Akce spiklenců
Od atentátu na vůdce uběhlo 75 let. Hitler měl velké štěstí

20.07.2019 06:00

Před 75 lety, 20. července 1944, podnikla skupina německých důstojníků atentát na nacistického vůdce Adolfa Hitlera. Výbuch bomby však Hitlera jen lehce zranil, což zhatilo plány spiklenců na převzetí moci v zemi.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Sparviero Sparviero (1 hlas) 20.07.2019 11:41

    Pane Stýblo Vlastimile. Věnoval jsem Vaší slohové práci pozornost....

  • Dušan Hilderich (1 hlas) 20.07.2019 11:12

    No a vidíte, 75 let poté už nad námi Německo zase práská bičem a...

  • Karel Kačaba (1 hlas) 20.07.2019 10:28

    S Vaším hodnocením nesouhlasím s výjimkou poslední věty.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Styblo je snad horsi, nez Gavroch. Bavim se obema.

0 hlasů

Když nás Němci mezi lety 1939 - 1945 okupovali, tak s oblibou tvrdili, že "český šmejd v tomto prostoru už nemá co pohledávat." A za této situace dnes vlastizrádci z KDU - ČSL a ČSSD jezdí na srazy sudetoněmeckého landsmančaftu, který byl založen německými nacisty, dokonce členy SS, a pronášejí tam zdravice.

0 hlasů

Jenže tu vaši větu nikdy nikdo neřekl, to filmaři filmu Atentát vložili do úst Heydrichovi. Bylo by dobré si tu historii skutečně přečíst pořádně.

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

No a vidíte, 75 let poté už nad námi Německo zase práská bičem a vyhrožuje tresty a sankcemi, pokud nepřijmeme migrující muslimy, které samo pozvalo. Německo je - marná sláva - historický nepřítel.

1 hlas

Historickým nepřítelem Čechů jsou čeští nacionalisté, nikdo jiný. My a Srbové jsme si z utrpení udělali kladný příklad dějin, nejubožejší chudáčci Evropy. Nikdo jiný. Pod Němci jsme hospodářsky vzkvétali, bez nich jsme šli ry*áky do hlíny. Karel IV byl Němec a české království bylo ve spolku německých zemí, za Habsburka jsme vykvetli nebývale ale nejlíp se máme pod Němcem dnes. A doufám, že už to vy, čeští nác*ové, zase nedohnojíte. Výjimka není ani ten Protektorát, kdy jsme nechutně kolaborovali a náš odboj byl zdaleka nejslabší v celé okupované Evropě. On tedy nebyl skoro žádný, když odečteme Heydricha. Jak jsme si do počtu prej českých obětí ještě pěkně připočetli Židy, které jsme Hitlerovi pěkně poshromažďovali v našich lágrech za druhé repoubliky!!! A kteří díky naprosto odpornému českému nacionalismu odmítli v Cholmondeley spolu s komunisty bojovat u čs. armády. Sudetští Němci, kterých bylo v zahraniční armádě taky bezpočet, měli ty samé problémy.
Jinak Němci, ani ti náckové, nechtěli na rozdíl od těch českých, nikdy Čechy jako národ poněmčit. To jsou výmysly českých "historiků". Ani ten odporný esesák Heydrich nic takového neplánoval. Komunistický paskvil jménem Atentát skutečně není historickou pravdou.

0 hlasů

matka karla byla premyslovna a fotr z lucemburska.smrcnuti nemeckou slechtou.jako kazdy kralovsky rod v evrope.nejvetsi nepratele byli ofsem semiti zidi ve vidni a v praze.ti vzdy volili s rakusaky proti starocechum a mladocechum,pakaz.povazovali se nadlidi nad Cechy/Slovany a podlidi vuci nemcum/rakusakum.ti take kolaborovali s nacky za okupace.pred ni,bojovali za udrzeni nemciny na UK.ponemceni planovat nemuseli.faktem je,ze se v Cechach za rakouska v praze Cesky skoro nedomluvili,zvlast pred buditeli.podle vas je kazdy narodovec nacek.tedy i ti semiti zidi v zidostane.tam dokonce zacal moderni terorizmus v hoteli kral daud,ne?v lagrech v Cechach sefovali nemecti nackove.a vyhlazovaci zacli stavet az po konferencich se semity zidy ze sssr v zakopanem a krakove,po zabrani polska.o Ceske ucasti na vyhlazovani zidu ale DOKUMENTACI NEMATE,meshugene.cha,cha,cha.shalom.

0 hlasů

nezapominejme,ze sudetakum zalozili ne jednu,ale dve strany semiti zidi bruno kafka a laslo cseh.potom,kdyz se sudetaci uracili a prestali trucovat a zapojili se do velmi uspesneho demokratickeho procesu v 1.republice.zatim s malinkym vlivem semitu zidu,kteri by to fsechno rozvrtali i bez ady.

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Článek příšerný jako opět. Staufenberk vyděšený a s třesoucíma se rukama spustil jen jednu část nálože, což Hitlera zachránilo víc než nějaká deska stolu, To byla technická stránka věci. Jak správně Hitler pak řekl, jeho důstojníci nejsou schopni ho ani prostě zastřelit, i když mají zbraň u sebe.
Samotný Hitler bylo dítko západu, především Francouzů. Francouzi zrušením obranné smlouvy z Locarnu s ČSR a podepsáním útočného paktu se SSSR (smlouva se SSSR smluvu z Locarnu zrušila, což Beneš národu zamlčel) donutili Hitlera vystavět armádu. Západ, Britové i Francouzi, neměli strach z německého militarismu, Velkou válku začali Rusové a jako druzí mobilizovali Francouzi, a vedla se z jediného a neustále, celé dvacáté století omílaného "problému": obrovské hospodářské síly sjednoceného Německa. Aneb přeloženo německé pracovní šikovnosti. O tom by mohl povídat ve velkém Baťa.
Beneš nejméně dvakrát odmítl Hitlerovi smlouvu o vzájemném neútočení, Poláci ani nemluvě, ti otevřeně psali ve svém tisku o tom, že je třeba oslabeé Německo vojensky napadnout, o nic lepšího to nebylo s Francouzi na západě. V okamžiku, kdy se obranné smlouvy změnili na smlouvy útočné, kde už nebyla klauzule o napadení státu, se kterým měl jiná stát smlouvu, musel začít Hitler jednat. Jenže dělal to velmi pomalu a armádu začal stavět až v roce 1935. Čili v roce 1938 neměl ani náhodou na vedení nějaké války. Počítal teda reálně s tím, že nějaké válečné operace bude moci Německo s úspěchem vést až v roce 1943 až 1944.
O skutečnosti, že Hitler s válčením nepočítal a Německo bídačené reparacemi a hospodářskou krizí nebylo hospodářsky na potřebné úrovni svědčí i skuz´tečnost, nže na plnou válečnu výrobu najelo Německo až v březnu 1943 po porážce u Stalingradu.
Dodnes spojenci vydávají akty Hitlera jakoby ho to bavilo a dělal to z plezíru, ovšem stejná situace byla v Atlantiku s Japonci. USA jim dala jen dvě možnosti: upadnout jako stát do středověku a podvolit se obchodním podmínkám USA, nebo USA napadnout Ani japonci nenapadli Janka z plezíru. Pravdy vítězů dlouho neobstojí. Sice je troubové popouškují tak dlouho až si myslejí, že to je fakt, ale druhá světová válka skutečně nezačala 1.9.1939, ale už ve Versailles, kde to mnozí politkové předpovídali, že to přesně takto skončí.

0 hlasů

protirecite si a i nepravdu pisete.nemci a ada zacli budovat armadu uz pred pokusem semitu zid-nazi a bely kohen kuna o puc.tak zvane freikorps.take henlajn mel dobrovolniky.pisete,ze nepospichal,ale zabral sarsko a rakousko.zda se mi,ze pospichal a mel zpomalit.pokud by zacal o pet let pozdeji,asi by vyhral s tryskovymi motory a v1 a v2 zdokonalejsimi.take by mel lepsi tanky.holt se unahlil.dalsi chybou byl utok japoncu na usa.mel se domluvit o napadeni sssr ze dvou stran.ale vyhlazovaci lagry zacal stavet az v roce LP.1941,tedy po konferencich se semity zid-nazi ze sssr-ritou zimmermann a lavrentijem berijou v zakopanem a krakove.v sssr v tom jeli uz od roku LP.1918,tedy mame vyroci 100 let od prvniho vyhlazovaciho lagru-Krym,sssr.sef-bela kohen kun,rosalie zalkind zemljacka a hlavni dodavatele obeti-lejon treocky-bronstajn a michail frunze-fsichni semiti zidi.shalom.

0 hlasů

Pane Stýblo Vlastimile.
Věnoval jsem Vaší slohové práci pozornost. Ovšem takový blábol co jste vytvořil, je vskutku unikum :-). Vlastně podle Vás byl pan Adolf Hitler "anděl míru". Doufám,že při psaní tohoto blábolu se Vám netřásly ruce jako panu Stauffenberkovi.:-)))

1 hlas

No, věřím, že jste se plně přeslabikováním mého příspěvku vyčerpal a že k prostému ověření toho, co jsem uvedl, již nemáte sil ani rozumu. Najít si smlouvy atd, to už chci po vás moc. Neznáte, neumíte a tak tlápnete, že byl podle mě Hitler Anděl míru. Kde to píšu, vy ynteligente? Chcete tvrdit, že Poláci i ČSR opakovaně neodmítli Hitlerovy smlouvy o neútočení? Chcete tvrdit, že Hitler necvičil armádu až od roku 1935 jedním ročníkem? Chcete tvrdit, že Francie nezrušuila Locarnskou smlouvu z ČSR? Že ji nenahradila smlouvou se SSSR? Dyť vy nic neznáte, co se do toho pletete?

0 hlasů

kde bych mohl najit nejakou zminku o tom,ze csr-sssr dohoda o vzajemne pomoci rusila csr-francouzskou malou dohodu mezi nami,rumuny,frantiky,jugosi.docitam se,ze staty male dohody uzavrely dalsi smlouvu s frantiky v roce LP.1937,po locarnu a po smlouve se sssr a soudruhem finkelstajnem-litvinov.

0 hlasů

S Vaším hodnocením nesouhlasím s výjimkou poslední věty.

1 hlas

A to, co jsem napsal já, je hodnocení? Víte jak vypadá hodnocení?
To, co jsem napsal jsou fakta dohledatelná strýčkem Googlem předkládána naprostým primitivům, ale jak vidím, ani to nestačí. Nemohu vám více pomoci, snad že bych vám chodil utírat zadnici.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 48/2019 najdete >




Týden

Sedmička

Exkluziv

Interview

Sedmička křížovky

Sedmička křížovky XXL

Sedmička Naše životy

Týden Historie

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Krimi

Barrandov News


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Více informací najdete ZDE.