Ve stínu války
Hořké Porošenkovo vítězství na cestě do Evropy

26.10.2014 19:05 Aktualizováno 27.10. 10:50

UVNITŘ ANKETA. Ukrajinský parlament po volbách ovládne silná prozápadní většina, i když favorizovaný Blok Petra Porošenka očekávané převahy nedosáhl.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Novák (22 hlasů) 26.10.2014 08:13

    Však Laško a podobní fašouni si volby ohlídají a jak včera psali...

  • Alois Ratzinger (20 hlasů) 26.10.2014 09:31

    Pokud zvítězí "proevropští" nacisté, je nejvyšší čas zahájit úkony k...

  • pes ozzy (18 hlasů) 26.10.2014 08:34

    tak neofašisti okolo Porošenka, Jaceňuka a Ljaška sú proeurópske...

  • Čechům Dávám po Loket (16 hlasů) 26.10.2014 10:22

    Lepší titulek by byl: Na Ukrajině začala fraška. Zas potlesku...

  • Jiří Vampola (15 hlasů) 26.10.2014 09:27

    Ať už jdou tihle podělaní ukrajinští nacisti do háje. Kvůli nim a...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Ukrajinská armáda povolala všechny vojenské zálohy. V celé západní Evropě se zastavily stavební práce.

0 hlasů

Tak kde je soudruh nacek dvorak a trotl z povolani npnp?
U zdavno tu meli vrestet o tom, ze volby jsou neplatne, protoze v ulicich Kyjeva, Charkova, Odesy a prakticky vsude jsou budto vojaci, ne nackovska narodni garda.

Mozna, ze ale dneska neprijdou, protoze po te, co se ukazalo, ze je na vychodni Ukrajine opravdu kyjevske fasouny nechteji, dostali na Majdanu porci heilovani navrch :-))))))

4 hlasy

No já proti výsledkům protestovat nebudu a jsem rád, že proti volbám neprotestuješ ani ty a vidíš že náckové v parlamentu nebudou. Stejně tak tam nebudou fašouni proruští a komouši, paráda ne? :)))

1 hlas

Ale fašoun Jaroš z Pravého sektoru si místo v parlamentu zajistil. No a Jaceňuk se svými nedemokratickými způsoby dokonce volby vyhrál.

2 hlasy

Holt frantíci mají Lepena, rusové Žirinovského ukrajinci Jaroše, svět není dokonalej ...

0 hlasů

A co ty průhledné urny a hlasovací lístky bez obálek ?

3 hlasy


Tento týden jsem (Vladimir Cermak) byl osloven některými známými, abych jim sdělil svůj názor na informaci, která se teď šíří s odvoláním na výrok Evropského soudu o „nevině „ Sovětského svazu ve věci zločinů v Katyni. Že prý příslušné dokumenty, včetně Stalinova podpisu pod příkazem k výkonu poprav polských důstojníků byly falsifikovány. Takže žaloba polských subjektů vznesená na Ruskou federaci jako nástupnický stát po SSSR je prý neplatná.

Cele...
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/tak-pry-stalinuv-podpis-v-kauze-katyn-byl-falsum-a-sssr-je-nevinny/

0 hlasů

Jak dlouho bude trvat než se náckové Porošenko a Jaceňuk pustí do sebe jako to provedli hrdinové Oranžové revoluce plynová princezna Tymošenková a Juščenko

8 hlasů

To bude jeste velka sranda. Juscenko ma lepru a s Julkou se na Majdanu ocucavali tak doufam.ze plynova princezna dostane co si zaslouzi.

0 hlasů

Tak protest proti volbám zatím podala prý jenom Tymošenková
http://czech.ruvr.ru/2012_10_29/92784076/ ,
Kličko bere team out a Jaroš brousí kudly.

0 hlasů

Porošenko má sice krev na rukou když namísto jednání s tzv.separatisty o ústavním uspořádání proti nim vedl krvavou válku, ale v poslední době hledal nějaká uspokojivá řešení. Teď bude mít dál na krku proamerického a protiruského fanatika Jaceňuka, dosazeného do funkce Američany, jak sami přiznali. Ten by byl nejraději zavlékl západ do válečného konfliktu s Ruskem a odmítá, že bez dohody s ním a s povstalci se Ukrajina z krize a hrozby bankrotu nedostane. Takže ukrajinské drama bude pokračovat.

7 hlasů

Za vítěze voleb, bez ohledu na jejich výsledek, lze předem označit oligarchu Kolomojského.
Čtvrtý nejbohatší muž Ukrajiny, ukrajinskými byznysmeny přezdívaný Beňa (podle oděského krále podsvětí Beňi Krika ), je spoluvlastníkem průmyslové skupiny Privat a ovládá finanční impérium v čele s bankou PrivatBank, které sahá až za hranice Ukrajiny. Letos v březnu se Kolomojskij přeorientoval z podnikatele na státního úředníka. Byl jmenován gubernátorem rodné Dněpropetrovské oblast. Miliardář Kolomojskij sám nekandiduje ani do boje o ukrajinský parlament neposlal vlastní partaj.
Do voleb ovšem jde v neformální koalici s náckem Porošenkem. Jinými slovy: oligarchové si nebudou navzájem překážet.
Například v Dněpropetrovské oblasti přibližně polovinu jednomandátových okruhů "přenechal" Porošenkovým náckům.
Byznysmenovi lidé se objevili na kandidátkách všech vlivných sil - proprezidentského Bloku Porošenka, Lidové fronty nácka Jaceňuka, ale i mezi kandidáty Silné Ukrajiny, strany prominenta Janukovyčova režimu Serhije Tihipka.
S Kolomojského tichou podporou kandiduje do parlamentu v městečku Vasylkivka v Dněpropetrovské oblasti šéf náckovského Pravého sektoru Dmytro Jaroš.

5 hlasů

Jsem optimista a tak této vládě dávám dva, maximálně tři měsíce, očekávám nejpozději v únoru Nový Majdan ... Kdo se vsadí?

3 hlasy

Vsazim 1000 kc, ze do dvou mesicu!!!

3 hlasy

V Kyjevě hrozí třetí Majdan. Radikálové se ozbrojují, hovoří se i o Tymošenkové. Vznikla totiž už hybná síla „nového Října“, tedy dobrovolnické oddíly, které čítají přinejmenším 10 tisíc lidí, jsou dobře vyzbrojené a organizované. „Se začátkem podzimu přišli s vlastní ideologií odporu ke státní moci. Stručně ji lze zformulovat takto: Porošenko a moc obecně zradili ideály Majdanu, vzdávají Donbas, domlouvají se s Putinem. Zoufalí velitelé, které Porošenko jmenoval, nás opustili na frontě jako ovce na porážku. Korupce v zemi ale mezitím sílí, lid chudne a oligarchové a představitelé předchozí vlády jsou dál při penězích i u moci.“ Nespokojenost přitom sílí nejen v majdanovských a radikálních kruzích. Mezi podnikateli je nyní velmi populární bonmot „Vládu vyděračů nahradila vláda těch, co drancují.“ „Nebezpečí pokusu o ozbrojený převrat existuje,“ citují Vesti zdroj z Porošenkova okruhu. „Víme přitom, že různé radikální skupiny svážejí do Kyjeva zbraně. Máme za to, že na destabilizaci situace mají zájem především dvě síly – Rusko a Julia Tymošenková. Podle toho také zbraně svážejí především stoupenci Tymošenkové a radikální organizace, které ve skutečnosti skrytě řídí ruské tajné služby,“ vysvětlil zdroj, aniž by upřesnil, zda Rusko a Tymošenková svůj postup koordinují.
Vláda o zbraních sice prý ví, ale nezasahuje, protože je Ukrajina de facto ve válečném stavu a podobné kroky by za takové situace byly příliš riskantní.

6 hlasů

Chápu, že by se určitým lidem váš scénář zamlouval. Dokonce jsem si jist, že ruské tajné služby na něčem podobném pracují. Nechápu pouze jedno. Jaký zájem má normální český člověk na tom, aby byla na Ukrajině nestabilita, aby Ukrajinci neměli mít možnost rozhodnout se pro další směřování svého hospodářství a politiky? Vždyť přece jste to vy, kteří obhajují sebeurčení ruské většiny na Krymu a na východě Ukrajiny. Proč tedy nemá mít podobné právo 40 milionů prozápadně orientovaných Ukrajinců. nota bene s nově a demokraticky zvoleným parlamentem. Jak vidíte,, žádné extremistické, fašistické strany se do Parlamentu ani nedostanou, tak jakákoli zmínka o fašistech atd. je naprosto nesmyslná. Povězte mi tedy, proč vám tolik vadí, že nějaký stát se chce vymanit z ruské závislosti? Vždyť vám do toho vlastně ani nic není - to jest, možná je -
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/bis-ceskou-demokracii-loni-ohrozovalo-napeti-mezi-etniky/r~ceb3b1a05dba11e490f70025900fea04/

1 hlas

Nevím z čeho usuzujete, že mi něco vadí, jde jen o komentář a jen odmítám sdílet propagandistické oficiální názory....... Ukrajina v moci oligarchů. Vládli před volbami, budou i dál

5 hlasů

Odmítáte sdílet propagandistické názory jedné strany, ale propagujete neméně propagandistické názory strany druhé. Myslím si, že nejmoudřejší bude, vyčkat času a podívat se, jak se bude situace na Ukrajině vyvíjet. Jak jsem už jednou napsal, záleží hodně na postoji Ruska, t.j. prezidenta Putina. Zdá se, že začínají opět boje o Mariupol a to by si povstalci, bez požehnání Ruska, nedovolili. Zmiňuji se o tom proto, protože většina Ukrajinců chce mír a od Porošenka čeká, že ho zajistí. Pokud bude Rusko podporovat nepokoje na Ukrajině, mír nebude a tudíž budou vzrůstat i nepokoje uvnitř Ukrajiny. Je ovšem jasné, že to nebude vina Ukrajinců samých, ani vina extrémistických uskupení.

1 hlas

Proc by si nezavalcili ? Ukrajina byla 70 let pod sovetskou kuratelou, struktura obyvatelstva byla skoro stejna jako v Rusku, tedy habadej bolseviku a jinych hajzlu. Oni by si zavalcili i Rusove, ale Putin je drzi pod krkem. Ale jak dlouho ?
V kazde zkazene spolecnosti, k tomu patri i Cesko, maji cetrifugalni sily dlouho sve pusobeni. Nakonec CSSR ukazalo take svoji nestabilitu. Jenze v techto sirkach to nemelo tu razanci jako na pokraji Rise zla.

1 hlas

Lustigu, mas zase pravdu! Proc by si Ukrajinsky narod nezavalcil? Podivej se do encyklopedie, tam najdes vysvetleni. "Po staleti ukrajinsky narod nemel zadne zdroje prijmu mimo napadani sousedu, unosy, vrazdy atp. Jen k velkemu vyroci k napadeni, vyvrazdeni Moskvy na co jsou velmi hrdy je v dnesni dobe pro ne velky narodni svatek. O nejakych par policajtu s usekanyma hlavama na Majdanu, s vydloubanyma ocima a dalsi stovky upalenych na skvarky ukrajincu nema smysl se vubec zajimat. To jsou pro Ukrajinskou zver normalni veci.

6 hlasů

Ať si žvaní kdo chce co chce, Rusko se bez Ukrajiny obejde, kdežto Ukrajina bez Ruska nikoliv

7 hlasů

Vaše starost o Ukrajince je vpravdě dojemná.

0 hlasů

To se o Slovensku take rikalo, ze bez Ceska jsou "v predeli". (podle vzoru KOST ?) :)))

1 hlas

mezi námi a Slovenskem nejsou celní bariéry ani vízový styk, takže blábolíš zhovadilosti

4 hlasy

Tak samozřejmě že Slovensko by bylo bez nás v hajzlu, podle oficálních informací tady pracuje 100 000 Slováků a studuje zde mraky slovenských studentů.

5 hlasů

A pro zajímavost, oficálně zde pracuje cca 120 000 Ukrajinců.

1 hlas

Volby na západě Ukrajiny ještě nejsou pořád sečteny.

0 hlasů

Ukrajinci to již mají sečteno dávno a my s nimi

7 hlasů

Ať si žvaní kdo chce co chce, Rusko se bez Ukrajiny obejde, kdežto Ukrajina bez Ruska nikoliv

1 hlas

V roce 2012 bylo euro za 24.5 Kč, teď je skoro za 28 Kč.

Evidentně jde naše ekonomika nahoru, nebo ne?

3 hlasy

Zmena kursu v cesku byla vysledkem chteneho oslabeni koruny. Oslabeni probehlo a kurs se stabilisoval. V Rusku tomu tak neni. Tam kurs utika i na truc stabilisacnim opatrenim bez vykyvu nahoru/dolu. Tam jede cena rublu do sklepa. Uz delsi dobu. A oproti € i $ a dalsim menam. .

1 hlas

Aha, chtěné oslabení koruny vůči Euru, vůči Dolaru, vlastně vůči všem. Ale od vás to zní tak optimisticky ..

4 hlasy

ups, to měl být příspěvek pro Josef Lustiga.

0 hlasů

Volby jsou plichta mezi Porošenkem a Jaceňukem. A bude se to řezat. Mafiáni podporovaní Bruselem proti náckům podporovaným z Bílé chatrče. Ještě se Západu protočí panenky a peněženky se obrátí naruby.

7 hlasů

1,00 EUR = 53,24 RUB

bezeslov

2 hlasy

... o par hodin pozdeji:


1,00 EUR = 53,52 RUB


0 hlasů

Lustigu, 1,00EUR = 53,24 RUB..... to je nadherny! Rus koupil pred pul rokem za 40 Rublu 1000 Eur., zaplatil 40000 rublu. Dnes je proda za 53240 rublu. To mu teda blahopreji, ze muze utratit 13240 rublu a nemusel pro to delat nic.

0 hlasů

Konecne jsi to pochopil :)))
Rus z ulice to asi nedela, ma jine starosti, prezit, ale elitni pratele Putina to mozna delaji, ke skode siroke Rusi :)))

1 hlas

Lustigu, nepochopil jsem to. Jakou skodu to dela Rusku? Naopak. Z toho prikladu nahore je me jasny, ze ten Rus si muze koupit zadarmo treba pocitac. V Rusku se plati rublema a ne dolarama a euro.

0 hlasů

Hořké vítězství je to hlavně pro krále Voloďu,jeho partu a jeho české fanoušky,ukradl sice kus Ukrajiny,ale většina mu uniká do sice nedokonalé a muslimy nahlodávané EU,která je ale pro Ukrajince pořád lepší variantou než nenáviděný Sojuz.A nejen pro ně,Rusům utekla celá východní Evropa a do EU se chtějí dostat i Srbové,o kterých si kremlouši naivně mysleli,že je to táhne na východ.

0 hlasů

Vítěz není nikdo, je jen jeden poražený a to doslova a ten se jmenuje Ukrajina.
EU má tolik svých vlastních problémů, že si dokážu představit, že jí klidně hoděj přes palubu aby se ta stará bárka jménem EU nepotopila.

6 hlasů

Hlavním poraženým je Rusko,izolace od civilizovaných zemí Rusku nikdy nic dobrého nepřinesla,jenom bídu a utrpení.Nějaké kecy o orientaci na Čínu a babánové republiky na tom nic nezmění.Zbytečná válka jen pro chvilkovou čekistovu slávu.

2 hlasy

Jen pro zajímavost, jak si představujete izolaci Ruska od civilizavných zemí a jak se to v praxi projevuje ?

5 hlasů

Rusofilové mají protažené držky, očekávali jiný výsledek. Účast voličů vyšší, než u nás, komunisti si skoro neškrtli, rusomilci jen na východě. To kdyby ty volby organizovali Rusové, tak to by byla jiná káva. Volební účast 130% a všichni by volili ruské pořádky...

2 hlasy

A jaké výsledky prosím očekávali?

6 hlasů

Vezme-li člověk v úvahu, že se volby odehrály ve stínu ruského válečného harašení, tak dopadly docela dobře...

1 hlas

Volby dopadly hlavně dobře pro Rusko, protože nejhůř jak by to teď mohlo dopadnou by bylo, kdyby se Ukrajina otočila směrem k Rusku a rusové by ho museli začít chtíc nechtíc ekonomicky podporovat. Už se tady psalo kolik stojí Rusko Krym, dovedete si představit, kolik EU bude stát Ukrajina ? Budou to biliony eur a to Evropu položí.
Jen letošní zima EU neskutečně vysaje a to se modleme aby byla mírná.
Ale jak píšete, pro Rusko to dopadlo nejlépe jak mohlo.

9 hlasů

Zas anglický nick.Mezi kremlouši se to zkrachovalci kteří odtáhli z USA s holýma řiťama jen hemží.A teď si potřebují pofoukat bebínka adorováním rudého cara a jeho zaostalé říše.

1 hlas

Tak o tohle neco vim. Cast emigrantu mela problem s prezitim na zapade a listopad 89 byl pozvanim k navratu. Nekteri to udelali z naivity, nekteri z "vlastenectvi" :)))......vetsina toho lituje. Nekteri dokonce po navratu ztratili vsechny uspory v divokem postkomunismu.

2 hlasy

Já o tom taky dost vím,pár těch zoufalců znám a melou stejné sračky jako komouši.

2 hlasy

Václave, co takhle pokusit se napsat alespoň pár vět k věci?

5 hlasů

Zas anglický nick.Mezi kremlouši se to zkrachovalci kteří odtáhli z USA s holýma řiťama jen hemží.A teď si potřebují pofoukat bebínka adorováním rudého cara a jeho zaostalé říše.

0 hlasů

Volby nic nevyřeší, řešením je federace......... V Slavjansku podle odhadů získal proruský Opoziční blok 36 procent hlasů a Blok nácka Porošenka 25 procent hlasů.
Opoziční blok zvítězil například v Charkovské oblasti a celkem získal na ruskojazyčném jihu a východě přes dvacet procent hlasů. Potvrdilo se tak, že Ukrajina zůstává politicky rozdělená na více proevropský západ a na východ, který se k evropské integraci staví záporně.

8 hlasů

Pocet hlasu ve volbach 25:36 preci nebude duvod rozbit stat a prifarit cast ku Kremlu !!! ......nebo jsi se uz zblaznil uplne ? To by se menily hranice po kazdych volbach ?

2 hlasy

A já tady pořád čtu, jak na východě chtějí všichni do ruské náruče a ono jen 36%. Takže menšina nutí většinu, aby se odtrhla od Ukrajiny. To bude asi ta demokracie na ruský způsob...

2 hlasy

Asi se k vám ještě nedonesly zprávy, že na východě se v podstatě, až na několik výjimek, nevolilo. Na východě proběhnou volby 2.listopadu.

3 hlasy

Ano, probehnou, v rozporu se zakony Ukrajiny jinac nez na vetsine uzemi. To hovori samo za sebe.

1 hlas

Vášnivý kremlouš a nácek Bartoš tvrdí,že je Porošenko Žid,vášnivý kremlouš a komunista Bulva zase tvrdí,že je Porošenko nácek.Mají v tom kremlouši trochu zmatek...

1 hlas

Samozřejmě, že je Porošenko nácek, jinak by nevyvražďoval vlastní obyvatelstvo a nepoužíval zakázanou kazetovou munici proti civilistům.

3 hlasy

No tak u nás mají v některých oblastech komouši lepší výsledky než jinde. Řešením je co? Rezervace?

3 hlasy

Ano... rezervace a sto denně... :-)))

4 hlasy

Voloďa Putin mi včera večer volal a říkal, že má o jeden velký problém méně...o zbankrotovanou Ukrajinu...

4 hlasy

Tyto volby osamostatnily Ukrajinu od Ruska...teď je otázka, komu to víc prospěje...Rusku to propěje určitě, to si může na Ukrajině koupit, co chce....

4 hlasy

..jinak byla Ukrajina samostatná i doposud...

1 hlas

V čem je vlastně problém ? U nás, po 25 lety demokracie, je stále vysoká korupce, máme tady oligarchy a moc je stále v rukou několka desítek lidí. Teď si to představte na Ukrajině a vše si vynásobte alespoň 100 krát. A co říkají tyto svobodné volby ? Nic se nemění, vše jede v dobře projetých kolejí již několik předchozích demokratický vlád.
Důležité je, že nepřítel a viník všeho z minulosti, přes současnost a až do budoucnosti je jasný. Rusko.

Podobně je to u nás, za vše mohou komunisté i když jsou od moci již déle jak 25 let ale jsou politické strany, které s tímto vyžijí ještě dalších 25 let. A překvapivě to stále funguje.

Je nějaká šance, že by se z toho Ukrajina mohla dosta ?
Není.
Porošenko po svém zvolení prezidnetem měl neskutečnou možnost ukončit roztržku mezi centrální vládou a lokální vládou na východě Ukrajiny, bohužel místo jednání tam poslat trestné polovojenské oddíly podporované troskou jménem armáda a výsledek je takový jaký je.

A tato země chce v roce 2020, tedy za 6 let vstoupit do EU ?
On tady tomu snad někdo věří ? Větší problém je. že tomu asi věřej sami ukrajinci a to pak jednoho dne bude obrovský problém.

7 hlasů

Souhlas. Až na to fungování strašení komunisty. To už se pomalu, jak je vidět po několika posledních volbách, stranám jako ODS a TOP už moc nedaří a uškodila jim i ta podpora fašistů na Majdanu.

2 hlasy

nenaplněné očekávání....... Je zřejmé, že výhru utrpěl Blok nácka Porošenka. Jeho zisk dvaadvaceti procent je ale studená sprcha pro ty, kdo si mysleli, že toto bude ten správný vůdce pro novou, demokratickou, nezkorumpovanou, efektivní a v blízké budoucnosti i produktivní, a tudíž prosperující Ukrajinu. Jeden volič z pěti - navíc za malé volební účasti - nedává náckovi Porošenkovi silný mandát.

4 hlasy

..všechno by bylo dobře, kdyby byla Ukrajina normální stát, skutečně nezávislá na Rusku a nezadlužená u Ruska...opak je pravdou..před takovými jsme v roce 1989 utíkali a nyní jsou to zase naši velcí spojenci, to je chyba...Američané říkají.."spoj se s bankrotářem a sám budeš bankrot..."

3 hlasy

Německej inženýre, je vidět, že Lustig, Henex, np, Haraším a podobní ti sahají sotva ke kotníkům. Doufám, že ti včera farář za úplatu do kasičky odpustil tvou blbost. Modli se.

1 hlas

Sicher, sicher, Herr Machatschek, wie gut dass Sie uns das erklärt haben, mit Hilfe von der Relativierung. Das ist eine bewährte Art des Weges in die Hölle.

1 hlas

Když tak čtu ty komentáře..... také jsme se nechali v 89 navnadit a podvést.... co jsme získali? Naše továrny , pole ,lesy vše už je v nenávratnu tj. v pryč.
Zisky z výroby tečou do zahraničí a ve vlastní zemi jsme jen pracovní otroci. No vlastní zemi.. spíše novodobé kolonii. Rozhodují tady korporace a naši volení zástupci jsou jen jejich koně! Co by pro plná koryta neudělali. Pokud mi někdo namítne že máme "svobodu" v jakém smyslu. Můžeme jen svobodně zdechnout hlady pod mostem. Ti zlí komouši kteří to tady 40 let vedli dokázali přivést tuto zemi k rozkvětu a práci všem. Neměli jsme pravda obchody naplněné šuntem ze západu a prý jsme měli jedovaté potraviny na které ovšem po hadráku jezdili západáci a mlaskali si mastými hubami.... Teď máme barevné obaly naplněné kdejakým brakem z celé EU, prostě odpadkový koš. To je ta "svoboda" bez peněz a perspektivy!

8 hlasů

Havel podvedl celý národ. Pánbu mu dej věčné poklo. Z jeho projevu v r. 89: .... již nikdy nepůjdeme do žádného paktu... komunisté vás straší nezaměstnaností, nic takového nebude... pokud se do tří let neprojeví prosperita, tak odstoupím.... A další a další lži. Klaus rozprodal za pakatel všechno co se dalo. Nemáme žádnou výrobu, jenom pár automontoven a skladů. Máme oficiálně 600tis nezaměstnaných + ti co nejsou v evidenci, dohomady milion. A kradené peníze nesmrdí. Lidem ne, protože žádné nemají. Vlastnictví se přesunulo do ciziny, zisky jdou do ciziny. Pokud se u nás provalí nějaká super lumpárna, tak jsou stejně gauneři osvobozeni pro nedostatek důkazů nebo dostanou amnestii.

8 hlasů

ještě tam chybí, že máme 1.8 bilionů Kč dluh, díky našim politikům.

5 hlasů

a ještě 1,2 bilionů jsou zadlužení občané. To znamená, že všechna ta opravená města, cesty, pár km nových dálnic a opravené baráky jsou většinou na dluh.

3 hlasy

Vždyť je to úplně jedno, stejně do jara všichni zmrznou bez plynu.

4 hlasy

Kdyz mohli Indiani pomoci Evropanum prezit v Americe prvni zimu, proc by EU nepomohlo Ukrajine k preziti pristi zimy. Snad to nedopadne jako v Americe, nakonec. :))))

1 hlas

Nezbývá než poblahopřát !
Teď už jenom plnit reformy určené EU, předat přírodní bohatství a budete si žít jako v ráji.
EU získá dalšího tahouna do lepších zítřků. A i Áda by měl radost jak si soukmenovci dobře vedou !

7 hlasů

Rozdělení trvá,proto by měl Porošenko akceptovat přání voličů a přistoupit na federalizaci Ukrajiny když si tak přeje mír.

5 hlasů

Chtěla bych ještě jen poznamenat, že normálně myslící člověk ví, že ani EU není zdaleka dokonalá organizace. Denně se rozčilujeme nad některými hloupostmi a nařízeními. To si ale odhlasovali všechny země v EU. Věřím, že se vše časem ale zlepší. Nemůžeme zůstat ale mimo. Kdo tvrdí, že ano, neví o čem mluví. Rusko se diví, že jsou v Euroatlantickém prostoru izolovaní ale kdo se jen trochu seznámí s fungováním současné Ruské politiky v čele s Putinem tak se naopak musí divit kdo jej může podporovat. Zcela odstavená opozice od sdělovacích prostředků nemá v Rusku šanci se nějak prosadit. Kdo nahlas vyjadřuje jiný názor má problém ve veřejném životě ale i v soukromém. Nepřipomíná vám to doby minulé? Autoritativní režim jako vystřižený z učebnic.

2 hlasy

Jak říkala Helena Růžičková: Copak jsem stará nebo blbá?

1 hlas

Byla stará a blbá, mohu dosvědčit...

2 hlasy

To je asi pro Rusa překvapení, že? Ukrajinci nechtějí už z Rusem mít nic společného. Kdo není úplně vymaštěný jak někteří zdejší milovníci ruského folkloru tak se nemůže výsledku divit. Miliony ukrajinských životů stálo Ruské bratření. Od hladomorů až po likvidaci nepohodlných lidí. Jak říkal Hitler: proč se nám nepodají ty okolní národy dobrovolně? Vždyť válka by nemusela být, kdyby šli pod náš vliv dobrovolně. Jsou to vlastně váleční štváči.

1 hlas

Ono to takove prekvapeni nebylo. Jen dostali Ukrajinci poprve sve svobodne rozhodovani. Az dosud jim pri kazde volbe sedel nekdo za krkem a pri odevzdani hlasu je skrtil. Hladomor z roku 1933 byl traumaticka zalezitost a klicova pro odmitnuti jit s Ruskem spolecnou cestu.

1 hlas

Rus kroutí hlavou, že s ním nikdo nechce mít nic společného, tedy kromě zdejší komunistické chátry. Jak primitivní a hloupý národ ti Rusové jsou.

8 hlasů

Zato my jsme chytří, a obvzlášt Vy, že pane Harašíme.

7 hlasů

Už Forrest Gump řekl: Pro hlupáka každý hloupý.

9 hlasů

Zvláštní že ti tví Rusové nic takového jako Forrest Gump nikdy nenatočili.....

7 hlasů

možno preto, že Rusko neprehralo vojnu vo Vietname a nepotrebovalo točiť kde aké kravíny....

8 hlasů

Asi na tom nebudeš nejlépe, pokud sis nevšimnul, že Forrest Gump o Vietnamu není ...
Ale mám pro tebe tip na oravdu pěkný ruský film od Fjodora Bondarčuka, 9 rota, ale je to o tom jak se na své vojáky v Afganistánu ruské vedení vysralo, tak to asi rusofilové budou mít na indexu.

1 hlas

Vítejte Ukrajinci v EU. Ale hranice vám neotevřeme. Británie je chce dokonce uzavřít i pro občany EU, takže sotva je otevře pro Ukrajince, i když vláda Davida Camerona byla nejhorlivější podporovatel Euromajdanu. S Amerikou taky nepočítejte. Ta si jenom vyřizuje staré účty s Ruskem ještě z dob studené války, a vy Ukrajinci, jste pro ní je užiteční idioti. Jestli budete chtít sehnat práci, milí Ukrajinci, nezbyde vám nic jinýho než jít pracovat do toho zlýho Ruska, protože to vám ještě víza nezavedlo. Zatím.

11 hlasů

Soudě podle slov poslance dumy Alexeje Puškova je to pro něj dost šok. Vypadá to že ruská propaganda snad opravdu většinu rusáků přesvědčila o touze ukrajinců vrhnout se do náruče Ruska.

9 hlasů

Tak já přeju Ukrajincům jen to co si fakt zaslouží. Takže proč ne Porošenka? Bohužel až po dlouhé době zjistí (tak jako u nás) zda to bylo dobře, nebo zle. Problém je v tom, že jim prakticky nebylo dáno na výběr a pod vlivem silné propagandy to dopadlo tak jak to dodpadlo.

8 hlasů

Vyber byl; vychod a nebo zapad. Proruskeho gaunera vyhnali a proevropske ukrajinske hnuti zvolili.

7 hlasů

Proevropské ukrajinské hnutí? Nemyslím si, že by to byla pro ně výhra. Ale jak už jsem psal, teprve čas ukáže. Však i my jsme byli plni nadšení po změnách 89' roku.

7 hlasů

Z toho, že šli komouši od válu jsem nadšený dodnes a rozhodně bych zpět neměnil.

7 hlasů

Nadseny? Vede se ti dobre? Ty musis byt pekna potvora!

1 hlas

Dělám co mě baví a mám za to adekvátně zaplaceno, tobě někdo brání udělat totéž?

1 hlas

A to si soudruh hokejka myslel, ze bude dostavat duchod ve zlatych rublech:-)

5 hlasů

Ukrajinsti komunisti se vubec nedostali do parlamentu. To budou Vomacka s Falmerem narikat:-)

3 hlasy

Ani za Hitlera nemeli komunisti na ruzich ustlano..A jak skoncil Hitler a jak komunisti? Nacek je furt stejnej..

1 hlas

Ano, nacek je furt stejnej, ale bolsevici jsou cim dal horsi :)))

1 hlas

Proruska strana regionu utrpela drtivou porazku. To bude Vomacka kvicet jako podsvince a tvrdit, ze je to vlastne vyhra:-)

7 hlasů

Proruská strana regionů utrpěla drtivou porážku.....Ty jsi fakt kašpar.Oni snad "separatisté" odjeli do Kyjeva volit?:-))

6 hlasů

A někdo jim to snad zakazoval?

3 hlasy

Jejich problém, prostě se nezůčastnili voleb. U nás to tak dělá minimálně polovina voličů. Co je ti na tom divného...?

6 hlasů

Soudruhu hokejko, opet si utrpel uder pukem do hlavy? Proruska strana regionu byvaleho prezidenta Janukovyce mela pusobnost po cele Ukrajine. Ty budes opravdu jednodussi jedinec:-)

5 hlasů

No vidíš soudruhu kašpare.Ve světle Tvé zářivé inteligence je i imbecil vědecký pracovník, když nemůžeš pochopit, o čem byl můj příspěvek.

6 hlasů

Reyi, nic si z toho nedelej. Ber to tak, jak to rikal Svejk. Co by svet delal, ze by na svete byli jen chytri lidi. Musis to nejak kompenzovat:-)

5 hlasů

Tak 22% Porošenko nic moc, avizovali že budou mít 35%. Tak s kým se Petro spojí, s plynovou carevnou je rozhádaný, tak asi s tím náckem Jaceňukem, když skončil na druhém místě.

7 hlasů

Soudruzi, jak je na tom zlaty rubl? Uz ho vidite nebo je to cim dal tim vic ruda fata morgana?-)

4 hlasy

Nevím, jak je na tom "Zlatý rubl", ale vím, že Čína otevřela "Asijskou banku", která má být přímím protipólem Světové bance.Ve FEDu, vládne hysterie a zděšení, a na čtvrtek je svoláno sezení zástupců největších amerických bank.Co by se stalo, pokud by jen Čína vrhla na trh americké dluhopisy, je jasné.Dolarama se bude topit.

10 hlasů

A to bude ta cinska banka v zahranici obchodovat v tech jejich susnatech ? :))))... nebo dokonce v korunach ? ... rubl nechci ani brat do huby ....:)

2 hlasy

Němčoure, kdybys nebyl takovej hňup, tak si aspoň musíš říci, zda Asijská banka funguje nebo ne. A jako korunovanej vůl vůbec nevíš, že Čína se stala nejmocnější ekonomikou světa. Např. Čína vyrábí čipy do amerických vojenských zařízení.

4 hlasy

Ano... Čína vyrábí pomocí dodané americké technologie americké čipy pro americká vojenská zařízení a dostává za to slušně zaplaceno.

2 hlasy

Stejně jsou to jen čipy pro sekundární HW, ty pravý špeky vyrábí třeba Xilinx a z USA se běžne nedostanou ani do EU.

0 hlasů

Tak ať je vrhne, co se stane? Mají svůj termín splatnost a Američanům je jedno, komu je vyplatí. Maximálně Čína prodělá a kupec vydělá...
Zřejmě si pleteš dluhopis se směnkou...

3 hlasy

Zámeckej kryple, ty teda finančnictví rozumíš. Z tebe by se jeden pos_al.

0 hlasů

Tak nám to vysvětli, Macháčku...! :-)))

0 hlasů

Nejspis soudruh hokejka opet na treninku stal jako terc a vsichni se do nej trefovali.

1 hlas

"přímím protipólem" ... Spis zavladlo zdeseni mezi Putinovymi agenty a tak vriskaji:-)

3 hlasy

..volby dopadly tak, jak měly...Ukrajina je blíž EU...a Rusko (Putin) je blíž zaplacení ukrajinských dluhů...ze strany EU....to by Janukovyč nikdy nezajistil...

2 hlasy

Celou dobu jsem si myslel, že to celé, i s tím Majdanem, zinscenoval Putin a teď mi to potvrzujete. Kvůli platbám za plyn - jak prosté, my dear Watson.

4 hlasy

No, pokud byste měl pravdu, tak Putin je politický a ekonomický génius a EU by si naběhla na vidle.

4 hlasy

..no, nyní je tato varianta stále zřetelnější..servilní janukovyč mu nebyl k ničemu, když neplatil...buĎ to zinscenoval, nebo na to postupně jednoznančně přistoupil....ukrajinskou vládu čekají především rozhovory s EU o zaplacení dluhu vůči Rusku...EU může nyní operovat zrušením sankcí....

0 hlasů

Vysledek voleb je rana do Vomackovych podvlikacek. Ted uz mu zbudou jen ti rudi nackove v Kremlu:-)

5 hlasů

Takže, jak se zdá, žádní fašisti ve vládě nebudou. To bude asi pro mnohé velké zklamání, protože už nebudou moci neustále hovořit o nacistech. Oni možná budou, ze setrvačnosti, ale tím budou politováníhodní více, než doposud.

8 hlasů

Tak, teď už by neměl být žádný důvod, pro zdržování placení ukrajinských závazků u Ruska ze strany EU....

2 hlasy

Koukám, že USSácký vyslanectví našlo nespíš nějaký poslední peníze, troll npnp zase po dlouhé době tapetuje diskuse. :-)))

3 hlasy

Většina Ukrajinců vyjádřila svůj nesouhlas neúčastí v téhle šaškárně.

3 hlasy

A čo vy si predstavujete pod pojmom vetšina, Vaněk...?

1 hlas

Nic neni jiste, jen ten sovetsky rubl pada dolu jako kdyz Simurda drmoli Otcenas:-)

7 hlasů

..dnes jsem křtil svého vnuka Sebastiána...

0 hlasů

A co Putin? Byl za kmotra...?

2 hlasy

Nekecej. Dal jsi mu jmeno Voloda:-)

4 hlasy

Nekecej. Dal jsi mu jmeno Voloda:-)

0 hlasů

Po volbách zůstane problém placení ukrajinského plynu stejný, jako před volbama...

4 hlasy

Simurdo, proc se vdycky Klaus natlaci do nejake statni funkce, prisaje se na statni cecik s celou rodinou a doji rozpocet, co to da?

3 hlasy

..Klaus má důchod a řadu vedlejších příjmů...Klause chtěl ten ministr školství a jiní "dojiči státního rozpočtu" se cítili ohroženi...

1 hlas

Klaus prece nikdy nepracoval v soukrome firme, jen cely zivot o tom zvanil. Vzdyt ten clovek nevi, jak takove podnikani vypada.

3 hlasy

..to je pravda...a co jako...to žádný západní politik...

1 hlas

Simurdo, ted si za tuhle lez dej trikrat zdravas a zaplatis 5tis.Kc odpustku za to, ze jsi lhal.

2 hlasy

Ukrajinskou ekonomiku ohrožuje energetická krize...vždyť to není pravda....ukrajinskou ekonomiku ohrožuje platební neschpnost Ukrajiny..pynu je dost...jen ho koupit, to znamená nejen odebrat, ale i zaplatit....média jsou schopny nakonec odvodit, že enrgetcikou krizi způsobil Putin, který nadále odmítá Ukrajině dodávat zadarmo plyn...

9 hlasů

Volby v občanské válce jsou neplatné a hotovo.

6 hlasů

Kromě Krymu, samozřejmě.

7 hlasů

Tedy ty jsi pěkný debil. Jestli je podle tebe referendum občanskou válkou jako to, co se děje na Ukrajině, tak máš velký mozek malý a místo malého velké hovno.

0 hlasů

Ukrajinsko-židovský mafián Ihor Kolomijský si koupil svými penězi vliv v evropské židovské komunitě:

http://www.shekel.cz/3204/ihor-kolomijsky-v-cele-ecjc

8 hlasů

Berlíně se sešlo jen několik desítek zástupců, zejména z východní Evropy. Avizovaný program neměl být nijak zásadní, setkání s představiteli německé politické scény, pár hostů z Izraele atd. Došlo zde ale k obrovskému překvapení. Na závěr vystoupil dlouholetý prezident ECJC Jonathan Joseph a vyhlásil, že se vzdává svého mandátu ve prospěch ukrajinského oligarchy Igora Kolomojského. A zavládlo zděšení. Pět členů exekutivy ECJC okamžitě vystoupilo z výkonného výboru. Někteří se nechali slyšet, že se jednalo o naprosto nedemokratický způsob převzetí moci „východoevropským způsobem“, mnozí dokonce mluvili o puči. Italský delegát pak napsal, že „nový prezident organizace byl nominován způsobem, který je nedemokratický a nelegitimní. Navíc byly ohlášeny významné změny ve strategii Evropské rady, aniž by o tom proběhla jakákoliv diskuse. Výkonný výbor byl záměrně vyloučen z rozhodování...“
Komentáře v tisku, ale i v kuloárech si proto vysvětlují celou situaci následovně: Evropská rada se dostala do finančního útlumu. Záchrana přišla od oligarchy Kolomojského v podobě sanování rozpočtu a vytvoření optimálních podmínek pro další činnost ECJC…

5 hlasů

Joo, to komunisti se porvali pod dekou a pak bylo jmenovani jednohlasne, ale bez publika.

2 hlasy

Odkaz na Roš Chodeš, strana 17, zde:

https://www.fzo.cz/wp-content/uploads/ros-chodes-2010-12.pdf

0 hlasů

Podle soudruha Vomacky se v CCCP rozjela vyroba sovetskych podvlikacek se srpem a kladivem a tak ma soudruh Vomacka o suchou a hrejivou zadnici postarano. To se bude Machatschek mit:-)

4 hlasy

Efekt sankci na EU v kostce: ekonomika EU se potapi.

http://www.worldbulletin.net/news/147024/merkel-says-eu-economic-sitation-uneasy

http://www.businessinsider.com/german-economic-slowdown-threatens-europe-2014-10

Efekt sankci na Rusko v kostce: domaci produkce roste, nezamestnanost se snizuje a platy rostou.

Myslim, ze plceny troll npnp bude mit jiste problemy s podvlikackami :-)))))))

8 hlasů

http://www.tradingeconomics.com/russia/unemployment-rate

http://www.bloomberg.com/news/2014-06-20/russia-s-unemployment-plunges-to-record-low-as-wages-grow.html

4 hlasy

A že i ten rubl pořád letí dolů ... zajímavé ...

6 hlasů


Čtyřicátník Alexij odmítá pomyšlení, že by volby měly nějakou souvislosti s odkazem zabitých demonstrantů z kyjevského náměstí Nezávislosti, tzv. Majdanu, kde si protesty po třech měsících a krvavých potyčkách nakonec vyvzdorovaly pád proruského režimu a orientaci země na Západ.

„Zemřeli pro spravedlnost. Zda umřeli i pro Ukrajinu, to je otázka. Dosáhnout spravedlnosti se v dějinách lidstva ještě nikomu nepovedlo, ale to neznamená, že nemá smysl o ni usilovat,“ míní někdejší demonstrant. „Dopadlo to úplně jinak, než si lidé přáli. Chtěli, aby se žilo líp, ale vše se změnilo jen k horšímu. Ceny stouply, dolar zdražil, výplata ani práce není,“ tvrdí o zvratech a úskalích kyjevské revoluce Michail. Sice prý ani není koho volit, přesto hlasovat jde.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/parlamentni-volby-na-ukrajine-dk7-/zahranicni.aspx?c=A141026_072459_zahranicni_cen

8 hlasů



Je to nedávno, co rozzuřený dav ukrajinských demonstrantů v Kyjevě hodil opozičního poslance Žuravského do popelnice a zmlátil ho (tato událost je zdokumentovaná médii). Toto ale není jediná událost, při které došlo k lynči. Například i parlamentního kandidáta Nestora Šufriče nacionalisté z Pravého sektoru po tiskové konferenci v Oděse zbili tak, že musel být hospitalizován na nemocničním lůžku.


8 hlasů

Soudruzi v CCCP se vrhli na vyrobu moskevskeho parmezanu. Jak rikal Putka, v globalu bude vsechno. Jen zatim nikdo nevi, kde ten global bude:-)

6 hlasů

Pokud ny soudruh nacek dvorak a debil z povolani npnp umeli cist, tak by je po precteni tohohe ani to heilovani moc netesilo :-)))))))))))))

Jeste par "sankci" a v Rusku bude plna zamestnanost:

http://www.tradingeconomics.com/russia/unemployment-rate

http://www.bloomberg.com/news/2014-06-20/russia-s-unemployment-plunges-to-record-low-as-wages-grow.html

6 hlasů

42 rublu za USD. To je ten zlaty rubl, o kterem zde basnil soudruh Vomatschka se soudruhy Machatschekem a Jarousem Slovanem.

6 hlasů

A co chces timhle rict, 42 rublu za $1.00? Jestli pred pul rokem nejakej rus koupil $5000 dolaru za 30 rublu jeden dolar a dnes ty dolary proda, kolik si nahraba? A jeste k tomu ceny v kramech jsou ty samy co pred pul rokem.

1 hlas

Jistě, nejlepší je dolar, ten američani stabilisují chrastěním zbraní po celém světě. Za to si zaslouží, abyste jim lezl do řiti.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/209458-neni-dluh-jako-dluh-kde-eu-panikari-usa-dal-utraceji/

7 hlasů

Zlaty rubl se vam soudruzi vzdaluje. Ted uz budete placeni jen papirky z CCCP:-)

6 hlasů

Nebejt Putina, kterýho si teď každý blbec bere do svý nevymáchaný huby, vypadalo by to v Rusku jako teď na Ukrajině. Pak by ses mohl Ruska opravdu bát. Přečti si, jak tam vypadal převrat třeba tady

http://cs.wikipedia.org/wiki/Boris_Jelcin

3 hlasy

Bondarenko Jelena Anatoljevna

Přátelé, toto je moje prohlášení!

Prosím vás o maximální možné přeposílání. Kdo máte možnost přeložit jej do jiných jazyků a šířit jej dál, prosím připojte se!

Jmenuji se Jelena Bondarenko a jsem lidová poslankyně za Stranu regionů (Partija regionov), která je vůči dnešní vládě na Ukrajině v opozici. Prohlašuji, že se vláda snížila k přímému vyhrožování fyzickou likvidací opozičním politikům na Ukrajině, k odnětí jejich práva na svobodu slova jako opozici v parlamentu i mimo jeho prostory, a také ke spoluúčasti ve zločinech páchaných nejenom vůči opozičním politikům, ale také vůči jejich dětem.
Neustálé vyhrožování, tichý příkaz nepouštět opozici do vysílání většiny ukrajinských kanálů a cílevědomá štvanice, to jsou již atributy každodenního života opozičního poslance na Ukrajině. Všechny, kteří vyzývají k míru na Ukrajině, vláda ihned nálepkuje jako nepřátele národa, jako tomu bylo například v Německu ve 30. a 40. letech minulého století, nebo v době mccarthismu v USA.
Před několika dny ukrajinský ministr vnitra Arsen Avakov, který je vášnivým přívržencem takzvané „strany války“ na Ukrajině prohlásil následující: „Když se u parlamentární tribuny chystá vystoupit Jelena Bondarenko, ruka prostě sama sahá po pistoli“.
Podtrhuji, toto řekl člověk, který má pověření vykonávat funkci hlavního policisty ve státu. Právě před týdnem mi mluvčí ukrajinského parlamentu Alexandr Turčinov zabránil vystoupit na parlamentární tribuně, jako představitelce opoziční frakce „Strana regionů“. Slovo mi vzal pouze za to, že jsem prohlásila, že „vláda, která posílá armádu bombardovat civilní města je zločinná“. Poté dal shovívavě možnost vystoupit radikálům s výzvou zastřelit opozici.
Se vzpomínkou na to, že ještě na konci minulého roku, když v Kyjevě již řádili extremisté, byl můj automobil ostřelován, a tuto skutečnost jsem oznámila orgánům činným v trestném řízení, vnímám podobné hrozby na mou adresu velice vážně.
Také bych chtěla informovat všechny, kdo to ještě neví, že nynější vláda kryje zločince, kteří se osmělili vztáhnout ruku na syna jiného opozičního politika Vladimira Olejnika. Ruslan Olejnik, který pracuje jako okresní prokurátor, byl zbit přímo na svém pracovišti, v důsledku čehož bylo ohroženo jeho zdraví i život. Místo toho, aby byl vyšetřen tento útok na prokurátora při plnění jeho povinností, aby byla vyšetřena skutečnost nátlaku na opozičního poslance a jeho rodinu, vláda tohoto prokurátora propustila. Od svých kolegů každý týden slyším o případech zbití jejich pomocníků, o prohlídkách v podnicích jejich přívrženců, o hrozbách a také o útocích na jejich život, zdraví a majetek.
Ukrajinský informační prostor je téměř celý chráněn, aby se do něho podobný typ informací nedostal, obyčejní Ukrajinci vůbec netuší, že na Ukrajině je veden zločinný boj s opozicí, že právo na svobodu slova zaručené ústavou je všemožnými způsoby potlačováno. Redakce, které přemůžou svůj strach a pracují poctivě, jsou vystavovány útokům nacionalistických bojůvek a organizátoři a účastníci pogromů na redakce, kteří jsou identifikovatelní podle videí a fotografických materiálů, nejsou voláni k odpovědnosti.
Vyzývám mezinárodní struktury, které prohlašují, že jsou stoupenci demokratických principů, aby nejenom vzaly tyto skutečnosti na vědomí, ale aby se zapojili do boje pro uchování a dodržování demokratických práv a svobod ukrajinských občanů.
Metody ukrajinské junty v boji o moc a přesněji v boji za vybudování diktatury na Ukrajině nemají s pojmem „demokracie“ nic společného.

Nečinnost ze strany mezinárodního společenství ve vztahu k těmto do nebe volajícím skutečnostem bude vypadat jako spoluúčast a mlčenlivý souhlas všech těchto zločinů, ke kterým dnes na Ukrajině dochází.
Svobodný svět ztrácí ještě jednu baštu – Ukrajinu. Všichni, kteří za demokracii, práva a svobody člověka bojují nejen slovy, ale opravdovými skutky mohou společně vykonat mnohé. Vždyť jenom společně můžeme zastavit juntu a bratrovražednou válku na Ukrajině!

S pozdravem
ukrajinská lidová poslankyně Jelena BONDARENKO

Zdroj: http://vk.com/elena_bondarenko_official

11 hlasů

Členka Strany regionů od května roku 2006.

Strana regionů
Datum založení: 26. října 1997
Předseda: Mykola Azarov
Viktor Janukovyč (čestný předseda)

1 hlas

Slo by to poslat postou?Dosel nam toaletni papir.

2 hlasy

Takovychto lzi a vymyslu a dopisu kolaborantu koluje po internetu nespocet.

6 hlasů

Tuhle paní si můžeš najít na videu na youtubu, když poskytuje rozhovor novinářce přímo v ukrajinském parlamentu. A vůbec se s ní nepáře. Takže to je skutečná poslankyně ukrajinského parlamentu.

6 hlasů

Tak ted uz to rikali i u Moravce, ze asi zlaty rubl nebude. To tady Jarous Slovan bude vriskat, ze Moravec je srackomet:-)

4 hlasy

No hlavně aby byly ty demokratické volby na Ukrajině.

1 hlas

Na Ukrajině zuří i válka oligarchů. O moc, miliardy a přežití

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/na-ukrajine-zuri-i-valka-oligarchu-o-moc-miliardy-a-preziti_316432.html

Zdá se, že celý ten slavný Majdan nebyl nic jiného, než násilné převzetí Ukrajiny z rukou ukrajinsko-ruské mafie do rukou ukrajinsko-židovské mafie. Přesně jako když Kolomojský s pomocí najatých chuligánů násilně přebírá podniky svých konkurentů....

11 hlasů


1,00 EUR = 53,07 RUB

a to i pres velke vydaje Ruska ve snaze rubl stabilisovat.

3 hlasy

Soudruhu Lustighu, tvoje euro je jenom potištěný hajzlpapír. USA jsou nejzadluženější zemí světa a Německo je druhé. Dobře to vedete kapitalističtí soudruzi. Dobře. Čím dřív to zkrachuje, tím lépe pro normální lidi.

1 hlas

Jistě, nejlepší je dolar, ten američani stabilisují chrastěním zbraní po celém světě. Za to si zaslouží, abyste jim lezl do řiti.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/209458-neni-dluh-jako-dluh-kde-eu-panikari-usa-dal-utraceji/

5 hlasů

Poklesem kurzu rublu se vynuloval pokles ceny ropy:

http://www.irucz.ru/cz/zpravy/1/114000000000-ruska-federace/114001000000-centralni-fo/114001609100-moskva-hlmesto/106-investice-ze-sveta/27720-pokles-cen-ropy-je-ruskemu/

3 hlasy

Takze je to podle tebe vlastne vyhoda a muze se v CCCP jet dal cernym mocalem:-)

3 hlasy

To je proste zlaty rubl Jarouse Slovana:-)

1 hlas

Jarous Slovan vsadil na narod, vudce a zlaty rubl. Zatim se mu o zlatem rublu zda, narod (ten sovetsky) ho prestal platit bolsevickym rublem a vudce? Jeho malou sosku ma na nocnim stolku a zpiva mu kazdy vecer pred spanim internacionalu.

4 hlasy

Na blití se dá pouze pokrčit rameny a říct si, že jste sračkoidní dement

6 hlasů

I z teto jedne tvoji vety Jarousi se da dozvedet, co jsi zac:-)

4 hlasy

Ukrajina v moci oligarchů. Vládli před volbami, budou i dál

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/volebni-podzim-ukrajinskych-oligarchu/r~4e6f90245b8311e4833a0025900fea04/

3 hlasy

Za vítěze voleb, bez ohledu na jejich výsledek, lze předem označit oligarchu Ihora Kolomojského.

Čtvrtý nejbohatší muž Ukrajiny, ukrajinskými byznysmeny přezdívaný Beňa (podle oděského krále podsvětí Beňi Krika z povídky Isaaka Babela - pozn. red.), je spoluvlastníkem průmyslové skupiny Privat a ovládá finanční impérium v čele s bankou PrivatBank, které sahá až za hranice Ukrajiny.

Vůbec, vyhlašování soukromých válek má být pro tohoto "ukrajinského" podnikatele, narozeného do židovské rodiny, vlastnícího izraelský pas a trvalé bydliště v Londýně, podle amerických médií velmi příznačné. Uznávaný finační magazín Forbes o Kolomojském už v červenci 2013 napsal, že je na Ukrajině známý svými žoldáckými polovojenskými skupinami, čítající stovky vyzbrojených militantů. Magazín Forbes uvádí, že už v minulé dekádě měl na Ukrajině oligarcha Kolomojskij pověst "lupiče", který se stal známý násilným získáváním majetku, při kterém měly hlavní slovo "soukromé polovojenské skupiny". Forbes připomíná událost z roku 2006, kdy se u ocelárny v ukrajinském Kremenčuku objevily "stovky najatých chuligánů, vyzbrojených baseballovými pálkami, železnými tyčemi, slzným plynem, pistolemi na gumové projektily a řetězy (z motorových pil, jaké se používaly s ostatní vyjmenovanou výbavou i na Majdanu - pozn.překl.)" a násilně převzaly továrnu, kterou měl Kolomojskij následně začlenit do svého portfólia.

7 hlasů

Tohle vas soudruzi nepotesi:

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/290156-zubov-sankce-putina-zastavily-zapad-mu-ukazal-jakou-cenu-zaplati/

7 hlasů

A co jinýho může Zubov říkat? Taky se zastával Pussy Riot, což rozdělilo v ruské pravoslavné církvi zrno od plev. Zubov není nestranný, takže je to stejné, jak to, co říká trilaterál Šláfenberg.

4 hlasy

Jo a ještě si pusťte Moravce a můžete dál blejt.

2 hlasy

Jarousku, je videt, ze sankce jsou velice ucinne a je potreba jeste pritvrdit. Ted mi na oplatku muzes napsat o zlatem rublu a jeho viteznem tazeni svetem.

5 hlasů

Máš pravdu v tom, že sankce jsou účinné...Poláci jsou přežraní jablek, a Němci nevědí co s bramborama.

0 hlasů

Vy jste opravdu omezenec. Vy si opravdu myslíte, že v Rusku je něco jinak než kdekoliv jinde? Všude vládnou peníze a bezedná chamtivost, jenom v Rusku jsou lidi, který brání svůj národ alespoň v druhém pořadí. Třeba takovej Kradousek má prachy na prvním, druhém, třetím, ... miliontém místě, pak možná malá jiskřička vlastenectví. Bohužel to samý platí i o vás...

5 hlasů

Narod, vudce? Sakra Jarousi, ty budes asi peknej nacek:-)

3 hlasy

Jasně, jste tak dementní, že nechápete rozdíl mezi vlastenectví a nacismus. Je mi vás líto. Ti co vás znají tak vás rovnou třískají, protože normálně se takový kydy nedají vydržet. A můžete zase napsat, že bych jenom mlátil, ale vás s radostí :-)

2 hlasy

Putinovy dcery si o zlatém rublu myslí své...

4 hlasy

Putinovy dcery si o zlatém rublu myslí své...

1 hlas

Je komické,jak kremlouši oslavují stát,ve kterém jsou oproti ČR poloviční platy a dvojnásobné ceny potravin.A pak proklejou zrůdného Kalouska,který ožebračuje nebohý lid. :o)

8 hlasů

Zase placas ty tvoje slataniny. Sto procentne vim, ze na pr. ucitele berou v Rusku vic nez ucitele u nas. Desitky pilotu z Nemecka, a jinych zapadnich zemi pracujou pro ruske linky. A mimo jiny tam dnes pracuje 5 milionu gasterbajderu z Ukrajiny. Tak prestan zvatlat.

1 hlas

Machatschek ma doma terc na sipky v podobe Kalouska a podle nej se Kalousek podilel i na znasilneni Machackova jezevcika.

5 hlasů

Po měsíci života z běžného ruského platu by líbal Kalouskovi nohy.

3 hlasy

sračkoidní demente...

1 hlas

Asi tak 2/3 ceskych prispevovatelu do internetovych foren zrejme trpi nejakym vetsim problemem. Mela by se provest nejaka sirsi expertni prace a muj prispevek potvrdit.

4 hlasy

Cim vetsi volebni listy, tim horsi demokracie.

4 hlasy

Ukrajina v moci oligarchů. Vládli před volbami, budou i dál Stará garda spojená s režimem Viktora Janukovyče ztrácí vliv. Jiní vliv zase získali. Pán východní Ukrajiny Rinat Achmetov se s politikou může nadlouho rozloučit.

2 hlasy

Proč zde někteří ti rusofilové odsuzují, že vojáci o bezpečnost voleb se starají vojáci a to Ukrajinští. Vůbec se nepamatuji, že by z nich někdo odsuzoval, že na Krymu který byl a je Ukrajinský volby kontrolovali vojáci Ruští kteří tam neměli co pohledávat, pouze tam měli vojenskou námořní základnu. Tenkrát ovšem se Putin zapřísahal, že tam žádní Ruští vojáci nejsou ale nějací neoznačení s Ruskou bojovou technikou hovořící plynně Rusky. Po volbách ovšem tyto vojáky v Moskvě vyznamenával za statečnost při okupaci Krymu.

5 hlasů

V+rko, moc toho o Krymu asi nevíte:))..Rusové ne Krymu měli vojenskou základnu s 25 000 vojáky a jak jsem si tak pročítal zprávy o teferendu, tak u žádného pozorovatele jsem nenašel zmínku o vojácíxh v ulicích Krymu:))..že by byli slepí?..hlavně, že Vy víte, jak to doopravdy bylo..byla jste tam?..nebyla..jen tady žvaníte a myslíte si, jak jste chytrá..to si o sobě myslí i slepice:))

5 hlasů

Plynně rusky na Krymu hovoří všichni, protože to jsou Rusové. Od 50 let, kdy byl Krym odtržen od Ruska a přičleněn bez jakéhokoli referenda a souhlasu obyvatel Krymu k Ukrajině - ukrajinským šéfem komunistů v SSSR Chruščovem, Jsou tam všichni Rusové, To vám nevadí, že je vzali Rusku a dali Ukrajině, Zvláštní, že vám to vadí naopak. A to se snažili krymčani o úplnou nezávislost na Ukrajině už v 90. letech.

7 hlasů

Tak jim tu nezávislost dal báťuška Putin....

0 hlasů

Banderovským ukrajinským nacistům by se mělo vyslat jasné poselství a zřetelný signál, že je zde v Evropě nechceme. Ať si táhnou do svého nacistického ráje. Za Hitlerem, Banderou a dalšími masovými vrahy.

5 hlasů

V dohledné době vypukne obrovská válka na Ukrajině. Prý všechny továrny na těžkou techniku jedou na plné směny. Ohlásil sám Porošenko, darebák jakého nenajdete jen tak mimo Ukrajinu a to chce mír? Prdlajs! Posečká na požehnání EU a hlavního černokněžníka a spustí to tam po volbách na plno! Záminku si jako Hitler určitě najde.

7 hlasů

Bojovník antirus nebo cvok? Na iDNES :
Jarda Hofmann 4054
tak jen držme palce ať si dobře veberou, splní se jim co si ukrajinci přejí a ať se jim do toho žádný soused nevměšuje !! a další v TOP od fanatika?: tak si to shrneme:

ruská sebranka okupuje část Ukrajiny a bojí se voleb jako čert kříže, ruští trollové děsí jak Ukrajinci budou umírat hlady a zimou, ale ani jednou nereagují na fakt, že na okupovaném území nemají prachy, plyn, ani elektřinu a tu zimu nepřežijou

2 hlasy

Soudě podle hysterického hýkání zdejších kremelských slouhů, jsou svobodné volby na Urajině to poslední co si rusáci přejí.
Místo urážek bych jako reakce uvítal nástin řešení pokud by volby neproběhly. Jste toho schopni?

5 hlasů

Také si myslím, že výsledek je již cca rok znám. Ale nezávidím ukrajinským občanům po tak velkém mejdanu tu proevropskou kocovinu :-) a Evropě hnědé kukaččí mládě.

9 hlasů

Budes se soudruhu stehovat do CCCP?

5 hlasů

sračkoidní demente...

0 hlasů

Lepší titulek by byl: Na Ukrajině začala fraška. Zas potlesku bruselských a fašistongských neonacistů.

16 hlasů

Nezapomenu, jak se na tom jejich krví nasáklým Majdanu Ukrajinci radostně fotili vedle portrétu Adolfa Hitlera. A tohle nacistické svinstvo chce do Evropy, tuhle náckovskou špínu máme dotovat a sponzorovat ?

11 hlasů

Pokud zvítězí "proevropští" nacisté, je nejvyšší čas zahájit úkony k vystoupení z EU. A na východě se hlasovat nebude, protože by to mohlo zvrátit výsledek, a to nacisté nepřipustí.

20 hlasů

Uz mas letenku do severni Koreje? Hlavne tam nezapomen vystoupit, blbecku:-)

6 hlasů

a hele, rudy troll npnp zapomel na podvlikacky.
to uz asi jde v Kyjeve do tuhyho. Mozna tam ted docasne zakazou heilovat :-))))))))

7 hlasů

Ať už jdou tihle podělaní ukrajinští nacisti do háje. Kvůli nim a kvůli USákům, kteří je zneužili ve svých strategických plánech, jsme na ruském trhu přišli o tučné kšefty a museli odepsat značné zisky. Jdi do hajzlu, Bandero, jdi do hajzlu, Obamo !

15 hlasů

Není tu soudruh Šimurda, protože je v kostele. Šel se pomodlit a vyzpovídat ze všech sviňáren, co udělal za uplynulý týden. Za bakšiš do kasičky dostané rozhřešení a pár zdrávasů a zítra se pustí do nových sviňáren. A prý dá i jeden otčenáš za vítězství fašounů na UK.

2 hlasy

Prebaluje te tvoje 90 leta matka i rano, soudruhu Machatscheku?-)

2 hlasy

Jen brečte....

6 hlasů

Favoritem nácek Porošenko... no opozici po puči zlikvidoval, tak proč ne? Fašisti budou slavit.

9 hlasů

tak neofašisti okolo Porošenka, Jaceňuka a Ljaška sú proeurópske strany....hmhmhm...

18 hlasů

Však Laško a podobní fašouni si volby ohlídají a jak včera psali myslím na centrumu, zmlátili případné konkurenty v politice a naházeli do popelnic, jako varování. Porošenko nechal odstřihnout prakticky všechny opoziční TV a tak krmí ty své jen lži , v tom je on a celá ta parta jednička. Volby pod dohledem armády , kdy je prý nutná ochrana před provokacemi .-))))))))))))

22 hlasů

Ono je docela možné, že ti co prohráli, provedou OPĚT státní převrat a bude "hotovo". A zase to "hodí" na Rusko. Je to banda zločinců podporovaná Žido-americkou pakáží.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov