Libuše Šmuclerová: Zpoplatnění obsahu je správný krok

17.06.2013 12:52

Foto: ČTK

Autor: Daniel Köppl

Diskuse

Diskuze u článků starších půl roku z důvodu neaktuálnosti již nezobrazujeme. Vaše redakce.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Lobbista Ivo Rittig.

Nactiutrhačné články
Rittig chce od vydavatele Blesku milion za urážku na cti

Lobbista Ivo Rittig chce od společnosti Ringier Axel Springer, která vydává deník Blesk, milion korun za nepravdivé a nactiutrhačné články. Od někdejšího... více

Soud řeší Babišovo odvolání proti původnímu zamítnutí jeho žaloby (ilustrační foto).

Dohoda
Babiš bude jednat s Ringierem o smíru kvůli článkům v Blesku

Vydavatel deníku Blesk, společnost Ringier Axel Springer, bude jednat o smíru s vicepremiérem a majitelem vydavatelství Mafra Andrejem Babišem kvůli článkům o... více

PatrikTkáč v pořadu Uvolněte se, prosím na ČT 1.

Noví majitelé
Slovenský Ringier je zřejmě na prodej, informaci ale popírá

Největší slovenské vydavatelství Ringier Axel Springer Slovakia, kterému patří mimo jiné nejčtenější deník Nový čas, možná změní majitele. Na webu o tom... více

Daniel Křetínský.

Nová struktura firmy
Czech News Center dokončilo fúzi, v čele Daniel Křetínský

Původní zpráva Noví majitelé bývalého Ringieru, Daniel Křetínský a Patrik Tkáč, dokončili fúzi, v rámci které se sloučily firmy Czech News Center a Czech News Center Holding.... více

1



Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 44/2019 najdete >




Týden

Instinkt

Sedmička

Exkluziv

Interview

Sedmička křížovky

Sedmička křížovky XXL

Sedmička Naše životy

Týden Historie

TV Barrandov

Kino Barrandov

Barrandov Krimi

Barrandov News


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Více informací najdete ZDE.