Kdy je nejlepší termín pro výběr vánočního dárku z e-shopu? Odpovídal Lukáš Novotný

Chat je uzavřený06.12.2017 10:00

Lukáš Novotný.

Stále více Čechů objednává vánoční dárky on-line. Prostředí e-shopů bez davů, nervozity a spěchu vyvolává v uživatelích pocit, že čas na výběr vánočních pozorností pro rodinu a nejbližší přátele je téměř neomezený, a doručení je navíc až do domu. Ale i při nakupování prostřednictvím internetu je třeba počítat s určitou časovou rezervou a faktory, které mohou ovlivnit následnou dopravu. Obdrží zákazníci své zásilky v období adventu včas? Jak takové doručování probíhá a kdy je nejlepší termín pro výběr vánočního dárku z e-shopu? Ptejte se Lukáše Novotného ze společnosti Geis Parcel CZ ve středu 6. prosince od 10.00.

Lukáš Novotný se ve světě balíků pohybuje od roku 2002. Během této doby prošel různými pozicemi v rámci obchodního oddělení. I po třinácti letech v oboru, do kterého se podle svých slov dostal náhodou, zůstává jeho profese zároveň i jeho koníčkem. Ve společnosti Geis Parcel CZ, která patří mezi přední firmy z oblasti expresního doručování balíků, působí na pozici obchodního ředitele od roku 2014.

Chat

  • Bára

    Dobrý den, proč bych se měla mezi konkurencí, která je v doručovacích společnost velká, rozhodnout právě pro Geis?

  • Host chatu

    Dobrý den, to je hodně obecná otázka. Pokud to vezmu z pohledu obchodního manažera, který by k Vám dorazil na jednání, určitě se vyptá na důležité otázky, jako například. Bavíme se pouze o balíkové přepravě? Kdo jsou Vaši příjemci, resp. zákazníci? Jak skladujete atd.. Podle toho připravíme individuální nabídku "ušitou na míru". To považuji za jeden z největších benefitů, tj. naši obchodníci jsou schopni Vám poradit a konzultovat veškeré Vaše distribuční toky atd. Dále bych podotknul, že Geis je společnost, která je schopna Vám nabídnout komplexní služby, tj. cokoliv si představíte pod slovem logistika, nebo doprava.

  • KK

    Dobrý den, minulý rok se mi od společnosti In-time stalo, že mi balíček nebyl doručen. Volala jsem tam a vzhledem k času a k objemu zásilek mi bylo řečeno, že si ho mám vyzvednout na depu. Případně pak jiný termín, ale vzhledem k vánočnímu chaosu mi nejsou schopni říct přesně kdy. Je to běžný postup? V depu samozřejmě nastal problém, že mi balíček nechtěli dát. Po půl hodině dohadovaní jsem si ale svůj balíček nakonec odvezla :) Jak toto řešíte Vy? Přeji hezký vánoční čas.

  • Host chatu

    Dobrý den, ve společnosti Geis Parcel máte například v rámci doručovacího procesu možnost si zásilku sama přesměrovat na výdejní místo, tzv. Geis Point. Naši zákazníci tuto službu hojně využívají také v předvánočním období, aby předešli případným komplikacím v rámci standardního doručení na adresu domů. Samozřejmě neustále vyvíjíme systémy a nastavujeme interní procesy tak, abychom byli schopni doručit následující pracovní den ideálně 100% zásilek. Reálné to ale není, obzvlášť v předvánočním období, kdy je poměrně rychle počet zásilek na doručení více jak dvojnásobný v porovnání s předchozím obdobím. I Vám přeji hezké Vánoce.

  • Petr

    Dobry den, kdyz mam darek, ktery potrebuji odeslat do zahranici, podle ceho se urcuje, kolik to bude stat?
    Co kdyz chci neco poslat daleko, rekneme do Afriky a je mi jedno, za jak dlouho to dorazi. Zalezi mi spise na nejnizsi mozne cene. Jakou sluzbu mam zvolit?

  • Host chatu

    Milý Petře, cena přepravy je závislá na mnoha faktorech. Konkrétní cílová destinace, váha a rozměry zásilky, povaha a hodnota zboží atd.. Pokud píšete, že Vám je jedno, kdy dorazí, může to být za týden, nebo za měsíc? :) Všechny parametry, viz výše jsou důležité. Pokud nebudu znát odpovědi, nejsem schopen odpovědět. Hezký den

  • Milena

    Kdy je poslední termín, kdy mi balíček doručíte? Ráda si klidně u některého z e-shopů připlatím za jistotu, že mi to do Vánoc stihnete doručit. Momentálně totiž mé zboží není skladem. Nevím, zda mám čekat nebo koupit něco jiného.

  • Host chatu

    Dobrý den, Mileno, díky za dotaz. Již minulý týden jsme na našich webových stránkách vydali informaci, resp. doporučení pro naše zákazníky, aby si zboží např. u e-shopů objednávali nejpozději do 15.12. Pak máte jistotu, že do Vánoc stihneme doručit. Samozřejmě je důležité, aby měl zboží e-shop skladem. S pozdravem

  • Bobina

    Dobrý den,
    kamarádka mi říkala, že si balík vyzvedla v Geis Pointu? Jak to přesně funguje? A jsou i mimo Prahu?
    Děkuji

  • Host chatu

    Dobrý den, veškeré důležité informace naleznete na našich webových stránkách http://www.geispoint.cz. Aktuálně máme více jak 500 výdejních míst v ČR a na SK. S pozdravem

  • Iveta

    Dobrý den, doručování Českou poštou je poslední dobou tragické. Doručujete také zásilky mezi soukromými osobami? Jak to funguje? Musím dojít do některého vašeho centra anebo si kurýr zásilku vyzvedne? Děkuji, Iveta

  • Host chatu

    Dobrý den, Iveto, společnost Geis tuto službu aktuálně neumožňuje. S přáním hezkého dne

  • BOB

    Doručujete i o víkendu? Nebo alespoň před Vánocemi budete doručovat i o víkendu?

  • Host chatu

    Dobrý den, standardně službu nenabízíme. Pravidelně si děláme průzkumy s našimi zákazníky a prozatím jsme vyhodnotili zájem o doručení o víkendu jako neopodstatněný. V předvánočním období se ale situace trochu mění. Abychom doručili co nejvíce zásilek i v tomto náporu, rozvážíme v sobotu. Aktuálně máme za sebou druhou doručovací sobotu a před námi jsou ještě dvě. S pozdravem

  • Olda

    Spolupracujete přímo s Ježíškem :) ?

  • Host chatu

    Milý Oldo, pokud si Jéžíškovi napíšeš o dárky, určitě se může stát, že nás osloví a my mu rádi pomůžeme s doručením. :) Hezký den

  • jkl

    Dobrý den, často nakupuji v e-shopech, ale nevyhovuje mi doba doručení, kdy většina dopravců doručuje balíky pouze přes den, kdy mám pracovní dobu. Takže mám na výběr poslání a uložení balíku na poště, což mě po tom stojí spoustu nervů ve frontách, anebo se táhnout s balíkem z práce. Neplánujete začít doručovat i v brzkých ranních hodinách nebo naopak večer? Nebo nabízíte nějaké řešení pro pracujícího člověka? Třeba jenom o něm nevím. Jana

  • Host chatu

    Dobrý den, bohužel neplánujeme doručování v brzkých ranních hodinách, ani ve večerních. Abychom však pokryli Vaše potřeby, nabízíme možnost doručení na výdejní místo, tzv. Geis Point. Máme silné pokrytí ve velkých i menších městech a většina z nich jsou otevřena i o víkendu nebo do večerních hodin. Více na http://www.geispoint.cz. Věřím, že Vám služba pomůže a příště zvolíte v rámci doručení naši společnost. S pozdravem

  • Radka

    Pokud mi vezete balíček, je možné se domluvit na přesném čase doručení, nebo mi jen ráno přijde sms například, že mezi 8 a 17 mi dovezete zásilku? Zvažuji, zda je lepší doručení do práce nebo domů? Event. je možné se s s kurýrem domluvit na tom, zda to chci změnit, když by se to mi to nehodilo?

  • Host chatu

    Dobrý den, jakmile si ráno před doručením řidič naskenuje Vaši zásilku na rozvoz, přijde Vám avizační SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude kurýr doručovat. Součástí SMS je také kontakt na konkrétního řidiče. Pokud Vám předpokládaný čas doručení nevyhovuje, máte možnost mu zavolat a případně se individuálně domluvit na čase a místě předání. S pozdravem

  • Práce zájem

    Mám dotaz úplně jiný; nehledáte řidiče na HPP? Pokud ano, co je třeba a kam se mám hlásit?

  • Host chatu

    Dobrý den, určitě hledáme. Pokud máte opravdu zájem, podívejte na naše webové stránky www.geis.cz, kde v sekci "Všechna volná místa" naleznete podrobnosti. Děkuji

  • Maruška

    Náhodou brouzdám na internetu a narazila jsem chat s Vámi, pane Novotný. Neodpustím si to a musím vás pochválit, Geis je mým oblíbeným dopravcem. Naposledy mi balík dovezl moc milý řidič, a protože jsem byla nemocná a nechtělo se mi sejít čtyři patra dolů k vchodovým dveřím, vyběhl ty čtyři patra nahoru a balík mi doručil až do rukou. Je to běžná praxe vašich kurýrů anebo jenom ten náš na Praze 10 je tak hodný?

  • Host chatu

    Dobrý den, Maruško, děkuji za pochvalu. Cením si toho. Snažíme se vybírat kurýry/dopravce tak, aby zapadli do naší strategie. Nicméně musím upřímně říci, že ne vždycky se to povede. Ještě jednou díky

  • Marcelka

    Stala se vám někdy nějaká kuriózní věc? Spojená třeba s Ježíškem a nějakým netradičním dárkem/požadavkem?

  • Host chatu

    Dobrý den, zrovna minulý týden jsme vezli cca. 20 kg kus prasete zabaleného "pouze" ve strečové folii. Jakmile přivezl řidič na depo, volali jsme odesilateli a ten nám říkal, že je to dárek pro jeho rodinu a zda bychom to nedoručili. :) S pozdravem

  • igor

    Dobrý den,
    chci si objednat zboží ze Slovenska, s jakou časovou rezervou mám počítat, aby mi balíček přišel do Vánoc? A doručujete také zboží z internetového obchodu AliExpress?

  • Host chatu

    Dobrý den, Igore, doručení z SK trvá 1-2 pracovní dny. Jak jsem již psal v minulé odpovědi, doporučuji objednat nejpozději 15.12. S AliExpressem aktuálně nespolupracujeme. S pozdravem

  • ANTI

    Jaké jsou největší výhody nakupování z e-shopu?

  • Host chatu

    Dobrý den, nevím, zda jsem fundovaná osoba pro tuto otázku. Zkusím tedy dopovědět za sebe, jako člověka, který na internetu nakupuje. 1. nižší cena, než v kamenných obchodech 2. leckdy kvalitní recenze výrobku od spotřebitelů 3. obecné a detailní informace k danému zboží S pozdravem

  • GF

    Jaké jsou největší nevýhody nakupování v e-shopu?

  • Host chatu

    Dobrý den, viz moje předchozí odpověď. Ještě donedávna platilo za největší nevýhodu to, že si zboží nemůžete tzv. osahat, případně vyzkoušet. To už v některých případech neplatí, protože např. velcí hráči na trhu nabízejí svoje kamenné prodejny, takže máte možnost si objednat zboží na jejich webových stránkách a případně vyzkoušet u nich na pobočce. S pozdravem

Foto: archiv

Autor: - red -




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov