ poslechli a potom komentovali ! Děkuju !

28 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=KcjQc4XzKPg
Tady již zmiňovaná UI a Yoseob ze skupiny B2ST. Toto vystoupení je živě a myslím si, že opravdu zpívat umí, narozdíl od některých amerických star....

10 hlasů

Nechápu,co se opovažujete psát něco takovýho o Super Junior ! Nezáviďte ! Nic o tom nevíte,urážíte tím jak je tak jejich fanynky ! Poslechli jste si taky nějaké jiné skupiny K-popu ?! Zajímalo by mě,jakej amatér tohle napsal o Suju..Nejtrapnější článek od nejtrapnějšího autora ! Bože,nic tak..debilního jsem ještě nečetla..Bylo by lepší,kdyby si autor našel více informací o tom co píše a až pak ať tady uráží ! Nevěřím,že bych našla v českých časopisech takový stupidní článek...Začněte mlít takový pitomosti až dokážete to,co dokázali oni,až si pořádně poslechnete tyhle úžasný písničky a až se trochu vzpamatujete..Debilní web,debilní článek,debilní AUTOR !!!!!! Tohle je naposledy,co jsem na týhle stupidní stránce !!!

17 hlasů

Uběhlo pár měsíců a vaše slavná kočka má asi o 18 miliónů míň shlédnutí než Mr.Simple.
Poslechnete si jednu jedinou písničku a už říkáte, že neumí zpívat. Tohle je k smíchu. Lidé, co tohle psali by měli vést nějaký BloQísek a ne doménu. Vzpamatujte se a přestaňte se míchat do věcí, do kterých vám stoprocentně nic není. Stydím se za to, že jsem z Česka!
PS: Jedná Korejská skupina má největší fanklub na světě a prý že se jim nedaří přilákat naši pozornost. Směju se Vám a ani nevíte jak :DDDD

46 hlasů

Jestli myslím DBSK tak ti jsou v Guinnessově knize rekordů :))

12 hlasů

Myslím přesně ty a ještě mají i rekort v nejvíc fotografií mám pocit :¨)

9 hlasů

Nj to víš neni to amerika.. jakmile to neni amerika TAK JE TO ŠPATNÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ! Kdyby v tom videoklipu snima byla třeba Lady Gaga (která mimochodem chválila Heechul-a?) tak už by to tak ŠPATNÉ nebylo! je to vážně trapný..

13 hlasů

Slyšela jsem, že Lady Gaga chce mít MV s 2NE1, nevím, co je natom pravdy, ale bojím se. :(

7 hlasů

http://www.youtube.com/watch?v=oXajffXqndw

7 hlasů

Jsem slepá, nebo je u Seohyun opravdu Yuri a naopak?

4 hlasy

Dobrý den,
mít vlastní názor, to je jedna věc, ale psát o něčem, o čem nemáme skoro žádné informace, to je věc druhá.
Asijská hudba se od té naší, západní, dost liší. Prošla si odlišným vývojem a zaměřuje se na lidi s lehce odlišnou mentalitou, než je ta naše. Vzhledem k velkému rozpětí věku posluchačů (a řekla bych, že dost i kvůli cenzuře) se korejská hudba sice nemůže chlubit nejhlubšími texty, zato ale má zpěváky a tanečníky se skutečným talentem, kterému by se mohli poklonit i mnozí "králové a královny popu" ze západu. Bylo by milé, kdyby si autor článku příště zjistil víc o předmětu svých článků. Nemusí se vám to líbit, k-popu se dá mnoho věcí vyčítat. Pokud ho ale chcete odsoudit, najděte si pro to alespoň pádný důvod a zkuste si ho na chvíli opravdu poslechnout. Jsem přesvědčená, že se najde pár písní, které by oslovily i Vás.

30 hlasů

ano 100% každýho osloví nějaká písnička

a poslouchaj to i dospělý....

27 hlasů

Je mi z toho špatně. Je mi špatně z tohohle článku a toho, kdo to napsal.
Poslechli jste si POŘÁDNĚ Super Junior nebo I DALŠÍ korejské skupiny? Jak vůbec můžete napsat tak stupidní věc, jako že neumí zpívat a mají je rádi puberťáci?! Oni jsou uznávání po celém světě, jsou mnohem lepší než američtí či jiní popeři, protože oni svůj talent nemusejí prosazovat úlety, trapasy, problémy a ukazováním se ve videoklipech v spodním prádle, oblizujíc se s kýmkoliv se dá.
Nevíte o k-popu nic, takže příště si raději buď POŘÁDNĚ poslechněte jejich hudbu, live vystoupení, koukněte se na jejich show, přečtěte si jejich příběhy NEBO raději pomlčte.
Zkuste se prvně těžce vyšplhat na vrchol jako oni, nechat se milovat a až POTOM si pouštějte pusu na špacír...


27 hlasů

Zajímalo by mě jaký inteligent tohle napsal! TAK TENHLE ČLÁNEK TO JE OSTUDA CELÉHO NÁRODA.
Nevím jaký kretén s prominutím si dovoluje napsat něco o někom koho vůbec nezná, o Kpopu ví úplné hovno a napíše tohle? AHA UŽ NIKDY NA TENHLE POSRANEJ WEB nevlezu! timhle to tady pro mě prosím skončilo! Veřejné ztrapnění pro celé česko a možná celou EU, TOHLE si nikdo nedovolil o Suju říct.. a jasně Česko musí být první.
!STYDIM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!

23 hlasů

Bigbang jsou taky hodně známá skupina, a možná Vás překvapí že vyhráli MTV EMA "World Wide Act" pořád mi chcete tvrdit že korejci neumí zpívat?.. dokonce i Amerika to dokáže ocenit a vy si dovolíte napsat tohle? .. radila bych Vám to smazat .. protože hrozí že se tohle objeví i v jiných zemích než jenom u nás a já se opravdu nechci cejtit trapně před celým světem! http://www.youtube.com/watch?v=V4FC-MGyZ_8

12 hlasů

Myslím, že za českou národnost se začínají stydět všichni tady...

18 hlasů

vážně tohle ste přehnaly
nebudu sem psat protože bych sem se musela jen opakovat......
neuvíte o K-POPu vubec nic tak už nic takovýho nepište nedávno Bravo ted to čtu tady...
připaadámi to spíš že dete proti lidem co tento styl milují takhle si děláte mezi K-PoPery nepřátele..... příště už nepište nic když o tom víte velký ***

25 hlasů

tohle je vážně rasizmus nechápu co proti nim máte kruci


Pro ostatní lidi je KPOP jen jednoduchá hudba, které nerozumí. Ale nevědí, že pro nás je to jak vlastní svět, kde nalezneme radost z přítomnosti našich biasů a potěšení z jejich hudby. Jsme tu jako jedna velká rodina, která vždy drží při sobě a máme se rádi bez ohledu na věk, vzhled, národnost či pohlaví.
Lidi se mně ptají proč poslouchám hudbu, které nerozumím. oni možná nerozumí, ale já ano! já totiž neposlouchám jen text a rytmus hudby, ale emoce....jakmile se to jednou naučíš, porozumění příjde samo.
Od té doby co jsem KPOP fan, jiná hudba už pro mně nic neznamená. ♥

tak to rychle smažte a už tu nechci nikde vidět takový věci které jsou proti K-POPu...
a nesnažte se mě naštvat víc (ostatní mě znají ví jak sem protivná když mě někdo naštve)

33 hlasů

tohle prostě dělat neměli ... s náma si není dobrý zahrávat xD >

17 hlasů

a jelikož je nás v celku hodně, tak asi není dobrý si z nás ty nepřátele dělat :/ :)

23 hlasů

brzo zjistijou že snámi není radno si zahrávat

13 hlasů

Ehm dovolte abych se zasmála. Super Junior neumí zpívat? Tak to pardoon, tady máte odkaz na live vystoupení kde zpívají 4 z 13ti členů SuJu, zpívají LIVE http://www.youtube.com/watch?v=9-_YniQUln4 vážně? Pořád si myslíte že neumí zpívat?? Tak ještě jedno video http://www.youtube.com/watch?v=bVq12V41c8c&feature=related ... a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Tímhle článkem jste se akorát ztrapnili, jde vidět že před tím, než nějaký článek napíšete, vůbec nesháníte podrobnější informace o věcech, které jsou náplní článku. Super Junior nejsou jen asijskou star, ale celosvětovou, a toho asi nedosáhli tím že "parodují" zpěv, ale tím, že nejspíš doopravdy zpívat umějí. A ne jen to, ale spoustu dalších věcí které by jste vy NIKDY nedokázali! Takže buď smažte tento naprosto nesmyslný článek, nebo se jděte zahrabat ;)

29 hlasů

Nevím jak začít, ale asi tak, že se po přečtení tohoto článku stydím za to, že jsme Češka. Nechápu, co tímto sledujete. Rasizmus? Co to je dneska za dobu, ve které je Asijský umělec špatný? Dovolím si říct, že speciálně Korejští umělci tvrdě dřou, aby vůbec mohli debutovat... Měsíce práce jen pro to, aby mohli vydat jednu jedinou písničku? To vám asi nic neříká že? Jasné že ne. Člověk, který toto psal, je nejspíš fanoušek amerických celebrit, většinou rychlokvašek. Můžete mi říct, v čem je živé vystoupení Super Junior horší oproti playbackovému vystoupení Lady Gaga? Fakt jsme mě naštvali. Jako fanynka KPOPU sem zklamaná. Víte vy vůbec, co je to KPOP, že se do této hudby navážíte? Zkusím vám poradit. Najeďte na Google.com a zadejte si tam slovo KPOP ono už vám to napoví, konkrétní příklady skupin - vámi již zmínění Super Junior, dále také SNSD, U-Kiss, SHINee, B2ST, KARA, UI... Potom napište smysluplný článek a nesuďte, když víte prd!

23 hlasů

Prostě a jednoduše: Ztrapnili jste se přede všemi. Takže tenhle článek smažte nebo vám všichni, kdo se o tomhle zajímají, způsobí trauma do konce života :) a já začnu jako první ;)

40 hlasů

Tak co říkáte? Smažete to nebo chcete zažít, jak se fanynky/fanoušci K-Popu umí obout do těch, kteří urážejí zpěváky K-Popu? :)
P.S.:A to píšu ještě slušně, nechtějte mě nasrat! :) :/

20 hlasů

Jsem s vámi ! ^^

6 hlasů

ráda se k Vám přidám ;) ^^

9 hlasů

Já klidně po vás ;)

9 hlasů

a já začnu hned po ní ;)

6 hlasů

Hrabe Vám?! ..Ptám se! Hrabe Vám?!!!! takový článek buď napsal Rytmus a nebo člověk, jehož IQ nedosahuje ani 50!
Super Junior neumí zpívat?!...Slyšeli jste někdy zpívat Lady Gaga?!...Kluci ze Super Juniora zpívaj tisíckrát..ne! milionkrát líp než nějaký vaše EuroAmerický idioti! Toto jste přehnali! A moc! Větší stupiditu jsem v životě neviděla!!!! Oni že neumí zpívat! No to je vrchol! Kdybyste jednou dosáhli toho, čeho dosáhli SuJu, tak teprv něco pište!!
KURVA! já sem tak naštvaná, že bych vám nejradši ..... >

25 hlasů

Vámi zmíněné skupiny mají fanoušky po celém světě včetně české republiky, být vámi tenhle článek smažu, protože tu žádné kladné komentáře neuvidíte.

22 hlasů

Jestli mi stále nevěříte, tak pod tímto komentářem máte důkaz.

20 hlasů

NEvím jestli mám brečet, nebo se vám smát. Tohle musel psát někdo, kdo o KPOPu nemá nejmenší páru a nebo někdo, kdo jim jednuduše a čistě závidí. Viděli jste lidi co neumí zpívat? Asi bych je vám měl ukázat, opprotože troufnout si říct, že SuPer Junior zpívat neumí, to může říct akorát člověk, který při nejmenším neví, jak zpěv vlastně vypadá. A to že jsou pěkně oblečení, to jen doplňuje image.

Vážně žasnu nad tím, jak tady v ČR se lidé do asiatů jen strefují. Nepochopím. Doufám, že si pustíte někdy KPOP, abyste vůbec viděli, co to je. No, spíš víte, c to je, ale bojíte se toho, že je v KPOPu potenciál a máte strach z toho, že vám převálcuje Madonu, Lady gagu, Justina Biebra a další.

Slušně vás žádám, abyste tento článek stáhli, jelikož je vážně stupidní. Ani jste nenapsali co vám na KPOPu a asijské hudbě vadí, nebo jsem si důvodu vašeho názoru snad nevšiml? Pište, až dokážete to, co dokázali oni, do té doby raději nepište prosím nic.

52 hlasů

Jak můžete sem tohle vložit, kde se rovnou vysmíváte jim do obličeje?! STYĎTE SE! Ten váš článek stojí za houby, milí redaktoři. Nemáte ani tušení, co teenageri poslouchají. Tohle poslouchají kluci i holky. Myslíte si,že v Koreii korejané neposlouchají svůj PoP? JSTE NA OMYLU! Naopak. Dopisuju si s jedním korejcem pomocí internetu a poslouchají tam Super Junior. Prosím Vás! Když už chcete napsat kvalitní článek, tak si sežeňte dostatečné informace a nedívejte se na to, jako kdyby to bylo cizé,divné a nenormální. Jde poznat, že to tak v tom článku myslíte.
Cituju:"Přes veškerou snahu se jim ale k počítačům nepodařilo přilákat víc lidí než jedné zvláštní ruské kočce." Myslíte to vážně?! Takhle se jim vysmívat.

25 hlasů

Neumějí zpívat? A poslechli jste si někdy nějaké americké hvězdy? Nebýt těch skandálů, které mají okolo sebe a jejich úletů a oblečením, tak o nich nikdo neví a nikdo je neposlouchá... A i statistiky vám nesedí není to 3,5 milionu ale skoro 38 milionu. A souhlasím s předešlými příspěvky, kdyby jste si poslechli nějaké live vystoupení, tak zjistíte, že jsou opravdu dobří ve zpěvu, zvláště někteří. A opravdu vás prosím, nepište na takové téma, když o něm nic nevíte!

36 hlasů

No čo k tomuto povedať? Chápem, že autor sa asi snaží byť vtipný a video s mačičkou je ozaj zlaté, ale urážlivý komentár k dvom nasledujúcim videám nepovažujem za vhodný. Osobne som veľkou fanúšičkou k-popu (všeobecne, nie len Super Junior), pretože sa mi páči daný štýl hudby :) Je to môj názor, moja preferencia a vôbec mi nejde o to, ako kto vyzerá. Mimochodom SuJu ani nie sú považovaní za najkrajších v Kórei, takže odôvodnenie, že ich majú radi kvôli vzhľadu je úplne mimo :) Ja podporujem sarkazmus a nie som teenager, ktorý by ti teraz písal výhražné komentáre alebo sa hlboko urážal, beriem, že si skrátka len vystrelil trocha mimo, ale dám ti radu do budúcnosti. Buď zlepši svoj humor alebo si zisti viac o tých, o ktorých ideš písať :)

28 hlasů

Si jako děláte srandu, že jo?
Parodie na hudbu??
Tak to se první podívejte na Madonu nebo na Rihanu ty bez playbeku nezaspívají ani ťuk! na živo to jsou jenom dámy bez talentu na zpěv!!
Oni jsou úžasní v tom, že zpívají, jak jim hrdlo ráčí, a to, že si penězi nic nekupují nebo že jsou to víc než slušní a kultivovaní lidé je vám jedno!
NIKDO Z AMERICKÝCH ZPĚVÁKU NEDOSÁHNE NA JEJICH ÚROVEŇ...!!!!!
A to, že si myslíte, že mají jen ženské faninky, tak to jste pěkně na omylu!
Jsi myslíte, že oni jsou jen hezké tvářičky, ale oni hrdě dřeli na to, aby se někam dostali...ne jak tady u nás stačí zaspívat 12ti letá holka v ČSMT!
A Američani se alespoň nepotýkají s tím, že si z nich všichni dělaj legraci!
To, že je ve světě rasismus víme všichni dobře, ale ONI jsou právě největší oběti, vy z nich děláte jako by na nás neměli!
Tohle by se dalo počítat jako rasismus víte to?
A jak vidno tak i tak by to byl...protože nikdo kromně těch, kdo je poslouchají...MY VŠICHI CO JE POSLOUCHÁME, TAK JE ALESPOŇ RESPEKTUJEME JAKO ŽIJÍCÍ BYTOSTI S TALENTEM!
A vy se děte vycpat!
Tohle mohl napsat jen ubožák!

49 hlasů

Fakt se stydím za to že jsem češka...oni by totiž nikdy neřekli o naší hudbě něco jako naše česká rasistická společnost jako je tohle!

17 hlasů

To jim těch tři a půl milionu shlédnutí tolik závidítě? Nebo jim snad závidíte, že dobře vypadají? Vážně, že mají lidi v česku pořád se nějak do té Asie strefovat...a neumí zpívat? Jste poznali, jak že tak hrdě vynášíte soudy? Vy snad zpívat umíte? Zkuste to, třeba je na tom youtube pozérství překonáte...

40 hlasů

Dovolte abych se opravila - závidíte a mají potřebu...ono když člověka vytočíte na Novej rok...

10 hlasů

Stupidnejší článek, jako je tenhle ,jsem vážně dlouho nečetla ... vidím ,že o tomhle vůbec ,ale vůbec nemáte přehled .... ! Napsat o SuJu ,že neumí zpívat ... to je snad vtip ! Super Junior není populární jen v Asii ,ale dovolím si říct po celém světě ,a fanoušci nejsou jen dívky ,ale i kluci ! Doufám ,že takovýhle typy článků ,jako byl tenhle ,už nikde neuvidím .... udělali jste si nepřátelé ,to vám řeknu na rovinu ...

64 hlasů

Nechci být nezdvořilá, ale vážně jste o Super Junior napsali, že neumějí zpívat? Dovolím si nesouhlasit. Poslechli jste si nějaké jejich live vystoupení? O tom pochybuji. Pokud byste to udělali, zjistili byste, že mají krásné hlasy a nemají jen krásné tvářičky a hezké oblečení, jak jste napsali.
Tímhle článkem urážíte jak Super Junior, tak jejich fanynky. Chci vás proto poprosit, aby jste si uspořádali všechna kolečka v hlavě na správná místa a pak psali nějaké články podobného typu.

110 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov